Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

ΝΕΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ - Πούλησαν στην Τουρκία νησί ! - Κρύβονται για να μην το ανακοινώσουν - Που πάει η χώρα;


ΝΕΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ - Πούλησαν στην Τουρκία νησί ! - Κρύβονται για να μην το ανακοινώσουν - Που πάει η χώρα;


Διαστάσεις μείζονος εθνικού σκανδάλου λαμβάνει το ξεπούλημα σε Τούρκους επιχειρηματίες οι οποίοι συνηθέστατα είναι "το μακρύ χέρι της ΜΙΤ", (αυτό δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ίδιοι οι Τούρκοι που διαφημίζουν στη χώρα τους τα "θετικά" των τουρκικών επενδύσεων στο εξωτερικό) με πιο πρόσφατο "επίτευγμα" τη αγορά νησιού από Τούρκο επιχειρηματία! Ναι, αυτό που διαβάσατε είναι αληθινό:Πούλησαν σε Τούρκο ελληνικό νησί!
Και το ερώτημα είναι πιο νησί; Αν και αυτό μικρή σημασία έχει, εν τούτοις αν το νησί βρίσκεται στο Αιγαίο ή στο Ιόνιο επάνω στις γραμμές περιπολίας των τουρκικών υποβρυχίων που προέρχονται από την βάση που διατηρούν στην Αλβανία;
Και ποιος ενέκρινε την πώληση του νησιού; Μήπως πρέπει να ενημερωθούν στο υπουργείο Τουρισμού ότι υπάρχουν και ειδικά δικαστήρια, αλλά και στρατοδικεία που θα πρέπει να λογοδτήσουν αν κάτι πάει στραβά για τα ελληνικά συμφέροντα στα ελληνοτουρκικά και κριθεί ότι π.χ. η τουρκική ιδιοκτησία στην μαρίνα της Μυτιλήνης έπαιξε πρακτόρικο ρόλο σε ένα "θερμό" επεισόδιο;
Έτσι, μετά το εξευτελιστικό ξεπούλημα των ελληνικών μαρίνων στον μεγάλο τουρκικό επιχειρηματικό όμιλο, Doğus Grubu, τώρα, δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Türkiye, ένα μεγιστάνας, αναφέρει ότι πρόεδρος γνωστής τουρκικής λέσχης, αγόρασε πρόσφατα και για πρώτη φορά ένα ελληνικό νησί για να το μετατρέψει, όπως υποστήριξε, σε τουριστικό παράδεισο, φυσικά με όλα τα οικονομικά οφέλη να πηγαίνουν κατ’ ευθείαν στην Τουρκία.
Το νέο αυτό σκάνδαλο παίρνει μεγάλες διαστάσεις καθώς, όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες από την Άγκυρα, η πώληση αυτού του νησιού είναι η αρχή και νέων πωλήσεων ελληνικών νησιώτικων εκτάσεων στους Τούρκους .
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, οι Έλληνες αναγνώρισαν πως οι Τούρκοι είναι οι καλύτεροι πελάτες στις μεγάλες ευκαιρίες που εμφανίζονται συνεχώς στην ελληνική αγορά.
Ο ίδιος ο Έλληνας πρόεδρος της Eurοpean Travel Tours, (το ευρωπαϊκό τους μάρανε), Παύλος Σωτηρίου, δήλωσε χαρακτηριστικά στους Τούρκους ότι "Eνώ υπάρχουν περί τις δέκα ξένες εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για αγορά νησιώτικης γης στην Ελλάδα, (καθώς όλα πλέον ξεπουλιούνται σε τιμή ευκαιρίας από την προδοτική κλίκα που μας κυβερνά), οι Τούρκοι φέροντα σαν οι πιο σοβαροί πελάτες και για τον λόγο αυτό προτιμούνται από την ελληνική κυβέρνηση και πληρώνουν όσοσ-όσο"!
Η διευθύντρια του Eurοpean Travel Tours, Κατερίνα Πάλα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι Τούρκοι επιχειρηματίες είναι οι πιο σοβαροί πελάτες για αγορά ελληνικής τουριστικής γης και μάλιστα, όπως αποκάλυψε, οι Τούρκοι επιχειρηματίες που ήδη δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού έχουν ήδη ανοίξει επιχειρήσεις τουρκικών συμφερόντων σε… 12 ελληνικά νησιά.
Στην ερώτηση ποιος είναι ο περίφημος Τούρκος μεγιστάνας που πρώτος αγόρασε ελληνική νησιώτικη γη, η Κ.Πάλα δεν αποκάλυψε το συγκριμένο όνομα του προφανώς για ευνόητους λόγους.
Το ζήτημα είναι ποιο ελληνικό νησί αγόρασαν οι Τούρκοι; Όπως είχε αποκαλύψει το defencenet.gr στις 21/01/2013 αγγελία πώλησης που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα privateislandsonline.com έφερε να πωλούνται οι οι νησίδες Τοκμάκια στα ανοικτά του Μανταμάδου της Λέσβου, πολύ κοντά στην μικρασιατική ακτή με τιμή εκκίνησης τα 4.000.000 ευρώ.
Λεπτομέρεια: Οι βραχονησίδες όπως φαίνεται και στο χάρτη βρίσκονται μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας απέναντι από την Β.Α ακτή της Λέσβου. Ελέγχουν το δίαυλο του νησιού με την μικρασιατική ακτή και κατά συνέπεια αποτελούν έδαφος υψηλού στρατηγικού ενδιαφέροντος.
Γράφαμε τότε ότι: "Προφανώς κάποιοι κύκλοι επεξεργάζονται την ανάδειξη και ενδεχομένως τον εποικισμό των βραχονησίδων του Ανατολικού Αιγαίου, με απώτερο στόχο την μείωση της ελληνικής κυριαρχίας καθώς σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο: "Σε ένα νησί αναγνωρίζεται υφαλοκρηπίδα μόνον όταν στο έδαφός του ασκείται έστω και μικρή οικονομική δραστηριότητα".
Μέχρι σήμερα, τα νησάκια ενοικιάζονταν από τους ιδιοκτήτες τους, σε βοσκούς. Βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από τις ακτές της Λέσβου ενοικιάζονταν από τους ιδιοκτήτες τους σε βοσκούς. Η ομορφιά τους, αφήνει τους επισκέπτες άφωνους.
Πρόκειται για ομάδα μικρών νησιών ανατολικά της Λέσβου στο βορειοανατολικό Αιγαίο. Οι ανθρώπινες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη κτηνοτροφία, το ψάρεμα και τον τουρισμό. Χαρακτηρίζονται από απόκρημνες και βραχώδεις ακτές).
Συγκεκριμένα πρόκειται για περισσότερα από 1,900 στρ. της περιοχής που καλύπτονται από τη Ζώνη Ειδικής Προστασίας ΝΗΣIΔΕΣ ΛΕΣΒΟΥ (ΣYΜΠΛΕΓΜΑ ΤΟΜΑΡΟΝΗΣIΩΝ, ΚIΔΩΝΑΣ, ΑΓIΟΣ ΓΕΩΡΓIΟΣ, ΓΛΑΡΟΝΗΣI, ΚΛΠ.).
Οι νησίδες Τοκμάκια πρωταγωνιστούσαν σε συγκεκριμένο σχέδιο για την αξιοποίηση πολλών βραχονησίδων του Αιγαίου στα μέσα της δεκαετίας του 90’.
Συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 1995 η ελληνική κυβέρνηση μελετούσε ένα πρόγραμμα εποικισμού μικρονησίδων με κρατική επιδότηση. Ανακοινώθηκε ότι το πρόγραμμα αποσκοπούσε στην ανάπτυξη μιας μορφής αγροτικού τουρισμού.
Και να πούμε και κάτι άλλο:Είναι γεγονος ότι με νόμο της κυβέρνησης Παπανδρέου, εξαιρέθηκε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και πιο συγκεκριμένα το ΓΕΝ από την κατάθεση γνωμοτότησης, η οποία μπορούσε να μπλοκάρει τέτοιου είδους πωλήσεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ή το ΓΕΝ ή το ΓΕΕΘΑ πρέπει να παρακολουθούν άπραγοι αυτό που συμβαίνει στην χώρα και να μην θέτουν ζητήματα εθνικής ασφάλειας...

Απίστευτη Μασονική διαφήμιση από την Mercedes


Απίστευτη Μασονική διαφήμιση από την Mercedes

Αυτό το έτος, η Mercedes προωθεί ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Ενώ κάνει καλά τη δουλειά της με την πώληση του αυτοκινήτου, επικοινωνεί και με άλλα μηνύματα για το τηλεοπτικό κοινό. Με λίγα λόγια η ελίτ μας περνάει διάφορα μηνύματα, ενώ βασίζεται στην έννοια της πώλησης της ψυχής για φήμη και πλούτη, ένα από τα αγαπημένα της βιομηχανίας των Illuminati. Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να μας περάσει πολλούς συμβολισμούς.
Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα θαυμάζοντας μια πινακίδα που χαρακτηρίζει το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο Διάβολος τότε του λέει: "Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό".
Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.
Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ 'αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας:
Μπορείτε να γίνεται μια διασημότητα και να πάρεται το πιο καυτό κορίτσι όπως η Kate Upton.
Μπορείτε να γίνεται γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.
Θα γίνεται το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.
Η σύμβαση που παρουσιάστηκε από τον Διάβολο.
Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του Διαβόλου, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.
Το δαχτυλίδι του Διαβόλου είναι Μασονικό
Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.
Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφισμή αριθμολογία.
Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως είναι σημαντική αυτή η μασονική απόκρυφη ημερομηνία.
Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής κοινωνίας, οι οποίοι στη συνέχεια "μαγικά" σας βάζουν σε όλες τις σωστές θέσεις για τη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.
Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς λειτουργεί το σόου; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα ... Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Κάποιοι επιμένουν να εθελοτυφλούν , να χλευάζουν , να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν . Κάποιοι ζουν στον μικρόκοσμο  της βλακείας της αποχαύνωσης και της  εσκεμμένα κουραστικής ειρωνείας , δείχνοντας με τεντωμένο το χέρι εκείνους που έχουν λάβει το σήμα  της επανάστασης κατά της  νέας παγκόσμιας τάξης . Εμείς τους δείχνουμε τον ουρανό και τους παροτρύνουμε να ανοίξουν τα γκαβά τους, διότι η μάχη που μένετε στον καταγάλανο ουρανό μας είναι μεγάλη και εμείς ανήμποροι  να αντιδράσουμε . Όσο κάποιοι θα γελούν με τα στραβά εμείς θα φωνάζουμε  Ξ-Υ-Π-Ν-Α-Τ-Ε!!!!!!!!!! 

Η απόδειξη ότι οι εξωγήινοι υπάρχουν( Μυστικα αρχεια NASA)


Η απόδειξη ότι οι εξωγήινοι υπάρχουν( Μυστικα αρχεια NASA)


Η απόδειξη ότι οι εξωγήινοι υπάρχουν( Μυστικα αρχεια NASA)


Η απόδειξη ότι οι εξωγήινοι υπάρχουν και η βάση τους είναι στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού.

Δύστυχος δεν υπάρχουν ελληνική υπότιτλοι (για την ωρα τουλάχιστον).
Αυτο που μπορείτε να κάνετε είναι να ενεργοποιήσετε απο τις επιλογές τους αγγλικούς υποτίτλους και έπειτα να τους κάνετε μετάφραση στα ελληνικά.
Βεβαια η μετάφραση δεν είναι όπως καταλαβαίνετε τελεια αλλα οποιος δεν ξερη αγγλικά θα βγάλει κάποιο νόημα.


ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ


ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΗΓΗ

Δείτε πως εμπορικές αεροπορικές εταιρείες ψεκάζουν πάνω από τα κεφάλια μας! Αποκαλυπτικά ΒΙΝΤΕΟ με μεγάλο ΖΟΟΜ!


Δείτε πως εμπορικές αεροπορικές εταιρείες ψεκάζουν πάνω από τα κεφάλια μας! Αποκαλυπτικά ΒΙΝΤΕΟ με μεγάλο ΖΟΟΜ!

Παρακολουθείστε προσεκτικά τα παρακάτω βίντεο και δείτε ξεκάθαρα τι συμβαίνει πάνω στον ουρανό, γιατί ξαφνικά χάνεται το γαλάζιο χρώμα του ουρανού και πως την ίδια στιγμή άλλα αεροσκάφη αφήνουν ουρές και άλλα όχι.
Εμπιστευτείτε τα μάτια σας και τη λογική... και θα διαπιστώσετε ότι όντως κάτι δεν πάει καλά.
Δείτε τα βίντεο...

Νέα ομολογία από το ΔΝΤ. «Ναι, είναι αλήθεια ότι κάναμε λάθος για την Ελλάδα». Oι Έλληνες ΝΕΝΕΚΟΙ όμως, επιμένουν. ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΩΣΤΑ! ΒΙΝΤΕΟ


Νέα ομολογία από το ΔΝΤ. «Ναι, είναι αλήθεια ότι κάναμε λάθος για την Ελλάδα». Oι Έλληνες ΝΕΝΕΚΟΙ όμως, επιμένουν. ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΩΣΤΑ! ΒΙΝΤΕΟ


«Ναι, είναι αλήθεια ότι κάναμε λάθος για την Ελλάδα»Υπήρξαν λάθος εκτιμήσεις εκ μέρους του ΔΝΤ στις προβλέψεις του για την Ελλάδα, χωρίς να υπολογίσει σωστά τις δραματικές επιπτώσεις στην ύφεση, παραδέχθηκε για μία ακόμη φορά ο εκπρόσωπος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Τζέρι Ράις.
Μετά τις ανάλογες ομολογίες της επικεφαλής του Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ και του κορυφαίου οικονομολόγου, Ολιβιέρ Μπλανσάρ, ο εκπρόσωπος Τύπου έδωσε εξηγήσεις για αυτή την λανθασμένη συνταγή. 
«Εάν γυρίσουμε πίσω στο 2010, θα θυμηθούμε ότι όλοι ήταν πολύ αισιόδοξοι στις προβλέψεις τους για την ανάκαμψη της Ελλάδας», εξήγησε... προσθέτοντας ότι οι λόγοι γι΄ αυτή την αισιοδοξία «συμπεριλάμβαναν το βάθος και την παρατεταμένη ύφεση της ευρωπαϊκής κρίσης αλλά και την πολιτική κρίση στην Ελλάδα».
«Και οι δύο αυτοί λόγοι επηρέασαν σημαντικά την οικονομική εμπιστοσύνη και καθυστέρησαν την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων», συνέχισε ο Τζέρι Ράις.
«Όταν έγινε εμφανές ότι οι συνθήκες ήταν διαφορετικές από ότι υπολογίστηκε, εμείς κινηθήκαμε όσο γρήγορα μπορούσαμε για να επικαιροποιήσουμε τον πολλαπλασιαστή μας». υπογράμμισε ο κ. Ράις , προσθέτοντας χαρακτηριστικά ότι «ο δημοσιονομικός πολλαπλασιαστής είναι μόνο μια συνιστώσα για το πως αναλύεται σε κάθε χώρα».


Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Άρχισε πάλι το παραμυθάκι ο στούρνος ... φόρος στα ακίνητα η χρεωκοπία ! ΒΙΝΤΕΟ


Άρχισε πάλι το παραμυθάκι ο στούρνος ... φόρος στα ακίνητα η χρεωκοπία ! ΒΙΝΤΕΟ


Τραγικός και προκλητικός ο Στουρνάρας στο MEGA
Κυνικός, αμετανόητος αλλά και με εμφανή εκνευρισμό , εμφανίστηκε ο Υπουργός Οικονομικών κ. Στουρνάρας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μega, για να δώσει απαντήσεις για το θέμα της
φορολογίας των ακινήτων.
Ο κ. Στουρνάρας δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει τη λογική με την οποία φορολογείται κάτι που δεν αποφέρει εισόδημα και μάλιστα φορολογείται υπέρμετρα.
Δεν κατάφερε να δώσει απάντηση στο αμείλικτο ερώτημα της υπερφορολόγησης των ακινήτων που ουσιαστικά αποτελεί δήμευση.
Και όταν στριμώχθηκε κατέφυγε στο ακαταμάχητο επιχείρημα φόροι ή χρεοκοπία.
Ο κ. Στουρνάρας υπολογίζει να εισπράξει 3.5 δις ευρώ από τη φορολογία των ακινήτων.
Ο περίφημος ενιαίος φόρος του απορροφά το χαράτσι Βενιζέλου (που υποτίθεται ότι θα ίσχυε για δύο μόνο χρόνια) και προσθέτει νέους φόρους αφού πλέον οι Έλληνες θα πληρώνουν για αγροτεμάχια και ρεματιές εκτός σχεδίου.
Δηλαδή για ακίνητα που ούτε μπορούν να τα πουλήσουν, ούτε να τα αξιοποιήσουν ούτε να τα καλλιεργούν.
Ο Υπουργός Οικονομικών εγκάλεσε και τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη που το απόγευμα σε ομιλία του στη Βουλή τάχθηκε κατά της υπερφορολόγησης των ακινήτων και τον κάλεσε να διαβάζει τις ανακοινώσεις του.
Ο κ. Στουρνάρας, που δεν ψηφίστηκε από τους Έλληνες πολίτες και διορίστηκε στη θέση του Υπουργού Οικονομικών ή επιβλήθηκε λόγω της εμπιστοσύνης που εμπνέει στο Βερολίνο, δεν κατάφερε να κρύψει τον έκδηλο εκνευρισμό του αν και έπαιζε εντός έδρας.
Πολλά είναι τα σύννεφα που έχουν προστεθεί τελευταία, όπως η έκθεση που προβλέπει ύφεση και για το 2014 αλλά και η παραδοχή του ΔΝΤ για λάθος επιλογές στην πολιτική των μέτρων λιτότητας που υιοθετήθηκαν στην Ελλάδα.
Το βέβαιο είναι ότι με το θέμα του ενιαίου φόρου στα ακίνητα θα αντιμετωπίσει σοβαρές αντιδράσεις. Και οι πιο σοβαρές αντιδράσεις θα προέρχονται από το εσωτερικό της Ν.Δ και θα εκδηλωθούν άμεσα.

Παράλληλα σύμπαντα - Καιρός να ανοίξουμε το μυαλό μας


Παράλληλα σύμπαντα - Καιρός να ανοίξουμε το μυαλό μας


Η ύπαρξη ενός άλλου σύμπαντος παράλληλου με του δικού μας δεν είναι ένα δημιούργημα της επιστημονικής φαντασίας. Κορυφαίοι επιστήμονες όπως ο Αϊνστάιν και ο Ελί Καρτάν έχουν υποστηρίξει αυτή την ιδέα βασιζόμενοι στην στρέβλωση της καμπυλότητας του χωροχρόνου.

Ουσιαστικά κάτι τέτοιο είναι αναπόδεικτο μιας και δεν υπάρχει πρακτικός τρόπος για να αποδειχθεί.Φανταστείτε όμως να υπήρχατε σε μια άλλη διάσταση κάνοντας μια άλλη ζωή σε ένα τελείως διαφορετικό χώρο χρόνο. Με παρουσιαστή τον Μόργκαν Φρήμαν το επεισόδιο αυτό της σειράς του Discovery Channel μας δίνει ένα φανταστικό ταξίδι (προς το παρόν) στο παράλληλο σύμπαν εξηγώντας τις θεωρίες ύπαρξης του.


Καλώς ήρθατε στη σειρά ντοκιμαντέρ παραγωγής 2011, Curiosity του Discovery Channel. Περισσότερο από μια σειρά ντοκιμαντέρ, το Curiosity είναι μια περιπέτεια ανακάλυψης, μια αποστολή να αποκαλύψει την αλήθεια πίσω από τα πιο προκλητικά ερωτήματα της ζωής. Υποβάλλει ένα ερώτημα και απαντά στα πιο θεμελιώδη ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα. Κάθε επεισόδιο του Curiosity εστιάζει σε μια ερώτηση που αφορά την επιστήμη, την τεχνολογία και την κοινωνία. Κι όπως συμβαίνει πάντοτε, η μια ερώτηση καταλήγει σε αρκετές ακόμη κάνοντας το κάθε επεισόδιο μια πλούσια εμπειρία.
Παράλληλα σύμπαντα - Καιρός να ανοίξουμε το μυαλό μας | ΜυστηριαΠΗΓΗ


ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Μια αποκαλυπτική ματιά στις πρακτικές των αμερικανικών εταιρειών που ελέγχουν τη βιομηχανία τροφίμων


ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Μια αποκαλυπτική ματιά στις πρακτικές των αμερικανικών εταιρειών που ελέγχουν τη βιομηχανία τροφίμων












Τι τρώμε και πώς παράγεται;
 Μια αποκαλυπτική ματιά στις
 πρακτικές των αμερικανικών εταιρειών
πουελέγχουν τη βιομηχανία τροφίμων.


Το διαβάσαμε από το: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Μια αποκαλυπτική ματιά στις πρακτικές των αμερικανικών εταιρειών που ελέγχουν τη βιομηχανία τροφίμων http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/01/blog-post_5696.html#ixzz2JZfNRIKB

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΡΟΥΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ;‏





Πόσες φορές δεν έχουμε γνωρίσει πρόσωπα που τελικά με την πρώτη ματιά νοιώθουμε ότι είμαστε χάλια και πολύ κουρασμένοι ή βλέπουμε τη διάθεση μας να πέφτει απότομα.

Άνθρωποι που συνειδητά ή ασυνείδητα ρουφούν τη δική μας θετική ενέργεια, για να την χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι.


Αισθανόμαστε κουρασμένοι και άκεφοι μετά από μία συνάντηση μαζί τους, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που εκπέμπουν αρνητική ενέργεια και άλλοι που ρουφούν τη δική μας.


Όταν αισθάνεστε υποχρέωση ή ευθύνη, ή σας ρίχνουν ευθύνες και ενοχές για το ένα ή το άλλο π.χ. « γιατί το κάνεις αυτό σε μένα, δεν το περίμενα από σένα, δεν με αγαπάς αρκετά, δεν το κάνεις με το σωστό τρόπο σας λένε συνεχώς τι να κάνετε και πως κ.λ.π.» .

Είναι καθαρά ενεργειακό κλέψιμο.

Επίσης μερικές φορές κάνετε πράγματα, που δεν θέλετε πραγματικά και μετά θυμώνετε και δυσανασχετείτε. Εδώ υπάρχει χειρισμός ενέργειας από μέρους τους.


Τα άτομα αυτά εκδηλώνουν τις παρακάτω συμπεριφορές. Όταν τις εντιληφθείτε είναι καλύτερο να απομακρυνθείτε από αυτούς.

1. Σας φωνάζουν χωρίς λόγο και αιτία
2. Σας κατηγορούν για άσχετα πράγματα
3. Βρίσκουν συνέχεια λόγους για να είναι δυστυχισμένοι
4. Ενοχλούνται απλώς και μόνο επειδή υπάρχετε
5. Έχουν επιλέξει ασυνείδητα να πονάνε
6. Δεν γελούν ποτέ από την καρδιά τους
7. Το βλέμμα τους δεν είναι λαμπερό



Αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ πιθανό να βρίσκονται ακόμα και μέσα στην ίδια σας την οικογένεια, στο φιλικό περιβάλλον σας, το εργασιακό ακόμα και σε κάποια ερωτική σχέση που μπορεί να έχετε.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΡΟΥΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ;‏ | Ο Κλοιός ΠΗΓΗ

(((ΕΟΕ))) ΤΩΡΑ..

Σήμερα στις 22:00 στο Ουδείς Αναμάρτητος με τηνKaterina Mpakalidou και τον Πρόδρομος Κοφσανίδης με θέμα: ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ; Ακούμε από το webradio του ΕΟΕ http://eoellas.org/webradio

Ξεγύμνωμα κάθε συνταγματικού δικαιώματος , ο μεγάλος αδελφός και η νέα παγκόσμια τάξη


Ξεγύμνωμα κάθε συνταγματικού δικαιώματος , ο μεγάλος αδελφός και η νέα παγκόσμια τάξη

Δεν φτάνει που στην Αμερικη εχουν διπλασιαστεί η βάρδιες τις αστυνομίας για να στερήσουν από τους Αμερικάνους το συνταγματικό τους δικαίωμα να οπλοφορούν !
Δεν φτάνει που δεν θέλουν να γνωρίζουν ιστορία που ξεκάθαρα λέει ότι κράτος που δημιουργήθηκε με όπλα όταν του τα αφαιρεσης είναι καταδικασμένο να αφανιστεί!
ΔΕν φτάνει που (μισώ τον Εαυτο μου με αυτό που θα γράψω) οτι αυτή την στιγμή θέλουμε δεν θέλουμε μας αρέσει η μη ο μόνος λαός που θα μπορούσε να αμυνθεί άμεσα και ακαριαία ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων Ο Αμερικανικός λαός (μιλάμε για τον λαό και όχι την κυβέρνηση η τα επικυρίαρχα ερπετά) βάλλεται εκ των έσω και κανείς σε όλο τον κόσμο δεν μιλα η ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ!!
Έρχεται και ο βιασμός άλλου δικαιώματος αυτού της ιδιωτικής Ζωής και ελευθερίας !! Η αστυνομία της Νέας Υόρκης τοποθετεί στους δρόμους και στις γωνίες μηχανήματα που μπορούν να σε σκαναρουν χρησιμοποιώντας teraheartz την τεχνολογία που διαβάζει την ενέργεια των ζωντανών οργανισμών αλλά και των πραγμάτων. Με σκεπτικό ότι αυτή η διαδικασία , ο εξ αποστάσεως έλεγχος θα είναι πιο ασφαλής από την κλασική βαρβαρική "ψηλά τα χέρια ,στον τοίχο και ψαχούλεμα" ...
Αρα πολύ εύκολα μπορούμε να φανταστούμε τι σχεδιασμός υπάρχει για το που θα φτάσει αυτή η βαλίτσα με το θέμα οπλοκατοχή!
Αν στον διπλανό σου του παίρνουν το σπίτι και δεν μιλάς κάποια στιγμή θα πάρουν και το δικό σου!!
Αν αύριο η Αμερική (και καλά να πάθει σε επίπεδο συμπάθειας) καταρρεύσει με ένα εμφύλιο η με γεγονότα επηρεασμού της παγκόσμιας οικονομικής ισορροπίας (ο Θεός να την πει έτσι..) τότε και εσύ Έλληνα υπνωτισμενε θα χαιρετήσεις πατρίδα!! Γιατί φρόντισες στην χειρότερη στιγμή για την χώρα σου να κοιτάξεις το αγκίστρι που έχεις καρφωμένο στα χειλάκια!! ΞΥΠΝΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑ Η ...ΣΤΑΝΗ!!
STRANGER...Μονος μου τα λεω μονος μου τα ακουω...
Ξεγύμνωμα κάθε συνταγματικού δικαιώματος , ο μεγάλος αδελφός και η νέα παγκόσμια τάξη ΠΗΓΗ

Απίστευτη δομή στη σεληνιακή επιφάνεια


Απίστευτη δομή στη σεληνιακή επιφάνεια

Ας μιλήσουμε για το φεγγάρι και κάποιες περίεργες δομές του (ή μυστικές, αν κάποιος προτιμά!). Ένας κυνηγός των περίεργων δομών ή ανωμαλιών της σελήνης, ένας από εκείνους τους ανθρώπους που ελέγχουν υπομονετικά τα εκατοντάδες μίλια φωτογραφιών στο χώρο της από τα αρχεία της NASA και άλλους διαστημικούς οργανισμούς, έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα ανακάλυψη.
Σε μια παλιά φωτογραφία που διατηρείται σε αρχεία από τις αποστολές του Apollo, έχει βρει μια εικόνα που μοιάζει με ένα κυκλικό οικοδόμημα και βρίσκεται στην επιφάνεια της σελήνης. Τι είναι αυτό;
Όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, οι απόψεις των χρηστών χωρίζονται σε αυτούς που πιστεύουν ότι αυτό είναι απλά μία φωτογραφία (απλά ένα μυστήριο σημείο στην φωτογραφία) και εκείνοι που πιστεύουν ότι είναι η απόλυτη απόδειξη για την ύπαρξη μίας μυστικής βάσης στο φεγγάρι, φτιαγμένη ή από άνθρωπους ή εξωγήινη δεν ξέρουμε!
Η εικόνα δείχνει μια περιοχή του φεγγαριού κοντά στον κρατήρα Bessel, βόρεια της περιοχής Mare Serenitatis.
Αυτή είναι η σύνδεση της εικόνας από την Nasa:
http://www.hq.nasa.gov/alsj/a15/AS15-87-11697HR.jpg
Αυτό που είναι εκπληκτικό είναι το γεγονός, ότι το αντικείμενο προεξέχει πολύ από το έδαφος αφήνοντας μας να σκεφτούμε ότι πρόκειται για μια δομή αρκετά υψηλή. Επίσης, φαίνεται ότι καταλαμβάνει μεγάλη περιοχή ενός από τους κρατήρες της Σελήνης, με μια εικασία, ότι θα πρέπει να έχει διάμετρο περίπου 300 μέτρα.
Μολονότι η οπτική ψευδαίσθηση μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε ότι το αντικείμενο είναι σαν να είναι επί της επιφάνειας, βρίσκεται πράγματι πολλά χιλιόμετρα σε ύψος από την επιφάνεια της Σελήνης. Για να διαλευκάνουμε το μυστήριο ήταν αρκετό να δούμε μια άλλη εικόνα της αποστολής, όπου η μονάδα βρίσκεται σε υψηλή ευκρίνεια: [http://www.hq.nasa.gov/alsj/a15/AS15-87-11696HR.jpg ].
Η φωτογραφία δείχνει για άλλη μια φορά ότι οι σεληνιακές αποστολές κρύβουν πολλά, και θα μάθουμε ακόμα περισσότερα ερευνώντας, γιατί απλά δεν προσπερνάμε τα γεγονότα και δεν κλείνουμε τα μάτια μας σε αυτά που βλέπουμε

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ!!!


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ!!!




Οι περισσότεροι Πρωθυπουργοί, Πρόεδροι και
 Αρχηγοί Κρατών είναι Μασώνοι», παραδέχονται 
ευθαρσώς οι ίδιοι:

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ



ΠΗΓΗ : PERIERGAA: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ!!! 

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ;


ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ;

Πολλές φορές έχω εκφράσει την απορία μου, για το γεγονός ότι ενώ σε παγκόσμια κλίμακα συμβαίνουν συνταρακτικά γεγονότα, που μας επηρεάζου, ή θα μας επηρεάσουν άμεσα, οι αρμόδιοι ζουν στον μικρόκοσμό τους. Γι’ αυτό άλλωστε τρέχουμε πάντα πίσω από τα γεγονότα. Όχι μόνον δεν τα κατευθύνουμε κατ’ ελάχιστον, αλλά μας βρίσκουν και απροετοίμαστους.
Αμφιβάλλω αν οι αρμόδιοι πρόσεξαν το πολύ ενδιαφέρον σημείωμα που είχε προ τριών ημερών η voria.gr, και με το οποίο ενημέρωνε πως τα μεγάλα dealing rooms των ξένων Τραπεζών προετοιμάζονται για έναν παγκόσμιο πόλεμο σε επίπεδο νομισμάτων. Προειδοποίησε ήδη γι’ αυτό ο απελθών πρόεδρος του Eurogroup κ. Ζαν Κλωντ Γιουνκέρ, αλλά σχετικό δημοσίευμα υπήρξε και στους Financial Times.
Σημαντική ήταν η κατακλείδα του σημειώματος. Ότι στο λόγο του κ. Ομπάμα οι λέξεις «ισχυρό δολάριο» και «στήριξη του ευρώ», δεν ακούστηκαν, μολονότι είχαν δημιουργηθεί σχετικές προσδοκίες.
Γιατί άραγε δεν ακούστηκαν. Την απάντηση ίσως μας την δώσει χθεσινή είδηση. Που μας γνωστοποιεί ότι το Institute of International Finance, που αντιπροσωπεύει 420 από τις μεγαλύτερες τράπεζες στον κόσμο και τους μεγαλύτερους χρηματοδοτικούς οίκους... κάνει έκκληση σαν λύση για την αποφυγή επικείμενων συναλλαγματικών πολέμων τη δημιουργία ενός παγκοσμίου νομίσματος,
Τι είπε επ’ αυτού ο κ. Τσαρλς Νταλάρα (διευθύνων σύμβουλος του Ινστιτούτου Διεθνών Χρηματοδοτήσεων) στους Financial Times; Ότι «Μια βασική ομάδα από τις κορυφαίες οικονομίες του κόσμου πρέπει να ενωθούν και να καταλήξουν σε συμφωνία». Τι συμφωνία; Το έγραψε ο ίδιος από τον Οκτώβριο: «Είναι αναγκαίος ο συντονισμός για το παγκόσμιο νόμισμα κατά την άποψη της ομάδας των G-20, για να αποτραπεί η διαφαινόμενη παγκόσμια οικονομική κατάρρευση».
Αυτά όλα, δεν είναι άγνωστα στους αναγνώστες της voria.gr. Από τον περσινό Απρίλιο είχαμε εκφράσει την ανησυχία μας από αυτήν την στήλη, για το γεγονός που έρχεται και θα μας βρει πάλι να τρέχουμε. Και αυτά που υφιστάμεθα σήμερα, θα είναι πλημμελήματα, όταν χρειασθεί να αλλάξουν οι ισοτιμίες των νομισμάτων. Πιστεύει κάποιος, πως η ισοτιμία του εθνικού μας νομίσματος, θα είναι όπως περίπου και αυτή με το ευρώ (341 δρχ.). Οι πιο αισιόδοξοι οικονομολόγοι μιλούν για 700 μονάδες, ενώ πολλοί πιστεύουν πως θα είναι πάνω από 1.000.
Ας μη πει κάποιος ότι με τέτοια υποτίμηση θα γίνουν ανταγωνιστικά τα προϊόντα μας! Επειδή η απάντηση αφενός θα είναι «ποια προϊόντα» μας, και αφετέρου με τον τριπλασιασμό της τιμής του πετρελαίου (σε εσωτερικό νόμισμα) και των πρώτων υλών, υπάρχει περίπτωση να γίνουμε ανταγωνιστικοί; (Για να μη αναφέρουμε και τα καταναλωτικά αγαθά, που αφειδώς εισάγουμε).
Τι είχαμε αναφέρει πέρσι τον Απρίλιο: Την δήλωση του κ. Ρότσιλδ από το Πεκίνο στο Μπλούμπεργκ, για την αναγκαιότητα παγκόσμιου νομίσματος (ο κ. Σόρος πριν από μια δεκαετία είχε προτείνει την εναρμόνιση των νομοθεσιών όλων των χωρών, όσον αφορά τα χρηματοπιστωτικά, ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση κεφαλαίων από χώρα σε χώρα, χωρίς να προσκρούει σε εμπόδια της κάθε διαφορετικής νομοθεσίας).
Προσέξτε τη σημειολογία, πέρα από την είδηση αυτή καθ’ εαυτή. Ο κ. Ρότσιλδ δεν συνηθίζει να δίνει συνεντεύξεις. Υπάρχουν πολλοί ισχυροί υπ’ αυτόν, που το πράττουν. Και δεν έδωσε τη συνέντευξη στο Λονδίνο, αλλά στο Πεκίνο, όπου έχει μεταφερθεί ουσιαστικά η παγκόσμια οικονομική έδρα. Και ακόμη, δεν έδωσε τη συνέντευξη σε κινεζικό μέσο, αλλά στο Μπλούμπεργκ, που θεωρείται το πρακτορείο ειδήσεων της Νέας Τάξης. Δεν γίνονται τυχαία όλα αυτά.
Και στο προαναφερόμενο περσινό σημείωμά μας, είχαμε κάνει λόγο για το δημοσίευμα του Economist, του 1988, που ενημέρωνε πως σε μια 30ετία θα υπάρχει παγκόσμιο νόμισμα. Η 30ετία λήγει το 2018, σε πέντε χρόνια δηλαδή. Είχε την ημερομηνία και στην εικόνα του εξωφύλλου του.
Έγραφε δε, πως σε 30 χρόνια, οι Αμερικανοί, Ιάπωνες, Ευρωπαίοι, και άλλοι σε πλούσιες χώρες, και σε μερικές φτωχές, θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο νόμισμα. Οι τιμές θα αναφέρονται όχι σε δολάρια ή γιεν (σημ.: δεν υπήρχε το ευρώ), αλλά ας πούμε, σε φοίνικες. «Ο φοίνικας θα προτιμηθεί από εταιρίες και καταναλωτές, επειδή θα εξυπηρετεί περισσότερο από όσο τα εθνικά νομίσματα».
Τι άλλο πρέπει να μας πουν για να καταλάβουμε – και να προετοιμασθούμε;

Το Πεντάγωνο ετοιμάζεται για Κυβερνοπόλεμο


Το Πεντάγωνο ετοιμάζεται για Κυβερνοπόλεμο
Ο πόλεμος στον κυβερνοχώρο έχει γίνει μία πραγματική απειλή για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ. Το Πεντάγωνο θα αυξήσει πέντε φορές το προσωπικό της μονάδας κυβερνοασφάλειας. Μεταξύ των στόχων αυτής της υπηρεσίας – όχι μόνο η προστασία των αμερικανικών υπολογιστικών συστημάτων, αλλά και η προσβολή των ηλεκτρονικών επικοινωνιών των δυνητικών αντιπάλων τους.
Απ’ ότι φαίνεται, η αμερικανική κυβέρνηση αισθάνεται περιορισμένη στα πλαίσια της στρατηγικής της «Περιοχή ευθύνης – όλος ο κόσμος». Δημιουργώντας αναταραχή με την εγκαθίδρυση της δημοκρατίας στον μισό κόσμο, η Ουάσιγκτον αποφάσισε να ασχοληθεί και με τον κυβερνοχώρο. Στο πλαίσιο αυτό, το Διαδίκτυο γίνεται ένα δυνητικό θέατρο πολεμικών επιχειρήσεων. Όπως σημείωσε ο γενικός διευθυντής του Κέντρου Πολιτικής Πληροφορίας Αλεξέι Μούχιν, η εξέλιξη αυτή είναι πολύ φυσιολογική για την αμερικανική εξωτερική πολιτική. Επιπλέον, είναι βολικό για τις ΗΠΑ και το σχετικό νομικό κενό, που επικρατεί στον Παγκόσμιο Ιστό, σημείωσε ο εμπειρογνώμονας: Στον διαδικτυακό χώρο αυτό γίνεται πολύ πιο απλά, επειδή εκεί πρακτικά δεν υπάρχουν νόμοι, δεν υπάρχουν και περιορισμοί. Με αυτό ακριβώς το γεγονός συνδέεται η ενίσχυση το τελευταίο χρονικό διάστημα των επονομαζόμενων κυβερνοστρατών στην κατεύθυνση όχι μόνο της άμυνας, αλλά και της επίθεσης. Νομίζω, ότι οι ΗΠΑ ετοιμάζονται για μια παγκόσμια αντιπαράθεση, για τον έλεγχο όσο γίνεται περισσότερων χώρων, στους οποίους είναι συγκεντρωμένα τα παγκόσμια αποθέματα πρώτων υλών.Το Πεντάγωνο ετοιμάζεται για Κυβερνοπόλεμο
Δεν θα προκαλέσει η αύξηση της κυβερνο-ομάδας στις ΗΠΑ μία ανισορροπία δυνάμεων στον κόσμο, έστω και στον κυβερνοχώρο; Εάν υπό αυστηρά στρατιωτική άποψη τις ΗΠΑ από μια παγκόσμια σύγκρουση με τις μεγάλες παγκόσμιες δυνάμεις τις «προστατεύει» το πυρηνικό οπλοστάσιο που αυτές διαθέτουν, το οποίο σε περίπτωση χρήσης θα οδηγήσει ολόκληρο τον πλανήτη σε τρομερή απώλεια, τότε τι γίνεται με τον κυβερνοπόλεμο;
Μήπως βρεθεί η χώρα μας στο στόχαστρο του αμερικανικού κυβερνο-όπλου; Σύμφωνα με τον διευθυντή προγράμματος του Διεθνούς φόρουμ «Τεχνολογία ασφάλειας» Αλεξάντρ Βλάσοφ, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για κάτι τέτοιο σήμερα, η Ρωσία έχει αρκετά προβλήματα σε άλλους τομείς:
Νομίζω ότι ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει, ότι η κύρια απειλή δεν είναι τα πυρηνικά όπλα, αλλά οι επερχόμενοικυβερνοπόλεμοι. Η Ρωσία πρέπει να περιμένει απειλές από διάφορα αποβράσματα, που έχουν πολλαπλασιαστεί σε διάφορες χώρες, κύρια από την πλευρά των τρομοκρατικών ομάδων, που μπορούν να μας επιτεθούν. Κι εμείς πρέπει να προετοιμαζόμαστε για την απώθηση τέτοιων επιθέσεων.
Συνολικά η απόφαση του Πενταγώνου φαίνεται πολύ φυσιολογική. Μένει να ελπίζουμε, ότι στον νέο αμυντικό τομέα οι αμερικανοί στρατιωτικοί θα έχουν ως αφετηρία τις πραγματικές απειλές, και όχι τις φανταστικές, όπως συνέβαινε στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών.

Πρώην εργαζόμενος στην περιβόητη βάση area 51 αποκαλύπτει τον σχεδιαζόμενο Αρμαγεδδώνα!


Πρώην εργαζόμενος στην περιβόητη βάση area 51 αποκαλύπτει τον σχεδιαζόμενο Αρμαγεδδώνα!Πρώην εργαζόμενος στην περιβόητη βάση area 51 αποκαλύπτει τον σχεδιαζόμενο Αρμαγεδδώνα!



Τηλεφώνημα στην ραδιοφωνική εκπομπή του Art Bell 

Ακούστε ένα πολύ ενδιαφέρον τηλεφώνημα από άγνωστο ο οποίος υποστηρίζει ότι είναι πρώην απασχολούμενος στην περίφημη Area 51 των Η.Π.Α.

Τα στοιχεία τα οποία παραθέτει, επιβεβαιώνουν τα κείμενα της Ο.Ε.Α. περί όντων αραιότερης πυκνώσεως ύλης και περί Κρονίων συνεργατών του Σιν Σιών Σεντάι Τζεντάι Τζουντ, σεληνιακού επικυρίαρχου.

Αυτό διότι ομιλεί για "εξωγήινους" οι οποίοι δεν είναι εξωγήινοι όπως τους εννοεί ο πολύς κόσμος αλλά για "διαδιαστατικά όντα"(αραιότερη πύκνωση ύλης) και για "όντα που δεν είναι αυτό που λένε"(κρόνιοι υποδυόμενοι τους συνεργάτες ή τους Ανδρομεδίους) οι οποίοι έχουν διεισδύσει πολύ βαθειά σε κυβερνητικούς οργανισμούς (reptilians,  Όταν τα ερπετά κυβερνούν είναι καθήκον σου να έχεις τα μάτια σου ανοικτά! ) και ειδικότερα στην Περιοχή 51 και σε ό,τι συντελείται εκεί. Ομιλεί σαφώς και για το σχέδιο γενοκτονίας των 2/3 του πληθυσμού της Γης και κυρίως τον αφανισμό των κατοίκων στα αστικά κέντρα.

Area 51 : The Frantic Caller 



Μετάφραση τηλεφωνήματος:
Caller: Γειά σου Art(Art: Ναι.) Γειά, δεν έχω πολύ χρόνο, εμ...

Αrt: Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με το να δούμε εάν χρησιμοποιείς τη γραμμή που καλείς νομότυπα ή όχι...

Caller: AREA 51

Art: Ναι, σωστά. Ήσουν ή είσαι τώρα απασχολούμενος εκεί;

Caller: Είμαι πρώην απασχολούμενος. Με αποπέμψανε με ιατρική γνωμάτευση εδώ και μία εβδομάδα... και ...και ...(λυγμοί)...Και γυρνάω όλη την χώρα, κατά κάποιον τρόπο ...εμ ...εμ ...Φίλε ...Δεν ξέρω από πού να αρχίσω... Αυτοί... Αυτοί πρόκειται... Θα διασταυρώσουν τη θέσή μου αληθινά πολύ σύντομα...

Art: Άρα δεν μπορείς να μείνεις πολύ στην γραμμή. Δώσε μας κάτι γρήγορα!

Caller: ΟΚ... εμ... ΟΚ ...Αυτοί που νομίζουμε ως "εξωγήινους" Art, είναι... είναι ...ΥΠΕΡΔΙΑΣΤΑΤΙΚΑ ΟΝΤΑ ...με τα οποία ένας προκάτοχος του ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ(των ΗΠΑ) έκανε επαφή. Εεε... Δεν είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι είναι... εεε... έχουν διεισδύσει σε πολλούς τομείς του στρατιωτικού κατεστημένου... Ειδικότερα στην ΠΕΡΙΟΧΗ 51... εεε ...Οι καταστροφές που έρχονται ... Ο στρατός ...συγνώμη... Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΕΣ...Και υπάρχουν πολλές ασφαλείς περιοχές στον πλανήτη όπου θα μπορούσαν να αρχίσουν να μετακινούν πληθυσμούς ΤΩΡΑ Art... 

Art: Αλλά δεν το κάνουν... Δεν κάνουν τίποτα; 

Caller: Τίποτα! Επιθυμούν να αφανιστούν αυτά τα μεγάλα πληθυσμιακά κέντρα... ώστε οι ελάχιστοι επιζήσαντες που θα απομείνουν να ελέγχονται πιο εύκολα...

...Διακόπτεται...

Art: Discharge(εκφόρτιση)

Caller: ...Λυγμοί... (χάνεται η μετάδοση)... (χάνεται η δορυφορική σύνδεση)... (οριστική διακοπή εκπομπής)

Μετά από λίγο, εφεδρικό σύστημα σε λειτουργία...

Art: Με κάποιον τρόπο, κάποιοι μας έριξαν τη ζωντανή μετάδοση και τώρα λειτουργούμε με το εφεδρικό σύστημα! Ακουγόταν κάπως παρανοϊκός ο τύπος; Κάποιος δεν ήθελε να ακουστεί το τηλεφώνημα... Προσπαθούμε να δούμε τι ανατινάχτηκε εδώ...

Χάσαμε κάθε δυνατότητα μετάδοσης εδώ στη Νεβάδα, ο πομπός για άγνωστο λόγο τα 'φτυσε έτσι ξαφνικά! Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στον αέρα. Μία ολική κατάρρευση!...