Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Ανατριχιαστικό - Που καταλήγουν τα 8.000.000 παιδιά που εξαφανίζονται τον χρόνο; Ποια η σχέση των παγκόσμιων εξουσιαστών με τον...κανιβαλισμό;


Ανατριχιαστικό - Που καταλήγουν τα 8.000.000 παιδιά που εξαφανίζονται τον χρόνο; Ποια η σχέση των παγκόσμιων εξουσιαστών με τον...κανιβαλισμό;
Έκπληξη προκαλεί σε κάποιον που παρατηρεί τα πράγματα από μια απόσταση και προσπαθεί να τα καταλάβει σε βάθος. Σε όλον τον κόσμο έχει επιβληθεί αυτή η έκφυλη παράσταση που το ονομάζουν ΚΑΡΝ-α-ΒΑΑΛ-ι. Έχουν φτάσει σε σημείο να επιβάλλουν στα παιδιά να πηγαίνουν στα μαθήματα με μάσκες.

ΤΟ ΚΑΡΝ-α-ΒΑΑΛ-ι είναι η γιορτή των σαρκοβόρων και ΚΑΝ -ι-ΒΑΑΛ-ων. Όπως και η λέξη «Σαρκοφάγοι» - αυτοί που καταβροχθίζουν σάρκες – η λέξη ΚΑΡΝΙ-ΒΟΡΟΙ (λατινικά Carnivore,  kɑrnɪvɔər) είναι η σύνθετη λέξη από «καρνι» -κρέας και «βοράρε»-(ευχαρίστηση). ΚΑΡΝΑΒΑΑΛΙ – ευχαρίστηση από κρέας.http://en.wikipedia.org/wiki/Carnivore

Την ίδια ρίζα «ΚΑΡΝ» έχει και η λέξη «carn-age»: http://www.merriam-webster.com/dictionary/carnage
Definition of CARNAGE
1 : the flesh of slain animals or men (το κρέας σκοτωμένων περιλαμβανομένωνανθρώπων) 
2 : great and usually bloody slaughter or injury (as in battle)
See carnage defined for English-language learners »
See carnage defined for kids »

Προφανώς η λέξη ΚαΡΝαζ (carn-age) είναι συγγενική με την λέξη ΚοΡμπαΝ που σημαίνει θυσία ζώου αλλά κυρίως ανθρώπου. "Hebrew noun "korban" (קָרְבָּן) - whether for an animal or other offering". http://en.wikipedia.org/wiki/Korban

Πάντοτε μας λένε ο διάφοροι «γλωσσολόγοι» και «πατριώτες» ότι η Ελληνική γλώσσα είναι η «αρχαιότερη» κλπ. Η λέξη ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-ος τι προέλευση έχει;
Η ρίζα ΚΑΝ – ο κύριος εβραϊκός ιερέας ο οποίος κάνει την θυσία. Και το ΒΑΑΛ (ή ΜΠΑΑΛ) – αυτός στον οποίο φέρουν την θυσία. "The Hebrew noun kohen is most often translated as "priest", whether Jewish or pagan, such as the priests of Baal or Dagon, though Christian priests are referred to in Hebrew by the term komer (Hebrew כומר). The word derives from a Semitic root common, at minimum, to the Central Semitic languages; the cognate Arabic word كاهن kāhin means "soothsayer, augur, or priest"  http://en.wikipedia.org/wiki/Kohen

Δείτε παρακάτω μια διακόσμηση από μια εκκλησία του 14 αιώνα στην Ιταλία (Ορβιέτο): τι βλέπετε; Θα σας λένε διάφορες ερμηνείες για να σας οδηγήσουν έξω από την ουσία, αλλά είναι προφανές αυτό που βλέπουμε: οι γαλαζοαίματοι σφάζουν του κοκκινόαιμους και κάποιοι (στη εικόνα με φτερά δηλ. ιπτάμενοι, ίσος εννοούν ότι είναι έξω από την Γη) τους επιβλέπουν από πάνω.


Αυτή η εικόνα είναι θα μπορούσε να ονομαστεί «όλη η ισΤΟΡιά της ανθρωπότηταςσε μα εικόνα». 


Μα θα μας πείτε υπάρχουν ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-οι;
Η επιστήμη της Περιουσιολογίας απαντά : όχι μόνο υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν .


Ένας Γερμανικός χάρτης του τέλους του 19 αιώνα για τις περιοχές της Γης που υπήρχε έντονος ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-ισμός. Σήμερα φυσικά όλα αυτά τα κρύβουν.


Έργο του 1400-1450 "μ.Χ" περίπου

Έργο "ολλανδού" καλλιτέχνη. Τέλος 19αι.

 Μερικά οικόσημα «αρχοντικών» οικογενειών Ευρώπης. 

Βέρνη, Γερμανία. Δεν το κρύβουν.







Σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο «χάνονται» δηλ. εξαφανίζονται, μαζί με την στατιστική της Ασίας, της Λατινικής Αμερικής  και της Αφρικής, 8 εκατομμύρια παιδιά. Στην Ευρώπη αυτός ο αριθμός φτάνει στις 75 χιλιάδες και στη Ρωσία στις 55 χιλιάδες.  Που «χάνονται» όλα αυτά τα παιδιά; Που έχουν κρυφτεί όλες οι «ανθρωπιστικές» , «φεμινιστικές» και «μη» κυβερνητικές οργανώσεις; Που είναι οι «έγκυροι» και «ανεξάρτητοι» δημοσιογράφοι; Προφανώς όλοι τους έχουν εντολές από την παγκόσμιους εξουσιαστές να μην θίγουν το θέμα…. Γιατί το θέμα είναι μεγάλο… .. Εμπλέκει κυρίως κανίβαλους, αλλά και παιδόφιλους, εμπόρους οργάνων και την ελίτ της (ψευτο)ιατρικής για διεξαγωγή πειραμάτων.

Το πρώτο που θέλουμε να προσέξετε είναι η πλήρης αδιαφορία των Εβαιοπαϊκών κυβερνήσεων. Δηλ. μέσα σε 10 χρόνια στη Ρωσία και στην Ευρώπη έχουν χαθεί 1,4 εκατομμύρια παιδιά ….  μια πόλη σαν την Θεσσαλονίκη…… και απόλυτη σιωπή.

Σκεφτείτε για ένα λεπτό τα παιδιά αυτά να  μην ήταν γκοημόπουλλα , αλλά περιούσια παιδιά. Σκεφτείτε μόνο να χαθούν όχι χιλιάδες , αλλά μόνο 50 εβραιόπουλλα.  Το τι θα συνέβαινε σε όλον τον κόσμο δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Ο ντόρος από ολοκαυτωμικές κραυγές των εβραίων θα έφτανε μέχρι τον ουρανό, θα ξύπναγε ακόμα και τον Ιαχβέ. Όλες οι χώρες θα είχαν ξεσηκωθεί, Θα είχαν σταλεί χιλιάδες τηλεγραφήματα , θα είχαν γραφτεί άρθρα και βιβλία, θα είχε γυριστεί ταινία, ο «πνευματικός» κόσμος θα μας είχε τρελάνει από τα κουτιά των σπιτιών μας, η Μοσάντ θα είχε αναποδογυρίσει τα πάντα. Ας θυμηθούμε την μικρή που χάθηκε με επώνυμο ΜκΚανΕίχαμε γράψει ότι είναιεβραιοπουλο: «ΚΑΝ» - στη χίμπρου είνα ο ιερέας που κάνει την θυσία….  

Θυμάστε την πρόσφατη περίπτωση της Γαλλίας όπου δήθεν σκοτώθηκαν δύο παιδιά και ένας ραβίνος ;  Η Γαλλία επίσημα δεν επαρχία του Ισραήλ αλλά «ανεξάρτητο» κράτος, αλλά το κράτος αυτό επί μερικές μέρες είχε παραλυθεί τελείως και όλα τα ΜΜ«Ε» από το πρωί μέχρι το βράδυ μας «ενημέρωναν»….

Πριν από περίπου δύο μίνες έγινε μεγάλο θέμα στα διεθνή αλλά και ελληνόφωνα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης ( π.χ. ΕΡΤ ) για την απαγόρευση που επέβαλλε η Ρωσία στην υιοθέτηση παιδιών της ειδικά από αμερικανούς (Δείτε εδώ και εδώ).

Δείτε παρακάτω τους λόγους για τους οποίους η κρυπτοεβραϊκή κυβέρνηση της Ρωσίας αναγκάστηκε πιεζόμενη αφόρητα από τις πατριωτικές δυνάμεις της χώρας να προβεί σε αυτήν την κίνηση.


Φυσικά την (πολύ) «καλή» Μαριλένα Κατσίμη που αναρωτιόταν «γιατί η απαγόρευση ειδικά για τις ΗΠΑ» δεν την ενημέρωσαν τα αφεντικά της για παρακμή και τον εκφυλισμό στην μέκκα της δημοκρατίας. Την προτείνουμε να διαβάζει εμάς τους (πολύ) «κακούς» για να ξεστραβωθεί…..

«5200 εργαζόμενοι και συνεργάτες του Πενταγώνου έχουν πιαστεί για την αγορά παιδικής πορνογραφίας» Δείτε και το βίντεο. Το Πεντάγωνο , κα. Κατσίμη,  αποτελείται από παιδόφιλους ….  Οι παιδόφιλοι κυβερνούν τον κόσμο και βομβαρδίζουν (δημοκρατικά) όποιον θέλουν.

"U.S. infant mortality rate higher than developed world’s!" Δηλ«Η παιδική θνησιμότητα στις ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη στον ανεπτυγμένο κόσμο» Δείτε εδώ.

"Over the past 10 years, four times more children died in the U.S. from domestic violence than soldiers in Iraq and Afghanistan during the war. This is the worst death rate in the developed world. This means that the myth that adopted children would be better off in the U.S. than in Russia is doubtful. In addition, no one knows what awaits these children in the U.S. In December, the U.S. organization Childhelp that helps children affected by violence released a new report. The authors of the report wrote about a "hidden epidemic of child abuse in the United States." Annually 3.3 million reports of violence over about 6 million children are received. Every day in the country more than five children die for reasons related to violence. The authors of the study concluded that the U.S. set the worst record in all developed countries.The most widespread child abuse is neglect of their lives and interests (78.3%) followed by physical violence (17.6%), sexual violence (9.2%) and psychological violence (8.1%).Over 80% of the children who died of violence were under 4 years old. In approximately 60% of cases death certificate do not specify that the cause of death was abuse. Last year, BBC journalists conducted an investigation and came to the shocking conclusion that in the last 10 years, over 20,000 children have died in the U.S. in their own homes at the hands of family members".
Δηλ.:
«Κατά τα τελευταία 10 χρόνια στις ΗΠΑ έχουν σκοτωθεί περισσότερα παιδιά απ’ ότι αμερικανοί στρατιώτες στο Ιράκ και Αφγανιστάν μαζί! Είναι τα χειρότερα δεδομένα μεταξύ ανεπτυγμένων κρατών. Κάθε μέρα στις ΗΠΑ σκοτώνουν 5 παιδιά! (Και αυτά είναι δεδομένα όχι μεταξύ υιοθετημένων παιδιών).
Από αδιαφορία των γωνιών με κάποια τραγική εξέλιξη πάσχουν 78,3% των παιδιών, από ξυλοδαρμούς 17,6% των παιδιών, από βιασμούς 9,2%, από ψυχολογικά προβλήματα 8,1%. Το 80% των δολοφονημένων παιδιών στις ΗΠΑ είναι κάτω των 4-ων χρόνων.»
Παρακάτω γράφουν:
«Τα  60% των πιστοποιητικών των θανάτων των παιδιών στις ΗΠΑ δεν αναγράφουν καν την αιτία του θανάτου (μήπως απλά τους τρώνε οι κανίβαλοι ή είναι θύματα κάποιων τελετών;)
«Πέρσι οι Βρετανοί δημοσιογράφοι είχαν διαπιστώσει ότι κατά τα τελευταία 10 χρόνια περισσότερα από 20 χιλιάδες παιδιά έχουν σκοτωθεί στα ΗΠΑ στα σπίτια τους στα χέρια των μελών της οικογένειας τους».

Γιατί δεν διδάσκουν σωστά τα Αρχαία Ελληνικά στα σχολεία μας!


Γιατί δεν διδάσκουν σωστά τα Αρχαία Ελληνικά στα σχολεία μας!

Με τον όρο αρχαία Ελληνική γλώσσα εννοείται η ελληνική γλώσσα των αρχαϊκών χρόνων και της κλασικής αρχαιότητας.

Ο βασικός λόγος που τα Ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.

Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιο πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιο αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιο.... καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.

Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα Ελληνόπουλα.
Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.


Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό.

Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα; Διότι απλούστατα το υπουργείο παιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.

Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.

Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.

Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα;
Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς.


Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α.

Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα Ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.

Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ορισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.

Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται.

Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τι σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα.

Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκονται ανούσιους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας. 
ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily: Γιατί δεν διδάσκουν σωστά τα Αρχαία Ελληνικά στα σχολεία μας! ΠΗΓΗ

ΒΡΑΔΙΕΣ--- ΕΟΕ---...


‎(ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΣΤΙΣ 21:00) Κάθε Τρίτη τα γραφεία του ΕΟΕ είναι ανοιχτά για όλους τους συνεργάτες του Οργανισμού σε βραδιές δημιουργίας και έμπνευσης. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 21:00 ξεκινάμε με συζήτηση, ανάλυση εμπειριών και θεμάτων ή παρουσίαση εργασιών των συνεργατών. Στις 22:00 ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΕΥΤΗΧΗ ΜΠΛΕΤΣΑ ΣΤΟΝ ΕΟΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩ ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 22:30 το home cinema (full hd, 3d, dolby surround, blu ray ) των γραφείων πιάνει δουλειά και προβάλει μια ταινία κάθε φορά !!! Συζήτηση - παρέα- ταινίες - παρουσιάσεις. Ταινία : Transformers: Dark of the Moonhttp://www.imdb.com/title/tt1399103/
Φωτογραφία

Ανοιχτό το «κούρεμα» ελληνικών καταθέσεων από το 2016


Ανοιχτό το «κούρεμα» ελληνικών καταθέσεων από το 2016


Στο φαύλο κύκλο που άνοιξε ο Βόλφγκαγκ Σόιμπλε με το «κούρεμα καταθέσεων» στην Κύπρο κινδυνεύει να μπει και η Ελλάδα
Το Newsbomb σας παρουσιάζει σήμερα αποκλειστικές πληροφορίες του σχεδίου Γερμανίας για τις
χώρες που μετά την Κύπρο θα χρειαστούν χρηματοδοτική βοήθεια. Και σε αυτές συγκαταλέγεται και η Ελλάδα...
Η χρηματοδότηση της Ελλάδας είναι διασφαλισμένη μέχρι το 2016 και τα κονδύλια που θα χρειαστεί μέχρι τότε η χώρα μας είναι επίσης διασφαλισμένα. Όμως στο εξωτερικό πληθαίνουν οι φωνές που λένε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να βρίσκεται εκτός αγορών για πολλά χρόνια ακόμα, δηλαδή και μετά το 2016. Με δεδομένη την κακή κατάσταση της ελληνικής οικονομία και τις πενιχρές ελπίδες να επιστρέψει σύντομα στην ανάπτυξη, η Ελλάδα είναι πάρα πολύ πιθανό να χρειαστεί και νέα χρήματα για την διάσωσή της!
Πρέπει να γνωρίζετε ότι το κούρεμα στην Κύπρο δεν επιβλήθηκε μόνο για να χτυπηθούν οι Ρώσοι και οι καταθέσεις τους. Επιβλήθηκε και λόγω αντικειμενικών δυσκολιών για να βρεθούν χρήματα για την στήριξή της Μεγαλόνησου. Γερμανία, Ευρωπαίοι, ΕΚΤ και ΔΝΤ γίνονται ολοένα και πιο φειδωλοί στα λεφτά που είναι διατεθειμένοι να δώσουν για την διάσωση μιας χώρας. Έτσι επέλεξαν την λύση του κουρέματος των καταθέσεων ώστε με αυτόν τον τρόπο να εξευρεθούν κάποια δις που δεν ήθελαν οι δανειστές να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να δανείσουν την Κύπρο.
Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις
Αυτό όμως ανοίγει αλυσιδωτά άλλες εξελίξεις για το μέλλον για όποιον μπορεί να βλέπει σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Στην περίπτωση που η Ελλάδα μετά το 2016 χρειαστεί κι άλλα χρήματα για ακόμα μία... «διάσωσή» της, τα χρήματα αυτά είναι απίθανο να βρεθούν από το ΔΝΤ όπως απίθανο είναι να βρεθούν και από τον ESM, τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης, αφού πρωτίστως η Γερμανία θέλει να κρατά τα χρήματα του μηχανισμού σε χαμηλά διαθέσιμα επίπεδα.
Σε μία τέτοια περίπτωση, είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι ένα κούρεμα καταθέσεων και στην Ελλάδα θα διευκόλυνε όχι μόνο τους Ευρωπαίους αλλά και τις τράπεζες ως μία έμμεση μορφή στήριξής της στην περίπτωση που κριθεί αναγκαίο...
Μπήκαμε σε επικίνδυνους ατραπούς και παρά τις διαβεβαιώσεις του λαλίστατου υπουργού Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον.
Λένε οι Γερμανοί με απαξιωτικό ύφος μια αλήθεια: Ο Στουρνάρας έχει ημερομηνία λήξης στην θέση του. Η αβεβαιότητα στην ευρωζώνη όμως όχι..
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ TRIKLOPODIA.COM ΠΗΓΗ

Ο Ε.ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 21/3 ΣΤΙΣ 23:30 ΣΤΟΝ ΕΟΕ

http://www.youtube.com/watch?v=C2EV6pbYius Αυτή την Πέμπτη 21/3 και ώρα 23:30 ο Ελευθέριος Αργυρόπουλος ζωντανά στο web tv του ΕΟΕ με Θέμα ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑhttp://eoellas.org/webtv