Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Έφτιαξαν μανδύα που σε κάνει αόρατο!!!!


Έφτιαξαν μανδύα που σε κάνει αόρατο!!!!


«Μανδύα  αορατότητας», από μικροσκοπικά σωματίδια γυαλιού, ο οποίος έχει   την  ικανότητα, όταν περιβάλλει ένα αντικείμενο, να «καμπυλώνει» τις    ακτίνες του φωτός που πέφτουν πάνω του κι έτσι να το καθιστά αόρατο στα    ανθρώπινα μάτια κατασκεύασαν επιστήμονες στην…
Αμερική.
Οι   ερευνητές του Τεχνολογικού Ινστιτούτου του Μίσιγκαν, υπό την  καθηγήτρια   Ελένα Σεμουτσκίνα, παρουσίασαν τη σχετική έρευνα στο  περιοδικό Applied   Physics Letters του Αμερικανικού Ινστιτούτου  Φυσικής.
Προς το   παρόν, το επίτευγμα έχει περισσότερο θεωρητικό χαρακτήρα,  καθώς έχει   καταστεί εφικτό μόνο στο εργαστήριο με την χρήση υπέρυθρου  φωτός και   προσομοιώσεων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, αλλά αν το ίδιο  συμβεί με το   ορατό φως, τότε οποιοδήποτε αντικείμενο θα εξαφανιζόταν  μπροστά από τα   μάτια μας.
Διάφορες επιστημονικές ομάδες ανά τον κόσμο εργάζονται   για τη  δημιουργία ανάλογων «μανδυών» από τα λεγόμενα «μετα-υλικά»   (δηλαδή  υλικά με ιδιότητες που δεν υπάρχουν στη φύση), αλλά είναι η   πρώτη φορά  που αναπτύχθηκε ένας μη μεταλλικός γυάλινος μανδύας   αορατότητας.
Το περιοδικό New Scientist προέβλεψε πέρυσι ότι το   πολύ σε 30 χρόνια  οι μανδύες αορατότητας θα αποτελούν μέρος της   καθημερινής ζωής μας.

Γιατί συνεχίζουν να ψηλώνουν τα... Ιμαλάια;


Γιατί συνεχίζουν να ψηλώνουν τα... Ιμαλάια;


  Μια σύγκρουση γιγάντων συνεχίζεται εδώ και 50 εκατομμύρια χρόνια κάτω από την Ασία, καθώς η τεκτονική πλάκα της Ινδίας βυθίζεται και γλιστράει κάτω από το Θιβέτ. Αυτή η αργή αλλά ασταμάτητη μετακίνηση διαμορφώνει τον πλανήτη και επηρεάζει τις ζωές εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων:
  •  Από αυτή γεννήθηκε η οροσειρά των Ιμαλαΐων, η οποία συνεχίζει ακόμα και σήμερα να ψηλώνει.
  •   Από αυτή δημιουργήθηκε επίσης το υψίπεδο του Θιβέτ, το μεγαλύτερο και ψηλότερο του κόσμου, με υψόμετρο 5.000 μέτρων.
  •   Σε αυτή τη σύγκρουση οφείλονται όμως και πολλοί ισχυροί σεισμοί στην Ασία, όπως ο σεισμός που προκάλεσε το φονικό τσουνάμι του 2004.
Πώς σχηματίστηκε η οροσειρά των Ιμαλαϊων
  Η οροσειρά των Ιμαλαΐων σχηματίστηκε από την κίνηση της Ινδικής ηπειρωτικής πλάκας προς το βορρά τα τελευταία 70-80 εκατομμύρια χρόνια.
  Πριν από περίπου 50 εκατομμύρια χρόνια, η Ινδική πλάκα συγκρούστηκε με την Ευρασιατική, κι έτσι αναδύθηκαν τα βουνά, όπως ακριβώς θα συμβεί αν βάλουμε δύο πλάκες μαλακού πηλού πάνω σε ένα τραπέζι και σπρώξουμε τη μία προς την άλλη.

  Για τα γεωλογικά δεδομένα, τα Ιμαλάια είναι μια πολύ νέα οροσειρά, που εξακολουθεί να βρίσκεται υπό διαμόρφωση. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα βουνά αυτά είναι τόσο ψηλά. Όλα τα βουνά με ύψος άνω των 7.000 μέτρων βρίσκονται στην περιοχή όπου εφάπτονται οι δύο ηπειρωτικές πλάκες.
Γιατί συνεχίζουν να ψηλώνουν τα Ιμαλάια!
  Σήμερα, η Ινδική πλάκα συνεχίζει να κινείται βόρεια κατά πέντε εκατοστά περίπου το χρόνο, και τα Ιμαλάια εξακολουθούν να ψηλώνουν. Οι γεωλόγοι πιστεύουν πως η συνεχιζόμενη μετατόπιση της Ινδίας και η σύγκρουσή της με την Ευρασιατική ηπειρωτική πλάκα έχει σαν αποτέλεσμα να ψηλώνουν τα Ιμαλάια κατά πέντε χιλιοστά ετησίως, και η επίδραση αυτή υπερισχύει της φυσικής διάβρωσης από τον άνεμο και άλλα καιρικά φαινόμενα, που μειώνει το ύψος της οροσειράς κατά δύο με τρία χιλιοστά ετησίως.

Μια περίπλοκη σύγκρουση περιμένει να αποκωδικοποιηθεί!

  Επιστημονικά, η σύγκρουση μεταξύ της ασιατικής και της ινδικής τεκτονικής πλάκας είναι εξαιρετικά περίπλοκη, γίνεται όμως λίγο πιο κατανοητή χάρη σε νέα έρευνα που δημοσιεύεται σήμερα στο περιοδικό Science.

  Εφαρμόζοντας μια νέα σεισμική μέθοδο, ερευνητές του Γερμανικού Ερευνητικού Κέντρου Γεωεπιστημών στο Πότσνταμ ανέλυσαν σεισμικά κύματα από τις συχνές δονήσεις στο υψίπεδο του Θιβέτ, σε υψόμετρο 5.000 μέτρων.

 Η ανάλυση αποκάλυψε ότι το όριο ανάμεσα στη λιθόσφαιρα και την ασθενόσφαιρα (το στρώμα κάτω από τη λιθόσφαιρα, το οποίο έχει συμπεριφορά ρευστού υλικού) «ήταν πολύ πιο ευδιάκριτο από ό,τι είχε εκτιμηθεί» αναφέρουν οι ερευνητές.

  Όπως επισημαίνει η ερευνητική ομάδα, η καλύτερη κατανόηση του μηχανισμού καταβύθισης θα επέτρεπε να αναγνωριστούν οι περιοχές που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο κίνδυνο από σεισμούς -όπως ο σεισμός του Ουετσουάν στο ανατολικό Θιβέτ που σκότωσε 70.000 ανθρώπους το 2008. Μόνο τα τελευταία 50 χρόνια, ολόκληρη η ινδική υποήπειρος έχει μετακινηθεί κατά 2 μέτρα κάτω από το Θιβέτ.

ΧΟΡΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!


ΧΟΡΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!


Χορηγήστε τους με την ελευθεριά σας!  Χορηγήστε τους με τους μισθούς σας ! Χορηγήστε τους για να σώσουν τις τράπεζες τους ! Χορηγήστε τους για να πουλήσουν την πατρίδα σας! Χορηγήστε τους για να βομβαρδίσουν αθώους! Χορηγήστε τους ώστε το Μέλλον σας να είναι σίγουρα ενέχυρο !!  Χορηγήστε τους να μπορούν να στηρίζουν την "Δημοκρατία" τους! Χορηγήστε τους να σας φοβίζουν καθημερινά!!  Χορηγήστε τους να μπορούν να σας κάνουν μια σούπα από ένα λαό , μια φωνή μια φυλή μια μάζα υπνωτισμένων σκλάβων!! Χορηγήστε τους να μπορούν να διαχειρίζονται το Μέλλον του πλανήτη!! Χορηγήστε τους  να συνεχίσουν να σας σκοτώνουν!! Και όταν πια οι χορηγίες πιάσουν τόπο και τα αποτελέσματα  έρθουν ξεκινήστε  να κλαίγεστε...

Φωτογραφικὸ ὑλικὸ ἀπὸ τὴ συγκέντρωση κατὰ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη στὴ Θεσσαλονίκη


Φωτογραφικὸ ὑλικὸ ἀπὸ τὴ συγκέντρωση κατὰ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη στὴ Θεσσαλονίκη


Δεῖτε καὶ τίς ὑπόλοιπες...










Δεν έχετε ιδέα τι πλάσματα ζουν στον βυθό της θάλασσας!


Δεν έχετε ιδέα τι πλάσματα ζουν στον βυθό της θάλασσας!

Το βίντεο που ακολουθεί προέρχεται από ντοκιμαντέρ του National Geographic στην περιοχή Suruga Bay της Ιαπωνίας. Το 8 μετρο γαλλικό βαθυσκάφος Nautile (Ναυτίλος) εξοπλισμένο με υπερσύγχρονες κάμερες, κατάφερε να...
κατέβει σε βάθη που δεν έχει φτάσει ποτέ κανείς και να καταγράψει θαλάσσια πλάσματα που δεν είχαμε ιδέα πως υπάρχουν.
Ο "Ναυτίλος" είναι το βαθυσκάφος που χρησιμοποίησε ο James Cameron για να καταγράψει το ναυάγιο του Τιτανικού ενώ χάρη στη δυνάτοτητα του να κατεβαίνει στα 6.000 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, έχει λάβει μέρος σε περισσότερες από 1500 αποστολές.
Για λογαριασμό του National Geographic ο Ναυτίλος καταδύθηκε στην twilight zone του βυθού της Ιαπωνίας, εκεί που δεν έχουν φτάσει ποτέ οι ακτίνες του ήλιου. Με την βοήθεια του  θα συναντήσετε το ψάρι που περπατάει στα δυό του... πόδια , τους πιο μικροσκοπικούς καρχαρίες του κόσμου που χωρούν άνετα στην παλάμη σας (!!), το γιγαντιαίο  καβούρι - δολοφόνο και άλλα πλάσματα που αν τα συνατούσαμε θα τα θεωρούσαμε ζωντανά απολιθώματα  ή θαλάσσια τέρατα!
(από a-pistefto)

Πατήσαμε στην Σελήνη; - Ντοκιμαντέρ


Πατήσαμε στην Σελήνη; - Ντοκιμαντέρ


Ένα μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα ή μια μεγάλη απάτη της ανθρώπινης ιστορίας;

Οι απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο,όπως παρουσιάζονται μέσα από τις μαρτυρίες των πρωταγωνιστών και τις αναλύσεις και απόψεις ειδικών.

Το μυστήριο της πτήσης 19


Το μυστήριο της πτήσης 19

ptisi19

Το μυστήριο της Πτήσης 19Η εξαφάνιση της Πτήσης 19 δεν είναι μόνο το πιο διάσημο από τα μυστήρια του Τριγώνου των Βερμούδων. Είναι η υπόθεση που συντέλεσε σε μέγιστο βαθμό στο να δημιουργηθεί και να παγιωθεί η φήμη του Τριγώνου. Η εξαφάνιση των 5 αεροπλάνων και οι μυστηριώδεις συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα, υπήρξαν το αντικείμενο των πρώτων αναφορών στην περιοχή κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 50 και του 60. Ίσως δε θα ήταν υπερβολή να πεί κανείς πώς χωρίς το μυστήριο της Πτήσης 19 ίσως να μην είχε γεννηθεί το μυστήριο του Τριγώνου των Βερμούδων
«…Μήν έρχεστε πίσω μου, μοιάζουν σα να είναι από το διάστημα…»Στις 5 Δεκεμβρίου του 1945 μια πτήση 5 τορπιλοπλάνων τύπου TBM-3 Avenger του Αμερικανικού Ναυτικού, με τον κωδικό Πτήση 19, ξεκίνησε από το Fort Lauderdale της Florida, για μια περιπολία ρουτίνας, διάρκειας περίπου 2 ωρών. Οι πιλότοι των 5 αεροπλάνων ήταν όλοι τους πεπειραμένοι και βετεράνοι του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, .όπως ήταν και αρκετά από τα μέλη των πληρωμάτων. Λίγη ώρα πριν την αναμενόμενη ώρα άφιξης των αεροπλάνων πίσω στη βάση τους ο πύργος ελέγχου του Fort Lauderdale κατέγραψε μια σειρά περιέργων μηνυμάτων από τον επικεφαλής της Πτήσης 19 ο οποίος έμοιαζε να βρίσκεται σε κατάσταση σύγχυσης:
- «Δε μπορούμε να δούμε ξηρά, φαίνεται πώς είμαστε εκτός πορείας»
- Ο πύργος ελέγχου ρωτά: «Ποια είναι θέση σας;»
Η επαφή χάνεται για περίπου 10 λεπτά. Όταν αυτή αποκαθίσταται, ο πύργος ελέγχου καταγράφει τις φωνές διαφόρων πιλότων της πτήσης οι οποίοι ακούγονται αποπροσανατολισμένοι. Ο πύργος ελέγχου της βάσης (Fort Lauderdale) συμβουλεύει τον επικεφαλής της πτήσης να πετάξει προς τον ήλιο (δυτικά) ώστε να βρει στεριά.
- «Δε μπορούμε να βρούμε τη δύση. Όλα είναι λάθος. Δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι για οτιδήποτε. Ακόμα κι ο ωκεανός δεν είναι όπως θα έπρεπε.»
Η ώρα ήταν περίπου 4 το απόγευμα, μια όμορφη μέρα στη Florida, όμως η Πτήση 19 έδειχνε να αντιμετωπίζει κάποιο απροσδιόριστο πρόβλημα. Η επικοινωνία με τα αεροσκάφη ήταν αρκετά δύσκολη και ο ασύρματος της βάσης άρχισε να πιάνει μόνο σκόρπια μηνύματα μεταξύ των αεροσκαφών. Κάποιο από αυτά τα μηνύματα φάνηκε να αναφέρει ότι τα καύσιμα των αεροσκαφών είχαν σχεδόν τελειώσει (πράγμα αδύνατο βάσει της χωρητικότητας των δεξαμενών καυσίμων τους και της ώρας που αυτά βρίσκονταν ήδη στον αέρα), ενώ ένα άλλο μιλούσε για πυξίδες που «πηγαίνουν σαν τρελές».
Λίγο αργότερα ο επικεφαλής της πτήσης ακούστηκε να λέει:
- «Δεν είμαστε σίγουροι πού βρισκόμαστε, πρέπει να έχουμε περάσει τη Florida και να βρισκόμαστε στον Κόλπο του Μεξικού»
Τα τελευταία λόγια που ακούστηκαν από την Πτήση 19 ήταν :
- «Φαίνεται να μπαίνουμε σε άσπρα νερά. Είμαστε εντελώς χαμένοι»
Οι παραπάνω διάλογοι δημοσιοποιήθηκαν το 1962 στο άρθρο του A. Eckert με τίτλο Lost Patrol.
Ένα περιπολικό υδροπλάνο PBM-5 Martin Mariner απογειώθηκε σε βοήθεια της Πτήσης 19, όμως λίγα λεπτά μετά χάθηκε και αυτό. Ποτέ κανείς δεν άκουσε κάτι ούτε και βρέθηκε κανένα ίχνος από τα 5 τορπιλοπλάνα και το υδροπλάνο που έσπευσε σε βοήθειά τους. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες ο ασύρματος μιας βάσης κοντά στο Miami έλαβε ένα αδύναμο σήμα στο οποία ακούστηκαν τα διακριτικά γράμματα «FT» που αποτελούσαν τμήμα του κωδικού κλήσης της Πτήσης 19. Όμως το σήμα αυτό καταγράφηκε στις 7 το βράδυ, περίπου 2 ώρες αφού θα έπρεπε να είχαν τελειώσει τα καύσιμα των αεροσκαφών.
Η έρευνα που ακολούθησε κράτησε περίπου 1 εβδομάδα και συμμετείχαν σε αυτή εκατοντάδες αεροσκάφη και πλοία που χτένισαν μια περιοχή περίπου 300.000 τετραγωνικών μιλίων στα ανοικτά των ακτών της Florida, τόσο στον Ατλαντικό Ωκεανό, όσο και στον Κόλπο του Μεξικού. Όμως δε βρέθηκε απολύτως τίποτα.
Ακολούθησε η διερεύνηση των αιτίων του ατυχήματος, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν ελάχιστα διαφωτιστικά. Δε δόθηκε καμία ικανοποιητική απάντηση αν και υπήρξαν αρκετές υποθέσεις για την πιθανότητα τα αεροσκάφη να συνάντησαν κάποιο αιφνίδιο καιρικό φαινόμενο. Ένα από τα μέλη της επιτροπής διερεύνησης φέρεται να δήλωσε: «Εξαφανίστηκαν εντελώς, σα να πήγαν στον Άρη».
Το 1974 ο δημοσιογράφος-ερευνητής A. Ford που παρακολουθούσε την υπόθεση από το 1945, μιλώντας σε μια τηλεοπτική εκπομπή, προχώρησε σε μια συνταρακτική αποκάλυψη. Ένα από τα μηνύματα του επικεφαλής της Πτήσης 19 ήταν: «μην έρχεστε πίσω μου, μοιάζουν να είναι από το διάστημα».
Το μήνυμα αυτό είχε καταγράψει κάποιος ραδιοερασιτέχνης και το είχε αναφέρει στο Ford την εποχή του συμβάντος. Αυτός δεν του είχε δώσει ιδιαίτερη σημασία καθώς εκτίμησε ότι η δημοσιότητα που είχε λάβει το γεγονός και οι φήμες που κυκλοφορούσαν μπορεί να είχαν εξάψει τη φαντασία του ραδιοερασιτέχνη και είτε να τον οδήγησαν σε παρερμηνεία κάποιου από τα αδύναμα μηνύματα, είτε σε σκόπιμη παραπληροφόρηση με στόχο την προσωπική ανάδειξη. Όμως, χρόνια αργότερα, μελετώντας τα αρχεία της επιτροπής διερεύνησης του συμβάντος, ανακάλυψε ότι η επίσημη καταγραφή των διαλόγων περιείχε σε κάποιο σημείο τη φράση: «μην έρχεστε πίσω μου». Η φράση αυτή του θύμισε τη μαρτυρία του ραδιοερασιτέχνη, η οποία αποκτούσε πλέον σημασία, καθώς ο Ford πίστευε ότι το Ναυτικό είχε φροντίσει να κρατήσει απόρρητο ένα μέρος των αρχείων.
Μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει καταφέρει να βρεί οποιαδήποτε στοιχεία, ή να δώσει κάποια ικανοποιητική, λογική εξήγηση για την τύχη ή τις συνθήκες εξαφάνισης της Πτήσης 19 και του υδροπλάνου Martin Mariner.