Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ; Τι σε αναγκάζει να κάνεις συνεχώς το γράμμα "Ν" της Ελληνικής γλώσσας;;;

ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ; Τι σε αναγκάζει να κάνεις συνεχώς το γράμμα "Ν" της Ελληνικής γλώσσας;;;


Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα. Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», με ακρίβεια... και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το γράμμα "Ν" συντονίζει τον εγκέφαλο.

Το 1996 στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:

«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου - στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».

Επίσης, στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.

Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»; Ως μάχιμος εκπαιδευτικός και συγγραφέας του συγγράμματος: ΔΥΣΛΕΞΙΑ, (Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ) νομιμοποιούμαι να ρωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος:

Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη από άλλες ακρότητες. Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν»στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό» (!), αντί το εμβαδόν!

Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε « το εμβαδόΝ », δηλ. εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει !! Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα; Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκουμε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα,π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.). Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει. Είναι σαν να κόβομε το δακτυλάκι μας...

Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»! Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη: «ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει, "Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν του' λειπε η οπτική του ήχου».

Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει». Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα, ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας: «η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!)...Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ και Nτο σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.

Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.

Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά. Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.

Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.

Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα. Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε Γλώσσα. Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.

Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά: Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.

Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρην οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και να αντισταθούμε στην κακοποίησή της.

ΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!!ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!

ΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!!ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!


Ένα πυρηνικό καταφύγιο - ένα νοσοκομείο πλήρως εξοπλισμένο να ανταποκριθεί σε συνθήκες πυρηνικού και βιοχημικού πολέμου, κάτω από το 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, άνοιξε για πρώτη φορά τις ερμητικά κλειστά πόρτες του για οργανωμένη ξενάγηση, στο πλαίσιο διεθνούς ημερίδας πυρηνικής ιατρικής του Eργαστηρίου Πυρηνικής Ιατρικής του Ιπποκρατείου Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης και του 424 ΓΣΝΕ.
Το πυρηνικό καταφύγιο είναι ελβετικής τεχνογνωσίας, βρίσκεται στο δεύτερο υπόγειο του 424 ΓΣΝΕ και είναι σε σχήμα Π, με εσωτερική θωράκιση μόνο με σκυρόδεμα. "Σκοπός ενός μοντέρνου καταφυγίου είναι όσοι βρίσκονται μέσα να ακτινοβολούνται 1.000 λιγότερο απ΄ότι στον υπόλοιπο χώρο", τόνισε ο ταγματάρχης ΥΙ, πυρηνικός ιατρός στο 424 ΓΣΝΕ, Γεώργιος Σακαγιάννης, υπεύθυνος της ξενάγησης κάτω από τη γη.
Τα πρώτα στοιχεία που προκαλούν εντύπωση είναι οι εξωτερικές πόρτες από ανοξείδωτο χάλυβα και τσιμέντο που προστατεύουν τους χώρους του καταφυγίου και οι τρύπες στον τοίχο - βαλβίδες EMS (Emergency Shut Down), οι οποίες από τη στιγμή που δεχθούν την ώση κλείνουν σε 0,2 χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέπουν όμως την έξοδο του αέρα.
"Πρόκειται για υπερσύγχρονη κατασκευή που βασίζεται σε πρωτόγονο σύστημα που είχαν στην Ασία, ένα είδος βεντάλιας, ανοίγει με πολύ μικρή ενέργεια και κλείνει , επιτρέποντας μόνο την έξοδο όχι την είσοδο", εξήγησε ο κ. Σακαγιάννης.
Με αυτό τον τρόπο, ελέγχεται και η υπερπίεση που είναι αναγκαία μέσα στο καταφύγιο στην περίπτωση ραδιολογικού πυρηνικού πολέμου, ώστε να αποφεύγεται η είσοδος σωματιδίων.
Το τσιμέντο στις πόρτες και στην τοιχοποιία έχει πάνω από 50% πυρίτιο και ασβέστιο κατά βάρος και στοιχεία μεγάλου μαζικού αριθμού για να αποφεύγεται η ακτινοβόληση Γ'. Επιπλέον, είναι αναγκαία για την προστασία από τα νετρόνια, βάριο, άνθρακας, σίδηρος και χάλυβας και πρόσμειξη νερού.
Ο πρώτος χώρος είναι ο χώρος απορρύπανσης και ακολουθεί ένας αεροστεγής θάλαμος για τις διαφορές πιέσεων. Περίπου οι μισοί χώροι είναι σχεδιασμένοι για τους ασθενείς και για το προσωπικό ( ιατρούς, νοσηλευτές, διοικητικό προσωπικό,μάγειρες καθαριστές , φαρμακοποιούς) και ότι μπορεί να χρειαστεί ένα νοσοκομείο σε καταστάσεις εκστρατείας.
Υπάρχει ένα κεντρικό δωμάτιο ελέγχου απ' όπου επιτηρούνται όλα τα συστήματα ηλεκτρονικά, υπάρχουν οκτώ χειρουργεία, τα οποία εξυπηρετούνται από μία κεντρική αποστείρωση για οικονομία χώρου,τέσσερα φαρμακεία, δύο κουζίνες, τέσσερις τραπεζαρίες, ένα μεγάλο μηχανοστάσιο που έχει τη δυνατότητα να τροφοδοτεί το καταφύγιο με ηλεκτρικό ρεύμα για κάποιες μέρες.
Σύμφωνα με ΝΑΤΟϊκό σχέδιο, ο χώρος απορρύπανσης εντός του πυρηνικού καταφυγίου είναι ο τρίτος, ο πρώτος βρίσκεται αμέσως έξω από τη θερμή ζώνη και ο δεύτερος είναι στην είσοδο του νοσοκομείου.
Πυρηνικά καταφύγια κατασκευάζονται σε κράτη που έχουν πυρηνική ενέργεια ειρηνικής φύσης κοντά τους, αλλά και μετά την 11η Σεπτεμβρίου ως μέτρο προφύλαξης από ενδεχόμενο τρομοκρατικό χτύπημα. Σύμφωνα με ειδικούς στα κράτη αυτά, τα φίλτρα για την αποτροπή εισόδου ραδιενεργών σωματιδίων, η προστασία από την ώση και η παραμονή του αριθμού ατόμων που προβλέπεται από τους κατασκευαστές, είναι οι βασικοί παράγοντες που εγγυώνται προστασία.
Η ξενάγηση στο πυρηνικό καταφύγιο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς ημερίδας «Επεκτείνοντας τα όρια της Πυρηνικής Ιατρικής» και της συζήτησης στρογγυλής τράπεζας για τα πυρηνικά ατυχήματα, τα πυρηνικά όπλα και τα ραδιενεργά, την πυρηνική τρομοκρατία.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Οι Γερμανοί εκμεταλλεύονται την Αμφίπολη και βγάζουν στο "σφυρί" αρχαία ελληνικά νομίσματα που έκλεψαν επί Κατοχής

Οι Γερμανοί εκμεταλλεύονται την Αμφίπολη και βγάζουν στο "σφυρί" αρχαία ελληνικά νομίσματα που έκλεψαν επί Κατοχής

Γερμανοί αρχαιοκάπηλοι εκμεταλλεύονται τη δημοσιότητα που έχουν πάρει σε ολόκληρο τον κόσμο οι ανασκαφές του τάφου της Αμφίπολης και βγάζουν στο "σφυρί" αρχαία νομίσματα τα οποία είχαν κλέψει από την Αμφίπολη κατά την περίοδο της Κατοχής.
Για τις επόμενες ημέρες, μέσα στον Οκτώβριο, έχουν προγραμματίσει δύο δημοπρασίες προκειμένου να πλουτίσουν με κλεμμένα νομίσματα του Φιλίππου Β' και πολλά ακόμη αρχαία νομίσματα που έβγαλαν παράνομα από την Ελλάδα.
Αυτό που κάνει ωστόσο εντύπωση είναι η παντελής απουσία του ελληνικού κράτους. Που είναι το υπουργείο Πολιτισμού; Γιατί επιτρέπουν να πωλούνται αρχαία νομίσματα στη "μαύρη αγορά" που αποτελούν περιουσία του Έθνους την οποία ρήμαξαν οι Γερμανοί κατακτητές;
Θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνει σε πρώτη φάση ένα διάβημα προς το Βερολίνο και να ζητηθεί να απαγορευθούν οι δημοπρασίες και να συληφθούν οι κάτοχοι αυτών των αρχαίων νομισμάτων που τα εμπορεύονται σαν να ανήκουν στην οικογένεια τους.
Διαβάστε τι βγάζουν σε δημοπρασία και θα καταλάβετε το μέγεθος της κλοπής που έχει συντελεστεί εδώ και πολλά χρόνια.
Στη Γερμανία διοργανώνονται ετήσια υπαίθρια «παζάρια», με πάγκους διαφόρων περίεργων τύπων, σε μεγάλες πλατείες, που πωλούνται και αγοράζονται αντικείμενα που απαγορεύεται να πωλούνται και να αγοράζονται, όπως είναι τα αρχαία! Οι αστυνομικοί περνάνε δίπλα και μέσα απ' αυτό το «πλυντήριο», σφυρίζοντας αδιάφορα...
Η περίφημη γκαλερί «Gorny & Mosch» του Μονάχου βγάζει σε δημοπρασία πλήθος αρχαίων αντικειμένων, νομισμάτων, της αρχαίας Ελλάδος, που δεν νομιμοποιείται κανείς να πουλά! Είναι στοιχεία της προσωπικότητος κάθε Έλληνος πολίτη και ως τέτοια δεν πωλούνται! Ανήκουν σε όλους τους Έλληνες εξ αδιαιρέτου! Ανήκουν στην χώρα και τον πολιτισμό που τα γέννησε και τα φιλοτέχνησε.
Ειδικώς, άνευ επίσημης αδείας για επιστημονικούς και ιστορικούς λόγους, τα αρχαία απαγορεύεται ακόμη και το να ευρίσκονται εκτός της χώρας στην οποία ανήκουν! Απαγορεύεται και αν ακόμη αναφέρεται ο ιδιοκτήτης ή ο πωλητής τους, διότι και αυτός τα κατέχει εξ ίσου παράνομα!
Τα εγκλήματα, λοιπόν, πολλά!  Και είναι συνένοχο και συγκατηγορούμενο το κοιμισμένο ελληνικό κράτος, το υπουργείο Πολιτισμού, που ενώ τα ξέρει όλα αυτά, ενώ λαμβάνει καταλόγους δημοπρασιών αρχαίων αντικειμένων ξένων οίκων, δεν κάνει τίποτε, παρά μόνον στέκεται απλός παρατηρητής του ξεπουλήματος της χώρας, και της περιουσίας της, που αυτό είναι εντεταλμένο να προστατεύει!
Ακόμη και τώρα, την ύστατη στιγμή, για την τιμή των όπλων, μπορεί να ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα, να μπλοκάρει την διαδικασία δημοπρασίας παρανόμως εξαχθέντων αρχαίων ελληνικών αντικειμένων και νομισμάτων, αλλά δεν το κάνει... Δεν το έχει κάνει ποτέ! Χρόνια τώρα...
Α΄ δημοπρασία: Σε αυτήν την δημοπρασία οι Γερμανοί φρόντισαν και βρήκαν και πολλά νομίσματα από την Αμφίπολη...
Το θέμα είναι επίκαιρο: Η Αμφίπολης «παίζει» στα δελτία ειδήσεων όλου του κόσμου και οι διοργανωτές τρίβουν τα χέρια τους, εκτιμώντας ότι τα νομίσματά της, θα πιάσουν τις καλύτερες εφετινές τιμές (ξεκινούν από 500-2.500 ευρώ το ένα και ανεβαίνουν)...
Έτσι, στην μεγάλη δημοπρασία αρχαίων νομισμάτων «υψηλής ποιότητος», που θα γίνει στο Μόναχο στις 13.10.14, δημοπρατούνται - σαν να μην τρέχει τίποτε και να πουλάνε τα εσώβρακα του παππού τους - τα εξής νομίσματα του Φιλίππου Β΄ (359-336 π.Χ.): Τετράδραχμο, βάρους περίπου 14,40 γραμμ. Νόμισμα του 356-355 π.Χ. Εμπρός εικονίζεται κεφάλι του Διός με δάφνινο στεφάνι.
Αξιοπρόσεκτο είναι το σύμβολο σαν ημισέληνος-μάτι στην κορυφή της κεφαλής του. Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠ-ΠΟΥ», και «ΔΥ»(ναστεία), και εικονίζει ιππέα σαν να χαιρετά με ανυψωμένο το δεξί χέρι. Κάτω από το άλογο υπάρχει ο κοσμικός μυστικιστικός κεραυνός-όπλο του Διός.
Άλλο τετράδραχμο, βάρους 14,21 γραμμ. Νόμισμα του 355-349/8 π.Χ. Εμπρός εικονίζει κεφάλι του Διός, με δάφνινο στεφάνι. Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠ-ΠΟΥ» και «Λ», και εικονίζει ιππέα-αναβάτη επί πηγασόμορφου αλόγου, με κλαδί, δάφνης ή φοίνικα, και έναν καρκίνο (καβούρι). Δημοπρατούνται δυο τέτοια ίδια νομίσματα. Άλλο τετράδραχμο, βάρους 14,16 γραμμ.
Νόμισμα του 323/2-316/5 π.Χ. Εμπρός: κεφαλή του Διός, με ένα δάφνινο στεφάνι. Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠ-ΠΟΥ», και εικονίζεται ιππέας-αναβάτης με κλαδί, ένα άφλαστον, και το γράμμα «Γ». Και τα εξής νομίσματα του Μ. Αλεξάνδρου: Δημοπρατείται τετράδραχμο, βάρους 17,25 γραμμ.
Νόμισμα του 336-323 π.Χ. Εμπρός: κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντοκεφαλή. Πίσω: Γραφή «ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ». Εικονίζεται ο Ζευς με ράβδο-σκήπτρο καθιστός, κρατώντας με τεντωμένο το δεξί του χέρι έναν αετό. Από κάτω υπάρχει ένα μακεδονικό κράνος.
Άλλο τετράδραχμο, βάρους 17,23 γραμμ. Νόμισμα του 325-315 π.Χ. Εμπρός: κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντοκεφαλή. Πίσω γράφει «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ» και εικονίζεται ο Ζευς καθιστός, πατώντας σε υποπόδιο, κρατώντας βασιλική ράβδο (σκήπτρο) στο αριστερό χέρι, και στο τεντωμένο δεξί χέρι αετό, ενώ συνυπάρχουν μάλλον μέλισσα και ροδοπέταλα. Και ένα νόμισμα του θλιβερού Περσέα (179-168 π.Χ.): Τετράδραχμο, βάρους 15,38 γραμμ. Νόμισμα του 173-171 π.Χ. Εμπρός εικονίζεται το κεφάλι του βασιλιά με διάδημα.
Πίσω γράφει «ΒΑΣΙ-ΛΕΩΣ ΠΕΡ-ΣΕΩΣ» και εικονίζει αετό με ελαφρώς ανοιγμένα πτερά, σε στάση απογειώσεως, ενώ ένας κεραυνός στέκεται στο κεφάλι του. Διακρίνεται το μονόγραμμα «ΘΕ»(ός) και το μονόγραμμα «AY». Μεταξύ των νυχιών του αετού το «AN», και το φλογοβόλο μυστικιστικό όπλο του Διός. Το σύνολο στο κάτω μέρος δεσμεύεται με κορδέλλα, που κλείνει ένα δάφνινο στεφάνι! (Αυτό το νόμισμα ίσως να μην προέρχεται από την Αμφίπολι, αλλά από την Πέλλα). Β΄ δημοπρασία:
Στην δεύτερη δημοπρασία που θα διεξαχθεί επί διήμερον (14-15.10.2014) θα δημοπρατηθούν και πάλι αρχαία νομισμάτων και συλλογές: Νομίσματα του Φιλίππου: Τρία χρυσά νομίσματα, στατήρες, βάρους 8,59 γραμμ. Νόμισμα του 340/336-328 π.Χ. Εμπρός: Κεφαλή του θεού Απόλλωνος με δάφνινο στεφάνι.
Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠΠΟΥ», και εικονίζονται φύλλα κισσού. Τετράδραχμο, βάρους 14,36 γραμμ. Νόμισμα του 342-329 π.Χ. Εμπρός: Κεφάλι του Διός με δάφνινο στεφάνι. Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠ-ΠΟΥ», και εικονίζεται αναβάτης ιανόμορφου αλόγου, με κλαδί. Και άλλο τετράδραχμο, ιδίου βάρους (14,36 γραμμ.).
Νόμισμα του 323/2-316/5 π.Χ. Εμπρός: Κεφάλι του Διός, με δάφνινο στεφάνι. Πίσω γράφει «ΦΙΛΙΠ-ΠΟΥ», και εικονίζει αναβάτη ίππου με κλαδί, και το μονόγραμμα «Λ». Και νομίσματα του Μ. Αλεξάνδρου: Τέταρτο στατήρος, βάρους 2,12 γραμμ. Νόμισμα περ.  330-320 π.Χ.. Εμπρός: Κεφαλή της θεάς Αθηνάς με κορινθιακό κράνος. Πίσω γράφει «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ» και εικονίζεται ο φλογοβόλος κεραυνός-όπλο του Διός, τόξο και ρόπαλο.
Τετράδραχμο, βάρους 17,25 γραμμ. Νόμισμα του 336-323 π.Χ. Εμπρός: κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντοκεφαλή. Πίσω γράφει «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», και εικονίζεται ο Ζευς με τον ιερό αετό του και έναν κόκκορα. Και δεύτερο τετράδραχμο, βάρους 17,05 γραμμ. Νόμισμα του 336-323 π.Χ. Εμπρός: Κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντή. Πίσω γράφει «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», και εικονίζεται ο Ζευς με αετό. Κάτω από τον θρόνο, μονόγραμμα.
Τετράδραχμο, βάρους 17,19 γραμμ. Νόμισμα του 323-320 π.Χ. Εμπρός. Κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντοκεφαλή. Τα στολίδια της κεφαλής του θυμίζουν σε εμάς τα κατοπινά γνωστά ως «ινδιάνικα στολίδια κεφαλής». Πίσω γράφει «ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», και εικονίζει ένθρονο τον Δία, σε πολυτελή θρόνο, να κρατά το ιερό πτηνό του, τον αετό, με το δεξί και βασιλικό σκήπτρο με το αριστερό. Και μονόγραμμα του βασιλέως.
Τετράδραχμο, βάρους 17,19 γραμμ. Νόμισμα του 323-320 π.Χ. Εμπρός: κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντοκεφαλή. Πίσω γράφει «ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», και εικονίζεται ένθρονος ο Ζευς με τον αετό του και ένας αλέκτωρ (κόκκορας) από κάτω, ενώ υπάρχει και μονόγραμμα στον τομέα. Και δυο τετράδραχμα, βάρους 17,11 γραμμ. Νόμισμα του 315-294 π.Χ. Εμπρός: Κεφαλή του Ηρακλέους με λεοντή. Πίσω γράφει «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», και εικονίζεται ο Ζευς ένθρονος κρατώντας αετό και σκήπτρο. Διακρίνεται το γράμμα «Λ», και κάνθαρος κάτω από τον θρόνο. Και το νόμισμα με τον Ποσειδώνα... ποδοσφαιριστή!
Τέλος, το νόμισμα με τον... ποδοσφαιριστή! Ένα τετράδραχμο του Δημητρίου Πολιορκητού (306-283 π.Χ.), βάρους 16,89 γραμμ. Νόμισμα του 290-289 π.Χ. Εμπρός: Κεφάλι του βασιλιά με κέρατα ταύρου.
Κι αυτά είναι μερικά από τα αρχαία νομίσματα που έκλεψαν οι Γερμανοί αρχαιοκάπηλοι και τώρα βγάζουν στο "σφυρί" προκειμένου να θησαυρίσουν με ξένη περιουσία. Την περιουσία των Ελλήνων.