Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

Τι λέει η Nasa για το Τέλος του Κόσμου το 2012


Τι λέει η Nasa για το Τέλος του Κόσμου το 2012


Τι λέει η Nasa για το Τέλος του Κόσμου το 2012


Το παρακάτω είναι μετάφραση άρθρου της Nasa που αναφέρεται σε αυτά που λέγονται για το τέλος του κόσμου.

2012: Γιατί ο κόσμος δεν θα τελειώσει?
Θυμηθείτε τον τρόμο του Y2K (έτος 2000); Ήρθε και έφυγε χωρίς πρόβλημα λόγω του επαρκούς προγραμματισμού και της ανάλυσης της κατάστασης. Παρά τα όσα λέει και δείχνει η ταινία “2012“, δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου όπως λέγεται. Εντούτοις, θα είναι ένα άλλο χειμερινό ηλιοστάσιο.
Όπως το Y2K, το 2012 έχει αναλυθεί και η θεωρίες του “τέλους της γης” έχουν μελετηθεί λεπτομερώς. Η NASA θέλοντας να κατευνάσει τα βλέμματα απαντάει σε μερικές βασικές “θεωρίες” που εμφανίζονται σε αυτούς τους μύθους.
Ερώτηση: Υπάρχουν οποιεσδήποτε απειλές για τη Γη το 2012; Πολλές σελίδες στο Internet λένε ότι ο κόσμος θα τελειώσει στις 21 Δεκεμβρίου 2012.
Απάντηση: Τίποτα κακό δεν θα συμβεί στη γη το 2012. Ο πλανήτης μας κινείται μια χαρά για περισσότερο από 4 δισεκατομμύρια έτη, και αξιόπιστοι επιστήμονες παγκοσμίως δεν έχουν βρει καμία απειλή που να συνδέεται με το 2012.

Ερώτηση: Ποια είναι η προέλευση της πρόβλεψης ότι ο κόσμος θα τελειώσει το 2012;
Απάντηση: Η ιστορία άρχισε με τις αξιώσεις ότι ο Nibiru, ένας υποτιθέμενος πλανήτης που ανακαλύπτεται από το Sumerians, κατευθύνεται προς τη γη. Αυτή η καταστροφή προβλέφθηκε αρχικά για τον Μάιο του 2003, αλλά τότε δεν συνέβη τίποτα. Η ημερομηνία “Ημέρας της Κρίσεως” κινήθηκε προς τα εμπρός προς τις 21 Δεκεμβρίου 2012. Κατόπιν αυτοί οι δύο μύθοι συνδέθηκαν με το τέλος ενός από τους κύκλους στο αρχαίο ημερολόγιο των Μάγιας στο χειμερινό ηλιοστάσιο το 2012. Ως εκ τούτου και η προβλεφθείσα ημερομηνία Ημέρας της Κρίσεως της 21ης Δεκεμβρίου 2012.
Ερώτηση: Το ημερολόγιο των Μάγιας τελειώνει στις 21 Δεκεμβρίου 2012;
Απάντηση: Ακριβώς όπως το ημερολόγιο που έχετε στον τοίχο της κουζίνας σας δεν παύει να ισχύει μετά τις 31 Δεκεμβρίου, το ημερολόγιο των Μάγιας δεν παύει να ισχύει μετά τις 21 Δεκεμβρίου 2012. Αυτή η ημερομηνία είναι το τέλος της περιόδου των Μάγιας. Ακριβώς όπως το ημερολόγιό σας αρχίζει πάλι την 1η Ιανουαρίου, μια νέα περίοδος των Μάγιας αρχίζει για το δικό τους. Βέβαια αυτή η περίοδος δεν διαρκεί 365 μέρες αλλά περισσότερο.
Ερώτηση: Θα μπορούσαν να εμφανιστούν φαινόμενα όπου πλανήτες ευθυγραμμίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να επιδράσουν στη Γη;
Απάντηση: Δεν θα υπάρξει καμία πλανητική ευθυγράμμιση στις επόμενες δεκαετίες, η Γη δεν θα διασχίσει το κέντρο του γαλαξία μας το 2012, και ακόμα κι αν αυτές οι ευθυγραμμίσεις ήταν να εμφανιστούν, τα αποτελέσματά τους στη Γη θα ήταν αμελητέα. Κάθε Δεκέμβριο η γη και ο ήλιος ευθυγραμμίζονται κατά προσέγγιση με το κέντρο του γαλαξία μας, αλλά αυτό είναι ένα ετήσιο γεγονός καμίας σημασίας.
Ερώτηση: Υπάρχει ένας πλανήτης ή καφε νάνος αποκαλούμενος Nibiru ή πλανήτης Χ ή Eris που πλησιάζει τη Γη και απειλεί τον πλανήτη μας με τη διαδεδομένη καταστροφή;
Απάντηση: Το Nibiru και άλλες ιστορίες για τους δύστροπους πλανήτες είναι μια εξαπάτηση του Διαδικτύου. Δεν υπάρχει καμία πραγματική βάση για αυτές τις θεωρίες. Εάν ο Nibiru ή ο πλανήτης Χ ήταν πραγματικοί και κάναν πορεία για σύγκρουση με τη Γη το 2012, οι αστρονόμοι θα την είχαν καταλάβει από την προηγούμενη δεκαετία, και θα ήταν ορατή ήδη με γυμνό μάτι. Προφανώς, δεν υπάρχει. Το Eris είναι πραγματικό, αλλά είναι ένας μικρός πλανήτης παρόμοιος με τον Πλούτωνα που θα παραμείνει στο εξωτερικό μέρος του ηλιακού μας συστήματος. Η απόστασή του με τη Γη είναι περίπου 4 δισεκατομμύριο μίλια.
Ερώτηση: Ποια είναι η θεωρία μετατόπισης των πόλων; Είναι αλήθεια ότι η γήινη επιφάνεια μπορεί να κάνει μια περιστροφή 180 μοιρών γύρω από τον πυρήνα της μέσα σε μερικές μέρες ή ώρες;
Απάντηση: Μια αντιστροφή στην περιστροφή της γης είναι αδύνατη. Υπάρχουν αργές μετακινήσεις των ηπείρων (παραδείγματος χάριν η Ανταρκτική ήταν κοντά στον Ισημερινό εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια πριν), αλλά αυτό είναι άσχετο με τις θεωρίες της αντιστροφής των πόλων. Εντούτοις, πολλοί από τους ιστοχώρους καταστροφής τραβούν με αυτό το δόλωμα τους ανθρώπους. Ισχυρίζονται ότι υπάρχει μια σχέση μεταξύ της περιστροφής και της μαγνητικής πολικότητας της γης, που αλλάζει ακανόνιστα, με μια μαγνητική αντιστροφή που πραγματοποιείται κάθε 400.000 έτη κατά μέσο όρο. Από όσα ξέρουμε, μια τέτοια μαγνητική αντιστροφή δεν προκαλεί οποιαδήποτε ζημιά στη ζωή στη γη. Μια μαγνητική αντιστροφή είναι πολύ απίθανο να συμβεί στις επόμενες μερικές χιλιετίες, εν πάση περιπτώσει.
Ερώτηση: Κινδυνεύει η Γη από χτύπημα μετεωρίτη το 2012;
Απάντηση: Η γη μπορεί ανά πάσα στιγμή να χτυπηθεί από κομήτες και αστεροειδής, αν και μεγάλες συγκρούσεις είναι πολύ σπάνιες. Ο τελευταίος μεγάλος μετεωρίτης που έπεσε στη Γη ήταν 65 εκατομμύριο χρόνια πριν, και αυτό οδήγησε στην εξάλειψη των δεινοσαύρων. Σήμερα οι αστρονόμοι της NASA πραγματοποιούν μια έρευνα αποκαλούμενη “έρευνα Spaceguard” για να βρουν οποιαδήποτε μεγάλα αντικείμενα πολύ πριν χτυπήσουν τη Γη. Ήδη έχουμε καθορίσει ότι δεν υπάρχει κανένα αντικείμενο τόσο μεγάλο όσο αυτό που σκότωσε τους δεινοσαύρους. Όλη αυτή η εργασία γίνεται ανοιχτά με τις ανακαλύψεις που εμφανίζονται καθημερινά στο NEO Program Office website της NASA, έτσι μπορείτε να δείτε ότι τίποτα δεν προβλέπεται για να χτυπήσει το 2012.
Ερώτηση: Πώς αισθάνονται οι επιστήμονες της NASA για τις αυτά που λέγονται για την Ημέρας της Κρίσης;
Απάντηση: Για όλα όσα λέγονται για την καταστροφή ή τις δραματικές αλλαγές του 2012, πού είναι οι αποδείξεις; Πού είναι τα στοιχεία; Δεν υπάρχει κανένας, για όλους τους πλασματικούς ισχυρισμούς που γίνονται σε βιβλία, ταινίες, ντοκιμαντέρ ή μέσω του Διαδικτύου γι αυτό το θέμα. Δεν υπάρχει κανένα αξιόπιστο στοιχείο για οποιονδήποτε από τους ισχυρισμούς που γίνονται υπέρ των ασυνήθιστων γεγονότων που πραγματοποιούνται το Δεκέμβρη του 2012.
Ερώτηση: Υπάρχει κίνδυνος από γιγαντιαίες ηλιακές θύελλες που προβλέπονται για το 2012;
Απάντηση: Η ηλιακή δραστηριότητα έχει έναν κανονικό κύκλο, που κορυφώνεται περίπου κάθε 11 έτη. Κοντά σε αυτές τις αιχμές δραστηριότητας, οι ηλιακές φλόγες μπορούν να προκαλέσουν κάποια διακοπή των δορυφορικών επικοινωνιών, αν και οι μηχανικοί έχουν καταφέρει να προστατεύουν τις επικοινωνίες μας από τις περισσότερες ηλιακές θύελλες. Αλλά δεν υπάρχει κανένας πρόσθετος κίνδυνος που συνδέεται με το 2012. Το επόμενο ηλιακό μέγιστο θα εμφανιστεί στο χρονικό πλαίσιο 2012-2014 και προβλέπεται να είναι ένας μέσος ηλιακός κύκλος, κανένας διαφορετικός από τους προηγούμενους κύκλους καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας.

Λεκκέτ λε χαβά.... ((ΕΟΕ))webradio

Γιατί στο καλό ψεκάζουν;

Γιατί στο καλό ψεκάζουν;

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν παρατηρήσει ότι οι καιρικές συνθήκες του πλανήτη μας αλλάζουν δραματικά. 

Επίσης, αρχίζουν να παρατηρούν τις μεγάλες γραμμές που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα που έχουν οδηγήσει εκατομμύρια να αποδεχθούν την πραγματικότητα τον chemtrails και του προγράμματος γεωμηχανικής. 

Θα μπορούσε να υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ των γραμμών και της σκληρές καιρικές συνθήκες μας;

Ενώ υπάρχουν πολλές ατζέντες που συνδέονται με αυτά τα βλαβερά προγράμματα, τα στοιχεία είναι πλέον άφθονα που αποδεικνύουν ότι η γεωμηχανική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο καιρικών συνθηκών.

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ θα μάθετε πώς τα αερολύματα που ψεκάζονται στον ουρανό μας χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες για τον έλεγχο του καιρού μας.

Ενώ οι γεωμηχανικοί υποστηρίζουν ότι τα μοντέλα τους είναι μόνο για τη μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, είναι πλέον σαφές ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένας τρόπος για να συγκεντρωθεί ένα τεράστιο ποσό τόσο της νομισματικής όσο και της πολιτικής εξουσίας στα χέρια των λίγων με την ικανότητα χειραγώγησης που ο έλεγχος των καιρικών συνθηκών δίνει σε ορισμένες εταιρείες πάνω από τα φυσικά συστήματα της Γης.


Αυτό βέβαια, γίνεται εις βάρος κάθε ζωντανού οργανισμού στον πλανήτη.





Πηγή: http://afipnisoy.blogspot.com/2012/12/blog-post_2260.html#ixzz2DvZPWCXu
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

Ποιοί ελέγχουν και την ελληνική μασωνία;(βίντεο) - ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ!

Ποιοί ελέγχουν και την ελληνική μασωνία;(βίντεο) - ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ!

Ο κ. Τσαρούχας λέει ότι η στοά των στοών είναι η εβραϊκή Μπένε Μπερίτ(B'nai B'rith). Είναι η στοά που ελέγχει όλες τις στοές παγκοσμίως. 






Βέβαια εμείς δεν πιστεύουμε σε καμιά περίπτωση οτι αυτό είναι τυχαίο και οτι η προσπάθεια του ιουδαϊκού ιερατείου για παγκόσμια κυριαρχία είναι ανεξάρτητη απο τον υπόλοιπο ιουδαϊσμό... 


Αυτό επιβεβαιώνεται και απο το γεγονός οτι έχουν δημιουργηθεί ειδικά think tank όπως το JPPPI για να μην στοχοποιηθεί ο εβραϊκός λαός και να υπάρχουν πάντοτε οι απαραίτητοι "αποδιοπομπαίοι τράγοι"(π.χ. Αμερικανοί, Τραπεζίτες, Μασώνοι, Πολιτικοί κτλ).

Έτσι και η ελληνική μασωνία ελέγχεται πλήρως απο την εβραϊκή υπερστοά. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο οτι ο κορυφαίος μασώνος εν Ελλάδι, Ραφαήλ ντε Σιγούρα, είναι Εβραίος!!

Και για να μην τους χαλάσουν τα σχέδια άλλες "ανεξάρτητες" τεκτονικές στοές όποιος δεν ακολουθεί την "κεντρική" - εβραϊκή γραμμή δεν αναγνωρίζεται ως "εσωτερικός" ή οτιδήποτε άλλο τέκτονας.

Παρακάτω ακολουθεί ολόκληρη η παρουσίαση και περισσότερα στοιχεία για την εβραϊκή υπερστοά!
Διαδώστε το παντού για να ξυπνήσουν τα κορόϊδα!!
 
 
ΚΕΡΒΕΡΟΣ: H O.E.A EXEΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η Μπένε Μπερίτ(B'nai B'rith) ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:
 
ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΡΟΝΙΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ – ΛΕΒΑΝ ΚΑΙ ΛΙΛΙΘ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΝΣΗ:



Πηγή: http://afipnisoy.blogspot.com/2012/12/blog-post_7663.html#ixzz2DvVWakml
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

ΑΚΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΟΝ ((ΕΟΕ))

Τώρα ακούμε όλοι την Elli Lazaridou και τον Φαεθων Μυτιληνιος σε μια εκπομπή για την παγκοσμιοποίηση μόνο στο webradio του ΕΟΕ από εδώ http://eoellas.org/webradio

ΣΧΟΛΕΙΟ : Ο ΞΕΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ “ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ”


ΣΧΟΛΕΙΟ : Ο ΞΕΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ “ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ”


του Λιότσιου Σ.Βασίλη 
Δεν υπάρχει ευνοϊκός άνεμος γι’     αυτόν που δεν ξέρει πού πηγαίνει.
Γουλιέλμος Β’ της Οράγγης
Μάλιστα ! Και μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2013, ο λαός, σύμφωνα με την ”δημοκρατία” και το ”σύνταγμά” τους, ”αποδέχθηκε” , μέσω των ”αντιπροσώπων” του, να εξαθλιωθεί ο ίδιος και να δώσει στις τράπεζες 35 δις , οι όποιες στη συνέχεια ,θα  του κατασχέσουν τα σπίτια , για ληξιπρόθεσμα δάνεια, παρά το ότι η απώλειά τους θα έχει ήδη καλυφτεί μέσω της ανακεφαλαιοποίησης (!?).

Καταλαβαίνετε τώρα τι έχει κάνει το σχολείο όλα αυτά τα χρόνια ; Καταλαβαίνετε τώρα ποια ήταν (και είναι) η ναυαρχίδα της νέας τάξης ; Η ναυαρχίδα που με “καπετάνιο” το παιδαγωγικό ινστιτούτο (Π.Ι) και τα “νέα” κάθε φορά  “προγράμματα σπουδών”, “δημιούργησε” νέους που δεν μπορούν να κατανοήσουν ούτε καν μια εξόφθαλμη και επαίσχυντη κλοπή. Που δεν κατανοούν τι σημαίνει “ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών”, “σπρέτς”, “ομόλογα”, “πληθωρισμός” ! Όροι που έπρεπε να είναι κατανοητοί από το δημοτικό, εσκεμμένα και βάσει σχεδίου, δεν είναι γνωστοί ούτε στους ενήλικες πανεπιστημιακής μόρφωσης (και της πλειοψηφίας των οικονομολόγων συμπεριλαμβανομένων). Το ίδιο, διέλυσε βάσει σχεδίου τη γλώσσα για να χάνονται, μαζί με τις λέξεις, τα νοήματα και οι ιδέες .
Όλοι είδατε στην εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, το 12χρονο κορίτσι από τον Καναδά που μιλούσε (χωρίς να διαβάζει κείμενο) για το ρόλο των τραπεζών και τις παρενέργειες από την αποκλειστική κοπή  χρήματος από ιδιώτες. Το κοριτσάκι αυτό φαινόταν ξεκάθαρα, όχι μόνο ότι γνώριζε τι έλεγε ,αλλά και ότι κατανοούσε τι έλεγε. Ποιοι Ελληνόφωνοι πράκτορες, θα μπορούσαν να ξεγελάσουν μια νεολαία με τέτοιες γνώσεις ; (http://www.youtube.com/watch?v=Be3hWquy15E)
Το σχολείο όμως ως ορμητήριο της “νέας τάξης πραγμάτων” και της bilderberg, με τη βοήθεια θεσμών όπως το Οικονομικό επιμελητήριο , τα ίδια τα οικονομικά πανεπιστήμια, και τους εξαγορασμένους από τους τραπεζίτες “καθηγητές πανεπιστημίου”- τηλεοπτικούς μαϊντανούς των καναλιών, έκρυψε επιμελώς και με λύσσα αυτές τις βασικές οικονομικές γνώσεις, ώστε να εγκλωβισθούν οι νέοι μας σε ένα κόσμο με λέξεις και έννοιες που όχι μόνο δεν θα τις κατανοούν, αλλά τους είναι και απεχθείς.   Δημιούργησε γενιές που δε γνωρίζουν τη γλώσσα και δεν μπορούν να κατανοήσουν νοήματα και προθέσεις. Γενιές που δεν γνωρίζουν τι είναι “χρήμα” και το ταυτίζουν με το “προϊόν” . Γενιές που, βάσει σχεδίου, γαλουχήθηκαν στο εκμαγείο του “εγώ” και αποκόπηκαν από τον συνάνθρωπο και τον αλτρουισμό μέσω ενός καταιγισμού “ανταγωνιστικότητας” και “δημιουργικών καταστροφών” που …ευδοκίμησαν στο σχολείο . Ο καταιγισμός “καλλιτεχνικών” μαθημάτων, που είναι η καινούρια “μόδα”, “οικιακές οικονομίες”, με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες (!?), γαρνιρισμένα με 5τονικές κλίμακες της Ινδίας, θρησκευτικά σε κάθε τάξη και ξαναπεριγραφή της ωραίας Ελένης και του Πάρη (από την πρώτη γυμνασίου),  επιστρατεύτηκαν καθ’ υπερβολήν , με στόχο την ηλιθιοποίηση της νεολαίας και την περιθωριοποίησή της. Ακόμα και μετά από αυτή τη κρίση που βιώνουμε, τα οικονομικά μαθήματα απουσιάζουν πλήρως από τα προγράμματα σπουδών και παρά την παλιότερη πρόταση πολλών βουλευτών, όλων των κομμάτων, να εισαχθούν ακόμα και στα γυμνάσια. Και δεν περιορίστηκαν μόνο σ΄αυτό. Με την έξοδο των σχολών της αστυνομίας και του Στρατού από το 5ο πεδίο που ήδη ανακοινώθηκε, φροντίζουν ώστε η οικονομία να εξαφανιστεί και ως μάθημα, αντί να είναι υποχρεωτικό σε όλες τις κατευθύνσεις .
Την εποχή που προέκυψε αδήριτη ανάγκη γνώσης των βασικών οικονομικών, την ώρα που η συνείδηση του “οικονομικού ανθρώπου”, υπεύθυνου μέλους ενός συνόλου ,πρέπει να αφυπνιστεί και να μεταρσιωθεί πρώτα μέσα από το σχολείο , το υπουργείο μεθοδεύει ανεπαίσθητα την εξαφάνιση της οικονομικής γνώσης για λόγους που έρχονται σε αρμονία με την προσπάθεια της “νέας τάξης” να διασπείρει την αγνωσία και μέσω αυτής τον αποπροσανατολισμό. Η αγνωσία δημιουργεί  αβεβαιότητα ,ηττοπάθεια, αίσθημα κατωτερότητας έναντι αυτών που κατέχουν την χρηματοοικονομική γνώση (τραπεζίτες, υπουργοί οικονομικών, αγορές, κλπ) .Δημιουργεί αγεφύρωτη διάσπαση στις γραμμές μας, στο βαθμό που ο πραγματικός χωροχρόνος δεν είναι το ίδιο κατανοητός από όλους. Η αγνωσία εδραιώνει την αδυναμία στοχοποίησης και ως προς τους υπαίτιους και ως προς τις κατευθύνσεις μας αν και όταν απαλλαγούμε από τους εισβολείς. Πως απαιτούν υποκριτικά οι κήνσορες του υπουργείου παιδείας να υπάρξει φοροδοτική συνείδηση, σε ένα λαό που δεν διδάσκεται κάτι τέτοιο στο σχολείο ; Που δεν μπορεί να κατανοήσει πως και γιατί τα χρήματα του φόρου που πληρώνει, γυρνάνε πλουσιοπάροχα στον ίδιο ; Πως ψέγουν ένα λαό πως καταναλώνει “ανορθόδοξα” και εγωιστικά , όταν η ορθή καταναλωτική συμπεριφορά, η θεσμική καταναλωτική αντίδραση , η έρευνα αγοράς δεν οργανώνεται και δεν διδάσκεται ;  Τα οικονομικά (απαράδεκτα ως βιβλίο) διδάσκονται μόνο στη Γ΄ Λυκείου, ως επιπλέον μάθημα επιλογής (!?) , που αν οι μαθητές το επιλέξουν , μειώνει τον γενικό τους (!) Οι οικονομολόγοι καθηγητές είναι ελαχιστότατοι και απαιτείται (μόνο γι αυτούς) παιδαγωγική κατάρτιση ως “προσόν” διορισμού.  Οι αναπληρωτές καθηγητές οικονομικών είναι οι τελευταίοι που  διορίζονται (Νοέμβριο ή και τον Φεβρουάριο) , ενώ έχουν να διδάξουν δύο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα κι αυτό, για να βρεθεί η δικαιολογία της “περικοπής” της ύλης, ώστε να αφαιρεθεί – όπως και έγινε – το “επικίνδυνο” κεφάλαιο της Μακροοικονομίας. Το κεφάλαιο δηλαδή που αναφέρεται στο ΑΕΠ, στο τραπεζικό σύστημα, στο πληθωρισμό κλπ, ενώ παρέμεινε στη ύλη το ηλίθιο , ανούσιο και μαθηματικά αδόκιμο κεφάλαιο του “εναλλακτικού κόστους”, μόνο και μόνο για να γίνει πλύση εγκεφάλου στους μαθητές ότι υπάρχει, και καλά ,στενότητα παραγωγικών συντελεστών και πόρων, που “δε φτάνουν για όλους” !  Σχεδιασμοί αισχρών εγκεφάλων που εξαγοράστηκαν ώστε να φροντίσουν να παραμένουν άσχετοι οι νέοι μας (που παρεμπιπτόντως ψηφίζουν στα 18) και να μην κατανοούν το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας που τα αφεντικά τους παράγουν, ως όπλο εισβολής στις πρώτες ύλες των ανυποψίαστων κρατών.
Όλα αυτά τα αναφέρω όχι ως “συντεχνιακή” διεκδίκηση, αλλά για να γίνει κατανοητό με ποιους εκπληκτικούς στη σύλληψή τους τρόπους, στήνεται η παγίδα της αγνωσίας. Τα τονίζω, για να εμφανιστεί σιγά – σιγά η φιγούρα ενός άλλου, παράλληλου κόσμου, που, ενώ κατοικεί στην ίδια με μας ηλεκτρομαγνητική διάσταση, εντούτοις μοιάζει να μας χρησιμοποιεί ως ξενιστή της ίδιας της αναπαραγωγής του ,παίζοντας ένα διαρκές θέατρο  , ανταλλάσοντας εικονικά ρόλους, αυστηρά στο …εσωτερικό του. Τα υπογραμμίζω για να γίνει σαφές ότι ο πόλεμος χάθηκε και χάνεται κάθε μέρα, στο σχολείο, στις αίθουσες όλων των βαθμίδων, εδώ και δεκαετίες. Όλες οι “εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις” που πέρασαν ως τώρα – όπως αποδείχθηκε με την ομολογία Ρουπακιώτη – ήταν έξωθεν γραμμένες και εκπονημένες .Οι υπουργοί απλά τις περνούσαν ως νόμους χωρίς καν να τις διαβάσουν (!). Πάντα έτσι γινόταν (και γίνεται) σε όλα τα υπουργεία και όλα τα σοβαρά νομοσχέδια. Ότι ήθελε η όποια “νέα τάξη”, το περνούσε αργά αλλά σταθερά και σε επίπεδο κορεσμού, μέσω της εξαγορασμένης “ελίτ” της χώρας μας, η οποία, με διάφορες “παραλλαγές”, ήταν από συστάσεως ελληνικού κράτους στην εξουσία και στα “πόστα” της (φανερά ή μη).
Όταν λοιπόν το περίεργο αυτό καπιταλιστικό μόρφωμα ήταν στο ζενίθ του και θέριζε τους καρπούς της “σχολής του Σικάγο”, εισήγαγε τα οικονομικά μαθήματα (1992) και μάθαινε στη νεολαία του, τα νέα εκπληκτικά χρηματοοικονομικά τερτίπια (προϊόντα) μέσα από τα σχολεία ,τα ΜΜΕ, τα σεμινάρια και τα χρηματιστήρια – θησαυρός. Τώρα που το σκηνικό καταρρέει, εξαφανίζουν σιγά – σιγά την οικονομική γνώση και άρα την τιμωρία τους (έτσι νομίζουν τουλάχιστον) και ατονούν αντί να επιρρώνουν την ενασχόληση με τα “δύσκολα” οικονομικά, για να έρθουν οι ίδιοι στη συνέχεια, με άλλες …προβιές, να μας προσφέρουν τη “λύση” που εμείς, δεν θα έχουμε την “τεχνογνωσία”, να διαβλέψουμε και κυρίως, να εφαρμόσουμε. Λίγο χρόνο όμως έχουν και σ΄ αυτό. Η γνώση διαδόθηκε, το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας, εκδιδόμενο μόνο από ιδιώτες έγινε γνωστό και το ξέρουν αυτό. Χρόνο θέλουν να κερδίσουν, για να ετοιμαστούν λειτουργικά να μεταφέρουν το κέντρο διοίκησης, στον έλεγχο της διατροφικής αλυσίδας και του καιρού . Σε ένα “άλλο”, νέο και άγνωστο επίπεδο κυριαρχίας που όμως φέρνει “ελκυστικά” “απόλυτο αποτέλεσμα”! Κάτι σαν κι αυτό που παλιότερα ονομάστηκε “τελική λύση” ,αν ο τελικός στόχος, είναι όντως η δραματική μείωση του πληθυσμού στα 500.000.000 ψυχές. (Μείωση πάνω από 92% δηλαδή !?)
Οι παγκόσμιοι τραπεζίτες, ελέγχουν, κατευθύνουν και επιβάλλουν τη δική τους “γνώση” στα πανεπιστήμιά μας με τους Γκότσηδες και τους Τσαμουργκέληδες, που ,σαν τηλεοπτικοί αστέρες περιφέρονται στα κανάλια ώστε, με το “κύρος” τους, να επηρεάσουν (και) την κοινή γνώμη υπέρ των μνημονίων, με καθημερινές “ασέλγειες”, πρώτα στην ίδια την οικονομική επιστήμη και μετά στη κοινή λογική .
Στο χώρο της παιδείας κύριοι ,όχι μόνο παίζεται “το μεγαλύτερο παιχνίδι” ,αλλά θεσμοθετείται και η λογικοφάνεια και η σοβαροφάνεια του χωροχρόνου που μας έχουν υποβάλλει. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται το σύστημα – υπάλληλος των τραπεζών, για να μασκαρευτεί και να φορέσει την τήβεννο της “ανεξάρτητης ,ισχυρής, λαϊκής, νόμιμης εξουσίας”.  Όλα τα άλλα, σκάνδαλα, διαφωνίες, αποχωρήσεις, ψηφοφορίες, τα κάνει για να μας αποσπά την προσοχή, όπως στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που, όλοι νομίζουν ότι  το τέλος του Χίτλερ ήρθε, στο Στάλινγκραντ και στο Ελ Αλαμέιν, ενώ η στρατιωτική ιστορία απέδειξε ότι  ήρθε αμετάκλητα, στον Ατλαντικό.  Έτσι γίνεται πάντα, κοιτάμε στη μεριά που έρχεται ο θόρυβος,  η ανακατωσούρα  και όχι έξυπνα και ψύχραιμα γύρω μας . Ποιος θα ενοχοποιούσε την παιδεία .Το χώρο που τα παιδιά μας μαθαίνουν γράμματα και τα ιδανικά της κοινωνίας μας. Τι να φταίει το σχολείο, όταν εμφανίζονται πιο …εύσωμοι ένοχοι !
Κι όμως στο σχολείο γίναν όλα. Εκεί προετοιμάστηκαν, εκεί σπάρθηκαν και από εκεί ξεχύθηκαν όλα αυτά που μας δυναστεύουν σήμερα. Το σχολείο είναι το σύγχρονο “κουτί της Πανδώρας” στην ιστορία που επαναλαμβάνεται.  Εκεί έγιναν όλα!
*  καθηγητής οικονομικών

aienaristeyein

Γιατί τα διεθνή Μ.Μ.Ε τηρούν απόλυτη σιγή και δεν ενημερώνουν την ανθρωπότητα


Γιατί τα διεθνή Μ.Μ.Ε τηρούν απόλυτη σιγή και δεν ενημερώνουν την ανθρωπότητα

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012
ΤΡΙΑ (3) ΝΕΑ Α.Τ.Ι.Α. ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!
ΤΑ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΘΕΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 ΣΤΟ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΟΠΙΣΘΕΙ ΣΕ 4 (Τέσσερα)
Και το ερώτημα που τίθεται είναι: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΟΡΑΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΑΧΗΣ; ή ΥΠΕΡΦΩΤΕΙΝΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ; οι οποίοι λόγω της διάθλασης του φωτός έχουν θεαθεί από τα Γήϊνα Τηλεσκόπια; Οι ενδείξεις συνεχώς πληθαίνουν και αυτοί που τα παρακολουθούν με την τελευταία τεχνολογία των ψηφιακών τηλεσκοπίων βυθίζονται συνέχεια σε ένα πέλαγος ΑΠΟΡΙΩΝ... Τί συμβαίνει; Υπήρχαν και πρίν αυτά τα "αντικείμενα" στον διαστημικό ορίζοντα; Ποιός και με ποιό τρόπο τα κινεί η κινούνται; Μήπως πρόκειται γιά διαθλάσεις φωτός; Οι αποδείξεις πλέον γιά την υπαρξή τους είναι αναμφίβολα σίγουρες, και τα χαρακτηριστικά τους συγκεκριμένα.
1. Πρόκειται γιά τεχνητά η τουλάχιστον υλικά αντικείμενα με συγκεκριμένη διάμετρο
2. Παρουσιάζονται ως αόρατα αντικείμενα πρός το απλό τηλεσκόπιο που όμως γίνονται ορατά με την διάθλαση του φωτός όταν κινούνται μεταξύ των αστέρων και των πλανητών
3. Δέν αποτελεούν αυτά τα ίδια διαθλάσεις φωτός διότι αλλάζουν συνεχώς θέση στο Γαλαξιακό στερέωμα διατηρώντας όμως την βασική συνοχή τους και τα εξωτερικά τεχνικά τους χαρακτηριστικά
4. Ως κοινό χαρακτηριστικό τους έχουν τον μεγάλο ΙΣΟΣΚΕΛΗ ΣΤΑΥΡΟ ο οποίος περικλείει η μάλον "διατρέχει" ολόκληρη την περίμετρο τους
5. Πρόκειται γιά τεχνητές ή έμβιες κατασκευές εφ' όσον διαθέτουν όλα τα πιό πάνω αναφερθέντα σταθερά τεχνικά χαρακτηριστικά
6. Με τα ερασιτεχνικά μέσα παρατήρησης που διαθέτουμε δεν μπορούμε να διευκρινίσουμε την ακριβή θέση θέασης τους
ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ πιό κάτω τις νέες συντεταγμένες του πρώτου Α.Τ.Ι.Α μετά και την τελευταία μετακίνηση του. Και στην συνέχεια τις συντεταγμένες του δεύτερου Α.Τ.Ι.Α. που έχει το ίδιο μέγεθος με το πρώτο και βρίσκεται στην απέναντι μεριά του Ηλίου όπως φαίνεται από το τηλεσκόπιο Τέλος σας δίνουμε τις συντεταγμένες των δύο νέων ομοειδών αντικειμένων που ανακαλύφθηκαν σήμερα.
Οι κινήσεις που πρέπει να κάνετε γιά να τα δείτε:
1. Πληκτρολογήστε http://www.sky-map.org/
2. Αφού μπείτε στην διεύθυνση του τηλεσκοπίου πληκτρολογήστε στο επάνω μέρος της οθόνης που αναγράφει: "Find Object" τίς συντεταγμένες: 16h36m08.20s, -23°45′59.1 καί θα δείτε το πρώτο αντικείμενο Κατόπιν αριστερά επί της οθόνης υπάρχει μία κάθετη γραμμή και ένα ορθογώνιο κουμπί Ανεβάζοντας κατά μία γραμμή μπορείτε να μικρύνετε το αντικείμενο και να δείτε δεξιά μία μικρή λευκή κουκίδα Εαν βάλετε το ποντίκι επάνω θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται γιά τον ¨Ηλιο μας
Στην συνέχεια πηγαίνοντας πάλι εκεί που επικολήσατε την διεύθυνση αντιγράψτε και επικολήστετις συντεταγμένες του νέου Α.Τ.Ι.Α.που είναι: 16h12m23.82s, -20°22′37.3 και πατήστε έντερ να δείτε και το δεύτερο αντικείμενο
Εάν τώρα μετακινήσετε το ορθογώνιο κουμπί που βρίσκεται αριστερά της οθόνης πρός τα πάνω κατά μία παύλα η οθόνη θα μικρύνει και θα σας παρουσιαστούν και τα δύο Α.Τ.Ι.Α το ένα δεξια πάνω και το άλλοαριστερά κάτω Στην μέση όπως θα παρατηρήσετε βρίσκεται η λευκή κουκίδα που είναι ο Ήλιος μας
Τρίτη ενέργεια σας θα είναι ο εντοπισμός των δύο επόμενων Α.Τ.Ι.Α πληκτρολογήστε λοιπόν τις εξής συντεταγμένες 14h21m40.36s, -59°46′06.7 Στην συνέχεια αυξομειώνοντας το κουμπί μπορείτε να "παίξετε" φέρνοντας κατά βούληση κοντύτερα η μακρύτερα τα αντικείμενα ώστε να τα δείτε καλύτερα
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Γιά την ιστορία:
Η διάμετρός του κάθε ένα από τα αντικείμενα υπολογίζεται γύρω στα 360.000 χιλιόμετρα
Και μία ερώτηση:
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ Μ.Μ.Ε ΤΗΡΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ;