Όποιος έχει μια μικρή, περισσότερη όμως ίσως πληροφόρηση από τον μέσο άνθρωπο της δυσπιστίας, γνωρίζει καλά ότι απ’ άκρη σε άκρη σε ολόκληρο τον ελληνικό και όχι μόνο χώρο, γνωρίζει πως τα Εσωτερικά Πεδία βρίσκονται σε αναβρασμό. Ποτέ άλλοτε, με την εξαίρεση των κρίσιμων ιστορικών στιγμών, δεν υπήρξαν τόσες πολλές εμφανίσεις των ανθρώπων των εσωτερικών πεδίων, που ερμηνεύονται από τους πολλούς ως άγγελοι ή άγιοι. Ένα κοινό χαρακτηριστικό των εμφανίσεων αυτών είναι ως προς το μήνυμά τους, που είναι σαφές: “προετοιμαστείτε για πόλεμο”.
Είναι μεγάλη συζήτηση, βέβαια, για το τι συνιστά πόλεμο στα εσωτερικά πεδία. Υπάρχουν άλλωστε πόλεμοι ορατοί και αόρατοι. Όμως τα τελευταία μηνύματα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΟΥΝ όταν μιλούν για πόλεμο, μόνο που τον εννούν με δύο τρόπους: τα πρώτα μηνύματα, όταν μιλούσαν για πόλεμο, αναφέρονταν στην κατάσταση που τώρα βλέπουμε να επικρατεί στην Ελλάδα και η οποία (κατάσταση) ακόμα δεν έχει ξεδιπλωθεί στα μάτια μας σε ολόκληρη την έκτασή της. Έχουν να γίνουν και άλλα και προάγγελός τους ήταν και είναι μια σειρά από ακραίες πλανητικές αντιδράσεις. Αναμένεται φωτιά και αέρας και εκεί θα εστιαστούν πολλές καταστροφές: καταστροφές εξ αέρος και εκ φωτιάς.
Οι ακραίες αυτές καιρικές αντιδράσεις, αποτέλεσμα συλλογικής επίκλησης θα είναι οι προάγγελοι του κυριολεκτικού πόλεμου που ετοιμάζεται εδώ και καιρό και για τον οποίο μίλησαν άνθρωποι του παρελθόντος και του παρόντος. Ο πόλεμος αυτός θα προαναγγέλει έναν ακόμη μεγαλύτερο πόλεμο. Αλλά ας σταθούμε στον πρώτο.
Ο πρώτος, σύμφωνα πάντα με τις αλλόκοτες ιστορίες που κυκλοφορούν, θα συμπαρασύρει και την Ελλάδα και την Τουρκία και την Κύπρο ως εξής. Κατά τον Κοσμά τον Αιτωλό οι Τούρκοι στην επέλασή τους θα φτάσουν ως τα “Εξαμίλια”. Παρά τους γρήγορους συνειρμούς που κάνει ο κόσμος με τα ομώνυμα χωριά της Θράκης,της Βόρειας Ελλάδας και της Κορινθίας, ο π. Παϊσιος πριν από μερικά χρόνια διευκρίνησε ότι δεν είναι τα χωριά που εννοούσε ο Κοσμάς ο Αιτωλός αλλά τα περίφημα έξι ναυτικά μίλια (έξι – μίλια, εξα-μίλια). Ο τελευταίος μάλιστα έχει αναφερθεί εκτενώς στον επικείμενο πόλεμο λέγοντας ότι:
  1. θα είναι πόλεμος που θα συμβεί επί τουρκικού εδάφους
  2. οι Έλληνες θα είναι παρατηρητές και δεν θα προλάβουν να πάρουν μέρος σε αυτόν
  3. θα υπάρξει σύγκρουση μεταξύ χριστιανικών και μη εθνών
  4. δεν θα χυθεί ελληνικό αίμα (συγκεκριμένα αναφέρει ότι δεν θα ανοίξει “ελληνικό ρουθούνι”)
  5. κανείς δεν θα είναι νικητής σε αυτό τον πόλεμο
  6. η Κωνσταντινούπολη θα δοθεί στους Έλληνες όχι από αγάπη αλλά εξαιτίας συμφερόντων της μελλοντικής εκείνης συγκυρίας
  7. η εισβολή της Τουρκίας θα γίνει μόνο σε ένα ή δυο νησιά αλλά θα είναι πολύ σύντομη (“μπόρα” την αναφέρει χαρακτηριστικά) καθώς η Τουρκία θα δεχτεί επίθεση από Βορρά
  8. το Τουρκικό κράτος θα διαμελιστεί και εδάφη του θα δοθούν στους Κούρδους και τους Αρμένιους
  9. η Κύπρος θα ενωθεί σε ένα αυτόνομο, ελληνικό κράτος, ταυτόχρονα σχεδόν με τη δημιουργία του Κουρδικού και Αρμενιακού κράτους αλλά μόνο εφόσον “μετανοήσει”
  10. τα γεγονότα αυτά θα τα δει με τα μάτια της η τωρινή γενιά
Αυτά είναι τα κύρια σημεία της προφητείας αλλά έχουν δοθεί αρκετές ακόμη λεπτομέρειες. Ο Παϊσιος αναφέρει ότι ο διαμελισμός της Τουρκίας θα γίνει “ευγενικά” και πως οι τότε ηγέτες των ισχυρών κρατών θα της υπενθυμίσουν πως για χάρη της δέχτηκαν πριν καιρό τη δημιουργία μουσουλμανικών κρατών στα Βαλκάνια και πως τώρα ήρθε η σειρά τους να γίνει αυτό που θέλουν (πραγματικά πολύ περίεργο σημείο). Τον καιρό εκείνο ηγέτες της Τουρκίας θα είναι “νέοι πολιτικοί” αλλά σε άλλο σημείο υπαινίσσεται ότι και στην Ελλάδα θα έχει εμφανιστεί ένας “ηγέτης”. Ένα άλλο σημείο, ίσως να είναι παράδοξο, ίσως να μην είναι, αναφέρει ότι την Ελλάδα θα τη βοηθήσουν η Αμερική και η Αγγλία αλλά ο πόλεμος, η επίθεση κατά της Τουρκίας θα γίνει από τη Ρωσία (ίσως με την ευρύτερή της έννοια μιας και δεν πρέπει να ξεχνάμε και την Ουκρανία και τα λοιπά πρώην σοβιετικά κράτη).
Ο Παϊσιος δηλώνει βέβαιος πως θα γίνει ξανά λειτουργία στην Αγία Σοφία και ότι η Καππαδοκία δεν θα είναι ελληνική αλλά με το καθεστώς που θα δημιουργηθεί θα υπάρχει ελεύθερη πλέον διακίνηση ελλήνων στην περιοχή. Δεν παραλείπει, επίσης, να καταφερθεί εναντίον όλων εκείνων που μεταφράζουν την προφητεία για τα “Εξαμίλια” ως ανικανότητα των Ελλήνων να αντισταθούν στην τουρκική επέλαση που θα οδηγήσει σε μια δεύτερη υποδούλωση. Τονίζει σαφώς ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.
Πληροφορίες από τον Παϊσιος και από άλλες πηγές, συμπληρωματικές προς τις παραπάνω προφητείες αναφέρουν τα εξής:
  1. θα υπάρξει και νέα απόβαση Τούρκων στα Ίμια αλλά αυτή τη φορά θα είναι η τελευταία καθώς ο πόλεμος θα ξεκινήσει αμέσως μετά
  2. η ταχύτητα που θα συμβούν τα γεγονότα θα είναι τέτοια ώστε ο ελληνικός στρατός δεν θα προλάβει (και δεν θα χρειαστεί) να φτάσει σε τουρκικό έδαφος
  3. ο πόλεμος θα βρίσκεται πολύ κοντά όταν ο Πατριάρχης ανεβεί στο όρος Μελά και ακουστούν μουσικές
  4. το κράτος των Σκοπίων και η Αλβανία θα καταρρεύσουν
  5. ο πόλεμος θα γίνει “σε δύο ημίχρονα”, με το δεύτερο να επισυμβαίνει στην περιοχή της Μέσης Ανατολής (θα μιλήσουμε σε άλλο κείμενο για αυτό)
  6. ο πόλεμος αυτός θα είναι μεταξύ Νατοϊκών και χριστιανικών κρατών (αν και προφανώς ως χριστιανικά κράτη δε νοούνται τα μη ορθόδοξα). Πιο συγκεκριμένα θα είναι σύγκρουση μεταξύ ΝΑΤΟ και Ρωσίας
  7. Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα διαλυθεί στο μέλλον
Όλα αυτά, είμαι σίγουρος, ακούγονται περισσότερο ως ευσεβείς πόθοι. Μοιάζουν σαν να μας λέγονται όλα αυτά που κατά βάθος θα θέλαμε να ακούσουμε, τα πιο άπιαστα ίσως όνειρα ορισμένων. Η ερμηνεία όμως αυτή, “σκοντάφτει” σε δύο κυρίως σημεία:
  1. στην ίδια την προσωπικότητα του Παϊσιου, ο οποίος ήταν μια προσωπικότητα αναγνωρισμένη για τις προορατικές του (και όχι μόνο ) δυνάμεις. Πολλά από όσα είπε έχουν ήδη εκπληρωθεί, όπως διαπιστώνει όποιος μελετήσει τα βιβλία που έχουν γραφτεί για εκείνον αλλά και εγώ ο ίδιος προσωπικά έχω αποδείξεις ότι ήξερε πολύ καλά τι έλεγε
  2. οι προφητείες αυτές ΔΕΝ είναι ήξεις – αφίξεις. Μιλούν πολύ συγκεκριμένα. Εάν ήθελε, έστω και μετά θάνατον να επιβεβαιωθεί, θα μιλούσε σιβυλλικά. Όχι, μιλά πολύ πολύ συγκεκριμένα
Ως εξήγηση του διαμελισμού της Τουρκίας (εξήγηση εσωτερική) δίνει το εξής: Η Τουρκία δεν έχει την ευλογία του Θεού και για το λόγο αυτό δεν θα συνεχίσει να υπάρχει. Είναι ένα από τα έθνη εκείνα που ο Θεός εμφανίζει κυριολεκτικά από το πουθενά, αυξάνονται γρήγορα σε δύναμη κατακτώντας σχεδόν τα πάντα γύρω τους και έπειτα, όταν ο σκοπός της δημιουργίας τους έχει επιτετυχθεί, εξαφανίζονται τόσο γρήγορα όσο ήρθαν στο προσκήνιο.