Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ


ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ

Και ενώ χιλιάδες πολίτες παγκοσμίως γίνονται μάρτυρες της κατάστασης σε καθημερινή σχεδόν βάση,κανείς αρμόδιος,ειδικός, επιστήμονας ή πολιτικός, δε γνωρίζει κάτι επί του θέματος.... Οι υποστηρικτές αλλά και μάρτυρες των αεροψεκασμών, έχουν χαρακτηριστεί, γραφικοί, φαντασιόπληκτοι, συνομωσιολόγοι και πολλά άλλα. Ήρθε όμως η ώρα των αποκαλύψεων και πληροφοριών, οι οποίες δύσκολα θα μπορέσουν να απαξιωθούν. Ο Kevin Martin, είναι Αμερικανός Μετεωρολόγος ο οποίος ....
υπήρξε αρνητικός στο θέμα των chemtrails και για μεγάλο διάστημα, εξαρτώμενος αλλά και απειλούμενος επαγγελματικά αντιμετώπιζε το θέμα όπως η πλειοψηφία των επιστημόνων: Αρνούταν πεισματικά την ύπαρξη των chemtrails.Τα ακραία όμως καιρικά φαινόμενα των τελευταίων ετών καθώς και η αλλαγή στην πορεία της υγείας του,τον έκαναν να αποκαλύψει όσα ξέρει για το θέμα και να δραστηριοποιηθεί δυναμικά,ζητώντας τη βοήθεια όλων μας για να σταματήσει αυτή η- καταστρεπτική για τον πλανήτη και τον άνθρωπο-δραστηριότητα. Αυτή είναι η αποκάλυψη του Kevin Martin: “Ασχολούμαι με την πρόγνωση του καιρού για περισσότερο από 10 χρόνια. Έχω δει πολλά πράγματα στον ουρανό μας. Πολλοί με ρώτησαν το λόγο που με ώθησε από αρνητής του φαινομένου να γίνω σκεπτικιστής. Και επιτρέψτε μου να ρωτήσω κάτι. Αν είχατε ένα επάγγελμα που σχετίζεται με κάποια επιχείρηση για την οποία δεν επιτρέπεται να μιλήσετε – τι θα κάνατε; Τι θα μπορούσε να συμβεί; Ακριβώς αυτό. Εσείς θα το αποφεύγατε. Έχω χάσει θέσεις εργασίας, και ακόμη κλήθηκα να εγκαταλείψω μια συνέντευξη για θέσεις μετεωρολογίας εξ αιτίας των chemtrails. Οι Μετεωρολόγοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν. Γνωρίζουμε πως αυξάνονται. Αλλά οι περισσότεροι μετεωρολόγοι δεν θα αποκαλύψουν οποιοδήποτε μέρος του προγράμματος. Οι περισσότεροι εργάζονται για μεγάλα μέσα ενημέρωσης και τη δουλειά τους ακολουθεί τη «γραμμή». Εγώ όχι, γι’ αυτό και πηγαίνω «ενάντια» σε πολλούς Οργανισμούς Πρόβλεψης Καιρού, ακόμη και σε ολόκληρο το οπλοστάσιο της NOAA και των οργανισμών πρόβλεψης τυφώνων, ανεμοστρόβιλων, ακόμη και για τις τοπικές καιρικές προβλέψεις. Με ενδιαφέρει λιγότερο ποιοι είναι ή τι ξέρουν. Το μόνο που ξέρω είναι, πως αυτό που ξέρουν δεν μπορούν να το πουν. Κατά τα τελευταία 3-4 χρόνια αρρωσταίνω ολοένα και περισσότερο. Συνήθως αρρώσταινα κατά μέσο όρο μία φορά κάθε 2 χρόνια. Αυτό μέχρι το 2004, όταν άρχισα να αρρωσταίνω ετησίως. Τώρα αρρωσταίνω 3-4 φορές το χρόνο, και έχω προβλήματα στο στήθος / καρδιακά. Θέλω να πω έλα; Στην ηλικία μου και καρδιακά προβλήματα; Αυτά ήρθαν ξαφνικά και ακόμα δεν έχω ιδέα γιατί τώρα. Πολλοί μου λένε, πως οι προβλέψεις μου είναι εξαιρετικές. Αλλά έχω παρατηρήσει, πως η ικανότητά μου να προβλέψω Τυφώνες έχει μειωθεί. Γιατί; Επειδή κατευθύνονται ή επηρεάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αντίθετα από το παραδοσιακό κλίμα. Αυτό το ξέρω, και αυτό είναι που επηρεάζει τη μέθοδο πρόβλεψης που χρησιμοποιούσα για πολλά χρόνια. Να σε διώχνουν από συνεντεύξεις για θέσεις μετεωρολόγων, αλλαγή μεθόδου πρόβλεψης, η υγεία μου, όλα τα σημεία οδηγούν σε ένα πράγμα: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αυτά τα chemtrails χρησιμοποιούνται για την τροποποίηση των καιρικών συστημάτων. Ο λόγος που πολλοί αρρωσταίνουν περισσότερο το χειμώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, οφείλεται στο γεγονός ότι ο ψεκασμός γίνεται στα μετωπικά συστήματα . Πολλές εκατοντάδες μίλια μπροστά τους. Οι χημικές ουσίες των ψεκασμών πέφτουν κάτω όταν οι καταιγίδες χτυπούν με τη μορφή βροχής ή το χιονιού. Αυτό είναι αλλιώς γνωστό ως όξινη βροχή. Αυτό σίγουρα μπορεί να προκαλέσει κινδύνους για την υγεία του πλανήτη. Στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μένω μέσα, όταν έχω προβλέψει chemtrails σε όλη την Νότια Καλιφόρνια, και σίγουρα έχω σταματήσει να βγαίνω όταν έχει καταιγίδες όταν ξέρω ότι θα βρέξει ή θα χιονίσει ταυτόχρονα χημικές ουσίες. HAARP και Chemtrails – Ναι. και τα δύο χρειάζονται. Πειράματα με τη χρήση των μετάλλων που υπάρχουν στη σούπα των chemtrail χρησιμοποιούνται για να στοχεύουν σε 
περιοχές τις οποίες χτυπούν με επαναλαμβανόμενα σήματα από το HAARP. Η θέρμανση των ανώτερων στρωμάτων της ατμόσφαιρας μπορεί να προκαλέσει αλλαγή στη μετάδοση της θερμότητας, που είναι ευρύτερα γνωστή ως αλλαγή ροής του ανέμου. Αυτό μπορεί να διαταράξει την ταχύρρευμα (jet stream) του πλανήτη και μπορεί να έχουν ως στόχο να κατευθύνουν τα συστήματα με ανώμαλους τρόπους. Τα Chemtrails είναι μόνο συμπύκνωση (contrails) λέτε; Αυτό το νομίζετε μόνο και μόνο επειδή «οι ουρές» έχουν τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό των κινητήρων που, αυτοί προκαλούν ένα contrail; Λοιπόν ας το ξανασκεφτούν … Ξέρω ότι αυτό είναι ένα απλό γεγονός και μπορείτε να το πάρετε όπως είναι …Τα συστήματα Chemtrail επισυνάπτονται ακριβώς κοντά ή κάτω από το επίπεδο των κινητήρων. Γίνονται ένα καλό μείγμα με τις κανονικές συμπυκνώσεις (contrail) και διαρκούν πολύ περισσότερο. Αν νομίζετε πως μόνο λόγω του αριθμού των αεροπλάνων αυτά είναι μόνο κανονικές συμπυκνώσεις ας το ξανασκεφτείτε. Η κυβερνητικές εξουσίες είναι εξυπνότερες από όσο πιστεύουν οι άνθρωποι και διατηρούν τα συστήματα «γραμμής» ώστε να είναι σύμφωνα με τον αριθμό των κινητήρων του τύπου αεροπλάνου που χρησιμοποιούν. Είναι πάντα σταθερό. Πώς μπορώ να ξέρω πότε θα χτυπήσουν; Λοιπόν δεν μπορώ να αποκαλύψω την προσωπική επαφή μου, που μου λέει περίπου το 33% των επερχόμενων εργασιών ψεκασμού. Ωστόσο, μπορώ να πω ότι αυτή με τα «φώτα λειτουργίας» πάνω τους, αποτελεί μέρος από τις εξωτερικές πληροφορίες που λαμβάνω. Για την ασφάλειά τους Ποτέ δεν θα αποκαλύψω ποιος είναι αυτός ή αυτή. Έτσι, όπως γνωρίζετε, εμείς ως μετεωρολόγοι γνωρίζουμε τον εναέριο χώρο μας. Γνωρίζουμε τι ακριβώς περνά μέσα σε αυτόν και πότε. Πρέπει να το γνωρίζουμε. Αυτό είναι που παρακολουθείτε. Πριν από χρόνια ρωτήθηκα για τις ουρές(τα chemtrails) … “Τι ουρές;” και έπρεπε να τα απομυθοποιώ (να τα αρνούμαι) και τα στέλνω στην πορεία τους. Αυτό έπρεπε να κάνω. Τίποτε περισσότερο. Υπάρχουν τα chemtrails και πρέπει να γνωρίζετε σχετικά… Πώς μπορούμε να το σταματήσουμε αυτό; Γιατί δεν βοηθάτε την εκστρατεία έξω; Εμείς συλλέγουμε τα αποδεικτικά στοιχεία μας και αυτό θα διαρκέσει για όσο είναι δυνατόν πριν από τον τερματισμό λειτουργίας. Οι προβλέψεις είναι 90% ακριβές. Με ρωτήσατε πώς μπορούν να ακριβή. 90% είναι το καλύτερο που μπορώ να δώσω, επειδή τίποτα δεν είναι 100%. Θα μπορούσαν να ακυρώσουν μια επιχείρηση σε ένα λεπτό. Ελπίζω πως η τοποθέτηση σας βοήθησε να καταλάβετε το ιστορικό αυτού που κάνω, γιατί άλλαξα, και τι ξέρω …” Ο K.Martin , εκτός από την ιστοσελίδα που διατηρεί και στην οποία αναρτεί τις προβλέψεις του για τον καιρό, έχει δημιουργήσει ένα σύστημα- χάρτη το οποίο ονόμασε: chemtrails alert και με το οποίο προειδοποιεί για τους επερχόμενους αεροψεκασμούς παγκοσμίως.

The Disclosure Project (Πρόγραμμα Αποκάλυψης)


The Disclosure Project (Πρόγραμμα Αποκάλυψης)



Το Disclosure Project (Πρόγραμμα Αποκάλυψης) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, αφιερωμένος στην αποκάλυψη στοιχείων, τον αποχαρακτηρισμό εγγράφων και τη διεξαγωγή ακροάσεων σχετικά με τις σκιώδεις κυβερνήσεις, τα ATIA, την εξωγήινη ζωή και τις προηγμένες τεχνολογίες που προς το παρόν χαρακτηρίζονται απόρρητες. Περισσότεροι από 400 κυβερνητικοί, στρατιωτικοί και επιστημονικοί αξιωματούχοι συγκεντρώθηκαν στις 9 Μαίου 2001 σε μια εθνική συνέντευξη Τύπου , στην Ουάσινγκτον, την οποία διηύθυνε ο δρ Steven Μ. Greer. Ήταν η μεγαλύτερη συνάντηση που οργανώθηκε ποτέ για ένα τέτοιο ζήτημα και, όπως ήταν φυσικό, προσέλκυσε την προσοχή των ΜΜΕ. 

Στη διάρκεια της συνέ­ντευξης πολλοί υψηλόβαθμοι μάρτυρες από τον στρατό, τις υπηρεσίες πληροφοριών, την κυβέρνηση και τον ιδιωτικό το­μέα περιέγραψαν εμπειρίες και στοιχεία που αποδεικνύουν ότι προηγμένοι εξωγήινοι πολιτισμοί αλληλεπιδρούν με τους γήινους πολιτισμούς μας σήμερα. Μεταξύ αυτών ήταν οι: Edgar Mitchell (αστροναύτης), μονσινιόρ Corrado Balducci (θεολόγος του Βατικανού), δρ Richard Haines (επιστημονικός ερευνητής της NASA), James Kopf  (μέλος της NSA), Gordon Cooper (αστροναύτης) και πολλοί άλλοι.
Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Edgar Mitchell, ο οποί­ ος το 1971 ήταν ο έκτος άνθρωπος που περπάτησε στη Σελή­νη, στο πλαίσιο του διαστημικού προγράμματος των ΗΠΑ:

« Είμαι Αμερικανός αστροναύτης και εκπαιδευμένος επιστήμο­νας. Εξαιτίας της θέσης μου, άνθρωποι υψηλά ιστάμενοι με εμπιστεύονται. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην έχω πια καμιά αμφιβολία ότι εξωγήινα όντα έχουν όντως επισκεφθεί τον πλα­νήτη μας. Η αμερικανική κυβέρνηση και οι κυβερνήσεις όλου του κόσμου διαθέτουν χιλιάδες αρχεία για θεάσεις ΑΤΙΑ που παραμένουν ανεξήγητες. Ως επιστήμονας, θεωρώ λογικό του­λάχιστον κάποιες από αυτές να είναι θεάσεις πραγματικών εξωγήινων σκαφών. Επειδή υπήρξα αστροναύτης, οι άνθρω­ποι του στρατού που έχουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους αρ­χεία μιλούν ευκολότερα γι' αυτό το ζήτημα σε εμένα παρά σε οποιονδήποτε άλλον... Οι ιστορίες που έχω ακούσει από αυ­τούς... δεν μου αφήνουν περιθώριο αμφιβολίας για το ότι εξω­γήινα όντα έχουν ήδη επισκεφθεί τη Γη... Όταν έμαθα ότι πράγματι υπάρχουν εξωγήινοι, δεν ξαφνιάστηκα. Αυτό όμως που πραγματικά με σόκαρε όταν άρχισα να ερευνώ τέτοιες αναφορές πριν από μια δεκαετία, ήταν ο βαθμός στον οποίο οι σχετικές αποδείξεις έχουν αποσιωπηθεί».

Μία από τις σημαντικότερες μαρτυρίες ήταν και αυτή του  λοχία Clifford Stone, ο οποίος δήλωσε πως είχε λάβει μέρος σε επιχειρήσεις σχετικές με καταρριφθέντα ATIA, σε κάποια από τα οποία επέβαιναν εξωγήινα όντα. Σύμφωνα με τον Sto­ne, η αμερικανική κυβέρνηση προσπαθούσε να κρατήσει μυ­στικές τέτοιες επιχειρήσεις, απειλώντας όσους λάμβαναν μέ­ρος σε αυτές. Άλλες μαρτυρίες αφορούσαν στην ανάπτυξη, εκ μέρους εταιρειών που έχουν συμβόλαια με την αμερικανική κυβέρνηση, της τεχνολογίας της αντι-βαρύτητας, στο πλαίσιο προγραμμάτων τα οποία χρηματοδοτούν εν αγνοία τους οι απλοί πολίτες. 

Ο δηλωμένος κορυφαίος στόχος του Προγράμματος Απο­κάλυψης είναι το αίτημα και η νόμιμη πίεση προς το Κογκρέ­σο και όλους τους κυβερνητικούς αξιωματούχους των ΗΠΑ για την απόλυτη αποκάλυψη στο Αμερικανικό κοινό όλων των γεγονότων σχετικά με τα ΑΤΙΑ και την εξωγήινη νοημοσύνη. Ας ελπίσουμε ότι θα καταφέρουν να τον πετύχουν.
 
 

Θα πούμε το νερό νεράκι…..((εμείς τα λέγαμε και όπως πάντα κάποιοι μας ονομάτισαν αιθεροβάμονες)) δείτε και ενεργοποιηθείτε..


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ. Η ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ-video


Nέο φασούλι μας ήρθε από την Αμερική και βέβαια από την οικολογική Ατζέντα 21. Απαγορεύεται να συλλέγεται το νερό της βροχής, που θεωρείται μεταβατικό ύδωρ και καταλήγει στον υδροφόρο ορίζοντα και ως εκ τούτου, θα πρέπει να πληρώσεις στο κράτος για να το χρησιμοποιήσεις και κυρίως για να το πιεις δεν μπορείς να το καθαρίσεις μόνος σου, αλλά να πιείς και τα χημικά πρόσθετα που βάζουν μέσα τα υδραγωγεία για το «καλό» μας.
Έτσι όποιος συλλέγει σε κουβά, βαρέλι, ή δεξαμενή το βρόχινο νερό είναι εγκληματίας. 



Θα πρέπει να αλλάξουν και τα λόγια της Γραφής που λένε ότι ο Θεός βρέχει επί δικαίων και αδίκων. Ο Θεός της νέας τάξης βρέχει μόνο πάνω στα λαμόγια που πίνουν το αίμα των λαών και τώρα θα μας κάνουν να λέμε το νερό νεράκι.
Αυτός όμως ο Θεός δεν είναι ο δικός μας Τριαδικός Θεός, αλλά ο Σατανάς που οδηγεί τα βήματά τους.
Ποιός δέχθηκε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα; Και μη μου πείτε ότι δεν το έφερε το μνημόνιο!!!!!!!
 

Το μνημόνιο είναι ένα πλήρες πακέτο. Τα έχει όλα και δεν συμφέρει

Σύμφωνα με την ΚΥΑ 150559, ΦΕΚ 1440 της 16-6-2011, όλα τα άτομα και οι επιχειρήσεις που κάνουν χρήση νερού για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να καταθέσουν δικαιολογητικά για να πάρουν άδεια για υφιστάμενη χρήση νερού. Η απόφαση τροποποιήθηκε σε ασήμαντα όμως σημεία. Έτσι αν δεν κάνουν αίτηση, μέχρι 16/6/2012.....
(http://www.economist.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10306:geotriseis&catid=7:agriculture-and-forestry&Itemid=73)
.....η υδροληψία θεωρείται αυτοδικαίως παράνομη και οι αρμόδιες αρχές προχωρούν στην διακοπή της ηλεκτροδότησης και στην καταστροφή της.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ. Η ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ-video ~ Κατοχικά Νέα ΠΗΓΗ
Δείτε το video


"Πάρτυ αεροψεκασμών στην Κοζάνη" hare

 "Πάρτυ αεροψεκασμών στην Κοζάνη" hare
ΤΡΕΛΟ ΠΑΡΤΥ αεροψεκασμών. Mιλάμε ότι η κατάσταση είχε ξεφύγει. Ψεκάζανε σε πολύ χαμηλό υψόμετρο μπροστά στα μάτια μας.... ΣΑΣ παρακαλώ ανεβάστε τες στο SITE να τα βλέπει ο κόσμος .......... τι μπορουμε να κανουμε....Πρέπει να κινηθούμε νομικά.........Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ!!!!! ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ !!!!

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ.....


''ΨΗΦΙΣΑΝ ΧΑΟΣ ΟΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ''

«Αχάριστοι οι Έλληνες, ψήφισαν το Χάος!», είναι το πρώτο σχόλιο των γερμανικών Μέσων για την πρώτη «ανάγνωση» των βουλευτικών εκλογών στην Ελλάδα μετά τη δημοσίευση των exit polls.
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα: 

Ως μάθημα για τα.... μεγάλα κόμματα χαρακτηρίζουν τα γερμανικά Media τα αποτελέσματα των exit poll των βουλευτικών Εκλογών στην Ελλάδα!

 Οι Γερμανοί δημοσιογράφοι υποστηρίζουν ότι με την ψήφο τους οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας, παράλληλα όμως τιμώρησαν το Ευρώ και την Ευρωζώνη! 
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα: 
Spiegel: Οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας!
Η ψηφοφορία στην Ελλάδα: μάθημα για τα μεγάλα κόμματα
Οι Έλληνες έδωσαν ένα μάθημα στα μεγάλα κόμματα στις εκλογές. Οι Σοσιαλιστές έχασαν ψήφους σε σύγκριση με το 2009, ακόμη και το 25 τοις εκατό των ψήφων. Ο νικητής μένει να είναι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να ελπίζει για την 2η θέση στην κατάταξη.

Bild: Οι Έλληνες ψήφισαν το Χάος!
Οι Έλληνες τιμωρούν τα μέτρα και το Ευρώ
Πανωλεθρία για τους Σοσιαλιστές. Πιο δύσκολη νίκη για τους συντηρητικούς

Μοιραία για τα κυβερνητικά κόμματα στην Ελλάδα τα αποτελέσματα των Εκλογών, λόγω των σκληρών μέτρων λιτότητας - και το αποτέλεσμα δεν διευκολύνει καθόλου την κατάσταση, το αντίθετο μάλιστα ...

Μετά τις πρώτες προβλέψεις η φρίκη στην Ευρώπη είναι μεγάλη: τα κόμματα της λιτότητας, η συντηρητική Νέα Δημοκρατία (ΝΔ) και το ΠΑΣΟΚ, τιμωρήθηκαν βαριά. 


Focus: Οι αχάριστοι Έλληνες χαστούκισαν στις Εκλογές τη σωτηρία του Ευρώ!

Στις ελληνικές κοινοβουλευτικές εκλογές, τα κυβερνώντα κόμματα, έχουν υποστεί δραματικές απώλειες. Έτσι, οι ψηφοφόροι αποφάσισαν να τιμωρήσουν για τα δραστικά μέτρα λιτότητας της χώρας. Για πρώτη φορά στη Βουλή η ακροδεξιά. 
''ΨΗΦΙΣΑΝ ΧΑΟΣ ΟΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ'' ΠΗΓΗ

Συνδιάσκεψη ΝΑΤΟ 666 – Απόλυτη αστυνόμευση με ζώνη απαγόρευσης πτήσεων και πυρ κατά παραβατών


Συνδιάσκεψη ΝΑΤΟ 666 – Απόλυτη αστυνόμευση με ζώνη απαγόρευσης πτήσεων και πυρ κατά παραβατών



Ζώνη απαγόρευσης πτήσεων και διαταγές ανοίγματος πυρ στους παραβάτες με εντολή ακόμη και δολοφονίας θα ισχύσει κατά τη διάρκεια της συνδιάσκεψης του NATO.


Όμως, ποιό είναι το μέρος συνάντησης των ηγετικών εγκληματιών του NATO για φέτος;




Σύμφωνα με στοιχεία που βρήκε για εσάς το pentapostagma.gr η συνδιάσκεψη του ΝΑΤΟ θα πραγματοποιηθεί φέτος στο Συνεδριακό Κέντρο McCormick στο Σικάγο το οποίο βρίσκεται στην οδό Lake Shore Drive Chicago 2301 στο Ιλινόις..




Ο ταχυδρομικός κώδικας του Συνεδριακού Κέντρου είναι 60616.


ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ


Τα σχέδια για την προστασία των ανώτατων εγκληματιών του ΝΑΤΟ από το εξαγριωμένο πλήθος κατά τη διάρκεια της Διάσκεψης του ΝΑΤΟ περιλαμβάνουν τον καθορισμό ζώνης απαγόρευσης πτήσεων καθώς και προειδοποιήσεις για άνοιγμα πυρ δίχως περιορισμό στην διατήρηση της ζωής για όσους παραβαίνουν την απαγόρευση.


Όπως αναφέρει η Susanna Song για λογαριασμό του CBS 2, η κυβέρνηση προειδοποιεί τους πιλότους μικρών αεροπλάνων ότι εάν εισέλθουν στην ζώνη απαγορευμένων πτήσεων μπορεί να δεχθούν πυρά και να καταρριφθούν.


Η ανακοίνωση περιορισμού των πτήσεων εκδόθηκε από την Ομοσπονδιακή Αρχή Πτήσεων. Η επίσημη γραμμή της Ομοσπονδιακής Αρχής Πτήσεων απαγορεύει την πτήση των μη-εμπορικών αεροσκαφών μέσα στην περίμετρο των 10 ναυτικών μιλίων (18,5 χιλιόμετρα περίπου) του κέντρου του Σικάγο σε υψόμετρα κάτω των 18.000 ποδιών.


Η συγκεκριμένη απόφαση θα τεθεί σε ισχύ για τις 19 και 21 Μαίου. Επιπρόσθετα, οι περιορισμοί περιλαμβάνουν και την αερογραμμή περιμετρικής απόστασης 10 μέχρι 30 μιλίων από το κέντρο του Σικάγο. Μόνο τα αεροπλάνα που αναχωρούν ή φεύγουν από τα τοπικά αεροδρόμια θα επιτρέπεται να εισέλθουν σε αυτή την εξωτερική περιμετρική γραμμή. Όλες οι έτερες μη-εμπορικές πτήσεις αποκλείονται και απαγορεύεται να εισέλθουν σε αυτή τη περιμετρική ζώνη!!

“Η Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών μπορεί να χρησιμοποιήσει φονική ισχύ εναντίον αεροσκάφους το οποίο καθορίζεται ότι θέτει μία επικείμενη απειλή στην ασφάλεια,” σύμφωνα με την επίσημη γραμμή της Ομοσπονδιακής Αρχής Πτήσεων.


Βομβιστική επίθεση; Προετοιμασίες και επαγρύπνηση


Πολλοί εικάζουν ότι έχει σχεδιαστεί μία επιχείρηση ψευδής επαγρύπνησης για βομβιστική επίθση, κυρίως επειδή τα νοσοκομεία των προαστείων του Σικάγο ετοιμάζονται για το χειρότερο δυνατό σενάριο κατά τη διάρκεια της Συνδιάσκεψης του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με αποκλειστικότητα του FOX Chicago News.


Τουλάχιστον δέκα νοσοκομεία έχουν διενεργήσει ασκήσεις ετοιμότητας, συμπεριλαμβανομένου του Νοσοκομείου Evanston, το οποίο προέβη σε προσομείωση έκρηξης ραδιενεργής βόμβας!!


Τα υποθετικά θύματα των ασκήσεων είναι εθελοντές του Αμερικανικού Ναυτικού. Περίπου 500 επαγγελματίες υγείας και άλλοι εθελοντές ήλεγξαν ανιχνευτές ραδιενέργειας και προστατευτικές αντιραδιενεργές στολές..




ΕΚΚΕΝΩΣΗ


Φαίνεται ότι υπάρχει ένα μυστικό σχέδιο εκκένωσης ορισμένων κατοίκων του Σικάγο σε περίπτωση μαζικών ταραχών κατά τη διάρκεια της Διάσκεψης του ΝΑΤΟ. Το CBS 2 ανακάλυψε ορισμένα στοιχεία που το αποδεικνύουν. Η δημοσιογραφική ομάδα του καναλιού κατάφερε να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα mail που στάλθηκε από τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό σε εθελοντές στην περιοχή του Milwaukee:


“Η Διάσκεψη του NATO μπορεί να δημιουργήσει αναταραχές καθώς και γεγονός που θα απειλήσει την εθνική ασφάλεια. Ο Αμερικανικός Ερυθρός Σταυρός στο νοτιοανατολικό Wisconsin δέχθηκε αίτημα να τοποθετήσει έναν αριθμό καταφυγίων σε περίπτωση εκκένωσης του Σικάγο. Οι οδηγίες μας εκπορεύουν από τη Δημαρχεία του Σικάγου και τις Μυστικές Υπηρεσίες.”


Η ΑΤΖΕΝΤΑ 666 ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ


Η ατζέντα της συνδιάσκεψης του NATO στα τέλη του Μαίου θα επικεντρωθεί για μία ακόμη φορά στην διενέργεια πολέμων και στην ακύρωση της παγκόσμιας ειρήνης.


Οι διαδηλωτές αναμένεται να ενωθούν μαζικά στο Σικάγο κατά της διάρκεια της Συνδιάσκεψης του ΝΑΤΟ ώστε να προωθήσουν το αίτημα του τερματισμού των ατελείωτων πολέμων και πολεμικών συγκρούσεων, και την μείωση των παράλογων στρατιωτικών και πολεμικών δαπανών ώστε τα λεφτά που σπαταλώνται να καλύψουν τις ανάγκες των ανθρώπων για εργασία, υγειονομική φροντίδα, στέγαση και εκπαίδευση.

pentapostagm
a

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Η Γη: Ως παγκόσμιο ορνιθοτροφείο! Αεροψεκασμοί με Φθόριο! Chemical Trails…

 Η Γη: Ως παγκόσμιο ορνιθοτροφείο! Αεροψεκασμοί με Φθόριο! Chemical Trails…
ΒΙΝΤΕΟ–Το Φθόριο (fluoride) το γνώριζαν οι γιαγιάδες μας για τη χρήση του σαν ποντικοφάρμακο.Οι Ναζί γνωρίζοντας τις «ευεργετικές» του ιδιότητες το χρησιμοποιούσαν ως κατευναστικό στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Επετύγχαναν έτσι, νωθρότητα, απώλεια μνήμης, μειωμένη αντίληψη και σκέψη. Σας θυμίζουν κάτι αυτά τα συμπτώματα;

Το Φθόριο καταστρέφει μια ουσία που είναι υπεύθυνη για την ορθή λειτουργία του νευρικού συστήματος, την ακετυλοχολίνη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αδράνεια στη μεταβίβαση εντολών προς τον εγκέφαλο, την αποδυνάμωση της μνήμης ενώ η έλλειψη της ευθύνεται και για τη νόσοAlzheimer. Συν τοις άλλοις, ευθύνεται για… μια σειρά καρκινογενέσεις ιδιαίτερα στα οστά καθώς και για οστεοπόρωση και αρθρίτιδα.

Από το 1990 το φθόριο έχει συγκαταλεγεί στις καρκινογόνες ουσίες από το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ με ένδειξη καρκίνου των οστών και οστεοσαρκώματος. Η Διεθνής Ακαδημία Στοματικής Ιατρικής και Τοξικολογίας κατέταξε το φθόριο ως μη αποδεκτό οδοντικό φάρμακο, λόγω της υψηλής τοξικότητάς του.

Το φθόριο επιδρά στο ανοσολογικό σύστημα με διάφορους τρόπους με αποτέλεσμα την ελάττωση της λειτουργικότητάς του. Η συνέπεια αυτής της δράσης είναι η μεγαλύτερη ευπάθεια του οργανισμού σεμικρόβια και ιούς και η εκδήλωση διαφόρων αυτοάνοσων παθήσεων. Αυτή η διαταραχή του ανοσολογικού συστήματος έχει προταθεί ως ένας από τους τρόπους με τους οποίους η χρόνια έκθεση σε φθόριο επάγει την καρκινογένεση.
Φθόριο και γονιμότητα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας του S.C. Freni για την έκδοση του Public Health Service Review το 1991 για την τοξικότητα του φθορίου, έδειξαν ότι η έκθεση σε φθόριο προκαλούσε ελάττωση της ικανότητας αναπαραγωγής και γενετικές βλάβες που μεταδίδονταν από γενιά σε γενιά.
Κρύσταλλοι φθορίτη (CaF2)-από:http://el.wikipedia.org/wiki/

Φθόριο και εγκέφαλος.
Το φθόριο αναστέλλει τη δράση του ενζύμου ακετυλοχολινεστεράση που συμμετέχει στη μετάδοση του νευρικού συστήματος. Η χρόνια έκθεση στο φθόριο ενδέχεται να σχετίζεται με εγκεφαλικές δυσλειτουργίες που αφορούν κυρίως στη συγκέντρωση της προσοχής και στη μνήμη.

Η αυξημένη πρόσληψη φθορίου έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του δείκτη νοημοσύνης. Η επίδραση της υψηλής συγκέντρωσης φθορίου στον εγκέφαλο ενδέχεται να ξεκινάει ακόμα και από το στάδιο του εμβρύου ή του νεογέννητου, όταν η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι περισσότερο έντονη.

http://www.kazam.gr/online/node/136134
Η Γη: Ως παγκόσμιο ορνιθοτροφείο! Αεροψεκασμοί με Φθόριο! Chemical Trails… ~ Ελευθερη σκεψη ΠΗΓΗ




Κόψτε το παραμύθι για νέες εκλογές! Ο λαός μίλησε χτες,καθίστε να τα βρείτε!


Κόψτε το παραμύθι για νέες εκλογές! Ο λαός μίλησε χτες,καθίστε να τα βρείτε!

Ο Ελληνικός λαός ψήφισε χτες και μίλησε καθαρά και ξάστερα:
Ως εδώ και μη παρέκει!Δεν αντέχουμε άλλο μνημόνιο!Τέλος στο δικομματισμό,νέα αρχή,νέα νοοτροπία,ανάπτυξη,δουλειά και αφάλεια!
Ο λαός δεν είπε ούτε έξω από το ευρό,ούτε έξω από την Ευρωπαϊκή Ενωση.Μέσα μεν αλλά ως ισότιμο μέλος κι όχι ως το παιδί της σφαλιάρας.

Κι ενώ χτες το βράδυ τα 4 πρώτα κόμματα,ξεχωριστά το καθένα,μιλούσαν για.....

συγκυβέρνηση με προϋποθέσεις και όρους,ακόμα και για ψήφο ανοχής, από τα ξημερώματα κάποιοι θέλουν να περάσουν την ιδέα των επαναληπτικών εκλογών τον Ιούνιο ως μονόδρομο.
Επιασαν λοιπόν δουλειά τα παπαγαλάκια των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών κι άρχισαν πάλι την τρομοκρατία με το μπαμπούλα της ακυβερνησίας (τα νούμερα κύριοι βγαίνουν και παραβγαίνουν με πολλούς και διάφορους τρόπους), του ΔΝΤ,της Μέρκελ,του τι γράφουν τα ξένα ΜΜΕ και το αν θα υπάρχουν αύριο λεφτά για μισθούς και συντάξεις.Λες και τα δάνεια πάνε στο λαό!
Η κυρία Τσαπανίδου χαρακτηριστικά έφτασε να πει:"υπάρχει κόσμος που ψήφισε μικρά κόμματα και τώρα που είδε τα αποτελέσματα λέει ότι μετάνιωσε"!!!!!Κι ένα σορό άλλες μπαρούφες για να ξαναπάμε στις κάλπες χωρίς να λένε από που θα πληρωθούν τα έξοδα των νέων εκλογών.

Κυρίες και κύριοι ο λαός έριξε χτες τη δικιά του σφαλιάρα σ' αυτούς,που τον αγνόησαν,τον ξεφτίλισαν και τον εξαθλίωσαν,έδωσε όμως και την εντολή για διακυβέρνηση από κοινού κι αυτό φαίνεται ευδιάκριτα αν παραμερίσουμε τον εκλογικό νόμο έκτρωμα του Παυλόπουλου με το μπόνους των 50 εδρών (των φρονίμων τα παιδιά μαγείρεψαν πριν πεινάσουν!).Κανένα κόμμα δεν θα έβγαζε πάνω από 60 βουλευτές.Η εντολή λοιπόν είναι νωπή και ξεκάθαρη:καθίστε κάτω να τα βρείτε και να κυβερνήσετε τη χώρα με γνώμωνα τον Ελληνα πολίτη ως άνθρωπο κι όχι ως αριθμό!

Αποδοκιμάστηκαν ήδη δια της ψήφου αυτοί που έπρεπε κι έμειναν κι εκτός Βουλής οι περισσότεροι καλαμοκαβαλάρηδες των κομμάτων του μνημονίου.Τώρα είναι η ώρα των πολιτικών να δείξουν ότι κατάλαβαν επιτέλους τι συμβαίνει σ' αυτή τη χώρα.
Κι είναι δουλειά τους να βρουν τη λύση με βάση το μήνυμα του εκλογικού αποτελέσματος.
Να βρουν τρόπο ομαλής,έντιμης και δίκαιης συνύπαρξης και των λύκων και των αμνών!
Δεν μπορεί οι μεν να είναι χορτάτοι και οι δε να ψάχνουν στα σκουπίδια.

Κόψτε λοιπόν το παραμύθι για νέες εκλογές!Ο λαός μίλησε χτες,καθίστε να τα βρείτε!

Dinatos©: Κόψτε το παραμύθι για νέες εκλογές! Ο λαός μίλησε χτες,καθίστε να τα βρείτε! ΠΗΓΗ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!Το ΓΕΑ έβγαλε ανακοίνωση για να διαβεβαιώσει ότι δεν μας ψεκάζουν!


ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!Το ΓΕΑ έβγαλε ανακοίνωση για να διαβεβαιώσει ότι δεν μας ψεκάζουν!



Το ΓΕΑ με ανακοίνωσή του μας διαβεβαιώνει …ότι δεν μας ψεκάζουν!Κι όμως! Εκτοντάδες e mail έχουν φθάσει στο γραφείο του Α/ΓΕΑ από πολίτες που βλέποντας “λευκά ίχνη” στον ουρανό ρωτάνε στα σοβαρά αν πράγματι μας “ψεκάζουν”.Και από το ΓΕΑ στα σοβαρά απαντά:


Σε απάντηση ερωτήσεων αρκετών συμπολιτών μας που αφορούν σε ίχνη που παρατήρησαν στον ελληνικό εναέριο χώρο, το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει τα εξής :

1. Καμία πτήση ψεκασμού με χημικές ουσίες δεν εκτελείται πάνω από ελληνικό έδαφος, εκτός ελάχιστων που αφορούν ψεκασμούς σε περιορισμένες καλλιεργήσιμες εκτάσεις από πολύ χαμηλό ύψος, οι οποίες πάντως δεν έχουν αρχίσει ακόμη για το έτος 2012.

2. Τα λευκά ίχνη που παρατηρούνται και ενδεχόμενα προκαλούν ανησυχία, αποτελούνται από νερό υπό τη μορφή σταγονιδίων ή μικροσκοπικών παγοκρυστάλλων και οφείλονται στη συμπύκνωση των υδρατμών, που περιέχονται στα καυσαέρια των πολιτικών αεροσκαφών τα οποία κινούνται σε αεροδιαδρόμους άνωθεν της χώρας μας.

3. Η συμπύκνωση των υδρατμών των καυσαερίων αποτελεί φυσικό φαινόμενο και οφείλεται στη χαμηλή θερμοκρασία του αέρα στα μεγάλα ύψη όπου κινούνται τα αεροσκάφη αυτά. Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί και στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων τις πολύ ψυχρές ημέρες. Ο χρόνος κατά τον οποίο είναι ορατά τα ίχνη συμπύκνωσης μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας στο ύψος πτήσης.

4. Οι πτήσεις των αεροσκαφών αυτών εγκρίνονται και ελέγχονται ανά πάσα στιγμή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας μας, ενώ η Πολεμική Αεροπορία εξασφαλίζει ότι δεν εισέρχεται άλλο ίχνος στον ελληνικό εναέριο χώρο για άλλη δραστηριότητα.

Ο πολιτικός σεισμός του Τσίπρα


Ο πολιτικός σεισμός του Τσίπρα

Το Reuters συνεχίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων των ελληνικών εκλογών και χαρακτηρίζει την επιτυχία του Αλέξη Τσίπρα ως "πολιτικό σεισμό".
"Η προσπέραση του ΠΑΣΟΚ και η δεύτερη θέση στις ελληνικές εκλογές ήταν αυτό που έδωσε στον Αλέξη Τσίπρα να φέρει τον σεισμό που επιθυμούσε", γράφει το Reuters.

"Θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί ο Σαμαράς"


"Θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί ο Σαμαράς"

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ : ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
"Αρχηγός που πήγαινε γιααυτοδυναμία και τελικά πήρε 18% σε σοβαρό Ευρωπαϊκό κόμμα θα είχε παραιτηθεί. Η χθεσινή πανωλεθρία της Νέας Δημοκρατίας θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στο κόμμα της Συγγρού. Και έκανε....




το ακατόρθωτο. Να δημιουργήσει το κόμμα της Μπακογιάννη και το κόμμα του Καμμένου. Σε συνδυασμό με τις κωλοτούμπες στο Μνημόνιο, έχει μεγάλες ευθύνες ο Σαμαράς για τον κατακερματισμό της παράταξής του". Τάδε έφη πριν από λίγο ο Ν. Χατζηνικολάου στην εκπομπή του στον Real fm. Άδικο έχει;

Αρχίζει η σκυταλοδρομία των εντολών


Αρχίζει η σκυταλοδρομία των εντολών


http://p-nstatic.doldigital.net/taneawebstatic/576A2619D85453F6DB5A5D83C44C401D.jpgΜετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και την έλλειψη συγκέντρωσης ποσοστού αυτοδυναμίας...
τα βλέμματα όλων για τον σχηματισμό κυβέρνησης στρέφονται, πλέον, σε όσα ορίζει το Σύνταγμα. Σύμφωνα με το άρθρο 37, ο πρώτος λόγος δίνεται στο πρώτο σε ψήφους κόμμα για τον σχηματισμό κυβέρνησης. Την εντολή, λοιπόν, θα λάβει πρώτη η ΝΔ που συγκέντρωσε το 18,93% των ψήφων, στη συνέχεια ο ΣΥΡΙΖΑ που συγκέντρωσε το 16,74% των ψήφων και μετά το ΠΑΣΟΚ με το 13,22% των ψήφων. 



Αρχίζει το μεσημέρι η συνταγματική διαδικασία των διερευνητικών εντολών για τον σχηματισμό κυβέρνησης.


Ο Πρόεδρος Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας θα δεχθεί, στις 13:00, τον απερχόμενο πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο, όπως ορίζει το Σύνταγμα, προκειμένου να τον ενημερώσει για τα οριστικά αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών και τη δύναμη των κομμάτων στη νέα Βουλή. 


Αμέσως μετά, ο κ. Παπούλιας πρόκειται να καλέσει τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, να του δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, ανοίγοντας τον κύκλο των διερευνητικών εντολών. 


Ο πρόεδρος της ΝΔ αναμένεται να συναντηθεί με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων που εισήλθαν στη Βουλή, πλην του αρχηγού της Χρυσής Αυγής.


Ο Αντώνης Σαμαράς θα θέσει δύο προϋποθέσεις συνεργασίας για τον σχηματισμό κυβέρνησης στους συνομιλητές του, πρώτον την παραμονή στο ευρώ και δεύτερον την τροποποίηση του Μνημονίου.


Η διερευνητική εντολή ισχύει για τρεις ημέρες.


Αν δεν διαπιστωθεί η δυνατότητα συνεργασίας για τον σχηματισμό κυβέρνησης, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέχει διερευνητική εντολή στον αρχηγό του δεύτερου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος και εάν δεν τελεσφορήσει και αυτή στον αρχηγό του τρίτου κόμματος.


Αν τώρα μετά από τρεις εντολές δεν έχει σχηματιστεί κυβέρνηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας «καλεί τους αρχηγούς των κομμάτων και, αν επιβεβαιωθεί η αδυναμία σχηματισμού Kυβέρνησης που να έχει την εμπιστοσύνη της Bουλής, επιδιώκει το σχηματισμό Kυβέρνησης από όλα τα κόμματα της Bουλής για τη διενέργεια εκλογών».


Σε περίπτωση αποτυχίας σχηματισμού κυβέρνησης από όλα τα κόμματα, ο Πρόεδρος «αναθέτει στον πρόεδρο του Συμβουλίου της Eπικρατείας ή του Aρείου Πάγου ή του Eλεγκτικού Συνεδρίου το σχηματισμό Kυβέρνησης, όσο το δυνατόν ευρύτερης αποδοχής, για να διενεργήσει εκλογές, και διαλύει τη Bουλή» προκαλώντας νέες εκλογές μέσα σε 30 ημέρες.


Με καταμετρημένο το 98,20% των εκλογικών τμημάτων της χώρας, τα ποσοστά που παίρνουν τα κόμματα και οι έδρες που καταλαμβάνουν στη βουλή, όπως καταγράφονται στα αποτελέσματα του υπουργείου εσωτερικών, έχουν ως εξής:


ΝΔ ποσοστό 18,93% και 109 έδρες


ΣΥΡΙΖΑ 16,74 % και 52 έδρες


ΠΑΣΟΚ 13,22 % και 41 έδρες


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 10,58 % και 33 έδρες


ΚΚΕ 8,57 % και 26 έδρες


ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 6,97% και 21 έδρες


ΔΗΜΑΡ 6,09% και 19 έδρες.


Πρώτη έρχεται μέχρι στιγμής η ΝΔ και στις 6 από τις 8 μονοεδρικές περιφέρειες της χώρας.


Από μία μονοεδρική κερδίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Ειδικότερα, η ΝΔ κερδίζει τις μονοεδρικές των Γρεβενών με 26,8%, της Ευρυτανίας με 20,99%, της Ζακύνθου με 21,5%, της Θεσπρωτίας με 24,92%, της Λευκάδας με 25,25% και της Φωκίδας με 22,33%.


Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει τη μονοεδρική της Κεφαλλονιάς με 18,88% και το ΚΚΕ της Σάμου με 25%.


Βουλευτές επικρατείας


Τρεις βουλευτές Επικρατείας εκλέγει η ΝΔ, από δύο ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και Ανεξάρτητοι Έλληνες και από έναν ΚΚΕ, Xρυσή Αυγή και Δημοκρατική Αριστερά.


Συγκεκριμένα, από η ΝΔ εκλέγονται οι κ.κ. Χαράλαμπος Αθανασίου, Χρύσανθος Λαζαρίδης και Γιάννης Μιχελάκης, από το ΣΥΡΙΖΑ ο Μανώλης Γλέζος και η Θεανώ Φωτίου, στο ΠΑΣΟΚ ο Πύρρος Δήμας και η Φώφη Γεννηματά και από τους Ανεξάρτητους Ελληνες ο Τέρενς Κουίκ και ο Μιχάλης Γιαννάκης. Τέλος, από το ΚΚΕ εκλέγεται ο Θανάσης Παφίλης, από τη Χρυσή Αυγή ο Χρήστος Παππάς και από τη ΔΗΜΑΡ ο Σπύρος Λυκούδης.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Εκλογές

Αντικείμενο που διαπιστώθηκε ότι η ηλικία του είναι 500.000 χρόνων

 Αντικείμενο που διαπιστώθηκε ότι η ηλικία του είναι 500.000 χρόνων
Στις 13 Φεβρουαρίου του 1961 στην Olancha της Καλιφόρνιας των ΗΠΑ η Βιρτζίνια Maxey και ο Mike Mikesell έψαχναν ορυκτά για το κατάστημα που διατηρούσαν πουλώντας δώρα και πολύτιμους λίθους. Ψάχνανε σε ένα λόφο 6 μίλια περίπου βορειοανατολικά της Olancha.

Αφού μάζεψαν μερικά ορυκτά που κατά την γνώμη τους είχαν ενδιαφέρον γύρισαν πάλι στο μαγαζί τους. Εκεί ο Mikesell προσπάθησε με ένα πριόνι διαμαντιών να κόψει ένα κομμάτι από τα ορυκτά που έφεραν. Η λεπίδα του πριονιού έσπασε , κι έσπασε γιατί συνάντησε ένα σκληρό άσπρο υλικό από πορσελάνη.

 Όταν καθάρισε το ορυκτό είδε έκπληκτος ότι η πέτρα μέσα είχε ένα τέλεια κυκλικό αντικείμενο πολύ σκληρό, άσπρο που φαινόταν να είναι από πορσελάνη. Στο κέντρο της πορσελάνης ο κύλινδρος, είχε ένα μεταλλικό άξονας 2 χιλιοστόμετρων. Βεβαιώθηκε ότι ήταν μέταλλο με την βοήθεια ενός μαγνήτη.

Στο εξωτερικό στρώμα του ορυκτού ήταν κολλημένα απολιθωμένα κοχύλια καθώς και δύο μεταλλικά αντικείμενα που έμοιαζαν με καρφιά. Μέσα στο εσωτερικό του ορυκτού υπήρχε ένα εξαγωνικό κοίλωμα με μία στρώση από χαλκό σε αποσύνθεση και μέσα στο κοίλωμα ήταν τοποθετημένο ένα σκληρό κυλινδρικό αντικείμενο από πορσελάνη.

Από έλεγχο που έγινε σε επιστημονικό εργαστήριο και με την βοήθεια των απολιθωμένων κογχυλιών διαπιστώθηκε ότι η ηλικία του είναι 500. 000 χρόνια. Έγινε και δεύτερη ανάλυση από τον καθηγητή Ron Calais. Ο Calais είναι ο τελευταίος άνθρωπος που ξέρουμε επίσημα ότι μελέτησε το αντικείμενο αυτό. 

Τώρα βάλτε το δάχτυλο εκεί που πρέπει…..


ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΦΡΑΟΥ ΜΕΡΚΕΛ


Δηλώσεις Τσίπρα για το εκλογικό αποτέλεσμα

Δηλώσεις Πάνου Καμμένου για το εκλογικό αποτέλεσμα