Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ... ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΘΕΟ!

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ... ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΘΕΟ!

Σήμερα είναι καιρός να ετοιμασθούν οι ψυχές, γιατί, αν συμβή κάτι, δεν ξέρω τι θα γίνη. Είθε να μην επιτρέψη ο Θεός να έρθουν δύσκολες μέρες, αλλά αν έρθουν, με έναν μικρό σεισμό, με ένα τράνταγμα, θα σωριάσουν ολόκληρες αδελφότητες, ολόκληρα μοναστήρια, γιατί ο καθένας θα πάη να σώση τον εαυτό του και θα τραβήξη την πορεία του. Χρειάζεται πολλή προσοχή, για να μη μας εγκατάλειψη ο Θεός. Οι ψυχές να έχουν κάτι πνευματικό. Αυτό σας τιμάει. Θα γίνη μεγάλο τράνταγμα. Τόσα σας λέω, τόσο σκληρά έχω μιλήσει! Εμένα κάτι να μου έλεγαν, θα προβληματιζόμουν, θα σκεφτόμουν γιατί μου το είπαν, τι ήθελαν. Γιά να μην πω βράδυα, ένα βράδυ δεν θα κοιμόμουν. Αν δεν έβλεπα τα δύσκολα χρόνια που έρχονται, δεν θα ανησυχούσα τόσο. Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι αργότερα θα δυσκολευθήτε πολύ. Δεν με καταλαβαίνετε. Τότε θα με καταλάβετε.

- Αν βρεθή, Γέροντα, μόνος του κανείς σε δύσκολα χρόνια, τι θα κάνη;

- Άρχισε τώρα να κάνης πρώτα υπακοή, να απόκτησης διάκριση, και τότε θα δούμε. Γι' αυτό είπαμε να κόψουμε τα κουσούρια πρώτα. Αν έχη κανείς κουσούρια, δεν θα τα βγάλη πέρα. Αν τώρα γκρινιάζη για όλα και νομίζη ότι αυτός είναι λεβεντόπαιδο και όλοι οι άλλοι είναι χάλια, τότε...; Κοιτάξτε να διορθωθήτε, για να δικαιούσθε την θεία βοήθεια.

Να στηριχθήτε ακόμη περισσότερο στον Θεό. Θα έχουμε πιο δύσκολα χρόνια. Ακόμη είναι άγουρα τα ...; φρούτα· δεν ωρίμασαν. Όταν εσείς θα είστε ώριμες πνευματικά, ξέρετε τι θα είστε; Όχυρο. Όχι μόνο για εδώ, αλλά θα μπορήτε να βοηθάτε και πιο πέρα.

Γιατί, διαφορετικά, θα έχετε και εσείς ανάγκη από ανθρώπινη βοήθεια και προστασία. Καί ξέρετε τι κακό είναι ένα μοναστήρι, με ένα σωρό αδελφές, να έχη ανάγκη από λαικούς;

Σήμερα ο μοναχός πρέπει να ζήση πνευματικά, για να είναι έτοιμος να ξεπεράση μια δυσκολία. Να ετοιμασθή, για να μην τον στενοχωρήση η στέρηση, γιατί μετά μπορεί να φθάση στην άρνηση. Θα έρθη εποχή που θα ξεραθούν τα ποτάμια, όλοι θα διψάσουν, όλοι θα υποφέρουν.

Γιά μας τους μοναχούς δεν είναι τόσο φοβερό· εμείς και να διψάσουμε, πρέπει να διψάσουμε, γιατί εμείς ξεκινήσαμε για κακουχία. «Ο,τι δεν έκανα εκουσίως ως καλόγερος, θα πω, το κάνω τώρα ακουσίως, για να καταλάβω τι θα πη καλόγερος. Σ' ευχαριστώ, Θεέ μου».

Αλλά ο καημένος ο κόσμος! Όταν φθάνουν οι άνθρωποι στο σημείο να εφευρίσκουν βόμβες που να σκοτώνωνται οι άνθρωποι και να μην καταστρέφωνται τα κτίρια, τι να πω; Όταν είπε ο Χριστός «μια ψυχή αξίζει όσο ο κόσμος όλος»[1], και αυτοί έχουν τα κτίρια πιο πολύ από όλο τον κόσμο, αυτό είναι φοβερό!

- Γέροντα, νιώθω αγωνία, φόβο, για ο,τι μας περιμένει.

- Αυτός ο φόβος μας βοηθάει να γαντζωθούμε στον Χριστό. Όχι ότι πρέπει να χαίρεται κανείς γι' αυτήν την κατάσταση που περιμένουμε, άλλα να χαίρεται, γιατί θα αγωνισθή για τον Χριστό. Δηλαδή δεν θα περάσουμε μια κατοχή ενός Χίτλερ η ενός Μουσολίνι, άλλα θα δώσουμε εξετάσεις για τον Χριστό.

Δεν είναι ότι θα έχουμε εμείς πολυβόλα, ατομικές βόμβες ανώτερες, και θα νικήσουμε. Τώρα ο αγώνας θα είναι πνευματικός. Θα παλέψουμε με τον ίδιο τον διάβολο. Ο διάβολος όμως δεν έχει καμμιά εξουσία, αν δεν του δώσουμε εμείς εξουσία.

Τι να φοβηθούμε; Αν ήταν Χίτλερ η Μουσολίνι, ήταν άλλο. Να μην υπάρχη φόβος. Να χαιρώμαστε που η μάχη είναι πνευματική.

Εάν ζήτε μοναχικά, πατερικά, και προσέχετε, θα δικαιούσθε την θεία επέμβαση σε κάθε επίθεση του εχθρού. Αν υπάρχουν άνθρωποι προσευχής, ταπεινοί, που έχουν πόνο και αγάπη, είναι κεφάλαια πνευματικά, είναι «βάσεις» πνευματικές. Δυό-τρεις ψυχές να υπάρχουν σε ένα μοναστήρι που να σκέφτωνται τον πόνο των άλλων και να προσεύχωνται, είναι πνευματικό οχυρό. Καθηλώνουν τα πάντα.
ΠηγήΑΝΕΞΗΓΗΤΑ: ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ... ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΘΕΟ! ΠΗΓΗ

Εκπληκτική απάντηση Έλληνα σε Γερμανό που έστειλε ειρωνική επιστολή για τα χρέη μας!

Εκπληκτική απάντηση Έλληνα σε Γερμανό που έστειλε ειρωνική επιστολή για τα χρέη μας!

Είναι παλιότερο δημοσίευμα αλλά αξίζει να το ξαναθυμηθούμε... 

Απίστευτος διάλογος στο γερμανικό περιοδικό Stern – Αξίζει να διαβάσετε την εκπληκτική απάντηση στην επιστολή του Γερμανού συντάκτη!

Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες… με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern, για να λάβει την εκπληκτική απάντηση του Έλληνα. 
ΌμηροςΑλεξάνδρου 

Ο υπέρτιτλος του άρθρου Walτer Wuellenweber αναφέρει: 

«Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».

Αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ, από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει, όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν, όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του, σε τέτοιο βαθμό, και για τόσο μακρύ διάστημα, άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά, οι πιο ακριβοί μας φίλοι.

Το ζήτημα πάντως είναι, ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά κι’ εμάς. Στην ουσία, ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ, μιας και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας.

Στην ΕΕ είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε, ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι, ν’ απεργείτε. Μη μας λέτε λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.

Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, ν’ αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν, ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι κι εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι έχετε δίκιο.

Οι Έλληνες είναι εκείνοι, που μας είχαν δείξει το δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι το δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά, είναι λάθος δρόμος. Κι από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα.

Και η απάντηση που δόθηκε από ένα έλληνα πολίτη:
Αγαπητέ μου Walτer Wuellenweber, ονομάζομαι Γεώργιος Π. Ψωμάς. Είμαι δημόσιος λειτουργός κι όχι υπάλληλος, όπως κατά κόρον τα ΜΜΕ των «συμπατριωτών» σου (μου) και άλλων «συμπατριωτών» σου (μου) αναφέρουν, ως βρισιά και με περίσσεια χλεύη. Ο μισθός μου είναι 1.000 τον μήνα, όχι την ημέρα, όπως ίσως σ’ έχουν παρασύρει, να νομίζεις. Ούτε 1.000 λιγότερα από σένα.

Από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που σας έχουμε παραχωρήσει με αδιαφανείς όρους κι’ έναντι αυτών των 200 δις που λέτε, ότι μας δώσατε, το 40% περίπου των αμυντικών εξοπλισμών μας, το σύνολο σχεδόν των εθνικών τηλεπικοινωνιών μας, την κατασκευή 2 μεγάλων αεροδρομίων καθώς και πολλών χιλιομέτρων εθνικού οδικού δικτύου. Αν ξεχνώ κάτι, ζητώ να με συγχωρέσεις. Σημειώνω, πως είμαστε από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς στα καταναλωτικά προϊόντα που παράγουν τα εργοστάσιά σας.

Η αλήθεια είναι, πως δεν ευθύνονται μόνο οι πολιτικοί μας γι’ αυτή την καταστροφή. Ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης έχει και μια εταιρία γερμανικών κυρίως συμφερόντων, η οποία τους λάδωνε, για ν’ αναλαμβάνει, όπως λέω παραπάνω, δημόσια έργα (βλ. C4Ι). Πιθανολογώ, πως φταίνε και τα γερμανικά ναυπηγεία, τα οποία μας πούλησαν κάτι υποβρύχια, που γέρνουν. Είμαι σίγουρος, ότι εσύ δεν με πιστεύεις ακόμα, αλλά δείξε λίγο υπομονή και περίμενε, διάβασέ με, κι αν δεν σε πείσω, τότε διώξε με από την Ευρωζώνη, τον ‘’Tόν τόπο της Αλήθειας και της Ευημερίας, του Δίκαιου και του Σωστού’’.

Λοιπόν Walτer, μισός αιώνας και πάνω πέρασε από τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, από τότε που η Γερμανία έπρεπε να ξοφλήσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα. Οι οφειλές αυτές, που μόνον η Γερμανία αρνείται να ξοφλήσει στην Ελλάδα (η Βουλγαρία και η Ρουμανία, τακτοποίησαν ήδη τις αντίστοιχες υποχρεώσεις τους), συνίστανται:

α) Σε χρέη ύψους 80 εκατομμυρίων γερμανικών μάρκων, από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

β) Σε χρέη από τη διαφορά του κλήριγκ στο μεσοπόλεμο, ύψους 593.873.000 δολαρίων, που ήταν σε βάρος της Γερμανίας.

γ) Στα αναγκαστικά δάνεια, τα οποία συνήψε το Γ΄ Ράιχ από την Ελλάδα, ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στη διάρκεια της κατοχής.

δ) Στις επανορθώσεις, που οφείλει η Γερμανία στην Ελλάδα, για τις κατασχέσεις, αρπαγές και καταστροφές, που της προξένησε το Γ’ Ράιχ, την περίοδο της κατοχής, ύψους 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως επεδίκασαν οι Σύμμαχοι.

ε) Στις ανυπολόγιστες υποχρεώσεις της Γερμανίας για την αφαίρεση της ζωής 1.125.960 Ελλήνων (38.960 εκτελεσμένων, 12.000 νεκρών από αδέσποτες, 70.000 σκοτωμένων σε μάχες, 105.000 νεκρών στα στρατόπεδα της Γερμανίας, 600.000 νεκρών από πείνα και 300.000 απωλειών από υπογεννητικότητα).

στ) Στην ατίμητη ηθική προσβολή, που προξένησε στον ελληνικό λαό και στις ανθρωπιστικές ιδέες που εκφράζει η ελληνική ιδέα. Αυτό το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό, είναι ηθικής τάξης, ύψιστης ηθικής αξίας.

Ξέρω Walτer, σε πειράζουν αυτά που γράφω, αλλά και μένα με πείραξαν, αυτά που έγραψες! Αλλά περισσότερο με πειράζουν, αυτά που σκέφτεσαι και θέλεις να κάνεις για μένα και τους «συμπατριώτες» σου, τους Έλληνες!

Walτer, φίλτατε Walτer, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 130 γερμανικές επιχειρήσεις, στις οποίες, περιλαμβάνονται σχεδόν όλοι οι γερμανικοί κολοσσοί, οι οποίες πραγματοποιούν ετήσιο τζίρο της τάξης των 6,5 δισ. ευρώ.

Ξέρεις Walτer, σύντομα δε θα μπορώ ν’ αγοράζω Γερμανικά προϊόντα, γιατί δεν θά έχω λεφτά. Εγώ Walτer μεγάλωσα στα λίγα, θα τ’ αντέξω. Και μην ανησυχείς για τους νέους στην Ελλάδα, είμαστε ακόμα πολλοί παλιοί, για να τους βοηθήσουμε, να εξοικειωθούν στη νέα κατάσταση. Αλλά εσείς βρε Walτer, τους ανέργους σας, που θα δημιουργηθούν από την κατάσταση αυτή στην Ελλάδα, πως θα τους αντιμετωπίσετε;


Πες μου σε παρακαλώ, έχω απορία: Εμείς οι Έλληνες πρέπει να φύγουμε από την Ευρώπη, την Ευρωζώνη (κι απ’ όπου αλλού θέλετε, εσείς, οι Γερμανοί, οι Σουηδοί, οι Ολλανδοί και λοιποί «συμπατριώτες). Πρέπει να φύγουμε, για να σωθούμε από μια Ένωση, κατ’ επίφαση. Από μια ομάδα κερδοσκόπων. Από μια ομάδα, στην οποία είμαστε συμπαίκτες, όσο καταναλώναμε τα προϊόντα των συμπαικτών!

Εγώ φίλτατε Walτer, πιστεύω, ότι οι Έλληνες θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν Mercedes, BMW, Opel, Ford, Scoda, κλπ. συμμαχικά προϊόντα, γιατί, δεν μπορούν και δεν πρέπει! Δεν το αξίζουν. Θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν προϊόντα από το Lidl, το Praktiker και το IKEA. Γιατί δε θα μπορούν πια να τ’ αγοράσουν αυτά τα προϊόντα, βρε αδερφέ, τι να κάνουμε!

Φίλτατε Walτer, θα πρέπει να κανονίσουμε και κάποιες άλλες «λεπτομέρειες» . αν μου επιτρέπεις βέβαια, γιατί εσύ είσαι ο «πιστωτής» της ζωής μου. Ξέρεις βρε φίλε Walτer, θέλω να μου επιστρέψεις τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μου, που έκλεψες εσύ (όχι ΕΣΥ βεβαίως, αλλά κάποιοι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ), θέλω τα ΑΘΑΝΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ, που βρίσκονται στα Μουσεία του Βερολίνου, του Μονάχου, του Λονδίνου, του Παρισιού, της Ρώμης! Τα θέλω τώρα, που μπορεί να πεθάνω, αλλά θέλω να πεθάνω, κοντά στους πατέρες μου!

Πηγή: http://xsefoto.blogspot.com/

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO CLIP)

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ:Κυριάκος Καραγιώργης
ΜΟΥΣΙΚΗ:Ματθαίος Γιαννούλης
Προγραμματισμός Τύμπανα , Μπασσο - Mix - Mastering - Δημήτρης Μπουρνης , Γιάννης Δημας play2mix studio
Ηλεκτρικές Κιθάρες - Ιωακιμ Ασλανιδης
Ακουστικές Κιθάρες:Λευτέρης Συμιανάκης
Μπουζούκια:Γιώργος Τοκακλίδης
Λύρα:Σταμάτης Αλεξανδράκης
Λαούτο:Σταύρος Σουλακιώτης
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ
Θανάση Μπάρλα-Αρετή Ζαχαριάδου


▶ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO CLIP) - YouTube ΠΗΓΗ

Κύπρος: Βρέθηκε γυναικείο ειδώλιο 11.000 ετών

Κύπρος: Βρέθηκε γυναικείο ειδώλιο 11.000 ετών
"Καθίσταται, πια, αναγκαία η επανεξέταση της μετακίνησης των ανθρώπων μέσω ταξιδιών στη θάλασσα"
Οι αρχαιολόγοι έχουν φέρει στο φως το παλαιότερο ειδώλιο που βρέθηκε ποτέ, στην Κύπρο, η δημιουργία του οποίου χρονολογείται πριν από 10.500 έως 11.000 έτη.
Ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια ανασκαφών στην Αγία Βαρβάρα –Ασπρόκρεμνου, όπου υπάρχει νεολιθικός αρχαιολογικός χώρος. Υπάρχουν ενδείξεις ότι την περίοδο αυτή στο νησί οι κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες είχαν, ήδη, στραφεί,  στη γεωργία και στο εμπόριο.
Το γυναικείο ειδώλιο ανακαλύφθηκε σε ένα αρχαιότατο ημι-υπόγειο κτήριο, όπου εντοπίστηκαν αποδεικτικά στοιχεία μιας σημαντικής μεταποιητικής δραστηριότητας που σχετίζεται με την παραγωγή λίθινων εργαλείων που χρησιμοποιούνταν για την επεξεργασία της ώχρας.
«Η επεξεργασία των πολύχρωμων χρωστικών διευκολύνθηκε από μια μεγάλη ποικιλία λειασμένων λίθινων εργαλείων, κυρίως από εργαλεία σφυροκοπήματος και μηχανές που διευκόλυναν την επεξεργασία των χρωστικών ουσιών, όπως αποδεικνύεται από το σημαντικό αριθμό εργαλείων που έχουν ακόμη υπολείμματα ώχρας», δήλωσε ο υπεύθυνος του τμήματος αρχαιοτήτων.
Ένα νέο είδος αντικειμένου για την επεξεργασία της ώχρας είναι μια σειρά από μεγάλες πλάκες κιμωλίας που εμφανίζουν υπολείμματα ώχρας σε συνδυασμό με σαφή σημάδια κοπής σε επιφάνειες εργασίας που φαίνεται να λειτουργούσαν ως σανίδες κοπής.
Η σημασία  της ανακάλυψης αυτής στον προϊστορικό χώρο της Αγίας Βαρβάρας Ασπροκρέμνου , είναι ότι μέχρι πριν από δύο δεκαετίες, υπήρχε η πεποίθηση ότι οι πρώτοι άνθρωποι έφθασαν στην Κύπρο πριν από 8.000 χρόνια.
Ωστόσο, οι ανασκαφές στο χώρο, αλλάζουν την προοπτική αυτή, καθώς διαπιστώνεται ότι οι άνθρωποι βρίσκονταν εκεί, ήδη, πριν από 12 έως 13 χιλιάδες χρόνια. Πολύ, νωρίτερα,  από όσο μπορεί κάποιος να φαντασθεί.
Η περιοχή αποκτά, έτσι, μεγάλη αρχαιολογική σημασία για την κατανόηση της μετάβασης των ανθρώπων από τη ζωή του κυνηγού-συλλέκτη τροφών στην ενασχόλησή του σε συγκεκριμένους οικισμούς με την κτηνοτροφία και τη γεωργία.
Το πιο σημαντικό, είναι ότι αυτό δηλώνει ότι η Κύπρος συμμετείχε στον πολύ πρώιμο Νεολιθικό Κόσμο και καθίσταται, πια, αναγκαία η επανεξέταση της μετακίνησης των ανθρώπων μέσω ταξιδιών στη θάλασσα, καθώς φαίνεται ότι αυτά ήταν διαδεδομένα στη νεολιθική εποχή.

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Χριστιανοί Εβραίοι Μουσουλμάνοι και Βουδιστές θα συνυπάρχουν στον ίδιο χώρο!

Χριστιανοί Εβραίοι Μουσουλμάνοι και Βουδιστές θα συνυπάρχουν στον ίδιο χώρο!

Κανείς δεν φανταζόταν πως ένας Χριστιανός ένας Μουσουλμάνος ένας Εβραίος και ένας Βουδιστής θα συνυπάρξουν στον ίδιο χώρο… Και όμως όσο παράδοξο και αν ακούγεται πρόκειται να γίνει σύντομα πραγματικότητα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα ρώσικης εφημερίδας, οι αρχές της Μόσχας σχεδιάζουν την κατασκευή του «Πάρκου Ενότητας και Αρμονίας» στο οποίο θα συνυπάρχουν ορθόδοξος ναός, εβραϊκή συναγωγή, μουσουλμανικό τέμενος και βουδιστικός ναός.
Οι Ρώσοι, ευρηματικοί όπως πάντα, έχουν στόχο αυξήσουν τον θρησκευτικό τουρισμό της χώρας και να αποδείξουν ότι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως θρησκείας μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, αναμένεται να κατασκευαστεί και το «Σπίτι του λαού της Ρωσίας» μαζί με ιστορικό μουσείο των θρησκειών του κόσμου και συνεδριακό κέντρο.
Εκτός από τους χώρους λατρείας και τα μουσεία, το πάρκο θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, κινηματογράφους κι εμπορικά κέντρα, ενώ θα καλύπτει 2,5 εκατ. τετραγωνικά μέτρα. Ωστόσο το κόστος κατασκευής δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.
Ενδιαφέρον θα έχει εάν αυτοί οι Ναοί θα είναι λειτουργικοί ή αν θα βρίσκονται εκεί μόνο ως μνημεία.
dogma

Βίντεο πρόκληση από Ζουράφα - Πως παίζουν με τη φωτιά στο Αιγαίο οι Τούρκοι

Βίντεο πρόκληση από Ζουράφα - Πως παίζουν με τη φωτιά στο Αιγαίο οι Τούρκοι

Οι Τούρκοι προκαλούν γύρω από τη νησίδα Ζουράφα.
Η τουρκική ακτοφυλακή με πολύ επιθετικό τρόπο προσπαθεί να επιβάλει το δικό της νόμο στην Ελληνική περιοχή ,συνοδεύοντας τους τούρκους ψαράδες που την καραυγάζουν από ενθουσιασμό σε κάθε επικίνδυνο ελιγμό των ταχέων σκαφών τους.
Δείτε το βίντεο και διαβάστε τι γράφει η Χουριέτ σε μετάφραση απο τα tourkikanea.gr
“Ψαράδες που είχαν βγει από το λιμάνι της Αίνου (Enez) για να ψαρέψουν σε διεθνή ύδατα κοντά στην βραχονησίδα Ζουράφα, παρενοχλήθηκαν από σκάφος του ελληνικού λιμενικού. Το Ελληνικό λιμενικό συνέχισε με επιμονή την παρενόχληση υποστηρίζοντας πως η βραχονησίδα βρίσκεται στα δικά τους χωρικά ύδατα.
Μετά από κάποιο διάστημα εμφανίστηκε και ένα Ελληνικό ελικόπτερο. Μετά από αυτό οι ψαράδες μας βλέποντας από τα ραντάρ τους πως στα δικά μας ύδατα κάλεσαν για βοήθεια την γραμμή 158 του λιμενικού μας.
Τότε στάλθηκε το υπ. αρ. 308 σκάφος του λιμενικού της Διοίκησης Λιμενικού Τσανάκκαλε που υπηρετεί στο λιμάνι της Αίνου. Το τουρκικό σκάφος επενέβη με ταχύτητα στην παρενόχληση που ασκούσε το ελληνικό λιμενικό από θάλασσα και από αέρα.
Οι μονάδες του Ελληνικού λιμενικού με τον ερχομό του τουρκικού σκάφους εξαναγκάστηκε να αποχωρήσει από τα χωρικά μας ύδατα. Η παρενόχληση όπως και η στιγμή της παρέμβαση του τουρκικού σκάφους καταγράφηκε από κάμερα των ψαράδων”.
Βίντεο πρόκληση από Ζουράφα - Πως παίζουν με τη φωτιά στο Αιγαίο οι Τούρκοι ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

VIDEO Νέα εμφάνιση άγνωστου αντικειμένου κοντά στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

VIDEO Νέα εμφάνιση άγνωστου αντικειμένου κοντά στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό


Είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι το απόλυτο και δημοφιλέστερο σημείο για ΑΤΙΑ στο διάστημα είναι ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS). Φαίνεται λοιπόν ότι ο ΔΔΣ έχει προσελκύσει την προσοχή σε πολλά άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα για εμάς. Έχουν υπάρξει πολλές περιπτώσεις όπου τα μέλη του πληρώματος του διαστημικού σταθμού έχουν γίνει μάρτυρες σε θεάσεις UFO που κόβουν την ανάσα, και καταγράφονται από τις κάμερες της NASA και της ESA. Είναι ο ΔΔΣ ένας μαγνήτης για το UFO; Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε ένα αρκετά περίεργο αντικείμενο κοντά στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμός (ISS).

Σεισμό και τσουνάμι προβλέπει η Ρωσία για το 2014!

Σεισμό και τσουνάμι προβλέπει η Ρωσία για το 2014!

Σε μια ανακοίνωση το περιεχόμενο της οποίας δεν είναι καθόλου σύνηθες το υπουργείο εκτάκτων αναγκών της ρωσικής Ομοσπονδίας ανέφερε σήμερα πως εντός του 2014 ένας πολύ μεγάλος σεισμός και ένα τσουνάμι που θα προκληθεί από αυτόν πρόκειται να πλήξουν την περιοχή της ρωσικής άπω Ανατολής.



Ο σεισμός σύμφωνα με την ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου προβλέπεται να κτυπήσει σε μια περιοχή που εκτίνεται από τη νοτιοδυτική ακτή της νήσου Σαχαλίνης μέχρι το βορά κοντά στο επίκεντρο του σεισμού του 2007 κοντά στην πόλη Nevelsk.

Δεν έχει γίνει γνωστό το μοντέλο πρόβλεψης του ρωσικού υπουργείου εκτάκτων αναγκών ή που ακριβώς στηρίζουν την πρόβλεψη αυτή, ή εάν το τσουνάμι ή σεισμός πρόκειται να είναι καταστρεπτικοί.

Το 2007 πάντως στον προηγούμενο σεισμό στην περιοχή είχαν σκοτωθεί 2 άτομα, ακρετές δεκάδες είχαν τραυματιστεί και 2000 είχαν μείνει άστεγα.


Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2014/01/2014_25.html#ixzz2rOifzfFs

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑΣ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΏΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΏΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΩΜΗΧΑΝΙΚΉΣ! ΑΘΉΝΑ 25-1-2014 [ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ]

ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑΣ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΏΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΏΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΩΜΗΧΑΝΙΚΉΣ! ΑΘΉΝΑ 25-1-2014 [ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ]



Το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014, στις 1 το μεσημέρι, πραγματοποιείται συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των χημικών αεροψεκασμών και της γεωμηχανικής, στα πλαίσια του παγκόσμιου καλέσματος Global March Against Geoengineering and Chemtrails. Πρόκειται για μια συγκέντρωση κατά των παγκόσμιων σχεδίων της χειραγώγησης του κλίματος, της οικονομικής και πολιτικής εκμετάλλευσης της κλιματικής αλλαγής και των χημικών αεροψεκασμών και το σχετικό διαφημιστικό βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μπορείτε να το δείτε παρακάτω...



Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των χημικών αεροψεκασμών και της γεωμηχανικής! Αθήνα 25-1-2014 [ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ] | Kinitro news ΠΗΓΗ
Kinitro news

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ ΠΑΠΑ ΦΡΑΝΣΙΣ: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ «ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ»

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ ΠΑΠΑ ΦΡΑΝΣΙΣ: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ «ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ»


Ο Πάπας Φράνσις περιέγραψε σήμερα το διαδίκτυο ως «δώρο από το Θεό," χαιρετώντας τη δυνατότητά του να ενθαρρύνει το διάλογο μεταξύ διαφορετικών ομάδων.
Ο Φράνσις έκανε αυτά τα σχόλια σε μια ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη, για την Παγκόσμια Ημέρα Επικοινωνιών της Καθολικής Εκκλησίας.
Στη δήλωση του, ο γεννημένος στην Αργεντινή πάπας είπε ότι η «άνευ προηγουμένου ραγδαία πρόοδος" στην τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα έχουν καταστήσει ευκολότερή τη συνεργασία με ανθρώπους από διαφορετικές θρησκείες, "δημιουργώντας έτσι μια αίσθηση ενότητας της ανθρώπινης οικογένειας."
Η χρησιμοποίηση του Ιστού για να επικοινωνήσει με διάφορες ομάδες, πρόσθεσε, θα μπορούσε να βοηθήσει να επιλύσει τις θρησκευτικές, οικονομικές, ή πολιτικές διαφορές.
Το πνευματικοπαίδι του Σαμαέλ που ονομάζεται Πάπας Φραγκίσκος, όπου έχει επιλεγεί απευθείας απο τον ίδιο για να τον εκπροσωπήσει προωθώντας την πανθρησκεία και τον Αντίχριστο με ακόμη πιό γρήγορους ρυθμούς σε σχέση με τον προηγούμενο πάπα, αποκάλεσε σήμερα το διαδίκτυο "δώρο από το Θεό"
Φυσικά ο Θεός που αποκαλείται ο Πάπας είναι ο Μέγας Αρχιτέκτων Του Σύμπαντος Μ.Α.Τ.Σ, που με τα τσιράκια του έχει δώσει την τεχνολογία σε όλο τον κόσμο.
Οσον αφορά το σχόλιο του πάπα για το διαδίκτυο, και το πόσο δώρο θεού είναι, αν και είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζετε όλοι ψάχνοντας το εβραϊκό και το ελληνικό αλφάβητο, παρατηρούμε ότι κάθε γράμμα είναι επίσης ένας αντίστοιχος αριθμός.
Τα γράμματα χρησιμοποιούνται επίσης ως αριθμοί. Έτσι, κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή.
Το εβραϊκό ισοδύναμο του "w" είναι το γράμμα "vav" ή "waw". Η αριθμητική τιμή του VAV είναι το 6. Έτσι, το αγγλικό "www" μεταφρασμένο στα Εβραϊκά είναι "vav vav vav", το οποίο αριθμητικά είναι 666.
Κατοχικά Νέα

Το DNA των Ελλήνων... στον κόσμο

Το DNA των Ελλήνων... στον κόσμο


Πέρασαν 46.000- 59.000 χρόνια από τότε που ο σύγχρονος άνθρωπος εμφανίστηκε στον ελλαδικό χώρο, ωστόσο, χάρη στις αναλύσεις του DNA, έχουμε ακόμη πολλά να μάθουμε για την ταυτότητα των Ελλήνων. Εντυπωσιακά στοιχεία αποκαλύπτουν μέρα με τη μέρα οι γενετικές έρευνες στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και σε άλλα ευρωπαϊκά ιδρύματα, συμπληρώνοντας το πάζλ για την καταγωγή των Ελλήνων. Τα πιο σύγχρονα επιστημονικά στοιχεία για τη γενετική σύσταση των σημερινών κατοίκων της Ελλάδας παραθέτει στο βιβλίο του «Η γενετική ιστορία της Ελλάδας - Το DNA των Ελλήνων» ο ομότιμος καθηγητής Γενετικής και Γενετικής του Ανθρώπου, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης, ο οποίος έχει αφιερώσει πολλά χρόνια στη συγκεκριμένη έρευνα.

Από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που παρουσιάζει είναι ότι οι Έλληνες όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν γενετικά από άλλους λαούς, αλλά αντίθετα μετέδωσαν το DNA τους και στην υπόλοιπη Ευρώπη! Μάλιστα, το Eλληνικό γενετικό υλικό «μοιάζει» πολύ με αυτό των Ιταλών, λιγότερο με των Γάλλων και με ένα ποσοστό των Ισπανών, όχι όμως και με των Τούρκων, όπως θα περίμενε κανείς λόγω της τουρκικής κατοχής.

Εντυπωσιακό είναι ότι το DNA των σύγχρονων Ελλήνων δείχνει καταγωγή από τη Νεολιθική εποχή και άμεση συνέχεια με αυτό των αρχαίων Ελλήνων, χωρίς να έχει υποστεί ιδιαίτερες προσμείξεις και, επιπλέον, το ενδεχόμενο οι αρχαίοι Έλληνες να είχαν φτάσει στην... Αμερική αιώνες προτού ο Κολόμβος φιλήσει το χώμα των «Δυτικών Ινδιών» εξετάζεται σήμερα ως πολύ πιθανό από τους επιστήμονες.

Στο βιβλίο του, εκτός από την παράθεση δεδομένων, ο καταξιωμένος επιστήμονας συγκρίνει τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων με αντίστοιχα στοιχεία λαών της Βαλκανικής, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

«Η DNA υπογραφή των Ελλήνων αντικατοπτρίζει, ακόμη και σήμερα, την εξάπλωση των αρχαίων Ελλήνων και αποδεικνύει τη συνέχεια των Ελλήνων στο χώρο και στο χρόνο», επισημαίνει στον «Αγγελιοφόρο της Κυριακής» ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Οι εκπλήξεις της γενετικής

Οι νέες έρευνες, που βασίζονται στη μελέτη του DNA και όχι στις αναλύσεις αίματος όπως παλιότερα, οδηγούν σε πιο έγκυρα συμπεράσματα και αναμένεται να δώσουν νέες πληροφορίες για το γενετικό υλικό των Ελλήνων, εκτιμά ο κ. Τριανταφυλλίδης. «Το γεγονός ότι απέχουμε γενετικά από τους Σλάβους το είχαμε διαπιστώσει και παλιότερα, μελετώντας τις ομάδες αίματος.

Πλέον έχουμε στοιχεία από 300.000 γονίδια και γενετικούς δείκτες για να αποδείξουμε ότι δεν ισχύουν, για παράδειγμα, ισχυρισμοί όπως ότι οι Έλληνες έχουν αφρικανική καταγωγή, όπως είχαν υποστηρίξει εσφαλμένα, τελικά, οι Σκοπιανοί», υπογραμμίζει ο καθηγητής.

Προσθέτει ότι με ενδιαφέρον αναμένονται και τα αποτελέσματα μελλοντικών μελετών. «Οι Σουηδοί επιστήμονες μελέτησαν οστά σε τάφους στη νότια Σουηδία και διαπίστωσαν ότι κάτοικοι των Μυκηνών είχαν φτάσει εκεί χιλιάδες χρόνια πριν, μεταφέροντας όχι μόνο πολιτιστικά αγαθά, αλλά και πλοία, καθώς και το γενετικό υλικό τους. Αυτό ξεφεύγει από όλα όσα ξέραμε ως τώρα», αναφέρει ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Νέους δρόμους, σύμφωνα με τον ίδιο, για τη διάγνωση και θεραπεία πολλών ασθενειών, ανοίγουν η αποκρυπτογράφηση του γενετικού κώδικα και η πρόσφατη ανακάλυψη ομάδας ερευνητών της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Ουάσιγκτον του Σιάτλ, με επικεφαλής τον καθηγητή Γενετικής Γιάννη Σταματογιαννόπουλο.

«Η τελευταία ανακάλυψη αφορά ένα δεύτερο γενετικό κώδικα μέσα στο DNA, που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιστήμονες διαβάζουν τον κανονικό κώδικα του DNA και εξηγούν τις μεταλλάξεις του από άποψη υγείας.

Σήμερα, η πρόκληση είναι να βρούμε τις εφαρμογές στην Ιατρική, ώστε να γίνεται μοριακή διάγνωση για χιλιάδες ασθένειες. Πρέπει όμως να οριστούν με νόμο οι προδιαγραφές, όπως ισχύει διεθνώς», καταλήγει ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Στο βιβλίο του, παντρεύει τη Γενετική με την Ιστορία, την Αρχαιολογία, τη Γλωσσολογία, την Ανθρωπολογία, την Παλαιοντολογία και τη Μυθολογία, δίνοντας επιστημονικές απαντήσεις σε ερωτήματα για την ταυτότητα και την καταγωγή των σημερινών κατοίκων της Ελλάδας. Το βιβλίο θα παρουσιαστεί το Σάββατο 25 Ιανουαρίου, στις 11.30, στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 4), στη Θεσσαλονίκη.

Το Ελληνικό DNA μέσω Αξιού και Δούναβη

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα των πολυετών μελετών του γενετικού υλικού των Ελλήνων είναι ότι οι Έλληνες μετέφεραν τον πολιτισμό τους και το DNA τους στη Δυτική Ευρώπη, μέσω της κοιλάδας του Αξιού και κατόπιν του Δούναβη. Η μετακίνηση των εποίκων ξεκίνησε δηλαδή από τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, της κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας.

«Συγκρίνοντας το DNA των κατοίκων της Ελλάδας και ειδικότερα της Πελοποννήσου, με το DNA των κατοίκων της νότιας Ιταλίας, διαπιστώνεται ότι σε μεγάλο ποσοστό είναι ίδιο. Η γενετική συμβολή των Ελλήνων στη γενετική σύσταση των σημερινών κατοίκων της Σικελίας και της Νότιας Ιταλίας ανέρχεται στο 37,3% και 10%, αντίστοιχα.

Είναι γνωστό ότι οι περιοχές της Μεγάλης Ελλάδας, στη νότια Ιταλία, αποτελούνται κυρίως από ελληνικούς πληθυσμούς, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το γενετικό αποτύπωμα εξακολουθεί να αποκαλύπτεται σήμερα, μετά από 2.500 χρόνια!», παρατηρεί ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Όπως περιγράφει, οι επιστήμονες δίνουν μεγάλη σημασία στο γεγονός ότι μετά από δεκάδες έρευνες δεν ανακαλύφθηκε μογγολική προέλευση στο DNA των Ελλήνων. Εξηγεί ότι, παρά την τουρκική κατοχή στην Ελλάδα, δεν αποδεικνύεται, όπως αναμενόταν, κάποια σχέση στο DNA των δύο λαών.

Το Ελληνικό DNA δεν έχει επηρεαστεί ούτε στο ελάχιστο, ενώ το ίδιο δεν ισχύει, για παράδειγμα, για τους σημερινούς Ισπανούς, οι οποίοι σε σημαντικό ποσοστό έχουν αραβική γενετική προέλευση.

Εκτός από τους Τούρκους, και οι Βούλγαροι, Σλάβοι της ΠΓΔΜ και Αλβανοί διαφέρουν στη γενετική τους σύσταση από τους Έλληνες.

Επιπλέον, τα γενετικά δεδομένα απορρίπτουν ως εσφαλμένη τη θεωρία του Φαλμεράυερ περί της καταγωγής των Ελλήνων, οι οποίοι αποδεικνύεται ότι ομαδοποιούνται γενετικά με ευρωπαϊκούς λαούς.

ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΣΟΚ! Υπήρχαν γίγαντες στην αρχαιότητα και μας το έκρυβαν! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! (PHOTOS+VIDEO)

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΣΟΚ! Υπήρχαν γίγαντες στην αρχαιότητα και μας το έκρυβαν! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! (PHOTOS+VIDEO)

Σε αρκετούς λαούς υπάρχει κοινή η παράδοση γιγάντων που ζήσανε κάποια στιγμή στο παρελθόν και άφησαν πίσω τους τα μεγαλιθικά κτίσματα. Απ' ότι φαίνεται όμως αυτά δεν είναι μόνο μυθολογία.  Στο Γκαργκαγιαν στις Φιλιππίνες βρέθηκε ο σκελετός ενός γίγαντα με ανάστημα 5.18 μέτρων... Στη Νορβηγία αναφέρθηκαν ευρήματα παρόμοιων σκελετών. Ακόμα και σε κάποιο σπήλαιο της Ελλάδας, φημολογείται ότι υπάρχει ακόμα ένας τέτοιος γιγάντιος σκελετός. 
Στην νοτιοανατολική Κίνα βρέθηκαν οστά που φαίνεται να ανήκαν σε ανθρώπινους σκελετούς ύψους τριών μέτρων. Στην επαρχία Αγαδίρ βρέθηκαν εργαλεία 3.000 ετών που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μόνο από ανθρώπους με σωματική διάπλαση ιδιαίτερα μεγαλύτερη απ' την σημερινή.  

Ο βασιλιάς Αίαντας του Τρωικού πολέμου ήταν ένας γίγαντας όπως αναφέρει ο Παυσανίας στα Αττικά. Γράφει ότι βλέποντας τον σκελετό του, η επιγονατίδα του ήταν περίπου όσο ο δίσκος που ρίχνουν τα παιδιά στο πένταθλο. 
Η Ελληνική μυθολογία περιγράφει λεπτομέρειες για τις συμμαχίες στους πολέμους των γιγάντων και την σταδιακή αντικατάστασή τους από άλλους Θεούς. Η γιγαντομαχία λέγεται ότι έληξε κοντά στην σημερινή Μεγαλόπολη όπου ο Δίας κατεύκαυσε με κεραυνούς τους γίγαντες. Σήμερα εκεί υπάρχουν τα ορυχεία λιγνίτη της Δ.Ε.Η. και κάποιοι υποστηρίζουν ότι συχνά βρίσκονται μέσα στον λιγνίτη και τεράστια κόκκαλα! 
Στήν Ύδρα, στο σπήλαιο του Αγ. Κυπριανού (μετά το Ζάστανι και πρίν το Μώλο) αναφέρεται ύπαρξη γιγάντιου ανθρώπινου σκελετού.Παρόμοια οστά λέγεται ότι είναι θαμένα και στον περίβολο του ναού του Αγίου Νίκολάου στις Σπέτσες. 
Στον Φενεό της Πελοποννήσου επίσης οι ντόπιοι βεβαιώνουν την ανακάλυψη τάφων με γιγάντιους σκελετούς. Οι τάφοι καταστράφηκαν και οι σκελετοί εξαφανίστηκαν, αλλά ακόμη και σήμερα υπάρχουν κάτοικοι που ξέρουν την ακριβή τοποθεσία άλλων τάφων γιγάντων, οι οποίοι δεν έχουν γίνει γνωστοί ακόμη στις αρχές, οπότε και «διασώζονται»...•  
Το Τρίτο Μάτι έχει γράψει για τον γιγάντιο σκελετό (περίπου 2,20 μ. διπλωμένος σε ταφική σχάση) που ανακαλύφθηκε και ξαναθάφτηκε στην Πελάνα της Λακωνίας. Σύμφωνα με τον γνωστό ερευνητή Γ.Μπαλάνο, σκελετοί γιγάντων και μάλιστα με μεγάλους κυνόδοντες βρέθηκαν στον λόφο της Βίγλας στην Καστάνιτσα Αρκαδίας.
"Το 1993 βρισκόμουν σε αναζήτηση σκελετού 6 μέτρων(!), που οι πληροφορίες τον έφεραν να είχε ταξιδέψει από την Αθήνα στο Τέξας! Με βοήθησε σε αυτό η δημοσιογράφος Δ. Σωτηριάδου, που εργαζόταν τότε στο MEGA. Εξαντλήσαμε όλους τους τρόπους για να τον βρούμε, μέχρι και αγγελία στην εφημερίδα Χρυσή Ευκαιρία στις 10-10-94 βάλαμε!  
Συγχρόνως σε αναφορά μου στον Πρωθυπουργό (22-9-04, α.π. 1921) ρωτώ εάν λόγω έλλειψης κέντρου συντήρησης σκελετών, εδόθησαν τα τελευταία 50 χρόνια σκελετοί ευρεθέ ντες στην Ελλάδα, στο εξωτερικό." (Πληροφορία από τον κορυφαίο ανθρωπολόγο και πρόεδρο της Ελληνικής Ανθρωπολογικής Εταιρείας, Νίκο Πουλιανό, ο οποίος αναφερεται σε 50.000 σκελετούς!). Ρωτώ, επίσης, τι απέγιναν οι σκελετοί της Ομηρικής περιόδου, ύψους 2,05-2,25 μέτρων που βρήκε ο Σλήμαν στις Μυκήνες. 
Προέκυψε, βέβαια, και η φήμη ότι στη διά νοιξη του δρόμου της Επισκοπής Ευβοίας βρέθηκαν στοιβαγμένα ανθρώπινα οστά διπλάσιου μεγέθους από το κανονικό. Δεν δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες. 
"Οι δικές μας έρευνες στη Γραβιά Παρνασσίδος, προ οκταετίας, μας έφεραν σε δυο τεχνητούς λόφους-τούμπες, με τους τάφους — στον πρώτο λόφο συλημένους από το 1970, όπως πληροφορηθήκαμε— βασιλέων, προφα νώς ύψους 2,35-3,25 μέτρων". Πληροφορίες υπάρχουν για ομαδικούς παρόμοιους τάφους σε Θεσσαλία - Μακεδονία - Αττική. Οι Γίγαντες της ΜεσσηνίαςΔημοσίευμα εφημερίδος της "Εμπρός". Ένα περίεργο δημοσίευμα- απόκομμα εφημερίδας των αρχών του περασμένου αιώνα 
ΣΚΕΛΕΤΟΙ ΓΙΓΑΝΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΝ ΕΥΡΗΜΑ ΕΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ. ΔΥΟ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟΙ ΣΚΕΛΕΤΟΙ-ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΙΝ ΕΝ ΤΩ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩ - Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ. "...Εκ θετικής και λίαν αξιοπίστου πηγής ανακοινούται ημιν, ότι εν τινι χωρίω της Μεσσηνίας ανευρέθησαν προ τινος ανασκαπτομένου αγρού τινος δύο γιγάντιοι σκελετοί ανθρώπων, μήκους τριών και ημίσεος περίπου μέτρων.  
Ο κάτοχος αυτών κατώρθωσε να τους μεταφέρη λάθρα εις Καλάτας, όπου και τους φυλάττε, καραδοκών την ευκαιρίαν όπως τους εξαγάγη εις το εξωτερικόν. Εμάθομεν δ' ότι ο κύριος ούτος ήλθεν ήδη εις διαπραγματεύσεις μετά της διευθύνσεως του..." 
Βρέθηκαν στην Αίγυπτο στην περιοχή της Αβύδου και είναι δύο από τους 27 που βρέθηκαν. Δεν αναφέρονται πουθενά επίσημα γιατί υπάρχει φοβερή συγκάλυψη από τις μυστικές υπηρεσίες. Στην Ελλάδα βρέθηκαν οι περισσότεροι γιγάντιοι σκελετοί. Όμως και εδώ έπεσε μαύρο σύννεφο σιωπής. Από τις ......σπάνιες, κλεμένες φωτό των ειδικών είναι και αυτή. 


ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
 Στην Αμερική: Αναφορές και ευρήματα περί γιγάντων υπάρχουν σε ολόκληρη την Αμερικανική Ήπειρο. Το 1833, στο Lanpock Rancho της Καλιφόρνια βρέθηκε σκελετός ύψους 12 ποδών με κοίλες σφαίρες, πέτρινα τσεκούρια κτλ.  
Το 1850, το 1875, το 1882, ο ερασιτέχνης αρχαιολόγος F. Μ. Fetty και η σύζυγος του βρήκαν σε ρηχή σπηλιά υπο λείμματα γιγαντιαίου σκελετού καθιστού με χειροποίητα αντικείμενα-κτερίσματα από πέτρα και τσαμακόπετρα. Το 1883 βρέθηκε άλλος σκελετός από τον J. A. Faulkner. Γιγάντιος σκελετός βρέθηκε στις νοτιοανατολικές ΗΠΑ. Αυτός ο συγκεκριμένος σκελετός μετρήθηκε και βρέθηκε να είναι πάνω 12-1/2 πόδια ψηλός. Έχουν αναφερθεί σκελετοί αυτού του τύπου σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, ιδιαίτερα στα νοτιοανατολικά. και μάλιστα στην περιοχή της νότιας Φλόριδα, (οι ινδιάνοι της περιοχής αναφέρονται σε δάσκαλους από τα αστέρια).
Άλλες καταγεγραμμένες περιπτώσεις: στη Β. Αμερική, το 1947 (Death Valley), αρχαιο λόγοι βρίσκουν σκελετούς ύψους 9 ποδών (μεγαλύτεροι των 3 μέτρων). Στο Τενεσσή, το 1821, βρέθηκε σκελετός ύψους 7 ποδών από τον John Haywood. To 1800, βρέθηκε σκελετός κοντά στο Rutland της Νέας Υόρ κης! Στο Evant Kanyon της Αριζόνα, το 1923, δυο σκελετοί με ύψος 15 και 18 πόδια!

Ομάδα στρατιωτών ξεθάβει στο Lompock Ranco της Καλιφόρνια, το 1833, σκελετό ύψους 12 ποδών με μέγα-όπλα και πέτρινο φέρετρο. Άλλος σκελετός με ύψος 12 πόδια βρίσκεται το 1891, στο Crittenden της Αριζό να. Σε δυο περιπτώσεις, ο σκελετός είχε 6 δάχτυλα (Braton Tennesee) σε κάθε πόδι στη μια και 6 σε κάθε χέρι, στην άλλη περίπτω ση.
Το 1897, βρέθηκε σκελετός ύψους 9 ποδών κοντά στο Brewersuille της Ιντιάνα. Άλλοι βρέθηκαν στην Bowa της Γιούτα, στο Zenesville του Οχάιο και πάλι στη Νεβάδα στη Humboldt Lake σκελετοί με ύψος 8 1/2 και 10 πόδια! Το 1965, βρέθηκε σκελετός ύψους 8 ποδών και 9 ιντσών στο Holly Greek του Κεντάκι, ενώ υπάρχει και πλήθος άλλων περιπτώσεων. 
• Στην Αυστραλία: Στον ποταμό Gravels κοντά στο Bathurst στη Νέα Νότιο Ουαλία, βρέθηκαν πολλά μέγα-αντικείμενα, σφαίρες, ρόπαλα, πέλεκεις, μαχαίρια, βλήματα, (αντι κείμενα βάρους 8, 10, 15, 21, 25 λίβρες) και σκελετοί ανδρών ύψους 10 και 12 ποδών. 
Στην ίδια περιοχή, ο φυσικός Rex Gilroy βρήκε σε βάθος δύο μέτρων σκελετό 25 πόδια ψηλό, και με βάρος -κατά τον επιστήμονα-1.000 λίβρες! Στο Gympie Queensland, ένας γεωργός, ο Keith Walker, βρήκε δόντια που κατά τον Gilroy ανήκαν σε άτομο με ύψος 10 πόδια. Στα Blue Mountains, βρίσκονται ίχνη ποδιών ατόμων που το μεγαλύτερο προσδιορίζει ύψος 20 ποδών. Αυτά και άλλα βρέθη καν από τον P. Holman. 
Ο Noel Reeves βρήκε «πατήματα» ανθρώπων κοντά στο Kempsey N.S.W. άνωθεν του ποταμού Macleay και προσδιόρισε τους ψηλότερους σε 17 πόδια ύψος! • Στην Κίνα: Σε πάμπολλα δόντια δράκων(!), τα οποία συγκέντρωσαν πρόσφατα Κινέζοι επιστήμονες, διαπιστώθηκε ότι στα περισσότερα εξ αυτών είχαμε να κάνουμε με δόντια ανθρώπων-γιγάντων ή γιγαντοπιθήκων (MEGAN-THROPUS & GIGANTOPITHECUS). Σκελετούς 10 ποδών έχουν βρει οι Κινέζοι, οι οποίοι έχουν και την πρωτιά σε αριθμό και είδη ευρεθέντων δεινοσαύρων, τα τελευταία 50 χρόνια. 
• Στις Φιλιππίνες: Ένας σκελετός με ύψος 17 πόδια 

• Στο Μαρόκο: Ένας σκελετός με ύψος 12 πόδια 

• Στον Καύκασο: Σκελετοί ύψους 2,8 έως 3,12 μέτρων έχουν βρεθεί στον Καύκασο από τους  Σοβιετικούς . 

• Στο Μεξικό: Το 1926, οι D.W. Page και F.W. Devalda βρίσκουν γιγαντιαίους σκελε τούς ύψους 10-12 ποδών. Περιοχές που έχουν βρεθεί στο ΜΕΞΙΚΟ, Sisoguiche -Tapextla - Mico River. 

• Στην Αφρική: To 1936, ο παλαιοντολόγος και ανθρωπολόγος Larson Kohl από τη Γερ μανία βρήκε έναν γιγάντιο σκελετό στις άκρες της Λίμνης ELYASI της Κεντρικής Αφρικής. 
Γιγαντοπίθηκος ή Μεγάνθρωπος;
Είναι δυνατόν οι ανθρωπολόγοι να υποστη ρίζουν ότι οι σκελετοί Κίνας (BLACKI), Ιάβας, Αυστραλίας κλπ. που συνοδεύονται από εργαλεία (50.000 έως 180.000 ετών) -π.χ. τσεκούρι 37 λιβρών (16 κιλών!- ήταν Γιγαντοπίθηκοι και όχι Άνθρωποι; Σκελετοί 1.000.000 ετών (Ιάβα), footprints, δηλαδή πατημασιές 9.000.000 ετών στη Νότιο Αφρι κή μήκους 4 ποδών από γυναίκα με ύψος 30 πόδια (9 μέτρα) και τα διδασκόμενα από την Ελληνική Μυθολογία οδηγούν σε πανάρχαι ους ανθρώπους και γίγαντες εκατομμυρίων ετών!
Μάλιστα, η περίπτωση του Ιουλίου 1877 στο Spring Valley Eureka της Νεβάδα-όπου χρυσοθήρες ανιχνεύοντας τις πέτρες βρήκαν κάτι ασυνήθιστο και με έκπληξη διαπίστωσαν ότι ήταν ένα γιγαντιαίο οστό ανθρώπινου ποδιού, όρθιο ανάμεσα στα βράχια, αλλά ενσωματωμένο μέσα σε σκληρό σκούρο κόκκινο χαλαζίτη- οδηγεί σε ασύλληπτης παλαιότητας εποχή...
Η επιγονατίδα και η ποδοκνήμη, απανθρα κωμένες, έδειχναν κάταγμα 4 ίντσες πάνω από το γόνατο, με απόσταση γονάτου-φτέρ-νας 39 ίντσες. Δεκάδες γιατροί που το εξέτα σαν διαπίστωσαν ότι πρόκειται για γιγαντοοστό, που ανήκε σε άνθρωπο ύψους 12 ποδών! (3 μέτρα 60 εκ.). 
Το πολύ ενδιαφέρον όμως είναι ότι το έδαφος που ενεπλάκη ο γίγαντας και στο οποίο βυθίστηκε το πόδι του, είναι χρονολογημένο 185.000.000 χρόνια πριν! Πολλές εφημερίδες έγραφαν γι' αυτό και πολλά μουσεία έστειλαν ερευνητές για περαιτέρω έρευνα της περιοχής. Εντύπωση έκανε δε ότι εκτός από το οστό που βρέθηκε ακέραιο, στην πέτρα είχε αποτυπωθεί τόσο η πατούσα όσο και ολόκληρο το πόδι.
Ωστόσο, όλη η παλαιοανθρωπολογικη δραστηριότητα χαρακτηρίζεται απο χιλιάδες "εξαφανίσεις" σκελετών και άλλων συναφών ευρημάτων, όπως ο απολιθωμένος γίγαντας που βρέθηκε το 1895, στα μεταλλεία του Αντρίμ της Ιρλανδίας, ύψους 3,70 μέτρων! Το δεξί πόδι είχε 6 δάχτυλα! Συνολικό βάρος 2050 kg! Οι ιδιοκτήτες και το απολίθωμα εξαφανίστηκαν! 
Στο Crittenton της Αριζόνα, το 1891, βρέθηκε σαρκοφάγος με ανθρώπινο σκελετό 3 μέτρων ύψους, με 6 δάχτυλα σε κάθε πόδι! Ενώ στο Lompock Rancho της Καλιφόρνια, ο σκελετός που βρέθηκε είχε θαμμένα μαζί του βλήματα, πέτρινα τσεκούρια και άλλα «artifacts». Είχε, επίσης, διπλή σειρά δοντιών στην επάνω και κάτω γνάθο! Δυστυχώς, το σύνολο ξαναθάφτηκε βιαστικά λόγω της απειλής των συγκεντρωμένων Ινδιάνων, οι οποίοι θεωρούσαν ιερές τις ταφές.
Έχουμε, λοιπόν, συχνά παραλλαγές με 6 δάχτυλα ή και απολιθωμένα σώματα, πιθα νόν λόγω κλιματολογικών ή εδαφικών συν θηκών, και οπλισμό με κοίλα βλήματα, τσε κούρια - μαχαίρια - ρόπαλα, αλλά και ξίφος σε μία περίπτωση στην Αγγλία. 
Όλα αυτά δεν είναι παρά ελάχιστες περιπτώσεις από τις πάμπολες που ζητούν απάντηση από την επιστήμη. Το πόσο θα «κοστίσει» αυτή η απάντηση είναι άλλο θέμα... 
Δείτε το video σχετικά με την έρευνα.
www.awakengr.com

Δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο;Γιατί άραγε...;

Δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο;Γιατί άραγε...;



 Δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο;Γιατί άραγε...; Πόσα χρόνια ακούμε πως ο τάδε εφηύρε τη μέθοδο μέσω της οποίας τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με νερό αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο…

Συνεντεύξεις και βίντεο κυρίως σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα …

Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή; Όχι.
Ένας απ’ αυτούς ο Stan Meyer(πρώτο βίντεο) δημιούργησε το τρόπο έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο να κινείται για 100 μίλια με ένα γαλόνι νερού!

Το 1998 δηλητηριάστηκε και πέθανε και μια βδομάδα αργότερα το αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει ως δείγμα , χάθηκε…μαζί με τον εξοπλισμό του…Ο Stan είχε αναφέρει – καταγγείλει πως τον απειλούν πετρελαϊκές εταιρείες και πως δεν υποκύπτει στις απειλές τους…Τελικά υπέκυψε με άδοξο τρόπο…

Πρίν ένα χρόνο περίπου τα ελληνικά κανάλια είχαν προβάλλει έναν έλληνα ηλεκτρονικό , ο οποίος κατασκεύασε αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό. Το 2012 θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με νερό…είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη..
Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε το 2012 αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό …

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Γιατί …κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια , δε θέλουν πράσινο πλανήτη.
Άσε που όλα αυτά περί πράσινου πλανήτη είναι μια μεγάλη απάτη!
Πηγή http://www.infoblog.gr

και 'ενα πρόσφατο για να δούμε τη κατάληξη θα έχει..
 Δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο;Γιατί άραγε...;

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ

Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό . Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € - 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο. Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.

Ενδιαφέρον έχει να διαβάσετε και για την εταιρεία GENEPAX
Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax” (http://www.autoblog.gr/2010/08/18/genepax-mystery/)
δείτε το τρίτο βίντεο