Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΟΚ :ΣΚΗΝΕΣ ΜΑΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ‼!

ΣΟΚ :ΣΚΗΝΕΣ ΜΑΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ‼!

Σκηνές μάχης διαδραματίζονται κάθε εβδομάδα, συγκεκριμένες ημέρες και ώρες μπροστά από κάδους απορριμμάτων, που βρίσκονται έξω από μεγάλες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ του Βόλου...

Ο λόγος είναι το «δελτίο καταστροφής» που κάθε εβδομάδα εκδίδουν ορισμένα Σούπερ Μάρκετ, με το οποίο «ξεσκαρτάρουν» τα προϊόντα τους και όσα κριθούν ακατάλληλα (αλλοιωμένα τρόφιμα, μαραμένα λαχανικά, σάπια φρούτα) καταλήγουν στους κάδους απορριμμάτων.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αθηνά Τσιργή
Τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με μαρτυρίες περιοίκων, ομάδες αλλοδαπών και αθίγγανων μπλέκονται σε καυγάδες, για το ποιος θα καταφέρει να αρπάξει τα περισσότερα «χαλασμένα» τρόφιμα, για να τα φάει και να ξεγελάσει την πείνα του!
Μάλιστα όπως αναφέρουν περίοικοι, όσο περνάει ο καιρός τόσο αυξάνονται τα άτομα που περιμένουν το «δελτίο καταστροφής» για να εξασφαλίσουν το φαγητό της ημέρας.
Περιγράφοντας τέτοιου είδους περιστατικά η αντιπρόεδρος της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ κ. Κατερίνα Μπαρμπουδάκη, επισημαίνει ότι : «Το φαινόμενο παρατηρείται εδώ και μερικούς μήνες και αφορά κυρίως ομάδες αλλοδαπών και τσιγγάνων, οι οποίοι τρώνε μέσα από τα σκουπίδια από τα προϊόντα που πετούν τα Σούπερ Μάρκετ».
Όπως αναφέρει η κ. Μπαρμπουδάκη, μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι γνωρίζουν ακριβώς τις ημέρες και τις ώρες που κάθε Σούπερ Μάρκετ, πετάει στου κάδους απορριμμάτων τα αλλοιωμένα- ληγμένα προϊόντα του και έτσι περιμένουν υπομονετικά την διαδικασία, προκειμένου να εξασφαλίσουν το φαγητό τους.
Όπως επισημαίνει η ίδια τα Σούπερ Μάρκετ θα μπορούσαν να εξασφαλίζουν τα τρόφιμα που δεν είναι επικίνδυνα για την υγεία, προσφέροντάς τα σε άπορες οικογένειες της πόλης, ώστε να μην καταλήγουν στους κάδους απορριμμάτων. «Προσωπικά πιστεύω ότι αυτά τα τρόφιμα θα μπορούσαν να δίνονται σε οικογένειες μέσα από την πρόνοια ή ακόμη και να δίνονται απευθείας στις ομάδες των αλλοδαπών, ώστε να μην χρειάζεται να τα παίρνουν μέσα από τα σκουπίδια» υπογραμμίζει η αντιπρόεδρος της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ .
«Να ακολουθήσουν την τακτική των λαϊκών αγορών»
Τέλος η κ. Μπαρμπουδάκη σημειώνει ότι τα Σούπερ Μάρκετ θα μπορούσαν να ακολουθούν την τακτική των λαϊκών αγορών :«Πραγματικά είναι αξιέπαινη η κίνηση που γίνεται σήμερα στις λαϊκές αγορές, όπου μετά τις 12:30 πολλοί παραγωγοί και έμποροι δίνουν στους πελάτες τους δωρεάν τα προϊόντα που πρόκειται να πεταχτούν . Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνεται και στα Σούπερ Μάρκετ».

ΝΑSA: «Το Voyager 1 εγκατέλειψε το ηλιακό σύστημα»

ΝΑSA: «Το Voyager 1 εγκατέλειψε το ηλιακό σύστημα»

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Είναι οριστικό : Ο διαστημικός βολιστήρας της NASA Voyager 1 έγινε από σήμερα το πρώτο ανθρώπινο αντικείμενο το οποίο εγκαταλείπει το ηλιακό σύστημα κατευθυνόμενο  τώρα πια προς το άγνωστο.
Αυτό έκανε γνωστό σήμερα η NASA με ανακοίνωσή της σήμερα και 36 χρόνια μετά την εκτόξευση του Voyager 1 ο βολιστήρας απέχει από τον ‘Ήλιο σχεδόν 17 δισ. χλμ. Κάνοντας το πιο μακρινό αντικείμενο του ανθρώπινου πολιτισμού στο διάστημα.
Τώρα  το Voyager ταξιδεύει στο διαστρικό κενό το παγωμένο αυτό και σκοτεινό χώρο που βρίσκεται μεταξύ των άστρων στον γαλαξία μας με ταχύτητα σχετική με τον Ήλιο 17χμλ./δευτ.
Στην πραγματικότητα και σύμφωνα με τη NASA ο βολιστήρας έχει εγκαταλείψει το ηλιακό σύστημα εδώ και ένα χρόνο αλλά επειδή δεν υπάρχει κάποιου είδους… πινακίδα που να λέει ότι τώρα εγκαταλείπετε την ηλιόσφαιρα δεν είναι πάνω από ένα μήνα που μια ειδική ομάδα που παρακολουθεί την πορεία του Voyager κατέληξε οριστικά και αμετάκλητα ότι αυτός βρίσκεται εκτός της Ηλιόσφαιρας.
Αν και κάποιοι επιστήμονες ακόμη παραμένουν σκεπτικοί με το αν όντως ο Voyager κινείται τώρα στο διαστρικό κενό στη NASA πανηγυρίζουν για την επιτυχία της αποστολής:
«Είναι ένα ορόσημο και η αρχή ενός νέου ταξιδιού», λέει ο επικεφαλής του προγράμματος Ed Stone στην έδρα του JPL στην Πασαντένα.
Το Voyager τώρα θα συνεχίσει εξετάζοντας εξωτικά σωματίδια και άλλα φαινόμενα του εξώτερου διαστήματος μεταδίδοντας τα δεδομένα του πίσω στη Γη  καθώς ο πυρηνικός αντιδραστήρας που φέρει πλουτωνίου εξακολουθεί να λειτουργεί, μέχρι όμως περίπου το 2025 όταν  θα σταματήσει κάθε εκπομπή.
Ο Voyager είχε εκτοξευθεί στις 5 Σεπτεμβρίου του 1977.

Ο ΕΟΕ.......ΤΑΡΑΖΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ-----ΝΕΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ILLUMINATI ΑΝΑΛΥΣΗ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΟΕ............

Μυστικά χαμένα στη μετάφραση (Βίντεο)

Μυστικά χαμένα στη μετάφραση (Βίντεο)


Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε την τρίτη επέτειο της 11ης του Σεπτέμβρη, το 50% των κατοίκων της Νέας Υόρκης πιστεύει ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ ήξερε από πριν ότι θα γίνει τρομοκρατική επίθεση αλλά απέφυγε συνειδητά να την αποτρέψει. Ψάχνοντας τα μυστικά και τα αναπάντητα ερωτήματα για το γεγονός που άλλαξε τον κόσμο, ο Στέλιος Κούλογλου και οι συνεργάτες του μίλησαν με νυν και πρώην πράκτορες του FBI και της CIA που γνώριζαν ότι οι η Αλ Κάιντα ετοίμαζε επιθέσεις ή είχαν εντοπίσει τους τρομοκράτες, αλλά οι έρευνες τους περιέργως μπλοκαρίστηκαν, με δημοσιογράφους και πολιτικούς που ερεύνησαν την υπόθεση, με συγγενείς των θυμάτων καθώς και με μέλη της επιτροπής που συγκροτήθηκε για να εξετάσει τι ακριβώς γνώριζε ο πρόεδρος Μπους και αν οι επιθέσεις θα μπορούσαν να είχαν αποτραπεί.

Οι αποκαλύψεις είναι συγκλονιστικές.

Η Κόλιν Ράουλι, πράκτορας του FBI διηγείται στην εκπομπή πως το FBI της απαγόρευσε να ερευνήσει τον υπολογιστή του 20ου αεροπειρατή που είχε συλληφθεί ένα μήνα πριν τις επιθέσεις επειδή ήθελε να μάθει να πιλοτάρει αεροπλάνο αλλά όχι και να το προσγειώνει!!

Ο Μοχάμεντ Άττα, που θεωρείται επικεφαλής της ομάδας των 19 καμικάζι, είχε χρηματοδοτηθεί με 100 χιλιάδες δολάρια από τον αρχηγό των πακιστανικών μυστικών υπηρεσιών, ο οποίος την ημέρα της επίθεσης βρισκόταν στην Ουάσιγκτον και είχε συναντήσεις με τον Κόλιν Πάουελ και τον τότε διευθυντή της CIA Τζώρτζ Τέρνερ!
Η CIA είχε προειδοποιήσει από τις αρχές Αυγούστου του 2001 τον αμερικανό πρόεδρο ότι η Αλ Κάιντα ετοιμαζόταν να χτυπήσει μέσα στις ΗΠΑ!

Αποκαλυπτική είναι και η περίπτωση της μεταφράστριας του FBI Σιμπέλ Έντμοντς, η οποία ανακάλυψε ότι μια σειρά ντοκουμέντα και υποκλοπές που είχε στην διάθεση της η υπηρεσία της πριν την 11η του Σεπτέμβρη, δεν είχαν συνειδητά μεταφρασθεί. Με βάση τις πληροφορίες αυτές η κυβέρνηση θα έπρεπε να κηρύξει συναγερμό από την άνοιξη του 2001.

Παρά τις απειλές που δέχθηκε από τους ανωτέρους της, η Έντμοντς ζήτησε να ερευνηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα να απολυθεί από το FBI. Μετά από παρέμβαση του υπουργού Δικαιοσύνης όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται σήμερα κρατικά απόρρητα και τα δικαστήρια θέλουν να απαγορεύσουν στην Εντμοντς να αναφέρεται στην υπόθεση.

Το μυστικό της 11ης του Σεπτέμβρη, θα μας πει η ίδια στην εκπομπή, μοιάζει να είναι χαμένο στην μετάφραση...


ΠηγήΜυστικά χαμένα στη μετάφραση (Βίντεο) - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

"Ο έλεγχος των καιρικών φαινομένων ως το απόλυτο όπλο σε έναν πόλεμο"

"Ο έλεγχος των καιρικών φαινομένων ως το απόλυτο όπλο σε έναν πόλεμο"

Πρόκειται για ένα από τα πιο συνωμοσιολογικά και συνάμα πιο ρεαλιστικά σενάρια που έχουν απασχολήσει τον άνθρωπο.
Το φαινόμενο του καιρού ή καλύτερα πως μπορεί ο άνθρωπος να έχει τον έλεγχο των καιρικών φαινομένων αλλά και γενικότερα οτιδήποτε αφορά το μετεωρολογικό περιβάλλον του.
Από τους μύστες της Βαβυλωνίας με θυσίες και οιωνούς, τους Ινδιάνους και τον χορό της βροχής, τους Σαμάνους της Αφρικής.. μέχρι και την θεοποίηση φαινομένων έτσι ώστε ο άνθρωπος να μπορεί να έχει έστω και μερικώς , την ψευδαίσθηση του ελέγχου με προσευχή προς κάποιο Θείο και ανώτερο πρόσωπο(π.χ. Δίας, Θώρ και κεραυνοί).
Στην πορεία , κάποια πιο πρακτικά μυαλά άρχισαν να παρατηρούν τα φαινόμενα και μπόρεσαν μέχρι και ένα πολύ μεγάλο βαθμό να προβλέπουν το τι μπορεί να γίνει με τον καιρό.
Εκείνο όμως που παίζει πλέον την διαφορά είναι πως με κάποιον τρόπο, από την αρχαιότητα έως και σήμερα , το ζητούμενο για κάποιους ήταν, να μετατρέψουν τον καιρό σε όπλο απέναντι σε αντιπάλους.
Οι στρατηγοί κάθε εποχής ήθελαν πάντα τον καιρό «σύμμαχο» έτσι ώστε να δώσουν την μάχη τους με τις πιο ευνοϊκές συνθήκες , ενώ θα ήθελαν την ίδια στιγμή ο ίδιος καιρός να είναι ο μεγαλύτερος εχθρός για τον αντίπαλο τους.
Από όσο φαίνεται από την ιστορία και τα πρόσφατα αποδεικτικά στοιχεία από υπηρεσίες πληροφοριών , είναι πολλές οι προσπάθειες και ακόμα και εφαρμόσιμα μέτρα που έγιναν και γίνονται για αυτό.
Το 1932 ήταν η πρώτη πρακτική προσπάθεια από τους Σοβιετικούς με το «Ινστιτούτο Δημιουργίας Βροχής» στο Λένινγκραντ. Εκεί δημιουργήθηκε η πρώτη θεωρία φύτευσης κρυστάλλων σε σύννεφα για δημιουργία βροχής.
Ακολούθησαν οι ΗΠΑ το 1946 με την θεωρία του «ξηρού πάγου» και σχηματοποίησης κρυστάλλων εντός υπαρχόντων νεφών. Στην ακόλουθη περίοδο του Ψυχρού πολέμου, εκατοντάδες πειράματα έγιναν και από τις δύο πλευρές.
Η πρώτη πολεμική χρήση του καιρού όμως, έγινε την περίοδο του πολέμου του Βιετνάμ (1967-1972) όπου πάνω από 2000 βολές , φύτευσης κρυστάλλων έγιναν από τις ΗΠΑ, στον ορίζοντα της Κορέας, Καμπότζης και του Λάος με σκοπό να επεκταθεί η περίοδος των μουσώνων. Αποκαλύφθηκε από τον αρθρογράφο Jack Anderson , στην Washington Post το 1971. (Weather Watergate Warfare Scandal)
Από εκείνα τα χρονικά σημεία και μετά, οι επιλογές να «οπλοποιηθεί» (sic) ο καιρός έχουν φτάσει σε σχεδόν σενάρια επιστημονικής φαντασίας , περιλαμβάνοντας σχέδια για αλλαγή κλίματος/θερμοκρασίας ανά περιοχή, μέχρι και περιορισμό ηλιακής ακτινοβολίας με δημιουργία ειδικών νεφών κρυστάλλων που θα μπορούν να επηρεάζουν το φαινόμενο της έντονης ηλιακής ακτινοβολίας..
Ενδεικτικό αυτής της προσπάθειας είναι η ενσωμάτωση της Μετεωρολογικής υπηρεσίας στην ετήσια αναφορά της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας των ΗΠΑ, κατηγοριοποιώντας μάλιστα τις πιθανότητες καταστροφών και απειλών από το κλίμα, στο ίδιο επίπεδο με αυτό μιας τρομοκρατικής επίθεσης στο έδαφος των ΗΠΑ.
Μετά από αυτό μόνο τον Μάρτιο του 2013, η CIA χρηματοδότησε πρόγραμμα 21 μηνών με 630.000$ για το πώς μπορεί να ελεγχθεί τεχνικά η ηλιακή ακτινοβολία σε συνδυασμό με την εκπομπή CO2. Ένα σενάριο που προκρίθηκε προφανώς μετά την επιτυχία των Κινέζων στο Πεκίνο το 2008 όπου με βολές χιλιάδων ρουκετών στα νέφη που υπήρχαν στην Ολυμπιάδα κατάφεραν να αποφύγουν έντονη βροχόπτωση τις πρώτες 2 μέρες.
Αν άλλωστε μια χώρα έχει αυτή την δυνατότητα να επηρεάζει τον καιρό για προφανείς ειρηνικούς σκοπούς.. είναι αναμενόμενο πως οι υπόλοιπες χώρες γνωρίζουν πως έχει την δυνατότητα να το κάνει και για άλλους στόχους.. όχι και τόσο αθώους.
Στο συνωμοσιολογικό κομμάτι όπου, φυσικά  ,είναι υπαρκτό και εδώ, υπάρχουν πολλαπλές αναφορές και θεωρίες, για το HAARP, όπως και τις δυνατότητες ( ;;;; ) που του προσάπτουν στο να μπορεί να ελέγχει καιρό, σεισμούς, να μετατρέπει την ηλιακή ακτινοβολία σε υπερόπλο καταστροφής κτλ… 
Τα σενάρια για το συγκεκριμένο πηγάζουν προφανώς επειδή χρηματοδοτείται από την DARPA που έχει ιστορικό σε ανάπτυξη εξελιγμένων οπλικών συστημάτων και όχι μόνο.
Όμως μέχρι στιγμής ούτε αποδείξεις έχουν δοθεί , ούτε φυσικά κάποια επίσημη αναφορά πως υπάρχει αυτή η δυνατότητα από αυτό το σύστημα έρευνας.
Φυσικά σε καμία περίπτωση σήμερα δεν έχει φτάσει ο ανθρώπινος παράγοντας , στο να ελέγχει απόλυτα το κλίμα γύρω του και οι πιθανότητες να το κάνει δεν είναι και τόσο πολλές. Όμως αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο για πολλές προσπάθειες και τώρα και στο μέλλον.
Ο καιρός άλλωστε και τα σχετικά φαινόμενα είναι κάτι που θεωρείται ως το απόλυτο όπλο αν μια χώρα μπορέσει και τον ελέγχει έναντι τρίτων. Πιο ισχυρό και από τα πυρηνικά όπως ειπώθηκε από τον Howard T. Orville, σύμβουλο του Eisenhower, το 1958.
www.geopolitics.com.gr

Η Γη αναμένει έναν ηλιακό Αρμαγεδώνα ...

Η Γη αναμένει έναν ηλιακό Αρμαγεδώνα ...

Σύντομα η Γη θα υποστεί μια ισχυρή επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας, η πρόβλεψη αυτή αποδεικνύεται από το γεγονός εμφάνισης στην επιφάνεια του κεντρικού άστρου του ηλιακού μας συστήματος ενός μεγάλου αριθμού ηλιακών κηλίδων, στη θέση των οποίων συνήθως συμβαίνουν οι εκπομπές του ηλιακού πλάσματος. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι οι μαζικές διακοπές στη λειτουργία των τεχνιτών δορυφόρων της Γης θα αποτελέσουν ένα αναπόσπαστο μέρος της περιόδου αυξημένης ηλιακής δραστηριότητας, στην οποία έχει μπει ο πλανήτης μας. Επιπλέον, οι εκλάμψεις στον Ήλιο προκαλούν διακυμάνσεις στο μαγνητικό πεδίο της Γης, οι οποίες γίνονται αισθητές από πολλούς κατοίκους της και συχνά οδηγούν σε επιδείνωση των χρόνιων ασθενειών και ψυχικών διαταραχών.
ανεξάρτητος εναλλακτικός ιστότοπος ενημέρωσης

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Συρία: Φωτογραφίες που αν τις δεις, δεν θα τις ξεχάσεις ποτέ

Συρία: Φωτογραφίες που αν τις δεις, δεν θα τις ξεχάσεις ποτέ


Συγκλονιστικές εικόνες κατέγραψαν φωτογράφοι στη Συρία. Οι φωτογραφίες έχουν βραβευτεί και απεικονίζουν τη φρίκη του εμφυλίου (Pics)
Η επέμβαση που είχαν σχεδιάσει οι Η.Π.Α για τη Συρία μπαίνει στο "ψυγείο" προς το παρόν καθώς αναζητείται λύση μέσω της διπλωματίας.
Στην πολύπαθη χώρα που έχουν χάσει τη ζωή τους πάνω από εκατό χιλιάδες πολίτες και έχουν εκτοπιστεί περίπου 2.000.000, φωτογράφοι από όλο τον κόσμο προσπαθούν μέσα από το φακό τους να μας δείξουν τι πραγματικά συμβαίνει.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν, είναι βραβευμένες και έχουν τραβηχθεί από φωτογράφους που συνεργάζονται με το Associated Press.
Μια τραυματισμένη γυναίκα έξω από το νοσοκομείο Dar El Shifa στο Aleppo στις 20 Σεπτέμβρη, 2012.
AP- Manu Brabo
Σύρος κρατά το τραυματισμένο γιο του έξω από το νοσοκομείο Dar El Shifa στο Aleppo στις 3 Οκτωβρίου 2012. Το παιδί σκοτώθηκε από τον Συριακό στρατό.
AP- Manu Brabo
Ένας ελεύθερος σκοπευτής μέσα σε μισογκρεμισμένο σπίτι στην περιοχή Jedida του Aleppo 29 Οκτωβρίου 2012.
AP- Narciso Contreras
Κατεστραμμένο διαμέρισμα από βομβαρδισμό σε κτήριο της Karm al-Jabel στο Aleppo στις 28 Οκτωβρίου2012.
AP- Narciso Contreras
Ο μικρός Ahmed θρηνεί τον πατέρα του Abdulaziz Abu Ahmed Khrer που έχασε τη ζωή του από ελεύθερο σκοπευτή. 28 Μαρτίου 2012
AP- Rodrigo Abd
Μια γυναίκα που ακούει στο όνομα  Aida, θρηνεί για το χαμό του άνδρα της και των δύο παιδιών της που έχασαν τη ζωή τους σε επίθεση στο Idlib της Βόρειας Συρίας.
AP- Rodrigo Abd
Ένας μαχητής σηκώνει το όπλο ψηλά, έξω από ισοπεδωμένο δρόμο στην περιοχή Jedida του Aleppo, στις 2 Νοεμβρίου 2012.
AP- Narciso Contreras
Μαχητές σε σπίτι του Aleppo, στις 12 Ιουνίου 2012.
AP- Khalil Hamra
Σύροι πρόσφυγες προσπαθούν να περάσουν από τον ποταμό Orontes  στα σύνορα με την Τουρκία στις 8 Δεκεμβρίου 2012
AP- Manu Brabo
Αίμα και χρησιμοποιημένες σύριγγες έξω από το νοσοκομείο Dar al-Shifa στο Aleppo, 11 Οκτωβρίου 2012.
AP- Manu Brabo
Άνθρωποι καίνε πορτρέτα του Σύρου προέδρου Μπασάρ Άσαντ κατά τη διάρκεια διαδήλωσης,  στα περίχωρα της Idlib, στη βόρεια Συρία, 26η Φεβρουαρίου 2012.
AP- Rodrigo Abd
Παιδί μόλις 11 ετών, μαθαίνει να χρησιμοποιεί ρουκέτα στα περίχωρα της Idlib, στη βόρεια Συρία, 4η Μαρτίου 2012.
AP- Rodrigo Abd
Οικογένεια, ξεφεύγει από πύρα, που ανταλλάσσουν οι αντάρτες και ο καθεστωτικός στρατός στο Idlib στις 10 Μαρτίου 2012
AP- Rodrigo Abd
Ο 10χρονος Abdullah Ahmed με γάζες μετά από τραυματισμό του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Atmeh στις 11 Δεκεμβρίου 2012
AP-Mohammed Muheisen
Ένας άνδρας, δείχνει με ένα φακό το νεκρό σώμα άνδρα, που σκοτώθηκε από βομβαρδισμό. 12 Οκτωβρίου 2012.
AP- Manu Brabo
Προσφυγές με τα κατσαρολάκια τους αναζητούν λίγο φαΐ στο στρατόπεδο προσφύγων κοντά  στο Azaz στις 23 Οκτωβρίου 2012.
AP- Manu Brabo
Ο 21χρονος τραυματίας Mahmoud σε ένα ράντζο νοσοκομείου μετά τον τραυματισμό του στην πόλη Anadan στα προάστια του Aleppo στις 6 Αυγούστου 2012
AP- Khalil Hamra
Άνδρας σοβαρά τραυματισμένος από οβίδα έξω από αρτοποιείο στο Aleppo στις 23 Οκτωβρίου 2012
AP- Narciso Contreras
'Άμαχος τραυματισμένος στο στομάχι από πυρά στις 20 Οκτωβρίου 2012
AP- Narciso Contreras
 
Νυχτώνει στο Aleppo.
AP- Narciso Contreras

Εντυπωσιακό βίντεο αναπαριστά το σχέδιο της ΝΑΣΑ, για την πρώτη «επίσκεψη» σε αστεροειδή

Εντυπωσιακό βίντεο αναπαριστά το σχέδιο της ΝΑΣΑ, για την πρώτη «επίσκεψη» σε αστεροειδή


Αν εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση, η επανδρωμένη διαστημική αποστολή προβλέπεται για το 2025. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επανδρωμένη αποστολή που εξετάζει η ΝΑΣΑ, με σκοπό τη συλλογή δειγμάτων από αστεροειδή, «φέρνει στο φως» το βίντεο που ετοίμασε η αμερικανική διαστημική υπηρεσία. Από τις αρχές του 2013, η ΝΑΣΑ μελετά ένα σενάριο το οποίο προβλέπει την εκτροπή ενός αστεροειδούς από την πορεία του και τη μεταφορά του σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη. Η μεταφορά αυτή θα μπορούσε να γίνει από μια ρομποτική διαστημική «φορτηγίδα», η οποία γι’ αυτό τον σκοπό θα έκλεινε τον βράχο μέσα σε ένα πλαστικό περίβλημα, ώστε να τον σύρει μέχρι τη «γειτονιά» του πλανήτη μας. Έτσι, ένα δεύτερο επανδρωμένο διαστημικό σκάφος θα χρειαζόταν λίγο σχετικά χρόνο για να φτάσει σε εκείνο το σημείο, ώστε να μπορέσουν οι αστροναύτες να πάρουν δείγματα και να τα φέρουν πίσω στη Γη.



Με την προτεινόμενη αποστολή να ονομάζεται «Asteroid Redirect Mission», το βίντεο δείχνει πως για τη μεταφορά των αστροναυτών η διαστημική υπηρεσία προορίζει την κάψουλα Orion, η οποία βρίσκεται υπό κατασκευή από την εταιρεία Lockheed Martin. Το Orion αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2014, ώστε να ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του.

Σύμφωνα με το animation, η κάψουλα θα χρειαστεί εννιά ημέρες για να φτάσει στον διαστημικό βράχο. Επίσης, αν και το Orion θα έχει χωρητικότητα έως και 6 άτομα, για τη συλλογή των δειγμάτων θα είναι αρκετοί δύο αστροναύτες.

Ήδη από τον Απρίλιο, εκπρόσωποι της ΝΑΣΑ έχουν δηλώσει πως μια τέτοια διαστημική αποστολή θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα το 2025. Πάντως, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το αμερικανικό Κογκρέσο να εγκρίνει τον προϋπολογισμό της, ο οποίος εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 14 δισ. δολάρια, τη στιγμή που αρκετοί από το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα έχουν εκφράσει ήδη δημόσια την αντίθεσή τους.

Του Κώστα Δεληγιάννη
ΠηγήΕντυπωσιακό βίντεο αναπαριστά το σχέδιο της ΝΑΣΑ, για την πρώτη «επίσκεψη» σε αστεροειδή - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

ΕΟΕ-----Σε 1 ημέρα !!! Θρύλος...ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ?????????????????????????????????


Σε 1 ημέρα !!! Θρύλος

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΞΕΦΤΙΛΑ... ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ..ΩΩΩΩΩΩΩΩ ΞΕΦΤΙΛΑ....ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ..............

Αν ζεις ως το 2045… δε θα πεθάνεις ποτέ! (Βίντεο)

Αν ζεις ως το 2045… δε θα πεθάνεις ποτέ! (Βίντεο)


Χάρη στο πρώτο... ανδροειδές που θα μπορεί να φιλοξενήσει ανθρώπινη ψυχή! Ομάδα Ρώσων επιστημόνων κατασκευάζουν το πρώτο Android (όχι το λειτουργικό σύστημα…), στο οποίο θα…μπορούμε να μεταφέρουμε το…μυαλό μας. Στόχος τους είναι να βοηθήσουν την Ανθρωπότητα στην επίτευξη της αθανασίας, χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό ανθρωπόμορφων ρομπότ και διαγαλαξιακού ταξιδιού, έτσι ώστε να ξεφύγει από τον πλανήτη που κινδυνεύει από τον υπερπληθυσμό Φυσικά, η τεχνολογία για κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ακόμα και θα χρειαστούν αρκετά χρόνια προτού μπορέσουμε να το πραγματοποιήσουμε.


Ωστόσο, το πρωτότυπο που κατασκευάστηκε περιλαμβάνει το κορμί ενός Android που θεωρητικά μια μέρα θα μπορεί να στεγάσει την «ανθρώπινη ψυχή», ξεγελώντας πρακτικά τον ίδιο τον θάνατο.


Το, τουλάχιστον, τρελό, φιλόδοξο αυτό σχέδιο σύμφωνα με τους επιστήμονες θα μπορεί να υλοποιηθεί μέχρι το 2045.

Μέχρι τότε δείτε τα βίντεο που βρήκαμε στο techgear.gr:



ΠηγήΑν ζεις ως το 2045… δε θα πεθάνεις ποτέ! (Βίντεο) - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

"ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ!"-ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ!

"ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ!"-ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ!



H USA Today και οι International Bussiness Times κάνουν αφιερώματα στις προφητείες. Δεν διστάζουν μάλιστα να το παίζουν "καφετζούδες" εν όψει της επικείμενης επίθεσης των ΗΠΑ στην Συρία.

Κάποιοι "δημοσιογράφοι-αστρολόγοι", συνδέουν την καταστροφή της Δαμασκού με την έλευση του ... Αντίχριστου και τη Δευτέρα Παρουσία.
Αυτα είναι τα βασικά σημεία του άρθρου:
"Οι προειδοποιήσεις των ΗΠΑ για ενδεχόμενο χτύπημα στη Συρία, έχει κάνει ορισμένους ανθρώπους να μην προβληματίζονται μόνο για το μέλλον και για το τι πρόκειται να συμβεί τις επόμενες ημέρες, αλλά και πίσω, στις αρχαίες και αποκαλυπτικές προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης.
Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο ορισμένες προφητείες και ορισμένοι χριστιανοί τις συνδέουν με τα γεγονότα στη Λιβύη στην Αίγυπτο και την Συρία.
«Δέστε, η Δαμασκός έχει παύσει να είναι πόλη, και θα είναι ένας σωρός από ερείπια» αναφέρει ο πρώτος στίχος στο 17 κεφάλαιο της Βίβλου στον Ησαΐα. Ορισμένοι Χριστιανοί πιστεύουν, ότι ένα τρομακτικό γεγονός θα αφήσει την πόλη μη κατοικήσιμη και θα οδηγήσει τον κόσμο στην θλίψη και στην έλευση του Αντιχρίστου.
Η Δαμασκός είναι η πρωτεύουσα της Συρίας και μία από τις αρχαιότερες πόλεις του κόσμου
Ο Ησαΐας σε ένα αλλο απόσπασμα ασχολείται με τον εμφύλιο στην Αίγυπτο και την άνοδο του ''άγριου Βασιλιά''. Δείτε εδώ ολόκληρο το 17ο κεφάλαιο.
Το 17ο όμως κεφάλαιο δίνει και άλλες λεπτομέρειες γύρω από την επικείμενη καταστροφή της Δαμασκού η οποία και θα σηματοδοτήσει και τη Δευτέρα Παρουσία, ενώ στα ίδια δημοσιεύματα αναφέρεται πως κάποιοι συγκρίνουν την καταστροφή της Δαμασκού με τον Αρμαγεδδών.
Όλες αυτές οι προφητείες έχουν ενταθεί το τελευταίο διάστημα, λόγω της επικείμενης επίθεσης στη Συρία , ως απάντηση στην χρήση χημικών από τον Άσαντ όπως ισχυρίζεται η Ουάσινγκτον.
"Οι προφητείες δεν είναι κάτι το καινούργιο για την ομάδα μας, εξαίτιας του ότι κάνουμε μαθήματα για τη Βίβλο κάθε μέρα,την έχουμε δει αυτή την προφητεία, αλλά ένα από τα πράγματα που πρασπαθώ να μην κάνω, έιναι μεγάλες υποθέσεις", λέει ο πάστορας Gary Cristofaro.
Οι προφητείες έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στον σχματισμό της αμερικανικής κοινής γνώμης, ακόμα και στην πολιτική.
Ένας καθηγητής από το Σαν Φρανσίσκο, πιστεύει, ότι η προφητεία για την Συρία, είναι το τελευταίο παράδειγμα για το ότι κάποιοι χριστιανοί στέφονται στις αρχαίες βιβλικές γραφές για νά έχει ένα νόημα ο σύγχρονος τρόπος ζωής τους".
Πάντως γίνεται και αναφορά γι αυτόν που θα αντιμετωπίσει τον "Αντίχριστο", για τον "Ιππότη" (φωτό)...
Εκτός όμως από τον ερχομό του Ιησού Χριστού πολλά είναι τα χριστιανικά ιστολόγια στα όποια γίνονται συζητήσεις γύρω από τις προφητείες της Βίβλου σε σχέση με την κρίση στην Συρία και το πιθανό ξέσπασμα του 3ου Παγκοσμίου Πολέμου.
Σύμφωνα πάντως με σκαδημαϊκούς η προφητεία που είναι γραμμένη στη Βίβλο έχει εκπληρωθεί το 732 π.χ. όταν η Δαμασκός καταστράφηκε από τους Ασσύριους.
Δεν είναι όμως μόνο οι Χριστιανοί οι οποίοι αναμένουν την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Το ίδιο αναμένουν οι Μουσουλμάνοι οι σύμφωνα με το κείμενο Surat An-Nisa όπυ αναφέρεται ότι ο Δεύτερος ερχομός του Χριστού και η ανάστασή του.
Σε ένα άλλο κείμενο, πάντα σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των αμερικανικών ΜΜΕ και πιο συγκεκριμένα στο βιβλίο 41 Sahih Muslim και στην λογοτεχνία του Χαντίθ 7015 αναφέρεται:
«Ο Αλλάχ θα στείλει τον Ιησού Χριστό τον υιό της Μαρίας και θα κατέλθει στον λευκό μιναρέ στην αριστερή πλευρά της Δαμασκού φορώντας δύο ελαφρά ενδύματα βαμμένα με σαφράν (κρόκος) και ακουμπώντας με τα χέρια του τα φτερά δύο αγγέλων».
Η μόνο διαφορά ανάμεσα στις χριστιανικές και τις μουσουλμανικές γραφές είναι πως στη μουσουλμανική παράδοση ο Ιησούς Χριστός αναφέρεται πως θα επιστρέψει πριν την καταστροφή της πόλης.
Ο Ιμάμης Abdullah Antepli καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Duke των ΗΠΑ αναφέρει στην Huffington Post πως αναφορικά με τις προφητείες το Ισλάμ έχει δύο διαφορετικές σχολές.
Ο ίδιος εξηγεί πως "υπάρχουν κάποιοι Μουσουλμάνοι οι οποίοι αντιλαμβάνονται τις προφητείες τόσο στο Χαντίθ όσο και στο Κοράνι ότι έχουν κυριολεκτική σημασία ενώ η άλλη σχολή δεν τις ερμηνεύουν με την κυριολεκτική έννοια των λεγομένων".
Στην ερώτηση γύρω από την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού ο Antepli είπε πως για αυτόν η Δεύτερη Παρουσία «αντιπροσωπεύει την επικείμενη ειρήνη ανάμεσα στους Χριστιανούς και τους Μουσουλμάνους».
«Μαζί θα εγκαταστήσουν ένα βασίλειο όπου η ειρήνη και η δικαιοσύνη θα κυριαρχήσουν στη Γη», αλλά ο Ιμάμης ανέφερε πως δεν πιστεύει με την κυριολεκτική έννοια του όρου στην επιστροφή του Ιησού.
Τέλος πολλοί είναι οι μελετητές της Βίβλου που πιστεύουν πως η αμερικανική επίθεση στη Συρία είναι ένα πρώιμο σημάδι του 3ου παγκοσμίου πολέμου και της έλευσης των εσχάτων ημερών.
Σε ότι αφορά τις πιο σύγχρονες προρήσεις σαφώς ξεχωρίζει του γέροντος Παΐσιου.
«Από την Συρία θα ξεκινήσει ο παγκόσμιος πόλεμος».
makeleio.gr
ΠΗΓΗ
PERIERGAA

Πάπας προς Πούτιν: Μην δημιουργήσεις πρόβλημα στο σχέδιο της χιλιετίας

Πάπας προς Πούτιν: Μην δημιουργήσεις πρόβλημα στο σχέδιο της χιλιετίας


«Τον πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία», είχε πει ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός, όταν θέλησε να αναφερθεί σε μία σκοτεινή περίοδο της ανθρωπότητας, στην οποία η Ελλάδα θα υπέφερε…
Και όπως φαίνεται, ο νέος Πάπας παρουσιάζει ιδιαίτερα «χαρακτηριστικά», αφού είναι –τουλάχιστον- διπρόσωπος και για πολλούς εκφραστής του σκοταδισμού, του νεοταξισμού και της παγκοσμιοποίησης.

Είναι απίστευτο το γεγονός ότι, παρ' όλο που έγινε λόγος για την επιστολή αυτή σε αρκετά δημοσιεύματα, δεν συζητήθηκε - αναλύθηκε ακόμη από κανένα δημοσιογράφο σε κανένα μέσο ενημέρωσης (και μάλλον δεν προβλέπεται να γίνει κάτι τέτοιο).
Μέσω της επιστολής αυτής, ο Πάπας αναλαμβάνει τον ρόλο φερέφωνου των παγκοσμιοποιητών και υπενθυμίζει στον Ορθόδοξο Πούτιν ότι θα πρέπει να αφήσει το πεδίο ελεύθερο στους «διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς», όπως τους αποκαλεί, να ολοκληρώσουν το έργο τους «στα πλαίσια των στόχων του Σχεδίου της Χιλιετίας» (του ΟΗΕ)! (να σημειώσουμε στο σημείο αυτό πως ο όρος «στόχοι του Σχεδίου της Χιλιετίας» δεν είναι άγνωστος στους Έλληνες, αφού ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου αναφέρθηκε συχνά σε αυτόν, με ενθουσιασμό, στις ομιλίες του ως πρωθυπουργός).
Ο Πάπας προειδοποιεί έμμεσα (αλλά με σαφήνεια και θράσος) τον Πούτιν να αφήσει τη Συρία ανυπεράσπιστη, για να αποφευχθεί μια παγκόσμια σύρραξη. Αν ο Πούτιν πάψει να αντιστέκεται στους «διεθνείς οργανισμούς» και μείνει αμέτοχος, θα μπορέσουν οι «παγκόσμιες οικονομικές δυνάμεις» να επιτελέσουν το έργο τους, το οποίο "θα φέρει ειρήνη στον πλανήτη, θα εξαφανίσει την πείνα και θα παράσχει δυνατότητες απασχόλησης και υπηρεσίες υγείας σε όλους". Ο απόλυτος εμπαιγμός, δηλαδή, από τον θρησκευτικό ηγέτη των Καθολικών, αφού το όργανο που χρησιμοποιούν οι δυνάμεις αυτές στις οποίες αναφέρεται ο Πάπας, το ΔΝΤ, εισβάλλει σε χώρες και τις καταστρέφει κυριολεκτικά, σε όλα τα παραπάνω επίπεδα.
Η επιστολή αυτή του ηγέτη των Καθολικών, προς τον ηγέτη της μεγαλύτερης δύναμης του Ορθόδοξου κόσμου σήμερα, δεν είναι παρά ένας ωμός εκβιασμός και δικαιώνει, από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου, τους στοχασμούς του Γέροντα Παΐσιου για τον ρόλο του Πάπα στην διαδικασία που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα αλυσοδεμένη προς τη σκλαβιά του Αντίχριστου.
Με άλλες δηλώσεις στον Πούτιν και άλλες προς τους πιστούς!
Πάπας Φραγκίσκος: Οι πόλεμοι χρησιμεύουν για να πωλούνται όπλα...
«Ο πόλεμος φέρνει μόνο θάνατο» είπε ο Πάπας κατά τη διάρκεια της πεντάωρης τελετής προσευχής στο Βατικανό για την αποφυγή του πολέμου στη Συρία, ενώ αποτελεί παράδοξο το ότι δεν απευθύνθηκε προς τον αμερικανό πρόεδρο ζητώντας του να μην επιτεθούν οι ΗΠΑ στη Συρία.
Κι ενώ προσευχήθηκε με χιλιάδες πιστούς κατά του πολέμου, πριν από λίγες ημέρες ο Πάπας Φραγκίσκος απέστειλε επιστολή στον ρώσο πρόεδρο Βλάντιμιρ Πούτιν, σχετικά με τις εξελίξεις στη Συρία.
Μετά την χθεσινή ημέρα προσευχής και νηστείας, υπέρ της ειρήνης στην Συρία, στην Μέση Ανατολή και σε ολόκληρο τον κόσμο, ο πάπας Φραγκίσκος θέλησε να επανέλθει σήμερα στον κίνδυνο επικείμενων πολεμικών επιχειρήσεων στην Μεσόγειο.
«Υπάρχει η υποψία ότι οι πόλεμοι χρησιμεύουν για να πωλούνται όπλα», τόνισε ο Ποντίφικας, κατά την ομιλία του στο συγκεντρωμένο πλήθος, στην πλατεία του Αγίου Πέτρου.
Πιο αναλυτικά, ο Πάπας, αναφερόμενος στο ίδιο πάντα θέμα, υπογράμμισε:
«σε τι χρησιμεύει να κάνεις πόλεμο αν δεν είσαι ικανός να ξεκινήσεις ένα βαθύ πόλεμο εναντίον του κακού; Ο βαθύς αυτός πόλεμος συνεπάγεται την απόρριψη του αδελφοκτόνου μίσους και των αναληθών μέσων που χρησιμοποιεί, την απόρριψη της βίας σε κάθε της μορφή, της διάδοσης των όπλων και του παράνομου εμπορίου τους. Υπάρχει, όμως, μια υποψία: ο πόλεμος αυτός συνδέεται πράγματι με προβλήματα ή πρόκειται για εμπορικό πόλεμο, ώστε να πωληθούν όπλα στο παράνομο εμπόριο;»Ο 'Αγιος Πατέρας των Ρωμαιοκαθολικών ευχαρίστησε όλους όσους συμμετείχαν ή στήριξαν την χθεσινή προσευχή και νηστεία, υπέρ της ειρήνης, και πρόσθεσε, τέλος, ότι «η ολονυκτία προσευχής μπορεί να τελείωσε, αλλά η όλη προσπάθεια συνεχίζεται».
Άσαντ: Περιμένουμε τον πραγματικό εχθρό
Παράξενη στάση όμως κρατά και η Συρία, ο πρόεδρος της οποίας φέρεται να δήλωσε πως «περιμένει τον πραγματικό εχθρό»… Τι εννοεί άραγε; Για ποιόν «πραγματικό εχθρό» μίλησε ο πρόεδρος της Συρίας;
"Από την έναρξη της κρίσης, εσείς το ξέρετε, περιμένουμε τη στιγμή που ο πραγματικός μας εχθρός θα αποκαλυφθεί", είπε ο Σύρος πρόεδρος. Και προσπάθησε να ανεβάσει το ηθικό τους. "Γνωρίζω ότι το ηθικό σας είναι υψηλό και ότι είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε επίθεση και να προασπίσετε την πατρίδα. Είναι μια ιστορική αναμέτρηση από την οποία θα βγούμε νικητές".
Ενώ οι ΗΠΑ μαζί με τους πρόθυμους αιμοσταγείς συμμάχους έχουν πάρει θέσεις επίθεσης κατά της Συρίας, το διπλό πρόσωπο του Πάπα θα πρέπει να προβληματίσει, αφού δεν ζητά από τον Πούτιν να μην γίνει πόλεμος, αλλά του ζητά να μην σταθεί εμπόδιο στα σχέδια της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ, προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο της χιλιετίας (προφανώς εννοεί την παγκοσμιοποίηση).
Κι ενώ ήδη ξέρουμε τι θα συμβεί το επόμενο διάστημα και πως θα υπάρξουν εκατόμβες νεκρών Σύρων πολιτών, ενώ ήδη γνωρίζουμε για το κυνήγι του χριστιανισμού που έχουν εξαπολύσει οι τζιχαϊστές φονταμενταλιστές ισλαμιστές και οι εγκληματίες της Αλ Κάιντα, ίσως ο Πάπας θα πρέπει πια να προσευχηθεί κυρίως για τον εαυτό του και την σκοτεινή του συμμετοχή σε έναν πολύ μεγάλο πόλεμο που ξεκινά και σε μία πρωτοφανούς μεγέθους ανθρωποσφαγή.

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ  ...
Ας Μιλήσουμε Επιτέλους: Πάπας προς Πούτιν: Μην δημιουργήσεις πρόβλημα στο σχέδιο της χιλιετίας ΠΗΓΗ
ΚΑΙ ΕΔΩ...
Κατοχικά Νέα