Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΟΪΜΠΛΕ: Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου της Ε.Ε.....Τελειώνοντας αναφωνώ, Κύριε Σόϊμπλε, «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα».

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΟΪΜΠΛΕ: Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου της Ε.Ε.


Εξοχότατε Κύριε Υπουργέ, Εξοχότατε Κύριε Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε, Θέμα: Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου της Ε.Ε. Επιθυμώ να σας υπενθυμίσω ορισμένα τινά, που είναι ανοιχτές πληγές μεταξύ των δύο λαών μας. Τα προβλήματα μεταξύ των δύο λαών, που εσείς ανοίξατε, είναι...


1.- Μας χρωστάτε τόσα όσο είναι σήμερα το χρέος μας, που εσείς μας δημιουργήσατε. Έρχεστε για να μας πάρετε τα ενεργειακά κοιτάσματα.

2.- Μας χρωστάτε το Πολεμικό δάνειο, με τους τόκους 70 ετών.

3.- Μας χρωστάτε τις Πολεμικές επανορθώσεις και αποζημιώσεις, για τα θύματα που οι πατέρες σας δολοφόνησαν, και τις καταστροφές στις υποδομές της χώρας μας. Σήμερα εσείς κάνετε τη «πάπια».

4.- Μας χρωστάτε τις Αρχαιότητες, που οι πρόγονοί σας κλέψανε από την ιστορική πατρίδα μας, και κάνετε «τον Κινέζο»………

5.- Μας πνίξατε με τα Μνημόνια, τα Μεσοπρόθεσμα, τα Πολυνομοσχέδια, και τους εφαρμοστικούς νόμους, για τα δάνεια που εσείς μας «φεσώσατε». Όλα αυτά τα κάνετε για να μη χάσει τα τοκοχρεολύσια ο Μεγάλος Αδελφός, το Μεγάλο Αφεντικό σας, ο ROTHSCHILD, ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας, του οποίου είσθε υπάλληλοι, πιόνια, και μαριονέτες.

6.-Μας επιβάλλατε επίπεδα ζωής Βουλγαρίας, ενώ τιμές αγαθών, φόροι, και χαράτσια, είναι στα επίπεδα των κρατών Βορείου Ευρώπης.

7.- Καταντήσατε την Ε.Ε. ζώνη λιτότητας των λαών, διότι έτσι το θέλουν οι θείοι ROTHSCHILD & ROCKEFELLER τα αφεντικά Σας.

8.- Πρέπει επιτέλους να καταλάβετε ότι εμείς οι φτωχοί νότιοι, και οι πλούσιοι βόρειοι, είμαστε όλοι δούλοι, πιόνια, και μαριονέτες, του ιδίου Μεγάλου Αδελφού, του Μεγάλου Αφεντικού. Τίποτε δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς την έγκριση του ROTHSCHILD & ROCKEFELLER.

9.- Ότι ώρα θέλει ο Μεγάλος Αδελφός, σας τραβάει το χαλί, και πάει η Γερμανική οικονομία. «Απεδώ παν κι άλλοι» λέει ο Λαός. Σας αρέσει αυτό;;; Το ίδιο κάνατε σε μας. «Ό εσύ μισείς, εταίρο μη ποιήσεις» λέει ο νόμος του Θεού.

10.- Τα Μνημόσυνα –Μνημόνια που επιβάλλατε στους Νοτίους, είναι λάθος συνταγή, ομολογεί το ΔΝΤ, και πρέπει να μας αποζημιώσετε.

11.- Στηρίζεται το Ευρώ με τη λιτότητα των άλλων Λαών της Ε.Ε. Καταστρέψατε τη Γερμανική βαριά Βιομηχανία με τη λιτότητα!!!

12.- Δεν επαιτούμε, απαιτούμε δικαιοσύνη για τους σήμερον πάσχοντες, και δικαιοσύνη για τους ηρωϊκούς νεκρούς, «πάλαι τε και νυν».

13.- Μας απειλείται ότι δεν θα μας δώσετε την εκάστοτε «δόση» των δανείων. Εάν δεν μας δώσετε τη δόση, τότε δεν θα πάρει και ο ROTHSCHILD, το Μεγάλο Αφεντικό Σας, τη δόση του, και «ο Νοών Νοείτω»…Το φυσικό αέριο & πετρέλαια πρόλαβε και τα «έφαγε» ο ROCKEFELLERS, το Μεγάλο Αφεντικό σας. 


Κύριε Σόϊμπλε, φέρτε πίσω τα κλεμμένα. Αυτό επιβάλλουν οι ηθικές Ευρωπαϊκές αξίες, αλλιώς δεν θα διαφέρετε σε τίποτε από τους κοινούς ληστές. Εφαρμόζετε το νόμο της Ζούγκλας. Το νόμο του ισχυροτέρου. Το νόμο των Ζώων.

Ανάλυση:

Το πρόβλημα του Κατοχικού δανείου, και των Πολεμικών επανορθώσεων, και αποζημιώσεων, ήταν γνωστό από τη λήξη του Β! Παγκοσμίου Πολέμου.

Όμως οι Γερμανόφιλοι, δοσίλογοι, φοβισμένοι, «Έλληνες» υποτελείς πολιτικοί , όλων των εποχών, το «έπνιγαν» στα συρτάρια τους, και στα χρονοντούλαπα της ιστορίας, γιαυτό άφησαν τόσα χρόνια να περάσουν. Ήθελαν να έχουν την υποστήριξη των Γερμανών, στη διατήρηση της εξουσίας. Απόδειξη η αδιαφορία τους για τα εθνικά μας θέματα, τα οποία έχουν αφεθεί στο έλεος των εχθρών γειτόνων μας, κατ’εντολή της παγκόσμιας Σιωνιστικής κυβέρνησης, και οι φοβισμένοι υποτελείς των Αθηνών, με τη συνεργασία σας, «πέρα βρέχει»……..

Σήμερα διώκουν τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους, ενώ οι πολιτικοί, και οι Γερμανοί επιχειρηματίες είναι οι επίορκοι, αφού αυτοί προκάλεσαν τόση καταστροφή στην Ελλάδα και στον Ελληνισμό, όντες πιόνια και μαριονέτες ξένων εχθρικών δυνάμεων, και της παγκόσμιας Σιωνιστικής διακυβέρνησης. Οι Γερμανοί είναι εκμαυλιστές διαφθοράς.

Οι μεγαλύτεροι επίορκοι είναι οι πολιτικοί, που κακή τύχη κυβερνούν την Ελλάδα. Γέμισαν την Ελλάδα, με τη θέλησή σας, με Ισλαμιστές λαθρομετανάστες. Δεν καταλαβαίνετε ότι οι Ισλαμιστές θα προχωρήσουν προς Βορράν, και ότι ήθελε προκύψει για την Ευρώπη!!

Οι επίορκοι πολιτικοί βαπτίζουν «Σωτηρία της Ελλάδος» την απόλυση 15.000 δημοσίων υπαλλήλων, ενώ αυτοί διοχετεύουν όλα τα έσοδα της χώρας στις τράπεζες του Μεγάλου Αφεντικού ROTHSCHILD, υπό μορφή τοκοχρεολυσίων των δανείων. Όσο έβλαψαν την Ελλάδα οι επίορκοι πολιτικοί, ούτε ο χειρότερος εχθρός. Το χρέος της χώρας είναι άγνωστο. Αυτό αποφασίζεται από τον Παντοκράτορα ROTHSCHILD, ανάλογα με τις ανάγκες του...

Οι Γερμανικές εταιρίες SIEMENS, & HOCHTIEF, ζημίωσαν το Ελληνικό δημόσιο με πολλά δις. ευρώ, και οι δοσίλογοι πολιτικοί δεν τολμούν να τα διεκδικήσουν, αφού είναι «λαδωμένοι» από αυτές. (ΜΜΕ).

Οι δοσίλογοι πολιτικοί μετέτρεψαν την Ελλάδα σε αποικία, φέουδο, & προτεκτοράτο των Σιωνιστικών δυνάμεων ΗΠΑ & Γερμανίας.

Η Γερμανική εταιρεία του Αεροδρομίου Αθηνών HOCHTIEF χρωστάει στο Ελληνικό δημόσιο 500 εκ. ευρώ σε ΦΠΑ, και με βάσει το Αγγλικό αποικιοκρατικό, ιμπεριαλιστικό δίκαιο δεν πληρώνει, ενώ ο απλός Έλληνας πολίτης σύρεται στα δικαστήρια για μερικές εκατοντάδες ευρώ. Η εταιρία που κατασκεύασε το Αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος» ζημίωσε το δημόσιο με τουλάχιστον 1,5 δις, ευρώ, (ΜΜΕ), αφού υπέγραψε αποικιοκρατική σύμβαση με τους «λαδωμένους» οσφυοκάμπτες υποτελείς πολιτικούς για τη κατασκευή του έργου.

Το παλαιό παραλιακό αεροδρόμιο Αθηνών το «Ελληνικό», δεν έπρεπε να καταργηθεί, αλλά να λειτουργεί για τις ανάγκες των εσωτερικών αερογραμμών. Όμως για τα συμφέροντα της HOCHTIEF καταργήθηκε, και δόθηκε σαν οικόπεδο στα διεθνή αρπακτικά. Δόθηκε στο Ισλαμικό τόξο, όπως πολλές μαρίνες, λιμάνια, και επαρχιακά αεροδρόμια, εις βάρος της ασφαλείας της χώρας, με τις ευλογίες των Γερμανών Καισάρων, (Ράϊχενμπαχ, & ΣΙΑ).

Πάνω από 162 δις. ευρώ, χωρίς τους τόκους, μας χρωστάνε οι αλαζόνες Γερμανοί. Ευτυχώς που υπήρχαν μερικοί Ελληνόψυχοι πολιτικοί, και διατήρησαν το θέμα ζεστό στη μνήμη των Ελλήνων, αλλιώς οι δοσίλογοι πολιτικοί και των δύο κομμάτων εξουσίας θα το είχαν «πνίξει», και ο λαός θα το είχε ξεχάσει, προς μεγάλη χαρά δική σας.

Μερικοί πολιτικοί σήμερα κατήγγειλαν ότι τόσα χρόνια οι αρμόδιοι υπουργοί των δύο κομμάτων εξουσίας, είχαν το στόμα τους κλειστό, με αντάλλαγμα τις μίζες & τα «λαδώματα» από τις Γερμανικές εταιρείες.

Το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα ξεπερνάει το 1 ΤΡΙΣ ευρώ, με τόκο 5% ετησίως επί 70 χρόνια. Στο ποσόν αυτό συμπεριλαμβάνεται το Κατοχικό δάνειο, οι Γερμανικές πολεμικές επανορθώσεις για τις καταστροφές στις υποδομές του Ελληνικού κράτους, οι αποζημιώσεις προς τα αθώα θύματα πολέμου που αγωνίσθηκαν για τη πατρίδα, (μεταξύ αυτών και ο πατέρας μου), καθώς και τους Αρχαιολογικούς θησαυρούς που έκλεψαν οι Βάνδαλοι Γερμανοί, σαν κοινοί κλέφτες. 


Οι Γερμανοί πολιτικοί Σιωνιστές, πρώην Ούννοι & Βάνδαλοι, σήμερα αρνούνται να πληρώσουν τουλάχιστον ούτε το κατοχικό δάνειο που πήραν με βία από τη κατεχόμενη Ελλάδα, έτσι φέρονται σαν διεθνώς αναξιόπιστοι κοινώς «Μπαταχτζήδες». Έτσι δίνουν το κακό παράδειγμα προς όλα τα δανειζόμενα κράτη να μη επιστρέφουν τα δανεικά. Αυτό το ακούει ο κύριος ROTHSCHILD;;; Mε το κακό παράδειγμα των Γερμανών, δουλικών του Rothschild, διακυβεύονται τα συμφέροντα του Κοσμοκράτορα, μεγιστάνα, και ολιγάρχη, Ρότσιλντ, αφού οι τράπεζές του δανείζουν τα κράτη, και δανεικά & αγύριστα, κατά το Γερμανικό παράδειγμα...

Εν τοιαύτη περιπτώσει, μας δίνουν το δικαίωμα να αρνηθούμε και εμείς τα δάνεια, που μας «φέσωσαν» οι Σιωνιστές Παντοκράτορες, εν αγνοία μας, τώρα με τα μνημόνια, για να αρπάξουν τα πετρέλαια και το φυσικό αέριο, σαν κοινοί κλέφτες.

Κύριε Σόϊμπλε, η μικρή Ελλάδα έσωσε κάποτε τη Γερμανία από χρεοκοπία, τότε που ήταν διηρημένη, επειδή δέχθηκε να παγώσουν οι υποχρεώσεις της Γερμανίας προς την Ελλάδα, αλλά και να διαγραφεί το χρέος της Δυτικής τότε Γερμανίας προς τους δανειστές. Η Δ. Γερμανία του Αντενάουερ, είχε συμφωνήσει να παγώσουν οι υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, και ότι θα ασχοληθεί με το θέμα αυτό μετά την επανένωση των δύο Γερμανιών.

Όταν όμως αυτό επετεύχθη, η ενωμένη πια Γερμανία, αρνήθηκε να εκπληρώσει τη δέσμευσή της, και τις υποχρεώσεις της. Τόσο σοβαρό κράτος είναι. Ο νόμος της ζούγκλας επικρατεί στην Σιωνιστική Ε.Ε.

Όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες που οι Γερμανοί κατάστρεψαν, μετά το πόλεμο τις αποζημίωσαν, εκτός της Ελλάδος.

Σήμερα έχουμε πάλι Γερμανική κατοχή. Αυτή τη φορά όχι στρατιωτική, αλλά οικονομική κατοχή με κυβερνήτες Γερμανούς πολιτικούς τύπου Ράϊχενμπαχ, και Καίσαρες σε όλα τα υπουργεία.

Την συγχώνευση Εθνικής & Eurobank, σαμποτάρησαν οι άρπαγες Γερμανοί, μέσω Τρόϊκας, για να αποδυναμώσουν την Εθνική τράπεζα, και έτσι να την αρπάξουν οι Ούννοι Σιωνιστές της κεντρικής τράπεζας της Γερμανίας, συμφερόντων του Παντοκράτορα Σιωνιστή Rothschild.

Οι τράπεζες είναι μια μεγάλη χοάνη, από πάνω ρίχνει το κράτος δισεκατομμύρια ευρώ υπό μορφή ανακεφαλαιοποιήσεων, και κεφαλαιοποιήσεων, χρηματοδοτήσεων, και προγραμμάτων στήριξης των τραπεζών, και από κάτω τα ρουφάνε οι Σιωνιστικές τράπεζες, Goldman Sachs, κλπ, του ROTHSCHILD, της παγκόσμιας Σιωνιστικής συμμορίας, μαφίας, και Σιωνιστικής διακυβέρνησης.

Σήμερα βλέπουμε ότι η Γερμανία εμφανίζει όλο και μεγαλύτερο πρόβλημα να τηρήσει την υπόσχεση του 1991 όπως δείχνει η συμπεριφορά της στην Ελληνική οικονομική κρίση, την οποίαν οι Γερμανοί δημιούργησαν εκτελώντας εντολές της Σιωνιστικής παγκόσμιας κυβέρνησης. Αντικειμενικός στόχος η αρπαγή του κάθε πολύτιμου αντικειμένου & αγαθού της Ελλάδος. Στο θέμα των πολεμικών υποχρεώσεων προς την Ελλάδα, οι Γερμανοί κάνουν το Κινέζο. Η δικομματική κυβέρνηση Σαμαρά προσπαθεί με ημίμετρα να λύσει την οικονομική κρίση, ελλισσόμενη μέσα στα πλαίσια που της επιτρέπει η Σιωνιστική Τρόϊκα.

Οι Γερμανοί να είναι βέβαιοι ότι θα πληρώσουν, διότι το θέλουν τα μεγάλα Σιωνιστικά αφεντικά τους. Έτσι είναι τα σχέδιά τους…….

Ο Ερρίκος Κίσινγκερ τα είχε σχεδιάσει από το 1983 για την Ελληνική οικονομική κρίση, τα Ελληνικά ενεργειακά κοιτάσματα, και τις Γερμανικές αποζημιώσεις. Τα ΜΜΕ μας πληροφορούν ότι, απόρρητη έκθεση της Μοσάντ, (Ισραηλινή μυστική υπηρεσία), από ιδιωτική συνομιλία του Ερρίκου Κίσινγκερ με εκπροσώπους των Γερμανικών Εβραϊκών συναγωγών, κατά την επίσημη επίσκεψή του στη Γερμανία το 1983 είπε, « Στις αρχές του 21ου αιώνα το Ισραήλ πρέπει να ελέγχει όλα τα ενεργειακά κοιτάσματα της Ανατολικής Μεσογείου συμπεριλαμβανομένων Ελληνικών και Κυπριακών κοιτασμάτων.

Τα γεγονότα στην Αίγυπτο, Συρία, Λιβύη, Ελλάδα, Κύπρο, ομιλούν αφεαυτών, για τα σχέδια του Μεγάλου Αφεντικού Σας.

Οι Αραβικές χώρες θα είναι απασχολημένες σε εμφύλιες συρράξεις. Η Ελλάδα και Κύπρος θα μαστίζονται από ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ οικονομική κρίση. Όλα αυτά συμβαίνουν ακριβώς σήμερα. Η μόνη παρηγοριά για τους Έλληνες ίσως να είναι η δικαίωσή τους για την αποπληρωμή των Γερμανικών αποζημιώσεων από το Β! Παγκόσμιο Πόλεμο. Σε αυτή τη δικαστική διεκδίκησή τους, λέει ο Κίσσινγκερ,

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ, για να ΤΡΩΘΕΙ η οικονομική επανάκαμψη και το γόητρο, της πάντοτε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ». Φοβάμαι ότι οι φοβισμένοι υποτελείς πολιτικοί, μπροστά στις πιέσεις των Γερμανών, θα υποχωρήσουν και πάλιν, και έτσι θα χάσουμε «τα αυγά και τα πασχάλια» που λέει ο λαός.

Θα χάσουμε και τα πετρέλαια προς ROCKEFELLER μεριά, και τις πολεμικές αποζημιώσεις, με το κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις από Γερμανία.

Τα ΜΜΕ γράφουν, «για την αποπληρωμή του κατοχικού δανείου, που εξαναγκάσθηκε να δώσει η Αθήνα στη Γερμανία το 1942 δεν μπορεί παρά να αφορά τις βαρύτατες ευθύνες όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεών μας που επί έξη δεκαετίες απέφυγαν να προωθήσουν τις εθνικές μας απαιτήσεις».

Όσοι γενναίοι τολμούσαν κατά καιρούς να αναφέρουν το θέμα, αντιμετωπίζονταν ως γραφικοί. 


Η προκλητική στάση του Γερμανού υπουργού οικονομικών Σόϊμπλε, που δήλωσε ότι η χώρα μας δεν έχει καμιά ελπίδα να εισπράξει όσα της χρωστά το Γερμανικό κράτος, δεν πρέπει να μας απογοητεύσει.

Η Γερμανία οφείλει τώρα να επιστρέψει τα λεφτά που μας ΕΚΛΕΨΕ επί κατοχής, υπό τη μορφή αναγκαστικού κατοχικού δανείου. Το θέμα δεν είναι μόνο οικονομικό, αλλά και ηθικό.!!!

Η τράπεζα της Ελλάδος έχει ακριβή στοιχεία για το ύψος του κατοχικού αναγκαστικού δανείου.

Ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει το δάνειο, και είχε πληρώσει τις δύο πρώτες δόσεις, όμως οι Γερμανοί πολιτικοί το αγνόησαν, λόγω υποτέλειας των Ελλήνων πολιτικών. Η Νομική και ηθική βάση των Ελληνικών απαιτήσεων είναι εξαιρετικά ισχυρή.

Οι Γερμανοί έχουν χρέος απέναντί μας. Μήπως ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε όλοι μαζί;;;».

Μετά από εμάς, η Γερμανική Βιομηχανία θα αισθανθεί τα δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα της πολιτικής της λιτότητας που εφαρμόζει η Μέρκελ με το Σόϊμπλε. Ήδη η βαριά τους βιομηχανία, και οι τράπεζές τους, υποφέρουν από μείωση εξαγωγών των προϊόντων.

Οι Γερμανοί είναι υπεύθυνοι για πολλές παραβιάσεις του Διεθνούς Δικαίου, στο Β! Π.Π. , για τη χρήση αντιποίνων κατά αμάχων για τη δράση ανταρτών υπερασπιστών της πατρίδος, και για γενοκτονίες με όπλα, ασθένειες, και πείνα, των Ελλήνων στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο, και σε όλη την Ελλάδα.

Για τις γενοκτονίες των Ελλήνων πρέπει να δικαστούν στο διεθνές δικαστήριο. Ο Μανώλης Γλέζος επιτιθέμενος κατά των Γερμανών λέει, «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα χρήματα και τα αρχαία γλυπτά». Ο Μανώλης Γλέζος- ΄όπως και κάθε Έλληνας- ενοχλήθηκε από τον περιφρονητικό τρόπο με τον οποίο απάντησε ο Σόϊμπλε και η Μέρκελ, στο Ελληνικό αίτημα για τις Γερμανικές αποζημιώσεις. Ο Μανώλης Γλέζος λέγει, το θέμα του κατοχικού δανείου δεν έχει λήξει τη στιγμή που η Γερμανία έχει εξοφλήσει τα κατοχικά δάνεια που εισέπραξε από άλλες χώρες. Ζητάει ευθέως από τη Γερμανική κυβέρνηση να επιστρέψει εδώ και τώρα, τους κλεμμένους Αρχαιολογικούς θησαυρούς.
Ο στρατάρχης της Βέρμαχτ-διοικητής της κατεχόμενης Ελλάδος- φον Λίστ, ανώτατος διοικητής Ν.Α. Ευρώπης με έδρα τη κατεχόμενη Αθήνα, όργωνε την Ελλάδα έχοντας στολίσει το όχημά του, με μια αρχαία κεφαλή του Θεού Ερμή. Ο κ. Μ. Γλέζος παραθέτει και ένα βιβλίο της Αρχαιολογικής υπηρεσίας, όπου εκεί μέσα βρίσκονται όλα τα κλεμμένα αρχαία καταγεγραμμένα.

Υπάρχει μυστική έκθεση του Αρείου Πάγου για το δάνειο και τις Γερμανικές αποζημιώσεις , που έχει παραδοθεί στη Κυβέρνηση.

Η έκθεση αυτή τεκμηριώνει τα γεγονότα, για να εμπεδωθούν, και τεκμηριωθούν οι απαιτήσεις της Ελλάδος, στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης. Έφτασε η ώρα της απόφασης του διεθνούς δικαστηρίου της Χάγης. Σύμφωνα με το διεθνή Ερυθρό Σταυρό, τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πέθαναν από τη πείνα, σαν άμεσο αποτέλεσμα της Γερμανικής κατοχής & λεηλασίας. Οι Γερμανοί έκαναν γενοκτονία των Ελλήνων.

Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει την υποχρέωση της Γερμανίας να πληρώσει αυτό το δάνειο-χρέος, και είχε δώσει οδηγίες να αρχίσει η αποπληρωμή του. Οι μετέπειτα Γερμανοί πολιτικοί το αγνόησαν. Η Ελλάδα απαίτησε από τη Γερμανία τη πληρωμή του κατοχικού δανείου τα προηγούμενα έτη. Τώρα το ζήτημα του χρέους της Γερμανίας προς την Ελλάδα, και για τις αποζημιώσεις από τις τεράστιες καταστροφές όπου η χώρα μας έγινε πολεμικό ολοκαύτωμα, ήρθε πάλι στην επικαιρότητα.

Τώρα που η Ελλάδα έχει οικονομικώς καταρρεύσει, και η Γερμανία ανθεί οικονομικά, από την εκμετάλλευση των άλλων χωρών-μελών της Ε.Ε. λόγω ευρώ. Παρά ταύτα η Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις υποχρεώσεις της. Το έτος 1964 ο Γερμανός Καγκελάριος Erhard υποσχέθηκε τη πληρωμή του δανείου μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, και όταν αυτή έγινε, οι πολιτικοί της Γερμανίας αρνήθηκαν. Τέτοια αξιοπιστία έχουν οι Γερμανοί. Τα καλά και συμφέροντα. Οι υποχρεώσεις της Γερμανίας προς την Ελλάδα υπερβαίνουν το σημερινό χρέος της Ελλάδος, και οι ραγιάδες & γραικύλοι πολιτικοί κόβουν τις συντάξεις των παππούδων, για να τα βγάλουν πέρα.

Οι Γερμανοί έκαψαν περισσότερα από 1700 χωριά και εκτέλεσαν πολλούς από τους κατοίκους χωριών, πόλεων, και νησιών, με κορωνίδα τα ηρωϊκά Καλάβρυτα, και το ηρωϊκό Δίστομο, με τις προσπάθειες των οποίων το ζήτημα ήρθε πάλιν στην επικαιρότητα. Ζητούμε από τη Γερμανική Κυβέρνηση, να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, και προς τους Έλληνες, τα θύματα του πολέμου που εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο, τις πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, τα κλεμμένα Αρχαία, αλλά και τα θύματα πολέμου των εγκλημάτων και λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των βαρβάρων Γερμανών.

Στις 2 Ιουλίου ο Γάλλος οικονομολόγος Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας συνολικά στην Ελλάδα ανέρχονται σε 575 δις. δολάρια.
Ο Γερμανός ιστορικός Albrecht Ritschl συνέστησε στη κυβέρνησή του να ακολουθήσει μια περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην οικονομική κρίση της Ε.Ε. διότι ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπη δικαιολογημένων απαιτήσεων για πολεμικές επανορθώσεις και αποζημιώσεις του Β! Π.Π. Το SPIEGEL υπολογίζει το ποσόν να κυμαίνεται στα 162 δις. ευρώ, χωρίς τόκους, ένα τέτοιο ποσό γράφει, αντιστοιχεί στο 80% του ΑΕΠ της Ελλάδας, και αν αποπληρωνόταν από τη Γερμανία, θα αποτελούσε σωτηρία για τα δημοσιονομικά της Ελλάδας.

Το θέμα δεν είναι ΜΟΝΟ διμερές μεταξύ Ελλάδας-Γερμανίας αλλά ενδιαφέρει όλα τα κράτη, δηλαδή είναι διεθνές, γιαυτό όλα τα κράτη της Γης πρέπει να βοηθήσουν, αφού ενδέχεται και αυτοί κάποτε να πέσουν θύματα βαρβάρων κατακτητών. Το αδίκημα αυτό δεν παραγράφεται όσα χρόνια και αν περάσουν, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Αυτό ας το έχουν υπόψιν οι Γερμανοί ………….

Η μέχρι τώρα παθητική δυστυχώς στάση όλων των Ελληνικών Κυβερνήσεων, στο μέγιστο αυτό εθνικό θέμα, ήρθε η ώρα να γίνει ενεργητική. Είναι απόλυτη ανάγκη, οι αρμόδιοι υπουργοί να ενισχύσουν με όλα τα δυνατά μέσα, αυτή τη πολυσήμαντη για τα εθνικά μας συμφέροντα δίκη στο διεθνές δικαστήριο.

Επιτέλους πρέπει η διεθνής δικαιοσύνη να αρθεί εις το ύψος των περιστάσεων, και να αποδείξει την ακεραιότητά της, για να γίνει σεβαστή από το διεθνές κοινό. Αυτή η δίκη στο διεθνές δικαστήριο, στις σημερινές συνθήκες, έχει τεράστια σημασία για το παρόν και το μέλλον της Πατρίδας μας.

Τελειώνοντας αναφωνώ, Κύριε Σόϊμπλε, «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα».

Η Ελλάδα θα χάσει 195.000 θέσεις εργασίας το 2013 από το κλείσιμο επιχειρήσεων

Η Ελλάδα θα χάσει 195.000 θέσεις εργασίας το 2013 από το κλείσιμο επιχειρήσεων

Η Ελλάδα ετοιμάζεται να χάσει άλλες 195.000 θέσεις εργασίας του ιδιωτικού τομέα, καθώς τα αυστηρά μέτρα λιτότητας της κυβέρνησης θα προκαλέσουν κλείσιμο σε χιλιάδες επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με έκθεση του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της Γενικής ΣυνομοσπονδίαςΕπαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας (ΙΜΕ / ΓΣΕΒΕΕ), ο αριθμός των επιχειρήσεων που κλείνουν εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης χρέους θα ξεπεράσει τον αριθμό αυτών που θα ανοίγουν...

Εν τω μεταξύ, η έκθεση ανέφερε ότι πολλές επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να συναλλάσονται κατά τη διάρκεια των «μηνών των διακοπών», δεδομένου ότι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να κλείσουν.

Περίπου το 65% των ιδιοκτητών των επιχειρήσεων δήλωσε ότι δεν θα πάει διακοπές, ενώ το 16%δήλωσε ότι θα μειώσει τη διάρκεια του χρόνου που θα απουσιάζει.

«Αντιλαμβανόμαστε ότι, λόγω της επιδείνωσης της κρίσης, της συνεχούς μείωσης των πωλήσεων καιτης αύξηση του κόστους, ότι θα δούμε ότι σοβαρές επιπτώσεις αυτό το καλοκαίρι", δήλωσε ο Δημήτρης Μπίμπας, ένας ερευνητής στο ΙΜΕ / ΓΣΕΒΕΕ.

"Οι ιδιοκτήτες επιχείρησης δεν θα είναι σε θέση να πάνε για διακοπές, λόγω προσωπικών οικονομικών λόγων, αλλά και για να μπορέσουν να προσπαθήσουν να κάνουν κάτι για την πτώση του τζίρου."

Η Ελλάδα στο χείλος

Η Ελλάδα είναι συνεχώς στα πρόθυρα της κατάρρευσης, από την έναρξη της κρίσης δημόσιου χρέους το 2010.

Μέχρι στιγμής έχει εξασφαλίσει € 240 δις (£ 207δις, $ 314 δις) σε μετρητά διάσωσης από τους διεθνείς δανειστές της, αλλά σε αντάλλαγμα θα έπρεπε να περικόψει χιλιάδες θέσεις εργασίας στο δημόσιο τομέα, να περικόψει τις δημόσιες δαπάνες και να εκτοξεύσει τους φόρους, για να καλύψει το πακέτο όρων της διάσωσης.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο τομέας του λιανικού εμπορίου εξακολουθεί να υποφέρει, καθώς ο δείκτης αναφοράς του εμπορικού ισοζυγίου μειώθηκε κατά 5,7% κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Το ποσοστά ανεργίας είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη και πάνω από το 60% των νέων της χώραςείναι άνεργοι.

Σε άλλο σημείο, ο δικομματικός συνασπισμός στην Ελλάδα πέρασε ξυστά με ψηφοφορία στο κοινοβούλιο, την καρατόμηση ή την μετάθεση 25.000 εργαζομένων του δημόσιου τομέα εν μέσωμαζικών διαδηλώσεων ενάντια στα μέτρα λιτότητας.
Από 293 βουλευτές παρόντες, 153 ψήφισαν υπέρ, λίγο μετά τα μεσάνυχτα για χιλιάδες ακόμηαπολύσεις εργαζομένων του δημόσιου τομέα.





Μετάφραση: LEFTeria-news

Talk Show with Angelo Angelatos Ioanis Papazisis July 17th 2013

Talk Show with Angelo Angelatos Ioanis Papazisis July 17th 2013


Watch live video from Greek Voice WZRA TV on Justin.tv

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

HΠΑ: Ότι κινείται παρακολουθείται!

HΠΑ: Ότι κινείται παρακολουθείται!

Μετά την αποκάλυψη του μυστικού προγράμματος παρακολουθήσεων της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφαλείας των ΗΠΑ (NSA), ο αμερικανικός ιστότοπος "drudgereport" φέρνει στο φως και τον "Μεγάλο Αδερφό" για όλα τα οχήματα που κινούνται στην αμερικανική επικράτεια.
Αυτόματα σκάνερ καταγράφουν τις διαδρομές των Ι.Χ (συμπεριλαμβάνονται και τα μηχανάκια) αποκαλύπτει το δημοσίευμα καθώς η κυβέρνηση κρατάει ψηφιακά αρχεία με την τοποθεσία αλλά και τις κινήσεις κάθε αυτοκινήτου ή μηχανής που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ. Το σχετικό δημοσίευμα επισημαίνει ότι τα οχήματα που βρίσκονται στο στόχαστρο είναι όσα έχουν άδεια κυκλοφορίας.
Το "drudgereport", που επικαλείται έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Αστικών Ελευθεριών, αναφέρει ότι οι ειδικές κάμερες που έχουν τοποθετηθεί σε περιπολικά, γέφυρες και κτίρια, αιχμαλωτίζουν εικόνες από τα διερχόμενα αυτοκίνητα αλλά και όσα είναι  παρκαρισμένα. Στη συνέχεια αποστέλλουν τα στοιχεία στις αστυνομικές υπηρεσίες. Τα αρχεία αποθηκεύονται εκεί για εβδομάδες ή και χρόνια, γράφει ο αμερικανικός ιστότοπος.
Με την τεχνολογία να εξελίσσεται και να γίνεται όλο και πιο φθηνή, οι αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες μπορούν να αντέξουν το κόστος του "Μεγάλου Αδελφού" για τα οχήματα . Την ίδια στιγμή όμως, η Ένωση Αστικών Ελευθεριών αντιδρά και ζητά από την κυβέρνηση να δώσει εντολή στις αστυνομικές υπηρεσίες να σβήσουν τα αρχεία με το αιτιολογικό ότι παραβιάζονται τα ατομικά δικαιώματα. Τουλάχιστον, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, θα πρέπει να διαγράψουν τα αρχεία για όσα οχήματα δεν έχουν σχέση με εγκληματικές ενέργειες.
Αμερικανοί αξιωματούχοι υπό καθεστώς ανωνυμίας έσπευσαν να δικαιολογήσουν το μυστικό πρόγραμμα παρακολουθήσεων των οχημάτων εξαίροντας την αναγκαιότητά του.
"Τα αυτοκίνητα σκανάρονται γιατί με τον τρόπο αυτό λαμβάνουμε πολύτιμες πληροφορίες σε περιπτώσεις όπως διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και απαγωγής παιδιών. Για παράδειγμα, στο Νιου Τζέρσει, με πληθυσμό 250 χιλιάδων κατοίκων, οι αστυνομικές αρχές έχουν συλλέξει πάνω από δύο εκατομμύρια φωτογραφίες στα αρχεία τους όπου απεικονίζονται διερχόμενα και παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Η αμερικανική πολιτεία κρατάει αρχεία επί πέντε χρόνια.
Στο Γιόνκερν, βόρεια του Μπρονξ, η διεύθυνση των αστυνομικών αρχών υπεραμύνθηκε της παρακολούθησης των οχημάτων επισημαίνοντας ότι χρησιμοποιείται ως "εργαλείο έρευνας για την πάταξη του εγκλήματος".
"Μην περιμένει κανείς ιδιωτικότητα σ΄ένα όχημα που κινείται σε δημόσιο δρόμο ή είναι παρκαρισμένο", υποστηρίζει ο Μπιλ Χέντπεγκ, εκπρόσωπος της Αστυνομικής Υπηρεσίας του Τέξας " Mesquite". Εκεί οι αστυνομικές αρχές διαθέτουν αρχεία από το 2008.
Η έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Αστικών Ελευθερικών, που μελέτησε στοιχεία από 293 αστυνομικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα, επισημαίνει ότι, με βάση τα ευρήματά τους, σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, οι αστυνομικοί έχουν αυξήσει τους προληπτικούς ελέγχους. Ειδικά στο Μέριλαντ, τα περιπολικά βρίσκονται επί ποδός και επιδίδονται συχνότερα σε ελέγχους των οχημάτων.
"Γίνονται έλεγχοι για να υπάρχει ισορροπία", επισημαίνει ο διευθυντής των αστυνομικών υπηρεσιών του Μέριλαντ.

ΣΟΚ! 98 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΟΜΥΕΛΙΤΙΔΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΜΟΛΥΝΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

ΣΟΚ! 98 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΟΜΥΕΛΙΤΙΔΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΜΟΛΥΝΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

Το CDC (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων) αφαίρεσαν "άμεσα" μια σελίδα από την ιστοσελίδα τους, της οποίας στιγμιότυπο θα βρείτε πλέον ΕΔΩ, όπου παραδέχεται ότι πάνω από 98 εκατομμύρια Αμερικανοί έλαβαν μία ή περισσότερες δόσεις του εμβολίου της πολιομυελίτιδας μέσα σε μια 8-ετή διάρκεια, όταν ένα μέρος του εμβολίου ήταν μολυσμένο με καρκίνο προκαλώντας τον αποκαλούμενο polyomavirus SV40.
Έχει υπολογιστεί ότι 10-30 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν λάβει μια μολυσμένη δόση του εμβολίου SV40. Ο SV40 είναι μια συντομογραφία για τον ιό Simian, ή ιός του πιθήκου 40, ένας Ιός Πολυώματος που βρίσκεται στους πιθήκους και στους ανθρώπους.
Όπως και άλλοι Ιοί Πολυώματος, ο SV40 είναι ένας ιός DNA που έχει βρεθεί ότι προκαλεί όγκους και καρκίνο.
Ο SV40 πιστεύεται ότι καταστέλει τις μεταγραφικές ιδιότητες των καρκινικών- γονιδίων στον άνθρωπο μέσω του Μεγάλου SV40 Τ-αντιγόνου και του SV40 Μικρού Τ-αντιγόνου.
Τα μεταλλαγμένα γονίδια συμβάλουν στον ανεξέλεγκτο κυτταρικό πολλαπλασιασμό, που οδηγεί σε καρκίνο.

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Πλύση εγκεφάλου διαφημίσεις (VID)

Πλύση εγκεφάλου διαφημίσεις (VID)

Η οικονομική σκλαβιά αντίθετα από την φυσική απαιτεί από τους σκλάβους να στεγάζονται και να θρέφονται μόνοι τους.

Μοντέρνα σκλαβιά

"Σε ένα κόσμο όπου το 1% του πληθυσμού ελέγχει το 60% της περιουσίας του πλανήτη.Σε ένα κόσμο όπου 34.000 παιδιά πεθαίνουν κάθε μέρα από φτώχεια και από αποτρέψιμες αρρώστιες και όπου το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού ζει με λιγότερο από 2 δολάρια τη μέρα...Κάτι είναι εμφανές. Κάτι δεν πάει σωστά.
Πλύση εγκεφάλου διαφημίσεις (VID) ΠΗΓΗ

''CODEX ALIMENTARIUS & ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ. ΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ".

''CODEX ALIMENTARIUS & ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ. ΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ".

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ.

ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΘΥΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΗΔΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΠΛΥΘΥΣΜΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ; ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ.



ΠΗΓΗ''CODEX ALIMENTARIUS & ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ. ΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ".

ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ

ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ



Στους καιρούς της μεγάλης κρίσης, γεννιώνται ΠΡΟΤΥΠΑ1 Μπορούμε να τα ακολουθήσουμε, να τα στηρίξουμε... να γίνουν ΟΔΗΓΟΙ μας!
Έτσι θα κτίσουμε την νέα Ελλάδα... έτσι θα κάνουμε την ΥΠΕΡΒΑΣΗ μας!
Πόπη Σουφλή

Αν το πήρατε χαμπάρι ήθελε ευγενικά να μην παραλάβει και το βραβείο από τον Γενικό διευθυντή της COCA-COLA που ήταν χορηγός.
Από την έκφραση του βλέπουμε ότι βρέθηκε προ εκπλήξεως ο Κωνσταντίνος…

Στην πρώτη σειρά οι πολιτικοί στα βραβεια ΄΄ΗΡΩΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ΄΄ και ο Κώστας Πολυχρονόπουλος τους έκανε ρόμπα με μια μόνο λέξη... 
ΔΕΙΤE ΤΟ VIDEO ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ !!




thesecretrealtruth
hellasxg

Για όσους δεν ξέρουν τον Κώστα Πολυχρονόπουλο μπορούν να τον γνωρίσουν στον από κάτω σύνδεσμο ...

Αυτός είναι ο άνεργος Ελληνας που κάθε μήνα ταΐζει 3.000 πληγέντες της κρίσης από το υστέρημά του

Πηγή
Από το attikanea.blogspot.gr


Πηγή: http://www.awakengr.com/2013/07/blog-post_2042.html#ixzz2ZKKvL1uB
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

Οι εξωγήινοι δημιουργούν υβρίδια από ανθρώπινο και εξωγήινο γενετικό υλικό!!!VIDEO

Οι εξωγήινοι δημιουργούν υβρίδια από ανθρώπινο και εξωγήινο γενετικό υλικό!!!VIDEO



Ο Δρ David Jones έχει ερευνήσει για δεκαετίες το φαινόμενο των απαγωγών από εξωγήινους και κατέληξε στο δυσοίωνο συμπέρασμα...


... οτι οι εξωγήινοι δημιουργούν υβρίδια από ανθρώπινο και εξωγήινο γενετικό υλικό με τελικό σκοπό την ενσωμάτωση αυτών των υβριδίων στην ανθρώπινη κοινωνία...

PERIERGAA: Οι εξωγήινοι δημιουργούν υβρίδια από ανθρώπινο και εξωγήινο γενετικό υλικό!!!VIDEO  ΠΗΓΗ

Η Γερμανία δεν έχει ούτε μια ελιά και όμως εισάγουμε γερμανικό ελαιόλαδο αξίας 1.5 εκ. ευρώ!!

Η Γερμανία δεν έχει ούτε μια ελιά και όμως εισάγουμε γερμανικό ελαιόλαδο αξίας 1.5 εκ. ευρώ!!



Μπορεί η Γερμανία να
 μην έχει κλάδο ελαίας ούτε
 για δείγμα, όμως η Ελλάδα
 μέσα στο 2010 ξόδεψε 1,5 
εκατ. ευρώ... για να εισαγάγει
 γερμανικό ελαιόλαδο. Αν 
και εξάγουμε χιλιάδες τόνου 
ελαιόλαδου στο εξωτερικό,
 είναι γεγονός ότι αδυνατούμε
 να καλύψουμε την εσωτερική
 ζήτηση, καλύπτοντας την
 κατανάλωση ελαιόλαδου
 μέσω εισαγωγών.
Το ειρωνικό είναι ότι το χύμα εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο που 
πουλάνε οι Έλληνες παραγωγοί στο εξωτερικό σε πολύ χαμηλές
 τιμές, αφού περάσει από μια διαδικασία ανάμειξης με λάδια κατώτερης
 ποιότητας, επιστρέφει στα ελληνικά ράφια με διαφορετική ονομασία
 προέλευσης, διατηρώντας την ιδιότητα του «έξτρα παρθένου».

«Αν και ο κλάδος παρουσιάζει σημαντική δυναμική διεθνώς τα 
τελευταία χρόνια, η ελληνική παραγωγή έχει μείνει στάσιμη. Γι' αυτό 
και παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα»δηλώνει στον Τύπο της
 Κυριακής, ο κ. Γιώργος Γονιωτάκης, μέλος της Γενικής Συνομοσπονδίας 
Αγροτικών Συλλόγων Ελλάδος.

«Σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το ελληνικό ελαιόλαδο διατίθεται
 χύμα σε εταιρείες του εξωτερικού, οι οποίες αναλαμβάνουν και την 
τυποποίηση του. Ο κύριος εισαγωγέας του ελληνικού ελαιόλαδου
 είναι η Ιταλία η οποία αναλαμβάνει τη συσκευασία και την προώθηση
 του στις διεθνείς αγορές ως ιταλικού προϊόντος πλέον δηλώνει 
ο κ. Γονιωτάκης.



Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2013/07/15_17.html#ixzz2ZJpugL6E

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Ελεγχος του νου μέσω κυμάτων εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας

Ελεγχος του νου μέσω κυμάτων εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας

ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΝΟΜΟΣ 95-79 [P.L. 95-79] ΤΙΤΛΟΣ 50, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 32, ΤΜΗΜΑ 1520 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΗΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ...
Η χρήση ανθρώπων θα επιτραπεί για την δοκιμή χημικών και βιολογικών παραγόντων, από το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ, που λογοδοτεί σε επιτροπές του Κογκρέσου σε σχέση με τα πειράματα και τις μελέτες. Ο Υπουργός Άμυνας [μπορεί] να διεκπεραιώσει δοκιμές και πειράματα που θα εμπλέκουν τη χρήση χημικών και βιολογικών παραγόντων [πολέμου], σε πληθυσμούς πολιτών [εντός των ΗΠΑ]" -ΠΗΓΗ- Δημόσιος Νόμος 95-79, Τίτλος VIII, Τμήμα 808, J30 Ιουλίου 1977, 91ο διάταγμα 334. κλπ κλπ ---> τα υπολοιπα νομικίστικα---> In U.S. Statutes-at-Large, Vol. 91, page 334, you will find Public Law 95-79. Public Law 97-375, title II, Sec. 203(a)(1), Dec. 21, 1982, 96 Stat. 1882. In U.S. Statutes-at-Large, Vol. 96, page 1882, you will find Public Law 97-375



Η "καλωδιωμένη" μαϊμού δέχεται ερεθίσματα στον εγκέφαλο μέσω ηλεκτροδίων, σε πείραμα του José Delgado, διαβόητου για τις έρευνές του στον έλεγχο του νου.

αποσπάσματα από:
Έλεγχος του Νου
των Harry V. Martin και David Caul

Copyright, Napa Sentinel, 1991

…Στην Καλιφόρνια, ανακαλύφθηκε από τον Δρα. Adey ότι τα εγκεφαλικά κύματα ενός ζώου μπορούν να αλλάξουν άμεσα από πεδία ELF (εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας). Διαπιστώθηκε ότι οι εγκέφαλοι των πιθήκων "έπεφταν σε φάση" με τα κύματα ELF. Αυτά τα κύματα διαπερνούσαν εύκολα το κρανίο, το οποίο σε κανονικές συνθήκες προστατεύει το κεντρικό νευρικό σύστημα από εξωτερικές επιρροές.

Στο San Leandro, η Dr. Elizabeth Rauscher, δ/ντρια του εργαστηρίου τεχνικής έρευνας, έκανε έρευνα πάνω σε ELF/εγκεφάλους, με ανθρώπους για κάμποσο καιρό. Μία από τις συχνότητες, προκαλεί ναυτία για πάνω από ώρα. Μια άλλη συχνότητα, η "συχνότητα μαριχουάνα" όπως τη βάφτισε, κάνει τους ανθρώπους να τελάνε. "Δώστε μου τα λεφτά και τρεις μήνες" είπε "και θα μπορέσω να επηρεάσω την συμπεριφορά του 80% των ανθρώπων σ'αυτήν την πόλη, χωρίς καν να το καταλάβουν/γνωρίζουν"....

Οι Αμερικανοί δεν ενημερώθηκαν ποτ΄λε ότι ο στρατός σχεδίαζε να αναπτύξει ηλεκτρομαγνητικά όπλα, μέχρι το 1982, όταν η αποκάλυψη εφανίστηκε σε ένα τεχνικό περιοδικό της αεροπορίας.
Το άρθρο του περιοδικού έλεγε: "...συγκεκριμένα παραγόμενα πεδία ακτινοβολίας ραδιοσυχνοτήτων (RFR) μπορεί να ποροκαλέσουν ισχυρές και επαναστατικές αντιστρατιωτικές τάσεις στο προσωπικό"... Το άρθρο υπέδειξε ότι θα ήταν πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία για να διαταράξουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο, διότι ο ίδιος ο εγκέφαλος είναι ένα όργανο ηλεκτρικής διαμεσολάβησης. Επιπλέον κατέδειξε ότι ένα σύστημα RFR ραγδαίας σάρωσης, θα είχε τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει ή να σκοτώσει σε μεγάλη περιοχή. Το σύστημα ήταν αναπτύξιμο...

Ο πλοίαρχος Dr. Paul E. Taylor έγραψε μια διατριβή στο Πανεπιστημιακό Κέντρο Αεροπορίας για το Δόγμα του Αεροδιαστήματος, την Έρευνα και Επιμλόρφωση στην Αεροπορική βάση Maxwell στην Alabama. Ο Dr. Taylor ηταν υπεύθυνος για το εργαστίριο Ακτινοβολιών του Ναυτικού και μελετούσε τις επιδράσεις της ακτινοβολίας σε ανθρώπους. Στη διατριβή του, ο Dr. Taylor δήλωσε “Η ικανότητα των ατόμων να λειτουργήσουν (σαν στρατιώτες) μπορεί να υποβαθμιστεί σε βαθμό που να γίνουν αναποτελεσματικοί στη μάχη". Το σύστημα ήταν τόσο προηγμένο, που χρησιμοποιούσε μικροκύματα και κύματα χιλιοστόμετρου και μεταφερόταν σε μεγάλο φορτηγό.

Το Εθνικό Εργαστήρι Lawrence Livermore στο South Bay, δουλεύει για την κατασκευή μιας "εγκεφαλικής βόμβας". Μιας βόμβα που μπορεί να πέσει μέσα σε ένα πεδίο μάχης, να παράγει μικροκύματα που θα ακινητοποιούσαν τα μυαλά των στρατιωτών μέσα σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Οι εφαρμογές της τεχνολογίας μικροκυμάτων στην αντικατασκοπεία, ήταν διαθέσιμες για πάνω από 25 χρόνια. Σε μια σύσκεψη στο Berkeley στην American Association for the Advancement of Science, το 1965, ο καθηγητής J. Anthony Deutsch του Παν/μίου της Ν. Υόρκης, παρέθεσε ένα σημαντικό κομμάτι έρευνας στον τομέα του ελέγχου μνήμης. Με αοπλά λόγια, ο καθηγητής κατέδειξε ότι ο εγκέφαλος είναι πομπός, και αν ληφθούν πολλές πληροφορίες, όπως αν βρεθούν πολλά οχήματα σε έναν μποτιλιαρισμένο αυτοκινητόδρομο, ο εγκέφαλος παύει να εκπέμπει. Ο καθηγητής κατέδειξε ότι μια υπερβολική δόση ασετυλο χολίνης (acetyl choline ) στον εγκέφαλο, μπορεί να παρέμβει στο μνημονικό και τον έλεγχο. Κατέδειξε επίσης ότι υπερβολικές ποσότητες acetyl choline μπορούν να παραχθούν τεχνητά, και με χορήτηση φαρμάκων και με τη χρήση ραδιοκυμάτων. Η διαδικασία λέγεται Electronic Dissolution of Memory (EDOM)- που σημαίνει Ηλεκτρονική Διάλυση της Μνήμης. Η μετάδοση της μνήμης μπορεί να σταματήσει για όσο συνεχίζεται το ραδιοσήμα.

Το αποτέλεσμα είναι, ότι η επίγνωση του ανθρώπου "πηδάει" αυτά τα λεπτά κατά τα οποία δέχεται το ραδιοσήμα. Η μνήμη διαστρεβλώνεται και καταστρέφεται η αίσθηση του χρόνου.

Σύμφωνα με τον Lincoln Lawrence, συγγραφέα του "Εκεί Που Ελεγχαμε" το EDOM είναι τώρα σε λειτουργία. "Ηδη χρησιμοποιείται μια μικρή γεννήτρια/πομπός EDOM που μπορεί να είναι κρυμμένος στο σώμα του ανθρώπου. Μια επαφή με αυτό το άτομο, μια απλή χειραψία ή ένα απλό έγγιγμα, μεταδίδει ένα μικρό ηλεκτρονικό φορτίο και ένα υπερ-ηχητικό σήμα-τόνο, το οποίο για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα διαταράξει την αίσθηση χρόνου του ατόμου που επηρεάζεται από αυτό... μπορεί να γίνει ένα ισχυρό όπλο για απελπιστικά συγκεχιμένα στοιχεία στην έρευνα ενός εγκλήματος."

Προ 30ετίας, ο Allen Frey ανακάλυψε ότι τα μικροκύματα από 300 ως 3000 megahertz ,μπορούν να "ακουστούν" από ανθρώπους, ακόμα και αν είναι κωφοί, αν εκπεμφθούν σε συγκεκριμένο παλμό. Οι διάφοροι ήχοι (μπαμ, κλικ, συρσιμο, ή μπαζ) ανάλογα με τη συχνότητα, θα φαίνονται σαν να προέρχονται από το πίσω μέρος της κεφαλής. Μια μετέπειτα έρευνα έδειξε ότι η αντίληψη των κυμάτων προκύπτει μπροστά από τα αυτιά. Τα μικροκύματα προκαλούν κύματα πίεσης στον εγκεφαλικό ιστό και αυτό το φαινόμενο δονεί τους δέκτες ήχου στον κοχίλα, μέσω της οστεϊκής δομής. Κάποια μικροκύματα είναι ικανά να ερευίσουν άμεσα τους νευρώνες των ακουστικών διόδων.

Αυτό έχει επιβεβαιωθεί με πειράματα σε αρουραίους, στα οποία ο ήχος μετριέται σε 120 decibels, που είναι ισοδύναμος με την ένταση του ήχου ενός αεροπλάνου κατά την απογείωση. Εκτός από την ικανότητα να προκαλέσουν πόνο και να εμποδίσουν την ακουστική επικοινωνία, έγινε επίδειξη μιας πιο ήπιας επίδρασης στο Walter Reed Army Institute of Research από τον Dr. Joseph C. Sharp. Ο ίδιος ο Dr. Sharp, ήταν το υποκείμενο σε ένα πείραμα κατά το οποίο παλμικά ακουογράματα μικροκυμάτων ή το μικροκυματικό ανάλογο των ηχητικών δονήσεων σε προφορικό λόγο, στάλθηκαν στον εγκέφαλό του με τρόπο που μπόρεσε να καταλάβει τις λέξεις που εκστομίστηκαν. Οι χρήση μιας τέτοιας συσκευής από στρατό και μυστικές υπηρεσίες μπορεί να τρελάνει κάποιον με εσωτερικές φωνές για να τον καταστήσουν αναξιόπιστο, ή για να μεταδοθούν οδηγίες που δεν θα εντοπίζουν άλλοι, σε έναν προγραμματισμένο δολοφόνο.

Αλλά η τεχνολογία προχώρησε ακόμα πιο πολύ. Ο Δρ. Ross Adey έδειξε ότι τα μικροκύματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα για να επιφέρουν αλλαγές στα ηλεκτρικά μοτίβα διαφορετικών σημείων του εγκεφάλου. Τα πειράματά του έδειξα ότι μπορεί να πετύχει τον ίδιο έλεγχο του νου στα ζώα όπως έκανε ο Dr. Delgado στο συμβάν με τον ταύρο. Ο Dr. Delgado έβαλε εμφυτεύματα στον εγκέφαλο των ζώων του, ο Dr. Adey χρησιμοποίησε συσκευές μικροκυμάτων χωρίς προϋποθέσεις. Έκανε τα ζώα να φέρονται και να μοιάζουν με ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Ανακοίνωση ΣΟΚ της ΝΑSA !!

Ανακοίνωση ΣΟΚ της ΝΑSA !!

ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ : Θυμήσου τον Τίγρη και τον Ευφράτη ....δεν είναι ποια συνωμοσιολογια ούτε θρησκοληψία ..τα πράγματα τα οδηγούν εκεί που θέλουν....δημιουργούν όλα όσα σου εμφύτευσαν να περιμένεις ...ώστε να τα αποδεχτεις σαν υπνωτισμενο πρόβατο!
ΣΗΚΩ ΕΠΑΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ... ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΝΕΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ , ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΝΟΝΕΣ !!
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ...ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ , Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΉ ΑΥΤΗ Η ΛΥΣΗ ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΧΙΛΛΕΑΣ !
Σε επίπεδα συναγερμού έχει φτάσει η απώλεια του γλυκού νερού στη Μέση Ανατολή σύμφωνα με ανακοίνωση της NASA. Και η Τουρκία βρίσκεται όπως φαίνεται στις χώρες όπου το γλυκό νερό φαίνεται να αρχίζει να μειώνεται δραματικά.
Οι ερευνητές τονίζουν, πως τα αποθέματα νερού κατά μήκος της κοιλάδας των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη σε Τουρκία, Συρία, Ιράκ και Ιράν, έχουν μειωθεί κατά 144 εκατομμύρια κυβικά μέτρα.
Στο περιοδικό της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης της ΝΑΣΑ ¨Water Resources Research¨, αναφέρεται πως η κακή διαχείριση των υδάτινων πόρων στη Μέση Ανατολή, η αυξημένη ζήτηση σε υπόγεια νερά και οι επιπτώσεις της ξηρασίας του 2007, έχουν προκαλέσει απώλεια νερού σχεδόν ίση με το μέγεθος της Νεκράς θάλασσας !!
Να πούμε τέλος, πως η συγκεκριμένη έρευνα της NASA, αφορά σε στοιχεία που μελετήθηκαν τα τελευταία 10 χρόνια.

Η «τελική λύση» εξολόθρευσης μόλις χάσατε τα σπίτια σας!

Η «τελική λύση» εξολόθρευσης της κοινωνίας μας – Ιδού η «Νέα Ελλάδα»…
Με την χώρα μας να βρίσκεται σε καθεστώς συνεχούς οικονομικής ύφεσης και αρκετά νοικοκυριά να αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, τα ξένα distress funds έρχονται σαν «κοράκια» στη χώρα μας για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία των προβλέψεων του Μνημονίου που οι άνθρωποι που ψηφίσατε έκαναν πραγματικότητα, ώστε οι «οικονομικοί δολοφόνοι» από Αμερική και Γερμανία να κάνουν μπίζνες αγοράζοντας τα «κόκκινα» δάνεια από τις τράπεζες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς αυτή τη στιγμή ένα στα τέσσερα δάνεια βρίσκονται στο «κόκκινο» και σύντομα το ποσοστό των υποχρεώσεων που δεν θα εξυπηρετούνται θα ξεπεράσει το 30%. Εκεί μπαίνουν στο… κάδρο τα distress funds. Πληροφορίες της εφημερίδας «Έθνος» αναφέρουν ότι πρόσφατα μεγάλο fund του εξωτερικού κατάθεσε πρόταση σε μία από τις σημαντικότερες ελληνικές τράπεζες για να εξαγοράσει ένα μεγάλο μέρος των στεγαστικών της δανείων στο 30% της αξίας τους. Δηλαδή, για κάθε 100 ευρώ δανείου, να δώσει 30 ευρώ και να αναλάβει το δανειακό χαρτοφυλάκιο.
Ανάλογες προτάσεις έχουν γίνει και σ” άλλες τράπεζες που θέλουν να ξεφορτωθούν χιλιάδες «κόκκινα» δάνεια, δίνοντάς τα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Τα distress funds έχουν μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά και στοχεύουν στην απόκτηση, κυρίως στεγαστικών, δανείων σχεδόν… τσάμπα.
Ο σχετικός τιμοκατάλογος των distress funds αναφέρει ότι τα δάνεια που διαθέτουν εξασφαλίσεις ακινήτων μπορούν να πουληθούν στο 30-40% της αξίας τους, ενώ όσα δεν έχουν τέτοιες εξασφαλίσεις «πωλούνται» ακόμα και στο 10%. Έτσι, τα στεγαστικά που έχουν δοθεί με προσημειώσεις ακινήτων θεωρούνται τα καλύτερα στο χαρτοφυλάκιο των τραπεζών, ακόμα κι αν δεν εξυπηρετούνται κανονικά, αφού οι μπορούν να προσελκύσουν ξένους επενδυτές που θεωρούν ότι μπορούν να εισπράξουν ποσά μεγαλύτερα του κεφαλαίου που δαπάνησαν για την αγορά του δανείου. Ακόμα κι αν δεν πετύχουν το στόχο τους, όμως, θα παραμείνουν στην κατοχή τους ακίνητα με σαφώς μεγαλύτερη αξία.
Παράλληλα, οι fund managers φέρονται να έχουν βάλει στο μάτι και τα λεγόμενα «καλά» δάνεια, κυρίως αυτά που έχουν δοθεί στο χώρο της ναυτιλίας και του τουρισμού.
Τι σημαίνει για τους δανειολήπτες αυτό
Το ερώτημα είναι τι συμβαίνει με όσους δουν το δάνειό τους – κυρίως τα στεγαστικά όπου δεν προβλέπεται όρος αλλαγής κατόχου – να περνά στην κατοχή ενός ξένου fund; Το δάνειο θα εξακολουθεί να το διαχειρίζεται η εκάστοτε τράπεζα, αλλά αυτή τη φορά θα το κάνει για λογαριασμό του fund και οι πιέσεις θα αυξηθούν στον μέγιστο βαθμό και η όποια κοινωνική ανοχή θα εξαφανιστεί μπροστά στη εισπρακτική λογική.
Αν, μάλιστα, το 2014 απελευθερωθούν οι κατασχέσεις και οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα, αφού εκτιμάται πως υπάρχουν περίπου 150.000 κατασχέσεις. Στα δικαστήρια της Αττικής, άλλωστε, σύμφωνα πάντα με το «Έθνος», έγιναν οι πρώτες αγωγές ξένων εταιριών κατά δανειοληπτών που δεν μπορούσαν να πληρώσουν το δάνειό τους.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως μόνο αυτή την εβδομάδα, όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα» ήρθαν στην Αθήνα εκπρόσωποι έξι funds τα οποία συναντήθηκαν με στελέχη τραπεζών. Συγκεκριμενα, στη χώρα μας φέρονται να βρίσκονται στελέχη των Apollo Capital, Monarch Alternative Capital, Oaktree Capital Management, York Capital, Marathon Asset Management, Fairfax.
Το πρόβλημα όμως δεν θα τα έχει μόνο ο καταναλωτής που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, αλλά ακόμα και ο ενήμερος δανειολήπτης.
Σε αυτόν έρχεται το Fund και τον καλεί στο τηλέφωνο. Και του λέει κ. τάδε αύριο το πρωί θέλω πλήρη αποπληρωμή του δανείου μου. «Μα δεν μπορώ» θα πείτε εσείς… «Κανένα πρόβλημα, μόλις χάσατε το σπίτι σας και το σπίτι της μητέρας σας που βάλατε για εγγύηση», θα σας πει. Εσείς θα τρέξετε σε δικηγόρο, αλλά τα ελληνικά δικαστήρια θα είναι αναρμόδια.
Οι εταιρείες αυτές πηγαίνουν σε ρημαγμένες χώρες σαν τη δικιά μας, (με το αζημίωτο βέβαια για τους πολιτικούς που τους ανοίγουν τον δρόμο), και αγοράζουν σε σετ τα δάνεια με τα σπίτια, τα οποία εξίσου μετά πωλούν σε σετ. Δηλαδή ένας Γερμανός με το 1/30 του κόστους που πήρατε εσείς το σπίτι σας θα αποκτά 4-5 ακίνητα στην Ελλάδα!!…. Αυτή είναι η «Νέα Ελλάδα» που οραματίζονται και επιτέλους …ξυπνήστε!
Γράφει ο Θοδωρής Παναγιωτίδης – logioshermes

Μας βλέπουν, μας παρακολουθούν

Μας βλέπουν, μας παρακολουθούν

Εφαρμογή εισβάλει στις δημόσιες κάμερες για να παρακολουθεί τον κόσμο! - Δείτε και θα καταλάβετε. Όχι πολύ καιρό πριν, ο νεοϋρκέζος Jason Sosa βάλθηκε να κατασκευάσει ένα... σύστημα που θα ανταποκρινόταν όχι μόνο στην κίνηση, αλλά και στο πώς δείχνουν οι άνθρωποι, τα ρούχα τους ακόμα και το πρόσωπό τους. Αν, για παράδειγμα, η εφαρμογή εντόπιζε μια νεαρή γυναίκα, θα μπορούσε να της δείξει μια ψηφιακή διαφήμιση που δεν θα την έδειχνε σε έναν ηλικιωμένο άντρα.

Το αποτέλεσμα ήταν το Cara, ένα σύστημα που τεστάρεται πλέον σε μπόλικα πολυκαταστήματα του κόσμου. Η εφαρμογή της εταιρίας του Sosa, IMRSV, χρησιμοποιεί απλές κάμερες, ακόμα και web cams, για να εντοπίζει πρόσωπα αλλά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προσώπου, με σκοπό να βοηθήσει τις φίρμες να κατευθύνουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους.


Το εργαλείο είναι ένα μόνο από τα τελευταίας γενιάς συστήματα που χρησιμοποιούν δημόσιες κάμερες για να καταγράφουν τι κάνουν οι άνθρωποι, και να αντιδρούν φυσικά καταλλήλως μέσω αλγορίθμων οπτικής αναγνώρισης.

Στη Νέα Υόρκη και πάλι, η εφαρμογή Placemeter χρησιμοποιεί δημόσιες κάμερες -ακόμα και τις κάμερες για τον έλεγχο της κυκλοφορίας- για να δώσει στον μέσο καταναλωτή πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο κόσμο θα έχει το μέρος που ετοιμάζεται να επισκεφτεί, είτε αυτό είναι εστιατόριο, κατάστημα ή άλλος χώρος! Κι ενώ η Google έχει απαγορεύσει την πρακτική, δεν είναι λίγοι αυτοί που προσπαθούν να φτιάξουν εφαρμογές αναγνώρισης προσώπου. Με σκοπό, πάντοτε!


Το Placemeter αποσκοπεί στο να εκμεταλλευτεί ένα μέρος της καθημερινής εμπειρίας των πολιτών για να δημιουργήσει μια πλατφόρμα δεδομένων που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλες εφαρμογές και προγράμματα, είτε για επιχειρήσεις είτε για τον καταναλωτή.

Η πραγματικότητα υποδεικνύει ωστόσο ότι προσεγγίζουμε πλέον ολοένα και περισσότερο έναν κόσμο όπου η επιστημονική φαντασία είναι απτό γεγονός, με όσους ανησυχούν για την κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων που συνεπάγονται οι «έξυπνες» αυτές εφαρμογές να έχουν βέβαια δίκιο.