Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Τρόφιμα,νερό και "ηλεκτρονική διακυβέρνηση": Να πωςθα ελέγχουν τη ζωή σου2



Και εμείς  και ο φίλος Θύμιος Παπανικολάου  έχουμε  μιλήσει συχνά  για την  απίστευτη μισανθρωπία  του καπιταλισμού  ο οποίος   εξ αρχής  υιοθετούσε  κάθε τι  "καινούργιο" αρκεί  να  ήταν  θα λέγαμε "δαιμονικής έμπνευσης".Έτσι  λοιπόν  αρκετά  νωρίς  η απάνθρωπη "πρόταση" του Μάλθους  έγινε  συστατικό στοιχείο  αυτού του συστήματος και ήδη απο την εποχή  της θάτσερ το επίσημό του πανωφόρι.Ένα  πανωφόρι αναγκαίο  για τις εξουσίες του21ου αιώνα , στην διάρκεια του οποίου  ο...
καπιταλισμός  θα πάψει να είναι  η "ατμομηχανή"  του  κεφαλαίου  και   το "λεωφορείο"  της "Νέας Εποχής", μιας και θα έχει   ενσωματωθεί  απόλυτα  στο "DNA"  της  νέας  παγκόσμιας και πρωτοφανούς  τυρρανίας.Μιας  τυρρανίας που είτε σαν  "παγκόσμια κυβέρνηση", είτε  σαν  ομοσπονδία  "ομοούσιων και αδιαίρετων" ...δημοκρατιών,θα  ελέγχει και θα διαχειρίζεται  τα πάντα  και τους πάντες.
Η ανάδειξη  του γνήσιου  και ανόθευτου  απο "φιλάνθρωπες"   ιδεολογικές προσμίξεις καπιταλισμού, θα  οδηγήσει  τις ναρκωμένες απο  το σόκ της δηθεν κρίσης  κοινωνίες,  σε μία  κατάσταση  που  πλέον  δεν  θα είναι αναστρέψιμη.
Όχι μόνο  ο πλούτος  αλλά και η ίδια  η  ανθρώπινη ζωή θα είναι τα απολύτως  διαχειρίσιμα και ελεγχόμενα  "μεγέθη"  της  "νεωτερης Νέας ΤάξηςΠραγμάτων".
Ο  σιδερένιος  χαλκάς  σφίγγει όλο και περισσότερο  γύρω απο το λαιμό μας.
Η μία  εξουσία μετά την άλλη   με  απίστευτη  ταχύτητα και  χωρίς  πλέον κανένα  πρόσχημα  πετούν  τις δημοκρατικές τους μουτσούνες για να περάσουν  στα χέρια  των "αγορών" , των ιδιωτικών εταιρείων.Το  "αναγκαίο κακό"  της  παραγωγής  μανιπουλαρισμένης πολιτικής   σκέψης  έπαψε να είναι "αναγκαίο".Η ολιγαρχία   που  ετοιμάζεται , βλέπει  τις κοινωνίες ακόμα να ροχαλίζουν και να ονειρεύονται  "καλύτερες ημέρες"  και νοιώθει  ακόμα πιο ισχυρή .Τόσο  ισχυρή  ώστε  να απαιτεί  να της παραδώσει ο καθένας χωριστά  και  οικειοθελώς   ακόμα  και  το αυτεξούσιό του.
Όλοι  μιλούν  για μνημόνια  λες και αυτά  τα  "συμφωνητικά"  (διότι περί  αυτού  πρόκειται) είναι  η "πηγή  του κακού "  και όχι  μία  απο τις πληγές  που άνοιξε στην ελληνική κοινωνία  αυτό καθ΄εαυτό το "κακό".
Μέσα σε αυτόν τον κατασκευασμένο κουρνιαχτό, ποιός άραγε  μπορεί να δεί τις τόσες  δόλιες μεθοδεύσεις   και τις  θανάσιμες παγίδες  που έστησε  το σύστημα   σε συνεργασία  με  τις  δωσίλογες πλην εκλεγμένες  κυβερνήσεις  του χθές και του σήμερα;
Ποιός  π.χ   είδε  τι κρύβεται  πίσω απο αυτήν  την  ξαφνική απαίτηση  της καταγραφής  όλων  των  γεωτρήσεων και πηγαδιών  που αρδεύουν  καλλιεργήσιμα χωράφια;
Ποιός  εκτός  απο κάποιους  "συνωμοσιολόγους",  πρόσεξε τη φρίκη  που κρύβεται  πίσω απο  τον  "διατροφικό κώδικα " με την ισχύ  παγκόσμιου νόμου  και το όνομα  "codex alimentarius"; ( βλ.εδώ  εδώ εδώ.)
Ποιός  βλέπει  τι κρύβεται  πίσω απο την  μαύρη κουρτίνα  των μνημονίων  ή τον  μπερντέ  των δεξιών και αριστερών  "διαπραγματεύσεων";
Σκεφτείτε  μόνο  πόσα απο αυτά  που θεωρούσατε  ως  απρόσβλητα  ή "σταθερές αξίες"  έχουν  ήδη πεταχτεί στα σκουπίδια.Σκεφτείτε  ποιός  ήταν  ο λόγος  που π.χ  ο  Βορίδης  της προηγούμενης  συγκυβέρνησης μέσα σε μια νύχτα   παρέδωσε την  ΕΥΔΑΠ  στα χέρια  του  επίσημου  κρατικού "μεσιτικού γραφείου".Σκεφτείτε   γιατί ,όπωςκαι στη Χιλή , θέλουν να κάνουν απογραφή  των ιδιωτικών  γεωτρήσεων  και πηγαδιών , πρίν  παραδώσουν το δημόσιο αγαθό του νερού   στα χέρια  της  παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας.
Αναρωτηθείτε  γιατί  κανείς απο τους δωσίλογους  των  τελευταίων  κυβερνήσεων  δεν  ενημέρωσε τον κοσμάκη   τι  σημαίνει  codex  alimentarius και τι συνέπειες  θα έχει αυτός  στην  δημόσια υγεία.Μπας και είδατε  κανέναν  "πράσινο οικολόγο"  να  σας εξηγεί  γιατί πρέπει να τρώτε  μεταλλαγμένα  κα ακτινοβολημένα  λαχανικά ή γιατί επιτράπηκε  η χρήση απαγορευμένων  απο την δεκαετία  του  '60  φυτοφαρμάκων  κλπ;
Ακουσατε  κανέναν  Μπουτάρη, Καμίνη ,  Τσίπρα  ή  άλλον   "αριστερό"   απο εκείνους  που τρέχουν πίσω  απο  τους μασκαρεμένους   παρενδυτικούς  φετιχιστές και τους άλλους ανώμαλους  των  gay parades,να  σας εξηγεί   πως   υλοποιείται  το μαλθουσιανό  σχέδιο  της οικονομικής  ολιγαρχίας, γιατί   τα παιδιά σας  θα  στερούνται  στο μέλλον σημαντικές  βιταμίνες  και αντ΄αυτών  θα τρώνε  "καρκίνο" με  τρόπο μάλιστα που θα καθορίζει  λεπτομερώς  αυτός  ο "διατροφικός κώδικας" που προαναφέραμε";
Μίλησε κανείς  απο δαύτους  ποτέ  για το τι σημαίνει  "νέα ταυτότητα" ή  όπως την έλεγε  ο Παπανδρέου "κάρτα του πολίτη";
Ακούσατε  κανέναν ,εκτός  ελαχίστων εξαιρέσεων,  να σας  εξηγεί   πως θα είναι η ζωή σας  όταν θα σας έχουν  φορέσει αυτή την "ηλεκτρονική χειροπέδα";
Όταν  λοιπόν θα  τους  έχουμε  αφήσει  να ελέγχουν  το νερό , τα τρόφιμα,  και τα πάντα  γύρω απο την  προσωπική  αλλά και δήμόσια  ζωή μας  , τότε  αναρωτιέμαι  τι νόημα  θα έχει  αν θα κατέβουμε  στους  δρόμους  να διαμαρτυρηθούμε , είτε  ως  "αγανακτισμένοι"  ,είτε  ως  "οψίμως πολιτικοποιημένοι".
Αν και τώρα δεν καταλάβουμε τι μας περιμένει ,τότε  αύριο θα είναι πολύ αργά.

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

ΕΜΑΣ ΤΙ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ???

Παΐσιος: "ότι και να δείτε, μην απελπισθείτε..."


Παΐσιος: "ότι και να δείτε, μην απελπισθείτε..."


Όλα όσα τραγικά σήμερα συμβαίνουν, όλα όσα σήμερα βλέπουμε να έρχονται σε ένα μαύρο αύριο, όλα όσα σήμερα βιώνουμε οδηγούμενοι εν πλήρη συγχύση σε εξαθλίωση -κυρίως πνευματική-, όλα όσα σήμερα μας πιέζουν και μας οδηγούν σε κατάθλιψη ή και σε απενενοημένες ενέργειες, ένα σκοπό έχουν: Την πλήρη καθυπόταξή μας, την στέρηση κάθε είδους ελευθερίας, την φίμωση των ιδεών, την κατάπτωση της ηθικής, την απώλεια της πίστης μας. Η απελπισία που μας οδηγούν, είναι το όπλο για να κατορθώσουν όλα τα προηγούμενα. Μόνο εάν απελπιστούμε θα δεχθούμε το παράλογο ως λογικό, το ανήθικο ως ηθικό, το βρώμικο ως καθαρό.


Ο γέροντας Παΐσιος, ικανότατος στην στήριξη ψυχών που πελαγοδρομούσαν, αλλά και "βιώσας εν πλήρη χάριτη Θεού", προσέτρεξε να μας στηρίξει, γνωρίζοντας με απόλυτη βεβαιότητα τον δρόμο που οδηγούσε στα όσα σήμερα η Ελλάδα και οι Έλληνες θα ζούσαν.

"Θα περάσουμε μια μπόρα. Αυτοί που θα περάσουν την μπόρα θα δούνε και τις καλύτερες μέρες.
Ας ευχηθούμε όμως να μη συμβούν στις μέρες τις δικές μας, γιατί εμείς πολλά περάσαμε (ο κόσμος επέμενε να μάθει τι είδους μπόρα είναι αυτή).
Παλαιότερα ο κόσμος πίστευε κι αν άκουγε κάτι το δεχόταν και συνετιζόταν.
Τώρα τι να σας πω.

Εσείς ξέρω ότι πιστεύετε κι αν σας πω θα στενοχωρεθείτε.
Εξ' άλλου αφού πιστεύετε αγωνίζεσθε και δεν έχετε ανάγκη.
Αν πάλι το πω σε ανθρώπους που δεν πιστεύουν θα το ρίξουν έξω.

Αλλά σας λέω ό,τι και να δείτε να μην απελπίζεσθε.

Θα δείτε να εφαρμόζονται διατάξεις αλλά μην απελπίζεσθε μετά θα αποσύρονται.
Άλλες πάλι δεν θα προλάβουν να βγουν.

Το έθνος θα μεγαλώσει.

Η Τουρκία θα καταστραφεί. Η θρησκεία τους είναι όλη μια αμαρτία.

Την Ελλάδα θέλουν να την εξαφανίσουν. Οι "φίλοι" της θέλουν να την τσαλακώσουν".
 Παΐσιος: "ότι και να δείτε, μην απελπισθείτε..." ~ Κατοχικά Νέα ΠΗΓΗ

Aν η Ελλάδα μας "επιτεθεί" μας τα παίρνει όλα


Aν η Ελλάδα μας "επιτεθεί" μας τα παίρνει όλα

Ο Γερμανός καθηγητής της Ιστορίας της Οικονομίας Albrecht Ritschl (LSE) τα λέει έξω από τα δόντια για το ελλληνικό χρεός στο έξαλλα ανθελληνικό , ο δημοσιογράφος του οποίου δεν πιστεύει στα αυτιά του. Αν αρχίσει η Ελλάδα και αν ποτέ αναγκαστεί η  να πληρώσει, τότε θα μας τα πάρουν όλα.
Διαβάστε την πλήρη συνέντευξη του...
Γερμανού καθηγητή για το ελληνικό χρέος και τη Γερμανία στο περιοδικό Der Spiegel τον Ιούνιο του 2011:
Spiegel: Κύριε Ritschl, η Γερμανική κυβέρνηση ενεργεί με ακαμψία στο θέμα της Ελλάδας, στη λογική «λεφτά θα πάρετε μόνο αν κάνετε ό,τι σας λέμε». Κρίνετε δίκαιη αυτή τη συμπεριφορά;
 
Ritschl: Όχι, είναι απολύτως αδικαιολόγητη. Η Γερμανία έζησε τις μεγαλύτερες χρεοκοπίες της νεότερης ιστορίας. Την σημερινή οικονομική ανεξαρτησία της και το ρόλο του «Δασκάλου της Ευρώπης» η Γερμανία τα χρωστάει στις ΗΠΑ, οι οποίες μετά τον Α΄ αλλά και τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο παραιτήθηκαν από το δικαίωμά τους για τεράστια χρηματικά ποσά. Αυτό το ξεχνούν όλοι.
Spiegel: Θα μας πείτε τι ακριβώς συνέβη τότε;
Ritschl: Η δημοκρατία της Βαϊμάρης κατόρθωσε να επιζήσει από το 1924 μέχρι το 1929 αποκλειστικά με δανεικά. Μάλιστα για τις αποζημιώσεις του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου δανείστηκε από τις ΗΠΑ. Επρόκειτο για μια «δανειακή Πυραμίδα», η οποία κατέρρευσε με την κρίση του 1931. Τα χρήματα των δανείων των ΗΠΑ είχαν εξαφανιστεί, η ζημιά για τις ΗΠΑ ήταν τεράστια, οι συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία καταστροφικές. Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο οι ΗΠΑ φρόντισαν να μην θέσει κανείς από τους συμμάχους αξιώσεις για αποζημίωση. Εκτός από μερικές εξαιρέσεις, ματαιώθηκαν όλες οι αξιώσεις μέχρι μια μελλοντική επανένωση της Ανατολικής με τη Δυτική Γερμανία. Αυτό ήταν πολύ ζωτικό για την Γερμανία. Στην ουσία πάνω σε αυτό στηρίχθηκε το περίφημο γερμανικό μεταπολεμικό θαύμα! Παράλληλα όμως, τα θύματα της γερμανικής κατοχής όπως οι Έλληνες, ήταν αναγκασμένα να αποποιηθούν τα δικαιώματα τους για αποζημίωση.
Spiegel: Πόσο μεγάλα ήταν τότε τα ποσά από τις γερμανικές χρεοκοπίες;
Ritschl: Με βάση την οικονομική επιφάνεια που είχαν οι ΗΠΑ κατά την εποχή εκείνη, αναλογικά τα γερμανικά χρέη της δεκαετίας του ‘30 ισοδυναμούν με το κόστος της κρίσης του 2008. Αν τα συγκρίνουμε λοιπόν με τα ελληνικά χρέη , τότε, πιστέψτε, με τα χρέη της Ελλάδας είναι μηδαμινά. Σε σχέση με την οικονομική επιφάνεια της χώρας, η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός του 20ου αιώνα και ίσως της νεότερης οικονομικής ιστορίας.

Spiegel: Πόσες φορές έχει χρεοκοπήσει η Γερμανία;
Ritschl: Εξαρτάται πως το υπολογίζει κανείς. Τον τελευταίο αιώνα τουλάχιστον τρεις φορές. Μετά την τελευταία στάση πληρωμών στη δεκαετία του ‘30, ανακουφίστηκε η Γερμανία από τις ΗΠΑ με το γνωστό πλέον haircut, σαν να μετατρέπεις ένα afro look σε φαλάκρα. Από τότε κρατάει η χώρα την οικονομική λάμψη της. Στο ίδιο διάστημα όμως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δούλευαν σαν τα σκυλιά για να σηκώσουν κεφάλι από τις καταστροφές του πολέμου και τη γερμανική κατοχή. Κι ακόμη το 1990 είχαμε επίσης μια στάση πληρωμών.

Spiegel: Είστε βέβαιος;
Ritschl: Φυσικά! Ήταν όταν ο τότε καγκελάριος Kohl αρνήθηκε να υλοποιήσει τη Συμφωνία του Λονδίνου, του 1953. Η συμφωνία έλεγε ότι οι γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις στην περίπτωση της επανένωσης των δύο Γερμανιών, θα πρέπει να τεθούν υπό επαναδιαπραγμάτευση. Η Γερμανία όμως πλήρωσε ελαχιστότατες αποζημιώσεις μετά το 1990, ούτε τα αναγκαστικά δάνεια που είχε συνάψει, ούτε τα έξοδα κατοχής. Η Ελλάδα είναι ένα από τα κράτη, που δεν πήραν δεκάρα. Μην κρυβόμαστε! Η Γερμανία στον 20ο αιώνα άρχισε δυο πολέμους, ο δεύτερος μάλιστα ήταν πόλεμος αφανισμού και εξολόθρευσης. Στη συνέχεια οι εχθροί της αποποιήθηκαν το δικαίωμά τους εν μέρει ή και καθολικά για αποζημιώσεις. Το περίφημο «γερμανικό θαύμα» συντελέστηκε πάνω στις πλάτες άλλων Ευρωπαίων. Αυτό δεν το ξεχνούν οι Έλληνες.

Spiegel: Αυτή τη στιγμή συζητιέται η διάσωση της Ελλάδας μέσω μιας παράτασης του χρόνου πληρωμής των κρατικών ομολόγων, δηλαδή μιας ελεγχόμενης αναπροσαρμογής των χρεών. Μπορούμε εδώ να μιλάμε για επαπειλούμενη χρεοκοπία ;
Ritschl: Βεβαίως! Ακόμη κι αν ένα κράτος δεν είναι εντελώς ανίκανο να ικανοποιήσει τους πιστωτές του, μπορεί να είναι υπό χρεοκοπία . Όπως και στην περίπτωση της Γερμανίας τη δεκαετία του ’50. Είναι ψευδαίσθηση να πιστεύουμε ότι η Ελλάδα θα μπορέσει μόνη της να πληρώσει τα χρέη . Άρα είναι εξ ορισμού χρεοκοπημένη. Επιτέλους θα πρέπει να καθοριστεί, ποια χρηματικά ποσά είναι έτοιμοι οι πιστωτές να θυσιάσουν.
Spiegel: Ναι, αλλά το κράτος που πληρώνει τα περισσότερα είναι η Γερμανία.

Ritschl: Νομίζω πως έτσι θα πρέπει να γίνει. Έχουμε υπάρξει στο παρελθόν υπερβολικά ανέμελοι. Η βιομηχανική μας παραγωγή κέρδισε πολλά από τις υπέρογκες εξαγωγές. Οι ανθελληνικές θέσεις που προβάλλουν τα γερμανικά ΜΜΕ είναι πολύ επικίνδυνες. Μην ξεχνάτε ότι ζούμε μέσα σε ένα γυάλινο σπίτι: Το οικονομικό μας θαύμα έγινε δυνατό αποκλειστικά και μόνο επειδή δεν αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε αποζημιώσεις. Οι Έλληνες γνωρίζουν πολύ καλά την εχθρική στάση των γερμανικών ΜΜΕ. Αν η διάθεση των Ελλήνων γίνει πιο επιθετική, μπορεί να αναβιώσουν οι παλιές διεκδικήσεις! Αν αρχίσει η Ελλάδα και αν ποτέ αναγκαστεί η Γερμανία να πληρώσει, τότε θα μας τα πάρουν όλα.

Spiegel: Τι προτείνετε δηλαδή να κάνουμε στο θέμα της Ελλάδας;
Ritschl: Θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες και να εξυγιάνουμε την Ελλάδα με τα λεφτά μας. Αν εμείς συνεχίζουμε το παιγνίδι των ΜΜΕ, παριστάνοντας τον χοντρό Εμίλ, που καπνίζει το πούρο του και αρνείται να πληρώσει, ίσως κάποιοι μας στείλουν τους παλιούς λογαριασμούς. Οι χρεοκοπίες της Γερμανίας τα περασμένα χρόνια δείχνουν τη λύση: πρέπει τώρα να συμφωνηθεί μια μείωση του χρέους. Όποιος δάνεισε λεφτά στην Ελλάδα, πρέπει να χάσει ένα μεγάλο μέρος τους! Ξέρω πως αυτό θα ήταν καταστροφικό για τις τράπεζες , γι’ αυτό και είναι απαραίτητο ένα πρόγραμμα βοήθειας. Δυστυχώς, η λύση αυτή είναι ακριβή για τη Γερμανία, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι τελικά θα πρέπει να πληρώσουμε. Μόνο έτσι θα είχε και η Ελλάδα μια ευκαιρία για μια νέα αρχή.

Το πρωτότυπο άρθρο εδώ:
Αγγλική εκδοχήΓερμανική εκδοχή
http://www.polispress.gr/lang/gr/archives/117005

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Δύο λευκά άλογα βρέθηκαν σε αγρογλυφικά (ανάλυση και συσχετισμοί με την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ) VIDEO )


Δύο λευκά άλογα βρέθηκαν σε αγρογλυφικά (ανάλυση και συσχετισμοί με την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ) VIDEO )

Δύο λευκά άλογα βρέθηκαν κοντά στο Hill και Cherhill, nr Calne, Wiltshire,στο Ηνωμένο Βασίλειο - 25 Ιουνίου 2012. 
Ο Michelle Jennings αναφέρεται στο λευκό άλογο της Αποκάλυψης (Τέσσερις Καβαλάρηδες)
 Θα δούμε τώρα μια ανάλυση από τον Michelle Jennings μέσω του CropcircleConnector.

Αναφερόμενος στα λευκά άλογα είπε: ότι αυτά πραγματοποιήθηκαν από αφύσικες ενέργειες.
Το γεγονός ότι και οι δύο σχηματισμοί των καλλιεργειών αναφέρθηκαν στις 25 Ιουνίου, το ένα στο λόφο nr Alton Barnes, και το άλλο στο Cherhill, nr Calne και ότι εμφανίζονται με σαφή και πλήρη οπτική σχέση αυτά τα λευκά άλογα γύρω από την περιοχή μας,δίνει έναν υπαινιγμό ότι και τα δύο θα μπορούσαν να σχετίζονται όσον αφορά για κάποιο μήνυμα που φέρνουν. Στα Ινδικά ιερά κείμενα, το White Horse (άσπρο άλογο) είναι το άλογο που μεταφέρει το 10 ο Avatar του Βισνού, Kalki .Τα Kalki λέγεται ότι σπέρνουν τον όλεθρο σε κακοπροαίρετα έργα, κοινότητες και άτομα που στο τέλος της περιόδου ονομάζονται Κάλι Γιούγκα, (η περίοδος που ζούμε σήμερα). Το αποτέλεσμα αυτών των πράξεων είναι «καταστροφή» στην πραγματικότητα καθαρισμός, ανανέωση και αναγέννηση της ζωής στη Γη, συμπεριλαμβανόμενης κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας.

Δύο άλλες θεότητες που συνδέονται με τις γραφές λένε ότι με ένα άσπρο άλογο δίνεται η μάχη ενάντια στο κακό: Η θεότητα του Ζωροαστρισμού , Tishtrya,μας λέει ότι με τη μορφή ενός λευκού αλόγου, είχε μάχη με το κακό και συνέτριψε τον δαίμονα.Το Tishtrya είναι το όνομα για τον Σείριο. Στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, ο Χριστός οδηγά ένα άσπρο άλογο από τον ουρανό στην κεφαλή των στρατευμάτων του ουρανού για να κρίνουν και να κάνουν τον πόλεμο πάνω στη Γη.

Kalki και Χριστός φθάνουν με λευκά άλογα να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη και ισορροπία στη Γη.

Στο σχηματισμό στο λόφο, βλέπουμε ακόμα μια ανάπτυξη και το σχήμα ενός σώματος που στην αναφορά των Αζτέκων και των Μάγια πρόκειτε για το "Πλουμιστό φίδι" Kukulkan / Quetzalcoatl .
 Αυτό το φίδι, κατά την επιστροφή του, θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή στη ζωή και συνείδηση ​​στη Γη.Το Quetzalcoatl και Kukulkan κάνει μια πτήση της επιστροφής για τη δημιουργία μια νέας εποχής ειρήνης-συνείδησης. Είναι σε αυτό το σημείο που μπορούμε να αναρωτηθούμε: Πώς αυτή η μεταμόρφωση σε νέα ζωή και αυτή η εξορία του κακού θα έρθει; Τι πρόκειται να συμβεί; Ο σχηματισμός του Cherhill μπορεί να μας δώσει κάποια υπόδειξη.

Η ειδικότητά μου δεν περιλαμβάνει γνώση των πλανητών και αστρονομικών κινήσεων. Ωστόσο, μου φαίνεται ότι οι δύο τελείες στο εξωτερικό του σχηματισμού του Cherhill αντιπροσωπεύουν κάποιο είδος ζεύγους αντικειμένων,που έχουν φθάσει σε ένα ορισμένο σημείο σε σχέση με το ηλιακό σύστημα,που είναι ή φαίνεται να είναι κοντά στην τροχιά της Γης.
 Είναι αυτό το γεγονός που αποτελεί μέρος της ορμής που θα επιφέρει αλλαγές για τον πλανήτη μας; Λαμβάνοντας υπόψη τη σύνδεση των Tishtrya με τον Σείριο, είναι το ζεύγος των κύκλων που αντιπροσωπεύει το δυαδικό σύστημα από το αστέρι; Και αυτό το σύστημα έχει να κάνει με το γεγονός που περιγράφεται στους δύο αυτούς σχηματισμούς στις 25 Ιουνίου του 2012;


Hill, Wiltshire (ανάλυση που πραγματοποιήθηκε από EriGIA007) 
25, Ιουν 2012: Περικοπή Κύκλος Cherhill, nr Calne, Wiltshire 
9, Ιουν 2012: Περικοπή Κύκλος Woodborough Χιλ  

Η NASA θέλει να μετακομίσει τη Γη;;


Η NASA θέλει να μετακομίσει τη Γη;;





Επιστήμονες βρήκαν έναν ασυνήθιστο τρόπο για να σταματήσουν την υπερθέρμανση του πλανήτη: να τον μετακινήσουν σε ένα πιο ψυχρό σημείο του διαστήματος.




Το μόνο που χρειάζεται να γίνει είναι να περάσουν με δύναμη δίπλα από τη Γη μερικοί κομήτες και η τροχιά της θα μεταβληθεί. Ο κόσμος μας, τότε, θα μεταφερθεί σε ένα ασφαλέστερο και ψυχρότερο σημείο του ηλιακού μας συστήματος.


Η εκπληκτική αυτή ιδέα της βελτίωσης της διαπλανητικής μας γειτονιάς είναι επινόηση μίας ομάδας μηχανικών της NASA και Αμερικανών αστρονόμων, οι οποίοι ισχυρίζονται πως το σχέδιο τους θα μπορούσε να εξασφαλίσει άλλα 6 δισεκατομμύρια χρόνια χρήσιμης ζωής στον πλανήτη μας.

«Η τεχνολογία δεν είναι σε καμία περίπτωση παρατραβηγμένη,» δήλωσε ο Δρ. Γκρεγκ Λόγκλιν, από το Ερευνητικό Κέντρο Ames της NASA, στην Καλιφόρνια. «Πρόκειται για τις ίδιες τεχνικές που προτείνουν οι άνθρωποι προκειμένου να εκτραπεί η πορεία ενός αστεροειδή ή ενός κομήτη που κατευθύνεται προς τη Γη. Δεν χρειαζόμαστε απότομη ενέργεια για να μετακινήσουμε τη Γη, απλά χρειαζόμαστε λεπτότητα στον σχεδιασμό και τον χειρισμό.»

Το σχέδιο, που επινόησε ο Δρ. Λόγκλιν και οι συνεργάτες του Ντον Κορικάνσκι και Φρεντ Άνταμς, απαιτεί την προσεκτική κατεύθυνση ενός κομήτη ή ενός αστεροειδούς ώστε να περάσει ξυστά από τον πλανήτη μας και να μεταφέρει τμήμα της βαρυτικής του ενέργειας στη Γη.

«Η ταχύτητα της τροχιάς της Γης θα αυξηθεί και έτσι ο πλανήτης μας θα μετακινηθεί σε μία υψηλότερη τροχιά, μακριά από τον Ήλιο,» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λόγκλιν.

Οι μηχανικοί θα κατευθύνουν τότε τον κομήτη τους ώστε να περάσει πολύ κοντά από τον Δία και τον Κρόνο και να συμβεί η ακριβώς αντίθετη διαδικασία. Ο κομήτης θα πάρει ενέργεια από έναν από τους δύο αυτούς γιγάντιους πλανήτες. Στη συνέχεια, η τροχιά του θα τον γυρίσει πίσω προς τη Γη και η διαδικασία θα επαναληφθεί.

Βραχυπρόθεσμα, το σχέδιο αποτελεί μία ιδανική λύση στο πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη, αν και η ομάδα κατέληξε σε αυτή την ιδέα προκειμένου να προλάβει έναν πιο δραστικό κίνδυνο. Ο Ήλιος αναμένεται να υπερθερμανθεί σε ένα δισεκατομμύριο χρόνια και η βιόσφαιρά μας εκτίθεται σε σοβαρότατο βαθμό, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να ψηθούμε.




Εξ' ου, λοιπόν, και η απόφαση της ομάδας να σώσει τη Γη. «Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε έναν χημικό πύραυλο σε έναν αστεροειδή ή έναν κομήτη και να τον πυροδοτήσουμε την κατάλληλη στιγμή,» πρόσθεσε ο Λόγκλιν. «Είναι βασικές αρχές της επιστήμης των πυραύλων.»


Παρόλα αυτά, υπάρχουν δύο πράγματα στην όλη ιδέα που προκαλούν ανησυχία. Πρώτον, οι μηχανικοί του διαστήματος θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με το πώς θα κατευθύνουν τον αστεροειδή ή τον κομήτη προς τη Γη. Ακόμα και ο παραμικρός λάθος υπολογισμός στην τροχιά θα μπορούσε να τον ρίξει πάνω στη Γη -με ολέθριες συνέπειες.

Είναι ένας κίνδυνος που η ομάδα αναγνωρίζει. «Η σύγκρουση ενός αντικειμένου διαμέτρου 100 χιλιομέτρων με τη Γη, σε κοσμική ταχύτητα, θα αποστείρωνε τη βιόσφαιρα, τουλάχιστον σε επίπεδο μικροβίων,» υπογραμμίζει η ομάδα σε μία μελέτη της Αστροφυσικής και της Επιστήμης το Διαστήματος. «Δεν μπορεί να δοθεί περισσότερη έμφαση στον κίνδυνο.»

Τι θα γίνει, όμως, με τη Σελήνη; Εάν η Γη μετακινηθεί από την τρέχουσα θέση της, «πολύ πιθανόν η Σελήνη να απομακρυνθεί από τη Γη», με αποτέλεσμα να αναστατωθεί ριζικά το κλίμα του πλανήτη.

Οι κριτικές αυτές βρίσκουν σύμφωνους τους επιστήμονες. «Η έρευνά μας έδειξε με ποιον τρόπο η Γη θα ισορροπήσει αρμονικά στο ηλιακό σύστημα,» παραδέχεται ο Λόγκλιν. «Εντούτοις, το σχέδιό μας έχει πρακτικές συνέπειες. Οι υπολογισμοί μας δείχνουν πως για να μετακινηθεί η Γη σε μία ασφαλέστερη μακρινή τροχιά, θα πρέπει να περάσει από ασταθείς ζώνες και θα χρειαστεί προσεκτική καθοδήγηση και ώθηση. Οποιοσδήποτε εξωγήινος αστρονόμος, που θα παρατηρούσε το ηλιακό μας σύστημα, θα καταλάβαινε ότι συμβαίνει κάτι περίεργο και θα συνειδητοποιούσε πως υπεύθυνη για όλο αυτό είναι μία ευφυής μορφή ζωής.

«Το ίδιο ισχύει και για εμάς. Όταν παρατηρούμε άλλα ηλιακά συστήματα και εντοπίζουμε πλανήτες γύρω από άλλους ήλιους -κάτι που τώρα έχει αρχίσει να συμβαίνει- ίσως δούμε ότι κάποιος πλανήτης έχει μετακινηθεί. Τότε θα έχουμε τα πρώτα στοιχεία που θα αποδεικνύουν το έργο εξωγήινων όντων.»

Η NASA θέλει να μετακομίσει τη Γη;; | O.E.Α.Φ. (ΟΜΑΔΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΝΕΞΗΓΗΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ) ΠΗΓΗ

Ξύπνα! Λόγια μασόνου για τη Νέα Παγκόσμια Τάξη / NWO




Eίμαστε μια απόκρυφη οργάνωση. Δουλεύουμε πίσω από τις σκηνές για να χειραγωγήσουμε τον τρόπο που σκέφτονται οι άνθρωποι . Χρησιμοποιούμε το συμβολισμό και τις εικόνες για να ενεργοποιήσουμε τις αδρανείς πτυχές του ανθρώπινου μυαλού. Χρησιμοποιούμε τη μουσική, γιατί αυτό είναι το μέσο που οι νέοι ανταποκρίνονται τώρα. 
Η Πολιτική είναι το κουκλοθέατρο για τους ανθρώπους. Τα έχουμε όλο υπό έλεγχο. Αν η ανθρώπινη φυλή συνεχίσει (έτσι) , θα κάνει το επόμενο βήμα στην εξέλιξη για το τέλος του παλιού κόσμου και την αρχή μιας Νέας Τάξης (Νέα Παγκόσμια Τάξη / NWO)...

—Nikolas Schreck, υψηλός ιερέας του σατανισμού και πνευματικό παιδι του Anton LaVey 
ΞΥΠΝΑ!!!!
Μπέέέέέέέέέέέ!!!!!!!!!

ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ!!! Ένα βίντεο 2,5 λεπτών που λέει… πολλά, με λίγα λόγια!



ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ!!! Ένα βίντεο 2,5 λεπτών που λέει… πολλά, με λίγα λόγια!


Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ 3ης ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (VIDEO)


Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ 3ης ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (VIDEO)

1. ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΌΛΑ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ.


2. Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.


3. Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.


4. ΟΙ ΝΑΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΥΣΕΙΑ.


5. ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ. 

Chemtrails.. από το διάστημα (VIDEO)


Μια επιπλέον απόδειξη από άλλη οπτική γωνία. Παρατηρήστε πως οι γνωστές χημικές ουρές καλύπτουν ολόκληρες περιοχές σε παράλληλους ή δικτυωτούς σχηματισμούς.

Άραγε ποιος ο σκοπός ενός τόσο μεγάλου project; 

Σίγουρα κάτι πολύ μεγάλο!!!
http://www.apocalypsejohn.com/2012/06/chemtrails-video.html

ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟΙΚΙΑ ? --- ΣΤΗΝ ΝΑΣΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΣΑΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ ...!!!!


Τρένα που θα πηγαίνουν στο διάστημα; Αυτός είναι ο νέος τρόπος που σκέφτηκαν οι επιστήμονες προκειμένου να καταργήσουν τις πολυδάπανες και ρυπογόνες πυραυλικές εκτοξεύσεις των διαστημικών οχημάτων. Στόχος τους να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία των σύγχρονων μαγνητικών τρένων υψηλής ταχύτητας: Τα τραίνα θα επιταχύνονται μέσα μια αεροστεγή σήραγγα, η οποία θα φτάνει στην κορυφή ενός ψηλού βουνού και από εκεί θα εκτοξεύονται στο διάστημα.Το φιλόδοξο πρόγραμμα ονομάζεται StarTram (αστρικό τραμ) και υιοθετήθηκε από τη NASA, η οποία αναζητεί προτάσεις και ιδέες για την εφαρμογή του. Οι δικοί μας ερευνητές και επιστήμονες από το ΕΜΠ και τον Δημόκριτο ήδη οραματίζονται τον Όλυμπο ως μελλοντικό διεθνές κοσμοδρόμιο. (www.startram.comhttp://www.elinaas.gr/nea_002.html,https://innovate.nasa.gov/innovation/startram )
Το ελληνικό πρόγραμμα Startram “Όλυμπος – Ζευς”
Η ελληνική υποψήφια συμμετοχή στο StarTram ονομάζεται “Όλυμπος – Ζευς”, το δε διαστημικό όχημα μεταφοράς μικρών φορτίων που προτείνει λέγεται Ζευς. Όπως προαναφέρθηκε, η βασική αρχή πρόωσης των οχημάτων αυτών θα βασίζεται στην τεχνολογία που ενσωματώνουν τα ταχύτατα τρένα μαγνητικής αιώρησης (Maglev), τα οποία ήδη ταξιδεύουν αιωρούμενα λίγα εκατοστά επάνω από το έδαφος προηγμένων χωρών του πλανήτη, αγγίζοντας έως και τα 600 χιλιόμετρα την ώρα. Οι επιστήμονες εικάζουν ότι τα αστρικά τραμ, αν επιταχυνθούν μέσα σε μια κατάλληλα διαμορφωμένη σήραγγα κενού χωρίς τριβές, θα μπορέσουν τελικά να αναπτύξουν ταχύτητα 32.200 χιλιομέτρων την ώρα, η οποία απαιτείται για να μπουν σε τροχιά γύρω από τη Γη – και μάλιστα χωρίς καθόλου καύσιμα.
Φθηνά εισιτήρια και μεταφορές δεμάτων
Σύμφωνα με την εκτίμηση των ειδικών, η επιβατηγός έκδοση των διαστημικών τρένων ίσως αργήσει 20 χρόνια, ενώ θα απαιτηθούν γύρω στα 60 δις δολάρια για την υλοποίηση του σχεδίου. Οι μηχανικοί της NASA σκέφτηκαν αρχικά να εφαρμόσουν την ιδέα σε πολικές περιοχές όπως η Αλάσκα, ο Βόρειος Καναδάς, η Γροιλανδία, η Σιβηρία και η Ανταρκτική. Υπολόγισαν μάλιστα ότι το κόστος μεταφοράς στο διάστημα θα μειωθεί δραματικά με τη χρήση των αστρικών τραμ: Η αποστολή δεμάτων…σε τροχιά θα στοιχίζει 50 δολάρια το κιλό, ενώ ένα απλό επιβατικό εισιτήριο περίπου 5.000 δολάρια. Η εμπορική εκμετάλλευση του σχεδίου μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε διαστημικά ξενοδοχεία σε τροχιά γύρω από τη Γη, που θα απευθύνονται σε μεσαία βαλάντια (!). Οι ειδικοί εκτιμούν επίσης ότι τα ποσοστά ατυχημάτων θα βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με αυτά των σύγχρονων αεροσκαφών. Ωστόσο ως πιο σημαντική εφαρμογή του σχεδίου θεωρούν την έγκαιρη και άμεση αναχαίτιση κάποιας πιθανής απειλής για τη Γη, που θα έχει τη μορφή ενός αστεροειδή ή κομήτη με τροχιά προς τον πλανήτη μας. Όσον αφορά το απώτερο μέλλον, ακολουθούν ταξίδια και εποίκηση του διαστήματος, καθώς και εκμετάλλευση πόρων από περιπλανώμενα αστρικά σώματα.

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΦΩΤΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΓΡΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΤΕΞΑΣ ΒΙΝΤΕΟ‏



Περίεργα φώτα αναστάτωσαν τους ενοίκους μιας αγροικίας στο Τέξας των ΗΠΑ. Στην αρχή τα φώτα φαίνεται ότι ίπτανται ενώ στη συνέχεια όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο.... σχεδόν κάθονται στην επιφάνεια της Γης. 



Το γεγονός βιντεοσκοπήθηκε το Μάιο. Το βίντεο ανέβηκε στο youtube δύο φορές. Την πρώτη φορά κατέβηκε καθώς ένας χρήστης έκανε λόγω για αγροτικά μηχανήματα τα οποία εργάζονταν. Το βίντεο ανέβηκε ξανά αποδεικνύοντας ότι δεν πρόκειται για αγροτικά μηχανήματα. 
ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΦΩΤΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΓΡΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΤΕΞΑΣ ΒΙΝΤΕΟ‏ | Ο Κλοιός ΠΗΓΗ ht

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ξέρουμε αλλά δεν μπορούμε να μιλήσουμε...


Ξέρουμε αλλά δεν μπορούμε να μιλήσουμε...

Ο Kevin Martin, είναι Αμερικανός Μετεωρολόγος ο οποίος υπήρξε αρνητικός στο θέμα των chemtrails και για μεγάλο διάστημα, εξαρτώμενος αλλά και απειλούμενος επαγγελματικά αντιμετώπιζε το θέμα όπως η πλειοψηφία των επιστημόνων:

Αρνούταν πεισματικά την ύπαρξη των chemtrails.Τα ακραία όμως καιρικά φαινόμενα των τελευταίων ετών καθώς και η αλλαγή στην πορεία της υγείας του,τον έκαναν.....να αποκαλύψει όσα ξέρει για το θέμα και να δραστηριοποιηθεί δυναμικά,ζητώντας τη βοήθεια όλων μας για να σταματήσει αυτή η καταστρεπτική για τον πλανήτη και τον άνθρωπο-δραστηριότητα..

Αυτή είναι η αποκάλυψη του Kevin Martin:

“Ασχολούμαι με την πρόγνωση του καιρού για περισσότερο από 10 χρόνια. Έχω δει πολλά πράγματα στον ουρανό μας. Πολλοί με ρώτησαν το λόγο που με ώθησε από αρνητής του φαινομένου να γίνω σκεπτικιστής. Και επιτρέψτε μου να ρωτήσω κάτι...

Αν είχατε ένα επάγγελμα που σχετίζεται με κάποια επιχείρηση για την οποία δεν επιτρέπεται να μιλήσετε – τι θα κάνατε; Τι θα μπορούσε να συμβεί; Ακριβώς αυτό. Εσείς θα το αποφεύγατε. Έχω χάσει θέσεις εργασίας, και ακόμη κλήθηκα να εγκαταλείψω μια συνέντευξη για θέσεις μετεωρολογίας εξ αιτίας των chemtrails. Οι Μετεωρολόγοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν. Γνωρίζουμε πως αυξάνονται. Αλλά οι περισσότεροι μετεωρολόγοι δεν θα αποκαλύψουν οποιοδήποτε μέρος του προγράμματος. Οι περισσότεροι εργάζονται για μεγάλα μέσα ενημέρωσης και τη δουλειά τους ακολουθεί τη «γραμμή».

Εγώ όχι, γι’ αυτό και πηγαίνω «ενάντια» σε πολλούς Οργανισμούς Πρόβλεψης Καιρού, ακόμη και σε ολόκληρο το οπλοστάσιο της NOAA και των οργανισμών πρόβλεψης τυφώνων, ανεμοστρόβιλων, ακόμη και για τις τοπικές καιρικές προβλέψεις.

Με ενδιαφέρει λιγότερο ποιοι είναι ή τι ξέρουν. Το μόνο που ξέρω είναι, πως αυτό που ξέρουν δεν μπορούν να το πουν. Κατά τα τελευταία 3-4 χρόνια αρρωσταίνω ολοένα και περισσότερο. Συνήθως αρρώσταινα κατά μέσο όρο μία φορά κάθε 2 χρόνια. Αυτό μέχρι το 2004, όταν άρχισα να αρρωσταίνω ετησίως. Τώρα αρρωσταίνω 3-4 φορές το χρόνο, και έχω προβλήματα στο στήθος / καρδιακά. Θέλω να πω έλα; Στην ηλικία μου και καρδιακά προβλήματα;

 Αυτά ήρθαν ξαφνικά και ακόμα δεν έχω ιδέα γιατί τώρα. Πολλοί μου λένε, πως οι προβλέψεις μου είναι εξαιρετικές. Αλλά έχω παρατηρήσει, πως η ικανότητά μου να προβλέψω Τυφώνες έχει μειωθεί. Γιατί; Επειδή κατευθύνονται ή επηρεάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αντίθετα από το παραδοσιακό κλίμα. Αυτό το ξέρω, και αυτό είναι που επηρεάζει τη μέθοδο πρόβλεψης που χρησιμοποιούσα για πολλά χρόνια. Να σε διώχνουν από συνεντεύξεις για θέσεις μετεωρολόγων, αλλαγή μεθόδου πρόβλεψης, η υγεία μου, όλα τα σημεία οδηγούν σε ένα πράγμα:

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ

Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αυτά τα chemtrails χρησιμοποιούνται για την τροποποίηση των καιρικών συστημάτων. Ο λόγος που πολλοί αρρωσταίνουν περισσότερο το χειμώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, οφείλεται στο γεγονός ότι ο ψεκασμός γίνεται στα μετωπικά συστήματα . Πολλές εκατοντάδες μίλια μπροστά τους. Οι χημικές ουσίες των ψεκασμών πέφτουν κάτω όταν οι καταιγίδες χτυπούν με τη μορφή βροχής ή το χιονιού. Αυτό είναι αλλιώς γνωστό ως όξινη βροχή.

Αυτό σίγουρα μπορεί να προκαλέσει κινδύνους για την υγεία του πλανήτη. Στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μένω μέσα, όταν έχω προβλέψει chemtrails σε όλη την Νότια Καλιφόρνια, και σίγουρα έχω σταματήσει να βγαίνω όταν έχει καταιγίδες όταν ξέρω ότι θα βρέξει ή θα χιονίσει ταυτόχρονα χημικές ουσίες. HAARP και Chemtrails – Ναι. και τα δύο χρειάζονται. Πειράματα με τη χρήση των μετάλλων που υπάρχουν στη σούπα των chemtrail χρησιμοποιούνται για να στοχεύουν σε περιοχές τις οποίες χτυπούν με επαναλαμβανόμενα σήματα από το HAARP.

Η θέρμανση των ανώτερων στρωμάτων της ατμόσφαιρας μπορεί να προκαλέσει αλλαγή στη μετάδοση της θερμότητας, που είναι ευρύτερα γνωστή ως αλλαγή ροής του ανέμου. Αυτό μπορεί να διαταράξει την ταχύρρευμα (jet stream) του πλανήτη και μπορεί να έχουν ως στόχο να κατευθύνουν τα συστήματα με ανώμαλους τρόπους. Τα Chemtrails είναι μόνο συμπύκνωση (contrails) λέτε; Αυτό το νομίζετε μόνο και μόνο επειδή «οι ουρές» έχουν τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό των κινητήρων που, αυτοί προκαλούν ένα contrail;

Λοιπόν ας το ξανασκεφτούν … Ξέρω ότι αυτό είναι ένα απλό γεγονός και μπορείτε να το πάρετε όπως είναι

…Τα συστήματα Chemtrail επισυνάπτονται ακριβώς κοντά ή κάτω από το επίπεδο των κινητήρων. Γίνονται ένα καλό μείγμα με τις κανονικές συμπυκνώσεις (contrail) και διαρκούν πολύ περισσότερο. Αν νομίζετε πως μόνο λόγω του αριθμού των αεροπλάνων αυτά είναι μόνο κανονικές συμπυκνώσεις ας το ξανασκεφτείτε.

Η κυβερνητικές εξουσίες είναι εξυπνότερες από όσο πιστεύουν οι άνθρωποι και διατηρούν τα συστήματα «γραμμής» ώστε να είναι σύμφωνα με τον αριθμό των κινητήρων του τύπου αεροπλάνου που χρησιμοποιούν. Είναι πάντα σταθερό. Πώς μπορώ να ξέρω πότε θα χτυπήσουν;
Λοιπόν δεν μπορώ να αποκαλύψω την προσωπική επαφή μου, που μου λέει περίπου το 33% των επερχόμενων εργασιών ψεκασμού. Ωστόσο, μπορώ να πω ότι αυτή με τα «φώτα λειτουργίας» πάνω τους, αποτελεί μέρος από τις εξωτερικές πληροφορίες που λαμβάνω. Για την ασφάλειά τους Ποτέ δεν θα αποκαλύψω ποιος είναι αυτός ή αυτή. Έτσι, όπως γνωρίζετε, εμείς ως μετεωρολόγοι γνωρίζουμε τον εναέριο χώρο μας.

 Γνωρίζουμε τι ακριβώς περνά μέσα σε αυτόν και πότε. Πρέπει να το γνωρίζουμε. Αυτό είναι που παρακολουθείτε. Πριν από χρόνια ρωτήθηκα για τις ουρές(τα chemtrails) … “Τι ουρές;” και έπρεπε να τα απομυθοποιώ (να τα αρνούμαι) και τα στέλνω στην πορεία τους. Αυτό έπρεπε να κάνω. Τίποτε περισσότερο. Υπάρχουν τα chemtrails και πρέπει να γνωρίζετε σχετικά…

Πώς μπορούμε να το σταματήσουμε αυτό; Γιατί δεν βοηθάτε την εκστρατεία έξω; Εμείς συλλέγουμε τα αποδεικτικά στοιχεία μας και αυτό θα διαρκέσει για όσο είναι δυνατόν πριν από τον τερματισμό λειτουργίας. Οι προβλέψεις είναι 90% ακριβές. Με ρωτήσατε πώς μπορούν να ακριβή. 90% είναι το καλύτερο που μπορώ να δώσω, επειδή τίποτα δεν είναι 100%. Θα μπορούσαν να ακυρώσουν μια επιχείρηση σε ένα λεπτό. Ελπίζω πως η τοποθέτηση σας βοήθησε να καταλάβετε το ιστορικό αυτού που κάνω, γιατί άλλαξα, και τι ξέρω …

” Ο K.Martin , εκτός από την ιστοσελίδα που διατηρεί και στην οποία αναρτεί τις προβλέψεις του για τον καιρό, έχει δημιουργήσει ένα σύστημα- χάρτη το οποίο ονόμασε: chemtrails alert και με το οποίο προειδοποιεί για τους επερχόμενους αεροψεκασμούς παγκοσμίως.

Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ,ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΨΕΥΔΟΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ-ΣΧΕΔΙΟ BLUE BEAM



O ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ (1929-1995) ΕΖΗΣΕ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ....

ΤΟ 1965 ΕΚΑΨΕ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ(12 ΜΕΤΡΩΝ) ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ,ΣΤΗ ΤΥΦΛΙΔΑ!!

ΤΟΤΕ ΠΑΡΕΝΕΒΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚGB ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΗΤΗ..

ΟΤΑΝ ΕΡΩΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ:ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΤΡΕΤΟ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΛΕΝΙΝ ΝΑ ΛΕΤΕ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΗΜΩΝ ΙΣΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!

ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ,ΜΕ ΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟΝ... ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΕ ΨΥΧΕΙΑΤΡΙΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!
Ο ΓΕΡΟΝΑΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ:


ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ!
ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΑΝΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΥΔΟΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ!ΘΑ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΙΤΕ!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΜΙΑ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΣΤΗΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΥΔΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΚΑΘΕΣΤΟΤΩΣ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ!
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡAΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟΝΙΣΕΙ:

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΩΓΗΪΝΟΙ (UFO- A.T.I.A). ΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΑΠΑΤΕΣ(Π. ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ).
Για το θέμα των U.F.O., των εξωγήϊνων, και της ζωής σε άλλους πλανήτες ο γνωστός ασκητής π.Πορφύριος, ο άνθρωπος του Θεού, πού μπορούσε από μία φωτογραφία προσώπου να σού πεί τα πάντα γι΄αυτό, ή να σού υποδείξει από φωτογραφία, σε ποιο βάθος μπορούσες να βρείς νερό ή πετρέλαιο, όταν ρωτήθηκε σχετικά, είχε πεί: 

« Αυτά όλα να ξέρεις, είναι πράγματα φανταστικά, δαιμονικά. Ζωή σε άλλον πλανήτη δεν υπάρχει… »


Ένας μοναχός επηρεασμένος από τις φήμες, που ακούγονταν για εξωγήινους, πήγε στο Γέροντα Παϊσιο και τον ρώτησε:
-Γέροντα, ακούω που μιλούν για εξωγήινους και θέλω να μου πείτε εσείς .Υπάρχουν ή όχι;

- Στα παλιά τα εργοστάσια έδιναν κίνηση από στα μηχανήματα με κάτι κυλίνδρους που συνδέονταν με ένα ιμάντα. Περιστρέφοντας ο ιμάντας τους κυλίνδρους έδινε κίνηση και στα άλλα μηχανήματα. Όταν όμως χαλούσε κάποιος κύλινδρος –κι έπρεπε να επισκευαστεί –έβγαζαν τον ιμάντα από το χαλασμένο κύλινδρο και τον έβαζαν σε ένα κύλινδρο, που πάντα γύριζε , χωρίς να κάνει καμία δουλεία.
Χρησίμευε μόνο, για να τοποθετήσουν σε αυτόν ,τον ιμάντα κάποιου χαλασμένου κυλίνδρου, για να μη σταμάτα το εργοστάσιο .Αυτός ο κύλινδρος ονομαζόταν τρελός, γιατί γύριζε χωρίς να κάνει κάποια δουλεία .Και εσύ τώρα αυτό τον κύλινδρο μου θύμισες , που γυρνάει χωρίς να κάνει κάτι. Άφησες την πνευματική σου εργασία και γυρνά ο νους σου σαν τον τρελό κύλινδρο από εδώ και από εκεί.


Σατανάς
"Ας επανέλθουμε, όμως, στη δαιμονολογική θεώρηση κι ας αναφέρουμε μια βασική θέση της Αγ. Γραφής, ως προς το Διάβολο, Μετά την πτώση του από τίς αγγελικές δυνάμεις στις όποιες άνηκε εκ της δημιουργίας, περιπολεύει στο χώρο γύρω από τη γη, στην ατμόσφαιρα και πάνω στη γη. Προσπαθεί δε να άγρεύει ψυχές για την Κόλαση. Ό Μέγας Αθανάσιος σημειώνει ότι ό Σατανάς «περιπλανάται εδώ κάτω, μέσα στον αέρα, όπου —εξουσιάζοντας τους δαίμονες πού είναι μαζί του, μια και μοιάζουν στην ανυπακοή (προς το Θεό)— προκαλεί με τη βοήθεια τους φαντασίες (σ'έκείνους πού έξαπατοϋνται)»


Ό μόνος Σωτήρας


Καί για να κλείσουμε τη συζήτηση αυτή, θα τονίσουμε το έξης: Ό άνθρωπος έχει, έστω κι αν το αρνείται, ένα τεράστιο ερωτηματικό μέσα του —ό Θεός του το έχει βάλει— πού τον κατατρώγει συνεχώς καί δεν τον αφήνει σε ησυχία: Ποια είναι ή αιτία του καί ποιος είναι ό σκοπός του. Καί μόνο όταν απαντήσει σ' αυτό το ερωτηματικό σωστά, το μετασχηματίζει σε θαυμαστικό του Θεού. Του Θεού ό όποιος είναι αφετηρία, αλλά καί προορισμός του ανθρώπου, ως δημιουργός του καί ως έλκύουσα καί άγαπητική καρδία, για να θυμηθούμε καί το λόγο του Αγ. Αυγουστίνου: «Θεέ μου, μας έπλασες για Σένα καί μόνο κοντά σε Σένα βρίσκει ανάπαυση ή καρδιά μας». Μόνο, λοιπόν, με το Σωτήρα Χριστό γεμίζει το κενό της καρδιάς μας καί όχι με τους διάφορους άλλους «σωτήρες» γήινους ή εξωγήινους. "Ας επιστρέψουμε, συνεπώς, κοντά Του