Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Γ. Βαρουφάκης: “Η Ελλάδα έχει τελειώσει” (video)


Γ. Βαρουφάκης: “Η Ελλάδα έχει τελειώσει” (video)


Γ. Βαρουφάκης: “Η Ελλάδα έχει τελειώσει” (video)


Η Ελλάδα είναι ακυβέρνητη (ενώ ο εκτροχιασμός του ευρώ συνεχίζεται): Συνέντευξη στο ABC 26 Ιουνίου



Μετά τις τελευταίες ελληνικές εκλογές, έδωσα συνέντευξη στο ABC. Στη συνέντευξη παρουσίασα μια ζοφερή, αλλά ρεαλιστική οπτική για το πόση λίγη σημασία έχει τώρα το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. «Η Ελλάδα έχει τελειώσει”, υποστήριξα, εφ ‘όσον το εκτροχιασμός του ευρωσύστηματος προχωρά ανεμπόδιστος.

Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση (σε μετάφραση papaioannou)

Παρουσιαστής: Μαζί μας σήμερα από την Αθήνα είναι ο Έλληνας οικονομολόγος Βαρουφάκης Γιάνης. Το προφανές ερώτημα είναι: τι συμβαίνει τώρα;

Γ. Βαρουφάκης, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ: Λοιπόν, ο εκτροχιασμός του τρένου που είναι η Ευρωζώνη, ο οποίος ξεκίνησε με την Ελλάδα και στη συνέχεια κι άλλα βαγόνια άρχισαν να φεύγουν διαδοχικά – η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, τώρα η Ισπανία – συνεχίζεται. Οι Εκλογές που έγιναν δεν πρόκειται να το αλλάξουν αυτό.. Ο ενθουσιασμός και γιορτές είναι πλήρως και εντελώς άστοχες. Φοβάμαι ότι η ευρωζώνη και η Ευρώπη συνεχίζει στο ίδιο μονοπάτι των δύο τελευταίων χρόνων και το ίδιο σερί λαθών, μια κωμωδία λαθών. Απλώς κοιτάξτε την Ισπανία και τι συμβαίνει εκεί σήμερα. Κοιτάξτε τι συμβαίνει στην Ιταλία. Αν δεν αλλάξει γρήγορα η λογική -ή ό, τι περνάει σαν λογική στην ευρωπαϊκή προσέγγιση της κρίσης-, πολύ σύντομα η Ευρωζώνη θα είναι ιστορία.

Παρουσιαστής: Λοιπόν, ας μείνουμε με την μεγάλη εικόνα για την ώρα πριν εμβαθύνουμε στην Ελλάδα. Τι νομίζετε ότι θα μπορούσε να γίνει εξ εξής ώστε να αποτραπεί η καταστροφή όπως την βλέπετε;

Γ. Βαρουφάκης: Λυπάμαι, δεν σας ακούω, επειδή υπάρχει πολύς θόρυβος – θα μπορούσατε να επαναλάβετε το ερώτημα;

Παρουσιαστής: θα το κάνω. Τι νομίζετε ότι πρέπει να γίνει για να αποτραπεί η καταστροφή όπως την βλέπετε;

Γ. Βαρουφάκης: Τρία πράγματα, τα πολύ απλά βήματα χρειάζεται να γίνουν. Κοιτάξτε, στην Ευρώπη, είτε πρόκειται για Ελλάδα ή την Ισπανία, αυτό που έχουμε τώρα είναι αφερέγγυες τράπεζες που βρίσκονται σε θανάσιμο εναγκαλισμό με αφερέγγυα κράτη. Έτσι, τα κράτη περνούν – δανείζονται χρήματα από το κέντρο της Ευρώπης, προκειμένου να δοθούν στις τράπεζες και οι τράπεζες δανείζονται για να τα δώσουν στα κράτη και τελικά τράπεζες και κράτη είναι εγκλωβισμένοι σε ένα θανάσιμο εναγκαλισμό και πνίγουν ο ένας τον άλλον πολύ γρήγορα.

Κάτι πρέπει να κάνουμε ώστε να σπάσει αυτό το δεσμό μεταξύ αφερέγγυων τραπεζών και κρατών σε πτώχευση. Ο τρόπος να γίνει αυτό είναι η ενοποίηση του τραπεζικού συστήματος ώστε να χρηματοδοτούνται άμεσα, όχι μέσω εθνικών κυβερνήσεων αλλά μέσω ΕΕ. Αυτό είναι ένα πολύ απλό βήμα, αλλά είναι ένα βήμα φαίνεται πάρα πολύ μακριά για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δεύτερον, Χρειάζεται κοινοτικοποίηση του χρέους ένα είδος κοινού χρέους, όπως έχουμε στην Αυστραλία, όπου η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει το δικό της χρέος πέραν των πολιτειών.

Και τρίτον, χρειαζόμαστε μια επενδυτική πολιτική η οποία θα διατρέχει ολόκληρη την ευρωζώνη. Επειδή έχουμε μια υστερούσα νομισματική περιοχή, πρέπει να έχετε και μια επενδυτική στρατηγική, με ένα μηχανισμό ανακύκλωσης για το όλο θέμα. Αν δεν έχετε αυτά τα πράγματα, και η Γερμανία δεν θέλει να έχετε αυτά τα πράγματα, φοβάμαι ότι δεν υπάρχει απολύτως τίποτα για να αποτρέψει τη συνέχιση αυτής της αργής κίνησης εκτροχιασμού.

Παρουσιαστής: Για να επιστρέψω στην Ελλάδα συγκεκριμένα, βλέπουμε ότι οι πολιτικοί στην Ελλάδα δεν μπόρεσαν καν να συμφωνήσουν για τους όρους μιας τηλεοπτικής συζήτησης κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας. Πώς θα φτάσουν σε συμβιβασμό σε μέτρα για τη διόρθωση της ελληνικής οικονομίας;

Γ. Βαρουφάκης: Δεν μπορούν να διορθώσουν την ελληνική οικονομία. Η ελληνική οικονομία έχει τελειώσει. Η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε μια μεγάλη, μεγάλη ύφεση. Η κοινωνική οικονομία διάγει ένα μεγάλο, μακρύ χειμώνα δυσαρέσκειας. Δεν υπάρχει καμία δύναμη, καμία δυνατότητα εντός της ελληνικής οικονομίας, από την ελληνική κοινωνία, που να μπορεί να το αποτρέψει .- Φανταστείτε να ήμασταν στο Οχάιο της μεγάλης ύφεσης το 1931 και να σας ρωτούσαν: τι μπορούν να κάνουν οι πολιτικοί του Οχάιο για να βγάλουν το Οχάιο από τη Μεγάλη Ύφεση; Η απάντηση είναι τίποτα.

Παρουσιαστής: Τι θα συμβεί λοιπόν, στη συνέχεια στην Ελλάδα;

Γιάννης Βαρουφάκης: Εξαρτάται από το τι συμβαίνει στην ευρωζώνη. Όπως αυτό που συνέβη στο Οχάιο προέκυψε από την άνοδο του προέδρου Ρούζβελτ και το Νιου Ντιλ. Αν δεν έχουμε μια νέα συμφωνία για την Ευρώπη, η Ελλάδα δεν πρόκειται να έχει καμιά ευκαιρία. Αυτό δεν σημαίνει ότι εάν η Ευρώπη αλλάξει και διασωθεί θα διασωθεί και Ελλάδα. Είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση όμως η ευρωζώνη να βρει ένα ορθολογικό σχέδιο για τον εαυτό της. Δεν είναι επαρκής προϋπόθεση. Η Ευρώπη μπορεί να διορθώσει τον εαυτό της και η Ελλάδα, να είναι τόσο αδύναμη και σε τέτοια κακή μοίρα, που να έχει τεράστια προβλήματα και να μην ανακάμψει ποτέ. Αλλά έως ότου και εάν η ευρωζώνη βρει ένα λογικό σχέδιο για να το σταματήσει αυτό τον εκτροχιασμό σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, σε ολόκληρη την ευρωζώνη, η Ελλάδα δεν έχει καμία τύχη.

Παρουσιαστής: Διάβασα κάποια στατιστικά σήμερα ότι 7 στους 10 Έλληνες θέλουν να μεταναστεύσουν. Πώς θα περιγράφατε την εθνική διάθεση εκεί;

Γ. Βαρουφάκης: Αυτή είναι η δική μας Μεγάλη Ύφεση. Όχι μόνο από οικονομική άποψη, αλλά και με ψυχολογικούς όρους. Οι Έλληνες βρίσκονται σε κατατονική κατάσταση για μια στιγμή και σε κατάσταση της οργής, μια άλλη. Αυτή είναι μια τυπική περίπτωση μανιοκατάθλιψης. Δεν υπάρχουν προοπτικές. Δεν υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Υπάρχουν θυσίες, αλλά κανείς δεν έχει την αίσθηση ότι οι θυσίες αυτές πιάνουν τόπο. Ότι αποτελούν επενδύσεις για το μέλλον.

Αυτό είναι το πρόβλημα όταν είσαι κολλημένος σε μια ευρωζώνη που είναι πραγματικά άσχημα σχεδιασμένη, οποία καταρρέει και η οποία δεν δίνει ευκαιρίες στα αδύναμα μέρη της να διαφύγουν μέσα από κάποιο είδος λυτρωτικής κρίσης.

Παρουσιαστής: κ.Γιάνη Βαρουφάκη, μπορούμε να ακούσουμε πόσος θόρυβος είναι εκεί που είστε. Σας ευχαριστώ πολύ που βρήκατε το χρόνο για να μας μιλήσετε απόψε.

Γ. Βαρουφάκης: Σας ευχαριστώ.

ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ( ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ) ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ?‏


ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ( ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ) ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ?‏


Μια τυχαία κατάρριψη;
Οι Σύριοι μετά το πάθημα τους με την αυτομόληση ενός πιλότου τους με ένα mig-21 στην Ιορδανία είχαν δώσει μήνυμα στην αντιαεροπορική τους άμυνα να καταρρίπτεται άμεσα κάθε άγνωστο αεροσκάφος. Η εντολή είχε σκοπό να φοβίσει κάθε σκεπτόμενο να αυτομολήσει με τον ίδιο τρόπο.

Προφανώς η αντιαεροπορική άμυνα πίστευε ότι το αεροσκάφος ήταν συριακό και γι αυτό η αντίδραση ήταν τόσο άμεση.

Εγείρεται όμως και κάποιο ερώτημα σχετικά με το ρόλο του τουρκικού αεροσκάφους.
Το αεροπλάνο rf-4 ήταν αναγνωριστικό και πετούσε ιδιαίτερα χαμηλά για τον τύπο του και την αποστολή του.

Ίσως να δοκίμαζε τα συριακά αντιαεροπορικά μέσα που περιλαμβάνουν σ-300.
Αν αυτό ισχύει πρέπει τώρα να γίνονται σχέδια εκ μέρους της Τουρκίας για επίθεση στη Συρία.

Οι αναφορές για συγγνώμη της Συρίας προς την τουρκία δεν επιβεβαιώνονται ακόμη και όλα θα εξαρτηθούν από το αν θα βρεθούν ζωντανοί οι πιλότοι του αεροσκάφους.

Αν βρεθούν νεκροί να αναμένεται σύντομα αεροπορική επιδρομή σε αντίποινα.

Η διεθνής κοινότητα προσπαθεί να βρει αφορμή για να επιβάλει ζώνη απαγόρευσης πτήσεων.

Για να υλοποιηθεί αυτό το σενάριο πρέπει πρώτα να κατασταλεί η συριακή αντιαεροπορική άμυνα και να μπορούν να πετάνε χωρίς φόβο στον συριακό εναέριο χώρο αεροπορικές δυνάμεις του νάτο. Στο πλαίσιο αυτών των σχεδίων εντάσσεται και η παρεμπόδιση ενός ρωσικού πλοίου με φορτίο βαριά συριακά ελικόπτερα να επιστρέψει στη Συρία. Αυτό επιτεύχθηκε με ανάκληση της ασφαλιστικής κάλυψης του πλοίου όταν αυτό βρισκόταν κοντά στα ύδατα της Σκωτίας μετά την δημόσια αποκάλυψη του φορτίου του.

Παράλληλα δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο ότι πρόσφατα η Τουρκία έκανε ασκήσεις με δυο αεροπλάνα των ηνωμένων αραβικών εμιράτων τύπου μιράζ 2000 στην περιοχή της ρόδου.
Ούτε είναι τυχαίο ότι το ισραήλ έκανε πολύ πρόσφατα αεροπορικές νυκτερινές ασκήσεις στον εναέριο χώρο της Κύπρου που περιελάμβαναν 12 μαχητικά, δυο αεροσκάφη εναέριου εφοδιασμού και έγινε χρήση μέσων ηλεκτρονικού πολέμου.

Όλα συνηγορούν στο ότι θα γίνει σύντομα νυκτερινή αεροπορική επίθεση κατά της Συρίας και το ισραήλ που το γνωρίζει προετοιμάζεται για τα σχετικά αντίποινα που θα περιλαμβάνουν επίθεση στα αεροδρόμια του από την Συρία.

Αυτό εξηγεί ίσως και τις αντίστοιχες ασκήσεις της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας σε επιθετικό ρόλο που έγιναν πρόσφατα και ξάφνιασαν για την σκοπιμότητα τους.
Πως όμως θα λέγεται η επιχείρηση?

Δόρυ η ασπίδα? 

Για να παραφράσω λίγο τον κ. Φράγκο, που του ξέφυγε...

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Σήραγγες 30.000.000 ετών


Σήραγγες 30.000.000 ετών

Στην περιοχή του Καυκάσου στην κορυφογραμμή Uvarov, απέναντι από το βουνό Arus, υπάρχουν σήραγγες, μία εκ των οποίων έχει κατεύθυνση προς την χερσόνησο της Κριμαίας και η άλλη στην πόλη του Κρασνοντάρ, Eisk και Ροστόφ Ον Ντον μέχρι την περιοχή του Βόλγα. Στην περιοχή του Κρασνοντάρ υπάρχει άλλη στοά που φτάνει στην Κασπία Θάλασσα. Αυτά διαπιστώθηκαν από αποστολή που συγκροτήθηκε για αυτό την σκοπό. 

Δυστυχώς, πιο λεπτομερείς πληροφορίες, η αποστολή δεν έδωσε εκτός την

πάνω Φώτο. Όπως βλέπετε είναι λεία (υαλωμενη ) και σε ευθεία κατεύθυνση. Υπάρχουν τούνελ σε όλο τον πλανήτη.

Το κομβικό σημείο βρίσκεται στα σύνορα της Σλοβενίας και της Πολωνίας στο Beskid στην οροσειρά Tatra .Στο όρος ακριβώς Babia, που έχει ύψος 1725 μ. είναι ο κόμβος. Η σήραγγα, που βρίσκεται στα αριστερά οδηγεί στη Γερμανία, στη συνέχεια στην Αγγλία και στην αμερικανική ήπειρο. Η άλλη σήραγγα επεκτείνεται στη Ρωσία, στον Καύκασος: και στη συνέχεια στην Κίνα και την Ιαπωνία, και στη συνέχεια - στην Αμερική. 

Η ηλικία αυτών των σηράγγων είναι περίπου 30 εκατομμύρια χρόνια. Τότε έπεσε στη γη και ένας μεγάλος αστεροειδής. 

Οι σήραγγες κατασκευάστηκαν για να προφυλαχτούν από τον αστεροειδή. Ποιοι να προφυλαχτούν ; Μα όπως καταλαβαίνεται οι εξωγήινοι . Ακόμη καταφεύγουν πολλοί εξωγήινοι σε αυτές τις σήραγγες. Είναι πλήθος οι σήραγγες και διασχίζουν όλη την Γη . Άλλη φορά θα γράψω περισσότερες λεπτομέρειες.  

Αναψε η φωτιά του Πολέμου!


Αναψε η φωτιά του Πολέμου!


Δυστυχώς η φωτιά του πολέμου έχει ανάψει.
Η κατάρριψη των δύο τουρκικών αεροσκαφών δεν έγινε τυχαία.

Την συριακή αεράμυνα αυτήν την στιγμή την χειρίζονται Ρώσοι, διότι η αεράμυνα αυτή πρωτίστωςπροστατεύει την ρωσική βάση της Ταρσούς στη Συρία.

Επομένως τα τουρκικά αεροσκάφοι τα έριξαν Ρώσοι!

Αυτό όμως μάλλον πρέπει να θεωρηθεί ως απάντηση των Ρώσων στην κίνηση του ΝΑΤΟ να στείλει αρμάδα( η οποία έχει και τουρκική φρεγάτα) στην Μαύρη Θάλασσα ώστε να παρακολουθήσει την κάθοδο ρωσικών πλοίων στη Μεσόγειο.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ:

1. Ποιά θα είναι η απάντηση του ΝΑΤΟ και της Τουρκίας;

2. Μήπως η Κύπρος επειδή πήγε για δανεισμό στη Ρωσία και όχι στο ΔΝΤ;

3. Μήπως πρέπει να χρεοκοπήσουμε τώρα ώστε να μην μπορούμε να βοηθήσουμε τη Κύπρο; Ποιός μπορεί να ξέρει άραγε με σιγουριά.

4. Πάντως, αυτό που είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο, είναι οτι θα αρχίσουν συνεχόμενα γεγονότα (μικρά ή μεγάλα) που θα οδηγήσουν σταδιακά σε ένα μεγάλο μπάμ, σε μια γενική σύρραξη!

Ερώτηση: Γιατί όμως οι πολιτικοί μας δεν θέλουν να ξέρουμε και προσπαθούν να μπλοκάρουν αυτές τις ειδήσεις;

Απάντηση: Διότι Γνωρίζουν!

1. Διότι υπηρετούν την ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ που θέλει να μειωθεί ο πληθυσμός της Γής! Επομένως τους βολεύει ο πόλεμος. Αρα, θέλουν να μας βρουν απροετοίμαστους (τρόφιμα, φάρμακα) ώστε να πεθάνουν όσο γίνεται πιο πολλοί.

2. ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ (ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ)! Τους έχει τρομάξει πάρα πολύ ότι τα γεγονότα ταυτίζονται με τις προφητείες των γερόντων της Ορθοδοξίας και προσπαθούν ακόμα και οι δικοί μας ( οι Ελληνες παγκοσμιοποιητές) να γίνει ο πόλεμος χωρίς όμως να συμβεί το τελικό αποτέλεσμα που λένε οι προφητείες.

Το μόνο που έχω να πώ είναι ένα: Προετοιμαστείτε υλικά και ψυχικά!

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ocean X Team Ενημέρωση: Βαλτική Θάλασσα Αντικείμενο Εκπέμπει Μυστηριώδης Ασπίδα EMP (VIDEO)


Ocean X Team Ενημέρωση: Βαλτική Θάλασσα Αντικείμενο Εκπέμπει Μυστηριώδης Ασπίδα EMP (VIDEO)


Η ομάδα Ocean X επιστρέφει από την πρώτη αποστολή της,τη διερεύνηση του μυστηριώδους αντικειμένου που ανακαλύφθηκε στη Βαλτική Θάλασσα.

Η αποστολή επρόκειτο να δώσει απαντήσεις, αλλά, αντίθετα, έχει επιφέρει ακόμη περισσότερα ερωτήματα.


" Κάποιο παράξενο φαινόμενο συνέβη ...



Κύριος στόχος της κατάδυσης ήταν να κινηματογραφήσουμε το αντικείμενο, αλλά η φωτογραφική μηχανή και η κάμερα,σταμάτησαν να λειτουργούν όταν πλησιάσαμε το αντικείμενο.

"Γιατί δεν λειτουργεί τίποτα ηλεκτρικό εκεί έξω,ακόμα και το δορυφορικό τηλέφωνο,σταμάτησε να λειτουργεί,όταν ήμασταν πάνω από το αντικείμενο και στη συνέχεια απομακρυνθήκαμε περίπου 200 μέτρα και ενεργοποιήθηκαν ξανά όλες οι συσκευές μας,και όταν φτάσαμε πάλι πίσω από στο αντικείμενο πάλι σταμάτησαν όλες οι συσκευές μας,και αυτό είναι πολύ περίεργο.

" Ο κ. Hogerborn λέει ότι δεν έχει ξαναδεί ποτέ κάτι σαν αυτό στα 20 χρόνια του ως επαγγελματίας δύτης.Ο Dennis Åsberg της ομάδαςOcean X είναι εκατό τοις εκατό βέβαιος μετά την πρώτη εξόρμηση, ότι έχουν βρει κάτι εντελώς ασυνήθιστο
.


source

Απόρρητο εναέριο όχημα εντοπίζει δορυφόρος


Απόρρητο εναέριο όχημα εντοπίζει δορυφόρος

Μυστηριώδες εναέριο όχημα εντοπίζει δορυφόρος σταθμευμένο στην  εγκατάσταση Skunk της Lockheed Martin Palmdale, στην Καλιφόρνια. Το τροχιακό στιγμιότυπο αναφέρεται ότι ελήφθησε στις 4 Δεκεμβρίου, αλλά έγινε δημόσιο μόλις την περασμένη εβδομάδα από ένα blog με το όνομα George Kaplan , που αυτο-περιγράφεται "ανοικτού κώδικα" και είναι αναλυτής πληροφοριών που βασίζεται αποκλειστικά σε διαθέσιμες για το κοινό εικόνες.

Τυλιγμένο από ότι φαίνεται σε πλαστικό, και σταθμευμένο σε μια γωνία δίπλα από ένα F-16 πάνω σε ένα συγκεκριμένο χώρο στάθμευσης κοντά στις άκρως απόρρητες εγκαταστάσεις της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας.Χρησιμοποιώντας το F-16 ως κριτήριο 50-πόδια-μακρύ, φαίνεται ότι το UAV έχει άνοιγμα φτερών περίπου 60 πόδια (16,60 μέτρα)

Από εκεί και πέρα, ότι και να πούμε για το "νέο" μυστικό αυτό όχημα είναι εικασίες. Θα αποσταλεί ένας εκπρόσωπος στη Lockheed ζητώντας σχόλιο, αλλά η εταιρεία δεν έχει τη συνήθεια να σχολιάζει μετά από το σκάνδαλο στο Skunk Works, του οποίου και άλλα προϊόντα της μας έχουν απασχολήσει όπως το F-117 μαχητικό stealth το U-2 και το SR-71 κατασκοπευτικά αεροπλάνα.

Στις 4 Δεκεμβρίου που εμφανίζετε η φωτογραφία συμπτωματικά την ίδια ημέρα ελήφθη,από ιρανικές δυνάμεις να έχουν καταρρίψει ένα κατασκοπευτικό αμερικανικό αεροσκάφος κοντά στο Ιράν
Απαντώντας σε έρευνα από τη The Huffington Post με ένα εκπρόσωπο από την Lockheed Martin: 
Η Lockheed Martin Skunk συχνά πειραματίζεται με διαφορετικά σχήματα και υλικά τόσο για επανδρωμένα όσο και μη επανδρωμένα αεροπλάνα αναφέρει η δήλωση του. "Αυτό που βλέπετε στην εικόνα του δορυφόρου είναι ένα από αυτά τα έργα. 

Βίντεο-ντοκουμέντο από την κατάρριψη του RF-4EΤΜ διαψεύδει την Τουρκία (upd)


Βίντεο-ντοκουμέντο από την κατάρριψη του RF-4EΤΜ διαψεύδει την Τουρκία (upd)



Όπως μεταδίδει το βρετανικό δορυφορικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, η Τουρκία ανακοίνωσε διά του κυβερνητικού εκπροσώπου της ότι το μαχητικο/αναγνωριστικό αεροσκάφος RF-4ΕΤΜ  το οποίο καταρρίφθηκε από τη συριακή αεράμυνα, βρισκόταν σε διεθνή εναέριο χώρο 13 χλμ, από τις ακτές της Συρίας και ότι εντός του συριακού ΕΕΧ. Το ερασιτεχνικό βίντεο-νυοκουμέντο που δημοσιεύουμε διαψεύδει εμμέσως, πλην σαφώς, τον ισχυρισμό της Άγκυρας.
Επίσης, ότι η κατάρριψη προχώρησε χωρίς να έχει προηγηθεί προειδοποίηση μέσω ασυρμάτου στους χειριστές του αεροσκάφους ως είθισται (προφανώς οι Τούρκοι είναι συνηθισμένοι από τις "αστικές ευγένειες" της ΠΑ στο Αιγαίο...).

Βάσει της εν λόγω ανακοίνωσης στοιχειοθετείται - κατά την Τουρκια - το αδικαιολόγητο της κατάρριψης του αεροσκάφους, άρα "ακολουθούν μέτρα" και κλιμάκωση. Η Συρία επιμένει ότι ήταν εντός του συαριακού εναέριου χώρου, αλλά βέβαια το ζήτημα είναι κατά πόσον μπορεί να στοιχειοθετηθεί και από τις δύο πλευρές που ακριβώς βρισκόταν το αεροσκάφος. 
Η Συρία είχε δικαίωμα κατάρριψης έτσι ή αλλιώς, από την στιγμη που ήταν εντός του συριακού FIR και μπορούν να επικαλεστούν οτι "Δεν πειθάρχησε στις εντολές μας".
Σύμφωνα με την συριακή άποψη και με βάση χάρτη ο οποίος την συνοδεύει «ένα αεροσκάφος του οποίου η ταυτότητα δεν αναγνωρίστηκε, παραβίασε τον συριακό εναέριο χώρο πετώντας σε πολύ χαμηλό ύψος και με μεγάλη ταχύτητα πάνω από τα συριακά χωρικά ύδατα. Το συριακό αντιαεροπορικό πυροβολικό έβαλε εναντίον του και το έπληξε καθώς βρισκόταν περίπου ένα χιλιόμετρο από την ακτή. Το αεροπλάνο κατέπεσε εντός συριακών χωρικών υδάτων, δυτικά του χωριού στο ύψος του Om al-Tuyour της επαρχίας Λατάκια, 10 χιλιόμετρα από την ξηρά.»
Το βίντεο που ακολουθεί από παραλία της Συρίας, ακούγονται αντιαεροπορικά όπλα να βάλουν, ήχοι αεροσκαφών τζετ, αν και η λήψη δεν αποκαλύπτει κάποιο αεροπλάνο παρά μόνο τις ζητωκραυγές της κατάρριψής του. Το βίντεο επιβεβαιώνει εμμέσως ότι το αεροσκάφος πετούσε πολύ κοντά και χαμηλά στην συριακή ακτή, αλλιώς δεν θα ακουγόταν ο θόρυβος από τον κινητήρα του  τόσο καθαρά. Εντύπωση προκαλεί ότι οι ιαχές για την κατάρριψη ακολουθούν βολές αντιαεροπορικών ... πυροβόλων και όχι βολή Α/Α βλήματος. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση κατάρριψης από απλά 23άρια πυροβόλα (ZU-23-2) από αυτά που υπηρετούν κατά εκατοντάδες και στον Ελληνικό Στρατό.

Πληροφορίες απο την Συρία αναφέρουν ότι η συριακή αεράμυνα είναι σε κατάσταση συναγερμού, ενώ ένα κλιμάκιο Αμερικανών έχει σπεύσει στην Τουρκία για να διαβουλευθούν με την τουρκική Αεροπορία. Εντύπωση κάνει η σιγή της Ρωσίας, που μόνο κάτι καλό δεν προοιωνίζει. Στο εσωτερικό πολεμικό μέτωπο, χθες οι επιθέσεις του Στρατού ήταν σφοδρές και συνλικά σκοτώθηαν 102 αντάρτες.
Το μήνυμα που έστειλε πάντως η Συρία (βασικά η Ρωσία) ήταν σαφές: Δεν πρόκειται να ανεχθούν no-fly-zone. Και βέβαια ακόμα και αποστολές καταστολής αεράμυνας να εκτελεστούν (αναφερόμαστε στο NATO η Τουρκία ειναι πολύ "μικρή" για να εκτελέσει αποτελεσματικές αποστολές SEAD σε τέτοιο πυκνό δίκτυο αεράμυνας) τα αποτελέσματα είναι αβέβαια. 
Τα ρωσικά αποβατικά για την ώρα δεν έχουν αποπλεύσει από την Σεβαστούπολη, αλλά οι μονάδες είναι μέσα και γύρω από τα σκάφη..
.

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Παραμμύθι η κλιματική αλλαγή; 8 φορές στο παρελθόν έλιωσαν όλοι οι πάγοι στην Αρκτική

Παραμμύθι η κλιματική αλλαγή; 8 φορές στο παρελθόν έλιωσαν όλοι οι πάγοι στην Αρκτική

Δεν είναι μόνο σύγχρονο φαινόμενο η υπερθέρμανση του πλανήτη, αναφέρουν οι επιστήμονες.Τουλάχιστον οκτώ φορές κατά τα τελευταία 2,8 εκατ. χρόνια έλιωσαν όλοι οι πάγοι στην Αρκτική. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η Γη πέρασε μεγάλης διάρκειας μεσοπαγετωνικές περίοδοι, με θερμοκρασίες έως πέντε βαθμούς μεγαλύτερες από τις σημερινές, καθώς και μεγαλύτερη υγρασία, σύμφωνα με νέες επιστημονικές εκτιμήσεις.Το συμπέρασμα είναι ότι οι πολικές περιοχές είναι πολύ πιο ευάλωτες στις κλιματικές αλλαγές από ό,τι πίστευαν ως τώρα οι επιστήμονες.
Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα μελετώντας γεωλογικά δείγματα (πυρήνες) που εξόρυξαν από το βυθό μιας λίμνης στη βορειοανατολική Σιβηρία, η οποία δημιουργήθηκε πριν από 3,6 εκατ. χρόνια από την πτώση ενός μεγάλου μετεωρίτη που άνοιξε ένα κρατήρα διαμέτρου 18 χλμ. Ο γεωλογικός πυρήνας που ελήφθη, είναι ο πιο μακρόχρονος που έχει ληφθεί ποτέ στην ξηρά της Αρκτικής, καθώς πηγαίνει σχεδόν 30 φορές πιο πίσω στον χρόνο σε σχέση με τους πυρήνες πάγου που έχουν εξορυχθεί από τη Γροιλανδία και καλύπτουν μία χρονική περίοδο 110.000 ετών.

Προς το παρόν, οι επιστήμονες δεν είναι βέβαιοι ποια είναι η αιτία γι’ αυτή τη σημαντική άνοδο της θερμοκρασίας στο παρελθόν (η αύξηση του διοξειδίου του άνθρακα θεωρείται ανεπαρκής αιτιολόγηση), αλλά θεωρούν πιθανό να οφείλεται στην κατάρρευση της παγοκρηπίδας στην άλλη πλευρά του πλανήτη, στη δυτική Ανταρκτική. Κάτι ανάλογο, όπως προειδοποίησαν, μπορεί να συμβεί ξανά στο μέλλον, λόγω της επιδείνωσης της κλιματικής αλλαγής, εγκαινιάζοντας έτσι μία ακόμη μεγάλης διάρκειας θερμή μεσοπαγετωνική περίοδο.

Οι ερευνητές από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τη Σουηδία και τη Ρωσία, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό Science, επιβεβαίωσαν ότι οι αρκτικοί πάγοι περιοδικά επεκτείνονται και υποχωρούν κατά τα τελευταία 2,6 εκατ. χρόνια, ανάλογα με την αυξομείωση των θερμοκρασιών της Γης.
Η τελευταία μεσοπαγετωνική περίοδος άρχισε πριν από περίπου 12.000 χρόνια, ενώ η αμέσως προηγούμενη πριν από 125.000 χρόνια. Δύο άλλες σημαντικές θερμές περίοδοι ανάμεσα σε εποχές παγετώνων είχαν συμβεί πριν από περίπου 400.000 και 1,1 εκατ. χρόνια.

Τι απαντά Ελληνίδα δημοσιογράφος στo υβριστικό δημοσίευμα της BILD για την εθνική μας!


Τι απαντά Ελληνίδα δημοσιογράφος στo υβριστικό δημοσίευμα της BILD για την εθνική μας!



"Εμεις τρώμε ελιές που ειναι θρεπτικές και θα ζήσουμε πολλά ακόμη χρόνια" αναφέρει μεταξύ άλλων η Ελληνίδα δημοσιογράφος στην επιστολή της προς τη γερμανική BILD. Ειναι η ίδια γυναίκα που τα έβαλε με το βρετανικό channel 4 για το εξευτελιστικό reality "go Greek for a week".
Η 31χρονη Δέσποινα Δημότση είναι μια περήφανη Ελληνίδα από το Κρανίδι Αργολίδας που δεν ανέχεται να μας χλευάζουν στο εξωτερικό και να μας παρουσιάζουν σαν τα λαμόγια της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ BILD
"Αγαπητή" Bild και "κορυφαίοι" συντάκτες,
Έχετε αφιερώσει στη χώρα μου πάρα πολλά άρθρα, υβριστικά επί το πλείστον, διότι προφανώς δεν έχετε καμία άλλη γνώση να προβάλετε. Σας λυπάμαι, πάλι καλά που βγάζετε ένα μεροκάματο αναφερόμενοι (μόνο αρνητικά μπορείτε εφόσον έχετε έλλειψη βασικών γνώσεων) στην Ελλάδα.
Το κόμπλεξ σας πέρασε κάθε όριο εφόσον «τα βάλατε» μέχρι και με το ποδόσφαιρο. Ναι! Εκείνο το άθλημα που  προήλθε από το Επίσκυρο, από την Αρχαία Ελλάδα. Εμείς οι Έλληνες διαδώσαμε το Αρχαίο Πνεύμα Αθάνατο για να μπορείτε εσείς με την τόσο μικρή ιστορία να παίρνετε μέρος σε Ολυμπιακούς Αγώνες και να μπορείτε να κατανοήσετε το "ΝουςΥγιής εν Σώματι Υγιή".
Δεν πειράζει εμείς οι Έλληνες πάντα κοιτούσαμε την ουσία των πραγμάτων βασιζόμενοι στο "Μηδέν Άγαν", δεν είχαμε την ανάγκη από την Αρχαιότητα να θρέψουμε κακεντρεχή σχόλια για τους άλλους λαούς διότι τα φώτα εμείς τους τα δώσαμε και το κάναμε σωστά!!Δεν σας παρεξηγώ. Είστε διάσημοι ιστην ιστορία για άσχημα γεγονότα, αντιθέτως εμείς είμαστε περήφανοι για την ιστορία και τα επιτεύγματα μας.
Όσο για το "Φέρτε μας την Μέρκελ" που αναφέρει ο συνεργάτης σας δεν την θέλουμε. Να την κάνουμε τι, την κυρία; Δώστε μας τις αποζημιώσεις από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο που μας χρωστάτε. Ξέρετε, κάτι δις είναι,  δεν έχετε ανάγκη εσείς πλούσιοι είστε. Βασικά είστε τόσο πλούσιοι που έτσι και καταρρεύσουμε και σας συμπαρασύρουμε θα τρώτε τις λαμαρίνες από τα αυτοκίνητα που παράγετε. Εμείς δεν έχουμε ανάγκη, θα τρώμε ελιές!!! Είναιθρεπτικές, οπότε θα ζήσουμε πάρα πολλά χρόνια ακόμα!!!
Μέχρι να μπορέσετε να μάθετε να αρθρογραφείτε σωστά και με επιχειρήματα, θα ασχολείστε μόνο μαζί μας! Διότι εμείς ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε το κέντρο του κόσμου! Καλή τύχη και στις δύο ομάδες, λοιπόν. Νικητής θα είναι σίγουρα το αθλητικό πνεύμα!!

Συρία: "Ναι καταρρίψαμε το τουρκικό αεροσκάφος,που παραβίασε τον εναέριο χώρο μας"


Συρία: "Ναι καταρρίψαμε το τουρκικό αεροσκάφος,που παραβίασε τον εναέριο χώρο μας"


“Η αεράμυνά μας κατέρριψε ένα τουρκικό μαχητικό αεροσκάφος που παραβίασε τον εναέριο χώρο και τα χωρικά μας ύδατα”,ανακοίνωσε μέσω των κρατικών μέσων ενημέρωσης η Συρία.

Η δήλωση αποδίδεται σε στρατιωτική πηγή της Δαμασκού και έγινε λίγο μετά από την παραδοχή της Άγκυρας ότι το RF 4 καταρρίφθηκε από τη συριακή αεράμυνα.

Η Τουρκία έχει πει ότι θα “εξετάσει τη στάση της” και όλοι αναμένουν να δουν πια θα είναι η αντίδρασή της.

Το βέβαιο είναι ότι το πλήγμα που δέχτηκε είναι ασύλληπτο και ο Ερντογάν γνωρίζει ότι το κόστος και για τον ίδιο είναι μεγάλο.Η τουρκική κοινή γνώμη “γαλουχημένη” στη ψευδαίσθηση ότι κανείς δεν τολμά να τα βάλει με τη Τουρκία,δύσκολα θα μπορέσει να αποδεχτεί το χαστούκι που δέχτηκε από τη Συρία.

Μπορεί η Τουρκία να αντιδράσει σπασμωδικά και να εμπλακεί σε μία στρατιωτική αντιπαράθεση με τη Συρία; Αν και ξέρει ότι θα μπλέξει πάρα πολύ άσχημα,ενδέχεται η πίεση της κοινής γνώμης και η αλαζονεία που χαρακτηρίζει το σύστημα Ερντογάν να την οδηγήσει στο λάθος.

Λάθος που θα εμπλέξει στην αναμέτρηση πολλούς. Στην νοτιοανατολική Μεσόγειο η στρατιωτική παρουσία ΗΠΑ,Ρωσίας,Κίνας και Ιράν τις επόμενες ημέρες θα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή και κανείς δεν μπορεί να μείνει αδιάφορος από μία επιθετική ενέργεια της Τουρκίας.

Ασφαλώς η όλη κατάσταση αγγίζει άμεσα και την Ελλάδα. Η Τουρκία είναι στριμωγμένη στη γωνία.Μετά από την υπόθεση του Μάβι Μαρμαρά για την οποία ακόμη αναμένει συγνώμη από το Ισραήλ,είναι δύσκολο να ξεπεράσει το νέο “τσαλάκωμά” της αυτή τη φορά από τη Συρία.Μπορεί από χθες τουρκικές πηγές να διαδίδουν ότι η Συρία εξέφρασε τη λύπη της.Αλλά αυτό δεν έχει γίνει και ακόμη κι αν υπάρξει συγνώμη δεν λύνει και πολλά προβλήματα για την Άγκυρα.

Εικόνες σοκ από την εξαφάνιση των θαλάσσιων πάγων (VIDEO)


Εικόνες σοκ από την εξαφάνιση των θαλάσσιων πάγων (VIDEO)

Στην Αρκτική η συρρίκνωση αγγίζει το 15% ετησίως
Εικόνες σοκ από την εξαφάνιση των θαλάσσιων πάγων
Ο υπέροχος Λευκός Βόλος.
Πριν από λίγα 24ωρα η NASA έδωσε στη δημοσιότητα τον «Λευκό Βόλο», μια υπέροχη εικόνα της Γης από το Διάστημα η οποία απεικονίζει με λεπτομέρεια τους παγετώνες και τους θαλάσσιους πάγους στις αρκτικές περιοχές και τον Βόρειο Πόλο. Χθες η αμερικανική υπηρεσία δημοσίευσε επίσης μια σειρά από φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν τη συρρίκνωση που έχουν υποστεί οι θαλάσσιοι πάγοι στην Αρκτική τις τελευταίες δεκαετίες.

Οι εικόνες παρουσιάζουν την δραματική μείωση της παγοκάλυψης στην περιοχή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών κάθε χρόνο χάνεται το 15% των θαλάσσιων πάγων στην Αρκτική. Οπως εκτιμούν οι επιστήμονες τα προσεχή χρόνια τα καλοκαίρια δεν θα υπάρχει εκεί καθόλου θαλάσσιος πάγος και οι αρκτικές περιοχές θα μπορούν να προσεγγίζονται άνετα με πλωτά μέσα.

Η συρρίκνωση των θαλάσσιων πάγων έχει πολύ σοβαρές επιπτώσεις τόσο στο τοπικό αλλά και το παγκόσμιο περιβάλλον ενώ κινδυνεύουν διάφορα είδη ζώων όπως οι πολικές αρκούδες και οι φώκιες που βασίζουν την επιβίωση τους στην παρουσία των θαλάσσιων πάγων.

Οι θαλάσσιοι πάγοι στην Αρκτική το 1980


Οι θαλάσσιοι πάγοι στην Αρκτική το 2012 έχουν υποστεί δραματική συρρίκνωση  
Δείτε ένα βίντεο της συρρίκνωσης των θαλάσσιων πάγων της Αρκτικής 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Εικόνες σοκ από την εξαφάνιση των θαλάσσιων πάγων (VIDEO) ΠΗΓΗ

Ένα αντικείμενο που θυμίζει "UFO, που βρέθηκε στο βυθό της Βαλτικής Θάλασσας , έχει προβληματίσει πολλούς.


Ένα αντικείμενο που θυμίζει "UFO, που βρέθηκε στο βυθό της Βαλτικής Θάλασσας , έχει προβληματίσει πολλούς.

ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ UFO;                                 

Μια σουηδική αποστολή, που καταδύθηκε για να το εξερευνήσει, τελικά βγήκε στην επιφάνεια με περισσότερα ερωτήματα παρά απαντήσεις.

Καλύπτεται σε αιθάλη, και βρίσκεται στο τέλος ενός διαδρόμου 300 μέτρων.
 Στις 19 Ιουνίου του 2011, μια ομάδα σουηδών κυνηγών θησαυρών είχε σκοπό να ασχοληθεί με την διερεύνηση του πυθμένα της Βαλτικής Θάλασσας με σόναρ, όταν παρατήρησε μια παράξενη, δισκοειδή δομή σε βάθος 90 μέτρων.
 Οι διεθνείς εμπειρογνώμονες δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν τις εικόνες του σόναρ. Το 2012, μετά από μήνες προετοιμασίας, η ομάδα Χ Ωκεανός, όπως αποκαλούν τους εαυτούς τους, επέστρεψε για να διαλευκάνει το μυστήριο.
 Τελικά, δεν μπόρεσαν να δώσουν καμία απάντηση.
Το ογκώδες αντικείμενοέχει ύψος 4 μέτρα εξέχοντας πάνω από το βυθό της θάλασσας και είναι περίπου 60 μέτρα σε διάμετρο. Τα μέλη της αποστολής το περιγράφουν ως κάτι στρογγυλό, με δαντελωτές άκρες και κοίλες πλευρές - που μοιάζει με ένα "τεράστιο μανιτάρι" ή, αν θέλετε, με το Millennium Falcon, τοδιαστημόπλοιο από το Star Wars. Το κεντρικό τμήμα του αντικειμένου έχει μια οπή με "σχήμα αυγού" που οδηγεί στο εσωτερικό του. Γύρω από την τρύπα, βρήκαν περίεργης όψης κυκλικά πετρώματα που φαινόταν σχεδόν "σαν μικρά τζάκια» με πέτρες που καλύπτονται από "κάτι που μοιάζει με αιθάλη.
Δεδομένου ότι ηφαιστειακή δραστηριότητα ποτέ δεν έχει αναφερθεί στη Βαλτική Θάλασσα, το εύρημα γίνεται ακόμα πιο παράξενο", δήλωσε ο Lindberg, σε δελτίο τύπου στο OceanExplorer.se.
 Μια άλλη παρατήρηση που μέκαναν οι ερευνητές και είναι πολύ σημαντική, είναι ότι το αντικείμενο φαίνεται σαν να σύρθηκε 300 μέτρα στον βυθό πριν σταματήσει. Το σίγουρο είναι ότι δεν έχουμε απάντηση για το τι είναι το αντικείμενο ούτε γιατί μοιάζει με το Millenium Falcon. 
 Το αντικείμενο φαίνεται σαν να σύρθηκε 300 μέτρα.
ΒΥΘΙΣΜΕΝΟ UFO; - ATIA-UFO ΠΗΓΗ

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΤΟ ΔΝΤ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ, ΣΤΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ


ΤΟ ΔΝΤ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ, ΣΤΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ


Tι σχέση έχει το ΔΝΤ, τα εμβόλια και η μείωση του πληθυσμού; Αν δεν είμαστε ηλίθιοι ή λίγοι πώς θα κάτσουμε να μας φάνε; Να γιατί η υγεία υποσκάπτεται συστηματικά στο όνομα της οικονομίας, την ώρα που ξοδεύται τρελλό χρήμα για φρουφρού και ηλιθιότητες! Εμβολιάζετε τα παιδιά σας; Τα γεμίζετε νευροτοξικές ουσίες που στο μέλλον θα τα κάνουν άρρωστα, άβουλα αποχαυνωμένα και  πιθανόν στείρα!!! Έτσι όπως τα θέλουν τα νεοταξίτικα ανδρείκελα της "παγκόσμιας κυβέρνησης" που λυσσάνε να τα εμβολιάσουν μόλις γεννηθούν!
Στην Αυστραλία η νεοταξίτισσα πρωθυπουργός Γουίλαρντ κόβει τα επιδόματα για τα παιδιά αν δεν πάνε οι γονείς να τα εμβολιάσουν με συγκεκριμένα εμβόλια και εισάγει κι άλλα πέντε εμβόλια με το γνωστό νεοταξίτικο τρίπτυχο απαίτηση -εκβιασμός- εκφοβισμός για να τσακίσει τη νέα γενιά.
Δείτε αυτό:

NanoBots, Αυτός Είναι ο Σκοπός των Αεροψεκασμών



Ο αληθινός σκοπός των αεροψεκασμών, είναι τα Νανο-Ρομπότ: Από το 1999 ο κόσμος άλλαξε. Όταν πολύ αργά πήραν χαμπάρι κάποιοι για το ψέκασμα στην Ελλάδα, το μόνο που κάνανε ήταν να με ειρωνεύονται και να μου επιτίθεται για τα άρθρα μου στα...
περιοδικά, αργότερα στο Facebook και κατόπιν στοwww.miastala.com και στο www.terrapapers.com. Δες το άρθρο μου από το 2006 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Άβατον  «Μετεωρολογικός Πόλεμος, Αεροψεκασμοί»
Όμως επειδή η βλακεία είναι ίδιον της αγνωσίας, συνέχισαν και συνεχίζουν χωρίς να έχουν ιδέα, το τι ολέθριο έχουν πάθει ήδη και το τι εξακολουθητικά παθαίνουν. Έτσι παρά τις αντιρρήσεις των αδαών, αλλά και αυτών που γνωρίζουν τι γίνεται και οι οποίοι μας προσφέρουν την πιπίλα της Γεωμηχανικής, για τους δικούς τους «περίεργους» αλλά όχι ανεξήγητους σκοπούς, το ψέκασμα συνεχίζεται. Η Γεωμηχανική μάλιστα στην Ελλάδα, συνδυάζεται με την πολιτική δράση συγκεκριμένων χώρων (!!)
Ενώ λοιπόν όλη αυτή η υπέρτατη καταστροφική βλακεία των ανθρώπων συνεχίζεται, η γιγαντιαία από απόψεως λογιστικής υποστήριξης επιχείρηση συνεχίζεται κυρίως στην Δύση. Το γιατί στην Δύση, εξηγείται από τις διατροφικές συνήθειες (ζωικά και γαλακτοκομικά) και από το ότι στατιστικά, τα καλύτερα μυαλά του πλανήτη βρίσκονται στην Δύση, συγκεντρωμένα μάλιστα στις σεισμογενείς παραθαλάσσιες περιοχές. Φυσικά η επιχείρηση διεξάγεται από το ΝΑΤΟ, για αυτό όλες οι κυβερνήσεις κάνουν την πάπια και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Στην χαζή ερώτηση γιατί δεν φοβούνται αυτοί που διατάζουν το ψέκασμα, θα απαντήσω για πολλοστή φορά, γιατί δεν έχουν ανθρώπινο dna, και εμείς οι άνθρωποι, είμαστε αναλώσιμοι σε ποσοστό άνω του 90%. Διάβασε «Οι Ταφόπλακες Της Ανθρωπότητας !»
Για να καταλάβετε τα παρακάτω, πρέπει να αποσυνδέσετε το μυαλό σας από οποιαδήποτε κατεστημένη σκέψη-εμφύτευση,  διδαχτήκατε αφότου γεννηθήκατε. Αν μπορείτε να το κάνετε, το τε συνεχίστε! Η τυχόν αποτυχία σας να αλλάξετε τον τρόπο που σκέπτεστε, δεν θα σας αφήσει να δείτε με ακρίβεια, ούτε καν κατά προσέγγιση,  το τι συμβαίνει γύρω σας και πόσο επηρεάζει την ζωή σας, στο παρόν, αλλά και το παρόν των παιδιών σας. Άρα αφήστε το άρθρο και ασχοληθείτε με κάτι άλλο, που να χαϊδεύει τα αυτιά σας, ικανοποιεί το υπερφίαλο εγώ σας και δεν ταράζει την ζωούλα σας.
Αν συνεχίζετε, θα σας δείξω πως σας ελέγχουν μέσω της Νάνο-Τεχνολογίας, για να τελειώσει η σύγχυση και η παραφιλολογία με το θέμα του ψεκάσματος. Το πώς όλα αυτά δένουν σε μια ευρύτερη εικόνα και σε συνδυασμό με την μαζική πλύση εγκεφάλου μέσω των ταινιών και των ΜΜΚ (Μαζικά Μέσα Κατευθύνσεως). Αν πιστεύετε πως όλα αυτά είναι οι απόψεις και μόνον, κάποιου αυτόκλητου ερευνητή -στην καλύτερη των περιπτώσεων – ή ενός συνομοσιολόγου, σας ενημερώνω, πως η πραγματικότητα ξεπερνάει κάθε πιθανότητα συνομοσιολογίας και αυτό το βλέπουμε ολοκάθαρα πλέον, και από τις ταινίες πλύσης εγκεφάλου, που ολοφάνερα, δείχνουν τα πάντα.
Κάντε κλικ στις εικόνες να τις δείτε μεγάλες
Α  
Γ  Δ
Η αιτία των πάντων: Δείτε τις εικόνες (ψηφιακή αναπαράσταση) εικόνα Α, είναι η επιτομή της πραγματικότητας. Δείχνουν το τι συμβαίνει στο σώμα σας. Αυτό είναι το Μεγαλύτερο Μυστικό Παγκοσμίως, διότι σας έχει επιβληθεί εν αγνοία σας, όπως και το Μεγαλύτερο Μέρος των Πεποιθήσεων σας. Αυτό που βλέπετε στις εικόνες είναι ένα νανο-ρομπότ που ενσωματώνεται με ένα νευρώνα ή μια σύναψη. Οι εικόνες είναι απλώς μια αναπαράσταση, αλλά δείχνει ακριβώς το τι έχει συμβεί ήδη από την περασμένη δεκαετία. Αυτό επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του ξενιστή (το σώμα σας) εξ αποστάσεως. Για να το πούμε πιο τεχνικά οι νευρώνες σας έχουν ενσωματωθεί και οι συνάψεις σας έχουν γεφυρωθεί.
Η βασική ιδέα συνίσταται, σε ένα σετ νανο-συρμάτων εικόνα Β, συνδεδεμένα με ηλεκτρονικά, στον κυρίως καθετήρα, ώστε να απλωθούν σαν «μπουκέτο» σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του αγγειακού συστήματος του εγκεφάλου. Μια τέτοια διευθέτηση μπορεί να υποστηρίξει ένα πολύ μεγάλο αριθμό καθετήρων (εκατομμύρια από αυτά). Κάθε τέτοιο νανο-σύρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καταγράψει, με μεγάλη ασφάλεια, ηλεκτρική δραστηριότητα ενός μοναδικού ή μια μικρή ομάδα νευρώνων, χωρίς να εισβάλλει στο παρέγχυμα του εγκεφάλου. (!!!)
Ποιος είναι ο σκοπός των Αεροψεκασμών: Μπλοκάρισμα του ήλιου. Αυτή είναι η στάνταρντ δικαιολογία πού δίνεται στους ηλίθιους κυβερνητικούς, για να την μεταφέρουν ανεπίσημα στους ηλίθιους πολίτες. Χρειαζόμαστε να σταματήσουμε μυστικά την παγκόσμια υπερθέρμανση, έτσι κρατείστε το μυστικό όσο ψεκάζουμε. Η παγκόσμια υπερθέρμανση είναι η καραμέλα για όλους στις κυβερνήσεις. Εάν είσαι πιο έξυπνος και ρωτάς ενοχλητικά, σου λένε μια καλύτερη δικαιολογία. Μία ελάττωση του ηλιακού φωτός στον πλανήτη ελαττώνει λίγο την γεωργική παραγωγή. Αυτό είναι το προαπαιτούμενο για να δημιουργηθεί κρίση στα τρόφιμα και να επιφέρει λιμό. Αυτό είναι δεμένο με την εξαφάνιση των μελισσών, ώστε να μην γίνεται επικονίαση. (δώσε μια ματιά κι εδώ Monsanto και Bayer, δολοφονούν τις μέλισσες!)
Υπερθέρμανση της Ατμόσφαιρας: Για να δημιουργηθούν σεισμοί και τυφώνες (τεχνητοί όπως η Katrina στη Νέα Ορλεάνη) η ατμόσφαιρα πρέπει να είναι περισσότερο αγώγιμη στον ηλεκτρισμό έτσι ώστε εγκαταστάσεις όπως το HAARP να κάνουν τα μαγικά τους. Έτσι ψεκάζουν εκατομμύρια τόνους αλουμίνιο και βάριο ώστε να δημιουργήσουν μια πιο αγώγιμη ανώτερη ατμόσφαιρα. (διάβασε κι εδώ Χαρπουνίζοντας το HAARP κι εδώ Stuxnet, Fukushima και HAARP κι εδώ Τσουνάμι, Οργονίτες και HAARP το 2012 έχει κι άλλο Ιαπωνία, Τσουνάμι και HAARP).
Κατάρρευση της Υγείας: Συνήθως οι αεροψεκασμοί δεν είναι πρόβλημα για τους υγιείς ανθρώπους και για όσους προσέχουν πολύ την διατροφή τους. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι κατά μέσον όρο θα πεθάνουν νωρίτερα από το προσδόκιμο και οποιαδήποτε επιπλοκή υγείας, έστω και ασήμαντη, είναι συνήθως θανάσιμη. Αυτό είναι αποτέλεσμα του ψεκάσματος και επιθυμητό από αυτούς που το κάνουν. Κάνουν οτιδήποτε χρειάζεται για να αυξήσουν τους θανάτους, να μειωθεί ο πληθυσμός, άλλωστε οι εντολές που έχουν είναι αυστηρές, χωρίς να αρχίσουν να κτυπάνε οι συναγερμοί, χωρίς να το καταλάβουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα πεζά κι ανόητα – ποδόσφαιρο – πολιτική – πόλεμοι, καλοπέραση – και δεν κάνουν τον κόπο να δουν το δάσος, αντί για ένα κλαδί απ το δέντρο.
Έλεγχος κλίματος: Καταστροφή των σοδειών, από την μια κρατάνε τον καιρό καλό, για τα μεγάλα γεγονότα,προπαγάνδας της «ελίτ», όπως οι Ολυμπιακοί αγώνες, ενώ από την άλλη προκαλούν τυφώνες κατά βούληση και με σφραγίδα μάλιστα.
Διάδοση των Νανο-ινών: Οι νανο-ίνες (πολυμερή πυριτίου) είναι βασικά ένας μηχανισμός μεταφοράς. Τίποτε περισσότερο. Έχουν ένα φορτίο να παραδώσουν. Εικόνα Γ. Ένα φορτίο που αλλιώς θα καταστρεφόταν από τον ήλιο και την ατμόσφαιρα ή δεν θα έφτανε στον προορισμό του (το σώμα σας). Όπως ένας ιός, RNA, αλουμίνιο, νάνο-εξαρτήματα, κλπ. Οι ίνες είναι «αβλαβείς» και τις έχουμε όλοι μας. Δείγματα αυτών των ινών θα βρείτε σε όλο το ιντερνέτ ψάχνοντας για τη λέξη morgellons. «Βιο-έντομα Morgellons και Γενετικοί Δείκτες», «Παθογενές Μυκόπλασμα από το Ψέκασμα των Ουρανών»
Οι ίνες πρέπει να ψεκαστούν μόνες τους, γιατί εάν αναμειγνυόταν στο καύσιμο του αεροπλάνου, τότε θα καταστρεφόταν το φορτίο. Έτσι, δεν είναι κρίσιμες οι ίνες, αλλά το φορτίο τους. Γιατί; Πρόκειται για περίπλοκη ερώτηση. Οι «άνθρωποι» που τα δημιούργησαν (το ίδιο γκρουπ που έφτιαξε τον HIV και άλλα) θέλουν να ελέγχουν απόλυτα τους ανθρώπους στην φάση μετατροπής τους σε κάτι άλλο ομοιόμορφο υπάκουο και το οποίο δεν θα αναπαράγεται με τον γνωστό τρόπο. Παρατηρείστε τους νέους ανθρώπους μέχρι τριάντα ετών. Ειδικά στις κοπέλες βλέπετε την ανυπαρξία λεκάνης με ότι συνεπάγεται αυτό για μια γέννα. Είναι πιο στενή και από τις πλάτες τους. Στους άνδρες συμβαίνει αντίστοιχα το αντίθετο.
2  3
4  5
Οι φάσεις της εισροής των Νανο-Ρομπότ στο σώμα: Κάθε άνθρωπος στον πλανήτη έχει επηρεασθεί και εμπλέκεται σε αυτήν την αρχική φάση. Ο κάθε ένας σε διαφορετικό βαθμό βεβαίως έχει αυτές τις νανο-ίνες μέσα στο σώμα του και συνεπώς είναι «καλωδιωμένος». Αν φοβάστε το 666 μην σκάτε, έχετε πολλά εκατομμύρια Νανο-Τσιπάκια μέσα σας. Εάν έχετε φίλο μικροβιολόγο που έχει μικροσκόπιο που «βλέπει» σε νανοκλίμακα πηγαίνετε τα ούρα σας για μια μη συμβατική εξέταση.
Οι παρενέργειες, μπορούν να γίνουν αντιληπτές και περιλαμβάνουν ένα ήχο σαν «κλικ» μέσα στο κρανίο και αρθρώσεις που πονάνε, θα δούμε παρακάτω τα διάφορα συμπτώματα. Αυτή η φάση περιλαμβάνει πλήρη τηλεχειρισμό της ομιλίας σας και των σκέψεων σας μέσω υποβολής σκέψεως (υποσυνείδητα). Υποθέτουμε ότι στο 98,5 του πληθυσμού αυτή η φάση ελέγχου των λέξεων, σκέψεων και κατά προέκταση των συναισθημάτων, έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Εάν θέλετε να το διαπιστώσετε κάντε το εξής πείραμα, για το οποίο έχω ξαναγράψει. Πάρτε ένα μαντήλι από δίκλωνο καθαρό μετάξι χρώματος ιβουάρ παντελώς ανεπεξέργαστο και κάντε το μπαντάνα. Θα εκπλαγείτε από τα πρώτα λεπτά, όταν διαπιστώσετε ότι το 90% των σκέψεων σας απλά δεν υφίσταται. Κλασσικό «κόλπο» των «μυημένων» τρομάρα τους, οι οποίοι έχουν σεντόνια, μαξιλάρια, εσώρουχα και το εσωτερικό των καπέλων τους από ακατέργαστο μετάξι, για συγκεκριμένους λόγους.
Τελική φάση: Αυτή η φάση πρέπει να ενεργοποιηθεί για να δουλέψει και είναι ακραία. Συμβιβάζει τελείως την υγεία σας και μπορούν να κάνουν τα πάντα από το να σας σκοτώσουν μέχρι το να σας παρακολουθούν. Αυτό το βήμα περιλαμβάνει πολλαπλούς νανο-αισθητήρες από τα μάτια μέχρι την καρδιά και όλα τα άλλα όργανα. Η τελική φάση παρέχει πλήρη τηλεχειρισμό και έλεγχο του σώματος, των σκέψεων, των σωματικών λειτουργιών και οτιδήποτε ενδιάμεσο.
Παρενέργειες των Νανο-ινών
Το παράδειγμα των νανο-ρομπότ των αεροψεκασμών. Βεβαίως με κάτι τόσο ακραίο όπως να εγκαθίσταται η Νανοτεχνολογία στα σώματα των ανθρώπων θα συμπεραίνετε ότι θα υπάρχουν προβλήματα υγείας και παρενέργειες. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στα ΜΜΚ που δείχνουν πως οι παρενέργειες που περιγράφονται παρακάτω αναγνωρίζονται και συνδέονται με κάτι γελοίο η βλακώδες που εξουδετερώνει την αυθεντικότητα του μυαλού του θεατή. Σαν αποτέλεσμα πείθουν τον θεατή να απορρίψει μια πραγματική παρενέργεια σαν κάτι που είναι πολύ τρελό για να είναι αληθινό. Κάθε παρενέργεια αντιμετωπίζεται και με μια ταινία του Χόλυγουντ!
Κλικ και Στριγκλίσματα στο Κρανίο: Μια παρενέργεια που ξεκινά από το 2001. Το τι ακριβώς συμβαίνει δεν είναι πλήρως γνωστό, αλλά εμπλέκεται με την εγκατάσταση/τηλεχειρισμό κάποιου είδους Νανο-chip στο κρανίο (το κεφάλι σας) του ξενιστή. Ο ήχος κλίκ/στρίγκλισμα συνήθως παρατηρείται κατά την νύχτα, διαρκεί δε κατά μέσο όρο ένα μήνα και κρατάει μόνον μερικά δευτερόλεπτα. Χωρίς να προκαλεί πόνο και εύκολα αγνοείται ή το προσπερνάει όποιος δεν είναι υποψιασμένος.
Πόνοι στις αρθρώσεις, Πονοκέφαλοι, Κόπωση κλπ: Ο κορεσμός από Νανο-ίνες του σώματος έχει διαφορετικά αποτελέσματα σε διαφορετικούς ανθρώπους. Ο τεράστιος αριθμός των Νανο-ινών μέσα μας έχει διαφορετικά αποτελέσματα στην υγεία σε διαφορετικούς ανθρώπους. Κάποιοι θα πάνε στο γιατρό που θα τους διαγνώσει Ινομυαλγία. (Η ινομυαλγία είναι μια μορφή ρευματισμού που προσβάλει τους μυς και τους συνδέσμους, αλλά όχι τις αρθρώσεις. Δεν προκαλεί μόνιμες βλάβες, είναι πιθανό όμως να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια. Καθώς δεν συνοδεύεται από ορατές, εξωτερικές ενδείξεις, οι άνθρωποι του περιβάλλοντός σας συχνά δεν αντιλαμβάνονται τον πόνο και το αίσθημα κόπωσης που σας βασανίζουν. Τα άτομα που πάσχουν από ινομυαλγία συνήθως φαίνονται καλά στην όψη, ενώ αισθάνονται πολύ άσχημα. Ιατρική). Η Ινομυαλγία δημιουργήθηκε μόλις πριν μια δεκαετία και δίνει κάτι στους γιατρούς να πούνε στους ασθενείς τους, όταν παραπονούνται.
Συνεχής Φαγούρα στο Δέρμα: Συχνά ένα ειδικό κομμάτι του σώματος ενός ανθρώπου (για παράδειγμα ο αριστερός αγκώνας) έχει μόνιμη φαγούρα, πιο πολύ από το υπόλοιπο σώμα.
Μυρωδιά Καμένου: Όταν εισπνέουμε ή εκπνέουμε απότομα, συνήθως έχουμε μια μυρωδιά καμένου/καπνού. Είναι άγνωστο το γιατί, πρέπει να είναι μια παρενέργεια. Η με μεγαλύτερη ακρίβεια η ενσωμάτωση ενός νευρώνα στο σώμα που αφορά τις αισθήσεις (για παράδειγμα την όσφρηση, γεύση κλπ) πρέπει να δημιουργεί κάποιες μικρές παρενέργειες. Είναι ενδιαφέρον ότι όταν κλαίμε η όσφρηση ενισχύεται και μυρίζει σαν ποπ-κορν με βούτυρο
Το αριστερό μάτι: Μια από τις ιδέες που προωθούν στις ταινίες είναι ότι το αριστερό μάτι είναι κακό για κάποιον λόγο!!! Στην τελική φάση μια πραγματική νανο-κάμερα εγκαθίσταται στο αριστερό μάτι. Οι άνθρωποι που ήδη την έχουν μπορούν να σχολιάσουν το πώς νοιώθουν, σαν να έχουν ένα μικρό οίδημα στο μάτι τους, υπό κάπως ξηρότερες συνθήκες, όπως όταν πηγαίνετε για ύπνο το βράδυ. Δείτε την εικόνα με το μάτι.
Μόνιμη Μεταλλική Γεύση: Μερικοί άνθρωποι θα παραπονεθούν, για μια περίεργη μεταλλική γεύση στο στόμα. Συνήθως όταν πηγαίνουν για ύπνο γίνεται πιο έντονη. Αυτό είναι αποτέλεσμα της παρακολούθησης. Όσο περισσότερο σας παρακολουθούν εσάς, τόσο περισσότερο έντονη θα είναι η μεταλλική γεύση. Δεν είναι παρενέργεια πιθανών φαρμάκων. Αυτή είναι η τυπική απάντηση που θα σας δώσει ο γιατρός σας. Εάν δεν παίρνετε φάρμακα ή είσθε τελείως υγιής και ξαφνικά έχετε μια μόνιμη μεταλλική γεύση στο στόμα, σας παρακολουθούν 24 ώρες το 24ωρο, την εβδομάδα.
Morgellons: Τα Morgellons δυνητικά μπορούν να χτυπήσουν τον καθένα. Είναι ένα απ ευθείας πρόβλημα των νανο-ινών. Το ανοσοποιητικό των ανθρώπων δεν μπορεί να δει ή να αναγνωρίσει αυτές τις ίνες. Σημειώστε ότι τεχνικά ο καθένας μας μπορεί να έχει Morgellons (νανο-ίνες), τα συμπτώματα των Morgellons παρουσιάζονται όταν το σώμα προσπαθεί να απαλλαγεί από αυτά, με τον μόνο δυνατό τρόπο, που είναι η αποβολή από το δέρμα.
Οι νανο-ίνες και το ψέκασμα. Στο www.miastala.com και στο www.terrapapers.com έχουμε δημοσιεύσει πολλά άρθρα επί του θέματος, όταν ήταν άγνωστα θέματα στους περισσότερους και δεν υπήρχε βιβλιογραφία στην Ελλάδα. Φυσικά, τι ξάφνιασμα κάποιοι τα δημοσίευσαν σωστά και κάμποσοι τα … γ@*()@$ν, αρχίζοντας από τον Μετεωρολογικό Πόλεμο.
6  7
ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ: Το επαναλαμβάνω, Αντίμετρα, ΝΑΙ Υπάρχουν και είναι τα εξής:
1. Κατασκευή και τοποθέτηση CB, τουλάχιστον τρία ανά νομό σωστά κατασκευασμένα. Υπάρχουν δύο βασικά είδη. Το συμβατικό με κρυστάλλους πρέπει να έτσι κατασκευασμένο ώστε να ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ κάθε χρόνο, γιατί υφίσταται «κόπωση». Διάβασε  Το Απόλυτο Αντίμετρο στο Χημικό Βιολογικό Ψέκασμα των Ουρανών  Τα Induction CB δεν χρησιμοποιούν κρυστάλλους και δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. Εκτός αυτού είναι και πολύ φθηνότερα. Διάβασε Επαγωγικό CB με 20 – 30 ευρώ.
2. Gifting, δηλαδή «δωράκια» οργονίτες στις κεραίες. Μην ξεχνάμε πως πρώτα εγκαταστάθηκε το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και μετά άρχισε το συστηματικό ψέκασμα. Αυτό γίνεται με πάμφθηνους οργονίτες κόστους 10-30 cents ο ένας, εφόσον τους φτιάξετε μόνοι σας. Οδηγίες για την κατασκευή τους στοwww.orgonodrome.gr.
3. Μπορείτε να κάνετε το εξής απλό για εσάς τους ίδιους. Ένα αληθινά καυτό μπάνιο στην μπανιέρα. Γεμίζετε την μπανιέρα σας με καυτό νερό, ρίχνετε μέσα 25 χάπια Alfalfa (πρόσθετο διατροφής από τους σπόρους τριφυλλιού, όπως της Nature Plus σε συσκευασία 300 χάπια ) και 5-10 χάπια St. Johns Wort ή Υπέρικος ή Βαλσαμόχορτο. Επίσης ένα ποτηράκι του κρασιού βιολογικού απορρυπαντικού πλυντηρίου Sonett. Μπαίνετε μέσα μόλις μπορέσετε να αντέξετε την θερμοκρασία και κάθεστε μια ώρα. Εάν έχετε Morgellons θα τα δείτε να βγαίνουν μαζικά από το σώμα σας. Επίσης μπορείτε να κάνετε μπάνιο με 50 σταγόνες MMS (Miracle Mineral Supplement), (chlorine dioxide) ψάξτε όσοι σας ενδιαφέρει να την βρείτεστο internet!
4. Πάρτε κόκκινο κρασί, μόνο καλής ποιότητας και κάντε μπουκώματα το πρωί μόλις ξυπνήσετε. Το κάθε μπούκωμα πρέπει να κρατάει 3-5 λεπτά. Σύνολο 15 λεπτά κάθε πρωί. Όταν θα φτύνετε κοιτάξτε τον νεροχύτη σας, αρκεί να φτύνετε στο πλάι. Δείτε, κοιτάξτε την φωτογραφία με τον νεροχύτη για το τι πρέπει να περιμένετε. Φυσικά μπορείτε να κάνετε το ίδιο με ελαιόλαδο, αλλά για 15 λεπτά και στις δύο περιπτώσεις προσέξτε να μην το καταπιείτε. Εικόνα Δ  πάνω.
5. Χρησιμοποιείστε το χάλκινο μενταγιόν του www.orgonodrome.gr  φτιάχτηκε λαμβάνοντας και τα nano-robot υπ όψιν. Μια και στο site δεν γράφονται όλες οι δυνατότητες για ευνόητους λόγους. Σταματάνε οι ήχοι στο κρανίο, η μυρωδιά του καμένου, η μεταλλική γεύση κλπ. Η όλη κατασκευή επιδρά στα νανο-ρομπότ τα καταστρέφει και τα αποβάλει μέσα από τα ούρα κυρίως, διαλύοντας τα. Μπορείτε να το νοιώσετε τον πρώτο μήνα παρακολουθώντας το χρώμα των ούρων σας από τις πρώτες μέρες και την αλλαγή στην μυρωδιά.
Διάβασε κι άλλα αντίμετρα στο άρθρο μου “Μετεωρολογικός Πόλεμος, Αεροψεκασμοί”
080125NewZapfromabove  colloidal-silver-kit-in-water
1  1-1
http://www.terrapapers.com/?p=12077