Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Φυσικοί προσομοιώνουν το τέλος του χρόνου


Φυσικοί προσομοιώνουν το τέλος του χρόνου

Μια ομάδα ερευνητών στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ ανακοίνωσε ότι πρόσφατα ήταν σε θέση να προσομοιώσει το τέλος του χρόνου. Πιστεύουν ότι οι συνθήκες που αυτοί δημιούργησαν είναι γνωστές στους αστρονόμους ως η Μεγάλη Σύνθλιψη, ή το τελικό γεγονός που θα πραγματοποιηθεί στο Σύμπαν.
Experts-Simulate-the-End-of-Time
Αυτή η εικόνα δείχνει το τέλος του χρόνου, όπως προσομοιώνεται στα μετα-υλικά χρησιμοποιώντας το φως
Αυτό που καθόρισαν οι επιστήμονες ήταν ότι ο Κόσμος δεν θα τελειώσει με μια άλλη έκρηξη, όπως προτείνουν κάποιες θεωρίες, αλλά μάλλον με μια υψηλότερη αρμονική γενιά. Η νέα μελέτη διεξήχθη με μετα-υλικά, κάποια συνθετικά υλικά που δημιουργήθηκαν για έναν συγκεκριμένο σκοπό.
Τα τελευταία έχουν ιδιότητες που δεν εμφανίζονται στη φύση. Τις περισσότερες φορές, τα...
μετα-υλικά χρησιμοποιούνται για τη χειραγώγηση του φωτός, κάτι που έκαναν με ακρίβεια οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ. Οι ειδικοί εδώ προσομοίωσαν το τέλος του Σύμπαντος, προσέχοντας πώς το φως συμπεριφέρεται σε αυτά τα υλικά.
Στο παρελθόν, η ίδια ομάδα χρησιμοποίησε παρόμοιες προσεγγίσεις για τη δημιουργία ενός μικροσκοπικού Big Bang στο εργαστήριο.Έτσι, η νέα μελέτη είναι απλά μια φυσική συνέχεια των προηγούμενων ερευνητικών προσπαθειών της.
Οι ερευνητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη θεωρία της Big Crunch (Μεγάλης Σύνθλιψης), μία από τις προτάσεις που επιδιώκουν να εξηγήσουν πώς το Σύμπαν θα τελειώσει κάποτε, δισεκατομμύρια έως τρισεκατομμύρια χρόνια από σήμερα. Αυτή η ιδέα συγκεκριμένα πιστεύει ότι η διαστολή κάποτε θα τελειώσει και ο Κόσμος θα γυρίσει στο αρχικό σημείο, από όπου ξεκίνησε.
Κι αυτό θα οδηγήσει όλη την ύλη να καταρρεύσει σε ένα μόνο σημείο. Τελικά το σύμπαν θα μοιάζει με μία μαύρη τρύπα, όπου τα πάντα θα είναι μέσα της.
Για τα νέα πειράματα, οι ερευνητές εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι οι εξισώσεις που περιγράφουν τον χωροχρόνο μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να εξηγήσουν πώς το φως ταξιδεύει μέσα από τα μεταϋλικά. Η ομάδα έκανε παραλληλισμούς μεταξύ των δύο φαινομένων, και χρησιμοποίησε το φως ως ένα υποκατάστατο για την τελική μοίρα του Σύμπαντος.
Ο Igor Smolyaninov, ηλεκτρολόγος μηχανικός στο πανεπιστήμιο του Μέριλαντ, λέει ότι η μελέτη αποκάλυψε φωτόνια να διέρχονται από ένα στάδιο επαναδημιουργίας. Με απλούς όρους, αυτό σημαίνει ότι τα στοιχειώδη σωματίδια παρουσίασαν μια απότομη και σημαντική αύξηση της συχνότητας και της ενέργειας τους.
Οι ερευνητές εξηγούν ότι τα πειράματα ήταν, επίσης, σε θέση να προσομοιώνουν τη συμπεριφορά της ύλης γύρω από τις μαύρες τρύπες. Σε αυτό το σημείο, η ομάδα επικεντρώθηκε στην εξεύρεση μιας αναλογίας για την ακτινοβολία Hawking.
"Κανονικά, αν έχετε μια μαύρη τρύπα και ένα σωματίδιο κοντά στον ορίζοντα γεγονότων, αυτό είναι το τέλος της ιστορίας. Αλλά σύμφωνα με την ακτινοβολία Χόκινγκ, ένα σωματίδιο απορροφάται και ένα άλλο μένει έξω από αυτήν. Στην κλασσική φυσική, αυτό φυσικά απαγορεύεται, αλλά στην κβαντική φυσική αυτό επιτρέπεται”, λέει ο Smolyaninov.
"Οι μαύρες τρύπες δεν απορροφούν απλώς τα πάντα, οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ του φωτός και αυτών των τεράστιων αντικειμένων κάνουν τα φωτόνια να κερδίζουν υψηλότερες ενέργειες και συχνότητες”, συμπληρώνει.

Νέο φωτογραφικό ντοκουμέντο για το τέρας του Loch Ness!


Νέο φωτογραφικό ντοκουμέντο για το τέρας του Loch Ness!


Ο 62χρονος William Jobes πιστεύει ότι κατάφερε να φωτογραφίσει τη Νέσι, το διάσημο Τέρας του Λοχ Νες, μετά από προσπάθειες… 45 ετών!
Τον περασμένο Μάιο, ο William μαζί με τη γυναίκα του Joan περπατούσαν δίπλα στη λίμνη Νες στη Σκωτία, την οποία επισκέπτονται σχεδόν κάθε χρόνο, όταν ξαφνικά παρατήρησε σε απόσταση 250 μέτρων περίπου κάτι το οποίο έμοιαζε με κέφαλι να προεξέχει από την επιφάνεια του νερού.
Αμέσως, ο William άρπαξε τη φωτογραφική του μηχανή και απαθανάτισε το ‘κεφάλι’, προτού αυτό εξαφανισθεί μέσα στο νερό!
“Γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ ενός κομματιού ξύλου, μίας φώκιας και αυτού που είδα”, είπε ο William, προσθέτοντας: “Αρχικά θεώρησα ότι πρόκεται για κάποιο είδος φώκιας, αλλά αμέσως αναθεώρησα διότο το κεφάλι του ήταν πολύ διαφορετικό, σαν προβάτου”.
Ένα άλλο πρόσφατο (Ιούνιος 2011) περίεργο περιστατικό σημειώθηκε σε κοντινή παραλία, όταν ένα ζευγάρι ανακάλυψε τυχαία στην άμμο το σκελετό ενός μεγάλου ζώου, που αγγίζει το μέγεθος μίας φάλαινας!
Σημειώστε εδώ ότι μετά από πολύ καιρό σημειώνονται αναφορές, μαρτυρίες και ντοκουμέντα της διάσημης Νέσι, πράγμα που αν μη τι άλλο αυτόματα σημαίνει ότι ο θρύλος της δεν έχει σβήσει ακόμη (άσχετα αν είναι αληθινά ή όχι τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας…)

Ιπτάμενο αντικείμενο στο Τέξας


Ιπτάμενο αντικείμενο στο Τέξας

Κάμερα τηλεοπτικού σταθμού η οποία κατέγραφε την κίνηση στους δρόμους της πολιτείας του Τέξας στις ΗΠΑ, εκτός από τα… αμάξια κατέγραψε και μια ασυνήθιστη λάμψη.

Η λάμψη στο βάθος της εικόνας μας δείχνει ένα αντικείμενο να πέφτει, (όπως πέφτουν άλλωστε καθημερινά δεκάδες μικροί «ακίνδυνοι»μετεωρίτες) μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, αυτό το αντικείμενο λίγο πριν «σκάσει» στο έδαφος, αλλάζει τη πορεία του και χάνεται ξανά στον ουρανό.

Δείτε το video που ακολουθεί

http://a-pistefto.blogspot.com/2011/08/blog-post_4235.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FumzAI+%28a-pistefto%29
ΠΗΓΗ

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Απόρρητο έγγραφο για το Project "Blue Beam" !!! Τα συνομωσιολογικά σενάρια βρήκαν την απάντησή τους


Απόρρητο έγγραφο για το Project "Blue Beam" !!! Τα συνομωσιολογικά σενάρια βρήκαν την απάντησή τους

 
To Project αυτό φέρεται να είναι ένα μυστικό (όπως πάντα) σχέδιο της NASA και των Ηνωμένων Εθνών με σκοπό την εξάλειψη των θρησκειών, την παγκόσμια επικράτηση της αναρχίας και εν τέλη τον αλληλοσπαραγμό των εθνών με σκοπό την επιβίωση της "Κάστας των...



Ισχυρών".
Οι πρώτες αναφορές μας έρχονται από την,...
δεκαετία του 60' όμως το μεγάλο "μπάμ" έγινε στην δεκαετία του 90'.



Ο Καναδός δημοσιογράφος Serge Monast έφερε στο φώς το 1994 μία πολύχρονη δικιά του μελέτη σχετικά με....
ένα περίεργο πρόγραμμα ονόματι project blue beam. Ο Monast παρότι είχε πεί πως οι εν λόγο άνθρωποι έχουν την τεχνολογία να μπορούν να προκαλέσουν από απόσταση (φυσικά) ανακοπή καρδιάς σε ένα υγιές άνθρωπο, πέθανε από ανακοπή καρδιάς λίγες μέρες μετά την δημοσιοποίηση των στοιχείων όπως και ο συνεργάτης του και πολύ καλός του φίλος τέσσερις μέρες μετά από τον θάνατο του Monast!


Αυτοί οι δύο (τρομερά συμπτωματικοί) θάνατοι ήταν από μόνοι τους αρκετοί να στρέψουν το ενδιαφέρον τις κοινής γνώμης στα λεγόμενα του Monast που στην αρχή απέρριψαν πολλοί έως χλεύασαν κάποιοι άλλοι. Το P.B.B. βάση των όσων είπε ο Monast έχει τέσσερα στάδια υλοποίησης ....


1ο Στάδιο :

Στο πρώτο στάδιο φέρεται να γίνεται προσπάθεια με την χρήση τεχνολογίας τεχνητών σεισμών αλλιώς γνωστό ως HAARP που κατέχουν οι Αμερικανοί με σκοπό την πρόκληση σεισμών σε διάφορα σημεία του πλανήτη και την αποκάλυψη στοιχείων (τάφοι, επιγραφές, αρχαίες πόλεις κ.τ.λ.) που θα καταρρίπτουν τις τωρινές θρησκείες! Δηλαδή πως ο Χριστός δεν υπήρξε ποτέ, ότι το κοράνι δεν γράφτηκε από τον Μωάμεθ και πάει λέγοντας ....


Μερικοί λένε ότι η ανακάλυψη του (και καλά) τάφου του Χριστού από τον James Cameron ανήκει στο πρώτο στάδιο του P.B.B. όπως και το βιβλίο "κώδικας ντα βίντσι". Ο Monast επίσης είπε (το 1994 μην ξεχνάτε!) ότι το hollywood θα προκάλεσει με ταινίες την πεποίθηση ότι μόνο με μία θρησκεία και μία κυβέρνηση μπορούμε να νικήσουμε μία επικείμενη εισβολή εξωγήινων (βλ. independence day - 1996!).


2o Στάδιο :

Σύμφωνα πάντα με τον Monast η NASA έχει αυτή την στιγμή που διαβάζετε, βάλει μυστικά πάνω σε δορυφόρους της που κινούνται γύρω από την γή, μηχανήματα με ειδικές ακτίνες λέιζερ με σκοπό την προβολή ολογραμμάτων!


Ο Monast είπε ότι ήδη έχουν προβάλει εικόνες Α.Τ.Ι.Α. στον ουρανό και ίσως εκεί "κολλάνε" οι τόσες, μαρτυρίες ανθρώπων για Α.Τ.Ι.Α. που έχουν αλλόκοτη κίνηση, υψηλές ταχύτητες, τα διαφορετικά σχήματα η τις εξαφανίσεις ξαφνικά. Είναι όλα εικόνες ψεύτικες, ολογράμματα! Ακόμα έλεγε πως ο σκοπός των μηχανημάτων αυτών είναι να προβάλουν εικόνες Ιερών προσώπων με σκοπό την αναταραχή...


3ο Στάδιο :

Φανταστείτε, έλεγε, να εμφανιστεί πάνω από την Βαγδάτη μία στρατιά αγγέλων καλώντας τους πιστούς μουσουλμάνους να σκοτώσουν στο όνομα του Αλλάχ! Καταλαβαίνουμε όλοι τι θα συμβεί ...Παρομοίως θα πράξουν και με τα άλλα κράτη "πατώντας" πάνω στην δύναμη υποβολής που έχουν οι Θρησκείες παγκοσμίως. Τα μικροτσίπ που ακούμε τόσα χρόνια παίζουν και αυτά μεγάλο ρόλο στην υλοποίηση του σχεδίου αφού μέσα από αυτά -με χρήση χαμηλών Hz όπως E.L.F.- όχι μόνο θα βλέπουμε τους Θεούς μας στον ουρανό από τους δορυφόρους, αλλά θα ακούμε και την φωνή τους μέσα στο κεφάλι μας! Καταλαβαίνετε σε μία κοινωνία που το 85%+ πιστεύει σε θρησκείες πόσο μεγάλες θα ήταν οι συνέπειες ....


4ο Στάδιο :

Αυτό είναι και το πιό τολμηρό! Ο Monast είπε πως μετά τις "προβολές" και το Θρησκευτικό χάος θα μεταδοθεί ψευδό μήνυμα εισβολής εξωγήινων ώστε να προκληθεί άκρατος πανικός που θα καταπέσει με την παρέμβαση των Η.Ε. που θα απαιτήσει την άμεση καταστροφή των πυρηνικών όπλων σε όλο τον πλανήτη!


Όταν γίνει αυτό θα εκπέμψουν νέο σήμα στοχεύοντας τους Χριστιανούς του πλανήτη (φυσικό μας φαίνεται με τα 2/3 των ισχυρών χωρών να είναι Χριστιανοί) κάνοντας τους να νομίζουν ότι ήρθε η ώρα της Δευτέρας Παρουσίας, θα νομίζουν ότι σατανικές εισβολές απειλούν τα πιστεύω τους, με απώτερο σκοπό την δημιουργία μιας κυβέρνησης απόλυτου πληθυσμιακού ελέγχου και μίας ενιαίας θρησκείας. Το τελικό χτύπημα θα είναι όταν οι δορυφόροι θα εξαπολύσουν νέο σήμα σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές του πλανήτη κάνοντας τις τηλεοράσεις να προβάλουν εικόνες από αποκρουστικά όντα, φαντάσματα και κάθε συσκευή που μπορεί, θα αναπαράγει ήχους τρομακτικούς και απόκοσμους ώστε να σπρώξουν τα έθνη στην παράκρουση και σε μαζικές αυτοκτονίες και στην τελική επικράτηση της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" (η αλλιώς New World Order που λέγεται ότι είναι υποκινούμενη από τον Αντίχριστο) ....

Ο Serge Monast στην συνέντευξη του τότε το 1994 λίγο πριν πεθάνει κάτω από πέπλο μυστηρίου υποστήριξε ότι είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του προγράμματος. Σήμερα αυτοί που το στηρίζουν λένε ότι είμαστε ακόμα στο πρώτο. Εμείς πιστεύουμε ότι είμαστε στο δεύτερο προς τρίτο βάση των όσων βλέπουμε και όσων ακούμε πάνω στα τεράστια άλματα της τεχνολογίας. Π.χ. τα ολογράμματα είναι πλέον γεγονός ασχέτως αν δεν τα βλέπουμε εμείς.


Υπάρχουν αποδείξεις ότι οι Αμερικανοί έχουν αναπτύξει τεχνολογίες που κάνουν τον τυφλό να δει, τον κουφό να ακούει και την αποκατάσταση του ασθενούς χωρίς την χρήση χειρουργικών εργαλείων η φαρμάκων ...Ο Monast παρέθεσε και στοιχεία όσο αναφορά τον έλεγχο του νού του ανθρώπου. Είπε πως ο δέκτης έχει κατασκευαστεί από την Loral Electro-Optical system βιομηχανία όπλων στην Καλιφόρνια.


Η εν λόγω εταιρία είχε κάνει έρευνες για χάρη του στρατηγού της αμερικάνικης αεροπορίας Leonard Perez την δεκαετία του 80' ο οποίος είχε ζητήσει όπλα που θα μπορούν να "φυτεύουν" μηνύματα στο κεφάλι του εχθρού!


Αυτό είναι εφικτό με ραδιενεργούς παλμούς και πολύ χαμηλές συχνότητες (ELF, VLF, and LF) όπως προείπαμε. Ο Monast ακόμα ανέφερε μία σειρά από μυστηριώδεις αυτοκτονίες Βρετανών επιστημόνων που σχετίζονται άμεσα με το P.B.B. αφού όλοι αυτοί δούλευαν για το αμερικάνικο ναυτικό. Εμείς πιστεύουμε ότι ίσως αυτά μπορεί να είναι αλήθεια αφού κάθε μέρα βλέπουμε και άλλη μία απίστευτη ανακάλυψη της τεχνολογίας. Φανταστείτε πόσες είναι αυτές που δεν έχουμε μάθει και ίσως δεν μάθουμε ποτέ ....


Greek Citizen

Σημ. : Αυτό το project, εφόσον βέβαια ισχύει, απαντάει και σε ...συνομωσιολογικά θέματα όπως το πως θα γίνει η παγκοσμιοποίηση, η επικράτηση της νέας τάξης πραγμάτων, πως θα εφαρμοστεί ο Codex Alimentarius, πως θα μπορούσε να γίνει η μείωση του πληθυσμού που κάποιοι θέλουν να επιτύχουν, γιατί θα επιδιώξουν το τσιπάρισμα κλπ.......

Μειώνει προσωπικό μία στις τρεις εταιρείες


Μειώνει προσωπικό μία στις τρεις εταιρείες

Μία στις τρεις εταιρείες θα μειώσει το προσωπικό της, μία στις δύο δεν θα δώσει καθόλου αυξήσεις τους επόμενους 12 μήνες, ενώ μία στις πέντε εταιρείες θα μειώσει τους μισθούς των εργαζομένων, όπως προκύπτει σε έρευνα που πραγματοποίησε το ALBA Graduate Business School και η οποία αφορά στον για το 2ο εξάμηνο του 2011. Ειδικότερα:

-Το 34% των επιχειρήσεων του δείγματος ενδέχεται να προβεί σε μείωση του εργατικού δυναμικού το επόμενο εξάμηνο. Μόνο το 17,9% των εταιρειών θα πραγματοποιήσει προσλήψεις.
-Το 41.3% των εταιρειών έχει προβεί σε απολύσεις το τελευταίο εξάμηνο ενώ το 22,5% έχει μειώσει μισθούς.

-Το 50,7% των εταιρειών δεν έδωσε καθόλου αυξήσεις τον τελευταίο χρόνο, ενώ το ποσοστό αυτό θα αγγίξει το 54% τους επόμενους 12 μήνες. Μόνο το 9,9% θα δώσει αυξήσεις πάνω από 3%.
-Άνοδο πάνω από 20% στις ενέργειες προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού αναμένεται μόνο στους κλάδους των Υπηρεσιών, των φαρμακευτικών, των κατασκευαστικών και στη βιομηχανία.

Στον κλάδο της Εκπαίδευσης οι προσδοκίες αύξησης ενεργειών προσέλκυσης νέου προσωπικού είναι μηδενικές όπως και στους κλάδους Τραπεζών και Τουρισμού.

Το 40%-50% των εταιρειών θεωρεί πιθανό να μειώσει την εκπαίδευση των εργαζομένων και των διευθυντικών στελεχών. Επίσης, περίπου το 60% των εταιρειών σκοπεύει να μειώσει τα μπόνους, ενώ το 19,6% θα προβεί σε μειώσεις μισθών. Ακόμη το 6,4% των εταιρειών σκέφτεται να μετεγκαταστήσει τμήμα ή ολόκληρη την εταιρεία στο εξωτερικό.
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/08/blog-post_1654.html ΠΗΓΗ

Ο “χορός του θανάτου” των ΗΠΑ


Ο “χορός του θανάτου” των ΗΠΑ



Ο «χορός του θανάτου» για το χρέος των ΗΠΑ συνεχίζεται με το σύνολο του πληθυσμού να κάθεται, βλέποντας με τρόμο και με ένα όπλο στο μέτωπο, κάτι που είναι ενδιαφέρον, δεδομένου ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο. Οξύναμε τον πόλεμο μας κατά της Λιβύης, με το Λονδίνο να πετάει έξω την Λιβυκή κυβέρνηση και εγκαθιστώντας τους αντάρτες σε ένα πραξικόπημα.





Η γκρίνια για τον προϋπολογισμό είναι εντελώς εκπληκτική, δεδομένου ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο. Ο Μπους ξεκίνησε τους πολέμους του χαμηλώνοντας τη φορολογία, και τώρα αυτό το τρελό καθεστώς μείωσης των φόρων συνεχίζεται, καθώς οι πλούσιοι αποφεύγουν να πληρώνουν για τους πολέμους τους, τους οποίους θέλουν σαν τρελοί. Έχουν βασικά κηρύξει τον πόλεμο σε όλους σχεδόν τους Μουσουλμάνους, και σχεδιάζουν έναν τεράστιο παγκόσμιο πόλεμο κατά της Κίνας, την ίδια ώρα που κάνουν μπίζνες στην Κίνα. 
Αυτά τα εντελώς παρανοϊκά πράγματα γίνονται παράλληλα με τις ΗΠΑ να διασώζουν ολόκληρο το τραπεζικό συστήματος των χωρών του ΝΑΤΟ, με το να αφήνουν την FED, χωρίς καμία εποπτεία από κανέναν, να δανείζει πάνω από 16 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ιδιωτικές επενδυτικές τράπεζες και διεθνείς κεντρικές τράπεζες! Με μηδενικά επιτόκια, δηλαδή δωρεάν. Αυτό εξαπέλυσε έναν παγκόσμιο κύμα πληθωρισμού στα εμπορεύματα (σ.σ. για παράδειγμα πετρέλαιο, χρυσός, κτλ που «ανεβαίνουν», διότι βασικά τα νομίσματα πληθωρίζονται) και στα χρηματιστήρια (σ.σ. διότι το φρέσκο χρήμα που τυπώνεται καταλήγει στις τσέπες τους, και άρα ότι και να γίνονται, δε «διασωθούν»), και αυτό με τη σειρά του προκαλεί τώρα επαναστάσεις, εξεγέρσεις και χρεωκοπίες σε ολόκληρο τον πλανήτη. Επιστρέφοντας στο «αυτουργό» όλων αυτών, τις ΗΠΑ, βλέπουμε ότι έχουν εμπορικά ελλείμματα ασταμάτητα κατά τη διάρκεια σχεδόν ολόκληρου του Ψυχρού Πολέμου και τώρα του πολέμου κατά της τρομοκρατίας, και οι πολύ πλούσιοι έχουν «εξαιρεθεί» από το να πληρώνουν, ειδικά από το 1980 με την άνοδο του Ρέιγκαν στην προεδρία. 
Η Ρωσία ζητά τον«άμεσο τερματισμό» της σύγκρουσης στη Λιβύη, και έτσι η Ρωσία δεν θα αναγνωρίσει τους Λιβύους αντάρτες – Λαβρόφ . Ο πρώην αξιωματικοί της KGB γνωρίζουν την ήττα, όταν τη βλέπουν, μιας και έχουν την δει να συμβαίνει και στο παρελθόν, στη Ρωσία, έτσι όταν λένε, “Δεν υπάρχει στρατιωτική λύση στην κατάσταση της Λιβύης”, πρέπει να τους λάβουμε σοβαρά υπόψη. (σ.σ. παρεμπιπτόντως, αν ανοίξετε το λινκ, θα δείτε ότι τις δηλώσεις αυτές τις έκανε ο Μεντβέντεφ μαζί με τη Μέρκελ…)
Στο Κογκρέσο, […] δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να δουν τη διαφαινόμενη ήττα διότι οι πόλεμοι έχουν πληρωθεί μέσω φθηνής πίστωσης. Έτσι,ποτέ μα ποτέ δεν έχει ακουστεί η παραμικρή πρόταση για την παραμικρή θυσία από τους πλούσιους. Οι πλούσιοι, παρεμπιπτόντως, ελέγχουν το στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα μας, βγάζουν τεράστια κέρδη από αυτό και δε φαίνονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να δώσουν πίσω όλον αυτό τον πλούτο προς το κράτος, ώστε να πληρώσει για τους πολέμους που τροφοδοτούν την αύξηση των εισοδημάτων τους. Κυριολεκτικά θέλουν και την πίτα ολόκληρη και να τη βομβαρδίσουν επίσης. Αυτή η μονόδρομη ροή, όπου συσσωρεύονται χρέη ενώ την ίδια ώρα μαίνονται συνεχώς οι πόλεμοι, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πτωχεύσει μια χώρα. Πολλές αυτοκρατορίες στο παρελθόν το έχουν δοκιμάσει αυτό και όλες είχαν το ίδιο τραγικό τέλος: χρεωκοπία. 
Οι πλούσιοι έχουν προπαγανδίσει όσο περισσότερο γίνεται την ιδέα ότι το φτωχότερο μισό της χώρας που κατέχει περίπου το 2% του πλούτου, σε σύγκριση με το ανώτερο 10% του πληθυσμού που κατέχει πάνω από το 50% του πλούτου, θα πρέπει να φορολογείται βαριά για αυτούς τους παράφρονες πολέμους. Το να προσπαθούν απεγνωσμένα να προκαλέσουν αισθήματα ενοχής στις κατώτερες τάξεις των εργατών που έχουν δει τις θέσεις εργασίας να εξαφανίζονται και τους μισθούς να εξατμίζονται, για να πληρώσουν για τους πολέμους που πλουτίζουν τους πλούσιους ακόμα περισσότερο, και πέρα από κάθε φαντασία, είναι καθαρή τρέλα. Ωστόσο, αυτή η προπαγάνδα προωθείται αδίστακτα από πλούσιους εκδότες, και άλλους αλήτες που δεν ενδιαφέρονται αν η χώρα χρεοκοπήσει, απλά δεν θέλουν να χάσουν καθόλου από τον δικό τους πλούτο, άσχετα με το πόσο επικίνδυνο είναι αυτό στο μέλλον.
Και η ιστορία είναι πολύ σαφής σχετικά με αυτό: Οι αυτοκρατορίες που πηγαίνουν στον πόλεμο και στη συνέχεια δε φέρνουν πίσω κανένα λάφυρο και ξοδεύουν μέσω δανείων για περιπέτειες που φέρνουν πίσω λίγα ή τίποτα, και το κάνουν αυτό αφήνοντας τις ελίτ χωρίς καμία συνέπεια, οι χώρες που φορολογούν τους φτωχούς για να πληρώσουν για άσκοπους πολέμους, καταλήγουν να πεθαίνουν. Δηλαδή, οι δική τους λαοί εξεγείρονται και οι εκστρατείες στο εξωτερικό καταρρέουν, ενώ η κυβέρνηση στο εσωτερικό επίσης καταρρέει. 
Έχουμε έναν όλο κι όλο σοσιαλδημοκράτη στη Γερουσία. Εδώ είναι η τελευταία δημόσια δήλωσή του για το χάος στην Ουάσινγκτον:
Στις 2 Αυγούστου λήγει η προθεσμία για την αύξηση του ορίου χρέους των 14.3 δις δολαρίων 14.300.000, και μια ακόμα μεγάλη εθνική δημοσκόπηση έδειξε ότι η Ουάσιγκτον δεν έχει καμία επαφή με τη μεγάλη πλειοψηφία των Αμερικανών που θέλουν να δουν ένα συνδυασμό περικοπών των δημοσίων δαπανών και αυξήσεων στους φόρους, ως μέρος μιας συμφωνίας για τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος των ΗΠΑ. […] Η ιδέα είναι δημοφιλής παντού στην Αμερική, φαίνεται, εκτός από το Καπιτώλιο, όπου οι Ρεπουμπλικανοί έχουν αποκλείσει το να καταργηθούν οι φορολογικές ελαφρύνσεις και το κλείσιμο στα παραθυράκια για τους πλουσιότερους Αμερικανούς και τις πιο επικερδείς εταιρείες.
Από την αυγή των θρησκειών που δημιουργήθηκε από το φόβο των ανθρώπων, όταν κάτι πάει δεν πάει καλά ή οι θεοί έπρεπε να τραφούν με ανθρώπινο αίμα, η ελίτ συνήθως δε θυσιαζόταν για να σώσει τους οπαδούς της, θυσίασαν κάποιον που ήταν πολύ πιο ανίσχυρος. Φυλακισμένους, παιδιά, παρθένες, οποιονδήποτε άλλον: Είχαν την τάση να πετούν αυτούς στα σαγόνια των νευριασμένων θεών. Έτσι είναι και στη σύγχρονη εποχή: Όταν υπάρχει ανάγκη για θυσίες, οι πλούσιοι και οι ελίτ όλοι δείχνουν προς εμάς και να λένε να πάμε να πηδηχτούμε εμείς σε μια πύρινη λίμνη, όχι οι ίδιοι.
Στην τελευταία δεκαετία, οι πολύ πλούσιοι, οι οποίοι παρεμπιπτόντως ελέγχουν το στρατιωτικό σύμπλεγμα μας, έχουν ξοδέψει πολλά εκατομμύρια δολάρια για τα δέκατα όγδοα γενέθλια των παιδιών τους, ενώ την ίδια στιγμή στέλνουν τα παιδιά της εργατικής τάξης και των φτωχών στους πολέμους που φέρνουν αυτά τα τεράστια κέρδη. Το να γιορτάζουν την ενηλικίωση των κακομαθημένων τους παιδιών τους την ίδια ώρα που τα παιδιά [των φτωχών] έρχονται σπίτι ακρωτηριασμένα, ψυχωτικά ή νεκρά, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του χάσματος μεταξύ των πλούσιων και των φτωχών που είναι τελικά η αιτία για τη μελλοντική εξέγερση που θα συμβεί τελικά εδώ. 
Εδώ είναι μια καλή ομιλία του σοσιαλδημοκράτη γερουσιαστή μας Bernie Sanders:
Αν οι επιχειρήσεις και οι οικογένειες που έχουν ετήσιο εισόδημα 1 εκατομμύριο δολάρια ή παραπάνω πλήρωναν φόρους στο ίδιο επίπεδο με το 1961, οι ερευνητές της εφορίας βρήκαν ότι το Υπουργείο Οικονομικών θα εισέπραττε επιπλέον 716 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο.
Με άλλα λόγια, αν η ομοσπονδιακή κυβέρνηση άρχιζε να φορολογεί τους πλούσιους και τις επιχειρήσεις τους με τους ίδιους συντελεστές που ίσχυαν μισό αιώνα πριν, το δημόσιο χρέος θα είχε σχεδόν εξαφανιστεί μέσα στην επόμενη δεκαετία. (σ.σ. στην πραγματικότητα βέβαια, αυτό δεν ισχύει, διότι αν η φορολογία ανέβαινε, οι καπιταλιστές θα έβγαζαν τα λεφτά τους εκτός των ΗΠΑ. Γι’ αυτό και δεν πολυλειτουργεί πλέον η «επιστροφή στο παρελθόν» που προτείνει, και πλέον με τη συμπεριφορά τους δεν αφήνουν άλλη επιλογή από το να τους ανατρέψουμε πλήρως)
[…]

Γιατί λοιπόν δεν φορολογούμε τους πλούσιους; Γιατί οι πολιτικάντηδες μας είναι τόσο αποφασισμένοι να προωθήσουν την «δημοσιονομική πειθαρχία» απολύσεων και περικοπών και λιτότητας στο «μέσο Αμερικανό»;

Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο. Το πολιτικό μας σύστημα αδυνατεί να φορολογήσει τους πλούσιους, επειδή οι πλούσιοι έχουν αρκετά μεγάλη περιουσία για να εξαγοράσουν το πολιτικό σύστημα.
Οι πόλεμοι χωρίς να πληρώνουν τελειώνουν σύντομα για τους πλούσιους. Παλιότερα, οι Ρεπουμπλικάνοι πρόεδροι, ξεκινώντας με το Ρέιγκαν, αντιλήφθηκαν ότι το κοινό θα συναινούσε σε τρελούς πολέμους αν δεν χρειαζόταν να πληρώσει γι αυτούς. Έτσι, η ιδέα της χρησιμοποίησης δανεικών για να πληρώσουν για τους πολέμους έγινε το Άγιο Δισκοπότηρο του στρατιωτικού/βιομηχανού συμπλέγματος που υπολόγισε ότι οι στρατιωτικές δαπάνες για το Πεντάγωνο θα μπορούσε να διπλασιάζονται κάθε 4-6 χρόνια και κανένας δεν θα παρατηρούσε το σχετικό γράφημα όπου η γραμμή ανεβαίνει μέχρι το άπειρο.
Τώρα που οι πλούσιοι προωθούν την περικοπή της κοινωνικής ασφάλισης και του Medicare, και ενδεχομένως όλων των άλλων υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται από τους Αμερικανούς πολίτες, αυξάνοντας παράλληλα τις στρατιωτικές δαπάνες, η λαική υποστήριξη επιτέλους αρχίζει να γίνεται ολοένα και μικρότερη για τις αμυντικές δαπάνες. Η πλειοψηφία των Αμερικανών θέλουν το τρένο του πολέμου να σταματήσει. Αν είναι να λιμοκτονήσουμε στο σπίτι μας ή να πεθάνουμε από ασθένειες χάρη στους πολέμους μας, τότε είναι πολύ πιο εύκολο απλά να σταματήσουμε τους πολέμους, έτσι δεν είναι; 
[…]
Οι τράπεζες πήραν ένα σωρό κεφάλαια («πακέτα σωτηρίας») από την Fed, μόλις 2 χρόνια πριν και τώρα ετοιμάζονται να σωθούν από το ναυάγιο που οι ίδιοι και οι φίλοι τους δημιούργησαν. Όταν η ιδεολογία των Ρεπουμπλικάνων για μηδενική ρύθμιση των πιστωτικών αγορών, κανέναν νόμο για τις τοκογλυφικές πρακτικές τους, μηδέν φόρους επί των πλουσίων είχαν πρωτοπροταθεί από την συμμορία του Ρίγκαν, οι τραπεζίτες επευφημούσαν. Τώρα που το χάος που ενέκριναν και προώθησαν ρίχνει την αυτοκρατορία μας «στα βράχια», φοβούνται. Λοιπόν, όλα τα αποθέματα ρευστότητας που έχουν επισκιάζονται από τα μετρητά που κατέχουν οι ξένες δυνάμεις, που είχαν τεράστια κέρδη εμπορικού πλεονάσματος έναντι των ΗΠΑ από την εποχή του Ρέιγκαν. (σ.σ. πχ η Κίνα, που εξάγει στις ΗΠΑ πολύ περισσότερα από αυτά που εισάγει, και έτσι έχει συσσωρεύσει τεράστια ποσά σε δολάρια)
Αρχίζουν να φοβούνται και οι κινεζικές προειδοποιήσεις έχουν αγνοηθεί. Οι ΗΠΑ δεν μπορούν να γλιτώσουν από αυτό το χάος με την εκτύπωση χρήματος, χωρίς να καταλήξουν στο να καταστρέψουν την αξία του δολαρίου έως ότου δεν μπορεί να αγοράσει κανείς ακόμη και ένα καρβέλι ψωμί χωρίς ένα κάρο μετρητά, σαν την Γερμανία του Μεσοπολέμου (υπερπληθωρισμός). Ξένες δυνάμεις κατέχουν ένα τεράστιο μέρος του χρέους των ΗΠΑ, και αν ξαφνικά φτάσει στην τιμή άνω του 3% ετησίως, αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνησή μας θα αναγκαστεί να δαπανήσει το 100% των εσόδων για τους τόκους, και αυτά θα είναι χρήματα που φεύγουν από τις ΗΠΑ για να πληρώσουν για το χρέος μας , όχι χρήματα που καταλήγουν στη χώρα.
[…]
Οι πειρατές και οι αλιτήριοι που κυβερνούν τη Goldman Sachs, την οντότητα που θα έπρεπε να είχε αναγκαστεί να κηρύξει πτώχευση, ένα τέρας που διασώθηκε με μεγάλο κόστος από τη δική μας κεντρική τράπεζα, τρελαίνεται με όλα αυτά [τα περί περικοπών στις στρατιωτικές δαπάνες]:
Οι Δημοκρατικοί στη Γερουσία έχουν ετοιμάσει ένα νέο σχέδιο «περικοπών» που θα υποθέτει ότι το προβλεπόμενο έλλειμμα θα μειώνεται πάνω από 1 τρισεκατομμύρια δολάρια απλώς και μόνο με την παραδοχή ότι το κόστος των πολέμων στο Ιράκ και το Αφγανιστάν θα εξαφανιστεί διότι αυτοί οι πόλεμοι θα λήξουν. Αυτό έχει ξεσηκώσει πολλές επικρίσεις, συμπεριλαμβανομένου ένα προειδοποιητικό σημείωμα της Goldman Sachs που διέρρευσε και προειδοποιεί ότι η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πιστοληπτική υποβάθμιση, εάν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει αυτού του είδους το «τέχνασμα» στα λογιστικά βιβλία αντί για πραγματική μείωση των δαπανών.
Αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει αν πραγματικά σταματούσαμε, αντί να επεκτείνουμε, τους πολέμους μας κατά των Μουσουλμάνων. Αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτές οι «μειώσεις», είναι τόσο μικρές, που είναι χωρίς νόημα. Σκοπεύουμε να είμαστε στο ακριβό Αφγανιστάν για πάντα. Το ίδιο για το Ιράκ. Το Αφγανιστάν έχει γίνει πολύ πιο ακριβό από τη στιγμή που διαλύσαμε τη συμμαχία μας με το Πακιστάν με την παράνομη δολοφονία μας του Μπιν Λάντεν. Ως συνήθως, ακόμα και στο θάνατο, αυτός γελάει τελευταίος.
Η Goldman Sachs θέλει ουσιαστικές περικοπές; ΧΑΧΑΧΑ. Κόψτε ΑΥΤΟΥΣ! Φυσικά, αυτοί ελέγχουν την κυβέρνησή μας μέσω μίζες σε πολιτικούς, κλπ. Και αυτά τα καθάρματα πληρώνουν λίγους ή καθόλου φόρους. Οργανώνονται για να πλουτίσουν αυτοί να να φτωχύνουμε εμείς.
[…]
Μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου οι ενήλικες εργάζονταν ακούραστα για τη δημιουργία πυρηνικών πυραύλων. Μου έλεγαν, “Αυτό θα μας προστατεύσει” ακόμα και όταν συζητούσαμε για το πώς θα μα οδηγούσαν στο θάνατο. «Δεν υπάρχει πρόβλημα, ο Ιησούς θα μας σώσει», ήταν η απάντηση τους, για την οποία πάντοτε είχα αμφιβολίες. Φοβόμουν. Η τρέλα αυτού του είδους μολύνει τους «πιστούς», και αυτό είναι η αιτία των πολλών θρησκευτικών πολέμων που μαίνονται στον πλανήτη.

Πριν από χιλιάδες χρόνια ο άνθρωπος επινόησε τη θρησκεία λόγω του φόβου του θανάτου. Για να σώσουν τον εαυτό τους, δημιούργησαν τότε την έννοια της ανθρώπινης θυσία για να σωθούν από τους θυμωμένος θεούς. Αυτό σήμαινε ότι θα έπρεπε να δολοφονήσουν κάποιον, φυσικά. Έτσι, για να σώσουν τον εαυτό τους, οι πρόγονοί μας σκότωσαν άλλους! Που δεν τους άξιζε να σωθούν, φυσικά. Αυτό είναι ένα θεμελιώδες πρόβλημα με όλες τις θρησκείες, ακόμα και αν σταματήσουν να θυσιάζουν ανθρώπους και ζώα σε αιματηρούς θεούς. Η ιδέα αυτή είναι ακόμα εκεί. Είναι μέρος της σκέψης μας.
Ένας ηλίθιος γερουσιαστής από τη Γιούτα θεωρεί ότι είναι αστείο, αν καταστρέφει το έθνος προκειμένου να σταματήσουν οι υπερβολικές δαπάνες. Είπε ναι στην ψηφοφορία για το στρατιωτικό προϋπολογισμό; Ναι, και με ενθουσιασμό! Είπε ναι στην ψηφοφορία να αυξήσουν τους φόρους κάθε φορά που διπλασιάζεται η δαπάνη του Πενταγώνου; Όχι, ποτέ. Ίσως το να γίνει αδύνατον να μαζευτούν οι φόροι να λύσει τα στρατιωτικά προβλήματά μας με την παύση όλων των πολέμων. Βέβαια αυτό δε θα συμβεί. Θα το χρησιμοποιήσουν αυτό ως τρόπο μείωσης των κοινωνικών υπηρεσιών στο μηδέν. Γιατί οι πλούσιοι τα θέλουν όλα και δε θέλουν να μοιραστούν τίποτα. 
[...]
Λόγω κάποιων παραφρόνων θρησκευτικών ηγετών, όπως ο γερουσιαστής Λι, οι ελίτ έχουν αποφασίσει να κάνουν ένα νόμιμο αλλά αντισυνταγματικό πραξικόπημα «Σούπερ Κογκρέσου»: Οι διαπραγματεύσεις για το ανώτατο όριο χρέους έχουν ως στόχο τη δημιουργία νέου νομοθετικού σώματος. Χα, τι άλλο θα δούμε; Τη γκιλοτίνα; French Directory – Wikipedia:
Σύμφωνα με το γαλλικό Σύνταγμα του 1795, οι ειδικοί κάτοχοι ακινήτων εκλέγουν 750 νομοθέτες, οι οποίοι χωρίζονται στο Συμβούλιο των Πεντακοσίων και το Συμβούλιο των γερόντων. Αυτό το νομοθετικό σώμα δύο νομοθετικών σωμάτων είχε μια θητεία τριών ετών, με το ένα τρίτο των μελών του να ανανεώνεται κάθε χρόνο. Οι γέροντες κατείχαν ανασταλτικό βέτο, αλλά δε διέθεταν καμία πρωτοβουλία στη νομοθεσία.
[…]
Το σύστημα προέβλεπε τον αυστηρό έλεγχο όλων των τοπικών αρχών από την κεντρική κυβέρνηση. Δεδομένου ότι το νέο σύνταγμα προσπάθησε να δημιουργήσει ένα διαχωρισμό των εξουσιών, οι διευθυντές δεν είχαν αρμοδιότητα στη νομοθεσία ή τη φορολογία, ούτε θα μπορούσαν διευθυντές ή οι υπουργοί να είναι και στα δύο σώματα. Ο νόμος εγγυάται την ελευθερία της θρησκείας, την ελευθερία του Τύπου, και την ελευθερία της εργασίας, αλλά απαγόρευσε τις ένοπλες συνελεύσεις, ακόμα και τις δημόσιες συνεδριάσεις των πολιτικών κοινωνιών. Μόνο τα άτομα ή οι δημόσιες αρχές θα μπορούσαν να δεχτούν τέτοιες αιτήσεις …Η οικονομία ήταν τόσο διαλυμένη που η κυβέρνηση δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις δαπάνες της, χωρίς τη λεηλασία των ξένων χωρών. Αν γινόταν ειρήνη, οι στρατοί θα επέστρεφαν στην πατρίδα τους και οι διευθυντές θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν την οργή των στρατιωτών που είχαν χάσει τα προς το ζην, καθώς και τη φιλοδοξία των στρατηγών, οι οποίοι θα μπορούσαν, σε μια στιγμή, να τους παραγκωνίσουν.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ο Ναπολέων. Όταν η κυβέρνηση τηε Βαϊμάρης κατέρρευσε (Μεσοπόλεμος), το τελικό αποτέλεσμα ήταν ο Χίτλερ, όταν η Γερμανία τελικά χρεοκόπησε. Δεδομένου ότι ο στρατός απορροφά ένα τεράστια μεγάλο κομμάτι του προϋπολογισμού μας, αν αυτό είναι σε κίνδυνο και οι μισθοί των στρατιωτικών δεν πληρώνονται στην ώρα τους, θα αναλάβουν την κυβέρνηση όπως ακριβώς είδαμε στην Αίγυπτο. Αυτό δε θα επιλύσει τίποτα, καθώς η στρατιωτική ηγεσία θέλει περισσότερους πολέμους – και αυτό είναι που συνέβη όταν ο Χίτλερ και ο Ναπολέων ανέλαβαν την εξουσία σε χρεωκοπημένες αυτοκρατορίες που είχαν ακόμα τα στρατιωτικά συστήματα τους σχεδόν άθικτα. 
Τόσο ο Χίτλερ, όσο και ο Ναπολέων υποσχέθηκαν «όπλα και βούτυρο» και τα έφεραν με πολλά λάφυρα για ένα διάστημα, οι μέχρι στρατιωτικές ήττες να το αντιστρέψουν αυτό […]. Στις ΗΠΑ, έχουμε μια πολύ επικίνδυνη στρατιωτική μηχανή που βρίσκεται κατά κύριο λόγο στο εξωτερικό. Αν το Κογκρέσο δεν τους πληρώσει, ή εάν το χρέος των ΗΠΑ υποβαθμιστεί και ως εκ τούτου, γίνει λιγότερο επιθυμητό, θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες για ένα πραξικόπημα παρά για εκλογές. Ο στρατός επίσης δεν θα ανεχθεί να ανεβαίνουν οι κοινωνικές δαπάνες αν μειωθούν οι στρατιωτικές. Ο τερματισμός των πολλών πολέμων πηγαίνει ενάντια στα συμφέροντα τους, γιατί οι στρατιωτικοί θέλουν περισσότερους από αυτούς τους πολέμους για να αυξάνουν τη δύναμή τους.
Ακόμα κι αν οι στρατιώτες δεν θέλουν περισσότερο πολέμους, τους θέλουν οι στρατηγοί στην κορυφή. Και μέχρι να εξεγερθούν οι στρατιώτες (και σίγουρα εξεγέρθηκαν στον πόλεμο του Βιετνάμ!), οι στρατηγοί θα επεκτείνουν με χαρά τους πολέμους στο άπειρο. Αυτό είναι ένα μεγάλο μπέρδεμα που οι ΗΠΑ πρέπει να συζητήσουν. Θέλουμε αιώνιους, και όλο και πιο ακριβούς πολέμους φθοράς που διευθύνονται από δολοφόνους; Ή μήπως θέλουμε «ειρήνη και αφθονία»; Οι πλούσιοι θέλουν το πρώτο, το μεγαλύτερο μέρος των Αμερικανών το δεύτερο.
Αλλά αρκετοί Αμερικανοί θέλουν να γείρουν τη ζυγαριά υπέρ της ελίτ που θέλουν τους πολέμους για να πλουτίσουν (σ.σ. εννοεί πχ το «Tea Party», κτλ, με μεγάλο μέρος του αμερικανικού λαού να υποστηρίζει λόγω ψευδαισθήσεων την άρχουσα τάξη, έχοντας καταπιεί αμάσητη την προπαγάνδα της)Αυτή είναι μια τραγωδία που συναντούμε συχνά στην ιστορία, και γίνεται κουραστικό να αναφέρουμε τα πολλά παραδείγματα αυτής της κατάστασης και πόσο ανόητη είναι, δεδομένου ότι όλοι γνωρίζουμε την τελικά αποτελέσματα. Η ιστορία είναι εντελώς σαφής σχετικά με το θέμα. Θανάσιμα σαφής.
http://thiseas-labyrinth.blogspot.com/2011/07/blog-post_4689.html ΠΗΓΗ

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

VIDEO: Αληθινό κοριτσάκι φάντασμα on camera !!!



VIDEO: Αληθινό κοριτσάκι φάντασμα on camera !!!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyi3KaFct3wIa30Khn9zzOl02rHQ36ZIcGdHTYAuP8VOQ1FcnUnAdp0_OcDivzPmYK7bSEK3l0JTBoxEtmPZj_qbJgZuTDHNvyxo7A0DB8MkzH6mnc85MREqeJmNdB4bHpb22nSgAqqSMm/s400/fantasma_ierosagon.pngΑπίστευτο αυτό το βίντεο το οποίο κάνει θραύση στο youtube…


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: VIDEO: Αληθινό κοριτσάκι φάντασμα on camera !!! http://24wro.blogspot.com/2011/07/video-on-camera_31.html#ixzz1Thui2C83

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΒΕΛΙΑΛ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

anubis.afp_1


Θυμάστε το τεράστιο άγαλμα του λυκανθρώπου (Μαλτσέχ) βασιλέα βελιάλ που είχανε στήσει στο Λονδίνο;
Τώρα και σε όλες τις μεγαλουπόλεις του πλανήτη.
Περιφέρουν το άγαλμα σε όλες τις μεγάλες πλατείες για να το δει όλος ο κόσμος, και η πιο συνωμοτική σκέψη που μπορούν να κάνουν μερικοί είναι το ότι κάποιοι ειδωλολάτρες μεταφέρουν και προβάλουν το είδωλο του ψεύτικου θεού Άνουβι.
Εκείνοι όμως που πήρανε τη γνώση και είναι ήδη μαχητές της Ειμαρμένης, ξέρουν ότι πρόκειται για το άγαλμα του πλανητάρχη Βασιλέα Βελιάλ.
Όσοι διαβάζετε αυτές τις γραμμές και δεν γνωρίζετε τι είναι ο Βελιάλ, έχετε χάσει πολλές συνέχειες.
Στις μέρες μας πλέον, όποιος έπιασεν, έπιασεν

Ο Εωσφόρος και η πτώση του "Σατανάς"



altΟ σατανάς πριν από την πτώση του....

Αρχικά ο Εωσφόρος «αυτός που μεταφέρει το φως» και οι άγγελοι του δε δημιουργήθηκαν κακοί. Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ουράνια πνεύματα κατέχοντας θέση στο ύψιστο σημείο των Ασωμάτων Δυνάμεων και της πνευματικής τελειότητας.

Σαν πνεύμα είναι αγέραστος και αθάνατος κατέχοντας όλες τις ιδιότητες του αγγελικού κόσμου, δεν έχει χρονικούς και τοπικούς περιορισμούς,είναι αεικίνητος, έχει υψηλή πνευματική διαύγεια, είναι άυλος, αυτάρκης και εξαρτάται μόνο από το Θεό.
Πριν από την πτώση του ήταν ο πρώτος στην ιεραρχία των αγγέλων έχοντας δύναμη, λαμπρότητα, σοφία αλλά και την καλοσύνη της αγγελικής φύσης. Πως λοιπόν αυτό το λαμπρό ουράνιο πνεύμα κατρακύλησε στην πτώση; Πριν όμως παρακολουθήσουμε την πτώση του Εωσφόρου θα πρέπει να γνωρίζουμε για τους αγγέλους τα εξής:
1. Οι άγγελοι δημιουργήθηκαν πριν από την κτίση του κόσμου (Ιώβ λη 7).

2. Είναι όντα πνευματικά και ασώματα.

3. Ως πλάσματα του Θεού έχουν ελεύθερη βούληση.

4. Μπορούν να προκόψουν πνευματικά ή να πέσουν σε αμαρτία.

Ετσι στα πλαίσια της παραχωρημένης από το Πανάγαθο Θεό ελευθερίας ο Εωσφόρος διάλεξε την πτώση του.

Ο προφήτης Ιεζεκιήλ περιγράφει ως εξής την πτώση του (28:15): «Από την ημέρα που πλάστηκες μέχρι την ημέρα που αμάρτησες ήσουν τέλειος στη συμπεριφορά σου». Και συνεχίζει στο στιχ. 17 ο Ιεζεκιήλ: «επειδή είχες ομορφιά περηφανεύτηκες, επειδή είχες μεγάλη δόξα η σοφία σου διαφθάρθηκε». Η υπερηφάνεια του Εωσφόρου μετατράπηκε σε αυταπάτη και τελικά κατέληξε σε στάση. Ο προφήτης Ησαΐας αναφέρει στο 14: 13, 14 : «έλεγες μέσα σου στον ουρανό θα ανεβώ και τον θρόνο μου θα υψώσω πάνω από τα άστρα του Θεού, θα πάρω θέση πάνω στο βουνό ...; θα ανεβώ πάνω από τα σύννεφα και με τον Ύψιστο θα είμαι ίσος». Η περηφάνια κατάντησε αλαζόνα τον Εωσφόρο με αποτέλεσμα να έχει ξεγελαστεί σε άκρατο σημείο και να ζητάει να είναι ίσος με το Θεό. Η αλαζονεία λοιπόν ήταν ένα από τα πλέον βασικά αίτια που οδήγησαν τον Εωσφόρο στην πτώση. Μαζί του παρέσυρε και ένα μεγάλο αριθμό αγγέλων από όλα τα Τάγματα (Αποκ. 12:4).
Κατά την πτώση των Αγγέλων ο Αρχάγγελος Μιχαήλ φωνάζει ''Στώμεν Καλώς στώμεν μετά φόβου'' και έτσι η πτώση των Αγγέλων σταματάει. Οι Άγγελοι του Θεού μένουν για πάντα καλοί ενώ του Εωσφόρου μετατρέπονται σε δαιμόνια.
Dim lights

Η στάση του Εωσφόρου μετατράπηκε σε τραγωδία καθώς ο 
altΑρχάγγελος Μιχαήλ τον εκδίωξε από τον ουρανό και τον γκρέμισε στη γη. (Αποκ. 12:17-19) «Και εγένετο πόλεμος εν τω ουρανώ ο Μιχαήλ και οι άγγελοι αυτού - του πολεμήσαι μετά του δράκοντος και ο δράκων επολέμησε και οι άγγελοι αυτού. Και ουκ ίσχυσεν, ουδέ τόπος ευρέθη αυτώ έτι εν τω ουρανώ, και εβλήθη ο δράκων - ο όφις ο μέγας ο αρχαίος, ο καλούμενος διάβολος και ο σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, εβλήθη εις την γήν και οι άγγελοι αυτού μετ αυτού εβλήθησαν». Ο προφήτης Ησαΐας απορεί (12:4): «πως έπεσες από τον ουρανό Εωσφόρε, τέκνο της αυγής;».


Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

Πρέπει να καταλάβει ο καθένας τον φοβερό αυτόν εχθρό του ανθρώπου.

ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΑΓΑΘΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ: Αυτό σημαίνει ότι ο σατανάς μόνο κακό μπορεί να κάνει και να επιφέρει πόνο και καταστροφή.

ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ: χρησιμοποιεί με ωραιοποιημένο τρόπο το ψέμα για να παραπλανεί τους ανθρώπους ώστε να πέσουν σε αμαρτήματα και να απολέσουν την ψυχή τους.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΑΛΑΖΟΝΑΣ: Νομίζει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα ενώ στο βάθος γνωρίζει πολύ καλά πόσο αδύναμος είναι απέναντι στον Θεό.

ΕΧΕΙ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ: Από τη μέρα της πτώσης του μέχρι και σήμερα επιδιώκει την καταστροφή της ανθρωπότητας αλλά και παντός αγαθού έργου.

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΠΑΤΕΩΝΑΣ: Καθημερινά χρησιμοποιεί αναρίθμητες απατεωνιές και διάφορα ψευτοθαύματα για να ρίχνει σε πλάνη και κατόπιν σε αμαρτία τους ανθρώπους.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ: Μισεί θανάσιμα το ανθρώπινο γένος και έχει επικεντρωθεί στην καταστροφή του. 'Ολες του οι δυνάμεις διεξάγουν έναν ασταμάτητο πόλεμο αρπάζοντας καθημερινά εκατομμύρια ψυχές και καταστρέφοντας άλλα τόσα σώματα Ο σατανάς βρίσκεται πάντα υπό τον έλεγχο του Θεού: Κατά την πτώση του παρέσυρε μαζί του και ένα πλήθος αγγέλων από όλα τα τάγματα. Στην Αγία Γραφή οι παρασυρόμενοι άγγελοι ονομάζονται διάβολοι, δαιμόνια, τελώνια ή κακά πνεύματα. Κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των δαιμόνων, αλλά είναι σίγουρο ότι ο αριθμός τους είναι ασύλληπτα μεγάλος. Εξαιτίας του μεγάλου αριθμού τους και επειδή είναι πνεύματα αεικίνητα υπάρχει η αίσθηση ότι ο σατανάς με το κακό είναι παντού. Σαν ένα όμως δημιούργημα του Θεού στην πραγματικότητα δεν είναι πανταχού παρών ούτε ο ίδιος αλλά ούτε και οι δαίμονές του. Ο μεγάλος αριθμός όμως των δαιμόνων εξασφαλίζει να βρίσκεται το κακό παντού.

Παρ' όλη όμως την δύναμη και τις δυνάμεις που διαθέτει ο σατανάς τα πάντα που τον αφορούν βρίσκονται συνεχώς κάτω από τον έλεγχο του Θεού.

'Ενα μέσο ελέγχου του από τον Θεό και κατά μία έννοια ο περιορισμός της δράσης του κατά των ανθρώπων είναι η πίστη. 'Ενα άλλο πολύ σημαντικό μέσο ελέγχου του διαβόλου είναι και η μετάνοια. Την μετάνοια την θεωρώ και ένα προνόμιο - Θείο Δώρο - από τον Θεό προς τον άνθρωπο και ειδικά προς τον αμαρτωλό άνθρωπο. 'Ετσι όπως φαίνονται τα πράγματα ο Θεός το προνόμιο της μετάνοιας δεν το παραχώρησε στον σατανά και στους υπόλοιπους εκπεσώντες αγγέλους. Ειλικρινής μετάνοια, πίστη και αγάπη αγιάζουν τον άνθρωπο και απομακρύνουν τον σατανά.


Ονόματα του που αναφέρονται στην Αγία Γραφή: Φίδι

Μικρό κέρατο

Εωσφόρος

Βασιλιάς της Βαβυλώνας

Σατανάς

Βασιλιάς της Τύρου

Ο πονηρός

Ο πειράζων

Βεελζεβούλ

Διάβολος

Ο εχθρός

Ο άρχων του κόσμου τούτου

Ο υιός της απώλειας

Πατήρ του ψεύδους

Βελζεβούλ

Ο αντίδικος υμών

Ο άνθρωπος της αμαρτίας

Ο υιός της απώλειας

Βελιάλ

Δράκων

Ο όφις ο μέγας ο αρχαίος

Ο κατήγορος των αδελφών ημών

Αβαδδών

Κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος αυτού

Εξουσία του σκότους


Στόχοι του

Ο σατανάς προσπαθει να μιμηθεί το Θεό, έτσι προετοιμάζει το έδαφος στην γη για την υποδοχή του ιού του. Για την εξυπηρέτηση των σκοπών του προσπαθεί να πείσει ότι ο ίδιος είναι δημιούργημα της φαντασίας των ανθρώπων και ότι δεν υπάρχει.
http://athivoles.pblogs.gr/tags/belial-gr.html ΠΗΓΗ

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Δ-Ο-Λ-Ο-Φ-Ο-Ν-Ο-Ι.........











Το ελληνικό ολοκαύτωμα που αποκρύπτεται(Σπάνιο οπτικό ντοκουμέντο που πρέπει να δούνε όλοι)

Το ελληνικό ολοκαύτωμα από την γερμανική βαρβαρική θηριωδία, και η προσπάθεια αφανισμού του ελληνισμού που προκάλεσαν οι σημερινοί μας οικονομικοί διώκτες και άρπαγες, για το οποίο όλοι κάνουν πως δεν γνωρίζουν, και προτιμούν φορώντας το σκουφάκι να εορτάζουν μόνο το Εβραϊκό.
Αν δεν μετανοήσουμε σαν έθνος και δεν μας ελεήσει ο Θεός, το ίδιο θα συμβεί και σήμερα με τα....
δικά μας παιδιά από τους ίδιους βαρβάρους, οι οποίοι μαγάρισαν από την πρώτη στιγμή την ελληνική ανεξαρτησία και τον απελευθερωτικό αγώνα του 1821 και μας καταδιώκουν μέχρι σήμερα.
Για όσους έχουν μάθει να ζουν σε ένα γυάλινο κόσμο, ας μην το δουν γιατί περιέχει σκηνές σκληρές από την ζωή και τον θάνατο των παππούδων μας και των γιαγιάδων μας.


http://anti-ntp.blogspot.com/2011/07/blog-post_8852.html ΠΗΓΗ