Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Εξαντλείται το ήλιον στη Γη

Εξαντλείται το ήλιον στη Γη


Αμερικανοί επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου αναφέροντας ότι τα αποθέματα του ηλίου στη Γη εξαντλούνται και ο άνθρωπος αντί να φροντίζει να χρησιμοποιεί λελογισμένα το πολύτιμο αέριο, το σπαταλά. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αν συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το ήλιον όχι για όσες χρήσεις μάς είναι απαραίτητο (π.χ. σε ιατρικά μηχανήματα, σε διαστημόπλοια και σε διαστημικά τηλεσκόπια) αλλά, για παράδειγμα, για να γεμίζουμε μπαλόνια, σε 20-25 χρόνια στον πλανήτη δεν θα υπάρχει ίχνος του αερίου. 
Δυστυχώς το ήλιον ανήκει στα μη ανανεώσιμα αέρια ενώ το γεγονός ότι πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές καθιστά ασύμφορη την προσπάθεια ανακύκλωσής του. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η εξαφάνιση του αερίου θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα αφού μπορεί να βρεθούν κάποια υποκατάστατα για ορισμένες εφαρμογές του αλλά για τις σημαντικότερες εξ αυτών (όπως τα ιατρικά μηχανήματα) δεν μπορεί να υπάρξει υποκατάστατο.


ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ http://exypno.blogspot.com/2010/08/blog-post_30.html#ixzz0y6uOt6Op

Τα μυστικά πειράματα της CIA, με ψωμί ζυμωμένο με LSD!(( Το "καταραμένο ψωμί" ))

Τα μυστικά πειράματα της CIA, με ψωμί ζυμωμένο με LSD!

Ήταν 16 Αυγούστου 1951, όταν στο χωριό Pont-Saint-Esprit, της νοτιοανατολικής Γαλλίας οι κάτοικοι άρχισαν να παρουσιάζουν ομαδικές βασανιστικές παραισθήσεις! Από τη μια στιγμή στην άλλη 250 άνθρωποι άρχισαν
να διηγούνται ιστορίες για "τρομαχτικά τέρατα και φλόγες" που τους έκαναν
επίθεση μέσα στη νύχτα! 
Η "τρέλα" διαδόθηκε σε χρόνο ρεκόρ! 
Ένας 45χρονος αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει ουρλιάζοντας πως δεν άντεχε άλλο "τον πόνο που του προκαλούσαν τα φίδια που κατασπάραζαν την κοιλιά του"! Ένας άλλος, πήδηξε από το μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου φωνάζοντας "είμαι αεροπλάνο", ενώ ένα 12χρονο κορίτσι προσπάθησε να στραγγαλίσει τη γιαγιά του! Μια παρέα μαθητών έδειχναν σε όλους με καμάρι "τα κόκκινα λουλούδια που φύτρωναν στο σώμα" τους και την ίδια στιγμή ο δάσκαλός τους ικέτευε τους αστυνομικούς να του "ξαναβάλουν την καρδιά στη θέση της", γιατι είχε πέσει στο πάτωμα!
Συνολικά 5 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους εκείνες τις ημέρες, δεκάδες οδηγήθηκαν σε ψυχιατρικές κλινικές ενώ σε τουλάχιστον 120 άτομα χορηγούνταν για χρόνια ψυχοφάρμακα!

Η διάγνωση: δηλητηρίαση από μύκητα!
Οι γιατροί που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, έκαναν αμέσως τη διάγνωση: δηλητηρίαση από έναν παραισθησιογόνο μύκητα , που υπήρχε μέσα στο αλεύρι της σικάλεως το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την παρασκευή ψωμιού.
Το "καταραμένο ψωμί", που άθελά του έφτιαξε ο φούρναρης του χωριού, ήταν ο ένοχος για την συμφορά που είχε χτυπήσει το Pont-Saint-Esprit. Και παρέμεινε "ένοχος", για 50 ολόκληρα χρόνια!

Η CIA πίσω από τις μαζικές παραισθήσεις!
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ένας αμερικανός δημοσιογράφος, o H P Albarelli Jr., παρουσίασε μία εντελώς διαφορετική εκδοχή για το "καταραμένο ψωμί"! Σύμφωνα με την έρευνά του το ψωμί ήταν πράγματι "δηλητηριασμένο" αλλά όχι από κάποιον μύκητα και σίγουρα όχι "κατα λάθος"!
Πίσω από την περίεργη αυτή ιστορία, κρύβεται η CIA κι ενα άκρως απόρρητο πείραμα που έκανε σε συνεργασία με την υπηρεσία του αμερικανικού στρατού, SOD! Όσο για τους επιστήμονες που έκαναν τότε την διάγνωση περί δηλητηρίασης από μύκητα, "εργάζονταν στην ελβετική φαρμακοβιομηχανία η οποία ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής LSD, για τη CIA και τον στρατό των ΗΠΑ", υποστηρίζει ο H P Albarelli Jr.

Μια περίεργη αυτοκτονία, οδήγησε στην αποκάλυψη!
Ο αμερικανός δημοσιογράφος έφερε στο φως στοιχεία που δείχνουν πως με εντολή της CIA, στο ψωμί του τοπικού φούρνου είχε προστεθεί το παραισθησιογόνο ναρκωτικό LSD ως μέρος ενός πειράματος ελέγχου του μυαλού, mind control, στο αποκορύφωμα του Ψυχρού Πολέμου.
Η θεωρία αυτή βασίζεται σε απόρρητα έγγραφα της CIA, που κατάφερε να εξασφαλίσει ο κ. Albarelli , στην προσπάθειά του να ερευνήσει την περίεργη αυτοκτονία του Frank Olson, ενός βιοχημικού που εργαζόταν στην υπηρεσία του Αμερικανικού Στρατού, SOD. Ο επιστήμονας είχε πέσει από το παράθυρο του 13ου ορόφου δύο χρόνια μετά την υπόθεση του "καταραμένου ψωμιού".

Ο έλεγχος του μυαλού ήταν το ζητούμενο!
Ερευνώντας την υπόθεση αυτή, ο αμερικανός δημοσιογράφος ανακάλυψε ένα εμπιστευτικό υπηρεσιακό σημείωμα μεταξύ ενός πράκτορα της CIA και ενός υπαλλήλου της φαρμακοβιομηχανίας, στο οποίο γινόταν αναφορά "στο μυστικό του Pont-Saint-Esprit" αλλά και "τις ομοιότητες που παρουσιάζουν τα συμπτώματα του LSD που χορηγήθηκε με τον μύκητα της σίκαλης"!
Με το στοιχείο αυτό στα χέρια του, ο δημοσιογράφος άρχισε να ψάχνει απαντήσεις μεταξύ των συνεργατών του αυτόχειρα. Και 50 χρόνια μετά, είδε να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια του το κουβάρι των αποκαλύψεων. Δύο από τους βιοχημικούς που εργάζονταν τότε με τον Frank Olson, είχαν αποκαλύψει στους δικούς τους ανθρώπους ότι επρόκειτο για πείραμα της CIA με χρήση LSD, το οποίο έβαζαν στο αλεύρι που προοριζόταν για τον μοναδικό φούρνο της περιοχής, στη νοτιοανατολική Γαλλία!
Από τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής δεν προκύπτει εμπλοκή των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών στο "πείραμα ελέγχου του μυαλού". Μάλιστα , σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, οι γάλλοι διπλωμάτες έχουν ήδη ζητήσει από τη CIA να πάρει θέση για τις αποκαλύψεις του κ. Albarelli.


Διαβάστε περισσότερα στο: http://tro-fodo-tiko.blogspot.com/2010/08/cia-lsd.html#ixzz0y6tTOfhp

ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΛΕΕΙΝΟΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΛΕΕΙΝΟΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ















ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΛΕΕΙΝΟΛΟΓΕΙ
ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
===============
Ὑπάρχουν πολιτισμένοι άνθρωποι στὴν Τουρκία. Τὸ ποσοστὸ τοὺς ὅμως εἶναι ἀπειροελάχιστο. Τὸ Ἰσλὰμ εἶναι ἀπόλυτο καὶ κυριαρχεῖ παντοῦ. Ἀρκεῖ νὰ δοῦμε πῶς ἀντιμετωπίζουν τὶς Γυναῖκες τους. Ὁ Ἰμάμης βγάζει Λόγο καὶ ἀναφέρεται στοὺς περιορισμούς του… ξύλου ποὺ μπορεῖ νὰ δίνει στὴ… γυναίκα τοῦ ὁ σύζυγος… Π.χ., ἀπαγορεύεται νὰ τὴ χτυπᾶτε στὸ κεφάλι, ἀπαγορεύεται νὰ προκαλεῖτε ὁποιαδήποτε αἱμορραγία κ.ο.κ.
Διαβάστε ἕνα ἐξαιρετικὸ κείμενο ἑνὸς Πολιτισμένου Δημοσιογράφου, ποὺ πολὺ πιθανὸν εἶναι νὰ τὸν…σκοτώσουν, ποὺ τόλμησε καὶ διαμφισβήτησε τοὺς κανόνες τοῦ Ἰσλὰμ γιὰ τοὺς…Ἄπιστους!
Σὲ ἕνα ἐντυπωσιακὰ εἰλικρινὲς ἄρθρο, ποὺ δηµοσιεύεται στὴν ἔγκυρη ἐφηµερίδα «Sabah» ἀπὸ τὸν Engin Ardic, γνωστὸ συγγραφέα καὶ δηµοσιογράφο στὴν Τουρκία, στηλιτεύεται ὁ Τουρκικὸς τρόπος ἐορτασµοὺ τῆς πτώσης τῆς Κωνσταντινούπολης στὶς 29 Μαΐου. Τὸ ἄρθρο δημοσιεύτηκε τὴν Παρασκευὴ 3 Ἰουλίου 2009.
«Τοῦρκοι συμπατριῶτες, σταματῆστε πιὰ τὶς φανφάρες καὶ τὶς γιορτὲς γιὰ τὴν Ἅλωση, ἀρκετὴ βία ἔχουµε δώσει στὴν Ἀνατολὴ µε τὶς πράξεις µας.
ΑΝ ὀργανωνόταν στὴν Ἀθήνα συνέδριο µἐ θέµα «Θὰ παρουµε πίσω τὴν...Πόλη»,
ΑΝ έφτιαχναν µακέτα µε τα τείχη της πόλης και τους στρατιώτες µε τὶς πανοπλίες τους νὰ ἐπιτίθενται στὴν Πόλη…(ὅπως ἐµεῖς στὴν Τουρκία κάνουµε κάθε χρόνο!),
ΑΝ ἕνας τύπος ντυµένος ὅπως ὁ περίφηµος Ἕλληνας νικηφόρος καὶ σχεδὸν µυθικὸς Διγενὴς Ἀκρίτας ἐπιανε τὸ δικὸ µας Ulubatlι Hasan καὶ τὸν γκρέµιζε κάτω,
ΑΝ ξαφνικὰ ἔµπαινε στὴν πόλη κάποιος ντυµένος Αὐτοκράτορας Κωνσταντῖνος πάνω σὲ ἕνα λευκὸ ἄλογο καὶ δίπλα του ἄλλος ὡς Λουκᾶς Νοταρᾶς, ὡς Γεώργιος Φραντζὴς κι ἔµπαιναν ὡς ἀντιπρόσωποι τῆς πόλης (ὅπως ἐµεῖς στὴν Τουρκία κάνουµε κάθε χρόνο!),
ΑΝ έφτιαχναν µία χάρτινη Ἁγία Σοφία ποὺ δὲν εἶχε µιναρέδες ἀλλὰ Σταυρό,
ΑΝ ἔκαιγαν λίβάνι καὶ ἔλεγαν ὕµνους, θὰ µας ἄρεσε; Δὲ θὰ µας ἄρεσε, θὰ ξεσηκώναµε τὸν κόσµο, µέχρι ποὺ θὰ καλούσαµε πίσω τὸν πρέσβη µας ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα.
Τότε, γιατί τὸ κάνετε ἐσεῖς αὐτό, κάθε χρόνο; Πέρασαν 556 χρόνια καὶ γιορτάζετε (τὴν Ἅλωση) σὰν νὰ ἦταν χθές; Γιατί κάθε χρόνο (µε αὐτὲς τὶς γιορτὲς ποὺ κάνετε) διακηρύσσετε σὲ ὅλο τὸν κόσµο ὅτι «αὐτὰ τὰ µέρη δὲν ἦταν δικὰ µας, ἤρθαµε ἐκ των ὑστέρων καὶ τὰ πήραµε µε τὴ βία»; Γιὰ ποιὸ λόγο ἄραγε φέρνετε στὴ µνήµη µια ὑπόθεση 6 αἰώνων; Μήπως στὸ ὑποσυνείδητό σας ὑπάρχει ὁ φόβος ὅτι ἡ Πόλη κάποια µέρα θὰ δοθεῖ πίσω;
Μὴ φοβάστε, δὲν ὑπάρχει αὐτὸ ποὺ λένε µερικοὶ ἠλίθιοί της Ἐργκενεκὸν περὶ ὅρων τοῦ 1919. Μὴ φόβάστε, τὰ 9 ἑκατοµµύρια Ἑλλήνων δὲν µποροῦν νὰ πάρουν τὴν πόλη τῶν 12 ἑκατοµµυρίων καί, ἂν ἀκόµα τὴν πάρουν, δὲν µποροῦν νὰ τὴν κατοικήσουν. Καὶ οἱ δικοὶ µας ποὺ γιορτάζουν τὴν Ἅλωση εἶναι µία χούφτα φανατικοὶ µόνο, ποὺ ἡ φωνὴ τοὺς ἀκούγεται δύσκολα.
Ρὲ σεῖς, ἂν µας ποῦνε ὅτι λεηλατούσαµε τὴν Πόλη τρεῖς μέρες καὶ τρεῖς νύχτες συνεχῶς, τί θὰ ἀπαντήσουµε; Θὰ ὑπερασπιστούµε τὸν ἑαυτὸ µας στὸ Εὐρωπαϊκὸ Δικαστήριο Ἀνθρωπίνων Δικαιωµάτων ἢ θὰ ἀφήσουµε τὸ θέµα στοὺς ἱστορικούς;
Ἀντὶ νὰ περηφανευόµαστε µε τὶς πόλεις ποὺ κατακτήσαµε, ἂς περηφανευτούµε µε αὐτὲς ποὺ ἰδρύσαµε, ἂν ὑπάρχουν…
Ἀλλὰ δὲν ὑπάρχουν.
Ὅλη ἡ Ἀνατολὴ εἶναι περιοχὴ µέ τὴ βία κατακτηµένη. Ἀκόµα καὶ τὸ ὄνοµα τῆς Ἀνατολίας δὲν εἶναι αὐτὸ ποὺ πιστεύουν (ana= µἀνά, dolu= γεµάτη), ἀλλὰ προέχεται ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ λέξη ἡ Ἀνατολή. Ἀκόµα καὶ ἢ ὀνοµασία τῆς Ἰσταµποὺλ δὲν εἶναι ὅπως µας λέει ὁ Ebliya Celebi «ἐκεῖ ὅπου ὑπερτερεῖ τὸ Ἰσλάµ», τραβώντας τὴ λέξη ἀπὸ τὰ µαλλιά, ἀλλὰ προέρχεται ἀπὸ τὸ «εἰς τὴν Πόλιν».
Ἐντάξει, λοιπόν, ἀποκτήσαµε µόνιµη ἐγκατάσταση, τέλος ἡ νοµαδικὴ ζωὴ καὶ γι’ αὐτὸ ὁ λαὸς ἀγοράζει πέντε - πέντε τὰ διαµερίσµατα. Κανεὶς δὲν µπορεῖ νὰ µας κουνήσει, ἠρεµῆστε πιά…Οἱ χωριάτες µας ἂς ἀρκεστοῦν στὸ νὰ δολοφονοῦν τὴν Κωνσταντινούπολη χωρὶς ὄµως πολλὲς φανφάρες».

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

«Χωματερή» ο Ατλαντικός

«Χωματερή» ο Ατλαντικός

Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της ρύπανσης στην ωκεάνια χλωρίδα και πανίδα

Τεράστιος σκουπιδότοπος γεμάτος με πλαστικά απορρίμματα εντοπίστηκε σε μια απέραντη έκταση του Βόρειου Ατλαντικού Ωκεανού κοντά στις Βερμούδες, προκαλώντας την ανησυχία των ειδικών για τις συνέπειες που θα έχει στην ωκεάνια χλωρίδα και πανίδα! Αυτή είναι η πρώτη φορά που εντοπίζεται κάτι τέτοιο στον Ατλαντικό Ωκεανό και έρχεται να προστεθεί στην υπόθεση της «Μεγάλης Κηλίδας Σκουπιδιών του Ειρηνικού», η οποία όταν είχε ανακαλυφθεί το 1997 είχε προκαλέσει αντιδράσεις και διεθνή κατακραυγή για τις συνέπειες του πολιτισμού του πλαστικού στη φύση.
Η νέα κηλίδα στον Ατλαντικό, έξω από τις Βερμούδες, αποτελείται κατά κύριο λόγο από εξαιρετικά μικρά κομμάτια πλαστικού, τα οποία δεν είναι μεγαλύτερα από μερικά χιλιοστά το καθένα. Αυτό που ανησυχεί ιδιαίτερα τους ειδικούς είναι η πυκνότητα που έχει αυτή η κηλίδα σκουπιδιών και πώς αυτή θα επηρεάσει τα ωκεάνια οικοσυστήματα της περιοχής.
Με τη χρήση ενός ερευνητικού πλοίου και ειδικών διχτυών οι επιστήμονες, στα 22 χρόνια που διήρκεσε η έρευνα, κατάφεραν να περισυλλέξουν από περίπου 6.100 διαφορετικά σημεία του Ατλαντικού Ωκεανού 64.000 μικροσκοπικά κομμάτια πλαστικού.
Παρατήρησαν ότι οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις υλικού εντοπίζονταν στις περιοχές που βρίσκονταν στο ίδιο γεωγραφικό πλάτος με την Ατλάντα της Τζόρτζια (32 μοίρες βόρεια) και σε μια περιοχή που εκτείνεται 800 χιλιόμετρα βόρεια και νότια από αυτή τη ζώνη.
Οπως μάλιστα φάνηκε από την έρευνα, τα περισσότερα από αυτά τα 64.000 κομματάκια πλαστικού ήταν από πολυαιθυλένιο και πολυπροπυλένιο, τα οποία εξαιτίας του γεγονότος ότι έχουν μικρότερη πυκνότητα από το θαλασσινό νερό ανεβαίνουν στην επιφάνεια. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι πλαστικά υλικά με μεγαλύτερη πυκνότητα βρίσκονται σε μεγαλύτερο βάθος στην ευρύτερη περιοχή.
«Σκουπιδοκηλίδα»
Σύμφωνα με την Κάρα Λάβεντερ Λο, του Οργανισμού Θαλάσσιας Εκπαίδευσης του Γουντς Χολ της Μασαχουσέτης, το μέγεθος της «σκουπιδοκηλίδας» του Ατλαντικού είναι περίπου ίδιο με αυτής του Ειρηνικού, όπου το ωκεάνιο ρεύμα του Βόρειου Ειρηνικού έχει παγιδέψει τεράστιες ποσότητες πλαστικών. «Ο Ειρηνικός έχει τραβήξει περισσότερο το ενδιαφέρον όσον αφορά τη συγκέντρωση πλαστικών στα νερά του, όμως επειδή ξέρουμε λιγότερα γι’ αυτόν είναι πολύ δύσκολο να συγκρίνουμε τις δύο κηλίδες με όρους μεγέθους. Κάναμε ένα ταξίδι φέτος το καλοκαίρι για να βρούμε το ανατολικό όριο της κηλίδας του Ατλαντικού, αποτύχαμε όμως πλήρως. Ανατολικά των Βερμούδων δεν έχουμε κανένα στοιχείο που να καταδεικνύει τη μείωση στη συγκέντρωση υλικού, οπότε ακόμα δεν μπορούμε να απαντήσουμε πού βρίσκεται το ανατολικό όριο».
Πηγή: Έθνος (Χρήστος Στασινόπουλος)

Πολικό ατμοσφαιρικό εξάγωνο στον Κρόνο Το διαστημικό όχημα Cassini - Huygens φωτογράφισε πρόσφατα ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο στο βόρειο πόλο του πλανήτη Κρόνου.

Πολικό ατμοσφαιρικό εξάγωνο στον Κρόνο Το διαστημικό όχημα Cassini - Huygens φωτογράφισε πρόσφατα ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο στο βόρειο πόλο του πλανήτη Κρόνου. 


Το φαινόμενο αυτό, ένα τεράστιο ατμοσφαιρικό κανονικό εξάγωνο σε βόρειο πλάτος 78 μοιρών, είχε αρχικά παρατηρηθεί και από τα διαστημόπλοια Voyager 1 και 2 πριν από 20 και πλέον χρόνια. Το εξάγωνο, που δεν παρατηρείται στις πολικές περιοχές καμιάς άλλης πλανητικής ατμόσφαιρας, εκτείνεται σε μήκος περίπου 25000 χιλιομέτρων ενώ το ύψος του υπολογίζεται γύρω στα 100 χιλιόμετρα (Εικόνα 1).
Οι παρατηρήσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν με τον οπτικό και υπέρυθρο φασματογράφο χαρτογράφησης (VIMS) του Cassini-Huygens, ο οποίος είναι και το πρώτο όργανο που χαρτογράφησε το "κανονικό εξάγωνο" σε όλο του το μέγεθος και από απόσταση ενός περίπου εκατομμυρίου χιλιομέτρων. Αυτή η ατμοσφαιρική δομή είναι εντελώς πρωτόγνωρη και δεν έχει παρατηρηθεί σε καμιά άλλη πλανητική ατμόσφαιρα μέχρι σήμερα. Αντίθετα με τις επικρατούσες κυκλικές (στροβιλώδεις) ατμοσφαιρικές διατάξεις στη Γη, στην Αφροδίτη ή και στο νότιο πόλο του Κρόνου (Εικόνα 2), αυτή η δομή αποτελείται από 6, σχεδόν ίσες, πλευρές. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα μακροχρόνιο δυναμικό φαινόμενο της ατμοσφαίρας του Κρόνου, κόπως η κόκκινη κηλίδα του Δία, το οποίο παραμένει σταθερό σε σχέση με την περίοδο περιστροφής του πλανήτη που καθορίστηκε με τις πρώτες παρατηρήσεις του Voyager πριν από 27 χρόνια.
/`Όπως αναφέρουν ο Kevin Baines και η Angioletta Coradini των ερευνητικών κέντρων JPL (Καλιφόρνια) και INAF (Ιταλία) αντίστοιχα και μέλη της ομάδας VIMS, η συγκεκριμένη ατμοσφαιρική δομή δε σχετίζεται με την ακτινοβολία του σέλαος όπως είχε αρχικά προταθεί. Οι σχετικές μελέτες θα συνεχιστούν και στο μέλλον, με την ανάλυση δεδομένων του VIMS και σε διαφορετικά μήκη κύματος, οπότε και θα μελετηθεί η εσωτερική ατμοσφαιρική δυναμική και των άλλων μεγάλων πλανητών ενώ στην περίπτωση του Κρόνου θα υπολογιστεί με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια ο ρυθμός περιστροφής του.
Εικόνα1 Το "κανονικό εξάγωνο" στην ατμόσφαιρα του Κρόνου όπως φωτογραφήθηκε από το Cassini. Επιπλέον, διακρίνεται ένα μικρότερο εγγεγραμμένο κανονικό εξάγωνο, σχεδόν ομόκεντρο του πρώτου.

(Δικαιώματα ΝΑΣΑ/JPL, Cassini-Huygens).
Εικόνα2 Ο νότιος πόλος του Κρόνου χαρακτηρίζεται από κυκλικές, στροβιλώδεις ατμοσφαιρικές διατάξεις. Το φαινόμενο αυτό είναι σχετικά συνηθισμένο στις ατμόσφαιρες των περισσοτέρων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος.
(Δικαιώματα ΝΑΣΑ/JPL, Cassini-Huygens)

Άγνωστο είδος μικροβίου βρέθηκε να τρώει την πετρελαιοκηλίδα της BP!

Άγνωστο είδος μικροβίου βρέθηκε να τρώει την πετρελαιοκηλίδα της BP!

Το υποβρύχιο νέφος από σταγονίδια πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού έχει πλέον καταναλωθεί εντελώς από ένα άγνωστο ως σήμερα είδος βακτηρίου, το οποίο πολλαπλασιάστηκε ταχύτατα μετά την καταστροφική διαρροή από την εξέδρα της ΒP.

  Το μικρόβιο, αναπάντεχος σύμμαχος στην προσπάθεια απορρύπανσης, τρώει το πετρέλαιο χωρίς να εξαντλεί το οξυγόνο και να απονεκρώνει τα νερά, καταλήγει μελέτη που δημοσιεύεται στο Sciencexpress, τη διαδικτυακή έκδοση του κορυφαίου περιοδικού Science.
  Το νέο είδος, συγγενικό με τα βακτήρια του γένους Oceanospirillales, υπήρχε ήδη στην περιοχή του Κόλπου και τρεφόταν με τις μικρές ποσότητες υδρογονανθράκων που αναβλύζουν φυσικά από τον πυθμένα.
  Η διαρροή που προκάλεσε μια από τις χειρότερες περιβαλλοντικές καταστροφές στην ιστορία των ΗΠΑ φαίνεται ότι ήταν ευλογία για τον μικροσκοπικό πετρελαιοφάγο. Ο πληθυσμός του αυξήθηκε ταχύτατα στα βαθιά, ψυχρά νερά και κατανάλωσε τα σταγονίδια διαλυμένου πετρελαίου, τα οποία δεν ήταν πλέον ορατά την Τρίτη.

   Υπάρχουν ακόμα αρκετά είδη μικροβίων που είναι γνωστό ότι διασπούν το πετρέλαιο, το μεθάνιο και άλλους υδρογονάνθρακες. Το νέο είδος θεωρείται όμως ασυνήθιστο επειδή ζει σε μεγάλα βάθη και σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες.
  Οι ερευνητές εξέτασαν περίπου 200 δείγματα τα οποία συλλέχθηκαν το Μάιο σε βάθος 1.000-1.200 μέτρων, όπου η θερμοκρασία του νερού είναι 5 βαθμοί Κελσίου.
  «Τα ευρήματά μας [...] παρέχουν τα πρώτα δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί ποτέ για μικροβιακή δραστηριότητα σε ένα νέφος πετρελαίου σε μεγάλο βάθος» δήλωσε ο Τέρι Χέιζεν, επικεφαλής των ερευνητών στο Εθνικό Εργαστήριο Λόρενς Μπέρκλεϊ στην Καλιφόρνια.
  Τα αποτελέσματα της μελέτης φαινομενικά αντικρούν τα ευρήματα μιας προηγούμενης μελέτης στο Science, η οποία κατέγραψε ένα σύννεφο σταγονιδίων πετρελαίου που εκτεινόταν σε μήκος αρκετών χιλιομέτρων κάτω από την επιφάνεια.
   Ωστόσο και οι δύο ερευνητικές ομάδες διαβεβαιώνουν ότι οι μελέτες τους δεν βρίσκονται σε διαφωνία. Η ερευνητική αποστολή που εντόπισε το νέφος ολοκληρώθηκε στα τέλη Ιουνίου, πριν σταματήσει η διαρροή από την υποβρύχια γεώτρηση περίπου δύο εβδομάδες αργότερα.
  Από τη στιγμή που σφραγίστηκε το κοίτασμα, το μικρόβιο κατανάλωσε το πετρέλαιο και τα σταγονίδια δεν ήταν πλέον ορατά την Τρίτη, ανέφερε ο Δρ Χέιζεν. Η δράση του βακτηρίου είναι ορατή στη θάλασσα από ένα φαινόμενο που ονομάζεται «θαλάσσιο χιόνι» -πρόκειται για τα ακίνδυνα απόβλητα των μικροβίων που πέφτουν προς το βυθό.
Πηγή: in.gr 

Αναπάντεχη συρρίκνωση στην ανώτερη γήινη ατμόσφαιρα

Αναπάντεχη συρρίκνωση στην ανώτερη γήινη ατμόσφαιρα



Η θερμόσφαιρα, το προτελευταίο στρώμα της γήινης ατμόσφαιρας, μέσα στο οποίο κινούνται πολλοί δορυφόροι, συρρικνώθηκε περισσότερο από ποτέ το 2008, πιθανότατα λόγω της... 
μειωμένης υπεριώδους ακτινοβολίας από τον Ήλιο.

H νέα μελέτη, την οποία παρουσίασε το αμερικανικό Εθνικό Κέντρο Ατμοσφαιρικής Έρευνας, δείχνει ότι η ηλιακή δραστηριότητα ίσως αυξομειώνεται με πιο περίπλοκο τρόπο από ό,τι είχε εκτιμηθεί ως σήμερα.

Η δραστηριότητα του Ήλιου είναι γνωστό ότι ακολουθεί έναν βασικό κύκλο αυξομείωσης με περίοδο 11 ετών. Τη διετία 2008-2009 έφτασε στο λεγόμενο ηλιακό ελάχιστο, διάστημα κατά το οποίο δεν εμφανίζονται σχεδόν καθόλου ηλιακές κηλίδες ή ηλιακές καταιγίδες. Σε σχέση με προηγούμενους ηλιακούς κύκλους, όμως, το τελευταίο αυτό ελάχιστο ήταν ασυνήθιστα ήσυχο.

Η θερμόσφαιρα, το στρώμα της ατμόσφαιρας που εκτείνεται σε ύψος 90 έως 500 χιλιομέτρων (πάνω από τη μεσόσφαιρα και κάτω από την εξώσφαιρα), ψύχθηκε και συρρικνώθηκε τη διετία αυτή λόγω της εξασθενημένης υπεριώδους ακτινοβολίας.

Σε σχέση με στοιχεία που είχαν συγκεντρωθεί το 1996, η θερμόσφαιρα ψύχθηκε κατά 41 βαθμούς Κελσίου το 2008 και συρρικνώθηκε σε πάχος κατά 30%, αναφέρουν οι ερευνητές στο Geophysical Research Letters.

H ψύξη και η συρρίκνωση «ήταν εντονότερες από ό,τι οποιαδήποτε άλλη στιγμή στα 43 χρόνια διαστημικής εξερεύνησης» γράφουν.

«Η εργασία μας δείχνει ότι ο ηλιακός κύκλος ποικίλλει όχι μόνο στην τυπική ενδεκαετή κλίμακα, αλλά μπορεί επίσης να ποικίλει από το ένα ηλιακό ελάχιστο στο επόμενο» δήλωσε στο AFP ο επικεφαλής της μελέτης Στάνλεϊ Σόλομον.

Η μείωση του πάχους και της πυκνότητας της θερμόσφαιρας είναι καλά νέα για τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και τους άλλους δορυφόρους που κινούνται σε αυτή τη ζώνη -η μειωμένη τριβή με τα μόρια αέρα βοηθά να παραμείνουν σταθερές οι τροχιές τους.

Από την άλλη πλευρά, όμως, το ίδιο φαινόμενο σταθεροποιεί τις τροχιές των διαστημικών σκουπιδιών, τα οποία μπορούν δυνητικά να συγκρουστούν με τους ενεργούς δορυφόρους.

Ο Δρ Τόμας Γουντς, καθηγητής του Πανεπιστημίου του Κολοράντο και μέλος της ερευνητικής ομάδας, εκτίμησε ότι ο Ήλιος ίσως διανύει μια περίοδο σχετικά χαμηλής δραστηριότητας, όπως είχε συμβεί και στις αρχές του 19ου και του 20ού αιώνα.

«Αν είναι όντως παρόμοιο με αντίστοιχα μοτίβα που είχαν παρατηρηθεί στο παρελθόν, τότε περιμένουμε να έχουμε εξασθενημένους ηλιακούς κύκλους τα επόμενα 10 με 30 χρόνια» σχολίασε
πηγη ((  http://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_225.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Ksipnistere_+(.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++Ο+σιωπών+δοκεί+συναινείν) ))

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Συναγερμός στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία φαρμάκων για το pandemrix

Συναγερμός στην Ευρωπαϊκή Υπηρεσία φαρμάκων για το pandemrix


Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία φαρμάκων έχει αρχίσει έρευνες προκειμένου να διαπιστώσει αν εμβόλιο που είχε χρησιμοποιηθεί εναντίον της γρίπης Α, έχει προκαλέσει κρίσεις ναρκοληψίας, δηλαδή ακατανίκητες τάσεις για ύπνο, σε ασθενείς σε χώρες της Ευρώπης.
Πρόκειται για το εμβόλιο pandemrix, που παρασκευάζεται από βρετανική εταιρεία και είχε χορηγηθεί σε περισσότερα από 30 εκατομμύρια άτομα. Η Φινλανδία ανέφερε έξι κρούσματα ναρκοληψίας σε παιδιά μετά τη χορήγηση του εμβολίου, ενώ άλλα εννέα πιθανόν να συνδέονται με τον εμβολιασμό. Ύποπτα κρούσματα εμφανίστηκαν επίσης στη Σουηδία και τη Γαλλία.

ΠΗΓΗ  ((  http://www.sigmalive.com/news/international/300058  ))

Έκρηξη διαστημικού ηφαιστείου στον γαλαξία Μ87


Έκρηξη διαστημικού ηφαιστείου στον γαλαξία Μ87

http://img.protothema.gr/02DFFF033577A04AC3723207375EE088.jpg
Οι ηφαιστειακές εκρήξεις μπορούν να σπείρουν την καταστροφή στον πλανήτη μας αλλά και στο διάστημα, όπως απεικονίζεται σε μία καινούρια φωτογραφία του γαλαξία "Μ87". Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του εν λόγω γαλαξία εκπέμπει διαρκώς ενεργειακά σωματίδια και αέρια σε τεράστιες ποσότητες. Το φαινόμενο το οποίο ονομάστηκε "διαστημικό υπερ-ηφαίστειο" από επιστήμονες, αποτρέπει την ανάπτυξη εκατομμυρίων νέων αστέρων και ουράνιων σωμάτων.

Η καινούρια αυτή φωτογραφία απεικονίζει τα σύννεφα αερίων σε μπλε χρώμα και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα με κόκκινο. Υπό κανονικές συνθήκες τα θερμά αέρια θα συνέκλιναν προς το κέντρο του γαλαξία και εν τέλει θα μετατρέπονταν σε συμπαγή σώματα τα οποία θα ανέφλεγαν τη γέννηση καινούριων αστέρων.

Στο γαλαξία "Μ87", όμως, ο οποίος βρίσκεται περίπου 50 εκατομμύρια έτη φωτός μακρυά, οι εκκρίσεις ενεργειακών σωματιδίων από την μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία δεν επιτρέπουν τη δημιουργία τέτοιων κοσμογονιών. Τα ενεργειακά ρεύματα αυτά επηρεάζουν τα κρύα αέρια κοντά στο κέντρο του γαλαξία κινούμενα με υπερηχητικές ταχύτητες, προκαλώντας έτσι ωστικά κύματα στην ατμόσφαιρα του γαλαξία. Όλα αυτά τα επηρεασμένα αέρια θα μπορούσαν να μετατραπούν σε εκατοντάδες εκατομμυρίων νέων αστέρων εάν το κοσμικό αυτό ηφαίστειο δεν τους έκλεβε την ευκαιρία.

Τελικά, σε γενικότερη εικόνα, οι τρομακτικές στιγμές που επηρέασαν ολόκληρο τον πλανήτη μας με την πρόσφατη έκρηξη του Ισλανδικού ηφαιστείου "Eyjafjallajokull", δεν μπορούν να συγκριθούν με την άλλοτε κοσμογονική και άλλοτε καταστροφική, απόλυτη δύναμη του σύμπαντος.

Δύο πλανήτες σε τροχιά γύρω από μακρινό άστρο κατέγραψε το Kepler


Δύο πλανήτες σε τροχιά γύρω από μακρινό άστρο κατέγραψε το Kepler

 

Μετά από μήνες εξαιρετικά καρποφόρων ερευνών με το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler, οι επιστήμονες ανακοίνωσαν την ανακάλυψη του πρώτου ζεύγους πλανητών που διέρχονται μπροστά από το ίδιο άστρο, όπως φαίνεται από τη Γη.

Η διέλευση των πλανητών προκαλεί εξαιρετικά μικρές μεταβολές στη φωτεινότητα του άστρου γιατί σκεπάζουν το δίσκο και περιορίζουν την ποσότητα της ακτινοβολίας που φτάνει στις ευαίσθητες κάμερες του Kepler.

Αν το φαινόμενο της μεταβολής της λαμπρότητας επαναλαμβάνεται με σταθερή συχνότητα είναι μία σαφής ένδειξης ότι το άστρο φιλοξενεί πλανητικό σύστημα. Ωστόσο, μπορεί να υπάρχουν και πλανήτες που δεν πραγματοποιούν διελεύσεις αλλά εντοπίζονται με διαφορετικές μεθόδους.

Οι δύο πλανήτες στο άστρο με τη προσωρινή ονομασία Kepler-9 ονομάστηκαν Kepler-9b και Kepler 9c.

Και οι δύο πλανήτες έχουν μάζα περίπου ίδια ή λίγο μικρότερη από αυτή την Κρόνου, δηλαδή 95 φορές μεγαλύτερη από αυτή της Γης, και περιφέρονται κάθε 19 και 38 ημέρες αντίστοιχα.

Είναι πιθανόν ότι υπάρχει και τρίτος πλανήτης κάπως μεγαλύτερος από τη Γη σε τροχιά 1,6 ημερών.

Το διαστημικό όχημα Kepler παρακολουθεί συνεχώς ένα μικρό τμήμα του ουρανού με περισσότερα από 150.000 αστέρια και καταγράφει τις μεταβολές της φωτεινότητάς τους. Περισσότερα από 700 αστέρια που θα χρειαστούν περισσότερη προσοχή εντοπίστηκαν μέσα στις πρώτες 43 ημέρες λειτουργίας.

Τα πορίσματα της μελέτης δημοσιεύονται στο Science.Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231056684#ixzz0xsyMlikj

Η ΑΠΑΤΗ της δήθεν χρεοκοπίας της χώρας αποδεικνύεται πλέον και με στοιχεία!

Η ΑΠΑΤΗ της δήθεν χρεοκοπίας της χώρας αποδεικνύεται πλέον και με στοιχεία!

Στον πίνακα που βλέπετε ανωτέρω, εμφανίζονται τα ποσά τα οποία θα δανείσουν στην Ελλάδα οι διάφορες χώρες της ευρωζώνης. Θα μπορούσε κάποιος να διερωτηθεί πως είναι δυνατόν η Πορτογαλία και η Ισπανία, χώρες οι οποίες αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα όπως εμείς, να μας δανείζουν χρήματα.

Η απάντηση είναι απλή, όμως είναι ταυτόχρονα ένα μαχαίρι στην πλάτη της Ελλάδος. Ένα μαχαίρι που κάρφωσε ύπουλα και εκ προμελέτης ο σημερινός πρωθυπουργός, έχοντας ως συνεργούς την σιωπή και απόκρυψη της αλήθειας, από δημοσιογράφους και Μ.Μ.Ε. με πουλημένη συνείδηση και νοικιασμένη γραφίδα. Προσέξτε λοιπόν: η Ισπανία δανείστηκε την περασμένη Πέμπτη 2,345 δις ?, με επιτόκιο 3,532% και θα μας δανείσει σε λίγες μέρες με επιτόκιο 5%. Δηλαδή η επιχείρηση « σώστε την Ελλάδα» θα αποβεί για την Ισπανία επικερδής αφού θα της προσπορίσει κέρδη με επιτόκιο 1,5%.

Τούτο σημαίνει ότι από την σωτηρία της Ελλάδος η Ισπανία θα βγει κερδισμένη με 150 εκατομμύρια ? σε μικρό χρονικό διάστημα. Το ίδιο ακριβώς ισχύει για την Πορτογαλία. Εκεί όμως που η «σωτηρία της Ελλάδος» προσλαμβάνει διαστάσεις σκανδάλου, αν όχι κομπίνας, είναι τα κέρδη της Γαλλίας και της Γερμανίας που δανείζονται με 1,5% και μας δανείζουν με 5%. Περιθώριο κέρδους 3,5% σε ποσό 41 δις ?, δηλαδή όφελος 1,440 δις ?. Γίνεται λοιπόν αμέσως αντιληπτό γιατί η κυβέρνηση, ενώ είχε την δυνατότητα να δανειστεί μέχρι και τον Ιανουάριο, με επιτόκιο γύρω στο 2% δεν το έπραξε.

ΕΠΡΕΠΕ Η ΕΛΛΑΣ να καταφύγει στον περίφημο «μηχανισμό στήριξης» για τον οποίον υπερηφανεύεται ο πρωθυπουργός. Μόνο που στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για μηχανισμό στήριξης, αλλά για κερδοφόρα επιχείρηση της ευρωζώνης σε βάρος της Ελλάδος. Επίσης έτσι εξηγείται με τον πιο σαφή μάλιστα τρόπο, η συμπεριφορά του κ. Παπανδρέου να γυρίζει από χώρα σε χώρα, από τηλεόραση σε τηλεόραση και να διαλαλεί πως θα χρεωκοπήσουμε αν δεν δανειστούμε χρήματα. Λογική και απολύτως φυσιολογική συνέπεια η υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδος από τους διάφορους οίκους αξιολόγησης και η εκτίναξη των επιτοκίων δανεισμού και των spreads σε δυσθεώρητα ύψη. Δυστυχώς αυτή είναι η ΜΟΝΗ αλήθεια για την υπόθεση της δήθεν παρά λίγο πτώχευσης της χώρας μας. Οι κομπίνες της SIEMENS και του χρηματιστηρίου ωχριούν μπροστά της. Πρόκειται για την μεγαλύτερη διακρατική απάτη που γνωρίσαμε μέχρι σήμερα. Οι υπεύθυνοι είναι γνωστοί. Οι Έλληνες καλούνται να κρίνουν και θα αποφασίσουν (σύντομα μάλιστα) αν τους αξίζει τέτοια προσβολή.
ΚΑΙ ΕΛΕΓΕΣ......ΕΛΕΓΕΣ....ΑΧ ΠΟΣΑ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΓΕΣ......
ΠΗΓΗ  ((  http://24wro.blogspot.com/2010/08/blog-post_3145.html  ))

Κακή βλέπει την κατάσταση της οικονομίας το 98% των Ελλήνων.

Κακή βλέπει την κατάσταση της οικονομίας το 98% των Ελλήνων.



ΝΕΑ εποχή! ΝΕΑ κατοχή! ΝΕΑ αφεντικά!«Εξαιρετικά κακή» βλέπει την κατάσταση της οικονομίας το 98% των Ελλήνων, σύμφωνα με το εαρινό ευρωβαρόμετρο, τη στιγμή που ο κοινοτικός μέσος όρος είναι 77%. Όσον αφορά στις προοπτικές απασχόλησης, «άθλια» βλέπει το 99% των Ελλήνων την αγορά εργασίας.

Οι Έλληνες είναι οι πλέον απαισιόδοξοι ανά την ΕΕ, αναφορικά με το πώς βλέπουν το παρόν της οικονομίας, όπως προκύπτει από τη δημοσκόπηση, ενώ μόνο οι Βούλγαροι είναι πιο απαισιόδοξοι για τη δουλειά τους. Συγκεκριμένα, το 49% των Ελλήνων αναφέρει πως είναι άσχημη η κατάσταση στη δουλειά τους, με το 18% να δηλώνει ότι αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Κακή και η κατάσταση των νοικοκυριών απαντά το 63% των Ελλήνων –τρίτη υψηλότερη αναλογία στην ΕΕ.

Τα χειρότερα τώρα έρχονται λέει το 75% των Ελλήνων, ενώ οι Ευρωπαίοι πιστεύουν ότι η κρίση πλέον «φεύγει». Παράλληλα, σε ερώτηση ποια είναι τα δύο πιο μεγάλα προβλήματα που έχετε, το 54% απαντά «η οικονομική κατάσταση» και ακολουθούν η ακρίβεια με 50% (η αναλογία είναι χαμηλότερη από 11 άλλες χώρες), η ανεργία(23%), το συνταξιοδοτικό(17%) και η υψηλή φορολογία (13%)....
Στην ερώτηση «τι περιμένετε να συμβεί τους επόμενους 12 μήνες», το 70% (μεγαλύτερη αναλογία με διαφορά στην ΕΕ) απαντά χειροτέρευση του οικονομικού τοπίου και το 74% αύξηση των πιέσεων στην απασχόληση (αύξηση 32% σε ένα εξάμηνο). Το 56% εκτιμά ότι στην οικογένειά του η κατάσταση θα χειροτερεύσει και το 35% βλέπει χειρότερες ημέρες στον εργασιακό του χώρο (έναντι 11% σε κοινοτικό επίπεδο).

Ωστόσο, το 70% λέει ότι πρέπει να γίνουν πιο πολλές μεταρρυθμίσεις για καλύτερο μέλλον και το 68% αναφέρει ότι οι αλλαγές πρέπει να γίνουν ακόμα και με θυσίες της παρούσας γενιάς. Το 80% λέει ότι δεν μπορούν να αναβληθούν παρεμβάσεις μείωσης του ελλείμματος και του χρέους (74% ο κοινοτικός μέσος όρος). Το 46% δηλώνει έτοιμο να περιορίσει το επίπεδο διαβίωσης για να διασφαλίσει το μέλλον.

Στο μεταξύ, το 61% αναφέρει ότι η Ελλάδα βοηθήθηκε από τη συμμετοχή της στην ΕΕ, έναντι 53% κοινοτικού μέσου όρου, και το 42% λέει ότι εμπιστεύεται την ΕΕ πιο πολύ από την κυβέρνηση. Τη Βουλή εμπιστεύεται μόλις το 23% των ερωτηθέντων και την κυβέρνηση το 25%.

Για έξοδο από την κρίση, το 33% των Ελλήνων εμπιστεύεται περισσότερο την ΕΕ για να αναλάβει δράση, το 27% την κυβέρνηση (έναντι μόνο 19% εμπιστοσύνης των Ευρωπαίων στις κυβερνήσεις τους) και το 9% το ΔΝΤ.

Γενικά, οι πολίτες της ΕΕ τάσσονται υπέρ μιας αυστηρότερης ευρωπαϊκής οικονομικής διακυβέρνησης. Στην Ελλάδα η αναλογία είναι 8 στους 10.

Η εξαμηνιαία δημοσκόπηση της Ε.Ε. διενεργήθηκε το Μάιο.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία του ευρωβαρόμετρου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής αφενός παρατήρησε ότι η συγκεκριμένη έρευνα έγινε το Μάη, - όταν ήταν στην κορύφωση τόσο οι προσπάθειες και οι διαδικασίες προκειμένου να σταθούμε σαν χώρα- και αφετέρου υπογράμμισε ότι το σημαντικότερο εύρημα είναι η ωριμότητα των πολιτών.

Την ίδια στιγμή, «καλό βαθμό» βάζουν στην Ελλάδα Ρεν και Σόιμπλε.
Δείτε σχετικές ψηφοφορίες στην δεξιά στήλη της σελίδας.

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Γνωρίστε τον ... ξάδελφο του ηλιακού μας συστήματος!

Γνωρίστε τον ... ξάδελφο του ηλιακού μας συστήματος!

Μια εντυπωσιακή ανακάλυψη έκανε επιστημονική ομάδα στο Νότιο Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο (ΕSΟ) στη Χιλή. Σε απόσταση 127 ετών φωτός από εμάς, στον αστερισμό της Υδρας, εντοπίστηκε ένα ηλιακό σύστημα που αποτελείται από ένα μητρικό άστρο με μέγεθος ανάλογο με αυτό του Ηλιου γύρω από το οποίο κινούνται τουλάχιστον πέντε πλανήτες.


Το άστρο ονομάστηκε ΗD 10180 και το πλανητικό σύστημα γύρω του είναι το μεγαλύτερο που έχει εντοπισθεί από τους επιστήμονες ως σήμερα (στη φωτογραφία βλέπετε μία απεικόνιση του δημιουργία του ESO- Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Αστρονομική Έρευνα στο Νότιο Ημισφαίριο).


«Εισερχόμαστε πλέον σε μια νέα εποχή στη διαστημική εξερεύνηση. Στη μελέτη σύνθετων πλανητικών συστημάτων και όχι στη μελέτη μεμονωμένων πλανητών που εντοπίζονται σε διάφορες περιοχές του Διαστήματος» δήλωσε στο ΒΒC ο Κριστόφ Λοβίς του Πανεπιστημίου της Γενεύης, που ήταν και ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας.


Οι επιστήμονες έχουν εντοπίσει να κινούνται σε τροχιά γύρω από τον ΗD 10180 πέντε πλανήτες και συνεχίζουν την αναζήτηση αφού δεν αποκλείουν να υπάρχουν και άλλοι. Οι πλανήτες που εντοπίστηκαν είναι ανάλογοι με τον Ποσειδώνα και είναι όλοι τους συγκεντρωμένοι σε απόσταση από το άστρο ανάλογη με αυτήν που έχει ο Αρης από τον Ηλιο, καθιστώντας έτσι το σύστημα πιο «πυκνοκατοικημένο» από το δικό μας.

Μάλιστα η μελέτη των πλανητών και της κίνησής τους έχει ήδη ξεκινήσει και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι σύντομα θα έχουν πολλά στοιχεία για τη δημιουργία και την εξέλιξη του συστήματος.

Στο βίντεο που δημιούργησε ο ESO (credit: ESO/A. Fujii/Digitized Sky Survey 2. Music: John Dyson (from the album "Darklight") μπορείτε να δείτε τον... ξάδελφο του Ηλιακού μας Συστήματος: