Σάββατο 29 Μαΐου 2010

H απειλή του HAARP για τη «Φωνή του Πλανήτη» -Joint Vision 2020


H απειλή του HAARP για τη «Φωνή του Πλανήτη» -Joint Vision 2020



Όπως είχα ξαναπεί η "γρίπη των χοίρων" δεν είναι παρά μόνο μία από τις πολλές κορυφές του παγόβουνου που έχει βάλει την ανθρωπότητα σε ένα δρόμο απομάκρυνσης της από την ίδια της τη φύση...

Έτσι, για να μην ξεχνάμε τη μεγάλη εικόνα της αλήθειας, εξ αιτίας της μαζικής πλύσης εγκεφάλου που υφίστανται όσοι παρακολουθούν αποκλειστικά τα ΜΜΕ για να είναι "εν-ημερωμένοι", (φοβισμένοι και χειραγωγημένοι κατ΄ουσίαν), ας ξαναθυμηθούμε μέσα από τις συνέχειες αυτές, άλλα, βασικότερα ζητήματα όπως: αυτό της πραγματικής κλιματικής αλλαγής που ήδη λαμβάνει χώρα, της κακής-στρατιωτικής χρήσης της τεχνολογίας που καταστρέφει τη ζωή ολόκληρου του πλανήτη και την περίεργη απάθεια με την οποία δεχόμαστε επί δεκαετίες τέτοιες τακτικές...

Αν και παλαιότερο κείμενο, το οποίο ήδη έχει ξεπεραστεί ως προς τις προβλέψεις του, αφού 
  • εδώ και 2 σχεδόν χρόνια διανύουμε ήδη μία περίοδο με ήλιο που δεν έχει σχεδόν καθόλου ηλιακές κηλίδες και μοιάζει να μπαίνουμε σε μια νέα ψυχρή κλιματικά περίοδο, και επίσης 
  • επιβεβαιώθηκε και με τις αποκαλύψεις του χάκερ πριν λίγες μέρες, η απάτη της "ανθρωπογενούς κλιματικης υπερθέρμανσης" που δεν πρόκειται να βιώσουμε... 
αξίζει να θυμηθούμε ωστόσο τη στενή σχέση εξάρτησης του ανθρώπου από το σύμπαν, τον ήλιο, τον πλανήτη μας και την ισορροπία του... την οποία τόσο επιπόλαια προκαλεί με την τεχνολογία του...




H απειλή του HAARP για τη «Φωνή του Πλανήτη»

των Richard Alan Miller και Iona Miller,

Οι λεπτές ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των βιολογικών συστημάτων της Γης και της ιονόσφαιρας απειλούνται από το HAARP, ένα όπλο μαζικής καταστροφής, μέρος του σχεδίου «Joint Vision 2020» του στρατού των ΗΠΑ.

Ο συντονισμός Schumann (SR) ενδέχεται να αποτελεί υπόστρωμα για εξω-αισθητική αντίληψη (ESP) τύπου ραντάρ. Μη ειδικές συχνότητες απορροφώνται και επανεκπέμπονται σε μοναδικά πρότυπα συμβολής από όλα τα αντικείμενα που συναντούν. Η συχνότητα και το πρότυπο αυτών των "κυμάτων εντοπισμού" μπορούν να ρυθμιστούν με συνειδητή πρόθεση ώστε να αποδίδουν συγκεκριμένες πληροφορίες (πρότυπα συμβολής).

Όταν τα αποκωδικοποιεί ο εγκέφαλος, επιστρέφουν σχεδόν αμέσως πίσω στο συντονισμό Schumann και στη συνέχεια ο εγκέφαλος τα μεταφράζει σε συνειδητά δεδομένα. Επίσης, η βιο-πληροφορία μπορεί να αποτυπωθεί εξ αποστάσεως και εκ προθέσεως σε ένα στόχο μέσω μιας πρωτόγονης αισθητικής διασύνδεσης τύπου ραντάρ με ένα φέρον κύμα SR. Όλοι αυτοί και άλλοι μηχανισμοί βασίζονται στην παραμονή των συχνοτήτων SR εντός του μέσου εύρους τους.

Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Ben Lonetree διεξάγει εκτεταμένη παρακολούθηση των συχνοτήτων SR, τις οποίες ονομάζει "Φωνή του πλανήτη", και των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων της Γης στη Sedona της Αριζόνα. Ο Lonetree έχει μεγάλη εμπειρία σε τεχνολογία μαγνητικού συντονισμού (MRI) και εγκεφαλικών κυμάτων. Η ειδικότητά του είναι οι μετρήσεις εξαιρετικά χαμηλών συχνοτήτων (ELF και ULF) χαμηλού εύρους.


Pυθμός και Xάος στην Iονόσφαιρα


Ο ρυθμός της ζωής εξελίχθηκε ακολουθώντας τις εποχές. Ζούμε σε μια περίπλοκη μήτρα ταλαντούμενων πεδίων. Πολλές φορές το δευτερόλεπτο, παλμοί κάνουν το γύρο του κόσμου ανάμεσα στην επιφάνεια του πλανήτη και στην ιονόσφαιρα, στέλνοντας συντονιστικά κύματα σε όλους τους οργανισμούς. Αυτά τα σήματα μας συνδέουν με το παγκόσμιο ηλεκτροστατικό πεδίο. Ο συντονισμός Schumann (SR) φέρει το όνομα εκείνου που τον ανακάλυψε και αποτελεί τον παλμό που ενορχηστρώνει τη ζωή στον πλανήτη μας. Αυτό το στάσιμο κύμα επαναφορτίζεται διαρκώς από τους κεραυνούς.

Όλοι χορεύουμε στο σκοπό αυτού του κοσμικού τύμπανου - είναι ο σφυγμός του πλανήτη μας, ο ρυθμός της υγείας και της ευεξίας. Μια ζημιά στον πλανητικό βηματοδότη θα μπορούσε να καταστρέψει τη ζωή πάνω στη γη. Στο όνομα της προόδου και της άμυνας, ο βηματοδότης αυτός απειλείται, ενώ τεράστια ποσά δημόσιου χρήματος ξοδεύονται στην εκμετάλλευση της ατμόσφαιρας. Ακόμη περισσότερα χρήματα διατίθενται για την εφαρμογή του αμυντικού συστήματος του "Πολέμου των Άστρων" μέχρι το 2020 και για το πρόγραμμα ενεργειακής ακτίνας HAARP (Ερευνητικό Πρόγραμμα Υψηλής συχνότητας Ενεργού Σέλατος) που εφαρμόζεται στην Gakona της Αλάσκα.


Αυτός ο περιβαλλοντικός ρυθμός - το θεμελιώδες σύστημα που καθοδηγεί τη ζωή στο γαλάζιο πλανήτη μας - τίθεται σε κίνδυνο από ανθρώπινους χειρισμούς της ιονόσφαιρας, όπως το HAARP. Ορισμένοι φυσικοί έφτασαν στο σημείο να ορίσουν την ανώτερη ατμόσφαιρα ως ουσιαστικά "ζωντανή", λέγοντας ότι μεταδίδει ένα είδος συνειδητότητας σε όλα τα ζωντανά πλάσματα.

Η Πρωτοβουλία Στρατηγικής Άμυνας (SDI) παρέδωσε την τεχνολογία για την περιβαλλοντική αυτή τροποποίηση στα χέρια των στρατιωτικών. Είναι σαφές ότι μέρος των χρημάτων που διατίθενται στο σχέδιο του Πολέμου των Άστρων του Μπους θα χρησιμοποιηθεί για λέιζερ με βάση στο διάστημα... Αυτό που ανησυχεί τους Ρώσους... είναι τα σχέδια των ΗΠΑ για επιστημονικά πειράματα μεγάλης κλίμακας με το HAARP στην Αλάσκα. Ενενήντα Ρώσοι βουλευτές υπέγραψαν μια προσφυγή κατά του HAARP, με την κατηγορία ότι τα πειράματα θα δημιουργούσαν όπλα ικανά να σπάσουν τις γραμμές τηλεπικοινωνιών και τον εξοπλισμό διαστημοπλοίων και πυραύλων, να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα σε ηλεκτρικά δίκτυα και σε αγωγούς πετρελαίου και αερίου, και θα είχαν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία τεράστιων πληθυσμών (Fitrakis, 2002).

Η ιονόσφαιρα μας προφυλάσσει από τη βλαβερή ακτινοβολία του Ήλιου και του βαθέως διαστήματος. Αυτό το απομονωτικό στρώμα γεμίζει τρύπες από ραδιοκύματα υψηλής συχνότητας, και μπορεί να καταστρέψει το εύθραυστο κουκούλι της ανθρώπινης και της πλανητικής εξέλιξης.

O επηρεασμός του κλίματος της Γης


Πολλές σύμπλοκες δυνάμεις ήδη πλήττουν τη Γη, ιδιαίτερα το παγκόσμιο κλίμα. Σε μεγάλη κλίμακα, υφίσταται η απειλή γαλακτικής εποχής παγετώνων από τα σουπερνόβα, οι κοσμικές ακτίνες των οποίων όταν φτάνουν στην ατμόσφαιρά μας δημιουργούν νέφη και την κρυώνουν. Επίσης, το ηλιακό μας σύστημα περνά από την πυκνότερη περιοχή του Γαλαξία, σε έναν κύκλο περίπου 30 εκατομμυρίων ετών.


Αυτό το πυκνό μοριακό νέφος και οι κυμαινόμενες γαλακτικές παλιρροϊκές δυνάμεις μπορούν να αποσταθεροποιήσουν τους κομήτες του νέφους Oort και να τους εξακοντίσουν προς τους πλανήτες και τον Ήλιο. Αυτή η βροχή μικρών κομητών επηρεάζει τον παλμό και την κίνηση των παγετώνων στην πορεία των χιλιετιών και εμπλέκεται σε μαζικές εξαφανίσεις ειδών. Επηρεάζει (με τις βροχές) την αντλία θερμότητας των ωκεανών που δρα ως παγκόσμιος ωκεάνιος μεταφορέας.

Η αντλία αυτή μετακινεί το θερμό νερό στα βόρεια κλίματα, όπως οι ανατολικές ακτές των ΗΠΑ και η Ευρώπη, και τις καθιστά κατοικήσιμες ενώ παράλληλα δροσίζει τους τροπικούς. Η κατάρρευσή της θα σήμαινε ότι το θερμό, αλμυρό Ρεύμα του Κόλπου δεν θα ανέβαινε πλέον στα βόρεια, ευνοώντας την έλευση μιας νέας εποχής Παγετώνων.

Κινητήρια δύναμη της εξέλιξης δεν είναι η φυσική επιλογή αλλά το κλίμα και ο παγετός. Οι παγετώνες έχουν σημειώσει 30 παλμούς τα τελευταία 2,5 εκατομμύρια χρόνια αφ' ότου σχηματίστηκε ο ισθμός του Παναμά, εμποδίζοντας την κυκλοφορία νερού μεταξύ Ειρηνικού και Ατλαντικού ωκεανού. Το θερμό νερό μετακινήθηκε βόρεια, όπου άρχισε να πέφτει με μορφή χιονιού και σχημάτισε τους παγετώνες. Οι παγετώνες κυμαίνονται ανάλογα με τις ταλαντώσεις της Γης.

Η ξηρασία που προκάλεσαν αυτοί οι κύκλοι των παγετώνων ανάγκασαν τα τροπικά δάση της Αφρικής να υποχωρήσουν δημιουργώντας τις σαβάννες, οι πρόγονοί μας εγκατέλειψαν τα δάση και προέκυψε ο σύγχρονος άνθρωπος, που επιβιώνει χάρη στην ευφυΐα του. Μόλις 1.000 γενιές έχουν περάσει από την εποχή των Παγετώνων στην Ευρώπη, όπου ο ανθρώπινος πληθυσμός ήταν εξαιρετικά χαμηλός εξαιτίας τις κλιματικής πίεσης.(Ας σημειωθεί πως δεν συμφωνώ στην αφρικανοκεντρική θεωρία προέλευσης του ανθρώπου -ειδικά του ευρωπαίου- που παρουσιάζεται παραπάνω, μιας και ο φημισμένος ανθρωπολόγος κ. Πουλιανός έχει ήδη δώσει επιστημονικά τεκμηριωμένα δείγματα που συμμερίζεται η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα και δείχνουν μια άλλη εστία γύρω από την Χαλκιδική και με κέντρο τα Πετράλωνα... σημ. τοξότισσας)


Οι έρευνες δείχνουν πως το κλίμα της Γης έχει ευαίσθητα όρια, που αν ξεπεραστούν οδηγούν το σύστημα από μία σταθερή κατάσταση λειτουργίας σε μία άλλη. Τα ωκεάνια συστήματα ελέγχουν τον καιρό στην ξηρά, όπως έδειξε το Ελ Νίνιο, κι όπως φαίνεται από τα βαθιά θαλάσσια ιζήματα, τα στρώματα των παγετώνων και τα απολιθώματα. Όλα αυτά δείχνουν ότι ο μεταφορέας είχε σταματήσει να λειτουργεί στο παρελθόν. Λέγεται και Αχίλλειος πτέρνα του κλιματικού μας συστήματος. Η αντλία εξασθενεί, σύμφωνα με τους ερευνητές, και μπορεί να φτάσει σε μια απότομη δραματική μεταβολή.Μια εργασία στο Nature του 2002 έδειξε ότι τα βαθιά ρεύματα έχουν ψυχράνει έως και 20% - αυτό δεν είναι καθόλου καλό. Η τήξη και η θραύση των παγετώνων μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία. 

Τα στοιχεία των απολιθωμάτων δείχνουν ότι μπορεί η κατάρρευση να συμβεί μέσα σε μια δεκαετία και να κρατήσει αιώνες. Αυτό το νέο πρότυπο ραγδαίας κλιματικής αλλαγής είναι πλέον ευρέως αποδεκτό. Κάτι τέτοιο μπορεί να δημιουργήσει κορυφές της τάξης των 10°C σε μια δεκαετία, που θα τις ακολουθήσουν σταθερά επίπεδα για μια εικοσαετία, και στη συνέχεια δραματική πτώση 20°C σε περίπου δύο δεκαετίες.

Τα τελευταία 8.000 με 10.000 χρόνια, αυτές οι διακυμάνσεις υπήρξαν ηπιότερες, αλλά η αστάθεια του ήλιου, η κλίση του άξονα και οι τρέχουσες εξασθενήσεις μπορεί να επιταχύνουν την επιστροφή τους. Το ίδιο και η ανθρώπινη παρέμβαση στον καιρό μέσω της τεχνολογίας ενεργειακών ακτινών και όπλων.(...)

Η μισή περίπου από την άνοδο θερμοκρασίας του τελευταίου αιώνα μπορεί να αποδοθεί στον Ήλιο. Όσο θερμότερος είναι, τόσο περισσότερες κοσμικές ακτίνες εκτρέπει. Σε μερικές δεκαετίες, οδηγεί σε δραματικές διακυμάνσεις του κλίματος - όπως συνέβη κατά το ιστορικό παρελθόν με την Μικρή Εποχή Παγετώνων μεταξύ 13ου και 17ου αιώνα.

Η εκπομπή του Ήλιου κυμαίνεται βάσει ενός κύκλου 11 ετών, που σημείωσε δύο κορυφές το 2000 και το 2002. Το ηλιακό ελάχιστο απέχει περίπου τρία χρόνια (η διάρκεια του ελάχιστου δεν είναι πάντα ίση με εκείνη του μέγιστου- στην οποία ήδη βρισκόμαστε...). (...)
Πρόσφατα οι μετρήσεις ηλιακής δραστηριότητας έξω από την ατμόσφαιρα της Γης έγιναν ευκολότερες και ακριβέστερες. Μετριέται η συνολική ηλιακή ενέργεια σε όλα τα μήκη κύματος, και το αποτέλεσμα λέγεται Συνολική Ηλιακή Ακτινοβολία (TSI). Το κατά πόσον οι τρέχουσες ενδείξεις αύξησης είναι μια μακροπρόθεσμη τάση ή μια σύντομη παρέκκλιση είναι υπό συζήτηση. (μάλλον παρέκκλιση ήταν...)

(...)
Η νέα μελέτη δείχνει πως η TSI έχει αυξηθεί περίπου 0,1% σε 24 χρόνια. Αυτό δεν αρκεί για να προκαλέσει αισθητές κλιματικές μεταβολές, λέει ο Wilson και οι συνεργάτες του, εκτός αν ο ρυθμός μεταβολής διατηρηθεί για εκατό και πλέον χρόνια. Σε χρονικές κλίμακες της τάξης μερικών ημερών, η TSI μπορεί να κυμανθεί έως και 0,2% εξ αιτίας του πλήθους και του μεγέθους των ηλιακών κηλίδων. (Britt, 2003). (οι οποίες πλέον σχεδόν εξαφανίστηκαν όπως είπα...)



Παρεμβάσεις στην Iονόσφαιρα

Περισσότερες διαταραχές, όπως οι τρύπες σε μια υπερθερμασμένη ιονόσφαιρα, θα προκαλέσουν καταστροφικές κλιματικές μεταβολές. Αυτό μπορεί ενδεχομένως να προκληθεί από το στρατό και την Πρωτοβουλία Στρατηγικής Άμυνας (SDI), αποσταθεροποιώντας μεγάλες περιοχές με κλιματικούς χειρισμούς χωρίς το ρίσκο του συμβατικού πολέμου. Η εκμετάλλευση αυτού του όπλου για οικονομικούς και στρατιωτικούς σκοπούς θα προκαλούσε κατάρρευση των οικοσυστημάτων και δραματική αναστάτωση της αγροτικής παραγωγής. Το Υπουργείο Αμύνης, φυσικά, ήδη συλλέγει πληροφορίες κι εφαρμόζει συστήματα παρακολούθησης για το πρόγραμμα αυτό.

Πρόσφατες εικασίες συνδέουν την εμφάνιση μυστηριωδών "χημικών ιχνών" με την ανάπτυξη της τεχνολογίας HAARP. Ορισμένοι πιστεύουν ότι οι αντανακλαστικές ιδιότητες αυτών των νεφών επηρεάζουν τη θέρμανση της ατμόσφαιρας και την πορεία του καιρού. Αναλύσεις των "μαλλιών αγγέλου" που εμφανίζονται στην ατμόσφαιρα μετά από μια ημέρα ψεκασμών αναφέρουν την παρουσία πολλών τοξινών. Έχουν εντοπιστεί ιοί, βακτήρια, τοξικοί μύκητες, αιθάλη και EDBM (αιθυλενοδιβρωμίδιο). Μια εικασία για αυτούς τους ψεκασμούς είναι η αύξηση της ικανότητας αντανάκλασης ορισμένων στρωμάτων της ατμόσφαιρας. Οι ψεκασμοί αυτοί ευθύνονται επίσης για μαζική μείωση παραγωγής αρνητικών ιόντων από τα δάση. Αυτό είναι εν τέλει θανάσιμο για κάθε μορφή ζωής.


Επιπλέον, η εξήγηση της σοβαρής κι εκτεταμένης ξηρασίας συνδέεται άμεσα με το γεγονός ότι υψηλά τοξικά και υδρόφιλα (απορροφούν έως 7 φορές το βάρος τους) άλατα βαρίου έχουν εντοπιστεί σε μεγάλες ποσότητες στην ατμόσφαιρα αμέσως μετά από ψεκασμό. Επομένως αυτοί οι ψεκασμοί ενδέχεται να συνδέονται με το HAARP και τον έλεγχο του καιρού.

Η εταιρεία πετρελαίων ARCO έχει την πατέντα αυτής της τεχνολογίας. Φαίνεται πως η ARCO χρηματοδοτούσε απευθείας το HAARP, όπως αναφέρθηκε πριν από μερικά χρόνια. Πολλές ερευνητικές ομάδες έδειξαν ότι υφιστάμεθα καταιγισμό ELF (εξαιρετικά χαμηλές συχνότητες) σαν ηλεκτρονικό νέφος. Οι ELF μπορούν να είναι θανάσιμες για κάθε μορφή ζωής, δεδομένου ότι μεταβάλλουν την κανονική συχνότητα των ζωικών μορφών, προκαλώντας σοβαρές ασθένειες όπως παράλογες σκέψεις, αδυναμία συγκέντρωσης, χρόνια κόπωση ή/και θάνατο.

Η παρέμβαση στην ευαίσθητη ισορροπία αυτού του δυναμικού συστήματος θα μπορούσε να προκαλέσει καταστροφική κατάρρευση, κάτι σαν χιονοστιβάδα. Επομένως, οι δυνατότητες των λεγόμενων "θερμαντών ιονόσφαιρας" είναι πράγματι τρομακτικές. Δεν έχουμε ιδέα τι δυνατότητες μπορεί να προκύψουν από τη μακροπρόθεσμη παρέμβαση στην ισορροπία της ιονόσφαιρας και της παγκόσμιας θερμοκρασίας, που συνδέεται και με το παγκόσμιο ωκεάνιο σύστημα αντλίας, η πηγή του οποίου βρίσκεται κοντά στη Γροιλανδία.

Σαν να μην έφτανε η διαταραχή του καιρού από την ανθρώπινη ρύπανση, οι παρεμβάσεις με συσκευές ενεργειακών ακτινών περιπλέκουν περισσότερο το πρόβλημα. Ο ΟΗΕ χρηματοδοτεί συζητήσεις για την κλιματική αλλαγή, τα αέρια του θερμοκηπίου, και τα "μη-θανατηφόρα όπλα", που μπορούν να αναπτύξουν τουλάχιστον Αμερικανοί και Ρώσοι. "Κλιματικός πόλεμος" είναι η πυροδότηση ατμοσφαιρικών διαταραχών με ραδιοκύματα ELF. Μέσω ηλεκτρονικών όπλων, οι ΗΠΑ θέλουν να "ορίζουν τον καιρό" και το διάστημα για να έχουν στρατιωτική υπεροχή, τροποποιώντας τα φυσικά πρότυπα και κυριαρχώντας στις παγκόσμιες επικοινωνίες.

Πρόσφατα επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι το HAARP λειτουργεί πλήρως και έχει τη δυνατότητα να πυροδοτήσει πλημμύρες, ξηρασίες, τυφώνες και σεισμούς. Από στρατιωτικής πλευράς, το HAARP είναι όπλο μαζικής καταστροφής. Συνιστά εν δυνάμει όργανο κατάκτησης που μπορεί να αποσταθεροποιήσει επιλεκτικά τα οικοσυστήματα τεράστιων περιοχών. Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι αυτή η θανάσιμη τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί, σίγουρα όμως ο ΟΗΕ θα έπρεπε να ασχοληθεί με το θέμα του "περιβαλλοντικού πολέμου" παράλληλα με τη συζήτηση για τις κλιματικές επιπτώσεις των αερίων του θερμοκηπίου...

Η Δρ Rosalie Bertell βεβαιώνει ότι
"Οι στρατιωτικοί επιστήμονες των ΗΠΑ... μετατρέπουν τα συστήματα ελέγχου καιρού σε εν δυνάμει όπλο. Οι μέθοδοι περιλαμβάνουν την ενδυνάμωση καταιγίδων και την εκτροπή υδρατμών στην ατμόσφαιρα της Γης ώστε να προκαλέσουν κατευθυνόμενες ξηρασίες ή πλημμύρες..."

Ο Marc Filterman, πρώην αξιωματικός του γαλλικού στρατού, αναφέρει πολλούς τύπους "μη συμβατικών όπλων" με χρήση ραδιοφωνικών συχνοτήτων. Αναφέρεται στον "κλιματικό πόλεμο", λέγοντας ότι οι ΗΠΑ και η Σοβιετική Ένωση ήδη "κατείχαν την απαραίτητη τεχνογνωσία για την εξαπόλυση αιφνίδιων κλιματικών μεταβολών (τυφώνες, ξηρασίες) από τα 1980". (Chossudovsky, 2000).

Υπάρχουν μικρότερα συστήματα στο Αρεσίβο του Πουέρτο Ρίκο, στο Fairbanks της Αλάσκα, στο Troms_ της Νορβηγίας, στις πόλεις Μόσχα, Νίζνυ Νόβγκοροντ και Apatity της Ρωσίας, καθώς και στο Kharkov της Ουκρανίας και το Dushanbe του Τατζικιστάν, κι ενδεχομένως στο Ισραήλ (σε άγνωστη τοποθεσία). (όπως και στην Κύπρο...)

Το HAARP παρουσιάστηκε στην κοινή γνώμη ως πρόγραμμα επιστημονικής και ακαδημαϊκής έρευνας. Στρατιωτικά έγγραφα των ΗΠΑ, όμως δείχνουν ότι το κύριο αντικείμενο του HAARP είναι η "εκμετάλλευση της ιονόσφαιρας για σκοπούς του Υπουργείου Αμύνης". Χωρίς να αναφέρεται ρητά στο HAARP, μια μελέτη της Αεροπορίας των ΗΠΑ υποδεικνύει τη χρήση "επαγωγής τροποποιήσεων της ιονόσφαιρας" ως μέσον μεταβολής του κλίματος καθώς και για διακοπή των επικοινωνιών και ραντάρ του εχθρού. (Chossudovsky, 2000).

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.....(( ΓΙΑΤΙ ΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ...............))


ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.....



Μοιάζει με μικρό τατουάζ. Αν κοιτάξει όμως κάποιος προσεκτικά μπορεί να ξεχωρίσει τα ηλιακά πάνελ και αριστερά κάτι που μοιάζει με μικρό βελάκι.

Αυτή η εντυπωσιακή φωτογραφία, που τραβήχτηκε από τη Γη, δείχνει το διαστημικό λεωφορείο «Ατλαντίς» να προσεγγίζει τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό μπροστά στον Ηλιο.

Ο 48χρονος γάλλος φωτογράφος Τιερί Λεγκό χρειάστηκε να στηθεί σε μια ζώνη οκτώ χλμ. που διασχίζει την Ισπανία, τη Νότια Γαλλία και τη Βόρεια Ιταλία, προκειμένου να συλλάβει τη συγκεκριμένη στιγμή.

Ακόμα και έτσι όμως, εάν είχε καθυστερήσει ελάχιστα θα μπορούσε να τη χάσει, γιατί το διαστημικό λεωφορείο ταξίδευε με... 26.554 χλμ./ώρα.

Ο Ηλιος εμφανίστηκε χωρίς την έντονη λάμψη του, λόγω της χρήσης ενός ειδικού φίλτρου. Η όλη προσπάθεια σίγουρα αποζημίωσε τον επίμονο φωτογράφο...

Πενταπλασιάζεται η τιμή των αγαθών, από το τελωνείο μέχρι το ράφι!


Πενταπλασιάζεται η τιμή των αγαθών, από το τελωνείο μέχρι το ράφι!

 Στοιχεία σοκ για τα εισαγόμενα προϊόντα!  Ξέφρενη κούρσα πραγματοποιούν οι τιμές αρκετών προϊόντων εισαγωγής, τροφίμων και άλλων, στη διαδρομή από το τελωνείο του Πειραιά μέχρι τα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
 Προϊόντα φυτικής προέλευσης όπως φασόλια, ρύζι, ξηροί καρποί που εισάγονται από τρίτες χώρες φτάνουν να πωλούνται έως και 451% ακριβότερα από την τιμή εισαγωγής τους, πυροδοτώντας με τον τρόπο αυτό την ακρίβεια στην αγορά. Την ίδια ώρα νέες αυξήσεις καταγράφονται σε βασικά είδη σούπερ μάρκετ που φτάνουν ακόμα και το 8%.
 Σύμφωνα με έρευνα τιμών της Νομαρχίας Πειραιά, τον Μάιο οι ανατιμήσεις στις τιμές βασικών προϊόντων είναι περισσότερες από τις μειώσεις ενώ μετά και την πρώτη αύξηση του ΦΠΑ τον περασμένο Μάρτιο οι τιμές περίπου στο 30% των προϊόντων που ανατιμήθηκαν ήταν σημαντικά υψηλότερες από την αύξηση του φόρου.
 Γνωστά- άγνωστα καπέλα ανεβάζουν μέχρι και 451% τις τιμές των προϊόντων από το τελωνείο μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από την επεξεργασία που έκανε η Νομαρχία Πειραιά σε στοιχεία των τιμολογίων εισαγωγής τροφίμων φυτικής προέλευσης από χώρες εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο του Πειραιά και τις τελικές λιανικές τιμές των προϊόντων αυτών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα δείχνει ότι οι αποκλίσεις των τιμών φτάνουν σε ποσοστά που σοκάρουν και κυμαίνονται από 182,83% έως 451% ανάλογα με το είδος του προϊόντος, δείχνοντας παράλληλα και τα μεγάλα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων.
 Το ρύζι τύπου basmatti εισάγεται στην Ελλάδα στην τιμή των 0,715 ευρώ το κιλό και στη συνεχεία συσκευάζεται και πωλείται προς 3,94 ευρώ το κιλό, δηλαδή 451% ακριβότερα. Τα φασόλια σύμφωνα με τα στοιχεία της Νομαρχίας εισάγονται στην τιμή των 0,80 ευρώ το κιλό ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Στη συνέχεια από τις εταιρείες γίνεται ο διαχωρισμός τους σε μέτρια και χονδρά, συσκευάζονται και φτάνουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ να πωλούνται προς 2,86 ευρώ και 4,34 ευρώ το κιλό αντίστοιχα, παρά το γεγονός ότι εισάγονται με την ίδια τιμή όπως σημαίνει η έρευνα της Νομαρχίας Πειραιά. Ανάλογη είναι και η απόκλιση της τιμής στα αράπικα φιστίκια που εισάγονται στην τιμή των 0,99 ευρώ το κιλό και πωλούνται προς 2,8 ευρώ το κιλό στα καταστήματα.
 Αυξήσεις έως και 8% τον Μάιο παρά την κρίση.
 Και ενώ οι τιμές των προϊόντων «τρελαίνονται» στη διαδρομή από το τελωνείο έως το ράφι του σούπερ μάρκετ, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Νομαρχίας Πειραιά διαπιστώνουν και νέες ανατιμήσεις τον Μάιο σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες στην αγορά. Συγκεκριμένα από τη λίστα 128 βασικών καταναλωτικών αγαθών σε 5 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ελέγχει την τελευταία διετία η Νομαρχία, προκύπτει ότι κάθε μήνα το τελευταίο τρίμηνο, τα προϊόντα των οποίων οι τιμές έχουν αυξηθεί είναι περισσότερα από αυτά των οποίων οι τιμές έχουν μειωθεί. Οι τιμοληψίες μάλιστα του Μαΐου σε σύγκριση με τον Απρίλιο δείχνουν αυξήσεις σε 49 προϊόντα οι οποίες φτάνουν έως και το 8%. Ενδεικτικά τον τελευταίο μήνα αυξήθηκε κατά 8,11% η τιμή στα μακαρόνια, 6,99% σε χαρτοπετσέτες, 6,85% σε μπίρες, 4,52% σε γάλα εβαπορέ, 3,6% στη χλωρίνη και 1,05% στο αλεύρι. Μάλιστα, οι υπηρεσίες της Νομαρχίας διαπίστωσαν υπερβάσεις και στις αυξήσεις λόγω ΦΠΑ. Μάλιστα, από τον Μάρτιο έως σήμερα και στις πέντε αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έγιναν τιμοληψίες διαπιστώθηκαν αυξήσεις που υπερέβησαν την αύξηση του ΦΠΑ. Πάντως στο σύνολο τους οι επιχειρήσεις απορρόφησαν σε ποσοστό έως και 70% τις αυξήσεις από το ΦΠΑ.
 Ακριβότερα έως 63,79% στον Πειραιά από την Κύπρο!
 Ακριβότερη ακόμα και από την Κύπρο αποδεικνύεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις τιμές βασικών αγαθών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, παρά το γεγονός ότι η Μεγαλόνησος βρίσκεται στο άκρο της Ευρώπης. Προϊόντα των ίδιων πολυεθνικών εταιρειών, στις ίδιες πολυεθνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ πωλούνται με υψηλότερες τιμές στον Πειραιά απ΄ ό,τι στη Λευκωσία, τη Λάρνακα και την Αμμόχωστο. Μάλιστα, οι διαφορές που καταγράφονται ξεπερνούν ακόμα και το 60%. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Νομαρχία Πειραιά συγκρίνοντας τις τιμές ίδιων προϊόντων στην Ελλάδα και την Κύπρο (οι τιμές προέρχονται από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Εμπορίου της Κύπρου) τα 7 στα 10 προϊόντα (75%) πωλούνται ακριβότερα στη χώρα μας, με τη διαφορά των τιμών να κυμαίνεται από 6,35% έως και 63,79%. 

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Παρακολουθούν μέσω δορυφόρου τις πορείες στο κέντρο της Αθήνας οι σύμμαχοι!!! Δείτε και μόνοι σας..


Παρακολουθούν μέσω δορυφόρου τις πορείες στο κέντρο της Αθήνας οι σύμμαχοι!!! Δείτε και μόνοι σας..


Στο site “Bing” της Microsoft, το οποίο είναι μηχανή αναζήτησης δρόμων, σε πολλές περιπτώσεις με 3D απεικόνιση, που δουλεύει σαν το Google Earth, έχουν περάσει οι Αμερικάνοι εικόνες πολύ μεγάλων δρόμων του κέντρου της Αθήνας, με διαδηλώσεις. Τις εικόνες αυτές, τις βρήκαμε, ψάχνοντας για το σημείο Κλαυθμώνος-Σταδίου, με αφορμή τον εμπρησμό του υποκαταστήματος της “Μαρφίν” στη Σταδίου. Απορία...

Καλά, δεν είχαν τραβήξει άλλες εικόνες από τους δορυφόρους που θα μπορούσαν να δημοσιεύσουν; Αυτές με τις διαδηλώσεις διάλεξαν; Δηλαδή, εάν ένας τουρίστας μπει στο site για να βρει έναν δρόμο στην Αθήνα, που πρόκειται να επισκεφθεί, αυτό που θα αντικρύσει, είναι Έλληνες να διαδηλώνουν και να έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους.
Δεν λέω, μας τιμά αυτή η εικόνα ως λαό που αντιδρούμε. Αλλά δεν νομίζω ότι το κάνουν γι’ αυτό τα αμερικανάκια. Άραγε, στο Αφγανιστάν, δημοσιεύουν εικόνες την ώρα που σκάνε βόμβες στο κέντρο της Καμπούλ; ‘Η στις ΗΠΑ, στη Νέα Υόρκη, την ώρα που καταρρέουν οι δίδυμοι πύργοι;
Και κάτι ακόμα. Αντιλαμβάνομαι, ότι για να έχουν δημοσιοποιήσει τόσο καλές εικόνες από το κέντρο της Αθήνας, οι δορυφόροι θα έχουν τραβήξει και πολύ πιο κοντινά πλάνα από τις συγκεντρώσεις. Τελικά, τα βλέπουν όλα από κει πάνω.
ΠΗΓΗ(( http://wwwaristofanis.blogspot.com/2010/05/90.html  ))

Εξακόσια έτη φωτός από τη Γη, ένα αστέρι κατασπαράζει αργά και αδυσώπητα τον τεράστιο εξωπλανήτη που κινείται κοντά του.



 Εξακόσια έτη φωτός από τη Γη, ένα αστέρι κατασπαράζει αργά και αδυσώπητα τον τεράστιο εξωπλανήτη που κινείται κοντά του.

Το WASP 12B βρίσκεται σε τροχιά μόλις 2 εκατ. μιλίων από το αστέρι του, πράγμα που σημαίνει ότι η επιφάνεια του πλανήτη αγγίζει θερμοκρασίες 2.800 βαθμών Φαρενάιτ.

Στα επόμενα 10 εκατ. έτη, το αστέρι που κυριαρχεί του πλανήτη, θα τον έχει καταστρέψει, σύμφωνα με δημοσίευμα στο The Astrophysical Journal Letters.

Η βαρυτική έλξη του ήλιου είναι ισχυρότερη στην μπροστινή επιφάνεια του πλανήτη, παρά στην πίσω. Επομένως το σχήμα του πλανήτη είναι σε σχήμα μπάλας ράγκμπι.

Δεν είναι ακριβώς το είδος ηλιακού συστήματος που αναμενόταν να βρεθεί. “Όλα όσα δεν περιμέναμε να βρούμε τα βρίσκουμε”, δήλωσε η Κάρολ Χάσγουελ, αστρονόμος του The Open University στη Μεγάλη Βρετανία, που ηγείται των εργασιών. “Οι προκαταλήψεις μας για πως θα έμοιαζαν τα υπόλοιπα πλανητικά συστήματα, εμπνεύστηκαν από το δικό μας ηλιακό σύστημα και ιδίως το Star Trek”, αστειεύτηκε η ίδια.

Η Κάρολ και η ομάδα της χρησιμοποίησαν το διαστημικό Hubble της Cosmic Origins Spectrograph για να εξετάσει τον πλανήτη.
ΠΗΓΗ((  http://xolloth.blogspot.com/2010/05/facebook-gps-h-motorola-android-22.html  ))

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Σουλβατζή για τάφο Μ. Αλεξάνδρου και Πάγκαλος(ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΥΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ)



Μαθετε περισσοτερα

Σοβαρά, υπάρχει νερό στη Σελήνη;...

Σοβαρά, υπάρχει νερό στη Σελήνη;...

>> ΚΥΡΙΑΚΉ, 22 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2009



Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

Η πρόσφατη ανακοίνωση της NASA για την ύπαρξη νερού στη Σελήνη, είναι φυσικό να μας ...ξαφνιάζει!
Όχι για την ανακοίνωση, αλλά για το περιεχόμενο της.
Αλήθεια υπάρχει νερό;
Και αυτή είναι επιστημονική είδηση; (!!!)
Θα ...καραφλιάσουμε τελείως! Αυτό το ξέρουμε εδώ και 50 χρόνια!
Για να μην πολυλογούμε, ας διαβάσουμε τι έγραφε το περιοδικό «Φυσικός Κόσμος» τον Ιανουάριο του 1972, λίγα χρονάκια μετά τον «περίπατο» του ανθρώπου στη Σελήνη.

Γράφει, λοιπόν, πως να κάνουμε θερμοκήπιο στο Φεγγάρι...

ΘΕΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ

ΘΑ ΠΑΜΕ να θερίσουμε καμμιά μέρα στους αγρούς της Σελήνης; Γοητευτική προοπτική, αλλά παράδοξη. Πώς να θερίσης δημητριακά σ' αυτό το έδαφος πού υπόκειται σε τόσο ακραίες θερμοκρασίες καΙ πού επί πλέον στερείται το νερό;
Στό τελευταίο αυτό σημείο ό Αμερικανός Ρaul Μυller δηλώνει κατηγορηματικά πώς το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών απατάται.
Κατά την γνώμη του, είναι δυνατόν να υπάρ χουν στο εσωτερικό του δορυφόρου της Γης αποθέματα νερού υπό την μορφή πάγου. Στηρίζει την υπόθεση του σε παρατηρήσεις σχε τικά με τον σχηματισμό της Σελήνης-θα πρέπη να είχε ωκεανούς, προ τεσσάρων δισε κατομμυρίων ετών-και στο γεγονός ότι έ χουν παρατηρηθή επάνω στις πεδιάδες της σώματα εντόνου πυκνότητας.
Και ο Ρaul Μυllεr κάνει την σκέψη πώς τα σώματα αυτά, πού τα ονομάζουν «masclons», δυνατόν να είναι τεράστιοι σωροί παγοκρυστάλλων νερού.
Άφού το πρόβλημα του νερού θεωρείται, κατ' αρχήν, ότι έχει λήξει, τεχνικοί του Πα νεπιστημίου της Ινδιάνας, σε συνεργασία με την ΝΑΣΑ, μελετούν τώρα την δυνατότητα καλλιέργειας φυτών επί της Σελήνης, από γεώμηλα και αραβόσιτο μέχρι τομάτες και καπνό.
Το πρώτο στάδιο του πειράματος συνί σταται στην λήψη σεληνιακού εδάφους και στην εναπόθεση του μέσα σε δοχεία αποστει ρωμένα.
Επάνω σ' αυτό το χώμα, πού θα πρέπει να το ονομάση κανείς σεληνόχωμα, θα φυτευθούν σπόροι διαφόρων φυτών, θα προ σπαθήσουν να διαπιστώσουν, κατά πρώτον λόγο, εάν οι σπόροι φυτρώνουν χάρη στα θρεπτικά στοιχεία πού προσφέρει το σελη νιακό χώμα ή μόνον χάρη στα θρεπτικά στοι χεία πού περιέχουν οι ίδιοι οί σπόροι.
Θα πρέπει κατόπιν να αναλυθούν αυτά τα φυτά, για να γνωσθή εάν τα συστατικά τους είναι τα ίδια με εκείνα των φυτών πού φύτρωσαν επάνω στο χώμα της Γης. Με άλλα λόγια, εάν είναι φαγώσιμα.
Και όταν τα πειράματα αυτά θα έχουν καταλήξει κάπου, μένει να λυθούν ένα πλήθος προβλήματα, όπως είναι το πρόβλημα της λιπάνσεως του σεληνιακού εδάφους, προ βλήματα των οποίων ή λύση θα απαίτηση πολλά χρόνια.

http://echedoros-p.blogspot.com/

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ?? ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ...........


illuminati ???


Όλοι μας γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει το όνομα illuminati
Πάρτε αυτή την όμορφη λεξούλα και γράψτε την ανάποδα itanimulli…
Προσθέστε τώρα στα αριστερά της λέξης το www. και στα δεξιά το .com ώστε να φτιάξουμε μια διεύθυνση.
Τέλος πατήστε για να δούμε που θα σας πάει το www.itanimulli.com


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/illuminati.html#ixzz0omeC4BYH

Daniel Cohn-Bendit.. Τα είπε ένας ((ΞΕΝΟΣ))για να ακούσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ.



Τα είπε ένας ((ΞΕΝΟΣ))για να ακούσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ.
Τι κι αν είναι ένας ξένος πολιτικός. Τι κι αν δεν έζησε ποτέ στην δική μου χώρα (την ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ).Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γιατί όλα όσα είπε δεν έχουν το σθένος και την παλληκαριά να τα πουν οι δικοί μας δήθεν πολιτικοί και εκλεγμένοι από τον ελληνικό λαό. Και ένα τραγούδι μου έρχεται στο μυαλό που σε κάποιο σημείο του λέει.
Κι όμως δεν μου είπαν οι αργίτες ,ούτε που το σκέφτηκαν οι αλήτες,Τα ορφανά μες τις πλατείες τι θα γίνουν, από την πείνα τα κορμάκια τους θα σβήνουν,ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ,ΜΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ(Νότης Σφακιανάκης).

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Θεραπεία με μυστηριώδεις φωτεινές σφαίρες


Θεραπεία με μυστηριώδεις φωτεινές σφαίρες

Ένα σπάνιο, ανεξήγητο φαινόμενο και οι ακόμα πιο μυστηριώδεις επιδράσεις του σε κάποιους ανθρώπους, παρουσιάζονται αυτό τον καιρό στο κοινό. Πρόκειται για μία έκθεση φωτογραφίας με θέμα «Τα μυστηριώδη και ανεξήγητα φαινόμενα των φωτεινών σφαιρών», που παρουσιάζεται στην γκαλερί τέχνης "Siddharta".

Τι μυστήριο κρύβουν όμως αυτές οι «φωτεινές σφαίρες»; Η ιστορία έχει ως κεντρικό πρόσωπο τον 16χρονο Hirokaju Kobayashi, ο οποίος ξυπνώντας μία νύχτα μέσα στον ύπνο του διαπίστωσε ότι το δωμάτιό του ήταν λουσμένο με ένα ανεξήγητο φως. Το πιο απίθανο όμως είναι το ότι από τη στιγμή που ο Hirokaju Kobayashi αντίκρισε αυτό το φως, άρχισε να έχει θεραπευτικές δυνάμεις, θεραπεύοντας δύσκολες περιπτώσεις καρκίνου, άσθματος, ακόμα και κατάγματα.

Τις ικανότητες του Kobayashi επιβεβαίωσε και η πρακτική θεραπεύτρια Jamuna Kayastha, η οποία διαβεβαιώνει ότι η πίστη παίζει μεγάλη σημασία σε αυτές τις θεραπευτικές πρακτικές. Με άλλα λόγια, αν πιστεύεις στη μέθοδο, αυτή θα λειτουργήσει θεραπευτικά, διαφορετικά δεν πρόκειται να επιτευχθεί καμία θεραπεία.

Όσο για τον Kobayashi, αυτός έχει πειστεί ότι αυτή η δύναμη του δόθηκε από τον Θεό και αποτελεί την αποστολή της ζωής του για να βοηθήσει τους πάσχοντες συνανθρώπους του.

Ας ξαναγυρίσουμε όμως στις φωτογραφίες με τις φωτεινές μπάλες, σαν αυτές που είδε ο Kobayashi κάποια νύχτα στο δωμάτιό του. Πολλοί φωτογράφοι έχουν μείνει έκθαμβοι με αυτό το φαινόμενο που παρουσιάζεται στις φωτογραφίες.

Όπως δηλώνει ο Madhu Pradhan, υπεύθυνος φωτογραφικού στούντιο, αρχικά αμφισβήτησε τις φωτογραφίες. Όμως τέτοιες φωτογραφίες άρχισαν να έρχονται από διάφορους φωτογράφους. Αν και ακόμα δεν πιστεύει αυτά που βλέπει στις φωτογραφίες, δεν έχει βρει κάποια λογική εξήγηση και κατατάσσει το φαινόμενο στην κατηγορία των ανεξήγητων θαυμάτων.

Ανάμεσα στους επισκέπτες και στους ειδικούς που έχουν περάσει από την έκθεση, πολλοί δηλώνουν ότι πιστεύουν στην θεραπευτική δύναμη που μπορεί να έχει κάποιο άτομο καθώς και στη δυνατότητα κάποιος να είναι προικισμένος με υπερφυσικές δυνάμεις, αν και δεν μπορούν να εξηγήσουν λογικά αυτό το φαινόμενο.
Έτσι λοιπόν έχουμε άλλη μια τρανταχτή περίπτωση που το υπερφυσικό μπαίνει στη ζωή κάποιων ανθρώπων, κάνοντάς μας να αμφιβάλουμε και για την εγκυρότητά του, αλλά και για το τι είναι τελικά «φυσικό» και τι όχι !


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/blog-post_6446.html#ixzz0obUOJY5I

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Έθαψαν στις Άλπεις την ανθρώπινη ύπαρξη


Έθαψαν στις Άλπεις την ανθρώπινη ύπαρξη


Φοβούμενοι ενδεχομένως το τέλος του κόσμου, Ευρωπαίοι επιστήμονες "έκρυψαν" το ψηφιακό μας γονιδίωμα, για τους ανθρώπους του μέλλοντος...

Η πετρελαιοκηλίδα απο δορυφόρο


Η πετρελαιοκηλίδα απο δορυφόρο

Η Nasa έδωσε στη δημοσιότητα τη φωτογραφία αυτή που δείχνει την τεράστια έκταση της ζημιάς απο την πλατφόρμα της BP σε ολόκληρο τον κόλπο του Μεξικού. Η διαρροή συνεχίζεται αν …
και η BP εχει κάνει προσπάθειες και την έχει περιορίσει. Η καταστροφή ειναι ανυπολόγιστη και οι συνέπειες της δυστυχώς ακόμα άγνωστες.

Ζώο μυστήριο στον Καναδά


Ζώο μυστήριο στον Καναδά











ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΘΙΚΟ CHUPACABRAS
Δυο νοσοκόμες στο Οντάριο του Καναδά βρήκαν αυτό το ζώο δίπλα σε μια λίμνη. Κάποιοι λένε οτι ίσως ειναι το μυθικό Chupacabras. Ειναι πάντως πάρα πολύ περίεργο, δεν εχουμε ξαναδει κάτι τέτοιο
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων !


Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων !

Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων ανακάλυψαν επιστήμονες στη νότια Ιταλία

Τα αρχαιότερα γνωστά ανθρώπινα ίχνη ποδιού ανακάλυψαν επιστήμονες στην Ιταλία. Οι πατημασιές βρέθηκαν αποτυπωμένες σε ηφαιστειακή στάχτη και χρονολογούνται πριν από... 350.000 χρόνια.

Σύμφωνα με το BBC, από την εξέταση του ευρήματος οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι, στους οποίους ανήκουν τα ίχνη, περπατούσαν στα δύο πόδια τους, αλλά χρησιμοποιούσαν και τα χέρια τους, για να σταθεροποιηθούν σε δύσκολες καταβάσεις.

Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, τα ίχνη ανήκουν στον Homo Heidelbergensis (Ανθρωπο της Χαϊδελβέργης), είδος που προηγήθηκε του Ανθρώπου του Νεάτερνταλ. Οι πατημασιές ανακαλύφθηκαν στο δυτικό τμήμα του ηφαιστειακού συμπλέγματος Ροκαμονφίνα, στη νότια Ιταλία, και η ηλικία τους υπολογίζεται από 385.000 έως 325.000 έτη.
Αραιά και που εμφανίζονται και κάποια ίχνη από χέρια, τα οποία οδηγούν τους επιστήμονες στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι εκείνης της εποχής χρησιμοποιούσαν και τα άνω άκρα τους σε κάποιες περιπτώσεις που χρειάζονταν μεγαλύτερη σταθερότητα στο περπάτημά τους.
Τα αρχαιότερα ίχνη ανθροποειδούς χρονολογούνται πριν από 3,75 εκατομμύρια χρόνια. Πρόκειται για τα ίχνη Λατεόλι, που ανακαλύφθηκαν στην Τανζανία το 1973 και αποδίδονται στον πρόγονο του ανθρώπου Australopithecus afarensis.


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/350000.html#ixzz0oVRmHeb6

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ;


ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ;


Κάρτα με bar code για τι αποδείξεις προωθεί το ΥΠΟΙΚ

. Ατομική κάρτα με bar code προωθεί το υπουργείο Οικονομικών σε κάθε φορολογούμενο για να περνά τις αποδείξεις από τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.
Με τον τρόπο αυτό υπολογίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι θα περιοριστεί η ο φοροδιαφυγή ενώ 5,5 εκατ. φορολογούμενοι θα απαλλαγούν από την χαρτούρα του όγκου των αποδείξεων (σ.σ. από φέτος έχουν συνδεθεί με το ύψος του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ).

Οι αποδείξεις που θα....
.

δηλώνουν (ηλεκτρονικά από του χρόνου) οι φορολογούμενοι θα διασταυρώνονται με τις αντίστοιχες αποδείξεις που έχουν κόψει οι επιχειρηματίες -ελεύθεροι επαγγελματίες, ώστε να εντοπιστούν τυχόν περιπτώσεις πλαστών στοιχείων ή αποδείξεων, που αποσκοπούν στη μείωση του φορολογητέου εισοδήματος και του τελικού φόρου πληρωμής.
Η χρήση bar code είναι μία από τις ενέργειες που εξετάζει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών για την καλύτερη μέθοδο αποστολής των στοιχείων των αποδείξεων στην εφορία. Η διαδικασία βρίσκεται ήδη σε ηλεκτρονική διαβούλευση με τους πολίτες . Οι τέσσερις εναλλακτικές δράσεις που προτείνονται αφορούν:
1. Κάθε φορολογούμενος να προμηθευτεί την κάρτα από το υπουργείο Οικονομικών, την οποία και θα επιδεικνύει σε κάθε κατάστημα ή οποιδήποτε επιχειρηματία ή ελεύθερο επαγγελματία του παρέχει την υπηρεσία ή του πουλάει το προϊόν, για να περνάει σε αυτή την απόδειξη. Η κάρτα αυτή δεν θα έχει καμία σχέση με τον τρόπο πληρωμής, ο οποίος ανεξαρτήτως του αν είναι σε ρευστό ή μετρητά, στην κάρτα θα περνάει η απόδειξη. Από την κάρτα αυτή θα αντλεί το υπουργείο όλες τις αποδείξεις αγοράς κάθε φορολογούμενου σε ετήσια βάση.
2. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής των στοιχείων της απόδειξης από τις ταμειακές μηχανές.
3. Κάθε απόδειξη θα φέρει bar code, ώστε να διευκολυνθεί η σάρωση και η εισαγωγή των στοιχείων των αποδείξεων.
4. Η ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων των αποδείξεων από τους φορολογούμενους, μέσω εξειδικευμένων εφαρμογών που έχουν ήδη αναπτυχθεί.
ΠΗΓΗ(( http://ksipnistere.blogspot.com/2010/05/blog-post_5599.html ))

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

"Η Μυθωδία και το μήνυμα προς εξωγήινους!"


(((( Η ομάδα Πελασγός έχει κάνει τη δική της απόδοση του έργου της Μυθωδίας. Ο εκπρόσωπός τους μίλησε τηλεφωνικώς στην εκπομπή "Οι Πύλες του Ανεξήγητου")))) ΒΛΕΠΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΑΝΩ

"Η Μυθωδία και το μήνυμα προς εξωγήινους!"

"Η μουσική δεν είναι τέχνη, αλλά επιστήμη... Είναι το ίδιο το σύμπαν , άρα και η έκφραση του " υποστηρίζει ο πολυβραβευμένος συνθέτης Vangelis - ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου. Η NASA αναγνωρίζοντας, εδώ και χρόνια, τη σύνδεση της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου με το σύμπαν και το ενδιαφέρον του για τα συμπαντικά θέματα, εξέφρασε στη δισκογραφική εταιρία Sony Classical, την επιθυμία της να συνδυαστεί η αποστολή της «2001 – Οδύσσεια στον Άρη» με το έργο «Μυθωδία». Ενα υπερθέαμα που παρουσιάστηκε στις 28 Ιουνίου του 2001 στο Ολυμπιείον, τον Ναό του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα.
O Scott Bolton , αστροφυσικός συνεργάτης της ΝΑΣΑ και υπεύθυνος για τη "Μυθωδία" μίλησε στο Pyles.tv και τον Γιάννη Μούτσο για όλα εκείνα που τους ενέπνευσαν και οδήγησαν στο "μαγικό" πάντρεμα της εξερεύνησης του διαστήματος με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
"Η αρχαία Ελλάδα, ήταν οδηγός μας για την Μυθωδία."
Γιάννης Μούτσος : "Ποιος ήταν ο στόχος σας όταν ξεκινούσατε την δημιουργία της "Μυθωδίας" που συνέθεσε ο συνθέτης Βαγγέλης Παπαθανασίου;"
Scott_Bolton.jpg "Η σύνθεση του μουσικού έργου "Μυθωδία" ήταν μια συνεργασία μεταξύ του Βαγγέλη και μιας ομάδας ατόμων ανάμεσά τους και εγώ. Η πρόθεσή μας ήταν να εκφράσουμε τη φυσική σύνδεση μεταξύ των συνθέσεων και της εξερεύνησης , η οποία πραγματοποιήθηκε χάρη στη ΝΑΣΑ μέσω της διαστημικής αποστολής στον Άρη , "Οδύσσεια".
Γ.Μ: "Τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο κ. Παπαθανασίου και εσείς όταν ξεκινήσατε τη σύνθεση αυτής της συμφωνίας; Ίσως έναν συνδυασμό επιστημονικών στοιχείων και φιλοσοφικών θεωριών;"
"Λάβαμε υπόψη μας όλες τις έρευνες που είχε επιτελέσει η ΝΑΣΑ σχετικά με την εξερεύνηση του διαστήματος και την προέλευση του ανθρώπινου γένους μέχρι εκείνη τη στιγμή."
Γ.Μ : "Η αρχαία Ελλάδα μοιάζει να εχει σημαντική θεση στην έμπνευση σας."
"H επιστημονική έμπνευση κάθε επιστήμονα είναι προσωπικό ζήτημα.
Ο Βαγγέλης (Παπαθανασίου) και εγώ συνεργαζόμασταν χρόνια επιδιώκοντας την επιστημονική γνώση. Οι ρίζες αυτής της επιδίωξης βρίσκονται στους αρχαίους Έλληνες. Προσεγγίσαμε το ζήτημα αυτό από τη φιλοσοφική του πλευρά συνδυάζοντας πάντα την έρευνα με τη μουσική , τις τέχνες, τα μαθηματικά. Στο έργο αυτό, τη "Μυθωδία", εισαγάγαμε το τρόπο σκέψης των αρχαίων Ελλήνων και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποιοι είμαστε, ποιος είναι ο ρόλος μας και με ποιο τρόπο λειτουργεί η ανθρώπινη φύση.
Η σύζευξη λοιπόν επιστήμης , τέχνης, μουσικής και μαθηματικών μας παραπέμπουν στον ισχυρισμό του Πλάτωνα : οτι οι μελωδίες και η αστρονομία δεν είναι τίποτα περισσότερο από αδελφές επιστήμες. Αυτό που ουσιαστικά είχαμε να κάνουμε ήταν να περιπλέξουμε την μουσική με την επιστήμη και να δημιουργησουμε έναν ιστό που οδηγεί κατευθείαν στο διάστημα! Για να το καταφέρουμε αυτό, μελετήσαμε τη σύνθεση του Βαγγέλη σε συνδιασμό με διάφορες φωτογραφίες της ΝΑΣΑ από το σύμπαν και από τον Άρη και επιχειρήσαμε να συνδέσουμε το συναίσθημα που πήγαζε από τις εικόνες με τη μουσική."

"Η Μυθωδία, θα μπορούσε να είναι μια μορφή επικοινωνίας με εξωγήινους πολιτισμούς!"
Γ.Μ : "Βασικός δηλαδή οδηγός στην προσπάθεια της σύνθεσης του έργου ήταν το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από τις φωτογραφίες και τις μελωδίες;"
"Όχι μόνο από το συναίσθημα. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες της NASA ξεκινούσε ένας διάλογος μεταξύ μας που μας οδήγησε σε μια φυσική επαφή. Τις χρησιμοποιούσαμε κατά καιρούς και κατόπιν μιλούσαμε ώρες ατελείωτες για να εκφράσουμε αυτό που υποδήλωναν για εμάς και τα επιστημονικά δεδομένα της ΝΑΣΑ"
Γ.Μ : "Αυτό που προέκυψε τελικά θα μπορούσε να ειναι ένας τρόπος επικοινωνίας με εξωγηινους πολιτισμούς? Ένα μήνυμα από την ανθρωπότητα για το άγνωστο που υπάρχει εκεί έξω?"
"Βεβαίως! Η "Μυθωδία" θα μπορούσε να είναι ένας πιθανός τρόπος επικοινωνίας με εξωγήινες μορφές ζωής. Πιστέψτε με ,υπάρχου�� πολλοί άλλοι δίαυλοι που σηματοδοτούν επικοινωνία με εξωγήινους πολιτισμούς ή άλλες μορφές από αυτές που γνωρίζουμε εδώ στη Γη...."

Το Πεντάγωνο χρηματοδοτεί έρευνα για την αορατότητα!


Το Πεντάγωνο χρηματοδοτεί έρευνα για την αορατότητα!



Ο Καθηγητής Θεωρητικής Φυσικής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, Michio Kaku ο οποίος πρώτος μίλησε ανοιχτά στο κοινό για την ηλιακή καταιγίδα που αναμένεται να συμβεί στη Γη το Σεπτέμβριο του 2012, αλλά και για τους τρεις τύπους εξωγήινων πολιτισμών που υπάρχουν στο σύμπαν, παίρνει θέση και για το θέμα της αορατότητας.

Τα ΜΜΕ της αποβλάκωσης και η ευτυχία στο να είσαι χαζοχαρούμενος


Τα ΜΜΕ της αποβλάκωσης και η ευτυχία στο να είσαι χαζοχαρούμενος


    *"Τι ευτυχία να είσαι (χαζο)χαρούμενος !" μας λενε οι πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές της νεοελληνικής τηλεόρασης.
    Ούτε και μας ενδιαφέρει το γεγονός ότι οι ευτυχισμένοι παραμένουν προσκολλημένοι και στάσιμοι, δηλαδή στα ίδια και στα ίδια, χάνοντας έτσι την ικανότητα προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, δηλαδή μετατρέπονται σε χαζοχαρούμενους και σε ατομα που είναι πολλές φορές εκτός πραγματικότητας..
    Φανταστείτε ένα άτομο που διαρκώς σκέφτεται θετικά - think positive - οπως λεει και λεγομενη ιδεολογία που μας πουλάνε αρκετά ΜΜΕ. Το άτομο αυτό αποτελεί εμπόδιο για την εξέλιξη της παγκόσμιας σκέψης και του πολιτισμού..
    Η ευτυχία βρίσκεται πάντα σε άμεση συνάρτηση με την ευτυχία των γύρω μας. Θέλουμε δεν θέλουμε, βρισκόμαστε διαρκώς σε μια διαδικασία ανελέητης σύγκρισης.
    Όταν συγκρίνουμε τον εαυτόν μας με ομορφότερους, πλουσιότερους και άλλους τηλεοπτικούς «πετυχημένους» (το προσπερνώ για να μην ξεράσω) θα βυθιστούμε στη μαύρη απελπισία..
    Ακόμα και η φτώχεια είναι σχετικό μέγεθος. Ο πλούσιος της Εκάλης νιώθει φτωχός μπροστά στον πλούσιο του Μπέβερλι Χίλς.. Αντιθέτως, αν συγκρινόμαστε με άτομα που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση από εμάς βγαίνουμε ικανοποιημένοι.. Υπάρχουν και χειρότερα λέμε συνήθως..
    Σήμερα η αγορά έχει συνδέσει αναπόσπαστα την επιδίωξη της ευτυχίας με την σύγχρονη κοινωνία του ατομισμού η οποία υποβαθμίζει την ανάγκη της θυσίας, του καθήκοντος και προ παντός της ευθύνης για τον άλλον.. Έτσι, η προσωπική επιτυχία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση των ατομικιστικών και εγωιστικών μας συμφερόντων και αναγκών.
    Την ευτυχία τη φέρνουν οι τρόποι που επιβεβαιώνουμε την ύπαρξη μας και αυτοί οι τρόποι είναι και δική μας επιλογή.. 
    Πες μου με τι επιβεβαιώνεσαι να σου πω και με τι ευτυχείς αλλά και πόσο δυστυχισμένος είσαι..
    ΠΗΓΗ(( http://unews.pathfinder.gr/society/ta-mme-ths-apoblakwshs-kai-h-eftyhia-sto-na-eisai-hazoharoymenos.html  ))

    Τρίτη 18 Μαΐου 2010

    Η Γη από τον Άρη


    Η Γη από τον Άρη

    (Δε θα μπορούσα να αφήσω ένα τέτοιο θέμα.. Σπουδαίο πράγμα θα μου πείτε μια φωτογραφία της Γης και της Σελήνης με zoom out.Ισα ίσα-η φωτογραφία αντικατοπτρίζει την ''δύναμη'' του ανθρώπου που κατάφερε να φτάσει 78 εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά-κατάφερε μάλιστα να μειώσει τον χρόνο του ταξιδίου από έξι μήνες σε 39 ημέρες μέσα σε λίγα χρόνια αποστολών.Πέρα από αυτό,όπως αναφέρει και το άρθρο μας βοηθά να αντιληφθούμε ότι είμαστε απλά ένα μικρό μέρος του όλου)

    Μια νέα εντυπωσιακή διαστημική φωτογραφία έρχεται να «γράψει ιστορία» και να δώσει ένα ακόμα πλήγμα στον εγωκεντρισμό ή, καλύτερα, τον γεω-κεντρισμό μας. Πρόκειται για την πρώτη εικόνα της Γης και ταυτόχρονα του δορυφόρου της, που έχει ποτέ τραβηχτεί από τον Άρη και γενικότερα από οποιονδήποτε άλλο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος.





    Η εικόνα ελήφθη από το σκάφος Mars Global Surveyor της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), το οποίο εκτοξεύτηκε το Σεπτέμβριο του 1997 και έκτοτε βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον «κόκκινο πλανήτη».

    Η φωτογραφία δείχνει τον πλανήτη μας -και πιο πέρα τη Σελήνη- σε σχήμα «μισής Γης», τυλιγμένη από το απέραντο σκοτάδι του διαστήματος – μια ακόμη υπόμνηση για το πόσο μυστηριώδης και εύθραυστη είναι η ζωή μας.

    Η NASA έχει επεξεργαστεί ψηφιακά την φωτογραφία, ώστε η Γη και η πολύ πιο σκοτεινή Σελήνη να είναι ταυτόχρονα ορατές στο ίδιο πλάνο.

    Επειδή η Γη και το φεγγάρι είναι πιο κοντά στον ήλιο μας σε σχέση με τον Άρη, εμφανίζουν φάσεις για κάποιον που βρίσκεται πάνω στον «κόκκινο πλανήτη» (δηλαδή η Γη εμφανίζεται ως ημισέληνος, μισός πλανήτης, ολόκληρος κοκ), όπως ακριβώς συμβαίνει για ένα γήινο παρατηρητή που παρατηρεί από τον πλανήτη μας τη Σελήνη, την Αφροδίτη και τον Άρη.