Πύρινη ομιλία Βέλγου βουλευτή: Να πατε να γ@@@@@@ δεξιοί και αριστεροί υποκριτές!
Με αφορμή την συμμετοχή του Βελγίου στις ισλαμοφασιστικές “επαναστάσεις”, ο Βέλγος βουλευτής Laurent Louis, αποκαλύπτει τους “παπανδρέηδες” του πλανήτη. Όσα λέει, αφορούν άμεσα και την Ελλάδα. Τα ορυχεία, το Ουράνιο κλπ.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής αποκαλύπτει την αλήθεια για τον πόλεμο στο Μάλι και προτρέπει τις μαριονέτες του Βελγικού Κοινοβουλίου, τους ηγέτες των κρατών που παίζουν με τις ζωές του κόσμου και σε όσους το παίζουν Δημοκράτες, να πάνε να γαμηθούν! Ακούστε τον:
Έντονος ο προβληματισμός των επιστημόνων σχετικά με την τελευταία θεομηνία που έπληξε την Αθήνα και αρκετές περιοχές της Ελλάδας. Πολλοί μίλησαν για "ακραία καιρικά φαινόμενα" τα οποία γίνονται όλο και πιο συχνά στη χώρα μας, με εντάσεις που κλιμακώνονται τα τελευταία χρόνια.
Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι αυτό το φαινόμενο;Καθόλου πιστεύουμε, καθώς τα όπλα που χρησιμοποιούνται για την εξόντωση των λαών είναι ευρέως διαδεδομένα και με απόλυτη επιτυχία δοκιμασμένα πρωτίστως στη χώρα που τα παράγει.
Μάλιστα έχει αρχίσει και η "διαφήμισή" τους στον κόσμο, ως η υπέρτατη λύση για τη σωτηρία της ανθρωπότητας......
Διάσημο αμερικανικό κανάλι πρόγνωσης καιρού έχει προαναγγείλει την έναρξη μιας σειράς επεισοδίων με το τίτλο "Hacking the Planet". Πρόκειται για μια νέα σειρά που παρακολουθεί το συναρπαστικό έργο των επιστημόνων στην ανάπτυξη τρόπων για την πρόληψη ακραίων καιρικών φαινομένων, με στόχο να αποδυναμώνουν ή να ανακατευθύνουν απειλητικές καιρικές συνθήκες και φυσικά(;) φαινόμενα όπως ανεμοστρόβιλους, τυφώνες, αστραπές, σεισμούς, ηφαιστειακές εκρήξεις και πολλά άλλα.
Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα στην Αμερική την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013.
Γεωμηχανικοί θα διερευνούν φαινομενικά αδιανόητες έννοιες, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών της εκτροπής τυφώνων, της αύξησης και μείωσης της βροχόπτωσης, τη δημιουργία κεραυνών, και της δύναμης ενός ανεμοστρόβιλου.
Κάθε επεισόδιο του «Hacking the Planet" θα περιλαμβάνει μια σειρά πειραμάτων, όπως φαίνεται από το διαφημιστικό τρέιλερ της σειράς, όπου θα "αποκαλύπτονται" οι στρατηγικές για το δυνητικό χειρισμό της Γης, "προβληματίζοντας" αν τα σχέδια αυτά θα βοηθήσουν την ανθρωπότητα, αν βλάψουν τον πλανήτη, ή και τα δύο. «Με τη χρήση αυτών των πειραμάτων θα μπορούμε να αποτρέψουμε τη βροχή κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου αθλητικού γεγονότος.Ακόμα θα δούμε αν με τη χρήση λέιζερ θα μπορουμε να απομακρύνουμε την αστραπή μακριά από ευαίσθητες περιοχές όπως εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας.
Είναι συναρπαστικό να φανταστούμε έναν κόσμο όπου μπορούμε θα χειραγωγήσουμε τις πιο ισχυρές φυσικές δυνάμεις του πλανήτη . Εάν οποιοδήποτε από αυτά τα πειράματα είναι επιτυχές, είναι πραγματικά αδιανόητο να σκεφτώ τι θα μπορούσε να σημαίνει για το μέλλον μας " δηλώνει ο Michael Dingley αντιπρόεδρος του Weather Channel.
Προφανώς η αλήθεια είναι ότι τελικά αρχίζουν να γνωστοποιούν στον κόσμο τον τρόπο χειραγώγησης του καιρού και τη δύναμη της τεχνολογίας που διαθέτουν.
Γνωστοποιώντας το προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο προσκήνιο, είναι κιόλας έτοιμοι στο παρασκήνιο για να βγουν και να ενεργήσουν σαν να είναι όλα τα μέσα της τεχνολογίας υπέρ μας και δεν θα πρέπει να ανησυχούμε.
Θα προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι για το καλό και την προστασία μας.
Πάρα πολύ αργά....Δεν είναι πλέον στο χέρι τους να πείσουν κανένα, γιατί πολλοί από εμάς γνωρίζουμε ήδη την αλήθεια σε σχέση με το τι κρύβεται πίσω από αυτή την τεχνολογία...
Μία τεχνολογία, θα ήθελα να προσθέσω, η οποία ΑΝ χρησιμοποιηθεί για το καλό όλων θα είναι θεαματική. Ωστόσο, χρησιμοποιείται ΗΔΗ για το θάνατο, τον αφανισμό και τη χειραγώγηση εκατομμυρίων ανθρώπων αποφέροντας τεράστια κέρδη σε όσους προκαλούν αυτά τα "ακραία καιρικά φαινόμενα"......
Δείτε το σχετικό βίντεο:
"Χακάροντας τον πλανήτη,μπορούμε να κάνουμε Ο,ΤΙ θέλουμε με τη φύση με μικροκύματα κι άλλα πολλά ....χαχαχαχαχα...πόσο διασκεδαστικό είναι τελικά!!!....."
Προς το παρόν στη χώρα μας επικρατούν "ακραίες καιρικές απειλές" και έμμεσες πιέσεις των ισχυρών του πλανήτη, προς συνετισμό για πειθήνια συμπεριφορά των Ελλήνων.
Ας μην ξεχνάμε πως εκκρεμούν ζητήματα που μπορούν να τινάξουν στον αέρα ολοκληρο το χρηματοοικονομικό μέλλον της ανθρωπότητας και να θέσουν την αρχή ενός τρίτου παγκοσμίου πολέμου.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.Είναι προσωπική απόφαση πλέον εάν θα τους παραδώσουμε τις ζωές μας.....
Οικολογικός και επιστημονικός φασισμός: Οι επιστήμονες παλεύουν για την επιβολή της Ατζέντας 21
Ο απόλυτος οικολογικός φασισμός... Οι επιστήμονες-υπηρέτες της νέας τάξης πραγμάτων καλούν στην απόλυτη εφαρμογή της Ατζέντας 21 μέσω προπαγανδιστικών ενεργειών που θα «αλλάξουν την συμπεριφορά μας απέναντι στα οικολογικά φαινόμενα και θα βελτιώσουν την ηθική μας»..
Σε επερχόμενη δημοσίευση επιστημονικού άρθρου αναφέρεται πολύ χαρακτηριστικά το εξής: “οι κυβερνήσεις μπορούν και πρέπει να κινηθούν πέρα από τα υφιστάμενα πλαίσια της δημόσιας αποδοχής με στόχο να αλλάξουν τις νόρμες, γεγονός που θα δημιουργήσει το πλαίσιο για την συμμόρφωση του λαού με τις νέες ρυθμίσεις’’.
Η συγκεκριμένη επιστημονική πρόταση εκπονήθηκε από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βιολογικών Επιστημών με τίτλο “Κοινωνικές Νόρμες και Παγκόσμιες Περιβαλλοντικές Προκλήσεις” (το pentapostagma.gr σας παρουσιάζει το εντύπο εδώ), και αναμένεται να δημοσιευθεί τον Μάρτιο του 2013..
Ομάδα πολύ γνωστών και διακεκριμένων επιστημόνων καλεί τις κυβερνήσεις και την επιστημονική κοινότητα να ξεκινήσουν να θέτουν σε εφαρμογή το πλάνο της κοινωνικής μηχανικής επιβολής αξιών και κανονιστικοτήτων (νόρμες) αναφορικά με το στόχο της αποδοχής των περιβαλλοντικών πολιτικών.
Επιπροσθέτως, προτείνουν να τεθούν σε πλήρη εφαρμογή οι πράσινοι φόροι (περιβαλλοντικά πρόστιμα) και οι αυστηρές ρυθμίσεις, τηρώντας κατά γράμμα την Agenda 21 και φέρνοντας ολοένα και πιο κοντά την κοινωνική αποδοχή του αυξημένου κυβερνητικού ελέγχου.
Προτείνουν, επίσης στο σύνολο της επιστημονικής κοινότητας να συμπλεύσει με τις κυβερνητικές «επιταγές» εν μέσω μίας «συντονισμένης προσπάθειας να αλλαχθούν οι προσωπικές και κοινωνικές κανονιστικότητες».
Στην ομάδα των επιστημόνων που ενεπλάκησαν άμεσα στην συγγραφή της «επιστημονικής πρότασης» συγκαταλέγονται δύο κάτοχοι Βραβείων Νόμπελ – ο οικονομολόγος Kenneth Arrow και ο πολιτικός επιστήμων Elinor Ostrom, καθώς και μαθηματικοί, βιολόγοι, συμπεριφοριστές και πληθυσμιολόγοι.
Η έκθεση ξεκινάει αναφέροντας το εξής: «Ορισμένοι έχουν ήδη προτείνει ότι η πρόοδος αναφορικά με τα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα μπορεί να επέλθει μόνο μέσα από μία συντονισμένη προσπάθεια να αλλαχθούν οι προσωπικές και κοινωνικές νόρμες. Ισχυρίζονται ότι πρέπει, μέσω της εκπαίδευσης και της πειθούς να καταστήσουμε βέβαιο ότι πολύ συγκεκριμένες συμπεριφορές ενσωματώνονται ως ζήτημα προσωπικής ηθικής..
Η έκθεση αναφέρει ότι η εκπαίδευση και η πειθώ δεν μπορούν από μόνες τους να επιτύχουν τον στόχο της αλλαγής της συμπεριφοράς:
“Σημαντικός αριθμός ανθρώπων θα πρέπει να μεταβάλλει τις έως τώρα συμπεριφορές του ώστε να αντιμετωπιστεί η νέα πραγματικότητα των παγκόσμιων περιβαλλοντικών προβλημάτων. Οι εναλλακτικές προσεγγίσεις είναι απαραίτητες όπου η εκπαίδευση και η πειθώ θεωρηθούν ανεπαρκείς. Εργαλεία πολιτικής όπως ποινές, ρυθμίσεις και κίνητρα ενδέχεται να απαιτηθούν ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της μαζικής συμπεριφορικής αλλαγής.”
Οι επιστήμονες ρίχνονται δίχως δισταγμό στη μάχη της επιβολής της Ατζέντας 21....Όσο και αν προσπαθούν να μας αλλάξουν την συμπεριφορά, όλοι ξέρουμε ότι η αλήθεια είναι ολότελα διαφορετική...
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ
Τήν είδηση που ακολουθεί την εντοπίσαμε στην ιστοσελίδα 'Ελεύθερη Σκέψη' και πιστεύοντας ότι αναδεικνύει - πώς ετοιμάζουν στο παρασκήνιο ΠΑΝΤΑ - το κοντινό "αύριο" στις ΗΠΑ αρχικώς και μετά και στην Ευρώπη, σας το μεταφέρουμε φίλοι της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, με την προτροπή να το δείτε σοβαρά!
«Πραγματικά δεν θέλω να καλύψω αυτό το θέμα, αλλά μια προειδοποίηση πρέπει να διανεμηθεί στους αναγνώστες ειδήσεων. Ο συντάκτης του 'Infowars' Paul Joseph Watson, αποκάλυψε την απόδειξη ότι μια εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ και με την επωνυμία "Εκπαίδευση Επιβολής του Νόμου," έχει πουλήσει εκατομμύρια δολλάρια στην αξία των "χωρίς δισταγμό" στόχων, στο Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ.
Οι στόχοι αυτοί (ακολουθούν ορισμένες φωτογραφίες) χρησιμοποιούνται για να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους του 'DHS' (Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ - τμήμα της κυβερνήσεως των ΗΠΑ) να πυροβολούν τους ... Αμερικανούς πολίτες, και απεικονίζουν έγκυες γυναίκες(!), ηλικιωμένους(!), παιδιά(!), ακόμη και νέες μητέρες(!), με πυροβόλα όπλα.
Ο σκοπός των στόχων, σύμφωνα με την εταιρεία που τους τα πουλάει, είναι να «αποβληθή οποιοσδήποτε δισταγμός», ότι οι εργαζόμενοι της αμερικανικής κυβερνήσεως να αισθάνονται άνετα στο να πυροβολούν και να σκοτώνουν έγκυες γυναίκες, παιδιά και ηλικιωμένους!
(Δεν κάνω πλάκα. Το σχέδιο της κυβερνήσεως για την δολοφονία των Αμερικανών, είναι πλέον γεγονός ...) »
Στήν συνέχεια ακολουθούν μερικές φωτογραφίες, θα λέγαμε αρκετά ασυνήθιστες, που ίσως να αποδειχθούν και επικίνδυνες! Δείχνουν αμερικανούς πολίτες, να φωτογραφίζονται σκοπεύοντας με το όπλο τους, σκοπίμως προς τον φακό της μηχανής, ενώ στις πόζες αυτές, περιλαμβάνονται ένας ηλικιωμένος με τουφέκι, μία ετοιμόγεννη νεαρή μητέρα, ένας πιτσιρίκος ηλικίας δημοτικού σχολείου(!!!), μία νεαρή μητέρα που συνοδεύει την κορούλα της, σε παιδική χαρά και τέλος μία μαθήτρια γυμνασίου, όλοι στις ίδιες "απειλητικές" στάσεις με προτεταμένα πιστόλια!
Ο πόλεμος έρχεται στην Αμερική!
Ελπίζω να καταλαβαίνετε, ποιοί είναι οι επί κεφαλής για όλα αυτά. Μια κυβέρνηση δεν αγοράζει... 1,6 δισεκατομμύρια σφαίρες χωρίς λόγο!
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, αυτά είναι αρκετά πυρομαχικά για να ξεκινήσουν έναν 7-ετών πόλεμο με τον αμερικανικό λαό!"
[Εμείς τώρα της Εθνικής Εταιρείας, απλώς θα συμπληρώσουμε πώς τα τελευταία χρόνια στις ΗΠΑ, έχουν "εμφανισθεί" σε αρκετές πολιτείες και κυρίως σε απομεμακρυσμένες περιοχές, (όχι κοντά σε σπίτια), ολοκαίνουργια στρατόπεδα συγκεντρώσεως, όπως ακριβώς τα βλέπαμε στις πολεμικές ταινίες για τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, με οργανωμένες εγκαταστάσεις για πολλούς κρατουμένους, πυλώνες ελέγχων και φυλάξεως, λές και γυρίσαμε στο... 1944!
Επίσης η υπηρεσία που διευθύνει όλες αυτές τις εγκαταστάσεις και διαθέτει και ειδικά τραίνα(!) χωρίς παράθυρα, που "παρκάρουν" εκτός σιδηροδρομικών σταθμών, ειδικά ασθενοφόρα αυτοκίνητα, μεγέθους μεγάλου λεωφορείου, για πολλούς συγχρόνως τραυματίες, ονομάζεται F.E.M.A.
Όποιος επιθυμεί μπορεί κάλλιστα στο διαδίκτυο να αναζητήση πληροφορίες, όπως και πολλά "φίλμς" για την πάρα πολύ "περίεργη" αυτήν υπηρεσία και κυρίως για το τί "στα κομμάτια" ετοιμάζει πυρετωδώς τόσα χρόνια!
Ποιούς θα μαντρώσουν κατά χιλιάδες, εκεί μέσα;
Χωρίς να θέλουμε να τρομάξουμε κανέναν, η καθαρή και "ξάστερη" ενημέρωση επιβάλλει, πρίν κλείσουμε την αρκετά περιληπτική αυτή αναφορά μας, να συμπληρώσουμε πώς η ίδια "σκοτεινή" αυτή αμερικανική υπηρεσία, με τα προαναφερθέντα 4 αρχικά γράμματα, έχει σε μερικές απο αυτές τις εγκαταστάσεις, τύπου στρατοπέδων συγκεντρώσεως - που είναι κλειδωμένες και άδειες σήμερα και που πολλοί περίεργοι έχουν "τραβήξει" πλάνα με βιντεοκάμερες - υπάρχουν κατά χιλιάδες(!) στιβαγμένα ευρύχωρα φέρετρα απο πλαστικό(!) μαύρου χρώματος, όπου οι ακτιβιστές που τα φωτογράφισαν, διεπίστωσαν τρομαγμένοι πώς χωρούν μέσα τουλάχιστον 2 ή και 3 πτώματα!!! Δεν μας τα λέει καθόλου καλά ο "Μπάρμπα - Σάμ"...] ΠΗΓΗΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ
ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΣ:Η Μεγάλη Θανάτωση του ανθρωπίνου γένους έχει ήδη αρχίσει -ΒΙΝΤΕΟ
Γίνεται μέσα από τις χημικές ουσίες που προστίθενται στο πόσιμο νερό, τα τρόφιμα, τα φάρμακα μας και τον αέρα που αναπνέουμε – χημικές ουσίες που έχουν τη γνωστή επίδραση της μείωσης….
της γονιμότητας και τη συντόμευση της διάρκειας της ζωής. Αυτό το μήνυμα δεν μπορεί πλέον να απορριφθεί ως μια θεωρία συνωμοσίας. Τα γεγονότα είναι σε κοινή θέα.
Το ντοκιμαντέρ αυτό είναι το πρώτο από μια τριμερή σειρά. Δείχνει πώς τα πρόσθετα στο πόσιμο νερό μας, όπως το φθόριο, δήθεν για την καταπολέμηση της φθοράς των δοντιών, στην πραγματικότητα είναι συγκεκαλυμμένες δόσεις θανάτου. Δείχνει επίσης πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας και την οικογένειά σας.
Πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας! Ένα αποκαλυπτικό βίντεο από την Αμερική
Ένα ιδιαίτερα κατατοπιστικό βίντεο για τον πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας που έχει ξεκινήσει και μαίνεται. Που; Μα στον κυβερνοχώρο.
Στο βίντεο της εφημερίδα Washington Post παρουσιάζονται όλα τα τελευταία στοιχεία ειδικής έκθεσης σχετικά με το πώς ο κυβερνοχώρος έχει γίνει το σύγχρονο πεδίο μάχης για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ.
Αποκαλυπτικότατος για το «colpo grosso», δηλαδή την «προπαγάνδα mind control» με στόχο την υπονόμευση και την αποσταθεροποίηση των κρατών, είναι ο Yuri Alexandrovich Bezmenov. Μία διαδικασία, που όπως διευκρινίζει ο ίδιος, «την αποκαλούμε ή “ιδεολογική υπονόμευση” ή “δραστικά μέτρα” ή “ψυχολογικό πόλεμο”». Σε συνέντευξη που έδωσε το 1985 στις ΗΠΑ (βίντεο) μας «διαφωτίζει» για τις τεχνικές προπαγάνδας που εφάρμοζαν οι Σοβιετικοί.
Γνωστός και ως Thomas Schuman, ο Yuri Alexandrovich Bezmenov, γιος υψηλόβαθμου σοβιετικού αξιωματικού, γεννήθηκε το 1939 στην Μόσχα και εργάστηκε ως δημοσιογράφος στην Novosti Press και ως πράκτορας στην KGB, αλλά και στην Communist Central Committee (Κεντρική Επιτροπή του Κομμουνιστικού Κόμματος Σοβιετικής Ένωσης) με εξειδίκευση στην «προπαγάνδα». Το 1970 διέφυγε στη Δύση και εγκαταστάθηκε μόνιμα στις ΗΠΑ όπου του χορηγήθηκε άσυλο.
«Βασικός στόχος είναι να αλλάξουμε την αντίληψη για την πραγματικότητα του κάθε πολίτη σε τέτοιο βαθμό ώστε, παρά τον καταιγισμό των πληροφοριών, κανείς να μην έχει την δυνατότητα να βγάζει λογικά συμπεράσματα για να προστατέψει τον εαυτό του, την οικογένειά του, την κοινότητά του, την χώρα του. Είναι μία μεγάλη διαδικασία πλύσης εγκεφάλου, που εκδηλώνεται πολύ αργά και χωρίζεται σε τέσσερα βασικά στάδια: Στην υπονόμευση του ηθικού, στην αποσταθεροποίηση, στην κρίση και στηνπερίοδο της «εξομάλυνσης».
Το πρώτο στάδιο, η υπονόμευση του ηθικού διαρκεί 15 με 20 χρόνια: «Για να υπονομεύσει το ηθικό ενός κράτους, γιατί χρειάζονται τόσα χρόνια; Γιατί αυτό είναι ο ελάχιστος απαιτούμενος χρόνος για να εκπαιδεύσεις μία γενιά μαθητών στη χώρα του εχθρού σου, εκπαιδευμένη στην ιδεολογία του εχθρού σου».
Το δεύτερο στάδιο, η αποσταθεροποίηση: «Εδώ δεν τους νοιάζει για τις ιδέες σου, την κατανάλωσή σου, δεν τους ενδιαφέρει αν κάνεις κακή διατροφή και γίνεσαι υπέρβαρος. Και απαιτούνται μόνο 2 με 5 χρόνια για να αποσταθεροποιήσεις ένα κράτος. Αυτό που μετράει είναι τα στοιχειώδη: η οικονομία, οι διεθνείς σχέσεις και τα Αμυντικά Συστήματα». Το τρίτο στάδιο, η κρίση: «Χρειάζονται μόνο έξι εβδομάδες για να φέρεις μία χώρα στις παρυφές της κρίσης»!...
Το τέταρτο και τελευταίο στάδιο, η περίοδος της «εξομάλυνσης»: «Μετά την κρίση, με την βίαιη εναλλαγή της εξουσίας, της υποδομής και της οικονομίας, έχουμε την αποκαλούμενη περίοδο της “εξομάλυνσης”, που δεν ξέρουμε πόσο θα διαρκέσει. Θα υπόσχονται στον λαό κάθε είδους αγαθό και έναν επίγειο παράδεισο. Στόχος είναι να αποσταθεροποιήσουν την οικονομία, να εγκαταλείψουν την αρχή της ανταγωνιστικότητας στην ελεύθερη αγορά και να βάλουν μία κυβέρνηση “Μεγάλου Αδελφού”».
Μας το λέει απροκάλυπτα και κυνικά: «Στόχος είναι να βάλουν μία κυβέρνηση Μεγάλου Αδελφού». Ακούγοντας τον Yuri Alexandrovich Bezmenov να αναλύει το «colpo grosso», την «διαδικασία πλύσης εγκεφάλου», είναι αναπόφευκτοι οι συνειρμοί. Όσο και να θέλουμε δεν μπορούμε να αποφύγουμε τους παραλληλισμούς με αυτό που συνέβη – και συμβαίνει – στην χώρα μας. Και βέβαια είναι εύλογο το ερώτημα κατά πόσο η «δική μας κρίση» είναι προϊόν ενός προμελετημένου σχεδίου…
Ο υποψήφιος μαύρος Πάπας υποστηρίζει τη Νέα Παγκόσμια Τάξη
Θα έχετε ακούσει για τον Γκανέζο Καρδινάλιο Πήτερ Τάρκσον(Peter Turkson, γεννήθηκε το 1948) υποψήφιο για τον Παπικό θρόνο του οποίου τυχόν εκλογή κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι θα «επαληθευτεί» η γνωστή προφητεία του αγίου Μαλαχία(Καθολικού αγίου) ο οποίος έλεγε ότι ο τελευταίος Πάπας πριν το τέλος του κόσμου θα λέγεται Πέτρος (βλέπε εδώ).
Ιδού κάποια νεότερα στοιχεία:
Ο Turkson γεννήθηκε στο Wassaw Nsuta της Δυτικής Γκάνας από μητέρα Μεθοδίστρια και Καθολικό πατέρα.
Τον Οκτώβριο του 2011 ο Καρδινάλιος Turkson έκανε έκκληση για τη δημιουργία μιας «παγκόσμιας δημόσιας αρχής» και μιας «παγκόσμιας κεντρικής τράπεζας» που θα ελέγχει τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που έχουν καταστεί παρωχημένα και συχνά αναποτελεσματικά στην αντιμετώπιση των κρίσεων. Το έγγραφο με τον τίτλο, «Προς μια Μεταρρύθμιση των Διεθνών Χρηματοπιστωτικών και Νομισματικών Συστημάτων στα Πλαίσια μιας Παγκόσμιας Δημόσιας Αρχής», (‘TowardsReformingtheInternationalFinancialandMonetarySystemsintheContextofaGlobalPublicAuthority’) ήταν πολύ συγκεκριμένο, και ζητούσε μέτρα για τη φορολόγηση των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών.
Με άλλα λόγια – μια παγκόσμια κυβέρνηση, μια Νέα Τάξη Πραγμάτων στο φορολογικό σύστημα.
Ο «μαύρος Πάπας» θέλει μια Παγκόσμια Τράπεζα
Ως απάντηση στην παγκόσμια οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008, ο Καρδινάλιος Turkson και ο επίσκοπος Mario Tosoεπεξεργάστηκαν μια πρόταση για τη μεταρρύθμιση του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος με τη δημιουργία μιας παγκόσμιας Δημόσιας Αρχής και μιας Παγκόσμιας Τράπεζας που θα είναι για το συμφέρον όλων των αναπτυσσόμενων χωρών. Το έγγραφο των 40 σελίδων παρουσιάστηκε επίσημα τον Οκτώβριο του 2011.
«Η οικονομική και χρηματοπιστωτική κρίση την οποία βιώνει ο κόσμος καλεί όλους, το κάθε άτομο και τους λαούς, να εξετάσουν σε βάθος τις αρχές και τις πολιτισμικές και ηθικές αξίες στη βάση της κοινωνικής συνύπαρξης», λέει το έγγραφο. Το έγγραφο καταδίκασε αυτό που αποκαλεί «ειδωλολατρία της αγοράς» καθώς και τη «νεο-φιλελεύθερη σκέψη» που αποβλέπει, λέει, αποκλειστικά σε τεχνικές λύσεις στα οικονομικά προβλήματα. "Στην πραγματικότητα, η κρίση αποκάλυψε συμπεριφορές, όπως ο εγωισμός, η απληστία και η συλλογική συσσώρευση αγαθών σε μεγάλη κλίμακα", ανέφερε, προσθέτοντας ότι η παγκόσμια οικονομία χρειάζεται μια «ηθική της αλληλεγγύης» μεταξύ πλούσιων και φτωχών χωρών. Μετάφραση; Αλληλεγγύη τωνελίτ και παγκόσμιος έλεγχος.
Ο Καρδινάλιος Turkson έχει πει ότι «αν ο Θεός θα επιθυμούσε να δει ένα μαύρο ως Πάπας, χάρη στο Θεό».
Ο χρονικογράφος της Καθολικής Εκκλησίας Rocco Palmoχαρακτήρισε τον Turkson ως έναν μοναχικό μελετητή της Αγίας Γραφής στη "Γερουσία" του Πάπα και πιστεύει ότι το οι πιθανότητες να είναι ο νέος Πάπας είναι αυξημένες λόγω του διορισμού του ως εκπροσώπου της Δεύτερης Συνόδου για την Αφρική το 2009. Με την παραίτηση του Πάπα Βενέδικτου XVI, ο Turkson θεωρείται “papabile” (πιθανός διάδοχος) στο επερχόμενο παπικό κονκλάβιο.
Κάτι ενοχλεί τον Πλούτωνα και τους εξωτερικούς πλανήτες στην άκρη του Ηλιακού μας συστήματος ΚΑΙ επίσης επηρεάζει την γη μας.
Αυτό το αντικείμενο μπορεί να είναι το G1.9, καταχωρημένο από τον Dave Green της NASA ως κατάλοιπο supernova (SNR) το οποίο εξερράγη πριν 25.000 χρόνια πριν, του οποίου το σήμα άρχισε να φθάνει πριν 140 χρόνια, αλλά οι αστρονόμοι υποπτεύονται ότι είναι ένα κόκκινος Νάνος με μέγεθος σχεδόν διπλάσιο (1,9) του Δία τώρα στο περιήλιον του (το κοντινότερο πλησίασμα) στον Ήλιο μας (περίπου 60 Αστρονομικές Μονάδες).
Γιατί η NASA είναι τόσο σιωπηλή για αυτό το αντικείμενο; και γιατί τόσες λίγες πληροφορίες είναι διαθέσιμες; Παραδέχονται ότι είναι ότι είναι ένα «εξαιρετικό αντικείμενο» που κυνηγούσαν 50 χρόνια αλλά δίνουν ελάχιστες άλλες πληροφορίες. Χρειάστηκε να ασχοληθεί μια Ισπανική ομάδα αστρονόμων να βρει τι μπορεί να είναι και Ρώσοι αστρονόμοι να το επιβεβαιώσουν.
Ο επικεφαλής της Ρωσικής Διαστημικής Υπηρεσίας Anatoly Perminov, είναι τρομαγμένος με το αντικείμενο που ξεκολλά αντικείμενα από την ζώνη Kuiper μερικά από τα οποία χτύπησαν τον Δία (Shoemaker-Levy) και νωρίτερα τον Ιούλιο του 2009. Αντιθέτως προς την Αμερικανική ιστορία, πιστεύουν ότι είναι ένας ΗΛΙΟΣ ΚΑΦΕ ΝΑΝΟΣ ή ένας νέος πλανήτης που εισέρχεται στο ηλιακό μας σύστημα. Η Ισπανική ομάδα των αστροφυσικών πρόσθεσε ότι ο G1.9 μπορεί να έχει πλανήτες που τον περιβάλλουν.
Ο G1.9+03 ήταν γνωστός από το 1984, και οι παρατηρήσεις του τηλεσκοπίου Chandra X-ray ακτινών Χ το έχουν δείξει να αυξάνει σε μέγεθος τουλάχιστον 15% μεταξύ του 1985 και του 2008 ή 0,65% κάθε χρόνο, δείχνοντας ότι είτε διαστέλλετε η ότι μας πλησιάζει.
Η Wikipedia αναφέρει τις συντεταγμένες του 2008 σε ορθή αναφορά 17h 48m 45.4s και απόκλιση -27° 10m 06s το οποίο ισούται με τροπικό 27°29’33″Sagittarius. Ο ρυθμός της κινήσεως του είναι ακόμη ασαφής, αν και μεταβάλλεται σημαντικά από το περιήλιον στο αφήλιον.
Χρησιμοποίησα το World Space Telescope προσπαθώντας να τον εντοπίσω, αλλά το μόνο αξιοσειμίοτο Άστρο είναι το 3Sagitarri;HR661, ένα λαμπρό πορτοκαλί αστέρι με ορθή αναφορά 17h 27m 46s και απόκλιση -27° 50′. Για να παρατηρήσω τον G1.9 έπρεπε να κάνω κλικ στον τομέα imagery για να το κάνω να εμφανιστεί. Φαίνεται να έχει αφαιρεθεί/μαυρίσει η έχει γίνει επικόλληση. Τι είναι αυτές οι φλόγες στα πλευρά του; Είναι αληθινή εικόνα ή φτιαγμένη από καλλιτέχνη; Κοιτάξτε τις εικόνες.
Είναι δύσκολο σε αυτό το σημείο να πούμε τι ακριβώς είναι ο G.19. Υπάρχουν πολλές φήμες και όχι αρκετές επιστημονικές πληροφορίες για να καθορίσουμε ένα είναι ο δίδυμος αδελφός κόκκινος νάνος του Ηλίου μας, ή οι πληροφορίες κρύβονται για κάποιο λόγο. Φαίνεται να υπάρχει κάποιο κενό – τουλάχιστον στην Δύση. Ελπίζουμε αυτό να αλλάξει γρήγορα, γιατί αν ο G1.9 είναι ο δεύτερος μας ήλιος οι επιπτώσεις είναι τρομακτικές.
Εάν ο G1.9 έχει πλανήτες που περιστρέφονται γύρω του, για παράδειγμα, θα μπορούσε να «σκίσει» το ηλιακό μας σύστημα στο περιήλιο, προκαλώντας τρομακτική ζημιά. Το μακρύτερα περιστρεφόμενο σώμα ο G1.9(Nibiru;) θα ήταν ιδιαίτερα καταστροφικός για εμάς καθώς θα είχε αρκετή απόσταση να διασχίσει την εσωτερική πλανητική ζώνη που βρίσκεται η γη μας.
Έως ότου πάντως, να έχουμε περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες για αυτό το μυστήριο σώμα πρέπει να κρατήσουμε την αναπνοή μας και να περιμένουμε περισσότερες διευκρινήσεις.
Σημειώσις: Ο G1.9+03 δεν πρέπει να συγχέεται με τον Gliese 581 που είναι επίσης ένας κόκκινος νάνος αλλά βρίσκεται στις RA 15h19m26.8s και με απόκλιση -07°43’20″ η τροπικό 19°31’20″Sco.
Αυτή είναι μια συνέντευξη με τον Charlotte Harris Rees
Η συνέντευξη διαρκεί περίπου 20 λεπτά και είναι αρκετά ενδιαφέρουσα με μία συγκρατημένη περιγραφή. Είναι πάντα εκπληκτικό το γεγονός ότι η αρχαία τεχνολογία και η γνώση δεν ταιριάζει με τα πρότυπα της ιστορίας μας και αρκετά ήσυχα κρύβεται από τους ιστορικούς και αρχαιολόγους μας.
Υπάρχει αρχαία τεχνολογία κρυμμένη σε μουσεία σε όλο αυτόν τον κόσμο που δεν ταιριάζει απόλυτα με τα όμορφα βιβλία της ιστορίας μας, που σχεδόν ποτέ δεν έχει έρθει στην δημοσιότητα, και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης την μεταχειρίζονται σαν να μην υπάρχει.
Στο βίντεο που ακολουθεί είναι μια λίστα με την καταπληκτική αρχαία τεχνολογία που έχει υποβιβαστεί σε μια υποσημείωση στην ιστορία. Ο ερευνητής Charlotte Harris Rees συζητητά για τους ασιατικούς χάρτες που χρονολογούνται ήδη 4.000 χρόνια πριν, και δείχνουν τις ακτές της Αμερικής.
Σοκ προκαλεί το βίντεο που δείχνει όλη την αλήθεια για τα εμβόλια. Όσο και να ψάξεις να βρεις τις λέξεις για να αποτυπώσεις τα όσα αποκαλύπτονται στο βίντεο που ακολουθεί, νομίζω πως είναι φτωχά.
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, το ανθρώπινο ΥΓΙΕΣ μυαλό, μπλοκάρει. Δεν δέχεται την φρικτή πραγματικότητα κι η ανθρώπινη υπόσταση, νοιώθει ανήμπορη να αντιμετωπίσει παρανοϊκά μυαλά και ψυχές διαβολικές.
Ένας από τους ισχυρισμούς που έχουν οι κατασκευαστές εμβολίων είναι ότι το ανθρώπινο προσδόκιμο ζωής σήμερα σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην έλευση των εμβολίων, δεδομένου ότι ισχυρίζονται ότι τα φάρμακα αποτελούν μια από τις πιο σημαντικές ιατρικές ανακαλύψεις του περασμένου αιώνα, που βοήθησαν να απαλλαγούμε απο ασθένειες.
Το όλο θέμα είναι να πουλήσουν περισσότερα εμβόλια, για να μην βελτιώσουν τη δημόσια υγεία. Και ο γρηγορότερος τρόπος να πωληθούν περισσότερα εμβόλια είναι να σιγουρευτούν οι ίδιοι ότι τα εμβόλια περιέχουν τις χημικές ουσίες και τα μέταλλα που καθιστούν τους ανθρώπους πιό τρωτούς σε λοιμώξεις.
Πρόκειται για ένα θέμα το οποίο βασανίζει την ανθρώπινη κοινότητα περισσότερο από έναν αιώνα...
Πρώτος έθιξε το θέμα το 1907 ο Αμερικανός γιατρός Duncan Macdugall του Haverhill της Μασσαχουσέττης, ο οποίος έκανε το “μακάβριο” πέιραμα να μετράει το βάρος των ασθενών του λίγο πριν πεθάνουν, και αμέσως μετά το θάνατό τους.
Τα αποτελέσματα; 21 γραμμάρια, 21 γραμμάρια ήταν αυτά που έχανε ο κάθε νεκρός αμέσως μετά το θάνατο του! Μη έχοντας να δώσει κάποια άλλη επιστημονική εξήγηση, ο γιατρός υπέθεσε ότι τα 21 γραμμάρια είναι το βάρος της ψυχής.
Αν και για πολλούς υπερβολική, η υπόθεση αυτή δεν έχει καταρριφθεί ακόμη από τη σύγχρονη επιστήμη. Παρόλα αυτά, η μείωση του βάρους μπορεί επίσης να οφείλεται στην εκπνοή και την ατμοποίηση, και σήμερα οι περισσότεροι επιστήμονες θεωρούν ότι τα αποτελέσματα εκείνων των πειραμάτων αντικατοπτρίζουν κυρίως το πνεύμα της εποχής για την ύπαρξη της ψυχής παρά ένα πραγματικό φαινόμενο.
Ο γιατρός είχε απάντηση και γι’ αυτό:
Η απώλεια του βάρους δεν θα μπορούσε να ήταν από την υγρασία που βγαίνει με την εκπνοή και την εξάτμιση του ιδρώτα καθώς τους υπολόγισε αυτούς τους δύο παράγοντες και βρήκε πως είναι μισό γραμμάριο κάθε λεπτό, ενώ στο πείραμά του υπάρχει απότομη απώλεια του βάρους (21 γραμμάρια στο πρώτο του test) μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα που δεν μπορεί να εξηγηθεί με τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Επίσης δεν θα μπορούσε να ήταν από κόπρανα των εντέρων καθώς θα μπορούσαν τα σπλάχνα να κινηθούν μεν απότομα αλλά ο γιατρός το είχε αυτό υπολογίσει και θα παρέμεναν τα κόπρανα όπως και τα ούρα της κύστης πάνω στο κρεββάτι. Βεβαίως η όποια εξάτμιση των ουσιών αυτών θα ήταν σταδιακή και σε καμμία περίπτωση απότομη σε λίγα δευτερόλεπτα.
Επιπροσθέτως, δε θα μπορούσε να ήταν από τον συνολικό αέρα που υπάρχει στα πνευμόνια, καθώς ανέβηκε τόσο ο ίδιος ο γιατρός για να δοκιμάσει όσο και οι βοηθοί του, εκπνέοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την μία φορά και εισπνέοντας με όλη την δύναμη την άλλη, και δεν υπήρξε καμία μεταβολή στην ζυγαριά.
Τέλος, ο γιατρός συνέχισε τα πειράματά του σε 15 σκυλιά στα οποία πειράματα όμως δεν παρατηρήθηκε καμία μεταβολή στο βάρος κατά την διάρκεια του θανάτου των ζώων. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα δεν τον ανησύχησε καθόλου αφού πίστευε πως τα ζώα δεν έχουν ψυχή όπως οι άνθρωποι, άρα δεν έπρεπε να χάσουν καθόλου βάρος σύμφωνα πάντα και με το θρησκευτικό δόγμα του γιατρού.
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι το εξής: αν και το ζήτημα “άνοιξε” έναν αιώνα πριν, ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση στο αίνιγμα αυτό... (eglimatikotita)Τελικά η ψυχή ζυγίζει 21 γραμμάρια; ΠΗΓΗ