Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Ε-Λ-Ε-Ο-Σ....Που είσαστε παλληκάρια γιατί και πως μπορείτε να είστε ξεχασμένοι. Αυτό είναι το παράπονο που οργή στα χείλη φέρνει…

Tο VeriChip είναι το "σημάδι του θηρίου;"..δείτε πως τα ΜΜΕ έπηρεάζουνε τον κόσμο για να δεχθούν το chip.


Tο VeriChip είναι το "σημάδι του θηρίου;"..δείτε πως τα ΜΜΕ έπηρεάζουνε τον κόσμο για να δεχθούν το chip.

Αποκάλυψη 13:16-18
κάνει όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερων και δούλων, να πάρουν ένα χάραγμα στο δεξί τους χέρι ή στα μέτωπά τους, και ότι κανείς δεν μπορεί να αγοράσει ή να πωλήσει εκτός από εκείνον που έχει το σήμα ή η όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του.
ΠΗΓΗ((http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/03/t-verichip-chip.html))

ΚΑΙ ΑΛΛΑ (Α)ΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΡΟΝΟ!


ΚΑΙ ΑΛΛΑ (Α)ΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΡΟΝΟ!


Ο Dr. Norman Bergrunείναι ένας πρώην επιστήμονας της ΝΑΣΑ όπου εργάστηκε εκεί για 12 χρόνια ως ερευνητής.  Απόφοιτος της εθνικής συμβουλευτικής επιτροπής σε θέματα αεροναυτικής (Ν.Α.C.A) ενώ ήταν πρωτοπόρος θέτοντας κριτήρια  ανάπτυξης θερμικής προστασίας από τον πάγο που κινδυνεύουν τα αεροσκάφη.  Αργότερα με τις έρευνες του έθεσε νόμους που τελειοποιούσαν την ικανότητα πλεύσης των αεροσκαφών των ρουκετών και των πυραύλων.  











Η ιστορία ξεκινάει στις 12 Νοεμβρίου του 1980 όταν ο Voyager-1 έστειλε τις πρώτες φωτογραφίες απο τον πλανήτη Κρονο.   Στις 25 Αυγούστου του 1981 ο Voyager-2 στέλνει με την σειρά του φωτογραφίες επίσης απο τον πλανήτη Κρόνο με μια εμφανής διαφορά κάνοντας τον Dr. Norman Bergrun να ασχοληθεί με το θέμα.
Ο Κρόνος έχει 4 μεγάλους δακτύλιους και μεταξύ των δακτύλιων Α και Β υπάρχει μια περιοχή που λέγεται ΚΑΣΙΝΙ και εκεί υπήρχε μια μεταβολή στην περιοχή που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει, (όχι τουλάχιστον για το διάστημα των 9 μηνών μεταξύ των δύο αποστολών που μεσολάβησαν).



Αυτό που είδε ήταν κάπως παράδοξο μια και απο την μια πλευρά του ενός δακτύλιου μπορούσε να δει πως αυτός είναι συνεχόμενος  κυκλικός, ακριβώς στην κάτω πλεύρα τον έβλεπε να διακόπτεται..
Εξετάζοντας λεπτομερέστατα με μικροσκόπιο τις φωτογραφίες ανακάλυψε στην περιοχή ένα γιγάντιο κυλινδρικό αντικείμενο καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι  έβγαζε εκπομπές ρύπων!  Σ'αυτό το σημείο να σας ξαναθυμίσω την ιδιότητα του και να σας πω πως  ο Dr. Norman Bergrun δεν είναι κάποιος τυχαίος αστρονόμος..  Έχει πάνω απο 50 χρόνια εμπειρίας σε θέματα ανάλυσης φωτογραφιών και μιλάμε για χιλιάδες φωτογραφίες απ'όλο το Ηλιακό μας σύστημα, τους πλανήτες συμπεριλαμβανομένων και των δορυφόρων τους. 

 Σε συνέντευξη που έδωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό  υποστηρίζει πως ο ένας δακτύλιος δημιουργείται από αυτό το αντικείμενο και το μέγεθος του το υπολογίζει όσο το φεγγάρι μας, ενώ η ισχύς των μηχανών του είναι για εμάς ασύλληπτη!! Στην συνέχεια της συνέντευξης θεωρεί πως είναι σε τροχιά γύρω απο τον Κρόνο παραπάνω απο δύο αντικείμενα (σκάφη) ενώ το ένα από αυτά μπορείτε να το δείτε στο εξώφυλλο του βιβλίου του "Ringmakers of Saturn" και την επίσημη ιστοσελίδα του επιστήμονα.








Επιπλέον να συμπληρώσουμε πως το μέγεθος των σκαφών είναι πολύ μεγαλύτερο έναντι αυτών που βρίσκονται σε τροχιά γύρω απο τον Ήλιο

ΠΗΓΗ((http://www.apocalypsejohn.com/2011/03/blog-post_3989.html))

Αφιερωμένο σε γνωστούς και σε αγνώστους…..


ΠΗΓΗ((http://www.youtube.com/watch?v=FndRQzAvw4g&feature=related))



Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Μουσική: Βασίλης Δήμας
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης


Άνθρωποι και όντα υστερόβουλα
όλα στο συμφέρον τους υπόδουλα,
όλοι στηλιτεύουν και εκθειάζουνε
εύσημα στο τίποτα μοιράζουνε.

Ποιό κατεστημένο φέρνει όνειρα
πείτε μου εσείς μυαλά παμπόνηρα,
πάλι ένα ψεύτικο παράσημο
έκανε διάσημο τον άσημο

Σ' ένα χαζοκούτι τόσα χρόνια,
έχω κουραστεί να βλέπω ψώνια.

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.

Όλα μες στο ήθος τους ανήθικα
όσα μου χαρίσανε τ' αρνήθηκα,
ψίχουλα αλήθειας μου πετάξανε
να 'ξερα σε ποιον Θεό με τάξανε.

Πόρνη το κορίτσι που αγάπησα
τ' όνειρο της μάνας μου δεν κράτησα,
άνανδρους και ψεύτες μου πλασάρουνε
όμως τα ... θα πάρουνε

Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές,
γίνανε προφήτες και κριτές.

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.

Πήραν οι ασήμαντοι αξία
τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία
μια διεφθαρμένη συνουσία.

KNOWING: ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜOΣΑΣ Η ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ; (ΒΊΝΤΕΟ)


KNOWING: ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜOΣΑΣ Η ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ; (ΒΊΝΤΕΟ)


«Παροξυσμός» έχει κυριεύσει δεκάδες αναλυτές από το επίπεδο των συνωμοσιολόγων μέχρι και τους λεγόμενους σοβαρούς σχολιαστές τηλεοράσεων ή κόλιουμνιστ, αναφορικά με τα προφητικά μηνύματα της ταινίας Knowing – "σκοτεινός κώδικας" ο ελληνικός τίτλος - που  προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 20 Μαρτίου του 2009 και δείχνει να προηφτεύει σειρά μεγάλων καταστροφών που όντως συνέβησαν μέσα σε αυτό τον χρόνο!
 

Η υπόθεση της ταινίας στηρίζεται σε ένα εύρημα –μια σελίδα από αριθμούς γραμμένη το 1958- μέσω των οποίων ο πρωταγωνιστής ανακαλύπτει πως αφορούν κωδικοποιημένα μηνύματα όλων των μεγάλων καταστροφών των τελευταίων 50 ετών. Στη συνέχεια ο ίδιος συνειδητοποιεί ότι το συγκεκριμένο σχέδιο προβλέπει και τρία καταστροφικά γεγονότα, που δεν έχουν συμβεί ακόμη και στα οποία εμπλέκονται αυτός και ο γιος του.
Δεν είναι τόσο η υπόθεση της ταινίας, όσο το πως κάποιοι ισχυρίζονται πως κάτι «τρέχει» με την ταινία αναφορικά με τα γεγονότα που αναφέρει. Για παράδειγμα η έκρηξη στην εξέδρα της BP στον Κόλπο Μεξικό που συνέβη στις 20 Απριλίου του 2010 περιγράφεται στην ταινία ως γεγονός ένα χρόνο πριν.
 

Πέρα όμως την παραφιλολογία της συσχέτισης της έκρηξης της εξέδρας της BP μια νέα αυτή τη φορά έρχεται να δώσει περισσότερη «τροφή» στα σενάρια των «ανησυχούντων». Πρόκειται για τον φονικό σεισμό στην Ιαπωνία στις 11 Μαρτίου αλλά και το πυρηνικό ατύχημα στην Fukushima. Στην ίδια επίμαχη σκηνή της ταινίας όπου γίνεται λόγος για την έκρηξη στην πετρελαϊκή εξέδρα, υπάρχει ένα ρολόι που πολλοί συνδέουν με τον σεισμό. Στο ρολόι αυτό απεικονίζονται συνολικά  τέσσερις χρονικές ενδείξεις.
 

Η πρώτη δείχνει την ώρα 11:59 PM, με τη διαφορά πως το από τα δύο γράμματα φωτίζεται ιδιαίτερα το Μ το οποίο και διακρίνεται κάτω και αριστερά από το 11. Πολλοί το θεωρούν ως ημερομηνία Μάρτιος 11. Η δεύτερη ένδειξη είναι αμέσως μετά η ώρα δείχνει 12:00 με τη διαφορά πως το Μ εμφανίζεται επάνω και αριστερά και κάτω και δεξιά εμφανίζεται η λέξη Japan η οποία δεν υπήρχε πουθενά πριν και ούτε και εμφανίζεται μετά. Έτσι η σύνθεση, κατά κάποιους δείχνει Μάρτιος 11 Japan.
 

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στην τηλεόραση στο δελτίο ειδήσεων που παίζει στο δωμάτιο, λίγα δευτερόλεπτα μετά την ένδειξη Japan ο εκφωνητής ακούγεται να λεει πως η αιτία για την έκρηξη στην εξέδρα πετρελαίου μπορεί να είναι μια βλάβη στο σύστημα ψύξης “a malfunction in the cooling system” ακριβώς δηλαδή η αιτία του προβλήματος στους πυρηνικούς αντιδραστήρες του εργοστασίου στη Fukushima. Ούτε όμως και η ένδειξη του «12» Japan έχει ξεφύγει από τους «αναλυτές».
Αφενός η «δωδεκάτη» ώρα έχει διάφορες έννοιες που συνδέονται με τον αποκρυφισμό, αφετέρου ο σεισμός στην Ιαπωνία έγινε στις 02:46:23 το απόγευμα. Αν και το άθροισμα και των πέντε ψηφίων δεν δίνει τον αριθμό 12 εντούτοις αυτό γίνεται αν αθροιστεί 02:46 που δίνει 12. Από την άλλη ο ήρωας της ταινίας ζει στη Μασαχουσέτη, η τοπική ώρα που έγινε ο σεισμός στην Ιαπωνία ήταν 12:46:23 το πρωί. 

Προς το παρόν η συζήτηση στα διάφορα φόρουμ  και οι αναλύσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σε σοβαρά ΜΜΕ, περιστρέφεται σε δύο άλλες χρονικές ενδείξεις που εμφανίζονται στο «περίφημο» ρολόι οι 03:28 και 03:29. Εκτός του εύλογου γεγονότος βέβαια πως μετά τις 3 και 28 η αμέσως επόμενη ένδειξη είναι η...3:29, οι διάφοροι «ύποπτα» σκεπτόμενοι αναρωτιούνται γιατί ο σκηνοθέτης διάλεξε ειδικά αυτές τις ενδείξεις του ρόλόι και αν αυτό σημαίνει για κάποιο μελλοντικό γεγονός που δεν γνωρίζουμε.
Image
Image

ΠΗΓΗ((http://www.apocalypsejohn.com/2011/03/knowing-o.html))

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο!
-Θα συνοδεύεται από την απαγόρευση οικιακών καλλιεργειών!
-Θα τρώμε αυτά που θα μας ετοιμάζουν, χωρίς να γνωρίζουμε τι περιέχουν.
Τα γεγονότα προχωρούν με τρομερή ταχύτητα δίχως να μας αφήνουν περιθώρια για...
αδράνεια. Όσο οι αλήτες τηλεκανίβαλοι, κάνουν προπαγάνδα κρατώντας μας υπνωτισμένους, κάποιοι σχεδιάζουν το μέλλον μας αθόρυβα. Στείλτε παντού το παρόν άρθρο, όσο είναι νωρίς. Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο!
Εάν υπάρχει ένα εργαλείο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις απόλυτα τον άνθρωπο, αυτό είναι η ίδια του η τροφή, το αγαθό με το οποίο εξασφαλίζει την επιβίωση του. Πίσω απ' τον περίφημο διατροφικό κώδικα κρύβεται μια εφιαλτική πραγματικότητα. Ο κώδικας ισχύει επίσημα από το 1963 με τη σύμπραξη του οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAQ) και του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), όπου και δημιουργήθηκε η επιτροπή που λειτουργεί πίσω απ' τον κώδικα, επιτροπή η οποία υπάγεται στον Ο.Η.Ε..
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Η ιστορία του κώδικα alimentarius αρχίζει το 1893 στην Αυστροουγγαρία. Αιτία ήταν τα προβληματα που είχαν προκύψει κατά την εκδίκαση υποθέσεων για θέματα διατροφής και τροφίμων τα οποία έκαναν επιτακτική την ανάγκη να υπάρξει ένας κοινός κανονισμός. Ο κανονισμός αυτός, εφαρμόστηκε επιτυχώς έως το 1918, όταν διαλύθηκε η Αυστροουγγαρία.
Ο κώδικας όμως δεν ξεχάστηκε. Χρόνια αργότερα έκανε και πάλι την εμφάνισή του σε ένα εντελώς διαφορετικό πνεύμα του ελέγχου του πληθυσμού μέσα από τη διατροφή. Ιθύνων νους της νέας ιδέας ήταν ο Fritz derMeer. Πρόεδρος της εταιρίας I.G.FARBEN. Η εταιρία I.G.FARBEN κατασκεύαζε όπλα, πυρομαχικά για το ναζιστικό στρατό καθώς και ειδικό το αέριο μαζικής εξόντωσης των κρατούμενων. Ο Fritz derMeer καταδικάστηκε στη δίκη της Νυρεμβέργης για πολλαπλά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας αλλά λίγα χρόνια μετά αποφυλακίστηκε. Λίγους μήνες μετά πρότεινε την επαναφορά του κώδικα Alimentarius ως μέσο ελέγχου του πληθυσμού μέσω της τροφής. Ο ΟΗΕ με απόφαση του, το 1962 ενεργοποιεί ξανά τον κώδικα με το επιχείρημα της προστασίας των καταναλωτών. Η «φονική» εταιρία του δεν εξαφανίστηκε, αλλά διασπάστηκε σε τρεις νέες μεγάλες εταιρείες φαρμάκων: τις πολύ γνωστές Bayer, Hoechst και Basf!
Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ (USA: Νόμος S-510)
Το θέμα δε θα ήταν φοβερό αν ο κώδικας όντως ακολουθούσε την αρχική του λογική. Ο κώδικας αναγράφει πλέον μόνο τα διατροφικά είδη που επιτρέπονται και ορίζει αυτομάτως παράνομη κάθε παρέκκλιση απ' τα επιτρεπόμενα.
Έως και σήμερα η υιοθέτηση όλων των διατάξεων του κώδικα δεν ήταν υποχρεωτική για όλα τα κράτη. Ωστόσο, μετά και την τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής το 2008 στην Ελβετία, όπου οι ΗΠΑ τέθηκαν επικεφαλής της επιτροπής, οι παράγραφοι για τα πολυβιταμινούχα τρόφιμα ενεργοποιήθηκαν και η εφαρμογή του κώδικα γίνεται πλέον υποχρεωτική για όλες τις χώρες του ΠΟΕ (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου).
Κάθε χώρα που θα υποδεχτεί τον κώδικα θα είναι υποχρεωμένη να μην εμποδίζει με κανένα τρόπο την ελεύθερη εισαγωγή γενετικά τροποποιημένων προϊόντων, ζώων και επικίνδυνων χημικών. Οποιαδήποτε αντίσταση στον κώδικα θα θεωρείται συγκαλυμμένη παρεμπόδιση του εμπορίου και θα έχει ως συνέπεια οικονομικές κυρώσεις για τη χώρα που θα αντιδράσει. Επίσης η χώρα εκείνη δε θα μπορεί να εισάγει ή να εξάγει κανένα προϊόν διατροφής. Στην Ελλάδα εισάγουμε το 60% της διατροφής μας. Μια αντίσταση λοιπόν στον κώδικα θα σήμαινε οικονομική καταστροφή. Λύση υπάρχει αν αξιοποιήσουμε τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις αλλά πλέον δεν υπάρχουν κίνητρα εξασφάλισης και διαβίωσης του αγρότη κι έτσι η γη ηθελημένα ερημώνει για να δοθεί μια νύχτα σε επιτηδείους.
Η Ελλάδα εκτός του ότι συμμετέχει στον ΠΟΕ , τυγχάνει να είναι μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης, που σημαίνει ότι επίσημος διαπραγματευτής σε όλες τις συμφωνίες είναι η ευρωπαϊκή επιτροπή. Οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα τηρούν σιγή ιχθύος. Γνωρίζουν αλλά επικαλούνται τη θέση τους και δε θέλουν να μιλήσουν (πρόεδρος ΕΦΕΤ κ.α.)
ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ
Με την εφαρμογή του κώδικα, βιταμίνες A, B, C, D, ιχνοστοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο θα είναι παράνομα, όταν οι ποσότητές θα είναι θεραπευτικές. Ο νέος κώδικας θα απαγορεύει τη χρήση θρεπτικών ουσιών όπως βιταμίνες ή μέταλλα οι οποίες λαμβάνονται για πρόληψη ή την αντιμετώπιση κάποιας πάθησης. Αυτές οι ουσίες θα χαρακτηρίζονται ως τοξικές και δηλητήρια. Αυτό σημαίνει ότι θα απαγορεύεται ακόμη και η συνταγή γιατρού, που δίνει συμπληρώματα διατροφής ή φάρμακα με βιταμίνες, ακόμα κι αν κάποιος τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Συγκεκριμένα η δοσολογία θα περιορίζεται μονό στο 15% της συνιστώμενης ποσότητας. Η θεραπεία θα υπάρχει με άλλα φάρμακα των εταιριών τα οποία θα κοστίζουν πολύ περισσότερο. Το ίδιο απαγορευμένες θα είναι και οι διατροφικές συμβουλές που έχουν να κάνουν με την ενίσχυση της διατροφής, μέσω της λήψης θρεπτικών ουσιών. Τα τρόφιμα θα υποβάλλονται υποχρεωτικά σε ελέγχους για τις ποσότητες που εμπεριέχουν και θα τροποποιούνται με ακτινοβολία, έτσι ώστε να αποβάλλουν οποιαδήποτε πλεονάζουσα «τοξική» ουσία. η λίστα των θρεπτικών ουσιών που θα επιτρέπονται θα είναι αρκετά περιορισμένη.
Εκτός του ότι ο κώδικας θα θέσει εκτός λίστας, σημαντικά συστατικά για την ανθρώπινη διατροφή, την ίδια στιγμή προστίθενται σ' αυτές κάποιες επιβλαβείς ουσίες, όπως για παράδειγμα το φθόριο, το οποίο παράγεται από βιομηχανικά απόβλητα. Ήδη το 66% του νερού των ΗΠΑ φθοριώνεται.
[Το φθόριο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο Γκουλάγκ επειδή ανακαλύφθηκε ότι οι κρατούμενοι που έπιναν νερό με φθόριο ήταν συγκαταβατικοί κ μπορούσες έτσι εύκολα να τους ελέγξεις και να τους χειραγωγήσεις. Πλέον το συναντάμε σχεδόν σε όλες τις οδοντόκρεμες κ αρκετά κράτη πλέον φθοριώνουν το νερό].
Πέρα από τη λίστα των παράνομων «τοξικών» συστατικών των τροφών, η επιτροπή Alimentarius ανοίγει το δρόμο στα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα, αλλά και ζώα που θα παράγουν την τροφή μας.
Ο νέος κώδικας προβλέπει ότι οι αγελάδες που θα παράγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, θα λαμβάνουν υποχρεωτικά την αυξητική ορμόνη rBGH της διαβόητης πολυεθνικής Monsato.κίνδυνο ασθενειών του πλανήτη. Κάθε ζώο που θα χρησιμοποιείται για τη διατροφή μας θα υφίσ
Ήδη το αγελαδινό γάλα αποτελεί το νούμερο 1
ταται αγωγή με υποκλινικά αντιβιοτικά και αυξητικές ορμόνες επίσης υποχρεωτικά. Ο κώδικας απαιτεί κάθε είδους τροφής να υφίσταται επεξεργασία με ακτινοβολία εκτός κ αν καταναλώνεται ωμό και σε τοπικό επίπεδο. Ο κώδικας συμπεριλαμβάνει φυσικά και τα βιολογικά προϊόντα που πλέον βιολογικά θα θεωρούνται όταν και σε αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί κτηνιατρικά φάρμακα, αυξητικές ορμόνες κτλ. κατά συνεπεία μάλλον οποίος θέλει θα το βαφτίζει βιολογικό.
Ακόμη και εξαιρετικά επικίνδυνα εντομοκτόνα όπως το DDT, για το οποίο στο παρελθόν είχε δημιουργηθεί σάλος όταν αποδείχτηκε η καρκινογόνα επίδρασή του, θα εισαχθούν και πάλι στο εμπόριο. Το DDT, η διελδρίνη η αλδρίνη, το εξαχλωροβενζόλιο και το camphechlor κρίθηκαν από 176 χώρες επικίνδυνα και απαγορευτήκαν το 1991 στη σύνοδο της Στοκχόλμης. Και όμως, επιστρέφουν κανονικά και με το νόμο 7 απ' τα 9 απαγορευμένα επικίνδυνα εντομοκτόνα!!! Πολλές λειτουργίες και συστήματα ενζύμων του ανθρώπου μοιάζουν με αυτά των εντόμων, οπότε ο νοών νοητό.διαφορές παθήσεις που οφείλονται στην υποδιατροφη και στους προαναφερθέντες παράγοντες, είναι οι πλέον επικερδείς όπως ο καρκίνος, ο ζαχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις κ.α.
Άλλη μια ουσία που θα επιτρέπεται με το νέο κώδικα, είναι η αφλατοξίνη, καθώς επίσης και η συσσώρευσή της σε υψηλά ποσοστά στο γάλα. Η συγκεκριμένη ουσία είναι η δεύτερη πιο καρκινογόνα και συναντάται σε μουχλιασμένες ζωικές τροφές.
Είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που κρύβονται πίσω απ' τον κώδικα. θυμίζουμε, ότι ο εμπνευστής του κώδικα ήταν ο ιδρυτής τριών πανίσχυρων σήμερα φαρμακοβιομηχανιών.
ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ 1-4-2011
ο κώδικας διατροφής εδώ κ περισσότερο από 10 χρονιά επιταχύνεται κ επεκτείνεται. 185 χώρες έχουν ενσωματώσει τον κώδικα διατροφής στα νομικά τους συστήματα. στην πλήρη εφαρμογή του αν καταφέρουν να περιορίσουν τις αντιδράσεις μας, θα είναι καταστρεπτικές για την ανθρωπότητα και γενικά για τη ζωή μας. Προς το παρόν γίνονται «εμβολιασμοί» με οδηγίες προς τα κράτη, με θέσπιση νόμων που καλλιεργούν το έδαφος για την πλήρη εφαρμογή του. Ίσως απ' το 2017 να δούμε πράματα κ θάματα. Από 1 Απριλίου 2011 μπαίνει σε εφαρμογή μια οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης η οποία θα εφαρμοστεί και απ' την Αγγλία, η οποία περιλαμβάνει τα φαρμακευτικά παραδοσιακά προϊόντα φυτικής προέλευσης.
Στην Ελλάδα ψηφίστηκε από «επιτροπή», κατά τον προσφιλή τρόπο, προκειμένου να διατηρείται η ανωνυμία. Απ' τις 1 Απριλίου 2006 και για τα επόμενα 5 χρονιά δόθηκε περιθώριο να κατοχυρωθούν φυτικά προϊόντα. Κατοχυρώθηκαν λοιπόν μόλις 183. Μονό αυτά τα προϊόντα αποτελούν εμπορεύσιμο είδος κ κατά «ναπολεόντειο» νομό το εμπόριο άλλων φυτικών προϊόντων που δεν περιλαμβάνει η λίστα είναι παράνομο, επομένως δε θα υπάρχει στα ράφια των καταστημάτων. Αν υπάρξει κατανάλωση κάποιου φυτικού προϊόντος στο σπίτι, που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα και ως εκ τούτου δεν έχει περάσει από έλεγχο φαρμακοβιομηχανίας, ο καταναλωτής μπορεί να έχει πρόβλημα με το νόμο. Ναι, μπορεί να μηνυθεί π.χ. μια μητέρα για το τσάι που έφτιαξε στο παιδί κ αυτό έπαθε ενδεχομένως μια άσχετη αρρώστια κτλ. Επίσης η οδηγία απαγορεύει συμπληρώματα διατροφής, απαγόρευση εναλλακτικών μεθόδων θεραπείας, κλείσιμο των σχολών ομοιοπαθητικής που ως γνωστό αυτός ο τρόπος θεραπείας είναι φιλικός προς το σώμα μας κ όχι επιθετική ιατρική με παρενέργειες. Απαγόρευση βιβλίων σχετικά με τη χρήση βοτάνων και ιχνοστοιχείων κ.α.
Το φυτικά προϊόντα έχουν ελάχιστο κόστος παραγωγής καθώς είναι προϊόντα της φύσης. εφόσον όμως εμπορευτούν ως εκχύλισμα, επεξεργασία, συσκευασία κτλ από τις φαρμακευτικές εταιρίες, ανεβαίνει 1000 φορές πάνω η αξία τους. 1 στρέμμα ελληνικής αγρίας φύσεως η φαρμακευτική εταιρία υπολογίζεται ότι μπορεί να έχει κέρδος το χρόνο από 10000-20000 ?. Πρόσφατα η κυβέρνηση θέλησε να ψηφίσει νομό για τις περιοχές νατούρα οι οποίες ήδη καταλαμβάνουν το 23% της Ελλάδος όταν στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου δεν υπερβαίνει το 4%. Αυτές οι περιοχές είναι έτοιμες να παραδοθούν προς εκμετάλλευση από φαρμακευτικές κ λοιπές εταιρίες και για τον ίδιο λόγο πρέπει να σκεφτούμε αν είναι τυχαία η απελευθέρωση του επαγγέλματος των φαρμακοποιών καθώς εμπεριέχει ορούς που τείνουν στα παραπάνω.
Αξίζει ακόμα να σημειωθούν οι ενέργειες του πρωθυπουργού μας Γ.Α.Π. που δε χάνει ευκαιρία να δίνει πρώτος το καλό παράδειγμα κ να αποδεικνύει για ποιους δουλεύει. Πριν λίγους μήνες υπέγραψε την εισαγωγή μεταλλαγμένο σπόρο πατάτας, ειδικώς για τη χωρά μας και όχι για τα κράτη της ευρωπαϊκής ένωσης. Έρευνες γνωστών έδειξαν πως ο μεταλλαγμένος αυτός σπόρος πατάτας προκαλεί γεννητικές μεταλλάξεις.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως η νέα τάξη πραγμάτων τα τελευταία λίγα χρονιά προχωράει με βήματα γοργά. Κάτω απ' το δόγμα του σοκ που υποβάλλουν τον άνθρωπο μας περιμένουν αλλαγές που δε μπορεί ο μέσος νους να συνειδητοποιήσει. Ενδεχομένως ο μέσος νους να είναι αποχαυνωμένος απ' τον έλεγχο κ την προπαγάνδα που του ασκείται με ποικίλους τρόπους . Έτσι αδυνατούν να αντιληφθούν το βαθμό έλλειψης συνειδητότητας.
Στον «κώδικα διατροφής» ταιριάζει περισσότερο η ονομασία «κώδικας διαστροφής». Σε κάποιους θα φανούν ακραία όλα αυτά που διάβασαν. Μήπως όμως δε γνωρίζουμε την ιστορία του παρανοϊκού συλλογικού νου; Ας είμαστε λοιπόν σε εγρήγορση κ ας μοιραστούμε τις γνώσεις μας υπερασπιζόμενοι τα φυσικά δικαιώματα μας.
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε
ΠΗΓΗ((http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_2687.html))

Fukushima : Αγωνία για τον ραδιενεργό εφιάλτη


Fukushima : Αγωνία για τον ραδιενεργό εφιάλτη

Σύμφωνα με την υπηρεσία βιομηχανικής και πυρηνικής ασφάλειας της Ιαπωνίας η τιμή του ραδιενεργού ιωδίου που μετρήθηκε στη θάλασσα, μερικές εκατοντάδες μέτρα ανοικτά του πυρηνικού εργοστασίου στη Φουκουσίμα Fukushima, είναι 1.250 φορές πάνω από το φυσιολογικό.
Η υπηρεσία διευκρίνισε ότι οι έλεγχοι διενεργήθηκαν από την εταιρεία η οποία λειτουργεί το εργοστάσιο.

Οι δημόσιες υπηρεσίες ανακοίνωσαν ενίσχυση των ελέγχων για την...
μόλυνση λαχανικών, φρούτων, θαλασσινών και ψαριών κατά μήκος των ακτών. Παράλληλα,
σύμφωνα με ανάλυση της Υπηρεσίας Πυρηνικής και Βιομηχανικής Ασφάλειας, οι Ιαπωνικές αρχές εντόπισαν οκτώ ραδιενεργές ουσίες σε στάσιμο νερό σε υπόγειο τμήματος του πυρηνικού ηλεκτροπαραγωγικού εργοστασίου στη Φουκουσίμα.
Η εταιρία Tokyo Electric Power Co. δεσμεύθηκε να απολυμάνει το νερό το συντομότερο δυνατό ώστε να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να συνεχίσουν την προσπάθεια να ψυχθούν οι αντιδραστήρες.
Τρεις εργαζόμενοι που προσπαθούσαν να αποκαταστήσουν τις λειτουργίες ψύξης του αντιδραστήρα αριθμός 3 εκτέθηκαν σε επίπεδα ραδιενέργειας στο νερό που ήταν 10.000 φορές πάνω από το φυσιολογικό επίπεδο, ανέφερε η Tepco.
Τα επίπεδα αυτά αφήνουν να διαφανεί ότι το κέλυφος του αντιδραστήρα ενδέχεται να έχει υποστεί ζημιά και να έχουν διαρρεύσει ραδιενεργές ουσίες, ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου.
Δεκαεπτά εργαζόμενοι στο εργοστάσιο έχουν υποστεί μόλυνση από ραδιενέργεια μετά το σεισμό της 11ης Μαρτίου και το επακόλουθο τσουνάμι, μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Kyodo.
Ο αριθμός αυτός συμπεριλαμβάνει μόνο όσους έχουν εκτεθεί σε πάνω από 100 μιλισίβερτ ραδιενέργειας, που είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο έκθεσης για τους εργαζόμενους σε πυρηνικές εγκαταστάσεις κατ' έτος.
ΠΗΓΗ((*http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/fukushima_27.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ksipnistere_+%28.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++%CE%9F+%CF%83%CE%B9%CF%89%CF%80%CF%8E%CE%BD+%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BD%29))

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Σε ελάχιστο βαθμό η ραδιένεργεια στην Ελλάδα


Σε ελάχιστο βαθμό η ραδιένεργεια στην Ελλάδα

Απολύτως καθησυχαστική εμφανίζεται, με ανακοίνωση της, η Ελληνική Επιτροπή...
Ατομικής Ενέργειας σχετικά με τις συγκεντρώσεις ραδιενεργών στοιχείων που μετρήθηκαν σε αέριες μάζες, οι οποίες εισήλθαν στον ελληνικό χώρο, στις 24 Μαρτίου.


Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση "δεν υπάρχει η παραμικρή επίπτωση στην υγεία ή στο περιβάλλον. Είναι προφανές ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας και δεν απαιτείται η λήψη οποιουδήποτε μέτρου προστασίας". 
Η 
Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας επισημαίνει ακόμη ότι σε καμία Ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει εκφραστεί ανησυχία, ούτε φυσικά έχει προταθεί η λήψη οποιουδήποτε μέτρου προστασίας.

Σχετικά με τις μετρήσεις στον ελληνικό χώρο, η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας ανακοίνωσε ότι, στο
 διάστημα 24-25 Μαρτίου, έδειξαν ίχνη ραδιενέργειας (Ιώδιο-131) στην ατμόσφαιρα, σε συγκεντρώσεις στο επίπεδο των 125 μBq/m3 (125 εκατομμυριοστά του Μπεκερέλ (Bq) σε ένα κυβικό μέτρο αέρα).

Οι συγκεντρώσεις αυτές, εξηγεί η Επιτροπή, αντιστοιχούν σ
ε δόση ακτινοβολίας της τάξεως του εκατομμυριοστού της ετήσιας δόσης από φυσική ακτινοβολία που δέχεται ο μέσος άνθρωπος.

Επίσης, από τις μετρήσεις προσδιορίστηκε ότι ημερομηνία εισόδου των εν λόγω αερίων μαζών στη χώρα μας είναι η 24η Μαρτίου 2011.

Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας σημειώνει ότι "όπως ήταν αναμενόμενο, τα επίπεδα ραδιενέργειας είναι τόσο χαμηλά που δεν ανιχνεύονται καν από τους σταθμούς έγκαιρης ειδοποίησης, δηλαδή από το τηλεμετρικό δίκτυο ελέγχου ραδιενέργειας περιβάλλοντος της χώρας".

Οι μετρήσεις διενεργήθηκαν από το Εργαστήριο του Τομέα Πυρηνικής Τεχνολογίας του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, το Εργαστήριο Πυρηνικής Τεχνολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Εργαστήριο Ατομικής και Πυρηνικής Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Εργαστήριο Ραδιενέργειας Περιβάλλοντος του ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" και το Τμήμα Ελέγχου Ραδιενέργειας Περιβάλλοντος της ΕΕΑΕ.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Σε ελάχιστο βαθμό η ραδιένεργεια στην Ελλάδα http://24wro.blogspot.com/2011/03/blog-post_7317.html#ixzz1Hjzro6Lm

INSIDE JOB [Greek subs]


Αποκαλυπτικό κινηματογραφικό μανιφέστο, το «Inside Job» επιχειρεί να εκθέσει τη σοκαριστική αλήθεια πίσω από την οικονομική κρίση που εξαπλώθηκε παγκοσμίως σαν επιδημία το 2008. 

Tο οικονομικό ολοκαύτωμα με ζημιές πάνω από 20 τρισεκατομμύρια δολάρια οδήγησε εκατομμύρια ανθρώπους να χάσουν την περιουσία, τα σπίτια και τις ζωές τους. Μέσα από εκτεταμένη έρευνα και συνεντεύξεις με ισχυρά οικονομικά στελέχη, πολιτικούς και δημοσιογράφους το ντοκιμαντέρ εξιστορεί την παρακμή του καπιταλιστικού μοντέλου και την ταυτόχρονη άνθηση ενός ολόκληρου μηχανισμού εξαπάτησης και αισχροκέρδειας, αποκαλύπτοντας συγχρόνως τις διαβρωτικές σχέσεις που διέφθειραν την πολιτική εξουσία. 
Θέλετε να μάθετε ποιοι είναι οι πραγματικοί υποκινητές της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης; 

Δείτε τους σε αυτό το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που ρίχνει φως κάτω απ' το τραπέζι, ξεμπροστιάζοντας χωρίς έλεος την απληστία της Γουόλ Στριτ και των golden boys της Goldman suchs.


Σκηνοθεσία: Charles Ferguson


Σενάριο: Chad Beck, Adam Bolt


Ηθοποιοί: Matt Damon, William Ackman, Daniel Alpert, Daniel Alpert


Χώρα παραγωγής: USA


Πως γίνονται οι μεγάλες αρπαχτές στα εισοδήματα των καταναλωτών (εκπληκτικό βίντεο)!


Πως γίνονται οι μεγάλες αρπαχτές στα εισοδήματα των καταναλωτών (εκπληκτικό βίντεο)!

American_dreamΟ ρόλος του χρήματος και ο πληθωρισμός.

Ποιος παίρνει τους φόρους που πληρώνουμε στο κράτος.

Ένα καταπληκτικό τριαντάλεπτο καρτούν που μας δείχνει με αρκετά διασκεδαστικό τρόπο την απάτη πίσω από το τραπεζικό σύστημα.


Δείτε οπωσδήποτε το τέλος της ταινίας (στο δεύτερο μέρος), όπου τίμησαν δεόντως εμάς τους Έλληνες, αν και με έναν αρκετά αμερικάνικο τρόπο. Απολαύστε και... μορφωθείτε!



Ένα παράξενο φαινόμενο που συνεχίζετε!!


Ένα παράξενο φαινόμενο που συνεχίζετε!!

Σε όλο τον κόσμο γίνετε αναφορά για ένα περίεργο ήχο που ταξιδεύει σε όλη την γη. Κάποιοι έχουν αναφέρει ότι έχουν νοιώσει την γη να δονείτε κάποιοι άλλοι έχουν αναφέρει ότι ταυτόχρονα με τον ήχο έχουν δει στον ουρανό περίεργες λάμψεις και κάποιοι άλλοι δηλώνουν ότι νοιώθουν σαν κάτι να τρυπάει την γη !Εμείς συλλέξαμε τις πρόσφατες πληροφορίες και φτιάξαμε ένα χάρτη με τα περισσότερα και τα πιο πρόσφατα συμβάντα που έχουν ανακοινωθεί. Ένας περίεργος χάρτης λοιπόν στα παράλια της Αμερικής !Δεν μπορεί να μας αφήσουν αδιάφορους και οι πολλές ιστορίες από ερευνητές που αναφέρουν για φόβο τεράστιου σεισμού στο ρήγμα της Μαδρίτης στην Αμερική.Οπως και οι καταγγελίες για μεγάλα φορτία (εκατομμύρια μερίδες) έτοιμων μερίδων φαγητού από την fema .  

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση - Κάρτα του Πολίτη ώρα μηδέν. Το νομοσχέδιο είναι επί θύραις!


Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση - Κάρτα του Πολίτη ώρα μηδέν. Το νομοσχέδιο είναι επί θύραις!

15 ημέρες; ένας μήνας ακόμη; Και μετά η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (κλειδαριά) θα είναι νόμος του κράτους (εάν δεν ευαισθητοποιηθούν οι βουλευτές και με την ψήφο τους αρνηθούν τη δημιουργία της).
Πότε επιτέλους περιμένουν οι φορείς να....
αντιδράσουν; Αφού γίνει νόμος του κράτους; Δεν βλέπουν ότι η δημιουργία της ηλεκτρονικής κλειδαριάς (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση) είναι εξίσου σημαντική με το μοίρασμα των ηλεκτρονικών κλειδιών (Κάρτα του Πολίτη);


Δηλ. τι είναι χειρότερο; Το χτίσιμο της ηλεκτρονικής φυλακής ή το μάντρωμα των πολιτών μέσα στην φυλακή; Για ποιο λόγο χτίζεται η φυλακή εάν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί; 

Άλλωστε η Κάρτα του Πολίτη (ΚτΠ), όπως μας πληροφορεί κατωτέρω το δημοσίευμα, θα έρθει στη ζωή μας με ένα "φιλόδοξο επιχειρησιακό πρόγραμμα". Αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι θα κατατεθεί ειδικό νομοσχέδιο για την ΚτΠ. Αντιθέτως μας προδιαθέτει ότι με Υπουργικές Αποφάσεις, Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, Προεδρικά Διατάγματα άνετα μπορεί να υλοποιηθεί αυτό το "φιλόδοξο επιχειρησιακό πρόγραμμα".

Θα καθόμαστε δηλ. να περιμένουμε να μας έρθει η ΚτΠ από την κυρία είσοδο και αυτή θα μπει στη ζωή μας από την πίσω πόρτα και μετά θα τρέχουμε!

Και φυσικά μπορεί να μην δώσουν στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία για την Κάρτα του Πολίτη. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και με την Κάρτα του Μετανάστη, όπου ναι μεν παραδέχεται το Υπουργείο στην εγκύκλιό του ότι θα έχει RFID πλινθίο, αλλά δεν δημοσιοποιεί τις τεχνικές προδιαγραφές του RFID πλινθίου! Που είναι εδώ η ευαισθησία των μεταναστευτικών και αντιρατσιστικών οργανώσεων; Είναι χαρούμενοι που οι μετανάστες θα πάρουν ηλεκτρονική ταυτότητα με την οποία θα μπορεί το κράτος να τους παρακολουθεί 24 ώρες το 24ωρο;

Διαβάστε και παλαιότερες αναρτήσεις μας για το θέμα Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση-Κάρτα του Πολίτη: 

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Ο Δούρειος Ίππος της Κάρτας του Πολίτη;

Τα κλειδιά του... "Παραδείσου" 

Διαβάστε το πρόσφατο δημοσίευμα που προαναγγέλλει την άφιξη το νομοσχεδίου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Φυσικά για ακόμη μια φορά πρόκειται για ένα δημοσίευμα που δεν κάνει καμιά αναφορά στα αρνητικά του συστήματος της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Κάρτας του Πολίτη. Παρουσιάζει μόνο τα επιχειρήματα της κυβέρνησης, αποσιωπώντας πλήρως τα επιχειρήματα των αντιδρώντων. Κατά τα άλλα "ΖΗΤΩ η αντικειμενική δημοσιογραφία!"

ΕΘΝΟΣ: Επικοινωνία και συναλλαγές με το κράτος θα γίνονται μέσω e-mail 

Για πρώτη φορά κατοχυρώ­νεται θεσμικά στην Ελλάδα το δικαίωμα επιλογής των πολιτών και των επιχειρή­σεων για ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο

Το προσχέδιο νόμου του υπουργείου Εσωτερικών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση προβλέπει για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις επικοινωνία και συναλλαγές με το κράτος μέσω e-mail. Το προσχέδιο έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται σύντομα να κατατεθεί στη Βουλή από τον αρμόδιο υπουργό κ. Γ. Ραγκούση. Η νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης αποτελεί έναν νόμο-πλαίσιο πάνω στον οποίο θα «χτιστεί» η μετα-ΚΕΠ εποχή για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Την ψήφιση του νόμου, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του Απριλίου, θα ακολουθήσει η υλοποίηση ενός φιλόδοξου επιχειρησιακού προγράμματος που θα περιλαμβάνει την εφαρμογή της «Κάρτας του Πολίτη» ως βασικού εργαλείου για την πιστοποίηση των πολιτών στα νέα πληροφοριακά συστήματα που θα διαμορφωθούν στην κρατική διοίκηση.

Η «Κάρτα του Πολίτη» θα αντικαταστήσει την ταυτότητα από τα τέλη του 2011 και θα ενσωματώνει «ψηφιακά κλειδιά» τα οποία θα αναγνωρίζουν τον χρήστη στα ηλεκτρονικά αρχεία του κράτους. Με το σχέδιο νόμου κατοχυρώνεται θεσμικά για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το δικαίωμα επιλογής των πολιτών και των επιχειρήσεων για ηλεκτρονική επικοινωνία με το κράτος.

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με το κράτος θα πραγματοποιούνται και με τους παραδοσιακούς τρόπους, όπως είναι η αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών στις υπηρεσίες και η κατάθεση έντυπων αιτήσεων. Οσοι πολίτες δεν έχουν πρόσβαση ή δεν γνωρίζουν τον χειρισμό τεχνολογιών πληροφορικής θα μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Οι στόχοι
Σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη, στόχος της νομοθετικής πρωτοβουλίας, είναι η μείωση της γραφειοκρατίας κατά 25%. Οι λιγότερες παρουσίες των πολιτών στα γκισέ των κρατικών υπηρεσιών θα συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση της διαφθοράς.

Κάθε πολίτης ή επιχείρηση μπορεί να λαμβάνει και να δίνει πληροφορίες, να έχει πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα, να καταθέτει αιτήσεις, δηλώσεις, δικαιολογητικά και να λαμβάνει τα αντίστοιχα έγγραφα από τις υπηρεσίες του Δημοσίου.

Θα ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της Κεντρικής Διαδικτυακής Πύλης του Δημοσίου από την οποία θα παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες των κρατικών φορέων στους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
Προβλέπεται επίσης η ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των δημοσίων φορέων και πολιτών ή επιχειρήσεων και η πρόσβαση των πολιτών ή των επιχειρήσεων σε δημόσια έγγραφα. Τα ηλεκτρονικά έγγραφα θα διαθέτουν προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή και θα έχουν την ίδια νομική ισχύ με τα έντυπα που έχουν υπογραφή και σφραγίδα. Θα διαθέτουν επίσης «χρονοσήμανση» και αριθμό «ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου».

Δηλαδή θα καταγράφεται η ώρα και η ημερομηνία κατάθεσης του εγγράφου καθώς και αποστολής της απάντησης, ενώ και θα παρακολουθείται η έκδοση, παραλαβή, κοινοποίηση και διαβίβαση εγγράφων. Παράλληλα οι δημόσιες υπηρεσίες θα ψηφιοποιούν τα έντυπα έγγραφα και θα δημιουργούν ηλεκτρονικό αρχείο.

Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις, δηλώσεις δικαιολογητικά, προσφορές, δικαιολογητικά συμμετοχής σε δημόσιους διαγωνισμούς. Η ταυτότητα πολιτών και επιχειρήσεων θα πιστοποιείται από την προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή που θα ενσωματώνεται στην «Κάρτα του Πολίτη».

Οι εμπρόθεσμες πληρωμές φόρων, παραβόλων, τελών, ενσήμων, χαρτοσήμων θα μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά με χρέωση τραπεζικών λογαριασμών ή πιστωτικής κάρτας.

ΠΡΟΒΛΕΨΗ
Ερχονται δύο νέες Αρχές
Στο προσχέδιο νόμου προμβλέπεται η σύσταση δύο νέων Αρχών που θα επιβλέπουν την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Η Αρχή Εγγραφής Υπηρεσιών Ηλεμκτρονικής Διακυβέρμνησης η οποία θα είναι αρμόδια για τη συλλογή των απαιτούμενων στοιχείων και την πιστοποίηση της ταυτότητας ενός προσώπου που αιτείται εγγραφής σε κάποια ηλεκτρονική υπηρεσία. Η Αρχή Πιστοποίησης η οποία θα αναλάβει την τεχνική διαχείριση των ψηφιακών πιστοποιητικών για ολόκληρο τον κύκλο ζωή τους, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομμένων. Σε κάθε υπουργείο θα δημιουργηθεί Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρομνικής Διακυβέρνησης, ενώ θα συσταθεί διυπουργική επιτροπή για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Αντίστοιχα, σε κάθε φορέα θα δημιουργηθεί Ομάδα Διοίκησης Εργου με αντικείμενο την οργανωτική και τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής του νόμου.
 
ΠΗΓΗ((http://katohika.blogspot.com/2011/03/blog-post_1680.html))

"Καιρικός έλεγχος :Παγκόσμια θέρμανση ή ανθρώπινος χειρισμός ;"-Ντοκιμαντερ

"Καιρικός έλεγχος :Παγκόσμια θέρμανση ή ανθρώπινος χειρισμός ;"-Ντοκιμαντερ

Περίπου διακόσια μίλια ανατολικά από το Anchorage της Αλάσκα βρίσκεται τοποθετημένος ένας πομπός που έχει τη δυνατότητα να εκπέμψει περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια βατ ενέργειας στην ιονόσφαιρα. Είναι ένα πραγματικό θαύμα της τεχνολογίας ικανό να ελέγξει και να μετατρέψει τις καιρικές συνθήκες σε όλο τον πλανήτη.

Παρόλα αυτά, για όποιον λόγο κι αν βρίσκεται εκεί αυτός ο πομπός, το γεγονός είναι ότι η τρύπα του όζοντος μεγαλώνει. Οτιδήποτε κι αν συμβαίνει σ αυτήν την απομονωμένη παγωμένη γης της Αλάσκας αποτελεί ένα μυστήριο.

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ! Βίντεο...


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ! Βίντεο...






Σύνταγμα, 24 Μαρτίου 2011. Πριν ξεκινήσει η παρέλαση των μαθητών, πριν συμβεί το παραμικρό. Προσαγωγές εκπαιδευτικών και καλλιτεχνών. Προσαγωγές και σκεπασμένων με νάυλον σακούλες ανδρείκελων - υλικό μιας αθόρυβης αλλά στοχευμένης εικαστικής παρέμβασης με θέμα την.....
ανεργία. Γέλια, φωνές, αμηχανία. Βέβαια ο πολύς κόσμος θα μάθει απ' τα κανάλια το βράδυ ό,τι βολεύει, πως κάποιοι ήθελαν να χαλάσουν την παρέλαση, τα γνωστά. Το βίντεο που ακολουθεί δεν έχει μοντάζ ούτε σχολιασμό. Είναι όσα έγιναν. Προσοχή: Η γελοιότητα των σκηνών μπορεί να κρύβει έντεχνα έναν πολύ μεγάλο πανικό των κυβερνώντων ή μια σοβαρότατη απειλή για όλους εμάς. Την απαγόρευση της διαμαρτυρίας, της διαφορετικής άποψης, τη λογοκρισία και την ωμή βία κατά πάντων. Η απάντησή μας δεν πρέπει να είναι άναρθρη κραυγή, που αλέθεται από τα υπέρτερα μέσα προπαγάνδας που διαθέτει το σύστημα. Η απάντηση είναι η ακόμα πιο προσεκτική επιλογή των λέξεων και των πράξεων.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ