Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ενα εντυπωσιακό θέαμα στο νυκτερινό ουρανό - Άγνωστο όμως τι το προκάλεσε


Ενα εντυπωσιακό θέαμα στο νυκτερινό ουρανό - Άγνωστο όμως τι το προκάλεσε


Ένα εντυπωσιακό θέαμα στον νυχτερινό ουρανό κάπου στη Ρωσία προσέφερε ένας –τουλάχιστον κατά τα φαινόμενα αλλά και κατά την περιγραφή του δημιουργού του βίντεο- πύραυλος ο οποίος κατέληξε στο να δημιουργήσει μια εντυπωσιακή παράσταση στο τέλος της διαδρομής του.

Καμία πληροφόρηση πάντως δεν υπάρχει, για το τι είδους πύραυλος ήταν –εάν ήταν τελικά- ούτε και για το λόγο ή τους λόγους που οδήγησαν στο συγκεκριμένη κατάσταση, αλλά ούτε και για το πότε και που –εκτός από τους ισχυρισμούς του χρήστη- συνέβη αυτό.



Ο χρήστης του συγκεκριμένου βίντεο πάντως ισχυρίζεται για τον έλεγχο πυραυλικών συστημάτων από άγνωστα αντικείμενα, αλλά αυτό είναι μόνο μια θεώρηση εξήγησης του φαινομένου και μάλλον όχι και η πιο πειστική. Πάντως ότι και αν είναι αυτό το ουράνιο φαινόμενο τουλάχιστον είναι ενδιαφέρον.

defencenet.gr




Επιστήμονας της NASA βρίσκει αποδεικτικά στοιχεία εξωγήινης ζωής.


Επιστήμονας της NASA βρίσκει αποδεικτικά στοιχεία εξωγήινης ζωής.


Η NASA δίνει νέα στοιχεία για πρωτοποριακή εξωγήινη ζωή (καλά βακτήρια), το επιβεβαιώνει σε δείγματα που συγκεντρώνει από μετεωρίτες. Αυτό έχει σημαντικές συνέπειες, γιατί τα βακτήρια είναι η ραχοκοκαλιά για πιο προηγμένες μορφές ζωής, για μια ακόμη φορά υποστηρίζει ότι οι προηγμένες μορφές ζωής είναι έξω στο σύμπαν:
Οι εξωγήινοι υφίστανται, και θα υπάρξουν αποδείξεις.

Αυτός ο εκπληκτικά φοβερός ισχυρισμός προέρχεται από τον Dr. Richard B. Hoover ,ενας αστροβιολόγο στο Marshall Space Flight της NASA Center, που λέει ότι έχει βρει αποδεικτικά στοιχεία εξωγήινης ζωής - απολιθώματα βακτηρίων που βρέθηκαν σε μια εξαιρετικά σπάνια κατηγορία των μετεωριτών, που ονομάζεται CI1 ανθρακώδης χονδρίτες. (Υπάρχουν μόνο εννέα τέτοιοι μετεωρίτες στον πλανήτη Γη.) Διαπιστώσεις του Hoover δημοσιεύθηκαν αργά το βράδυ της Παρασκευής στην εφημερίδα της Κοσμολογίας, ένα επιστημονικό περιοδικό.

«Θεωρώ ότι αποτελεί ένδειξη ότι η ζωή είναι ευρέως διαδεδομένη παντού και όχι μόνο στον πλανήτη Γη.»
Ο Hoover ο οποίος έχει ξοδέψει περισσότερο από 10 χρόνια της ζωής του να μελετά τους μετεωρίτες σε όλο τον κόσμο, είπε στο Fox news σε μια συνέντευξη του.
«αυτό το πεδίο μελέτης μόλις το έχουν αγγίξει ,γιατί ειλικρινά, πάρα πολλοί επιστήμονες θα έλεγαν ότι αυτό είναι αδύνατον.
Ο Hoover ανακάλυψε τα απολιθώματα μετά το σπάσιμο του μετεωρίτη CI1 και αναλύοντας τον με ένα μικροσκόπιο σάρωσης ηλεκτρόνιων το οποίο του επέτρεψε να διαπιστώσει τα τυχόν απολιθώματα. Αυτό που βρήκε ήταν απολιθώματα μικροοργανισμών (εικονίζεται παρακάτω) πολλά από τα οποία παρουσιάζουν μεγάλες ομοιότητες με εκείνα που βρέθηκαν στον δικό μας πλανήτη.
Το συναρπαστικό είναι ότι υπάρχουν πολλά τέτοια αναγνωρίσιμα απολιθώματα τα οποία σχετίζονται στενά με αυτά στην γη, δήλωσε ο Ηοοver.
Υπάρχουν βέβαια και μερικά άλλα τα οποία είναι πολύ παράξενα και δεν μοιάζουν με τίποτα από αυτά τα οποία θα ήμουν σε θέση να καταλάβω και τα οποία τα έχουν δει και άλλοι επιστήμονες οι όποιοι όμως και εκείνοι δεν μπορούσαν να τα κατανοήσουν.

Ο.Ε.Α.Φ.




Toυρκικό σχέδιο κατάληψης του Καστελόριζου - "Δεν ανήκει στην Ελλάδα" λέει εμμέσως ο Α.Νταβούτογλου


Toυρκικό σχέδιο κατάληψης του Καστελόριζου - "Δεν ανήκει στην Ελλάδα" λέει εμμέσως ο Α.Νταβούτογλου



Σειρά σχεδίων του τουρκικού Γενικού Επιτελείου σε συνέχεια του σχεδίου SUGA που αποκάλυψε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ για απόβαση σε τέσσερα νησιά του Αιγαίου, περιήλθαν στην κατοχή του ελληνικού Γενικού Επιτελείου Στρατού και προβλέπουν σε όλες τις περιπτώσεις είτε πρόκειται για ενέργεια στο βόρειο είτε στο κεντρικό ή νότιο Αιγαίο, απόβαση και κατάληψη του Καστελόριζου! Το μικρό νησί που βρίσκεται στο μαλακό υπογάστριο της Τουρκίας κια κρίνει υπερ της Ελλάδας τα τεράστια κοιτάσματσ φυσικού αερίου και πετρελαίου της Ανατλικής Μεσογείου και αλλάζει ολόκληρο τον ενεργειακό χάρτη της περιοχής, φαίνεται ότι αποτελεί τον κορυφαίο στόχο της Τουρκίας σε περίπτωση ελληνοτουρκικής συγκρουσης. 

Μία επιχείρηση η οποία δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες επιχειρησιακές δυσχέρειες αυτή καθ'εαυτή για τις τουρκικές δυνάμεις, έστω αν μετά θα κινδυνέψουν (από την στιγμή που υπάρχει ελληνική πολιτική ηγεσία διατεθειμένη να υπερσπιστεί τα ελληνικά εδάφη) με γενική σύγκρουση. Ήδη έχει εντοπιστεί συγκεκριμένο σενάριο κατάληψης από ομάδα Τούρκων πεζοναυτών το νησί, οι οποίοι θα μεταφερθούν με ταχύπλοα από την τουρκική ακτή. Θα είχε προηγηθεί αεραπόβαση ειδικής ομάδας με ελικόπτερα UH-60.
Στο μεταξύ προς επίρρωσιν αυτών των σχεδίων ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου μιλώντας για το Καστελόριζο σε συνέντευξή του στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, υποστήριξε ότι "δεν είναι μέρος του Αιγαίου,αλλά της Μεσογείου». Λίγα 24ωρα πριν αρχίσει την επίσκεψη-πρόκληση στην Ελλάδα, μετά από σχετική άδεια που τυο έδωσε η κυβέρνηση Παπανδρέου, υποστήριξε τα εξής άκρως αναθεωρητικά: «Το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο. Σ΄ ότι αφορά το νησί του Καστελόριζου,η Τουρκία έχει βάσιμες νομικές και πολιτικές θέσεις, σε συμφωνία με το Διεθνές Δίκαιο και τη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων,συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης. Και γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία διαφωνούν σχετικά με τις θαλάσσιες ζώνες στην Ανατολική Μεσόγειο».
Το εντυπωσαικό είνμαι ότι και αυτός όπως πολλοί υπουργοί της κυβέρνησης Παπαπνδρέου, όπως ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ε.Βενιζέλος, επιτίθεται στα ελληνικά ΜΜΕ που επιμένουν τα προβάλουν τις τουρκικές προκλήσεις: «Είναι απογοητευτικό για εμάς ότι τα ελληνικά ΜΜΕ και ορισμένοι κύκλοι προσπαθούν να προσδώσουν διαφορετικό νόημα σ΄ αυτές τις διελεύσεις" είπε μιλώντας για τις τουρκιές κρουαζιέρες φρεγατών σε Σαρωνικό, Σούνιο και Ραφήνα. 
"Μου είναι δύσκολο να τους καταλάβω. Δίνουν την εντύπωση ότι η Ελλαδα σταδιακά υιοθετεί τη θέση της πλήρους αποκοπής της Τουρκίας από το Αιγαίο. Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η πραγματική πρόθεση της Ελλάδας. Πολεμικά και εμπορικά πλοία της Τουρκίας, όπως και κάθε άλλης χώρας,έχουν την ελευθερία να κινούνται στο Αιγαίο. 
Σε ότι αφορά τα χωρικά ύδατα, η αρχή της «αβαλβούς διέλευσης» στο διεθνές δίκαιο είναι σαφής και δεν αφήνει χώρο για εθνικές ερμηνείες. Πρέπει επίσης να προσθέσω ότι αυτές οι διελεύσεις δεν συνιστούν απειλή για την Ελλάδα ή για οποιαδήποτε άλλη χώρα. Κατ΄ αναλογία,αν ένα ελληνικό πολεμικό πλοίο πραγματοποιήσει αβλαβή διέλευση από τα τουρκικά χωρικά ύδατα,ακόμη κι αν περάσει πολύ κοντά από την τουρκική ενοχώρα,δεν θα αντιδράσουμε καθόλυ.Τουναντίον θα το καλοσωρίσουμε σε κάποιο από τα λιμάνια μας και θα προσφέρουμε και μία κούπα καφέ στο πλήρωμά του».
Το ότι πολλάκις πάντα τα τουρκικά πολεμικά παραβαίνουν τους κανόνες της αβλαβούς διέλευσης, το κάνει ... γαργάρα ο θρασύτατος Νταβούτογλου...

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ CHEMTRAILS?


ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ CHEMTRAILS?

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που για πρώτη φορά διάβασα και έμαθα για τους χημικούς αεροψεκασμούς, τα chemtrails, όμως ακόμη θυμάμαι την πρώτη μου αντίδραση:

είχα θυμώσει που κάποιοι έχουν το θράσος να μας κρύβουν τον ήλιο! Με ποιό δικαίωμα κάνουν κάτι τέτοιο!?... σκεφτόμουν και οργιζόμουν με το απάνθρωπο θράσος τους...

Τότε δεν γνώριζα σχεδόν τίποτε για όλα αυτά, όμως η διαίσθηση μου και μόνο μου είχε δώσει άμεσα τη σωστή απάντηση... 

Τα τελαυταία χρόνια στέκομαι πλέον ιδιαίτερα στο ζήτημα του ήλιου και της ευεργετικής επίδρασης του στη ζωή και έχω γράψει αρκετές φορές, πως αν κάτι το καταφέρνουν με τα chemtrails "πολύ καλά" είναι να μας στερούν τον ήλιο. Πολύ πριν μας δηλητηριάσουν με όλα τα κατάλοιπα των ψεκασμών που εισπνέουμε και κατακριμνίζονται στη Γη έχουν ήδη προσβάλει την υγεία μας στερώντας μας τη βασική για τη Ζωή μας βιταμίνη D που παράγει ο οργανισμός μας κατά τη διάρκεια της ημέρας με τη βοήθεια του ήλιου.

Βέβαια την προσλαμβάνουμε και από την τροφή μας, όμως με τίποτε αυτές οι ποσότητες δεν επαρκούν και δεν καλύπτουν τις ανάγκες μας...

Αν μελετήσει κανείς τις λειτουργίες του σώματος μας που συνδέονται με τη βιταμίνη D γίνεται σαφές πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί που εκτελούν τους χημικούς αεροψεκασμούς και μας τη στερούν μαζικά.  Το γεγονός πως το κλίμα του πλανήτη μας έχει γίνει ψυχρότερο κατά την τελευταία δεκαετία -με τη συστηματική εκτέλεση των αεροψεκασμών- είναι μονάχα μια "παρενέργεια" τους... καθώς μπλοκάρουν την ηλιακή ακτινοβολία σε πλανητικό επίπεδο...

Αυτό που θα έπρεπε να έχει ξεσηκώσει κάθε ζωντανό οργανισμό στον πλανήτη είναι η θανάσιμη "αδιαφορία" (ή σκοπιμότητα?) των εκτελεστών του προγράμματος αεροψεκασμών που σκοτώνουν την ίδια τη ζωή αποκόπτοντας τη από το ζωοδότη ήλιο...

Αυτό είναι το πιο προφανές σημείο της δράσης τους και δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να κατανοήσει τις επιπτώσεις. Με λίγη παρατήρηση και με σωστή σύνδεση όλων των γνωστών παραμέτρων βγαίνουν και τα συμπεράσματα και αυτά τα έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές μέχρι σήμερα. Με το βίντεο όμως που ακολουθεί έχουμε πλέον και αριθμούς και στοιχεία από την ιατρική κοινότητα, η οποία κρούει των κώδων του κινδύνου όσων αφορά την έλλειψη της βιταμίνης D που σαν "νέα μάστιγα" καλπάζει με αυξανόμενο ρυθμό κατά την τελευταία δεκαετία και οδηγεί σε διάφορες ασθένειες τους ανθρώπους...
Συνδέστε και τα παρακάτω και θα κατανοήσετε το μέγεθος της εγκληματικής δράσης αυτών που αποφάσισαν και σκορπούν παντού chemtrails: 
Αναλογιστείτε επίσης το εξής: ο άνθρωπος είναι ικανός να ζήσει ακόμη και μόνο με τον ήλιο- δίχως τροφή!
Επιπλέον, γνωρίζοντας την πολυεπίπεδη ωφελιμότητα του ήλιου, ειδικά όσων αφορά τη συνείδηση μας αξίζει να δουμε και τα παρακάτω, κατανοώντας τι πραγματικά θέλουν να εμποδίσουν με τα chemtrails.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ


ΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ


Σημείωση Επιστήμης: Στο Βόρειο Πόλο του Κρόνου το διαστημόπλοιο VOYAGER 1 φωτογράφησε έναν τεράστιο εξαγωνικό σχηματισμό διαμέτρου 25.000 χιλιομέτρων. 
Στη συνέχεια το CASINI φωτογράφησε ξανά αυτό τον τεράστιο εξαγωνικό σχηματισμό του Βόρειου Πόλου του Κρόνου.




Η επίσημη άποψη είναι οτι αποτελεί ατμοσφαιρικό μετεωρολογικό σχηματισμό. Βρίσκεται σταθερά στο ίδιο σημείο του πλανήτη και δεν έχει εξηγηθεί ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείται. 


Στο νότιο πόλο του πλανήτη υπάρχει ένας σταθερός κυκλώνας με διάμετρο περίπου 8.500 χιλιόμετρα.


Βλέπετε κάτι περίεργο σε όλα αυτά; Ο Κρόνος είναι ο 6ος σε σειρά απο τον Ηλιο πλανήτης του Ηλιακού μας συστήματος. 


Θυμηθείτε το ρόλο του Κρόνο στη μυθολογία, τα "Κρόνια γένη", συνδέστε τα σαν πάζλ και ίσως οι φωτογραφίες αυτές γίνουν πιο κατανοητές. Στις νεότερες φωτογραφίες των δορυφόρων ο σχηματισμός φαίνεται ότι είναι καθαρά μετεωρολογικός. Στην παλαιότερη όμως φωτογραφία φαίνεται ότι υπάρχει κάτι άλλο σταθερό που προκαλεί την δημιουργία αυτού του σχηματισμού.




Φυσικά αυτή η άποψη είναι ανεπίσημη..Είναι εικασία. Ξέρω τις αντιρρήσεις κάποιων. Αλλά γιατί να έχουμε περιορισμούς στη σκέψη μας; Γιατί να βάζουμε μόνοι μας περιορισμούς στη σκέψη μας;



Οι αρχαίοι Ελληνες είχαν το θεό Ποσειδώνα, ως θεό της θάλασσας. Δείτε την πλήρη περιστροφή του Ποσειδώνα. 

Θαυμάστε τον καταγάλανο πλανήτη του Ποσειδώνα. Μοιάζει σαν να είναι γεμάτος μόνο με νερό. Ενας μακρινός παρατηρητής έτσι θα το έβλεπε. Αυτές οι σκέψεις είναι αφορμή για περαιτέρω διερεύνηση. Ίσως δεν ήταν τυχαίο που τον θεωρούσαν θεό της θάλασσας. Τί ήξεραν περισσότερο οι αρχαίοι για αυτά τα ουράνια σώματα;


Φυσικά ο Ποσειδώνας και το χρώμα του δεν φαίνεται με γυμνό μάτι. Όσο για το εξάγωνο του Κρόνου αυτό και αν είναι πρακτικά αδύνατο.


Είναι καιρός να αντιμετωπιστούν τα αρχαία κείμενα, όχι σαν μύθοι, αλλά ως απομεινάρια μιας πανάρχαιας τεχνολογικής γνώσης.


Να θυμήσω σαν τελευταίο την δήλωση του Οπενχάϊμερ, του δημιουργού της ατομικής βόμβας, ο οποίος ρωτήθηκε αν είναι η πρώτη ατομική πυρηνική έκρηξη αυτή που πραγματοποιήθηκε. Ο Οπενχάϊμερ απάντησε "ναι είναι η πρώτη στην σημερινή ανθρωπότητα". Τι ήξερε ο Οπενχάϊμερ

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο.......

Απίστευτη προβοκάτσια στο διαδίκτυο με την Κρήτη

του Κώστα Χαρδαβέλλα


Ελεεινή προβοκάτσια εξελίσσεται στο διαδίκτυο με στόχο διαμελισμό της Ελλάδας με ανεξαρτησία της Κρήτης.
Μετά την εμφάνιση από μεγάλη γαλλική εταιρία επίπλωσης δημοσίων χώρων, μίας λίστας στο διαδίκτυο, όπου η Κρήτη εμφανίζεται ως κράτος (κι όχι σαν κομμάτι της ελληνικής επικράτειας και το θέμα παρουσίασε πρώτο το newsbomb πριν από 20 ημέρες), τώρα νέο χτύπημα έρχεται από τη Γερμανία.


Η σημαία της «ανεξάρτητης» Κρήτης που έχει ένα λευκό σταυρό και στο επάνω τετράγωνο ένα λευκό αστέρι κυματίζει πλέον στις βιτρίνες των διεθνών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Υπάρχει συγκεκριμένο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα στη Βόννη, το οποίο πουλά με ένα κλικ τη σημαία της «ανεξάρτητης» Κρήτης στη φιλική τιμή των 9,90 ευρώ με τα μεταφορικά από Γερμανία.
Η διαδικτυακή διεύθυνση του καταστήματος είναι: http://cgi.ebay.de/Kreta-Insel-Griechenland-Fahne-Flagge-Grosse-1-50x0-90-/220557661932?pt=Flaggen&hash=item335a42d6ec#ht_1537wt_982
To ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών έχει ενημερωθεί για την άθλια αυτή προβοκάτσια σε βάρος της Ελλάδας και την ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει έντονη αντίδραση στη γερμανική κυβέρνηση και στον κεντρικό σέρβερ του ηλεκτρονικού δικτύου που πουλάει τη σημαία της 
Κρήτης.

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Γενναία δήλωση του Αυστραλού Πρωθυπουργού!!! - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ !.


Γενναία δήλωση του Αυστραλού Πρωθυπουργού!!! - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ !.



ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ KEVIN RUD!!!!!!
«Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί που πρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα να ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή την κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Bali, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.Η κουλτούρα μας.... εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειες και νίκες από εκατομμύρια άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν την ελευθερία.

Η κύρια γλώσσα που μιλάμε είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά,τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα Γιαπωνέζικα, τα Ρώσικα ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν θέλετε να γίνετε μέρος της κοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας! Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στο Θεό. Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό κίνημα, αλλά γεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές, ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει, λοιπόν, να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας. Αν ο Θεός μας σας προσβάλλει, σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου για να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας. Θα δεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις. Αυτό που ζητάμε είναι να δεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας με αρμονία, χαρά και ειρήνη.

Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη και ο δικός μας τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε κι εσείς. Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και να μουρμουρίζετε για τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που δίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τον τρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μια άλλη μεγάλη ελευθερία της Αυστραλίας:Το δικαίωμα να φύγετε! Αν δεν είσαστε ευχαριστημένοι, τότε φύγετε!

Δε σας φέραμε εδώ με το ζόρι.
Εσείς διαλέξατε να έρθετε.
Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!»


Read more: http://gorilaki.blogspot.com/2011/03/blog-post_1937.html#ixzz1Fky20Ruf

Godex Gigas: Ένα βιβλίο που δεν φτιάχτηκε από ανθρώπινα χέρια


Godex Gigas: Ένα βιβλίο που δεν φτιάχτηκε από ανθρώπινα χέρια

Το βιβλίο αυτό ή Codex Gigas ή όπως είναι γνωστό η Βιβλός του Διαβόλου...
είναι το μεγαλύτερο σε μέγεθος βιβλίο απο την μεσαιωνική εποχή. Έχει ύψος 92 εκατοστά , πλάτος 50 εκατοστά και 
πάχος 22 εκατοστά. Αριθμεί 310 σελίδες φτιαγμένες μάλλον από μοσχαρίσιο δέρμα , εξαιρετικά ακριβό εκείνη την εποχή. Το βιβλίο δεν είναι σατανικού περιεχομένου αλλά είναι η Βίβλος στην λατινική της εκδοχή χωρίς τις Πράξεις των Αποστόλων και την Αποκάλυψη. Ονομάστηκε η Βίβλος του Διαβόλου γιατί έχει μια εικόνα του Εωσφόρου σε κάποια από της σελίδες της αλλά και εξαιτίας του θρύλου που συνοδεύει το βιβλίο.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιος μοναχός σε ένα μοναστήρι Βενεδεκτίνων παρέβηκε σοβαρούς κανόνες της μοναστικής ζωής και έτσι αποφάσισαν οι υπόλοιποι μοναχοί να τον χτίσουν μέσα σε ένα δωμάτιο για την υπόλοιπη ζωή του. Ο μοναχός για να γλιτώσει απο την τιμωρία αυτή πρότεινε να δημιουργήσει ένα βιβλίο σε μια νύχτα μόνο ,προς δόξα του μοναστηριού και σε εντάλαγμα οι μοναχοί θα τον άφηναν να ζήσει. Έτσι και έγινε ο μοναχός άρχισε να δουλεύει αλλά όπως ήταν φυσικό δεν θα μπορούσε να τελειώσει το βιβλίο σε μια νύχτα. Έτσι έκανε μια προσευχή αλλά όχι στον Θεό αλλά στον Διάβολο! Ζήτησε έτσι να του φτιάξει το βιβλίο και να πάρει την ψυχή του . Το βιβλίο ήταν έτοιμο μέχρι το πρωί και ο μοναχός γλίτωσε τουλάχιστον απο τους άλλους μοναχούς.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι πως σύμφωνα με έρευνες που έγιναν οι ειδικοί υπολόγισαν πως για να δημιουργηθεί το βιβλίο αυτό απο έναν άνθρωπο σύμφωνα με τα μέσα της εποχής και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν θα ήταν απαραίτητα 20 χρόνια. Ωραία θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος πως ίσως όλα είναι μια φάρσα και πως πολλοί μοναχοί κάθησαν και έφτιαξαν το βιβλίο σε μικρό χρονικό διάστημα . Και πάλι όμως σύμφωνα με γραφολόγους το βιβλίο φτιάχτηκε απο έναν μόνο άνθρωπο. Δεν αλλάζει σε κανένα σημείο ο γραφικός του χαρακτήρας και δεν υπάρχει ούτε ένα λάθος. Επίσης αυτο που είναι αδιανόητο είναι πως ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο απο την σελίδα 1 μέχρι και την σελίδα 310 δίχως να δείχνει σημεία κόπωσης στην γραφή του. Ένας φυσιολογικός άνθρωπος αρκεί να γράψει 2-3 σελίδες με το χέρι και έπειτα τα γράμματα σιγά σιγά θα αλλάζουν καθώς το χέρι θα κουράζετε . Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει στο βιβλίο αυτό αφού απο το πρώτο γράμμα μέχρι και το τελευταίο δεν υπάρχει καμμία αλλαγή στο παραμικρό! Το βιβλίο υπάρχει στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Σουηδίας αλλά σπάνια το εμφανίζουν.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Godex Gigas: Ένα βιβλίο που δεν φτιάχτηκε από ανθρώπινα χέρια http://24wro.blogspot.com/2011/03/godex-gigas.html#ixzz1FkOO1xng

Η NASA δημοσίευσε φωτογραφία υπερυψηλής ανάλυσης από τη Σελήνη


Η NASA δημοσίευσε φωτογραφία υπερυψηλής ανάλυσης από τη Σελήνη

Η NASA δημοσίευσε μια φωτογραφία μωσαϊκό από λήψεις που τραβήχτηκαν από την κάμερα του διαστημικού αεροσκάφους Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO). Η φωτογραφία συντέθηκε από 1.300 ξεχωριστές ασπρόμαυρες λήψεις κι έχει ανάλυση 24.000pixels.

To LRO φωτογραφίζει τη Σελήνη από το 2009 και από ύψος 30 χιλιομέτρων. Τη φωτογραφία σε πλήρη ανάλυση μπορείτε να τη κατεβάσετε από το site του LRO ενώ έχει μέγεθος 549ΜΒ.
ΠΗΓΗ((http://obelix7.blogspot.com/2011/03/nasa.html))

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

VIDEO - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΟΣΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΕΙ Η NASA!.


VIDEO - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΟΣΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΕΙ Η NASA!.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf5xCHXQbZNSR9Wk1u9zzPqJpmrc02WL83xhGsThVuGaCKKBoe5gHQ4pRbdesKqmB9Hkt-3DR71hWAdXLLyWcEu1_UN-tKTdrrIkHsidg6kAgsLZrqUu7w5Yqu3amFiVYQimUpak-GZ3Y/s1600/aurora-borealis.jpgTα φαινόμενα πολλές φορές απατούν... Ούτε είναι ο κόσμος γύρω μας όπως τον παρουσιάζουν...
Ένα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό βίντεο κάνει εδώ και καιρό το γύρο του κόσμου μέσα από το διαδίκτυο, φέρνοντας στο φως τα "μυστικά" που κρύβονται μέσα σε επίσημες φωτογραφίες και επίσημα βίντεο της NASA. Μήπως τελικά δεν.....
είμαστε μόνοι μας σε αυτό το σύμπαν; όσο δύσπιστοι κι αν είστε, κάντε pause στο βίντεο, και αναζητήστε τις φωτογραφίες της NASA απλά πληκτρολογώντας τους κωδικούς αριθμούς τους στο Google. Προσοχή: Βεβαιωθείτε ότι η παραπομπή που σας εμφανίζει είναι η επίσημη (!) σελίδα της NASA (να έχει κατάληξη nasa.gov). Το αποτέλεσμα της αναζήτησης θα σας αφήσει άφωνους!!!
Tα συμπεράσματα δικά σας.

Απολαύστε το βίντεο:

Πηγή http://neosteki.blogspot.com 

ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ rfid ΗΠΑ

Απειλούνται με εξαφάνιση τρία στα τέσσερα είδη στη Γη


Απειλούνται με εξαφάνιση τρία στα τέσσερα είδη στη Γη


Ο πλανήτης στα πρόθυρα της 6ης μαζικής εξαφάνισης

Συναγερμό σημαίνουν οι επιστήμονες εκτιμώντας πως η Γη βρίσκεται στα πρόθυρα- αν όχι στο μέσο- της έκτης μαζικής εξαφάνισης ειδών στην ιστορία της, ανάλογης με αυτή που έβαλε οριστικά στο παρελθόν τους δεινοσαύρους!

Νέα επιστημονική μελέτη υπολογίζει ότι τα τρία τέταρτα των σημερινών ζώντων οργανισμών μπορεί να έχουν εξαφανιστεί μέσα στα επόμενα 300 χρόνια και σε κάθε περίπτωση μέσα στους επόμενους 22 αιώνες - αν οι άνθρωποι δεν αλλάξουν μαζικά τις συνήθειές τους.


Σύμφωνα με τη δαρβινική θεωρία της φυσικής επιλογής και της εξέλιξης, είναι αναμενόμενο ότι τα είδη θα εμφανίζονται και θα εξαφανίζονται στο πέρασμα του χρόνου. Όμως όταν τα τρία τέταρτα των συνολικών ειδών εξαφανίζονται σχετικά γρήγορα (όπως συνέβη πέντε φορές μέχρι σήμερα), τότε αυτό συνιστά μαζική εξαφάνιση και σε αυτήν ακριβώς την πορεία φαίνεται να βρίσκεται ήδη ξανά ο πλανήτης μας, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Η Γη έχει ήδη γνωρίσει πέντε τέτοιες μαζικές εξαφανίσεις κατά τα τελευταία 540 εκατ. χρόνια (από τότε που υπάρχουν πολύπλοκοι οργανισμοί), με πιο γνωστή αυτή που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους περίπου πριν από 65 εκατ. χρόνια, έπειτα από την πρόσκρουση αστεροειδούς στον πλανήτη μας. Η νέα εξελισσόμενη έκτη μαζική εξαφάνιση δεν έχει φυσικά αίτια, αλλά οφείλεται στις ανθρώπινες δραστηριότητες και τις συνέπειες τους, όπως την κλιματική αλλαγή, λένε οι ερευνητές. 

Οι Αμερικανοί επιστήμονες, μελετώντας τα υπάρχοντα απολιθώματα ζώων, υπολόγισαν ότι ο ρυθμός με τον οποίο πέθαιναν τα θηλαστικά κατά τα τελευταία 65 εκατ. χρόνια, είναι μικρότερος από δύο είδη ανά ένα εκατομμύριο χρόνια. Όμως κατά τα τελευταία 500 χρόνια, το λιγότερο 80 από τα αρχικά περίπου 5.570 είδη θηλαστικών έχουν εξαφανιστεί, σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις των βιολόγων, ένας ρυθμός πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που καταγράφηκε στις προηγούμενες μαζικές εξαφανίσεις. Για αυτό το λόγο, οι ερευνητές εκτιμούν ότι ήδη ξεκίνησε μια νέα μαζική καταστροφή των ειδών που μπορεί να διαρκέσει πολλές χιλιάδες χρόνια.

Αν όλα τα θηλαστικά που σήμερα θεωρούνται ότι απειλούνται με εξαφάνιση, όντως εξαφανιστούν μέσα στα επόμενα 100 χρόνια, τότε σε περίπου 300 χρόνια από τώρα, το 75% όλων θηλαστικών δεν θα υπάρχει πια. «Κοιτάξτε έξω από το παράθυρό σας και φανταστείτε αν θα θέλατε να ζείτε σε έναν κόσμο, όπου τα τρία τέταρτα των ζωντανών οργανισμών δεν θα υπήρχαν πια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της έρευνας.

Οι ερευνητές επέκτειναν πέρα από τα θηλαστικά τις εκτιμήσεις τους και υπολόγισαν ότι από τα αμφίβια ως τα πουλιά, τα ερπετά, τα φυτά και τις άλλες μορφές ζωής, περίπου το 1% έως 2% του συνόλου των ειδών έχει ήδη εξαφανιστεί και το 20% έως 50% απειλείται.

Πάντως, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι συγκρίσεις με το παρελθόν δεν είναι καθόλου εύκολες, καθώς το αρχείο των απολιθωμάτων έχει πολλά κενά, καθιστώντας αδύνατη την καταγραφή κάθε είδους που εξελίχτηκε στη Γη και κάποια στιγμή εξαφανίστηκε. Τα «χαμένα» αυτά είδη, σύμφωνα με μερικές εκτιμήσεις, μπορεί να αποτελούν ακόμα και το 99% όλων των ειδών που κάποτε υπήρξαν.

Επιπλέον, η χρονολόγηση των απολιθωμάτων δεν είναι πάντα εύκολη, με συνέπεια, όταν ανακαλύπτεται μια προηγούμενη μαζική καταστροφή, να μην είναι εύκολο να προσδιοριστεί αν αυτή κράτησε ένα «σαββατοκύριακο», μια δεκαετία ή 10.000 χρόνια. Η έρευνα εστιάστηκε στα θηλαστικά, ακριβώς επειδή σε αυτά το αρχείο των απολιθωμάτων είναι πιο πλήρες και πιο ακριβές

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Απαχθείσα περιγράφει λεπτομερειακά τους εξωγήινους

O ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ DNA


O ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ DNA


Ο ήλιος για μια ακόμη φορά φαίνεται πως δίνει το σύνθημα της ζωής και της προσαρμογής της στον πλανήτη μας. Μελέτες διαφόρων επιστημόνων δείχνουν πως σωματίδια που εκπέμπονται από τον ήλιο (τα νετρίνια) επηρεάζουν την ύλη στον πλανήτη μας. Εκτός αυτού και δεδομένου πως το ανθρώπινο σώμα περιέχει και ραδιενεργά στοιχεία που επηρεάζονται....άμεσα από τις εν λόγω ηλιακές εκπομπές σωματιδίων επηρεάζεται και μεταλλάσσεται και το ανθρώπινο σώμα!
Ο πίνακας στο βίντεο που ακολουθεί αναφέρεται στα εξής ραδιενεργά στοιχεία εντός του ανθρώπινου σώματος:
Potassium 40
Carbon 14
Rubidium 17
Lead 210
Tritium H3
Uranium 238
Radium 238
Radium 226

 

Στο σημείο αυτό αναρωτιέμαι κατά πόσο οι χημικοί αεροψεκασμοί (chemtrails) αποτελούν εν τέλει αυτό που υποψιαζόμουν από καιρό: μια μέθοδο παρεμπόδισης της συνειδησιακής ανόδου του ανθρώπου...
 

Δεδομένου πως αρκετοί επιστήμονες αλλά και ερευνητές, όπως και πνευματικοί Δάσκαλοι είχαν εκφράσει την άποψη πως μέσω της ηλιακής δραστηριότητας ενεργοποιείται στις μέρες μας ένα μέρος του DNA μας που θα επιφέρει μια άνοδο της συνειδητότητας των ανθρώπων με αποκορύφωμα τις γιγαντιαίες ηλιακές εξάρσεις που αναμένονται το 2012...
Ουσιαστικά μιλούσαν όλοι τους για ένα είδος μετάλλαξης, η οποία όμως δεν θα άλλαζε το σωματότυπο του ανθρώπου, αλλά τις ικανότητες και ιδιότητες του...
Πέραν τούτου σε παλαιότερη έρευνα μου σχετικά με τη γρίπη των χοίρων είχα βρει κάποια στοιχεία που μιλούσαν για το ενδεχόμενο οι "γρίπες" να αποτελούν "εξαγνισμούς", ήπιες δηλαδή μεταλλάξεις και προσαρμογές των ανθρώπων εξαιτίας "ιών" που έρχονται από το διάστημα...
Και εδώ αναρωτιέται κανείς κατά πόσο οι νέες εξάρσεις γρίπης μπορεί να αποτελούν φαινόμενο που σχετίζεται με τα σωματίδια που στέλνει ο ήλιος και κατά πόσο εν τέλει τα εμβόλια αποτελούν επίσης μια μέθοδο παρεμπόδισης της συνειδησιακής προσαρμογής της ανθρωπότητας σε ένα ανώτερο επίπεδο...