Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Στην Κερατέα γίνεται της Αιγύπτου...και όμως το χουντικό καθεστώς σφυρίζει αδιάφορα!


Στην Κερατέα γίνεται της Αιγύπτου...και όμως το χουντικό καθεστώς σφυρίζει  αδιάφορα!

Οι κάτοικοι της περιοχής πολεμούν, κυριολεκτικά όπως φαίνεται στο βίντεο, 2 μήνες με τους εντολοδόχους τους χουντικού πράσινου καθεστώτος.Μέσα σε αυτό το χουντικό καθεστώς φυσικά συμμετέχει και ο τομέας της ενημέρωσης και της "ανεξάρτητης" και "αντικειμενικής" πληροφόρησης που παρέχουν τα δελτία ειδήσεων της τηλεόρασης, τα οποία επιμελώς φροντίζουν να κρατούν όλους τους Έλληνες στο σκοτάδι αναφορικά με ότι συμβαίνει τόσο καιρό στην Κερατέα.
Οι εικόνες που παρακολουθούμε εδώ και καιρό στα βίντεο που ανεβαίνουν στο διαδίκτυο από τις μάχες των κατοίκων με τους αστυνομικούς δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις υπόλοιπες κοινωνικές εξεγέρσεις που πολυδιαφημίστηκαν όλο αυτό το διάστημα από τα "ελληνικά" κανάλια της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Από την μια πλευρά λοιπόν έχουμε να κάνουμε με τα πλήρως καθοδηγούμενα "Μέσα Ενημέρωσης" και από την άλλη με τις επιταγές μιας χουντικής κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ - ΔΝΤ η οποία δεν διστάζει να δίνει εντολές ξυλοδαρμού σε ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες που ΔΙΚΑΙΩΣ διαδηλώνουν για την κατασκευή χώρου υγειονομικής ταφής δίπλα στις αυλές των σπιτιών τους. Δεν διστάζουν επίσης και οι εντολοδόχοι της πράσινης χούντας, που μετα λύπης μας παίζουν έναν θλιβερό ρόλο αυτή τη στιγμή, οι αστυνομικοί, να επιτίθενται και να κτυπούν Έλληνες και Ελληνίδες κάθε ηλικίας χωρίς κουκούλες και χωρίς ίχνος "πολεμικών" αντικειμένων επάνω τους, όπως φαίνεται και στο βίντεο.
Από την άλλη πλευρά η ίδια χουντική πράσινη κυβέρνηση και οι εντολοδόχοι αυτής, δεν τολμούν να αγγίξουν κανέναν λαθρομετανάστη που έχει καταστήσει το κέντρο της Αθήνας άβατο για τους Έλληνες. Δεν τολμούν να αγγίξουν κανέναν λαθρομετανάστη από αυτούς που σπέρνουν τον πανικό στους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, αλλά όμως τολμούν να ξυλοκοπούν ΕΛΛΗΝΕΣ και ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ...! Ακόμα και οι ίδιοι οι αστυνομικοί κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάξουν στάση και να δουν την πραγματικότητα κατάματα. Η δουλειά τους δεν είναι να υπηρετούν το πολιτικό σύστημα όταν αυτό παραβιάζει το Σύνταγμα, με βάση το οποίο η αστυνομία πρέπει να μεριμνά για την ασφάλεια των ΕΛΛΗΝΩΝ πολιτών και ΟΧΙ να τους ξυλοκοπεί χωρίς λόγο και αιτία, όταν είναι πλέον εμφανέστατο πως το δίκαιο είναι με το μέρους τους!
Κλείνοντας, πολλοί απόρρησαν για την στρατιωτική άσκηση που πραγματοποιήθηκε στο Κιλκίς με σκοπό την εξάσκηση του στρατού για καταστολή κινημάτων...! Το γνωρίζουν ότι πολύ σύντομα ο κόσμος θα βγεί μαζικά στο δρόμο. Πρέπει όμως να γνωρίζουν πως δεν θα μπορούν με κανέναν τρόπο να τον σταματήσουν.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Η1Ν1 ΩΣ "ΕΠΟΧΙΚΟ"! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..


ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Η1Ν1 ΩΣ "ΕΠΟΧΙΚΟ"! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..

Και όμως εμβολιάστηκαν τελικά εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες κατα της Νέας Γρίππης Η1Ν1 ! Υπουλα σκοτεινά και μεθοδικά η Νέα Τάξη κατάφερε τελικά σε μεγάλο βαθμό αυτό που την προηγούμενη χρονιά απέτυχε να εφαρμόσει μετά τις αποκαλύψεις για τη επικινδυνότητα του εμβολίου κατά της γρίππης των "χοίρων" και την παγκόσμια κατακραυγή.
Φέτος πιό πονηροί και προετοιμασμένοι δεν άφησαν άλλη επιλογή. Ύπουλα σατανικά και μεθοδικά εγκλώβισαν τον κόσμο, δημιούργησαν ΕΝΑ εμβόλιο για την...γρίππη εποχική και νέα.... Και δεν είπαν τίποτε. Και χιλιάδες χιλιάδων Έλληνες απο βρέφη και μικρά παιδιά μέχρι ευπαθείς ομάδες και ηλικιωμένοι έγιναν τα νέα πειραματόζωα της Νέας Τάξης. Ο Θεός να βάλει το χέρι του...
Που να μείνει χρόνος για ενημέρωση,το μνημόνιο τα κατάπιε όλα και ο Έλληνας ζαλισμένος δεν ασχολήται με σχεδόν τίποτε άλλο.Και τώρα μήνες μετά τον μαζικό εμβολιασμό μεγάλου τμήματος του πληθυσμού και ενώ ξεκίνησαν και πάλι τα κρούσματα καθώς και τα θύματα της νέας γρίππης να αυξάνουν έσκασε η αλήθεια για τους ανυποψίαστους Έλληνες πολίτες που ήδη εμβολιάστηκαν:
Ο Παθολόγος - Λοιμοξιολόγος κ.Παναγιώτης Κολλάρας ως καλεσμένος στο μεσημεριανό δελτίο Ειδήσεων της ΕΤ-3 της 7/2/2011 για να μιλήσει για την έξαρση των κρουσμάτων και θυμάτων της νέας γρίππης,είπε: ότι όσοι εχουν κάνει το εποχικό εμβόλιο απο τον Οκτώβριο είναι ΚΑΛΥΜΕΝΟΙ και για τον ιό της Νέας Γρίππης Η1Ν1 καθώς δεν υπάρχει ξεχωριστό εμβόλιο φέτος αλλά ενσωματώθηκε στο εποχιακό "! Κάλεσε δε και τους υπόλοιπους Έλληνες να εμβολιαστούν γρήγορα να προλάβουν την έξαρση της επιδημίας...
Μιλάμε δηλαδή για την μέγιστη εξαπάτηση του Ελληνικού Λαού που τελικά εν αγνοία του έκανε το νέο εμβόλιο κατα χιλιάδες αφού κανένας δεν τον ενημέρωσε πρίν... ως εποχικό!
Προσοχή λοιπόν όσοι σταθήκατε τυχεροί και δεν εμβολιαστήκατε ως τώρα,διότι κατευθυνόμενα τα Μ.Μ.Ε. θα σπείρουν τον πανικό όπως την προηγούμενη χρονιά ώστε να κάνουν το νέο εμβόλιο όσοι περισσότεροι γίνεται ως εποχικό δήθεν και ακίνδυνο. Μην τους εμπιστεύεστε είναι επικίδυνοι και απατεώνες. ΠΡΟΣΟΧΗ 

Πανουσης - Παραγγελια πιτσας στο μελλον

Από 740 ευρώ στα 621 ο μισθός για τους... νέους κάτω των 25!


Από 740 ευρώ στα 621 ο μισθός για τους... νέους κάτω των 25!

http://www.star.gr/uploads/images_resize/2011/02/79840_1554.jpgΑλλάζει τελείως το τοπίο στον τομέα των εργασιακών από τις νέες απαιτήσεις της τρόικας και από τα… ψιλά γράμματα στον τελευταίο νόμο.

Οι ανατροπές είναι δραματικές για όσους εργάζονται με σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς

-όποια σύμβαση ΔΕΝ αναφέρει ρητώς ότι ΔΕΝ είναι «δοκιμής» θα θεωρείται τέτοια για… πάντα! Όποια στιγμή θέλει ο εργοδότης θα μπορεί να πει το «αντίο» και να μην πληρώσει ούτε ένα ευρώ αποζημίωση

-σύμβαση μισθωτού πέραν του 12μήνου (από 12 μήνες έως 2 χρόνια) μπορεί να διακοπεί χωρίς αποζημίωση, αν ο εργαζόμενος έχει ενημερωθεί ένα μήνα πριν

-μειωμένες αποζημιώσεις 50% αν ο εργαζόμενος ενημερωθεί 12 μήνες πριν (μέχρι τώρα ήταν 24 – χάνει γύρω στα 42.000 ευρώ)

-ειδικές επιχειρησιακές συμβάσεις θα προβλέπουν την δυνατότητα συμφωνίας εργαζομένων – εργοδοτών με χαμηλότερους μισούς.

Επίσης, μεγάλο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν και οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας, καθώς νέοι ηλικίας κάτω των 25 ετών θα αμείβονται με το 84% του κατώτατου μισθού, δηλαδή θα παίρνουν περίπου 621 ευρώ!

Τέλος, το ωρομίσθιο για τους εργαζομένους με μειωμένο ωράριο θα καταβάλλεται χωρίς την προσαύξηση του 7,5%, αναφέρουν Τα Νέα.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Από 740 ευρώ στα 621 ο μισθός για τους... νέους κάτω των 25! http://24wro.blogspot.com/2011/02/740-621-25.html#ixzz1DTkrqsYj

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Eλληνας πιλότος για chemtrails

Τα ΜΑΤ του Στρατού σε δράση - Βίντεο-σοκ από την άσκηση στο Κιλκίς!


Τα ΜΑΤ του Στρατού σε δράση - Βίντεο-σοκ από την άσκηση στο Κιλκίς!

Ο εξοπλισμός τους είναι πλήρης και η εκπαίδευσή τους όπως θα διαπιστώσετε δεν δείχνει να προορίζεται μόνο για τις πύλες των στρατοπέδων

Οι διαβεβαιώσεις του ΥΕΘΑ ότι "οι δυνάμεις του στρατού δεν προορίζονται για την καταστολή διαδηλώσεων πολιτών,αλλά μόνο για προστασία μονάδων"...δεν προκύπτουν από το βίντεο της άσκησης ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ που έγινε τη Παρασκευή στο Κιλκίς.
Όπως θα διαπιστώσετε μετά το πρώτα τρία-τέσσερα λεπτά του βίντεο όπου παρουσιάζεται μία κανονική στρατιωτική άσκηση, ο στρατός μας έχει πλέον κανονικά "ΜΑΤ και ΜΕΑ " και προφανώς θα έχει και τον δικό του...Αρκουδέα, για να θυμηθούμε και τα συνθήματα του παρελθόντος!

Πλανήτης Άρης: Οι αμμόλοφοι …μετακινούνται


Πλανήτης Άρης: Οι αμμόλοφοι …μετακινούνται


Οι τεράστιοι αμμόλοφοι που βρίσκονται στο βόρειο ημισφαίριο του πλανήτη Άρη, δεν είναι στατικοί. Μεταβάλλονται σταδιακά με πολύ αργές κινήσεις, σύμφωνα με την εικόνα υψηλής ανάλυσης του τηλεσκοπίου, του MarsReconnaissananceOrbiter (MRO),όπως αναφέρεται στο AFP.
 Η κάμερα υψηλής ανάλυσης HIRISE (HighResolution ImagingScience Experiment) που βρίσκεται επάνω στοMRO μετέφερε εικόνες οι οποίες αναλύθηκαν στα πλανητικά εργαστήρια  του πανεπιστημίου της Αριζόνας και έδειξαν ότι οι αμμόλοφοι του Άρη κινούνται και δεν είναι ακίνητοι, όπως πίστευαν μέχρι τώρα.
« Παλαιότερα οι επιστήμονες θεωρούσαν ότι οι αμμόλοφοι αυτοί ήταν στατικοί και πως είχαν δημιουργηθεί  σε παλαιότερους χρόνους όταν στον Άρη επικρατούσαν ισχυρότατοι άνεμοι σε σύγκριση με τους σημερινούς. Η διαπίστωση που έγινε,  ότι υπάρχει μετακίνηση σε αυτούς, μας εκπλήσσει πραγματικά», είπε ο Candice Hansen, ο κύριος ερευνητής της ανακάλυψης αυτής.


 Σύμφωνα με τους αστρονόμους,  η μεταβολή της θερμοκρασίας στην επιφάνεια του κόκκινου πλανήτη,  με την τήξη και το λιώσιμο των πάγων, δημιουργεί ισχυρές ριπές ανέμου που είναι πολύ πιο έντονες από αυτές που είχαν υπολογίσει.
Επιπρόσθετα το στρώμα πάγου που έχει επικαθήσει στους αμμόλοφους στην περίοδο τη άνοιξης  λιώνει, εξατμίζεται  και μεταβάλλεται σε αέρα.
«Αυτός ο αέρας είναι που μετακινεί τους αμμόλοφους του Άρη προκαλώντας  νέα αμμώδη οροπέδια, φαράγγια και χαώδης οπές», είπε ο Candice Hansen.
Οι επιστημονικές παρατηρήσεις έγιναν συνεχώς επί δύο   ‘αρειανά’  χρόνια, τα οποία αντιστοιχούν  με τέσσερα γήινα χρόνια.

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ



Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ



Ηνέα παγκόσμια κοινωνική μαγγανεία, η «ομογενοποίηση» του κόσμου μέσω του νέου Κώδικα Διατροφής και οι προβλεπόμενες συνέπειες για την υγεία μας.

Εκατομμύρια άνθρωποι αναμένεται να υποφέρουν από εκφυλιστικές παθήσεις, λόγω κακής διατροφής και περιορισμένης λήψης σημαντικών διατροφικών στοιχείων, εάν επιτραπεί στους ισχυρούς παγκόσμιους οργανισμούς να «ομογενοποιήσουν» τον κόσμο μέσω του νέου Κώδικα Διατροφής

Πολύ λίγοι είναι προς το παρόν εκείνοι που...
έχουν ακούσει για την ύπαρξη του Διατροφικού Κώδικα (Codex Alimentarius), ενώ και οι περισσότεροι από αυτούς δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν την εφιαλτική πραγματικότητα που κρύβεται πίσω από την πανίσχυρη αυτή εμπορική επιτροπή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Κώδικα, αποστολή του είναι να «προστατεύσει την υγεία των καταναλωτών και να διασφαλίσει την τήρηση των κανονισμών του διεθνούς εμπορίου, προωθώντας παράλληλα τον συντονισμό όλων των κανονισμών που αφορούν στην παραγωγή τροφής και λαμβάνονται από διεθνείς κυβερνητι­κούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς».

Η λειτουργία του Διατροφικού Κώδικα στηρίζεται σε μία σύμπραξη ανάμεσα στον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (Food and Agriculture Organization – FAO) και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (World Health Organization WHO).

Η ιστορία του Κώδικα αρχίζει το 1893, όταν οι επικεφαλής της Αυστρο-Ουγγρικής Αυτοκρατορίας αποφάσισαν ότι ήταν απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα σύνολο συγκεκριμένων οδηγιών, βάσει των οποίων τα δικαστήρια θα έκριναν τις υποθέσεις που σχετίζονταν με ζητήματα διατροφής και τροφίμων. Το όνομα που δόθηκε στις οδηγίες αυτές ήταν «Codex Alimentarius» και εφαρμόστηκε με επιτυχία έως την πτώση της αυτοκρατορίας το 1918.

Ωστόσο, εμπνευστής του διατροφικού κώδικα στη σύγχρονη -οργουελική- εκδοχή τιου (σύμφωνα με την εκπρόσωπο του Natural Solutions Foundation, Sp. Rima E. Laibow M.D., από ομιλία της στον αμερικανικό Εθνικό Οργανισμό Διατροφής – Codex and Nutricide, 2005) είναι, ο καταδικασμένος από το δικαστήριο της Νυρεμβέργης πρόεδρος της κολοσσιαίας Γερμανικής εταιρίας I.G. Farben, Fritz der Meer (νάτοι πάλι οι Γερμανοί!). Ήταν ο άνθρωπος που, μεταξύ άλλων, «εμπνεύστηκε» και το περίφημο λογότυπο «Arbeit Macht Frei» («Η εργασία απελευθερώνει»), το οποίο «κοσμούσε» την είσοδο του στρατοπέδου συγκέντρωσης στο Άουσβιτς.

Η εταιρία του derMeer παρασκεύαζε, από το θανατηφόρο μείγμα αερίων που χρησιμοποιούνταν στους περίφημους θαλάμους αερίων (Cyclone B), μέχρι τον χάλυβα και τα πυρομαχικά των Ναζί (μετά τη λήξη του Πολέμου και την καταδίκη 24 ατόμων από τα μέλη της -από το δικαστήριο της Νυρεμβέργης- η εταιρία «διασπάστηκε» σε τρεις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες, τις γνωστές BASFHoechst και Bayer). Η ιδέα που εισηγήθηκε ο derMeer μετά την αποφυλάκιση του αφορούσε στον έλεγχο του πληθυσμού μέσα από την τροφή η οποία έμελλε να υλοποιηθεί αρκετά χρόνια αργότερα.

Η επανεισαγωγή του Κώδικα Διατροφής αποφασίστηκε το 1962 σε μία συνεδρίαση του ΟΗΕ. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι η υπεύθυνη για τον Κώδικα Διατροφής επιτροπή είναι επιτροπή εμπορίουχωρίς υγειονομική αρμοδιότητα, παρόλο που χρηματοδοτείται κατά το 1/3 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Από το 2002, οπότε και οι μεγάλες βιομηχανίες επέλεξαν να στηρίξουν τον Κώδικα (παρά τις εισηγήσεις για αναίρεση του από μισθωμένο εξωτερικό σύμβουλο αξιολόγησης), αυτός χρησιμοποιείται με την κάλυψη πολυεθνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στους τομείς τόσο των φαρμάκων, όσο και των αγροτικών και χημικών προϊόντων, προωθώντας την αύξηση των κερδών τους και την υλοποίηση της ατζέντας τους για έλεγχο του παγκόσμιου πληθυσμού. Στην τελευταία συνεδρίαση για την προώθηση του Διατροφικού Κώδικα, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Ελβετία από τις 30 Ιουνίου έως τις 4 Ιουλίου 2008, αποφασίστηκε να τεθούν οι ΗΠΑ επικεφαλής χώρα της επιτροπής, με τη σταθερή υποστήριξη των συμμάχων τους (Αυστραλία, Αργεντινή, Βραζιλία, Καναδάς, Ινδονησία, Ιαπωνία, Μαλαισία, Μεξικό, Σιγκαπούρη και *Ε.Ε*.).
Συντονισμένη απειλή για την παγκόσμια υγεία:
Ο Κώδικας δρα υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, έχοντας τη λογική των ναπολεόντιων νόμων – αντί δηλαδή για τη συνήθη πρακτική, κατά την οποία αναγράφονται τα διατροφικά στοιχεία και οι ουσίες που απαγορεύονται, ο Κώδικας αναγράφει μόνο τα διατροφικά είδη που επιτρέπονται,καθιστώντας αυτομάτως παράνομη την κατοχή, παραγωγή και εμπορία οποιουδήποτε διατροφικού είδους και στοιχείου δεν περιλαμβάνεται σε αυτόν.

Όπως εξηγεί η δρ. Ριμα Λέυμποου, από την 1η Ιανουαρίου 2010, οπότε η εφαρμογή του Κώδικα θα γίνει υποχρεωτική για τα κράτη-μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, αν ένα κράτος-μέλος αρνηθεί να επικυρώσει ή να τηρήσει τους όρους του, χάνει αυτομάτως οποιαδήποτε προσφυγή γίνει εναντίον του από άλλο κράτος μέλος, όσο εξωφρενική και αν είναι αυτή.

Πολλοί κρατικοί οργανισμοί και υπηρεσίες, όπως η Διεύθυνση Θεραπευτικών Αγαθών της Αυστραλίας, επιχειρούν να κατευνάσουν τις ανησυχίες του κοινού, καταφεύγοντας σε διαβεβαιώσεις ότι οι οδηγίες του Κώδικα για την κατάργηση των βιταμινών και των μετάλλων δεν θα εφαρμοστούν στη χώρα τους. Ωστόσο, κανείς δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι συνοδευτικοί νόμοι θα θεσπιστούν εν όψει της εναρμόνισης των κρατών-μελών του Οργανισμού με τις οδηγίες του Κώδικα.

Ορισμένες από τις ρυθμίσεις που προβλέπονται από τον Διατροφικό Κώδικα, οι οποίες προτείνεται να τεθούν σε ισχύ στο προσεχές μέλλον και, θα είναι αμετάκλητες, περιλαμβάνουν τα εξής:

Ο Κώδικας θα απαγορεύει τη χρήση θρεπτικών ουσιών (π.χ. βιταμινών και μετάλλων για την "ασθένεια", χαρακτηρίζοντάς τις "τοξίνες" ή "δηλητήρια". Κάθε είδος τροφής (ακόμα και τα οργανικά βιολογικά τρόφιμα) θα υποβάλλεται σε επεξεργασία με ακτινοβολία, προκειμένου να απομακρυνθούν όλα τα δήθεν θρεπτικά στοιχεία (εκτός και αν οι καταναλωτές μπορούν να παράγουν και να καταναλώνουν την τροφή τους σε τοπικό επίπεδο).

Μία πρόγευση της εν λόγω οδηγίας είχαν οι καταναλωτές των ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2008, με την υποχρεωτική υποβολή των μαρουλιών και του σπανακιού της χώρας σε μαζική επεξεργασία με ακτίνες, στο όνομα της «δημόσιας ασφάλειας».

Αν ο Αμερικανικός Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων έπραξε με γνώμονα την προστασία του κοινού, τότε γιατί δεν ενημερώθηκε η αμερικανική Κοινή Γνώμη;

Τα επιτρεπόμενα θρεπτικά στοιχεία θα είναι περιορισμένα σε αυτά που αναγράφονται στη λίστα του Κώδικα, η οποία θα περιλαμβάνει ουσίες, όπως το Φθόριο (3,8 mg ημερησίως), το οποίο θα συλλέγεται από βιομηχανικά απόβλητα.
Όλα τα θρεπτικά στοιχεία (π.χ. δι βιταμίνες Α, Β, C, D, ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο)ανακηρύσσονται παράνομα σε θεραπευτικές δοσολογίες και θα μειωθούν σε ποσότητες αμελητέες, με μέγιστο όριο το 15% της σημερινής συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Ακόμα και με συνταγή γιατρού θα είναι αδύνατο για κάποιον να βρίσκει τα παραπάνω στοιχεία σε μεγαλύτερες θεραπευτικές δόσεις, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκεται.

Είναι πιθανό να ανακηρυχθούν παράνομες οι συμβουλές που δίνονται για τη διατροφή και αφορούν σε βιταμίνες και μέταλλα (συμπεριλαμβανομένων των άρθρων που θα δημοσιεύονται σε περιοδικά ή στο Διαδίκτυο, καθώς και προφορικών συμβουλών σε οποιονδήποτε.)
ΠΗΓΗ((http://www.apocalypsejohn.com/2011/02/blog-post_1293.html))

Σίγουρα αξίζει να παρακολουθήσει κανείς την βιντεοσκοπημένη ομιλία αναφορικά με τον Κώδικα Διατροφής ή Codex Alimentarius:

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Mυστηριώδεις και περίεργες προϊστορικές βραχογραφίες,και τα περίεργα γεωγλυφικά της Νazca


Mυστηριώδεις και περίεργες προϊστορικές βραχογραφίες,και τα περίεργα γεωγλυφικά της Νazca


Σύμπτυξη  και αναδημοσίευση δύο προηγούμενων θεμάτων που παρουσιάζουν εξαιρετικά ιδιαίτερη ζήτηση στις αναρτήσεις του παρόν  ιστολογίου.
Ενδεικτικά το ντοκιμαντέρ Nazca Peru προβλήθηκε μέσω του "ΒΙΣΑΛΤΗΣ" πάνω από 1000 φορές μόνο σε μια ημέρα!
Πετρογλυφικά μιας  άλλης εποχής, με μυστηριώδεις φιγούρες και περίεργες απεικονίσεις.Οντότητες, οράματα,παράξενες σκηνές και αναπαραστάσεις,που αν και από διαφορετικά σημεία του πλανήτη και πολύ διαφορετικές και μακρινές εποχές,παρουσιάζουν ομοιότητες!

Γνώσεις και μυστικά που συνεχίζουν και σήμερα να τραγουδούν οι Σαμάνοι...

Έχουν ακουστεί πολλές και διαφορετικές εκδοχές.Ίσως αληθινές, ίσως και όχι.Η αλήθεια βρίσκεται πάντα κάπου στην μέση.

Εσείς απλά δείτε το βίντεο,ταξιδέψτε με την καταπληκτική μουσική του,και φανταστείτε ότι θέλετε...

Η φαντασία άλλωστε είναι σημαντικότερη της γνώσης όπως είχε πει και ο Αϊνστάιν

ΒΙΣΑΛΤΗΣ/visaltis  


Υποχρεωτική η εμφύτευση ηλεκτρονικού τσίπ σε κάθε Αμερικανό(ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO)


Υποχρεωτική η εμφύτευση ηλεκτρονικού τσίπ σε κάθε Αμερικανό(ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO)

H φωτογραφία δείχνει το μέγεθος των τσιπ τώρα.
O AMEΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΘΕΝΑΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ!
Πριν λίγο καιρό ψηφίσθηκε το νομοσχέδιο για την Υγεία στις ΗΠΑ. Βάσει συγκεκριμένων του διατάξεων, γίνεται υποχρεωτική η εμφύτευση ηλεκτρονικού τσιπ σε κάθε Αμερικανό πολίτη. Μέχρι πριν αρκετές ώρες, 20 από τις...
πολιτείες των ΗΠΑ είχαν καταφύγει στα δικαστήρια για την ακύρωση του νομοσχεδίου, επειδή είναι, όπως υποστηρίζουν, βαθύτατα αντισυνταγματικό και πλήττει την ελευθερία του κάθε Αμερικανού πολίτη καίρια. Δείτε σχετικό βίντεο με ημερομηνία 26 Μαρτίου, 2010:
Διαβάστε σχετικά δημοσιεύματα κάνοντας κλικ στις ακόλουθες ηλ/κές διευθύνσεις.
(Τα δημοσιεύματα είναι εκατοντάδες, με αυξητική τάση):

ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΩΡΕΣ 20 ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ:

H πολιτεία της Virginia των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής είχε ήδη περάσει νόμο κατά της εξαναγκαστικής εμφύτευσης μικροτσιπ σε ανθρώπους:

H ίδια πολιτεία μηνύει τον νόμο που ψηφίσθηκε για την υγεία στις ΗΠΑ ο οποίος, μεταξύ άλλων, επιβάλλει την υποχρεωτική εμφύτευση ηλεκτρονικών τσιπ στους Αμερικανούς, ως κατάφορα αντισυνταγματικό:

Ο Ανώτατος Δικαστής της Φλώριδας, Bill McCollum, δήλωσε ότι η Ινδιάνα, η βόρεια Ντακότα, το Μισσισσιπή, η Νεβάδα και η Αριζόνα θα ενωθούν με την Φλώριδα και την Νότια Καρολίνα την Νεμπράσκα, το Τέξας την Γιούτα, την Λουϊζιάνα, την Αλαμπάμα, το Κολοράντο, το Μίτσιγκαν, την Πενσυλβάνια, την Ουάσινγκτον, το Αϊντάχο και την Νότια Ντακότα, στην προσπάθεια να σταματήσουν το νομοσχέδιο δια της δικαστικής οδού:

Η πολιτεία της Ουάσινγκτον:

Μια άλλη πολιτεία των ΗΠΑ, η βόρεια Ντακότα το 2007 είχε δια νόμου απαγορεύσει την εμφύτευση τσιπ στους ανθρώπους:

Στην Οklahoma των ΗΠΑ παρόμοια αντίσταση:

7 Απριλίου, 2010:


Και η πολιτεία του Μισσούρι στην αντίσταση:

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ.

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Aνοικτή επιστολή φαντάρων της 71ης αερομεταφερόμενης ταξιαρχίας


Aνοικτή επιστολή φαντάρων της 71ης αερομεταφερόμενης ταξιαρχίας

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΠΛΗΘΟΥΣ
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ, ΓΕΣ, ΥΠΕΘΑ.

Η εκπαίδευση προκεχωρημένων φυλακίων της 71ης Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας, στο Κιλκίς, καλά κρατεί. Ο κόκκινος μπερές (λες και τον ονειρευτήκαμε ποτέ) απαιτεί θυσίες, τρέξιμο και ιδρώτα. Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό στα πλαίσια αυτής της εκπαίδευσης καλούμαστε να παίξουμε το ρόλο των διαδηλωτών σε μία προσομοίωση Καταστολής Πλήθους. Για αυτό μας διέταξαν να μείνουμε αξύριστοι. Η δημοσιότητα και οι καταγγελίες έφεραν τις πρώτες αντιδράσεις. Στην πρωινή αναφορά ο υπεύθυνος για τα σχολεία λοχαγός γνωστοποίησε στους συναδέλφους-φαντάρους την ύπαρξη της καταγγελίας περνώντας στην επίθεση, μιλώντας για ανακρίβειες και ψέματα. Μίλησε για δειλία καλώντας τους φαντάρους να εκφράζονται μόνο στην αναφορά. Σε λίγα δευτερόλεπτα βέβαια αναίρεσε τον εαυτό του χρησιμοποιώντας απειλές για φυλακές και στρατοδικεία.

Εμείς πιστεύουμε ότι και όλη η κοινωνία: Δειλία είναι να κρύβεσαι πίσω από τα γαλόνια και την ιεραρχία, να αποκόβεις τη ζωή των στρατοπέδων από την κοινωνία απαγορεύοντας τη δημοσίευση των αυθαιρεσιών που ακόμη και οι δικαστικές αποφάσεις έχουν επιτρέψει σε κάθε ένστολο.
Και είναι πράξη αντίστασης, δικαίωμα και υποχρέωση μας, να ενημερώνουμε τον ελληνικό λαό για σενάρια αστυνομικοποίησης του στρατού.

Στη συνέχεια τόνισε ότι είναι καλυμμένος και ότι δε φοβάται τίποτα. Όσο πιο πολύ το τόνιζε φυσικά, τόσο φαινόταν ότι βρίσκεται σε δύσκολη θέση.

Αποδεικνύεται ότι ένα μόνο γράμμα ήταν αρκετό να προκαλέσει ζήτημα και να αμφισβητήσει τη συμμετοχή μας σε αυτή την παρωδία, που εκτός των άλλων προσβάλει την αξιοπρέπειά μας. Αν θέλουμε να διαδηλώσουμε, ξέρουμε πού, πότε και γιατί. Δε θα είναι ποτέ για πρόβα σε ένα νέο εξελιγμένο είδος καταστολής. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που διαλύει και ιδιωτικοποιεί την υγεία-παιδεία, που καταργεί τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, που μας αφήνει άνεργους, σύντομα θα μας βρει όλους απέναντι της.

Τα καλύτερα βέβαια ήρθαν στην ίδια αναφορά με την ομιλία του διοικητή. Κατά τα λεγόμενά του, η Ελλάδα ανήκει στην ΕΕ, ο ελληνικός στρατός είναι κομμάτι του Ευρωστρατού και από την άνοιξη είναι υποχρεωμένος να έχει δύο διμοιρίες Καταστολής Πλήθους!

Οι διμοιρίες αυτές δεν είναι για το εσωτερικό της χώρας αλλά προορίζονται για «ειρηνευτικές αποστολές», όπου πολλές φορές χρειάζεται επέμβαση ανάμεσα σε δύο «αντιμαχόμενες πλευρές», πχ Κοσσυφοπέδιο.

Πλήρης ομολογία όλου του σχεδίου!

Πού είναι λοιπόν, οι ανακρίβειες και τα ψέματα για τα οποία μας κατηγορούν;

Αντίθετα οι αξιωματικοί και ο διοικητής στην 71Η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία, το ΓΕΣ και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας παραπλανούν το λαό μας και χρησιμοποιούν προπαγανδιστικά ψεύδη:

* ποιους αντιμαχόμενους χωρίζει σήμερα στο Αφγανιστάν το ΝΑΤΟ;

* από πότε το νατοϊκό προτεκτοράτο του Κοσσόβου, όπου και οι Αλβανοί και οι Σέρβοι εχθρεύονται πλέον το ΝΑΤΟ αποτελεί «ειρηνευτική αποστολή»;

* ΝΑΤΟ και ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΣ δεν υπερασπίζουν τα συμφέροντα των εφοπλιστών στην Σομαλία;

Αρνούμαστε τον όρο «ειρηνευτική αποστολή» καθώς στεκόμαστε στο πλευρό του λαού μας που αρνήθηκε τους «ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς» του ΝΑΤΟ ενάντια στο Γιουγκοσλαβικό λαό, με στόχο το διαμελισμό της χώρας και την επιβολή της επικυριαρχίας ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-Ε.Ε.

Έμμεσα ή άμεσα ΝΑΤΟ και Ευρωστρατός προκαλούν πολέμους και εμφύλιους σπαραγμούς διαμορφώνοντας σε μία σειρά από χώρες νέους πολιτικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς συσχετισμούς για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα. Οι κυβερνήσεις των χωρών της Ε.Ε., η κυβέρνηση Μπους και το ΝΑΤΟ εξόπλισαν, καθοδήγησαν, ενθάρρυναν τον UCK που σήμερα κατηγορούν για λαθρεμπόριο όπλων, ναρκωτικών, γυναικών και για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας;

ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΣ αποτελούν Δυνάμεις Κατοχής με το μανδύα της «ειρηνευτικής αποστολής», εξασφαλίζουν σταθερότητα στους νέους συσχετισμούς και στα νέα συμφέροντα. Ας τελειώνουν με τα παραμύθια.

Σε Κόσσοβο, Αφγανιστάν, Σομαλία και αλλού η Ελλάδα δεν εξάγει Ειρήνη αλλά Κατοχή. Είναι αυτός ο απροκάλυπτα ταξικός προορισμός αυτών των αποστολών που επιβάλλει μια νέα μορφή, πιο αστυνομικοποιημένη. Σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λισαβόνας, Παγκόσμιος Χωροφύλακας ορίστηκε το ΝΑΤΟ της Νέας Τάξης Πραγμάτων, με δικαίωμα επέμβασης στο εσωτερικό χωρών με σκοπό την συντριβή των κοινωνικών εξεγέρσεων που θα προκαλέσει η οικονομική κρίση.

Γιατί ο αντίπαλος δεν είναι μόνο ο απέναντι στρατός ή οι «τρομοκράτες» αλλά όποια κοινωνική δύναμη απειλεί το status quo που έχει διαμορφωθεί. Απέναντι σε διαδηλωτές δεν χρειάζονται μόνο πολυβόλα και λουτρά αίματος, που μπορεί να προκαλέσουν την κοινή γνώμη. Αρχικά χρειάζονται τα χημικά, οι πλαστικές σφαίρες και τα γκλομπ σε ένα επίπεδο πιο πάνω από τη συνηθισμένη αστυνομία. Αν η ένταση των κοινωνικών εκρήξεων το απαιτήσει θα έρθει και η ώρα των τεθωρακισμένων.

Τα νέα πολεμικά δόγματα σε ΝΑΤΟ και Ευρωστρατό είναι αυτά που μας κάνουν να ανησυχούμε. Εχθρός τελικά είναι ό,τι απειλεί το αστικό πολιτικό σύστημα και τους νόμους της αγοράς. Μια σειρά από κυβερνητικά στελέχη, ο ίδιος ο πρωθυπουργός ανάγουν σε «εθνική απειλή» μια σειρά από ζητήματα όπως οι μετανάστες, οι απεργίες διαρκείας, οι μεγάλες διαδηλώσεις.

Γιατί να είμαστε σίγουροι ότι προορίζεται μόνο για το εξωτερικό η εκπαίδευση στην καταστολή πλήθους του ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ-Βαλκανικής Ταξιαρχίας και του ελληνικού στρατού; (όχι ότι αυτό θα μας ανακούφιζε). Δεν πρέπει να μαθαίνουμε από την παγκόσμια εμπειρία, όπου τα έμπειρα ιμπεριαλιστικά στρατεύματα των ΗΠΑ-Ισπανίας-Γαλλίας-Βρετανίας-Ιταλίας, όταν επιστρέφουν στη χώρα τους, αναλαμβάνουν ρόλο καταστολής του εσωτερικού εχθρού και εμπέδωσης κλίματος Ασφάλειας στο αστικό καθεστώς εξουσίας;

Είναι φανερό ότι οι πάνω προετοιμάζονται βάζοντας έστω έμμεσα, έστω ως εκφοβισμό το στρατό στο «κόλπο» της καταστολής. Πήγαν να το δοκιμάσουν το Δεκέμβρη του 2008, αλλά και στη μεγάλη Πανεργατική Απεργία στις 5 Μαΐου του 2010.

Βλέποντας όμως και τα τελευταία παραδείγματα από τις χώρες της Αφρικής γίνεται φανερό ότι όταν θέλει ο λαός. 

Δεν σε σώζει ούτε και ο στρατός..

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
πηγη((http://kontiloforos.blogspot.com/2011/02/71.html))

Ένα ισχυρό χαστούκι στα σχέδια της νέας τάξης! Χιλιάδες Έλληνες στην συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτη!


Ένα ισχυρό χαστούκι στα σχέδια της νέας τάξης! Χιλιάδες Έλληνες στην συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτη!

«ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» βροντοφώναξαν χιλιάδες Έλληνεςπου κρατώντας ελληνικές σημαίες, κατέκλυσαν σήμερα την πλατεία Συντάγματος!!
Διαδηλώνοντας ειρηνικά,ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να παραλάβουν την νέα “προηγμένης τεχνολογίας” κάρτα. Μια κάρτα που, με το πρόσχημα της “διευκόλυνσης του πολίτη”, θέλουν θα αντικαταστήσει ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης, βιβλιάριο υγείας ... Με πρόσχημα την...
δική μας διευκόλυνση προσπαθούν να μας επιβάλουν τηνκάρτα-εφιάλτη που θα καταγράφει τις καθημερινές μαςαγορές, συναλλαγές, συνήθειες, και θα ελέγχει τις κινήσεις μας.
Οι ανεξάρτητες, ακομμάτιστες, ελληνικές φωνές των bloggers δεν θα μπορούσαν να λείπουν από μια τέτοια συγκέντρωση. Σε αντίθεση με τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ που σκοπίμως αποσιώπησαν το γεγονόςταblogs διαφήμισαν την συγκέντρωση, οργανώθηκαν και έδωσαν το παρόν!
Ήμασταν εκεί, μαζί με πολλά μέλη των Ακομμάτιστων Ελλήνων  Ιστολόγων, γνωριστήκαμε  με φίλους bloggers από Αθήνα και επαρχία, και ήλθαμε σε επαφή με τους ΈλληνεςYouTubers που ανέλαβαν μαζί με το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο την οργάνωση της συγκέντρωσης. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές!
Σήμερα χιλιάδες Έλληνες, αποδείξαμε ότι είμαστε ενωμένοι, είμαστε σεεγρήγορση, θέλουμε και μπορούμε να ανατρέψουμε τα σχέδια κάποιων για έλεγχο και ηλεκτρονικό φακέλωμα!
“Κάρτα του πολίτη”;;;
Ευχαριστούμε αλλά ΔΕΝ θα πάρουμε...