Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Ποιός πληρώνει τα εμβόλια!! (16 εκ δόσεις εδώ έναντι 50 εκ στη Γερμανία πχ )

Ποιός πληρώνει τα εμβόλια!!


Πριν μερικούς μήνες η υπουργός Υγείας Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου εμβολιάστηκε παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων στον «Ευαγγελισμό» κατά του ιού της γρίπης των χοίρων. Δεν πρωτοτύπησε. Στη Γερμανία οι πολιτικοί παρήγγειλλαν να εμβολιαστούν με εμβόλια που αρχικά δεν ήταν προσβάσιμα στους απλούς πολίτες. 

Λίγο πολύ σε όλες τις χώρες παραγγέλθηκαν πολλά πάρα πολλά εμβόλια κατά της γρίπης , στην Ελλάδα σε σχέση με τον πληθυσμό λίγα παραπάνω (16 εκ δόσεις εδώ έναντι 50 εκ στη Γερμανία πχ ). Τελικά χρησιμοποιήθηκαν με τους πιο γενναιόδωρους υπολογισμούς μισό εκατομμύριo, άλλοι λένε 250.000 από παρτίδες εμβολίων που άρχισαν να λήγουν-μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν λήξει όλα. Τώρα η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας υποστηρίζει ότι 6 από τους 14 ειδικούς της δούλευαν και για τις εταιρείες που κατασκεύαζαν τα εμβόλια.

Ιατρική έρευνα χωρίς τις εταιρείες δεν γίνεται σε κανένα μέρος του κόσμου. Πολύ περισσότερο στην Ελλάδα με το χρεωκοπημένο ΕΣΥ. Αλλά, αυτά που λέει σήμερα η που θα έπρεπε να τα γνωρίζουμε από την αρχή όχι ότι θα άλλαζε κάτι στον τρόπο που αξιολογήθηκε η «επιδημία» από τον καθένα. Αυτού του είδους οι αξιολογήσεις είναι και θέμα «πολιτισμού» απέναντι στην αρρώστια . (σς συχνά οι επιδημίες ξεκινούν στο μυαλό βλέπε τι έγινε με το κλείσιμο των σχολείων το χειμώνα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες ) αλλά είναι πάντα καλύτερα να γνωρίζει ο καθένας που θα πάρει μία απόφαση από την αρχή όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα, και αυτό είναι ένα. 

Η παταγώδης αποτυχία της καμπάνιας για εμβολιασμό, παρά την συστράτευση πολλών ΜΜΕ στα οποία το ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου Ειδικών Λοιμώξεων) έδωσε χρήματα προεκλογικά μέσω περίεργων «γραφείων δημοσίων σχέσεων», έδειξε ότι ο πολίτης είχε δεύτερες σκέψεις για την «πανδημία», όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. 

Μόνο που η χώρα μας πρέπει να δώσει 100 εκατομμύρια για τα εμβόλια σε μία περίοδο που δεν έχει να πληρώσει γάντια για τα χειρουργεία και χαρτί τουαλέτας για τα δωμάτια του ΕΣΥ. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει δόλος γιατί δεν το ξέρω αλλά δεν μας οφείλουν πολιτικό προσωπικό (κυρίως ο κ Αβραμόπουλος και δευτερευόντως η κα. Ξενογιαννακοπούλου) και πάνω από όλα οι Έλληνες ειδικοί κάποιες εξηγήσεις για τους βαρβάρους που περίμεναν στην αγορά αλλά δεν …ήρθαν; 
ΠΗΓΗ  (( http://ramnousia.blogspot.com/2010/08/blog-post_5045.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Ramnousia+(
RAMNOUSIA
)
  ))

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Χαρτογράφηση γονιδιώματος 5.300 χρόνων!


Χαρτογράφηση γονιδιώματος 5.300 χρόνων!


Νέες πληροφορίες για τη ζωή των Ευρωπαίων της Χαλκολιθικής Εποχής προκύπτουν από την έρευνα του «Ανθρώπου των Πάγων», γνωστού και ως Ότζι.
Η επιστημονική ομάδα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για τις Μούμιες και τον Άνθρωπο των Πάγων που εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία του Bolzano της Ιταλίας (EURAC) ολοκλήρωσε τις εργασίες πάνω στην ανασύνθεση του γονιδιώματός του και όπως ανακοίνωσε πλέον κατέχει «τον πλήρη γονιδιακό χάρτη του ανθρώπου που έζησε πριν από 5300 χρόνια για να βρεθεί φυσικά μουμιοποιημένος μέσα σε παγετώνα το 1991».
Η ολοκλήρωση της σύνθεσης του γονιδιώματος επιτεύχθηκε με την συνεργασία του επικεφαλής του Ινστιτούτου, Albert Zink, του Ινστιτούτου Ανθρώπινης Γενετικής του Πανεπιστημίου Tübingen της Γερμανίας καθώς και του Andreas Keller της βιοτεχνολογικής εταιρείας Febit.
Σήμερα οι επιστήμονες μπορούν αν απαντήσουν σε πλήθος ερωτημάτων για τον «Άνθρωπο των Πάγων», όπως ποιο ήταν το χρώμα των ματιών και των μαλλιών του αλλά και το πιο εντυπωσιακό... αν υπάρχουν ζωντανοί συγγενείς του! Με τη βοήθεια του γονιδιώματος είναι δυνατόν να εντοπιστούν οι απόγονοι του Ότζι!
Μέχρι σήμερα ήταν δυνατόν να αναζητηθούν ζώντες απόγονοι του Ότζι μέσω του μιτοχονδριακού DNA του, ενός τμήματος του όλου γονιδιώματός του, που προέρχεται από τη μητέρα του. Η έρευνα δεν έφερε αποτελέσματα, και οι επιστήμονες εικάζουν ότι το γένος που σχηματίζουν οι θηλυκές απόγονοι του Ότζι έχει χαθεί. Δεν απογοητεύονται όμως.
Μάλιστα σύντομα θα χαρτογραφηθεί και το γονιδίωμα που βρίσκεται στον πυρήνα των κυττάρων του Ότζι, που είναι πολύ περισσότερο λεπτομερειακό από το μιτοχονδριακό, και ο Albert Zink ελπίζει, συγκρίνοντας το με το σύνολο του σύγχρονου γονιδιώματος που κατέχει το Ινστιτούτο Ανθρώπινης Γενετικής του EURAC, να αποκαλύψει αν τελικά οι σύγχρονοι Ευρωπαίοι κουβαλούν μέσα τους κάτι από εκείνον τον προϊστορικό κυνηγό που πέθανε στις Άλπεις πριν από 5300 χρόνια

Χρονιά με ρεκόρ ζέστης και κρύου


Χρονιά με ρεκόρ ζέστης και κρύου

Χρονιά με ρεκόρ ζέστης και κρύουΤΟ 2010 είναι πλέον και επισήμως η πιο ακραία χρονιά στην ιστορία από την άποψη των θερμοκρασιών: σε 16 χώρες έσπασαν τα ρεκόρ ζέστης και κρύου, έναντι 15 πριν από τρία χρόνια. Από την Κύπρο και τη Φινλανδία μέχρι την Κολομβία και τα Νησιά του Σολομώντα, πολλά είναι τα ρεκόρ που έχουν συγκεντρωθεί φέτος- και μένουν πέντε μήνες μέχρι το τέλος του χρόνου. Εκτός από τη Γουινέα, όπου σημειώθηκε ρεκόρ χαμηλής θερμοκρασίας τον Ιανουάριο με 1,4 βαθμούς Κελσίου, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα ρεκόρ αφορούν υψηλές θερμοκρασίες.

Και αυτό, σύμφωνα με τους περισσότερους επιστήμονες, αποτελεί άλλη μία ένδειξη για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Σύμφωνα με αμερικανικά στοιχεία, το πρώτο μισό του 2010 ήταν το θερμότερο όλων των εποχών. Πολλοί πιστεύουν ότι αυτό θα ισχύσει και για ολόκληρη τη χρονιά. Κι αυτό, παρ΄ όλο που ο χειμώνας στην Ευρώπη ήταν ψυχρός. 

Καθώς το καλοκαίρι έχει φτάσει και στον Βορρά, πολλές περιοχές του κόσμου λειώνουν από τη ζέστη. Η Ανατολική Ευρώπη υποφέρει από καύσωνα, ενώ οι φωτιές στη Ρωσία έχουν στοιχίσει τη ζωή σε 52 ανθρώπους. Το Γιασκούλ, στον Νότο, έσπασε τον περασμένο μήνα το ρωσικό ρεκόρ με 44 βαθμούς Κελσίου. Στην Ουκρανία, η υψηλότερη θερμοκρασία όλων των εποχών μετρήθηκε στο Λουχάνσκ (41,3 βαθμοί Κελσίου). 

Πρωτοφανής ζέστη και ξηρασία πλήττουν και τη ζώνη του Σαχέλ, στην Αφρική. Από έλλειψη τροφίμων κινδυνεύουν εκατομμύρια άνθρωποι, καθώς η ζέστη απειλεί τη σοδειά στον Νίγηρα, το Τσαντ και το Σουδάν. Αλλά και στη Μέση Ανατολή έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ, καθώς η θερμοκρασία υπερβαίνει τους 50 βαθμούς στο Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία, το Ιράκ και το Κουβέιτ. Ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών με 53,5 βαθμούς Κελσίου σημείωσε επίσης το Πακιστάν. Οι φονικές πλημμύρες στη χώρα αυτή, καθώς και στο ινδικό Κασμίρ, αποδίδονται από τους επιστήμονες στις πρωτοφανείς θερμοκρασίες. 
ΠΗΓΗ  ((  http://www.meteo-news.gr/site/article/Year_with_record_heat_and_cold/  ))

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Νέα αποκάλυψη για κλωνοποιημένο κρέας στην αγορά

Νέα αποκάλυψη για κλωνοποιημένο κρέας στην αγορά

ΑΝΤ1


Λαυράκι έβγαλαν οι ερευνητές της βρετανικής Υπηρεσίας για την Ασφάλεια των Τροφίμων, αφού στο πλαίσιο της έρευνας για το γάλα αγελάδας που προήλθε από κλωνοποιημένο ωάριο, εντοπίστηκαν δύο ταύροι που γεννήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο από έμβρυα κλωνοποιημένης αγελάδας από τις ΗΠΑ.
Και οι δύο ταύροι σφαγιάσθηκαν, αλλά το κρέας του ενός από τους δύο είναι σίγουρο ότι κατέληξε στην αγορά. Δυστυχώς η ΕΕ δεν είναι σαφής στην οδηγία της για την κατανάλωση τέτοιων ειδών.
Οι ελάχιστες μελέτες που έχουν γίνει μέχρι τώρα για το κρέας και το γάλα κλωνοποιημένων ζώων έδειξαν ότι δεν έχουν διαφορά από τα κανονικά ζώα. Όμως οι ευρωπαϊκές υπηρεσίες για την ασφάλεια των τροφών λένε ότι δεν έχουν γίνει πολλές μελέτες και μέχρι να μάθουμε πιο πολλά, η κλωνοποιημένη τροφή θέλει προσοχή, η οποία προϋποθέτει παραπάνω ελέγχους ασφαλείας πριν δοθεί στην κατανάλωση.
Η ασάφεια που παρατηρείται στην οδηγία δεν είναι αθώα, καθώς η κατανάλωση των προϊόντων από κλωνοποιημένα ζώα εγκρίθηκε το 2008 από την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων και έκτοτε η Ουάσιγκτον πιέζει τις Βρυξέλλες αν μη τι άλλο να μην θέσει υπό απαγόρευση την εισαγωγή τέτοιων ειδών της διατροφικής αλυσίδας.
Οι αμερικανικές εταιρείες βιοτεχνολογίας κλωνοποιούν ζώα που δίνουν υψηλές αποδόσεις σε γάλα και κρέας, ενώ χρησιμοποιούνται και ως υλικό αναπαραγωγής. Όσο η βιομηχανία αυτή αναπτύσσεται στις ΗΠΑ, θα είναι δύσκολο για τις υπηρεσίες ασφάλειας των τροφίμων να απαγορεύσουν τις εξαγωγές εμβρύων από κλωνοποιημένα ζώα στους κτηνοτρόφους της Ευρώπης.
Η βρετανική υπηρεσία για την ασφάλεια των τροφίμων αρνείται να αποδεχτεί αυτή την κατάσταση και καλεί τους κτηνοτρόφους να δηλώνουν στις αρχές το τι κάνουν, ούτως ώστε να προχωρούν στους απαραίτητους ελέγχους.

Έρχεται η βροχή των διαττόντων αστέρων Περσειδών

Έρχεται η βροχή των διαττόντων αστέρων Περσειδών

ΕRΤ3.GR


Για μια ακόμη χρονιά, οι Περσείδες, οι πολυπληθείς διάττοντες αστέρες, θα δώσουν ραντεβού με τους ουρανούς του πλανήτη μας. Το αποκορύφωμα αναμένεται τη νύχτα της Πέμπτης 12 Αυγούστου και της Παρασκευής 13 Αυγούστου με μια θεαματική βροχή από "πεφταστέρια" που θα είναι ορατή ανά τη Γη - και στην Ελλάδα, ιδίως αν κοιτάξει κανείς στον ουρανό σε κατεύθυνση βορειοανατολική.
Όσο πιο καθαρός είναι ο νυχτερινός ουρανός, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για ένα πιο εντυπωσιακό θέαμα, αν και μερικές φορές διαψεύδονται οι προσδοκίες των θεατών που ξενυχτούν για αυτό το λόγο, κάτι που δεν μπορεί να προβλεφθεί εκ των προτέρων.
Ειδικά φέτος το φαινόμενο συνδυάζεται με μια σύγκλιση πλανητών, που θα είναι ορατή μετά την δύση του ηλίου και μέχρι τις 10 μ.μ., όταν η Αφροδίτη, ο Κρόνος, ο 'Αρης και η Σελήνη (ένα μέρος της) θα βρίσκονται πολύ κοντά σε ένα κύκλο διαμέτρου περίπου 10 μοιρών.
Οι ειδικοί πάντως της NASA, σύμφωνα με τη βρετανική "Ντέιλι Μέιλ", εκτιμούν ότι πρέπει να αναμένεται πτώση μετεώρων με μέσο ρυθμό 50 - 80 την ώρα και θεωρούν ότι μετά το 2007 υπάρχουν καλύτερες συνθήκες από ποτέ για την παρακολούθηση του φαινομένου, κυρίως από σκοτεινές περιοχές στην εξοχή, ώστε να μην παρεμβάλλεται η φωταύγεια των πόλεων. Ειδικά για φέτος, σε σχέση με άλλες παρόμοιες "βροχές" μετεώρων σε άλλες εποχές του χρόνου, οι Περσείδες υπόσχονται το μεγαλύτερο θέαμα.
Οι Περσείδες ονομάστηκαν έτσι επειδή φαίνονται να προέρχονται από τον αστερισμό του Περσέα, αλλά αυτό είναι μια οπτική αυταπάτη. Στην πραγματικότητα προκαλούνται από τα σωματίδια σκόνης και λοιπά υπολείμματα που αφήνει πίσω της η τεράστια ουρά (μήκους δεκάδων εκατομμυρίων χιλιομέτρων) του κομήτη 109Ρ/Σουίφτ-Τατλ, ο οποίος ανακαλύφθηκε το 1862 από τους αμερικανούς Λιούις Σουίφτ και Όρας Tατλ από τους οποίους και πήρε το όνομά του.
Ο κομήτης αρχίζει να συναντιέται με την τροχιά της Γης από τις αρχές του Αυγούστου και χρειάζεται περίπου 130 χρόνια για να πραγματοποιήσει μια πλήρη περιφορά γύρω από τον ήλιο. Το πρώτο μετέωρο των Περσειδών της φετινής χρονιάς, μήκους περίπου 2,5 εκατοστών, εντοπίστηκε από τη NASΑ την προηγούμενη εβδομάδα πάνω από τον ουρανό της Αλαμπάμα στις ΗΠΑ.
Τα μετέωρα ("πεφταστέρια") είναι μικροί διαστημικοί βράχοι που εισέρχονται στη γήινη ατμόσφαιρα υπό χαμηλή γωνία πρόσπτωσης και φαίνονται να καίγονται αργά. Καθώς πλησιάζουν προς το έδαφος με ταχύτητα γύρω στα 60 χλμ. το δευτερόλεπτο και διαλύονται από την τριβή και την υπερθέρμανση, αφήνουν φωτεινά ίχνη. Τα μετέωρα -που σπάνια φτάνουν στη Γη, καθώς καίγονται κατά την πτώση τους τελείως- μπορούν να εμφανιστούν οπουδήποτε στο νυχτερινό ουρανό, ιδίως στα πιο σκοτεινά τμήματά του, όταν δεν υπάρχει φεγγάρι στον ουρανό.

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΩΣ ΧΡΕΟΣ((Η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε! ))



Το Ντοκιμαντέρ Money as Debt - Το χρήμα ως χρέος  έγινε ευρέως γνωστό στο ίντερνετ με χιλιάδες αναδημοσιεύσεις σε sites και blogs γιατί εξηγεί πολύ αναλυτικά και με απλά λόγια τη λειτουργία του χρηματοπιστωτικού συστήματος.Κυρίως κάνει κατανοητό στο κοινό τον όρο κλασματικό Αποθεματικό Σύστημα και πως τα περισσότερα χρήματα που υπάρχουν βασίζονται στο χρέος.

Το 2009 ο Paul Grignon (ο συντάκτης του Money as Debt 1) κυκλοφορήσε ένα δεύτερο ντοκιμαντέρ που ονομάζεται Money as Debt II – Promises Unleashed διάρκειας 77 λεπτών, επικαιροποιημένο και για την καπιταλιστική κρίση.. Δυστυχώς δεν έχει ακόμη γίνει ιδιαίτερα γνωστό.

Σε αυτό το δεύτερο βίντεο, που επεκτείνεται επί του πρώτου, δείχνει πως τα δάνεια των τραπεζών και των ανθρώπων χτιζονται σε υποσχέσεις και στην πραγματικότητα, ακόμη και τα χρήματα σας που έχετε ως "κατάθεση" στην τράπεζα δεν είναι πλέον δικά σας, αλλά απλώς βασίζεστε σε μια υπόσχεση της τράπεζας ότι θα σας τα επιστρέψει. Και αυτό με τη σειρά του παρουσιάζει με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο (με καρτούν) βασικές έννοιες σχετικά -κυρίως- με το τραπεζικό σύστημα.

Προς το τέλος του βίντεο δίνει ορισμένα παραδείγματα των διαφορετικών λύσεων που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την κατάρρευση ολόκληρου του παγκόσμιου νομισματικού συστήματος 

Παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ "Money as Debt 2 – Promises Unleashed" (Το Χρήμα ως χρέος, Μέρος 2ο) στο οποίο αναλύεται με σαφή και απλό τρόπο η οικονομική σκλαβιά την οποία βιώνουμε!
ΠΗΓΗ  ((  http://ramnousia.blogspot.com/2010/08/money-as-debt-2promises-unleashed-2.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Ramnousia+(
RAMNOUSIA
)
  ))

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ , ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΕΣ Κ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ... ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ....... Peter Joseph (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ Κ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ.. ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΑ Zeitgeist 1,2 k 3.. ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΠΟΙΟΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ..

1) ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ-ΚΕΡΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ....

2)ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΟ Κ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΣΠΗΤΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ - ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ....

3)ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΑ ΚΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ 100% ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΤΗΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Κ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΗΛΙΑΚΗ , ΑΙΟΛΙΚΗ , ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΙΚΗ....

4)ΣΤΟ Zeitgeist 2 ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΗΔΕΙΣΕΙΣ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΣΟΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΘΝΗ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ... ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ Κ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ...

5)ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕ ΛΙΓΗ ΘΕΛΗΣΗ Κ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΑΨΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΞΟΝΤΟΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ.. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ Κ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ... ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ !

6)ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΩΣ ΑΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΦΥΛΑΚΩΝ,ΔΙΚΑΣΤΩΝ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.....

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΙΔΕΕΣ Κ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...???? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΧΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....?????? ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ...?????????????????????????????

Δεν θελω να θιξω κανεναν ουτε να ειρωνευτω.Το μονο που θελω να κανω ειναι να δωσω τροφη για σκεψη σε οσους ειναι ανοιχτοι σε κατι διαφορετικο που δεν ακουγεται απο κανενα καναλι , κανενα ραδιοφωνικο σταθμο και κανενα απο τους διμοσιογραφους της συμφορας που εχουμε.. Εξαιρουνται φυσικα οι ραδιο αρβυλα που προς τιμην τους ειναι απο τις ελαχιστες εξαιρεσεις ανθρωπων των ΜΜΕ μαζι με τον λακη λαζοπουλο και 1-2 ακομα που αρχιζουν να λενε στον κοσμο αληθειες... Οσο για τους υπολοιπους που προσπαθουν να προσαρμοστουν στο να λενε την αληθεια με τροπο για να μην καταλαβουμε την αλαγη στασης τους ενα εχω να πω..Μην υποτιμουν την νοημοσυνη μας κι ας ξεκινησουν να μιλανε κι εκεινοι αν θελουν να περισωσουν λιγη απο την αξιοπρεπεια τους μα ξερουν παρα πααααρα πολλα.. Ειναι το κυριο συστατικο του συστηματος εξαλλου....
ZEITGEIST 1 -> ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΤΡΑΠΕΖΕΣ


 

Συνθήκες «ασφυξίας» στη Μόσχα, με τον καπνό να καλύπτει την πόλη


Συνθήκες «ασφυξίας» στη Μόσχα, με τον καπνό να καλύπτει την πόλη



Με προστατευτικές μάσκες μετακινούνται οι κάτοικοι της Μόσχας
Με προστατευτικές μάσκες μετακινούνται οι κάτοικοι της Μόσχας (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
  • 0
Μόσχα, Ρωσία
Πολλοί κάτοικοι της Μόσχας αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την ρωσική πρωτεύουσα, καθώς ο καπνός συνεχίζει να καλύπτει την πόλη. Ανάμεσά τους και αρκετοί ξένοι διπλωμάτες.

Ειδικοί ζητούν από τους πολίτες να μένουν στα σπίτια τους και να φορούν προστατευτικές μάσκες.

Ωστόσο, οι μάσκες έχουν εξαντληθεί και ακόμα και η Γερμανία αποστέλλει μάσκες μέρος των αποθεμάτων της.

Η ατμοσφαιρική μόλυνση έχει φτάσει σε επίπεδα-ρεκόρ (τρεισήμισι φορές πάνω από το όριο), επιτείνοντας τη δυσφορία των κατοίκων της πρωτεύουσας σε συνδυασμό με τον καπνό και τον καύσωνα. Οι ίδιες οι φλόγες πάντως δεν απειλούν τη Μόσχα ή τα προάστιά της.

Ανάμεσα σε αυτούς που εγκαταλείπουν την πόλη είναι και αρκετοί διπλωμάτες.

Σύμφωνα με τον ραδιοσταθμό Ηχώ της Μόσχας, πρόκειται για διπλωμάτες και υπαλλήλους πρεσβειών της Πολωνίας, της Αυστρίας και του Καναδά.

Άλλες χώρες, όπως οι ΗΠΑ, η Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία, έχουν συστήσει ως τώρα στους πολίτες τους να μην κάνουν άσκοπα ταξίδια σε περιοχές που πλήττονται από τις πυρκαγιές.

Εν τω μεταξύ, ενισχύονται οι διεθνείς προσπάθειες υποστήριξης με τη Γαλλία να στέλνει πυροσβεστικό αεροσκάφος και την Ιταλία να δηλώνει ότι είναι έτοιμη να προσφέρει πυροσβεστικά αεροσκάφη ανά πάσα στιγμή εφόσον τής ζητηθεί.

Περίπου 600 είναι οι εστίες της φωτιάς, ενώ 50 από αυτές βρίσκονται στα περίχωρα της Μόσχας.

Επίσης, 155 Πολωνοί πυροσβέστες κατευθύνονται στη Ρωσία.
ΠΗΓΗ  ((  http://news.in.gr/world/article/?aid=1231054748

Νέα εμφάνιση του Πίρι Ρέις στο Αιγαίο

Νέα εμφάνιση του Πίρι Ρέις στο Αιγαίο

ΑΝΤ1

πριν 19'

Δεν έχουν τέλος οι προκλήσεις των Τούρκων, καθώς το Πίρι Ρέις έκανε και πάλι την εμφάνισή του στο Αιγαίο.
Από το βράδυ του Σαββάτου το τουρκικό ωκεανογραφικό σκάφος πλέει νότια της Ρόδου, αυξάνοντας έτσι την ανησυχία της Αθήνας για τα τακτικά, πλέον, δρομολόγιά του στην ελληνική υφαλοκρηπίδα.
Το Πίρι Ρέις παρακολουθείται από σκάφη του λιμενικού, τα οποία ενημερώνουν το αρμόδιο υπουργείο για τις κινήσεις του.
Κατά την τελευταία πρόκληση του Πίρι Ρέις, στα μέσα Ιουλίου, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος περισσότερες πληροφορίες είχε δηλώσει ότι «για όλα τα περιστατικά προβαίνουμε στα αναγκαία διπλωματικά διαβήματα, ενώ οι Ένοπλες Δυνάμεις εφαρμόζουν ό,τι προβλέπεται στα σχετικά πρωτόκολλα».

Σεισμός στην Κρήτη

Σεισμός στην Κρήτη




Αισθητή στη νότια Κρήτη και στο Ηράκλειο έγινε η σεισμική δόνηση μεγέθους 4,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που σημειώθηκε το πρωί της Κυριακής (8/8) και συγκεκριμένα στις 07:06.


Ανατολικά της Γαύδου εντοπίζεται το επίκεντρο του σεισμού και από απόσταση 370 χλμ. νότια της Αθήνας, όπως αναφέρει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και το Εργαστήριο Γεωφυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.





ΤΑΔΕ ΕΦΗ....... ((ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ))

«Εχουμε μια αντισυνταγματική και παράνομη κυβέρνηση»


«Έχουμε την πιο αντισυνταγματική και παράνομη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ. Το μεγαλύτερο έγκλημά της είναι το ‘δεν γίνεται αλλιώς’», εκτιμά η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλη.
Μιλώντας στο «Κανάλι 1», η κ. Κανέλλη, με το γνωστό καυστικό της ύφος, άνοιξε πυρ κατά του ΠΑΣΟΚ και προσωπικά κατά ....

του Γιώργου Παπανδρέου: «Ο Παπανδρέου είπε ότι δεν θα γνωρίζουμε την Ελλάδα. Δε ρώτησε όμως αν θέλουμε να τη βλέπουμε όπως θα την κάνει», ανέφερε, ενώ από τα φαρμακερά της βέλη……
δεν ξέφυγε ούτε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: «Ο Πάγκαλος ήταν μη έγκυρος όταν έλεγε ότι το ΚΚΕ έχει το Γερμανό και είναι μη έγκυρος επειδή δεν παραιτήθηκε όπως είχε δηλώσει ότι θα κάνει αν αποδειχτεί το αντίθετο. Ενδεχομένως έχει ως ένα βαθμό προσωπικό απωθημένο, καθώς έχει υπάρξει στα νιάτα του σοβαρός εγκέφαλος, αναγνωρισμένος από την Αριστερά κι έχει περάσει κι από μία Κεντρική Επιτροπή», τόνισε.
Η βουλευτής του ΚΚΕ «τα έβαλε» και με τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ: «Όταν γινόντουσαν συμφωνίες με τη ΔΕΗ, οι συνδικαλιστές πήγαιναν με το γκουβέρνο. Αντέδρασαν τώρα που στράφηκε ενάντια στην τσέπη τους».
Τέλος, σχολίασε και τις προτροπές της τρόικας προς την ελληνική κυβέρνηση: « Έρχονται κάτι τυπάκια της τρόικας και λένε «κόψτε από δω, κόψτε από κει». Το ρημάδι το 1,1 εκατ. την ημέρα που πληρώνω για να κάνω το «μπάτσο» στη Σομαλία γιατί δε μου λένε να το κόψω;», διερωτήθηκε.


Aυτό το άρθρο προέρχεται από το:gregordergrieche.blogspot.com or der grieche: «Εχουμε μια αντισυνταγματική και παράνομη κυβέρνηση»greg http://gregordergrieche.blogspot.com/2010/08/blog-post_2895.html#ixzz0w0lniSY5

ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ((Η αναζήτηση συνεχίζετε))

Αγαπητοί φίλοι αναγνώστες του *ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ*, μετά από ένα διάστημα 10 μηνών ύπαρξης της σελίδας αυτής θέλουμε  να σας ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς  μας για την πλήρη και ικανοποιητική διαδικτυακή  κίνηση του blog .Σε ερώτηση που υποβάλαμε στην κατάταξη ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ  εσείς μας δώσατε το μήνυμα ((συνεχίστε ))με την ψήφο σας. Ευχαριστούμε   θερμά τους πιστούς αναγνώστες του blog ,μα και εκείνους που  απέχουν από την αναζήτηση του ((ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΥ)).Φυσικά σε αυτήν την γειτονιά είναι καλεσμένοι όλοι .Θερμή παράκληση σε όσους θέλουν να αναφέρουν κάτι ,που τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση να μας αποστείλει μήνυμα κάτω από κάθε ανάρτηση… θερμά ευχαριστώ  και να θυμάστε ,ότι  θα συνεχίσουμε ακάθεκτοι φτάνει ο θεός να  δίνει υγεία και αγάπη  στα παιδιά του……...μετά τιμής serafino….





ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ *ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ*



Το «Πείραμα της Φυλακής» του πανεπιστημίου Στάνφορντ

Το «Πείραμα της Φυλακής» του πανεπιστημίου Στάνφορντ



Το διαβόητο «Πείραμα της Φυλακής του πανεπιστημίου Στάνφορντ» διεξήχθη το 1971 από την ερευνητική ομάδα του καθηγητή στο τμήμα Ψυχολογίας του πανεπιστημίου Στάνφορντ, Φίλιπ Ζιμπάρντο, πάνω στις ψυχολογικές επιπτώσεις που επιφέρει η μετατροπή ενός ατόμου σε φυλακισμένο ή δεσμοφύλακα.

Λίγες μέρες πριν την έναρξη του πειράματος η παρακάτω αγγελία εμφανίστηκε σε μια τοπική εφημερίδα της Καλιφόρνια:

«Άνδρες, φοιτητές πανεπιστημίου, ζητούνται για συμμετοχή σε μια ψυχολογική μελέτη για τη ζωή στη φυλακή. Αμοιβή 15 δολάρια την ώρα για μια περίοδο δύο εβδομάδων ξεκινώντας στις 14 Αυγούστου».

Περισσότεροι από εβδομηνταπέντε φοιτητές δήλωσαν συμμετοχή. Εικοσιτέσσερις από αυτούς τελικά επιλέχθηκαν και ορίστηκαν τυχαία να παίξουν το ρόλο είτε του «φυλακισμένου» είτε του «δεσμοφύλακα», σε μια υποτιθέμενη φυλακή που είχε δημιουργηθεί για τους σκοπούς του πειράματος στο υπόγειο του κτιρίου του τμήματος Ψυχολογίας του πανεπιστημίου. Η επιλογή των υποψηφίων έγινε με βάση την απουσία ψυχολογικών και ιατρικών προβλημάτων, καθώς και ποινικού μητρώου.

Ο Ζιμπάρντο και η ομάδα του ξεκίνησαν το πείραμα για να εξετάσουν την ορθότητα της ιδέας ότι οι συνθήκες κακοποίησης στις φυλακές ανακύπτουν κυρίως εξαιτίας των εγγενών χαρακτηριστικών της προσωπικότητας των φυλακισμένων και των φρουρών τους. Για τον έλεγχο της υπόθεσης εφάρμοσαν μια σειρά από συμβάσεις με σκοπό να προκαλέσουν τον αποπροσανατολισμό και την αποπροσωποποίηση, την αποποίηση της ταυτότητάς των «κρατουμένων» καθώς και την ενίσχυση του αισθήματος εξουσίας των «δεσμοφυλάκων».

Κάτω από απόλυτα ρεαλιστικές συνθήκες, οι φυλακισμένοι ζούσαν κλειδωμένοι στα κελιά τους, υπό συνθήκες εξαθλίωσης, ψυχολογικής πίεσης, χωρίς προσωπικό χώρο και χρόνο, φορώντας ένα κουρέλι-φόρεμα, χωρίς εσώρουχα και με ξυρισμένα κεφάλια. Από την άλλη, οι «φύλακες» δούλευαν σε βάρδιες, φορώντας στρατιωτικές στολές και ειδικά γυαλιά ηλίου που απέτρεπαν την απευθείας βλεματική επαφή. Κρατούσαν αστυνομικό γκλομπ και αποκαλούσαν τους «φυλακισμένους» αποκλειστικά με αριθμούς.

Το πείραμα γρήγορα κλιμακώθηκε και ο Ζιμπάρντο έχασε τον έλεγχό του. Οι φυλακισμένοι υπέφεραν -αλλά και αποδέχτηκαν- σαδιστικές κι εξευτελιστικές συμπεριφορές. Τα υψηλά επίπεδα στρες σταδιακά τους οδήγησαν από τη στάση εξέγερσης απέναντι στις συνθήκες, στην απώθηση της πραγματικότητας και την αποδοχή πειθήνιου ρόλου. Μέχρι το τέλος του πειράματος πολλοί είχαν φανερώσει έντονες συναισθηματικές ενοχλήσεις.

Το πείραμα της φυλακής του Στάνφορντ έληξε στις 20 Αυγούστου του 1971, έξι μέρες μετά την έναρξή του, αντί για δεκατέσσερις όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Εκείνη τη μέρα ο Ζιμπάρντο κάλεσε «φρουρούς» και «φυλακισμένους» για να ανακοινώσει ότι η «φυλακή» έκλεισε.

Τα αποτελέσματα του πειράματος φαίνεται πως καταδεικνύουν το ευεπηρέαστο και την υπακοή των ανθρώπων όταν τους παρασχεθεί μια νομιμοποιημένη ιδεολογία καθώς και κοινωνική και θεσμική υποστήριξη.

Γίνεται έτσι συμβατό με το επίσης πολύ γνωστό πείραμα του καθηγητή Μίλγκραμ, το οποίο έλαβε χώρα στα μέσα του εικοστού αιώνα στο πανεπιστήμιο Yale των ΗΠΑ και σόκαρε τη φοιτητική και ακαδημαϊκή κοινότητα του πανεπιστημίου καταδεικνύοντας ότι καθημερινοί άνθρωποι εκπλήρωναν εντολές -κάτω από εφάμιλλες συνθήκες «νομιμοποίησης»- που οδηγούσαν στη φαινομενική χορήγηση ισχυρότατων ηλεκτρικών σοκ σε άλλους συμμετέχοντες.

Το «πείραμα της φυλακής» και παραλλαγές του, πλέον είναι παράνομα στις ΗΠΑ.

Δείτε το video :

Το «Πείραμα της Φυλακής»


Το «Πείραμα της Φυλακής»

Φ. Ζιμπάρντο: Πώς συνηθισμένοι άνθρωποι γίνονται τέρατα ή ήρωες

Philip Zimbardo


Philip Zimbardo



Ο Φίλιπ Ζιμπάρντο, καθηγητής ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο Στάνφορντ, εξηγεί σε αυτή την ομιλία πόσο εύκολο είναι να μετατραπούν οι καλοί άνθρωποι σε κακούς.

Θέλω να ξεκινήσω με αυτή την υπέροχη οπτική απάτη του Ολλανδού καλλιτέχνη Μ.Κ. Έσερ. Αν την κοιτάξετε και εστιάσετε την προσοχή σας στο λευκό θα δείτε έναν κόσμο γεμάτο αγγέλους. Άλλα ας κοιτάξουμε πιο προσεκτικά. Καθώς το κάνουμε εμφανίζονται οι δαίμονες, το κακό στον κόσμο. Και αυτό μας λέει αρκετά πράγματα.

Στη διάλεξή του αυτή για το TED (2008) ο Ζιμπάρντο μοιράζεται μαζί μας τις διάσημες πλέον φωτογραφίες από το εσωτερικό της φυλακής Άμπου Γκράιμπ, της φυλακής των βασανιστηρίων του αμερικανικού στρατού στο Ιράκ κι εξηγεί:

«Πώς προχωρούν οι ψυχολόγοι για να κατανοήσουν τέτοιες μεταμορφώσεις στον ανθρώπινο χαρακτήρα, αν πιστεύετε πως αυτοί ήταν καλοί στρατιώτες πριν κατέβουν σε αυτά τα μπουντρούμια; [..]Κοινωνικοί ψυχολόγοι σαν κι εμένα εμφανίζονται και λένε: «Ναι, οι άνθρωποι είναι οι δρώντες στη σκηνή, αλλά πρέπει να έχετε σαφή αντίληψη της κατάστασης. Ποιός έχει κάνει τη διανομή των ρόλων; Ποιός έχει φτιάξει τα κουστούμια; Υπάρχει σκηνοθέτης; Και έτσι ενδιαφερόμαστε να μάθουμε ποιοί είναι οι εξωγενείς παράγοντες γύρω από το άτομο, ποιό είναι το κακό που τους περιβάλει;»
Και οι κοινωνικοί επιστήμονες σταματούν εκεί και χάνουν το σημαντικό σημείο, το οποίο ανακάλυψα όταν έγινα πραγματογνώμονας για το Αμπού Γκράιμπ. Η εξουσία βρίσκεται μέσα στο σύστημα. Το σύστημα δημιουργεί την κατάσταση η οποία διαφθείρει τους ανθρώπους, και το σύστημα είναι το νομικό, πολιτικό, οικονομικό και πολιτισμικό πλαίσιο. Και εδώ η εξουσία έχει να κάνει με τους δημιουργούς του κακού που περιβάλλει τα άτομα».Έτσι, αν θέλετε να αλλάξετε έναν άνθρωπο πρέπει πρώτα να αλλάξετε την κατάσταση. Αν θέλετε να αλλάξετε την κατάσταση, πρέπει να γνωρίζετε πού βρίσκεται η εξουσία στο σύστημα.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο Ζιμπάρντο ορίζει την έννοια του ηρωισμού ως αντίθετη της άκριτης συμμόρφωσης με την εκάστοτε «σκηνοθεσία» που περιβάλλει τον άνθρωπο, εξάγοντας έτσι μια νέα «ηθική του ηρωισμού».
ΠΗΓΗ  (( http://ramnousia.blogspot.com/2010/08/blog-post_3819.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Ramnousia+(
RAMNOUSIA
)
 ))