Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΡΘΡΟ....''ΝΕΦΕΛΙΜ''!!!ΒΙΝΤΕΟ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ!!!!ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!

''ΝΕΦΕΛΙΜ''!!!ΒΙΝΤΕΟ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ!!!!ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!!


Για να αντιμετωπισεις τον εχθρο πρωτα πρεπει να επιβιωσεις... Η αντιμετωπιση ενος ''ΝΕΦΕΛΙΜ'', ενος απλου κιολας κι οχι καποιου μαχητη, απο τον καλυτερα εκπαιδευμενο κομαντο των συγχρονων στρατων των Ανθρωπων, ειναι σχεδον ΑΔΥΝΑΤΗ...(Δυστυχως αυτη ειναι η Σκληρη ΑΛΗΘΕΙΑ...)
Η αντιμετωπιση ενος μαχητη των στρατων των Νεφελιμ, ακομη και αν αυτος δεν χρησιμοποιησει καποιο απο τα υπεροπλα τους που των "Εικονικων Κρυσταλλων" και ειναι εστω αοπλος, ακουγεται σχεδον αστειο...
Η ανθεκτικοτητα των σωματων τους, οι τηλεπαθητικες και τηλεκινητικες ικανοτητες των περισσοτερων, η δυνατοτητα να αλλαζουν μορφη, η τεραστια (υπερ-ανθρωπη) σωματικη τους δυναμη, η απιστευτη ταχυτητα τους και οι τεχνικες μαχης εκ του συσταδην, τους κανουν ανισους αντιπαλους για τους Ανθρωπους... 




Μην ξεχναμε οτι οι αρχικοι Νεφελιμ ηταν οι Ναχ-Σχραμόν και οι Μπαχομεχ (Οι γνωστοι Βρυκολακες,που στα τωρινα εργα Ερωτευωνται και συναστρεφωνται με τοση "ΑΓΑΠΗ" τους ανθρωπους...Κατα την γνωμη μου μας "ΑΓΑΠΑΝΕ" οσο εμεις τα γουρουνακια που παμε για σφαξιμο...),που τρεφοντουσαν με την "Ζωική" ενεργεια των ανθρωπων (Αρχικα),Γιοι της Λίλιθ και των Ελοχίμ-Μπλε Γίγαντες , γιοι των γυναικων των ανθρωπων και των Ελοχίμ.που τρεφωνταν με Νέκταρ και Αμβροσια... 

Ολλα τα αλλα Γένη,δημιουργήθηκαν με την βοηθεια της Γενετικής Βιοδυναμικής Τεχνολογίας σαν πολεμικες μηχανες για τους πολεμους που εκαναν μεταξυ τους τα δυο πρωταρχικα γενη που τρεφωνταν με Αιμα και σαρκα ανθρωπων...(Εκτος της Ενεργειας μας του Ενεργειακού Σώματός μας.Κοινος την Βιο-Ενέργεια του ανθρωπινου σωματος..)
Μιλαμε επομενος για Οντα,δημιουργήματα Υψηλής "Τεχνολογίας",φτιαγμενα με ανθεκτικο Βιολογικο "Σασί" (Σκελετο),και μεγαλη δυναμη-Ταχυτητα,ικανα να πολεμουν τους αρχικους "ΘΕΟΥΣ",ποσο μαλλον τους Ανθρωπους...
Τα δημιουργηματα λοιπον των αρχικων "ΘΕΩΝ",με την σειρα τους,υιοθετωντας τις επιστημονικες γνωσεις των δημιουργων τους,δημιουργησαν πληθωρα "Μοντέλων Βιορομπότ",για καθε χρηση.Ο σοφος ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαος βεβαια εχει και την αντιστοιχη παροιμια."Ο θεος ΑΓΑΠΑΕΙ τον κλεφτη,αλλα αγαπαει και τον Νοικοκυρη"..Στην περιπτωση μαλιστα των συγκεκριμενων ''Κλεφτων'' που στερουνται ΨΥΧΗΣ,μπορει και να μην τους αγαπαει καθολου... Έτσι λοιπον ολοι αυτοι οι αντιπαλοι εχουν και τα τρωτα τους σημεια,οπως και τις αδυναμιες τους... Σε πρωτη φαση ομως παμε να δουμε πως μπορουμε να τους αποφυγουμε πρωτα εμεις.... 


ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ: 
Το να θελει κανεις να εχει ενα μονιμο καταυλισμο μετα το ΦΛΑΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ειναι κατι μαλλον ουτοπικο.Πρεπει δηλαδη οι ομαδες των Ανθρωπων,μικρες ή μεγαλες να μετακινουνται συνεχως.Το σιγουρο ειναι οτι οι περισσοτεροι θα θελησουν να ζησουν σε μεγαλους εως τεραστιους καταυλισμους,κινηση που θα αποδειχθει λαθος καθως μωλις εντοπιστουν (Μαντεψτε απο ποιους),θα εξοντωθουν ΜΑΖΙΚΑ...(Δυστυχως ο εχθρος ειναι ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ).Οι καταυλισμοι αυτοι,δεν θα εχουν καμια σχεση με τις Πρωην Μεγαλουπολεις,που θα εχουν γινει "παραγκες",(Βλεπε προφητεια Κοσμα του Αιτωλου).Θα βρισκωνται κοντα σε σχηματισμους φρεσκου τρεχουμενου Νερου,ακομη και μολυσμενου,και οι θανατοι απο μολυσματικες ασθενειες του Υδατος θα ειναι λογικα μαζικες.Αν θελετε να μεινετε ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΟΠΩΣ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.

Χρησιμοποιωντας τις παρακατω τεχνικες θα καταφερετε την επιβιωση σας μονοι ή ακομα και με μικρες ομαδες φιλων-Αδερφων ανθρωπων εχοντας βοηθεια στην οποιαδηποτε πιθανη περιπτωση καποιας ασθενειας ή μικροτραυματισμου σας..Γιατι να πουμε την αληθεια σε περιπτωση σοβαρου τραυματισμου ή ασθενειας αυτο θα σημαινει συγουρο θανατο,ελείψη Γιατρων εξειδικευμενων φαρμακων και φυσικα Νοσοκομειων... 


TA KΡΥΣΦΗΓΕΤΑ ΣΑΣ: 
Κατ' αρχην δεν πρεπει να εχετε μονο ενα κρυσφηγετο αλλα αρκετα.Η διαρκης κινηση,θα σας εμποδισει απο το να παρασυρθειτε απο την εφεση που εχετε για να δημιουργησετε καποιες στοιχειωδεις υποδομες οποιασδηποτε μορφης (Με αποτελεσμα να γινετε "Μεζες" καποιου Λαμογιου,σε καποιον καταυλισμο για παραδειγμα,οπως προ-ανεφερα...).Τα κρυσφηγετα,ενοειται οτι δεν μπορουνε να βρισκωνται σε ανοιχτα μερη ή πεδιαδες.(Οπως κανουμε τωρα Πικ-Νικ για παραδειγμα.Γιατι τοτε το "Μενου" θα ειμαστε εμεις...Γι αυτο σας φωναζω απο τωρα οτι πρεπει να συμπεριφερωμαστε μεταξυ μας ως αδερφια.Ο ΕΧΘΡΟΣ φιλοι μου καταλαβετε το δεν ειναι ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΡΟΠΟ...).

Οι Βραχωδεις περιοχες και τα δασωδη κομματια ειναι οτι πρεπει για αυτη την δουλεια.Πρεπει να εκμεταλλευθειτε το γεγονος δεν θα χρησιμοποιουν την τεχολογια των εικονικων κρυσταλλων που διαθετουν (οπωσ και εμεις το σημερινα γνωστα οπλα που διαθετουμε),αλλα θα εχουν μονο τις φυσικες τους ικανοτητες,(που και αυτες και μονο φτανουν συγκριτηκα με τις δικες μας.).Οποτε αυτο που θα πρεπει να κρυψετε,ειναι ουσιαστικα το ΘΕΡΜΙΚΟ ΣΑΣ ΙΧΝΟΣ,αλλα και να περιορισετε την γρηγορη μετακινηση σας,αφου εντοπιζουν,εκτος απο το θερμικο ιχνος,και τις μεταβολες στην πυκνοτητα του Αερα.Φρονιστε λοιπον το κρυσφηγετο σας να ειναι απλο,να μοιαζει φυσικο δηλαδη,και να μην δειχνει ανθρωπινη παρεμβαση στην κατασκευη του (Εν ολιγης να μην αφηνετε ιχνη που προδωσουν την υπαρξη σας στο συγκεκριμενο σημειο.Θα καταλαβετε ποιο κατω το γιατι).Και εφ οσον προκειται περι καποιου κοιλωματος ή σπηλιας να εχει δευτερη εξοδο διαφυγης.Ενα επισης μεγαλο προβλημα ειναι και η Φωτια.Ειδικα τα βραδια,θα πρεπει να την ξεχασετε.Την ημερα,οταν ο Ήλιος ειναι εντονος με αρκετη τυχη δοκιμαστε να αναψετε μια εφ οσον την χρειαζεστε αλλα με μεγαλη προσοχη.(Η μεγαλυτερη προσοχη σας θα πρεπει να ειναι στο να μην εχει πολυ καπνο.Ρωτηστε καποιον απο τωρα τι ξυλα ειναι ιδανικα για τετοιες φωτιες..).Εφ οσον λοιπον δεν θα τρωτε ψητα κρεατα,φροντιστε για αποξηρανση,ή ψησιμο στον Ήλιο (Οδηγιες σε προσεχες αρθρο.).Όταν λοιπον εγκαταλειπετε ενα κρυσφηγετο για ενα αλλο θα πρεπει να εχετε κανει τα εξης:1ον>Να το αδειαζετε εντελως.2ον>Να εξαφανιζετε οποιοδηποτε ιχνος παραμονης σας εκει,ωστε να μην σας ''περιμενει'' κανενα λαμογιο οταν επιστρεψετε.(Αυτο που προανεφερα πριν για τα ιχνη του εκαστοτε τοπου παραμονη σας για οσο...).3ον>Να καλυπτετε την εισοδο ή τις εισοδους του,ωστε μονο απο τυχη να μπορει να εντοπιστει.4ον>Να βαζετε καποιο σημαδι στην καλυψη αυτη,ωστε να καταλαβαινετε αν καποιος την ανοιξε και στην συνεχεια την ξανακλεισε.Επισης ενα τελευταιο ειναι οτι τα κρυσφηγετα σας θα πρεπει να απεχουν αρκετη αποσταση μεταξυ τους.(Αυτο φυσικα προηποθετει καλη φυσικη κατασταση γιατι προβλεπεται πολυς ποδαροδρομος...).Προτιμηστε τα Βουνα της Μακεδονιας μας και της Ειπηρου,ή φυγετε ακομη Βορειοτερα που το κλιμα θα ειναι ποιο δροσερο. (Συμβουλη του Συγγραφεα.Προσωπικα πιστευω οτι οποιοδηποτε Βουνο-Δασος θα ειναι καλο).Ενοειται οτι ολα οσα εχουμε πει για την προετοιμασια καταυλισμων,επ ουδενι ισχυουν για την εποχη μετα το 'Φλας'...Γι αυτο φιλοι μου παρτε το αποφαση απο τωρα,μεχρι να καταπολεμηθουν τα λαμογια θα ειστε-ειμαστε σε διαρκη κινηση... 


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ: 
Τα κρυσφηγετα διανυκτερευσης ή αναπαυσης,δεν θα πρεπει να εχουν προμηθειες.Οι προμηθειες θα πρεπει να βρισκωνται στο καλυτερο απο τα κρυσφυγετα σας,το οποιο σπανια θα επισκεπτεστε.Αυτο σημαινει οτι παντοτε θα πρεπει να κουβαλατε τα απαραιτητα,ωστε να συντηριστε χωρις την εξαρτηση σας απο τα κρυσφηγετα-προμηθειες σας.Θα πρεπει να συνηθισετε το βαρος του σακιδιου σας,σαν βαρος του ιδιου του σωματος σας.Στις διαδρομες σας αναμεσα στα κρυσφηγετα,που θα πρεπει να ειναι διασπαρτα σε μια περιοχη ακομη και 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ,θα πρεπει να εχετε κρυμμενο νερο,αποξηραμενη τροφη και οπλα...Χρησιμοποιηστε την Δημιοργηκοτητα - φαντασια σας, κρυβωντας τα καλα ετσι ωστε να μην εντοπιστουν απο τον εχθρο (και σας προδωσουν),αλλα να ειναι και σχετικα ευκολα και γρηγορα προσβασιμα.Γιατι αλλιως δεν θα επιβιωσετε.Αυτος ειναι και ο λογος που στις ημερες μας προσπαθουν να εξαφανισουν καθε ιχνος δημιουργικοτητας και φαντασιας απο τους ανθρωπους.(Σκευτητε το λιγο..).Κανοντας τους περισσοτερους να ονειρευονται μονο πως θα προσληφθουν στο Δημοσιο ή σε καποια "Μεγαλη" και "Συγουρη" πολυεθνικη ωστε να "Ξενοιασουν",λυνοντας δηθεν το "Προβλημα τους"...(Α ρε κουνια που σας κουναγε...)... 


ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ-ΑΝΑΠΝΕΥΣΙΜΟΣ ΑΕΡΑΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: 
Συμφωνα με τα ΧΑΛΚΙΝΑ ΒΙΒΛΙΑ,μεσα οκτω λεπτα και μετα,την 'αφιξη' του ΗΜΠ (Ηλεκτρομαγνητικου Παλμου),ολοκληρη η ατμοσφαιρα θα ιονιστει και τρομερα ''Μπαραζ" κεραυνων θα χτυπησουν ολοκληρο τον Πλανητη.Οκτω λεπτα θα χρειαστει για να φτασει στην Γη ο παλμος και μεσα στα επομενα λεπτα συνεχιζει για αρκετη ωρα ο Ιονισμος της Ατμοσφαιρας.(Το βασικοτερο που θα πρεπει να προσεξουν οι ανθρωποι εκεινη την συγκεκριμενη ωρα ειναι τα ματια τους,γιατι σε κατ' ευθειαν οπτικη επαφη τους θα χαθει η οραση τους,καταστρεφωντας τον αμφηλφιστροειδη).Μετα απο το Φλας και τον Ιονισμο της ατμοσφαιρας λοιπον ο Ήλιος θα χασει το 1/3 της ακτινοβολιας του.(Θα μειωθει το φεγγος του).Το πραγματικο προβλημα ομως ειναι οτι μετα απο μερικες ημερες θα χτυπησει την Γη ενα θερμικο κυμα που θα εχει εκπεμφθει απο τον Ηλιο μαζι με το Φλας αλλα δεν θα φτασει στον ιδιο χρονο.(Θα αργησει 1 με 2 ημερες...).Οσοι το δεχθουν εκεινη την ωρα θα νιωσουν ενα εντονο καψιμο,απο την αποτομη αυξηση της θερμοκρασιας,και αλλα πολλα που δεν χρειαζεται να αναφερω... Τα βασικα απο αυτα θα ειναι τα εξης:1ον>Μειωση του Ηλιακου φωτος κατα περιπου 33% κατα την διαρκεια της ημερας...(Οσοι ειναι αγροτες καταλαβαινουν τι σημαινει αυτο για τα νεα φυτα που θα μεγαλωνουν εκεινη την περιοδο...).2ον>Η αποτομη αυξηση της θερμωκρασιας θα εχει προκαλεσει αυξηση των Νεφων (Λογο εξατμισης των υδατων),και την νυχτα η Σεληνη θα φαινεται κοκκινοπη.3ον>Ο αερας θα ειναι πνιγηρος και η ατμοσφαιρα γενικα αποπνικτικη...(Οι εχωντες αναπνευστικα προβληματα εκεινες τις μερες θα εχουν επειδηνωση και πραγματικο προβλημα στην αναπνοη τους..).4ον>Παρα την αυξημενη υγρασια στην ατμοσφαιρα (λογο των εξατμισμενων υδατων),θα επικρατησει ανομβρια και οι βροχες θα ειναι σπανιες για αρκετο καιρο.και...5ον>Τεραστιες θαλασσιες περιοχες θα γινουν βουρκοι.Το ιδιο θα παθουν και πολλες λιμνες..Ενω πολλα ποταμια θα ξεραθουν... 


ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ: 
Το κακο μετα το Φλας του Ηλιου θα ειναι η αυξημενη σε σχεση με το Νορμαλ ζεστη για καποια περιοδο.Το καλο της καταστασης θα ειναι μονο η επισης αυξημενη Υγρασια στην Ατμοσφαιρα.Μπορει οι βροχες να ειναι σπανιες στις αρχες,αλλα μετα τους πρωτους μηνες θα αρχισει να βρεχει.Και πολυ μαλιστα διοτι η Ατμοσφαιρα θα προσπαθει να επανελθει στην αρχικη της κατασταση και να μειωσει την υγρασια της.Γενικα,αυτο ειναι καλο.Γιατι αν οι Νεφελιμ εχουν βγει,αυτο θα τους εμποδισει να σας-μας εντοπιζουν ευκολα.Γι αυτο οι μετακινησεις μας θα πρεπει να γινωνται ημερα με εντονο φως (οσο θα γινετε μετα την μειωση του φεγγους οπως ειπαμε),και σε απολυτη υσηχια.Προσοχη στα δεντρα με το ξερο φυλλωμα (Θορυβος),οπως και το τρεξιμο.(Απαξ και σας εντοπισουν δεν την γλυτωνετε οσο γρηγορα και να τρεχετε).Αυτο που βοηθαει ειναι τα δεντρα με υγρο φυλλωμα και η αργη και σταθερη μας κινηση σε απολυτη υσηχια.Σε περιπτωσεις που θα πρεπει να μετακινηθειτε οπωσδηποτε θα πρεπει να εχετε ολοσωμα καλυμματα που θα καλυπτουν και το κεφαλι σας ντυμενα με βρυα (οπως η στολη καλυψης-αποκρυψης των κομαντο που γινωνται ενα με το δασος),οπως και αλλα ποωδη φυτα που θα μπορουν να διατηρησουν την εντονη υγρασια του περιβαλλοντος ή καππες επενδυμενες με φυλλα ΧΑΛΚΟΥ.(Οδηγιες σε μελλοντικο σχετικο αρθρο...) 


TI ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ: 
Εφ οσον βρεθειτε σε μια τετοια κατασταση μην ξεχνατε,οτι δεν ειστε καποιοι ανθρωποι (οι περισσοτεροι τουλαχιστον,ειδικα τα τελευταια 60 χρονια),που γεννηθηκαν σε παρομοιο περιβαλλον,στο οποιο τους ''κυνηγουσαν'' ανεκαθεν οι Νεφελιμ,(με γνωστη την υπαρξη τους εν ολιγης).Συμφωνα παντα με τα Χαλκινα Βιβλια οι Νεφελιμ οπως και τα υπολοιπα "Γενη" της Γενετικης Βιοδυναμικης (αλλα και ολη αυτη η Παλιο-Κατασταση),θα ερθει μετα τα τριαμιση χρονια μετα την εναρξη του 3ου Παγκοσμιου Πολεμου.Ξαναλεω οτι αυτα τα γραφω για την περιπτωση που που γινουν οπως τα λενε οι γραφες που εχουμε στα χερια μας και υποτιθεται οτι ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ...Εκεινοι λοιπον που θα βρεθουν σε αυτη την θεση,λιγα χρονια πριν,μπορει τα απογευματα να ποτιζαν το γκαζον τους και να ετρωγαν τα βραδια πιτσα βλεπωντας στην τηλεωραση τα PLAY OFF........Ειναι πολυ δυσκολο οπως καταλαβαινετε να δεχτει καποιος αυτη την ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ...(Επειδη η γνωση ομως ειναι δυναμη και σωζει καλο ειναι να τα γνωριζουμε εστω ''εγκυκλοπαιδικα'' και μακαρι να μην χρειαστουν ποτε...!).Γι αυτο προσπαθειστε να ΜΗΝ βελτειωσετε (Προς το παρον τουλαχιστον) τις συνθηκες της διαβιωσης σας δημιουργωντας υποδομες που θα κανουν την Σωη σας-μας ποιο ανετη.Γιατι οι υποδομες αυτες θα ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ την υπαρξη και την θεση σας-μας με αποτελεσμα να βρειτε-με ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ... 


ΤΙ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ: 
Οι Νεφελιμ δεν ειναι Δαιμονες,ουτε "Δαιμονισμενοι".Ο Αγιασμος και ο Σταυρος επομενως δεν τους ενοχλουν.Αντιθετος αυτο που δεν αντεχουν (βαση παντα των Χαλκινων Βιβλιων),ειναι η μυρωδια του ΣΚΟΡΔΟΥ,(οσο αστειο και αν ακουγετε).Επισης ειναι μεγα ψεμα οτι τους 'Βρυκολακες' (δηλαδη τους Μπαχομεχ),τους σκοτωνει το φως του Ηλιου.(Μονο στις ταινιες υσχιει αυτο...).Απλα το βρισκουν ενοχλητικο.Νερο με αποσταγμα σκορδου μεσα του αν πεταχτει ή ψεκαστει στα ρουθουνια ενος Νεφελιμ,θα σας δωσει λιγο χρονο και την ευκαιρια κερδισετε λιγο χρονο για να απομακρυνθειτε απο αυτον,λογο της αδρανειας που θα του προκαλεσει...(Και το καλο που σας θελω γρηγορα γιατι θα τον εχετε "Τσαντισει"...).Μια χουφτα ομως σκονης Χαλκου μπορει να τον ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ πραγματικα...(Αναλογιστειτε τωρα γιατι ομαδες "εξαφανιζουν" στην κυριολεξια απο τωρα οτι χαλκο βρισκουν απο καλωδια της Δεη και του Οσε,με προσχημα την πωληση του σε μαντρες ανακυκλωσης...) 


ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ: 
Αρκετοι απο εσας-εμας μπορει να σκευτομαστε πως θα αντιμετωπισουμε τους Νεφελιμ στα Δυομιση χρονια της Κυριαρχια τους επανω στην Γη.Τα Χαλκινα Σπαθια,βελη με μυτες απο Χαλκο ειναι απλα μικρα μεσα προστασιας.Τιποτα περισσοτερο.Ολλα τα αλλα ειναι ανεκδοτα με τον Τσακ Νορρις...Μην ξεχνατε οτι θα δυσκολευομασταν να επιβιωσουμε ακομη και χωρις τον κινδυνο των Νεφελιμ,γι αυτο δεν πρεπει ποτε μα ΠΟΤΕ να επιδιωξετε αντιπαραθεση με καποιον απο αυτους..Δεν μπορειτε να τον αντιμετωπισετε ενας προς εναν..Ακομη ομως και αν τον παγιδευατε,ας πουμε 20 ατομα μαζι,ο οποιος τραυματισμος μελους της ομαδας θα ητανε-ειναι μοιραιος... 


ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΡΤΙΜΕΛΕΙΣ: 
Oi στατιστικες λενε οτι το 95% των ανθρωπων που τους αντικριζει,παγωνει.Οχι τοσο απο τον ΦΟΒΟ του,αλλα επειδη προσπαθει να συνειδητοποιησει τι βλεπει...(Πιστεψτε το ειναι αληθεια.Σας το βεβαιωνω κι εγω προσωπικα..Και υσχιει ακομη και εξ αποστασεως...).Ουτος ή αλλος δεν ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ...Αν σε αντιληφθει, θα σε προσεγγισει αστραπιαια και μετα.....Ντασφιντανια...(Ή αλλιως χαιρετισματα στον Αγιο Πετρο...). Άλλο να γνωριζεις με τι μοιαζει το καθε ΓΕΝΟΣ και αλλο να τους δεις μπροστα σου.Μεσα στο DNA των ανθρωπων,υπαρχει ''ΡΙΖΩΜΕΝΟΣ'' ο Αρχαιος ΦΟΒΟΣ,εξ αιτιας ολων οσων υποστει οι ανθρωποι απο τους "ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ".Με δυο λογια,αν δειτε καποιον (οποιουδηποτε γενους) ΜΕΙΝΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ...Στο κατω κατω,(συμφωνα παντα με τα χαλκινα βιβλια),μετα απο 30 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Εκεινος θα σας πει τι πρεπει να κανετε.Και μιας και τον αναφεραμε,αν θελετε να ενταχθειτε στο στρατευμα του θα πρεπει να ειστε πειθαρχημενοι και υπακουοι..Ειναι πολυ λιγοτερο ΑΝΕΚΤΙΚΟΣ σε σχεση ακομα και με τους ΝΕΦΕΛΙΜ...(Με λιγα λογια την Φωτια την πολεμας μονο με Φωτια...!) 

Αυτα τα λιγα φιλοι (σε αυτο το αρθρο),θα ακολουθησουν και αλλα με περισσοτερες ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ,για οσους παντα τους αρεσουν τα ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ.... 

Υ.Γ> Με καθε τροπο προσπαθηστε να βρεθειτε στην περιοχη της Θεσσαλονικης (Αρχαιο Αραντις μετα το "Φλας" παντα),διοτι εκει οι "Ανομοι" δεν θα εχουν εξουσια να μπουν.Ωστοσο ΠΡΟΣΟΧΗ,γιατι εκει ο τοπος θα ειναι γεματος απο "Συμμοριες" ανθρωπων που θα ψαχνουν ασφαλεια απο τους ΝΕΦΕΛΙΜ,και τα τροφιμα με το Νερο θα σπανιζουν....

Υ.Γ 2ο >Οσοι βρεθουν στην ΣΤΡΑΤΙΑ του ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΥ και θα θελουν να συμμετεχουν στην μεγαλη ΜΑΧΗ,θα πρεπει να εχουν ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ και να του πουν τα εξης λογια:
Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψι του σπαθιού την τρομερή, σε γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψι ποὺ μὲ βία μετράει τὴν γῆ.Ἀπ’ τὰ κόκκαλα βγαλμένοι, τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά, καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένοι,χαῖρε, ὦ χαῖρε, Ἐλευθεριά!!!

Το τι θα ακολουθησει μετα δεν λεγεται...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... (ΕΠΙ 3 ΗΜΕΡΕΣ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥΣ...!!!!!!)

Πηγη:Δελφικος οδηγος επιβιωσης.
Τα περίεργα όντα του Νεπάλ.
Μαρτυρεί ο Γέρων Νίκων.


Ενα βιντεο για να μαθουν οι "αμπαλοι" τι εστι νεφελιμ.

http://volcanotimes.blogspot.com/
Volcano Times Magazine

Το παράπονο του Οδυσσέα Ελύτη Οδυσσέας Ελύτης 1911 - 1996

Σοφά λόγια που όμως δεν τα σκεπτόμαστε στο διάβα της ,πράγματι,μικρής
και μοναδικής μας ζωής

Το παράπονο του Οδυσσέα Ελύτη
Οδυσσέας Ελύτης
1911 - 1996
  Αναρωτιέμαι μερικές φορές:
Είμαι εγώ που σκέφτομαι καθημερινά, πως η ζωή μου είναι μία;
Όλοι οι υπόλοιποι το ξεχνούν; Ή πιστεύουν πως θα έχουν κι άλλες,
πολλές ζωές, για να κερδίσουν τον χρόνο που σπαταλούν;
Ν' αντικρίζεις τη ζωή με μούτρα.
Να περιμένεις την Παρασκευή που θα φέρει το Σάββατο και την Κυριακή
για να ζήσεις.
Κι ύστερα να μη φτάνει ούτε κι αυτό, να χρειάζεται να περιμένεις τις διακοπές.
Και μετά ούτε κι αυτές να είναι αρκετές.
Να περιμένεις μεγάλες στιγμές.
Να μην τις επιδιώκεις, να τις περιμένεις.
Κι ύστερα να λες πως είσαι άτυχος και πως η ζωή ήταν άδικη μαζί σου.

Και να μη βλέπεις ,πως ακριβώς δίπλα σου συμβαίνουν αληθινές δυστυχίες
που η ζωή κλήρωσε σε άλλους ανθρώπους.
Σ' εκείνους που δεν το βάζουν κάτω και αγωνίζονται.
Και να μην μαθαίνεις από το μάθημά τους.
Και να μη νιώθεις καμία φορά ευλογημένος που μπορείς να χαίρεσαι τρία
πράγματα στη ζωή σου, την καλή υγεία, δυο φίλους, μια αγάπη, μια
δουλειά, μια δραστηριότητα που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι δημιουργείς,
ότι έχει λόγο η ύπαρξή σου.
Να κλαίγεσαι που δεν έχεις πολλά.
Που κι αν τα είχες, θα ήθελες περισσότερα.
Να πιστεύεις ότι τα ξέρεις όλα και να μην ακούς. Να μαζεύεις λύπες και
απελπισίες, να ξυπνάς κάθε μέρα ακόμη πιο βαρύς.
Λες και ο χρόνος σου είναι απεριόριστος.
Κάθε μέρα προσπαθώ να μπω στη θέση σου.
Κάθε μέρα αποτυγχάνω.
Γιατί αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή.
Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους.
Που κοιτάζουν με μάτια άδολα και αθώα, ακόμα κι αν πέρασε ο χρόνος
αδυσώπητος από πάνω τους.
Που γνωρίζουν ότι δεν τα ξέρουν όλα, γιατί δεν μαθαίνονται όλα.
Που στύβουν το λίγο και βγάζουν το πολύ.
Για τους εαυτούς τους και για όσους αγαπούν.
Και δεν κουράζονται να αναζητούν την ομορφιά στην κάθε μέρα, στα
χαμόγελα των ανθρώπων, στα χάδια των ζώων, σε μια ασπρόμαυρη
φωτογραφία, σε μια πολύχρωμη μπουγάδα.
Όσο κι αν κανείς προσέχει όσο κι αν το κυνηγά πάντα, πάντα θα 'ναι
αργά δεύτερη ζωή δεν έχει.

Τα πράγματα είναι πολύ ρευστά για υπολογισμούς

Τα πράγματα είναι πολύ ρευστά για υπολογισμούς

Του Γιώργου Καισάριου 
Ναι μεν στα περισσότερα κράτη του κόσμου προσαρμόζονται οι νομοθεσίες έτσι ώστε να προωθούνται πράσινες τεχνολογίες κτλ, αλλά ορισμένα πρόσφατα στοιχεία ίσως αλλάξουν αυτή την τάση τα επόμενα χρόνια.

Για παράδειγμα, φέτος έχουμε διαβάσει πολλά άρθρα σχετικά με το ότι οι πάγοι στους πόλους "μεγαλώνουν" και δεν λιώνουν, όπως ξέραμε μέχρι πρόσφατα. Και ενώ έως τώρα γνωρίζαμε ότι ο πλανήτης θερμαίνεται, ξαφνικά ορισμένοι επιστήμονες τώρα λένε ότι ο κόσμος θα γίνει πιο κρύος τα επόμενα χρόνια και ότι ίσως βιώσουμε μια νέα εποχή παγετώνων. Από πέρυσι, το στρώμα πάγου στον βόρειο πόλο έχειαυξηθεί κατά 29%.



Το θέμα της επιστροφής στην χρήση λιγνίτη, σαν αποτέλεσμα του ότι τελικά οι πάγοι στους πόλους δεν λιώνουνε, είναι επίσης ένα θέμα της επικαιρότητας. Ακόμα και οι Γερμανοί έχουν βαρεθεί να πληρώνουν τον πράσινο ενεργειακό κούκο αηδόνι.

Στις ΗΠΑ δε, καινούργιες τεχνολογίες επιτρέπουν την καύση λιγνίτη χωρίς την μόλυνση του περιβάλλοντος. Διότι ακόμα και σήμερα, ο λιγνίτης είναι ίσως το φτηνότερο καύσιμο που υπάρχει. Ναι άλλα υπάρχει αυτή η συμφωνία του Κιότο, που ποινικοποιεί την χρήση λιγνίτη. Δεν θα ήταν ξαφνικά ωραία για εμάς αν δεν είχαμε υπογράψει αυτή τη συμφωνία;

Πέραν από την χρήση του λιγνίτη, το θέμα του φυσικού αερίου είναι κάτι άλλο που θα πρέπει να μας απασχολήσει, αλλά για διαφορετικό τρόπο από ό,τι νομίζετε. Για όποιον δεν το έχει πάρει χαμπάρι, οι ΗΠΑ σε μερικά χρόνια από τώρα θα είναι ενεργειακά ανεξάρτητες. Πέραν του τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το εμπορικό τους έλλειμμα και την ισοτιμία του δολαρίου, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι σε μερικά μόνο χρόνια οι ΗΠΑ θα εξάγουν φυσικό αέριο.

Σε συνδυασμό με το ότι σύντομα η Ευρώπη θα έχει φυσικό αέριο από χώρες εκτός Ρωσίας, σημαίνει ότι οι τιμές του φυσικού αερίου στην Ευρώπη ίσως να μειωθούν αρκετά τα επόμενα χρόνια. Να υπενθυμίσουμε ότι οι τιμές του φυσικού αερίου στην Ευρώπη είναι τουλάχιστον διπλάσιες από τις ΗΠΑ.

Όσον αφορά τα ενεργειακά κοιτάσματα της χώρας μας, το κόστος εξόρυξης του φυσικού αερίου (σε περίπτωση που αποδειχτεί ότι είναι εκμεταλλεύσιμα) είναι αρκετά μεγαλύτερο από το κόστος των Αμερικανών και βέβαια των Ρώσων. Τούτο διότι τα κοιτάσματα αυτά είναι υποθαλάσσιο και έχουν αυξημένο κόστος εξόρυξης.

Οι πιο συντηρητικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι θα δούμε τα πρώτα ενεργειακά έσοδα κάπου την επόμενη δεκαετία. Προσωπικά θα είμαι πολύ ευχαριστημένος αν καταφέρουμε και γίνουμε έστω και οριακά εξαγωγική χώρα σε φυσικό αέριο, αλλά θα ήμουν παραπάνω από ευχαριστημένος αν καλύψουμε απλά τις δικές μας ανάγκες και πέσουν αρκετά οι τιμές.

Σε περίπτωση όμως που οι Αμερικανοί κάνουν εξαγωγές φυσικού αερίου σε υγροποιημένη μορφή, σε συνδυασμό με τις νέες πηγές φυσικού αεριού που θα έχει σύντομα η Ευρώπη, γεννάται το ερώτημα που θα είναι οι τιμές;

Η απάντηση σύμφωνα με πάρα πολλούς ειδικούς είναι ότι οι τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη θα κατηφορίσουν τα επόμενα χρόνια. Το πόσο κανείς δεν γνωρίζει, αλλά κατά έναν περίεργο τρόπο, εμάς δεν μας συμφέρουν να πέσουν οι τιμές και πάρα πολύ.

Ο λόγος είναι, ειδικά αν αποποινικοποιηθεί η χρήση λιγνίτη, ότι στην τελική ίσως την επόμενη δεκαετία να μην συμφέρει καν το φυσικό αέριο που θα ανακαλύψουμε. Σωστά ακούσατε, υπάρχει μια μικρή περίπτωση την επόμενη δεκαετία να αλλάξουν όλα και να δούμε αρκετά μειωμένες τιμές φυσικού αεριού, που, σε συνδυασμό με τον λιγνίτη που θα μπορούμε να καίμε, να μην συμφέρει ούτε εμάς τους ίδιους να βγάλουμε το όποιο φυσικό αέριο βρεθεί την γειτονιά μας.
Όχι δεν κάνω εκτίμηση ή πρόβλεψη επ΄ αυτού, απλά ήθελα να σας δείξω το πως μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα. Και ενώ ξαφνικά όλοι λογαριάζαμε ότι θα έχουμε Χ ενεργειακά έσοδα σαν χώρα, να αποδειχτεί ότι έχουμε μεν φυσικό αέριο σε επάρκεια, αλλά ότι μας συμφέρουν άλλες επιλογές.

Πριν 6 χρόνια το BBC είχε μεταδώσει ότι σε 20 χρόνια οι πόλοι δεν θα έχουν πάγο και σήμερα μαθαίνουμε ότι ίσως αρχίζει η νέα εποχή των παγετώνων. Πριν από 3 χρόνια το κούρεμα χρέους ήταν του διαβόλου, σήμερα είναι αγγελικά πλασμένο. Σήμερα νομίζουμε ότι έχουμε τεράστια αποθέματα φυσικού αερίου, αύριο μπορεί να ανακαλύψουμε ότι δεν είναι εκμεταλλεύσιμα.

Και ενώ σήμερα χρωστάμε 300 δισ. ευρώ, μπορεί να ξυπνήσουμε αύριο το πρωί και να μας έχουν κουρέψει τα 150 δισ. ευρώ. Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει αύριο...

george.kesarios@capital.gr
www.capital.gr - κεφάλαιο στην οικονομική ενημέρωση

Πηγή:www.capital.gr

ΜΑΣΩΝΙΑ: ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...!!!

ΜΑΣΩΝΙΑ: ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...!!!


Η Υπερστοά Μπενέ - Μπερίτ, ο Παγκόσμιος Τεκτονικός Σύνδεσμος και τα παρακλάδια τους στην Ελλάδα και τον κόσμο! ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!!! Η μασονία ή τεκτονισμός ήταν ένα μυστικό καλά κρυμμένο στα κατάβαθα των ποικιλώνυμων Στοών, ντυμένη επιδέξια με χίλια δυο μυστικά σύμβολα, μυήσεις, πρωτόκολλα και άλλα περίεργα πράγματα. Μια συνένωση συμφερόντων ορισμένων ατόμων, προσεκτικά επιλεγμένων μέσα από τα ανώτερα και ανώτατα στρώματα της κοινωνίας.
ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ
Η διείσδυση των μασόνων σε όλους τους καίριους τομείς του κρατικού μηχανισμού και γενικότερα της οικονομικής, επιστημονικής και κοινωνικής ζωής του τόπου γίνεται με μεθοδικότητα και με πρακτικό στόχο την τοποθέτηση ή τον έλεγχο ανθρώπων σε θέσεις «κλειδιά» από τις οποίες επηρεάζεται η λήψη αποφάσεων.

Από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα ως τα υποκαταστήματα Τραπεζών και από τις δημόσιες επιχειρήσεις ως τις επαγγελματικές οργανώσεις, οι μασόνοι προσπαθούν να προωθούν μέλη τους σε καίριες θέσεις. Το αποκορύφωμα βέβαια της προσπάθειάς τους είναι ο έλεγχος της πολιτικής ζωής του τόπου και η διείσδυσή της στο Στρατό. Χάρη στους επιδέξιους μηχανισμούς πολυάριθμα μέλη εισέρχονται στην οργάνωση της μασονίας όχι για κοινωφελείς σκοπούς αλλά από προσωπικά κίνητρα και ατομικά οφέλη.

Εισέρχονται στη μασονία για να αναρριχηθούν στις δημόσιες υπηρεσίες και να ελέγχουν την κρατική εξουσία όπως και για να υποστηριχθούν με μυστικό τρόπο στις διάφορες επαγγελματικές απασχολήσεις τους. Στενή είναι η σχέση της μασονίας με την κρατούσα μεγαλοαστική τάξη. Κανένας φτωχός και κανένας κοινωνικά αποτυχημένος δεν γίνεται δεκτός στη μασονία. Χαρακτηριστικά της μασονίας είναι η μυστικότητα των συνεδριάσεων, η επιμελής επιλογή των μελών και η αναγνώρισή τους με συμβολικές χειρονομίες. Μυστήριο στην Ελλάδα παραμένει η λειτουργία του πολυώροφου κτιρίου της οδού Αχαρνών στην Αθήνα.

Η μασονία συστηματοποιήθηκε ως οργάνωση το 1717 από τους Άγγλους, που την έθεσαν στην υπηρεσία των πολιτικοοικονομικών συμφερόντων τους. Ερευνητές υποστηρίζουν ότι «ο σιωνισμός άρπαξε και χρησιμοποίησε αμέσως σαν όπλο τη μασονία που εξυπηρετεί τη Μεγάλη Ιδέα των Εβραίων. Αυτήν που αναφέρεται στην παγκόσμια επικράτηση, όπως ορίζει το Ταλμούδ και επιδιώκει ο σιωνισμός». Στην Ελλάδα η μασονία ήλθε το 1740. Αλλά επίσημα, με τη μορφή ιδρύματος, λειτουργεί στη χώρα μας από το 1927. Έχει στοές σε πολλές πόλεις με χιλιάδες μέλη. Πίσω της κρύβονται πολλά και περίεργα.

Η μασονία είναι ένα «πρακτορείο» διοχέτευσης στο εσωτερικό κάθε χώρας ιδεών και απόψεων, που υπαγορεύονται απ’ έξω.

Πιο σημαντική δραστηριότητα έχει σήμερα ο Παγκόσμιος Τεκτονικός Σύνδεσμος (L.U.F.) που οργανώνει διεθνή συνέδρια για την προώθηση των σκοπών της μασονίας. Πέρα από τη LUF που εδρεύει στην Ελβετία και την έδρα της Διεθνούς της μασονίας, στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπάρχει ένα ακόμη ξένο μασονικό κέντρο. Αυτό που διοχετεύει τη γραμμή κατευθείαν στην κορυφή της μασονίας της κάθε χώρας: Στο Ύπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού. Πρόκειται για μια ερμητικά κλειστή οργάνωση που συγκροτείται από σαράντα μασόνους, επιλεγμένους με αυστηρά κριτήρια από κάθε χώρα. Όλοι τους ανήκουν στο Ύπατο Συμβούλιο της χώρας τους και είναι οι άνθρωποι που διοχετεύουν αποφάσεις παρμένες στα άδυτα της στοάς του Λονδίνου, ρυθμιστικές συχνά της τύχης ολόκληρης της ανθρωπότητας. Με μέσο εκτέλεσης τους κορυφαίους της μασονίας που είναι προωθημένοι σε θέσεις-κλειδιά…

ΜΠΕΝΕ-ΜΠΕΡΙΤ: Η ΥΠΕΡΣΤΟΑ


Είναι η στοά των στοών, αφού έχοντας ως εκπροσώπους διαλεχτά στελέχη της μέσα σχεδόν σε κάθε στοά των μασόνων και στη Μεγάλη στοά, ελέγχει και κατευθύνει τους πάντες και τα πάντα, δίνει κατευθύνσεις, παίρνοντας η ίδια κατεύθυνση και γραμμή για τα ελληνικά ζητήματα κατευθείαν από την Ουάσιγκτον! Η «Μπενέ-Μπερίτ» δεν είναι μόνο μια οργάνωση με δομή μασονική. Είναι κάτι περισσότερο: Υπέρ-οργάνωση με διαλεχτούς εκπροσώπους που ελέγχουν και τις Στοές των μασόνων! 

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ο ελληνικός τεκτονισμός διαθέτει δυο κεντρικά όργανα: Τη Μεγάλη Στοά της Ελλάδας ή Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας και το Ύπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού της Ελλάδας του Αρχαίου και Αποδεδειγμένου Σκωτικού Δόγματος που εδρεύουν στην Αθήνα (Αχαρνών 19) και τις 141 Στοές στην Αθήνα, τα επαρχιακά κέντρα, από τις οποίες πολλές ευρίσκονται «εν ύπνω»…

ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ

Η μασονία κρύβει το πραγματικό πρόσωπό της στην Ελλάδα και εμφανίζεται δημόσια με προσωπείο «νομικών προσώπων». Πίσω από το Τεκτονικόν Ίδρυμα κρύβεται και δρα η Μεγάλη στοά της Ελλάδος. Και πίσω από το σωματείο Τεκτονική Ένωσις κρύβεται και δρα το Ύπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού.

Πίσω από το προσωπείο κοινωνικών και φιλανθρωπικών σωματείων δρουν οι τεκτονικές στοές. Η μασονία κρατά μυστική τη μορφή της οργάνωσης, τη διδασκαλία και τη δράση της. Το μυστηριώδες Ύπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού στην Ελλάδα, εκτελεί τις αποφάσεις της Διεθνούς της μασονίας. Αποφάσεις που εκπορεύονται από ξένα «κέντρα» και ρυθμίζουν θέματα καίριας σημασίας για τον τόπο μας. Με 300 περίπου ενεργά μέλη σήμερα η στοά «Μπενέ-Μπερίτ» στην Αθήνα, έχει σαν γνωρίσματά ότι τα μέλη της είναι μόνο Ισραηλίτες και συγχρόνως Έλληνες υπήκοοι. Είναι παρακλάδι της Κεντρικής στοάς που εδρεύει στις ΗΠΑ. Παίρνει «γραμμή» κατευθείαν από την Ουάσιγκτον. Διαθέτει δικά της δικαστήρια που εκδίδουν αποφάσεις για τα μέλη της. Διαθέτει δικό της δίκτυο πληροφοριών και υποχρεώνει τα μέλη της να συλλέγουν «πάσας τας προς την στοάν χρησίμους πληροφορίας». Πληροφορίες που έχουν κατάληξη το Κέντρο, την Ουάσιγκτον.

Με έδρα της ένα κτίριο στην περιοχή της Πλατείας Συντάγματος, η Στοά «Μπενέ-Μπερίτ» παρουσιάζει εξαιρετική δραστηριότητα που έχει σαν στόχο της: α) Την εξυπηρέτηση «των ευγενών ηθικών καθηκόντων του Ισραηλιτικού Λαού..». β) Τη συνεργασία με άλλα ομοειδή σωματεία. γ) Την «εξύψωσιν και ανάπτυξιν των διανοητικών και ηθικών προτερημάτων της ισραηλιτικής φυλής… δ) Να κάνει διαλέξεις με αντικείμενο «την γνώσιν του Εβραϊσμού..» και ε) Να καταστρώνει «σχέδια υπέρ της διανοητικής εξυψώσεως των Ισραηλιτών εν γένει»!

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ

Η μασονία είναι ένα δυνατό όπλο στα χέρια του σιωνισμού. Ο σιωνισμός έχοντας σκοπό του την ίδρυση μιας παγκόσμιας εξουσίας του Ισραήλ, με έδρα τα Ιεροσόλυμα, επιδιώκει την αποδιοργάνωση όλων των επιμέρους εξουσιών των άλλων λαών και την εξάλειψη όλων των εμποδίων… Πράγματι, η Ιερουσαλήμ κατέχεται και πάλι ύστερα από 20 αιώνες από τους Εβραίους. Το χρήμα του κόσμου και ο υλικός πλούτος βρίσκονται σε εβραϊκά χέρια, όπως επίσης και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ηγεσίες άμεσα ή έμμεσα δικές τους. Ολόκληρος ο ΟΗΕ καθώς και το Συμβούλιο Ασφαλείας αδυνατούν να επιβληθούν και οι αποφάσεις τους βρίσκονται στον κάλαθο των αχρήστων του Τελ Αβίβ! Στην επίτευξη όλων αυτών μεγάλη ήταν και είναι η συμβολή της μασονίας. Το μάτι του Ισραήλ σε κάθε χώρα!

Ιδιαίτερα πολύτιμη για τον σιωνισμό είναι η διδασκαλία της μασονίας σχετικά με το πρόσωπο του Χριστού, τον οποίο θεωρεί Μύστη, δηλαδή άνθρωπο προσοντούχο. Μα όχι Θεό. Η διδασκαλία αυτή εξυπηρετεί την άποψη του σιωνισμού ότι ο Μεσσίας δεν ήρθε ακόμα, αλλά αναμένεται και θα΄ ρθει για να εγκατασταθεί κοσμοκράτορας με έδρα την Ιερουσαλήμ όπως έχουν πει οι προφήτες. Σε αυτό πάνω κινούνται και οι χιλιαστές, όργανα και αυτοί του σιωνισμού, έστω και αν πολλοί το αγνοούν.

Πίσω λοιπόν, από την δραστηριότητα στις Μασονικές στοές, με ανθρώπους στις θέσεις-κλειδιά της πολιτικής, της οικονομίας, της κοινωνικής ζωής και της Άμυνας. Πίσω από τις «φιλοσοφικές συζητήσεις» στα σκοτεινά «εργαστήρια». Πίσω από «αθώα» καταστατικά που παίρνουν τυπικό έλεγχο της Δικαιοσύνης. Πίσω από «Φιλανθρωπικά Ιδρύματα», «Ύπατα Συμβούλια», από «Ξιφοφόρους», «Άρχοντες», «Κραταιούς», «Ροδόσταυρους» και άλλους «αξιωματούχους» της μασονίας, με πλήρη άγνοια των περισσοτέρων μασόνων για το τι ρόλο παίζουν οι στοές τους, ποιο σκοπό εξυπηρετεί η μυστικότητα και η ίδια η ύπαρξή τους, κινείται ένα αόρατο δίχτυ που εξυπηρετεί τέλεια τους σκοπούς ξένων κέντρων αποφάσεων και Μυστικών Υπηρεσιών, όπως η αμερικάνικη CIA και η ισραηλινή «Μοσάντ».

Από τα Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών, πολλές διδασκαλίες για το ρόλο και τον προορισμό του Ισραήλ διδάσκονται στις Στοές των μασόνων. Το σύνθημα και έμβλημα της μασονίας «Ελευθερία-Ισότης-Αδερφότης» αναφέρεται και στα Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών. Το σύνθημα «Ελευθερία-Ισότης-Αδερφότης» των Ελλήνων Μασόνων είναι το ίδιο που για πρώτη φορά ειπώθηκε, γράφτηκε και καθιερώθηκε, στα πρακτικά του 1ου Διεθνούς Σιωνιστικού Συνεδρίου, στη Βασιλεία της Ελβετίας. Είναι αυτό που «ψιθυρίζουν» τα μέλη της «Μοσάντ» που είναι δραστηριοποιημένα και στη «Μπένε-Μπέριτ». Είναι η «ταμπέλα» για τη CIA και τους πράκτορές της.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ

Είναι γνωστός ο ρόλος των «Τυπικών» στη μασονία. Τα πάντα στη στοά γίνονται σύμφωνα με κάποιο Τυπικό. Τριάντα τρείς βαθμοί, καθένας με το Τυπικό του. Τυπικά για το «τεκτονικό συμπόσιο», Τυπικό της «υιοθεσίας λυκιδέως» της «συζυγικής αναγνωρίσεως», του «μνημοσύνου», των «εγκαινίων τεκτονικού ναού», της «εγκαταστάσεως νέου εργαστηρίου», της «εγκαταστάσεως προέδρου και αξιωματικών εργαστηρίων». 40 Τυπικά!

ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ «ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ» ΤΕΚΤΟΝΑ

Η μασονία ποτέ δεν αποκαλύπτει τα μέλη της εφόσον βρίσκονται εν ζωή. Όταν όμως ο μασόνος πεθάνει τον παρουσιάζουν σαν μέλος της. Η μυστικότητα και ο θάνατος τους επιτρέπει να χαρακτηρίζουν οποιονδήποτε εκ του ασφαλούς σαν μασόνο, χωρίς ο συκοφαντούμενος ή κάποιος άλλος να μπορεί να αποδείξει την αναλήθεια του ισχυρισμού! Έτσι παρουσιάζουν οι μασόνοι σαν μέλη στοών τους, προσωπικότητες της πολιτικής και εθνικής ζωής, με δημοκρατικές περγαμηνές και τεράστια προσφορά, χωρίς να είναι δυνατός ο έλεγχος των ισχυρισμών τους.

Εν τέλει, η μασονία είναι ένα Ιουδαϊκό δημιούργημα. Αυτό αποδεικνύεται από πολλά: α) Κατά τη μασονική Εγκυκλοπαίδεια οι δημιουργοί του ήταν Ιουδαίοι. β) Η Καμβάλα, η Εβραϊκή μαγεία, θεωρείται η βασίλισσα της μασονικής στοάς. γ) Ένα πλήθος λέξεων είναι Εβραϊκές. δ) Πρέπει να γνωρίζει ο μασόνος μάγος τουλάχιστον το Εβραϊκό αλφάβητο. ε) Και καθώς παραπονούνται οι άλλοι μάγοι, οι Ιουδαίοι μάγοι κατακλύζουν τις μασονικές στοές και τις καταντούν Ιουδαϊκά μαγαζιά. Χρηματοδότησαν και ίδρυσαν στοές διεθνώς. Ήδη στον αιώνα μας είναι κράτος εν κράτει, ειδικά εκεί όπου υπάρχει πολύ Ιουδαϊκό στοιχείο. Επειδή όμως έγιναν γνωστά τα έργα της στοάς και την απέφευγαν οι άνθρωποι παρά τις πιέσεις των πρακτόρων τους, δημιούργησαν λέσχες με μασονική διαχείριση, όπως τους ROTARY, LIONS, ROUND TABLE και άρπαξαν άλλους Οργανισμούς όπως τους Y.M.C.A. κλπ.

του Στρατή Ανδριώτη ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: Η Μασονία στην Ελλάδα (Κώστα Τσαρούχα)
ΠηγήΜΑΣΩΝΙΑ: ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...!!! - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ


Αυτή τη στιγμή περιμένουμε το αποτέλεσμα της συνάντησης του Ομπάμα με τους εκπροσώπους του αντίπαλου πολιτικού συνασπισμού, που απ΄ ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος αλλά και εκ των πληροφοριών, η μαύρη αδελφότητα της Λίλιθ Λαμασθού τους έχει κάνει το βίο αβίωτο. Αν βγούν απο τη συνάντηση και κανένα αποτέλεσμα δεν έχει προκύψει θετικό, τότε το αμερικανικό κράτος στις 17 οκτωβρίου θα είναι η τελευταία ημέρα που θα πληρώσει οποιονδήποτε άνθρωπο δουλεύει για λογαριασμό του. Μετά της 17 οκτωβρίου όσον αφορά τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις, το μόνο που θα μπορεί να κινηθεί θα είναι τα πυρινοκίνητα αεροπλανοφόρα και τα πυρινοκίνητα πλοία τα οποία ανεφοδιάζουν τον στόλο, και τα υποβρύχια.

Βέβαια θα μπορούν να κινηθούν, αλλά ο κόσμος που θα είναι μέσα δεν έχει να φάει, δεν θα πληρώνεται, δεν θα υπάρχουν καύσιμα των αεροπλανοφόρων, δεν θα κινείται ο αμερικανικός στρατός, όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα παυθούν, ενω τώρα έχουν παυθεί 800.000 απο τα 2 εκατομμύρια.

Game over με δυό κουβέντες για το εσωτερικό της αμερικής. Εχει και συνέχεια.

Στις 31 οκτωβρίου, το αμερικανικό κράτος δεν θα μπορεί να πληρώσει εξωτερικά χρέη. Επομένως, στάση πληρωμών, (αλά γκρέκα) στις 17 οκτωβρίου στο εσωτερικό σε όλους του δικούς του, και στις 31 στάση πληρωμών στο εξωτερικό.

Αυτά κάνει η Λίλιθ Λαμασθού.

Η πρόταση την οποία οι ρεπουμπλικάνοι του κάνουν αυτή τη στιγμή που μιλάμε, την περιμένουμε απο στιγμή σε στιγμή μέσα σε όλο τό βράδυ που κύλά. Εφόσον λοιπόν εισακουστούν οι ρεπουμπλικάνοι, (και όχι το tea party), το tea party της Λαμασθού βέβαια δεν συζητά τίποτα.

Εφόσον λοιπόν εισακουστούν απο τον Ομπάμα, τότε θα δώσουν μια παράταση στο όριο του χρέους που έχει το αμερικανικό κράτος, που είναι 16 τρισεκατομμύρια δολάρια και απαγορεύεται να ξεπεραστεί, ενω έχει φτάσει στο όριο, και δεν μπορει να λειτουργήσει το κράτος με παραπάνω χρέος.

Αφού λοιπόν ακόυσει ο Ομπάμα την πρότασή τους, τότε θα δώσουν δυνατότητα αύξησης του χρέους ώστε να μπορεί να δανειστεί η κυβέρνηση, να ξανανοίξει, και να μπορέσει να πληρώσει.

Ποιά είναι η πρόταση όμως, τι ζητούν;

Η πρόταση είναι ο νόμος obamacare για την υγεία να συζητηθεί ξανά σε ορισμένα σημεία που ενδιαφέρουν, και να μην εφαρμοστεί απο 1/1/14, αλλά τροποποιημένος να εφαρμοστεί απο 1/1/15.

Ποιά είναι τα προβλήματα που υπάρχουν στον νόμο obamacare:

Το γενικό σκεπτικό της μαύρης αδελφότητας είναι οτι δεν θέλει τον νόμο αυτό όπως είναι, διότι ο νόμος αυτός έχει σαν απόλυτο σκοπό τη δραστική μείωση του αμερικανικού πληθυσμού.

Τι είναι αυτο που θα μειώσει τον αμερικανικό πλυθησμό:

1. Οποιος δεν είναι ασφαλισμένος, δεν θα περνάει ούτε την πόρτα του νοσοκομείου.

2. Οποιος δεν είναι ασφαλισμένος επειδή είναι άνεργος, θα πληρώνει αυξημένους φόρους σε σχέση με τους άλλους, και πρόστιμα.

Αυξημένοι φόροι σε σχέση με τη δραστηριότητα τους ισχύουν και για τους γιατρούς. Με αποτέλεσμα πολλοί εκτός νοσοκομείων διάσπαρτοι γιατροί, σε πολλά μέρη της αμερικής να μην μπορούν να ασκήσουν επάγγελμα, με αποτέλεσμα να μειωθεί σε ποσοστιαία βάση όλος εκείνος ο όγκος των ατόμων που προσφέρουν ιατρικές υπηρεσίες.

Συμπέρασμα: Οταν οι γιατροί και οι νοσοκόμοι θα λιγοστέψουν, και οι άνθρωποι που θα είναι άνεργοι θα πρέπει να πληρώνουν παραπάνω φόρους επειδή είναι άνεργοι. Καταλαβαίνετε λοιπόν οτί αυτό το πράγμα πάει να μειώσει τον πληθυσμό των ΗΠΑ με αποτέλεσμα να μην γίνει δεκτό απο αυτούς που θέλουν να αυξήσουν τον πληθυσμό ολόκληρης της γής.

Αν δεν τα βρούν όμως σε αυτό το κομμάτι και δεν υποχωρήσει η κάστα της λευκής αδελφότητας, τότε 17 οκτωβρίου σταματούν οι πληρωμές των πάντων στο εσωτερικό της αμερικής, και στις 31 οκτωβρίου σταματούν να πληρώνονται τα πάντα πρός τους δανειστές.

Πιστεύω όμως οτι η λευκή αδελφότητα θα είναι αυτή που θα υποχωρήσει. Είναι "No Win σενάριο" για τους illuminati, τους σατανιστές. Αν ακούσετε, μεγάλη νίκη Ομπάμα! Ξανάνοιξε η κυβέρνηση! (Νίκη Λευκης αδελφότητας βασικά, με μαριονέτα τον Ομπάμα) σημαίνει να υποχωρήσει, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το χρέος των ΗΠΑ.

Τα πράγματα όμως πρέπει να προχωρήσουν κανονικά. Δηλαδή πρέπει ο κόσμος να φτάσει σε απελπιστική κατάσταση για να ρίξεί όλες τις κυβερνήσεις όλων των κρατών με μια παγκόσμια επανάσταση, παγκόσμια αναρχία, παγκόσμια απελπισία, παγκόσμια αύξηση εγκληματικότητας και χάος.

Μετά θα πούν, παιδιά βρέθηκε λύση. Ενας τεράστιος οικονομικός κολοσσός θα αγοράσει όλα τα χρέη και θα δώσει παγκόσμια λύση σε ενα παγκόσμιο πρόβλημα. Το πρόβλημα της πείνας.

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη απο την διαδυκτιακή εκπομπή στο Prisonplanet 10 Οκτωβρίου 2013:

Το απόσπασμα απο την εκπομπή μπορείτε να το ακούσετε απο ΕΔΩ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

Η κατάρα του Τουταγχαμών ή ο σατανιστής Άλιστερ Κρόουλι;

Η κατάρα του Τουταγχαμών ή ο σατανιστής Άλιστερ Κρόουλι;

Έξι ανεξήγητοι θάνατοι είχαν σημειωθεί κατά τις δεκαετίες του 1920 και '30 στο Λονδίνο, οι οποίοι είχαν αποδοθεί στην κατάρα του Τουταγχαμών. Όμως, ένα νέο βιβλίο επανεξετάζει τις υποθέσεις και υποστηρίζει ότι πίσω από τους θανάτους κρύβεται ο διάσημος σατανιστής, 'Αλιστερ Κρούουλι.
Η ανακάλυψη του τάφου του νεαρού Αιγύπτιου φαραώ Τουταγχαμών το 1923, συνοδεύτηκε από τη φημολογία ότι όσοι συμμετείχαν στην ανασκαφή χτυπήθηκαν από μια φονική κατάρα.
Περισσότεροι από 20 θάνατοι εκείνα τα χρόνια στη Βρετανία αποδόθηκαν στην κατάρα, οι έξι εκ των οποίων σημειώθηκαν στο Λονδίνο.
Ο ιστορικός Μαρκ Μπέινον ανοίγει ξανά τις υποθέσεις, καθώς στο νέο βιβλίο του υποστηρίζει ότι οι περίεργοι θάνατοι ήταν έργο του διαβόητου αποκρυφιστή 'Αλιστερ Κρόουλι.
Ο Κρόουλι ήταν γνωστός ως ο «πιο αμαρτωλός άνθρωπος στον κόσμο». Ο ίδιος απέδιδε στον εαυτό του τον τίτλο «Το Μεγάλο Κτήνος» και είχε εμμονή με τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη. Πίστευε ότι τα σημεία όπου είχαν σημειωθεί οι φόνοι του Αντεροβγάλτη σχημάτιζαν μεταξύ τους πεντάλφα.
Μάλιστα, ο Κρόουλι υποστήριζε ότι οι δολοφονίες του Αντεροβγάλτη του είχαν εμφυσήσει μεταφυσικές δυνάμεις, μεταξύ των οποίων και το να γίνεται αόρατος.
Ο ιστορικός Μπέινον ανέτρεξε στα αρχεία των θανάτων στο Λονδίνου του Μεσοπολέμου και ανακάλυψε ότι και οι έξι περιπτώσεις ακολουθούσαν συγκεκριμένη τελετουργία.
Μελετώντας τα ημερολόγια και τα βιβλία του Κρόουλι,ο ιστορικός κατέληξε ότι ο διάσημος σατανιστής αντέγραψε τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη.
Το γεγονός ότι επέλεξε θύματα που ήταν παρόντα στην ανασκαφή του τάφου του Τουταγχαμών, εξηγείται καθώς ο Κρόουλι είχε εμμονή και με την αιγυπτιακή μυθολογία. Στο θεολογικό σύστημα που κατασκεύασε, οι θεοί και οι θεές ήταν εμπνευσμένοι από την αρχαία Αίγυπτο.
Θεωρούσε τον εαυτό του προφήτη του αιγυπτιακού θεού του Ήλιου, με το όνομα Ώρος.
Σύμφωνα με το βιβλίο του ιστορικού, ο Κρόουλι έκανε τους φόνους ως πράξη εκδίκησης στην ασέβεια των αρχαιολόγων, που παραβίασαν τον τάφο του Τουταγχαμών, γινόμενος ο ίδιος η προσωποποίηση της κατάρας.

ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΨΥΧΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ | ΕΟΕ | ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΨΥΧΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Share Button

14 Σεπτεμβρίου 1954 ,09:33 π.μ.
Πυρηνική βόμβα ισχύος 40 κιλοτόνων πυροδοτήθηκε ως μέρος της εκπαίδευσης στην εγκατάσταση Totsky στην περιοχή Όρενμπουργκ  της Σοβιετικής Ένωσης .
Στη δεκαετία του 1950 , η Ρωσική κυβέρνηση προετοιμαζόταν για τον Γ ‘Παγκόσμιο Πόλεμο.  Επέλεξαν τις στέπες της περιοχής Όρενμπουργκ λόγω της στενής ομοιότητάς τους με τα τοπία της Δυτικής Ευρώπης .
Οι προπαρασκευαστικές δραστηριότητες για την επιχείρηση “Χιονόμπαλα” διήρκησαν τρεις μήνες. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού το πεδίο ήταν γεμάτο με  χαρακώματα και άλλες κατασκευές.
Στην άσκηση ήταν παρόντες οι:Χρουτσώφ,ο δημιουργός της βόμβας Κουρτσάτωφ και ο Ζούκωφ.
Η έκρηξη σημειώθηκε σε υψόμετρο 380 μέτρα . Από τους 45.000 στρατιώτες που συμμετείχαν στην άσκηση, μόνο 2.000 άτομα διασώθηκαν στο πέρασμα του χρόνου,περισσότεροι  από αυτούς παρέμειναν άτομα με ειδικές ανάγκες ή με ανίατες ασθένειες  για το υπόλοιπο της ζωής τους .
Την πυρηνική έκρηξη ακολούθησε μια μαζική στρατιωτική άσκηση , με τους στρατιώτες   απροστάτευτους από τις ραδιενεργές εκπομπές, καθώς και με αεροσκάφη που πετούσαν κατευθείαν μέσα στο “μανιτάρι”.
Όλοι οι συμμετέχοντες στην άσκηση υπέγραψαν συμβόλαιο 25 χρόνων τήρησης σιγής(GAG)και όλα τα υλικά και έγγραφα χαρακτηρίστηκαν ως αυστηρώς εμπιστευτικά και εμφανίστηκαν μόνο μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.. Πεθαίνοντας από καρκίνο,καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια,δεν μπορούσαν καν να αποκαλύψουν στους γιατρούς σε τι είδους άσκηση είχαν λάβει μέρος.Ούτε ο τοπικός πληθυσμός ούτε οι ίδιοι οι στρατιώτες ενημερώθηκαν για το τι   είδους βόμβα ήταν υπό δοκιμή .
Την παραμονή της άσκησης οι αξιωματικοί εξηγούσαν οτι είναι τεράστια τιμή  για τους στρατιώτες που θα λάβουν μέρος σε τόσο μεγάλη άσκηση.Οι τοπικοί κάτοικοι κλήθηκαν να μετακινηθούν προσωρινά 30 μίλια μακριά από το σημείο έκρηξης .Μετά την έκρηξη,ο άνεμος άλλαξε κατεύθυνση και το πυρηνικό σύννεφο σκέπασε κατοικημένες περιοχές, σε αντίθεση με την πρόβλεψη των επιστημόνων.
Όταν οι κάτοικοι επέστρεψαν στα χωριά τους , τους δόθηκαν νέα  σπίτια για να αντικαταστήσουν τα παλιά που καταστράφηκαν.Μη έχοντας πληροφόρηση για τα αποτελέσματα της έκρηξης  οι άνθρωποι εγκαταστάθηκαν, καλλιεργώντας και συλλέγοντας ραδιενεργά σιτηρά και πατάτες . Για ένα διάστημα στη συνέχεια  παρατηρούσαν περίεργες λάμψεις τα βράδυα .
Δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ ιατρικές εξετάσεις για την κατάσταση των ανθρώπων που επηρεάστηκαν από την έκρηξη . Τα πάντα έμειναν κρυμμένα. Οι απώλειες μεταξύ των πολιτών δεν  υπολογίστηκαν ποτέ .Τα αρχεία  του νοσοκομείου της Totsk καταστράφηκαν .Οι άνθρωποι που ζουν στην περιοχή της Totsk έχουν υψηλή συχνότητα εμφάνισης του καρκίνου.Το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών τους είναι τόσο αδύναμο που δέν είναι σε θέση να καταπολεμήσει οποιαδήποτε ασθένεια .

Στις 10 Σεπτεμβρίου του 1956 στην περιοχή του Σεμιπαλατίνσκ έγινε μια δεύτερη παρόμοια άσκηση με έκρηξη ισχύος 38 κιλοτόνων.Έλαβαν μέρος στρατιώτες του 105ου αερομεταφερόμενου τάγματος.
Το θέμα για τέτοιου είδους ασκήσεις έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό και οι έρευνες  άρχισαν μετά την τραγωδία του Τσέρνομπιλ το 1986.
september-14_2
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΕ ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΡΟΥΣΙΑΣ

Κ. Μακρόπουλος: Κρίσιμες οι επόμενες 48 ώρες - Βίντεο

Κ. Μακρόπουλος: Κρίσιμες οι επόμενες 48 ώρες - Βίντεο

Οι επόμενες 48 ώρες είναι κρίσιμες ώστε να διαπιστωθεί εάν ο σεισμός των 6,2 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ δυτικά των Χανίων ήταν ο κύριος, ανέφερε ο καθηγητής σεισμολογίας Κωνσταντίνος Μακρόπουλος.

Όπως δήλωσε στην ΔΤ:


Πηγή


Πηγή: Κ. Μακρόπουλος: Κρίσιμες οι επόμενες 48 ώρες - Βίντεο ~ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ http://www.staparaskinia.gr/2013/10/48.html#ixzz2hX0hLE8P

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της FEMA "The day before"

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της FEMA "The day before"



Σχόλιο Αφύπνισης: Φυσικά και δεν είναι τυχαίες οι προειδοποιήσεις της  FEMA, ούτε και εδώ στην Ελλάδα, με σποτάκια προετοιμασίας για ενδεχόμενο σεισμό. Κάτι περιμένουν και μάλιστα φαίνεται να είναι μεγάλης κλίμακας. 


Γιατί την συγκεκριμένη αυτή στιγμή;

Τι ξέρουν που δεν ξέρουμε εμείς;

Και γιατί 17/10/1989;




http://7spymania.blogspot.gr/2013/10/fema-day-before.html ΠΗΓΗ

Το στημένο παιχνίδι της παγκόσμιας εξουσίας... ΑΥΤΟΣ (?) ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ…

Το στημένο παιχνίδι της παγκόσμιας εξουσίας... ΑΥΤΟΣ (?) ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ…


«Σ έναν πραγματικά ελεύθερο κόσμο δεν χρειάζεται να σου θυμίζει κάποιος ότι είσαι ελεύθερος». Jacque Fresco Ο κόσμος μας δεν είναι ένας κόσμος ελεύθερος…
…οι άνθρωποι δεν είναι ελεύθεροι…
…οι σύγχρονες κοινωνίες μας είναι απόλυτα ελεγχόμενες, εξαρτημένες και καθοδηγούμενες…
…όχι από κάποιους φυσικούς…αλλά από ανθρώπινους παράγοντες… Τους τελευταίους αιώνες τις κοινωνίες μας τις ελέγχουν και τις κατευθύνουν τα στενά προσωπικά συμφέροντα και οι διεστραμμένες φιλοδοξίες μιας μικρής ελίτ, οικογενειών για την ακρίβεια, που κυριαρχούν παραδοσιακά σε ολόκληρη τη γη, έχοντας στην κατοχή τους όλα τα αναγκαία αγαθά, τους πόρους και τις υπηρεσίες που οι άνθρωποι έχουν άμεση ανάγκη για την επιβίωσή τους…
…έχοντας στην κατοχή τους όλα τα μέσα ενημέρωσης και χειραγώγησης των ανθρώπων…
…πάνω απ όλα, διαχειρίζονται και ελέγχουν το οικονομικό μοντέλο από το οποίο εξαρτιέται ολόκληρη η ανθρωπότητα.
Είναι οι κυρίαρχοι του παγκόσμιου χρήματος.
Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έναντι ολόκληρης της ανθρωπότητας τους καθιστούν απόλυτους κυρίαρχους στο «παιχνίδι».

Οι άνθρωποι δεν έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε όλα όσα έχουν ανάγκη… …εκατομμύρια μάλιστα στερούνται απολύτως απαραίτητων για την επιβίωσή τους αγαθών…
Η ελεύθερη βούληση είναι ένα παραμύθι ενώ τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι διακηρύξεις μονάχα στα χαρτιά…
Οι άνθρωποι δεν αποφασίζουν για τις ζωές τους…
Οι επιλογές που νομίζουν ότι έχουν, σχεδόν σε όλα τα επίπεδα, είναι ψεύτικες…
Δεν καθορίζουν και ούτε επηρεάζουν ριζικά τις εξελίξεις…
Δεν ζουν τη δική τους ζωή…
Ζουν μια ζωή που τους επιβάλλεται…

Δεν ζουν τη δική τους ζωή, απλά γιατί δεν την ανακαλύπτουν συνήθως ποτέ.
Το κοινωνικό περιβάλλον μέσα στο οποίο γεννιούνται και διαμορφώνονται δεν βοηθάει αυτή τη διαδικασία…
..αντιθέτως, κάνει κάθε τι για να τους απομακρύνει και να τους εμποδίσει από ένα τέτοιο σημαντικό στόχο…από το να ανακαλύψουν δηλαδή την αξία της ζωής τους και τις πραγματικές τους δυνατότητες, που θα τους οδηγούσαν στην προσωπική εξέλιξη και ελευθερία…
…οι κυρίαρχοι θέλουν μονάχα να τους χρησιμοποιούν για τα δικά τους στενά συμφέροντα, γι αυτό οι άνθρωποι πρέπει να ζουν μηχανικά, επιφανειακά, ρηχά, μακριά από κάθε ουσιαστική γνώση για τον εαυτό τους και τον κόσμο.

Μέσα σ ένα τέτοιο πλαίσιο οι άνθρωποι στρέφονται στην απόκτηση όσο περισσότερων υλικών αγαθών μπορούν και στις επιφανειακές απολαύσεις που ενισχύουν τον εγωκεντρισμό τους…άρα και τις «διαφορές» τους με τους «άλλους»…
…οι αξίες επάνω στις οποίες βασίζουν τις ζωές τους προσανατολίζονται στο «έχω» και στο «εγώ» και όχι στο «είμαι» και στο «εμείς»…
…στο «φαίνεσθε» και όχι στο αληθινό βίωμα…
…αυτή η κατάσταση καλλιεργεί και ενισχύει σοβαρά τους φόβους τους…
…η πλασματική οπτική ενός κόσμου διαιρεμένου οδηγεί σε μια κατάσταση διαρκούς δυστυχίας.

Το ψέμα έναντι της αλήθειας, οι φόβοι έναντι της αγάπης, η σκλαβοποίηση έναντι της ελευθερίας, υπερισχύουν καθολικά.
Οι άνθρωποι προσπαθούν έτσι, μέσα από διαφυγές και προσκολλήσεις, τόσο υλικές όσο και πνευματικές, που τους προσφέρει το ίδιο κατεστημένο, να βρουν «καταφύγια», να αποφύγουν το καταπιεστικό αυτό καθημερινό περιβάλλον και να βρουν κάποιο νόημα στην ύπαρξή τους.
Οι ιδεολογίες, τα πιστεύω, η ένταξη σε ομάδες, η πολιτική, οι θρησκείες, απαλύνουν τις ανησυχίες και τους φόβους στεγάζοντας την ανθρώπινη ελπίδα τους για κάτι καλύτερο σ ένα μελλοντικό αύριο…

Δυστυχώς, το τραγικότερο όλων αυτών που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν τα γνωρίζουν όλα αυτά συνειδητά, δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης που βρίσκονται, της σκλαβοποίησής τους… γεννιούνται και πεθαίνουν μέσα σε αυτή, αφού ζήσουν μια ζωή επιφανειακή και ρηχή, μακριά από τις πραγματικές τους δυνατότητες…
Το κατεστημένο σύστημα που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ελίτ, τους καθοδηγεί σε κάθε τους βήμα και κάθε τους «επιλογή», τους χειραγωγεί και φροντίζει μέσα από τους μηχανισμούς του να τους κρατά διαρκώς απασχολημένους, παραπλανημένους και με την προσοχή τους συνεχώς στραμμένη εκεί που οι κυρίαρχοι επιθυμούν…
Οι ανθρώπινες φάρμες είναι μια πραγματικότητα.
Δεν είναι ούτε εφεύρημα, ούτε θεωρίες συνομωσίας.

Τα μέσα και οι τρόποι κατεύθυνσης, ελέγχου και χειραγώγησης των μαζών με σκοπό να μην κατανοούν τι τους συμβαίνει είναι κυρίως:

Η εργασία

Η εξαρτημένη ιδιαίτερα εργασία είναι ως γνωστόν απόλυτα συνδεδεμένη με την επιβίωση του κάθε ανθρώπου.
Μέσα στα πλαίσια ενός μονεταριστικού χρηματοπιστωτικού οικονομικού συστήματος, η επιβίωση εξαρτάται απόλυτα από τα χρήματα και την ατομική περιουσία που διαθέτει κάποιος, άρα από την μισθωτή εργασία, που αυτό απλά σημαίνει ότι οι άνθρωποι είναι τόσο «ελεύθεροι» όσο τους επιτρέπει η αγοραστική τους δύναμη.
Ο ανταγωνισμός ανάμεσά τους λειτουργεί πάντα με πρακτικές που τους κάνει ανήθικους και μη αλληλέγγυους.
Οι πραγματικές ανθρώπινες αξίες, μέσα σ ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, δοκιμάζονται πολύ σκληρά.
Παρά την τεράστια ανάπτυξη των επιστημών και της τεχνολογίας, που η συνετή και για το όφελος όλων των ανθρώπων χρήση τους, θα μπορούσε σήμερα πια να απαλλάξει σχεδόν τελείως την ανθρωπότητα από τις κουραστικές, μηχανικές και ανούσιες δουλειές, δυστυχώς οι άνθρωποι εξακολουθούν να μοχθούν όλο και πιο σκληρά για να επιβιώσουν.
Η στέρηση είναι ίσως η σημαντικότερη μορφή βίας αλλά και χειραγώγησης των ανθρώπων…

Η πολιτική 

Η πολιτική είναι μια εξαιρετικά σημαντική δραστηριότητα που διατηρεί τις μάζες πολύ απασχολημένες, διχασμένες και αποπροσανατολισμένες από τα πραγματικά προβλήματα και τις αιτίες τους.
Οι άνθρωποι έχοντας πειστεί από το κατεστημένο ότι πρέπει να κυβερνώνται και ότι έχουν επιλογές ως προς την οργάνωση και διαχείριση των κοινωνιών τους, ότι μπορούν δηλαδή οι ίδιοι να επιλέγουν αυτούς που θα τους κυβερνούν, εντάσσονται και οργανώνονται σε ιδεολογικές ομάδες και πολιτικά κόμματα τα οποία σκοπό έχουν να υπερασπιστούν τα δικά τους περιορισμένα συμφέροντα έναντι των άλλων.
Ο βασικός σκοπός είναι η απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι των άλλων κομμάτων και ιδεολογιών.
Ούτε η ριζική επίλυση των προβλημάτων αλλά ούτε και η πραγματική ευτυχία και εκπλήρωση της ζωής όλων είναι στους στόχους της πολιτικής.
Η πολιτική θέτει στόχους οι οποίοι αν ήταν πραγματικοί και ουσιαστικοί δεν θα υπήρχε λόγος να τίθενται ως στόχοι. Θα ήταν αυτονόητα πραγματικότητες.

«Σ έναν πραγματικά ελεύθερο κόσμο δεν χρειάζεται να σου θυμίζει κάποιος ότι είσαι ελεύθερος». Jacque Fresco

Ο πιο σημαντικός στόχος του πολιτικού συστήματος είναι η Δημοκρατία, στην ποδιά της οποίας σφάζονται σχεδόν κυριολεκτικά όλες οι πολιτικές ιδεολογίες.
Όλοι γίνονται υπερασπιστές και αγωνιστές της χωρίς να νοιάζονται πραγματικά για τις αξιακές βάσεις του πολιτικού συστήματος και τις παθογένειες της κοινωνίας.
Είναι προφανές ότι η ό,ποια δημοκρατία, μέσα σε ένα σύστημα το οποίο περιέχει στη δομή του τον ανταγωνισμό, την ιδιοκτησία και την επιδίωξη ατομικού οφέλους, δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει.
Η Δημοκρατία και οι εκλογές χρησιμοποιούνται προσχηματικά, μονάχα για να πιστεύουν οι πολίτες ότι έχουν δικαίωμα επιλογής των εξουσιαστών τους και να παραμένουν διχασμένοι και απασχολημένοι.
Δικαίωμα συμμετοχής στην πολιτική έχουν όλοι.
Δικαίωμα ριζικής αλλαγής των κανόνων δεν έχει κανένας.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ

Οι οργανωμένες θρησκείες απαλύνουν τα υπαρξιακά και ψυχολογικά προβλήματα των ανθρώπων και προσφέρουν αυθαίρετες και πολλές φορές ανυπόστατες απαντήσεις σε βασικά ανθρώπινα ερωτήματα.
Την ίδια στιγμή και με διάφορους τρόπους καλλιεργούν την ενοχή και τον εσωτερικό φόβο στοχεύοντας στην ενίσχυση της πίστης και της εξάρτησης των ανθρώπων.
Η θρησκευτική πίστη είναι απόλυτα ταυτισμένη με τη θρησκευτική παράδοση του τόπου στον οποίο ο καθένας έτυχε να γεννηθεί.
Οι πιστοί από μικροί εκπαιδεύονται στην θρησκευτική πίστη του τόπου και της παράδοσής του.
Ο θρησκευτικός φανατισμός όμως που καλλιεργείται ευθύνεται για μια σειρά από φριχτά εγκλήματα κατά άλλων ανθρώπων διαφορετικής πίστης.
Οι οργανωμένες θρησκείες είναι ένας ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας διχασμού και απασχόλησης των ανθρώπων.
Οι άνθρωποι δεν ενθαρρύνονται στο να ανακαλύψουν μόνοι τους την αλήθεια, η «αλήθεια» τους προσφέρεται έτοιμη…και κάτι τέτοιο αποτελεί απαράδεκτο ευνουχισμό για την ανθρώπινη συνείδηση.
Είναι ίσως εύλογο το ερώτημα, το πως γίνεται να ζούμε σ έναν τόσο βάρβαρο και βίαιο κόσμο αν όλες αυτές οι θρησκείες που κυριαρχούν στον κόσμο μας ενδιαφέρονταν πραγματικά για όσα λένε, για αγάπη, ειρήνη, ελευθερία, δικαιοσύνη και ισότητα.
Οι θρησκείες αποτελούν μια βαθειά ψυχολογική και ενοχική διαφυγή για τους ανθρώπους, μέσα από την οποία απλά γαληνεύουν τις υπαρξιακές τους ανησυχίες, προσεύχονται ζητώντας της επιείκεια του θεού στον οποίο πιστεύουν, ελπίζουν σε κάτι καλύτερο και σε έναν μετά θάνατον παράδεισο, μετενσάρκωση κλπ

ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ

Μέσα σ ένα πολιτιστικό μοντέλο στο οποίο κυριαρχεί η ύλη και οι στρεβλές «αξίες» εξ αυτής, οι άνθρωποι καθοδηγούνται μέσα από όλα τα μέσα ενημέρωσης στο να καταναλώνουν όσο γίνεται περισσότερα προϊόντα, τα οποία τους προσφέρονται βέβαια από το σύστημα ως απαραίτητα και αναγκαία.
Ο βασικότερος σκοπός ενός τέτοιου προσανατολισμού είναι η διατήρηση και υποστήριξη του υπάρχοντος οικονομικού μοντέλου που κυριαρχεί καθώς και η ενίσχυση του ρόλου της εξαρτημένης εργασίας.
Η απόκτηση των καταναλωτικών προϊόντων γίνεται βασικός σκοπός για τους ανθρώπους, καθώς έχουν πειστεί ότι πέρα από την ό,ποια πρακτική χρήση, τα προϊόντα αυτά τους προσφέρουν και εσωτερικές ή ψυχολογικές εκπληρώσεις, ότι μέσα από τα προϊόντα που αποκτούν τους γεννιόνται και συναισθήματα.
Το κυνήγι της κατανάλωσης εθίζει και διατηρεί τους ανθρώπους πολύ απασχολημένους και αποπροσανατολισμένους από τα πραγματικά τους προβλήματα καθώς τους προσφέρει στιγμιαίες και μικρής διάρκειας απολαύσεις και επιφανειακές χαρές.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

Μέσα σ ένα τόσο καταπιεστικό και βίαιο κοινωνικό περιβάλλον γεμάτο άλυτα προβλήματα, οι άνθρωποι έχουν μεγάλη ανάγκη να εκτονώνουν τις εσωτερικές τους πιέσεις…
…το κατεστημένο σύστημα το γνωρίζει αυτό πολύ καλά…
Φροντίζει λοιπόν να προβάλει ασταμάτητα, με κάθε μέσο και τρόπο και να κατευθύνει την κοινωνία σε επιφανειακές μορφές διασκέδασης μέσω των οποίων οι άνθρωποι θα έχουν μικρής διάρκειας απολαύσεις και θα είναι απολύτως ανώδυνες για την ασφάλεια του συστήματος.
Έτσι η προσοχή τους στρέφεται πέρα από τα σημαντικά τους προβλήματα.

Όσο οι άνθρωποι θα επιδιώκουν να εκτονώνουν τις εσωτερικές πιέσεις της πραγματικής σκληρής καθημερινής τους ζωής σε φτηνούς και ανούσιους διασκεδαστές, δεν θα ενδιαφέρονται για ουσιαστικές πληροφορίες και γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της γνώσης και της μάθησης και θα μένουν μακριά από τις πραγματικές δυνατότητες που μπορούν να έχουν.

Ο κύριος στόχος του κατεστημένου συστήματος στο θέμα της ψυχαγωγίας και της διασκέδασης των ανθρώπων είναι το να τους κατευθύνουν και να τους ελέγχουν απόλυτα ακόμα και στο λίγο ελεύθερο χρόνο που διαθέτουν.
Η τηλεόραση, τα σόου, τα τηλεπαιχνίδια, ακόμα και ο αθλητισμός, η φτηνή και κακόγουστη μουσική, οι φτηνές και κακόγουστες ταινίες, τα θέατρα, τα μαγαζιά διασκέδασης…όλα παίζουν το σημαντικό ρόλο τους στον έλεγχο του ελεύθερου χρόνου των ανθρώπων.
Οι άνθρωποι πρέπει να είναι απασχολημένοι, να εκτονώνουν αλλού τις ψυχολογικές πιέσεις τους και να νομίζουν ότι ψυχαγωγούνται.

ΒΙΑ – ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ο κόσμος μας, όσο περνούν τα χρόνια, γίνεται όλο και πιο βίαιος, όλο και πιο σκληρός και αποτρόπαιος. Οι μορφές και οι εκφράσεις της βίας είναι πολλές και βρίσκονται παντού, την κάθε στιγμή.
Η «τρομοκρατία», ως παγκόσμιο φαινόμενο, και ιδιαίτερα μετά την 11η Σεπτεμβρίου στην Αμερική, άλλαξε δραματικά τη ζωή των ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Το «φαινόμενο» της τρομοκρατίας εξαπλώθηκε ταχύτατα από τα μέσα ενημέρωσης.
Εικόνες, βίντεο, συζητήσεις, απειλές, κυριάρχησαν σε όλα τα μέσα για πάρα πολύ καιρό.
Ο φόβος και η ανασφάλεια εισέβαλαν ωμά στην καθημερινότητα των ανθρώπων κάνοντας τις κοινωνίες μας όλο και πιο καχύποπτες και υπερβολικές απέναντι σε μειονότητες και διαφορετικές οπτικές.
Η αναγκαιότητα μεγαλύτερου και πιο αδιάκριτου ελέγχου, για λόγους «ασφάλειας», των «ύποπτων» ήταν η φυσιολογική εξέλιξη και οι πολίτες την δέχτηκαν σχεδόν αδιαμαρτύρητα.
Ο έλεγχος της προσωπικής ζωής και η όλο και μεγαλύτερη μείωση των ατομικών ελευθεριών, για λόγους «ασφάλειας», επιβλήθηκε εύκολα.
Η τρομοκρατία και ο φόβος, ως αίσθηση στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, τους κάνει εξαιρετικά ευάλωτους και εύκολα διαχειρίσιμους…

ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ένας ακόμα σημαντικός τρόπος που το κατεστημένο κρατά τους ανθρώπους απασχολημένους είναι και η δημιουργία τεχνητών προβλημάτων και κοινωνικών εντάσεων που αποσπούν την προσοχή τους για όσο χρόνο το σύστημα επιθυμεί.
Το ζητούμενο σ αυτές τις περιπτώσεις είναι ο φόβος, η πόλωση, ο φανατισμός και η απαίτηση της μάζας να αποκατασταθεί και πάλι η τάξη.
Τέτοια προβλήματα είναι οι τεχνητές οικονομικές κρίσεις, τα εθνικά ζητήματα, κοινωνικά θέματα που αφορούν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων κλπ

Αλήθεια, διακρίνετε όλα αυτά που αναφέρθηκαν στην καθημερινή ζωή σας?
Μπορείτε να κατανοήσετε πια είναι η κοινή βάση και ο στόχος όλων αυτών των μεθόδων ελέγχου?
Αφ ενός η διαίρεση στην οπτική και την κατανόηση των ανθρώπων για τον κόσμο και αφ εταίρου η ύπαρξη κάθε λογής διαχωρισμών μεταξύ τους.

Η διαίρεση γεννά και καλλιεργεί τους φόβους σε προσωπικό επίπεδο και οι διαχωρισμοί τους ανταγωνισμούς σε κοινωνικό.

Η διαίρεση είναι μια έννοια που προέρχεται από ένα παρελθόν άγνοιας των ανθρώπων για το φυσικό κόσμο και δεν υφίσταται πια ως θεώρηση, καθώς αποδεδειγμένα πλέον, τόσο από την επιστήμη όσο και από τη φιλοσοφία, ο κόσμος μας λειτουργεί ενιαία, ως ένας οργανισμός, αλληλοεπηρεαζόμενος και αλληλένδετος.
Όλα στον κόσμο μας είναι ένα.
Η διαίρεση είναι αποτέλεσμα δικής μας πλάνης.
Η αίσθηση της διαίρεσης στην αντίληψή μας δημιουργεί την φαινομενική απόσταση ανάμεσα σε μάς, τους άλλους και τα πάντα γύρω κι απ αυτή την αίσθηση πηγάζουν οι συγκρούσεις μας...
Οι δε διαχωρισμοί μεταξύ των ανθρώπων είναι καθαρά τεχνητοί και γέννημα του κοινωνικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο διαμορφώνονται και φυσικά εξυπηρετούν το κατεστημένο, όπως από όλα τα παραπάνω συμπεραίνεται.

Η κατανόηση όλων αυτών των μεθόδων και θεωρημάτων, που χρησιμοποιούν οι εξουσιαστές σε βάρος της ανθρωπότητας, αποτελεί το πρώτο βήμα κοινωνικής επίγνωσης και απελευθέρωσης και τη σημαντικότερη ευθύνη για εκείνους τους ανθρώπους που λαχταρούν να ζήσουν σ ένα κόσμο πραγματικά ελεύθερο και αντιλαμβάνονται την ευθύνη τους για τον κόσμο που θα παραδώσουν στις νέες γενιές.
Το επόμενο σοβαρότατο βήμα δεν είναι η αντιπαράθεση και η σύγκρουση με όλα αυτά. Η επίγνωση προσφέρει την νοημοσύνη εκείνη που χρειάζεται ο νέος κόσμος για να δημιουργηθεί και να υπάρξει.
Η πραγματική ελευθερία δεν χρειάζεται μεσάζοντες.
Η πραγματική ελευθερία μπορεί να βιωθεί μόνο αν οι άνθρωποι στραφούν οι ίδιοι απευθείας στις γνήσιες πηγές της γνώσης και δημιουργήσουν το νέο που θα αφήσει για πάντα πίσω το παλιό.
Αυτές οι πηγές βρίσκονται μέσα στον ίδιο μας τον εαυτό, μέσω της γνήσιας και ειλικρινούς παρατήρησης, στις πανανθρώπινες και όχι εγωκεντρικές αξίες μας, στην παρατήρηση του φυσικού κόσμου και στις επιστήμες.
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

ΑΦΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΗ "ΘΗΛΙΑ" ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Έδωσαν 600.000 ευρώ σε ΜΚΟ για να... μετράει τις αυτοκτονίες των Ελλήνων

ΑΦΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΗ "ΘΗΛΙΑ" ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Έδωσαν 600.000 ευρώ σε ΜΚΟ για να... μετράει τις αυτοκτονίες των Ελλήνων


Το μνημόνιο γίνεται θηλιά στο λαιμό των Ελλήνων. Κάθε μέρα τουλάχιστον ένας άνθρωπος αυτοκτονεί λόγω των οικονομικών προβλημάτων και της αδυναμίας να θρέψει την οικογένεια του. Και η κυβέρνηση απαντά στη θλιβερή αυτή κατάσταση επιδοτώντας ΜΚΟ για να καταγράφουν τους τραγικούς αριθμούς γραμμένους με αίμα στη «μαύρη» μακριά λίστα.



Ένας ακόμη άνθρωπος έβαλε τέλος στη ζωή του μη μπορώντας να αντιμετωπίσει τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε. Πρόκειται για έναν 59χρονο αγρότη από την Αμαλιάδα, πατέρα τριών παιδιών. Κρεμάστηκε από μία ελιά, 100 μέτρα από το σπίτι του. Τον βρήκαν τα ίδια του τα παιδιά.

Ο ένας μάλιστα γιος του είχε πάρει άδεια από το Στρατό όπου υπηρετεί για να επισκεφθεί την οικογένεια του. Αντίκρισε τον πατέρα του νεκρό.

Οικογενειάρχης, άνθρωπος εργατικός που προσπαθούσε να ανταποκριθεί στις καθημερινές απαιτήσεις. Με το μνημόνιο και την πολιτική της κυβέρνησης ωστόσο δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα. Προειδοποίησε τον ανιψιό του λέγοντας πώς δεν αντέχει άλλο.

Σήμερα ο αγρότης από την Αμαλιάδα, χθες ένας ακόμη επιχειρηματίας από την Κρήτη. Μακριά η λίστα των αυτοκτονιών και όσο περνούν οι μέρες μεγαλώνει ακόμη περισσότερο. Δεν περνά ούτε μέρα χωρίς αυτοκτονίες. Σίγουρα γίνονται δύο ή τρεις. Απλά δεν γίνονται γνωστές, λόγω και της θρησκείας.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν αύξηση 43% από το 2007 έως το 2011. Το 2007 είχαμε 328 αυτοκτονίες και το 2011 477 αυτοκτονίες. Μέχρι σήμερα όμως ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί δραματικά. Στοιχεία αναφέρουν πώς από την αρχή της οικονομικής κρίσης ξεπερνούν τις 3.000 οι αυτοκτονίες.

Κι όμως κάποιοι «θησαυρίζουν» για να τις καταγράφουν με τις πλάτες της κυβέρνησης. Η ΜΚΟ «Κλίμακα» πήρε 600.000 ευρώ για να… καταγράφει τις αυτοκτονίες. Το ποσό αυτό είναι μόνο για το 2011. Προβλέπονται και άλλες πιστώσεις. Κι αυτό τη στιγμή που τόσο η ΕΛΣΤΑΤ όσο και η Ελληνική Αστυνομία καταγράφουν τις αυτοκτονίες. Απο εκει άλλωστε λαμβάνει τα στοιχεία κι η ΜΚΟ.

Και βέβαια δεν είναι η μόνη. Πολλές ΜΚΟ, στις οποίες εμπλέκονται και πολιτικά πρόσωπα ή συγγενείς τους λαμβάνουν επιδοτήσεις και τεράστια ποσά μέσω ΕΣΠΑ για να καταγράφουν το δράμα του Ελληνικού λαού.

Αντί η κυβέρνηση να εξασφαλίσει κάποιες πιστώσεις και να τις διαθέσει σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα δίνει εκατοντάδες ευρώ για «σημειώματα κηδείας». Για την καταγραφή των νεκρών από την πολιτική στην οποία συμφώνησε με τους δανειστές και εκτελεί η ίδια.

Σχεδόν οι μισοί από τους αυτόχειρες είναι άνεργοι. Κι όμως η κυβέρνηση όχι μόνο δεν αύξησε τα επιδόματα ανεργίας, αλλά τα μείωσε και τους έστειλε και ένα σωρό χαράτσια. Ήθελε φαίνεται να εξοικονομήσει χρήματα για να πριμοδοτήσει ΜΚΟ…