Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Η φυλή των "Γκρίζων", απαιτεί πλήρη αποκάλυψη για την εξωγήινη ζωή, το 2015!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Η φυλή των "Γκρίζων", απαιτεί πλήρη αποκάλυψη για την εξωγήινη ζωή, το 2015!



Ο Dr.James Preston, πρώην υπάλληλος του State Department των ΗΠΑ, αναφέρεται σε αυτό το θέμα και στην μυστική SSG (Secret Shadow Government), στο άρθρο του "Ο Μυστικός 8ος Διαστημικός Παγκόσμιος Πόλεμος" στο περιοδικό "Veterans Today". Το περιοδικό "Veterans Today" εκδίδεται από πρώην εργαζομένους του State Department στις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, ο Dr.James λέει ότι: 
"Η πλήρης αποκάλυψη το 2015 κατ'ισχυρισμόν εμπλέκει επίσημη συμφωνία με τους μεγάλους γκρι εξωγήινους.

Η Secret Shadow Government (SSG) υποτίθεται ότι θα έδινε στη δημοσιότητα την πλήρη αποκάλυψη νωρίτερα, αλλιώς οι μεγάλοι "Γκρίζοι", προφανώς, θα αποκάλυπταν τον εαυτό τους και των αντιβαρυτικών πτητικών τους μηχανών (AGC) στα πλήθη, και θα μιλούσαν απευθείας στον Αμερικανικό λαό μέσω των ΜΜΕ

Προφανώς, οι τύποι στην κορυφή της πυραμίδας της μυστικής Shadow Government, "Εωσφορικοί", φοβούνται ότι αν αποκαλύψουν την αλήθεια, οι Αμερικανοί θα τους εκθρονίσουν και θα τους απομακρύνουν, τα κόλπα τους δεν θα πιάνουν πια, και θα χάσουν όλη τη δύναμη τους, τα προνόμια και το κύρος τους.

Δήλωσαν ότι, με βάση σχετικό συμβόλαιο, οι μεγάλοι Γκρίζοι απαιτούν την πλήρη αποκάλυψη της εξωγήινης παρουσίας και τεχνολογίας, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, αλλιώς θα επιχειρήσουν μαζική δημόσια προσγείωση σε κάθε μεγάλη πόλη σε όλο τον κόσμο διασφαλίζοντας με συστηματικό και άμεσο τρόπο, το τέλος της απόκρυψης της αλήθειας, με κύριο μέλημα τους τον αφανισμό των "μαύρων προγραμμάτων" που σκότωναν όποιον έκανε κάποια αποκάλυψη γι αυτούς, και προστάτευαν το ψέμα και την συγκάλυψη.

Υπήρξε ένας προφανές και επιβεβαιωμένος διαχωρισμός μέσα στη μυστική Shadow Government, ανάμεσα σε "παλαιούς" και "νέους" που θέλουν την πλήρη αποκάλυψη, η οποία θα προέλθει από μικρά και λογικά βήματα, που περιλαμβάνουν την αποτροπή πανικού στον πληθυσμό, αλλιώς θα υπάρξει πλήρης κοινωνική έκρηξη.

Η επιθυμία της μυστικής Shadow Government στις ΗΠΑ και η γνωστοποίηση σε όλο τον κόσμο της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, απέτυχε, και είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στην ιστορία" ..

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Αμερικάνικος Πόλεμος Ναρκωτικών - Άλεξ Τζόουνς

Αμερικάνικος Πόλεμος Ναρκωτικών - Άλεξ Τζόουνς


Ο Άλεξ Τζόουνς εκθέτει τον στρατηγό Μπάρι Μακάφρι για την διακίνηση ναρκωτικών στις Ηνωμένες Πολιτείες


ΑντιΝεοταξίτης

Αλβανοί γκρέμισαν τις καμπάνες σε εκκλησία στην Πρεμετή

Αλβανοί γκρέμισαν τις καμπάνες σε εκκλησία στην Πρεμετή

Παραστρατιωτικές ομάδες, με την κάλυψη της Δημοτικής αρχής, άδειασαν το Ναό με το πρόσχημα της είσπραξης παλαιών χρεών της ελληνικής ορθόδοξης Εκκλησίας - Έντονη αντίδραση από το υπουργείο Εξωτερικών

Σκηνές αγριότητας σε βάρος κληρικών έλαβαν χώρα την Παρασκευή στον ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου στην πόλη Πρεμετή στην Αλβανία.

Οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Αργυροκάστρου της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας, καταγγέλλουν ότι ομάδες παραστρατιωτικών, με τη συμπαράσταση δημοτικών υπαλλήλων και την κάλυψη της Δημοτικής αρχής, άσκησαν βία εις βάρος των κληρικών και πιστών της Πρεμετής, με το  πρόσχημα ότι δήθεν εκτελούν κάποια δικαστική υπόθεση.
Όπως φαίνεται και στις παρακάτω εικόνες, μια ομάδα δημοτικών υπαλλήλων άδειασε τον Ναό από ιερά σκεύη, εικόνες και προσκυνητάρια, ενώ πήραν ακόμη και τη καμπάνα!

Στην ανακοίνωση των κληρικών γίνεται επίσης λόγος για  «παραβίαση κάθε έννοιας περί δημοκρατίας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ειδικά αυτού της ελεύθερης άσκησης της πίστεως», ενώ καταγγέλλεται ότι «παρεμποδίστηκαν με βίαιο τρόπο οι πιστοί να εισέλθουν στο Ναό τους και να ασκήσουν τα λατρευτικά τους καθήκοντα, αρπάχτηκαν αντικείμενα αυτού του ναού με πρόσχημα εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων, οι οποίες ωστόσο έχουν παραγραφεί και συνέβησαν πράξεις ιεροσυλίας, καθώς βάνδαλοι έβαλαν χέρι επί ιερών εικόνων, λατρευτικών σκευών κλπ».
Πάντως, η ελληνική Πρεσβεία και οι ελληνικές Προξενικές Αρχές έχουν λάβει οδηγίες από το υπουργείο Εξωτερικών να παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς το ζήτημα, ενώ έντονη ήταν η αντίδραση του υπουργείου Εξωτερικών για τα βίαια επεισόδια στην Πρεμετή.



Με ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ, Κωνσταντίνος Κούτρας, εξέφρασε τη «βαθιά ανησυχία» του και χαρακτήρισε «πράξεις απαράδεκτες και καταδικαστέες» την βίαιη απομάκρυνση κληρικών, τη σφράγιση του ιερού Ναού, την επομένη μάλιστα του εορτασμού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, την παρεμπόδιση πιστών να προσέλθουν στον τόπο της θρησκευτικής τους λατρείας, καθώς και την αφαίρεση εικόνων και ιερών σκευών από το χώρο του Ναού.

«Ο σεβασμός της θρησκευτικής ελευθερίας, η προστασία των χώρων λατρείας και η ανεμπόδιστη άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων είναι χαρακτηριστικό εκ των ων ουκ άνευ ενός κράτους δικαίου και θεμελιώδες στοιχείο του κοινοτικού κεκτημένου και του ευρωπαϊκού θεσμικού πολιτισμού», αναφέρει ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών και εκφράζει την ελπίδα του οι ενέργειες αυτές, «να έγιναν ερήμην της αλβανικής κυβέρνησης».

«Η Πρεσβεία μας και οι Προξενικές μας Αρχές στη χώρα έχουν λάβει οδηγίες να παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς το ζήτημα», καταλήγει.







http://www.protothema.gr/greece/article/302929/alvanoi-gremisan-tis-kabanes-se-ekklisia-stin-premeti-/

Η σκόνη από το μετέωρο της Ρωσίας έκανε τον γύρο της Γης!

Η σκόνη από το μετέωρο της Ρωσίας έκανε τον γύρο της Γης!
Το νέφος σκόνης που δημιουργήθηκε από την έκρηξη ενός μετεώρου επάνω από το Τσελιαμπίνσκ της Ρωσίας τον περασμένο Φεβρουάριο «ταξίδεψε» γρήγορα στην ατμόσφαιρα κάνοντας τον γύρο της Γης μέσα σε μόλις τέσσερις μέρες.
Η πορεία του καταγράφηκε για πρώτη φορά από ερευνητές της NASA οι οποίοι διαπίστωσαν ότι τα «διαστημικά» υπολείμματα εξακολουθούσαν να «περικυκλώνουν»  τον πλανήτη μας επί τρεις μήνες μετά το περιστατικό.
Υψηλή ενέργεια και σκόνη
Το μετέωρο, το οποίο είχε πλάτος 18 μ. και ζύγιζε 11.000 τόνους, «εισέβαλε» στην ατμόσφαιρα της Γης με ταχύτητα 18,6 χλμ. το δευτερόλεπτο τα ξημερώματα της 15ης Φεβρουαρίου του 2013. Φλεγόμενο από την τριβή με τον γήινο αέρα, εξερράγη ενώ βρισκόταν περίπου 23 χλμ επάνω από το Τσελιαμπίνσκ της Ρωσίας, εκλύοντας ενέργεια 30 φορές μεγαλύτερη από την ατομική βόμβα της Χιροσίμα.
Το ωστικό κύμα και τα συντρίμμια που έπεσαν στο έδαφος προκάλεσαν τον τραυματισμό περισσοτέρων από 1.000 ατόμων και υλικές ζημιές. Παράλληλα όμως η έκρηξη διασκόρπισε εκατοντάδες τόνους σκόνης στη στρατόσφαιρα, επιτρέποντας στον μετεωρολογικό δορυφόρο Suomi National Polar-orbiting Partnership και τους ερευνητές της NASA να «χαρτογραφήσουν» για πρώτη φορά πώς τα υλικά που παράγονται από τέτοιου είδους γεγονότα εξαπλώνονται στην ατμόσφαιρα της Γης.
«Θελήσαμε να δούμε αν ο δορυφόρος μας μπορούσε να ανιχνεύσει τη σκόνη του μετεώρου» δήλωσε ο Νικ Γκορκάβιλ του Κέντρου Διαστημικών Πτήσεων Γκοντάρ της NASA, επικεφαλής της σχετικής μελέτης η οποία έχει γίνει δεκτή προς δημοσίευση στην επιθεώρηση «Geophysical Research Letters».
«Πραγματικά είδαμε τον σχηματισμό μιας νέας ζώνης από σκόνη στη στρατόσφαιρα της Γης και επιτύχαμε την πρώτη από το Διάστημα παρατήρηση της μακροπρόθεσμης εξέλιξης του νέφους ενός μετεώρου».
Η πορεία της σκόνης
Περίπου τρεισήμισι ώρες μετά την αρχική έκρηξη τα όργανα του Suomi NPP ανίχνευσαν το νέφος της σκόνης στην ατμόσφαιρα, σε ύψος περίπου 40 χλμ., να κινείται γρήγορα προς τα ανατολικά με ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 χλμ. την ώρα. Την επόμενη ημέρα το νέφος εξακολουθούσε την πορεία του προς ανατολάς μέσω του αεροχειμάρρου της στρατόσφαιρας, φθάνοντας στις Αλεούτιες Νήσους.
Σε αυτό το στάδιο τα μεγαλύτερα και βαρύτερα σωμάτια άρχισαν να χάνουν ύψος και να κινούνται πιο αργά, τα μικρότερα και πιο ελαφρά σωμάτια διατήρησαν το ύψος και την ταχύτητά τους, ακολουθώντας τις μεταβολές της ταχύτητας των ανέμων στα διάφορα υψόμετρα.
Στις 19 Φεβρουαρίου, τέσσερις ημέρες μετά την έκρηξη, το τμήμα του νέφους που βρισκόταν ψηλότερα και κινείτο με μεγαλύτερη ταχύτητα είχε περάσει επάνω από ολόκληρο το βόρειο ημισφαίριο και είχε φθάσει και πάλι στο Τσελιαμπίνσκ, έχοντας κάνει τον γύρο της Γης. Τουλάχιστον τρεις μήνες αργότερα το νέφος του μετεώρου εξακολουθούσε να είναι ανιχνεύσιμο γύρω από τον πλανήτη.
«Πριν από τριάντα χρόνια λέγαμε μόνο θεωρητικά ότι το νέφος θα πρέπει να ενσωματώνεται στον στρατοσφαιρικό αεροχείμαρρο» δήλωσε ο Πολ Νιούμαν, επικεφαλής του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικών Επιστημών του Κέντρου Γκοντάρ.
«Σήμερα τα μοντέλα μας μας επιτρέπουν να ανιχνεύσουμε επακριβώς τη σκόνη από ένα μετέωρο και να κατανοήσουμε την εξέλιξή της καθώς κινείται γύρω από τον πλανήτη».

Σχέδιο φοροαρπαγής για ό,τι έχει απομείνει στις καταθέσεις των πολιτών

Σχέδιο φοροαρπαγής για ό,τι έχει απομείνει στις καταθέσεις των πολιτών

Στις τελευταίες αποταμιεύσεις των φορολογουμένων στηρίζεται η κυβέρνηση προκειμένου η Τρόικα να την βρει «εντάξει». Όπως αναφέρουν κυβερνητικά στελέχη, η ανταπόκριση των φορολογουμένων, ειδικά στους φόρους ακινήτων, θα....
κρίνει πολλά στο νέο μπρα ντε φέρ με την τρόικα του Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του capital.gr

Όμως, δεδομένης της βροχής φόρων που αναμένεται λόγω της καθυστέρησης στην αποστολή εκκαθαριστικών τα λεφτά είναι πολλά. «Οι πιο πολλοί θα πληρώσουν φέτος τους φόρους από τα λεφτά που τους έχουν απομείνει στην άκρη» εκτιμά η ίδια πηγή στο ΥΠΟΙΚ και σ΄ αυτό συμφωνούν και από την ΤτΕ.

Κύκλοι του ΥΠΟΙΚ στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αναφέρουν ότι ευελπιστούν να υπάρξει ανταπόκριση (σημ: ακόμα και το ΔΝΤ θεωρεί στις προβλέψεις του ότι το ποσοστό πληρωμής θα είναι σχετικά χαμηλό) καθώς διαφορετικά η «τρύπα» 1 δισ. ευρώ στα έσοδα του 7μήνου δεν θα κλείσει έως το κρίσιμο ραντεβού του Σεπτεμβρίου με τους δανειστές. Από το “ραντεβού” με τους φορολογούμενους θα κριθεί όχι μόνο το αν θα ληφθούν νέα μέτρα φέτος αλλά και το αν θα υπάρξουν οι προϋποθέσεις αιτήματος νέας αναβολής των αποφάσεων για τα πακέτα μέτρων που θα αφορούν στο 2015- 16.

«Γνωρίζουμε ότι η πολιτική και η κοινωνική ανοχή είναι σε οριακό σημείο» αναφέρει κοινοτική πηγή. Εξηγεί ότι ο πρώτος στόχος στην νέα «επίσκεψη» είναι να έχουν γίνει οι μεταρρυθμίσεις (με βασικά τις απολύσεις - διαθεσιμότητα) αλλά και να μην υπάρχουν προβολές για «τρύπα» το 2013-2014.

Ο δεύτερος και ίσως μεγαλύτερος «σκόπελος» είναι το Μεσοπρόθεσμο έως το 2017 στο οποίο το ΔΝΤ «βλέπει» τρύπα 4,3 δισ. ευρώ και η κυβέρνηση στο τελευταίο Μεσοπρόθεσμο που έγινε στην αρχή του 2013 την υπολόγισε περί τα 2 δισ. ευρώ. Προς το παρόν η κυβέρνηση πέτυχε 2 αναβολές στην διευκρίνιση των μέτρων.

Τώρα, το ΥΠΟΙΚ φτιάχνει την διαπραγματευτική του βάση για επαναϋπολογισμό του «κενού» όπως ανέφερε πρόσφατα και ο υπουργός Γ. Στουρνάρας. Ευελπιστεί να το «κλείσει» κυρίως με την μάχη κατά της φοροδιαφυγής και ζητώντας χρόνο ώστε αυτά να αποδώσουν. Επίσης έχει προαναγγελθεί και η «προσαρμογή» στις ρυθμίσει χρεών προκειμένου να αυξηθεί η... προσέλευση, ενώ δημιουργούνται προσδοκίες ταχύτερης ανάκαμψης κυρίως μέσω του τουρισμού.

«Όλα αυτά μένουν να αποδειχθούν στην πράξη και απομένει λιγότερος από ένας μήνας» επισημαίνει αρμόδια πηγή. Εξηγεί επίσης ότι πολλά θα κριθούν από τν τελική στάση της τρόικας που έχει συνηθίζει να «εκπλήσσει» με αλλαγή κλίματος (σημ θυμίζει τον περίπατο του Μαρτίου που κατέληξε σε μαραθώνιο, αλλά και από το πόσο θα συγκλίνουν έως τότε οι πολύ διαφορετικές στάσεις ΔΝΤ Κομισιόν και κάποιων εθνικών κυβερνήσεων...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ξυπνήστε ρε !  ____ Το Πρώτο Ελεύθερο  Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας
Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: Σχέδιο φοροαρπαγής για ό,τι έχει απομείνει στις καταθέσεις των πολιτών ΠΗΓΗ

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ---ΕΟΕ---



Επειδή πολλοί και πολλές σχολιάζουν χωρίς να δουν ή να κρίνουν ή απλά λένε αυτά που τους έβαλαν κάποιοι να πουν... Η ΔΡΑΣΗ του ΕΟΕ εκτός internet είναι η δράση μέσα από πολιτισμό και γνώση... εκεί που καμία άλλη <<Ελληνική ομάδα>> δεν ήταν μαζί μας γιατί απλά θεωρούν την γνώση αρκετά πιο κάτω από τις πορείες... ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ και με δικά μας χρήματα από τις νόμιμες δουλειές μας ιδρύσαμε ένα ανοιχτό πανεπιστήμιο που έλαβε χώρα στην Θεσσαλονίκη και μέσα σε 2 μήνες μιλήσαμε για μασονία, ιστορία, θρησκείες, και πολιτισμό σε πάνω από 750 άτομα συνολικά... και μάλιστα μέσα στην δημοτική βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης που ανήκει στο δήμο... (όποιος σκεφτεί καταλαβαίνει) και μάλιστα τελείως ΔΩΡΕΑΝ προς όλους... Αυτό θα ξανά συνεχιστεί από Σεπτέμβριο, οι ανακοινώσεις σύντομα. (δες το εδώ http://www.youtube.com/watch?v=I0B--NLRPpw ) Δεύτερον με δικά μας πάλι χρήματα αλλά και με δικές σας δωρεές φτιάξαμε το πρώτο καταγραφικό -παρατηρητήριο αεροψεκασμών στην χώρα. Αποτελέσματα από Σεπτέμβριο. Για να υπάρχουν αποδείξεις επίσημες και όχι απλά ομάδες που κράζουν από εδώ μέσα...( δες το εδώ http://www.youtube.com/watch?v=YmejIYdGISI και εδώ http://www.youtube.com/watch?v=jC78vKV37oE ) Τρίτον πάλι με δικά μας λεφτά ανοίξαμε στα γραφεία μας για όλους μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ που ο καθένας μπορεί να μελετήσει και να δει πχ σε σύγγραμα του kissinger του 1957 γιατί μας κάνουν όλα αυτά. ( δες το εδώ http://www.youtube.com/watch?v=ruWmjYj-4m4 και εδώ http://www.youtube.com/watch?v=J0YYOp2ZtYI ) Τρίτον όλο το κράξιμο το λέμε δημόσια στα μούτρα τους face του face και όχι μόνο από τα βίντεο μας... (δες το εδώ http://www.youtube.com/watch?v=mEtLudCgMwE )Αλλά υπάρχουν κάποιοι καναπεδάτοι που συνεχίζουν να λένε τι πράξεις έχετε κάνει; ΣΥΓΓΝΩΜΗ που οι δουλείες μας δεν μας δίνουν περισσότερα λεφτά για να κάνουμε περισσότερα και κάποιοι να τα βρίσκουν έτοιμα... ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΟΕ
ΠΗΓΗ

Ευρηματικό βίντεο των Ισπανών για την ανεργία

Ευρηματικό βίντεο των Ισπανών για την ανεργία


Στην Ισπανία, η ανεργία «θερίζει», όπως άλλωστε και στην Ελλάδα. Οι Ίβηρες βρήκαν ένα δημιουργικό, ευρηματικό και πάνω απ' όλα, σαρκαστικό τρόπο να στηλιτεύουν τα οικονομικά τους δεδομένα. Μια ταινία μικρού μήκους, με ειρωνικές αναφορές στα προβλήματα της ισπανικής οικονομίας και με κύριο άξονα την ανεργία, επονομαζόμενη και ως «βίντεο της ανεργίας» κάνει το γύρο του διαδικτύου και αποσπά μόνο θετικά σχόλια. Η συγκεκριμένη ταινία μικρού μήκους δείχνει έναν νεαρό άνεργο Ισπανό να ομολογεί γεμάτος ενοχές στους γονείς του ότι... βρήκε δουλειά.

Εκείνοι αντιδρούν σαν να συνέβη κάτι εφιαλτικό και δεν τον πιστεύουν, κάτι που υπογραμμίζει την απαισιοδοξία για το μέλλον και για οποιαδήποτε καλό νέο στον εργασιακό τομέα που νιώθουν οι Ισπανοί.

Δείτε το βίντεο...

ΠηγήΕυρηματικό βίντεο των Ισπανών για την ανεργία - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

Ποιές πόλεις των ΗΠΑ θα βυθιστούν από την άνοδο της στάθμης των ωκεανών

Ποιές πόλεις των ΗΠΑ θα βυθιστούν από την άνοδο της στάθμης των ωκεανών

Δεν είναι τόσο μακρινό πια το ενδεχόμενο.
Η καταστροφή για 1.429 πόλεις και κωμοπόλεις των ΗΠΑ από την άνοδο της στάθμης των θαλασσών είναι ορατή, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση, που μιλάει για βυθισμένες πόλεις και εκατομμύρια εκτοπισμένους.
Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα επίπεδα της θάλασσας θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 23 πόδια μέσα σε 2.000 χρόνια, αν δεν μειωθούν δραστικά οι εκπομπές αερίων πριν από το 2100.
Αν και τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα ορατά, οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου οδηγούν σε ακραία επίπεδα την άνοδο της στάθμης της θάλασσας κάθε δεκαετία.
Οι συνέπειες παγκοσμίως και κυρίως στις ΗΠΑ θα είναι καταστροφικές, καθώς εκτιμάται ότι 1.429 πόλεις και κωμοπόλεις θα είναι τουλάχιστον μισοβυθισμένες, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση, που δημοσιεύθηκε στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, από τον Μπέντζαμιν Στράους.
Σύμφωνα με την ανάλυση που δημοσίευσε το Business Insider:
- Αν τα πράγματα δεν αλλάξουν μέχρι το 2020, θα υπάρξει αναπόφευκτη αύξηση της στάθμης της θάλασσας κατά 5 πόδια και 2 ίντσες. Αυτό θα ωθήσει πάνω από το 50% του πληθυσμού από 381 δήμους, με αποτέλεσμα 4.187.262 άνθρωποι να χάσουν πατρίδες τους.
- Αν τα αέρια του θερμοκηπίου συνεχίσουν να αυξάνονται έως το 2050, θα υπάρξει αναπόφευκτη αύξηση της στάθμης της θάλασσας κατά 10 πόδια και 1 ίντσα. Αυτό θα ωθήσει πάνω από το 50% του πληθυσμού από 715 δήμους, με αποτέλεσμα 8.121.973 άνθρωποι να χάσουν πατρίδες τους.
- Εάν περιμένουμε μέχρι το 2100 για να επιδιορθώσουμε τους ρυπογόνους τρόπους μας, το επίπεδο της θάλασσας θα αυξηθεί κατά 23 πόδια και 1 ίντσα, εκτοπίζοντας πάνω από το 50% του πληθυσμού από 1.429 πόλεις και κωμοπόλεις και 18.074.940 άτομα.
Οι 1.429 πόλεις και κωμοπόλεις βρίσκονται:
Στην Αλαμπάμα, την Καλιφόρνια, το Κονέκτικατ, τη Φλόριντα, το Ντέλαγουεαρ, την Τζόρτζια, τη Λουιζιάνα, το Μέριλαντ, τη Μασαχουσέτη, το Μισισιπή, το Νιού Χάμσαιρ, το Νιού Τζέρσι, τη Νέα Υόρκη, τη Βόρεια και τη Νότια Καρολίνα, το Όρεγκον, την Πενσιλβάνια, το Τέξας, την Βιρτζίνια, την Ουάσιγκτον.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

To FBI μπορεί να ενεργοποιήσει το μικρόφωνο τηλεφώνων & laptops!!!

To FBI μπορεί να ενεργοποιήσει το μικρόφωνο τηλεφώνων & laptops!!!



Όπως αναφέρει δημοσίευμα του WSJ, το FBI έχει στην κατοχή του όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές που χρειάζεται για να ενεργοποιεί τα μικρόφωνα σε Android smartphones και laptops και να καταγράφει τις συνομιλίες μας.
Η παρακολούθήση γίνεται φυσικά εν αγνοία του χρήστη και χωρίς να υπάρχει η παραμικρή ένδειξη και σκοπό έχει τη διαλεύκανση υποθέσεων που αφορούν οργανωμένο έγκλημα, παιδική πορνογραφία και τρομοκρατία.
Οι εν λόγω τεχνικές χρησιμοποιούνται πολύ σπάνια για τον εντοπισμό hackers μιας και ενδεχομένως υποπέσουν στην αντίληψη των τελευταίων και τις αποκαλύψουν.
Η ιστοσελίδα αποκαλύπτει επίσης λεπτομέρειες για το Remote Operations Unit του FBI, τη μονάδα που hackάρει υπολογιστές και συστήματα εγκαθιστώντας εργαλεία παρακαλούθησης και κακόβουλο software.
Η απάντηση του FBI για όλα αυτά είναι ότι τα εργαλεία του συλλέγουν μόνο «σχετικά δεδομένα» και δεν έχουν ως στόχο την παρακολούθηση των απλών χρηστών.

«Νευρωνική Σκόνη» Θα Συνδέσει Άνθρωπο με Μηχανή

«Νευρωνική Σκόνη» Θα Συνδέσει Άνθρωπο με Μηχανή


Οι Επιστήμονες Δημιουργούν «Νευρωνική Σκόνη» Που Θα Συνδέσει τον Άνθρωπο με την Μηχανή. Κάποιοι ερευνητές στο πανεπιστήμιο του Berkley πρότειναν την εμφύτευση «νευρωνικής σκόνης» στο μυαλό των ανθρώπων που τους διαβάζει το μυαλό για να επιτύχουν την σύνδεση του ανθρώπου με την μηχανή. Εάν αυτή η σκόνη πασπαλιστεί στο ανθρώπινο μυαλό, θα μπορούσε να σχηματίσει ένα «εμφυτευόμενο νευρικό διεπαφικό σύστημα που παραμένει εν λειτουργία μια ζωή.» Αυτή η σκόνη θα μπορούσε να συνίσταται από σωματίδια μήκους 100 μικρόμετρων που θα αποτελούσε εκατομμύρια αισθητήρες ικανούς να μετράνε την ηλεκτρική δραστηριότητα των νευρώνων του εγκεφάλου.

Σύμφωνα με την επιστημονική διατριβή, αυτοί οι αισθητήρες μπορούν να συνδεθούν «στα άκρα λεπτών συστοιχιών καλωδίων» τα οποία μπορούν να συνδεθούν απ ευθείας στον εγκεφαλικό ιστό.

Αυτό θα επέτρεπε στο ανθρώπινο μυαλό και να δημιουργήσουν μηχανική «τηλεπάθεια».

Σημείωση: Το μυαλό τους και μια λίρα και του βογιατζή ο κόπανος. Η ανθρώπινη (αμφιβάλω τι είδους Dna έχουν αυτά τα όντα) βλακεία δεν έχει όρια. Τα Borg του Star Trek έρχονται !

Οι επιστήμονες του Massachusetts Institute of Technology (MIT) εξηγούν ότι «κάθε σωματίδιο της νευρωνικής σκόνης αποτελείται από στάνταρντ κυκλώματα CMOS και αισθητήρες που μετράνε την ηλεκτρική δραστηριότητα των κοντινών νευρώνων. Αυτά είναι συνδυασμένα με ένα πιεζοηλεκτρικό υλικό που μετατρέπει τα υψίσυχνα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικά σήματα και αντιστρόφως.»

Στην ουσάι αυτή η νευρωνική σκόνη θα εργάζεται αρκετά σαν ένα σύστημα RFID, όπως επίσης θα αποθηκεύει δεδομένα από το νευρωνικό δίκτυο έξω από το σώμα στα οποία θα υπάρχει πρόσβαση αργότερα.

Υπερηχητικές τεχνικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να στέλνουν και να λαμβάνουν πληροφορίες. Οι ερευνητές πρέπει να συμπεράνουν την απαιτούμενη ισχύ που απαιτείται για την χρήση ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων χωρίς να δημιουργούν τόση θερμότητα που θα μπορούσε στην διαδικασία να βλάψει τον εγκεφαλικό ιστό.

Ένας άλλος τρόπος που οι επιστήμονες προσπαθούν να συνδέσουν τον άνθρωπο με τις μηχανές είναι μέσω της χρήσης ενός καινούργιου ανεπτυγμένου αγώγιμου υλικού που θα μπορούσε να προσκολληθεί στα ηλεκτρόδια εμφυτεύσεων στον εγκέφαλο η στους βηματοδότες.

Αυτή η εφεύρεση από νανοσωματίδια χρυσού είναι ένα ελαστικό πολυμερές που μπορεί να τεντωθεί τέσσερις φορές από το αρχικό του μήκος.

Ο Nicholas Kotov, χημικός μηχανικός στο πανεπιστήμιο του Michigan εξηγεί ότι «μοιάζει με ελαστικό χρυσό. Αλλά μπορούμε να το τεντώσουμε σαν λάστιχο. Όταν το αφήνετε ξαναγυρίζει στην αρχική του θέση.»

Ο Kotov ισχυρίζεται ότι η εφεύρεση του « μπορεί να ανακουφίσει πολλές ασθένειες, για παράδειγμα, την σοβαρή κατάθλιψη, το Alzheimer και το Parkinson. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν τεχνητά μέλη και σε άλλες προσθετικές συσκευές που ελέγχονται από το μυαλό.»

Η επιστήμη και η θρησκεία συναντώνται στο σταυροδρόμι μια δωρεάς 5 εκατομμυρίων δολαρίων που δωρίθηκαν στο UC Riverside της Pennsylvania από το Templeton Foundation για περαιτέρω έρευνα στην μετά θάνατον ζωή και την αθανασία.

Ο John Martin Fischer, καθηγητής φιλοσοφίας από το UC Riverside, θα θα φιλοξενήσει συνέδρια και θα επιβλέπει μετα-διδακτορικούς φοιτητές που θα λειτουργούν ένα δικτυακό τόπο ότι η δημιουργία κέντρων γύρω από την αθανασία. Μαζί με την διεθνή ομοφωνία όπου ψυχολόγοι και επιστήμονες νευρολογίας από όλο τον πλανήτη θα συναντώνται.

Η παγκόσμια Ελίτ έχει μανία για την συγχώνευση του ανθρώπου με την μηχανή, τον Μετανθρωπισμός (transhumanism) και την αθανασία. Βασιζόμενοι στις προόδους της επιστημονικής έρευνας, το Πρόγραμμα 2045 θα δημιουργήσει «ένα νέο όραμα της ανθρώπινης ανάπτυξης που δίνει απάντηση σε παγκόσμιες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα, την συνειδητοποίηση της πιθανότητας μιας ριζοσπαστικής επεκτάσεως της ανθρώπινης ζωής μέσω της κυβερνητικής τεχνολογίας, όπως και τον σχηματισμό μιας νέας κουλτούρας που συνδέεται με αυτές τις τεχνολογίες.»

Οι Μετανθρωπιστές του Προγράμματος 2045 υποστηρίζουν ότι η ανθρωπότητα «χρειάζεται μια νέα εξελικτική στρατηγική» που αποτελεί μια ισορροπία μεταξύ της πολυπλοκότητας των τεχνολογικών επιτεύξεων και την επιτάχυνση της διαδικασίας των πληροφοριών για να επεκτείνει τον «περιορισμένο, πρωτόγονο άνθρωπο» σε μια «υψηλα αυτό-οργανωμένη» και τεχνολογικά «υψηλότερη νοημοσύνη».


Η τεχνολογία μπορεί να οργανώσει την κοινωνία και να ενσωματώσει την ενοποίηση μιας υπέρ συλλογικής συνειδητότητας – ένα υπερόν.

Με την κατάργηση της ατομικότητας, το συμπέρασμα είναι η εξάλειψη των:

Έλλειψη των καταναλωτικών διατάξεων.

Η γήρανση, η αρρώστιες και ο θάνατος.

Το έγκλημα και οι συγκρούσεις.

Φυσικές καταστροφές.

Οι υπεράνθρωποι είναι η επιτομή του του κοινοτισμού και του κολεκτιβισμού ως η νέα παγκοσμιοποιητική ενόραση καθώς η κοινωνία βαδίζει προς τους αθάνατους υπεράνθρωπους.

Επειδή ο κοινοτισμός είναι η ιδεολογία της σημασίας της κοινότητος πάνω στο άτομο, η δημιουργία της κομμουναλιστικής κοινωνίας είναι η εμφατική μακροπρόθεσμη αξία εάν δεν προβλέπει για το σύνολο, δεν αξίζει επιδίωξη.

Η έννοια του νέο-ανθρώπου και της νέο-ανθρωπότητας είναι η αντικατάσταση μιας μετα-βιομηχανικής και βασισμένης στην κατανάλωση κοινωνίας όπου μια νέα φόρμα πολιτισμού θα αναδυθεί.

Στην παγκόσμια διάσκεψη το 2013 του Παγκόσμιου Μέλλοντος 2045, οι επιστήμονες από όλες τις γωνιές του πλανήτη με ειδικούς στην νανοτεχνολογία, την βιοτεχνολογία, την τρανσβιολογία, άλλες επιστήμες θα συστήσουν μια συνεργατική εξέλιξη της ανθρωπότητας σε μια υπερβατική εποχή όπου θα εφαρμοστεί η ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για τον μετασχηματισμό του πληθυσμού.

Ένα νέο μοντέλο για την κοινωνία που προσκολλάται στις παγκοσμιοποιητικές ιδεολογίες για την συγχώνευση ελεγχόμενων ανθρώπων με μηχανές για να διευκολυνθεί μια νέα φυλή ανθρώπων που θα οδηγείται από τεχνητή νοημοσύνη βυσματωμένη στο παγκόσμιο σύστημα υπολογιστών τεχνητής νοημοσύνης και λειτουργεί απλά με το να είναι ένα αυτόνομο εργατικό δυναμικό για την παγκόσμια Ελίτ.

Ο σκοπός του μετανθρωπισμού είναι να αντικαταστήσει όλους τους υπάρχοντες νόμους με τον σκοπό την καταστροφή της ουσίας της ανθρωπότητας για τον έλεγχο. Οι υβριδικοί άνθρωποι με τις ρομποτικές εμφυτεύσεις αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο κοινό το 2014.

Humanity+, «μια διεθνής μη κερδοσκοπική οργά«Νευρωνική Σκόνη» Θα Συνδέσει Άνθρωπο με Μηχανή - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑνωση μελών, η οποία υποστηρίζει την ηθική χρήση της τεχνολογίας για να επεκτείνει τις ανθρώπινες δυνατότητες».

Στην Μετανθρωπική Διακήρυξη τους υποστηρίζουν παλιά και νέα ιδανικά του παγκόσμιου μετανθρωπισμού προωθώντας:

Χρήση της τεχνολογίας για να «διευρύνουν το ανθρώπινο δυναμικό» ξεπερνώντας τη γήρανση και τις «γνωστικές ελλείψεις».

Δίνοντας φόρουμ όπου οι παγκοσμιοποιητές επιστήμονες και ερευνητές μπορούν να αναλύουν «και να συζητούν πώς [για την ενίσχυση της ανθρωπότητας μέσω της επιστήμης] να επισπεύσουν ευεργετικές εφαρμογές».

Να διευκόλυνση «κοινωνική τάξη, τη βελτίωση της ανθρώπινης διορατικότητα και τη σοφία» μέσω της γενετικής βελτίωσης.

Διευκόλυνση της «κοινωνικής τάξης, τη βελτίωση της ανθρώπινης διορατικότητα και τη σοφία» μέσω της γενετικής βελτίωσης.

Να επηρεάσουν αυτούς που επηρεάζουν την χάραξη της πολιτικής για να συμπεριλάβουν την μετανθρωπική «υπεύθυνη και ηθική ενόραση».

Η Μετανθρωπική ατζέντα χρησιμοποιεί την ευγονική, ελέγχους αναπαραγωγής, καμπάνιες στειρώσεως, γενετική μηχανική, τσιπ RFID και επανακαλωδίωση του εγκεφάλου μέσω φαρμάκων για να επιτύχουν τους σκοπούς τους. Η αναζήτηση τους για την αθανασία με την συγχώνευση του ανθρώπου με την μηχανή είναι απλώς ένα μέρος από το περίπλοκο σύστημα τους να διατηρήσουν την παγκόσμια κυριαρχία τους πάνω στην κοινωνία. Για τώρα, το γενικό κοινό είναι ινδικά χοιρίδια που χρησιμοποιούνται για να τελειοποιήσουν τα πειράματα τους, έτσι ώστε μέχρι το 2050, να έχουν επιβάλει την πλήρη εφαρμογή του δικτύου τους ελέγχου και να μην υπάρχει κανείς να αντιδρά.

της Susanne Posel, Occupy Corporatism
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

Αυτά είναι τα δικαιώματά μας αν μας πιάσουν χωρίς εισιτήριο. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Αυτά είναι τα δικαιώματά μας αν μας πιάσουν χωρίς εισιτήριο. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Τι κάνουμε στην περίπτωση που μας πιάσει ο ελεγκτής στα Μ.Μ.Μ χωρίς εισιτήριο;


1 Αν δεν θέλω να δώσω τα στοιχεία μου στους ελεγκτές, είναι νόμιμο δικαίωμα μου και...
δεν διαπράττω κανένα ποινικό αδίκημα


2. Οι ελεγκτές δεν έχουν δικαίωμα να με συλλάβουν.

3. Αν μου ζητήσει τα στοιχεία μου οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), τα δίνω γιατί είμαι υποχρεωμένος, προκειμένου να μην έχει δικαίωμα να με κρατήσει.

4.Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας...
5.Ζητάω από τον οδηγό ν’ ανοίξει την πόρτα στην επόμενη στάση κι από τους ελεγκτές να με αφήσουν να κατέβω και τους δηλώνω ρητά, ότι δεν θέλω να παραμείνω στο λεωφορείο.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΟΣΜΟΣ

6.Δεν πηγαίνω σε καμία περίπτωση, με την θέλησή μου, στο αστυνομικό τμήμα, μαζί με τους ελεγκτές, ούτε δέχομαι να με οδηγήσουν με το λεωφορείο, εκεί που θέλουν αυτοί.

7.Αν μου κλείσουν την πόρτα και μου περιορίσουν την έξοδο, καλώ αμέσως το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα, χωρίς την θέληση μου και ζητάω την άμεση επέμβαση της αστυνομίας, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου.

8.Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, για να έχω μάρτυρες.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΟΣΜΟΣ

9.Καλώ αμέσως στα τηλέφωνα των «ΕΠΙΒΑΤΩΝ» ζητώντας νομική βοήθεια και αλληλεγγύη.

10.Όταν έρθουν οι αστυνομικοί, απαιτώ να συλλάβουν αμέσως, τους ελεγκτές ή και τον οδηγό, γιατί με κράτησαν παράνομα και χωρίς την θέληση μου και ζητώ να κρατήσουν τα στοιχεία όλων των μαρτύρων συνεπιβατών μου.

11. Στην ερώτηση των αστυνομικών «αν θέλω να καταθέσω μήνυση», απαντώ, ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω, αντίθετα αυτοί, είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν αμέσως τον Εισαγγελέα και να συντάξουν έκθεση σύλληψης και βεβαίωσης του αδικήματος, γιατί το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης, είναι αυτόφωρο πλημμέλημα και διώκεται αυτεπάγγελτα, αλλιώς κάνουν παράβαση καθήκοντος.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΟΣΜΟΣ

12. Αν οι αστυνομικοί δεν ενεργούν τα νόμιμα, τους υπενθυμίζω ότι διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, γι’ αυτό ζητάω τα στοιχεία τους, προκειμένου να τους αναφέρω.

13. Η πληρωμή ή μη του προστίμου, που θα επιβληθεί από τον ΟΑΣΘ, αποτελεί προσωπική επιλογή του κάθε ατόμου.
greekmagazino.gr
Psomakia | Η Καθημερινη σου Ενημερωση

ΙΟΥΛΙΟΣ ΒΕΡΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΟΕ 2 ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ


Είσαι ερευνητής; Σου αρέσει η γνώση; Έχεις αγάπη για τα βιβλία; Τα παλιά βιβλία; Έλα και εσύ να μελετήσεις στην βιβλιοθήκη του ΕΟΕ, Ιούλιος Βερν στην Θεσσαλονίκη.Με την έναρξη της βιβλιοθήκης του ΕΟΕ, Ιούλιος Βερν είναι διαθέσιμα για μελέτη στην βιβλιοθήκη μας 735 βιβλία και 253 περιοδικά, εφημερίδες και χειρόγραφα.Ωράριο λειτουργίας κατόπιν άδειας και εγγραφής: Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη 18:00-23:00. Πληροφορίες και εγγραφές στο eoellas@yahoo.gr , 6940827501 και 2313022040 (απογευματινές ώρες) www.eoellaslibrary.org

▶ ΙΟΥΛΙΟΣ ΒΕΡΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΟΕ 2 ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ - YouTube ΠΗΓΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ > ΔΡΟΥΓΟΣ: «ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΜΙΑ 2 Ή ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ, ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ»

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ > ΔΡΟΥΓΟΣ: «ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΜΙΑ 2 Ή ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ, ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ»

Ο Νικολό Μακιαβέλι έλεγε: « Ο πόλεμος αρχίζει όταν εσύ θέλεις, αλλά δεν τελειώνει πάλι όταν εσύ θέλεις». Είναι αλήθεια ότι ο  Μακιαβέλι έγραψε πολλά για τον πόλεμο στο έργο του «Περί της τέχνης του πολέμου» και αποκάλυψε ίσως το πραγματικό πρόσωπο του πολέμου. Ένα πρόσωπο δαιδαλώδες, επικίνδυνο και σαρωτικό.
Για αυτό το πρόσωπο του πολέμου, αλλά και για πλήθος άλλων γεωστρατηγικών θεμάτων συζητήσαμε πρόσφατα με το διεθνολόγο και στρατιωτικό αναλυτή, Θανάση Δρούγο, που αποτελεί ένα «υπερόπλο» στις στρατηγικές και διπλωματικές αναλύσεις. Ο Θανάσης Δρούγος ασχολείται για χρόνια με θέματα ασύμμετρου πολέμου, ασύμμετρων  απειλών, κυβερνοτρομοκρατίας, κυβερνοπόλεμου, πυρηνικής ασφάλειας και  όπλων μαζικής καταστροφής.
Και με πολλά άλλα τα οποία τον καθιστούν ικανό να κατανοεί με βάση λίγες κινήσεις τι ετοιμάζεται στη γεωστρατηγική σκακιέρα, αλλά και να παραδέχεται ότι τελικά ζούμε στα χρόνια ενός ιδιαίτερου – αρχικώς οικονομικού - πολέμου στον οποίο σίγουρα ισχύει και το περίφημο: «Στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται»!


Κύριε Δρούγο, θα ήθελα να μας μιλήσετε για τις τελευταίες εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή μας. Τι μηνύματα έχετε αυτή τη στιγμή;

Δυστυχώς, έχουμε σοβαρότατες εξελίξεις σε ένα τεράστιο τόξο που ξεκινάει από τη Βόρεια Αφρική και καταλήγει στην Κορέα. Να σημειώσω σε αυτό το σημείο ότι το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν εξακολουθεί να είναι μεγάλη απειλή για την ασφάλεια όλων. Πού θεωρώ ότι βρίσκονται οι κυριότερες εστίες διένεξης; Αρχικώς και σαφώς στην Συρία, η οποία δεν αποκλείεται να οδηγηθεί σε διάσπαση μέσα στο 2013 ή στο 2014. Επιπλέον, εστία θεωρώ το παλαιστινιακό ζήτημα, που εξακολουθεί να απασχολεί ιδιαιτέρως και το οποίο αν τελικώς λυθεί θα σταματήσουν τα προβλήματα στην περιοχή. Επίσης, σε μείζον θέμα έχει εξελιχθεί και το θέμα της Κύπρου και της ασφάλειάς της, με δεδομένο ότι πρόσφατα Ισραήλ και Ρωσία δεν την στήριξαν όπως έπρεπε. Τέλος, επικεντρώνομαι στα ανοιχτά ενεργειακά ζητήματα της Ελλάδας και της Κύπρου και θεωρώ ότι πρέπει να ασχοληθούμε διεξοδικά και όχι επιδερμικά με το συγκεκριμένο ζήτημα.

4Αναπτύξτε μας περισσότερο, εάν θέλετε, το θέμα του ενεργειακού ζητήματος για Ελλάδα και Κύπρο. Τι εννοείτε;

Στην Κύπρο ξεκίνησαν κάποιες επαφές επί Τάσσου Παπαδόπουλου. Επίσης κινήθηκε το θέμα της Κυπριακής ΑΟΖ. Το Ισραήλ είδε με καλό μάτι αυτή την κίνηση, όχι όμως και η Αίγυπτος και ο Λίβανος, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να μπλοκάρουν το θέμα της Κύπρου. Γιατί έχουν άλλη ατζέντα. Οι Ευρωπαίοι από την άλλη προσπαθούν να αρπάξουν από τον ενεργειακό πλούτο της Ελλάδας και της Κύπρου για τα επόμενα δέκα με δεκαπέντε χρόνια, γνωρίζοντας παράλληλα ότι η Ελλάδα διαθέτει  περισσότερο φυσικό αέριο, αλλά φυσικά και πετρέλαιο. Σίγουρα, η περιοχή Δωδεκανήσου - Κύπρου και Κρήτης έχει υπολογίσιμο ενεργειακό πλούτο. Αλλά και κάτω από την Κρήτη. Αποτέλεσμα; Αμερική, Ρωσία και Τουρκία θέλουν και εκείνες να κερδίσουν – εκτός από τη Γερμανία. Από την άλλη, τόσο οι Κινέζοι, όσο και οι Ινδοί προσπαθούν τον τελευταίο καιρό να «μπουν» στη Μεσόγειο, γεγονός που θα το δούμε περισσότερο στο μέλλον. Λεπτομέρεια σημαντική: να μην ξεχνάμε ότι ο Ομπάμα διατηρεί κρυφομουσουλμανική ατζέντα σε όλα σχεδόν τα θέματά του και αυτό φάνηκε και από την πρόσφατη επίσκεψη στο Ισραήλ και την Παλαιστίνη.  Και μπορεί να κατάφερε να ξαναφέρει κοντά Ισραήλ και Τουρκία, όμως αυτό έγινε επειδή πίεσε ο ίδιος ο Ομπάμα και όχι επειδή το Ισραήλ θεωρεί ως πραγματικό σύμμαχό του  την Τουρκία. Δεν την εμπιστεύεται και είναι γνωστό αυτό, ενώ γνωστοί ισραηλινοί πολιτικοί - όπως ο πρόσφατα απελθών  υπουργός Άμυνας Εχούντ Μπαράκ - θεωρούν απειλή για τα συμφέροντα του Ισραήλ την Τουρκία. Άρα, εάν αυτή τη στιγμή Ισραήλ και Τουρκία έχουν έρθει πιο κοντά, αυτό έγινε κυρίως εξαιτίας του Ιράκ και της Συρίας. Και για να ζητήσει συγνώμη  ο πρωθυπουργός του Ισραήλ από την Τουρκία, αυτό δείχνει ότι βρέθηκε υπό μεγάλη πίεση...

4Για την Τουρκία λέγονται πολλά. Τελικά ποιο θα είναι το μέλλον της; Θα αναγεννηθεί ή θα καταστραφεί;

Μεξικό, Ινδονησία και Τουρκία θεωρούνται αυτή τη στιγμή από τον Ομπάμα ιδιαίτερα αναπτυσσόμενες. Και συνεπώς είναι και τα «αγαπημένα παιδιά». Μην ξεχνάμε επίσης ότι η Τουρκία έχει στενές σχέσεις με το  Πακιστάν, με αφρικανικά κράτη, όπως επίσης με Βραζιλία και Αργεντινή, αλλά και Νότια Κορέα. Δηλαδή, συμμετέχει στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Δηλαδή, συμμετέχει στην παγκοσμιοποίηση. Γι’ αυτό και οι Αμερικανοί την προωθούν πάρα πολύ ή καλύτερα την χρησιμοποιούν ως αναχαιτιστή των ρωσικών διεκδικήσεων στην ευρύτερη περιοχή μας. Τέλος, η Τουρκία συνεργάζεται τελευταίως και με τη Ρουμανία. Άρα, προς το παρόν, βλέπουμε μια ενισχυμένη Τουρκία, η οποία όμως αντιμετωπίζει και το εξής περίεργο: το βόρειο Ιράκ. Που αποτελεί ένα εμβρυακό κουρδικό κράτος. Πιθανώς λοιπόν μέσα στη δεκαετία η Τουρκία όντως να χάσει εδάφη, για χάρη μιας κουρδικής οντότητας, που θα έχει έξοδο προς τη Μεσόγειο. Αυτό το σχέδιο είναι αλήθεια ότι έχει ακουστεί σε αμερικανικά κολλέγια – αλλά και στο ΝΑΤΟ. Βέβαια, οι πρόσφατες ενέργειες απόσυρσης του ΡΚΚ με προβληματίζουν, όμως τίποτα δεν αποκλείεται πλέον.

4Όπως μας τα περιγράφετε, η Αμερική κινεί τα νήματα και οι «μαριονέτες» πάνε εκεί που τις οδηγεί. Παρ’ όλα αυτά θα ρωτήσω: το Ισραήλ πώς δέχεται να είναι «μαριονέτα» και να συνδέεται με την Τουρκία κατόπιν συνοικεσίου;

Το σίγουρο είναι ότι το Ισραήλ έχει πρόβλημα με τα σύνορά του. Γιατί όλα τα σύνορά του είναι τρωτά. Μάλιστα, μετά την άνοδο της μουσουλμαντικής μειονότητας και του Μόρσι φοβάται ιδαιτέρως τη διείσδυση των μουσουλμάνων. Επίσης, είναι και τα υψώματα του Γκολάν που και εκεί υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης έχει προβλήματα και με το Λίβανο. Ουσιαστικά το Ισραήλ φοβάται την πυρηνική απειλή. Όμως, όπως είπαμε παραπάνω, δεν αισθάνεται καλά και με το «πραξικόπημα» του Ομπάμα. Βλέπετε, ο Ομπάμα κέρδισε τις εκλογές και όχι ο Ρόμνεϊ, ο οποίος θα ακολουθούσε μια πιο φιλοισραηλινή πολιτική. Επίσης, είναι άλλο να χτυπήσουν οι Αμερικανοί το Ιράν και είναι άλλο να το χτυπήσουν οι Ισραηλινοί.


4Εάν είχε εκλεγεί ο Ρόμνεϊ πώς θα είχαν τα πράγματα;

Σίγουρα πολλά πράγματα θα ήταν αλλιώς. Επειδή ο Ρόμνεϊ είναι ταγμένος υπέρ των συμφερόντων του Ισραήλ, ενώ είναι εναντίον των μουσουλμάνων. Μην ξεχνάμε ότι τα προηγούμενα χρόνια, το Ισραήλ είχε καταφέρει να διεισδύσει στα Βαλκάνια, όμως τώρα τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα. Γιατί αυτά τα χρόνια η κυβέρνηση Ομπάμα δεν προώθησε τα Ισραηλινά συμφέροντα, αλλά κυρίως τα Αραβικά, τα Ισλαμικά. Επίσης, οι περισσότεροι που κινούν σήμερα τα νήματα στην Αμερική δεν υπερασπίζονται τα ελληνικά συμφέροντα, αν και το Εβραϊκό λόμπι είχε συναντηθεί με  κάποιους Έλληνες για να προωθηθούν κάποια θέματα της Ελλάδας γρηγορότερα. Και να κλείσω αυτή την απάντησή μου λέγοντας ότι ο Ομπάμα τίμησε τις εξής χώρες πρώτα, με την παρουσία του: την Τουρκία, την Ινδονησία και την Αίγυπτο. Αντίθετα, μόλις πρόσφατα επισκέφθηκε το Ισραήλ, την Παλαιστίνη και την Ιορδανία.

DROUGOS
4Έχουμε την εντύπωση ότι Αμερική και Ρωσία είναι περισσότερο κοντά αυτό τον καιρό. Συνεπώς, πιστεύετε ότι μπορεί να έχουμε σύντομα έναν Γ΄Π.Π. ή όχι;

Η Ρωσία έχει κάνει πολλές υποχωρήσεις. Εξάλλου – δε γνωρίζω εάν στους περισσότερους είναι γνωστό – έχουν γίνει πολλοί γάμοι Ρώσων με μουσουλμάνους.
Και η Ρωσία έχει και πολλά προβλήματα. Προβλήματα αντιπυραυλικής άμυνας, όπως επίσης και προβλήματα στον Αρκτικό για το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια της περιοχής. Εκεί οι Ρώσοι συγκρούονται ανοιχτά με Αμερικανούς, Νορβηγούς, Καναδούς και Δανούς. Οι Ρώσοι λοιπόν αυτή την περίοδο είναι πιο υποχωρητικοί. Γεγονός που δεν φαίνεται να ισχύει για το Ιράν και την Κίνα, που δείχνουν να έχουν άλλες διαθέσεις. Γι΄αυτό και οι Αμερικανοί προσπαθούν να περικυκλώσουν την Κίνα – και με το Βιετνάμ – αλλά χρησιμοποιούν και ως αντίπαλο δέος την Ινδία. Όμως, οι Κινέζοι είναι γεγονός ότι έχουν προοδεύσει ιδιαίτερα στον κυβερνοχώρο, ενώ διαθέτουν και ικανότατες ναυτικές δυνάμεις. Τέλος, διεκδικούν με πάθος Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες και διαθέτουν πυραυλική γόμωση.

4Και στην Ευρώπη τι γίνεται; Για τον ενεργειακό πλούτο και τα εδάφη Ελλάδας και Κύπρου, οι Γερμανοί πιέζουν τόσο απροκάλυπτα;

Θεωρώ ότι οι Γερμανοί επειδή έχουν χάσει σε όλους τους προηγούμενους Παγκόσμιους Πολέμους, αυτό τους έχει στιγματίσει, τους έχει επηρεάσει ψυχολογικά. Και μπορεί να φαντάζει γίγαντας στα οικονομικά, αλλά  στρατωτικά είναι πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων. Δεν είναι ούτε Αμερική, ούτε όπως η Αγγλία κάποτε, ούτε καν Ισραήλ και Κίνα. 
Συνεπώς, πρώτος στόχος για μένα είναι να φύγει η Κύπρος από την ευρωζώνη και να ξαναγυρίσει στην κυπριακή λίρα. Με αυτή την προοπτική σε πέντε χρόνια θα έχει «ανασάνει». Μετά θα πρέπει να ακολουθήσει η Ελλάδα και φυσικά θα πρέπει άμεσα να γίνουν εκλογές στην Ελλάδα. Εξάλλου, πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος ενός εθνικού θέματος. Ή μιας μεγάλης εσωτερικής αναταραχής. Πραγματικά ανησυχώ μήπως έχουμε κάποια στιγμή Ίμια 2. Ή μια σοβαρή εξέλιξη στις περιοχές της Κύπρου, της Ρόδου, της Κρήτης και του Καστελόριζου. Να συμπληρώσω επίσης ότι κάτω από την πίεση όλων των παραπάνω θα πρέπει να ακυρώσουμε άμεσα όλα τα μνημόνια.


4Τα ταξίδια του Τσίπρα πώς τα κρίνετε;

Προσωπικά τις κινήσεις που έγιναν στα δύο ταξίδια του Αλέξη Τσίπρα τις κρίνω ως θετικές. Και υποστηρίζω το διάλογο Τσίπρα – Καμμένου για ενδεχόμενη κοινή κάθοδό τους στις εκλογές. Και αποδέχομαι – σε περίπτωση που κατέβουν αυτόνομα – μια συνεργασία τους μετά τις εκλογές. Συμφωνώ δε με τις επισκέψεις του Τσίπρα σε στρατηγεία που έχουν να κάνουν με την άμυνα της χώρας. Το ίδιο θα έπρεπε να κάνει και ο Καμμένος.

4Ελλαδική και κυπριακή ηγεσία. Ποια είναι η άποψή σας;

Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια οικονομικής φύσεως κατοχή και δεν ξέρω πότε θα απελευθερωθούμε. Επιπλέον, οι κυβερνήσεις Σαμαρά και Αναστασιάδη είναι γερμανοκεντρικές. Και να τονίσω ότι οι δημοσκοπήσεις είναι κατευθυνόμενες. ΝΔ ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ βρίσκονται στο ναδίρ.

4Αναλύστε μας τη σχέση Γερμανίας με Αμερική, Τουρκία και Ισραήλ.

Με το Ισραήλ πάντα οι σχέσεις ήταν καλές,  λόγω του ότι προσπαθούσε πάντα η Γερμανία να σβήσει τις γνωστές «αμαρτίες» του παρελθόντος. Επίσης, Γερμανία και Τουρκία έχουν κοινά συμφέροντα σε πολλά θέματα. Δεν είχε πει η Γερμανία να σταλούν πύραυλοι Πάτριοτ για την άμυνα της Τουρκίας; Βέβαια, επειδή η Τουρκία έχει πολλούς μετανάστες της στη Γερμανία, αυτό ως γεγονός μοιάζει να ανησυχεί κάπως τη Γερμανία. Όμως, οι γερμανικές στρατιωτικές ομάδες επισκέπτονται συχνά την Τουρκία και της υπόσχονται ότι θα μπει στην  Ευρώπη. Αλλά το αφήνουν ανοιχτό το θέμα, χωρίς συγκεκριμένο πλάνο... Πάντως, με την Αμερική δεν έχει καλές σχέσεις η Γερμανία, αφού συγκρούονται τα συμφέροντά τους, ενώ στο ΔΝΤ οι Αμερικανοί κοντράρουν ανοιχτά τη Γερμανία. Ως συνέπεια των παραπάνω η δική μας κυβέρνηση που είναι φιλογερμανική δεν θα τύχει καμιάς μελλοντικής αμερικανικής εύνοιας. Και αυτό το γνωρίζει καλά ο Σαμαράς.

4Θράκη, Κύπρος, Κρήτη και Μακεδονία. Τι συμβαίνει τώρα σε αυτές τις περιοχές;

Ανησυχώ για το τρίγωνο Κύπρου - Δωδεκανήσου – Κρήτης. Όχι όμως για τη Λέσβο ή τη Λίμνο. Για το νότιο Αιγαίο ανησυχώ. Από την άλλη, η Θράκη χρειάζεται πραγματική στήριξη, αλλά και κοινωνική και  πολιτιστική υποστήριξη. Όμως, εμένα με φοβίζει το Καστελόριζο και η Κύπρος.
Ως προς το Μακεδονικό, αρνούμαι οποιοδήποτε όνομα προτείνουν κατά καιρούς οι Σκοπιανοί, οι πλαστογράφοι της Ιστορίας. Και θεωρώ ότι τα Σκόπια δεν πρόκειται να μπουν στο ΝΑΤΟ.
Ανησυχώ επίσης για την κατάσταση στο Κόσοβο και θεωρώ ότι οι Σέρβοι μας έχουν φερθεί πολύ περίεργα. Παρόλο που τους έχουμε βοηθήσει. Άρα, είναι καλύτερο εκτιμώ να βοηθήσουμε περισσότερο το Κόσοβο. Για να γίνουν όμως όλα όπως πρέπει, χρειαζόμαστε έναν σύγχρονο  Ιωάννη Καποδίστρια, έναν σύγχρονο Ελευθέριο Βενιζέλο και έναν σύγχρονο στρατάρχη, όπως ο Αλέξανδρος Παπάγος.

4Την εσωτερική αναταραχή στην Ελλάδα την  φοβάστε; Την περιμένετε;

Πάρα μα πάρα πολύ. Αυτά που έγιναν στις φυλακές των Τρικάλων ήταν μια ενέργεια που υποστηρίχθηκε από Αλβανούς. 
Ανησυχώ λοιπόν για όλους τους Πακιστανούς, Σομαλούς και Αλβανούς που βρίσκονται στην Ελλάδα και φοβάμαι κυρίως ένα πράγμα: πιθανές ασύμμετρες υβριδικές απειλές.

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 1960 ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ "MKULTRA" ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ «ΥΠΑΚΟΗΣ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 1960 ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ "MKULTRA" ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ «ΥΠΑΚΟΗΣ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Είναι πραγματικά σαν την ταινία "Ζούν ανάμεσα μας" They Live. Οι κυβερνητικοί τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν πιαστεί να προσθέτουν υποσυνείδητα μηνύματα ελέγχου του νου. Αυτό το αρχειακό υλικό από τη δεκαετία του 1960, εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι ένα απλό καθημερινό σήμα εκπομπής. Αντ 'αυτού, είναι γεμάτο με εντολές υπακοής στην κυβέρνηση όπου την θεωρούν ως Θεό. Το θέμα είναι ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να κάνει πλύση εγκεφάλου στον αμερικανικό λαό , και συνεχίζει να κάνει για πολύ καιρό, και με πιο εντατικούς ρυθμούς μετά το 1960. Το αν ή όχι η συγκεκριμένη μέθοδος είναι άνευ σημασίας θα το διαπιστώσετε. Αν και προσπαθούσαν να ελέγξουν με πλύση εγκεφάλου και έλεγχο του νου, αυτό το βίντεο είναι μακράν το ξύσιμο απο την επιφάνεια της εν λόγω έρευνας.

Σκεφτείτε πόσες φορές ο μέσος Αμερικανός μπορεί να το έχει δει αυτό. Σκεφτείτε πόσες φορές αυτό το μήνυμα παιζόταν στις τηλεοράσεις σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, κάθε βράδυ, κάθε νύχτα, όταν ήταν αργά και οι άνθρωποι έπεφταν για ύπνο ... επί πολλά χρόνια.
Δεν είναι μόνο η προσπάθεια της κυβέρνησης να κάνει μαζική πλύση εγκεφάλου στο κοινό μέσα απο τις τηλεοράσεις τους για να είναι υπάκουοι στην κυβέρνηση, αλλά υπάρχουν δύο αναφορές για πραγματικά προγράμματα ελέγχου του νου εις βάρος του αμερικανικού λαού μέχρι τη δεκαετία του 1970: το MKULTRA και το MKNAOMI.

Τα προγράμματα αυτά που βασίζονται στον έλεγχο του νου, οργανώθηκαν από το επιστημονικό τμήμα νοημοσύνης της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, και άρχισαν μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ο πρώην Πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, ζήτησε συγγνώμη για αυτά τα προγράμματα το 1995.
Ενώ η CIA υποστηρίζει ότι αυτά τα προγράμματα έχουν «επίσημα σταματήσει το 1973, μερικοί λένε ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι σταμάτησαν, αλλά αντ 'αυτού, έχουν εξελιχθεί σε βαθύτερα υπόγεια.

Εδώ είναι τα υποσυνείδητα μηνύματα που είναι κρυμμένα (ειρωνικά ή όχι) στον εθνικό ύμνο στο βίντεο του 1960:

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΘΕΟ
Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΕΙ
ΥΠΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΥΠΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ
(Αυτά τα μηνύματα επαναλαμβάνονται μέχρι το φινάλε.)
ΔΕΞΟΥ ΤΟ MKULTRA ΔΕΞΟΥ ΤΟ MKNAOMI
ΛΑΤΡΕΨΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΠΙΣΤΕΨΕ
... Και τέλος ...
ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Δείτε το βίντεο...

ΠηγήΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 1960 ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ "MKULTRA" ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ «ΥΠΑΚΟΗΣ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

14 Αυγούστου 1996… Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Σολωμού Σολωμέ!!! (το βίντεο της δολοφονίας)

14 Αυγούστου 1996… Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Σολωμού Σολωμέ!!! (το βίντεο της δολοφονίας)

Τον τελευταίο καιρό, κυκλοφορούν πολλές αναλύσεις-σενάρια που αναφέρονται σε επερχόμενη διάλυση της Τουρκίας με βάση την στρεβλή οικονομία, την ενδεχόμενη “δημιουργία” κουρδικού κράτους, γεωστρατηγικά συμφέροντα, γεωπολιτικές αν-ισορροπίες κλπ.

Το κράτος-μόρφωμα που δημιουργήθηκε, με τις ευλογίες των πρώσσων και με την ανοχή των τότε συμμάχων μας, θα διαλυθεί για άλλους λόγους… ένας από αυτούς είναι το ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ, πάνω στο οποίο πάτησε ο ατατούρκ για να πετύχει το “η τουρκία στους τούρκους”…

Ένας από τους τελευταίους αθώους, ήταν και ο Σολωμός… δολοφονήθηκε 3 μέρες μετά τον Τάσο Ισαάκ.
Στις 14 Αυγούστου 1996, ημέρα μνήμης της κατάληψης της Aμμοχώστου, μία ομάδα από διαδηλωτές κατευθύνθηκαν προς το οδόφραγμα της Δερύνειας για να εναποθέσουν στεφάνια και λουλούδια στο χώροτης δολοφονίας του Tάσου Iσαάκ. Η σκηνή μετατράπηκε σε πεδίο μάχης, όταν εμφανίστηκε μια ομάδα «Γκρίζων Λύκων» και άρχισαν τον πετροπόλεμο. Ξαφνικά ξεπετάχτηκε μπροστά από τους διαδηλωτές ο Σολωμός Σολωμού και ξεφεύγοντας από τους Κυανόκρανους πέρασε στη νεκρή ζώνη και προσπάθησε ν΄ ανέβει σε έναν ιστό για να κατεβάσει την τουρκική σημαία, ενώ άλλοι διαδηλωτές προσπάθησαν να τον αποτρέψουν. Tούρκοι ελεύθεροι σκοπευτές από το απέναντι τουρκικό φυλάκιο τον πυροβόλησαν και ο Σολωμός Σολωμού έπεσε νεκρός από σφαίρα στο λαιμό.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΟΣΑ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΟΣΑ

παλικαριΡεπορτάζ: Μπέττυ Γιάννα
Ελεύθεροι αφέθηκαν από τον εισαγγελέα ο οδηγός και ο ελεγκτής του τρόλεϊ στο Περιστέρι που συνελήφθησαν το πρωί για το θάνατο του 19χρονου, ο οποίος τραυματίστηκε θανάσιμα το βράδυ της Τρίτης, πηδώντας...
από τρόλεϊ επειδή δεν είχε εισιτήριο σε έλεγχο που του έγινε. Ο εισαγγελικός λειτουργός ζήτησε από το τμήμα Τροχαίας Περιστερίου να διερευνήσει τα αδίκημα της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας.
Ο εισαγγελέας, επίσης, ζήτησε να διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη στο λεωφορείο ώστε να εξακριβωθεί εάν το θύμα «πάτησε το κουδούνι κινδύνου, άνοιξε η πόρτα αλλά αυτομάτως το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε, καθώς έτσι είναι προγραμματισμένο, και πέφτοντας έχασε την ισορροπία του», να ληφθούν καταθέσεις από τους γονείς του 19χρονου, αλλά και τους αυτόπτες μάρτυρες, καθώς και να κληθούν άμεσα σε ανωμοτί (χωρίς όρκο) κατάθεση ο οδηγός και ο ελεγκτής.
Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από το συγγενικό του περιβάλλον, ο 19χρονος Θανάσης, γυρνούσε σπίτι του μαζί με την κοπέλα του και μία φίλη της οι οποίες είχαν κατέβει στην προηγούμενη στάση.
Η οικογένεια του άτυχου νεαρού βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και τόσο η οικογένειά του, όσο φίλοι και συγγενείς δεν μπορούν να πιστέψουν πως το παλικάρι τους χάθηκε για ένα εισιτήριο.
Ο 19χρονος ήταν μαθητής τεχνικού ημερήσιου λυκείου και ήθελε να ασχοληθεί με το φυσικό αέριο. Όμως δεν πρόλαβε...Όλη η γειτονιά είναι συγκλονισμένη από το τραγικό συμβάν καθώς μιλάνε για ένα παιδί - μάλαμα, ευγενέστατο που δεν είχε δώσει ποτέ δικαίωμα.
Η σωματική διάπλαση του παλικαριού, τον έκανε να μην περνάει απαρατήρητος. Αυτός ήταν μάλλον ο λόγος που τον θυμήθηκε ο ελεγκτής μετά από δύο χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από το στενό οικογενειακό του περιβάλλον, ήταν ο ίδιος ελεγκτής που πριν δύο χρόνια τον είχε πιάσει να μην φέρει εισιτήριο μαζί του. Τότε του είχε κόψει απλά μια κλήση. Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι...
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από μάρτυρες λένε πως ο ελεγκτής μόλις είδε τον άτυχο Θανάση τον θυμήθηκε αμέσως και φέρεται ότι του είπε τα εξής: "Βουνό με βουνό δεν σμίγει...Θα σε φτιάξω εγώ τώρα..."
Η οικογένεια του 19χρονου θα κινηθεί δικαστικά για να βρει δικαίωση το παιδί τους και τόσο ο πατέρας του όσο και ο θείος του , κάνουν έκκληση μέσα από το makeleio.gr , όσοι μάρτυρες ήταν παρών στο περιστατικό να βγουν να μιλήσουν και να πούμε την αλήθεια, προκειμένου να βοηθήσουν στην έρευνα της υπόθεσης.
makeleio.gr