Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ ! ΤΟ CODEX ALIMENTARIUS ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!


ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ ! ΤΟ CODEX ALIMENTARIUS ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!


Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Paul Anthony Taylor (εκτελεστικός Διευθυντής του
Οργανισμού Υγείας Dr Rath), που αντιτίθεται στο Codex Alimentarius!
Τσακίζει κόκαλα και αποκαλύπτει όσα μας κρύβουν οι εχθροί της υγείας μας!

· «Το Codex έχει περάσει τα διεθνή πρότυπα και κατευθυντήριες γραμμές που ισχύουν για τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα. Οι κατευθυντήριες γραμμές του Codex χρησιμοποιούνται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου»!!!
· «Η διατροφή είναι μια τεράστια μπίζνα πιο μεγάλη και από την υγεία»
· Πώς υποχρεώθηκε η Ελλάδα να υιθετήσει τα γεννετικά τροποποιημένα προϊόντα!

Αποκλειστική συνέντευξη στον Μάκη Βραχιολίδη
Ο Paul Anthony Taylor πριν από μερικές ημέρες βρέθηκε στην Αθήνα όπου παρουσίασε το νέο του βιβλίο «Οι ναζιστικές καταβολές της Ευρωπαϊκής Ένωσης των Βρυξελλών»! Όμως η παρουσία του Paul ήταν σημαντική και για έναν ακόμη λόγο: Ο Βρετανός, πρώην μουσικός, είναι εδώ και δέκα χρόνια μέλος του Οργανισμού Υγείας «Dr. Rath», του Οργανισμού που αντιτίθεται στο Codex Alimentarius! Ποιο είναι αυτό το περίφημο Codex που έχει ήδη εισβάλει στη ζωή και στο πιάτο μας; «Είναι η παγκοσμιοποίηση της διατροφής μας, ο έλεγχός της με μεταλλαγμένα συστατικά μέσα στα τρόφιμα», μας εξηγεί ο Paul, ο οποίος σήμερα είναι εκτελεστικός διευθυντής του Οργανισμού Υγείας Dr. Rath.
Ο Paul Taylor δεν υπήρξε τυχαίος μουσικός. Επί 20 χρόνια εργάστηκε επαγγελματικά στα keyboards, κοντά σε μεγάλους καλλιτέχνες, τον Πωλ Μακάρτνεϋ, Μπράϋαν Φέρυ κ.α.
Κάποια στιγμή όμως, μετά από ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, κάτι άλλαξε μέσα του ώσπου συναντήθηκε τυχαία με τον Dr. Rath και από τότε βάλθηκε να μπει στην υπηρεσία ενημέρωσης και προστασίας των πολιτών του κόσμου από την λαίλαπα του Codex! Πατέρας δύο παιδιών, μόνιμος κάτοικος Βρετανίας, ο Paul Taylor, τσακίζει κόκαλα με όσα αποκαλύπτει στον Μάκη Βραχιολίδη.

--Είσθε εκτελεστικός διευθυντής του Οργανισμού Υγείας του Dr Rath και αντιτίθεστε στο Codex Alimentarius.

Paul: Ναι, αντιτιθέμεθα επί 10 χρόνια τώρα, στον μηχανισμό του Codex Alimentarius.

--Πολύς κόσμος δεν γνωρίζει το έργο και τους σκοπούς του Codex Alimentarius. Επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα αυτού του Οργανισμού, πληροφορηθήκαμε ότι ιδρύθηκε για να προστατεύσει την υγεία των καταναλωτών και να διασφαλίζει το εμπόριο τροφίμων. Η αποστολή του επίσης προωθεί το συντονισμό σε όλα τα διατροφικά στάνταρτς, ισχύοντα στους διεθνείς κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Λένε ψέματα;

Paul: Αν λένε ψέματα! Αυτό που πρέπει να καταλάβετε γύρω από το Codex, είναι κάτι παραπάνω από το εμπόριο. Είναι οι καταναλωτές. Το Codex προσπαθεί να δώσει την εντύπωση ότι συνεργάζεται υπέρ των συμφερόντων, όσον αφορά την προστασία των καταναλωτών και τη διασφάλιση στα δίκαια του εμπορίου. Αλλά στην πραγματικότητα, το εμπόριο τροφίμων έχει διαφορετικά συμφέροντα από τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για να είναι η τροφή τους ασφαλής, αυτό είναι σίγουρο. Επίσης, ενδιαφέρονται για την προστασία της υγείας τους. Δεν θέλουν να φάνε για παράδειγμα, γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Το Codex όμως είναι πολύ υπέρ αυτών των πραγμάτων. Ένα παράδειγμα: Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο προσπαθούν να φάνε τρόφιμα από τη φύση, χωρίς πρόσθετα και άλλες δραστηριότητες.
Το Codex αντίθετα, ενδιαφέρεται πολύ για τα πρόσθετα που μπαίνουν στα τρόφιμα, καθώς και για τις εταιρείες και τις κυβερνήσεις που συμμετέχουν στον «Κώδικα», ώστε να διασφαλίζουν για λογαριασμό της ότι είναι σε θέση να βάζουν πρόσθετα στα τρόφιμα! Επίσης, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται να συμπληρώνουν τη διατροφή τους με φυσικές βιταμίνες και ανόργανα άλατα που πολλές μελέτες υποστηρίζουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα για τη βελτίωση της υγείας μας. Οι καταναλωτές θέλουν να το κάνουν αυτό παντού, όπου κι αν έχω πάει. Το Codex όμως, ενδιαφέρεται περισσότερο για τη μείωση της πρόσβασης των καταναλωτών σε αυτά τα προϊόντα, όπως επίσης να επιφέρει περιορισμούς στο τι μπορεί και τι δεν μπορεί να πωληθεί ως συμπλήρωμα στη διατροφή των καταναλωτών.
Έτσι, αυτό που προσπαθώ να πω είναι το εξής: τα συμφέροντα των εταιριών του εμπορίου, οι μεγάλες εταιρίες, οι επιχειρήσεις στον κλάδο των τροφίμων, καθώς και τα συμφέροντα των καταναλωτών, δεν είναι το ίδιο πράγμα. Το Codex δεν μπορεί να εκπροσωπεί τα συμφέροντα και των δύο ταυτόχρονα. Είναι απλά αδύνατον.

--Συνεπώς το φαγητό είναι μεγάλη μπίζνα.

Paul: Ναι.

--Και υπάρχουν τεράστιες εταιρείες των οποίων τα συμφέροντα διακυβεύονται από τη νέα μόδα των καταναλωτών, που θέλουν να τρώνε υγιεινά;

Paul: Ναι, σωστά! Ο πολύς κόσμος δεν το έχει καταλάβει ακόμα, το Codex είναι ακριβώς μια άλλη πτυχή αυτού που ονομάζουμε παγκοσμιοποίηση. Το Codex είναι η παγκοσμιοποίηση των τροφίμων. Και πρέπει να το δούμε με τον ίδιο τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την παγκοσμιοποίηση και σε άλλους κλάδους. Αλλά οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το Codex, προσπαθώντας να κατανοήσουν τι παίζεται γύρω από αυτό, δεν έχουν εκτιμήσει ότι αποτελεί την παγκοσμιοποίηση των τροφίμων.

--Θέλουν λοιπόν να ελέγξουν την τροφή μας;

Paul: Ακριβώς. Θέλουν να ελέγχουν την παραγωγή τροφίμων και να την δώσουν στις μεγάλες εταιρείες για να παράγουν προϊόντα διατροφής.

-- Επομένως, τι είδος τρόφιμα τρώμε από το Codex; Είναι γενετικά τροποποιημένα;
Paul: Λοιπόν, ναι. Από τη μία πλευρά, έχουμε τους καταναλωτές που δεν θέλουν να τρώνε γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα, αλλά το Codex έχει περάσει τα διεθνή πρότυπα και τις κατευθυντήριες γραμμές που ισχύουν για τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα. Τα πρότυπα και οι κατευθυντήριες γραμμές του Codex υποστηρίζονται και χρησιμοποιούνται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου. Έτσι, για παράδειγμα, φανταστείτε ότι εγώ είμαι το Ηνωμένο Βασίλειο κι εσείς η Ελλάδα. Και, ας πούμε, ότι παράγω κάποια γενετικά τροποποιημένα, όπως σιτάρι και θέλω να το πουλήσω στη χώρα σας, αλλά εσείς λέτε όχι, δεν θέλω να το αποδεχθώ. Λοιπόν, αν φανταστείτε ότι μπαίνουμε σε μια εμπορική διαφορά και πρέπει να πάμε στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου για να υποστηρίξει τις αντίστοιχες περιπτώσεις μας, αυτό που θα συμβεί είναι ότι ο ΠΟΕ συμβουλεύεται τα πρότυπα και τις κατευθυντήριες γραμμές του Codex! Το θέμα που θα εξετάσει θα δει τι λέει το Codex και θα αποφανθεί υπέρ της χώρας που είναι σύμφωνη με τα πρότυπα του κώδικα και τις κατευθυντήριες γραμμές. Συνεπώς, θα δικαίωνε εμένα ως Ηνωμένο Βασίλειο που προσπαθώ να σας πουλήσω γενετικά τροποποιημένο σιτάρι. Έτσι, αυτό που πέτυχε το Codex είναι πολύ σημαντικό, διότι ουσιαστικά αποτελεί μέρος της παγκόσμιας νομοθεσίας στον τομέα των τροφίμων.

--Είναι σαν την FDA με τα φάρμακα.

Paul: Ναι, ακριβώς!

--Γι 'αυτό τώρα η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη να αυξήσει τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα τώρα;

Paul: Ακριβώς. Η ΕΕ είναι μια άλλη πτυχή του Codex για την οποία θα πρέπει να μιλήσουμε επίσης. Αλλά θα πω κάτι ακόμα σχετικά με τη νομική πτυχή: έχουν αυτό το μηχανισμό με τον οποίο ο ΠΟΕ σε διαφορές, θα αποφανθεί υπέρ της χώρας που είναι σύμφωνη με το Codex. Αλλά, βλέπετε, πώς λειτουργεί. Ως ένα τεράστιο κίνητρο για τις χώρες να εφαρμόσουν τα πρότυπα του Codex πριν γίνουν μέρος μιας εμπορικής διαφοράς. Το εμπόριο είναι πολύ περίπλοκο, πολύ ακριβό και χρονοβόρο. Έτσι, υπάρχει αυτό το κίνητρο. Όταν το πρότυπο του Codex Alimentarius υπάρχει, είναι ένα κίνητρο για τις χώρες να εφαρμόσουν στην εθνική τους νομοθεσία.

--Ένας εκφοβισμός!

Paul: Ή να υποφέρεις τις συνέπειες.

--Πάντως, υπάρχει ένα εκφοβιστικό μοτίβο εκεί.

Paul: Ναι, πράγματι.

-- Έχουν μια σχέση. Θέλω να πω ότι συνεργάζονται, οι χώρες με το Codex Alimentarius. Συνεργάζεται με μια χώρα, το Codex δίνει τους κανόνες και η χώρα πρέπει να ακολουθήσει.

Paul: Και ναι και όχι. Αυτό που συμβαίνει είναι, για παράδειγμα, οι συνεδριάσεις του Codex. Υπάρχουν πάνω από είκοσι διαφορετικές επιτροπές του Codex και η καθεμία ασχολείται με ξεχωριστή πτυχή του Παγκόσμιου εμπορίου τροφίμων. Έτσι, υπάρχει μια επιτροπή για το κρέας και τα προϊόντα κρέατος. Υπάρχει μια επιτροπή για τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Υπάρχει μια επιτροπή για τα φρούτα και τα λαχανικά. Υπάρχει μια επιτροπή για τη διατροφή, και ούτω καθεξής.
Μπορείτε να πάρετε την ιδέα.

--Έτσι έχουν όλες τις βάσεις τους καλυμμένες.

Paul: Ναι. Και έτσι, για παράδειγμα, υπήρχε μια επιτροπή, η βιοτεχνολογία, και αυτή ήταν η επιτροπή που συνέταξε τα πρότυπα του Codex Alimentarius και τις κατευθυντήριες γραμμές και αρχές, σχετικά με τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα. Και όλες οι χώρες που ενδιαφέρονται για το θέμα αυτό, παρακολουθούν όλα αυτά σε συνεδρίαση της επιτροπής. Και μαζί καταρτίζουν ποιο τελικά είναι το πρότυπο του Codex για την περιοχή, για το ζήτημα αυτό. Γι 'αυτό δεν είναι το Codex αλλά είναι το φόρουμ όπου οι χώρες έρχονται μαζί και, βλέπετε, από τη μία πλευρά, επιχειρήματα που σχετίζονται με το Codex, αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις δεν υπάρχει καμία ψήφος. Εργάζονται, σε αυτό που εγώ αποκαλώ η “αρχή της συναίνεσης” και η αρχή της συναίνεσης σημαίνει ότι μέχρι να συζητήσουν, ο πρόεδρος αποφασίζει ότι δεν υπάρχει συμφωνία.

--Έτσι, εάν σε αρκετά από αυτά συμφωνήσουν, όλα εντάξει;

Paul: Ναι, αυτό είναι όλο. Και το άλλο: να θυμόμαστε ότι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες πωλούν σε όλες τις χώρες, ώστε κάθε χώρα υφίσταται πίεση από τις πολυεθνικές. Έτσι, αν και διαφωνούν σε ορισμένα από τα γενικά σημεία και κάποιες πολυεθνικές μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο ισχυρές από ό, τι κάποιες άλλες χώρες ή ουσιαστικά ορισμένες χώρες υπόκεινται σε πολλές πιέσεις από τις πολυεθνικές, έτσι αναπόφευκτα σχεδόν πάντα καταλήγουν σε συμφωνία. Και αυτή η συμφωνία είναι προς όφελος του εμπορίου παρά προς όφελος της προστασίας των καταναλωτών.

--Και γιατί νομίζετε ότι τα κάνει όλα αυτά το Codex Alimentarius; Θέλει να έχει υπό τον έλεγχό της όλους τους ανθρώπους;

Paul: Δεν είναι ότι το Codex αυτό καθ’ αυτό που θέλει να ελέγχει τους ανθρώπους. Είναι ότι το Codex αποτελεί το φόρουμ, όπου μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό. Το Codex αποτελεί μέρος του, είναι επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών. Χρηματοδοτείται από δύο οργανώσεις: την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας και τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας. Και το ενδιαφέρον πράγμα για αυτό είναι ότι ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας, βάζει περίπου επτά φορές περισσότερα χρήματα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Έτσι, αυτό σας λέει ότι το τμήμα εμπορίου τροφίμων είναι επτά φορές πιο σημαντικό από το τμήμα υγείας.

--Δεν είναι καθόλου αμερόληπτοι.

Paul: Όχι, από την άποψη της προστασίας των καταναλωτών. Δεν προστατεύουν τους καταναλωτές. Προστατεύουν περισσότερο το εμπόριο τροφίμων.

--Δεν γνώριζα ότι ήταν τόσο μεγάλη μπίζνα.

Paul: Όλο είναι μια μεγάλη μπίζνα.

--Εσείς, πώς πολεμάτε το Codex;

Paul: Το κύριο μέσο στη διάθεσή μας είναι η εκπαίδευση. Μέρος της αποστολής μας είναι να φέρουμε πληροφορίες, σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, επειδή πράγματα όπως το Codex, οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν. Ζουν ουσιαστικά σε άγνοια για το τι συμβαίνει γύρω τους. Μόλις οι άνθρωποι συνειδητοποιήσουν την αλήθεια για αυτά είναι πολύ πιο δύσκολο για τους παγκόσμιους οργανισμούς και τις πολυεθνικές εταιρείες να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο. Έτσι λοιπόν, η κύρια αποστολή μας είναι η εκπαίδευση. Αγωγή υγείας και πολιτική εκπαίδευση.

--Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Μέσω του Διαδικτύου; Με σεμινάρια;

Paul: Όλα αυτά. Συναντήσεις, συνέδρια, το Διαδίκτυο, δημοσιεύσεις βιβλίων.

--Μου φαίνεται σαν αγώνας Δαβίδ εναντίον Γολιάθ. Κι εσείς είστε ο Δαυίδ.

Paul: Είναι αστείο να πούμε ότι κάτι τέτοιο λέει και ο Δρ Rath. Ο Δρ Rath συγκρίνει κατ 'αναλογία τον αγώνα μας με τον αντίστοιχο αγώνα Δαβίδ και Γολιάθ. Έχουμε όμως την αλήθεια και δίκιο με το μέρος μας. Τα συμφέροντα του λαού. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα συμφέροντα των ανθρώπων διαφέρουν σημαντικά από αυτά των πολυεθνικών επιχειρήσεων. Επίσης, οι πολυεθνικές έχουν εκτεθεί ... Ένα από τα πρώτα παραδείγματα, πηγαίνοντας πίσω αρκετές δεκαετίες με τη ρύπανση: δεν είναι δυνατόν οι πολυεθνικές να μολύνουν το περιβάλλον απερίσκεπτα με τον τρόπο που ήταν κάποτε. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι έλαβαν γνώση. Το ίδιο συμβαίνει σταδιακά σον τομέα των τροφίμων, της υγείας και της ιατρικής. Οι άνθρωποι σταδιακά ξυπνούν και βλέπουν την αλήθεια.

--Είστε αισιόδοξος ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά το Codex Alimentarius ή φοβάστε ότι η φωνή σας δεν θα ακουστεί από πολλούς ανθρώπους;

Paul: Αν φοβόμαστε; Όχι. Αν πιστεύαμε ότι δεν υπήρχε ελπίδα, δεν θα το κάναμε αυτό.

--Υπάρχει ελπίδα λοιπόν;

Paul: Ναι, απολύτως. Αλλά η ελπίδα εξαρτάται από τους ανθρώπους να ανακαλύψουν την αλήθεια σε όλους αυτούς τους τομείς, νωρίτερα. Είναι στην περιοχή των εναλλακτικών φαρμάκων. Η βιταμίνη και τα μεταλλικά στοιχεία. Ξέρετε, η εναλλακτική θεραπευτική χρησιμοποιείται στα φάρμακα. Σε αυτή την περιοχή, η ευαισθητοποίηση αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Υπάρχουν λίγοι άνθρωποι στις δυτικές χώρες, οι οποίοι δεν γνωρίζουν, τουλάχιστον ένα μικρό κομμάτι και αυτό προβληματίζει τη βιομηχανία φαρμάκων και τη χημική βιομηχανία, επειδή δεν είναι πλέον σε θέση να εξασφαλίσουν την ίδια τυφλή υπακοή στους γιατρούς όπως συνέβαινε κάποτε. Έτσι, κερδίζουμε αυτή τη μάχη σπιθαμή προς σπιθαμή, αλλά δεν την έχουμε κερδίσει όλη ακόμα.

--Ας έρθουμε σε ένα άλλο θέμα. Έχετε εκδώσει ένα σημαντικό βιβλίο που μιλάει για τις ρίζες των Ναζί που υπάρχουν μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πραγματικά πιστεύετε ότι η ΕΕ συντίθεται από ναζιστικά συστατικά;

Paul: Επιτρέψτε μου να εξηγήσω. Αυτό που λέμε στο βιβλίο, είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν σχεδιάσει την Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν μερικά από τα ίδια άτομα που είχαν εκπονήσει τα σχέδια για το οι Ναζί θα κέρδιζαν το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο.
Πρώτα απ 'όλα να σας πω πώς φτάσαμε σε αυτό το συμπέρασμα. Περάσαμε πολλά χρόνια μέσα από διεθνή αρχεία σε όλο τον κόσμο, και συλλέξαμε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα, από καιρό χαμένα ιστορικά έγγραφα. Μερικά από τα πιο σημαντικά από αυτά τα έγγραφα, ήταν από τις δίκες της Νυρεμβέργης. Οι δίκες της Νυρεμβέργης ήταν οι μελέτες που ακολούθησαν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να επικεντρώνονται στην πρώτη από αυτές τις δίκες, τη δίκη κατά των βασικών εγκληματιών πολέμου.
Αλλά υπήρχαν στην πραγματικότητα άλλες δώδεκα δίκες που ακολούθησαν αυτή. Η έκτη αυτών των δικών που ονομάστηκε η IG Farbin , ήταν ενάντια στους διευθυντές και διευθυντές των καρτέλ. Ήταν μια συλλογή από τις εταιρείες που είχαν έρθει μαζί μεταξύ Α 'και Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Περιλαμβάνονταν η Bayer, η BASF, καθώς και μια εταιρεία με την επωνυμία Hertz , που έχει γίνει πλέον μέρος της αυτό που σήμερα γνωρίζουμε ως Sinofia Ventis. Υπήρχαν και άλλες εταιρείες, καθώς και η Agfa, ήταν ένας μία από αυτές. Και στη δίκη εναντίον της IG Farbin, ειπώθηκε ότι, χωρίς την IG Farbin, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος δεν θα είχε συμβεί. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι η IG Farbin είχε χρηματοδοτήσει τις προσπάθειες του ναζιστικού πόλεμο, αλλά όχι μόνο αυτό. Είχε, προμηθεύσει τα υλικά με τα οποία η Γερμανία πολέμησε στον πόλεμο. Οι σφαίρες, τα ελαστικά, τα καύσιμα, αλλά, καθώς και ότι έκανε, ήταν με τους τροφίμους των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Όλα αυτά ήρθαν στη Δίκη της Νυρεμβέργης!
Ένας από τους βασικούς διευθυντές της IG Farbin ήταν γνωστός ως Fritz Tamia. Και κατά τη διάρκεια της δίκης εναντίον της IG Farbin, ομολογήθηκε ότι ένας από τους στόχους του Fritz Tamia, ήταν να δημιουργήσει αυτό που ονομάζεται ένα σύνολο ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου. Είπανε λοιπόν «Ο Fritz Tamia κατηγορείται για εγκλήματα αλλά ουσιαστικά ήταν έντιμος. Ήταν για να βοηθήσει να επιφέρει ένα συνολικό ευρωπαϊκό χώρο». Δεν χρησιμοποιώ τις ακριβείς λέξεις, αλλά αυτό είναι ουσιαστικά που έλεγε. Αυτό είναι παράλληλο με πολλά άλλα πράγματα.
Μια σημαντική ομιλία από τον Walter Haufstein, ο οποίος έγινε ο πρώτος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ήταν ένας δικηγόρος Ναζί, ένας σημαντικός Ναζί. Υπήρχε κάτι ακόμα. Ένα βιβλίο που εκδόθηκε από κάποιον Arnold Sholter, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής ενός από τα κύρια ερευνητικά ινστιτούτα Ναζί και βρίσκεται στη Δρέσδη της Γερμανίας. Και αν κοιτάξει κανείς το βιβλίο του Stolter, θα διαπιστώσει ότι περιλαμβάνονται πολλά από τα βασικά στοιχεία που αποτελούν την ΕΕ του σήμερα. Το σύστημα της ΕΕ, περιγράφεται στο βιβλίο του Sholter. Το σύστημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μη εκλεγμένο εκτελεστικό όργανο ότι οι κανόνες πάνω από την Ευρώπη περνούν από οδηγίες που πρέπει να εφαρμοστούν από τα κράτη μέλη! Όλα περιγράφονται στο βιβλίο του Sholter. Αυτό είναι ό, τι παρουσιάζει το βιβλίο μας.

--Έτσι, ο στόχος ήταν, οι μεγάλες εταιρείες να κυβερνούν την Ευρώπη;

Paul: Ναι. Αυτό έγινε περίπου και στον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτό είναι ό, τι ήταν περίπου και ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Οι ίδιες εταιρείες είχαν την υποστήριξη της Ευρώπης στο Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο. Έτσι, αυτό που λέμε είναι ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η τρίτη προσπάθεια από τις πολυεθνικές εταιρείες να επιφέρουν τον έλεγχο της ευρωπαϊκής αγοράς, και να τον επεκτείνουν σε παγκόσμιο επίπεδο.

--Πιστεύετε πραγματικά ότι είμαστε αντιμέτωποι με μια νέα μορφή δικτατορίας τύπου Ράιχ; Είμαστε αλιεύονται στον ιστό της αράχνης του τραπεζικού συστήματος;

Paul: Η λέξη Ράιχ έχει πάρα πολλές ιστορικές προεκτάσεις, γι 'αυτό δεν θα χρησιμοποιήσει αυτή τη λέξη, αλλά εμείς αντιμετωπίζουμε το ενδεχόμενο να υποκείμεθα σε μια ενδεχόμενη, συνολική δικτατορία!

--Αισθάνεστε ότι οι Έλληνες υποφέρουν μια οικονομική κατοχή;

Paul: Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες τραγωδίες της εποχής μας, ότι η Ελλάδα έχει υπαχθεί σε αυτή τη μορφή ελέγχου και δικτατορικού καθεστώτος. Θέλω να πω, η Ελλάδα, όλοι γνωρίζουν ότι η Ελλάδα ήταν η έδρα, η πατρίδα της δημοκρατίας. Η δημοκρατία όπως την ξέρουμε, ξεκίνησε στη χώρα σας. Αλλά κατά κάποιο τρόπο, αυτό που αισθανόμαστε, ίσως είναι συμβολικό ότι το παγκόσμιο σύστημα που ελέγχεται από αυτά τα καρτέλ επέλεξε την Ελλάδα να είναι το πρώτο παράδειγμα. Η Ελλάδα στάθηκε ιστορικά και αντιτάχθηκε απέναντί τους. Γι’ αυτό έχω την αίσθηση ότι η Ελλάδα χρησιμοποιείται ως παράδειγμα στο θέμα αυτό.

--Θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν θέλετε να προσθέσετε κάτι περισσότερο.

Paul: Νομίζω ότι έχουμε καλύψει όλα πραγματικά. Ήρθαμε στην Ελλάδα για μερικές μέρες με σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την υγεία και την πολιτική ενημέρωση όσο το μπορούμε και είναι κάτι που θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Σίγουρα σημείωσε επιτυχία η επίσκεψή μας στην Ελλάδα.

ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΦΥΤΕYΟΥΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑ S.MARKETS;


--Ξέρετε, στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη σούπερ μάρκετ που πωλούν πατάτες και υπάρχει μια πινακίδα που λέει ότι «απαγορεύεται η φύτευση».

Paul: Σωστά.

--Αυτό προέρχεται από το Codex Alimentarius;

Paul: Λοιπόν, είναι ενδιαφέρον.

--Γιατί μας απαγορεύουν να φυτεύουμε τις πατάτες;

Paul: Μπορώ μόνο να φανταστώ ότι αυτό μπορεί να σημαίνει ότι είναι γενετικά τροποποιημένες επειδή το όλο θέμα με γενετικά τροποποιημένους σπόρους είναι ότι μπορεί να κατοχυρωθούν μόνο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

--Μπορούν;

Paul: Όπως ένα φάρμακο. Εδώ είναι ένα μάθημα για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Πρώτα απ 'όλα είναι το καλύτερο παράδειγμα. Το ότι οι εταιρείες ενδιαφέρονται να κάνουν ναρκωτικά αντί για βιταμίνες, είναι ότι μπορούν να έχουν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μπορούν να ελέγχουν τις αγορές. Δεν μπορούν να έχουν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την βιταμίνη C. Δεν μπορούν να πουν ότι εφεύρανε τη βιταμίνη C.

--Μα, μπορούν να έχουν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για σπόρους;

Paul: Ναι, και αυτό ο λόγος που η Monsanto και όλες αυτές οι εταιρείες ενδιαφέρονται για αυτόν τον τομέα. Επειδή μπορούν να χειριστούν τους σπόρους σε κάτι που δεν υπήρχε προηγουμένως στη φύση και στη συνέχεια να πουν εμείς το κατέχουμε αυτό. Αλλά όταν αυτό το κατέχουν, δεν θέλουν να έχουν συνέχεια, οι αγρότες τη συλλογή των σπόρων προς σπορά και φύτευση τους. Θέλουν οι αγρότες να επιστρέφουν κάθε εποχή και να αγοράζουν νέους σπόρους. Στην πραγματικότητα, μπορούν επίσης να παράγουν αυτό που αποκαλούν “σπόρους περιορισμένης χρήσης ” που στην πραγματικότητα δεν θα αναπαραχθούν, δεν μπορούν να καλλιεργηθούν, προστατεύοντας έτσι τα συμφέροντά τους.

--Μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας!

Paul: Αν δεν με πιστεύετε, κοιτάξτε στο διαδίκτυο αργότερα, όταν πάτε πίσω στο γραφείο σας, “σπόροι περιορισμένης χρήσης”. Αυτός είναι ένας από τους τομείς, ένας από τους τρόπους με τους οποίους αυτοί προστατεύουν τις πατέντες τους. Έτσι, για να απαντήσω στο ερώτημά σας, η εικασία μου είναι ότι οι σπόροι δεν μπορούν να φυτευτούν, επειδή είναι κατοχυρωμένοι με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σπόρων.

--Δεν είναι επειδή είναι ανθυγιεινές οι πατάτες; Σκεφτόμαστε ότι ίσως να είναι επικίνδυνες για την υγεία μας.

Paul: Πιθανότατα είναι. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι υποψιασμένοι για τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα.

--Η πλειοψηφία πάντως των πατατών που πωλούν στα σούπερ μάρκετ, είναι αυτού του είδους οι πατάτες: Απαγορεύεται να τις φυτέψουμε.

Paul: Αυτό που θα πρέπει να ερευνήσετε τότε, είναι εάν είναι γενετικώς τροποποιημένες πατάτες. Εγώ πάντως εικάζω ότι πρέπει να είναι τροποποιημένες πατάτες.

--Εταιρεία που παράγει γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, είχε διανείμει δωρεάν σπόρους σε αγρότες μιας αγροτικής πόλης της Ελλάδος, οι οποίοι τους φύτεψαν και έχουν ήδη πουλήσει πατάτες κ.λ.π. Είναι αλήθεια ότι το ίδιο χωράφι δεν μπορεί πλέον να παράγει φυσικά προϊόντα; Αν έχουν φυτέψει σπόρο που προέρχεται από γενετικώς τροποποιημένα προϊόντα, δεν μπορούν στο ίδιο μέρος να φυτέψουν σπόρους φυσικού προϊόντος, επειδή μολύνει το έδαφος;

Paul: Ένα από τα πολλά προβλήματα με την γενετική τροποποίηση των σπόρων, είναι ότι αυτοί μπορούν να ταξιδέψουν μεγάλες αποστάσεις. Και αυτό έχει αποδειχθεί, ότι μπορεί να μολύνουν άλλους. Έτσι, για παράδειγμα ακόμη και να καθαριστεί μετά αυτό το χωράφι, κανένας δεν πρόκειται να φυτέψει πια, θα πρέπει να παραμένει μακριά από αυτά τα φυτά. Σίγουρα, στη Βρετανία δεν θα πάρει άδεια για την παραγωγή οργανικών τροφίμων από αυτά τα χωράφια. Αλλά επίσης, έχει ήδη αποδειχθεί ότι τα γονίδια μπορούν να μεταφερθούν από ένα φυτό στο άλλο. Από τη στιγμή που είναι έξω στη φύση, εξαπλώνονται. Μέχρι η τεχνολογία να έρθει για το μέλλον που θα μας δώσει τη δυνατότητα να αντιστραφεί αυτό, προς το παρόν πρέπει να υποστηρίξουμε ότι η ρύπανση από τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα είναι μη αναστρέψιμη. Σε άλλους τομείς, στους τομείς της υγείας, έχουμε φυσικές θεραπείες, φυσικές θεραπείες, εναλλακτικές λύσεις στα φάρμακα. Γι’ αυτό ο κόσμος πρέπει να αναλάβει δράση τώρα.

--Αυτός είναι ο λόγος Ελλάδα αντιδρούσε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και δεν ήθελε να φυτέψει γενετικά τροποποιημένο κριθάρι και βρώμη και οτιδήποτε άλλο;

Paul: Ναι!


Πηγή: http://afipnisoy.blogspot.com/2012/12/paul-anthony-codex-alimentarius.html#ixzz2FKaiTOSD
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

Κάτω από τις θάλασσες ο πλανήτης φλέγεται… και τραντάζεται


Κάτω από τις θάλασσες ο πλανήτης φλέγεται… και τραντάζεται

Τα πλέον ισχυρά χτυπήματα του Εγκέλαδου, που συγκλονίζουν τον πλανήτη προκαλώντας εκατοντάδες θανάτους και ανήκεστες καταστροφές, έχουν ως επίκεντρο υποθαλάσσια, καυτά σημεία του φλοιού του πλανήτη μας: τις λεγόμενες ζώνες καταβύθισης όπου οι τεκτονικές πλάκες γλυστρούν η μια κάτω από την άλλη και λιώνουν μέσα στον καυτό πυρήνα της Γης.
Αυτά αποκαλύπτει νέα διεθνής επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές με επικεφαλής τον Ντίτμαρ Μίλερ της Σχολής Γεωεπιστημών του πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, ανέφεραν ότι οι 13 από τους 15 μεγαλύτερους σεισμούς άνω των 8,6 βαθμών (ποσοστό 87%), καθώς και οι 25 από τους 50 σεισμούς άνω των 8,4 βαθμών (ποσοστό 50%), κατά τον τελευταίο αιώνα, συνέβησαν στα βάθη των ωκεανών. Ως πλέον… τρανταχτά και κυριολεκτικά παραδείγματα, είναι οι σεισμοί στην Ιαπωνία το Μάρτιο του 2011 και στη Σουμάτρα το Δεκέμβριο του 2004.
Σε ορισμένες περιοχές του βυθού δημιουργείται νέος φλοιός και τελικά νέα βουνά με την ανάδυση λάβας ανάμεσα σε δυο τεκτονικές πλάκες (ιδίως στις μεσοωκεάνιες ράχες όπως στον Ατλαντικό), ενώ σε άλλες περιοχές του βυθού η μία τεκτονική πλάκα καταβυθίζεται κάτω από την άλλη.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, που μελέτησαν δεδομένα περίπου 1.500 σεισμών σε όλη τη Γη μετά το 1900, στις υποθαλάσσιες ζώνες καταβύθισης, με το πέρασμα του χρόνου, συσσωρεύονται τεράστιες γεωλογικές πιέσεις που τελικά απελευθερώνονται μέσω της τεράστιας ισχύος των σεισμών. Σε διάστημα χιλιάδων ετών, τα υποθαλάσσια όρη που σχηματίζονται κοντά στις μεσοωκεάνιες ράχες, μετακινούνται αργά (εξαιτίας της κίνησης της τεκτονικής πλάκας στην οποία ανήκουν) προς μια ζώνη καταβύθισης, όπου όμως σκαλώνουν και έτσι υφίστανται ολοένα αυξανόμενη πίεση για να καταβυθιστούν κάτω από την άλλη τεκτονική πλάκα.
Σε αυτά ακριβώς τα σημεία και ειδικότερα εκεί όπου οι ζώνες καταβύθισης διασταυρώνονται με τις ωκεάνιες ζώνες διάρρηξης, κάθε λίγες εκατοντάδες ή χιλιάδες χρόνια, προκαλούνται περιοδικά μεγα-σεισμοί. Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι ορισμένες από αυτές τις «καυτές» περιοχές, οι οποίες εμφανίζουν ένα σχεδόν χιλιετή κύκλο σούπερ-σεισμικής δραστηριότητας, δεν είναι σήμερα γνωστό ότι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες, επειδή οι χάρτες σεισμικού κινδύνου έχουν κατασκευαστεί με πιο πρόσφατα στοιχεία, που έχουν συλλεχθεί μετά το 1900. Έτσι, για παράδειγμα, ο θανατηφόρος σεισμός 9 βαθμών στην Ιαπωνία το 2011 δεν προβλεπόταν με βάση τους προϋπάρχοντες σεισμικούς χάρτες.
Η νέα μέθοδος στατιστικής ανάλυσης δεδομένων προσπαθεί να αποκαλύψει ακριβώς αυτές τις περιοχές αφανούς κινδύνου, όπου στο μέλλον μπορεί να συμβεί κάποιος μεγα-σεισμός. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτά τα καυτά σημεία δεν αφορούν τους μικρότερους σεισμούς.

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Αρχίζει το μαρτύριο των Ελλήνων.


Αρχίζει το μαρτύριο των Ελλήνων.

Οι αυξήσεις φόρων και τιμολογίων των ΔΕΚΟ, η διαθεσιμότητα χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων και οι περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα είναι αυτά που θα πληρώσουν οι Έλληνες για τα δανεικά που μας δίνει η Τρόικα.

Τα δύο επόμενα χρόνια οι εργαζόμενοι μπαίνουν σε ένα σπιράλ δημοσιονομικής προσαρμογής συνολικού ύψους 17 δισ. ευρώ.

Παράλληλα θα ζήσουν ριζικές ανατροπές στις εργασιακές τους σχέσεις από την κατάργηση του οικογενειακού επιδόματος, τη μείωση του χρόνου προαναγγελίας απόλυσης στο 4μηνο (σήμερα έως 6 μήνες) και τη θέσπιση πλαφόν ανά έτος στις αποζημιώσεις απόλυσης.

Το 2013 οι περικοπές στις συντάξεις θα φτάσουν τα 5 δις παράλληλα με άλλα επώδυνα μέτρα που θα πλήξουν όλες τις οικογένειες.

Εφιαλτικές, όμως, είναι οι προβλέψεις της Citigroup για την Ελλάδα, καθώς η αμερικανική τράπεζα προβλέπει εκτίναξη των ποσοστών ανεργίας στο 40% το 2015, ενώ δίνει 60% πιθανότητες στο σενάριο εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη εντός των επομένων 18 μηνών!

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε εμπιστευτική έκθεση της Citi που δημοσιοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες, το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν της Ελλάδας μειώνεται φέτος κατά 7,2%, ενώ το 2013 προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 7,4%, το 2014 κατά 11,8% και θα συνεχίσει να μειώνεται μέχρι το 2015 οπότε προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 3,7%.

Για τη Citi, η Ελλάδα θα επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης από το 2016 οπότε προβλέπει ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ 1,6%.

Αν επιβεβαιωθούν αυτά τα στοιχεία όλο το πρόγραμμα τινάζεται στον αέρα και θα χρειαστεί να ληφθούν αυτόματα νέα μέτρα.

Το πιο απογοητευτικό από όσα προβλέπει η Citigroup είναι η εξέλιξη του ποσοστού της ανεργίας. Η αμερικανική τράπεζα εκτιμά ότι η ανεργία θα αυξηθεί στο 36% το 2014 και θα φτάσει το πρωτοφανές 40% το 2014 και μόνο το 2017 θα μειωθεί στο 39%!

Η δόση μπορεί να έρχεται, με το μεγαλύτερο ποσοστό της να πηγαίνει στις Τράπεζες και κάποια ψίχουλα για να πληρωθούν οι οφειλές του κράτους, η «δόση»,όμως, που θα πληρώσουν οι Έλληνες είναι δυσβάσταχτη.

Το 2013 θα είναι πολύ σκληρή χρονιά καθώς εργαζόμενοι στο Δημόσιο, μισθωτοί και συνταξιούχοι όλων των ταμείων θα κληθούν να πληρώσουν μέτρα ύψους 9,3 δισ. ευρώ. Οι απώλειες στα εισοδήματά τους θα προέλθουν από τις περικοπές μισθών και συντάξεων και από τις μειώσεις επιδομάτων από την 1η Ιανουαρίου 2013 καθώς και από πετσόκομμα των ειδικών μισθολογίων (γιατροί, δικαστές, πανεπιστημιακοί, ένστολοι) που θα ισχύσουν αναδρομικά από τον Αύγουστο 2012.

Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθεί το φορολογικό που ήδη κατατέθηκε στη βουλή και προβλέπει την υπέρμετρη αύξηση των φορολογικών επιβαρύνσεων στα εισοδήματα των περισσοτέρων φυσικών προσώπων με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα.

Δυστυχώς για ακόμα μια φορά φαίνεται ότι οι κυβερνώντες κυνηγάνε την ουρά τους. Ενώ το ζητούμενο είναι η βιωσιμότητα του χρέους λαμβάνουν μέτρα που θα αυξήσουν την ύφεση, δηλαδή θα μειώσουν του ΑΕΠ μειώνοντας τον παρανομαστή του λόγου χρέος προς ΑΕΠ. 

Η διατηρησιμότητα ή βιωσιμότητα (sustainability) του χρέους προϋποθέτει ότι ο λόγος χρέους προς ΑΕΠ, D/Y, διατηρείται στα ίδια περίπου επίπεδα παρά τα πρόσθετα κάθε χρόνο ελλείμματα. Η σταθερότητα του χρέους είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη ώστε το κράτος είναι μακροπρόθεσμα αξιόχρεο. Αντίθετα όταν το D/Y αυξάνεται ανεξέλεγκτα υπάρχει κίνδυνος πτώχευσης του κράτους, είναι δηλαδή πιθανό ότι το χρέος θα φτάσει σε επίπεδα όπου δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί και θα υπάρξει μερική ή ολική στάση πληρωμών.

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη λάθος πολιτική που ακολουθείτε καθώς στο 20%-30% κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ των 27 βρίσκεται το ΑΕΠ της Ελλάδας, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat στην οποία συγκρίνονται οι χώρες την τελευταία τριετία χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικούς δείκτες: Το ΑΕΠ και την πραγματική ατομική κατανάλωση (ΑΙC).
Αρχίζει το μαρτύριο των Ελλήνων. ~ Ελευθερη σκεψη ΠΗΓΗ

Είστε έτοιμοι για την αχρήματη κοινωνία; Βίντεο


Είστε έτοιμοι για την αχρήματη κοινωνία; Βίντεο

Μήπως πρέπει να ανησυχήσουμε ή θα περιμένουμε να ξυπνήσουμε ένα πρωί σε μιακοινωνία φυλακή; Πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους...

Η Σιωνιστική Νέα τάξη ετοιμάζει τον παγκόσμιο Βασιλέα!


Η Σιωνιστική Νέα τάξη ετοιμάζει τον παγκόσμιο Βασιλέα!


Μια λαϊκή σοφία λέει, «Φοβάται ο Γιάννης το θεριό, και το θεριό το Γιάννη», και άλλη, «Να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω λάδι.»
Αυτά για τη λυκοφιλία που υπάρχει μεταξύ των δύο υπερδυνάμεων. Επάνω σε αυτές τις δύο λαϊκές ρήσεις, ισορροπούν ανέκαθεν οι σχέσεις της Νέας Τάξης Πραγμάτων,(ΗΠΑ-Ε.Ε.-ΝΑΤΟ), με τη Ρωσία-Κίνα.
Χάριν συντομίας αποκαλούμε Ν.Τ.Π. τη παγκόσμια Σιωνιστική Διακυβέρνηση, Global Governance, όπως μας έλεγε ο Jeffrey……
Υπάρχει οξύτατος ανταγωνισμός μεταξύ των δύο αυτών συγκροτημάτων, σε θέματα γεωπολιτικής, γεωοικονομίας, γεωενέργειας & γεωστρατηγικής. Ενδεικτικά με τα γεγονότα στον Αραβικό Κόσμο αναφέρουμε, η Μόσχα προειδοποιεί, «Η Συρία δεν θα γίνει νέα Λιβύη». Τα ΜΜΕ λένε, «Επεκτείνεται ο πόλεμος στη Συρία» και «Ρωσικά αντίποινα προς ΗΠΑ για τη Συρία.» Οξύνεται η κόντρα μεταξύ ΗΠΑ-Ρωσίας για τη Συρία. Η Ν.Τ.Π. μέσω ΗΠΑ εφοδιάζουν με βαριά


όπλα τους Ισλαμιστές «αντάρτες» στη Συρία.
Μισθοφόροι της Ν.Τ.Π. Ισλαμοφασίστες «αντάρτες» απειλούν με επίθεση τη Ρωσική και Ουκρανική πρεσβεία στη Δαμασκό.
H πλειοψηφία των «ανταρτών» στη Συρία, είναι ξένοι μισθοφόροι της Ν.Τ.Π. που τους πληρώνουν οι ΗΠΑ , Ε.Ε. & ΝΑΤΟ, δηλαδή Αμερικανοί και Ευρωπαίοι φορολογούμενοι. Τόσο «Μακάκες» είμαστε όλοι οι λαοί της Γης. Χαμπάρι δεν παίρνουμε από τα τεκταινόμενα……
Tώρα τον εκλεκτό της «Αραβικής Άνοιξης» & «Του Αραβικού Συνδέσμου» στην Αίγυπτο, Αρχηγό των Ισλαμιστών Mohamed Morsi δεν τον θέλουν, και γίνεται προσπάθεια ανατροπής του!! 
Όλο αυτό το κακό στη Συρία έγινε, επειδή η Συρία είναι σύμμαχος και φίλη χώρα προς τη Ρωσία, και είναι η μόνη χώρα που παρέχει στρατιωτικές βάσεις στη Μεσόγειο, για τη Ρωσία.
Η στρατιωτική επέμβαση των δυνάμεων της Ν.Τ.Π. στη Συρία -εάν γίνει- θα γίνει μόνο κατόπιν ανοχής των δυνάμεων του αντίπαλου δέους, για να αποφύγουν το Γ! παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο.

Η Σιωνιστική Ν.Τ.Π. για να μπορέσει να επιτύχει τη παγκόσμια κυριαρχία, πρέπει να υποτάξει τη Ρωσία-Κίνα, όπως υπέταξε την Αμερική και Ευρώπη. Τώρα τους ανησυχεί η εκτόξευση βαλλιστικού πυραύλου από τη βόρεια Κορέα. Δεν θα ησυχάσουν εάν δεν βάλλουν στο χέρι μετά τη Συρία, το Ιράν με τη Β.Κορέα. Όμως για να γίνει αυτό πρέπει να συγκρουστούν με το αντίπαλο δέος, αφού αυτές οι τρείς χώρες προστατεύονται από Ρωσία-Κίνα. Οπότε, «αποχαιρέτα Ν.Τ.Π. τη Παγκόσμιο κυριαρχία», εκτός εάν αποφασίσουν παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο, και «όποιον πάρει ο χάρος»……….. 
Τα διεθνή ΜΜΕ αναφέρουν ότι τώρα γίνεται η «Ευρασιατική Ένωση»,
με Ρωσία-Λευκορωσία-Καζακστάν, οι χώρες αυτές γίνονται ένα, σε στενή συνεργασία και συμμαχία μεταξύ των, αλλά και με τη Κίνα.
Είναι το «αντίπαλο δέος» ως προς το Σιωνιστικό ΝΑΤΟ, που είναι οι ένοπλες δυνάμεις της Σιωνιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Ενδεικτικό της αντιπαλότητας των δύο συγκροτημάτων είναι και τα εσωτερικά Ελληνικά δρώμενα, αφού η Σιωνιστική Ν.Τ.Π. ανέτρεψε το 2009 το Κώστα Καραμανλή, για τους υδρογονάνθρακες, και τις άλλες συμφωνίες με το πρόεδρο Πούτιν, σε θέματα Γεωστρατηγικής.
Αυτά όλα συνδέονται με τις πυρκαγιές και τις πολιτικές ταραχές του 2007-2008-2009 αφού οι Σιωνιστές Αμερικανοί της Ν.Τ.Π. γνώριζαν για τα τεράστια κοιτάσματα υδρογονανθράκων στην Ελληνική ΑΟΖ, και θέλανε να τα βάλλουν στο χέρι. Τελικά έφεραν το Jeffrey, πιόνι της Ν.Τ.Π. ο οποίος ανέτρεψε όλες τις συμφωνίες με τη Ρωσία. 
Αποτέλεσμα με το τεράστιο χρέος, να μας σπρώξουν στην αγκαλιά της Γερμανίας. Τότε οι Σιωνιστικές δυνάμεις της Ν.Τ.Π. είχαν πεί,
«Πρέπει να ανατραπεί αυτή η πολιτική που οδηγεί την Ελλάδα στην αγκαλιά της Ρωσίας». Έτσι μας έριξαν στα Μνημόνια, και στο τεράστιο χρέος, για να αρπάξουν το πλούτο της χώρας μας, μέσω Ε.Ε.
Η Γερμανία μυρίστηκε πετρέλαια, και έσπευσε να τα αρπάξει. 
Ο Πρωθυπουργός της Βαβαρίας, ενώ πρώτα μας έβριζε, τώρα μαλάκωσε έναντι της Ελλάδος, λόγω του ορυκτού μας πλούτου.
Παρεπιμπτόντως αναφέρουμε αυτά τα Ελληνικά περιστατικά, τα οποία είναι αποτέλεσμα του ψυχρού πολέμου μεταξύ των δυνάμεων της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π. και Ρωσίας-Κίνας, (Ευρασίας).
Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο της παγκόσμιας Σιωνιστικής διακυβέρνησης (Ν.Τ.Π.) πίσω από τον αφοπλισμό της Ελλάδος, (βλέπε αποδυνάμωση των Ενόπλων Δυνάμεων), για να αρπάξουν εύκολα, οι διεθνείς άρπαγες, τα Πετρέλαια και το φυσικό αέριο, προς δόξαν των αφελών και επιπόλαιων δοσίλογων πολιτικών μας.
Το Σιωνιστικό ΝΑΤΟ, που είναι ο στρατός σωτηρίας της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π., έχει εγκαταστήσει γύρω από τα Ευρωπαϊκά σύνορα της Ρωσίας,
Πυραυλική και αντιπυραυλική ασπίδα και ομπρέλα, εναντίον της Ρωσίας. Όλοι γνωρίζουμε περίπου την οικονομική και στρατιωτική δύναμη των δύο κολοσσών του ΝΑΤΟ της Ν.Τ.Π., και της Ευρασιατικής Ένωσης. Επαναλαμβάνουμε όταν λέμε Ν.Τ.Π. εννοούμε τη Σιωνιστική Δύση, δηλαδή τις Σιωνιστικές ΗΠΑ, Ε.Ε. & ΝΑΤΟ.
Το Σιωνιστικό ΝΑΤΟ με τη Ν.Τ.Π. είναι ο μεγάλος εχθρός της Ελλάδος. Από αυτούς τους δύο, (ΝΑΤΟ & Ν.Τ.Π.), προέρχονται όλα τα δεινά της πατρίδας μας. Ο ανταγωνισμός των δύο υπερδυνάμεων έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, μέχρι την Αρκτική & Ανταρκτική, τις παγωμένες αυτές δύο ηπείρους του πλανήτη μας, για γεωστρατηγικούς, γεωενεργειακούς και επιστημονικούς σκοπούς, με προγράμματα ερευνών. Ο ανταγωνισμός των εξοπλισμών γίνεται με βάση τις τελευταίες ανακαλύψεις της ηλεκτρονικής & διαστημικής τεχνολογίας.
Η Ρωσία κατασκευάζει ραντάρ που θα βλέπει όλο τον κόσμο.
Δεν θα αναφερθούμε σε τύπους & μοντέλα των πάσης φύσεως όπλων,
τα έχουν και οι δύο, τόσα όσα χρειάζονται για να καταστρέψουν εαυτούς και αλλήλους, και το πλανήτη όλο, και όχι μόνο, γιαυτό επικρατεί η ισορροπία του τρόμου. Φοβάται ο Γιάννης το θεριό………
Η αποθέωση της ειρωνείας είναι το γεγονός ότι το βραβείο Νόμπελ για την ειρήνη που απονεμήθηκε στην Ε.Ε. παρέλαβαν οι τρείς Σιωνιστές , ηγέτες της Ε.Ε. οι κ.κ. Χέρμαν Βαν Ρομπάϊ –πρόεδρος της Ε.Ε.- ο κ. Ζοζέφ Μπαρόζο-πρόεδρος της Κομισιόν- και ο κ. Μάρτιν Σούλτζ -πρόεδρος του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου.
Γιάννης κερνά, και Γιάννης πίνει……… λέει ο λαός.
Έτσι κατέστησαν το βραβείο Νόμπελ διεθνώς αναξιόπιστο.
Ο Ζοζέφ Μπαρόζο (Σιωνιστής), στην πανηγυρική ομιλία του,
αναφέρθηκε με κολακευτικά λόγια στη Νέα Τάξη Πραγμάτων, (εάν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει), λέει ο λαός…….
Και οι παριστάμενοι Βασιλείς, Πρόεδροι, Πρωθυπουργοί, με τα μέλη της επιτροπής βραβείων Νόμπελ, τον χειροκροτούσαν σαν βρυκόλακες της ανθρωπότητας που είναι, τόσο άσχετοι, πιόνια, μαριονέτες, ορντινάντσες, και αχυράνθρωποι είναι όλοι οι ηγέτες των κρατών της Ευρώπης, υπάλληλοι των μεγάλων αφεντικών της Ν.Τ.Π.
Το βραβείο Νόμπελ ειρήνης, δεν αρμόζει σε μια Σιωνιστική ιμπεριαλιστική, καπισταλιστική Ευρώπη, η οποία απεργάζεται συμφορές και πολέμους που οδηγούν τους λαούς στη καταστροφή!!!
Ήδη βιώνουμε οικονομικό πόλεμο, με πρωταγωνιστές τους ηγέτες της Ε.Ε. σαν μπράβους της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π.
Βραβείο Νόμπελ ειρήνης, και διαμελισμό χωρών κρατών μελών της Ε.Ε. δεν νοείται, είναι απλώς κοροϊδία. Παίζουν κακής ποιότητος θέατρο, ρίχνουν στάχτη στα μάτια των ανημέρωτων λαών.
Εάν ήμουν πρωθυπουργός της Ελλάδος, θα αρνιόμουν να παραστώ σε αυτή τη τελετή, αφού η πατρίδα μου απειλείται με διαμελισμό από την ίδια την Ε.Ε.
Όσον αφορά τη Κίνα, κατά τον ρούν της ιστορίας, η χώρα αυτή έχει επεκτείνει με προβλέψιμες μεθόδους και ενέργειες, την αμυντική και οικονομική της δύναμη. Η ανάπτυξη της αμυντικής ισχύος ήταν απαραίτητη ώστε οι Κινέζοι να δημιουργήσουν προστατευόμενα σύνορα γύρω από τη μητέρα πατρίδα, αλλά και να αποκρούσουν με τελευταίας τεχνολογίας όπλα τον κάθε επιτιθέμενο εχθρό.
Η Ρωσία-Κίνα σήμερα προστατεύει το Ιράν, και αμφότεροι αντιτίθενται σε κάθε κατακτητική επίθεση της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π. εναντίον της χώρας αυτής.
Αλίμονο εάν αφήσουν τη παγκόσμια κυριαρχία στα χέρια των αρπακτικών της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π. & Παγκοσμιοποίησης.
Εάν πέσει η Συρία και κατόπιν το Ιράν, τότε η παγκόσμια κατάσταση οδεύει προς Γ! Παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο, αφού είναι το μόνο μέσον που απομένει στην ανθρωπότητα για να αποφύγει τη Σιωνιστική σκλαβιά που έρχεται με τη παγκόσμια Δικτατορία της Ν.Τ.Π.
Εχθρός για τη Κίνα είναι οι χώρες του Ειρηνικού, Ιαπωνία & ΗΠΑ.
Η Ιαπωνία πατρονάρεται από τη Ν.Τ.Π. (ΗΠΑ),εναντίον της Κίνας.
Η Ιαπωνία στη πρόσφατη διεκδίκηση νησίδων στη Κινέζικη θάλασσα,
κατά το κοινώς λεγόμενο, «Έσπασε τα μούτρα της», μπροστά στη Κινέζικη αποφασιστικότητα και δύναμη, και «ανέκρουσε πρύμναν».
Η Ρωσική στρατιωτική, & οικονομική δύναμη, και αποφασιστικότητα είναι γνωστή στη διεθνή κοινή γνώμη, και δεν χρειάζεται ανάλυση.
H Kίνα ελέγχει το δημόσιο χρέος των Σιωνιστικών ΗΠΑ……..
Η Σιωνιστική Ν.Τ.Π. αφού εγκαταστήσει στο πλανήτη τη παγκόσμια διακυβέρνηση-Δικτατορία, προγραμματίζει να θέσει επικεφαλής αυτής της κυβέρνησης, ένα παγκόσμιο Βασιλέα, της φυλής του Ιούδα, δηλαδή καθεστώς παγκόσμιας Βασιλευομένης Δικτατορίας.
Ο λαός αυτόν τον Βασιλέα αποκαλεί «Αντίχριστο», και σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν, πρωτεύουσα του κόσμου όλου θα έχει την Ιερουσαλήμ. Ο Βασιλεύς αυτός –σύμφωνα πάντα με φήμες- θα είναι γόνος των οικογενειών Ρότσιλντ & Ροκφέλερ. Μερικοί αναφέρουν το γεγονός αυτό σαν «θεωρίες συνωμοσίας».
Ο Βασιλεύς αυτός θα καθοδηγείται από συμβούλους του παγκόσμιου Σιωνιστικού κατεστημένου της παγκόσμιας Διακυβέρνησης.
Το μόνο εμπόδιο της Ν.Τ.Π. για εγκαθίδρυση αυτής της παγκόσμιας Δικτατορίας, είναι οι υπερδυνάμεις Ρωσία-Κίνα, και είναι οι μόνες που μας σώζουν προς το παρόν από τα νύχια και δόντια του θηρίου.
Εδώ και χρόνια με άρθρα μας αναφέρουμε ότι για να περάσουμε στην εποχή του μικροτσίπ, και του Βασιλέα-Αντίχριστου, πρέπει να καταρρεύσει η παγκόσμια οικονομία, ή τουλάχιστον η Ευρωπαϊκή, γιαυτό βλέπετε αυτά τα οικονομικά δρώμενα σήμερα σε χώρες της Ε.Ε.
αλλά και των ΗΠΑ.
Το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη δημιουργηθεί ένα τρίτο παγκόσμιο νόμισμα του αντίπαλου δέους,- εκτός από το δολάριο και το ευρώ- οφείλεται ότι τις λεγόμενες «αγορές» ελέγχουν απόλυτα οι Σιωνιστικές οικονομικές δυνάμεις των διεθνών απατεώνων και λαμογιών της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Σύμφωνα με τις θεωρίες συνωμοσίας,
η εγκατάσταση της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας με τον παγκόσμιο Βασιλέα, μπορεί να γίνει είτε με ένα παγκόσμιο οικονομικό κράχ, είτε μέσα από ένα τρίτο παγκόσμιο πόλεμο, όπου ο «Σωτήρας» Βασιλέας της ανθρωπότητας, θα μας «σώσει» από την ολοκληρωτική
καταστροφή, τον οποίον θα παρουσιάσει ως «σωτήρα» μας, ο διεθνής
Σιωνισμός. Αυτός ο Μεσσίας θα σταματήσει –λένε- το Γ! παγκόσμιο πόλεμο, και ως λύση για τη παγκόσμιο οικονομία, για να μη διαφεύγει κανείς της εφορίας, (φοροδιαφυγή που τόσο μας τονίζουν τώρα τελευταία), θα αλλάξει τον τρόπο οικονομικών συναλλαγών, επιβάλλοντας την εμφύτευση μικροτσίπ στο σώμα μας.
Για διαγραφή των χρεών των κρατών (Σεισάχθεια), ούτε λόγος να γίνεται. Τα χρέη στα κράτη είναι η Specialite της παγκόσμιας Σιωνιστικής Διακυβέρνησης.
Οι υπουργοί των ΗΠΑ ομιλούν ξεκάθαρα για παγκόσμια οικονομική κρίση. Η κατάρρευση της παγκόσμιας οικονομίας, είναι ο πρόδρομος του Γ! παγκοσμίου πολέμου.
Από τότε που άρχισαν οι ήπειροι να αλληλοεπηρεάζονται πολιτικά (πριν 500 χρόνια), η Ευρασία ήταν το κέντρο της παγκόσμιας ισχύος.
Όταν λέμε Ευρασία εννοούμε την έκταση από την Ευρωπαϊκή Ρωσία, μέχρι τη Βόρεια Ασία στις ακτές του Ειρηνικού Ωκεανού.
Μετά το Β! παγκόσμιο πόλεμο, και λόγω των τεχνολογικών ανακαλύψεων, αυτό το κέντρο βάρους μετατοπίστηκε δυτικότερα, προς Σιωνιστικές ΗΠΑ μεριά. Σήμερα είναι δύο τα κέντρα ισχύος, ένα στην Ουάσιγκτον, και το δεύτερο Μόσχα-Πεκίνο, δηλαδή σε Δύση & Ανατολή. Τα δύο αυτά κέντρα ισχύος, χαράσσουν τη Γεωπολιτική & Γεωστρατηγική στο πλανήτη, με τα άλλα κράτη της Γης να ακολουθούν, είτε τον ένα, είτε τον άλλον.
Η ηγεμονία στο πλανήτη είναι τόσο παλιά όσο η ανθρωπότητα.
Όμως η σημερινή παγκόσμια επικυριαρχία της Σιωνιστικής Αμερικής,
(λέγε Ν.Τ.Π.) διακρίνεται για τη ταχύτητα ανάδειξης της ηγεμονίας,
το παγκόσμιο πεδίο της, και τον τρόπο άσκησής της. Βλέπετε το χρήμα κινεί γρήγορα όλες αυτές τις δυνάμεις, και το χρήμα υπάρχει άφθονο στη διάθεση της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Στη πορεία ενός μόνο αιώνα, οι Σιωνιστικές ΗΠΑ μετασχημάτισαν τον εαυτό τους, από μια χώρα σχετικά απομονωμένη στο δυτικό ημισφαίριο, σε δύναμη παγκόσμιας εμβέλειας και ελέγχου του πλανήτη χωρίς προηγούμενο, αυτό διότι ηκολούθησαν τη πολιτική των αεροπλανοφόρων. Σε κάθε θάλασσα και στόλο, σε κάθε ωκεανό και Στόλο.
Στις ΗΠΑ ο διεθνής Σιωνισμός βρήκε πεδίο δόξης λαμπρό.
Βρήκε «το μήνα που τρέφει τους ένδεκα», λέει ο λαός.
Όμως ήλθε η οικονομική κρίση, και το άστρο των ΗΠΑ άρχισε να δύει, αφού η Κίνα έχει αγοράσει μέρος του χρέους των ΗΠΑ σε Αμερικάνικα ομόλογα. Οι Σιωνιστικές ΗΠΑ σήμερα τυπώνουν και εκδίδουν συνεχώς δολάρια σε τρισεκατομμύρια, χωρίς αυτά να έχουν αντίκρισμα σε χρυσό. Σήμερα η ανθρωπότητα δίνει μεγάλο βάρος στην Ευρασιατική σκακιέρα. Η Ευρασία αντιπροσωπεύει το 60% περίπου του παγκόσμιου ΑΕΠ, και τα ¾ περίπου των παγκόσμιων γνωστών ενεργειακών πόρων.
Στην Ευρασία βρίσκονται επίσης τα περισσότερα πολιτικώς ισχυρά και δυναμικά κράτη. Η Ευρασιατική ζώνη και ένωση σήμερα αλλάζει όλα τα δεδομένα στο παγκόσμιο σκάκι γεωπολιτικής & γεωστρατηγικής.
Το Βατικανό με το Πάπα και τους αρμόδιους Καρδινάλιους επί των εξωτερικών υποθέσεων, προωθούν τη παγκόσμια Σιωνιστική Διακυβέρνηση και τη Ν.Τ.Π. Άραγε ο Πάπας με τους Καρδινάλιους έχουν καταλάβει ότι προωθούν μια παγκόσμια Σιωνιστική Δικτατορία, και μια Σιωνιστική Ν.Τ.Π.;;; ή έχουν γίνει όργανα στα χέρια των Σιωνιστών της Ν.Τ.Π. κ.κ. Ρότσιλντ & Ροκφέλερ;;;
Υπόψιν ότι ο Πάπας προέρχεται από μια προτεσταντική χώρα………
Τις ταυτότητες με τσιπάκια για όλους τους κληρικούς της Καθολικής Εκκλησίας διέταξε ο Πάπας, ο οποίος σε δηλώσεις του καλεί στην εγκαθίδρυση της παγκόσμιας κυβέρνησης και Ν.Τ.Π. οι οποίες όμως είναι Σιωνιστικές. Αυτό το έχει αντιληφθεί ο Πάπας;;;
Δηλαδή ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος αφελώς προωθεί μια παγκόσμια Δικτατορία των κ.κ. Rothschilds & Rockefellers, ηγετών της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας. Τόση δύναμη έχουν αυτοί οι δύο κύριοι, που ακόμα και τον Πάπα έκαναν ενεργούμενο όν.
Έχει άραγε καταλάβει ο Πάπας πόσο χαμηλά έχει πέσει;;;
Έγινε εν αγνοία του, όργανο της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π.
Σε ομιλία του προς το Ποντιφικό Συμβούλιο για τη Δικαιοσύνη & Ειρήνη, ο Πάπας Βενέδικτος κάλεσε στην οικοδόμηση μιάς παγκόσμιας κοινότητας που θα ενισχύεται με μια παγκόσμια Αρχή & Εξουσία.
Ο Πάπας φέρεται να δήλωσε τα εξής. «Ο προτεινόμενος κυβερνητικός φορέας (παγκόσμια κυβέρνηση), δεν θα αποτελεί μια υπερδύναμη που θα συγκεντρώνεται στα χέρια των ολίγων, και που θα κυριαρχεί πάνω στην ανθρωπότητα εκμεταλλευόμενος τους πλέον αδύναμους.»
Έτσι ο Πάπας γλύκανε την όλη υπόθεση. Εμείς λέμε, αυτό ακριβώς συμβαίνει Πάπα μου, και δεν το έχετε αντιληφθεί.
Εν τω μεταξύ οι Rothschilds ονειρεύονται μια διαρκή οικονομική κρίση για να αρμέγουν τους Λαούς. Τόσο άπληστοι και αχόρταγοι είναι! Ενώ έχουν συγκεντρώσει όλο το χρυσό της Γης, δεν τους φθάνει, θέλουν και άλλα. Η Γραφή λέγει, «Ά δε ητοίμασας τείνει έσται;;;»……
Εμείς οι Έλληνες αισθανόμαστε ντροπιασμένοι και απογοητευμένοι από τη συμμετοχή μας στην Σιωνιστική Ε.Ε. και στη ζώνη του Ευρώ.
Μπήκαμε στην Ε.Ε. για ευημερία, και οι Σιωνιστές της Ν.Τ.Π. πολιτικοί ηγέτες της Ευρώπης, μας έριξαν στη δυστυχία, και χρεοκοπία, μας έφεραν πείνα, φτώχεια, ανεργία, και εκμετάλλευση, για να μας πάρουν όλο τον ορυκτό πλούτο στεριάς και θάλασσας.
Εν τω μεταξύ από την άλλη μεριά, έχουμε ηχηρό μήνυμα της Ρωσίας προς τη Ν.Τ.Π. Ενώ οι Σιωνιστικές ΗΠΑ, ο χωροφύλακας της παγκόσμιας Σιωνιστικής διαπλοκής, μαζί με τις ορντινάντσες της ΝΤΠ πολιτικούς της Ε.Ε. θεωρούσαν ότι διαφεντεύουν το παγκόσμιο ενεργειακό και πολιτικό παιχνίδι, εμφανίστηκε ο πρόεδρος της Ρωσίας,
που κρατικοποίησε τις εταιρείες ενέργειας στη Ρωσία, υποστηρίζοντας την ενεργή συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, αρκεί να έμενε εκτός πολιτικής, και να πλήρωνε τους φόρους. Έτσι ήρθαν τα πάνω-κάτω.
Σήμερα και ενώ οι πολυεθνικές της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π. θέλουν πίσω τον έλεγχο που είχαν στις εταιρείες ενέργειας της Ρωσίας επί Γιέλτσιν,
ο πρόεδρος Πούτιν όχι μόνο απαντάει αρνητικά, αλλά αποκαλύπτει τη δύναμη της Ρωσίας σε όλους τους τομείς ενέργειας, γεωπολιτικής & γεωστρατηγικής. Ο Πρόεδρος Πούτιν ανέφερε ότι η Ρωσία θα συνεχίσει να αναπτύσσει τους κλάδους υψηλής τεχνολογίας, τομέας στον οποίον
έχει κάνει τεράστια πρόοδο η Ρωσία, με φοβερά υπερόπλα, σύγχρονες εγκαταστάσεις και κοσμοδρόμια, κάνοντας έτσι τους Σιωνιστές Αμερικανούς της Ν.Τ.Π. να προβληματίζονται.
Ο πρόεδρος Πούτιν δήλωσε, «Πρέπει να ενισχύσουμε τις θέσεις μας στο διάστημα και στην πυρηνική ενέργεια.»
Ο Πρόεδρος Πούτιν υπογράμμισε ότι η Ρωσία πρέπει να πολλαπλασιάζει τη γεωπολιτική της δραστηριότητα, γιατί αυτό είναι σημαντικό για την οικονομία, το πολιτισμό, τη διπλωματία της χώρας, και τη στρατιωτική της δύναμη, για την ασφάλεια όχι μόνο της Ρωσίας!
Οι Σιωνιστικές ΗΠΑ, μαζί με τους Σιωνιστές Αγγλοσάξωνες, και τα άλλα πιόνια και μαριονέτες της Ν.Τ.Π. προσπάθησαν να βάλλουν χέρι
στα εσωτερικά πολιτικά πράγματα της Ρωσίας, χρησιμοποιώντας απαράδεκτες μεθόδους, όπως τις χαζοβιόλες χορεύτριες «Pussy Riots»
για να ξεφτιλίσουν διεθνώς τη Ρωσία, και τη κυβέρνηση Πούτιν.
Επίσης χρηματοδοτούν τη Ρωσική αντιπολίτευση, για να ανατρέψει τη Κυβέρνηση Πούτιν, με τις κατηγορίες ότι οι πρόσφατες εκλογές, και η νίκη Πούτιν, ήταν προϊόν νοθείας. Αποσκοπούν να καταβάλλουν τη Ρωσία μέσω πολιτικών συνωμοσιών.
Ο Ρώσος πρόεδρος κατήγγειλε ξένη ανάμειξη και επέμβαση στην εσωτερική πολιτική της Ρωσίας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η αντιπολίτευση παίρνει χρήματα από το εξωτερικό (λέγε Ν.Τ.Π.), για να εξυπηρετεί «ξένα συμφέροντα» της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Ο Πούτιν είπεν, οποιαδήποτε ξένη ανάμειξη στις πολιτικές υποθέσεις μας είναι απαράδεκτη. Ο Ρώσος πρόεδρος υπέγραψε νόμο που χαρακτηρίζει κατάσκοπους ξένων δυνάμεων και συμφερόντων τις Μ.Κ.Ο. που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό, για να κάνουν αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στις Ρωσικές μεγαλουπόλεις, και άλλες
αντι-Ρωσικές πράξεις και ενέργειες. (όπως οι Pussy Riots).
Σε ένα πατριωτικό λόγο του, ο Πούτιν μίλησε για την ανάγκη να διατηρηθεί η Ρωσική εθνική ταυτότητα, και κάλεσε το πληθυσμό σε αύξηση των γεννήσεων, λέγοντας ότι μια οικογένεια πρέπει να έχει πολλά παιδιά, που θα έχουν τη βοήθεια του κράτους.
Ενώ αυτά συμβαίνουν στα κράτη που σέβονται τον εαυτό τους, εμείς εδώ ξεπουλάμε τα πάντα στους εχθρούς του Ελληνισμού, μέχρι τα παιδιά μας απαγορεύουμε να γεννηθούν, και τα υπάρχοντα τα φορολογούμε, για να σβήσουμε σαν Ελλάδα και σαν Ελληνισμός, ώστε να έλθουν εδώ να κατοικήσουν οι ευνοούμενοι και υπήκοοι της Σιωνιστικής Ν.Τ.Π., της Παγκοσμιοποίησης, και της Σιωνιστικής παγκόσμιας κυβέρνησης. Τόσο «Μακάκες» και προδότες είναι οι πολιτικοί μας, ενώ εμείς οι «Μαλάκες» τους ξαναψηφίζουμε!!!
Εν μέσω οικονομικής κρίσεως, χρεοκοπίας, και κατάρρευσης στην πατρίδα μας, όπου επικρατεί ανθρωπιστική κρίση, έχουν ξεκινήσει και δρομολογηθεί τα Εθνικά μας θέματα, με συνωμοσίες των ηγετών των Βαλκανικών χωρών με Γερμανούς και άλλους Ευρωπαίους πολιτικούς, και οι δοσίλογοι πολιτικοί μας τηρούν σιγήν ιχθύος, για να δώσουν ανθελληνικές λύσεις στα εθνικά μας θέματα, εν αγνοία των Ελλήνων. Έλληνες γρηγορείτε!!! Εάλω η πατρίδα μας!!!

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΤΩΡΑ LIVE ((ΕΟΕ))


www.eoellas.org
Ακούστε τώρα το webradio του Ερευνητικού Οργανισμού Ελλήνων. Σε αυτή την σελίδα για να ακούσουμε πατάμε το PLAY. Για να στείλουμε μήνυμα στέλνουμε από την φόρμα 

Γιατί η Monsanto αναπτύσσει φυτά ανθεκτικά στο αλουμίνιο;


Γιατί η Monsanto αναπτύσσει φυτά ανθεκτικά στο αλουμίνιο;


Γιατί η Monsanto εξέλιξε το γονίδιο ανθεκτικότητας στο αλουμίνιο;Τι είναι η Monsanto; Η ίδια ισχυρίζεται στην ιστοσελίδα της ότι είναι μια πολυεθνική αγροτική εταιρεία, η οποία βοηθά τους αγρότες να παράγουν πιο υγιεινά τρόφιμα μειώνοντας την επίδραση της γεωργίας στο περιβάλλον. Η μόνη αλήθεια....

στην παραπάνω πρόταση είναι οι λέξεις πολυεθνική, αγροτική. Σ’ αυτές θα συμπλήρωνα: πρώην χημική, νυν βιοτεχνολογική. 
Η Monsanto επί του παρόντος βγάζει στην αγορά ένα γονίδιο αντοχής στο αλουμίνιο. Εδώ είναι το άλλοθι....

Οι μικρής κλίμακας, και με περιορισμένους πόρους αγρότες στις αναπτυσσόμενες χώρες αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα, μεταξύ των οποίων φτωχά εδάφη, ξηρασία, και την έλλειψη εισροών. Συνεχιζόμενες τάσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η αύξηση του πληθυσμού κατά πάσα πιθανότητα θα επιδεινώσουν τα δεσμευτικά προβλήματα. Μια νέα γενιά έρευνας των γενετικά τροποποιημένων καλλιεργειών(GE)  έχει ως στόχο την ελάφρυνση αυτών των πιέσεων μέσω της βελτίωσης των καλλιεργειών διαβίωσης, όπως η μανιόκα, το σόργο και το κεχρί, που ενσωματώνουν χαρακτηριστικά όπως η αντοχή στην ξηρασία, το νερό, και το αλουμίνιο σε εδάφη, καθώς και φυτά με πιο αποδοτική χρήση του αζώτου καιι φωσφόρου. (Http://www.ifpri.org/publication/delivering-genetically-engineered-crops-poor-f...)

Είναι σύμπτωση το γεγονός ότι η Monsanto θα "έρθει να μας σώσει" με τα γονίδια αντοχής στο αλουμίνιο, διότι τα κανονικά φυτά πεθαίνουν στην παρουσία περίσσειας αλουμινίου; Ή μήπως είναι ευκαιριακός καπιταλισμός και το σχεδιαζόμενο εταιρικό μονοπώλιο τροφίμων με την ευγενική άδεια της  Monsanto και η Εγελιανή Διαλεκτική που βασίζεται σε εσωτερική πληροφόρηση ότι ένα προταθέν σύστημα «γεω-μηχανικής» είναι ήδη σε ισχύ και το οποίο γεμίζει την ατμόσφαιρά μας με χημικούς ψεκασμούς που περιεχούν αργίλιο και βάριο;
Αυτό δεν είναι παιχνίδι. Βαλλόμαστε από όλες τις πλευρές με μια προγραμματισμένη, ανθρωποκτόνο, γενοκτονική ημερήσια διάταξη, η οποία προσπαθεί να κάνει πολύ λίγες οικογένειες όλο και πιο πλούσιες από ό,τι ήδη είναι, και να μειωθεί ο πληθυσμός της γης σε 500 εκατομμύρια, όπως εκτίθενται στο μνημείο με τις Στήλες της Georgia (Georgia Guidestones). Αυτό δεν είναι τίποτα λιγότερο από βιολογικό πόλεμο. 
Της Barbara H. Peterson από το farmwars.info

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 
ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ

Η Γη εκτός ελέγχου! ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ...


Η Γη εκτός ελέγχου! ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ...


Σας παραθέτω τα παρακάτω γεγονότα για να τα δείτε και να αποφασίσετε για τον εαυτό σας


Ολα τα κομμάτια του παζλ οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο μαγνητικός μας άξονας ακολουθεί τελευταία μια συμπεριφορά έξω απ΄ τα συνηθισμένα. Ποιες μπορεί να είναι οι γεωλογικές επιπτώσεις και ποιον ρόλο παίζει το κινεζικό «Φράγμα των Τριών Φαραγγιών»; 



Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, στις 11.00 τη νύχτα, χιλιάδες μαυροπούλια άρχισαν να... πέφτουν βροχή στις στέγες και στους δρόμους της μικρής αμερικανικής πόλης Βeebe του Αρκάνσας. Τις αμέσως επόμενες ημέρες οι
ορνιθολόγοι που εξέτασαν τα πτώματα αποφάνθηκαν ότι
δεν πέθαναν από δηλητηρίαση ή ασθένεια, αλλά συνεπεία της πτώσης τους. Δηλαδή, ότι τα πουλιά αυτά- που πετούν σε σμήνη- στράφηκαν όλα μαζί προς... τη Γη! Γιατί άραγε; Τι ήταν αυτό που τα αποπροσανατόλισε τόσο, και μάλιστα νυχτιάτικα, ώστε να ορμήσουν στο ναδίρ;
Ο απροσδόκητος αυτός θάνατος των πουλιών δεν ήταν ο μόνος. Τις επόμενες ημέρες χιλιάδες νεκρά πουλιά βρέθηκαν στις Πολιτείες του Τενεσί, του Κεντάκι, του Ιλινόι, της Αριζόνας, του Τέξας, της Λουιζιάνας, της Καρολίνας... αλλά και της Ν. Αμερικής, της Αγγλίας, της Σουηδίας και της Ουγγαρίας. Ωστόσο οι μαζικοί αυτοί θάνατοι ήταν απλά οι τελευταίοι σε μια αλυσίδα ανεξήγητων θανατικών σε χιλιάδες ψάρια και καβούρια ανά τον πλανήτη, από το 2009: Ινδιάνα, Λουιζιάνα, Αρκάνσας, Μέριλαντ, Φλόριδα, Αϊτή, Βραζιλία, Ουαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Βιετνάμ και Νέα Ζηλανδία ήταν τα «πεδία μαχών» των θαλάσσιων οργανισμών με τον άγνωστο εχθρό τους. Τι να σκεφτεί κανείς, όταν οι ίδιοι οι επιστήμονες σήκωναν τα χέρια ψηλά; Ο μόνος κοινός τόπος των θανατικών που θα αιτιολογούσε τον αποπροσανατολισμό θα μπορούσε να ήταν μια σειρά σημαντικών και αιφνίδιων διαταραχών των γραμμών του «μαγνητικού χάρτη της Γης».
 Με πόσα «τρέχει» ο πόλος;
Παραξενεμένος ο ίδιος από το φαινόμενο, αναζήτησα τι το σχετικό με το μαγνητικό πεδίο της Γης είχε σημειωθεί πρόσφατα. Εντόπισα ειδήσεις όπως εκείνη για το ότι «η μετατόπιση των πόλων αναγκάζει αεροδρόμιο στη Φλόριδα να επαναριθμήσει τους διαδρόμουςτου». Τι είχε συμβεί; Ο Βόρειος Μαγνητικός Πόλος γνωρίζουμε ότι μετατοπίζεται, με ταχύτητα περίπου 25 μίλια ανά έτος. Τώρα όμως, κατά το Νational Geographic, τρέχει με... 40 μίλια τον χρόνο!

Προμήθειες «καταστροφής»
Τι άλλο «συμπτωματικά» απρόσμενο ανακοινώθηκε εκείνες τις ημέρες; Το βρήκα στις ιστοσελίδες κρατικών προμηθειών της αμερικανικής κυβέρνησης (www. fbo. gov): Υπό τον κωδικό προκήρυξης SΡ0600-11-R-0207, το Τμήμα Προμηθειών Ενέργειας για την Αμυνα ζητεί, ως τις 6 Φεβρουαρίου, να βρει ποιοι μπορούν να του προμηθεύσουν εντός 24ώρου 24.000 γαλόνια βενζίνης και 135.000 γαλόνια πετρελαίου για καθεμία από τις... προαναφερθείσες Πολιτείες της δοκιμής GΡS, προκειμένου να αντιμετωπισθεί ενδεχόμενη κατεπείγουσα ανάγκη!

Το εντυπωσιακό αυτό ζητούμενο έλαβε ακόμη πιο δραματικό χαρακτήρα στις 20 Ιανουαρίου: Υπό τον κωδικό ΗSFΕΗQ-11-R-Μeals, το Τμήμα Προμηθειών της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Διαχείρισης Επειγουσών Αναγκών (FΕΜΑ) έψαχνε το ποιοι μπορούν να της παραδώσουν- πάλι άμεσα- συσκευασμένες μερίδες φαγητού για πληθυσμό 7 εκατομμυρίων ανθρώπων, επί 10 ημέρες. Την ίδια ημέρα, υπό τον κωδικό ΗSFΕΗQ-11-R-Ηydro, ζητούσε αντίστοιχες προσφορές για άμεση παράδοση 210 εκατομμυρίων φιαλών ύδατος. Ο προϋπολογισμός αυτών των δύο προμηθειών ξεπερνούσε το μισό δισεκατομμύριο δολάρια! Αμφότερες οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι προορίζονταν «για δράσεις ανακούφισης απόκαταστροφικό φαινόμενο εντός της ζώνης του ρήγματος Νew Μadrid».
Ρήγμα Νew Μadrid και Υellowstone
Οι δύο εφιάλτες των ΗΠΑ: το υπόγειο ηφαίστειο του Yellowstone στα ΒΔ και το ρήγμα της Νew Μadrid στα ΝΑ (με πορτοκαλί, η ζώνη καταστροφών από σεισμό 6,8 ρίχτερ του 1895)Οπότε το ερώτημα τώρα στρεφόταν στο τι ήταν το ρήγμα της Νέας Μαδρίτης. Η γνωστή εγκυκλοπαίδεια του Διαδικτύου, Wikipedia, με διαφώτισε: «Νοτιοδυτικά της Νew Μadrid του Μισούρι εκτείνεται μια κύρια σεισμογενής ζώνη,που ήταν υπεύθυνη για τους σεισμούς που εκδηλώθηκαν εκεί στα έτη 1811-1812,μεγέθους ως και 8 ρίχτερ. (...) Η πιο πρόσφατη εκτίμηση της Αμερικανικής Υπηρεσίας ΓεωφυσικώνΜελετών (USGS) κατεβάζει την πιθανότητα σεισμού 8 ρίχτερ στηνπεριοχή στο 10% για τα επόμενα 50 έτη». Αρα... ουδέν το κατεπείγον με βάση τα δημοσιευμένα γεωδυναμικά δεδομένα. Θα έπρεπε ή να εφησυχάσω αποδεχόμενος ότι η αμερικανική κυβέρνηση ξοδεύει τρομακτικά ποσά για το τίποτε- σε καιρό κρίσης- ή να υποκύψω στο σενάριο συνωμοσίας ότι«γνωρίζουν για την αιφνίδια μετατόπιση των πόλων και τις συνέπειέςτης και ετοιμάζονται να σώσουν ό,τι είναι δυνατόν να σωθεί, χωρίςπανικό και αναρχία».

Ακολουθώντας το ρηθέν «δεν σ΄ αφήνω ν΄ αγιάσεις», η βρετανική εφημερίδα «Daily Μail» ανήρτησε στις 25 Ιανουαρίου άρθρο με τον μακροσκελέστατο τίτλο: «Πρόκειται το μεγαλύτερουπερ-ηφαίστειο της Γης να εκραγεί,για πρώτη φορά ύστερα από 600.000 χρόνια,αφανίζοντας τα δύοτρίτα των ΗΠΑ;». Το εν λόγω ηφαίστειο είναι αυτό που βρίσκεται κάτω από το Εθνικό Πάρκο Υellowstone, στο Γουαϊόμινγκ, και δίνει- ως σήμερα- τους υπέροχους θερμοπίδακες που απολαμβάνουν οι πολυπληθείς επισκέπτες της περιοχής. Στο άρθρο όμως επισημαίνεται ότι από το 2004 ο πυθμένας του πάρκου ανέρχεται με ιδιαίτερα ανησυχητική ταχύτητα: Στα τρία μόλις τελευταία χρόνια ανεβαίνει κατά 10 εκατοστά τον χρόνο. Αν όντως η κίνηση αυτή προαναγγέλλει έκρηξη, τότε... μπορεί να έχουμε ακόμη και το χιλιαπλάσιο της έκρηξης που έδωσε το όρος St. Ηelen τo 1980! Εστω και αν δεν συμβούν όσα δραματοποιούσε η ταινία «2012», το ρήγμα της Νέας Μαδρίτης θα έχει κάθε λόγο να ξυπνήσει. Και αν κοιτάξει κανείς τον χάρτη των ΗΠΑ, θα δει ότι τα δύο αυτά επίκεντρα πιθανής καταστροφής διατρέχουν τις ΗΠΑ από ΒΔ προς ΝΑ. Δικαιολογημένος λοιπόν ο λόγος περί«αφανισμού των δύο τρίτων»...

Στην καλύτερη περίπτωση, μια έκρηξη ηφαιστείου στο Υellowstone θα εκτονωνόταν με οριζόντιες διαφυγές της λάβας και η μόνη πλανητική διαταραχή θα ήταν ένα σύννεφο αιθαλομίχλης- όπως εκείνο του περασμένου Απρίλη, από το ισλανδικό ηφαίστειο- σε πολλαπλάσια έστω κλίμακα. Ωστόσο μια πρόσφατη μελέτη για τη φύση του υπεδάφους στο Υellowstone υποστηρίζει τον εφιάλτη της χειρότερης εκδοχής: Ομάδα γεωφυσικών του Πανεπιστημίου της Γιούτας, υπό τον καθηγητή Robert Β, Smith, παρουσίασε το τρισδιάστατο μοντέλο του «διάπυρου πυλώνα» που βρίσκεται κάτω από το πάρκο. Ο πυλώνας αυτός είναι ένας κορμός λάβας που ξεκινάει από τον μανδύα της Γης και φθάνει ως τη βάση της λιθόσφαιρας (βλ. http://en. wikipedia. org/wiki/Μantle-plume). Καθώς η πλάκα της αμερικανικής ηπείρου μετακινήθηκε στους γεωλογικούς αιώνες, ο πυλώνας αυτός δεν είναι πλέον κατακόρυφος: Το άνω τμήμα του έγινε ένα οριζόντιο καυτό ποτάμι κάτω από τις Πολιτείες Αϊνταχο και Γουαϊόμινγκ, που φθάνει ως το Ορεγκον, πάνω από την Καλιφόρνια. Αν «το καπάκι της χύτρας τιναχτεί», κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τον χάρτη της επόμενης Αμερικής!

Οταν ο Ηλιος ανατέλλει νωρίτερα!

Ο απύθμενος νερόλακκος Μorning Glory είναι μια εύθραυστη βαλβίδα ασφαλείας στη «χύτρα ταχύτητας» του YellowstoneΣτις 11 Ιανουαρίου οι κάτοικοι της πόλης Ιlulissat- στη δυτική ακτή της Γροιλανδίας- ξύπνησαν περιμένοντας άλλη μία ημέρα στο σκοτάδι: Η θέση της πόλης τους, τρεις μοίρες βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, εγγυάται ότι κάθε χρόνο ο ήλιος πρωτοεμφανίζεται στις 13 Ιανουαρίου. Ωστόσο... εφέτος συνέβη το καταπληκτικό να ανατείλει δύο ημέρες νωρίτερα! Τι έφερε αυτή την αλλαγή;

Οι επιστήμονες που ρωτήθηκαν έμειναν εκστατικοί. «Δεν μπορεί ναείναι αλλαγή της πραγματικής ανατολής,γιατί αυτό θα προϋπέθετε αλλαγή των παραμέτρων τροχιάς περιστροφής της Γης ή του Ηλίου»είπε ο καθηγητής Ατμοσφαιρικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Fairbanks της Αλάσκας John Walsh. Οπότε, τι έμενε ως εξήγηση; «Μια ατμοσφαιρικήοφθαλμαπάτη, από τη διάθλαση του ηλιακού φωτός στον ορίζοντα» πρότεινε ο Τhomas Ρosch, του Αυστριακού Ινστιτούτου Αστρονομίας, «η ανάκλαση πάνω στον λιωμένο πλέον παγετώνα» είπε και ο καθηγητής Γεωδαισίας στο Πανεπιστήμιο Νότιας Φλόριδας Τim Dixon - και οι περισσότεροι επιστήμονες συμφώνησαν μαζί τους. Αγνοούσαν όμως μια μικρή λεπτομέρεια: Στην Ιlulissat ο ήλιος δεν ανατέλλει πάνω από τη θάλασσα ή τον παγετώνα, αλλά πίσω από μια βουνοκορφή!

Η πιθανότητα διασύνδεσης μιας μαγνητικής διαταραχής με την απρόσμενη ανατολή στη Γροιλανδία, αλλά και τους μαζικούς θανάτους πουλιών και ψαριών, τις «δοκιμές του GΡS», τα σενάρια προετοιμασίας για μεγα-σεισμό και μεγα-ηφαίστειο στις ΗΠΑ, άρχισε από ερασιτεχνική εικασία να γίνεται τώρα όλο και μεγαλύτερη υποψία. Υποψία που έγινε πιο βάσιμη όταν διάβασα την απάντηση στο ερώτημα του καναλιού Fox Νews «Γιατί αλλάξατε την κατεύθυνση των αεροδιαδρόμων στην Τάμπα της Φλόριδας;»: Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Διαχείρισης Επειγουσών Αναγκών (FΕΜΑ) Ρaul Τakemoto είπε ότι «ναι μεν τα μαγνητικά πεδία της Γης βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση,αλλά σπάνια σε τόσο μεγάλη έκταση ώστε να απαιτείται ο επαναπροσανατολισμός των αεροδιαδρόμων.Για να βεβαιωθούμε ότι έχουμε ακρίβεια, έπρεπε να κάνουμε τις αλλαγές». Δηλαδή παραδέχθηκε απρόσμενα μεγάλη αλλαγή των μαγνητικών γραμμών!

Το «Φράγμα των Τριών Φαραγγιών»
Τότε ήταν που θυμήθηκα το... τσουνάμι: Τον Ιανουάριο του 2005 η ΝΑSΑ ανακοίνωσε ότι το τσουνάμι της Σουμάτρας μετατόπισε τον Βόρειο Πόλο κατά περίπου 2,5 εκατοστά, στρογγύλεψε ακόμη περισσότερο τη Γη και - ως συνέπεια- ο πλανήτης μας περιστρέφεται με μεγαλύτερη ταχύτητα και η διάρκεια της ημέρας μειώθηκε κατά 2,68 μικροδευτερόλεπτα. Και αυτά ήταν μόνο η αρχή των αντίστοιχων συμβάντων που επακολούθησαν: Ο σεισμός 7,8 ρίχτερ που συγκλόνισε τη Νέα Ζηλανδία στις 16 Ιουλίου 2009 τη μετατόπισε κατά 25 εκατοστά εγγύτερα προς την Αυστραλία. Και όπως δήλωσε στις 3 Φεβρουαρίου 2010 ο Richard Gross της ΝΑSΑ, o σεισμός 8,8 ρίχτερ της Χιλής μετατόπισε τον άξονα περιστροφής της Γης κατά ακόμη 8 εκατοστά και μίκρυνε την ημέρα της κατά άλλα 1,26 μικροδευτερόλεπτα!

Είχαμε δηλαδή απανωτά «χτυπήματα κλονισμού» του άξονα περιστροφής του πλανήτη μας, που σίγουρα διατάραξαν τις γραμμές του μαγνητικού πεδίου του. Αλλά τι ήταν αυτό το τόσο κοντινό στην Πρωτοχρονιά που έφερε τα πρόσφατα συμπτώματα «παραζάλης»; Ανέτρεξα στα πρόσφατα... κατορθώματα της ανθρώπινης παρέμβασης στο περιβάλλον και έπεσα πάνω στην αποκάλυψη: Στις 26 Οκτωβρίου 2010 το μεγαλύτερο υδροηλεκτρικό φράγμα του πλανήτη, το «Φράγμα των Τριών Φαραγγιών» της Κίνας, έπιασε για πρώτη φορά το μέγιστο όριο υδάτινων αποθεμάτων του, ύψους 175 μέτρων. Τι είχε πει γι΄ αυτό, το 2005, ο ερευνητής Βenjamin Chao του Goddard Space Flight Center της ΝΑSΑ; Οτι «η επίπτωση του τσουνάμι της Σουμάτρας μπορεί να παραβληθεί μόνο με εκείνη που θα έχει το γέμισμα του φράγματος της Κίνας με 10 τρισεκατομμύρια γαλόνια νερού, που θα κουνήσει τον άξονα της Γης κατά δύο εκατοστά και θα μικρύνει την ημέρα κατά 0,06 μικροδευτερόλεπτα» !

Σαν τους καλικάντζαρους του παραμυθιού λοιπόν «τσεκουρέψαμε το δένδρο» που κρατάει τη Γη στη θέση της. Τώρα η σβούρα γυρίζει απρόβλεπτα, ξυπνώντας τους πύρινες Τιτάνες που κοιμούνταν κάτω από τα ηφαίστεια και τα σεισμικά ρήγματα. Ο ήλιος μπορεί να ανατέλλει νωρίτερα στην Αρκτική και η γη της Γροιλανδίας να ξαναγίνεται πράσινη, αλλά τα πουλιά τώρα δεν θα «πεθαίνουν τραγουδώντας». Πόσω μάλλον οι άνθρωποι...


ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΓΗΣ;

Η απόκλιση του μαγνητικού άξονα της Γης από τον γεωγραφικό της και η σταθερή ή μη ταλάντωση του πλανήτη μας κατά την αυτοπεριστροφή του είναι ίσως τα «κλειδιά» όσων απρόσμενων συμβαίνουν και... μέλλουν να συμβούν
Το ότι η Γη περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό της το ξέρουμε όλοι. Οπως και το ότι η περιστροφή της δεν γίνεται ακριβώς γύρω από τον γεωγραφικό άξονα Βορρά- Νότου, αλλά με μια κλίση 23,5 μοιρών... συνήθως. Συνήθως, διότι η κλίση αυτή εξαρτάται τόσο από το σχήμα της Γης (πόσο φαρδύτερη είναι στη «μέση» της απ΄ ό,τι στο «ύψος» της) όσο και από το «πόσο νερό έχει επάνω της». Αυτό το δεύτερο έχει να κάνει με το ότι η κλίση περιστροφής του πλανήτη είναι τώρα μεγαλύτερη απ΄ ό,τι επί Εποχής των Παγετώνων. Καθώς οι πάγοι έλιωσαν στον Βορρά, έγιναν νερά που χύθηκαν στους ωκεανούς και μετατόπισαν το βάρος προς τον Ισημερινό. Απόρροια αυτού ήταν μια ταλάντωση του άξονα, που μετακινεί τον Βόρειο Πόλο κατά 10 εκατοστά κατ΄ έτος, κατά μήκος του μεσημβρινού που περνάει από το Τορόντο και τον Παναμά. Αυτή η ταλάντωση, σύμφωνα με τη μελέτη των F. W. Landerer, J. Η. Jungclaus και J. Μarotzke (Geophys. Res. Lett., 36, L17603, doi:10.1029/2009GL039692, 2009), επιτείνεται από το «θερμοκήπιο» που έστησαν οι άνθρωποι με τα καυσαέριά τους και το αφύσικο λιώσιμο των πάγων, με συνέπεια να έχουμε περαιτέρω ετήσια μετατόπιση του Βόρειου Πόλου κατά 2,6 εκατοστά. Και, σαν να μη φθάνει αυτό, οι εν λόγω επιστήμονες προειδοποιούν ότι η υπερθέρμανση των ωκεανών και η επέκτασή τους θα επιφέρουν ακόμη μεγαλύτερη κλίση του άξονα περιστροφής!


Η ως πρόσφατα κρατούσα θεωρία έλεγε ότι το μαγνητικό πεδίο της Γης γεννιέται από την κίνηση λιωμένων σιδηρομεταλλευμάτων γύρω από την ακόμη ταχύτερα περιστρεφόμενη «στέρεη σιδερένια καρδιά» του πλανήτη, εν είδει «δυναμό». Επομένως, ένας τρόπος να αλλάζει ο άξονας αυτού του μαγνητικού πεδίου είναι να γεννιούνται πυλώνες λιωμένου σιδηρομεταλλεύματος που αναβλύζουν προς την επιφάνεια, στη μία πλευρά του πλανήτη.Την εξήγηση αυτή έδωσε ο γεωφυσικός Αrnaud Chulliat, του Ιnstitut de Ρhysique du Globe στο Παρίσι, τον Δεκέμβριο του 2009. Αλλά, τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς, ο Gregory Ryskin, του Νorthwestern University στο Ιllinois των ΗΠΑ, διετύπωσε μια ακόμη πιο ριζοσπαστική θεωρία (βλ.http://iopscience.iop.org/1367-2630/11/6/063015/fulltext ): Είπε ότι τα ηλεκτραγωγά άλατα των θαλασσών δημιουργούν ένα «ωκεάνιο μαγνητικό πεδίο» που αλλοιώνει εκείνο που παράγεται από το εσωτερικό της Γης.

Οι περισσότεροι γεωφυσικοί αντέδρασαν οργισμένα στη θεωρία του Ryskin, αλλά εντύπωση προκαλεί ο κοινός τόπος της αντίδρασής τους: Είπαν ότι η θεωρία του ήταν τόσο μαθηματικοποιημένη που τους ήταν δύσκολο να βρουν πού έκανε λάθος! Αν όμως πραγματικά δεν λάθεψε, τότε το λιώσιμο των πάγων σαφώς εξηγεί τον ξέφρενο καλπασμό του πόλου προς τη Σιβηρία...

Το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν οι όποιες μαγνητικές αλλαγές έχουν «προϊστορία αιφνιδιασμού». Και όντως, όπως δημοσίευσαν στο Geophysical Research Letters(Vol. 37, L21308, 5 P.Ρ., 2010) οι γεωλόγοι Scott Βogue και Jonathan Glen, βρήκαν στη Νεβάδα στρώματα λάβας ηλικίας 15 εκατομμυρίων ετών που η κρυστάλλωσή τους έδειχνε αλλαγή κατεύθυνσης του μαγνητικού πεδίου με ρυθμό μία μοίρα κάθε εβδομάδα!Επομένως ο κλασικός εφησυχασμός μας ότι αντιστροφή των πόλων γίνεται κάθε 780.000
χρόνια και ότι, όταν συμβεί, συμβαίνει με πολύ αργό ρυθμό... δεν ισχύει πια.
 Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΟΛΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ!

Μια αντιστροφή του γήινου μαγνητικού πεδίου θα μπορούσε να συμβεί πιο σύντομα από όσο νομίζαμε μέχρι τώρα, σύμφωνα με ολλανδούς επιστήμονες που αναφέρουν ότι το μαγνητικό πεδίο του πλανήτη γίνεται βαθμιαία λιγότερο σταθερό.
Δεδομένα

Υπάρχουν ήδη στοιχεία για να αποδειχτεί ότι το πεδίο έχει αποδυναμωθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων - μερικά αρχαιολογικά υπολείμματα προτείνουν ότι το πεδίο ήταν πολύ ισχυρότερο στην εποχή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, περίπου 2.000 χρόνια πριν. Παλαιότερες μελέτες έχουν δείξει ότι η ένταση του μαγνητικού πεδίου της Γης έχει μειωθεί κατά 10% στη διάρκεια των τελευταίων 150 ετών.
Για περισσότερο από 100 έτη, οι επιστήμονες έχουν παρατηρήσει ότι η ισχύς του γήινου μαγνητικού πεδίου έχει μειωθεί, αλλά έχουν διαφωνήσει για τις ερμηνείες. Μερικοί είπαν ότι ήταν ένας πρόδρομος της αντιστροφής, ενώ άλλοι υποστήριξαν ότι αυτό δείχνει μόνο κάποια προσωρινή μεταβολή στην ισχύ του πεδίου.
Συστηματικά δεδομένα του γεωμαγνητικού πεδίου υπάρχουν μόνο για τα μέσα του δέκατου ένατου αιώνα, όταν ο φυσικός Γκάους επινόησε μια μέθοδο για να το μετρήσει. Αυτές οι μετρήσεις δείχνουν ότι από τότε η δύναμη του πεδίου μειώνεται βαθμιαία, περίπου 0,05% ανά έτος.
Ο Gauthier Hulot του Γεωφυσικού Ιδρύματος του Παρισιού έχει ανακαλύψει ότι το γήινο μαγνητικό πεδίο φαίνεται να εξαφανίζεται πιο ανησυχητικά κοντά στους πόλους, ένα σαφές σημάδι ότι πλησιάζει μια αναστροφή.

Χρησιμοποιώντας δορυφορικές μετρήσεις για τις μεταβολές του μαγνητικού πεδίου κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 20 ετών, ο Hulot σχεδίασε τα ρεύματα του λειωμένου σιδήρου, που παράγουν το γήινο μαγνητισμό βαθιά κάτω στη Γη και επισήμανε τεράστιες σπείρες κοντά στους πόλους.

Ο Hulot θεωρεί ότι αυτές οι δίνες περιστρέφονται σε μια κατεύθυνση που ενισχύει ένα αντίστροφο μαγνητικό πεδίο, και καθώς αυξάνονται και πολλαπλασιάζονται αυτοί οι στρόβιλοι θα αποδυναμώσουν το κυρίαρχο πεδίο: τα πρώτα βήματα προς μια νέα πολικότητα, όπως αναφέρει.

Οι μαγνητικοί πόλοι δεν μένουν σταθεροί σε ένα σημείο αλλά περιπλανιούνται γύρω από την γειτονιά των γεωγραφικών πόλων όλη την ώρα - ο βόρειος μαγνητικός πόλος βρίσκεται αυτήν την περίοδο στην καναδική Αρκτική. Εντούτοις, σε σχετικά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλη την ιστορία των 4,5 δισεκατομμυρίων ετών του πλανήτη, οι μαγνητικοί πόλοι έχουν αντιστραφεί εντελώς. Μερικές χιλιάδες χρόνια πριν από μια αντιστροφή, το μαγνητικό πεδίο αρχίζει βαθμιαία να γίνεται πιο ασθενές, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα στους κατοίκους του πλανήτη.

Τα τρέχοντα αρχεία μετρήσεων προτείνουν ότι η επόμενη αντιστροφή έχει ήδη αργήσει λέει. "Κατά μέσον όρο, υπάρχει μια αντιστροφή σε κάθε 400.000 χρόνια περίπου, αλλά αυτό μεταβάλλεται αρκετά." Το γεωλογικό αρχείο προτείνει ότι η τελευταία αντιστροφή έγινε περίπου πριν 800.000 χρόνια. Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι αυτή η νέα εξασθένιση σχετίζεται με μια νέα αναμενόμενη αντιστροφή του μαγνητικού πεδίου, η οποία ίσως να προκληθεί από κάποια γιγαντιαία μαγνητική ανωμαλία που εντοπίζεται ήδη στον Νότιο Ατλαντικό.

Εκτιμήσεις για Πιθανές Επιπτώσεις

"Το γήινο μαγνητικό πεδίο είναι σημαντικό για την προστασία της ατμόσφαιρας, και σε μας, από την καταστροφή που προκαλείται από τον ηλιακό άνεμο," εξηγεί ο Biggin." Χρησιμοποιείται, επίσης, από μας και άλλα είδη (κυρίως τα μεταναστευτικά πουλιά) για τη ναυσιπλοΐα". Μια αύξηση στον ηλιακό άνεμο θα αναστάτωνε τα ηλεκτρικά δίκτυα και τις επικοινωνίες.

Ακριβώς το τι θα συμβεί όταν θα εξαφανιστεί το γήινο μαγνητικό πεδίο πριν από την επανεμφάνισή του σε έναν αντίστροφο προσανατολισμό είναι επίσης δύσκολο να αξιολογηθεί. Οι πυξίδες θα έδειχναν προς τον λανθασμένο πόλο - μια δευτερεύουσα όμως δυσχέρεια. Το πιο σημαντικό, οι χαμηλής τροχιάς δορυφόροι θα εκτεθούν στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και θα καταστραφούν.

Επιπλέον, πολλά είδη ζώων και πουλιών που μεταναστεύουν - από τα χελιδόνια έως τις άγριες μέλισσες - που στηρίζονται στις έμφυτες δυνατότητες τους να ακολουθούν το γήινο μαγνητικό πεδίο, δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τη μοίρα τους.

Όσον αφορά στους ανθρώπους, ο μεγαλύτερος κίνδυνος θα προερχόταν από τις έντονες εκρήξεις της ηλιακής ακτινοβολίας. Κανονικά αυτές αντιμετωπίζονται από το μαγνητικό πεδίο του πλανήτη μας στο διάστημα. Εντούτοις, εάν εξαφανιστεί, θύελλες σωματιδίων θα αρχίσουν να βομβαρδίζουν την ατμόσφαιρα.

"Αυτά τα ηλιακά σωματίδια μπορεί να έχουν βαθιές επιδράσεις", είπε ο Δρ Paul Murdin, του Ιδρύματος της Αστρονομίας στο Κέιμπριτζ. "Στον Άρη, όταν το μαγνητικό πεδίο του απέτυχε να γίνει μόνιμο, πριν δισεκατομμύρια έτη, οδήγησε στην διάλυση της ατμόσφαιρας του. Στη Γη, η έλλειψή του θα θερμάνει την ανώτερη ατμόσφαιρα με τεράστια, απρόβλεπτα αποτελέσματα πάνω στο κλίμα."

Το πόσο θα διαρκέσει μια αντιστροφή είναι ένα θέμα επιστημονικής διαμάχης. Τα αρχεία των προηγούμενων γεγονότων, που ενσωματώνονται στα μεταλλεύματα σιδήρου σε πανάρχαια στρώματα λάβας, εμφανίζουν ότι μερικές μπορούν να διαρκέσουν για χιλιάδες έτη - και εν τω μεταξύ ο πλανήτης μας θα έχει γίνει φούρνος από την ηλιακή ακτινοβολία. Αφ' ετέρου, άλλοι ερευνητές λένε ότι μερικές αναστροφές μπορούν να διαρκέσουν μόνο μερικές εβδομάδες.
Μερικές Εικασίες

Πιθανόν το λιώσιμο των πάγων (λόγω θερμοκηπίου) να παρατείνει το χρόνο της αντιστροφής των πόλων.
Όσες φορές δόθηκαν ημερομηνίες για το φαινόμενο ή συνδέθηκε το φαινόμενο με μεταφυσικές θεωρίες καταστροφής του κόσμου δεν έγινε τίποτα διότι φαίνεται ότι ο θεός μας προστατεύει πολύ καλά ή έδωσε παράταση.
Αφού το περιμένουν όλοι να συμβεί και ξέρουμε ότι θα συμβεί το φαινόμενο της αντιστροφής των πόλων, το ερώτημα είναι αν θα επιβιώσει ο άνθρωπος και πως; Διάφορα σενάρια υπάρχουν. Οι εικασίες είναι:

να επιζήσουν άνθρωποι σε βουνά, λόγω διαταραχών/σεισμών και τσουνάμι, να εμφανιστούν εξωγήινοι από το πουθενά και να μας πάρουν στο διάστημα πριν το φαινόμενο μέχρι να καταλαγιάσει η κατάσταση, να δούμε θεϊκή παρουσία (Β' παρουσία)

να γίνουν όλα σε μια στιγμή χωρίς να καταλάβουμε τίποτα να αρχίσει η γη να κινείται με μεγάλη κινητική ενέργεια που ίσως απελευθερωθεί με την αντιστροφή και να γίνει πολύ μεγάλη ζημιά...

Αλλαγή πολικότητας της Γης

Η πολικότητα της Γης, δεν ήταν πάντα έτσι όπως την γνωρίζουμε σήμερα. Στην πάροδο του χρόνου, έχουν καταγραφεί μεγάλες αλλαγές της κατεύθυνσης του μαγνητικού πεδίου που περιβάλλει την Γη. Μερικές φορές τόσο μεγάλες όσο η πλήρης αντιστροφή της πολικότητας. Η τελευταία πλήρη αντιστροφή, πιστεύεται ότι έγινε πριν 780.000 χρόνια.

Η αλλαγή στην πολικότητα της Γης, είναι από τις δημοφιλέστερες θεωρίες
για την καταστροφή της ανθρωπότητας.

Τα τελευταία 100 μόνο χρόνια, η ένταση του μαγνητικού πεδίου της Γης, έχει μειωθεί περίπου κατά 5%. Το να μειωθεί το μαγνητικό πεδίο της Γης, θα είναι ένα καταστροφικό γεγονός, καθώς χωρίς αυτό θα είμαστε ευάλωτοι στις ηλιακές καταιγίδες (σωματίδια από τον ήλιο). Αυτές οι ηλιακές καταιγίδες, θα καταστρέψουν σιγά - σιγά το στρώμα του όζοντος αφήνοντας ευάλωτους τους ζωντανούς οργανισμούς στις καρκινογόνες ακτίνες του ήλιου.
 Η αλλαγή στην κλήση του άξονα της Γης, θα αλλάξει το μαγνητικό πεδίο, με καταστροφικές συνέπειες για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς.

Εκτός των ηλιακών καταιγίδων, θα υπάρχει και το πρόβλημα της απώλειας του προσανατολισμού στα περισσότερα είδη. Το αποτέλεσμα, θα είναι να μην μπορούν να αναπαραχθούν και να επιζήσουν, επηρεάζοντας καταστροφικά την τροφική αλυσίδα, και κατ επέκταση το σύνολο των ζωντανών οργανισμών επάνω στην Γη.

 (Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό JUPITER, τον Ιούλιο του 2008)
Η γαλαξιακή ευθυγράμμιση, η αντιστροφή των πόλων της Γης και το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε σύμφωνα με τις προβλέψεις των Μάγια: Eνα σενάριο μεταξύ μύθου και μεταφυσικής, υστερίας και επιστήμης που ίσως επαληθευτεί το έτος-ορόσημο 2012.
Μην πιστεύετε ό, τι η κύρια ροή πολυμέσων σας λέει, έστω και αν είναι αλήθεια, το μεγαλύτερο μέρος τους είναι να σας απομακρύνει από την αλήθεια

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ο κόσμος μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται

Ποια είναι λοιπόν η αλήθεια; Αυτό είναι το ένα ερώτημα που όλοι πρέπει να καταλάβουμε μόνοι μας.
Κάντε την δική σας έρευνα για να βρείτε την αλήθεια και να κατακτήσετε την γνώση που χρειάζεται για να ελευθερωθεί ο νους σας από τον συμβατικό τρόπο σκέψης που μας έχουν διδάξει. 


filostratos
ΠΗΓΗ
revealedtheninthwave

Η Γη εκτός ελέγχου! ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ... ~ Κατοχικά Νέα

Follow Me on Pinterest