Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Τέλος από Ιούλιο στον βασικό μισθό!


Τέλος από Ιούλιο στον βασικό μισθό!

Το πλήρες ξήλωμα του θεσμού της συλλογικής διαπραγμάτευσης μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων για τον καθορισμό του βασικού μισθού είναι υποχρεωμένη από το δεύτερο μνημόνιο να υλοποιήσει τον Ιούλιο η κυβέρνηση που θα αναλάβει την τύχη της χώρας μετά τις....





εκλογές. Ετσι θα ανοίξει ο δρόμος για ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα.

Τις δεσμεύσεις που έχουν ήδη αναληφθεί για το θέμα των μισθών υπενθυμίζει στην τελευταία του ανακοίνωση για την ανάπτυξη στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο. Οπως σημειώνεται στο σχετικό ανακοινωθέν της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μέχρι το τέλος Ιουλίου τοτυ 2012 «θα πρέπει να οριστεί το χρονοδιάγραμμα για την αναμόρφωση του συστήματος συλλογικής διαπραγμάτευσης για τον καθορισμό των μισθών, κατόπιν διαβούλευσης με τους κοινωνικούς εταίρους». 

Πίσω από αυτή την αρκετά ασαφή διατύπωση κρύβεται μια πολύ σαφέστερη δέσμευση που έχει αναλάβει η κυβέρνηση, προσυπογράφοντας το δεύτερο μνημόνιο, για το νέο δάνειο των 130 δισ. ευρώ και το «κούρεμα» του χρέους. Οπως αναφέρει το κείμενο του μνημονίου, στο κεφάλαιο με θέμα «Μεταρρυθμίσεις στο σύστημα καθορισμού των μισθών»:

- «Η κυβέρνηση θα εργαστεί μαζί με τους κοινωνικούς εταίρους για τη μεταρρύθμιση του συστήματος καθορισμού των μισθών σε εθνικό επίπεδο.

- Εως το τέλος Ιούλιου του 2012 θα καταρτιστεί ένα χρονοδιάγραμμα για την αναθεώρηση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. 

- Η πρόταση θα στοχεύει στην αντικατάσταση του ύψους των μισθών που ορίζονται στην Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με ελάχιστο ύψος μισθού, νομοθετημένο από την κυβέρνηση, σε διαβούλευση με τους κοινωνικούς εταίρους».

Οι δεσμεύσεις αυτές, όπως τονίζουν νομικοί με εξειδίκευση στο Εργατικό Δίκαιο, οδηγούν σε πλήρη αλλαγή σκηνικού στις εργασιακές σχέσεις, καθώς:

1. Οδηγούν σε κατάργηση του ιδιαίτερα σημαντικού θεσμού της συλλογικής διαπραγμάτευσης μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων για τη διαμόρφωση του βασικού μισθού, ο οποίος αποτελεί τη βάση της πυραμίδας των αμοιβών για τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα. Επιπλέον ο βασικός μισθός καθορίζει το ύψος του επιδόματος ανεργίας, αλλά και αρκετών ακόμη επιδομάτων που καταβάλλει ο ΟΑΕΔ.

2. Πρόκειται για ένα θεσμό που ήδη έχει «λαβωθεί» από κυβέρνηση και τρόικα, με την πρόσφατη νομοθετική παρέμβαση για τη μείωση του βασικού μισθού κατά 22%, αλλά με τις νέες παρεμβάσεις που αναμένονται από τον Ιούλιο θα δεχτεί τη χαριστική βολή.

3. Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση αλλά και η τρόικα, η οποία έχει πλέον καθοριστικό ρόλο στη λήψη όλων των σοβαρών αποφάσεων για την οικονομία, θα μπορούν να συμπιέζουν τον βασικό μισθό, σύμφωνα με τους δικούς τους υπολογισμούς για τις ανάγκες της πραγματικής οικονομίας, ενώ ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων θα είναι μόνο συμβουλευτικός.

ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΡΟΖΟ!

Πρόθεση της τρόικας είναι μέσα από τις μεταρρυθμίσεις αυτές να οδηγήσει σε δραστική μείωση των μισθών, καθώς εκτιμά ότι η συμπίεση του εργατικού κόστους είναι απολύτως απαραίτητη για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας. Ο κ. Μπαρόζο ζήτησε στην προχθεσινή του ανακοίνωση για την Ελλάδα να μειωθεί κατά 15% επιπλέον το κόστος εργασίας, υποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο και την κατεύθυνση στην οποία θα πρέπει να οδηγήσει η αναμόρφωση του θεσμού της συλλογικής διαπραγμάτευσης: μια νέα, πολύ σημαντική μείωση και στον βασικό μισθό θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη για τη διετία 2013-2014.

Οι δεσμεύσεις για κατάργηση της συλλογικής διαπραγμάτευσης και οι υποδείξεις Μπαρόζο προκαλούν αντιδράσεις ακόμη και από τις εργοδοτικές οργανώσεις. Σε χθεσινή της ανακοίνωση η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου αντιδρά στις παρεμβάσεις κυβέρνησης και τρόικας τονίζοντας ότι η αναμόρφωση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας «αφορά μόνο τα εμπλεκόμενα μέρη και η οποιαδήποτε παρότρυνση από παράγοντες οι οποίοι δεν έχουν κανένα λόγο στις συλλογικές διαπραγματεύσεις θεωρείται πρόκληση για την κοινωνική ειρήνη της χώρας».

Η τελευταία δημοσκόπηση της MRB για το Real.gr πριν από τις εκλογές


Real Επικαιρότητα
Η τελευταία δημοσκόπηση της MRB για το Real.gr πριν από τις εκλογές


Tουλάχιστον 8 κόμματα θα μετέχουν στην νέα βουλή ενώ ακόμη τρία «παλεύουν» για την είσοδο τους 16 ημέρες πριν από τις εκλογές της 6ης Μαΐου.

Ακούστε τι είπε ο Διευθ. Σύμβουλος της MRB Δημήτρης Μαύρος στον Νίκο Χατζηνικολάου 
Σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση της MRB που βλέπει το φως της δημοσιότητας, καθώς από αύριο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση τους, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ συγκεντρώνουν ιδιαιτέρως χαμηλά ποσοστά φτάνοντας συνολικά το 32,6%.

Τα κόμματα της Αριστεράς εμφανίζονται ενισχυμένα και ιδιαιτέρως ο ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκεται στην τρίτη θέση. Σε άνοδο οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ενώ σε μία ακόμα μέτρηση η «Χρυσή Αυγή» δείχνει ότι θα μπει στο κοινοβούλιο. Μάχη δίνουν δύο κόμματα ο ΛΑΟΣ και η Δημοκρατική Συμμαχία αν και στο όριο βρίσκονται και οι Οικολόγοι Πράσινοι.

Σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση της MRB κερδισμένος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που ενίσχυσε τα ποσοστά του κατά 1,7% και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες οι οποίοι ανέβηκαν μία ποσοστιαία μονάδα.


(κάντε κλικ στις φωτο για μεγαλύτερο μέγεθος)

Με την αναγωγή στους αναποφάσιστους ο πολυκερματισμός μεγαλώνει ακόμα περισσότερο καθώς τα κόμματα που μπαίνουν στην βουλή από 8 αυξάνονται και γίνονται 10.




Απογοητευτικά είναι τα ποσοστά των συσπειρώσεων τόσο για το ΠΑΣΟΚ όσο και για την ΝΔ. Η συσπείρωση των «πράσινων» ψηφοφόρων φτάνει το 33,5% ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον Ευάγγελο Βενιζέλο είναι ο ΣΥΡΙΖΑ καθώς το 12,8% πηγαίνει στο κόμμα του Α. Τσίπρα. Το εντυπωσιακό είναι ότι το 3,6% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ επιλέγουν την Χρυσή Αυγή.




Στο 58,4% φτάνει η συσπείρωση για την ΝΔ. Το μεγάλο πρόβλημα για τον Αντώνη Σαμαρά ακούει στο όνομα Πάνος Καμμένος καθώς χάνει το 14,5% των «γαλάζιων» ψηφοφόρων.




Στην καταλληλότητα για την Πρωθυπουργία ο Αντώνης Σαμαράς διατηρεί ελαφρύ προβάδισμα έναντι του Ευάγγελου Βενιζέλου. Ωστόσο βγαίνει πρώτος ο «κανένας» καθώς συγκεντρώνει 54,4% .




Το 55% των ερωτηθέντων δηλώνει πως ανησυχεί με τα αποτελέσματα των μετρήσεων που δείχνουν να μην υπάρχει αυτοδύναμη κυβέρνηση, σε αντίθεση με το 45% οι υποστηρίζουν κυβερνήσεις συνεργασίας.




Στις δημοτικότητες των πολιτικών αρχηγών, πρώτος έρχεται ο Φώτης Κουβέλης με 29,5% και ακολουθούν ο Αλέξης Τσίπρας 27,9% και ο Πάνος Καμμένος 24,4% 
Real.gr - Επικαιρότητα - Η τελευταία δημοσκόπηση της MRB για το Real.gr πριν από τις εκλογές ΠΗΓΗ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Άρχισε να ηχεί η 6η Σάλπιγγα της αποκάλυψης

Άρχισε να ηχεί η 6η Σάλπιγγα της αποκάλυψης
"ΚΑΙ Ο ΕΚΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΣΑΛΠΙΣΕ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΜΙΑΝ ΦΩΝΗΝ ΕΚ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΕΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΤΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΚΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΟΣΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΛΥΣΟΝ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΔΕΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΝ ΠΟΤΑΜΟΝ ΕΥΦΡΑΤΗΝ"

H κλιμακούμενη ένταση στη Μεσοποταμία(απειλές του Ιράν και η έκρυθμη κατάσταση στη Συρία που προφανώς ετοιμάζεται Νατοϊκή επέμβαση) μας θυμίζει έντονα αυτό το χωρίο της Αποκάλυψης... Οι συνθήκες δυστυχώς δεν υποβοηθούν καθώς κάθε οικονομικής κρίσης έπεται ένας Παγκόσμιος Πόλεμος...Το θέμα είναι ότι το Ιράν το υπερασπίζονται με πάθος Ρωσία και Κίνα...Όπως και τη Συρία θα τη στηρίξει σίγουρα η Ρωσία-η οποία μη ξεχνάμε έχει ένα αεροπλανοφόρο στη Μεσόγειο.

"ΚΑΙ ΕΛΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΑΓΓΕΛΟΙ ΟΙ ΗΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑΝ ΚΑΙ...
ΗΜΕΡΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΥΤΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΘΑΝΑΤΩΣΩΣΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΠΠΙΚΟΥ ΗΤΟ ΔΥΟ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΜΥΡΙΑΔΩΝ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ ΕΙΔΟΝ ΤΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΕΝ ΤΗ ΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΕΠ ΑΥΤΩΝ ΟΤΙ ΕΙΧΟΝ ΘΩΡΑΚΑΣ ΠΥΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΥΑΚΙΝΘΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΙΩΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙ ΤΩΝ ΙΠΠΩΝ ΗΣΑΝ ΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙ ΛΕΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΟΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΞΗΡΧΕΤΟ ΠΥΡ ΚΑΙ ΚΑΠΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΝ."

 Οι Αμερικάνοι στέλνουν στη περιοχή τρία αεροπλανοφόρα...Όπως είχε δηλώσει αξιωματούχος του Πενταγώνου,τα τρία αεροπλανοφόρα σημαίνουν πόλεμο...Ο οποίος όπως δυστυχώς δείχνουν τα πράγματα αν ξεκινήσει θα γενικευτεί...

 "ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΘΑΝΑΤΩΘΗΣΑΝ ΤΟ ΤΡΙΤΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΟΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΙ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΑΥΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΙ ΟΥΡΑΙ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑΙ ΜΕ ΟΦΕΙΣ ΕΧΟΥΣΑΙ ΚΕΦΑΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑΣ ΒΛΑΠΤΟΥΣΙ..."

Η Αποκάλυψη συνεχίζοντας ομιλεί για τον πλέον πολύνεκρο πόλεμο στην Ιστορία της Ανθρωπότητας...Υπάρχουν πολλές προφητείες που ερμηνεύουν αυτό το χώριο και το επεξηγούν... Εμείς είμαστε οι πλέον αναρμόδιοι να το κάνουμε...Το παραθέτουμε απλά ως έχει, με κάποιες σκέψεις μας... 

Ένα τρελό-τρελό γκάλοπ….

Και  επειδή απο  αύριο οριστικά απαγορεύονται τα γκάλοπ ,σήμερα σας παραδίδουμε ένα που κάναμε στα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ  τις δυο τελευταίες  εβδομάδες .Προσωπικά πιστεύω πως αν αυτό το αποτέλεσμα είναι  αντιπροσωπευτικό του εκλογικού σώματος ,θα μιλάμε για την πλέον ανατρεπτική εκλογική Κυριακή. Κοντός ψαλμός αλληλούια όπως λένε κάποιοι όποτε εν αναμονή των εκλογών και τα αποτελέσματα…..

Τι θα ψήφιζες αν είχαμε αύριο εκλογές ?l
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Total Votes: 220

Η τεχνολογία πρόγνωσης εγκλημάτων έρχεται. Τα δικαιώματα φεύγουν


Η τεχνολογία πρόγνωσης εγκλημάτων έρχεται. Τα δικαιώματα φεύγουν

Καταραμένοι αλγόριθμοι! Κάμερες θα μάς παρακολουθούν συνέχεια και αλγόριθμοι θα αποφασίζουν αν είμαστε εγκληματίες. Δεν μπορούν να βρουν ένα αλγόριθμο να προβλέπει το τζόκερ ή το Στοίχημα;
Αλλά τι λέμε, για το τελευταίο έχουμε τον Αχιλλέα Μπέο!

Διαβάσαμε στο ΕΘΝΟΣ ένα ρεπορτάζ του περιοδικού Atlantic ότι το Minority Report και το Person of Interest είναι πολύ κοντά στο να γίνουν πραγματικότητα και οι μηχανές θα μας παρακολουθούν και θα αποφασίζουν αν είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια «εγκληματική πράξη» πριν ακόμη την εκτελέσουμε.
Ξεχάστε την «ελευθερία της βούλησης» της σκέψης, και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ίδρωσες και έχεις ταχυπαλμία; Είσαι εγκληματίας.

Το υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ εξελίσει εδώ και καιρό το FAST, που σημαίνει Future Attribute Screening Technology ή ελληνιστί Τεχνολογία Παρακολούθησης Μελλοντικών Χαρακτηριστικών.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα λογισμικό που αξιοποιώντας το υλικό από κάμερες και άλλους αισθητήρες συνεκτιμά στοιχεία τη φυσικής κατάστασης και της συμπεριφοράς ενός ατόμου, όπως η ταχυπαλμία, η κίνηση των ματιών, η σωματική θερμοκρασία, τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά του προσώπου και οι κινήσεις του σώματος. Μέσω συγκεκριμένων αλγορίθμων υποτίθεται ότι προσδιορίζει την στατιστική πιθανότητα το άτομο υπό εξέταση να έχει κακές προθέσεις και είναι πολύ πιθανό να το δείτε σε ένα αεροδρόμιο της περιοχής σας, όπως γράφει ο συντάκτης.

Αν σκεφτεί κανείς ότι σύμφωνα με άλλο άρθρο στο Nature τα αρχικά ποσοστά «επιτυχίας» στην πειραματική έρευνα ήταν της τάξης του 70%, μπορεί να καταλάβει γιατί το περιοδικό «προειδοποιεί« για ένα ακόμη βήμα προς ένα απολυταρχικό καθεστώς με μανδύα δημοκρατίας... 

Μυστηριώδες υπόγειες σήραγγες... κάτω από την Ευρώπη οδηγούν στο άγνωστο


Μυστηριώδες υπόγειες σήραγγες... κάτω από την Ευρώπη οδηγούν στο άγνωστο

Μυστηριώδες υπόγειες σήραγγες, όπως εξακριβώθηκε πρόσφατα, κρύβονται κάτω από τα χωράφια και τα δάση της Ευρώπης. Από αυτές έχουν εξερευνηθεί μόνο ένα.... μικρό μέρος, υπολογίζεται, πως κάτω από τις Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένα ολόκληρο δίκτυο από σήραγγες και σπηλιές.
Όπως έχει διευκρινιστεί, όλες αυτές οι σήραγγες έχουν ...
τεχνητή προέλευση και είχαν δημιουργηθεί από τον άνθρωπο περίπου τον 10-13 αιώνα, όμως ο προορισμός τους βάζει τους επιστήμονες σε μεγάλα ερωτήματα. Να υπολογίσει κανείς πως τις είχαν σκάψει για επικοινωνία μεταξύ των φεουδαρχιών είναι αδύνατο, διότι οι περισσότερες από αυτές καταλήγουν σε αδιέξοδο.
Πάνω από 1000 παρόμοιες σήραγ
γες έχουν εξερευνηθεί στην Γερμανία και στην Αυστρία, και οι αρχαιολόγοι υποθέτουν, πως αυτές είναι μονάχα οι 10% των υπαρχόντων. Μερικές είναι εντελώς μικρές 20 - 25 μ., όμως υπάρχουν και μεγάλες, πάνω από 100 μ. Σε μερικά μέρη έχουν βρεθεί και πόρτες με σύρτες μέσα σ' αυτές. 
Οι ιστορικοί διερωτούνται για τον προορισμό αυτών των παράξενων υπόγειων χώρων – ίσως αυτά αποτελούσαν τα μυστικά καταφύγια από τους πολέμους και τους ληστές, αλλά μπορεί να ήταν και τα κρησφύγετα των ειδωλολατρών και των ναών τους, οι οποίοι συνέχιζαν να προσεύχονται στους αρχαίους θεούς.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ!: Μυστηριώδες υπόγειες σήραγγες... κάτω από την Ευρώπη οδηγούν στο άγνωστο ΠΗΓΗ

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!!!!!!


VPRC: Προβάδισμα ΝΔ - οκτώ κόμματα στη Βουλή

Προβάδισμα της ΝΔ και είσοδο στη βουλή οκτώ κομμάτων δείχνει δημοσκόπηση της VPRC που δημοσιεύει το περιοδικό Επίκαιρα. Στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής η ΝΔ συγκεντρώνει το 22% έναντι 14,5% του ΠΑΣΟΚ και ακολουθούν ο ΣΥΡΙΖΑ με 13%, το ΚΚΕ με 11,5 %, η ΔΗΜΑΡ με...




10%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 9%, η Χρυσή Αυγή με 5%, ο ΛΑΟΣ με 3,5%, οι Οικολόγοι Πράσινοι με 2,5%, από 1,5% έχουν η Δημοκρατική Συμμαχία, η Δράση και το Άρμα Πολιτών, ενώ 1% συγκεντρώνει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Το 3,5% των ψηφοφόρων δηλώνει πως θα ψηφίσει ένα άλλο κόμμα ενώ το 24,1% δηλώνει πως θα απέχει ή θα ψηφίσει λευκό ή άκυρο.

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Δεν είναι άνθρωποι, αυτοί που καταστρέφουν την ΓΗ ! (video)


Δεν είναι άνθρωποι, αυτοί που καταστρέφουν την ΓΗ ! (video)


Σίγουρα δεν είναι άνθρωποι αυτοί που καταστρέφουν την ΓΗ. Διαφορετικά δεν μπορεί να εξηγηθεί με την λογική, το γεγονός πως σκόπιμα με δόλο και με μεθοδικότητα καταστρέφουν τον πλανήτη που μας φιλοξενεί. Αυτή είναι μια μη-εμπορική προσπάθεια, να τονιστεί το γεγονός ότι οι παγκόσμιοι ηγέτες,οι ανεύθυνες πολυεθνικές και οι «υπνωτισμένοί» καταναλωτές, συνεισφέρουν όλοι μαζί , να καταστραφεί κάθε είδους ζωή στον πλανήτη. Αφιερωμένη σε όλους πέθαναν για τον πλανήτη ΓΗ και μονταρισμένη από τον νεαρό κινηματογραφιστή Vivek Chauhan, η παρακάτω ταινία μικρού μήκους μας αποκαλύπτει –για άλλη μια φορά- πως το ανθρώπινο είδος (!!) καταστρέφει, ότι το αγαπά και το προστατεύει, την γη. Παρακολουθείστε ένα συγκλονιστικό βίντεο με την δέουσα προσοχή, προβληματιστείτε και δράστε ανάλογα με την συνείδηση σας.

Δεκάδες πρώην υπάλληλοι της NASA, ανάμεσά τους επτά αστροναύτες της αποστολής Apollo, κατηγόρησαν την αμερικανική υπηρεσία ότι αμαυρώνει τη φήμη της με το να υποστηρίζει ότι το διοξείδιο του άνθρακα αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες της κλιματικής αλλαγής.


«Πιστεύουμε ότι οι ισχυρισμοί της NASA, πως οι ανθρωπογενείς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έχουν καταστροφικές συνέπειες για την παγκόσμια κλιματική αλλαγή, δεν είναι τεκμηριωμένες, ιδιαίτερα εάν ληφθούν υπόψη χιλιάδες χρόνια εμπειρικών δεδομένων», αναφέρουν σε επιστολή τους με παραλήπτη τον κυβερνήτη της υπηρεσίας Τσαρλς Μπόλντεν. «Ζητούμε από τη NASA να σταματήσει να περιλαμβάνει αναπόδεικτες επισημάνσεις για το ζήτημα στα δελτία Τύπου και στις ιστοσελίδες της».

Στην ιστοσελίδα «Παγκόσμιας Κλιματικής Αλλαγής» της υπηρεσίας αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «οι άνθρωποι έχουν αυξήσει τη συγκέντρωση διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κατά εν τρίτο από την έναρξη της Βιομηχανικής Επανάστασης. Αυτό αποτελεί και τη σημαντικότερη αιτία της κλιματικής αλλαγής». Σε άλλο σημείο επισημαίνεται ότι το κλίμα στη Γη μπορεί να αλλάζει, όμως «η τρέχουσα τάση υπερθέρμανσης είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί κατά το μεγαλύτερο μέρος της προκλήθηκε πιθανότατα από τον άνθρωπο και εξελίσσεται με πρωτόγνωρους ρυθμούς».

Ο επικεφαλής των επιστημόνων της υπηρεσίας Ουαλίντ Αμπνταλάτι απέρριψε τις κατηγορίες ότι οι θέσεις της NASA έχουν πολιτική χροιά. «Η NASA δεν βγάζει συμπεράσματα ούτε διατυπώνει «ισχυρισμούς» πάνω στα ευρήματα μελετών», γράφει ο Αμπνταλάτι. «Εάν οι συντάκτες της επιστολής διαφωνούν με συγκεκριμένα επιστημονικά συμπεράσματα, τα οποία δημοσιοποίησαν επιστήμονες της NASA, τους ενθαρρύνουμε να μετάσχουν στη συζήτηση μέσω της επιστημονικής βιβλιογραφίας ή του δημοσίου βήματος».

Παρότι τα κλιματικά δεδομένα της NASA αυτά καθ αυτά δεν έχουν πολιτικό τόνο, πολλοί ερευνητές και αξιωματούχοι της τάσσονται κατά καιρούς ανοιχτά υπέρ της ανάληψης δράσης για την ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής. Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο Τζέιμς Χάνσεν, επικεφαλής του Ινστιτούτου Διαστημικών Μελετών Γκόνταρντ, δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Guardian ότι “η κλιματική αλλαγή αποτελεί «μεγάλο ηθικό ζήτημα», στο ίδιο επίπεδο με τη δουλεία.”

Στους 49 πρώην υπαλλήλους της NASA, οι οποίοι υπογράφουν την επιστολή, συμπεριλαμβάνονται οι αστροναύτες της αποστολής Apollo Τζακ Σμιτ και Ουόλτερ Κάνιγχαμ, οι οποίοι ήταν ήδη γνωστό ότι αμφισβητούν την ανθρωπογενή παγκόσμια υπερθέρμανση.

«Λυπάμαι που συμβαίνει κάτι τέτοιο, όμως έχουν το δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους», δήλωσε ο Καναδός βουλευτής των Φιλελευθέρων Μαρκ Γκαρνό, ο πρώτος άνθρωπος που ταξίδεψε στο Διάστημα με την καναδική σημαία. Αναγνωρίζοντας ότι η επιστολή θα χρησιμοποιηθεί ως όπλο από την κοινότητα των αμφισβητιών, εκτίμησε ότι «θα κάνει όσους πιστεύουν στην κλιματική αλλαγή να αμφισβητήσουν την κρίση αυτών των 49 ανθρώπων».

Θεαματική έκρηξη του Ήλιου (VIDEO)

Θεαματική έκρηξη του Ήλιου (VIDEO)
 Τα μαγνητικά πεδία στο βορειοανατολικό άκρο του Ήλιου ξέσπασαν γύρω στις 17:45 UT στις 16 Απριλίου, και παράγουν μία από τις πιο οπτικές-θεαματικές εκρήξεις των τελευταίων ετών. Το Solar Dynamics της NASA Παρατηρητήριο (SDO) κατέγραψε την έκρηξη σε ακραία μήκη κύματος της υπεριώδους ακτινοβολίας.

Η έκρηξη, η οποία καταχωρήθηκε στο (M1.7) βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ των ηλιακών εκλάμψεων , δεν ήταν προς τη Γη αλλά προς το διάστημα. Αναλυτές στο Εργαστήριο Διαστημικού Καιρού Goddard έχουν αναλύσει την τροχιά του νέφους και διαπίστωσαν ότι θα χτυπήσει το STEREO-Β διαστημικό σκάφος της NASA, το διαστημικό τηλεσκόπιο Spitzer, και την περιέργεια rover καθ 'οδόν προς τον Άρη.Οι πλανήτες Αφροδίτη και Άρης θα μπορούσαν να λάβουν επίσης ένα φοβερό πλήγμα.

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από το Κέντρο ΠΑΑ, Steele, Goddard Space Flight της NASA συγκεντρώσαμε ένα video της εκδήλωσης του φαινόμενου. Δείχνει την έκρηξη να εκτυλίσσεται σε 304A, ένα μήκος κύματος που ανιχνεύει το πλάσμα με θερμοκρασία περίπου 80.000 Κ.

Η κάλυψη της έκρηξης δεν περιορίζεται σε διαστημικά τηλεσκόπια. Οι ερασιτέχνες αστρονόμοι το είδαν, επίσης.Ο Jim Lafferty στέλνει αυτή την εικόνα από το παρατηρητήριο του (Redlands, Καλιφόρνια) 
"Η χθεσινή προβολή στο ανατολικό άκρο του Ήλιου ήταν ήταν μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών "Ήταν ένα υπέροχο θέαμα στο προσοφθάλμιο και στη φωτογραφική μηχανή!"
Ευτυχώς ακίνδυνη για τη Γη

Δείτε το video:

Εξωγήινος δορυφόρος κατασκοπεύει τον πλανήτη μας;


Εξωγήινος δορυφόρος κατασκοπεύει τον πλανήτη μας;


Η ιστορία του «Μαύρου Ιππότη» όπως τον είχαν τότε ονομάσει εξακολουθεί να διχάζει διάφορους επιστήμονες, ερευνητές, και συγγραφείς στο κατά πόσο είναι αλήθεια ή ψέμα.
Η πρώτη αναφορά μας έρχεται στις 26 Νοεμβρίου του 1958 όταν Αμερικανοί, Ρώσοι,, Ιταλοί και ίσως Γάλλοι ανακάλυψαν στα ραντάρ τους έντρομοι πως ένας άγνωστης ταυτότητας δορυφόρος, μεγέθους δεκαπέντε τόνων (αόρατος στα γήινα τηλεσκόπια), περιφέρει τον πλανήτη μας, εκπέμποντας μάλιστα σήμα σε μια άγνωστη γλώσσα.
Ο μαύρος ιππότης –που ονομάστηκε έτσι λόγω της άγνοιας που υπήρξε για την ακριβή του φύση – εμφανίστηκε σε μια διαστημικά παρθένα ακόμη εποχή. Ο πρώτος Σπούτνικ είχε εκτοξευτεί ένα μόλις χρόνο πριν (4 Οκτωβρίου 1957), ενώ οι Αμερικανοί ακολούθησαν με τον Explorer 1 στις 31 Ιανουαριου 1958.

Θα φύγουμε όμως από εκείνη την εποχή και θα έρθουμε στα 1991 οπου αστρονόμοι εντόπισαν ένα εξωγήινο διαστημικό σκάφος να περιπλανιέται στο διάστημα. Κάτι τέτοιο σίγουρα ακούγετε εξωφρενικό, αλλά αυτή η άποψη δε διατυπώθηκε από φανατικούς των UFO, αλλά από τον Duncan Steel, ορθολογιστή και σκεπτικιστή επιστήμονα.

Ο Steel είναι ερευνητής αστρονόμος στο Άγγλο-Αυστραλιανό παρατηρητήριο, και πρόκειται για μια παγκοσμίου φήμης αυθεντία στον τομέα της έρευνας κομητών και αστεροειδών καθώς και των πιθανόν κινδύνων που η παρουσία τους εγκυμονεί για την γη. Λόγω των γνώσεων του σε αυτά τα θέματα συμμετείχε στην Επιτροπή Ανίχνευσης και στην Επιτροπή Αναχαίτισης που δημιουργήθηκαν από την NASA με στόχο τον εντοπισμό επικίνδυνων ουράνιων σωμάτων και την αποτροπή μιας ενδεχόμενης σύγκρουσης τους με τη γη.Όλα άρχισαν όταν στις 6 Νοεμβρίου 1991, ο αστρονόμος Jim Scotti, χρησιμοποιώντας το τηλεσκόπιο Spacewatch στο Kit Peak της Αριζόνα, ανακάλυψε ένα σώμα που κινείτο στο διάστημα.

Αρχικά όλοι πίστεψαν ότι το σώμα αυτό ήταν ένας γρήγορα κινούμενος μικρός αστεροειδής που εντοπίστηκε μόλις ένα μήνα πριν κάνει μια κοντινή διέλευση από τον πλανήτη μας. Πήρε το όνομα 1991VG. Καθώς ο αστεροειδής πλησίαζε τη Γη, αστρονόμοι που τον παρακολουθούσαν από το European Southern Observetory διαπίστωσαν ότι παρουσίαζε έντονες αλλά και γρήγορες αλλαγές στην λαμπρότητα του. Αυτό ήταν πολύ ασυνήθιστο, καθώς τέτοια συμπεριφορά δεν παρατηρείται σε αστεροειδείς. Επίσης η μελέτη και η ανάλυση της τροχιάς του έδειξε ότι και αυτή ήταν ασυνήθιστη και δεν ταίριαζε με την όλη εικόνα περί αστεροειδούς.

Το ενδιαφέρον του Steel κεντρίστηκε από την ασυνήθιστη συμπεριφορά του 1991VG και δημοσίευσε τα πρώτα αποτελέσματα των ερευνών του και τα συμπεράσματα του σε άρθρο που έφερε το τίτλο “SETA and 1991VG” στο περιοδικό The Observatory (τομ.115, 1995).

Η λαμπρότητα του μήκους εννέα περίπου μέτρων αγνώστου αντικείμενου παρουσίαζε γρήγορες και έντονες αυξομειώσεις. Το γεγονός αυτό θύμιζε κατά πολύ την εμφάνιση των τεχνητών δορυφόρων που έχουμε θέσει σε τροχιά γύρω από την Γη και των οποίων η λαμπρότητα μεταβάλλεται όταν περιστρέφονται. Με άλλα λόγια μια τέτοια συμπεριφορά θυμίζει κατά πολύ εκείνη ενός μεταλλικού αντικειμένου που περιστρέφεται γύρω από κάποιον άξονα του και του οποίου η ισχυρά ανακλαστική επιφάνεια αντανακλά με ασταθή τρόπο το φως του Ήλιου. Μια τόσο ισχυρή ανακλαστική μεταλλική επιφάνεια σε συνδυασμό με τέτοια περιστροφική κίνηση δε συναντάται σε αστεροειδείς και κομήτες, άλλα είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα τεχνητά κατασκευασμένων σωμάτων. Ακόμη και αν δεχτούμε ότι μπορεί να υπάρχει αστεροειδής που έχει τόσο ισχυρή ανακλαστική επιφάνεια, η τροχιά του συγκεκριμένου αντικειμένου συνηγορεί στην υπόθεση ότι ίσως πρόκειται όντως για τεχνητό αντικείμενο κατασκευασμένο από εξωγήινους.

Όπως παρατήρησε ο Steel η τροχιά του μοιάζει αρκετά με εκείνη της Γης και είναι ηλιοκεντρική. Και όπως δηλώνει δεν μπορεί να πρόκειται για αντικείμενο κατασκευασμένο από τον άνθρωπο , διότι απλώς μελετώντας τα στοιχεία διαπίστωσε ότι κανένα αντικείμενο κατασκευασμένο από τον άνθρωπο δεν τέθηκε και αφέθηκε σε ηλιοκεντρική τροχιά. Τα αντικείμενα που έχει στείλει ο άνθρωπος στο διάστημα είτε έχουν οδηγηθεί έξω από το Ηλιακό μας Σύστημα είτε έχουν τεθεί σε τροχιές γύρω από την ευρύτερη περιοχή της Γης ή άλλων πλανητών. Με άλλα λόγια, αν πρόκειται για τεχνητό αντικείμενο, είναι μη ανθρώπινο. Ακόμη αν όντως επρόκειτο για αστεροειδή τότε, υπολογίστηκε ότι η προγενέστερη της συνάντησης του 1991 τροχιά του θα πρέπει να τον είχε κάνει ασταθή σε κοντινές στην Γη προσεγγίσεις σε μια κλίμακα μεγέθους της τάξεως των χιλιετιών.

Αυτό σημαίνει ότι αν πρόκειται για αστεροειδή, τότε θα πρέπει να αφίχθηκε πρόσφατα στην συγκεκριμένη τροχιά, πράγμα που όπως δηλώνει ο Steel είναι εξαιρετικά απίθανο σύμφωνα με τα υπάρχοντα αστρονομικά μοντέλα. Όμως οι αναλύσεις και οι μελέτες του Steel τον οδήγησαν στην διατύπωση κάποιων ερωτημάτων που έκαναν τους συνεργάτες του κυριολεκτικά να σαστίσουν. Ένα τέτοιο ερώτημα ήταν αν το περίεργο αντικείμενο, οχ μόνο έχει εξωγήινη κατασκευή αλλά και μήπως τελικά δεν περιφέρεται τυχαία στο διάστημα, αλλά κάποιοι το οδηγούν μέσα στο διάστημα. Οδηγήθηκε σε αυτό το γεγονός διότι σύμφωνα με τις υπάρχουσες στατιστικές, μόλις ένα στα πενήντα ουράνια σώματα που περνούν τυχαία μέσα στην ακτίνα των 0,022 Αστρονομικών Μονάδων από την Γη έχουν περίγειο τόσο μικρό που να φτάνει τις 0,0031 Αστρονομικές Μονάδες (ως Αστρονομική Μονάδα ορίζεται η μέση απόσταση της Γης από τον Ήλιο). Έτσι συνδυάζοντας όλα τα υπάρχοντα δεδομένα πρότεινε ότι είναι αρκετά πιθανό ο 1991VG να είναι ένα εξωγήινο διαστημόπλοιο που εκτελεί αποστολή παρακολούθησης της Γης.

Αυτός ο πόλεμος είναι για την ψυχή σου!


Αυτός ο πόλεμος είναι για την ψυχή σου!

5
Μπορείς να ασχοληθείς με τις εκλογές ,με τα οικονομικά σκάνδαλα, με όλα όσα σε διαιρούν .Να συνεχίσεις μέσα στο ίδιο πρόβλημα να ανακατεύεις την σούπα προσπαθώντας να δώσεις λυσεις μέσα από υλικά που δημιούργησαν το πρόβλημα! Μπορείς να συνεχισεις να είσαι ο ίδιος άγνωστος προς τον εαυτό σου και να συνεχίζεις να συμπεριφέρεσαι  και να φαίνεσαι σαν να γνωρίζεις ποιος είσαι! Μπορείς να συνεχισεις να βλέπεις το δέντρο του εγωισμού σου και να αφήνεις το δάσος του συνόλου να καίγεται κάθε μέρα! Όλα λογικά θα τα κάνεις ,όλα όσα σε εκπαίδευσε ο εχθρός σου να υποστηρίζεις ! Όταν όμως στο τέλος χάσεις τα πάντα και καταλήξεις στο ότι δεν υπάρχει πάρα μόνο μια λύση θυμήσου ότι κάποιοι ξεκίνησαν ένα ταξίδι δύσκολο για σένα!! Μονο με αλλαγή πολιτισμού θα καταφέρουμε να σε βγάλουμε από τον λάκκο που κάθε μέρα εσύ συντηρείς και βαθαινεις!!!
ΣΧΕΔΙΟ ΑΧΙΛΛΕΑΣ  

H Αποστολή Viking Το 1976 Ανακάλυψε Ζωή Στον Άρη?


H Αποστολή Viking Το 1976 Ανακάλυψε Ζωή Στον Άρη?

Οι επιστήμονες πιστεύουν πως βρήκαν αποδείξεις για ζωή στον Άρη, σε δεδομένα που συνέλλεξαν πριν 36 χρόνια. Μια νέα ανάλυση των αποτελεσμάτων από πειράματα που έγιναν το 1976 από την αποστολή Viking στον Άρη υποδηλώνει την ύπαρξη μικροβίων στο Αρειανό Χώμα.
Σε τρία πειράματα που έγιναν από τα δύο οχήματα Viking, ένα μείγμα ουσιών τροφής προστέθηκε σε Αρειανό χώμα, με την ελπίδα πως τα μικρόβια θα κατανάλωναν την τροφή και θα απελευθέρωναν CO2 και μεθάνιο.
Αλλά όταν σε ένα από τα πειράματα εμφανίστηκαν να δείχνουν θετικά αποτελέσματα παράγωντας CO2, οι επιστήμονες συμπέραναν πως η αιτία ήταν πιθανώς οξειδωτικοί παράγοντες στο χώμ, και καθώς τα άλλα αποτελέσματα απέτυχαν να βρουν οργανικά μόρια στο χώμα.
Τώρα όμως, εκείνα τα αποτελέσματα έχουν επανελεγχθεί με έμφαση στην μαθηματική πολυπλοκότητα των δεδομένων. Θα αναμένατε περισσότερη πολυπλοκότητα από δείγματα που περιέχουν βιολογική ζωή παρά απο ουδέτερα, και αυτό είναι ακριβώς αυτό που βρήκαν οι επιστήμονες.
Για να παραφράσουμε μια παλιά παροιμία , αν μοιάζει με μικρόβιο και ενεργεί σαν μικρόβιο, τότε πιθανώς είναι μικρόβιο, λέει ο Joseph D. Miller, επιστήμονας της ομάδας.
"Η παρουσία κιρκαδικού ρυθμού και υψηλού βαθμού μαθηματικής πολυπλοκότητας ή σειράς των δεδομένων μάλλον σημαίνει πως το Viking ανακάλυψε μικροβιακή ζωή στον Άρη πριν 35 χρόνια."
Ο Miller τονίζει πως η νέα ανάλυση δεν είναι τελική απόδειξη, και καλεί για συγκεκριμένα πειράματα να γίνουν στον Άρη με στόχο την ανίχνευση ζωής. "Το καλύτερο θα ήταν να παίρναμε φωτογραφία βακτηρίων με μικροσκόπιο"
¨Αλλά η υπόθεση γίνεται πιο ισχυρή. Γνωρίσουμε πως υπάρχει υπόγειο νερό σε πάγο, και ίσως το υγρό νερό σε περιοχές να απελευθερώνει αέρια μεθανίου στην ατμόσφαιρα. Το νερό είναι απαραίτητο για την ζωή και το μεθάνιο είναι απαραίτητη υπογραφή για την βιολογία"
Πηγή: tgdaily