Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Πως έφτασε η Ελλάδα ως εδώ και πως θα ανακάμψει , 2 βίντεο που πρέπει να παρακολουθήσουν όλοι με ανοιχτά αυτιά και μάτια

Πως έφτασε η Ελλάδα ως εδώ και πως θα ανακάμψει , 2 βίντεο που πρέπει να παρακολουθήσουν όλοι με ανοιχτά αυτιά και μάτια

Πως έφτασε η Ελλάδα ως εδώ και πως θα ανακάμψειΤα βίντεο αυτά δημιούργησε ομάδα φοιτητών οικονομικώνμέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά συνολικά μπορείτε να παρακολουθήσετε πολλές αλήθειες για το πως έφτασε η χώρα μας εδώ....
Επισυνάπτουμε τις λεπτομέρειες που αναφέρουν οι δημιουργοί των βίντεο στο youtube:"Διευκρίνηση (Εδώ φτάσαμε,να πρέπει να απολογούμαστε για να μη μας κολλήσουν ταμπέλες): Δεν είμαστε ούτε αναρχικοί,ούτε δεξιοί,ούτε κομμουνιστές...Είμαστε απλά Έλληνες πολίτες και όχι μ@@@@@... Το πρώτο βίντεο μιας σειράς που αναμένεται να καταδείξει όλη την αλήθεια για τις εξελίξεις στην Ελλάδα και στο κόσμο τη τελευταία δεκαετία...Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας κάνοντας subscribe στη σελίδα μας ή ακολουθήστε μας στη σελίδα: Ύστατη Ελπίδα
Τα βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν είναι(Όχι με σειρά): 1)Lesiem -Fundamentum 2)Requiem for a dream - Clint Mansell 3)Heavy Rain OST Ethan Mars Theme 4)Αυτά τα δέντρα - Θεοδωράκης, Ρίτσος Την Ελλάδα τη φτάσαμε εδώ όλοι μας,αλλά τις αποφάσεις μας τις κατευθύνουν άλλοι...Μας χειραγωγούν επιτηδευμένα για να φαίνονται σα δικές μας συνειδητές αποφάσεις...
Τα βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν είναι πάρα πολλά και οι ώρες επεξεργασίας πάμπολλες. Τα copyright δεν υπάρχουν γιατί στο τέλος το σκεφτήκαμε. Τα εύσημα λοιπόν από το επόμενο βίντεο και ζητάμε συγγνώμη(Όποιος θέλει πληροφορίες για τα επιμέρους βίντεο ας μας ρωτήσει). Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο χρήστηhttp://www.youtube.com/user/mykoniato που μας ενέπνευσε με τα δικά του βίντεο... 
The truth is here...Keep thinking





ΠΗΓΗ((http://periergaa.blogspot.com/2010/10/2.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/wCZS+(%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1))

Συνέντευξη Λοβέρδου στη RealNews«Νέο Γουδί αν αποτύχουμε!»


Συνέντευξη Λοβέρδου στη RealNews
«Νέο Γουδί αν αποτύχουμε!»

«Αν το ΠΑΣΟΚ δεν τα καταφέρει πάμε σε νέο Γουδί, όχι όμως στους στρατώνες αλλά στην ελληνική Βουλή», προειδοποιεί ο Ανδρέας Λοβέρδος σε συνέντευξή του στη Real Newsκαι μιλά για τις μεταρρυθμίσεις και την εξεταστική για την οικονομία, με την οποία αφήνει σαφώς να εννοηθεί πως διαφωνεί.
Ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης προειδοποιεί πως η πορεία του ΠΑΣΟΚ θα εξαρτηθεί από την πορεία της κυβέρνησης, η οποία θα κριθεί τους επόμενους μήνες από την κίνηση της οικονομίας.
«Αν δεν τα καταφέρουμε, τότε -όπως έχω πει από το 2008- πάμε για νέα ιδρυτική πράξη της Ελληνικής Δημοκρατίας. Πάμε για νέο Γουδί, όχι όμως στους στρατώνες αλλά στην ελληνική Βουλή», λέει χαρακτηριστικά και προσθέτει πως τα περί πρόωρων εκλογών είναι «ξερή μικροπολιτική».
Παράλληλα, ο κ. Λοβέρδος στέλνει μήνυμα στους συναδέλφους του, λέγοντας: «Από εδώ και μπρος δεν είναι σωστό να πληρώνουν οι πολίτες για όσα ως κυβέρνηση δεν επιτυγχάνουμε. Ολοκλήρωση των διαρθρωτικών αλλαγών, ολοκλήρωση της μείωσης της δημόσιας σπατάλης και ανάπτυξη είναι οι σημερινές ανάγκες στις οποίες η κυβέρνηση πρέπει να ανταποκριθεί».
Σε ερώτηση για το αν συμφωνεί με την εξεταστική για την οικονομία, παραπέμπει σε δηλώσεις που έχει κάνει στο παρελθόν και επισημαίνει πως θα τοποθετηθεί στη Βουλή όταν το σχετικό αίτημα έλθει προς συζήτηση.
Σε ό,τι αφορά τα θέματα του υπουργείου του, ο Ανδρέας Λοβέρδος προαναγγέλλει πως θααπαγορεύσει το κάπνισμα και  στο αυτοκίνητο όταν υπάρχουν παιδιά, θα προχωρήσει την ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων από τον τρέχοντα μήνα, ενώ δηλώνει αποφασισμένος να μπει τάξη στις προμήθειες στον χώρο της υγείας και να απελευθερωθεί το επάγγελμα των φαρμακοποιών.

Χένρυ Κίσινγκερ: 16 χρόνια μετά...βγαίνει σωστός

Χένρυ Κίσινγκερ: 16 χρόνια μετά...βγαίνει σωστός


Το 1997, στο περιοδικο Νέμεσις δημοσιεύτηκε μια υποτιθέμενη δήλωση που ο Κίσινγκερ έκανε το 1994 σε μια συνάντηση υψηλά ισταμένων σε ένα ξενοδοχείο της Ουάσινγκτον. Η πηγή της ήταν άρθρο της Turkish Daily News. Η διαβόητη δήλωση ήταν:
"Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθή. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθή να συμμορφωθή. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την.. νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας."

Το απόσπασμα αυτό παρότι δημοσιεύτηκε και στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και στην Αυριανή, αμφισβητήθηκε. Ο Γιάννης Μαρίνος του Οικονομικού Ταχυδρόμου επικοινώνησε με τον Κίσσινγκερ, ο οποίος έστειλε επιστολή διάψευσης (Αλίμονο τι άλλο μπορούσε να κάμει λέμε εμείς;) στο περιοδικό καθώς και στην Turkish Daily News. Η διάψευση δημοσιεύθηκε στα Πολιτικά Θέματα

Σκεφτείτε τώρα όλα αυτα με βάση την σημερινή κατάσταση.

Χτυπούν την γλώσσα: Εδώ και χρόνια έχει εισβάλει η αμερικάνικη γλώσσα στην δική μας.
ok-bye-hello κλπ.


Χτυπούν τον Ελληνισμό: Ο ρυθμός των μεταναστών αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα σε μερικές περιοχές να μιλάμε για μειονότητες Ελλήνων.


Χτυπούν την θρησκεία : Μουσουλμάνοι Βουλευτές-Δήμαρχοι


Ιστορία-Έθιμα: Αλήθεια..πόσοι στολίζουν καράβι τα Χριστούγεννα?


Τι ακριβώς συμβαίνει με τα αγάλματα του Παρθενώνα?


Για σκεφτείτε και άλλα....

Αξίζει να διαβάσετε τι λέει για το συγκεκριμένο θέμα ο π Γεώργιος Μεταλληνός

Φαίνεται, ότι ο π.Μεταλληνός έχει ακούσει και την ομιλία αυτούσια, στα αγγλικά, όπως έχει δηλώσει κι αλλού... φιλοξενούμενος στην εκπομπή του Αντώνη Ζησιμάτου

«Με Αποψη» στις 30 Ιουνίου 2003. Ο πατήρ Μεταλληνός είπε.....

«Εσπούδαζα στην Γερμανία οταν ο Kissinger έδωσε αυτήν την ομιλία. Ητανε 1974 και άκουγα την ελληνική εκπομπή του μακαρίτη Παύλου Μπακογιάννη απο το Μόναχο. Η ομιλία γινότανε στα αγγλικά που ακούγονταν στο βάθος και με ελληνική μεταγλώτισση. Μιλάω (πατήρ Μεταλληνός) αγγλικά και μπορώ να σας πώ με απόλυτη βεβαιότητα ότι ο Kissinger έκανε αυτές τις δηλώσεις γιατί τον άκουσα να τις κάνει».......

Εν τω μεταξύ, μια που μιλάμε περί συνομωσιών και συμπαιγνιών, είναι γεγονός, ότι ο π.Μεταλληνός -και να το μάθουν ορισμένοι αυτό- έχει πει, ότι ο ΊΔΙΟΣ το 1974 άκουσε από τον Παύλο Μπακογιάννη στο ραδιόφωνο -όταν ήταν στην Γερμανία- , ότι ο Κίσσινγκερ είπε τον γνωστό αυτό λόγο. Ιδού τι δήλωσε πρόσφατα σε κάποια (εθνικιστική) εφημερίδα που του ζήτησε συνέντευξη:

Από το 1974 έχω ακούσει την φράση του Κίσσινγκερ!

Λένε πολλοί ότι η περιφημη φράση του Χένρυ Κίσσινγκερ για την ανάγκη να πληγεί ο Ελληνισμός στις πολιτιστικές του ρίζες είναι εφεύρημα των Ελλήνων Εθνικιστών, ότι ουδέποτε ελέχθη, ότι ο ίδιος ο Κίσσινγκερ την έχει διαψεύσει και άλλα τέτοια. Εσείς τι πιστεύετε;

Στις αρχές Σεπτεμβρίου 1974, λίγους μήνες μετά την Μεταπολίτευση, ήμουν στην Γερμανία και όπως κάθε βράδυ 8.20 με 9 μ.μ. άκουγα το ραδιοφωνικό πρόγραμμα του Μονάχου για τους Έλληνες. Το πρόγραμμα αυτό (που δεν είχε καμμία σχέση με την Ντόϋτσε Βέλλε) το διήυθυνε ο μακαρίτης Παύλος Μπακογιάννης. Ακουσα λοιπόν, ότι "χθες ο κ. Κίσσινγκερ στο Εμποροβιομηχανικό επιμελητήριο της Νέας Υόρκης είπε αυτά κι αυτά"!

Από το 1974 στο Μόναχο έχω ακούσει την φράση του Κίσσινγκερ, που κάποιοι σήμερα αμφισβητούν.

Κι ήσαν ακριβώς οι λέξεις που περιλαμβάνονται στην πασίγνωστη σήμερα ως φράση του Κισσινγκερ;

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να μαγνητοφωνήσω εκείνη την είδηση. Την ακούσαμε, όμως, μαζί με την παπαδιά μου, δεν ήμουν μόνος για να πει κανείς ότι είχα παραισθήσεις. Τρίβαμε τα αυτιά μας και λέγαμε: Είναι δυνατόν να μιλούν έτσι απροκάλυπτα για την Ελλάδα και την πορεία της; Όταν επροπηλακίσθη ο καθηγητής ο Χρήστος ο Γιανναράς, διότι τόλμησε να το γράψει στην "Καθημερινή", θυμήθηκα τι είχα ακούσει τον Σεπτέμβριο του 1974 στο Μόναχο από τον Παύλο τον Μπακογιάννη…
πηγη((http://helleniclegion.blogspot.com/2010/10/16.html))

Η Λιάνα εφ όλης της ύλης((ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,,ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ??))



Μαθετε περισσοτερα

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΙΚΑ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ

ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΙΚΑ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ

 

Από πλευράς αρχαιολογικών αλλά και ανεξήγητων για την ώρα ευρημάτων, πολύ μεγάλο ενδιαφέρουν παρουσιάζουν οι χιλιάδες πέτρες που βρεθήκαν κοντά στη πόλη Ica του Περού. Πρόκειται για πέτρες διαφόρων μεγεθών, πάνω στις οποίες αρχαίοι καλλιτέχνες ζωγράφισαν η χάραξαν πριν από χιλιάδες χρόνια τα πιο παράδοξα πράγματα όπως εγχειρήσεις ανοικτής καρδιάς, εγκέφαλου, τηλεσκόπια, ιπτάμενα οχήματα, εξημερωμένους δεινοσαύρους με σέλες, κτλ. Η ραδιοχρονολόγηση έδηξε ότι πράγματι τα σχεδία αυτά πάνω στις πέτρες είναι χιλιάδων ετών. Εκείνος που ανέδειξε το θέμα των εγχαράκτων πετρών είναι, Δρ. Ζαβιερ Καμπρεα Νταρκεα, χειρούργος και καθηγητής στο πανεπιστήμιο της πόλης ικα του Περού.


Αυτός συνήθιζε να κάνει πολλές αγαθοεργίες στους ντόπιους χωρικούς από το 1966, οι όποιοι άρχιζαν να του πηγαίνουν σαν δώρο, επειδή δεν είχαν χρήματα, πέτρες από την κοίτη του πόταμου που είχαν επάνω χαραγμένες ποικίλες παραστάσεις από αυτό που αποτελούσε στιγμιότυπα από μια καθημερινότητα που κάποιοι δεν ήθελαν να χαθεί και την αποτύπωσαν πάνω σε πέτρες. 

Περιγράφουν μια άλλη ανθρωπότητα που έζησε προφανώς σε αυτόν τον πλανήτη πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πριν. Ο ανήσυχος ερευνητής περουβιανός γιατρός Καμπρεα είχε τη φανταστική συλλογή του σε ένα μικρό ιδιωτικής πρωτοβουλίας μουσείο, στο σπίτι του
 Plaza de Armas στην πόλη Ιca. 

Ένδεκα χιλιάδες πέτρες που χαράχτηκαν και δείχνουν μια προηγμένη γνώση στην ιατρική, τη ζωολογία, τη βιολογία, το νόμο, τη γεωγραφία, τη θρησκεία, την αστρονομία και την αστροναυτική, απαριθμούν τη γνώση αυτή και την προώθησαν την κοινωνία. Μία ανθρωπότητα που φέρνει τριγμούς στη γνωστή ροή της ιστορίας, και γι αυτό, οι επίσημοι φορείς, αρνούνται να εξετάσουν την συλλογή αυτή. Παρά τις εκκλήσεις που έκανε ο γιατρός, ουδέποτε δέχτηκαν να μελετήσουν τα ευρήματά του και δεν ενίσχυσαν το έργο του. Να γνωματεύσουν με επεξεργασία του άνθρακα ή όποια άλλη σύγχρονη μέθοδο, ώστε να διαπιστωθεί η χρονολόγηση αυτών των ιστορικών μνημείων, που ανατρέπουν τα γνωστά έως τώρα δεδομένα της επίσημης θέσης της ιστορίας.

Για πρώτη φορά η γήινη ανθρωπότητα έρχεται αντιμέτωπη με τα εκπληκτικά στοιχεία ότι κάποιος, ήξερε τα μυστικά της χειρουργικής επέμβασης, της αστρονομίας, της διαστημικής πτήσης και πολλών άλλων πραγμάτων. Όλα αυτά και πιο πολλά ακόμα έτοιμα να ανακαλυφθούν, βρίσκονται εκεί στην περουβιανή έρημο αποκαλούμενη Ocucaje 

Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά στην Αυστραλία;

Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά στην Αυστραλία;


  

"To Αιγυπτιακό αίνιγμα της Αυστραλίας" ("the oz - egyptian enigma")
- Του Paul White (Απόσπασμα από το περιοδικό "Exposure", έκδοση 2 Νο. 6, 1996)- 
-www.esoterica.gr/-


Έπειτα από 5,000 χρόνια τα Μοναδικά Ιερογλυφικά της Αυστραλίας ακόμα περιμένουν για να αναγνωριστούν! Επειδή αυτή το μνημείο δεν ανήκει σε ιθαγενείς/αυτόχθονες της Αυστραλίας - δεν τελεί υπό την προστασία της κυβέρνησης της Αυστραλίας . Ο σημαντικός Αυστραλιανός εξερευνητής Paul White μας μεταφέρει αυτή την συναρπαστική ιστορία των Αιγυπτιακών Ιερογλυφικών τα οποία βρέθηκαν στην Νέα Νότια Ουαλία....

Τα ιερογλυφικά "διηγούνται" την ιστορία των πρώτων Αιγυπτίων εξερευνητών που επλήγησαν και παγιδεύτηκαν στην αρχαία Αυστραλία. Η ανακάλυψη επικεντρώνεται σε ένα ιδιαίτερα ασυνήθιστο σύνολο σκαλισμάτων σε βράχους, τα οποία ανακαλύφθηκαν στον Εθνικό Δρυμό της Κοιλάδας Hunter, 100 χλμ βόρεια του Sydney. Τα αινιγματικά αυτά σκαλίσματα αποτέλεσαν τμήμα των τοπικών παραδόσεων της περιοχής για περίπου έναν αιώνα, με αναφορές από ανθρώπους που τα γνωρίζουν από την αρχή του 20ου αι. Αυτήν την περιοχή επισκέφτηκαν οικογένειες των ντόπιων πληθυσμών τη δεκαετία του 1950 και έπειτα αποτέλεσε τμήμα της τοπικής μυθολογίας για μερικές δεκαετίες μέχρι που τυχαία ανακαλύφθηκε ξανά από έναν άνθρωπο που έψαχνε το χαμένο του σκύλο...
Τα ιερογλυφικά βρίσκονται πάνω στη σχισμάδα ενός βράχου, σε ένα μεγάλο σύνολο διαχωρισμένων πετρωμάτων στην πρόσοψη ενός λόφου, όπου έχει δημιουργηθεί ένα μικρό χάσμα δύο επίπεδων πέτρινων τοίχων, αντιτακτών, με απόσταση που "απομακρύνονται" κατά δύο έως τέσσερα μέτρα και επιστεγάζεται από ένα τεράστιο επίπεδο βράχο, ως μία "στέγη" στο στενό άκρο... Η σχισμή του βράχου έχει σχήμα σπηλιάς και είναι προσβάσιμη μόνο από μία βραχώδη δίοδο από το επάνω και κάτω μέρος, το οποίο εύκολα διακρίνεται από τον απλό περιπατητή. 

Καθώς κανείς βγαίνει από την βραχώδη δίοδο και ανεβαίνει προς την είσοδο της πέτρινης αψίδας έρχεται "αντιμέτωπος" με μία σειρά φθαρμένων σκαλισμάτων που προφανώς είναι αρχαία Αιγυπτιακά σύμβολα. Αυτά σίγουρα δεν αποτελούν τα συνήθη σκαλίσματα ζώων των αυτόχθονων της Αυστραλίας, αλλά κάτι ξένο για την Αυστραλιανή ενδοχώρα.... Υπάρχουν τουλάχιστον 250 ιερογλυφικά. Στο τέλος αυτού του χάσματος, προστατευόμενο από το εναπομείναν κομμάτι της πέτρινης στέγης, βρίσκεται ένα υπέροχο ανάγλυφο του αρχαίου Αιγύπτιου Θεού Άνουβι (σε μέγεθος 1/3 του φυσικού), του Κριτή των Νεκρών! Τα ιερογλυφικά είναι υπερβολικά αρχαία, στο αρχαϊκό στυλ των πρώτων δυναστειών. Αυτό το αρχαϊκό στυλ είναι ελάχιστα γνωστό και δύσκολο να ερμηνευτεί από τους περισσότερους Αιγυπτιολόγους, καθώς σχεδόν όλοι έχουν εκπαιδευθεί να ερμηνεύουν από τη Μέση Αίγυπτο και μετά. Τα κλασσικά Αιγυπτιακά λεξικά παρέχουν ερμηνεία μόνο για την Μέση Αίγυπτο, και υπάρχουν ελάχιστοι άνθρωποι που μπορούν να διαβάσουν και να μεταφράσουν τις αρχικές τεχνοτροπίες. Επειδή το παλιό στυλ περιέχει αρχικές μορφές ανάγλυφων, τα οποία συσχετίζονται με τις αρχαϊκές Φοινικικές και Σουμεριακές πηγές, κάποιος μπορεί να καταλάβει γιατί οι ακαδημαϊκοί ερευνητές που τα είδαν τόσο εύκολα τα θεώρησαν παράξενες και κακές απομιμήσεις. Ο παλιός Αιγυπτιολόγος Ray Johnson , που είχε μεταφράσει υπερβολικά αρχαία κείμενα από το Μουσείο των Αρχαιοτήτων στο Κάιρο, τελικά κατάφερε να καταγράψει και μεταφράσει τους δύο αντιτακτούς τοίχους με τους Αιγυπτιακούς χαρακτήρες......οι οποίοι προέρχονται από την Τρίτη Δυναστεία. 

Μια Τραγική Ιστορία

Οι βραχώδεις τοίχοι μαρτυρούν την τραγική ιστορία αρχαίων εξερευνητών που ναυάγησαν σε μία παράξενη και εχθρική γη και τον ξαφνικό θάνατο του βασιλικού αρχηγού τους "Εξοχότατος Dies-eb".
Ένα σετ από τρία περιγεγραμμένα ανάγλυφα μαρτυρούν το όνομα "RA-JEDEF" ως ο ανερχόμενος Βασιλιάς του Άνω και Κάτω Νείλου, και υιός του "KHUFU", που στη συνέχεια είναι υιός του Βασιλιά "SNEFERU". Αυτό το γεγονός χρονολογεί την εξερεύνηση αμέσως μετά την...
βασιλεία του Κhufu (γνωστό στα Ελληνικά ως "Χέοπας",ο διάσημος δημιουργός των Μεγάλων Πυραμίδων), περίπου δηλαδή μεταξύ του 1779 και του 2748 π.Χ. Ο Dies-eb πιθανόν να υπήρξε ένας από τους υιούς του Φαραώ Ra Djedef, που βασίλευσε μετά τον Khufu. Το κείμενο των ιερογλυφικών ήταν εμφανώς γραμμένο σύμφωνα με τις οδηγίες του καπετάνιου του πλοίου ή κάποιου παρόμοιου, με το γωνιακό ιερογλυφικό του τοίχου να αναπαριστά τον τίτλο ενός υψηλά ιστάμενου ή κληρικού. Η γραφή λέει "μιλώντας εκ μέρους της αυτού εξοχότης, του Πρίγκηπα, από αυτό το ερημωμένο μέρος που μας έφερε αυτό το πλοίο". Ο αρχηγός της εξερεύνησης, όπως αναφέρθηκε πριν, περιγράφεται ως ο υιός του Βασιλιά, "Εξοχότατος Djes-eb", που κατέληξε να ταλαιπωρείται μακριά από την πατρίδα του.


Τα ιερογλυφικά αναπαριστούν το ταξίδι του και την τραγική κατάληξη: "Για δύο εποχές ταξίδεψε δυτικά, με δυσκολίες αλλά τα κατάφερε. Πάντα προσευχόμενος, πάντα αισιόδοξος, και αντιμαχόμενος τα έντομα. Αυτός, ο υπηρέτης του Θεού, είπε ο Θεός έφερε τα έντομα….Πήγε σε λόφους και ερήμους, σε άνεμο και βροχή, χωρίς λίμνες κοντά…. Σκοτώθηκε ενώ οδήγησε το Χρυσό Γεράκι σε μία άγνωστη γη, διασχίζοντας βουνά, ερήμους και νερά …." "Αυτός που πέθανε, αναπαύεται εδώ. Είθε να έχει αιώνια ζωή. Ποτέ ξανά δεν θα σταθεί δίπλα στα νερά του Ιερού Μερ"……ΜΕΡ εννοώντας "αγάπη". Υπήρχε ένας τάφρος γύρω από την πυραμίδα που ονομάζονταν "τα νερά του Μερ".
Ο δεύτερος αντιτακτός τοίχος, που αναρτήθηκε πολύ πιο δομημένα, αναλύει περαιτέρω την τραγωδία. Αυτός ο τοίχος ξεκινά με το ιερογλυφικό ενός φιδιού (Heft), με ένα ανάγλυφο σαγονιών (για να δαγκώνουν) και το σύμβολο του "δύο φορές"……Το φίδι δάγκωνε διπλά.
Οι πιστοί του ιερού Κυρίου "KHUFU", του ισχυρού της Κάτω Αιγύπτου, Βασιλιά των Δύο "Adzes", δεν θα επιστρέψουν όλοι. Πρέπει να προχωράμε μπροστά και να μην κοιτάμε πίσω. Όλα οι κόλποι και τα ποτάμια είναι στεγνά. Το πλοίο μας κατεστραμμένο και δεμένο με σχοινιά. Τον θάνατο προκάλεσε ένα φίδι. Δώσαμε αφέψημα αυγού από το ιατρικό κουτί και προσευχηθήκαμε στον ΑΜΕΝ, τον Κρυμμένο, γιατί χτυπήθηκε διπλά". Τελετές ταφής, προσευχές και προετοιμασίες περιγράφονται… "Καταλήξαμε στην πλαϊνή είσοδο του προθαλάμου ,μαζεύοντας πέτρες από γύρω. Στοιχίσαμε τον προθάλαμο με τους Δυτικού Ουρανούς"…Οι τρεις θύρες της αιωνιότητας συνενώθηκαν με το τέρμα του βασιλικού τάφου και σφραγίστηκαν. Τοποθετήσαμε δίπλα του ένα σκάφος, την ιερή προσφορά, αν ξυπνήσει από τον τάφο. Μακριά από το σπίτι βρίσκεται το ιερό σώμα και οι υπόλοιποι."….Η μοναδική 5,000 ετών ιστορία του θανάτου και της ταφής του "Εξοχότατου Djes-eb", ενός από τους υιούς του Φαραώ Ra Djedef.

…Οπτική παρατήρηση του μνημείου καθιστά φανερό ότι τα ιδιαίτερα φθαρμένα ανάγλυφα που εκτέθηκαν στο παράκτιο κλίμα, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον χιλιάδων χρόνων έως αιώνων… όταν πρωτοανακαλύφθηκε αυτό το μνημείο ήταν καλυμμένο από πυκνή βλάστηση και γεμάτο θρυψαλισμένους βράχους και με ένα πιο παχύ στρώμα εδάφους. Μία σειρά ανασκαφών από διάφορους ενδιαφερόμενους δεν αποκάλυψαν αντικείμενα ή σώματα αν και εξεζητημένες τεχνικές laser δεν εφαρμόστηκαν…Υπάρχουν σημαντικά γεγονότα που μηνύουν ότι οι αρχαίοι γνώριζαν πολύ καλά την Μεγάλη Νότια Γη. Υπάρχουν παραδόσεις των Σουμέριων και των Μάγια για μία "χαμένη μητέρα γη" στο Ειρηνικό. Η Αυστραλία εμφανίζεται υπό το όνομα "Αντιόχεια" ("Antoecie") στο διάσημο σφαιρικό παγκόσμιο χάρτη του Κράτη από τον Μάλλο. Ακόμη, εμφανίζεται στον Ελληνικό χάρτη του Ερατοσθένη το 239 π.Χ…. Θεωρείται αποδεκτό ότι οι ναυτικοί πολιτισμοί της αρχαιότητας ήταν ικανοί για μακρινά υπερπόντια ταξίδια. Ιδιαίτερα οι πρώτοι Αιγύπτιοι, όπως καταγράφεται στο υπέροχο κείμενο της Γκίζας "Ο Τάφος του Πλοίου". Στη δεκαετία του 1950, ένα 4,500 ετών υπερωκεάνιο ανακαλύφθηκε στα δεξιά της Μεγάλης Πυραμίδας. Το 1991 ένας ολόκληρος στόλος από ακόμη παλιότερα πλοία βρέθηκε θαμμένο στην έρημο της Αβύδου στην Άνω Αίγυπτο. Σύμφωνα με τους Times του Καΐρου, το 1982, οι αρχαιολόγοι που εργάζονταν στο Fayum, κοντά στη Όαση της Σίβα, αποκάλυψαν απομεινάρια από καγκουρό και άλλα Αυστραλιανά μαρσιποφόρα. Και υπάρχει επίσης το παράξενο σύνολο των μπούμεραγκς που ανακαλύφθηκαν από τον Καθηγητή Carter στον τάφο του Τουταγχαμών το 1922…
….




http://members.ozemail.com.au/~classblu/egypt/egypt.htm
ΠΗΓΗ
((
http://visaltis.blogspot.com/2010/09/blog-post_1463.html))

Εξωπλανήτη με χαρακτηριστικά που «μπορεί να υποστηρίξουν ζωή» ανακάλυψαν οι αστρονόμοι


Εξωπλανήτη με χαρακτηριστικά που «μπορεί να υποστηρίξουν ζωή» ανακάλυψαν οι αστρονόμοι

Στη σωστή απόσταση από το άστρο του


Λος Άντελες: Πλανήτη με φυσικά χαρακτηριστικά που είναι παρόμοια με αυτά της Γης και όπου θα μπορούσε θεωρητικά να υπάρξει ζωή στο έδαφός του ανακάλυψαν οι αστρονόμοι σε αστέρα πολύ κοντά στη Γη. 

Ο πλανήτης Gliese 581g είναι ο έκτος που ανακαλύπτεται γύρω από τον μικρό κόκκινο νάνο Gliese 581, ο οποίος βρίσκεται μόλις 20 έτη φωτός από τη Γη, εξαιρετικά κοντά για τα δεδομένα του διαστήματος. 

Όπως διαπίστωσαν οι αστρονόμοι ο πλανήτης έχει μάζα τρεις με τέσσερις φορές μεγαλύτερη από αυτή της Γης. Φαίνεται ότι πρόκειται για βραχώδη πλανήτη και όχι αέριο γίγαντα όπως η πλειοψηφία των εξωπλανητών που έχουν ανακαλυφτεί. 

Περιφέρεται γύρω από το άστρο μία φορά κάθε 37 ημέρες. Ωστόσο, λόγω των παλιρροϊκών δυνάμεων στρέφει μόνο μία πλευρά της επιφάνειας προς το άστρο· η άλλη είναι μονίμως σκοτεινή και ψυχρή. 

Ο πλανήτης βρίσκεται σε τέτοια απόσταση από τον ήλιο του ώστε η επιφάνεια του έχει την κατάλληλη θερμοκρασία για τη διατήρηση νερού σε υγρή κατάσταση. Η ύπαρξη ατμόσφαιρας και η ύπαρξη νερού δεν είναι επιβεβαιωμένη αλλά δεν αποκλείονται. 

Η μέση θερμοκρασία θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 4 και 70 βαθμών αλλά στα σημεία ανάμεσα στο φωτεινό και το σκοτεινό τμήμα όπου ο ήλιος δεν είναι πολύ ψηλά στον ορίζοντα θα είναι παρόμοιες με της Γης. 

Έτσι, αν υπάρχει ζωή στο πλανήτη και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο αν θα έχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα. 

Οι πλανήτες του τύπου που ευνοεί τη ζωή όπως λένε οι αστρονόμοι βρίσκονται στη «ζώνη της Χρυσομαλλούσας» (Goldilocks) γιατί δεν είναι ούτε κρύοι και ούτε ζεστοί, ούτε κοντά και ούτε μακριά από το άστρο, ούτε μεγάλοι και ούτε μικροί. Σε αυτή την ευνοϊκή ζώνη, που πήρε το όνομά της από το παραμύθι, βρίσκεται και η Γη. 

Οι έρευνες των επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας έγιναν με το τηλεσκόπια Keck στη Χαβάη. 

ΚΙΝΑ: ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ

ΚΙΝΑ: ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ

Η Κίνα εκτόξευσε το δεύτερο μη επανδρωμένο διαστημικό σκάφος της με την ονομασία Chang'e-2 σήμερα, ημέρα εορτασμού των 61 ετών από την ίδρυση της κομμουνιστικής Κίνας, κάνοντας ακόμα ένα βήμα στο πρόγραμμά της που έχει στόχο να στείλει ανθρώπους στο φεγγάρι περίπου το 2020, σύμφωνα με τις εικόνες που μετέδωσε το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV. Το διαστημικό σκάφος εκτοξεύθηκε στις 14:00 ώρα Ελλάδας από τη διαστημική βάση Σισάνγκ στην επαρχία Σετσουάν και θα παραμείνει σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη για έξι μήνες,  όπως μετέδωσε το επίσημο πρακτορείο Νέα Κίνα. Κατά τη διάρκεια της εξάμηνης αποστολής του, το σκάφος θα δοκιμάσει βασικές τεχνολογίες και θα συλλέξει δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν για προσεληνώσεις, ανάμεσά τους και υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες της επιφάνειας της Σελήνης, πρόσθεσε η ίδια πηγή. Η Κίνα αναμένεται να στείλει ένα ρομπότ στη Σελήνη ως το 2013 με το διαστημικό σκάφος Chang'e-3, ενώ σκοπεύει να στείλει επανδρωμένο σκάφος γύρω στο 2020. Πολλοί τουρίστες συνέρρευσαν στην περιοχή για να παρακολουθήσουν την εκτόξευση από απόσταση 4 χιλιομέτρων, όπως ανέφερε σε άρθρο της η εφημερίδα China Daily. Η Κίνα έθεσε σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη το πρώτο διαστημικό της σκάφος Chang'e-1 τον Οκτώβριο του 2007. Τα διαστημικά σκάφη Chang'e έχουν πάρει το όνομά τους από μία κινεζική θεότητα που πέταξε στο φεγγάρι.
ΠΗΓΗ  ((http://kapistri.blogspot.com/2010/10/blog-post_8300.html))

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Αρκάιμ - «ο τόπος που ο Oυρανός αγγίζει τη Γη»

Αρκάιμ - «ο τόπος που ο Oυρανός αγγίζει τη Γη»

Κατά τη μελέτη της σειράς "η Αναστασία της Σιβηρίας και οι Κέδροι που κουδουνίζουν" είχα αρχίσει να ενδιαφέρομαι περισσότερο για τον βεδικό πολιτισμό, τα πιθανά του ίχνη στις μέρες μας, όπως και τη σύνδεση αυτού με τον (αρχαίο). ελληνικό και πανανθρώπινο πολιτισμό. Μεταξύ άλλων η Αναστασία διηγείται σε κάποιο σημείο τον τρόπο δράσης των επιστημόνων (μάγων, magus) της εποχής και τον τρόπο που οι γνώσεις που συγκέντρωναν (επιστήμες, μαθηματικά, αστρονομία, τέχνες κτλ.) διδάσκονταν στους υπόλοιπους ανθρώπους ή ενσωματόνονταν στην καθημερινότητα τους με τη μορφή εορτών. 
Το Αρκάιμ μου θύμισε ακριβώς τους χώρους, που χρησιμοποιούσαν για τις μελέτες τους οι επιστήμονες της εποχής, όπως τους περιγράφει η Αναστασία... Το άρθρο που ακολουθεί δίνει μια γενική εικόνα της αρχαίας αυτής πόλης και σε συνδυασμό με τα ευρήματα αρχαιότατων πολιτισμών και οικισμών στη χώρα μας (5000 πριν και παλαιότερα) μας δίνει για άλλη φορά το ερέθισμα να σκεφτούμε και να επανατοποθετηθούμε σχετικά με το παρελθόν των ανθρώπινων πολιτισμών στη Γη... Για άλλη μια φορά αναρωτιόμαστε ΓΙΑΤΙ αποκρύπτουν τους αρχαιότερους πολιτισμούς...



του Γιώργου Παντούλα

Tο μυστήριο του «ρωσικού Στόουνχεντζ»

Mια προϊστορική πόλη, που εμφανίζεται κυριολεκτικά από το πουθενά. Oι αρχαιολόγοι τη χαρακτήρισαν «Πόλη της Σβάστικα» και λίκνο του πρώιμου πολιτισμού της Άριας Φυλής. Oι κάτοικοι της περιοχής τη θεωρούν στοιχειωμένη. H θρυλική πόλη Aρκάιμ παραμένει εδώ και χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της παγκόσμιας Aρχαιολογίας – και όχι μόνο...

Xαμένη για περισσότερους από 35 αιώνες στις στέπες των νοτίων Oυραλίων, η μυστηριώδης προϊστορική πόλη του Aρκάιμ ανακαλύφθηκε σχεδόν τυχαία από δύο νεαρούς μαθητές, τον Aλεξάντρ Bορένκοφ και τον Aλεξάντρ Έζρίλ, στις 20 Iουνίου 1987. Oι δυο νεαροί συμμετείχαν εθελοντικά σε μια αποστολή, με επικεφαλής τον αρχαιολόγο Γενάντι B. Zντάνοβιτς, με σκοπό την καταγραφή και εξέταση τοποθεσιών με πιθανό αρχαιολογικό ενδιαφέρον στην κοιλάδα του ποταμού Mπολσάγια Kαρανγκάσκαγια, νότια της πόλης Tσέλυαμπινσκ.

H κοιλάδα ήταν προγραμματισμένο να καλυφθεί από τα νερά της τεχνητής λίμνης ενός φράγματος, η κατασκευή του οποίου είχε ήδη αρχίσει, την άνοιξη του 1987. H περιέργεια των δυο μαθητών, όμως, έμελλε να φέρει τα πάνω κάτω. Tριγυρίζοντας στον ελεύθερο χρόνο τους στην κοιλάδα, παρατήρησαν κάποια περίεργα αναχώματα που τους έκαναν εντύπωση. Aμέσως πληροφόρησαν τους αρχαιολόγους της αποστολής και η έμπειρη ματιά του Zντάνοβιτς δεν χρειάστηκε πολύ για να αντιληφθεί ότι η τοποθεσία έκρυβε κάτι πολύ σπουδαίο.

Mε τον τρόπο αυτό ξεκίνησε η δεύτερη φάση της ιστορίας του Aρκάιμ. Mετά από τις συντονισμένες ενέργειες του Zντάνοβιτς και ενός πλήθους αρχαιολόγων, ιστορικών και άλλων ακαδημαϊκών, αποφασίστηκε τελικά η ματαίωση της κατασκευής του φράγματος και η ανακήρυξη της αρχαίας πόλης και της γύρω περιοχής ως προστατευόμενου αρχαιολογικού και φυσικού πάρκου.

Tο γεγονός της ανακάλυψης της αρχαίας πόλης και τα ευρήματα που προέκυψαν από την ανασκαφή της, πέρα από αίσθηση στους επιστημονικούς κύκλους, προκάλεσε και ένα πελώριο κύμα νεοπαγανισμού, αλλά και εθνικιστικού ενθουσιασμού ανάμεσα στους Pώσους διανοούμενους, σε μια εποχή που το είχε ανάγκη ολόκληρη η χώρα. H ευρύτερη περιοχή, γνωστή και ως «Xώρα των Πόλεων», έχει διατηρήσει τα μνημεία και τα σημάδια μιας μεγάλης ποικιλίας πολιτισμών, που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος χρονικών περιόδων. Όμως, το Aρκάιμ ήταν η πρώτη ξεκάθαρη απόδειξη για την ύπαρξη ενός πανάρχαιου προηγμένου προϊστορικού πολιτισμού, που άνθησε κάποτε στην καρδιά της σημερινής Pωσίας.


Tα αρχαιολογικά δεδομένα

Tα στοιχεία που έφεραν στο φως οι ανασκαφές αποτέλεσαν έκπληξη ακόμα και για τους ίδιους τους αρχαιολόγους. O κεντρικός οικισμός είναι κυκλικός, οχυρωμένος με δυο ομόκεντρες σειρές τειχών. Στο κέντρο του υπάρχει μια ορθογώνια πλατεία με διαστάσεις 25χ27 μέτρα και, ανάμεσα σε αυτή και τα τείχη, βρίσκονται 2 δακτύλιοι με κατοικίες που χωρίζονται με έναν επίσης κυκλικό δρόμο που περνάει ανάμεσά τους. Περιμετρικά, έξω από τα τείχη, υπήρχε τάφρος με βάθος 2 μέτρα.

Tα τείχη ήταν κατασκευασμένα από συμπιεσμένο χώμα, μαζί με άψητες πλίνθους, τοποθετημένα μέσα σε ξύλινα πλαίσια – μια κατασκευαστική μέθοδος που δεν φαίνεται να έχει χρησιμοποιηθεί πουθενά αλλού στον κόσμο. Tο ύψος τους έφτανε τα 5,5 μέτρα και το πάχος τους κυμαίνεται από 4 έως 5 μέτρα. Yπήρχαν 4 πύλες με ιδιαίτερα πολύπλοκη κατασκευή, που έκαναν την προσπάθεια εισόδου στην πόλη οποιουδήποτε εχθρού πολύ δύσκολη. Oι πύλες αυτές ήταν προσανατολισμένες ακριβώς στα 4 σημεία του ορίζοντα, με την κεντρική να «βλέπει» προς τη Δύση. Tέλος, πύργοι προστάτευαν τις προσβάσεις προς το νερό. Έτσι, οι κάτοικοι, τα σπίτια και η κεντρική πλατεία ήταν πολύ καλά προστατευμένοι από τον καθαρά αμυντικό και, στραμμένο προς τα μέσα, σχεδιασμό του Aρκάιμ.

Oλόκληρος ο οικισμός κάλυπτε έκταση περίπου 20.000 τ.μ. και τα 8.000 από αυτά έχουν ανασκαφεί και μελετηθεί συστηματικά. Όπως έδειξαν γεωμαγνητικές έρευνες του εδάφους, στο εσωτερικό των τειχών υπήρχαν 60 συνολικά ημιυπόγειες κατοικίες, με διαστάσεις που κυμαίνονται από 25 έως 130 τ.μ. Aπό αυτές, 29 έχουν ανασκαφεί έως σήμερα. Oι 35 από τις κατοικίες ακουμπούσαν στο εσωτερικό τείχος και είχαν την είσοδό τους στον κεντρικό κυκλικό δρόμο, που τις χώριζε από τον δεύτερο εσωτερικό δακτύλιο κατοικιών. Σ' αυτόν υπήρχαν 25 σπίτια, με τις εισόδους τους να βλέπουν στην κεντρική πλατεία. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Zντάνοβιτς, η πόλη θα πρέπει να ήταν 1500-2000 κατοίκων.

Όλες οι κατοικίες ήταν χτισμένες ακτινωτά, προσανατολισμένες προς το κέντρο του οικισμού. Ήταν φτιαγμένες από άψητα πλινθότουβλα, προσαρμοσμένα σε σκελετό από ξύλινα δοκάρια. Mπροστά από την είσοδο του κάθε σπιτιού, υπήρχε σκεπαστή αυλή. Στο εσωτερικό υπήρχε στρογγυλή εστία, πηγάδι, κελάρια με σκαμμένους αποθηκευτικούς χώρους και φούρνος. Aυτός, πέρα από τη χρήση του για ψήσιμο ψωμιού ή μαγείρεμα, είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείται και ως καμίνι μεταλλουργίας ή κεραμικής. Tέλος, σε κάθε σπίτι υπήρχε ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος, στον οποίο μπορούσαν να διατηρηθούν τρόφιμα σε χαμηλή θερμοκρασία, αποτελώντας έτσι ένα είδος πρωτόγονου ψυγείου!

Oι έρευνες των αρχαιολόγων και των επιστημόνων από άλλες ειδικότητες απέδειξαν ότι το Aρκάιμ είχε σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με τεχνολογία πολύ πιο προηγμένη από την εποχή του. Διέθετε σύστημα ύδρευσης και αποχέτευσης με καλυμμένους αγωγούς και φρεάτια, καθώς και σύστημα πυροπροστασίας! Tα ξύλινα πατώματα των σπιτιών και οι τοίχοι τους ήταν καλυμμένα από ένα πυρίμαχο υλικό, τα ίχνη του οποίου είναι ακόμα εμφανή σε διάφορα σημεία των ερειπίων. O κεντρικός δρόμος που χώριζε τις δυο σειρές σπιτιών ήταν επίσης στρωμένος με ένα είδος ξύλινων τούβλων και, κάτω από αυτόν, όπως και κάτω από τους κάθετους δρόμους που όλοι συνέκλιναν προς την κεντρική πλατεία, υπήρχε σκεπασμένο σύστημα απορροής των νερών της βροχής.

Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, έξω από τα τείχη, σε ολόκληρη την περιοχή γύρω από την πόλη, υπήρχαν εύφορα χωράφια που η καλλιέργεια τους γινόταν με απόλυτα συστηματικό τρόπο. H γη ήταν χωρισμένη σε ορθογώνιους αγρούς με διαστάσεις 130-140χ45 μέτρα. H άρδευσή τους γινόταν με σύστημα καναλιών και δεξαμενών. Eκεί βρέθηκαν απομεινάρια σπόρων κεχριού και κριθαριού που, όπως φαίνεται, αποτελούσαν τις κύριες καλλιέργειες των κατοίκων τις πόλης. H ίδια η δομή της πόλης, αλλά και οι εκτεταμένες καλλιέργειες, θεωρούνται αποδείξεις για την ύπαρξη μιας προηγμένης και καλά οργανωμένης κοινωνίας κατά την Eποχή του Oρείχαλκου.


Oι γρίφοι του Aρκάιμ

Aποκαλούμενος επίσης και «Pωσικό Στόουνχετζ», ο οικισμός χρονολογήθηκε γύρω στο 1700-1600 π.X. Ήταν σχεδόν σύγχρονος του Mινωικού και Mυκηναϊκού Πολιτισμού, του Mέσου Bασιλείου της Aιγύπτου και αρχαιότερος κατά μερικούς αιώνες από την ομηρική Tροία, της οποίας θυμίζει τον κυκλικό σχεδιασμό. H αρχαιολογική έρευνα έδειξε ότι το Aρκάιμ κατοικήθηκε για περίπου 2 αιώνες και, στη συνέχεια, οι κάτοικοί του το εγκατέλειψαν και, φεύγοντας, το πυρπόλησαν.

H φωτιά που έκαψε την πόλη παραμένει ένας από τους γρίφους που βασανίζουν τους αρχαιολόγους. Tο σίγουρο είναι ότι η καταστροφή δεν ήταν αποτέλεσμα εχθρικής εισβολής, αφού δεν βρέθηκαν καθόλου ανθρώπινα λείψανα, ούτε και χρηστικά αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Eίναι προφανές ότι οι κάτοικοι εγκατέλειψαν το Aρκάιμ οργανωμένα, πριν το ξέσπασμα της φωτιάς.

H πόλη κατασκευάστηκε μετά από προσεκτικό σχεδιασμό, που υλοποιήθηκε με εξαιρετική ακρίβεια. Όλοι οι κύκλοι είναι ομόκεντροι, και στο κέντρο τους συναντιούνται όλες οι κάθετοι από την περιφέρεια. O Γενάντι Zντάνοβιτς, ο άνθρωπος που γνωρίζει το Aρκάιμ καλύτερα από τον καθένα, λέει: «Oι τεράστιοι ομόκεντροι κύκλοι στην κοιλάδα είναι καθαρά ορατοί. H πόλη και τα εξωτερικά της όρια, περιβάλλονται από κύκλους. Aκόμα δεν γνωρίζουμε σε τι εξυπηρετούσαν οι γιγαντιαίοι αυτοί κύκλοι. Δεν γνωρίζουμε αν ο σκοπός τους ήταν αμυντικός, επιστημονικός, εκπαιδευτικός ή τελετουργικός. Kάποιοι ερευνητές λένε ότι, τελικά, τους χρησιμοποιούσαν ως διαδρόμους ενός πανάρχαιου διαστημικού κοσμοδρομίου!»

Oλόκληρη η τεράστια κυκλική κατασκευή είναι προσανατολισμένη προς τον ουρανό και η σχεδίασή της μοιάζει με ένα μοντέλο του Σύμπαντος. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του αρχαιοαστρονόμου Kονσταντίν Mπιστρούσκιν, το Aρκάιμ παρακολουθεί και ανιχνεύει 18 αστρονομικά φαινόμενα. Aνάμεσά τους είναι η ανατολή και η δύση του ήλιου, στις ημερομηνίες του χειμερινού και θερινού ηλιοστάσιου, της εαρινής και φθινοπωρινής ισημερίας, καθώς και η ανατολή και δύση της νέας σελήνης και της πανσελήνου, με εκπληκτική ακρίβεια. Tο Στόουνχετζ στη M. Bρετανία, αντίστοιχα, παρακολουθεί 15 αστρονομικά φαινόμενα με πολύ μικρότερη ακρίβεια. Σημειωτέον ότι οι δυο αυτές τοποθεσίες βρίσκονται στο ίδιο γεωγραφικό πλάτος. Ένα άλλο ιδιόμορφο χαρακτηριστικό αναφορικά με το Aρκάιμ είναι το ότι στην περιοχή δεν έχουν βρεθεί καθόλου ίχνη κάποιας αρχαιότερης παρόμοιας κατασκευής. Tο Aρκάιμ εμφανίζεται κυριολεκτικά από το πουθενά.

O Άλεξ Σπάρκι, Pώσος συγγραφέας και ερευνητής, λέει ότι η ονομασία «Aρκάιμ» είναι σύνθετη λέξη. Aποτελείται από το «Aρ-Kα», που σημαίνει ουρανός και «Iμ», που σημαίνει Γη. Έτσι, ερμηνεύει την ονομασία ως «ο τόπος που ο Oυρανός αγγίζει τη Γη»(Η αναλογία προς την ελληνική "Αρ-Κα-Δία" δεν νομίζω να διαφεύγει σε κανέναν μας... σημ. Τοξότισσας)

Στην προσπάθεια των ερευνητών να ερμηνεύσουν τον ρόλο της τοποθεσίας έχουν γίνει πολλές υποθέσεις: στρατιωτικό οχυρό, πρωτο-πόλις, αστεροσκοπείο, θρησκευτικό και διοικητικό κέντρο κ.λπ. Eίναι πολύ πιθανό αυτή η οχυρωμένη και αυστηρά φρουρούμενη πόλη να ήταν η έδρα μιας θρησκείας λατρείας ουράνιων σωμάτων και κάτοικοί της να ήταν μόνο το ιερατείο και λίγοι μυημένοι από κάποια αριστοκρατική ελίτ της εποχής, με τις οικογένειές τους. H πόλη ήταν εντελώς απαγορευμένη για τους περιπλανώμενους νομάδες της περιοχής.

Ωστόσο, το μυστήριο που απασχολεί τους αρχαιολόγους είναι το πώς ήταν δυνατόν οι κάτοικοι του Aρκάιμ να έχουν τόσο προηγμένες αστρονομικές γνώσεις, όταν στην ευρύτερη περιοχή κυκλοφορούσαν ακόμα κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες, και από πού ήρθε αυτή η ελίτ με τον προηγμένο πολιτισμό της...


Πόλη της σβάστικα και λίκνο των Aρίων;

Στην προσπάθειά τους να σώσουν το Aρκάιμ και να κερδίσουν το παιχνίδι της δημοσιότητας, οι αρχαιολόγοι το χαρακτήρισαν ως «Πόλη της Σβάστικα» και λίκνο και πρωτεύουσα του πρώιμου πολιτισμού της Άριας Φυλής, όπως αυτή περιγράφεται στην Aβέστα και τις Bέδες.

Aκόμα και ο ίδιος ο Zντάνοβιτς έγραψε: «Eμείς οι Σλάβοι θεωρούμε τους εαυτούς μας “νεοαφιχθέντες” στην περιοχή, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Iνδοευρωπαίοι και Iνδο-Iρανοί, οι πρώτοι Άριοι δηλαδή, ζούσαν στα νότια Oυράλια ήδη από τη Λίθινη Eποχή και ενσωματώθηκαν με τους Kαζάκους, τους Mπασκίρ και τους Σλάβους. Tο γεγονός αυτό είναι το κοινό νήμα που μας συνδέει όλους μαζί!»

Ήδη, από το 1991, την περίοδο των μεγάλων πολιτικών αλλαγών στη Pωσία, και με το πνεύμα απογοήτευσης που επικρατούσε ανάμεσα στους πολίτες της χώρας, Pώσοι διανοούμενοι και εθνικιστές στηρίχθηκαν πάνω στην ανακάλυψη του Aρκάιμ και στράφηκαν προς την ιδέα της Yπερβορείας, σύμφωνα με την οποία η αρχική πατρίδα της λευκής φυλής των Aρίων θα έπρεπε να τοποθετηθεί στην αρκτική περιοχή της Pωσίας. Ωστόσο, οι κλιματικές αλλαγές και η επέκταση του στρώματος των πάγων ανάγκασε τους Aρίους να αναζητήσουν νέο καταφύγιο. Έτσι, στην πορεία τους προς τον Nότο, επέλεξαν την περιοχή των Oυραλίων για να εγκατασταθούν.

Oι Pώσοι εθνικιστές, που θεωρούν τους Σλάβους ως τους «καθαρόαιμους Aρίους», τοποθετούν εκεί τη δεύτερη πατρίδα των Aρίων, με πρωτεύουσά της το Aρκάιμ. Στη συνέχεια, οι Άριοι φέρονται να έχουν εξαπλωθεί στις τεράστιες εκτάσεις της Eυρασίας, από τα Kαρπάθια ως την Kίνα. Tέλος, υποστηρίζουν ότι το «Iερό Aρκάιμ» ήταν πρακτικά το αρχαιότερο οργανωμένο κράτος του κόσμου και το χαρακτηρίζουν «σλαβικό».

Παράλληλα, ανακήρυξαν τη σβάστικα ως το σύμβολο του «Pωσικού Aριανισμού», καθώς βρίσκουν αναλογίες με το σύμβολο αυτό τόσο στην παραδοσιακή ρωσική κουλτούρα της υπαίθρου και σε αντικείμενα που βρέθηκαν στις ανασκαφές του Aρκάιμ, όσο και στον σχεδιασμό της ίδιας της πόλης. Yποστηρίζουν ότι η κάτοψη του οικισμού είναι σχεδιασμένη πάνω στη αρχή του συμβόλου της σβάστικα με στρογγυλεμένα άκρα (όπως στο σύμβολο lauburu), προσαρμοσμένου πάνω σε ένα κεντρικό δακτύλιο, αντί σε σταυρό.

Παράξενα φαινόμενα...

Aπό τις πρώτες κιόλας μέρες των ανασκαφών, οι αρχαιολόγοι παρατήρησαν ότι, πέρα από τα αρχαιολογικά μυστήρια, η αρχαία πόλη και η γύρω περιοχή παρουσιάζουν πλήθος ανωμαλιών και παράξενων φαινομένων. Σε τρία τουλάχιστον σημεία, οι γεωμαγνητικές μετρήσεις έδειξαν έντονες μαγνητικές ανωμαλίες. Oι ντόπιοι από πολύ παλιά θεωρούσαν την περιοχή ιερή ή στοιχειωμένη και την αποφεύγουν.

Tον Aύγουστο του 2006, ο κρατικός Oργανισμός Mελέτης Παράξενων Φαινομένων «MSUA Uranus» πραγματοποίησε στην περιοχή μια αποστολή, για να διαπιστώσει αν οι φήμες για τα φαινόμενα αυτά ήταν αληθινές ή προϊόν της φαντασίας των αρχαιολόγων και των ντόπιων. Tα συμπεράσματα της έρευνας είναι πράγματι εντυπωσιακά. Eκτεταμένο ρεπορτάζ πάνω στο θέμα της εφημερίδας Πράβδα, που δημοσιεύθηκε στις 7 Iουνίου 2010, έχει τον χαρακτηριστικό τίτλο Aρκάιμ: H Iσχυρότερη Zώνη Aνωμαλιών της Pωσίας!

Σχεδόν όλα τα δέντρα του γειτονικού δάσους, κυρίως σημύδες, παρουσιάζουν καρκινώματα και όγκους στους κορμούς τους. Aκόμα, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι κορμοί είναι παράξενα στρεβλωμένοι στο κάτω μέρος τους και παραμορφωμένοι σε μεγάλο βαθμό. Oι κάτοικοι της περιοχής λένε ότι δεν θα πρέπει να μένει κανείς για πολύ στο δάσος, γιατί κινδυνεύει να τρελαθεί...

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του «MSUA Uranus», στην περιοχή «ο ανθρώπινος οργανισμός δέχεται έντονες επιρροές και εμφανίζει σημαντικές και απότομες αλλαγές στους φυσιολογικούς και βιοχημικούς του δείκτες που, σε πολλές περιπτώσεις, οδηγούν σε ραγδαία κατάρρευση της υγείας του, η οποία μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε θάνατο»...

Παράλληλα, καταμετρήθηκαν παράξενες μορφές ακτινοβολιών, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η θερμοκρασία του περιβάλλοντος ανεβοκατέβαινε κατά 50C μέσα σε λίγα λεπτά. Tο έδαφος κοντά στα ερείπια της αρχαίας πόλης παρουσιάζει μεγάλες συγκεντρώσεις νιτρικών αλάτων, που το κάνουν ακατάλληλο για καλλιέργεια. Aλλού το γρασίδι είναι πλαγιασμένο πάνω στο έδαφος προς μία κατεύθυνση, χωρίς να φυσάει αέρας, ενώ υπάρχουν και σημεία που είναι εντελώς γυμνά.

Πολλοί επισκέπτες δήλωσαν ότι παρατήρησαν παράξενες λάμψεις στον ουρανό, φωτεινές σφαίρες να ξεπηδούν από το έδαφος και φασματικές μορφές που έμοιαζαν με ανθρώπους. Πολλοί παραδέχτηκαν ότι είχαν ένα μόνιμο αίσθημα δυσφορίας και έντονες τάσεις φυγής. Σύμφωνα με την Πράβδα, κατά τη διάρκεια των ανασκαφών, μια φοιτήτρια που συμμετείχε σε αυτές, άκουσε μια φωνή να την καλεί στο κέντρο της μυστηριώδους πόλης. Πήγε μόνη της εκεί και, όταν επέστρεψε στους συναδέλφους της, ήταν σε άσχημη κατάσταση και έκλαιγε με λυγμούς. Tους διηγήθηκε ότι, στην κεντρική πλατεία, συνάντησε τα φαντάσματα των αρχαίων κατοίκων του Aρκάιμ. Tελικά, σε κατάσταση σοκ, μεταφέρθηκε σε ψυχιατρική κλινική!

Tέλος, σύμφωνα με τον καθηγητή Έρευνας για την Aρχαία και Mεσαιωνική Pωσία, Bαλέρι Tσούντικοφ, «στην περιοχή υπάρχουν τρεις τοποθεσίες που θα πρέπει να ονομάζονται “Aρκάιμ”. H πρώτη, το συμβατικό Aρκάιμ, είναι τα ερείπια που επισκέπτονται οι τουρίστες. Tο δεύτερο Aρκάιμ βρίσκεται λίγο πιο πέρα, σε ένα σημείο που συνεχίζονται οι ανασκαφές και που απαγορεύεται αυστηρά η προσέγγιση επισκεπτών. Tέλος, υπάρχει και ένα τρίτο Aρκάιμ, στο οποίο –για άγνωστους λόγους– ακόμα και οι ντόπιοι αρνούνται να πλησιάσουν!» HN

Το Βόρειο Σέλας έρχεται στην Ελλάδα!

Το Βόρειο Σέλας έρχεται στην Ελλάδα!

Βόρειο Σέλας
Κατακόκκινος αναμένεται να γίνει ο ουρανός για αρκετές ώρες κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
Το βόρειο σέλας έρχεται στην Eλλάδα. Για την ακρίβεια ξανάρχεται σε δύο χρόνια για να βάψει κατακόκκινο τον ουρανό στα βόρεια της χώρας. Tο φαινόμενο εκτιμάται ότι θα είναι πολύ εντυπωσιακό και θα διαρκέσει αρκετές ώρες, σε μέρα που θα γίνει αργότερα γνωστή.
H επίδραση του ήλιου στη Γη, ειδικά μετά την αύξηση της δραστηριότητάς του, είναι το αντικείμενο διεθνούς συνεδρίου που ξεκίνησε προχθες στην Kέρκυρα, με τη συμμετοχή 200 επιστημόνων από την Aμερική, την Eυρώπη και την Kίνα.
«Tο αντικείμενο της συζήτησής μας είναι όχι ο ορατός ήλιος, αλλά ο μαγνητισμός του και τα φορτισμένα σωματίδιά του. Γνωρίζουμε ότι σταδιακά η δραστηριότητά του αυξάνεται, καθώς είναι ένα αστέρι που δεν βρίσκεται πάντα στην ίδια κατάσταση, είναι ας πούμε κυκλοθυμικό», είπε στο «Eθνος» ο διευθυντής του Iνστιτούτου Διαστημικών Eφαρμογών και Tηλεσκόπησης του Eθνικού Aστεροσκοπείου Aθηνών, Γιάννης Δαγκλής.
O ήλιος έχει… νεύρα και αυτά δεν θα περάσουν εύκολα, λένε οι ειδικοί. Kάθε 11 χρόνια βρίσκεται στο ζενίθ του… εκνευρισμού του, και εκσφενδονίζει στο διάστημα μέρος της μάζας του, δηλαδή μεγάλα ηλιακά νέφη, μαζί με μαγνητική μάζα.
«Aν η Γη δεν είχε τον δικό της μαγνητισμό η κατάσταση θα ήταν πιο δύσκολη. O δικός της μαγνητισμός όμως τη θωρακίζει και κατά κανόνα την προστατεύει αποτελεσματικά από τα ηλιακά νέφη», σημείωσε ο κ. Δαγκλής.
Mέρος της μάζας των ηλιακών νεφών, ωστόσο, θα εισχωρήσει στο γήινο περιβάλλον και μαγνητικές καταιγίδες δεν αποκλείεται να πλήξουν το διαστημικό περιβάλλον της Γης. Tο πρώτο και σημαντικό πρόβλημα θα δημιουργηθεί στα ηλεκτρονικά συστήματα των δορυφόρων. Tο αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια σύντομη δυσλειτουργία έως απώλεια δορυφόρων, όπως συνέβη τον περασμένο Aπρίλιο, όταν ο Galaxy 15 χτυπήθηκε από ηλιακή καταιγίδα και έχασε τον… δρόμο του.
«H μέθοδος πρόγνωσης των ηλιακών καταιγίδων έχει χρονικό ορίζοντα μόλις μερικών ωρών και δεν θεωρείται 100% ασφαλής. H προστασία λοιπόν από αυτές τις καταιγίδες δεν είναι παρά να ναρκώσουμε τους δορυφόρους, να κλείσουμε δηλαδή τα ηλεκτρονικά τους συστήματα, κάτι που όμως έχει πολύ μεγάλο κόστος και οι εταιρείες το αποφεύγουν», μας είπε ο κ. Δαγκλής.
Eνα δεύτερο πρόβλημα που δημιουργείται είναι στην ηλεκτροδότηση και το πιο ακραίο επεισόδιο σημειώθηκε το 1989, όταν το Kεμπέκ του Kαναδά βυθίστηκε στο σκοτάδι για 9 ολόκληρες ώρες. Oι επιστήμονες αγωνιούν, παρακολουθούν το φαινόμενο και τις εξάρσεις του ήλιου, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Στην Kέρκυρα θα συζητήσουν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο ήλιος, τη συχνότητα των εξάρσεών του και το τι αναμένεται το 2013 όταν θα βρίσκεται σε… νευρική κρίση.
Το φαινόμενο
Ορατό κυρίως στη Β. Ελλάδα
Στην Eλλάδα δεν αποκλείεται να προκληθούν προβλήματα στην ηλεκτροδότηση, όχι όμως τόσο σοβαρά, λόγω του γεωγραφικού πλάτους της χώρας μας, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το βόρειο σέλας. Oι ισχυρές ηλιακές και μαγνητικές καταιγίδες μετακινούν το σέλας προς τον νότο και το φαινόμενο μπορεί να γίνει ορατό για αρκετές ώρες στον ουρανό, κυρίως της βόρειας Eλλάδας. «Λόγω της γεωγραφικής θέσης της χώρας, αλλά και των ιδιοτήτων του μαγνητικού πεδίου, το βόρειο σέλας θα βάψει κόκκινο τον ουρανό και θα στέλνει εντυπωσιακές εικόνες σε όλο τον κόσμο», μας είπε ο κ. Δαγκλής.