Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

Τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα ...χιλιόμετρα που διανύουμε, με GPS ενσωματομένο για να υπολογίζουν τα τέλη και να ξέρουν που βρισκόμαστε και μάλλον από την τσέπη μας

Τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα ...χιλιόμετρα που διανύουμε, με GPS ενσωματομένο για να υπολογίζουν τα τέλη και να ξέρουν που βρισκόμαστε και μάλλον από την τσέπη μας



Σχόλιο ΛΦ: Με λίγα λόγια, ο μεγάλος αδερφός έρχεται με έναν πολύ έξυπνο τρόπο. Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας είναι το πρόσχημα για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή που πας και τι κάνεις. Τώρα αν ο κλαρινογαμπρός με την μερσέντα που την κυκλοφορεί 3 φορές τον μήνα πληρώνει λιγότερα, από τον άνεργο με ένα φιατάκι σειτσέντο δεν έχει καμιά σημασία. Σημασία έχει ότι γινόμαστε Ευρωπαίοι. Άντε και GPS στο σεξ για να μας φορολόγουν κάθε ερωτική συνεύρεση.



Φορολόγηση με το... χιλιόμετρο και ανάλογος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες και ειδικά όπως αναφέρεται στην εφημερίδα τα ΝΕΑ κάθε αυτοκίνητο - κατά το ολλανδικό μοντέλο υπολογισμού των τελών -  πρόκειται να εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο θα καταγράφει και θα μεταφέρει ηλεκτρονικά σε μια βάση δεδομένων τα χιλιόμετρα που διανύει σε μηνιαία βάση.

Το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας φέρεται να...εξετάζουν στο υπουργείο Οικονομικών.
Το ιδιαίτερο αυτό μοντέλο υπολογισμού προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.
Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.
Παρότι έχει ψηφιστεί στην Ολλανδία δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί για να δούμε και τα περιθώρια επιτυχίας του. Με τον νέο αυτό τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.
Βέβαια υπάρχουν και τα ερωτήματα, κάποιος που κάνει πάνω από 50.000-60.000 χιλιόμετρα τον χρόνο λόγω της δουλειά του  που θα βρει τα 1.800€ που θα απαιτηθούν με αυτό το μοντέλο για την πληρωμή των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Επίσης ποιος θα πληρώσει για το GPS; Αν σκεφτεί κανείς ότι θα απαιτηθεί ένα ποσό τουλάχιστον 80-100€ για την προμήθεια ενός τέτοιου συστήματος για τον δορυφορικό υπολογισμό των διανυόμενων χιλιομετρικών αποστάσεων, ενώ υπάρχουν παλιά αυτοκίνητα που η αξία τους δεν υπερβαίνει το ποσό των 200-300€ τότε τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. Άντε να πείσεις τον οδηγό αυτών των αυτοκινήτων σχετικά με την προμήθεια και εγκατάσταση του GPS στο αυτοκίνητό του όταν η αξία του GPS προσεγγίζει στην κυριολεξία της αξία ενός παλιού αυτοκινήτου...Εκτός και αν το κράτος δαπανήσει σχεδόν 1δις για την δωρεάν προμήθεια των οδηγών με GPS...είπαμε ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 

autocarnet.blogspot.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ: http://anti-neotaxites.blogspot.com/2014/02/gps.html#ixzz2slQm6aVY

___________________________________________ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΠΛΗΘΥΣΜΟΥ____________________

Δεν υπάρχουν σχόλια: