Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΣΙΩΝ) ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΟΕ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗ


Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΣΙΩΝ) ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΟΕ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗ

clovis_baptism1η Ιουνίου 1885.Σε ένα μικρό χωριουδάκι στους ανατολικούς πρόποδες των Πυρηναίων ,οι κάτοικοι ετοιμάζονται να δεχτούν τον καινούργιο τους ιερέα στην ενορία τους.Το μικρό αυτό χωριουδάκι λέγεται Ρεν-λε Σατό και βρίσκεται σε απόσταση 40 περίπου χιλιομέτρων από την Καρκασόν.Έτσι λοιπόν μέσα στην διάρκεια της ημέρας ο νέος ιερέας καταφθάνει.Είναι 33 ετών και καταγόταν από το χωριό Μονταζέλ που απέχει λίγα μόλις χιλιόμετρα από το Ρεν-λε Σατό.Είναι ευπαρουσίαστος,δραστήριος ,μάθαινε Ελληνικά και μελετούσε τα Εβρα’ι’κά.Τα λατινικά του έχουν γίνει δεύτερη γλώσσα και το ετήσιο εισόδημα του μέχρι το 1891 θα ήταν 6 χρυσές λίρες Αγγλίας.Το όνομα του;Αυτός λοιπόν ο νέος ιερέας του Ρεν-λε Σατό ονομάζεται Μπερανζέ Σονιέρ.(Ίσως κάτι να σας λέει το όνομα του).Ο ιερέας Σονιέρ λοιπόν από την πρώτη κιόλας μέρα αρχίζει το έργο του.Ένα έργο που θα τον αφήσει ανεξίτηλο στα βιβλία της ιστορίας αλλά και του παραλόγου.Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να προσλάβει για οικονόμο και υπηρέτρια μια δεκαοχτάχρονη χωριατοπούλα που λεγόταν Μαρί Ντεναρνό και που έμελλε να είναι το πρόσωπο της εμπιστοσύνης του για ολόκληρη τη ζωή του.Στη συνέχεια θέλει να ξαναχτίσει την σχεδόν κατεστραμμένη εκκλησία του Ρεν-λε Σατό και έτσι ζητάει βοήθεια από τον φίλο του και εφημέριο του γειτονικού χωριού Ρεν-λε Μπεν,Ανρί Μπουντέ.Η εκκλησία του Ρεν-λε Σατό όπου ήταν αποφασισμένος ο Σονιέρ να ξαναχτίσει ήταν αφιερωμένη στην Μαρία Μαγδαληνή και μαζί με τα ερείπια ενός μεσαιωνικού κάστρου των Να’ι’των στην κοντινή περιοχή αλλά και την προγονική κατοικία του Μπερτράν Ντε Μπλανσφόρ τετάρτου μάγιστρου των Να’ι’των συνέθεταν μια ιστορική περιοχή.Έτσι ο Σονιέρ με την ανακαίνιση που θέλει να κάνει στην εκκλησία θέλει να μπει και αυτός σε αυτήν την ιστορία.Έτσι λοιπόν μετά από λίγους μήνες και δανειζόμενος ο Σονιέρ ένα μικρό ποσό από τοπικούς χρηματικούς πόρους ξεκινάει μια απλή ανακαίνιση.
lp

Φυσικά επειδή τα χρήματα δεν ήταν πολλά ο Σονιέρ βοηθάει και ο ίδιος ως εργάτης στην ανακαίνιση.Ένα πρωινό και ενώ ο Σονιέρ προσπάθησε να μετακινήσει τον λίθο του βωμού ο οποίος στηριζόταν σε 2 αρχα’ι’κές βησιγοτθικές στήλες,αντιλαμβάνεται ότι η μια ήταν κούφια.Χωρίς να χάσει χρόνο ο Σονιέρ σπάει την κούφια στήλη και έρχεται αντιμέτωπος με 2 σφραγισμένους ξύλινους σωλήνες.Τους ανοίγει και ανακαλύπτει συνολικά 4 περγαμηνές.Οι 2 από αυτές λέγεται ότι περιείχαν γενεαλογίες,που η μια τους ξεκινούσε από το 1244 και η άλλη από το 1644.Τα 2 άλλα έγγραφα είχαν συνταχθεί στη δεκαετία του 1780 από τον αβά και προκάτοχο του Σονιέρ ως εφημέριου του Ρεν-λε Σατό Αντουάν Μπιγκού.Ο Μπιγκού μάλιστα ήταν προσωπικός ιερέας της οικογένειας των Μπλανσφόρ.Οι 2 περγαμηνές του Μπιγκού φαινομενικά έμοιαζαν με ευλαβικά λατινικά κείμενα από την Καινή Διαθήκη.Αλλά επειδή είπαμε φαινομενικά στη 1η περγαμηνή οι λέξεις διαδέχονταν ακατανόητα η μια την άλλη,χωρίς διαστήματα αναμεσά τους και με την προσθήκη μερικών εντελώς περιττών γραμμάτων.Στην 2η περγαμηνή οι γραμμές ήταν ακρωτηριασμένες με άνισο τρόπο και μερικές φορές στην μέση της λέξης,ενώ μερικά γράμματα υψώνονταν επιδεκτικά επάνω από άλλα.Η αλήθεια σε όλα αυτά είναι ότι όλα τα παραπάνω είναι κρυπτογραφικά κλειδιά ή κώδικες που μερικοί από αυτούς ούτε οι υπολογιστές μπορούν να τους σπάσουν.Έτσι λοιπόν ο Σονιέρ το μοναδικό που κατάφερε να κάνει ήταν να διαβάσει μια σειρά από μια περγαμηνή η οποία έλεγε:ΣΤΟΝ ΔΑΓΟΒΕΡΤΟ Β ́ ΒΑΣΙΛΕΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΙΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΝΕΚΡΟΣ.Μετά από όλα αυτά και με την άδεια του δημάρχου του χωριού ο Σονιέρ πηγαίνει στο Παρίσι ώστε να παρουσιάσει τα ευρήματα του σε σημαντικούς εκκλησιαστικούς παράγοντες.Αυτό ήταν,από την στιγμή αυτή και μετά αρχίζουν να συμβαίνουν τα ανεξήγητα και παράξενα πράγματα για τον Σονιέρ.Φτάνει λοιπόν στο Παρίσι και συναντάει τον Αβά Μπιέλ γενικό διευθυντή της ιερατικής σχολής του Αγίου Σουλπικίου(ίσως και αυτό σας θυμίζει κάτι)και τον ανιψιό του Μπιέλ Εμίλ Οφέ για να τους δείξει τις περγαμηνές.
Ο Οφέ από την πρώτη στιγμή φέρνει τον Σονιέρ σε επαφή με γνωστούς λόγιους χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο.Έτσι ο Σονιέρ τις 3 εβδομάδες διαμονής του στο Παρίσι συναναστρέφεται με τους Στεφάν Μαλαρμέ,Μόρις Μέτερλινκ ,με τον συνθέτη Κλόντ Ντεμπισί και γίνεται εραστής της ντίβας της εποχής Έμα Καλβέ που ήταν η Μαρία Κάλλας της εποχής και ιέρεια της παρισινής αποκρυφιστικής υποκουλτούρας.Στο τέλος της διαμονής του στ Παρίσι και αφού το περιεχόμενο των συζητήσεων με τους εκκλησιαστικούς παράγοντες θα μείνει μυστικό για πάντα,ο Σονιέρ αγοράζει 3 αντίγραφα πινάκων από το Λούβρο.Ο 1ος ήταν η προσωπογραφία του Πάπα Καλλεστινού Ε ́ ο 2ος ήταν ένα έργο του Νταβίντ Τενιέ και ο 3ος το περίφημο και έργο κλειδί σε όλη την ιστορία του δισκοπότηρου –ΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ- του Πουσέν.Έχοντας επιστρέψει ο Σονιέρ στο Ρεν-λε Σατό τελειώνει την ανακαίση της εκκλησίας αλλά στην είσοδο του ναού στήνει ένα φρικτό άγαλμα του δαίμονα Ασμοδαίο φύλακα των μυστικών.Μέσα στο ναό οι τοιχογραφίες παριστάνουν τα Θεία Πάθη αλλά όλες έχουν κάποια παράξενη ασυνέπεια ή μια προκλητική ή υπονοούμενη απόκλιση από την αφήγηση των γραφών.Όπως για παράδειγμα η τελευταία τοιχογραφία που δείχνει τους μαθητές του Ιησού να παίρνουν το σώμα του νύχτα από τον τάφο.Τέλος στο ναό στην εισοδό του βάζει την επιγραφεί:ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ.Εκτός από όλα αυτά ο Σονιέρ χτίζει ένα πύργο που τον ονομάζει Μάγδαλα,ένα εξοχικό σπίτι που τον ονομάζει Βηθανία ενώ ξεκινάει μια ογκώδη αλληλογραφία με άγνωστα άτομα σε όλη την Ευρώπη και τέλος μαζί με την οικονόμο του κάνουν συλλογές από πορσελάνες,μάρμαρα και υφαντά.Μετά από όλα αυτά διοργανώνει γεύματα με καλεσμένους όπως τον Γάλλο υπουργό πολιτισμού και τον αρχιδούκα Ιωάννη των Αψβούργων.Το Βατικανό βλέποντας τον Σονιέρ να έχει αποκτήσει αμύθητο πλούτο και τεράστιες επαφές τον καλεί για να λογοδοτήσει.Ο Σονιέρ απειλώντας το Βατικανό με ένα άγνωστο <<όπλο>>απαλάσετε.
poussin
Τα παράξενα πράγματα όμως τον ακολουθούν μέχρι το θάνατο του.Έτσι στις 17 Ιανουαρίου(ημέρα γιορτής του Αγίου Σουλπικίου)και όπου η ημερομηνία αυτή υπάρχει σκαλισμένη πριν την εποχη του Σονιέρ στο ναό του Ρεν-λε Σατό,ο Σονιέρ ξαφνικά παθαίνει εγκεφαλικό.Στις 22 Ιανουαρίου και ενώ είναι έτοιμος να πεθάνει καλείτε ιερέας για να τον κοινωνίσει.Ο ιερέας μετά από 2 ώρες βγαίνει από το δωμάτιο του Σονιέρ ταραγμένος και αρνείται να τον μεταλάβει,έτσι ο Σονιέρ πεθαίνει χωρίς να κοινωνίσει.Η ταφή του γίνεται με ένα τελετουργικό τρόπο της αίρεσης των Καθαρών.Μετά τον θάνατο του τα όμως τα ερωτήματα μεγαλώνουν.Τι ανακάλυψε ο Σονιέρ που του έδωσε τέτοια χρηματική,κοινωνική δύναμη όπου νίκησε ακόμη και το Βατικανό;Τι ήθελε να δείξει δίνοντας τέτοια ονόματα στα έργα που έκανε;Και τέλος ήξερε κάτι παραπάνω γι’αυτό ζωγράφισε αυτά μέσα στο ναό;Όλα έχουν την απάντηση τους….
-ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΣΙΩΝ- 
Με τα χρόνια η ιστορία του κοινού της ΣΙΩΝ έγινε θρύλος και ο θρύλος μύθος . Είναι σίγουρα η πιο περίεργη ιστορία μυστικής εταιρίας διότι δεν γνωρίζεις εάν το κοινό της ΣΙΩΝ υπάρχει στ’αλήθεια . Όμως εμείς στην εοε θα σας πούμε με βεβαιότητα ότι υπήρχε , υπάρχει και θα υπάρχει . Και την πραγματική της ιστορία θα διαβάσετε στις γραμμές που ακολουθούν . 1070 στο δάσος των Αρδεννών στο Όρβαλ της Γαλλίας μια ομάδα μοναχών από την Καλαβρία της Ιταλίας καταφθάνει στα κτήματα του Γοδεφρείδου Ντε Μπουγιόν , που υπάρχουν στην περιοχή και ζητάνε προστασία από την θετή μητέρα του Γοδεφρείδου Ματθίλδη δούκισσα της Λορένης . Αρχηγός αυτής της ομάδας των μοναχών ήταν ο Ursus που η καταγωγή του ήταν από την δυναστεία των Μεροβιγγείων βασιλιάδων της Γαλλίας .
Το τι έκανε αυτή η ομάδα των μοναχών μέχρι το 1090 στο Όρβαλ θα μείνει κρυφό για πάντα , αλλά το 1090 η ομάδα των μοναχών αυτών μαζί με τον Γοδεφρείδου καθώς και τον Πέτρο τον ερημίτη μετά την Ά επιτυχημένη σταυροφορία πηγαίνουν και κάνουν έδρα τους πάνω τον λόφο της ΣΙΩΝ στην Ιερουσαλήμ την εκκλησία με το όνομα << Μητέρα όλων των εκκλησιών >> που είχε ιδρυθεί επί Βυζαντινής περιόδου . Έτσι ξεκινάει η ιστορία του κοινού της ΣΙΩΝ μιας μυστικής εταιρίας όπου ανέβαζε και κατέβαζε βασιλιάδες με την δύναμη που είχε . Για το κοινό της ΣΙΩΝ θα πούμε περισσότερα σε επόμενα τεύχη . Τώρα όμως θα σας αποκαλύψω το γιατί ιδρύθηκε .Όπως καταλαβαίνετε θα μαθαίνεται κομματιαστά και αποσπασματικά την ιστορία του κοινού της ΣΙΩΝ όπως έρχεται και στο φως της δημοσιότητας . Μια ιστορία που χάνετε και ξαναεμφανίζεται λες και κάποιος θέλει να παίξει μαζί μας ένα κακόγουστο αλλά πέρα για πέρα αληθινό παιχνίδι . Λοιπόν το κοινό της ΣΙΩΝ ιδρύθηκε για να : 1ον προστατεύσει τους απόγονους του Ιησού από την εκκλησία , 2ον για να διασώσει το μυστικό της ένωσης και όχι μόνο Ιησού Μαγδαληνής και 3ον να επαναφέρει σε σωστό χρονικό διάστημα την γενιά του Ιησού στην προεδρία ολόκληρης της Ευρώπης . Σίγουρα μετά το τέλος του διαβάσματος αυτού του άρθρου θα σας γεννήθηκαν παρά πολλές απορίες . Φίλοι μου οι απορίες αυτές λύνονται από τους Ναΐτες Ιππότες . Αλλά θα αναρωτηθείτε τι σχέση μπορεί να έχουν οι Ναΐτες με το κοινό της ΣΙΩΝ ; Έχουν και μάλιστα στενές σχέσεις .
Υ.Γ 1 : Θα ακολουθήσουν και άλλα άρθρα μου που όλα θα ξετυλίγουν την μυστική ιστορία της ευρώπης και του κόσμου γιατί πρέπει να ξέρουμε ειδικά τώρα !!!
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΟΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: