Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Τι εστί Έλλην ?

 Τι εστί Έλλην ?
Αναρωτήθηκες ποτέ που μπορεί να σε στοιχειοθετήσει ένας απλός κοινός θνητός εγκέφαλος σαν άνθρωπο που κατάγεται από την Ελλάδα? Ποτέ..Πάντα είσαι εκείνος ο τυπάκος που λέει ((εγώ είμαι Έλλην και έχω ιστορία)).. Έλα τώρα μαζί μιλάμε και εγώ Έλληνας είμαι..Είναι κάποιες στιγμές που στο μυαλό μου έρχονται εκείνοι  που δόξασαν την πατρίδα μου ,εκείνοι  που μαρτύρησαν και πόνεσαν για να απολαμβάνω εγώ ο Νεοελλην((τουλάχιστον μέχρι πρότινος )) τους καρπούς από τον δικό τους καημό. Σκέψου καλά τώρα . Κλείσε τα μάτια σου και άφησε την σκέψη σου να ταξιδέψει μακριά, σε κάποια μάχη σε κάποιον ορυμαγδό σε κάποιον διωγμό  ,τέλος πάντων σε όλα εκείνα που δεν θυμίζουν τα παιδικά σου χρόνια με τις ανέσεις και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια… Είσαι ένα παιδί  που ο πατέρας του σφαγιάστηκε κατακρεουργήθηκε ,και η μάνα  του βιάστηκε και κακοποιήθηκε βάναυσα από τα τότε κτήνη της γνωστής μας σε όλους παγκοσμιοποίησης . Τα μικρά ματάκια σου στο επόμενο βλέμμα θα δουν αίμα και πρόσωπα θλιμμένα. Αυτήν την αλήθεια την ωμη την έζησαν πριν πολλά χρόνια δικοί σου άνθρωποι. Συγγενείς δικοί σου, παππούς γιαγιά και πάει λέγοντας . Δυστυχώς φίλε μου ούτε εγώ μα ούτε και εσύ δεν σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων για να τιμήσουμε εκείνους που θυσίασαν την ζωή τους στον βωμό της άπληστης ((από αρχαιότατων χρόνων )) αγάπης για τον μαμωνά που μαστίζει την ψυχή κάποιον ανθρωπόμορφων ζώων. Και να σκεφτείς  πως ότι σπέρνεις εκείνο θερίζεις!!!! Εάν ήμουν ένας τρίτος θα έλεγα ότι ο Έλληνας ως αγνώμων άνθρωπος και επαναπαυόμενος στην ιστορία του αδίκησε πρώτα από όλους εκείνους που δοξαστήκαν από μυριάδες άλλους για την θυσία τους ,και ύστερα τον ίδιο του τον εαυτό. Κάποτε υπήρχε η ομορφιά της δημοκρατίας . Σήμερα υπερισχύει η ασχημία της Μασονίας και του χρήματος. Εσύ και εγώ φίλε μου συνέλληνα δώσαμε τα εχέγγυα σε εκείνα τα τερατόμορφα πλάσματα με την ψήφο μας να χαριεντίζονται λέγοντας μας πως η μόνη σωτηρία είναι να σκύψουμε το κεφάλι στην παγκόσμια τάξη πραγμάτων. Εσύ όμως αγαπητέ μου έχεις στο αίμα σου την φλόγα του επαναστάτη, εκείνου  που έπεσε για να χαίρεσαι την ελευθερία σου . Εσύ είσαι μια μονάδα ανθρώπινη  που έχεις δύναμη για χίλιους και ας μην το ξέρεις .Έλληνα μην κοιτάς πίσω  και χαλαρώνεις . Κοίτα μπροστά και θέριεψε γιατί ,το μέλλον ανήκει στα παιδιά σου και πρέπει να το εξασφαλίσεις . Με όλη μου την καρδιά και την αγάπη μου για την πατρίδα μου φωνάζω δυνατά………… Έλληνα πολέμα σου πίνουνε  το αίμα…

Μετά τιμής  ((Μαινας  Θεοχαρης )….ΣΕΡΑΦΙΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: