Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Πάνος Καμμένος: Πρέπει να πούμε όχι στους δοσίλογους και στους Τσολάκογλου


Πάνος Καμμένος: Πρέπει να πούμε όχι στους δοσίλογους και στους Τσολάκογλου


Γνωστός για τους πολιτικούς του αγώνες, γνωστότατος για την ρήξεις που τόλμησε να κάνει με το πολιτικό κατεστημένο, ένας άνθρωπος που δεν διστάζει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους, κατακεραύνωσε την κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, που λειτουργεί ως κατοχική κυβέρνηση και ως πυροκροτητής για την μεγάλη έκρηξη και την υλοποίηση της παγκοσμιοποίησης.

Απλά, απολαύστε τον στον λόγο του στην Βουλή (19/10/2011) να αναφέρει όλα όσα κατόρθωσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο ίδιος ο Γιώργος Παπανδρέου μέσα σε δύο χρόνια...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα 'επρεπε να ντρέπεστε που αναπαράγετε ομιλίες των προδοτων του πασοκ κ της νδ... ντροπη σας

ΣΕΡΑΦΙΝΟ είπε...

Γεια σου αγαπητέ μου φιλέ αναγνώστη. Την αγωνιά που νοιώθεις εσύ την αισθάνονται και άλλα 11.000.000 συνανθρώπων μας . Την οποία βιώνω και εγώ .Το αν πρέπει να ντρέπομαι η όχι είναι κάτι υποκειμενικό και φυσικά μια αγανακτισμένη δική σου άποψη((την οποία σέβομαι)). Είμαι ένας άνθρωπος όπως αυτοί που διαδηλώνουν σήμερα. Έχω βρεθεί ανάμεσα στους αγανακτισμένους 20 φορές. Έβγαλα τα λαρύγγια μου και έκλαψα όταν είδα περίπου 70.000 χιλιάδες συνελληνες σε μια από τις πορείες μας στην Θεσσαλονίκη. Όμως εμένα προσωπικά αυτά που είπε ο κ. Καμμένος ((όχι όλα)) με ικανοποιούν εσώψυχα ,και θα ήταν εύλογο να αναρωτηθείς πως ξεσπάθωσε κάποιος μέσα στην Βουλή .Θα ήμουν βλάκας και αδαής αν το βιντεακι που ειδές το αναρτούσα για πολιτικούς σκοπούς ,κάτι το οποίο απεύχομαι για όλους τους Έλληνες .Ίσως πρέπει να καταλάβεις ότι ο κάθε ένας από εμάς προσπαθεί με τον δικό του τρόπο .Εάν λοιπόν ο δικός μου τρόπος δεν σου κάνει ε τότε (((((ντροπή μου)))).
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ Σεραφινο…………..