Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Σε φθίνουσα πορεία η ιντερνετική αναζήτηση της λέξης «Ελλάδα»


Σε φθίνουσα πορεία η ιντερνετική αναζήτηση της λέξης «Ελλάδα»

Ι. ΓΙΑΝΝΑΡΑΚΗΣ | Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Oλοι όσοι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ξέρουν τι σημασία έχει για κάθε εταιρεία, κάθε προϊόν, κάθε υπηρεσία να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Η παρουσία τους εκεί είναι ένδειξη της δημοφιλίας που έχουν στο παγκόσμιο κοινό και της αντιληπτής αξίας που αποκτούν στους χρήστες.

Ακόμη πιο σημαντική- αλλά όχι εμφανής χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία- είναι η χρονική εξέλιξη της δημοφιλίας, αν δηλαδή προκαλούν αύξηση του ενδιαφέροντος ή μείωσή του. Δυστυχώς, με βάση αυτόν τον δείκτη, που καταγράφεται από την Google, κάθε χρόνο η Ελλάδα απαξιώνεται. Την τελευταία εξαετία φαίνεται να μειώνεται η αξία της και η σημασία της στον σύγχρονο κόσμο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την έξαρση ενδιαφέροντος για την Ελλάδα το 2004, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, οι αναζητήσεις με τη λέξη «Ελλάδα» ακολουθούν μια φθίνουσα πορεία, που απαλύνεται κάπως την καλοκαιρινή περίοδο κάθε χρονιάς.

Μοναδική εξαίρεση σε αυτή την πτωτική πορεία, το αρνητικό ενδιαφέρον που προκάλεσαν εφέτος οι εξελίξεις περί το χρέος και η νίκη επί της Νιγηρίας στο Μουντιάλ...

Ωστόσο η σύνδεση με γεγονότα μεγάλα που προκαλούν το διεθνές ενδιαφέρον δεν εξασφαλίζει διάρκεια και σταθερότητα...

Μπορεί να ανατραπεί αυτή η πτωτική πορεία αν η λέξη «Ελλάδα» συνδεθεί με ενδιαφέροντα και χρήσιμα προϊόντα της φύσης και του πολιτισμού αυτής της γωνιάς της Μεσογείου. Δημιουργήσουμε περισσότερους- θετικούς- λόγους για να μας αναζητούν στον ψηφιακό χάρτη.
ΠΗΓΗ((   http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=16&artId=307267&dt=26/06/2010  ))


Δεν υπάρχουν σχόλια: