Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΟΠΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Εκπομπή πόση αλήθεια αντέχεις στις 16-5-14.Καλεσμένη η Ζαφείρα από την τηλεόραση Όλυμπος.ΘΕΜΑ Οι τραπεζες Ρότσιλντ,ονόματα της λίστας Λαγκάρντ,ο Σιωνισμός στην Ελλάδα και τα χρέη της.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΟΠΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - YouTube ΠΗΓΗ

Βίντεο ΣΟΚ που προκαλεί ρίγη…. Ο άγνωστος πόλεμος του Γέροντα Παΐσιου με τα δαιμόνια και η επαλήθευση των προφητειών του!!! Νέες αποκλειστηκές πληροφορίες...

Βίντεο ΣΟΚ που προκαλεί ρίγη…. Ο άγνωστος πόλεμος του Γέροντα Παΐσιου με τα δαιμόνια και η επαλήθευση των προφητειών του!!! Νέες αποκλειστηκές πληροφορίες...

Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης

Για άλλη μια φορά οι αγώνες
 μας, οι αγώνες αυτής εδώ της
 εφημερίδας, δικαιώνονται 
πλήρως! Όπως και σε μια σειρά 
από άλλα θέματα, όπως π.χ. στις
 προγνώσεις μας πάνω σε θέματα εσωτερικής πολιτικής και
 διεθνών εξελίξεων, έτσι και με το θέμα του Γέροντα Παϊσίου 
τα όσα γράψαμε πριν από λίγο καιρό δικαιώνονται σήμερα 
με τρόπο πανηγυρικό!... Γράφαμε στο πρωτοσέλιδο αφιέρωμα
 της «Ελεύθερης Ώρας» της Κυριακής 2 Δεκεμβρίου 2013,
 με αφορμή την αγιοποίηση τότε του Γέροντα Πορφυρίου, 
και τα εξής άκρως σημαντικά:


«Μετά την αναγνώριση της αγιοποίησης του Γέροντα
 Πορφυρίου, έρχεται τώρα και η σειρά μίας άλλης μεγάλης
 μορφής, την οποία άλλωστε ο λαός μας τιμά ήδη ως ιερή:
 της μορφής του Γέροντα Παϊσίου, από την κοίμηση του
 οποίου το επόμενο καλοκαίρι συμπληρώνονται είκοσι
 ακριβώς έτη (κοιμήθηκε στις 12 Ιουλίου του 1994). Είναι δε,
 απολύτως βέβαιο ότι σύντομα ο Γέροντας Παΐσιος θα
 κηρυχθεί και αυτός ως Άγιος! Πόσο μάλλον που η
 προσωπικότητά του χαρακτηρίζεται από πλήθος θαυμάτων,
 διδαχών, αλλά και προφητειών, που είναι σε γενικές 
γραμμές αποδεκτά όχι μόνο από την ελληνική λαογραφία,
 αλλά και από την ίδια την Εκκλησία της Ελλάδος»!

Είναι γνωστό ότι ήδη την άνοιξη του 2013 εξεδόθη από τις
 εκδόσεις «M-Press» το μνημειώδες πράγματι έργο μας,
 υπό τον τίτλο «Γέροντας Παΐσιος. Τα μελλούμενα (όσα
 πρόκειται να συμβούν)», το οποίο προλόγισε ο ίδιος ο 
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος. 
Γράφει πολύ χαρακτηριστικά, ανάμεσα σε άλλα, στον εν
 λόγω πρόλογό του ο Αρχιεπίσκοπος:

«Ο Γέρων Παΐσιος υπήρξε μία από τις μεγάλες
 προσωπικότητες, όχι μόνο του Αγίου Όρους, αλλά
 ολόκληρης της Ορθοδοξίας. Η φωτεινή του παρουσία 
προσέφερε και προσφέρει. Σκορπά αγιασμό, μυσταγωγεί,
 εμπνέει, γαληνεύει και καθοδηγεί διαχρονικά τα βήματά μας.
 Φανερώνει στον κόσμο τη δύναμη της ασκήσεως και το
 μεγαλείο της ταπεινώσεως». Στον πρόλογό του αυτό ο 
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος καταλήγει ως εξής: «Ευχόμαστε 
ο Θεός να τον έχει ήδη κατατάξει μεταξύ των οσίων και των
 δικαίων, και όλοι οι αναγνώστες σας να ωφεληθούν από 
τον πλούτο των διδαγμάτων της ζωής και των λόγων του».

Συνεπώς, εξ όλων των παραπάνω, έβγαινε το συμπέρασμα 
ότι δεν θα αργούσε η αγιοποίηση του Παϊσίου, κάτι που 
ενδεχομένως θα γίνει επίσημα στις 12 Ιουλίου του 2014, 
την ημέρα δηλ. κατά την οποία συμπληρώνονται ακριβώς 
είκοσι έτη από την κοίμησή του. Είναι άλλωστε κοινά 
αποδεκτό ότι η παρέλευση εικοσαετίας από την κοίμηση 

αγίας μορφής θεωρείται ως μία περίοδος σχετικής ασφαλείας
 προκειμένου να ανακηρυχθεί η προσωπικότητα αυτή ως
 Αγία...
Στο σχετικό ρεπορτάζ διαβάζουμε τα εξής ενδιαφέροντα:
«Θέμα χρόνου θεωρείται η αγιοκατάταξη από το Οικουμενικό
 Πατριαρχείο δυο σημαντικών προσώπων της νεότερης
 εκκλησιαστικής ιστορίας. Πρόκειται για τον Γέροντα
 Παΐσιο τον Αγιορείτη και τον Γέροντα Αμφιλόχιο Μακρή
 από την Πάτμο, η αγιοκατάταταξη των οποίων πιθανότατα
 θα πραγματοποιηθεί αυτό το καλοκαίρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του dogma.gr από την 
Κωνσταντινούπολη, η αγιοκατάταξη του Γέροντα Παΐσιου
 του Αγιορείτη θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα τον
 ερχόμενο Ιούλιο ενώ αυτή του Γέροντα Αμφιλόχιου, τον 
Αύγουστο.
Ειδικότερα για την περίπτωση του Γέροντα Παΐσιου η 12η
 Ιουλίου θεωρείται ως η πιθανότερη ημέρα κατά την οποία
 θα εορτάζεται η μνήμη του αφού εκείνη την ημέρα του 1994
εκοιμήθη σε ηλικία 70 ετών. Τις τελικές αποφάσεις θα 
λάβει η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου».

Τεράστιο όμως ενδιαφέρον παρουσιάζει (και αυτό το
 σημείωσαν κάποιοι παρατηρητές των πραγμάτων) ότι η
 αγιοποίηση φέτος του Γέροντα Παϊσίου συμπίπτει με το 
«αινιγματικό» όσο και «μυστηριώδες» έτος 2014. Που ουκ 
ολίγοι θεωρούν ως το (κατά τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό)
 έτος, όπου «πέφτουν δυο καλοκαίρια και δυο Πασχαλιές
 μαζί»! Τι να σημαίνει άραγε αυτό; Τον «γενικό πόλεμο»
-«χαλασμό», που προείπε ο Πατροκοσμάς; Ή το έτος
 υλοποίησης του «Ποθούμενου»; Οι εξελίξεις στη Ρωσία,
 και όχι μόνο, αναμένονται δραματικές. Θα ξεσπάσει άραγε
 τη χρονιά που διανύουμε ένας νέος παγκόσμιος πόλεμος; 
Θα είχε πράγματι φοβερό ενδιαφέρον αυτό να συμβεί την
 ώρα που ο Γέροντας Παΐσιος κατατάσσεται από την 
επίσημη Εκκλησία στις τάξεις των Αγίων...

Τα λόγια του γέροντα Παϊσίου είναι τώρα πιο επίκαιρα 
από ποτέ. Προκαλούν δέος, καθώς πολλές φορές είχε 
αναφερθεί σε θέματα που απασχολούν όλους τους Ελληνες.
 Τα λόγια του ήταν πάντα στοχευμένα. Είχε απαντήσεις για 
όλα τα ερωτήματα. Ειδικά για τα εθνικά θέματα. Ήταν σε
 θέση να αναλύσει τα γεωπολιτικά παιχνίδια στη παγκόσμια
 σκακιέρα, να μιλήσει για τις εξελίξεις, για τα συμφέροντα 
των κρατών. Λόγια που έχουν καταγραφεί και ταξιδεύουν
 μέσα στο χρόνο. Για όσους τον γνώριζαν, η επανάσταση
των Τούρκων δεν ήταν κάτι που τους προκαλούσε έκπληξη
 καθώς ο μακαριστός Γέροντας μιλούσε συχνά για την
 Τουρκία. Πολλές από αυτές τις αποκαλύψεις και προφητείες
 του Γέροντα εμπεριέχονται στο βιβλίο του Επισμηναγού
 Νικολάου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης,
 1924 -- 1994».

-
«Οι Τούρκοι τα κόλλυβα τα έχουν στη μέση τους. Θα 
πάθουν μεγάλο κακό. Τότε θα επέμβει από πάνω ο Ρώσος
 και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του Αγίου Κοσμά. 
Οι μεγάλοι θα φροντίσουν... Την Κωνσταντινούπολη οι 
Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα τη 
χαρίσει σε μας. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε 
Ορθόδοξοι»...
- «Η Τουρκία θα διαλυθεί και, μάλιστα, θα τη διαλύσουν οι 
ίδιοι οι σύμμαχοι» - «Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει να
 κατευθύνεται κατά της Ελλάδος και φθάσει στα έξι μίλια, 
πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα
 κόλλυβα στο ζωνάρι τους. Αλλά, αυτό δε θα γίνει από εμάς.
 Αυτό είναι το θέλημα του Θεού. Το «Εξαμίλι» θα είναι η
 αρχή του τέλους..... Μετά θα αρχίσουν όλα τα γεγονότα, 
που θα καταλήξουν στο να πάρουμε την Πόλη.... Την Πόλη
 θα μας τη δώσουν..... Θα γίνει πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και
 Τουρκίας. Στην αρχή, οι Τούρκοι θα νομίσουν ότι νικάνε, 
αλλά αυτό θα είναι η καταστροφή τους. Οι Ρώσοι, τελικά,
 θα νικήσουν και θα πέσει η Πόλη στα χέρια τους. Μετά θα
 την πάρουμε εμείς...... Θα αναγκασθούν να μας τη δώσουν
- Οι Τούρκοι «θα καταστραφούν. Θα σβήσουν από το χάρτη,
 διότι είναι ένα έθνος, το οποίο δεν προέκυψε από την
 ευλογία του Θεού. Από τους Τούρκους το 1/3 θα πάει από 
όπου ξεκίνησαν, στα βάθη της Τουρκίας, το 1/3 θα σωθεί,
 διότι θα έχει εκχριστιανισθεί και το τελευταίο 1/3 θα 
σκοτωθεί στον πόλεμο αυτόν....»



Τα λόγια του γέροντα Παϊσίου είναι τώρα πιο επίκαιρα 
από ποτέ. Προκαλούν δέος, καθώς πολλές φορές είχε
 αναφερθεί σε θέματα που απασχολούν όλους τους Ελληνες.
 Τα λόγια του ήταν πάντα στοχευμένα. Είχε απαντήσεις για
 όλα τα ερωτήματα. Ειδικά για τα εθνικά θέματα. Ήταν σε
 θέση να αναλύσει τα γεωπολιτικά παιχνίδια στη παγκόσμια
 σκακιέρα, να μιλήσει για τις εξελίξεις, για τα συμφέροντα
 των κρατών. Λόγια που έχουν καταγραφεί και ταξιδεύουν
 μέσα στο χρόνο. Για όσους τον γνώριζαν, η επανάσταση 
των Τούρκων δεν ήταν κάτι που τους προκαλούσε έκπληξη 
καθώς ο μακαριστός Γέροντας μιλούσε συχνά για την 
Τουρκία. Πολλές από αυτές τις αποκαλύψεις και προφητείες 
του Γέροντα εμπεριέχονται στο βιβλίο του Επισμηναγού 
Νικολάου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης,
 1924 -- 1994».


- «Οι Τούρκοι τα κόλλυβα τα έχουν στη μέση τους. Θα 
πάθουν μεγάλο κακό. Τότε θα επέμβει από πάνω ο Ρώσος
 και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του Αγίου Κοσμά. 
Οι μεγάλοι θα φροντίσουν... Την Κωνσταντινούπολη οι 
Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα τη 
χαρίσει σε μας. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε 
Ορθόδοξοι»...
- «Η Τουρκία θα διαλυθεί και, μάλιστα, θα τη διαλύσουν 
οι ίδιοι οι σύμμαχοι» - «Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει
 να κατευθύνεται κατά της Ελλάδος και φθάσει στα έξι 
μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα 
έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους. Αλλά, αυτό δε θα
 γίνει από εμάς. Αυτό είναι το θέλημα του Θεού. Το «Εξαμίλι»
 θα είναι η αρχή του τέλους..... Μετά θα αρχίσουν όλα τα 
γεγονότα, που θα καταλήξουν στο να πάρουμε την Πόλη....
 Την Πόλη θα μας τη δώσουν..... Θα γίνει πόλεμος μεταξύ
 Ρωσίας και Τουρκίας. Στην αρχή, οι Τούρκοι θα νομίσουν
 ότι νικάνε, αλλά αυτό θα είναι η καταστροφή τους. Οι
 Ρώσοι, τελικά, θα νικήσουν και θα πέσει η Πόλη στα χέρια
 τους. Μετά θα την πάρουμε εμείς...... Θα αναγκασθούν να 
μας τη δώσουν
- Οι Τούρκοι «θα καταστραφούν. Θα σβήσουν από το χάρτη,
 διότι είναι ένα έθνος, το οποίο δεν προέκυψε από την 
ευλογία του Θεού. Από τους Τούρκους το 1/3 θα πάει από
 όπου ξεκίνησαν, στα βάθη της Τουρκίας, το 1/3 θα σωθεί,
 διότι θα έχει εκχριστιανισθεί και το τελευταίο 1/3 θα
 σκοτωθεί στον πόλεμο αυτόν....»
- See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2014/05/blog-post_17.html#sthash.eBMKFtof.dpuf

Βίντεο ΣΟΚ που προκαλεί ρίγη…. Ο άγνωστος πόλεμος του Γέροντα Παΐσιου με τα δαιμόνια και η επαλήθευση των προφητειών του!!! Νέες αποκλειστηκές πληροφορίες... ΠΗΓΗ

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Πως θα μάθετε αν σας ψεκάζουν ή ακτινοβολούν...

Πως θα μάθετε αν σας ψεκάζουν ή ακτινοβολούν...


Πως θα μάθετε αν σας ψεκάζουν ή ακτινοβολούν μία περιοχή...

Απλά και γρήγορα.
Κάντε το και μόνοι σας.

Δείτε πότε προβλέπουν μέγιστη τιμή υγρασίας στην περιοχή σας και κοιτάξτε τον ουρανό σας, το βράδυ ή/και το προηγούμενο βράδυ...


Αλήθεια, πόσα αεροπλάνα είδατε να πετούν χαμηλά και με ταχύτητα προσγείωσης;

Στην Τρίπολη, η διέλευση των αεροπλάνων είναι ένα καθημερινό -νυχτερινό- φαινόμενο (το καλοκαίρι).

Υπάρχουν νύχτες που δεν πετά τίποτε και νύχτες που πετούνε ανά 10-15 λεπτά!!!

Έτσι και αν είναι αδύνατο να δει κάποιος τα χημικά που ρίχνουν (μόνο στο φως του φεγγαριού...), το επόμενο πρωί θα δει ομίχλη και υψηλές θερμοκρασίες ή χαλάζι και καύσωνα!!!

Αν τώρα δείτε τα σύννεφα του ουρανού σας, σε γεωμετρικά σχήματα και όχι σε φυσική τυχαία θέση ή να σχηματίζουν παράλληλες γραμμές, τότε ελέξτε στον υπολογιστή σας, που καταγράφηκαν σεισμοί και που έγιναν την επόμενη ημέρα.

Η αλήθεια είναι ότι αεροψεκασμοί κλιματικής αλλαγής γίνονται και ο καρκίνος έχει αυξηθεί, αυτό που δεν ξέρουμε ακόμη, είναι τι σχέση έχουν με την περιοχή ειδικά της Κρήτης, που θα αποτελέσει πηγή εσόδων για την Ευρώπη (ο Σαμαράς το έχει κανονίσει...) και πόσο αυτό θα έχει αντίκτυπο στο δολάριο...

Μήπως σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;...
Για αυτό και οι σεισμοί είναι για πρώτη φορά πολλοί και σχεδόν συμβαίνουν σε μία περιοχή. Στο εξωτερικό κάνουν λόγο για τις δυνατότητες του HAARP και όλοι βλέπουμε αφύσικα φαινόμενα και σιγοψιθυρίζουμε την αλήθεια...
Χρήσιμες ιστοσελλίδες για την έρευνά σας είναι:

Το τέλος του Κόσμου

Το τέλος του Κόσμου

Ενδιαφέρον βίντεο που παρουσιάζει τα σενάρια για το μέλλον του Σύμπαντος

Νέα Υόρκη 
Ο αμερικανός κωμικός και σεναριογράφος Τζο Χάνσον ανάμεσα στα άλλα δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στη δημιουργία και παρουσίαση διαδικτυακών εκπομπών. Η τελευταία του διαδικτυακή εκπομπή τιτλοφορείται «Το Μακρινό Μέλλον του Σύμπαντος» και με έναν πρωτότυπο για το αντικείμενο του θέματος τρόπο ο Χάνσον περιγράφει και σχολιάζει τα πιθανά σενάρια για το μέλλον της Γης αλλά και του Σύμπαντος.

Τα σενάρια
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, σε 100 χιλιάδες έτη η θέση της Γης και του Γαλαξία θα έχουν μεταβληθεί με αποτέλεσμα οι κάτοικοι του πλανήτη (αν υπάρχουν βέβαια ακόμη άνθρωποι εδώ) θα βλέπουν έναν τελείως διαφορετικό ουράνιο θόλο από τον σημερινό. Μέσα στα επόμενα 500 χιλιάδες έτη θεωρείται πιθανότατη η πτώση στη Γη ενός αστεροειδούς με τέτοιο μέγεθος που η σύγκρουση θα οδηγήσει σε αλλαγή των κλιματικών συνθηκών. Σε 600 εκ. έτη η διαδικασία της φωτοσύνθεσης θα είναι αδύνατη αφού στον φλοιό της Γης θα παγιδεύονται τεράστιες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα.
Σε ένα δισ. έτη θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία αυτοκαταστροφής του Ηλιου με τη σταδιακή του διόγκωση αρχικά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί τόσο πολύ η θερμοκρασία στη Γη ώστε το νερό των ωκεανών να αρχίσει να βράζει και να καταστραφεί κάθε ίχνος χλωρίδας στην επιφάνεια του πλανήτη. Στο βίντεο γίνονται επίσης αναφορές για το πώς θα είναι το Σύμπαν σε δεκάδες δισεκατομμύρια ή και τρισεκατομμύρια έτη.

Ξεκίνησε από την Αμερική, έρχεται και στην ΕΛΛΑΔΑ! Δεν ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ΣΤΑΥΡΟ γιατί...

Ξεκίνησε από την Αμερική, έρχεται και στην ΕΛΛΑΔΑ! Δεν ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ΣΤΑΥΡΟ γιατί...


Ξεκίνησε από την Αμερική, έρχεται και στην ΕΛΛΑΔΑ! Δεν ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ΣΤΑΥΡΟ γιατί...
Οι αρμόδιοι ενός κρατικού πανεπιστημίου στην Καλιφόρνια της Αμερικής, διέταξαν μια φοιτήτρια να αφαιρέσει ένα σταυρουδάκι που φορούσε, ενώ εργαζόταν σε μια γιορτή πρωτοετών, για να μην... προσβληθούν οι μη Χριστιανοί!

Πρόκειται για την 19χρονη Audrey Jarvis, που εργαζόταν στην ομάδα φοιτητών «Associated Students Productions» (ASP) του Sonoma State University (SSU), η οποία δήλωσε στο FOX News, ότι ο αρμόδιος της ζήτησε επιτακτικά να βγάλει το σταυρουδάκι που φορούσε, διότι «μπορεί να προσβάλλει τους άλλους, και ότι θα μπορούσε να κάνει τους νεοεισερχόμενους φοιτητές να αισθάνονται ανεπιθύμητοι, ή θα μπορούσε να προκαλέσει στους νεοεισερχόμενους φοιτητές την αίσθηση ότι η ASP δεν ήταν ένας οργανισμός που μπορούν να ενταχθούν”.

Στη συνέχεια και βλέποντας την αντίδρασή της, της είπε να κρύψει το σταυρό κάτω από τη φανέλα της ή να τον αφαιρέσει.

“Αισθάνθηκα προσβεβλημένη γιατί πιστεύω ως χριστιανή γυναίκα ότι έχω δικαίωμα να εμφανίζω την πίστη μου με όποιον τρόπο μου αρέσει εφ ‘όσον δεν βλάπτει κανέναν άλλο. Πληγώθηκα πολύ και αισθάνθηκα σαν η επίσημη στάση του πανεπιστημίου – που μιλάει για ανοχή και ενσωμάτωση σε όλα – να παραβιάστηκε”, δήλωσε η Jervis για τα συναισθήματα που ένιωσε μετά από τις παράλογες εντολές που έλαβε.

Εν τέλει, η κοπέλα κατέφυγε σε δικηγόρο, και ζητά από την διεύθυνση του πανεπιστημίου να της ζητήσει δημοσίως συγγνώμη.

Αυτά βέβαια έγιναν στην… πολυπολιτισμική Αμερική. Μη νομίζετε, όμως, ότι δεν πρόκειται σύντομα να φτάσουν κι εδώ. Η δικτατορία της «πολιτικής ορθότητας» δεν έχει σύνορα!

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ρώσοι αποκαλύπτουν τι σχεδίαζαν οι Αμερικανοί για την Ελλάδα...

Ρώσοι αποκαλύπτουν τι σχεδίαζαν οι Αμερικανοί για την Ελλάδα...


Και μέσα σ' όλους τους βρώμικους σχεδιασμούς, η Αγγλία και το Βατικανό...δηλαδή, ο διεθνής Σιωνισμός... αυτά δεν πρέπει να τα ξεχνάμε...

Πόπη Σουφλή 

ρωσοι , αποκαλυπτουν , τι , σχεδιαζαν , οι , αμερικανοι , για , την , ελλαδα
Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τα σχέδια των αμερικανών για την Ελλάδα, περιλαμβάνονται σ΄ ένα μακροσκελές άρθρο Ρώσου που έχει δημοσιευθεί στο nvo.ng.ru.
“Βαλκανική Ομοσπονδία” στην οποία θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία» όπως την ανέφεραν σχεδίαζαν οι Δυτικοί από το 1940 ακόμη. Εμπνευστής της ιδέας που στόχο είχε να κρατήσει τη Σοβιετική Ένωση μακρυά από τα Βαλκάνια, ήταν ο Ουίνστον Τσώρτσιλ που “οραματιζόταν” μια Ομοσπονδία που θα ήταν ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας!

Τα όσα αναφέρει είναι συγκλονιστικά και δείχνουν ότι οι Δυτικοί Σύμμαχοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα να ονομάζουν τα Σκόπια “Μακεδονία” και επίσης δεν νοιάζονταν και πολύ για την εθνική οντότητα της Ελλάδας την οποία πολύ εύκολα “συμπεριελάμβαναν” σε μια “Ομοσπονδία” σχεδιασμένη μόνο για να εξυπηρετήσει τα δικά τους συμφέροντα. Η Ελλάδα δεν κινδύνευσε μόνο από τον “κομμουνιστικό κίνδυνο” τελικά.

Όλο το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο όπως έχει μεταφραστεί από την ιστοσελίδα Η Ρωσία Τώρα:

Σχέδια για τη δημιουργία Συνομοσπονδίας Κρατών της Βαλκανικής, όπου θαμετείχε και η Ελλάδα, καθώς και της Παραδουνάβιας λεκάνης, εκπονούσε ήδη το 1943 η Βρετανία και άλλες Δυτικές δυνάμεις, προκειμένου να σταματήσουν την κάθοδο της Σοβιετικής Ενωσης στο Νότο.

Το 2013, η Ρωσία γιορτάζει την 70η επέτειο από τις νίκες του Σοβιετικού Στρατού στο Κουρσκ, στο Ορέλ και στο Σμολένσκ. Σε ανάμνηση της πορείας του Κόκκινου Στρατού προς τη Μεγάλη Νίκη, σαν από παράδοση, θυμόμαστε και το ρόλο που διαδραμάτισαν στην έκβαση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (Β’ ΠΠ) οι Σύμμαχοι της ΕΣΣΔ στον αντιχιτλερικό συνασπισμό.

Στα υπουργικά γραφεία όμως, εκεί που επεξεργάζονταν τα σχέδια και συντόνιζαν τον πολιτικο-στρατιωτικό σχεδιασμό του πολέμου, οι παρασκηνιακές κινήσεις των Συμμάχων προκαλούσαν έντονες ενοχλήσεις. Ο Winston Churchill (Ουίνστον Τσώρτσιλ), εξάλλου, είχε πει πολλές φορές: «Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στα Σοβιέτ να περάσουν στην κοιλάδα του Δούναβη και στα Βαλκάνια».

«Κάθε φορά που εύρισκε την κατάλληλη ευκαιρία, ο Βρετανός πρωθυπουργός επέμενε στην ανάγκη εισβολής των Δυτικών Συμμάχων της ΕΣΣΔ εναντίον του Γερμανικού Γ’ Ράϊχ, μέσω των Βαλκανίων», είχε πει ο αμερικανός πρόεδρος Franklin Roosevelt (Φρανκλίνος Ρούζβελτ) στο γιο του Elliot (Έλιοτ). «Σε όλους, όσοι ήταν παρόντες σε αυτές τις συζητήσεις, ήταν απολύτως σαφές τι θέλει να πετύχει. Θέλει να χτυπήσει σαν σφήνα στην Κεντρική Ευρώπη για να κρατήσει τον Κόκκινο Στρατό μακριά από την Αυστρία και τη Ρουμανία και, αν είναι δυνατόν, μακριά και από την Ουγγαρία.
Η Ελλάδα στην Ομοσπονδία

Το 1940, ο Τσώρτσιλ με την υποστήριξη των ΗΠΑ, διατύπωσε την ιδέα της δημιουργίας της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας. Ενός «μπλοκ» κρατών της Βαλκανικής και των παραδουνάβιων χωρών που θα στρέφεται ενάντια στη Σοβιετική Ένωση. Στην Ομοσπονδία, θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία». Η Ομοσπονδία θα ήταν μια ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας.

Ένα από τα πρώτα βήματα στην οργάνωση του αντισοβιετικού μπλοκ, ήταν η δημιουργία της προσωρινής «Ομοσπονδίας Πολωνίας – Τσεχοσλοβακίας», το Νοέμβριο του 1940 από τις εξόριστες κυβερνήσεις των χωρών αυτών στο Λονδίνο. Μετά τον πόλεμο, η Αγγλία προγραμμάτιζε να συμπεριλάβει στην Ομοσπονδία, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, ίσως, ακόμα και την Αυστρία.

Το δεύτερο βήμα για το σχηματισμό του αντισοβιετικού μπλοκ, ήταν το Σύμφωνο πολιτικής συμμαχίας, που υπεγράφη τον Ιανουάριο του 1942, μεταξύ των κυβερνήσεων της Ελλάδας και της Γιουγκοσλαβίας στο εξωτερικό. Την ίδια στιγμή στο Λονδίνο, υπεγράφη η πολωνο –τσεχοσλοβακική συνθήκη για τη δημιουργία μιας άλλης Ομοσπονδίας, της Κεντρο-Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στην Ομοσπονδία, θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία». Η Ομοσπονδία θα ήταν μια ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας.
Βήματα για την παγκόσμια κυριαρχία

Αμέσως μετά την έναρξη του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου (22 Ιουνίου 1941 – «Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα»), η σοβιετική κυβέρνηση στράφηκε προς τον Τσώρτσιλ με την πρόταση για διεξαγωγή επιθετικών επιχειρήσεων κατά της Γερμανίας στη Δυτική Ευρώπη. Το επονομαζόμενο «Δεύτερο» Μέτωπο.

Ο καλύτερος τρόπος για την αποχώρηση μέρους των μεραρχιών της Βέρμαχτ από το Ανατολικό Μέτωπο θα ήταν μια απόβαση στη Γαλλία. Οι Βρετανοί θα μπορούσαν να βοηθήσουν και με τη ρήψη αλεξιπτωτιστών στην κατεχόμενη από τους Γερμανούς Νορβηγία. Με δεδομένη τη βρετανική κυριαρχία στη θάλασσα και τη γεωγραφική θέση της Νορβηγίας, το Λονδίνο είχε μεγάλες πιθανότητες για την επιτυχή επίτευξη του στόχου.

Οι Εγγλέζοι το 1942 άρχισαν να επεξεργάζονται την «Επιχείρηση Δίας» (Operation Jupiter), την εισβολή στη Νορβηγία. Ο Τσώρτσι, υπολόγιζε να παραπλανήσει τόσο τον Χίτλερ, όσο και τον Στάλιν. Ωστόσο, ο Στάλιν εύστοχα, αρνήθηκε επιδεικτικά να συζητήσει το σχέδιο.

Ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν, σε αντίθεση με τον Χίτλερ, γνώριζε για μια άλλη επιχείρηση που προετοιμαζόταν. Την εκστρατεία των αγγλο-αμερικανικών δυνάμεων στη βορειοδυτική Αφρική (Αλγερία – Μαρόκο), την «Επιχείρηση Πυρσός» (Operation Torch). Στη Νορβηγία τελικά, εστάλησαν σχεδόν όλα τα μεγάλα πλοία επιφανείας του γερμανικού Πολεμικού Ναυτικού (Kriegsmarine) και εκατοντάδες βαρέα παράκτια πυροβόλα, αλλά οι συμμαχικές δυνάμεις εισέβαλαν στις βόρειες ακτές της Αφρικής.

Η συγκεκριμένη κίνηση, δεν ήταν στρατηγικό λάθος. Αντίθετα, ήταν το πρώτο βήμα μιας Επιχείρησης πολλών σταδίων: Της Επιχείρησης για την παγκόσμια κυριαρχία των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας.

Μετά την κατάληψη της Βόρειας Αφρικής, θα έπρεπε να ακολουθήσει η απόβαση στη Σικελία και στη συνέχεια, η συνθηκολόγηση της Ιταλίας. Αυτό θα δημιουργούσε την τέλεια βάση για την εισβολή στα Βαλκάνια. Σε αυτό, θα συνέβαλαν επίσης τα παλατιανά πραξικοπήματα στην Ιταλία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.
Στο «κόλπο» Βατικανό και Τουρκία

Τεράστιο ρόλο στα σχέδια για τη δημιουργία της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, έπαιξε το Βατικανό. Ο Πάπας Πίος ΧΙΙ, ήταν ένθερμος αντικομμουνιστής και ρωσοφοβικός. Ο ίδιος υποστήριξε ανοιχτά τη γερμανική εισβολή στη Σοβιετική Ένωση. Την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, ο Πίος ΧΙΙ την έκανε δεκτή με ενθουσιασμό. Σύμφωνα με τον Ποντίφηκα, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία θα έπρεπε να κυριαρχεί στη διοίκηση αυτής της Συνομοσπονδίας.

Επίσης, ο ηγεμόνας της Ουγγαρίας, Miklos Horthy (Μικλός Χόρτι), αντιβασιλέας με ουσιαστικά απεριόριστη εξουσία στη χώρα, ήδη από τα τέλη του 1942, είχε αρχίσει διαπραγματεύσεις με τη Μ.Βρετανία και τις ΗΠΑ για την έξοδο της χώρας του από τον πόλεμο.

Στις 30 – 31 Ιανουαρίου 1943 στην πόλη Άδανα στην Τουρκία, ο Ουίστον Τσώρτσιλ συναντήθηκε με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ινονού, ο οποίος, σύμφωνα με τον πρέσβη της Ουγγαρίας στην Άγκυρα Ινός Βέρνλε, επανέλαβε την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας».

Στις 30 – 31 Ιανουαρίου 1943 στην πόλη Άδανα στην Τουρκία, ο Ουίστον Τσώρτσιλ συναντήθηκε με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ινονού, ο οποίος, σύμφωνα με τον πρέσβη της Ουγγαρίας στην Άγκυρα Ινός Βέρνλε, επανέλαβε την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας».
Μοίρασμα της μεταπολεμικής Ευρώπης

Ο Τσώρτσιλ, σε γενικές γραμμές μιλούσε για τον πιθανό σχηματισμό τριών ομάδων κρατών μετά το τέλος του πολέμου: Της Βαλτικής, της Κεντρικής Ευρώπης και της Νότιας Ευρώπης (Σχέδιο Μπένες). Τις αστυνομικές λειτουργίες σε αυτές τις περιοχές, θα τις αναλάμβανε ένας γιγάντιος αγγλο–αμερικανικός αεροπορικός στόλος. Η τελευταία σκέψη, άρεσε επίσης στους Τούρκους, επειδή ο Τσώρτσιλ μίλησε για την επιχειρησιακή – αμυντική λειτουργία της Συμμαχικής Αεροπορίας σε περίπτωση ρωσικής προέλασης στα Βαλκάνια.

Μέχρι το Σεπτέμβριο του 1943, το σχέδιο βρίσκονταν πολύ κοντά στην πραγματοποίηση του. Η κατάληψη του μεγαλύτερου μέρους της Ιταλίας, θα μπορούσε να προκαλέσει τη μεταστροφή προς την πλευρά των Δυτικών συμμάχων, των κυβερνήσεων της Ουγγαρίας, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Αλβανίας και, ενδεχομένως, της Γιουγκοσλαβίας.

Είναι σαφές, ότι η δημιουργία του νέου «φράγματος», μιας ιδιόμορφης «ουδέτερης ζώνης» (buffer zone) στην Κεντρική Ευρώπη, θα εμπόδιζε την προέλαση του Κόκκινου Στρατού προς τη Δυτική Ευρώπη. Δεν είχε αποκλειστεί βέβαια το ενδεχόμενο μιας δυναμικής αντίδρασης – «σπασίματος» του φράγματος με στρατιωτικά μέσα, που με τη σειρά του θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύγκρουση μεταξύ των χωρών του αντιχιτλερικού συνασπισμού.

Γιατί τελικά δεν αποδείχθηκε λειτουργικό το σχέδιο αυτό των πολλών σταδίων των Τσώρτσιλ και Πίου ΧΙΙ; Διότι στις 8 Σεπτεμβρίου 1943, ανακοινώθηκε η άνευ όρων συνθηκολόγηση της Ιταλίας. Ο βασιλιάς παρέδωσε τη χώρα στους Συμμάχους. Ταυτόχρονα, ένα τάγμα γερμανών αλεξιπτωτιστών κατέλαβε το Επιτελείο της Ιταλικής Ανώτατης Στρατιωτικής Διοίκησης. Τρεις ημέρες αργότερα, απελευθερώθηκε ο δικτάτορας Μπενίτο Μουσολίνι, ο οποίος μέχρι τότε κρατείτο φυλακισμένος. Τα γερμανικά στρατεύματα, μέσα σε λίγες ημέρες, κατέλαβαν χωρίς μάχη, σχεδόν όλη την Ιταλία.

Αν και έμειναν χωρίς καμία βάση στη χερσόνησο των Απεννίνων, οι Τσώρτσιλ και Πίος ΧΙΙ, δεν εγκατέλειψαν την ιδέα της δημιουργίας της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας. Στο σημείο όμως αυτό, παρενέβη ο πανίσχυρος και νικηφόρα προελαύνων στην Ανατολική Ευρώπη Κόκκινος Στρατός.

Στις 31 Αυγούστου 1944, τα ρωσικά τανκ εισήλθαν στο Βουκουρέστι, στις 16 Σεπτεμβρίου, στη Σόφια, στις 20 Οκτωβρίου, στο Βελιγράδι, και στις 13 Φεβρουαρίου 1945, στη Βουδαπέστη. Στο τέλος Αυγούστου του 1944, ο σοβιετικός στολίσκος του Δούναβη, «ανέβαινε» μαχόμενος τον ποταμό, απελευθερώνοντας στη σειρά το Βελιγράδι, τη Βουδαπέστη, τη Μπρατισλάβα και τη Βιέννη. Φυσικά, στην οριστική διαγραφή του σχεδίου της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, βοήθησαν όχι μόνο οι σοβιετικοί τανκιστές και ναυτικοί, αλλά και οι διπλωμάτες και οι κατάσκοποι.
Σύγκρουση Εκκλησιών

Σημαντικός ήταν και ο ρόλος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (ΡΟΕ) στο ζήτημα της δημιουργίας μιας Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας στα ανατολικά της ΕΣΣΔ. Με την έναρξη του πολέμου, η σοβιετική κυβέρνηση σταμάτησε την κριτική του σοβιετικού Τύπου προς την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Η Μόσχα έκανε μια σειρά από βήματα στην κατεύθυνση της προσέγγισης με το Βατικανό. Ωστόσο, οι προσπάθειες της Αγίας Έδρας για χωριστή ειρήνη και τη δημιουργία της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας το μόνο που κατάφεραν, ήταν να αλλάξουν τη θέση του Κρεμλίνου.

Την πρώτη «βολή» στο Βατικανό, την έριξε η ηγεσία της ΡΟΕ. Στην αρχή του 1944, στην «Εφημερίδα του Πατριαρχείου της Μόσχας» δημοσιεύτηκε ένα αντικαθολικό κείμενο με την υπογραφή του Πατριάρχη Σέργιου. Το άρθρο, με τίτλο: «Υπάρχει τοποτηρητής του Χριστού στην Εκκλησία;» διαβάστηκε με τη δέουσα προσοχή στη Δύση και προκάλεσε σάλο στους θρησκευτικούς και πολιτικούς κύκλους.

Στο άρθρο του, ο Πατριάρχης Σέργιος, υποστήριξε ότι η ιδέα περί αρχηγών (πρωτεία) στην Εκκλησία είναι αδιανόητη και εν μέρει βλάσφημη.

Στις 6 Φεβρουαρίου 1945, το Συμβούλιο Επισκόπων της ΡΟΕ επέκρινε έντονα την πρόταση του Πίου ΧΙΙ για μια «ήπια» ειρήνη με τη Γερμανία. Κατά τα έτη 1944 και 1945, η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία διεξήγαγε πολύ σημαντικές συνομιλίες με την ηγεσία των Ορθοδόξων Εκκλησιών των χωρών της υποτιθέμενης Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, ιδίως με τη Σερβική, τη Ρουμανική και τη Βουλγαρική Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Στα τέλη του 1944, η ηγεσία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενός «συστήματος Ορθόδοξης ενότητας», που εξέφραζε τη στενή συνεργασία μεταξύ των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών.

Αμέσως μετά τη Διάσκεψη της Γιάλτας (4-11 Φεβρουαρίου 1945), όπου θάφτηκε οριστικά η ιδέα της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, το Πατριαρχείο της Μόσχας κυκλοφόρησε δήλωση του Πατριάρχη Αλέξιου, στην οποία ο επικεφαλής της ΡΟΕ εξέφραζε «τη μέγιστη ικανοποίηση και χαρά» για την έκβαση της διάσκεψης. «Τέθηκε –σημείωσε- ένα γερό θεμέλιο για το μέλλον της ειρήνης σε όλο τον κόσμο.

Αυτό ακριβώς για το οποίο η Εκκλησία προσεύχεται αδιαλείπτως, δηλαδή «για την ειρήνη σε όλο τον κόσμο», φαίνεται να γίνεται πραγματικότητα στο εγγύς μέλλον. Θα σπάσει ολοκληρωτικά και θα συντριφτεί «… αυτή η σφύρα, που εκτυπούσεν ανελέητα όλην την γην…» (Ιερ. 50,23), ο βίαιος και επιθετικός γερμανικός φασισμός. Και όχι μόνο από τη δύναμη των γενναίων στρατιωτών των συμμαχικών κρατών, αλλά και με τη σοφία του Μεγάλου Στάλιν και των Αρχηγών των κυβερνήσεων των Συμμάχων μας.

Όλα αυτά με βεβαιότητα, σταθερότητα και σαφήνεια εξάγονται από τις αποφάσεις της Διάσκεψης, η οποία έθεσε σαν στόχο να «εξασφαλίσει μια τέτοια κατάσταση των πραγμάτων, στην οποία οι άνθρωποι σε όλες τις χώρες του κόσμου να μπορούν να ζήσουν όλη τους τη ζωή, χωρίς να γνωρίσουν κανέναν φόβο, καμία ανάγκη».

Το πρωτότυπο άρθρο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: nvo.ng.ru