Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Δεν είχα ιδέα για τον νόμο 3907 του 2011...

Δεν είχα ιδέα για τον νόμο 3907 του 2011...


ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ
Νόμος 3907 του 2011, άρθρο 37 παρ.5:
"Σε περίπτωση αδυναμίας των αρμόδιων κατά περίπτωση αρχών να διασφαλίσουν με ίδιους πόρους ή μέσα ότι οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων η απομάκρυνση έχει αναβληθεί, απολαμβάνουν κατά το χρονικό διάστημα της αναβολής, στοιχειώδεις όρους αξιοπρεπούς προσωρινής στέγασης σε εγκαταστάσεις δημόσιου ή κοινωφελούς χαρακτήρα και γενικότερα ότι καλύπτουν τις άμεσες βιοτικές τους ανάγκες, μπορεί να επιτραπεί, μετά από σχετική άδεια, να απασχολούνται ως μισθωτοί σε τομείς απασχόλησης σε συγκεκριμένες περιοχές της Χώρας.
Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι τομείς απασχόλησης και οι περιοχές της Χώρας όπου μπορούν να ασχολούνται ως μισθωτοί οι υπήκοοι τρίτων χωρών των οποίων έχει αναβληθεί η απομάκρυνση, το καθεστώς της ασφαλιστικής τους κάλυψης, οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι διαδικασίες και τα αρμόδια για τη χορήγηση της άδειας εργασίας όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα."
ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 25.000 ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ, ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΟΝΟ 2000. ΠΟΣΩΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΑΣΟΥΝ.
ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΝΟΥΝ....
ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ-ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΟΖ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ...
(Να αναμένεις και την επίσημη πρεμιέρα του έργου
"Η Κοσοβοποίηση της Μακεδονίας"
.....Σύντομα στα σχολεία της περιοχής σου....)

Η σχέση χειραγώγησης της σκέψης και αντίστασης στην εξουσία [Βίντεο]

Η σχέση χειραγώγησης της σκέψης και αντίστασης στην εξουσία [Βίντεο]

Η μικρού μήκους ταινία πραγματεύεται με αλληγορικό τρόπο τη σχέση χειραγώγησης της σκέψης και αντίστασης στην εξουσία.
"Ελευθερία είναι να σου επιτρέπεται να πεις ότι 2+2=4... Από εκεί και πέρα, όλα επιτρέπονται", γράφει ο Όργουελ στο "1984".
Στο ίδιο έργο χρησιμοποιεί το 2+2=5 σαν ένα παράδειγμα χειραγώγησης και επιβολής:
" Όταν το κόμμα λέει ότι 2+2=5, τότε είναι σωστό και δεν αρκεί μόνο να το λες, πρέπει και να το πιστεύεις."
Αυτό ενέπνευσε τον Ιρανικής καταγωγής Babak Anvari, να γυρίσει την ταινία "Two & Two".
Βασικό του κίνητρο ήταν, σύμφωνα με δηλώσεις του, να διερευνήσει την επιθυμία των ανθρώπων να αμφισβητήσουν την εξουσία. Σε ποιο βαθμό δέχονται να σκύψουν το κεφάλι και να υπακούσουν στις εντολές της εξουσίας και πότε αρχίζουν να αμφισβητούν και να αντιστέκονται;
Μπορεί η ωμή βία να καθυποτάξει τους ανθρώπους και να χειραγωγήσει τη σκέψη τους ή προκαλεί την αντίστασή τους;

Προτάθηκε ως καλύτερη ταινία μικρού μήκους 2012 στα βραβεία BAFTA 2012

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΟΕ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ASTRA ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ 15/2



Δείτε μετά το μετά το 24:00 λεπτό. Παρέμβαση τέκτονα στην εκπομπή του astra Κώδικας Μυστηρίων την ώρα που ο Διευθ. Σύμβουλος του ΕΟΕ, Π. Κοφσανίδης μιλούσε για την μασονία! Το βίντεο είναι ειδικά αφιερωμένο σε όλα τα παιδάκια που διαδίδουν πολλά και διάφορα για εμάς! Περισσότερα εδώ http://eoellas.org
ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΟΕ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ASTRA ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ 15/2 - YouTube ΠΗΓΗ

ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΜΕΣΣΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ;;;

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Disney και NSA Drones - Kάνουν κατήχηση μέσο των Cartoon στα μικρά παιδιά (Βίντεο)

Disney και NSA Drones - Kάνουν κατήχηση μέσο των Cartoon στα μικρά παιδιά (Βίντεο)

Τρομακτικό η Disney & NSA κάνουν κατήχηση μέσο των Cartoon στα μικρά παιδιά. Παρακολουθήστε ολόκληρο το βίντεο και θα σας πέσει το σαγόνι.

Το βίντεο μιλάει από μόνο του.

Horrifying Disney & NSA Indoctrination Cartoon

Περιγραφή-σοκ για τα Ιμια στο σχολικό βιβλίο της ντροπής! Μιλά για αμοιβαίες υποχωρήσεις (!) μετά τη διεκδίκηση της βραχονησίδας

Περιγραφή-σοκ για τα Ιμια στο σχολικό βιβλίο της ντροπής! Μιλά για αμοιβαίες υποχωρήσεις (!) μετά τη διεκδίκηση της βραχονησίδας



Ο «συνωστισμός» της Μαρίας Ρεπούση φαίνεται ότι ήταν μόνον η αρχή! Οι επικίνδυνες ανακρίβειες σε ιστορικά βιβλία, τα οποία μάλιστα διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στα σχολεία, συνεχίζονται, με αποτέλεσμα την ευθεία παραποίηση των γεγονότων που σημάδεψαν την
ελληνική Ιστορία.

Πρόκειται, λοιπόν, για το περιστατικό που σημάδεψε την περίοδο διακυβέρνησης Σημίτη, τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν τη μαύρη νύχτα των Ιμίων και στοίχισαν τη ζωή στους τρεις ήρωες Ελληνες αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού, εξαιτίας της ατολμίας του πρώην πρωθυπουργού. Στο βιβλίο της Ιστορίας της 3η Γυμνασίου στο κεφάλαιο 12 υπό την τίτλο «Η Ελλάδα από το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου έως τα τέλη του 20ού αιώνα», και πιο συγκεκριμένα στην ενότητα 58, όπου περιγράφονται οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Κώστα Σημίτη από το 1993 έως και το 2000, «αποκαλύπτεται» σχετικά με τα Ιμια: «Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ιμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές θέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».
Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι το 2010 η συγκεκριμένη αποστροφή είχε εγείρει μέγα ζήτημα, με την τότε υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου να στέλνει εγκύκλιο προκειμένου να διορθωθεί το «σφάλμα». Εντούτοις, στην έκδοση που έχει στα χέρια της η «δημοκρατία» το βιβλίο φέρεται ότι έχει εκδοθεί το 2013 και να μην έχει αλλάξει απολύτως τίποτα! Να σημειωθεί πάντως ότι η πρώτη έκδοση του βιβλίου έγινε το 2007.
Σε κάθε περίπτωση, οι συγγραφείς (η επίκουρη καθηγήτρια του Πάντειου Πανεπιστημίου Ευαγγελία Λούβη και ο ιστορικός Δημήτριος Χρ. Ξιφαράς) φαίνεται ότι δεν επηρεάστηκαν από την τότε αναταραχή (συνωστισμός Νο2 ονομάστηκε) και επιμένουν ότι τα Ιμια είναι τουρκικό έδαφος, από τη στιγμή που υποστηρίζουν ότι οι άσπονδοι γείτονες έκαναν και αυτοί... υποχωρήσεις! Δηλαδή η υποχώρηση των Τούρκων κομάντος έγκειται στο ότι αναγκάστηκαν να φύγουν από τη βραχονησίδα, η οποία ανήκει στην Ελλάδα; Διότι τότε η κυβέρνηση των γειτόνων δεν προέβη σε καμία άλλη, εν αντιθέσει με τη χώρα μας, η οποία έκανε τη μία πίσω από την άλλη, και στο τέλος ευχαριστούσε ο Κώστας Σημίτης τους Αμερικανούς.
Περιττό δε να σημειώσουμε ότι πουθενά δεν αναφέρουν ότι την 31η Ιανουαρίου οι Τούρκοι κομάντος είχαν καταπατήσει ελληνικό έδαφος, όπως επίσης και το γεγονός ότι το αποτέλεσμα του επεισοδίου ήταν ο τραγικός θάνατος του υποπλοιάρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοιάρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Εκτορα Γιαλοψού.
Και οι εκπλήξεις συνεχίζονται, αφού το εν λόγω απόσπασμα συνοδεύεται από μεγάλη φωτογραφία, η οποία απεικονίζει τον Κώστα Σημίτη, τον Κώστα Λαλιώτη, τη Βάσω Παπανδρέου, τον Γιώργο Ανωμερίτη και τον Γιάννο Παπαντωνίου, που έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με τη Δικαιοσύνη.

Τα μυστικά όπλα της ναζιστικής Γερμανίας που ξεπερνούν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας [Ντοκιμαντέρ]

 μυστικά όπλα της ναζιστικής Γερμανίας
Ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει μέχρι σήμερα το τι ανακάλυψαν οι συμμαχικές δυνάμεις όταν, μετά την πτώση του Βερολίνου, εισήλθαν στα απόρρητα εργαστήρια της ναζιστικής Γερμανίας, όπου κορυφαίοι επιστήμονες και μηχανικοί χρηματοδοτούνταν αδρά για να διεξάγουν έρευνες, με σκοπό την ανάπτυξη των πιο απίθανων στρατιωτικών τεχνολογιών.
Το θέμα έχει απασχολήσει έντονα την κοινή γνώμη, δίνοντας τροφή για πάσης φύσεως συνωμοσιολογικές θεωρίες, άλλες ρεαλιστικές και άλλες ακραίες που κινούνται στο χώρο της φαντασίας.
Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορεί κανείς να παρακολουθήσει πλήρες ντοκιμαντέρ σχετικά με το θέμα:


Διαδώστε το παντου!!!Ολα στην φόρα με Στοιχεία-Ντοκουμέντα!!!Χρήστος Ηλιάδης:Οι Χημικοί αεροψεκασμοί της σύγχρονης γενοκτονίας

Διαδώστε το παντου!!!Ολα στην φόρα με Στοιχεία-Ντοκουμέντα!!!Χρήστος Ηλιάδης:Οι Χημικοί αεροψεκασμοί της σύγχρονης γενοκτονίας


Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

O DAVID ROCKEFELLER τελικά συνδέεται με την 9/11...Το ξέρατε ότι τους δίδυμους πύργους τους έφτιαξε ο DAVID ROCKEFELLER; ΒΙΝΤΕΟ

O DAVID ROCKEFELLER τελικά συνδέεται με την 9/11...Το ξέρατε ότι τους δίδυμους πύργους τους έφτιαξε ο DAVID ROCKEFELLER; ΒΙΝΤΕΟ



DAVID ROCKEFELLER
Και το κερασάκι.
Είδε όλο το σκηνικό της 9/11 απο το παράθυρο του γραφείου του.(Ενώ έχει πολλές εταιρείες έτυχε να είναι σε εκείνο το γραφείο εκείνη την ημέρα και ώρα 8:46 το πρωί.)
Δείτε το βίντεο απο κάτω που έχει την συνέντευξη που του πήρανε και εξιστορεί το γεγονός δώστε προσοχή και στις εκφράσεις του όπως και την θέα που είχε απο το γραφείο του..
Είχε τρελή θέα απο το γραφείο του...

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ 50 ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;;; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ... (ΒΙΝΤΕΟ)

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ 50 ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;;; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ... (ΒΙΝΤΕΟ)

Σε ποιους χρωστάει η ανθρωπότητα 50 ΤΡΙΣ! Η ανθρωπότητα χρωστάει στους Εβραίους τραπεζίτες 50 τρισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε 2 χρόνια! Τους τελευταίους μήνες γίνονται συζητήσεις σε όλα σχεδόν τα Eλληνικά και ξένα ΜΜΕ για την οικονομική κρίση και τα χρέη κάθε χώρας. Πολλοί απο εμάς ακούμε καθημερινά τον όρο "αγορές". Σε αυτές τις αγορές σύμφωνα τους "κορυφαίους" οικονομολόγους χρωστάνε λίγο πολύ όλα τα κράτη. Κανείς τους όμως δεν τολμάει να πεί δημόσια απο ποιούς αποτελούνται αυτές οι "αγορές". Όλοι οι οικονομολόγοι σταματούν την ανάλυση τους σχετικά με το ποιοι μας δανείζουν στην λέξη "αγορές".

Είναι πραγματικά απίστευτο το γεγονός ότι όλες οι "μεγάλες" δυνάμεις (ΗΠΑ, Γερμανία, Αγγλία κτλ) χρωστούν τρισεκατομμύρια.

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο ρολόι του παγκόσμιου χρέους του "Economist"

Κάποιοι λοιπόν έχουν υποθηκεύσει μέσω δανείων την ανθρωπότητα και προσπαθούν να την υποδουλώσουν φέρνοντας την Νέα Τάξη Πραγμάτων και την Παγκόσμια Διακυβέρνηση.

Αυτή τη στιγμή τα σχέδιά τους βρίσκονται ...
....σε τελικό στάδιο, το οποίο περιλαμβάνει την απαξίωση στα μάτια των ανθρώπων, των απανταχού εθνικών κυβερνήσεων.

Οι τραπεζίτες στους οποίους χρωστάει η ανθρωπότητα είναι γνωστοί σε κύκλους οικονομολόγων και έχουμε δημοσιεύσει τα ονόματα στο παρελθόν.

Δείτε τα ξανά:

Rothschilds of London

Lazar Brothers of Paris

Israel Moses Seif of Italy

Warburg Bros of Hamburg

Lehman Brothers of New York

Kuhn Loeb of New York

Chase Manhattan of New York(Morgan)

Goldman Sachs of New York

Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί οι Διεθνείς Τραπεζίτες; Είναι όλοι τους Εβραίοι στην καταγωγή.

Για αυτό κανείς οικονομολόγος δεν τολμά να πει ποιοί αποτελούν στην πραγματικότητα τις αγορές.

Για να μην ξεσηκωθούν οι λαοί εναντίον τους μόλις καταλάβουν το βρώμικο παιχνίδι που έχουν παίξει εις βάρος της ανθρωπότητας.

Δείτε και διαδώστε το ντοκιμαντέρ που τους ξεσκεπάζει! Το Money Masters μιλάει για το πως οι κεντρικοί τραπεζίτες μας οδηγούν στην παγκόσμια κυβέρνησή τους! Από το 1996 υπάρχει το ντοκιμαντέρ!



Το αποκαλυπτικό ντοκυμαντέρ για το ποιοί δημιούργησαν το τραπεζικό σύστημα και πως αυτό λειτουργεί.



Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε στην εντέλεια το πως λειτουργεί το τραπεζικό σύστημα για να ξέρουμε αν αυτοί που λένε οτι μπορούν να μας βγάλουν απο την κρίση λένε αλήθεια ή ψέμματα...

Το αποκαλυπτικό ντοκυμαντέρ για το ποιοί δημιούργησαν το τραπεζικό σύστημα και πως αυτό λειτουργεί.. 

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε στην εντέλεια το πως λειτουργεί το τραπεζικό σύστημα για να ξέρουμε αν αυτοί που λένε οτι μπορούν να μας βγάλουν απο την κρίση λένε αλήθεια ή ψέμματα...

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Νέα Δημοκρατία και Εβραϊσμός είναι "αδέλφια"

Νέα Δημοκρατία και Εβραϊσμός είναι "αδέλφια"



Η μεγαλύτερη απάτη στην Ελλάδα ήταν και παραμένει δυστυχώς, το γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία πείθει με διάφορους τρόπους Έλληνες πατριώτες πως αγωνίζεται για το καλό του ελληνικού έθνους.


Στην πραγματικότητα η Νέα Δημοκρατία είναι υπέρ της Παγκοσμιοποίησης, υπέρ των Εβραίων τραπεζιτών και κατά της διατήρησης της ελληνικής ταυτότητας και κυριαρχίας στην Ελλάδα. Παράλληλα όμως οι Νεοδημοκράτες έχουν αρχίσει ένα απίστευτο γλείψιμο στον εν Ελλάδι και παγκόσμιο παντοδύναμο Εβραϊσμό προκειμένου να καταφέρουν να κρατήσουν τις θέσεις και το μισθό τους.

Όλα αυτά το ξαναλέμε, γίνονται με το μανδύα του "πατριώτη". Ακόμη και του "εθνικιστή"....



Έτσι οι Νεοδημοκράτες διαπράττουν διπλή προδοσία εις βάρος της Ελλάδος αφού φροντίζουν να αποκρύπτουν απ' τους Έλληνες πατριώτες ότι οι Εβραίοι είναι που προωθούν την Παγκοσμιοποίηση και τον πολυπολιτισμό. Το έχουν αναφέρει και οι ίδιο μάλιστα αλλά και όλες οι εβραϊκές οργανώσεις αγωνίζονται για την πολυπολιτισμικότητα εκτός Ισραήλ φυσικά.

Έτσι είδαμε τον Σούρλα(που είχε και Εβραίο καθηγητή), τον υπουργό Παναγιωτόπουλο, τον Σιούφα και την Μπακογιάννη να μας λένε σεεκδήλωση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, που είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και δεν πληρώνει φόρο στην Ελλάδα, ότι έχουμε ακόμη και κοινή μοίρα με τους Εβραίους! 


Παρακάτω παραθέτουμε μερικές μόνο περιπτώσεις που τα κορυφαία στελέχη της ΝΔ γλείφουν τον Εβραϊσμό.. 

Διαβάστε ΕΔΩ την επιστολή - κατάθεση καρδιάς του υπερπατριώτη Μάκη Βορίδη στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο.

Οικογένεια Μητσοτάκη

Μέντορας του "εθνάρχη" Κωνσταντίνου Μητσοτάκη ήταν ο Εβραίος Raymond Aron..

Ακόμη και ο Άδωνις Γεωργιάδης κατάλαβε ότι για να πάει μπροστά πρέπει να εργαστεί για το καλό του εβραϊσμού και να ξεφτιλιστεί στα μάτια των Ελλήνων πατριωτών που τον θυμούνται να παρουσιάζει το βιβλίο του κ. Πλεύρη "Εβραίοι όλη η αλήθεια"...



Ο Βύρων Πολύδωρας γνωστός για τα μεγάλα λόγια που λέει πάντα έφθασε στο σημείο να πει ότι Έλληνες και Εβραίοι είμαστε αδέλφια!!!




Πηγή
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ: Νέα Δημοκρατία και Εβραϊσμός είναι "αδέλφια"

Ο Γ.ΠΑΪΣΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ 85 ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ SUBS





Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ N.A.S.A. ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΟΥΪΛ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.



Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ N.A.S.A. ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΟΥΪΛ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓ. ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΑ ΣΕΪΧΗ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ!
Όλα τα βίντεο στο κανάλι του Romanos gv


Γεώργιος Τάουϊλ Το θαύμα στη Συρία ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ - YouTube ΠΗΓΗ

Η τρομολαγνεία συνεχίζεται... μετά την αιθαλομίχλη σειρά ο Η1Ν1

Η τρομολαγνεία συνεχίζεται... μετά την αιθαλομίχλη σειρά ο Η1Ν1

Βαρύγδουποι και εντυπωσιακοί τίτλοι κάνουν την εμφάνισή τους στα συστημικά ΜΜΕ.
"Κόκκινος συναγερμός για τον Η1Ν1! Σαρώνει ο ιός όλη τη χώρα!
- Σε τροχιά …γρίπης βρίσκεται η χώρα μας, καθώς τα στοιχεία αναδεικνύουν υψηλή επικινδυνότητα
- 26 άνθρωποι έχουν χάσει ήδη τη ζωή τους
- Αγωνία των ειδικών αν επαρκούν τα απαραίτητα αντιικά φάρμακα ώστε να καλυφθεί ο πληθυσμός
Σύμφωνα με την τελευταία επιδημιολογική έκθεση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων καταγράφηκαν 26 θάνατοι από γρίπη ενώ δεκάδες άνθρωποι έχουν νοσηλευθεί σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
H συντριπτική πλειοψηφία των περιστατικών που νοσηλεύονται σε ΜΕΘ ταυτοποιήθηκε με το στέλεχος Α (Η1Ν1) το οποίο κυκλοφορεί σταθερά κάθε έτος μετά την πανδημία γρίπης 2009."
Τελείωσε η αιθαλομίχλη.. με κάτι άλλο πρέπει να τρομοκρατήσουν τον κόσμο!
Να μην τον αφήσουν να ηρεμίσει.. με τίποτα! Εκεί.. στην τσίτα... Στον τρόμο και στην ψυχολογική πίεση!!!
Ας δούμε τι λέει το περιοδικό ΖΕΝΙΘ για το θέμα
H1N1: Η ΙΑΤΡΙΚΗ «ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ»
H1N1
Η ΙΑΤΡΙΚΗ «ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ»
Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΗΣ «ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ» ΤΟΥ ΙΟΥ Η1Ν1 ΕΣΚΑΣΕ!
Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΚΟΣ
«Τίποτε δεν είναι πιο επικίνδυνο από την προσπάθεια ενός πολιτικού κατεστημένου να υπαγορεύσει την αλήθεια».
Michael Foucault
1918: Ο κόσμος, που δεν πρόλαβε ακόμη να πανηγυρίσει το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ήρθε αντιμέτωπος με το ζοφερό πρόσωπο της «Ισπανικής Γρίπης», η οποία εξελίχθηκε ταχύτατα σε πανδημία αφαιρώντας τη ζωή από πενήντα εκατομμύρια ανθρώπους, κυρίως νέους στην ηλικία.
2009: Στο Μεξικό κάνει την εμφάνιση της μια «νέα» επιδημία γρίπης, που οφείλεται στο ιό Η1Ν1 (γνωστός από το 1976 και ταυτοποιημένος ως «σοβιετικός ιός»), που γρήγορα εξαπλώνεται στη βόρειο Αμερική και κατόπιν στον υπόλοιπο κόσμο. Αν και αυτή η μορφή γρίπης, που ονομάζεται και «γρίπη των χοίρων», είναι ήπιας μορφής ο εγκαθιδρυμένος εδώ και δεκαετίες μηχανισμός παραγωγής πανδημικών απειλών, που προωθείται από την πολιτική, τα ΜΜΕ, τις φαρμακοβιομηχανίες, από συγκεκριμένες επιστημονικές ομάδες και από τον Στρατό, αναλαμβάνει δράση. Με μια συγκεκριμένη στρατηγική, που είναι γνωστή ως «διαχείριση φόβου», αναλαμβάνει να διασπείρει τον πανικό παντού και να κατασκευάσει την απειλή μιας επελαύνουσας πανδημίας. Οι κατατρομαγμένοι πολίτες πέφτουν έτσι θύματα και υποστηρίζουν μια πολιτική δημόσιας υγείας, που έχει να κάνει με την «προληπτική» αγορά αντιϊκών φαρμάκων και μασκών και τους μαζικούς εμβολιασμούς. Οι κυβερνήσεις και τα κράτη υποκύπτουν στον –προωθούμενο από τα media– πανικό των πολιτών τους και μπαίνουν στην περιπέτεια να αγοράσουν και να αποθηκεύσουν εκατομμύρια δόσεις φαρμάκων και εμβολίων. Οι φαρμακοβιομηχανίες τρίβουν τα χέρια τους: καταμεσής της χειρότερης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης των τελευταίων δεκαετιών ετοιμάζονται να αποκομίσουν κέρδη δισεκατομμυρίων…
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ
Ο χορός της διαχείρισης του φόβου, που μεταφράζεται σε δεκάδες δισεκατομμύρια, έχει στηθεί για τα καλά. Οι μήνες περνάνε, η επιδημία της «γρίπης των χοίρων» εξαπλώνεται σε όλο και περισσότερες χώρες, ο φόβος και ο πανικός αυξάνουν, και οι φαρμακοβιομηχανίες (που είχαν ήδη προετοιμαστεί) έχουν βάλει τα εργαστήρια τους να δουλεύουν τριπλοβάρδια για να προλάβουν να καλύψουν τις ανάγκες της παγκόσμιας ζήτησης. Οι πελάτες τους –δηλαδή ολόκληρα κράτη– έχουν προαγοράσει τεράστιες ποσότητες εμβολίων για να εμβολιάσουν όχι μόνον τις ευπαθείς ομάδες αλλά και ολόκληρο τον πληθυσμό τους. Δεν νοιάζονται για πιθανές παρενέργειας από αυτούς μαζικούς εμβολιασμούς, αλλά τους ενδιαφέρει να «θωρακίσουν» τους πολίτες τους απέναντι στην απειλή της νέας γρίπης, που σύμφωνα με κάποιους «ειδικούς» θα αφήσει πίσω της εκατομμύρια νεκρούς, ειδικά αν ο ιός μεταλλαχθεί. Έτσι δεν είναι παράξενο που οι περισσότεροι άνθρωποι πείστηκαν πως ήταν αντιμέτωποι με την «επιδημία του αιώνα» και θα ήταν τυχεροί αν προλάβαιναν να εμβολιαστούν.
Υπήρχαν ωστόσο και ορισμένοι που δεν υπέκυψαν σ’ αυτή την πανδημία του φόβου υποστηρίζοντας από την αρχή πως αυτή η ιστορία ήταν μια «φούσκα», μια καλοστημένη «διαχείριση φόβου» που στήθηκε από τις φαρμακοβιομηχανίες για να εκτοξεύσουν τα κέρδη τους σε στρατοσφαιρικά επίπεδα. Αυτοί οι αντιφρονούντες αποτελούνταν από ορισμένους ανεξάρτητους επιστήμονες και ερευνητές, δημοσιογράφους και εναλλακτικούς θεραπευτές, αλλά και υποψιασμένους πολίτες, με σωστή ενημέρωση και κρίση, που δεν έπεσαν θύματα αυτής της νέας μαζικής παράνοιας. Αντίθετα υποστήριζαν πως η περιβόητη πανδημία του ιού Η1Ν1 δεν ήταν παρά μια ήπια μορφή γρίπης, που δεν ήταν πιο βαριά από τη συνηθισμένη μορφή γρίπης η οποία, ως γνωστόν, προκαλεί σε όλο τον κόσμο πάνω από ένα εκατομμύριο θύματα ετησίως (κυρίως ανάμεσα σε ασθενείς με άλλα χρόνια νοσήματα). Με άλλα λόγια ότι δεν υπήρχε λόγος πανικού. Στην αρχή αυτούς τους ανθρώπους τους θεωρούσαν «γραφικούς» και συνωμοσιοπαρανοϊκούς και γινόντουσαν αποδέκτες της χλεύης των πληρωμένων κοντυλοφόρων του Συστήματος. Κι όμως, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, είχαν πέρα για πέρα δίκιο…
ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ;
Ένας από αυτούς «γραφικούς τύπους» ήταν και η Jane Burgermeister, Αυστριακή δημοσιογράφος ειδική σε επιστημονικά θέματα, η οποία υποστήριξε πως ο ιός Η1Ν1 ήταν τεχνητός, ένα εργαστηριακό δημιούργημα, και πως η φαρμακοβιομηχανία Baxter έστειλε με πλοία 72 κιλά από αυτόν τον ιό, σε διάφορες γωνιές του κόσμου, προκειμένου να ξεσπάσει η πανδημία! Η ίδια υποστήριξε πως είχε αποδείξεις ότι το εμβόλιο για τον νέο ιό πατενταρίστηκε από την Baxter το 2007, δηλαδή πολύ πριν γίνει γνωστός ο ίδιος ο ιός! Σύμφωνα με την Burgermeister η Baxter παρασκεύασε 72 κιλά υλικό εμβολιασμών, το οποίο επιμολύνθηκε με ζωντανούς ιούς γρίπης των πτηνών, που προερχόταν από εργαστήρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Συνέχεια το υλικό αυτό διατέθηκε σε 16 εργαστήρια σε τρεις γειτονικές χώρες. Μ΄ αυτό τον τρόπο στις 6 Μαρτίου 2009 η Baxter προκάλεσε μία παγκόσμια πανδημία!
Η Jane Bürgermeister υποστήριξε ότι στόχος των κυβερνήσεων, οργανισμών και φαρμακευτικών εταιριών είναι η μαζική γενοκτονία του πληθυσμού, με την απελευθέρωση ενός θανατηφόρου ιού, και η θέσπιση προγραμμάτων υποχρεωτικού μαζικού εμβολιασμού. Κάνοντας λόγο για «παγκόσμιο εγκληματικό συνδικάτο» που χειραγωγεί οργανισμούς ενώ χρηματοδοτεί την ανάπτυξη, κατασκευή και απελευθέρωση τεχνητών ιών προκειμένου να δικαιολογήσει τους μαζικούς εμβολιασμούς, η Αυστριακή δημοσιογράφος ενέπλεξε σ’ αυτόν τον «εγκληματικό πυρήνα» και την περιβόητη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ! Καταθέτοντας σχετική μήνυση στο FBI κατά της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας, που ΟΗΕ, πολιτικών και αξιωματούχων καθώς και κατά της εταιρίας παρασκευής εμβολίων Baxter, η Jane Bürgermeister υποστήριξε πως αυτός ο «εγκληματικός πυρήνας» έχει σχέσεις με τη FEMA (την Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας), η οποία έχει δημιουργήσει υπόγειες βάσεις και τεράστια μαζικά νεκροταφεία σε τουλάχιστον δύο πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά και με το Ίδρυμα Ρόκφελερ, που είναι βασικός χρηματοδότης του ΟΗΕ και της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας. Συνωμοσιοπαράνοια ή μια πραγματική παγκόσμια συνωμοσία; Όπως και να ‘χει το σίγουρο είναι πως η πανδημία του Η1Ν1 ήταν άλλη μια «φούσκα», μια κολοσσιαία ιατρική απάτη που μόλις αρχίζουμε να υποψιαζόμαστε…
Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΡΙΝ… ΑΡΧΙΣΕΙ
Καθώς περνούσαν οι μήνες και η περιβόητη πανδημία δεν ξεσπούσε οι φωνές της αμφισβήτησης άρχισαν να πυκνώνουν. Η εκδήλωση των συμπτωμάτων της γρίπης ήταν μεν μαζική αλλά τα συμπτώματά της ήταν ήπιας μορφής. Δεν ήταν η φονική πανδημία που αναμένονταν. Πολλοί άνθρωποι, ακόμη και οι εργαζόμενοι στον τομέα της Υγείας, αρνούνταν να εμβολιαστούν υποχρεωτικά. Ακόμη και η ίδια η διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, η Μάργκαρετ Τσαν, που έχει αναλάβει τον συντονισμό των υγειονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο για την αντιμετώπιση της πανδημίας της νέας γρίπης, παραδέχθηκε πως δεν έχει εμβολιαστεί ενάντια στον ιό Η1Ν1. Οι γιατροί δήλωναν πως μια δόση είναι αρκετή, αντί των δύο που αναμενόταν αρχικά, έτσι τα περισσότερα αποθέματα του εμβολίου ήταν αχρείαστα στις υγειονομικές αρχές. Έτσι η Γερμανία εκδήλωσε το ενδιαφέρον να μεταπωλήσει τα πλεονάσματα εμβολίων για τη νέα γρίπη. Η Ελβετία αποφάσισε εξάλλου να δωρίσει τα μισά αποθέματά της σε αναπτυσσόμενες χώρες. Ακόμη και η Ελλάδα αποφάσισε να επιστρέψει σχεδόν τα μισά εμβόλια απ’ όσα είχε παραγγείλει. Η επιχείρηση μαζικός εμβολιασμός είχε αποτύχει.
Πριν εκπνεύσει το 2009 η Ολλανδία, μία από τις σοβαρότερες ευρωπαϊκές χώρες σε θέματα δημόσιας υγείας, ανακοίνωσε επίσημα πως τελείωσε η επιδημία της νέας γρίπης Η1Ν1 στη χώρα. «Δεν υπάρχει πλέον θέμα επιδημίας», δήλωσε ο Μάρτιν Σόμπελς, εκπρόσωπος του Ολλανδικού Ινστιτούτου Υγείας και Περιβάλλοντος. Σύμφωνα με το εν λόγω Ινστιτούτο ο αριθμός των περιστατικών γρίπης των χοίρων στην Ολλανδία συνέχισε να φθίνει, φτάνοντας τα 4,4 άτομα στις 10.000 την 2η εβδομάδα του Δεκέμβρη του 2009. Επιδημία θεωρείται όταν υπάρχουν μολυσμένα από τον ιό περισσότερα από 5,1 άτομα την εβδομάδα στους 10.000 κατοίκους. Έτσι η Ολλανδία ήταν η πρώτη που αποχαιρέτησε επίσημα την απάτη της πανδημίας του ιού Η1Ν1.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Όλα αυτά, όπως ήταν αναμενόμενο, άρχισαν να αυξάνουν την αμφισβήτηση αναγκάζοντας μια μερίδα των λιγότερο εξαρτώμενων media να επαναπροσδιορίσουν τη στάση τους για το θέμα. Το γεγονός αυτό αναθάρρησε και τους αντιφρονούντες επιστήμονες που όλο αυτό το διάστημα βρισκόντουσαν στριμωγμένοι στη γωνία.
Ο δρ. Βόλφγκανγκ Βόνταργκ (Wolfgang Wodarg), επιδημιολόγος και μέλος Συμβουλίου της Ευρώπης, ήταν ένας από εκείνους που είχαν επικριθεί σφοδρά για την στάση του όσον αφορά τον ιό Η1Ν1, επειδή δήλωσε πως χαρακτηρίστηκε λανθασμένα πανδημία «υπό την πίεση των εργαστηρίων». Κατάφερε όμως τελικά να πείσει αρκετά μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης που θέλουν πλέον να διενεργηθεί έρευνα για την κήρυξη της νέας γρίπης Α (Η1Ν1) σε πανδημία. Έτσι, στις 7 Ιανουαρίου του 2010, απαιτήθηκε η δημιουργία μίας ευρωπαϊκής επιτροπής διερεύνησης που θα εξετάσει «την απειλή για την υγεία των ψευδών πανδημιών». Πρόκειται επίσης να ερευνηθεί πώς και σύμφωνα με ποια επιστημονικά στοιχεία η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας έκρινε ότι πρόκειται για μία πανδημία «προκειμένου να αποφευχθούν άλλοι λανθασμένοι συναγερμοί». Σε κείμενο που υπογράφεται από βουλευτές δέκα χωρών ο δρ. Βόλφγκανγκ Βόνταργκ αναφέρει πως τα εργαστήρια «υποκίνησαν την κατασπατάληση πόρων που προοριζόταν για την υγεία προς όφελος αναποτελεσματικών στρατηγικών εμβολιασμού… Εξέθεσαν χωρίς λόγο εκατομμύρια υγιείς ανθρώπους στους κινδύνους των άγνωστων παρενεργειών των εμβολίων που δεν ήταν επαρκώς δοκιμασμένα». Για τον ίδιο η περιβόητη πανδημία του ιού H1N1 είναι η «ιατρική απάτη του αιώνα»! Οι συζητήσεις και οι έρευνες για το θέμα θα ξεκινήσουν στο Στρασβούργο στο τέλος Ιανουαρίου του 2010. Πολλά πρόκειται να αποκαλυφθούν τις βδομάδες και τους μήνες που έρχονται. Εκτός αν το πανίσχυρο φάρμακαρτελ προλάβει να αντεπιτεθεί με κάποια νέα «επιδημία».
ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ;
«Μπορείς να κοροϊδέψεις όλους τους ανθρώπους για κάποιο διάστημα, κάποιους ανθρώπους για πάντα, αλλά όχι του πάντες για πάντα», συνήθιζε να λέει ο αείμνηστος Πρόεδρος των ΗΠΑ Αβραάμ Λίνκολ. Κάποιοι φαίνεται πως έχουν υποτιμήσει την ανθρώπινη νοημοσύνη. Μας υποτιμούν όλους συστηματικά θεωρώντας μας «πρόβατα» και «ζαλισμένο κοπάδι», που πανικοβάλλεται, αφηνιάζεται και χειραγωγείται με το παραμικρό. Μπορεί όντως οι περισσότεροι να είναι «πρόβατα», αλλά κάποιοι από εμάς επιμένουν να είναι «μαύρα πρόβατα», να μην ακολουθούν το κοπάδι και να έχουν ανεξάρτητη γνώμη και κρίση. Χάρη σ΄ αυτά τα «μαύρα πρόβατα» που αντιστέκονται κάποια σκοτεινά σχέδια στο τέλος δεν περνάνε. Το πρόβλημα στην όλη ιστορία είναι πως ο λαός έχει μάθει να εμπιστεύεται τις κυβερνήσεις και τα έθνη-κράτη, θεωρώντας πως εργάζονται για το καλό του. Όπως απέδειξε όμως και η ιστορία της πανδημίας του Η1Ν1 κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Ποιος μας φυλάει από τους φύλακες;

Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου: "Υπέρ του γένους και της Πατρίδος"

Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου: "Υπέρ του γένους και της Πατρίδος"


Το σημαντικότερο κείμενο-παρακαταθήκη του Αγίου Γέροντα Παϊσίου του Αγιορείτου: "Ο Γέροντας, ξεριζωμένος από την βρεφική του ηλικία, και έχοντας ζήσει τη φρίκη του πολέμου... και της Κατοχής, γνώριζε από την πείρα του ότι το να «διάγωμεν ήρεμον και ησύχιον βίον» είναι μεγάλη ευλογία. Αγαπούσε τη Πατρίδα και έλεγε: «Και η Πατρίδα είναι μία μεγάλη οικογένεια». Δεν επεδίωκε το εθνικό μεγαλείο, τη δόξα και την ισχύ με την κοσμική έννοια, αλλά την ειρήνη, τη πνευματική άνοδο και την ηθική ζωή των πολιτών, για να μας βοηθά και ο Θεός. Ούτε επιζητούσε την ασφάλεια για ν’ απολαμβάνουν οι άνθρωποι τις ανέσεις τους.

Σε κάποιο Έλληνα θερμό πατριώτη που ζούσε στην Αμερική και προσπαθούσε να προβάλλει την Ελλάδα, συνέστησε ν’ αγωνιστεί για ν’ αγιάσει και ύστερα να προβάλλει σωστά και πνευματικά και την Ελλάδα.

Όπως οι Προφήτες του Ισραήλ συμμετείχαν στη ζωή του έθνους ενεργά με τον τρόπο τους, προσεύχονταν, θρηνούσαν, έλεγχαν βασιλείς, κήρυτταν μετάνοια και προφήτευαν για τα επερχόμενα δεινά, το ίδιο και ο Γέροντας δεν ήταν αδιάφορος και απαθής στα θέματα της Πατρίδας. Ο προφήτης δεν ήταν εθνικιστής που έλεγε: «Δια Σιών ου σιωπήσομαι». Το ίδιο και η στάση του Γέροντα ήταν καθαρά πνευματική.

Ενώ ζούσε έκτος κόσμου, αγωνίσθηκε όσο λίγοι για το καλό της Πατρίδας. Αξιοθαύμαστη ήταν η δραστηριότητα και η προσφορά του στα εξωτερικά εθνικά θέματα μας. Μιλούσε εναντίον των ανθελληνικών ρευμάτων, των πλαστογράφων της ιστορικής αληθείας, και κυρίως εναντίον των αδίκων εδαφικών διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδας, των Σκοπιανών «πανσλαυϊστών», Αλβανών, Τούρ­κων κ.ά. Έλεγε: «Ο ένας θέλει τη Θεσσαλονίκη, ο άλλος θέλει να φθάσει μέχρι τη Λάρισα, ο άλλος θέλει το Αιγαίο. Μα τέλος πάντων δεν υπήρχε ποτέ Ελλάδα;».

Επεσήμανε τους εθνικούς κινδύνους, πριν ακόμη φανούν. Βοήθησε πολλούς να δουν ξεκάθαρα τις ξένες προπαγάνδες σε βάρος της Πατρίδας, και όσοι είχαν θέσεις και ευαισθησία έλαβαν τα ανάλογα μέτρα.

Σχετικά με το Μακεδονικό, αναφέρει ανώτατος αξιωματικός: «Εγώ ήμουν μέσα στα πράγματα και δεν είχα πάρει είδηση. Ο Γέροντας μου άνοιξε τα μάτια. Στην αρχή παραξενευόμουν και έλεγα: Τί είναι αυτά που λέει ο Γέροντας και από πού τα ξέρει; Έπειτα κατάλαβα». Ο Γέροντας ήδη από το 1977, όταν πήγε στην Αυστραλία, ανέφερε το Μακεδονικό θέμα. Αυτά κάποιοι «ειδικοί» τα θεώρησαν «ανεύθυνες φανατικές κινδυνολογίες».

Υπερασπιζόμενος την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ανήρτησε στο αρχονταρίκι του το κείμενο του προφήτη Δανιήλ, που αναφέρεται στο βασιλέα των Ελλήνων Αλέξανδρο, και δίπλα του μία μεγάλη χάρτινη εικόνα ενός Αγγέλου από Σερβικό Μοναστήρι, να δείχνει το κείμενο.
Παρομοίαζε το κράτος των Σκοπίων με οικοδόμημα που είναι κτισμένο με τούβλα και με φαρσαλινούς χαλβάδες, που είναι κομμένοι σε σχήμα τούβλων, και που φυσικό είναι κάποτε να κατάρρευση.

Το βιβλίο του πρώην υπουργού Βορείου Ελλάδος κ. Νικολάου Μάρτη «Η πλαστογράφηση της Μακεδονίας», όταν το διάβασε, τον ενθουσίασε. «Δόξα τω Θεώ», είπε, «υπάρχουν και πατριώτες». Πήρε πολλά βιβλία και τα μοίραζε ευλογία. Έγραψε και ένα επαινετικό ποιηματάκι, το οποίο ο κ. Μάρτης συμπεριέλαβε σε νέα έκδοση του βιβλίου του.

Για την Τουρκία διεκήρυσσε με βεβαιότητα: «θα διαλυθεί,οι Κούρδοι θα κάνουν κράτος και οι μεγάλες δυνάμεις θα μας δώσουν την Πόλη. Όχι επειδή μας αγαπούν αλλά γιατί θα οικονομήσει ο Θεός τα πράγματα έτσι, ώστε το συμφέρον τους θα είναι να την έχουμε εμείς. Θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. Οι Τούρκοι έχουν να πληρώσουν πολλά, απ’ αυτά που έχουν κάνει. Αυτό το Έθνος θα καταστραφεί, διότι δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού. Τα κόλλυβα τους τα’ χουν στο ζωνάρι τους (δηλαδή πλησίασε το τέλος τους).

Ο άγιος Αρσένιος έλεγε πριν από την Ανταλλαγή: «Την Πατρίδα μας θα την χάσουμε, αλλά πάλι θα την βρούμε».

Ρωτήθηκε ο Γέροντας, πότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος, και απάντησε: «Η Κύπρος θα ελευθερωθεί, όταν μετανοήσουν οι Κύπριοι. Να κάνετε πνευματικές βάσεις για να διώξουν τις βάσεις των Τούρκων, των Άγγλων και των Αμερικανών». Έβλεπε δηλαδή το Κυπριακό ως πνευματικό θέμα, όχι ως εθνικό ή πολιτικό, και ότι η λύση του θα προέλθει από την μετάνοια του λαού και την προσευχή.

Βλέποντας τον από Ανατολάς κίνδυνο για την Θράκη, μετέβη στην Κομοτηνή για να στηρίξη εκχριστιανισθέντες Μουσουλμάνους. Ήθελε να παραμείνη μαζί τους για ένα διάστημα για να βοηθήση.

Στα θέματα της Πατρίδος δεν ήθελε οι Χριστιανοί να είναι αδιάφοροι. Πολύ λυπόταν που έβλεπε πνευματικούς ανθρώπους να επιζητούν να βολευθούν οι ίδιοι και να μην ενδιαφέρωνται για την Πατρίδα. Ο καημός του και η απορία του ήταν πως οι υπεύθυνοι δεν αντιλαμβάνονται πού οδηγούμαστε. Ο ίδιος από παλαιά διέβλεπε την σημερινή κατάσταση και ανησυχούσε, αλλά δεν διέσπειρε τις ανησυχίες του στον κόσμο.

Έλεγε: «Από το κακό που επικρατεί σήμερα θα βγει μεγάλο καλό. Βλέπω μια ελιά. Το ένα της κλωνάρι έχει ξεραθεί, το άλλο το τρώγει η κάμπια και θα ξεραθή και αυτό. Αλλά πετιέται ένα άλλο βλαστάρι από κάτω που έχει πολύ θυμό (δύναμη) και αναπτύσσεται γρήγορα».

Λυπόταν για την πνευματική κατάπτωση των πολιτών. Μιλούσε αυστηρά γι' αυτούς που ψήφιζαν αντιχριστιανικούς νόμους. Λυπήθηκε για την αλλαγή της γλώσσας και είπε: «Η επόμενη γενεά θα φέρει Γερμανούς να μας μάθουν την γλώσσα μας, και τα παιδιά μας θα μας φτύνουν». Έγραφε σε επιστολή του: «Αυτοί που κατάργησαν τα Αρχαία πάλι θα τα ξαναφέρουν».

Δημοσίευσε ένα σύντομο κείμενο υποστηρίζοντας τον αγνότατο πατριώτη και ευλαβέστατο ήρωα Μακρυγιάννη από τις εναντίον του άδικες και ψευδείς κατηγορίες. Πέρα από την αποκατάσταση της αληθείας, υπήρχε τότε, όπως και σήμερα, επιτακτική ανάγκη προβολής ενός ιδανικού προτύπου προς μίμηση για τους πολιτικούς ηγέτες, αλλά και για υποβοήθηση του λαού να αποκτήση ορθά πολιτικά κριτήρια στην επιλογή των κυβερνητών του Έθνους μας.

Κάποιος Πρωθυπουργός, του οποίου κατέκρινε δημοσίως ενέργειες επιζήμιες για το Έθνος και την Εκκλησία, ζήτησε να τον συναντήση στην Σουρωτή. Ο Γέροντας απάντησε: «Ας έρθη, θα του τα ψάλω και μπροστά του». Είχε το ψυχικό σθένος αυτός ο πτωχός καλυβίτης να υψώνη την φωνή του άφοβα μπροστά στους ισχυρούς της ημέρας.

Όταν κάποιος πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφθηκε το Άγιον Όρος, ο Γέροντας συνέστησε στα μοναστήρια να μην τον δεχθούν, γιατί είχε υπογράψει τον νόμο περί των αμβλώσεων.

Από Υπουργό που θέλησε να βοηθήση γνωστό του Μοναστήρι δεν δέχθηκε τίποτε, γιατί ανήκε σε κόμμα που είχε υπογράψει αντιχριστιανικούς νόμους.

Ο Γέροντας ήταν άνθρωπος της ειρήνης και της ενότητος. Δεν ανήκε σε κανένα κόμμα. Ήταν υπεράνω κομμάτων. Απέρριπτε άθεα πολιτικά κόμματα και πολιτικούς που είχαν σχέση με την Μασωνία, για την αθεΐα τους και την πολεμική τους προς την Εκκλησία. Έλεγε: «Τι να το κάνω το δεξί ή το αριστερό χέρι, αν δεν κάνη σταυρό;», απορρίπτοντας έτσι τούς άθεους πολιτικούς ανεξάρτητα από την πολιτική τους τοποθέτηση. Κάποια κόμματα; γνωρίζοντας την επιρροή του στον λαό, ζήτησαν να τον προσεταιρισθούν χάριν ψηφοθηρίας, αλλά ματαίως.

Τον επισκέπτονταν πολιτικά πρόσωπα, βουλευτές, υπουργοί, γερουσιαστές από τις Η.Π.Α. και ο βασιλιάς Κωνσταντίνος του έστελνε κάρτες. Από κανέναν όμως δεν ζήτησε τίποτε για τον εαυτό του ή για γνωστά του μοναστήρια. Μόνο ζητούσε να ενεργούν για το καλό της Πατρίδος και της Εκκλησίας.

Ακόμη βοήθησε πολλούς κρατικούς υπαλλήλους με τις συμβουλές του να είναι τίμιοι και ευσυνείδητοι στην εργασία τους. Εκτιμούσε τους καλούς παιδαγωγούς για το ουσιαστικό έργο που προσφέρουν, και τους ευλαβείς στρατιωτικούς, που έχουν ιδανικά.

Πολλούς νέους αναρχικούς τους έπεισε να υπηρετήσουν στρατιώτες.

Γενικώς συμβούλευε όλους να έχουν σεβασμό και αγάπη προς την Πατρίδα, να ενεργούν για το κοινό καλό ευσυνείδητα και να μην παρασύρωνται από το γενικό πνεύμα της αδιαφορίας, της ισοπεδώσεως των πάντων, του βολέματος και της καταχρήσεως.

Κυρίως όμως ο Γέροντας βοήθησε την Πατρίδα αφανώς με την προσευχή του. Αυτό φαίνεται από το τυπικό που αναφέρθηκε, αλλά και από το ποίημα που έστειλε στην μητέρα του. Στο τέλος γράφει ότι γίνεται καλόγηρος για να προσεύχεται «και για όλη την Πολιτεία». Έδινε πρώτος το παράδειγμα και παρακινούσε, λέγοντας: «Να κάνουμε προσευχή ο Θεός να φωτίζη τους υπευθύνους που έχουν θέσεις μεγάλες στην Πολιτεία, γιατί αυτοί μπορούν να κάνουν μεγάλο καλό».

Όταν υπήρχε ένταση στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, έλεγε: «Πολλά σύννεφα μαζεύτηκαν. Αν μπορέσουμε να τα διώξουμε» (με την προσευχή).

Σε παρόμοια περίπτωση έκανε θεία Λειτουργία στο Καλύβι του. Στους Μακαρισμούς δεν έψαλλε ό,τι προέβλεπε το τυπικό, αλλά από τον κανόνα του οσίου Νικολάου του Κατασκεπηνού, γιατί ήταν κατάλληλο για την περίπτωση αυτή: «Αθέων Αγαρηνών τα βέλη σύντριψον Δέσποινα, και πάσαν επιβουλήν δαιμόνων ματαίωσον, λαόν χριστεπώνυμον σκέπων και φυλάττων, ίνα πόθω σε δοξάζωμεν» .

Όταν η Πατρίδα περνούσε περίοδο πολιτικής αστάθειας, λόγω αδυναμίας σχηματισμού κυβερνήσεως, ο Γέροντας πονούσε και ευχόταν πολύ. Την τρίτη φορά που θα γίνονταν εκλογές σε μικρό χρονικό διάστημα συνέβη το εξής, όπως διηγήθηκε: «Ήταν παραμονή εκλογών. Καθόμουν στο ξυλοκρέββατο στο Αρχονταρίκι και έλεγα την ευχή. Ξαφνικά παρουσιάστηκε ο διάβολος με την μορφή του... (ανωτάτου πολιτικού προσώπου της εποχής εκείνης του οποίου κατέκρινε ενέργειες καταστρεπτικές) και με απειλούσε. Αλλά δεν μπορούσε να πλησίαση. Ήταν σαν δεμένος, κάτι τον κρατούσε και σφιγγόταν».

Το ίδιο βράδυ ο Γέροντας παρουσιάσθηκε σ' έναν έγγαμο ιερέα στον ύπνο του. Του είπε αυστη-ρά:
«Παπα-... τι κοιμάσαι; Σήκω να κάνης προσευχή, γιατί η Πατρίδα κινδυνεύει».
Την σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε: «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα, για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός».

Για τούς πολιτικούς που έκαναν κακό στο Έθνος έλεγε: «Με αναπαυμένη συνείδηση παρακαλώ τον Θεό να τους δίνη μετάνοια και να τους παίρνη, για μην κάνουν μεγαλύτερο κακό, και να αναστήση Μακκαβαίους».

Πίστευε ότι ένας μοναχός μπορεί να βοηθήση ολόκληρο το Έθνος. «Άλλον ο Θεός τον κάνει μοναχό για να βοηθήση μια οικογένεια και άλλον για να βοηθήση ολόκληρο Έθνος. Το Άγιον Όρος πολλά μπορεί να προσφέρη. Μπορεί να δημιουργήση πάλι το Βυζάντιο από το οποίο προήλθε».

* Ήσ. ξα', 1.
1. Θεοτοκάριον, αγίου Νικόδημου Αγιορείτου, Ήχος πλ. δ', Σάββατον εσπέρας.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΞΎΠΝΗΣΕ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΟΜΕΊΟ ,ΤΙ ΕΊΔΕ ΜΕΤΆ ΤΟΝ ΘΆΝΑΤΌ ΤΗΣ.(ΒΙΝΤΕΟ)

Υψηλόβαθμος ΜΑΣΩΝΟΣ αποκαλύπτει: Δαιμονική Θρησκεία η ΜΑΣΟΝΙΑ! “Όσο πιό υπάκουος είσαι στα “Πνεύματα-Οδηγούς” τόσο πιό “ψηλά” ανεβαίνεις. Υπάρχουν και άλλοι βαθμοί μετά τους 33!!!

Υψηλόβαθμος ΜΑΣΩΝΟΣ αποκαλύπτει: Δαιμονική Θρησκεία η ΜΑΣΟΝΙΑ! “Όσο πιό υπάκουος είσαι στα “Πνεύματα-Οδηγούς” τόσο πιό “ψηλά” ανεβαίνεις. Υπάρχουν και άλλοι βαθμοί μετά τους 33!!!

Υψηλόβαθμος ΜΑΣΩΝΟΣ αποκαλύπτει: Δαιμονική Θρησκεία η ΜΑΣΟΝΙΑ! “Όσο πιό υπάκουος είσαι στα “Πνεύματα-Οδηγούς” τόσο πιό “ψηλά” ανεβαίνεις. Υπάρχουν και άλλοι βαθμοί μετά τους 33!!! - Kinitro news ΠΗΓΗ

 ΣΤΕΝΟΤΑΤΗ Σχέση Μασονίας και Βατικανού… Οι περισότεροι ΠΟΝΤΙΦΗΚΕΣ και Υψηλόβαθμοι ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ είναι Μασώνοι!

 

Απίστευτες αποκαλύψεις … το βίντεο έχει Ελληνικούς Υπότιτλους οπότε μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι.

 

Παραθέτουμε ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ των  ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ:

 


ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΜΑΣΟΝΙΑ!


 
 
 

(Μετά το 1:25):
” Όταν περνούσα τις Μασονικές τελετές είχα κατα τη διάρκεια της Μύησης, τα Πνεύματα-Οδηγούς να ψιθυρίζουν διάφορες οδηγίες στο μυαλό μου. Μου έλεγαν πώς να κάνω το κάθε τί, με συγκεκριμένο τρόπο, και πώς να απαντήσω σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Επειδή λοιπόν τα έκανα όλα αυτά, αναγνωρίστηκα από τη Μεγάλη Στοά της Πολιτείας του Wisconsin σαν κάποιος που είναι αρκετά ιδιόμορφος. Και φυσικά τα Πνεύματα-Οδηγοί εξακολουθούσαν να με ενισχύουν με επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον τεκτονισμό. Και γι αυτό το λόγο, γνώριζα πριν με ρωτήσουν ότι υπάρχει η τελετή Μύησης με το όνομα Memphis-Misraim : γιατί μου το ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ-ΟΔΗΓΟΙ !

 

Γι αυτό με προσέγγισαν οι Illuminati,  γιατί τα Πνεύματα-Οδηγοί μου είχαν δώσει λέξεις-κλειδιά να πώ, ακόμα και χειραψίες να κάνω, προκειμένου να αναγνωριστώ ως κάποιος που είναι άξιος για περισσότερο Φώς“. Και συνεχίζοντας, εξηγεί, ότι στο τέλος της Μασονίας, απο το πολύ “Φώς” τελικά βλέπουν τον Εωσφόρο, και ότι πολλοί υψηλά “μυημένοι” της Μασονίας,  είναι μέσα στο σατανισμό…

 

Πιό κάτω, ( μετά το 2:46 ) μιλάει για την εκμετάλλευση τωνχαμηλόβαθμων Μασόνων (κορόϊδων) απο τους Υψηλόβαθμους-Μυημένους. Τους απομυζούν  από κάθε άποψη.. όπως λέει:
” τους στραγγίζουν πνευματικά, τους εξατμίζουν Οικονομικά, γιατί η Μασονία ΡΟΥΦΑΕΙ πολλά χρήματα απο τους συμμετέχοντες στα Τεκτονικά Δρώμενα…

 

Για τη σχέση του Βατικανού με τη Μασονία μιλά μετά το ….. 5:14:
Αυτό που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι ότι η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία βοήθησε στην ίδρυση των Ελευθεροτεκτόνων. Οι περισσότεροι κανόνες, για παράδειγμα, του λεγόμενου Τεκτονικού δόγματος Σκωτικού τύπου (Scottish rite) γράφτηκαν από τους  Ιησουίτες! Ενώ λοιπόν υποτίθεται ότι υπάρχει αυτή η προφανής αντιπάθεια ανάμεσα στους Μασόνους και τους Καθολικούς, σε τέτοιο σημείο που μέχρι την εποχή του Πάπα Ιωάννη Β’ αν ήσουν καθολικός και γινόσουν τέκτονας, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία σε αφόριζε και σε αναθεμάτιζε εν ψυχρώ. Αυτό τελικά αποδείχτηκε παραμύθι γιατί ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΙ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ. Αλλά και πολλοί Μασόνοι είναι Καθολικοί.”

 


- Τι κερδίζουν  από αυτό το παραμύθι; ρωτάει η δημοσιογράφος

 


-” Αυτό που κερδίζουν έχει να κανει με την παλιά ιδέα του φιλόσοφου Χέγκελ (που κι αυτός  την πήρε απο τους Illuminati) που είναι η σύνθεση των αντιθέτων” και εξηγεί ότι εκεί βασίζεται η ιδέα μίας “Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας” που θα “ενώνει” τα αντίθετα…..
και συνεχίζει:
….” έχω λόγους να πιστεύω  ότι ο νέος Πάπας είναι Μασώνος” μιλάει για το Βενέδικτο.

 


….”Ο παλαιότερος Πάπας που πέθανε πριν τον τωρινό (μιλάει για τον Ιωάννη – Παύλο Β’που ήταν Πολωνο-Εβραϊκής καταγωγής) ήταν επίσης Μασώνος, καθώς και ο προηγούμενος ήταν όχι μόνο Μασώνος αλλά και Ροδόσταυρος
….”Ο Πάπας Ιωάννης ΚΓ’ ήταν μέλος ενός υψηλόβαθμου Ροδοσταυρικού-Μασονικού Τάγματος. Υπάρχουν ντοκουμέντα που το αποδεικνύουν αυτό, και βρίσκονται σε βιβλίο….”

 

….”Ο Πάπας Παύλος ο ΣΤ’ επέκετεινε την Ακαδημία των Καρδιναλίων, και “εντελώς συμπτωματικά” όσους Αρχιεπισκόπους  επέλεξε για να τους κάνει Καρδιναλίους, ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΕΣ.”
…” Όταν ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος δέχτηκε πυροβολισμό απο έναν Τρομοκράτη, έκανε τον μέγα τεκτονικό χαιρετισμό με το σημάδι της Έντονης Εξάντλησης :  ..το οποίο κάνουν οι Μασόνοι όταν έρχονται σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ“.
Ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος Β’  ήταν εκείνος που για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην ιστορία του Παπισμού έκανε άρση του αφορισμού της Μασονίας, και αυτό από μόνο του αφήνει να εννοηθούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ….

 

Υπό το πρίσμα των παραπάνω, γίνεται κατανοητό γιατί ο  Πάπας Ιωάννης Παύλος Β’ εδώ,  κάθεται σε θρόνο με ΑΝΑΠΟΔΟ ΣΤΑΥΡΟ. Από την Επίσκεψη του (Πολωνο-Εβραϊκής καταγωγής) Πάπα Ιωάννη – Παύλου Β’  στο Ισραήλ….. το 2000.  Όταν πηγαίνουν στο Ισραήλ, νιώθουν “ελεύθεροι και εκφράζονται πιό  άνετα…”

 

 Περισσότερα για την κρυπτοεβραϊκή καταγωγή (Marranos) πολλών Καθολικών Ιερωμένων, εδώ:  http://trelogiannis.blogspot.gr/2012/07/eustace-mullins.html

 

ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ;  “Τον Πάπα να καταράσθε….” … Φτάσαμε κοντά  300 χρόνια μετά τον Πατροκοσμά, να μαθαίνουμε ότι το Μισό Βατικανό είναι ΜΑΣΩΝΟΙ – Δαιμονόπληκτοι ….

 

Στο σημείο αυτό, ΑΞΙΖΕΙ  να  θυμηθούμε   τα λόγια του Γ. Παίσιου για τους ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ:

 

 ”Οι Σιωνιστές θέλουν να κυβερνήσουν όλον τον κόσμο. Χρησιμοποιούν για να πετύχουν το σκοπό τους, τη μαγεία και το σατανισμό. Τη σατανολατρία  την βλέπουν σαν μιά δύναμη που θα τους βοηθήσει στα σχέδιά τους. Πάνε δηλαδή να κυβερνήσουν τον κόσμο με σατανική δύναμη”

 

(Γέροντος Παισίου Αγιορείτου Λόγοι Β’ Πνευματική Αφύπνιση, σελ 177 κ.ε., Έκδοση Δ’,  Ιερού Ησυχαστηρίου Σουρωτής Θεσ/νίκης, 2004)

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΔΑΙΜΟΝΟΠΛΗΚΤΟΙ (Μασώνοι) και ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ (Σιωνιστές)  ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Γι αυτό φτάσαμε στο σημείο αυτό…

 

Και τα χειρότερα έρχονται όπως αναγγέλει ο Στουρνάρας της “Bilderberg” : “Οι επόμενοι  έξι μήνες θα είναι ΚΟΛΑΣΗ” Κάτι ξέρει ο “Πεφωτισμένος”….

 

ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΘΕΝΑΡΗ  ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην κατάσταση αυτή;
ΠΟΤΕ θα αποφασίσουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ   να ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ τη στάση των ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ;  ΣΗΜΕΡΑ  είναι ΑΝΑΓΚΗ  να  πατήσουμε    στα βήματα  του ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ:

 

 «Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα…την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. -Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλικάρια… Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρει πίσω την υπογραφή του».

 

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

 

(στην ΠΗΓΗ κάτω, υπάρχει  και δεύτερο αποκαλυπτικό  βίντεο, με πολλές  λεπτομέρειες για τις Μασονικές Μυήσεις)
ΠΗΓΗ:  http://www.imdleo.gr/diaf/files/polymesa/video/02_diaf/19_Masonry/masons.htm


Πηγή