Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

KΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ (2-10-2013)


ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΠΛΑΣΜΑ ΜΟΘΜΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΝΥΧΤΕΡΙΔΟΜΟΡΦΟ ΠΛΑΣΜΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΟΝ ΤΣΟΥΠΑΚΑΜΠΡΑ ΕΝΑ ΑΛΥΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ
ΜΟΘΜΑΝ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠΑΚΑΜΠΡΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΥΠΤΟΖΩΟΛΟΓΙΑ Ή ΟΧΙ;

http://sv4dinos.blogspot.gr/

ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ (Μέρος 1ο ,2ο) videos

ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ (Μέρος 1ο ,2ο) videos

Ζαχαρίας Σίτσιν , Ντάνικεν και άλλοι επιστήμονες/ερευνητές μιλάνε για τον πολιτισμό των Σουμέριων , την καταγωγή του ανθρώπου αλλά και τον δέκατο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος .... πράγματα που η επίσημη επιστήμη τα κρύβει ή τα αγνοεί επιδεικτικά και επιλεκτικά.
Μία πήλινη πλάκα 6 χιλιάδων ετών απεικονίζει το ηλιακό μας σύστημα με τον ήλιο στο κέντρο και τους 9 πλανήτες γύρω του σε πραγματικό μέγεθος και 
θέση. Μόνο που οι πλανήτες στην πλάκα είναι 10! Μόλις το 1930 ανακαλύφθηκε ο Πλούτωνας , ο δέκατος πλανήτης έχει ανακαλυφθεί και μας το κρύβουν ή θα τον ανακαλύψουμε στο μέλλον ; 

Πως είχαν τέτοιες πληροφορίες 6 χιλιάδες χρόνια πριν ; δεν νομίζετε ότι είναι τουλάχιστον περίεργο που η επίσημη επιστήμη έχει αγνοήσει εντελώς το εύρημα ...και δεν είναι το μοναδικό.

Τεχνική Επεξεργασία @paraplanisi
Υπότιτλοι @paraplanisi , vasoula2908

Το δεύτερο μέρος της σειράς ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί έχουν μία κοινή συνισταμένη. Τους θεούς που κατέβηκαν από τον ουρανό.
Ακόμα, το απόκρυφο βιβλίο του ΕΝΩΧ .... Θιβετιανά κωδικοποιημένα κείμενα .... απομεινάρια των γιγάντων που περπάτησαν στη γη πριν από χιλιάδες χρόνια.
και πολλά άλλα .....

7SPY: ΚΡΥΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ (Μέρος 1ο ,2ο) videos ΠΗΓΗ
τητος εναλλακτικός ιστότοπος ενημέρωσης

Τα «πράσινα ανθρωπάκια» και ο μετεωρίτης του Τσελιάμπινσκ

Τα «πράσινα ανθρωπάκια» και ο μετεωρίτης του Τσελιάμπινσκ


Στη λίμνη Τσερμπακούλ, οι δύτες προσπαθούν από τις αρχές του Σεπτεμβρίου να «ψαρέψουν» το μεγαλύτερο κομμάτι του μετεωρίτη Τσελιάμπινσκ. Εκεί, λένε, συμβαίνουν ανεξήγητα πράγματα, όπως ότι μια «έξυπνη λάσπη» τους εμποδίζει να σηκώσουν από το βυθό το μετεωρίτη. Ενδιαφέροντα γεγονότα εκτυλίσσονται στη λίμνη Τσερμπακούλ, στην περιφέρεια Τσελιάμπινσκ, στην περιοχή που έπεσε ο μετεωρίτης. Εδώ, οι δύτες προσπαθούν μέχρι τώρα να ανεβάσουν από το βυθό το μεγαλύτερο κομμάτι του μετεωρίτη. Μέχρι στιγμής έχουν καταφέρει μόνο να το πλησιάσουν χρησιμοποιώντας όργανα ανίχνευσης, έχοντας προηγουμένως βρεί μερικά μικρά θραύσματά του.

Την ημέρα της άφιξής μας στη λίμνη έβρεχε και ο ψυχρός αέρας έσπρωχνε στον ουρανό τα μολυβένια σύννεφα. Από την ακτή, ως τον τόπο των ερευνών, φτάσαμε με ένα φουσκωτό σκάφος μαζί με την ομάδα διάσωσης από το Τσελιάμπινσκ, η οποία βρίσκεται σε εικοσιτετράωρη βάση στην ακτή υποστηρίζοντας τους δύτες για κάθε ενδεχόμενο. Η διαδρομή δεν ήταν πάνω από 10 λεπτά και προσαράξαμε στην πλατφόρμα μήκους 6-8 μέτρων, στο κέντρο της οποίας είχε στηθεί μια κίτρινη σκηνή. Είναι η κύρια -σταθερή- πλατφόρμα, ενώ πιο δίπλα υπάρχουν ακόμη δύο μικρότερες πλωτές, φορτωμένες με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για τις καταδύσεις. Από εκεί βουτούν και οι δύτες.

Από την πλατφόρμα, η θέα της Τσερμπακούλ και της γύρω περιοχής είναι πολύ γραφική. Σε κοντινή απόσταση βρίσκεται η γνωστή πλέον ασπροκόκκινη σημαδούρα των 320 κιλών, η οποία τοποθετήθηκε με αφορμή την πτώση του μετεωρίτη. Προκειμένου να μην εμποδίζεται το έργο των δυτών, τη μετακίνησαν περίπου 70 μέτρα από το σημείο της πτώσης.

«Πηγάδι στο βυθό»

Μπροστά μας, βουτούν ο ένας μετά τον άλλο δυο δύτες, ενώ συνολικά στην ομάδα εργάζονται τέσσερις, συν τον επικεφαλής και τον βοηθό του. Όμως, τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα διαδραματίζονται στο βυθό.

Εξηγώντας την ουσία της επιχείρησης, ο Μαξίμ Σιπούλιν, τεχνικός διευθυντής της εταιρίας από το Αικατερινμπούργκ που έχει αναλάβει να ανεβάσει τον μετεωρίτη, αναφέρει ότι στο βυθό της λίμνης ανοίγεται με τη χρήση των σχετικών τεχνικών μέσων κάτι σαν πηγάδι. Αρχικά θεωρούταν ότι η διάμετρός του είναι έξι μέτρα, αλλά αυτή έχει φτάσει μέχρι τώρα τα 20. Ετσι, το πεδίο αναζήτησης διευρύνθηκε. Οι δύτες ξεπέρασαν στο βυθό τα 14 μέτρα και οι εργασίες γίνονται σε συνθήκες πλήρους έλλειψης ορατότητας, ουσιαστικά ψηλαφώντας. Αυτό απαιτεί από τους δύτες όχι μόνο υψηλότατο επίπεδο επαγγελματικής εκπαίδευσης, αλλά και εξαιρετικό αιθουσαίο σύστημα, δηλαδή αίσθηση του χώρου και της ισορροπίας. Το να χαθεί ο προσανατολισμός στο χώρο, είναι κάτι που σε περιπτώσεις όπως αυτή μπορεί πολύ εύκολα να συμβεί. Πρόσφατα ένας από τους δύτες παραλίγο να καταπλακωθεί από ένα πυκνό στρώμα λάσπης, αλλά ευτυχώς δεν τον κυρίευσε ο πανικός. Δηλαδή, το στοιχείο του κινδύνου υπάρχει και όσο πιο βαθιά κατεβαίνουν οι δύτες, τόσο δυσκολότερο γίνεται το έργο τους.

Οι εργασίες προχωρούν χωρίς διακοπή από το πρωί ως το σούρουπο. Σχεδόν πάντα βρίσκεται κάποιος κάτω από το νερό, με εξαίρεση το διάλειμμα για φαγητό.

«Λευκό ψάρι» και «πράσινα ανθρωπάκια»

Τα δύσκολα, αναφέρουν οι δύτες, ήταν στην αρχή της επιχείρησης, όταν το σόναρ έδειξε πως στο βυθό υπάρχει «αντικείμενο που μοιάζει με μετεωρίτη», αλλά οι αναζητήσεις δεν έφερναν αποτελέσματα. Η διάθεση άλλαξε αφότου ο δύτης, Αλεξέι Λιάχοφ, με έναν ανιχνευτή ενάμιση μέτρου έφτασε κοντά στον «μεγάλο» μετεωρίτη. Και στις 24 Σεπτεμβρίου, ο ίδιος βρήκε το πρώτο θραύσμα του μετεωρίτη, μεγέθους όσο μια γροθιά.

Δεν λείπει και το μυστικιστικό στοιχείο. «Δημιουργείται η αίσθηση ότι κάποια “πράσινα ανθρωπάκια” δεν θέλουν να παραχωρήσουν στους γήινους το διαστημικό σώμα», αναφέρει ο Σιπούλιν. Ο ίδιος εξηγεί ότι η ομάδα νόμιζε ότι θα μπορέσει να ανεβάσει τον «μεγάλο» μετεωρίτη από το βάθος των 14 μέτρων, αλλά αυτός βουλιάζει όλο και πιο βαθιά και τώρα οι εργασίες θα συνεχιστούν στα 16-20 μέτρα.

Δημιούργησαν μάλιστα και έναν νέο όρο, «έξυπνος σαπρός πυλός» (ο σαπρός πυλός σχηματίζεται από τα στερεά αδιάλυτα κατάλοιπα που σχημάτισαν ένα μίγμα μέσα στο νερό). «Εκτός αυτού -συνεχίζει ο Σιπούλιν- συμβαίνουν ανεξήγητα πράγματα. Πέντε φορές τρυπήσαμε τη βάρκα, οι κινητήρες παθαίνουν βλάβη, τα όργανα “τρελαίνονται” και δίνουν μη φυσιολογικές ενδείξεις, λες και βρισκόμαστε σε κάποιου είδους παραφυσικό πεδίο!».

Βρεθήκαμε και στον καταυλισμό της αποστολής που στήθηκε στην ακτή της λίμνης Τσερμπακούλ. Το πρώτο πράγμα που προσέξαμε ήταν ένα πανό που έγραφε «Λευκά ψάρια και άντρες ενάντια στα πράσινα ανθρωπάκια».

«Υπάρχει ένα κόμικ, που δείχνει έναν άντρα να πιάνει ένα μεγάλο ψάρι, να χαμογελά και να λέει: “Λευκό ψάρι!”», εξηγεί ο Νικολάι Μούρζιν. «Αυτή η εικόνα μας άρεσε και αποφασίσαμε να την κάνουμε σύμβολο της αποστολής. Όλα τα άλλα που αναγράφονται είναι κατανοητά, δηλαδή αφορούν τους άντρες της αποστολής, τον μετεωρίτη και τα πράσινα ανθρωπάκια-εξωγήινους».

Μυστική ζώνη

Κάθε μέρα η αποστολή μαζεύει από το βυθό ένα σωρό από πέτρες και άλλα πράγματα. Μεταξύ αυτών, άγκυρες, καθώς και πολλούς μαγνήτες. Με τους μαγνήτες κάποιοι κυνηγοί μετεωριτών προσπάθησαν να αποσπάσουν μικρά θραύσματα από το ουράνιο σώμα.

Τα μέλη της αποστολής που ασχολούνται με τον διαχωρισμό των λίθων που συλλέγονται, έμαθαν να αναγνωρίζουν τη φύση τους το ίδιο καλά με τους επαγγελματίες γεωλόγους. Όπως λένε, τα κομμάτια του μετεωρίτη μπορούν να αναγνωριστούν από τα ίχνη της τήξης και τους χαρακτηριστικούς κρυστάλλους. Οι δύτες, αφότου στις 26 Σεπτεμβρίου συνέλεξαν τρία θραύσματα, ελπίζουν ότι έχουν βρεθεί οριστικά στα ίχνη του «μεγάλου» μετεωρίτη (σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το μέγεθός του είναι από 50 ως 90 εκατοστά).

Παρατηρήσαμε το κομμάτι του μετεωρίτη που έβγαλε από το βυθό ο δύτης Μαξίμ Γκορμπουνόφ, το οποίο είναι βάρους 4,8 κιλών και το μεγαλύτερο που έχει βρεθεί έως τώρα. Δεν μας επετράπη όμως να φωτογραφίσουμε αυτό το σπανιότατο εύρημα. Οι εργασίες που συνδέονται με τον μετεωρίτη διεξάγονται υπό καθεστώς μυστικότητας. Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου, όλα τα στοιχεία που αφορούν τον μετεωρίτη μπορούν να δημοσιευτούν μόνο από αυτόν που ανέθεσε τις εργασίες.
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ

8 Οκτωβρίου 1838 ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εκφωνεί στην Πνύκα, τον πιο γνήσιο πολιτικό λόγο στην Ιστορία, επίκαιρος όσο ποτέ

8 Οκτωβρίου 1838 ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εκφωνεί στην Πνύκα, τον πιο γνήσιο πολιτικό λόγο στην Ιστορία, επίκαιρος όσο ποτέ

Στις 7 Οκτωβρίου 1838 ο γηραιός στρατηγός και εν ενεργεία Σύμβουλος Επικρατείας Θεόδωρος Κολοκοτρώνης επισκέφθηκε το Βασιλικό Γυμνάσιο της Αθήνας (νυν 1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας) για να παρακολουθήσει τη διδασκαλία του γυμνασιάρχη Γεωργίου Γενναδίου (1784-1854) για τον Θουκυδίδη.
Τόσο εντυπωσιάστηκε από την «παράδοσιν του πεπαιδευμένου γυμνασιάρχου και από την θέαν τοσούτων μαθητών», ώστε εξέφρασε την επιθυμία να μιλήσει και ο ίδιος προς τους μαθητές.
Την πρότασή του απεδέχθη ο Γεννάδιος και λόγω της στενότητας του χώρου και του πλήθους των μαθητών η ομιλία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη ορίσθηκε για τις 10 το πρωί της 8ης Οκτωβρίου 1838 στην Πνύκα.
Το γεγονός μαθεύτηκε στη μικρά τότε Αθήνα και εκτός από τους μαθητές, πλήθος ανθρώπων «διαφόρων επαγγελμάτων και τάξεων» συνέρρευσε στην Πνύκα το πρωί της 8ης Οκτωβρίου για να ακούσει τον ηγέτη της Επανάστασης του '21. Ξαφνικά, στον χώρο της ομιλίας εμφανίσθηκε «σμήνος χωροφυλακής», αποφασισμένο να διαλύσει τη συγκέντρωση, επειδή προφανώς, ως βασιλικότερο του βασιλέως Όθωνα, τη θεώρησε αντικαθεστωτική.
Όμως, μετά τη διαβεβαίωση του γυμνασιάρχη και των καθηγητών για το «αθώο της πράξεως», οι χωροφύλακες αποχώρησαν και η ομιλία έγινε κανονικά. Άλλωστε, ο Κολοκοτρώνης δεν αποτελούσε κίνδυνο για τη δυναστεία, αφού τα είχε βρει με τον Όθωνα και κατείχε μάλιστα το αξίωμα του Συμβούλου της Επικρατείας, δηλαδή του πολιτικού συμβούλου του βασιλιά, όπως γράφει το sansimera.gr (Το Συμβούλιο της Επικρατείας εκείνης της εποχής, που ήταν πολιτικό σώμα, δεν πρέπει να συγχέεται με το σημερινό Συμβούλιο της Επικρατείας, που είναι δικαστικός σχηματισμός.)
Ο λόγος που εκφώνησε, θεωρείται από πολλούς, ως ο πιο αληθινός πολιτικός λόγος στην ιστορία μας:
Παιδιά μου!
Εἰς τὸν τόπο τοῦτο, ὀποῦ ἐγὼ πατῶ σήμερα, ἐπατούσαν καὶ ἐδημηγοροῦσαν τὸν παλαιὸ καιρὸ ἄνδρες σοφοί, καὶ ἄνδρες μὲ τοὺς ὁποίους δεν εἶμαι ἄξιος νὰ συγκριθῶ καὶ οὔτε να φθάσω τὰ ἴχνη τῶν.
Ἐγὼ ἐπιθυμοῦσα να σᾶς ἴδω, παιδιά μου, εἰς τὴν μεγάλη δόξα τῶν προπατόρων μας, καὶ ἔρχομαι να σᾶς εἴπω, ὅσα εἰς τὸν καιρὸ τοῦ ἀγῶνος μας καὶ πρὸ αὐτοῦ καὶ ὕστερα ἀπ’ αὐτὸν ὁ ἴδιος ἐπαρατήρησα, καὶ ἀπ’ αὐτὰ να κάμομε συμπερασμοὺς καὶ διὰ τὴν μέλλουσαν εὐτυχίαν σας, μολονότι ὁ Θεὸς μόνος ἠξεύρει τὰ μέλλοντα.
Καὶ διὰ τοὺς παλαιοὺς Ἕλληνας, ὁποίας γνώσεις εἴχαν καὶ ποία δόξα καὶ τιμὴν ἔχαιραν κοντὰ εἰς τὰ ἄλλα ἔθνη τοῦ καιροῦ των, ὁποίους ἥρωας, στρατηγούς, πολιτικοὺς εἴχαν, διὰ ταῦτα σᾶς λέγουν καθ’ ἡμέραν οἱ διδάσκαλοι σᾶς καὶ οἱ πεπαιδευμένοι μας. Ἐγὼ δεν εἶμαι ἀρκετός. Σᾶς λέγω μόνον πὼς ἤταν σοφοί, καὶ ἀπὸ ἔδω ἐπῆραν καὶ ἐδανείσθησαν τὰ ἄλλα ἔθνη τὴν σοφίαν τῶν.
Εἰς τὸν τόπον, τὸν ὁποῖον κατοικοῦμε, ἐκατοικούσαν οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς ὁποίους καὶ ἡμεῖς καταγόμεθα καὶ ἐλάβαμε τὸ ὄνομα τοῦτο. Αὐτοὶ διέφεραν ἀπὸ ἡμᾶς εἰς τὴν θρησκείαν, διότι ἐπροσκυνούσαν τες πέτρες καὶ τὰ ξύλα. Ἀφ’ οὐ ὕστερα ἦλθε στὸν κόσμο ὁ Χριστός, οἱ λαοὶ ὅλοι ἐπίστευσαν εἰς τὸ Εὐαγγέλιό του, καὶ ἔπαυσαν να λατρεύουν τὰ εἴδωλα. Δεν ἐπῇρε μαζὶ τοῦ οὔτε σοφοὺς οὔτε προκομμένους ἀλλ’ ἁπλούς ἀνθρώπους, χωρικοὺς καὶ ψαράδες, καὶ μὲ τὴ βοήθειᾳ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἔμαθαν ὄλες τες γλῶσσες τοῦ κόσμου, οἱ ὁποῖοι, μολονότι ὅπου καὶ ἂν ἔβρισκαν ἐναντιότητας καὶ οἱ βασιλεῖς καὶ οἱ τύραννοι τοὺς κατέτρεχαν, δεν ἠμπόρεσε κανένας να τοὺς καμεὶ τίποτα. Αὐτοὶ ἐστερέωσαν τὴν πίστιν.
Οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, οἱ πρόγονοι μας, ἔπεσαν εἰς τὴν διχόνοιαν καὶ ἐτρώγονταν μεταξὺ τοὺς, καὶ ἔτσι ἔλαβαν καιρὸ πρώτα οἱ Ῥωμαῖοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καὶ τοὺς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἤλθαν οἱ Μουσουλμάνοι καὶ ἔκαμαν ὅ,τι ἠμπορούσαν, διὰ να ἀλλάξει ὁ λαὸς τὴν πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλοὺς ἀνθρώπους, ἀλλ’ ἐστάθη ἀδύνατο να τὸ κατορθώσουν. Τὸν ἔναν ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τὸ σταυρὸ τοῦ ἔκαμε. Σὰν εἶδε τοῦτο ὁ σουλτάνος, διόρισε ἕνα βιτσερὲ (ἀντιβασιλέα), ἔναν πατριάρχη, καὶ τοῦ ἔδωσε τὴν ἐξουσία τῆς ἐκκλησίας. Αὐτὸς καὶ ὁ λοιπὸς κλῆρος ἔκαμαν ὅ,τι τοὺς ἔλεγε ὁ σουλτάνος. Ὕστερον ἔγιναν οἱ κοτζαμπάσηδες (προεστοί) εἰς ὅλα τὰ μέρη. Ἡ τρίτη τάξις, οἱ ἔμποροι καὶ οἱ προκομμένοι, τὸ καλύτερο μέρος τῶν πολιτῶν, μὴν ὑποφέροντες τὸν ζυγὸ ἔφευγαν, καὶ οἱ γραμματισμένοι ἐπῆραν καὶ ἔφευγαν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα, τὴν πατρίδα των, καὶ ἔτσι ὁ λαός, ὅστις στερημένος ἀπὸ τὰ μέσα τῆς προκοπῆς, ἐκατήντησεν εἰς ἀθλίαν καταστάσῃ, καὶ αὐτὴ αὔξαινε κάθε ἥμερα χειρότερα, διότι, ἂν εὑρίσκετο μεταξὺ τοῦ λαοῦ κανεὶς μὲ ὀλίγην μαθήση, τὸν ἐλάμβανε ὁ κλῆρος, ὅστις ἔχαιρε προνόμια, ἤ ἐσύρετο ἀπὸ τὸν ἔμπορο τῆς Εὐρώπης ὡς βοηθὸς τοῦ ἢ ἐγίνετο γραμματικὸς τοῦ προεστού. Καὶ μερικοὶ μὴν ὑποφέροντες τὴν τυραννίαν τοῦ Τούρκου καὶ βλέποντας τὲς δόξες καὶ τες ἠδονὲς ὅπου ἀνελάμβαναν αὐτοί, ἄφηναν τὴν πίστη τοὺς καὶ ἐγίνοντο Μουσουλμάνοι. Καὶ τοιουτοτρόπως κάθε ἡμέρα ὁ λαὸς ἐλίγνευε καὶ ἐπτώχαινε.
Εἰς αὐτὴν τὴν δυστυχισμένη καταστάσῃ μερικοὶ ἀπὸ τοὺς φυγάδες γραμματισμένους ἐμετέφραζαν καὶ ἔστελναν εἰς τὴν Ἑλλάδα βιβλία καὶ εἰς αὐτοὺς πρέπει να χρωστοῦμε εὐγνωμοσύνη, διότι εὐθὺς ὅπου κανένας ἄνθρωπος ἀπὸ τὸ λαὸ ἐμάνθανε τὰ κοινὰ γράμματα, ἐδιάβαζεν αὐτὰ τὰ βιβλία καὶ ἔβλεπε ποίους εἴχαμε προγόνους, τὶ ἔκαμεν ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ Ἀριστείδης καὶ ἄλλοι πολλοὶ παλαιοὶ μας, καὶ ἐβλέπαμε καὶ εἰς ποίαν καταστάσῃ εὑρισκόμεθα τότε. Ὅθεν μας ἦλθεν εἰς τὸ νοῦ να τοὺς μιμηθοῦμε καὶ να γίνουμε εὐτυχέστεροι. Καὶ ἔτσι ἔγινε καὶ ἐπροόδευσεν ἡ Ἑταιρεία.
Ὅταν ἀποφασίσαμε να κάμομε τὴν Ἐπανάσταση, δεν ἐσυλλογισθήκαμε οὔτε πόσοι εἴμεθα οὔτε πὼς δεν ἔχομε ἅρματα οὔτε ὅτι οἱ Τούρκοι ἐβαστούσαν τὰ κάστρα καὶ τάς πόλεις οὔτε κανένας φρόνιμος μᾶς εἶπε: “ ποῦ πάτε ἔδω να πολεμήσετε μὲ σιταροκάραβα βατσέλα;”, ἀλλὰ ὡς μία βροχὴ ἔπεσε εἰς ὅλους μας ἡ ἐπιθυμία τῆς ἐλευθερίας μας, καὶ ὅλοι, καὶ ὁ κλῆρος μας καὶ οἱ προεστοὶ καὶ οἱ καπεταναίοι καὶ οἱ πεπαιδευμένοι καὶ οἱ ἔμποροι, μικροὶ καὶ μεγάλοι, ὅλοι, ἐσυμφωνήσαμε εἰς αὐτὸ τὸ σκοπὸ καὶ ἐκάμαμε τὴν Ἐπανάσταση.
Εἰς τὸν πρῶτο χρόνο τῆς Ἐπαναστάσεως εἴχαμε μεγάλη ὁμόνοια καὶ ὅλοι ἐτρέχαμε σύμφωνοι. Ὁ ἔνας ἐπῆγεν εἰς τὸν πόλεμο, ὁ ἀδελφὸς τοῦ ἔφερνε ξύλα, ἡ γυναῖκα τοῦ ἐζύμωνε, τὸ παιδὶ τοῦ ἐκουβαλοῦσε ψωμὶ καὶ μπαρουτόβολα εἰς τὸ στρατόπεδον καὶ ἐὰν αὐτὴ ἡ ὁμόνοια ἐβαστοῦσε ἀκόμη δύο χρόνους, ἠθέλαμε κυριεύσει καὶ τὴν Θεσσαλία καὶ τὴν Μακεδονία καὶ ἴσως ἐφθάναμε καὶ ἕως τὴν Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τοὺς Τούρκους, ὀποῦ ἄκουγαν Ἕλληνα καὶ ἔφευγαν χίλια μίλια μακρά. Ἑκατὸν Ἕλληνες ἔβαζαν πέντε χιλιάδες ἐμπρός, καὶ ἕνα καράβι μίαν ἁρμάδα. Ἀλλὰ δεν ἐβάσταξε!.
Ἤλθαν μερικοὶ καὶ ἠθέλησαν να γένουν μπαρμπέρηδες εἰς τοῦ κασίδη τὸ κεφάλι. Μας πονοῦσε τὸ μπαρμπέρισμα τοὺς. Μὰ τὶ να κάμομε; Εἴχαμε καὶ αὐτουνὼν τὴν ἀνάγκη. Ἀπὸ τότε ἤρχισεν ἡ διχόνοια καὶ ἐχάθη ἡ πρώτη προθυμία καὶ ὁμόνοια. Καὶ ὅταν ἔλεγες τὸν Κώστα να δώσει χρήματα διὰ τάς ἀνάγκας τοῦ ἔθνους ἤ να ὑπάγει εἰς τὸν πόλεμο, τοῦτος ἐπρόβαλλε τὸν Γιάννη. Καὶ μ’ αὐτὸν τὸν τρόπο κανεὶς δεν ἤθελε οὔτε να συνδράμει οὔτε να πολεμήσει. Καὶ τοῦτο ἐγίνετο, ἐπειδὴ δεν εἴχαμε ἕνα ἀρχηγὸ καὶ μίαν κεφαλή. Ἀλλὰ ἔνας ἔμπαινε πρόεδρος ἕξι μῆνες, ἐσηκώνετο ὁ ἄλλος καὶ τὸν ἔριχνε καὶ ἐκάθετο αὐτὸς ἄλλους τόσους, καὶ ἔτσι ὁ ἔνας ἤθελε τοῦτο καὶ ὁ ἄλλος τὸ ἄλλο. Ἴσως ὅλοι ἠθέλαμε τὸ καλό, πλὴν καθένας κατὰ τὴν γνώμη του. Ὅταν προστάζουνε πολλοί, ποτὲ τὸ σπίτι δεν χτίζεται οὔτε τελειώνει. Ὁ ἔνας λέγει ὅτι ἡ πόρτα πρέπει να βλέπει εἰς τὸ ἀνατολικὸ μέρος, ὁ ἄλλος εἰς τὸ ἀντικρινὸ καὶ ὁ ἄλλος εἰς τὸν Βορέα, σὰν να ἦτον τὸ σπίτι εἰς τὸν ἀραμπὰ καὶ να γυρίζει, καθὼς λέγει ὁ καθένας. Μὲ τοῦτο τὸν τρόπο δεν κτίζεταί ποτέ τὸ σπίτι, ἀλλὰ πρέπει να εἶναι ἔνας ἀρχιτέκτων, ὀποῦ νὰ προστάζει πώς θὰ γένει. Παρομοίως καὶ ἡμεῖς ἐχρειαζόμεθα ἔναν ἀρχηγὸ καὶ ἔναν ἀρχιτέκτονα, ὅστις νὰ προστάζει καὶ οἱ ἄλλοι να ὑπακούουν καὶ νὰ ἀκολουθοῦν. Ἀλλ’ ἐπειδὴ εἴμεθα εἰς τέτοια καταστάσῃ, ἐξ αἰτίας τῆς διχονοίας, μας ἔπεσε ἡ Τουρκιὰ ἐπάνω μας καὶ κοντέψαμε να χαθοῦμε, καὶ εἰς τοὺς στερνοὺς ἑπτὰ χρόνους δὲν κατορθώσαμε μεγάλα πράγματα.
Εἰς αὐτὴ τὴν καταστάση ἔρχεται ὁ βασιλεύς, τὰ πράγματα ἠσυχάζουν καὶ τὸ ἐμπόριο καὶ ἡ γεωργία καὶ οἱ τέχνες ἀρχίζουν να προοδεύουν καὶ μάλιστα ἡ παιδεία. Αὐτὴ ἡ μάθησις θὰ μας αὐξήσει καὶ θὰ μας εὐτυχήσει. Ἀλλὰ διὰ να αὐξήσομεν, χρειάζεται καὶ ἡ στερέωσις τῆς πολιτείας μας, ἡ ὁποία γίνεται μὲ τὴν καλλιέργεια καὶ μὲ τὴν ὑποστήριξη τοῦ Θρόνου. Ὁ βασιλεὺς μας εἶναι νέος καὶ συμμορφώνεται μὲ τὸν τόπο μας, δεν εἶναι προσωρινός, ἀλλ’ ἡ βασιλεῖα του εἶναι διαδοχικὴ καὶ θὰ περάσει εἰς τὰ παιδιὰ τῶν παιδιῶν του, καὶ μὲ αὐτὸν κι ἐσείς καὶ τὰ παιδιὰ σᾶς θὰ ζήσετε. Πρέπει να φυλάξετε τὴν πιστὴ σας καὶ να τὴν στερεώσετε, διότι, ὅταν ἐπιάσαμε τὰ ἅρματα εἴπαμε πρῶτα ὑπὲρ πίστεως καὶ ἔπειτα ὑπὲρ πατρίδος. Ὅλα τὰ ἔθνη τοῦ κόσμου ἔχουν καὶ φυλάττουν μία Θρησκεία. Καὶ αὐτοί, οἱ Ἑβραῖοι, οἱ ὁποῖοι κατατρέχοντο καὶ μισοῦντο καὶ ἀπὸ ὅλα τὰ ἔθνη, μένουν σταθεροὶ εἰς τὴν πιστὴ τους.
Να μὴν ἔχετε πολυτέλεια, να μὴν πηγαίνετε εἰς τοὺς καφενέδες καὶ τὰ μπιλιάρδα. Να δοθεῖτε εἰς τάς σπουδὰς σας καὶ καλύτερα να κοπιάσετε ὀλίγον, δύο καὶ τρεῖς χρόνους καὶ να ζήσετε ἐλεύθεροι εἰς τὸ ἐπίλοιπο τῆς ζωῆς σας, παρὰ να περάσετε τέσσαρους – πέντε χρόνους τῇ νεότητα σας, καὶ να μείνετε ἀγράμματοι. Να σκλαβωθεῖτε εἰς τὰ γράμματά σας. Να ἀκούετε τάς συμβουλὰς τῶν διδασκάλων καὶ γεροντοτέρων, καὶ κατὰ τὴν παροιμία, “ μύρια ἤξευρε καὶ χίλια μάθαινε”. Ἡ προκοπὴ σας καὶ ἣ μαθήσή σας να μὴν γίνει σκεπάρνι μόνο διὰ τὸ ἄτομό σας, ἀλλὰ να κοιτάζῃ τὸ καλὸ τῆς κοινότητος, καὶ μέσα εἰς τὸ καλὸ αὐτὸ εὑρίσκεται καὶ τὸ δικὸ σας.
Ἐγώ, παιδιά μου, κατὰ κακή μου τύχη, ἐξ αἰτίας τῶν περιστάσεων, ἔμεινα ἀγράμματος, καὶ διὰ τοῦτο σᾶς ζητῶ συγχωρήση, διότι δεν ὁμιλῶ καθὼς οἱ δάσκαλοί σας. Σᾶς εἶπα ὅσα ὁ ἴδιος εἴδα, ἤκουσα καὶ ἐγνώρισα, διὰ να ὠφεληθεῖτε ἀπὸ τὰ περασμένα καὶ ἀπὸ τὰ κακὰ ἀποτελέσματα τῆς διχονοίας, τὴν ὁποίαν να ἀποστρέφεστε, καὶ να ἔχετε ὁμόνοια.
Ἐμᾶς μὴ μᾶς τηράτε, πλέον. Τὸ ἔργο μας καὶ ὁ καιρὸς μας ἐπέρασε. Καὶ αἱ ἡμέραι τῆς γενεᾶς, ἡ ὁποία σᾶς ἄνοιξε τὸ δρόμο, θέλουν μετ’ ὀλίγον περάσει. Τὴν ἡμέρα τῆς ζωῆς μας θέλει διαδεχθεὶ ἡ νύκτα καὶ ἡ αὐριανὴ ἥμερα. Εἰς ἐσὰς μένει να ἰσάσετε καὶ να στολίσετε τὸν τόπο, ὀποῦ ἡμεῖς ἐλευθερώσαμε καὶ διὰ να γίνει τοῦτο πρέπει να ἔχετε ὡς θεμέλια τῆς πολιτείας τὴν ὁμόνοια, τὴν θρησκεία, τὴν καλλιέργεια τοῦ θρόνου καὶ τὴν φρόνιμον ἐλευθερία!
Τελειώνω το λόγο μου. Ζήτω ο Βασιλεύς μας Όθων! Ζήτω οι σοφοί διδάσκαλοι! Ζήτω η Ελληνική Νεολαία!
Πηγή: eirinika.gr

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΣΟΥ ...ΔΕΙΤΕ-ΔΙΑΒΑΣΤΕ-ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΒΙΝΤΕΟ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΣΟΥ ...ΔΕΙΤΕ-ΔΙΑΒΑΣΤΕ-ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΒΙΝΤΕΟ


ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η ωμή αλήθεια γύρω από την εκμετάλλευση των ανθρώπινων κοινωνιών από τους εξουσιαστές που, μέσα στους αιώνες, αυτοπροσδιορίζονται ως "ιδιοκτήτες της ανθρωπότητας" (χωρίς αυτό να αποτελεί κανενός είδους υπερβολή).
Μια σύντομη αφήγηση της εξέλιξης των ανθρώπινων κοινωνιών, δοσμένη με τρόπο τέτοιο, ώστε να καταφέρει να "αφυπνίσει" ακόμα και τον πιο πειθήνιο και "δουλικό" υπηρέτη του συστήματος.
Κεντρικός στόχος του βίντεο είναι να δείξει πως αυτό που μας πλασάρουν ως ελευθερία είναι μια αόρατη φυλακή, μια κατάσταση διαρκούς εκμετάλλευσης της ανθρώπινης δημιουργικότητας (που παράγει κέρδη και εξουσία για τα μεγαοαφεντικά του πλανήτη) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική ελευθερία. Αλλά αν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είμαστε ελεύθεροι, είναι αδύνατο να διεκδικήσουμε την ουσιαστική μας απελευθέρωση
Ακούστε με μεγάλη προσοχή αυτά που αναφέρονται στο βίντεο και διαδώστε το
Ελευθερία είναι να ξέρεις τι θες, αν ξέρεις τι θες ξέρεις και που θέλεις να πας, ως επόμενο σε κάνει να συνειδητοποιείς που είσαι και στην συγκεκριμένη περίπτωση...
Αλλά για να ξέρεις τι θες πρέπει πρώτα απ όλα να έχεις τον ελεύθερο χρόνο να το καταλάβεις, αλλά όταν ο άνθρωπος δουλεύει όλη μέρα και δεν έχει χρόνο να κάνει ούτε τα βασικά πράγματα, πως να συνειδητοποιήσει τι θέλει; Καταντάει και αυτός ένα πρόβατο στο κοπάδι, που στον ύπνο του βλέπει όνειρα από ένα χαμένο μονοπάτι.
Νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι, ότι ορίζουμε τις ζωές μας, ωστόσο, το μόνο που κάνουμε είναι να ζούμε τις ζωές που κάποιοι άλλοι προγραμμάτισαν για εμάς, ακριβώς όπως προγραμμάτισαν ότι θα έπρεπε να τις ζήσουμε..
Όσοι μεγάλωσαν στη δεκαετία του '70, θα θυμούνται καλά ότι κάποτε αρκούσε να δουλεύει ένας σε ένα σπίτι για να μη λείπει τίποτα, ότι οι μητέρες μας, θυμόντουσαν να μας αναζητήσουν μόνο την ώρα του φαγητού (γιατί ήξεραν ότι δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος για εμάς), ότι ο καθημερινός άνθρωπος τραγουδούσε μελοποιημένη ποίηση (Ελύτη, Ρίτσο κλπ, και όχι τα δουλικά σκουπίδια που μας σερβίρουν σήμερα "θα μαι καλό παιδί, θα κάνω ό,τι πεις" κ.α.), ότι οι γονείς μας άφηναν τα κλειδιά στην εξώπορτα, γιατί η μόνη τους ανησυχία ήταν να μην τα χάσουν ή κλειστούν απέξω..
Στην αρχαία Αθήνα οι Αθηναίοι πολίτες ήταν σαν τους σημερινούς ελεύθερους επαγγελματίες και αν δούλευαν για κάποιον δεν το έκαναν ποτέ πάνω από 2 χρόνια γιατί μετά ένιωθαν ότι "σκλαβοποιόντουσαν". Οι σκλάβοι ήταν σαν τους μισθωτούς!
Ενώ πλέον στην εποχή που ζούμε η μόνη φράση που περιγράφει αυτό που είμαστε σήμερα είναι (από την εισαγωγή του Γενναίου Νέου Κόσμου του Χάξλεϊ): "Οι δούλοι που αγαπούν τη δουλεία τους".
Όσο βαρύ και αν ακούγεται, τη ζωή μας την έχουν κλέψει.. πρόκειται για τους ίδιους κύκλους ανθρώπων που φρόντισαν να μεταμορφώσουν την πιο δημιουργική ανθρώπινη ενασχόληση, την εργασία, στη σύγχρονη μορφή υποδούλωσης που περιγράφει το επόμενο βίντεο και που πολύ σωστά αποκαλούμε στα ελληνικά "δουλειά" (δουλεία)...
Όμως από που ξεκινάνε όλα αυτά; Μα φυσικά από την παιδεία των πολιτών και κυρίως την εκπαίδευση που υποχρεωτικά δίνουν στα νέα παιδιά.
Δυστυχώς όμως το "παιδομάζωμα" στη σύγχρονη εκδοχή του ονομάζεται δημόσια εκπαίδευση...
Αν υπάρχει μία λύση για όλα τα προβλήματα (κοινωνικά, οικονομικά, πολιτισμικά, περιβαλλοντικά κ.α.) που αντιμετωπίζουμε ως ανθρωπότητα και έθνος, τότε αυτή είναι σίγουρα η παιδεία. Όχι όμως αυτή η παιδεία που όλοι γνωρίζουμε...
Αυτό που αποκαλούμε σήμερα δημόσια εκπαίδευση, από τα γεννοφάσκια του, δεν ήταν τίποτε άλλο από έναν καλοφτιαγμένο μηχανισμό βιομηχανικής παραγωγής υπηκόων για τα μεγαλοαφεντικά του πλανήτη.
Η ουσιαστική παιδεία έχει ως αφετηρία την Πλατωνική ρήση "χρή τον ελεύθερον ελευθέρως μανθάνειν" (ο ελεύθερος πρέπει να μαθαίνει ελεύθερα) και έχει σκοπό την απελευθέρωση των απεριόριστων δυνατοτήτων του ανθρώπου.
Η απάθειά μας σε οτιδήποτε γίνεται γύρω μας και μας αφορά, θα μας οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή! Τα σχολεία δεν πρέπει να είναι αποθήκες νέων ανθρώπων αλλά χώροι σπουδής, δημιουργίας, πνευματικής αναζήτησης και κοινωνικοποίησης με σκοπό την σωστή ανάπτυξη του ατόμου και την ομαλή ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο.
Δυστυχώς, τα πράγματα στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση είναι ακόμα χειρότερα... Προσωπικά, έχω διαπιστώσει με φρίκη ότι 8 στους 10 "εκπαιδευτικούς" αποδέχονται ή ενθαρρύνουν τη ρουφιανιά στα παιδιά... Θεσμοί όπως τα ολοήμερα αποτελούν στην ουσία πάρκιν ψυχών, όπου τα παιδιά μαθαίνουν πως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας είναι η προστακτική και η άσκηση λεκτικής βίας... Όσο για τα βιβλία ή τις συνθήκες "διαπαιδαγώγησης", ούτε λόγος..
Τα 2 βίντεο που ακολουθούν ανήκουν στον εξαιρετικό LeftLibertarian και είναι πραγματικά συγκλονιστικά, γιατί μας δείχνουν αυτό που θα μπορούσε και θα έπρεπε να είναι, όχι μόνο τα σχολεία, αλλά ο κόσμος μας γενικότερα...
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ (Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)
Το πιο σημαντικό εργαλείο που χρησιμοποιείτε για να κρατάει τον κόσμο υπό έλεγχο και τους εμποδίζει να αφυπνιστούν είναι η Τηλεόραση!
Είναι το πιο διεισδυτικό υπνωτιστικό και προπαγανδιστικό εργαλείο που ανακαλύφτηκε ποτέ! Διδάσκει τους ανθρώπους τι να σκέπτονται και Όχι πως να σκέπτονται. Έχει δώσει στους ανθρώπους μια εντελώς ψεύτικη αντίληψη για την κοινωνία μας.
Στη σημερινή κοινωνία οι άνθρωποι περνάνε όλο και περισσότερο χρόνο στα σύγχρονα ΜΜΕ. Τηλεόραση, κινηματογράφος, ίντερνετ, βιντεοπαιχνίδια...
Ξένες προς εμάς εικόνες και μουσικές έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, Κι όμως τούτα σου προμηθεύουν μια έκταση πληροφοριών που δέχεσαι ενσυνείδητα ή υποσυνείδητα στο μυαλό σου. Η πληροφορία στην κοινωνία παρατάσσεται από ήθη και ιδανικά και στη διαφορά ανάμεσα στο λάθος και το σωστό στον τρόπο που οι κοινωνίες και οι οικονομίες πρέπει να είναι δομημένες και σερβίρεται ενώπιών σου κάθε μέρα.
Η Αλήθεια Σχετικά με την Τηλεόραση
Τα μίντια παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της άποψης σου για τον σημερινό κόσμο και ό,τι άλλο υπάρχει έτσι ώστε κάθε μέσο που έχει τον έλεγχο της πληροφορίας έχει και την δυνατότητα να επηρεάσει και να δασκαλέψει ολόκληρο τον πληθυσμό στον τρόπο που κάποιοι θέλουν ο κόσμος να σκέφτεται.
Χρησιμοποιούν την βιομηχανία ψυχαγωγίας-διασκέδασης για να θέσουν το μυαλό της ανθρωπότητας στον δικό τους τρόπο σκέψης. Είτε φανερά είτε υποσυνείδητα!!!
Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν είναι πολλοί αλλά ο στόχος ο ίδιος : Να σου επιβάλλουν τα πιστεύω τους, την ιδεολογία τους, τα σχέδιά τους, με τέτοιο τρόπο που τελικά αρχίζεις να τα σκέφτεσαι όλα ως δικά σου.
Είναι πολύ εύκολο να βρεις αποδείξεις για όλα τα παραπάνω. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ερευνήσεις και να βρεις σε ποιους ανήκουν και ποιοι διοικούν τα ΜΜΕ.
Θα βρεις ότι είναι του ίδιου τύπου εξουσιαστικές μειονότητες και οικονομικά καρτέλ που κουμαντάρουν τις ζωές μας.
Διοικούν και κινούν τα νήματα των βιομηχανιών της μουσικής του κινηματογράφου, των τηλεοπτικών παραγωγών, της πορνογραφίας και γενικά της πρόσκαιρης διασκέδασης με μοναδικό σκοπό να σε κατηχήσουν δια μέσου του ελέγχου του νου...
Νομίζεις ότι είναι τυχαίο πως ο ίδιος όμιλος ανθρώπων είναι αυτοί οι λίγοι που έχουν όλο τον πλούτο και την εξουσία στα χέρια τους? Καθόλου ειδικά αν συνειδητοποιήσεις ότι η επιβίωσή τους εξαρτάται από το αν θα υποστείς πλύση εγκεφάλου και από το αν θα κατηχηθείς.
Μπορεί μια ελεύθερα σκεπτόμενη και καλά δομημένη κοινωνία να κυβερνάται από τυράννους? Προφανώς όχι γι'αυτό εκτός από το να σε κατηχούν με τις ιδέες και τις απόψεις τους επινόησαν και εφάρμοσαν ένα μοχθηρό σχέδιο : Να σπείρουν την διαφθορά και την διχόνοια στην κοινωνία.
Γιατί μια διεφθαρμένη κοινωνία που μετατρέπεται σε χαμένη είναι πολύ εύκολο να την κυβερνήσεις. Γιατί? Γιατί κάποιος που δεν πιστεύει τίποτε μπορεί να υποστηρίξει και να ασπαστεί τα πάντα!
Η εξέλιξη και τελικά η ηθική κατάπτωση των ειδώλων-αστεριών θα έπρεπε να είναι μια ένδειξη των σχεδίων εκείνων που κρύβονται πίσω από τις πονηρές βιομηχανίες.
Ιστορικά ο έλεγχος και η χειραγώγηση της κοινής γνώμης είναι το κύριο όπλο των εξουσιαστών για να αποκτήσουν τον έλεγχο χωρών και πολιτών.

Μόλις έχουν τον έλεγχο των κυβερνώντων και πολιτικών μιας χώρας οι νόμοι και η πολιτική δομή της χώρας μπορεί να αλλάξουν για να ωφεληθεί η ατζέντα τους.
Η μεγαλύτερη απειλή για τα σχέδια όλων αυτών που οργανώνουν τα παραπάνω, μεγαλύτερη ακόμη και από έναν στρατό ή έναν νόμο είναι η απειλή ενός μυαλού που σκέφτεται ελεύθερα και ανεξάρτητα. Για να αποβάλλουν αυτήν την απειλή και να πετύχουν τον στόχο τους έστησαν το πιο ισχυρό σχέδιο που επινοήθηκε ποτέ : Τον απόλυτο έλεγχο κάθε πτυχής της ανθρώπινης ζωής. Της δικής σου ζωής!

Τα όπλα που χρησιμοποιούν εναντίων σου είναι μέσα στο ίδιο σου το σπίτι και ψυχαγωγούν εσένα και τα παιδιά σου και σταδιακά σε κατηχούν χωρίς εσύ καν να το συνειδητοποιήσεις
Πώς Λειτουργεί η Τηλεόραση - Πλύση εγκεφάλου μέσω της τηλεόρασης.
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΠΝΩΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ : Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η πληθώρα των πληροφοριών που δέχονται οι τηλεθεατές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα τους κάνει να χαζεύουν την οθόνη με βλέμμα κενό, καθισμένοι στον καναπέ έτοιμοι να βυθιστούν σε λήθαργο.
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!


ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ (ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)
ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ
Μια σημαντική και επί της ουσίας πολιτική ομιλία του Ρον Πολ, ο οποίος είναι από τους ελάχιστους έντιμους πολιτικούς της Αμερικής.
Έκανε οδυνηρή για τη χώρα του αυτοκριτική, εκστομίζοντας αλήθειες, και επικρίνοντας αυστηρά και αδίστακτα τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, το υπάρχον σύστημα, την Παγκοσμιοποίηση, και τα αποτελέσματα αυτής.
Πολλά φυσικά από αυτά που επισημαίνει ισχύουν και για την κυβερνητική διαδρομή άλλων «πολιτισμένων» χωρών της Δύσης.
Τα ίδια άλλωστε έλεγε και ο Κένεντι και μάλιστα μπροστά σε κάμποσα εκατομμύρια κόσμο ότι δηλαδή κουμάντο κάνουν άλλοι και όχι ο λαός.
Αναμενόμενη η δολοφονία του. Κρίμα
Ο αγαπημένος πρόεδρος των αμερικανών, ο οποίος δολοφονήθηκε όχι μόνο για τις επαναστατικές του ιδέες περί ελευθερίας της βουλήσεως του ατόμου, αλλά και γιατί ξεσκέπασε και προσπάθησε να διαλύσει την τοκογλυφική Federal Reserve Bank που ληστεύει τον αμερικανικό λαό.
Η δολοφονία αυτή ήταν παραδειγματισμός για τους υπόλοιπους Προέδρους/Πρωθυπουργούς ανά τον κόσμο.....
Aναφορικά με το αν κάποιοι διεθνείς τραπεζικοί, εταιρικοί και αριστοκρατικοί κύκλοι ασκούν εξουσία στον δυτικό κόσμο ή όχι, νομίζω το πράγμα είναι αυταπόδεικτο..
Tο μόνο που έχει να κάνει κανείς είναι να ρίξει μια ματιά στα ονόματα που κρύβονται πίσω από τις μεγάλες πολυεθνικές (πχ φαρμακευτικές, πετρελαϊκές κλπ), το συμβούλιο Ηνωμένων Εθνών και τα "παρακλάδια" του (π.χ. Unesco), τους διεθνείς οργανισμούς και τις παγκόσμιες ομοσπονδίες και ενώσεις και κάθε σύστημα εξουσίας γενικότερα, για να αναγνωρίσει τα ίδια στερεότυπα ονόματα των τραπεζικών και αριστοκρατικών τζακιών της Ευρώπης και της Αμερικής, τα οποία μάλιστα δεν μπαίνουν καν στον κόπο να αποκρύψουν τις αποκρυφιστικές τους καταβολές και τις συγγένειές τους (π.χ. ο μπους είναι απόγονος του σατανιστή Αλιστερ Κρόουλεϋ και ξάδελφος της βασίλισσας της αγγλίας, ενώ ο ομπάμα είναι ξάλελφος του Ντικ Τσέϊνι κ.α.).. αυτά είναι πλέον πασίγνωστα και, για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχουν πολλοί τόμοι βιβλιογραφίας πάνω στο αντικείμενο..
Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και κάθε κόμμα είναι εταιρία, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλο τον δυτικό τουλάχιστον κόσμο.
Εταιρία είναι και η κυβέρνηση, όπως και ΚΑΘΕ κυβέρνηση οι οποίες ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ δικό τους χρήμα, αλλά το ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ από τους ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ τοκογλύφους
Ακολουθεί κορυφαία παρουσίαση της εγκληματικής πρακτικής των διεθνών αρπακτικών του "καπιταλισμού της καταστροφής"και της "εσχάτης προδοσίας" που έχει συντελεστεί τους τελευταίους μήνες και στη χώρα μας... (από το Ντοκιμαντέρ"Εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου")
ΔΝΤ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ
Πως οι Διεθνείς Τραπεζίτες ελέγχουν την παγκόσμια οικονομία μέσω αυτών των δύο οργανισμών.
Υπάρχουν 2 τρόποι υποδούλωσης ενός λαού. ο ένας είναι ο ένοπλος πόλεμος, αλλά αυτός είναι ορατός και ο επιτιθέμενος στο τέλος χάνει. Ο άλλος είναι ο σύγχρονος τρόπος, είναι ύπουλος, μουλωχτός, και λέγεται ΧΡΕΟΣ!!
Παρακάτω ο δημιουργός του περίφημου Ντοκιμαντερ Μoney Monsters αναλύει την ατζέντα της παγκοσμιοποίησης, τον τελικό στόχο και τις επιδιώξεις μιας ολιγαρχίας που επιδιώκει στην τελική τον οικονομικό ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ αφανισμό των λαών.
Πραγματικά είναι μια παρουσίαση που πρέπει να μας βάλει όλους να σκεφτούμε στα σοβαρά, να εστιάσουμε στην ατζέντα και τις προθέσεις μιας ελίτ ΑΝΤΙ-ανθρώπων, και να πάψουμε να τρωγόμαστε για επιμέρους ζητήματα μεταξύ μας, που η ίδια η ελίτ πετάει στο τραπέζι για να σπέρνει διχογνωμίες μεταξύ ομάδων-εθνοτήτων-ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
H νέα υπερδύναμη, η παγκόσμια οικονομική ελίτ των ολίγων ελέγχει όλες τις κεντρικές τράπεζες, τα χρηματιστήρια, τις κυβερνήσεις, τα μμε, το χολιγουντ, τα ορυκτά, όλες τις σημαντικές πολυεθνικές εταιρίες και βιομηχανίες, τους παγκόσμιους οργανισμούς και στρατούς του νατο. H νέα τάξη είναι η δικτατορία των τραπεζιτών και των αρπακτικών κερδοσκόπων της αμερικανικής και ευρωπαϊκής ελίτ που τους ακολουθεί. Αυτός ο πλανητικός φασισμός όλους τους υπόλοιπους τους χρειάζεται μόνο ως εγκεφαλοπλυμένους σκλάβους.
Οι κύκλοι αυτοί της εξουσίας και του χρήματος, χρησιμοποιούν, μέσα στους αιώνες, ακόμα και τα ίδια σύμβολα, σε διάφορες παραλλαγές οπότε η αναγνώρισή τους καθίσταται πανεύκολη υπόθεση για κάποιον που είναι "πονηρεμένος"...
Ένα ακόμη δείγμα του τρόπου με τον οποίο οι πολυεθνικές κάνουν κουμάντο στη ζωή μας, απειλώντας την ελευθερία μας είναι και το βίντεο που ακολουθεί...
Η εταιρία Serco είναι ήδη ισχυρότερη από τα περισσότερα κράτη του πλανήτη, καθώς εκτός από το πυρηνικό οπλοστάσιο της Αγγλίας ελέγχει και πολλούς άλλους νευραλγικούς τομείς (π.χ. μεταφορές, κρατητήρια, κέντρα μετανάστευσης, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας, εκπαίδευση κ.α.) κρατών όπως η Αγγλία, η Αυστραλία και οι Η.Π..Α.
Βγαλμένο μέσα από τους χειρότερους εφιάλτες του Όργουελ, το απολυταρχικό ιδεώδες του νεοφιλελευθερισμού σε όλο του το μεγαλείο. Πώς οι κυβερνήσεις μαζί με τον εθνικό πλούτο μεταβιβάζουν και την αυτοκυριαρχία των κρατών τους στις πανίσχυρες πολυεθνικές.
Η έκφραση "μας έχουν τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί", μοιάζει υπερβολικά λίγη για να περιγράψει την πιο καλοστημένη απάτη όλων των εποχών.
Ακούστε με προσοχή τα όσα λέγονται στο παρακάτω κλιπάκι κινουμένων σχεδίων. Μπορεί στην Ελλάδα να μην έχουμε ιδέα ακόμα για όλα αυτά, όμως η θεωρία πίσω από τον νομικό "αχυράνθρωπο" είναι πολύ σοβαρή και έχει να δείξει ακόμα και δεδικασμένα (κυρίως σε χώρες, όπως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία).
Όπως εξηγούν οι θεωρητικοί του "αχυρανθρώπου", ως βιολογικές οντότητες είμαστε ελεύθεροι και κανένας νόμος δεν μπορεί να μας αγγίξει χωρίς τη συγκατάθεσή μας. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι θεμελιωτές των δυτικών νομικών πλαισίων φρόντισαν ώστε με την έκδοση του πιστοποιητικού γέννησής μας να δημιουργείται μια νομική οντότητα (αχυράνθρωπος), από την οποία προκύπτουν και όλες μας οι νομικές υποχρεώσεις - όμως, αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ...
Προκειμένου να μας παραπλανήσουν οι νομικές αρχές, ώστε να αναλάβουμε, ως βιολογικές οντότητες, την ευθύνη για τον "αχυράνθρωπό" μας, έχουν εισάγει στη νομική διάλεκτο μια σειρά λεκτικών όρων (σε κάθε γλώσσα), και πρακτικών, που ουσιαστικά αποσπούν τη συγκατάθεσή μας εν αγνοία μας.
Σύμφωνα με την εν λόγω θεωρία, κανένας δικαστής π.χ. δεν έχει το δικαίωμα να καταδικάσει έναν κατηγορούμενο, αν δεν σηκωθεί όρθιος ενώπιον του δικαστηρίου, αποδεχόμενος, με αυτόν τον τρόπο, ως βιολογική οντότητα την ταύτισή του με τη νομική οντότητα που κατηγορείται για κάποιο νομικό παράπτωμα.
Οι κάθε είδους "παπαγάλοι" αποτελούν τον πιο σημαντικό μηχανισμό επιβολής του συστήματος. Ο εκπληκτικός Ντέιβιντ 'Αικ, στέκεται μπροστά από το αγγλικό κοινοβούλιο στο Γουεστμινστερ και μας εξηγεί (με όλη τη θεατρικότητα που τον διακρίνει) τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα χρησιμοποιεί τις λεγόμενες "μορφές αυθεντίας" (authority figures) για τη χειραγώγηση των μαζών.
Ακριβώς όπως οι ηθοποιοί, έτσι και οι γιατροί, καθηγητές, δημοσιογράφοι, πολιτικοί κ.α. φορούν τα κουστούμια του ρόλου τους και μας επαναλαμβάνουν σαν παπαγάλοι αυτά που κάποιοι άλλοι τους είπαν να μας πουν (τις ατάκες του ρόλου τους), σαν να ήταν η αδιαμφισβήτητη αλήθεια.
Και δυστυχώς, εμείς είμαστε από παιδιά εκπαιδευμένοι να τους ακούμε χωρίς ποτέ να τολμούμε να τους αμφισβητήσουμε, γιατί έτσι λειτουργούν οι μορφές αυθεντίας στη συνείδησή μας...
Το θέμα όμως δεν είναι τι κάνουν αυτοί, αλλά το τι κάνουμε εμείς, και για αυτό πιστεύω ότι το παρακάτω βίντεο είναι ένα πάρα πολύ καλό πρώτο βήμα...
Είναι αδύνατο να βγούμε από τη φυλακή όσο δεν γνωρίζουμε ότι είμαστε φυλακισμένοι, και τα παρακάτω βίντεο μας αποκαλύπτουν τη φυλακή...
Τέλος, αναφορικά με το τι πρέπει να κάνουμε, νομίζω η απάντηση έχει ήδη δοθεί από έναν πραγματικό γίγαντα της παγκόσμιας διανόησης, τον Noam Chomsky, ο οποίος εξηγούσε ότι πρέπει να διεκδικήσουμε βήμα - βήμα την ελευθερία μας (expanding the walls of the cage), έτσι ώστε να κάνουμε το αποφασιστικό βήμα της απελευθέρωσής μας μόνο όταν θα είμαστε αρκετά ώριμοι, δυνατοί και συνειδητοποιημένοι, ώστε να "επιβιώσουμε" χωρίς αφεντικά.
Η ανυπακοή μας απέναντι σε κάθε μορφής κοινωνική αδικία, αυθαιρεσία και κατάχρηση εξουσίας πρέπει να είναι σταθερή, χωρίς οργή, συναισθηματικές εκρήξεις, βία και κινήσεις εντυπωσιασμού, αλλά να αποτελεί ευθεία προέκταση του είναι μας...
Την ίδια στιγμή που θα έχουμε νικήσει κάθε φόβο θα είμαστε ελεύθεροι.. και να το ξέρετε, αυτό είναι που τρέμουν.
Η Εμμονή για τα Χρήματα
Prison Planet - Πλανήτης Φυλακή
Παρακάτω θα δείτε μερικά από αυτά που ήδη έχουν σχεδιάσει και επιφυλάσσουν για μας στο εγγύς μέλλον αν δεν πάψουμε να συμμορφωνόμαστε. Αν δεν πάψουμε να συναινούμε σιωπηλά. Ένας υπαρκτός εφιάλτης που δεν πρέπει να μας φοβίζει, πρέπει να μας κάνει αποφασισμένους να τον ξορκίσουμε. Το οφείλουμε σε μας, στην ανθρωπότητα, μα πάνω απ'όλα το οφείλουμε στα παιδιά μας!
Δυστυχώς όλα αυτά έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται με τη συγκατάθεσή μας, γιατί, όπως και να το κάνουμε, η μη άρνηση είναι κατάφαση.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί διαιωνίζονται όλα αυτά τα στραβά σε κάθε δραστηριότητα της κοινωνικής μας ζωής, και μάλιστα με την ανοχή και τη συνενοχή όλων μας;
Το πείραμα των 5 πιθήκων αποτελεί ίσως την πιο ξεκάθαρη εξήγηση για όλα αυτά τα αρρωστημένα φαινόμενα, για τα οποία έχουμε τόσες φορές σκεφτεί ότι "δεν τα χωράει ο νους μας"...
Παρακολουθήστε το πολύ προσεκτικά και προβληματιστείτε...
Ακολουθώντας την τεχνική που παρουσιάζεται στο βίντεο, οι 5 πίθηκοι του πειράματος όχι μόνο αποβάλλουν την πιο φυσική τους συνήθεια (δηλ. τη θέλησή τους να φάνε μια μπανάνα) αλλά και επιτίθενται με μεγάλη μανία σε οποιονδήποτε άλλο πίθηκο διανοηθεί να κάνει αυτό που οι ίδιοι δεν τολμούν.
Στο συγκεκριμένο πείραμα "κοινωνικής μηχανικής", θα βρείτε τον λόγο, για τον οποίο π.χ. οι γιατροί χρησιμοποιούν εμβόλια και τοξικά μέταλλα όπως ο υδράργυρος και ο μόλυβδος στις "θεραπείες" τους, οι εκπαιδευτικοί ασκούν μια σειρά εκβιασμών στους μαθητές κάνοντάς τους ανελεύθερους, οι πολιτικοί λαδώνονται και κάνουν ρουσφέτια, οι δημοσιογράφοι υπηρετούν τα γνωστά διαπλεκόμενα συμμφέροντα κλπ:
Ο λόγος είναι απλός: "Γιατί έτσι γινόταν πάντα"...
Ως πότε όμως;

Τέλος στο παρακάτω βιντεάκι μπορείτε να δείτε πως το πείραμα κοινωνικής μηχανικής με τους πιθήκους βρίσκει εφαρμογή στις δικές μας κοινωνίες όπου ο άνθρωπος κάτω από την πίεση της μάζας δεν λειτουργεί φυσιολογικά και με βάση τα θέλω του αλλά "εξαναγκάζεται" να κάνει σχεδόν παράλογα πράγματα!
Κατοχικά Νέα

Άναψαν την Ολυμπιακή φλόγα με... αναπτήρα [Βίντεο]

Άναψαν την Ολυμπιακή φλόγα με... αναπτήρα [Βίντεο]

Η Ολυμπιακή φλόγα έφτασε στη Ρωσία για τους χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες στο Σότσι, ωστόσο, αυτή που θα φτάσει στο Ολυμπιακό Στάδιο της πόλης δεν θα είναι αυτή που γεννήθηκε στην αρχαία Ολυμπία, αφού άναψε με... αναπτήρα.
Δείτε το βίντεο:

NSA: Νέα συνταρακτική αποκάλυψη για το μυστικό πρόγραμμα παρακολούθησης απλών πολιτών!

NSA: Νέα συνταρακτική αποκάλυψη για το μυστικό πρόγραμμα παρακολούθησης απλών πολιτών!

 
Η Υπηρεσία Εθνικής Ασφαλείας των Η.Π.Α ( National Security Agency) διεξήγαγε μεταξύ του 2010 και 2011 ένα μυστικό πρόγραμμα σε πιλοτική βάση με στόχο τον έλεγχο των διαδικασιών συλλογής μαζικών δεδομένων: 

Ποια ήταν τα μαζικά δεδομένα; Τα δεδομένα σχετίζονταν με την τοποθεσία στην οποία βρίσκονταν οι Αμερικανοί πολίτες ανά πάσα στιγμή μέσω ... παρακολούθησης των κινητών τους τηλεφώνων.

Σε αυτή την αποκάλυψη προέβησαν αξιωματούχοι των μυστικών υπηρεσιών, προσθέτοντας παράλληλα ότι η υπηρεσία «δεν προχώρησε ποτέ στην υλοποίηση αντίστοιχου προγράμματος».

Η επιβεβαίωση της ύπαρξης του πιλοτικού προγράμματος ήρθε στο φως της δημοσιότητας την Τετάρτη από τους New York Times, ενώ αμέσως μετά επιβεβαιώθηκε από τον James RClapper, τον επικεφαλής της CIA, κατά τη διάρκεια δημόσιας ακρόασης προς την Επιτροπή Δικαιοσύνης της Γερουσίας των Η.Π.Α.

Κατά τη διάρκεια του πιλοτικού προγράμματος χρησιμοποιούνταν δεδομένα από κεραίες κινητής τηλεφωνίας ώστε να εντοπίζεται η τοποθεσία των Αμερικανών πολιτών μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.

Στην κατάθεσή του, ο Clapper αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα: «Το 2010 και το 2011, η N.S.A. ελάμβανε δείγματα με στόχο να δοκιμάσει την ικανότητα ελέγχου της μορφής των δεδομένων από τα συστήματά της. Όμως, τα συγκεκριμένα δεδομένα δεν χρησιμοποιούνταν για κανέναν άλλο σκοπό και δεν διατίθεντο για σκοπούς ανάλυσης πληροφοριών [...] Όμως ο Γερουσιαστής Ron Wyden, μέλος των Δημοκρατικών από το Oregon ο οποίος λαμβάνει απόρρητες ενημερώσεις όντας μέλος της Επιτροπής Πληροφοριών, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τα προγράμματα παρακολούθησης της τοποθεσίας των πολιτών μέσω των κινητών τους τηλεφώνων αναφέροντας σε δήλωσή του ότι πρέπει να γίνουν περισσότερες πληροφορίες γνωστές από όσες έχει αποχαρακτηρίσει μέχρι στιγμής η κυβέρνηση»O Wyden δήλωσε ότι η ηγεσία των CIA και NSA αποφάσισαν για μία ακόμη φορά να αποκρύψουν την «πραγματική ιστορία», αναφέροντας όμως λανθασμένα ότι η πλήρης αλήθεια «δεν θα έθετε σε κίνδυνο την εθνική ασφάλεια».. Πώς γίνεται να μην τεθεί σε κίνδυνο η εθνική ασφάλεια, όταν όλοι οι πολίτες μίας χώρας συνειδητοποιήσουν ότι οι μυστικές υπηρεσίες γνωρίζουν ακόμη και που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή;