Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Μυστήριο : Τί έχουν βρεί στον Ζάκρο και τον Τσούτσουρο της Κρήτης και τα κρύβουν;Γιατί το μουσείο παραμένει κλειστό;

Μυστήριο : Τί έχουν βρεί στον Ζάκρο και τον Τσούτσουρο της Κρήτης και τα κρύβουν;Γιατί το μουσείο παραμένει κλειστό;                                            

 

Μουσείο Ηρακλείου, κλειστό λόγω εργασιών ανακαίνισης από το 2006 !!!

Απίστευτο !!!

Το δεύτερο σημαντικότερο (κατ’εμέ Το Σημαντικότερο !) μουσείο της Ελλάδας είναι κλειστό από τον Νοέμβριο του 2006 λόγω εργασιών ανακαίνισης !!!

Μα τι κάνουν αυτοί οι άνθρωποι,.. σε τόσα χρόνια (6 τον αριθμό) θα σηκώναμε νέο πύργο του Άϊφελ στο Ηράκλειο της Κρήτης !!!

Βέβαια δεν μας λένε και τα άλλα,… οτι δηλαδή τα τελευταία χρόνια γίνανε τρομερές ανακαλύψεις σε περιοχές της Κρήτης όπως είναι ο Τσούτσουρας και ο Ζάκρος. Συγκεκριμμένα στον Ζάκρο ανακαλύφθηκε ανάκτορο διαστάσεων Κνωσσού και επίσης στο φαράγγι του Ζάκρου ανακαλύφθηκαν και άλλα πολύ περίεργα πράγματα μέσα σε σκαμμένους στα βράχια πανάρχαιους Μινωϊκούς ? τάφους !

Γιαυτό μάλιστα και το φαράγγι του Ζάκρου λέγεται από τους ντόπιους και φαράγγι των Νεκρών (βασιλέων και ποιών βασιλέων ??? !!!)
Εκεί λοιπόν (κατ’επίσημη δήλωση αρχαιολόγου στο μουσείο του Ηρακλείου) βρέθηκαν λίθινες σφραγίδες που απεικόνιζαν διάφορα “φανταστικά όντα αγνώστου προέλευσης και αναγνώρισης” !!!. Όταν μάλιστα αποφασίστηκε σε ποιά αίθουσα του μουσείου Ηρακλείου να τα τοποθετήσουν προς έκθεση στους επισκέπτες όλα αυτά τα περίεργα εκθέματα από τον Ζάκρο, τότε ξαφνικά όλο το μουσείο έκλεισε για λόγους ανακαίνισης !!! και έμεινε κλειστό από το 2006 μέχρι και σήμερα όπου και παραμένει κλειστό. Μάλιστα λειτουργεί μόνο μία προσωρινή μικρή αίθουσα με λίγα χαρακτηριστικά και αντιπροσωπευτικά εκθέματα, (δηλαδή αυτά μόνο που θέλουν να μας δείξουν)..

Τι συμβαίνει τελικά όμως, μήπως τα εκθέματα ήταν τόσο σημαντικά που θα προκαλούσαν και τελικά απλά τα έκρυψαν ?

Βέβαια μην περιμένετε να δείτε αυτά τα φανταστικά όντα του Ζάκρου γιατί αυτή τη στιγμή γίνεται το “ξεκαθάρισμα” όπως ενημερώνουν το κοινό στα πλαίσια της “ανακαίνισης” για να επιλέξουν ποιά εκθέματα τελικά θα δείξουν στο κοινό. Μήπως περιμένουν την έγκριση λογοκρισίας από τους “men in black” ? τι να πω,,

Πάντως ο αρχαιολογικός χώρος και το φαράγγι τουν Ζάκρου σφίζει κυριολεκτικά σήμερα από πεζοπόρους-αρχαιολόγους Αμερικανούς και Γάλλους. Το λέω όντως έχοντας δει αυτό ο ίδιος που βρέθηκα εκεί.

Κάνουν εκτενείς “πεζοπορίες” όπως μου είπανε μέσα στο φαράγι του Ζάκρου (ή το φαράγγι των νεκρών) για λόγους φυσιολατρικούς !
Μάλιστα στα πλαίσια της φυσιολατρίας παίρνουν μέτρα από τμήματα όπου έχουν βρεθεί ευρήματα, (πχ τάφοι και ανάκτορο Ζάκρου) και σχεδιάζουν εκτενώς όλη την περιοχή. Αμα λάχει κάνουν και καμιά λαθροανασκαφή μέσα στο φαράγγι των νεκρών αφού ουσιαστικά ο καθένας μπαίνει (όπως και εγώ) και κάνει ότι θέλει χωρίς κανένα έλεγχο !

Αλλά το ερώτημα παραμένει, γιατί κρύφτηκαν τα ευρήματα των φανταστικών όντων του Ζάκρου, γιατί το μουσείο Ηρακλείου κάνει ανακαίνιση για έξι χρόνια αλλά δεν ανακαινίζει το κτίριο αλλά τα εκθέματα !!! ??? επιλέγοντας ποιά είναι καλά και ποιά απαγορευτικά !!!
Και στην τελική όλοι αυτοί οι περιπλανώμενοι περιπατητητές αρχαιολόγοι τι ενδιαφέρον βρήκανε ξαφνικά στον Ζάκρο και τρέχουν απ’ολο τον κόσμο ?

Σημειώστε εδώ πως μέχρι και το National Geographic Society έκανε τηλεοπτικό ρεπορτάζ για την περιοχή μέ ένα αμερικανό αρχαιολόγο ο οποίος βρίσκει ευρήματα μέχρι και πάνω στις κορυφές του όρους Ζάκρου.

Και για λίγη σάλτσα, ψάξτε και βρείτε τι δουλειά έχει το όρος Ζάκρος να υπάρχει με το ίδιο όνομα στο σημερινό Ιράν και γιατί στα πανάρχαια χρόνια πριν ακόμα και από τους Σουμέριους ήτανε λατρευτικό βουνό των Ακκάδων ή αλλιώς Ελαμίτες (Αρκάδες και Ελαδίτες).
Ψάξτε επίσης γιατί σε όλη την περιοχή του Ζάκρος στην Κρήτη έχουν ανακλυφθεί Μινωϊκά ιερά σε κορυφές όπου ονομάζονται “Ιερόν κορυφής”.
Παρόμοια στο Ζάκρος του Ιράν θεωρούνταν η κορυφή του από τους Ακκάδες-Ελαμίτες ως ιερόν !

Ψάξτε επίσης γιατί οι Σουμέριοι ανέφεραν στις γραφές τους πως οι Ακκάδες ή Ελαμίτες ήρθαν από την θάλασσα και ήταν άλλη φυλή ξένη προς την δική τους και πως αυτοί (οι Ελαμίτες) δίδαξαν στους Σουμέριους θρησκεία, αρχιτεκτονική, αγροκαλιέργεια, και πολιτειακή οργάνωση.

Επίσης ερευνήστε γιατί οι Σουμέριοι όταν αντιμετώπιζαν σε μάχη τους Ελαμίτες τους αποκαλούσαν “ερυθρόδερμους”. Συνδυάστε το αυτό με το κόκκινο χρώμα των Μινωιτών που θεωρούνταν ιερό και επίσης εξηγείστε μου γιατί όλη η περιοχή Ζάκρος στην Κρήτη έχει σε πολλά σημεία ένα έντονο κοκκινόχωμα το οποίο απλά το διαλύεις με νερό και γίνεται αμέσως βαφή κόκκινου χρώματος που με αυτό μπορείς να βάψεις (για λατρευτικούς ίσος λόγους) όλο το δέρμα σου κόκκινο !

Πολλά αναπάντητα ερωτήματα και τρομερές συμπτώσεις συμβαίνουν στο Ζάκρος της Κρήτης (εκ του Ζαγραίου Δία) που κατ’εμέ απλά είναι και άλλες αποδείξεις που έχω μαζέψει και που δείχνουν ποιά είναι η σχέση των Μινωιτών με τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο από αρχήας έως και σήμερα. !

Σας προκαλώ πάντως να κάνετε και εσείς την έρευνά σας.. ποιός ξέρει,.. ίσως του χρόνου σας συναντήσω στο Ζάκρος της Κρήτη να ψάχνετε γενικώς μέσα στο φαράγγι.. εγώ πάντως θα είμαι εκεί για “φυσιολατρικούς” λόγους και μόνο..

<< Επτάγονος >>
Μυστήριο : Τί έχουν βρεί στον Ζάκρο και τον Τσούτσουρο της Κρήτης και τα κρύβουν;Γιατί το μουσείο παραμένει κλειστό; ~ The curiosity of Cat  ΠΗΓΗ

Απογοητευμένοι με τη Γερμανία

Απογοητευμένοι με τη Γερμανία

ΠρώτΑπογοητευμένοι με τη Γερμανία
Απογοητευμένοι με τη Γερμανία

Όταν οι Ισπανοί μιλούν αυτές τις ημέρες για τη Γερμανία και την καγκελάριο Μέρκελ, είναι δύσκολο να μη διακρίνει κανείς μια παγωμάρα στα λόγια τους. Οι δημοσκοπήσεις αποκαλύπτουν μια ευρεία αίσθηση ότι η Γερμανία έχει γίνει πολύ ισχυρή στην Ευρώπη και ότι ταυτόχρονα είναι απρόθυμη να βοηθήσει τις χώρες της περιφέρειας που έχουν πληγεί από την ύφεση.
Μόλις πριν από ένα χρόνο, σημειώνουν οι Financial Times, οι Ισπανοί δήλωναν ότι η Μέρκελ είναι ο πιο αξιοθαύμαστος ηγέτης στην Ευρώπη. Σήμερα, την τοποθετούν κάτω από τους ηγέτες της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Βρετανίας.
«Οι χώρες της νότιας Ευρώπης έχουν ένα πρόβλημα αυτή τη στιγμή, και το πρόβλημα αυτό λέγεται Μέρκελ», τονίζει ο Μανουέλ Κονεχέρο, ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης στο κέντρο της Μαδρίτης. «Οι Γερμανοί έχασαν δύο πολέμους πληρώνοντας πολύ υψηλό κόστος. Τώρα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αυτόν τον νέο πόλεμο χωρίς να ρίξουν ούτε έναν πυροβολισμό, κι ενώ άλλες χώρες γύρω τους έχουν τραυματιστεί».
Οι Ισπανοί γνωρίζουν ότι οι δραστικές περικοπές και οι επώδυνες αυξήσεις των φόρων αποφασίστηκαν στη Μαδρίτη. Πολλοί, όμως, βλέπουν τον πρωθυπουργό Μαριάνο Ραχόι όπως τον βλέπει ο Περίδης, ο σκιτσογράφος της Ελ Παϊς: έναν μαζεμένο και φοβισμένο τύπο μπροστά σε μια πανίσχυρη καγκελάριο.
Όπως επισημαίνει ο Τσαρλς Πάουελ, διευθυντής του Real Instituto Elcano της Μαδρίτης, οι Ισπανοί περίμεναν από τη Μέρκελ να συμπεριφερθεί όπως ο Χέλμουτ Κολ. «Θυμούνται τον Κολ να θυσιάζει τα γερμανικά συμφέροντα για χάρη της Ευρώπης. Υπάρχει μια δυσαρέσκεια, αν όχι μια έκπληξη, για την κριτική διάθεση πολλών Γερμανών απέναντι στις οικονομικές επιδόσεις της Ισπανίας».
Από τη στιγμή που ο Ραχόι ανέλαβε την εξουσία, στα τέλη του 2011, προσπάθησε να αντιγράψει πολλές από τις στρατηγικές που βοήθησαν τη Γερμανία να βγει από τη δική της ύφεση πριν από μια δεκαετία. Στις στρατηγικές αυτές περιλαμβάνεται η μεταρρύθμιση της αγοράς εργασίας και η έμφαση στις εξαγωγές και την ανταγωνιστικότητα. Η Ισπανία προσπαθεί επίσης να αντιγράψει ένα βασικό στοιχείο του γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος, την ενθάρρυνση δηλαδή πολλών νέων να ακολουθούν επαγγελματική εκπαίδευση όταν τελειώνουν το σχολείο.
Στα μάτια της κυβέρνησης, τα μέτρα αυτά έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς: το κόστος της εργασίας έχει μειωθεί, η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται, το ίδιο και οι εξαγωγές. Η Morgan Stanley εξέφρασε πριν από λίγους μήνες την εκτίμηση ότι η Ισπανία μπορεί να γίνει «η επόμενη Γερμανία της ευρωζώνης».
Παρ’όλα αυτά, η ένταση ανάμεσα στο Βερολίνο και τη Μαδρίτη μοιάζει να μεγαλώνει. Ισπανοί αξιωματούχοι δηλώνουν ότι περιμένουν τώρα μεγαλύτερη υποστήριξη από το Βερολίνο και ότι θέλουν να σημειωθεί μεγαλύτερη πρόοδος στο ζήτημα της τραπεζικής ένωσης. Ο Ραχόι ζητά από το Βερολίνο να ενθαρρύνει περισσότερο την εγχώρια ζήτηση, κάτι που θα τονώσει τις ισπανικές εξαγωγές.
«Οι Ισπανοί περιμένουν από τη Γερμανία μια πιο επεκτατική πολιτική», επισημαίνει ο Αντρές Ορτέγκα, σύμβουλος της προηγούμενης κυβέρνησης. «Θέλουν περισσότερες παρεμβάσεις από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και ταχύτερα βήματα προς την τραπεζική ένωση. Θέλουν επίσης μια μορφή ευρωομολόγων».
Οι Γερμανοί όμως – προσθέτει ο Ορτέγκα – δεν είναι σίγουροι ότι οι Ισπανοί προβαίνουν στις σωστές μεταρρυθμίσεις. Ο Τόμας Στέλινγκ, διευθυντής του Ιδρύματος Κόνραντ Αντενάουερ στη Μαδρίτη, το θέτει ως εξής:
«Υπάρχει κίνδυνος να εισέλθουμε σε μια φάση όπου η μια πλευρά θα λέει `Είμαστε δυσαρεστημένοι επειδή δεν μας βοηθήσατε` και η άλλη πλευρά θα απαντά `Είμαστε δυσαρεστημένοι επειδή δεν βλέπουμε η βοήθειά μας να έχει αποτελέσματα`».
Παρά τις εντάσεις αυτές, πάντως, η θεμελιώδης σχέση ανάμεσα στις δύο χώρες παραμένει αμετάβλητη. Το κοινωνικό και οικονομικό μοντέλο της Γερμανίας εξακολουθεί να αποτελεί πρότυπο για τους Ισπανούς, ενώ οι Γερμανοί δεν κουράζονται να επαναλαμβάνουν ότι η Μαδρίτη έχει κάνει περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα της περιφέρειας για να αποκαταστήσει την οικονομική της ευρωστία. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα, για παράδειγμα, οι Ισπανοί σπανίως κάνουν συγκρίσεις με το ναζιστικό παρελθόν της Γερμανίας. Βοηθά βέβαια και το γεγονός ότι η Ισπανία είναι μια από τις λίγες χώρες της Ευρώπης που δεν ήταν ποτέ σε πόλεμο με τη Γερμανία…

Βγήκε... λευκός καπνός για τη διάσωση των τραπεζών: Κούρεμα καταθέσεων άνω των 100.000€

Βγήκε... λευκός καπνός για τη διάσωση των τραπεζών: Κούρεμα καταθέσεων άνω των 100.000€

Χαράματα Πέμπτης οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατάφεραν να συμφωνήσουν στους νέους κανόνες για τη διάσωση των προβληματικών τραπεζών, δηλαδή το bail in. Θα ακολουθήσουν το μοντέλο της Κύπρου, με... κούρεμα των καταθέσεων άνω των 100.000€.
Την είδηση για τη συμβιβαστική συμφωνία μετά από σχεδόν επτάωρη διαπραγμάτευση επιβεβαίωσε μέσω του λογαριασμού της στο Twitter η υπουργός Οικονομικών της Δανίας Μαργκρέτε Βεστάγκερ.
Για να αποφευχθεί να πληρώνουν οι φορολογούμενοι όταν μια τράπεζα χρειάζεται να αναδιαρθρωθεί ή να εκκαθαριστεί, οι Ευρωπαίοι είχαν ήδη συμφωνήσει εκ των προτέρων ότι οι τράπεζες θα πρέπει να διατηρούν κεφάλαια για να αντιμετωπίζουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και ότι οι πιστωτές και οι μέτοχοι των τραπεζών θα υφίστανται ζημίες σε περίπτωση πτωχεύσεων πιστωτικών ιδρυμάτων.
Οι αποταμιεύσεις κάτω από τις 100.000 ευρώ θα είναι εγγυημένες, όμως τα πρόσωπα και οι επιχειρήσεις με μεγαλύτερες αποταμιεύσεις θα ενταχθούν στην «ιεραρχία» αυτών που θα καλούνται να υφίστανται ζημίες, όπως συνέβη στην περίπτωση της Κύπρου.
Πριν τη συμφωνία οι υπουργοί ήταν χωρισμένοι σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ήταν η Γαλλία και η Βρετανία, που επιθυμούσαν να απολαμβάνουν μια κάποια ευελιξία σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Άλλες χώρες, όπως η Γερμανία, η Ολλανδία και η Φινλανδία, υπερασπίζονταν τις αυστηρότερες διατάξεις, για να αποφευχθεί η αβεβαιότητα που μπορεί να φοβίσει τους επενδυτές και τους καταθέτες. Ήθελαν επίσης να μην χρειαστεί να μη δοθεί δημόσιο χρήμα για τις περιπτώσεις κρίσεων..
«Αυτή είναι μια επιτυχία, μια σκληρά κερδισμένη επιτυχία», δήλωσε μετά τη μαραθώνια συνεδρίαση, η οποία κράτησε περισσότερο από έξι ώρες, ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών, Πιέρ Μοσκοβισί, κρίνοντας ότι η συμφωνία είναι «πολύ σημαντική για την οικονομική σταθερότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης».
Την ικανοποίηση για τη συμφωνία εξέφρασε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου και ο Ιρλανδός υπουργός Οικονομικών, Μάικλ Νούναν. «Η συμφωνία είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας για να σπάσει ο φαύλος κύκλος μεταξύ των τραπεζών και των κρατικών χρεών », ανέφερε.
«Αν μια τράπεζα είναι το πρόβλημα, τώρα έχουμε ένα ενιαίο σύνολο κανόνων σε όλη την Ευρώπη για να αποφασίσει ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό», δήλωσε από την πλευρά του, ο Ολλανδός πρόεδρος του Eurogroup Γερόεν Ντάισεμπλουμ.

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Θα σκιαχτείτε: Αιγυπτιακό άγαλμα, κινείται ΜΟΝΟ του σε βρετανικό μουσείο (ΒΙΝΤΕΟ NTOKOYMENTO)

Θα σκιαχτείτε: Αιγυπτιακό άγαλμα, κινείται ΜΟΝΟ του σε βρετανικό μουσείο (ΒΙΝΤΕΟ NTOKOYMENTO)

Φόβοι πως όντως υπάρχει η κατάρα των Φαραώ-ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

Για υπαρκτή κατάρα των Φαραώ κάνουν λόγο οι υπεύθυνοι του μουσείου του Μάντσεστερ, που τις τελευταίες ημέρες έχουν έρθει αντιμέτωποι με ένα εξωπραγματικό θέαμα. 

Τι συμβαίνει; Ένα αιγυπτιακό άγαλμα, 4.000 ετων με ύψος 25 εκατοστών, κινείται ΜΟΝΟ του μέσα στη βιτρίνα του Μουσείου, κάνοντας στροφή 180 μοιρών! 

Το άγαλμα αυτό, είναι από εκείνα που έμπαιναν στους τάφους μαζί με τη Μούμια, ανήκει σε έναν άνδρα, τον Neb-Senu, και βρίσκεται στο Μουσείο εδώ και 80 χρόνια! 
Το τελευταίο διάστημα όμως, οι υπεύθυνοι του Μουσείου είχαν παρατηρήσει πως άλλαζε συνεχώς θέση. Θέλοντας να διαπιστώσουν ποιος είναι αυτός που το μετακινεί μέσα στη βιτρίνα κάθε φορά, εγκατέστησαν μια κάμερα ώστε να το καταγράφει.

Το θέαμα που αντίκρισαν δεν το πίστευαν ούτε οι ίδιοι, μιας και διαπίστωσαν πως το άγαλμα κουνιόταν ΜΟΝΟ του, και μάλιστα αποκλειστικά κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε στιγμές που περνούσαν μπροστά του μέχρι και οι επισκέπτες.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ. ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ! 

Πολλοί ειδικοί πλέον προσπαθούν να δώσουν μια λογική εξήγηση. Αλλά δεν υπάρχει. Αυτό που ακούγεται έντονα, είναι ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη κατάρα, η οποία λέει, πως οι επιστήμονες που εξερεύνησαν του αιγυπτιακούς τάφους το 1920, "χτυπήθηκαν" από τη λεγόμενη "κατάρα των Φαραώ". 

Το συγκεκριμένο άγαλμα δε, αποτελεί προσφορά στον Θεό Όσιρις, θεό του Θανάτου! 

Χαρακτηριστική και ανατριχιαστική, είναι και η μαρτυρία του επιμελητή του μουσείου, Campbell Price, ο οποίος πιστεύει πως η εξήγηση είναι μεταφυσική, μιας και είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που έχει το κλειδί της βιτρίνας: 

«Το έβαλα στη θέση του αλλά την επόμενη μέρα είχε κινηθεί και πάλι. Το συγκεκριμένο άγαλμα είναι από εκείνα που έμπαιναν μέσα στους τάφους μαζί με τη μούμια. Στην αρχαία Αίγυπτο, πίστευαν ότι αν η μούμια καταστραφεί, τότε το αγαλματίδιο θα κουβαλούσε το πνεύμα της. Ίσως γι΄ αυτό το αγαλματίδιο κινείται...» λέει. 

Κάποιες άλλες, πιο λογικές φωνές, υποστηρίζουν πως ίσως οι δονήσεις από τα πατήματα των επισκεπτών του μουσείου, να προκάλεσαν την κίνηση του αγάλματος. 

Ο αντίλογος όμως του Campbell, τονίζει πως «το αγαλματίδιο βρίσκεται στη συγκεκριμένη επιφάνεια από τότε που ήρθε στο μουσείο αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε κουνηθεί. Και επίσης... Γιατί να γυρίζει κυκλικά;» 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ VIDEO ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ!
---
Πηγή:  star.grAridaia News: Θα σκιαχτείτε: Αιγυπτιακό άγαλμα, κινείται ΜΟΝΟ του σε βρετανικό μουσείο (ΒΙΝΤΕΟ NTOKOYMENTO) ΠΗΓΗ

Π.Α.Μ.: " Στα Βήματα Του Μ. Αλέξανδρου Βρήκαμε Τη Ζειά, Γράφουμε Ιστορία."

Π.Α.Μ.: " Στα Βήματα Του Μ. Αλέξανδρου Βρήκαμε Τη Ζειά, Γράφουμε Ιστορία."

Στη Μέση Ανατολή, στην καρδιά της ερήμου, και ακολουθώντας τα βήματα του Μέγα Αλέξανδρου, η αποστολή του Πατριωτικού Μετώπου και του Συνεταιριστικού Δικτύου Αλληλέγγυον, βρήκε και «επαναπάτρισε» μετά από 85 χρόνια, τον αρχαίο ελληνικό σπόρο. Τον «σπόρο της ελπίδας», τη Ζειά του Ομήρου. 

Διασχίζοντας χιλιάδες χιλιόμετρα, μέσα στις ερήμους, σε αντίξοες συνθήκες και σε ζώνες χαρακτηρισμένες ως «επικίνδυνες», η αποστολή του Κινήματος, με επικεφαλή την ...
Διαχειρίστρια του Αλληλέγγυον κ. Έλλη Γερασιμάτου και με την αποφασιστική στήριξη και αρωγή του Πανεπιστημιακού, μέλους του Π.Σ. του ΠΑΜ, κ. Θωμά Οικονόμου, βρήκαν τον σπόρο, και τον έφεραν στην Πατρίδα του. 

Η ιστορία, ξαναγράφτηκε από μια χούφτα Ελλήνων, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά, πως και για κάποιο λόγο "μυστήριο", αυτός ο τόπος, στην τρισχιλιόχρονη ιστορία του, γεννιέται και ξαναγεννιέται από τις στάχτες του. 

Παίρνοντας λοιπόν δύναμη από την ιστορία, την παράδοση, την κληρονομιά, τον πολιτισμό μας, τις θυσίες των προγόνων μας, ξαναγράφουμε ιστορία και φυσικά, αντιστεκόμαστε στη Νέα Τάξη και στους εγχώριους "ατζέντηδές" της. 

Και αυτό αδέλφια μας, λέγεται: Επανάσταση... 

Μια ειρηνική και κάθετη επανάσταση απέναντι στα σκουπίδια τους, διατροφικά και πολιτισμικά. Μια επανάσταση, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου. Ανοίγοντας νέα σελίδα για όλους τους Λαούς του κόσμου αλλά και ειδικότερα για την Ελλάδα και το δυστυχή Λαό μας. 

Οι φασίστες νεοταξίτες, οι τοκογλύφοι, οι πολυεθνικές με τα μεταλλαγμένα και τα δηλητήριά τους, δεν πολεμιούνται με «άρματα». Ούτε με την κουρελαρία των «αριστερών» και «δεξιών» κομμάτων, τις θλιβερές ιδιοτελείς συντεχνίες. 

Πολεμιούνται με ένα και μοναδικό όπλο: Την αποφασιστικότητά μας και το τράβηγμα του χαλιού, κάτω από τα πόδια τους. Και το «τράβηγμα» αυτό γίνεται μόνο όταν σταματήσουμε να τους «αιμοδοτούμε» ως πειθήνιοι και άβουλοι καταναλωτές. Οργανώνοντας παράλληλα την πρωτογενή παραγωγή αλλά και τις μικρομεσαίες μας, με τις δικές μας δυνάμεις. Τους δικούς μας σπόρους, τα δικά μας τρόφιμα, τα δικά μας ρούχα και εργαλεία. 

Ελληνίδες/Έλληνες: 
Γίνετε συμμέτοχοι στην ιστορία που γράφεται αυτή τη στιγμή, από το Πατριωτικό Μέτωπο και το Αλληλέγγυον. 

Ελάτε να τους τραβήξουμε το χαλί κάτω από τα πόδια, στέλνοντας στον αγύριστο τις πολυεθνικές/δηλητήρια τους τραπεζίτες/τοκογλύφους τους, αλλά και τα δεκανίκια τους, κόμματα και συντεχνίες. 

Στηρίξτε την Τράπεζα Ελληνικών Σπόρων Αλληλέγγυον. 

Υπάρχει ελπίδα, υπάρχει σχεδιασμός, υπάρχει στόχος. Και αυτός λέγεται Πατριωτικό Μέτωπο, παράδοση όλων των εξουσιών δηλαδή στο Λαό, επανεκκίνηση της οικονομίας της χώρας με δικούς μας όρους (οι Ισλανδοί τα κατάφεραν), και επιστροφή στην Κοινωνία της Αλληλεγγύης και της Αξιοπρέπειας. 

Σας περιμένουμε… 

Πατριωτικό Μέτωπο Epirus - Ellas: Π.Α.Μ.: " Στα βήματα του Μ. Αλέξανδρου βρήκαμε τη Ζειά, γράφουμε ιστορία." ΠΗΓΗ

Μεγάλα πειράματα από το H.A.A.R.P. και στην Ελλάδα

Μεγάλα πειράματα από το H.A.A.R.P. και στην Ελλάδα





Ο.Ε.Α.Φ.


Μετά από δυο μέρες χημικών αεροψεκασμών 22/23-6-2013 σε όλη την Ελλάδα και κυρίως πάνω από την Αττική εμφανίζονται διάσπαρτα ουράνια τόξα χωρίς να υπάρχει ούτε μια σταγόνα βροχής.. 

Παρόμοιο συμβάν έχει επαναληφθεί πάρα πολλές φορές παγκοσμίως μετά την λειτουργία του προγράμματος HAARP να εμφανίζονται ιριδίζον χρώματα στον ουρανό χωρίς να υπάρχει ούτε μια σταγόνα βροχής.. 

Μετά την εμφάνιση τους έχουν καταγραφεί καταστροφές , πλημμύρες ,σεισμοί , πόλεμοι ..κλπ.. μέχρι και παράξενα ¨ανεξήγητα¨ γεγονότα στον κόσμο κάποιοι μιλούν ακόμα και για πύλες · Ενημερώθηκε την Κυριακή




























ΕΟΕ............Έλα αύριο στις 19:30 στην Δημοτική βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης για να δεις πως βαδίζουμε όλοι μαζί...


Για αυτούς που θέλουν να πάει η Ελλάδα μπροστά, για αυτούς που θέλουν να δουν πως κάτι αλλάζει, για αυτούς που ακόμη κάνουν όνειρα, αύριο είναι μια μεγάλη ημέρα... Εμείς δεν είμαστε μόνο λόγια, οι πράξεις μας σπάνε την σιωπή των πουθενάδων και δημιουργούμε μια αυτοκρατορία που έχει μέσα της: γνώση, δύναμη, σκέψη, πίστη, όραμα, όνειρα και πράξεις. Έλα αύριο στις 19:30 στην Δημοτική βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης για να δεις πως βαδίζουμε όλοι μαζί... Γιατί για εμάς.... Η συνέχεια αύριο στην φαντασμαγορική παρουσίαση... Π.Κ

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Έτοιμο το τσιπάρισμα για τα παιδιά; (Βίντεο)

Έτοιμο το τσιπάρισμα για τα παιδιά; (Βίντεο)

Έτοιμο το τσιπάρισμα για τα παιδιά; Δείτε το βίντεο...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ .......http://www.masonichip.org/

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΗΠΑ!!!Οι Αμερικανοί αναφέρουν και μία «εικονική» -ανύπαρκτη- και υποτίθεται «ανεξάρτητη» χώρα, που -κρατηθείτε- λέγεται... Θράκη!!!

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΗΠΑ!!!Οι Αμερικανοί αναφέρουν και μία «εικονική» -ανύπαρκτη- και υποτίθεται «ανεξάρτητη» χώρα, που -κρατηθείτε- λέγεται... Θράκη!!!

Τουρκική Άνοιξη και... Ανεξάρτητη Θράκη για Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο!!!
Δέσποινα Μαυρομάτη-Abdelhadi
Τώρα πια όλο και πιο πολλοί άνθρωποι στον κόσμο και στην Ελλάδα καταλαβαίνουν πού το πάνε οι εγκληματίες, οι δολοφόνοι των Εθνών της Γης, Σιωνιστές! Με το δεδομένο σχέδιό τους, που ακολουθεί την πορεία και τακτική του «θεού» τους που λατρεύουν από προαιώνια, του Κακού Όφεως, που κάποτε ξεγέλασε τους πρωτόπλαστους στον Κήπο της Εδέμ. Μια τακτική και μια πορεία που βλέπει ο κάθε ένας μας να παίρνει οστά και σάρκα στην Μεσόγειο λιμνοθάλασσα.

Το Φίδι ξεκίνησε από την Τυνησία, πήγε στην Λιβύη, πήγε στην Αίγυπτο, πήγε στην Υεμένη και έφτασε μέχρι την Συρία που ο Ηρωικός της Ηγέτης και ο Ηρωικός της Αραβικός Λαός αντέχουν ακόμα! Αυτή ήταν η Αραβική Άνοιξη, όπως την αποκάλεσαν τα ελεγχόμενα από τον Σιωνισμό παγκόσμια δίκτυα παραπληροφόρησης. Μια Αραβική Άνοιξη, που είχε σαν σκοπό να ρίξει από την εξουσία των Αραβικών χωρών κάθε Αντισιωνιστή Ηγέτη...
Τώρα περάσαμε στην Τουρκική Άνοιξη! Το Εβραϊκό Φίδι του Σιωνισμού πέρασε και στην Τουρκία, μέσω της Συρίας, γιατί ο σκοπός του Ταλμουδικού Ιερατείου είναι να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στην γειτονιά μας. Τουτέστιν... να ξεκινήσει από εδώ τον Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως πιστεύουν τα αρρωστημένα τους μυαλά και σύμφωνα με τις θεωρίες και τις ψευτοπροφητείες τους! Γιατί φυσικά το Σιωνιστικό σχέδιο είναι έπειτα απ’ την Τουρκία να περάσει το Εβραϊκό Φίδι και εδώ στην Ελλάδα! Να καταλήξει στην Ελλάδα την πορεία του.
Όπερ μεθερμηνευόμενον, εμείς οι Έλληνες είμαστε –μαζί με τους Αδερφούς Άραβες- οι βασικοί στόχοι των Σιωνιστών, τα αγκάθια στο μάτι τους που θα ήθελαν πολύ να μην υπάρχουν. Και γι’ αυτή την αιτία μας καταστρέφουν – βλ. Ελλάδα-Κύπρος, βλ. Αίγυπτος-Λιβύη και πολλά άλλα των τελευταίων 3 ετών...
Η Τουρκική Άνοιξη θα μας φέρει δυσάρεστες εξελίξεις. Είναι πιθανό και στην Τουρκία –την «φίλη και σύμμαχο» χώρα μας- να σημάνει ανατροπή του καθεστώτος του Ερντογάν, γιατί κι αυτός πήρε ψηλά τον «αμανέ» και φαίνεται πως μάλλον δεν πολυακούει τους Εβραίους! Όμως μια τέτοια αλλαγή θα φέρει απότομα μπροστά Ανθελληνικούς σχεδιασμούς. Βασικά θα φέρει ριζική αλλαγή στις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας, σε βάρος όμως του Ελληνισμού... Όπως πάντα συμβαίνει, γιατί πίσω από τους σχεδιασμούς που γίνονται είναι πάντα οι Ταλμουδιστές, οι οποίοι μας έχουν ως προαιώνιους Εχθρούς.
Το πού θα χτυπήσουνε είναι τώρα το θέμα. Μα, εκεί που θα μας πονέσει. Στην Θράκη! Ήδη άλλωστε τα έχουνε σχεδιάσει, μέσω των Σιωνιστικών ΗΠΑ. Υπάρχει λοιπόν στις ΗΠΑ μία εταιρεία τηλεπικοινωνιών, τηλεφωνίας κτλ., που ενημερώνει τον κάθε ενδιαφερόμενο για μια σειρά χωρών παγκοσμίως. Όπως είναι η Ελλάδα, η Τουρκία, το Ισραήλ και άλλες πολλές χώρες. Τον τελευταίο καιρό όμως έχει παρατηρηθεί κάτι το πολύ παράξενο! Οι Αμερικανοί αναφέρουν και μία «εικονική» -ανύπαρκτη- και υποτίθεται «ανεξάρτητη» χώρα, που -κρατηθείτε- λέγεται... Θράκη!!!
Η Θράκη αυτή αποτελείται από τα τρία χωρισμένα σήμερα –πρώην Ελληνικά όλα τους!- μέρη, δηλ. το Ελλαδικό, το «Τουρκικό» και το «Βουλγαρικό». Γεωγραφικά είναι αντίστοιχα η Δυτ. Θράκη, η Ανατ. Θράκη και η Ανατ. Ρωμυλία ή Βόρ. Θράκη. Πρωτεύουσα αυτού του πολύ παράξενου «κράτους» είναι η Κωνσταντινούπολη! Το πιο εντυπωσιακό, σαν επίσημο θρήσκευμα του «κράτους» της Θράκης παρουσιάζεται... η Χριστιανική Ορθοδοξία!!! Και όχι το Ισλάμ, όπως θα περίμενε ο κάθε ένας ίσως από εμάς.
Το θέμα εδώ είναι πως ετοιμάζουν πολλά δεινά και πολλές περιπέτειες. Οι Εβραίοι άλλωστε δεν το κρύβουν πως στοχεύουν σ’ αυτό που θεωρούν δικό τους νησί, την Ελληνική επίσης Κύπρο! Ορέγονται και την Κρήτη, για να έχουν βάση για το «Μεγάλο Ισραήλ», και μεγάλο μέρος του Αιγαίου. Τώρα μάλλον θέλουν να ανατρέψουν τον Ερντογάν, γιατί μαζί του απ’ ότι φαίνεται δεν τα βρήκαν και δεν πολυσυνεννοούνται. Με μία δική τους, στρατοκρατική, κυβέρνηση στην Τουρκία επιτίθενται σε Συρία και Ελλάδα και «καθαρίζουν»! Ξεκινούν τον Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και, στην αναμπουμπούλα –τη χαρά του λύκου- θα βγάλουν και τον «Μεσσία» τους, τον Αντίχριστο!
Ίσως τα πιο πάνω που εξέθεσα, να έμοιαζαν πριν από λίγα χρόνια επιστημονική φαντασία. Όμως δεν είναι και συνεχώς και περισσότεροι άνθρωποι πείθονται για την αληθινότητά τους. Να προσέχουν μόνο οι Σιωνιστές ένα πράγμα, ότι με το να ταυτίζουν συνέχεια τον Αντισιωνισμό των Λαών με τον Χίτλερ, στο τέλος θα μας κάνουν όλες και όλους μας... Χιτλερικούς!!! Πριν κλείσω, θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» στον αδελφικό συνεργάτη και φίλο πάνω απ’ όλα, Δρα Ησαΐα Κωνσταντινίδη, για τις πληροφορίες που μου έδωσε για την συγγραφή του άρθρου αυτού. Ξέρω πως σήμερα ζούμε σε μια αληθοφανή ψευδαίσθηση. Σε έναν καιρό, όπου η πραγματικότητα ξεπερνά κατά πολύ την φαντασία! Είναι ίσως πολύ φτωχή η φαντασία, για να συλλάβει καν όσα δραματικά έρχονται μπροστά μας..

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Nasa: Νέο εύρημα μυστήριο από το Curiosity (Εικόνες - Βίντεο)

Nasa: Νέο εύρημα μυστήριο από το Curiosity (Εικόνες - Βίντεο)

Τώρα, πριν να μιλήσω γι 'αυτό, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ότι η Nasa είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο του 2013 ότι ο αρχαίος Άρης θα μπορούσε να υποστηρίξει ζωή.
Έτσι, όλες οι εργασίες και έρευνες για UFO και άλλα σημάδια ζωής στον πλανήτη έχουν κάποιον σκοπό.
Βρίσκονται λοιπόν εκεί σε αναζήτηση των αποδεικτικών στοιχείων ότι υπήρχε κάποτε εκεί ευφυή ζωή.
Έλεγξα την επίσημη φωτογραφία της Nasa και το αντικείμενο που μοιάζει με δισκάκι είναι εκεί, και είναι πραγματικό και αναλλοίωτο.
Εμείς το εντοπίσαμε στην επίσημη ιστοσελίδα της Nasa… εσείς όμως θα κρίνετε τι μπορεί να είναι αυτό το περίεργο αντικείμενο...
Τα σχόλια δικά σας

Μας παρακολουθούν και ανάλογα καταστρώνουν και εφαρμόζουν τα ανθελληνικά σχέδια τους

Μας παρακολουθούν και ανάλογα καταστρώνουν και εφαρμόζουν τα ανθελληνικά σχέδια τους

 
Είμαστε όλοι ύποπτοι τρομοκρατίας - Οπως αποκαλύπτει η έκθεση πεπραγμένων της ΑΔΑΕ και για το 2012, οι υποκλοπές και οι «νόμιμες» παρακολουθήσεις στην Ελλάδα εκτινάσσονται, και μάλιστα με αόριστα επιχειρήματα από τις αρχές ασφαλείας.

Η αποκάλυψη του πρώην πράκτορα της CIA και της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας των ΗΠΑ (NSA) Εντουαρντ Σνόουντεν, ότι οι αμερικανικές αρχές παρακολουθούν μαζικά τα τηλεπικοινωνιακά δεδομένα (δηλαδή κλήσεις και πρόσβαση στο Ιντερνετ) εκατομμυρίων πολιτών που θεωρούν «υπόπτους» για τρομοκρατία, επαναφέρει στην επιφάνεια ένα παλαιό, υπαρκτό και άλυτο προς το παρόν ζήτημα:
 Προστατεύεται και σε ποιο βαθμό η ιδιωτική ζωή μας στο Διαδίκτυο; Κατά πόσο η επιδίωξη της ασφάλειας υπονομεύει την ελευθερία και τα κατοχυρωμένα ατομικά δικαιώματα; 

Η υποχρεωτική τήρηση από τους παρόχους των δεδομένων κλήσεων και πρόσβασης στο Ιντερνετ για όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως, όπως επιβάλλει κοινοτική οδηγία, άλλαξε τα δεδομένα. Η παρακολούθηση των υπόπτων έγινε τελικά μαζική προληπτική επιτήρηση των πάντων. Για το καλό μας.
Στατιστική
Στην Ελλάδα, όπως αναφέρει στην τελευταία έκθεση πεπραγμένων για το έτος 2012 ο πρόεδρος της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), Ανδρέας Λαμπρινόπουλος, λείπουν οι πολιτικές δράσης και ένα εθνικό σχέδιο προστασίας του απορρήτου. Είναι ενδεικτικό ότι μόλις το 11% των εταιρειών-παρόχων έχουν εγκεκριμένη πολιτική ασφάλειας, ενώ το 43% ελέγχεται για τη μη υποβολή τέτοιου σχεδίου!
Ιδιαίτερα ανησυχητική εξέλιξη για τις υποκλοπές είναι η εκτίναξη των λεγόμενων νόμιμων παρακολουθήσεων που γίνονται από τις αρχές ασφαλείας (ΕΥΠ και Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία). Σύμφωνα με την ΑΔΑΕ, παρά τη μικρή κάμψη που παρατηρείται το 2012, η γενική τάση των τελευταίων ετών έχει οδηγήσει στο δεκαπλασιασμό των υποκλοπών μέσα σε μόλις τρία χρόνια! Πάντως το 2012 παρατηρείται μικρή πτώση τις υποκλοπές, κατά 13% σε σχέση με το 2011, χρονιά που οι άρσεις του απορρήτου αυξήθηκαν τουλάχιστον κατά 50% σε σχέση με το 2010.
Ειδικότερα, οι άρσεις απορρήτου των επικοινωνιών (δηλαδή ποιον καλούμε, πότε, πόσες φορές, σε ποια ιστοσελίδα μπαίνουμε, πόσο χρόνο πλοήγησης κάνουμε κ.ά.), μέσω τυπικών διατάξεων του εισαγγελέα Εφετών για εθνικούς λόγους, είχαν αυξηθεί το 2011 κατά 52% σε σχέση με το 2010, κατά 227% σε σχέση με το 2009 και κατά 1.050% σε σχέση με το 2008!
Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι οι εισαγγελικές αυτές διατάξεις είναι επί της ουσίας ανέλεγκτες· ακόμη και οι εισαγγελείς συχνά δεν λαμβάνουν γνώση των αόριστων αυτών λόγων από τις αρχές ασφαλείας.
Είναι γεγονός ότι τα προηγούμενα χρόνια (2005-2008) η χρήση της διαδικασίας των εισαγγελικών διατάξεων για άρση του απορρήτου ήταν μικρή. Αλλωστε, μέχρι τότε, ΕΥΠ και Αντιτρομοκρατική δεν είχαν παραλάβει ακόμη τους δύο υπερσύγχρονους σούπερ κοριούς, που τους δίνουν τη δυνατότητα ταυτόχρονης διενέργειας χιλιάδων online υποκλοπών! Η ΑΔΑΕ δεν έχει πάντως καμία αρμοδιότητα ελέγχου της ουσίας και της σκοπιμότητας των αποφάσεων της Δικαιοσύνης για τη διενέργεια των υποκλοπών. Ομως επανειλημμένα έχει κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την αδιαφάνεια με την οποία καλύπτονται έως τώρα οι διαδικασίες αυτές.