Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΤΟΥΑΖ» ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ; Η ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ»;


Έχετε ακούσει για το «ηλεκτρονικό τατουάζ», που εξοπλίζεται πλήρως με τη δυνατότητα να παρακολουθεί ζωτικά σημείων των ασθενών και να αναφέρονται τα συμπεράσματα στους ερευνητές; Η τεχνολογία αυτή είναι γνωστή ως ενα επιδερμικό ηλεκτρονικό σύστημα (ΕΣΑ), και αναπτύχθηκε 

από μια διεθνή ομάδα ερευνητών από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα και τη Σιγκαπούρη.
Τα νοσοκομεία και τα γραφεία των ιατρών μπορεί μια ημέρα σύντομα να εξοπλίζονται στους ασθενείς με προσωρινό ηλεκτρονικό τατουάζ. Αυτά τα μπαλώματα δέρματος θα φέρουν έναν πλούτο πληροφοριών σε ένα μικρό χώρο και θα μπορούν σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες να βοηθήσουν να μειώθουν τα ιατρικά λάθη βελτιώνοντας τη φροντίδα.
«Στόχος μας ήταν να αναπτυχθεί μια ηλεκτρονική τεχνολογία που θα μπορούσε να ενοποιηθεί με το δέρμα με έναν τρόπο ώστε να είναι μηχανικά και φυσιολογικά αόρατο στο χρήστη," λέει ο John Rogers απο το Πανεπιστήμιο του Illinois.
Οπότε, το αόρατο ηλεκτρονικό τατουάζ είναι καλό;
"Είναι μια τεχνολογία που θολώνει τη διάκριση μεταξύ της ηλεκτρονικής και της βιολογίας», και που θα επιτρέπει στους ερευνητές να παρακολουθούν τα ζωτικά σημεία.
Οι συσκευές είναι μικρές και "σχεδόν χωρίς βάρος». Είναι λεπτότερα από μια ανθρώπινη τρίχα και συνδέονται στο σώμα με τη χρήση του νερού και όχι μια κόλλα. Από αυτή την άποψη, είναι παρόμοια με τα προσωρινά τατουάζ. Όμως, σε αντίθεση με τα τατουάζ τσιχλόφουσκας, αυτά έχουν ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι κάποια μέρα θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε νοσοκομεία σε όλο τον κόσμο.Και με δεδομένο το γεγονός ότι ακόμη και τα ζώα μας εμφυτεύονται με ένα μικροτσίπ. Δεν θα είναι τόσο δύσκολο φαίνεται να πείσουμε τους ανθρώπους τι είναι «σωστό» για αυτούς.
Τα μικρά μπαλώματα θα δώσουν στο ιατρικό προσωπικό όλες της ζωτικής σημασίας πληροφορίες που χρειάζονται. Επιπλέον, οι ερευνητές εργάζονται πάνω σε παραλλαγές ενεργοποίησης φωνής, επιτρέποντας στους χρήστες να λειτουργούν με φωνητική ενεργοποίηση με περισσότερη ακρίβεια απο 90%
Η πτυχή αυτή θα μπορούσε να σας οδηγήσει να αναρωτηθείτε, εάν θα είναι σε θέση να λειτουργεί με τη φωνή του χρήστη, δεν θα μπορούσε η φωνή να χρησιμοποιείται και από άλλον ελεγκτή;
"Αυτό το είδος της συσκευής θα μπορούσε να παράσχει χρησιμότητα για εκείνους που υποφέρουν από ορισμένες ασθένειες του λάρυγγα. Θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει τη βάση για μια υπο-φωνητική ικανότητα επικοινωνίας, κατάλληλη για μυστικές ή άλλες χρήσεις », είπε ο Rogers.
Οι επιστήμονες εργάζονται τώρα για μια καλύτερη κόλλα, χωρίς να θυσιάζει την ευκολία της εφαρμογής του νερού. Η ανησυχία τους είναι ότι το δέρμα αναγεννάται, και ένα νέο τατουάζ, θα πρέπει να επαναλαμβάνεται, έτσι ώστε να μην χαθεί το παλιό.
Φαίνεται ότι αυτή η «πρόοδος» μόλις μας έφερε πιο κοντά στη συγχώνευση του ανθρώπου με τη μηχανή. Σύντομα, μερικοί από μας μπορεί ακόμη να πετύχουμε και την αθανασία.


Επιμέλεια άρθρου Vagedim
atheatignosi.gr
http://www.triklopodia.gr/2013/01/blog-post_9549.html

AEΡΟΜΑΧΙΕΣ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ON CAMERA



UFO-έκρηξη


Σκηνές από αερομαχίες που λες και βγήκαν από την κινηματογραφική τριλογία “Star Wars”διαδραματίστηκαν τις τελευταίες ημέρες στο Διάστημα και καταγράφηκαν από ερασιτέχνες αστρονόμους! Τα βίντεο καταγράφηκαν την ίδια ημέρα από διαφορετικούς ανθρώπους σε απόσταση 1.500 χιλιομέτρων και είναι κυριολεκτικά συγκλονιστικά.
Το πρώτο βίντεο κατέγραψε με κινητό τηλέφωνο στις 28 Δεκεμβρίου ο Elijah Prychodzko, ένας κάτοικος του Sacramento στην Καλιφόρνια ο οποίος είδε στον ουρανό ένα φωτεινό αντικείμενο με το τηλεσκόπιό του.
Όταν είδε ένα άλλο αντικείμενο να πλησιάζει σε τροχιά γύρω του, άρχισε να το μαγνητοσκοπεί με το smart phone του, ενώ παράλληλα τηλεφώνησε στον ανιψιό του να τραβήξει κι εκείνος ένα δεύτερο βίντεο. Μόλις συνέδεσε το κινητό στο τηλεσκόπιο, το πρώτο αντικείμενο εξερράγη!
Κόντυ-ΣταρκΟ Prychodzko ενημέρωσε με μήνυμα στο Facebook τον ρεπόρτερCody Stark από την εκπομπή «Good Day Sacramento» του τηλεοπτικού δικτύου CBS13 ότι είχε στη διάθεσή του ένα υλικό που δεν έχει ξαναδεί ποτέ κανείς.
Ο ρεπόρτερ απευθύνθηκε στον αστροφυσικό Στίβεν Μοράν, του έστειλε το βίντεο και του ζήτησε να εξηγήσει πού οφείλεται το φαινόμενο. Εκείνος απάντησε:
«Δεν αναγνωρίζω την έκρηξη αυτή ως κάποιο γνωστό αστρονομικό φαινόμενο και εκτιμώ ότι δεν είναι τέτοιο».


UFO-συντριβή-Νέο-ΜεξικόΤην ίδια ημέρα, ένας ανώνυμος πολίτης κατέγραψε μια απίστευτη σκηνή στο νυχτερινό ουρανό του New Mexico, 1.500 χιλιόμετρα μακριά από το Σακραμέντο. Στο βίντεο, που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα disclose.tv χωρίς να αναφέρει ακριβή τοποθεσία, εμφανίζονται αρχικά 16 φωτεινά αντικείμενα σαν να έχουν παράταξη μάχης. Ένα από αυτά, που βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο όπως τα τραβάει η κάμερα, δείχνει να εκρήγνυται και να βουτάει προς τα κάτω αφήνοντας πίσω του μια πύρινη ουρά! Καθώς πέφτει φλεγόμενο, παρατηρείται μια δεύτερη έκρηξη συμβαίνει πολύ κοντά του, σαν κάποιοι που δεν φαίνεται αν προέρχονται από το στόλο των φωτεινών αντικειμένων να το έχουν βάλει στο σημάδι! Δευτερόλεπτα αργότερα, το αντικείμενο διαλύεται σε δεκάδες φλογισμένα κομμάτια που πέφτουν με ταχύτητα προς τη γη σαν κομήτες. Στην πτώση τους τα ακολουθούν διακριτικά κάποια από τα υπόλοιπα αντικείμενα, αλλά είναι προφανές ότι δεν μπορούν –ή δεν θέλουν- να επέμβουν.
Επίσημες ανακοινώσεις από τη NASA ή τη US Air Force για τα όσα συνέβησαν στο διάστημα στις 28 Δεκεμβρίου, δεν υπάρχουν. Το ερώτημα για το αν τα στιγμιότυπα που καταγράφηκαν προέρχονται από έναν διαπλανητικό πόλεμο στον γήινο ουρανό, δεν απαντήθηκε… Έτσι, κανείς δεν ξέρει αν οι μάχες έγιναν μεταξύ δυο εξωγήινων φυλών ή αν συμμετείχαν σε αυτή ανθρώπινες δυνάμεις.
νεκροί-εξωγήινοιΠάντως, το να εκτυλίσσεται μια αερομαχία πάνω από αμερικανικό έδαφος  και να συμπλέκονται γήινες δυνάμεις, θεωρείται απίθανο από τη στιγμή που η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν ανακοίνωσε το παραμικρό. Ίσως, όμως, οι σκηνές που καταγράφηκαν να δικαιολογούν τις φωτογραφίες νεκρών εξωγήινων που και στο παρελθόν έχει δημοσιεύσει το Exelixeis.gr:
Και γι’ αυτές, όμως, δεν υπήρξε επίσημη απάντηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ και αυτός που τις δημοσιοποίησε κράτησε την ανωνυμία του!

Πληθυσμός σε καταστολή - Βίντεο


Πληθυσμός σε καταστολή - Βίντεο

Αντικαταθλιπτικά ,η νέα μάστιγα της εποχής μας. Ένας θαυμάσιος τρόπος να κρατάς έναν πληθυσμό σε καταστολή απόλυτα ταιριασμένος με τις υπόλοιπες μεθόδους ήπιας προπαγάνδας. Έχουν γίνει μόδα πλέον σε δόξα των προβλέψεων του Αλντους Χάξλευ που περιέγραψε πριν αρκετές δεκαετίες στο βιβλίο του “Ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος” την επερχόμενη φαρμακευτική δικτατορία.
Οποιαδήποτε απολύτως ανθρώπινη αντίδραση όπως θλίψη, θυμός, στεναχώρια,πένθος, άγχος, αλλά και χαρά ακόμα θεωρείται ασθένεια και πρέπει ν’αντιμετωπιστεί φαρμακευτικά. Οι γιατροί μοιράζουν τα χάπια σαν τσίχλες χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι ζημιά προκαλούν. ‘Εχω δει ανθρώπους που δίνουν ο ένας στον άλλο αντικαταθλιπτικά σαν τα τσιγάρα.
Στεναχωριέσαι, έλα μωρέ, πάρε ένα χάπι. Αγχώνεσαι για τις εξετάσεις πάρε άλλο. Δεν μπορείς να κοιμηθείς, άλλο μπουκάλι. Το χειρότερο έγκλημα είναι αυτό που γίνεται με τα παιδιά από το νηπιαγωγείο. Το παιδί είναι πολύ ήσυχο ή πολύ ανήσυχο συνεπώς κάτι δεν πάει καλά, δώστου τα χάπια με τη σέσουλα. Αν γλιτώσει από τα δεκάδες εμβόλια, θα πάει από αντικαταθλιπτικά.
Τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπουμε καθημερινά γύρω μας. Κατάθλιψη παντού και χιλιάδες αυτοκτονίες. Ασφαλώς, οι αυτοκτονίες λόγω οικονομικών προβλημάτων είναι πάνω απ’ όλα κρατικές δολοφονίες. Όμως, συνεχίζω ν’αναρωτιέμαι πώς επί κατοχής που οι άνθρωποι πέθαιναν από την πείνα στον δρόμο δεν υπήρχαν τόσες αυτοκτονίες και τώρα είναι καθημερινό φαινόμενο. Και μάλιστα με τον πλέον βίαιο και καθε άλλο παρά γρήγορο και εύκολο τρόπο, τον απαγχονισμό.
Αυτό δείχνει μια έντονη επιθετικότητα που στους μεν εφήβους στρέφεται προς τα έξω με δολοφονικές επιθέσεις στους δε ενήλικες προς τα μέσα. Η φυσική, προαιώνια, γονιδιακά τυπωμένη αντίδραση του ανθρώπου στην απειλή είναι η άμυνα και η επίθεση μέχρις εσχάτων, δεν είναι να πάει να κρεμιέται ή ν’αυτοπυρπολείται. Ειδικά οι Ελληνες με την γνωστή μεσογειακή νοοτροπία και τα εγκλήματα τιμής δεν είχαν ποτέ τέτοιες πρακτικές.
Είναι σαφές ότι μέλη της παγκόσμιας εγκληματικής ελίτ έχουν καταφέρει, μέσα από φαρμακευτικούς μηχανισμούς που βασίζονται στην γονιδιακή έρευνα, να ελέγξουν αυτήν την ψυχολογική διαδικασία του ίδιου του βασικού ένστικτου επιβίωσης και να την στρέψουν ενάντια στο άτομο αφήνοντας ασφαλείς και απαλλαγμένους από αντιδράσεις τους πραγματικούς κοινωνικούς και οικονομικούς εγκληματίες. Θα αντέτεινε ίσως κανείς ότι πάντα υπήρχαν αυτοκαταστροφικές τάσεις και αυτοκτονίες ειδικά στους νέους που δεν υπολογίζουν και πολύ την ζωή τους και τους κινδύνους. Αυτό που βλεπουμε όμως σε κοινωνικό επίπεδο πλέον δεν είναι το παραπάνω φαινόμενο.
Θα καταθέσω εδώ την προσωπική μου μαρτυρία από περίπτωση γνωστού μου ατόμου με ιστορικό ψυχολογικών διαταραχών, που απαγχονίστηκε μετά από χορήγηση πειραματικών ψυχοφαρμάκων, προερχομένων από τις ΗΠΑ, που του δόθηκαν από ψυχίατρο ο οποίος έβαλε μάλιστα το άτομο αυτό να υπογράψει ότι δοκιμάζει τα φάρμακα με δική του ευθύνη!
Οι χιλιάδες αυτοκτονίες είναι δυστυχώς μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Κάτω από αυτές υπάρχουν ολόκληρα στρώματα πληθυσμού έρμαια της κατάθλιψης, ανίκανα για αντίδραση, υπό πλήρη φαρμακευτική καταστολή. Είναι η πιο απεχθής όψη του φοβερού κοινωνικού πειράματος που διεξάγεται σε βάρος μας.
Το πιο κάτω βίντεο για τα πραγματικά αποτελέσματα των αντικαταθλιπτικών είναι σύντομο, πολύ ενδιαφέρον και άκρως κατατοπιστικό.

Ο κύκλος του 99


Ο κύκλος του 99

Ζούσε κάποτε, πριν πολλά χρόνια, ένας βασιλιάς πολύ θλιμμένος που είχε έναν υπηρέτη χαρούμενο και αισιόδοξο. Κάθε πρωί ξυπνούσε τον βασιλιά πηγαίνοντας του το πρόγευμα, τραγουδούσε χαρούμενα στιχάκια, του έκανε αστείους μορφασμούς. Στο κεφάτο πρόσωπό του υπήρχε πάντα ένα μεγάλο φωτεινό χαμόγελο, αλλά και όλη του η ζωή ήταν ήρεμη και ευτυχισμένη.
Κάποια μέρα ο βασιλιάς δεν άντεξε και τον ρώτησε:
- Ποιό είναι το μυστικό σου;
- Ποιό μυστικό Μεγαλειότατε;
- Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Ποιό είναι το μυστικό της χαράς σου. Λέγε γρήγορα.
- Μα…δεν υπάρχει μυστικό Μεγαλειότατε.
- Πως τολμάς να λες ψέμματα σ´εμένα. Έχω κόψει κεφάλια για πολύ μικρότερες προσβολές, από ένα ψέμα.
- Πιστέψτε με Μεγαλειότατε, σας παρακαλώ, δεν σας κρύβω τίποτα. Δεν υπάρχει κανένα μυστικό.
- Και πως τα καταφέρνεις βρε ανόητε και είσαι όλη την μέρα τόσο κεφάτος; Σε έχω παρακολουθήσει, σε βλέπω. Ολο χαχαχού και αστεία είσαι.
- Μα Μεγαλειότατε, η ζωή ήταν τόσο γενναιόδωρη μαζί μου. Η Λαμπροσύνη σας με τιμά και με έχει στην υπηρεσία της. Με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου μένουμε σ´ένα ωραίο σπίτι που μας παραχώρησε το παλάτι. Μας προσφέρετε ρούχα και τροφή για όλους μας, δωρεάν εκπαίδευση στα παιδιά μου, επί πλέον δε, η Μεγαλειότητα σας μου πληρώνει και ένα μικρό μηνιαίο επίδομα, που ικανοποιεί τις μικροεπιθυμίες μας. Πως να μην είμαι ευτυχισμένος;
- Άκου, ηλίθιες δικαιολογίες εχω χορτάσει από τους συμβούλους μου. Αν δεν μου πεις το μυστικό της χαράς σου, η υπομονή μου θα εξαντληθεί και μαζί της και το κεφάλι στους ώμους σου. Είναι αδύνατον να είναι κάποιος ευτυχισμένος με αυτά που μου παρέθεσες.
- Μα Βασιλιά μου σας παρακαλώ πιστέψτε με. Δεν σας κρύβω κάτι. Πως θα μπορούσα άλλωστε. Δεν υπάρχει μυστικό.
- Χάσου από μπροστά μου ηλίθιε, πριν φωνάξω το δήμιο. Γελοίε. Καραγκιόζη.
Ο υπηρέτης χαμογέλασε, έκανε μια βαθειά υπόκλιση, και βγήκε από το δωμάτιο. Τον βασιλιά όμως, δεν τον χωρούσε ο τόπος. Του φαινόταν τόσο παράλογο ο βαλές του να είναι τόσο ευτυχισμένος, ζώντας σε δανεικό σπίτι, τρώγοντας από τα περισσεύματα των αυλικών, φορώντας ρούχα από δεύτερο χέρι. Αφού κατάφερε κάπως να ηρεμήσει, φώναξε τον πιο σοφό σύμβουλό του και του διηγήθηκε την συζήτηση και την απορία του.
- Πες μου γέροντα, γιατί ο άνθρωπος αυτός είναι ευτυχισμένος;
- Α, Μεγαλειότατε, επειδή προφανώς βρίσκεται έξω από τον κύκλο.
- Έξω από που;
- Μα από τον κύκλο.
- Γι’ αυτό είναι ευτυχισμένος;
- Όχι μεγαλειότατε, γι αυτό δεν είναι δυστυχισμένος.
-Δεν καταλαβαίνω γέροντα. Δηλαδή όποιος είναι στον κύκλο είναι δυστυχής; Εγώ είμαι δυστυχής διότι είμαι μέσα στον κύκλο;
- Ακριβώς βασιλιά μου.
- Και πως βγήκε;
- Δεν μπήκε ποτέ.
- Βάλθηκες να με τρελλάνεις κι εσύ γέροντα. Τι στην οργή κύκλος είναι αυτός και γιατί μας προκαλεί θλίψη;
- Είναι ο κύκλος του ενενήντα εννέα.
- Και πως λειτουργεί αυτός ο διαολόκυκλος;
- Μεγαλειότατε είναι δύσκολο να σας τον εξηγήσω με λόγια, μπορώ όμως να σας τον δείξω στην πράξη.
- Δηλαδή τι θα κάνεις;

- Αν μου επιτρέψετε θα βάλω τον υπηρέτη σας στον κύκλο.
- Πως δηλαδή, θα τον σπρώξεις; είπε ο βασιλιάς κοροιδευτικά.
- Δεν θα χρειαστεί βασιλιά μου. Αν βρει την ευκαιρία θα μπει μόνος του.
- Και καλά, όταν μπεί δεν θα δει ότι αυτό τον έκανε δυστυχισμένο, ώστε να βγεί κατ´ευθείαν;
- Θα το αντιληφθεί, αλλά δεν θα θέλει να φύγει.
- Δηλαδή μου λες ότι θα καταλάβει πως αν μπει στον κύκλο θα δυστυχήσει, αλλά παρ´όλα αυτά θα μπεί οικιοθελώς και δεν πρόκειται να ξαναβγεί;
- Ακριβώς Μεγαλειότατε. Κανένας δεν θέλει να βγεί από τον κύκλο του ενενήντα εννέα. Οσο και αν τον κάνει δυστυχισμένο. Θα μάθεις λοιπόν πως λειτουργεί ο κύκλος, αλλά εσύ θα χάσεις έναν εξαίρετο υπηρέτη και το παλάτι έναν χαρούμενο άνθρωπο.
- Δεν με νοιάζει. Τι πρέπει να κάνουμε; Πότε ξεκινάμε;
- Σήμερα το βράδυ βασιλιά μου. Θα περάσω να σε πάρω. Θα έχεις ετοιμάσει ένα σακί με ενενήνταεννέα φλουριά. Ούτε ένα περισσότερο, ούτε ένα λιγότερο.
Πράγματι, την νύχτα ο σοφός πέρασε να πάρει τον βασιλιά. Πήγαν μαζί στο σπιτάκι του υπηρέτη, στην άκρη της αυλής του παλατιού, κρύφτηκαν και περίμεναν να ξημερώσει. Μόλις αχνοφέγγισε και άναψε στο δωμάτιο ένα κερί, ο σοφός έβαλε στο σακούλι ένα μήνυμα που έλεγε:
Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟΝ. ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕΣ.
Έδεσε το σακί στην πόρτα του υπηρέτη, χτύπησε δυό φορές και έτρεξε να ξανακρυφτεί. Οταν υπηρέτης βγήκε ξαφνιασμένος, ο βασιλιάς παρακολουθούσε πίσω από έναν θάμνο. Τον είδε να διαβάζει το μήνυμα και να ανοίγει το πουγγί. Είδε την έκπληξη στο πρόσωπό του, το αρχικό φόβο, την καχύποπτη, ερευνητική ματιά μήπως ήταν κανένας τριγύρω. Τον είδε να σφίγγει το πουγκί στην αγκαλιά του, να ανοίγει το πουκάμισο και να το βάζει στο στήθος του, να χώνεται γρήγορα σπίτι του. Μόλις άκουσαν την κλειδαριά να διπλοαμπαρώνει, ο βασιλιάς με τον σοφό πλησίασαν στο παράθυρο για να κατακοπεύσουν. Ο υπηρέτης είχε ρίξει στο πάτωμα τα πιατικά που ήσαν στο τραπέζι, αφήνοντας μόνο το κερί. Καθισμένος σε μια καρέκλα άδειαζε το περιεχόμενο.Τα μάτια ήταν γουρλωμένα, κόντευαν να βγουν έξω από τις κόγχες.
Ηταν φανερό δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που έβλεπε. Ενα βουνό από χρυσά φλουριά. Ενας θησαυρός. Όλος δικός του. Αυτός που δεν είχε ποτέ ως τώρα στην ζωή ακουμπήσει έστω ένα χρυσό φλουρί, τώρα είχε ένα μικρό βουνό από αυτά. Δικά του. Άρχισε να τα χαζεύει και να τα κάνει στίβες. Τα κοίταζε πως άστραφταν στο φως του κεριού και χαζογελούσε. Τα συγκέντρωνε, τα σκόρπιζε για να ακούει το κουδούνισμά τους. Και όλο χαμογελούσε. Παίζοντας άρχισε να τοποθετεί σε στίβες των δέκα. Μια δεκάδα, δύο δεκάδες, τρείς, τέσσερις, πεντε, έξι…Ταυτόχρονα έκανε και το άθροισμα. Πενήντα, εξήντα, εβδομήντα, ογδόντα, ενενήντα, εκατ…που είναι το τελευταίο; Ξαναμετρά μία μία τις στίβες να βρεί το λάθος, τίποτα. Τα στήνει σε κολώνες, την μία δίπλα στην άλλη, μήπως κάποια προεξέχει…Τίποτα. Η τελευταία κολώνα ελλειματική. Μόνο εννέα φλουριά. Κοιτάζει ερευνητικά το τραπέζι, σηκώνει το κερί, γυρίζει το μέσα έξω στο σακκούλι…Τίποτα. Γονατίζει και αρχίζει να ψάχνει στο πάτωμα.Δεν μπορεί τα φλουριά ΕΠΡΕΠΕ να είναι εκατό.
-Δεν είναι δυνατόν, μονολογούσε όσο έψαχνε. Κάπου πρέπει να μου έπεσε…κάπου πρέπει να είναι. Με λήστεψαν! Αλήτες! Κερατάδες! Με κλέψανε!
Γονατισμένος κοιτούσε πάνω στο τραπέζι, έβλεπε τις κολώνες με τα φλουριά και αισθανόταν πως κάτι του είχε διαφύγει. Δεν μπορεί, κάπου έκανε λάθος. Αδύνατον η μία κολώνα να είναι κουτσή. Αλλά το φλουρί που έλειπε, πουθενά. Τελικά σαν να το πήρε απόφαση. Ενενηντα εννέα φλουριά, είναι πολλά λεφτά…συλλογίστηκε. Μπορώ να ζήσω την υπόλοιπη ζωή σαν άρχοντας…συνέχισε. Αλλά δεν είναι στρογγυλός αριθμός, ρε γαμώτο. Το εκατό, μάλιστα, είναι στρογγυλός αριθμός. Τώρα μου λείπει ένα. Ο βασιλιάς και ο σοφός σύμβουλος κοιτούσαν από το παράθυρο. Το πρόσωπο του υπηρέτη δεν ήταν το ίδιο. Ηταν σκεπτικός, σκυθρωπός με χείλη στενά, τραβηγμένα. Με μάτια μισόκλειστα έξυνε το κεφάλι του.Κάτι σκεπτόταν. Μάζεψε τα φλουριά στο σακκούλι και κοιτάζοντας καχύποπτα ολόγυρα, το έκρυψε προσεκτικά, όσο πιο αθόρυβα μπορούσε πίσω από ένα σωρό καυσόξυλα. Υστερα πήρε χαρτί και μολύβι και κάθισε να κάνει λογαριασμούς.

- Πόσο καιρό πρέπει να κάνω οικονομίες, ώστε να αποκτήσω και το εκατοστό φλουρί;
Ο υπηρέτης μιλούσε μόνος, παραμιλούσε ασυναίσθητα.
- Θα βρώ και δεύτερη δουλειά, θα δουλέψω σκληρά για ένα διάστημα, μέχρι να το κερδίσω. Μετά όμως μεγάλε…άραγμα. Ναι, με εκατό φλουριά, μπορεί ένας άνθρωπος να μην δουλεύει. Μπορεί να ζει δίχως σκοτούρες. Είσαι πλούσιος! Είσαι άρχοντας! Δεν υπάρχει λόγος να δουλεύεις. αγόρι μου!
Τελείωσε τους υπολογισμούς του. Αν δούλευε σκληρά κι έβαζε στην άκρη όλο το μηνιάτικο του και ότι έξτρα χρήματα έπαιρνε, σε πέντε το πολύ έξι χρόνια θα μπορούσε να αγοράσει ένα χρυσό φλουρί.
- Έξι χρόνια είναι πάρα πολλά, μονολόγησε. Θα μπορούσα όμως να βάλω και την γυναίκα μου να δουλέψει. Κάποια δουλειά θα βρεί να κάνει στην πολιτεία. Θα μπορούσε να καθαρίζει σπίτια. Αλλά κι εγώ, πέντε η ώρα τελειώνω από το παλάτι. Μπορώ να κάνω το βοηθό σε κανένα μάστορα, δυό τρεις ώρες μέχρι να νυχτώσει.

Ξαναπιάνει το μολύβι και αρχίζει πάλι τους υπολογισμούς. Με την έξτρα δουλειά τη δική του και την συνεισφορά της γυναίκας του θα μάζευε τα χρήματα για το φλουρί σε τρία χρόνια. Εξακολουθούσε να είναι πολύς, πολύς καιρός.
- Ισως θα μπορούσαμε να κάνουμε και κάποιες οικονομίες. Να πουλήσουμε ας πούμε λίγο από το φαγητό. Ετσι κι αλλιώς το πολύ φαί, κακό κάνει. Ασε που μια και είναι τζάμπα, τό' χουμε παρακάνει. Και τα χειμωνιάτικα παπούτσια. Τι χρειάζονται; Μπαίνει η Ανοιξη. Ερχονται ζέστες. Και τα επανωφόρια μπορώ να το πουλήσω. Να πουλήσω… Να πουλήσω… Πρέπει να γίνουν θυσίες. Άλλωστε θα πιάσουν τόπο. Σε δυό χρονάκια το πολύ θα αγοράσουμε το φλουρί που μας λείπει και μετά… ποιός μας πιάνει μετά. Θα είμαστε πλούσιοι. Οτι μας γιαλίζει θα το αγοράζουμε. Αυτό είναι. Δύο χρόνια στο τούνελ και μετά…
Ο βασιλιάς και ο σύμβουλος γύρισαν στο παλάτι.
Ο υπηρέτης είχε μπεί στον κύκλο του ενενήντα εννέα.
Τους μήνες που ακολούθησαν, ο υπηρέτης έβαλε σε εφαρμογή τα σχέδια που είχε αποφασίσει εκείνο το πρωινό. Δούλευε πολύ, κουραζόταν, κακοκοιμόταν, αλλά επέμενε στην απόφασή του. Ενα πρωινό, μπήκε με το πρωινό στο δωμάτιο του βασιλιά, αργός, κακόκεφος, αμίλητος, όπως συνήθιζε τελευταία.
- Μα καλά, τί έπαθες εσύ; ρωτά τάχα ανήξερος ο βασιλιάς.

- Μια χαρά είμαι Μεγαλειότατε. Θέλετε τίποτε άλλο;
- Μέρες έχω να σ´ακούσω να τραγουδάς. Σου συμβαίνει κάτι;
- Αν δεν κάνω λάθος, η δουλειά μου είναι σας
σερβίρω και να σας βοηθώ να ντυθείτε. Δεν κάνω τη δουλειά μου; Την κάνω και μάλιστα άψογα, συνέχισε. Δεν με προσλάβατε για γελωτοποιό ούτε για τραγουδιστή.

Μετά από μερικούς μήνες, ο βασιλιάς έδιωξε τον υπηρέτη από το παλάτι. Δεν είναι ευχάριστο να περιβάλλεσαι από κακόκεφους, μουρτζούφληδες υπαλλήλους.
Ο ασπρομάλλης ψυχαναλυτής έκανε μια παύση και κοίταξε προσεκτικά τον ασθενή του. Προσπάθησε να διαβάσει τα συναισθήματα από την ιστορία στο πρόσωπό του. Ανακάθησε στην πολυθρόνα του, πήρε το ποτήρι δίπλα του και ρούφηξε μια μεγάλη γουλιά σακέ. Καθάρισε την φωνή του και συνέχισε:

- Βλέπεις Ντεμιάν, εσύ, εγώ και όλοι μας έχουμε εκπαιδευθεί σ´αυτήν την ηλίθια ιδεολογία. Πάντοτε κάτι μας λείπει για να νιώσουμε ικανοποιημένοι, και δυστυχώς μόνο αν είσαι ικανοποιημένος μπορείς να απολαύσεις όσα έχεις.
Γι αυτό, μάθαμε πως τάχα η ευτυχία θα έλθει όταν ολοκληρώσουμε αυτό που μας λείπει… Και επειδή πάντα κάτι λείπει, ξαναγυρίζουμε στην αρχή και δεν απολαμβάνουμε ποτέ την ζωή…Τι θα συνέβαινε όμως, αν η φώτιση ερχόταν στις ζωές μας και αντιλαμβανόμαστε, έτσι ξαφνικά, ότι τα ενενηντα εννιά φλουριά μας είναι το 100% του θησαυρού; Οτι δεν μας λείπει τίποτα, κανένας δεν μας έκλεψε τίποτα, το εκατό δεν είναι καθόλου πιο στρογγυλός αριθμός από το ενενηντα εννιά; Οτι αυτό, είναι μόνο μια παγίδα, ένα καρότο που έβαλαν μπροστά μας, για να είμαστε βλάκες, για να σέρνουμε το κάρο, κουρασμένοι, κακόκεφοι, δυστυχείς και συμβιβασμένοι; Μια παγίδα για να μην σταματήσουμε ποτέ να σπρώχνουμε και να μείνουν όλα όπως έχουν. Αιωνίως τα ίδια. Πόσα θα άλλαζαν αν μπορούσαμε να απολαύσουμε τους θησαυρούς μας, έτσι ακριβώς όπως είναι. Ετσι ακριβώς όπως τους κατέχουμε. Προσοχή όμως Ντεμιάν. Το να παραδεχτείς ότι το ενενηνταεννιά είναι ο θησαυρός, δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψεις τους στόχους σου. Δεν σημαίνει άραγμα, συμβιβασμός με οτιδήποτε. Γιατί άλλο το να παραδέχεσαι, κι άλλο το να συμβιβάζεσαι.
ΠΗΓΗΟ κύκλος του 99

Ρωσική απόδειξη εξωγήινης ζωής από την αποστολή του Φόβου 2 στον Άρη - Βίντεο


Ρωσική απόδειξη εξωγήινης ζωής από την αποστολή του Φόβου 2 στον Άρη - Βίντεο

Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον βίντεο που δίνει κάποιες πολύ ισχυρές ενδείξεις ότι οι Ρώσοι έλαβαν γνώση μιας ξένης παρουσίας (διαστημόπλοιο) από τις αποστολές τους στον Άρη (Φόβου 1 και 2). Νομίζω ότι θα το βρείτε πολύ αξιόπιστο και πολύ ενδιαφέρων.
Στις 31 Μαρτίου του 1989 τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων μας ενημέρωναν ότιΦόβος 2, πριν χάσει επαφή, συνέλαβε μερικές παράξενες φωτογραφίες, από αγνώστων στοιχείων αντικείμενα. Ο Φόβος 2 λειτουργούσε κανονικά κατά τη διάρκεια της φάσης της αποστολής του. Ενώ ταξίδευε εκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη χωρίς μηχανικά προβλήματα, συγκέντρωνε επιτυχώς δεδομένα για τον Ήλιο, τη Γη και τον Άρη.
Στις 27 Μαρτίου του 1989 και καθώς πλησίασε σε μικρή απόσταση από τον Άρη πήρε φωτογραφίες από ένα περίεργο αντικείμενο, αλλά πριν γίνει αυτό, η επαφή χάνεται μυστηριωδώς.
Η απόρρητη φωτογραφία τελικά δόθηκε στην δημοσιότητα στον δυτικό τύπο από την συνταγματάρχη Dr. Marina Popovich, μια ρωσίδα αστροναύτη και πιλότο με ενδιαφέρον για τα UFO.

Λιάνα Κανέλλη – Αθάνατη Μαλβίνα: Η οικογένεια Σημίτη ήλθε στην Ελλάδα το 1903. Μαντέψτε από που… ΒΙΝΤΕΟ


Λιάνα Κανέλλη – Αθάνατη Μαλβίνα: Η οικογένεια Σημίτη ήλθε στην Ελλάδα το 1903. Μαντέψτε από που… ΒΙΝΤΕΟ


Ακούστε τις αποκαλύψεις για τον Γερμανοτραφή Σημίτη και την συμμορία του. Η Λιάνα και η αξέχαστη Μαλβίνα εκδιώχθηκαν λυσσαλέα από το σύστημα των διεφθαρμένων, μαζί με τον “κομαντάντε” Μάρκο Μουζάκη. Ήταν οι μόνοι που μιλούσαν, που δεν λαδώθηκαν για να σιωπήσουν.



Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Παλιά και Νέα Τάξη Πραγμάτων - Ο Πόλεμος στην Ανθρωπότητα - Βίντεο


Παλιά και Νέα Τάξη Πραγμάτων - Ο Πόλεμος στην Ανθρωπότητα - Βίντεο 

Θέλω την αλήθεια! Ποιος όμως την αντέχει...ώστε να τολμήσει να την δει! Την αλήθεια όμως είμαι της γνώμης ότι δεν μπορεί να την αποφύγει κανένας, όσο ζει... Κι ας έχει σαν "λύση" να κλείνει τα μάτια ή να γυρίζει το κεφάλι του
Όσο ζει και αναπνέει, μπορεί να την βρει ξαφνικά ο καθένας μπροστά του...τότε όμως ίσως να ΄ναι αργά...και ίσως δεν τον "σώσει" το κλείσιμο των ματιών, ή το να γυρίσει το κεφάλι προς την άλλη...θα είναι παντού...και θα είναι Αλήθεια!!
Δείτε το βίντεο...

H Κίνα ετοιμάζεται για πόλεμο με την ΝΕΑ ΤΑΞΗ


H Κίνα ετοιμάζεται για πόλεμο με την ΝΕΑ ΤΑΞΗ

Στην Ελλάδα είμαστε απασχολημένοι με το δικό μας μικρόκοσμο της Βίλας Αμαλία και της λίστας Λαγκάρντ.
Όσο όμως εμείς ασχολούμαστε με το ποια είναι η αληθινή λίστα Λαγκάρντ κάποιοι άλλοι παίζουν ένα τεράστιο γεωστρατηγικό παιχνίδι που μας αφορά γιατί έχει να κάνει με την νομή των ενεργειακών αποθεμάτων του πλανήτη...
Η αυγή του 2013 βρίσκει την Σιωνιστική Νέα τάξη να είναι έτοιμη για την τελική έφοδο. Τα Έθνη έχουν στηθεί στον τοίχο εξαιτίας της τρομοκρατίας του χρέους και οι λαοί έχουν πιστέψει ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος οικονομικής ανάπτυξης παρεκτός αυτού που επιβάλλουν οι παγκόσμιοι τοκογλύφοι με τα μνημόνια. Τα Μέσα Μαζικής εξαπάτησης έχουν αναλάβει εργολαβικά να πείσουν τον πολίτη για το κεντρικό δόγμα των παγκοσμιοποιητών ''Ή υποτάσσεσαι ή πεθαίνεις της πείνας...''. Μοναδικές χώρες που προβάλλουν ακόμα αντίσταση στα σχέδια των νεοταξιτών είναι η Συρία του Ασαντ, το Ιράν, η Ρωσία του Πούτιν και η Κίνα.
Και ενώ εμείς εδώ στην Ελλάδα περιμένουμε να δούμε την ανάπτυξη έχοντας πλέον πειστεί από τα ΜΜΕ ότι η θέση της χώρας μας στην ΟΝΕ δεν κινδυνεύει, έρχονται δύο ειδήσεις φαινομενικά άσχετες μεταξύ τους να μας πείσουν ότι κάτι τρέχει και ότι αυτή η περίεργη ηρεμία των τελευταίων μηνών δεν είναι παρά το προμήνυμα της επερχόμενης καταιγίδας....
Η πρώτη είδηση και ίσως η πιο σημαντική από τις δύο έχει να κάνει με την Κίνα. Η Κίνα προμηθεύτηκε μέσα στο 2012 τετραπλάσιες ποσότητες ρυζιού απ’ ό,τι συνήθως. Οι εισαγωγές της κυμαίνονταν στους 500.000 τόνους τα προηγούμενα έτη. Μέσα στο 2012 εισήγαγε σχεδόν 2.000.000 τόνους ρυζιού. Το γεγονός προβλημάτισε τα Ηνωμένα Έθνη δεδομένου ότι η χώρα δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα έλλειψης τροφής. Παρατηρήθηκε ακόμα και μια περίεργη συγκέντρωση μετάλλων χαλκού σιδήρου σε ορισμένες πόλεις της Κίνας σε κατασκευές που θυμίζουν τεράστια κουτιά σε ύψος τριώροφης πολυκατοικίας!!
Η δεύτερη είδηση έχει να κάνει με την Γερμανία και την Βundesbank, την κεντρική τράπεζα της Γερμανίας. Ο Γερμανικός τύπος έγραψε πρόσφατα ότι επίκειται η μεταφορά 3.400 τόνων Γερμανικού χρυσού πίσω στην Γερμανία. Ο Γερμανικός τύπος επικαλείται λόγους κακοδιαχείρισης από την πλευρά της Βundesbank, το πιθανότερο όμως είναι ότι οι Γερμανοί, ανεξαρτήτως τι διαδίδουν για την σταθερότητα του ευρώ, προετοιμάζονται για το ενδεχόμενο μεγάλης κρίσης ....
Ο μεγάλος Νικολό Μακιαβέλι έλεγε πως οι άνθρωποι έχουν το ελάττωμα όταν έχει νηνεμία να μην διαισθάνονται την καταιγίδα που έρχεται και έτσι δεν προετοιμάζονται.... Για ποιο λόγο η Κίνα συγκεντρώνει τεράστιες προμήθειες τροφής και μετάλλων; Για ποιο λόγο η Γερμανία επαναπατρίζει 3.400 τόνους από τον χρυσό της; Για ποιόν λόγο οι ΗΠΑ υπό την καθοδήγηση της FEMA συγκεντρώνουν τεράστιες ποσότητες τροφίμων και υλικών επιβίωσης;; Περιμένουν κάποιοι κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε ;;
Η μελέτη της ιστορίας δείχνει ότι όποτε η ανθρωπότητα πέρασε από μια πολύ μεγάλη οικονομική κρίση δεν κατόρθωσε να βγει χωρίς να χυθεί αίμα. Μέσα από την οικονομική κρίση παλιές και νέες δυνάμεις αγωνίζονται για το μοίρασμα του κόσμου και της ισχύος. Αυτό συνέβη τόσο στον Α’ όσο και στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι εντελώς απίθανο και αυτή εδώ η κρίση να τελειώσει χωρίς κάποιον μεγάλο πόλεμο.
Στον επερχόμενο πόλεμο που τα πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών έχουν περιγράψει ως αναγκαίο για την εγκαθίδρυση της βασιλείας του Ισραήλ οι βασικοί αντίπαλοι θα είναι η τεράστια και πανίσχυρη Κίνα, η Ρωσία με το μεγαλύτερο πυρηνικό οπλοστάσιο στον κόσμο, η Γερμανία που διεκδικεί το μερίδιό της στην μοιρασιά και οι Αμερικανοσιωνιστές. Ήδη η Κίνα προετοιμάζεται για πόλεμο. Ο φόβος της Κίνας είναι, ίσως, και ο μόνος λόγος που δεν έχει γίνει ακόμη επέμβαση του ΝΑΤΟ στην Συρία και στο Ιράν. Μια ''λάθος'' κίνηση στην Μ. Ανατολή και θα εκπληρωθεί το προρηθέν δια του Ιωάννη για κάθοδο 200.000.000 ιππέων από τον Ευφράτη ποταμό...
Γιώργος Σταφυλάς από την Ελεύθερη Ώρα

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

(((ΕΟΕ)))....ΕΠΟΨΕΙΣ ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΠΟΨΕΙΣ ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Σας ανακοινώνουμε ότι από σήμερα, Παρασκευή 25 Ιανουαρίου, ξεκινάει μια νέα θεματική κατηγορία στην επίσημη ιστοσελίδα του Οργανισμού «www.eoellas.org». Η νέα αυτή κατηγορία, με τίτλο «Επόψεις», θα περιλαμβάνει την αναδημοσίευση θεμάτων, άρθρων, ειδήσεων κ.α, τα οποία απασχολούν ή θα απασχολήσουν στο μέλλον όλους εμάς, με την ιδιαίτερη ματιά του Ερευνητικού Οργανισμού Ελλήνων. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την βελτίωση της λειτουργίας του ΕΟΕ, για την καλύτερη πληροφόρησή σας και για την μεταμόρφωση της Ελλάδας σε μια χώρα αντάξια του ονόματος και της Ιστορίας της. Στον πόλεμο αυτό, μπορούμε και πρέπει να είμαστε μόνο συμπολεμιστές! Σας ευχαριστούμε όλους!
Γραφείο Τύπου ΕΟΕ
http://www.eoellas.org/epopseis

Νταβός 2013: Προώθηση της Αντέντας 21 με πράσινη Παγκόσμια Διακυβέρνηση


Νταβός 2013: Προώθηση της Αντέντας 21 με πράσινη Παγκόσμια Διακυβέρνηση

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ που πραγματοποιείται στο Νταβός στην Ελβετία ετησίως από το 1971, αυτο-περιγράφεται στην ιστοσελίδα τους ως "ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός που δεσμεύεται να βελτιώσει την κατάσταση του κόσμου με τη συμβολή των επιχειρήσεων, με πολιτικούς, ακαδημαϊκούς και άλλους ηγέτες της κοινωνίας των πολιτών στις παγκόσμιες περιφερειακές και τις ατζέντες της βιομηχανίας.
"Στην πράξη, οι ηγέτες του κόσμου των επιχειρήσεων, των τραπεζών, και της πολιτικής συγκεντρώνονται πίσω από κλειστές πόρτες και δυναμώνουν τα σχέδια τους προς όφελος των συμφερόντων τους, ενώ γιορτάζουν δημοσίως τις καιροσκοπικές τους λύσεις ως παγκόσμια σωτηρία. Το 2013 το όργανο αυτό θα συνεδριάσει και πάλι στην Ελβετία από τις 23 έως στις 27η Ιανουαρίου, όχι μόνο για να συζητήσουν οικονομικά, αλλά και για την αντιμετώπιση των οικονομικών κρίσεων, τις περιβαλλοντικές προκλήσεις, και την παγκόσμια κυβέρνηση.
Η κοινή γνώμη σχετικά με τα θέματα αυτά δεν είναι προφανώς επιθυμητή ή αποδεκτή. Το WEF είναι μια «μη κερδοσκοπική οργάνωση που ισχυρίζεται ότι δεν έχει« πολιτικά, κομματικά ή εθνικά συμφέροντα. Ομως αυτοί συζητούν τα σχέδια για να αλλάξουν τις παγκόσμιες οικονομικές δομές, να ενθαρρύνουν την αύξηση της διακυβέρνησης, και να εφαρμόσουν μια παγκόσμια «πράσινη» οικονομία.
Στήν ετήσια συνέλευση θα περιλαμβάνεται βασικά η παγκόσμια κλιματική αλλαγή, το AIDS στην Αφρική, καθώς και άλλες σκιερές συνεδριάσεις που παρακολουθούνται από εξαιρετικά πλούσιες και ισχυρές «υπερταξικές» ομάδες, όπως η Λέσχη Bilderberg και η Τριμερής Επιτροπή.
"Περισσότερα από 2.500 στελέχη επιχειρήσεων και τραπεζίτες θα συγκλίνουν στην έξοχη αυτή πόλη στην Ευρώπη για το ετήσιο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ τις επόμενες πέντε ημέρες.
Η παγκόσμια διακυβέρνηση »είναι το κλειδί για τη σταθεροποίηση. Χρειαζόμαστε σωστή παγκόσμια διακυβέρνηση που θα έχει τα απαραίτητα εργαλεία, δύναμη και ενέργεια για να δημιουργήσει πιο ισότιμους όρους ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο.
Μόνο μια διαρκή και δραματική αλλαγή στην υποδομή και τις βιομηχανικές πρακτικές που χρησιμοποιούν τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών άνθρακα μπορεί να σώσει τον κόσμο και την οικονομία της από την καταστροφική υπερθέρμανση του πλανήτη, σύμφωνα με μια ανατεθειμένη απο το Νταβός συμμαχία που οδηγείται από τον πρώην μεξικανό Πρόεδρο Φελίπε Καλντερόν, με την πιο δραματική κλήση μέχρι στιγμής για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής για επιχειρηματικούς λόγους.
Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, τις μεταφορές τα κτίρια για τη βιομηχανία, τη δασοκομία, το νερό και τη γεωργία, σύμφωνα με την Πράσινη Συμμαχία Δράσης για την Ανάπτυξη, που δημιουργήθηκε στο Νταβός στη συνάντηση του περασμένου έτους στο Μεξικό.
Οι επιπλέον δαπάνες θα ανέρχονται σε περίπου 700 δισ δολάρια ετησίως μέχρι το 2030 και θα παρέχουν την απαραίτητη οικονομική ώθηση καθώς και τη μείωση των δαπανών που συνδέονται με την υπερθέρμανση του πλανήτη, δήλωσε ο κ. Καλντερόν, ο οποίος ηγείται της συμμαχίας. Είναι καλύτερα να προσπαθήσουμε να προλάβουμε γεγονότα όπως ο τυφώνας Sandy, τα οποία κοστίζουν 50 δισ δολάρια κρατώντας ένα κάλυμα για την υπερθέρμανση του πλανήτη.
Θυμάστε μετά την εκλογή του Γ.Α.Π, την επιμονή του για παγκόσμια διακυβέρνησηκαι πράσινη ανάπτυξη; Μέχρι και στον Πούτιν που του έδινε δάνειο εκείνος του μιλούσε για πράσινη ανάπτυξη. Όλα ήταν ενα προμελετημένο σχέδιο για να μπούμε σε πρώτη φάση στο Δ.Ν.Τ, να προωθήσουν την παγκόσμια διακυβερνηση των πολιτικών και των τεχνοκρατών όπου με στημένο τρόπο θα αποτύχει, όπου μετέπειτα θα ακολουθηθεί απο την παγκόσμια χούντα του Αντιχρίστου.
Πιστεύω να έχετε καταλάβει που πάνε όλα αυτα τα χρήματα απο τους φόρους που δίνουμε δήθεν για να σωθούμε απο την χρεωκοπία; Τα πάντα είναι πράσινοι φόροι της Ατζέντας 21 που προωθούνται έντεχνα μέσω του μνημονίου.

Η εκπομπή του astra tv για την ΟΜΙΧΛΟΠΑΓΙΔΑ.


Η εκπομπή του astra tv για την ΟΜΙΧΛΟΠΑΓΙΔΑ.

Εχθές το απόγευμα ο δημοσιογράφος Βασίλης Μπαντίδης στην εκπομπή τουΚώδικας Μυστηρίων στο κανάλι astra tv είχε θέμα την αποκάλυψή μας με το βρέφος από το όρος Μιτσικέλι των Ιωαννίνων που ο αναλυτής-μελετητής Ιωάννης Λαμπρόπουλος ισχυρίστηκε πως είναι ένα γερμανικό πείραμα με την κωδική ονομασία "Ομιχλοπαγίδα" .
Καλεσμένος της εκπομπής ήταν ο μελετητής, αλλά και ο διαχειριστής του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ παρουσιάζοντας το ρεπορτάζ.
Σήμερα δημοσιεύουμε όλη την εκπομπή "Κώδικας Μυστηρίων" που βιντεοσκοπήσαμε...μέσω live stream και "σηκώσαμε" στο YouTube στο κανάλι μας .
Η εκπομπή αποτελείται από τρία βίντεο.
Δείτε την, μελετήστε τις τοποθετήσεις, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο βίντεο στο τέλος της εκπομπής, και τα συμπεράσματα δικά σας.

AGENDA 21 -- KINEΖΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΦΥΛΑΚΗ‏





Έχουν χρεωθεί ως βίλες, αλλά μάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιούν μια πιο χαλαρότερη έννοια της λέξης. Η εξέλιξη αυτή φέρνει στο νου εικόνες από μια παραγκούπολη ή μια πόλη φυλακή παρά ένα πολυτελές νέο συγκρότημα κατοικιών. Περισσότερα από 1.000 γκρίζα σπίτια έχουν κατασκευαστεί στο Lingshui County στην επαρχία Hainan της Κίνας με ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους. Ομως η μονόχρωμη εμφάνιση τους δεν έχει θέση για τους ντόπιους.

Περίπου 3.500 κάτοικοι έχουν αρχίσει να μετακινούνται σε 1.029 νέα διαμερίσματα, καθένα από τα οποία είναι 253 τετραγωνικά μέτρα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων μετά την κατασκευή του χωριού Dadun που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μια αναζωογονητική αντίθεση με τα προηγούμενα κατασκευαστικά έργα στην Κίνα, όπου μοιάζουν με πόλεις-φαντάσματα, επειδή μερικοί ανθρώποι της εργατικής τάξης θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά να ζουν σε αυτά.
Παρά του ενός δισεκατομμυρίου και πλέον πληθυσμού της, έχουν υπάρξει αναφορές τα τελευταία χρόνια ότι 60 εκατομμύρια σπίτια μένουν κενά ανά πάσα στιγμή. Το 2011, η κινεζική κυβέρνηση προειδοποίησε ότι η φούσκα των ακινήτων της χώρας επιδεινώνεται, με τις τιμές των ακινήτων σε μεγάλες πόλεις να είναι υπερτιμημένη ως 70%.
Το Lingshui είναι μία από τις έξι αυτόνομες επαρχίες της Χαϊνάν και έχει πληθυσμό περίπου 350.000. Σε μεγάλο βαθμό αποτελείται από τους Li, μια μειονότητα η οποία έχει τη δική της γλώσσα, διακριτικό πολιτισμό και έθιμα.
Οι πληθυσμοί θα εκδιωχθούν από τη γη με τη βοήθεια του κράτους και των ομοσπονδιακών κανονισμών. Αυτό είναι σύμφωνο με την Ατζέντα 21, Ολα στο όνομα της περιβαλλοντικής αποκατάστασης, αυτό όμως είναι απλά μια δικαιολογία για να λειτουργήσει η μεταφορά ιδιοκτησίας στους πλουσίους χωρίς την κατάλληλη πληρωμή στους ιδιοκτήτες ακινήτων. Με άλλα λόγια, κλοπή γης.
Μείωση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας, της ατομικής ιδιοκτησίας αυτοκινήτων, και τα ιδιόκτητα αγροκτήματα. Επιδιώκουν να στοιβάξουν τους ανθρώπους σε μικρές περιοχές όπου θα μπορούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με το εμφυτεύσιμο τσίπ RFID, (χάραγμα) ώστε να μπορούν να ελεγχονται.

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Μείωση πληθυσμού με χημικά σε τροφή και νερό! - Βίντεο


Μείωση πληθυσμού με χημικά σε τροφή και νερό! - Βίντεο

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΜΠΑΜΑ
Όταν ο Τζων Χόλντρεν ο επιστημονικός σύμβουλος του Μπαράκ Ομπάμα, υποστηρίζει τη μείωση του πληθυσμού στο ένα δισεκατομμύριο, και για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να εισάγωνται χημικές ουσίες στην τροφή και στο νερό μας, για να μας "ξεκάνουν" πριν την ώρα μας, θα πρέπει να αναρωτιόμαστε τι συμβαίνει με την πολιτική ελίτ ανά τον πλανήτη.
Ο κύριος αυτός ζητάει άδειες για γεννήσεις (!), και την ίδρυση ενός πλανητικού καθεστώτος! Και περιφέρεται ελεύθερος στον Λευκό Οίκο.
Δείτε το βίντεο