Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

VIDEO: HAARP - ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.


VIDEO: HAARP - ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.


Δείτε το βίντεο:


http://periergaa.blogspot.com


ΠΗΓΗ : PERIERGAA: VIDEO: HAARP - ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ. 

Εντυπωσιακό βίντεο από την δημιουργία του μεγαλύτερου παγόβουνου


Εντυπωσιακό βίντεο από την δημιουργία του μεγαλύτερου παγόβουνου

Είναι σαν να παρακολουθείς μία έκταση σαν το Μανχάταν να σπάει σε κομμάτια μπροστά στα μάτια σου λέει ο σκηνοθέτης James Balog περιγράφοντας την δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα παγόβουνα που καταγράφηκε από τον κινηματογραφικό φακό.
Στα πλαίσια της ταινίας Chasing Ice το κινηματογραφικό συνεργείο κατέγραψε ένα τεράστιο παγόβουνο 7,4 κυβικών χιλιομέτρων να αποκόπτεται από τον παγετώναIlulissat στην Γροιλανδία.
Δείτε το πραγματικά εντυπωσιακό video παρακάτω

Αστρονόμος της NASA σχετικά με την 21 Δεκεμβρίου του 2012 - Βίντεο


Αστρονόμος της NASA σχετικά με την 21 Δεκεμβρίου του 2012 - Βίντεο

Πρώτα απ 'όλα ελπίζω ότι δεν θα συμβεί τίποτα και οι πιθανότητες είναι μαζί μας ότι δεν θα συμβεί τίποτα.
Κάποιοι πιστεύουν ότι θα υπάρξει μια καταστροφή, άλλοι ότι αυτή είναι η στιγμή που η Γη περνά μέσα από ένα μαγνητικό πεδίο στο χώρο και θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση του ανθρώπου.
Ο αστρονόμος της NASA αναφέρει: "Μπορείτε να φανταστείτε χιλιάδες αστρονόμους της NASA, και όλου του υπόλοιπου κόσμου να έκρυβαν αυτές τις πληροφορίες, και να διατηρούσαν το ίδιο κοινό μυστικό από τον κόσμο;
Ειλικρινά, μην ανησυχείτε, και μην πανικοβάλλεστε. Η 21 Δεκεμβρίου του 2012 θα είναι μία μέρα όπως και όλες οι άλλες.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Μετεωρολογικά Όπλα - Τεχνολογίες για τον Έλεγχο του Κλίματος


Μετεωρολογικά Όπλα - Τεχνολογίες για τον Έλεγχο του Κλίματος

“Το κλειδί για το γεωφυσικό πόλεμο είναι η αναγνώριση των περιβαλλοντικών ασταθειών στις οποίες η προσθήκη μικρής ποσότητας ενέργειας θα απελευθέρωνε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες ενέργειας”. Γκόρντον Μακντόναλντ, γεωφυσικός, ειδικός σε θέματα πολέμου.
Ο έλεγχος των καιρικών συνθηκών είναι ένα παλιό όνειρο. Πάντα ο άνθρωπος επιθυμούσε ν’ αποκτήσει την ικανότητα να επηρεάζει και να καθοδηγεί τις βροχοπτώσεις. Στους περισσότερους πολιτισμούς της Γης ο βροχοποιός, που με τελετές και μαγικές επικλήσεις προσπαθούσε να συγκινήσει τον ουρανό για να εξαπολύσει το γονιμοποιό του «σπέρμα», ήταν άτομο περιβεβλημένο με τιμές και σεβασμό.
Το 18ο αιώνα η επιστήμη ανέλαβε τα ηνία και προώθησε τη γνώση των καιρικών συνθηκών, αλλά μέχρι τα μέσα του 20ού αιώνα οι επιτυχίες σ’ αυτόν τον τομέα ήταν μικρές. Και μόλις τελευταία εμφανίστηκαν νέες τεχνολογίες που προσφέρουν στον άνθρωπο τη δυνατότητα να γίνει πραγματικός βροχοποιός.
Το βασικότερο κίνητρο για τον έλεγχο των κλιματολογικών συνθηκών ήταν η προστασία και η αύξηση της γεωργικής παραγωγής, που παραμένει έρμαιο των μετεωρολογικών συνθηκών. Πριν από έναν περίπου αιώνα ο Νίκολα Τέσλα θεωρούσε βέβαιο ότι ο άνθρωπος θα μπορούσε να δαμάσει σύντομα τις ανεξέλεγκτες δυνάμεις της Φύσης και ιδιαίτερα τις επικίνδυνες καταιγίδες. Τον Ιούνιο του 1900 ο Τέσλα είχε πει: «Είναι πολύ κοντά η εποχή που θα έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των βροχοπτώσεων στην ατμόσφαιρα». Όσοι είναι πληροφορημένοι για τη ζωή και το έργο αυτής της «άσωτης» μεγαλοφυΐας γνωρίζουν πολύ καλά πως ο Τέσλα δεν αστειευόταν…
Ο Τέσλα γνώριζε ότι «ο Θεός έφτιαξε τη Γη» για να δονείται στη συχνότητα των 7-8 Hertz, που αποτελεί και τη βάση για τον έλεγχο του καιρού. Στις αρχές του 20ού αιώνα εφηύρε μια συσκευή για τη Μετάδοση Ηλεκτρικής Ενέργειας Με Φυσικά Μέσα, την οποία και κατοχύρωσε ως ευρεσιτεχνία το 1905 (αριθμός 787.412). Η συσκευή αυτή αποτελούσε μέρος του σχεδίου του για την ασύρματη μεταφορά ενέργειας, που βασιζόταν στη σωστή αξιοποίηση των μετεωρολογικών συνθηκών και ιδιαίτερα των ηλεκτρικών φορτίων της ατμόσφαιρας.
Ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα ο μεγάλος Σερβοαμερικανός εφευρέτης είχε παθιαστεί με τις ιδέες άντλησης ενέργειας από την ιονόσφαιρα, της ασύρματης μεταφοράς ενέργειας και με τον έλεγχο των καιρικών συνθηκών προς όφελος της ανθρωπότητας.
Ισχυρίζονταν πως με τη σωστή χρήση της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας και των «κυμάτων Τέσλα» οι παγωμένες εκτάσεις θα μετατρέπονταν σε καλλιεργήσιμη γη, οι πόλεις θα καθάριζαν από τη μόλυνση, η ξηρασία θα αποτρέπονταν, όπως και οι καταστροφικές καταιγίδες και τυφώνες. Στις αρχές του 20ου αιώνα ο Τέσλα, που είχε σχεδιάσει στροβιλοκινητήρες για οχήματα, υποστήριζε ότι μπορούσε να ελέγξει τους στροβίλους της Φύσης (κυκλώνες κτλ.) με μικροκύματα και ακτινοβολίες.
Οι «Μάγοι» του Καιρού
Μετά τον Τέσλα έγιναν αρκετές προσπάθειες για την κατασκευή συσκευών για τονέλεγχο του κλίματος. Το 1938 ορισμένοι επιστήμονες έκαναν την πρόταση να φωτιστεί ο νυκτερινός ουρανός μ’ ένα γύροτρον (gyrotron), μια συσκευή περιδίνησης ηλεκτρονίων, που θα θερμαινόταν από έναν πανίσχυρο μεταδότη.
Αυτό που δεν ειπώθηκε ποτέ όμως ήταν ότι αυτός ο «θερμαστής» θα απελευθέρωνε στην ατμόσφαιρα δεκάδες εκατομμύρια βατ ηλεκτρισμού σε εξαιρετικά χαμηλές συχνότητες. Θα ήταν δηλαδή ένα κανονικό Κλιματολογικό Όπλο (Weather Warfare), που θα προκαλούσε απότομη και μεγάλη άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη μας! Την ίδια περίοδο ο Αυστριακός Βίκτορ Σάουμπεργκερ (Viktor Schauberger) κατασκεύασε «Μηχανές Ενδόρρηξης» (Implosion Engines), που παρήγαγαν ενέργεια από στροβιλισμό, εκμεταλλευόμενος δηλαδή ένα φυσικό φαινόμενο.
Το 1952 ο Γ.Ο. Σούμαν ανακάλυψε ότι η ακριβής συχνότητα αντήχησης της Γης είναι τα 7.83 Hertz και το 1958 ανακαλύφθηκε η ζώνη Βαν Άλεν, που βρίσκεται σε απόσταση πέρα των 3.000 χλμ. από τη Γη. Την ίδια χρονιά το αμερικανικό ναυτικό εξαπέλυσε τρεις πυρηνικές βόμβες μέσα στη ζώνη Βαν Άλεν (Project Argus). Το DoD άρχισε τότε να μελετά τρόπους επηρεασμού των καιρικών συνθηκών με κατευθυνόμενες επιθέσεις στη γη και στον ουρανό.
Το 1961 και το 1962 η ΕΣΣΔ και οι ΗΠΑ δημιούργησαν με τις αλλεπάλληλες πυρηνικές τους δοκιμές μια πληθώρα ηλεκτρομαγνητικών παλμών (EMPs), που επηρέασαν σημαντικά τις κλιματολογικές συνθήκες της ατμόσφαιρας. Οι 300 μεγάτονοι των πυρηνικών εκρήξεων υπολογίζεται ότι αποδυνάμωσαν τη ζώνη του όζοντος κατά 4%, προκαλώντας μια ανεπανόρθωτη καταστροφή.
Το 1962-1963 η CIA έκανε σημαντικές προσπάθειες να αλλοιώσει το ρυθμό και την έκταση των βροχοπτώσεων στην Ινδονησία, προκειμένου να επηρεάσει τον καιρό στο εμπόλεμο Βιετνάμ. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε ιωδιούχος άργυρος και ιωδιούχος μόλυβδος προκειμένου να διασκορπιστούν τα βροχοφόρα σύννεφα. Αργότερα οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στο νοτιοανατολικό Λάος.
Στόχος των γεωφυσικών παρεμβάσεων ήταν να παραταθεί η εποχή των βροχοπτώσεων για να καταστεί έτσι δύσκολη η χρησιμοποίηση του διαδρόμου Χο Τσι Μιχ, του μονοπατιού ανεφοδιασμού των Βιετκόνγκ. Άλλοι στόχοι ήταν η παρεμπόδιση εχθρικών επιθέσεων, η απόκρυψη μυστικών επιχειρήσεων, η καταστροφή των σοδειών και η πρόκληση πλημμυρών που θα δυσκόλευαν τις κινήσεις των Βιετκόνγκ.
Το 1966 ο γεωφυσικός Γκόρντον Μακντόναλντ δημοσίευσε τις ιδέες του πάνω στη στρατιωτική χρήση της «μηχανικής του περιβάλλοντος», που προκάλεσαν αίσθηση στο στρατιωτικό κατεστημένο των ΗΠΑ. Ο Αμερικανός γεωφυσικός ήταν πολύ σαφής στις θέσεις του: «Το κλειδί για το γεωφυσικό πόλεμο είναι η αναγνώριση των περιβαλλοντικών ασταθειών στις οποίες η προσθήκη μικρής ποσότητας ενέργειας θα απελευθέρωνε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες ενέργειας».
Στο βιβλίο του Εκτός Αν Γίνει Ειρήνη: Μια Επιστημονική Πρόβλεψη για Νέα Όπλα (1968), και ειδικότερα στο κεφάλαιο Πώς Να Καταστρέφεις το Κλίμα, ο Γκόρντον Μακντόναλντ περιέγραψε τεχνικές για τον έλεγχο του καιρού, για διαχείριση των κλιματολογικών συνθηκών, για λιώσιμο των πολικών πάγων, για αποδυνάμωση της οζοντόσφαιρας, για πρόκληση σεισμών, για έλεγχο των ωκεάνιων κυμάτων και ρευμάτων, ακόμη και για έλεγχο των εγκεφαλικών κυμάτων με την κατάλληλη διαχείριση των ενεργειακών πεδίων του πλανήτη!
Σύμφωνα με τον ίδιο οι τέλεια συντονισμένες ηλεκτρομαγνητικές επιθέσεις «μπορεί να οδηγήσουν σε μια σειρά ταλαντώσεων που δημιουργούν σχετικά υψηλά ενεργειακά πεδία πάνω από ορισμένες περιοχές της Γης…» Είπε επίσης ότι αυτού του είδους τα όπλα μπορούν να κατασκευαστούν και, όταν χρησιμοποιηθούν, δεν μπορούν να ανιχνευτούν από τα θύματά τους.
Τη δεκαετία του 1960 στο Γουισκόνσιν των ΗΠΑ, το αμερικανικό ναυτικό άρχισε τα πειράματα πάνω στη χρήση των εξαιρετικά χαμηλόσυχνων κυμάτων (ELF) για επικοινωνία με εν καταδύσει υποβρύχια. Η κεραία εκπομπής αυτών των κυμάτων μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για τον έλεγχο του καιρού.
Το 1972 εμφανίζονται και οι πρώτες αναφορές για πειράματα «θέρμανσης της ιονόσφαιρας», που έγιναν στο Αρεσίμπο. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 κατασκευάζεται στη Νορβηγία ένας «ιονοσφαιρικός θερμαστής» ισχύος 100 μεγαβάτ, που μπορεί να επηρεάσει την αγωγιμότητα της ιονόσφαιρας.
Σημείωση: όποιος έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί την αγωγιμότητα της ιονόσφαιρας έχει την ικανότητα να ελέγξει και τις καιρικές συνθήκες. Την ίδια χρονιά η εξέλιξη της τεχνολογίας έκανε εφικτή την κατασκευή ενός κανονιού χημικού λέιζερ, που μπορούσε ν’ ανοίξει τρύπες στην οζοντόσφαιρα.
Το 1975 ο Αμερικανός Γερουσιαστής Γκέιλορντ Νέλσον υποχρέωσε το ναυτικό των ΗΠΑ να εγκαταλείψει τις έρευνες που έδειχναν ότι οι ELF εκπομπές μπορούσαν να διαταράξουν τη χημική σύσταση του ανθρώπινου αίματος! Οι έρευνες είχαν δείξει πως ένας άνθρωπος μπορούσε να γίνει στόχος των ELF ακτινοβολιών και να καταστραφεί η φυσιολογική σύσταση του αίματός του (λευκά αιμοσφαίρια κ.ά.) κι έτσι, χωρίς να το γνωρίζει, να πάθει θανατηφόρες, οργανικές και διανοητικές βλάβες.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1970 ο Σοβιετικός ερευνητής Α. Β. Γκούρεβιτς πρότεινε τη δημιουργία ενός τεχνητού ιονοσφαιρικού καθρέπτη, με τη βοήθεια του οποίου θα αντανακλούνταν στη Γη επιλεγμένες συχνότητες ηλεκτρομαγνητικών ακτινοβολιών.
Στις 4 Ιουλίου του 1976 άρχισαν να εκπέμπονται από τρεις γιγαντιαίους μεταδότες ισχύος 40 εκατομμυρίων βατ, που βρίσκονταν στο χώρο της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, μια σειρά από πανίσχυρα ηλεκτρομαγνητικά σήματα, που έγιναν αισθητά στις περισσότερες περιοχές του πλανήτη μας.
Τα σήματα αυτά έγιναν γνωστά ως «Ο Ρωσικός Τρυποκάρυδος» και ήταν πολύ χαμηλής συχνότητας (ELF). Η συχνότητα εκπομπής αυτών των σημάτων ήταν τέτοια που έκανε τους Αμερικανούς ειδικούς να υποπτεύονται ότι οι Σοβιετικοί σκόπευαν, συν τοις άλλοις, να τροποποιήσουν το κλίμα της βόρειας Αμερικής, δημιουργώντας καταιγίδες και ηλεκτρομαγνητικές θύελλες, την περίοδο μάλιστα που επρόκειτο να υπογραφεί η συνθήκη που απαγόρευε την τροποποίηση του περιβάλλοντος!
Το 1977 μπήκε και η υπογραφή των ΗΠΑ στη Συνθήκη Απαγόρευσης της Στρατιωτικής ή Κάθε Άλλης Εχθρικής Χρήσης των Τεχνικών Διαχείρισης του Περιβάλλοντος (ENMOD), που προώθησε ο ΟΗΕ. Για τη χώρα που μόλις πριν λίγα χρόνια είχε χρησιμοποιήσει τεχνικές ελέγχου του καιρού για να πλήξει τον ανεφοδιασμό των Βιετκόνγκ από το μονοπάτι Χο Τσι Μιχ, αυτό ήταν μια τυπική σύμβαση, που προσπεράστηκε γρήγορα…
Το 1985 ο Μπέρναρντ Ίστλουντ, βασιζόμενος στις ιδέες του Τέσλα, κατοχύρωσε την υπ’ αριθμόν 4.686.605 ευρεσιτεχνία με τίτλο Μέθοδος και Συσκευή για τη Μεταβολή μιας Περιοχής της Ατμόσφαιρας, της Ιονόσφαιρας και/ή της Μαγνητόσφαιρας (Method and Apparatus for Altering a Region in the Earth’s Atmosphere, Ionosphere and/or Magnetosphere).
Αυτή η ευρεσιτεχνία του Ίστλουντ, που θεωρείται και η βάση του «ιονοσφαιρικού θερμαστή» του προγράμματος HAARP, αποτελεί ουσιαστικά μια πρόοδο στις ιδέες και στις τεχνολογίες του Τέσλα, που πρώτος είχε συλλάβει τον τρόπο διαχείρισης των καιρικών συνθηκών…

ΚΙΝΈΖΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΖΕΙ "ΚΙΒΩΤΟΎΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗΣ

ΚΙΝΈΖΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΖΕΙ "ΚΙΒΩΤΟΎΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗΣ
Ένας Κινέζος αγρότης ο Liu Qiyuan από το χωριό Qiantun στο βόρειο τμήμα της επαρχίας του Hebei, νότια του Πεκίνου, έχει δημιουργήσει "Κιβωτούς του Νώε" που έφτιαξε μόνος του για την επιβιώση σε περίπτωση κατακλυσμιαίου γεγονότος.

Ο Liu εμπνεύστηκε την δημιουργία του από την ταινία "2012", και τον καταστροφικό σεισμό και το τσουνάμι που έπληξαν την Ινδονησία και την Ταϊλάνδη το 2004 και σκότωσε εκατοντάδες χιλιάδες, ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Ελπίζει ότι οι κυκλικές κιβωτοί που κατασκευάζει να εγκρίθουν από τους κυβερνητικούς και τους διεθνείς οργανισμούς, για περίπτωσεις σεισμών και τσουνάμι.
Είναι αεροστεγείς, φτιαγμένοι από ένα κέλυφος υαλοβάμβακα τυλιγμένο γύρω από ένα πλαίσιο χάλυβα, και είναι σε θέση να επιπλέουν στο νερό. Ορισμένα από αυτά έχουν ακόμη και τη δική τους συσκευή πρόωσης.
Έχουν, επίσης, δεξαμενές οξυγόνου και μπορεί να φιλοξενίσουν μέχρι και 14 άτομα.
Φαίνεται ότι η 21 Δεκέμβρη του 2012 (Μάγια προφητεία) που μερικοί άνθρωποι έχουν ερμηνεύσει ως το τέλος του κόσμου, έχει επηρεάσει αρκετά τους Κινέζους.


Πηγή: http://kinitronews.blogspot.com/2012/12/blog-post_8305.html#ixzz2EsES6Q00

ΞΕΦΥΓΑΜΕ....ΒΙΝΤΕΟ: ΟΙ ΤΕΛΕΤΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΈΛΟΣ...


ΞΕΦΥΓΑΜΕ....ΒΙΝΤΕΟ: ΟΙ ΤΕΛΕΤΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΈΛΟΣ...


Παρότι η ίδια η NASA εξαναγκάστηκε σε διάψευση της πληροφορίας ότι "στις 21 Δεκεμβρίου ο κόσμος μας θα καταστραφεί", κάπου στην υφήλιο προετοιμάζονται με τελετές και ...

ψώνια.
Δείτε το ρεπορτάζ, που πρόβαλε το πρωινό του Antenna:




ΠΗΓΗ : PERIERGAA: ΞΕΦΥΓΑΜΕ....ΒΙΝΤΕΟ: ΟΙ ΤΕΛΕΤΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΈΛΟΣ... 

Πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ


Πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ



Πρώτο κόμμα στην πρόθεση ψήφου αναδεικνύεται σε μια ακόμα δημοσκόπηση ο ΣΥΡΙΖΑ, o οποίος φαίνεται να διατηρεί...
σταθερά το προβάδισμα του κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες της ΝΔ.Σύμφωνα με τις εξαμηνιαίες τάσεις της MRB, ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται με 22,1% στην πρόθεση ψήφου με τη Νέα Δημοκρατία να ακολουθεί με 20,1%.

Η Χρυσή Αυγή «εδραιώνεται» και αυτή στην τρίτη θέση με ποσοστό 9,3% και ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 6%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 5,5%, η Δημοκρατική Αριστερά με 4,4%, το ΚΚΕ με 4,2% και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 2,4%. Το 6,3% επιλέγει το άκυρο ενώ αδιευκρίνιστη είναι η ψήφος για το 22,9% των ερωτηθέντων.

Ωστόσο, σύμφωνα με την MRB, ο ΣΥΡΙΖΑ διευρύνει τη διαφορά του από τη ΝΔ, όσον αφορά την εκτίμηση ψήφου, καθώς προηγείται με 28,7% έναντι 26,1%. Η Χρυσή Αυγή ακολουθεί με 12,1%, το ΠΑΣΟΚ με 7,8%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 7,1%, η Δημοκρατική Αριστερά με 5,7%, το ΚΚΕ με 5,4% και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 3,1. Στην παράσταση νίκης ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει το 46,2% έναντι 29,5% της ΝΔ.

Όσον αφορά το ερώτημα ποιος από τους δύο είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός, ο Αντώνης Σαμαράς συγκεντρώνει 34,8% έναντι 31,1% που λαμβάνει ο Αλέξης Τσίπρας. Το 33,6% των ερωτηθέντων απαντά κανείς από τους δύο.

Όσον αφορά την εικόνα των πολιτικών αρχηγών, το 25,2% της ευνοϊκής γνώμης συγκεντρώνει ο Αλέξης Τσίπρας και ακολουθούν ο Αντώνης Σαμαράς με 21%, ο Φώτης Κουβέλης με 17,9%, ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 12,9%, ο Πάνος Καμμένος με 12,5%, ο Νίκος Μιχαλολιάκος με 9,2% και η Αλέκα Παπαρήγα με 7,6%.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ http://24wro.blogspot.com/2012/12/blog-post_1970.html#ixzz2Ern92VSy

ΣΠΙΡΑΛ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ.


ΣΠΙΡΑΛ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ.


Νεα σπιραλ παρατηρηθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν πάνω απο την Ρωσία και την Νεα Ζηλανδία ( πάνω απο την περιοχή πού εγινε ο σεισμός στην πολη Κραιστσερτσ.). Το ανοιγμα μαλιστα του σπιραλ πάνω απο την Ευρωπη, συμφωνα με την EMERCOM (Yπηρεσία εκτάκτων αναγκων της Ρωσίας) προκαλεσε την πρωτοφανη αμμοθύελα στην Γερμανία που προκάλεσε το δυστυχημα στον αυτοκινητόδρομο. Επισης πρωτοφανείς θυελλωδεις ανεμους είχαμε και στην κεντρικη Ρουμανία το περασμενο Σαββατο, η ένταση των οποίων δεν προβλέφθηκε απο κανενα μετεορολογικο δελτίο. Απλα προέκυψαν.
Το σπιραλ εμφανιστηκε στις 4 και 5 Απρλίου 2011 και φωτογραφηθηκε και απο διαστημικο σταθμό.
Aν σε ολα αυτα προσθεσετε και την εμφάνιση διπλού ήλιου στην Κινα τον περασμένο μηνα, οπως δεχνει το τρίτο βίντεο τότε ισως όλα όσα συμβαινουν να μην είναι απλές συμπτωσεις.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΩΤΟ ΕΔΩ 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 



Follow Me on Pinterest 

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Εσύ γνωρίζεις?...


Εσύ γνωρίζεις?...


Σε όλη την γη άνθρωποι, ιδρύματα,χώρες αναγνωρίζουν το μεγαλείο μας ,αναγνωρίζουν το φως της Ελλάδας , Εσύ θυμάσαι? Γνωρίζεις?Δες τι φώτο...


ΔΙΠΛΟΥΝ ΟΡΩΣΙΝ ΟΙ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
«Διπλά βλέπουν αυτοί που γνωρίζουν γράμματα».
Η φωτογραφία απεικονίζει την είσοδο στο κτίριο της γραμματείας του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου


Στα αρχαία ελληνικά το απόσπασμα από την «Οδύσσεια» κοσμεί την είσοδο της γέφυρας Eiserner Steg στην Φρανκφούρτη. «Μέντης Ἀγχιάλοιο δαίφρονος εὔχομαι εἶναι υἱός, ἀτὰρ Ταφίοισι φιληρέτμοισιν ἀνάσσω. Νῦν δ’ ὧδε ξὺν νηὶκατήλυθον ἠδ’ ἑτάροισιν πλέων ἐπὶ οἴνοπα πόντον ἐπ’ ἀλλοθρόους ἀνθρώπους, ἐς Τεμέσην μετὰ χαλκόν,ἄγω δ’ αἴθωνα σίδηρον.» (Οδύσσεια, Α.180-184):
«πως είμαι γιος του Αγχίαλου πέτομαι του καστροπολεμάρχου Μέντη με λεν, κι οι καραβόχαροι Ταφιώτες μ᾿ έχουν ρήγα. Εδώ έχω φτάσει με τους συντρόφους στο πλοίο μου ταξιδεύω για τόπο αλλόγλωσσο, την Τέμεσα, στο πέλαο το κρασάτο, να δώσω σίδερο, χαλκό να πάρω πίσω.»

Το σύμβολο του Boston College της Μασσαχουσέτης...
«αἰὲν ἀριστεύειν... καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων, μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν...» (Ιλιάς Ζ', στ. 208)
(Πάντα να αριστεύεις…και να είσαι ανώτερος από τους άλλους, και να μην ντροπιάζεις την γενιά των προγόνων σου...)






ΔΙΟΔΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΪΡΟ. Η ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
 Από μια μεγάλη φίλη.....

Follow Me on Pinterest 
Εσύ γνωρίζεις?... ~ Κατοχικά Νέα ΠΗΓΗ

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ!!!!


Αυξήσεις έως 48,7% στο ρεύμα ζητάει η ΔΕΗ

Την ώρα που οι πολίτες «γονατίζουν» από τα νέα φορολογικά μέτρα και η κυβέρνηση αρνείται να αποσυνδέσει το χαράτσι, η ΔΕΗ ζητάει αυξήσεις στο ρεύμα από 14,5% έως 48,7% στο οικιακό τιμολόγιο. Η επιχείρηση κατέθεσε σήμερα τις προτάσεις ...
της στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας για τα τιμολόγια που θα ισχύσουν το 2013. Οι προτάσεις της ΔΕΗ προβλέπουν, μεταξύ άλλων αυξήσεις από 14,5 έως 48,7% στο οικιακό τιμολόγιο «πάγωμα» του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου και του τιμολογίου πολυτέκνων και αλλαγές στα κλιμάκια των χρεώσεων. Η μεσοσταθμική αύξηση που ζητά η ΔΕΗ, επικαλούμενη την αύξηση του κόστους, για όλη τη χρονιά είναι 24,9% και κατανέμεται σε τρεις δόσεις - 10,8 % από 1ης Ιανουαρίου - 6,3 % από 1ης Μαΐου και - 6,1 % από 1ης Ιουλίου, οπότε τα τιμολόγια απελευθερώνονται. Η μεσοσταθμική αύξηση αφορά το σύνολο των εσόδων της ΔΕΗ από όλες τις κατηγορίες καταναλωτών. Ειδικά για το οικιακό τιμολόγιο, σύμφωνα πάντα με την πρόταση της ΔΕΗ, οι αυξήσεις κυμαίνονται από 14,5% έως 48,7%, ανάλογα με την κλίμακα κατανάλωσης στην οποία εντάσσεται ο καταναλωτής. Σε ό,τι αφορά τα κλιμάκια, η πρόταση προβλέπει: - Από 1-1-2013 κατάργηση του κλιμακίου 801-1000 κιλοβατώρες ανά τετράμηνο και δημιουργία νέου, από 801-2000 κιλοβατώρες. - Από 1-7-2013 κατάργηση και του κλιμακίου 0-800 kwh, οπότε το πρώτο κλιμάκιο κατανάλωσης θα γίνει από 0- 2000 kwh. Η ΔΕΗ προτείνει επίσης να παραμείνουν στα επίπεδα του 2012 οι χρεώσεις για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και το τιμολόγιο πολυτέκνων. Η ΡΑΕ χαρακτηρίζει αναπόφευκτες τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, αναφέρει ωστόσο ότι θα υποβάλει την πρόταση προς το υπουργείο για τη διαμόρφωση των τιμολογίων «με βασικό γνώμονα τη βιώσιμη και αποδοτική λειτουργία της ΔΕΗ, αλλά πρωτίστως το όφελος του τελικού καταναλωτή και της εθνικής οικονομίας, μέσω του περιορισμού, στο ελάχιστο δυνατό, των αναπόφευκτων πλέον αυξήσεων των τιμολογίων». Το τελικό ύψος των αυξήσεων καθορίζεται (έως ότου απελευθερωθούν τα τιμολόγια) με απόφαση του ΥΠΕΚΑ, ύστερα από τη γνωμοδότηση της ΡΑΕ, η οποία έχει ήδη ζητήσει αναλυτικά κοστολόγια από τη ΔΕΗ. Η απελευθέρωση αποτελεί και μνημονιακή υποχρέωση, όπως και η προσαρμογή των τιμολογίων προκειμένου να αντανακλούν το κόστος.

Θα μας τρελάνουν οι Αμερικάνοι! Άσκηση για την αποκάλυψη των ζόμπι - Βίντεο


Θα μας τρελάνουν οι Αμερικάνοι! Άσκηση για την αποκάλυψη των ζόμπι - Βίντεο

Εμείς πάντως δεν καταλάβαμε το λόγο μίας τέτοιου είδους άσκησης. Και να γνωρίζεται ότι καμία άσκηση δεν γίνεται έτσι απλά για να γίνει...
Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε επίσεις που ξοδεύονται αρκετά από τα κονδύλια του προϋπολογισμού τους...
ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΔΩ......ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ......

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΤΑ ΜΠΑΝΙΟΥ- Το νέο ισχυρό ναρκωτικό που σε μετατρέπει σε "κανίβαλο". Βίντεο


Ένα νέο ισχυρό ναρκωτικό τα «άλατα μπάνιου» ή το «νέο LSD» όπως ονομάζεται πωλείται στους δρόμους ως υποκατάστατο της κοκαΐνης και περιέχει αμφεταμίνες και συγκεκριμένα τη χημική ουσία "methylenedioxypyrovalerone".

Ο Freddy Sharp, ο οποίος είναι τοξικομανής από την ηλικία των 13 ετών, δοκίμασε αυτό το ναρκωτικό και περιγράφει στο φακό της κάμερας την εμπειρία του και τη συναισθηματική κατάσταση στην οποίο υποβλήθηκε όταν έκανε χρήση του «νέου LSD».

Το συγκλονιστικό βίντεο που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο παρουσιάζει τον Sharp σε κατάσταση εκτός ελέγχου. Συγκεκριμένα, σπαρταράει, κάνει φρικιαστικές γκριμάτσες και τραγουδάει στον εαυτό του, μετά τη λήψη του ισχυρού ναρκωτικού.

Το ιατρικό προσωπικό είχε δέσει τον 27χρονο για λόγους ασφαλείας και όταν των ρώτησαν που βρίσκεται, εκείνος δεν μπορούσε να απαντήσει.

Για να καταλάβατε, τα «άλατα μπάνιου» είναι το ίδιο ναρκωτικό που φέρεται ότι είχε πάρει ο «κανίβαλος του Μαϊάμι», Rudy Eugene, ο οποίος έφαγε το πρόσωπο ενός άστεγου άνδρα μέρα μεσημέρι κάτω από μια γέφυρα στο Μαϊάμι.
O Sharp από το Τενεσί, αφού πήρε την ισχυρή δόση, μίλησε στο CNN ισχυριζόμενος πως είχε ψευδαισθήσεις, ενώ νόμιζε πως τον διακατείχε ο Jason, ο πρωταγωνιστής της ταινίας τρόμου «Παρασκευή και 13».

«Τρόμαξα πάρα πολύ. Ένιωθα μέσα μου σαν κακοποιός. Ήταν η πιο σκοτεινή εμπειρία μου. Είμαι χρήστης από την ηλικία των 13 και ποτέ μου δεν ένιωσα κάτι παρόμοιο», δήλωσε ο 27χρονος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι χρήστες του συγκεκριμένου ναρκωτικού ισχυρίζονται ότι δεν νιώθουν πόνο, αλλά βιώνουν παράνοια, παραισθήσεις, σπασμούς και ψυχωτικά επεισόδια.

«Πρόκειται για ένα ισχυρό ναρκωτικό, καθώς συνδυάζει την επιθετικότητα και τη παράνοια της μεθαμφεταμίνης, με τις ψευδαισθήσεις του LSD. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απρόβλεπτη και ψυχωτική συμπεριφορά», τονίζει ο Paul Adams, γιατρός στο νοσοκομείο Jackson Memorial Hospital του Μαϊάμι.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΤΑ ΜΠΑΝΙΟΥ- Το νέο ισχυρό ναρκωτικό που σε μετατρέπει σε "κανίβαλο". Βίντεο ~ Plomari On Line ΠΗΓΗ

ΚΑΙ ΑΥΤΟ .....

«Άλατα μπάνιου»: Το ναρκωτικό που μετατρέπει σε «ζόμπι» τους χρήστες

Τρόμος και στην Ελλάδα για ναρκωτικό που οδηγεί σε κανιβαλισμό!

Ο νέος φόβος που έχει κυριεύσει και τις ελληνικές υγειονομικές αρχές ονομάζεται «άλατα μπάνιου». Είναι ένα νέο ναρκωτικό που θυμίζει τα άλατα που χρησιμοποιούνται για χαλαρωτικά μπάνια και έχει εξαπλωθεί σε πολλές χώρες του κόσμου και κυρίως στις ΗΠΑ.

Το ναρκωτικό προκαλεί τρόμο καθώς μετατρέπει τους χρήστες σε βίαια όντα που προχωρούν σε επιθέσεις και κανιβαλισμούς. Διαβάστε πως γίνονται όσοι το έχουν πάρει και τι έχουν προκαλέσει σε συνανθρώπους τους.

Οι φήμες είχαν φθάσει εδώ και καιρό και στις αρμόδιες ελληνικές υγειονομικές αρχές και πλέον υπάρχει η ανησυχία ότι το άκρως επικίνδυνο χημικό ναρκωτικό μπορεί να εξαπλωθεί και να φθάσει και στη χώρα μας. Άλλωστε έχει περάσει τις πύλες της Ευρώπης και κάνει ήδη θραύση στη Γερμανία.

Στην Αμερική έχει λάβει απίστευτες διαστάσεις καθώς έχουν συλληφθεί και εντοπισθεί χρήστες του, να κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς καμία συναίσθηση συμπεριφοράς σα «ζόμπι» και να φθάνουν μέχρι και σε κανιβαλισμό.

Μάλιστα στις ΗΠΑ έχουν συλληφθεί χρήστες γυμνοί στο δρόμο να επιτίθενται σε περαστικούς και να τους κατασπαράζουν.

Καθημερινά όλο και περισσότερα περιστατικά εντοπίζονται στην Αμερική με τις αρχές να είναι ουσιαστικά ανήμπορες να καταπολεμήσουν το φαινόμενο δεδομένου ότι το παράνομο ναρκωτικό είναι σχετικά φθηνό και εύκολα προσβάσιμο ακόμη και μέσω ίντερνετ.

Όσοι το έχουν λάβει σε υπερβολική δόση εμφάνισαν έντονη διέγερση, παράνοια, παραισθήσεις, είχαν τάσεις αυτοκτονίας αλλά και επιθετικότητα που σε πολλές περιπτώσεις κατέληξε σε κανιβαλισμό μέσα στη μέση του δρόμου με το χρήστη να έχει καταφάει ακόμη και πρόσωπα περαστικών.

Όσο κι αν ακούγεται τρομακτικό οι χρήστες δεν έχουν καμία συναίσθηση της συμπεριφοράς τους καθώς η επίδραση των «αλάτων μπάνιου» είναι ανεξέλεγκτη. Αποτέλεσμα να μετατρέπονται σε ζόμπι όπως αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μόνο σε ταινίες.

Το τελευταίο διάστημα βίαιες συμπεριφορές έχουν καταγραφεί στο Μαϊάμι με χρήστη να έχει κατασπαράξει το μεγαλύτερο μέρος του προσώπου ενός άστεγου, ενώ το πιο συγκλονιστικό περιστατικό αφορά 35χρονη μητέρα η οποία κυνηγούσε γυμνή το 3χρονο παιδί της το οποίο προηγουμένως το είχε γρονθοκοπήσει και είχε επιχειρήσει να το δολοφονήσει.

Τους τελευταίους μήνες τα επικίνδυνα «άλατα μπάνιου» κυκλοφορούν ευρέως και σε πολλές πόλεις της Γερμανίας με τα νοσοκομεία να δέχονται συνεχώς περιστατικά ψυχωτικών επεισοδίων.

Και εκεί όμως οι αρχές σηκώνουν τα χέρια ψηλά κάνοντας απλώς προσπάθειες να εντοπίσουν όσους διακινούν το ναρκωτικό.

Δήμητρα Ευθυμιάδου



Πηγή: http://www.otyposnews.gr/archives/45449#ixzz2ElkfV44L

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ «ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΪΝ» ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ) ΤΡΕΞΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ


ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ «ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΪΝ» ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ) ΤΡΕΞΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ

1. Σε περίπτωση  που κάποιος  βγάλει  "διάγνωση"  ότι  είμαστε    "εγκεφαλικά νεκροί" (μια κατάσταση δηλαδή ΖΩΝΤΑΝΟΥ  του οποίου η καρδιά  λειτουργεί και στην οποία  μπορεί να  περιέλθει  ακόμα και εκ δόλου  ή  ...αδιαφορίας),τότε αυτός  με βάση τον νόμο "Φρανκεστάϊν" (Λοβέρδου) καθίσταται αυτομάτως  αποθήκη  ανθρωπίνων  ανταλλακτικών  απο την οποία  ο  χειρουργός θα μπορεί να πάει ότι  είναι χρήσιμο  και εντός  της "παραγγελίας"  του  εθνικού κέντρου μεταμοσχεύσεων.



Κάντε λοιπόν αμέσως τη δήλωση, έστω και ως απλή πράξη αντίδρασης στο φασιστοκράτος που θέλει να μας παίρνει τα όργανα, χωρίς καν να μας ρωτάει!

Πιο συγκεκριμένα: Γράφετε τα στοιχεία σας σε μια υπεύθυνη δήλωση και προσθέτετε τα εξής: 
Δηλώνω πως σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανά μου προς μεταμόσχευση κατόπιν ενδεχόμενου "εγκεφαλικού θανάτου" μου, καθότι δεν αποδέχομαι την κατάσταση που ονομάζεται "εγκεφαλικός θάνατος" ως πραγματικό θάνατο. Ως εκ τούτου, αρνούμαι εξίσου να λάβω όργανα από "εγκεφαλικά νεκρό" δότη.
Το υπογράφετε, το επικυρώνετε στο πλησιέστερο ΚΕΠ και το στέλνετε εδώ:
ΠΡΟΣ: Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων Τμήμα Προώθησης Δωρεάς Ιστών & Οργάνων Αν. Τσόχα 5, 11521 Αθήνα
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ! 

 ----------------------

Αναγκαία  και επείγουσα  επαναδημοσίευση  ανάρτησής  μας


"ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ «ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ»; 

 Το πιό κάτω Video με τον καθηγητή  της πυρηνικής ιατρικής του ΑΠΘ  κ. Καρακατσάνη, όχι μόνο θα σας σοκάρει αλλά  θα σας κάνει  να αναρωτηθείτε  για το πως και  πόσο έχει  αλλοιωθεί η ανθρώπινη  και  ειδικά  η  χριστιανική

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 


Ο γνωστός π. Κων/ος Στρατηγόπουλος μιλάει χωρίς περιστροφές για την ...τρομοκρατία της (ανανεωτικής λέμε 
εμείς)"θεολογίας"
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 

Αναρτήθηκε από ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ


Πηγή: http://kinitronews.blogspot.com/2012/12/blog-post_4563.html#ixzz2EkLVeot6

Αιφνιδιαστικές ερωτήσεις του Άλεξ Τζόουνς σε μέλος της Αδελφότητας του Βοημικού δάσους για τις θυσίες στους Νεφελίμ


Αιφνιδιαστικές ερωτήσεις του Άλεξ Τζόουνς σε μέλος της Αδελφότητας του Βοημικού δάσους για τις θυσίες στους Νεφελίμ


Συνέντευξη αιφνιδιασμού του μέλους του Βοημικού δάσους και αρχισύμβουλου τεσσάρων προέδρων των ΗΠΑ Δαβίδ Γκέργκεν, από τον δημοσιογράφο Άλεξ Τζόουνς.

Ο Δαβίδ Γκέργκεν (αμερικανοεβραϊκό λόμπυ) άνηκε εκτός από τη Λέσχη του Βοημοικού δάσους και σε άλλες νεοταξικές οργανώσεις όπως η τριμερής επιτροπή και το συμβούλιο εξωτερικών σχέσεων. Πριν 15 περίπου χρόνια που αποσύρθηκε για άγνωστο λόγο από όλες αυτές τις ομάδες έκανε μια διαφωτιστική δήλωση: "ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΤΡΙΓΥΡΝΑΩ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΓΥΜΝΟΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ".

Για τις τελετές εκεί, πρώτος έδειξε βίντεο και μίλησε στην Ελλάδα ο Λιακόπουλος και κλασσικά ελάχιστοι πίστεψαν ότι αυτή η αδελφότητα υπάρχει και ότι κάνει σατανιστικές τελετές σε αρχαίους θεούς δηλαδή στους ΝΕΦΕΛΙΜ.