Σάββατο 9 Ιουνίου 2012
ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ - ΝΕΦΟΔΙΑΛΥΤΕΣ - ΣΥΛΦΕΣ
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
VIDEO: Όλοι οι Αμερικανοί πολίτες καλούνται να δεχθούν εμφύτευση μικροτσίπ
VIDEO: Όλοι οι Αμερικανοί πολίτες καλούνται να δεχθούν εμφύτευση μικροτσίπ
Το Νομοσχέδιο σχετικά με την Υγειονομική Φροντίδα στην Αμερική, ή εν συντομία το νομοσχέδιο H.R. 3200...μόλις εγκρίθηκε στο Κογκρέσο και ως εσωτερική του προϋπόθεση...
περιλαμβάνει το τσιπάρισμα όλων των Αμερικανών πολιτών!
Τα σχέδια και οι ζυμώσεις για την «νομοθετική» και νομικά επικυρωμένη εμφύτευση μικροτσίπ στους Αμερικανούς πολίτες είχαν ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο του 2004.
Το κείμενο της Αρχής Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA (Food and Drug Administration) που χρονολογείται από τις 10 Δεκεμβρίου του 2004 ονομάζεται Αρχείο Ειδικής Κατεύθυνσης Τάξης Β': Εμφυτεύσιμο Σύστημα Μεταφοράς Ραδιοσυχνοτήτων για την Αναγνώριση των Ασθενών και την Υγειονομική Πληροφόρηση ("Class II Special Guidance Document: Implantable Radiofrequency Transponder System for Patient Identification and Health Information).
Το δεκασέλιδο αυτό έγγραφο υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της Αρχής Τροφίμων και Φαρμάκων της Αμερικής.
Το συγκεκριμένο έγγραφο δεν είχε νομική δεσμευτικότητα, αλλά έθεσε τις βάσεις για το τωρινό νομοσχέδιο-έκτρωμα και παρείχε το πλαίσιο για την «ασφαλή» τοποθέτηση των μικροτσίπ στους ασθενείς σύμφωνα με επίσημα πρότυπα ασφάλειας και υγειονομικών προϋποθέσεων!
Πλέον η διατύπωση του Νομοσχεδίου για την Υγειονομική Φροντίδα στην Αμερική δείχνει τις σαφείς προθέσεις της Νέας Τάξης Πραγμάτων:
Στην σελίδα 1001 του νομοσχεδίου βρίσκουμε τον Υπότιτλο Γ - Εθνικό Αρχείο Ιατρικών Συσκευών ("Subtitle C - National Medical Device Registry") ο οποίος αναφέρει ότι:
"Το Υπουργείο Υγείας θα καθιερώσει ένα εθνικό αρχείο ιατρικών συσκευών (σε αυτό το υποκεφάλαιο αναφερόμενο και ως το'αρχείο') με στόχο να διευκολύνει την ανάλυση την ασφάλεια από την εμπορική του εκμετάλλευση καθώς και των αποτελεσμάτων των δεδομένων σε κάθε συσκευή....η οποία είχε χρησιμοποιεί μέσα ή σε έναν ασθενή..."
Με απλά λόγια, όποιος Αμερικανός πολίτης τσιπαριστεί σύμφωνα με το Νομοσχέδιο περί Υγειονομικής Φροντίδας θα πρέπει να καταχωρηθεί στο Υπουργείο. Το Υπουργείο ορίζεται ως το Υπουργείο Υγείας και Ανθρώπινων Υπηρεσιών.
Η ημερομηνία κατά την οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το αρχείο καταχωρήσεων (το απόλυτο φακέλωμα δηλαδή) περιέχεται στην σελίδα 1006 του νομοσχεδίου, δηλαδή 36 μήνες αφότου το Νομοσχέδιο περί Υγείας γίνει νόμος του αμερικανικού κράτους.
Έτσι, υπό τις ρυθμίσεις του Νομοσχεδίου σχετικά με την Υγειονομική Φροντίδα το οποίο εγκρίθηκε από το Κογκρέσο, το τσιπάρισμα των Αμερικανών πολιτών πρέπει να ξεκινήσει από το 2013...
Αφύπνιση Συνείδησης: VIDEO: Όλοι οι Αμερικανοί πολίτες καλούνται να δεχθούν εμφύτευση μικροτσίπ ΠΗΓΗ
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Η απόλυτη απόδειξη των αεροψεκασμών/Chemtrails. Κύριε Παπαδάκη είναι παγάκια και αυτά;
Η απόλυτη απόδειξη των αεροψεκασμών/Chemtrails. Κύριε Παπαδάκη είναι παγάκια και αυτά;
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Σκηνές Αποκάλυψης: 200 τόνοι νεκρών ψαριών ξεβράστηκαν στη στεριά ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ φωτος
Σκηνές Αποκάλυψης: 200 τόνοι νεκρών ψαριών ξεβράστηκαν στη στεριά ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ φωτος
Η θάλασσα βάφτηκε κόκκινη, τα ψάρια βγήκαν στη στεριά, όλη η πόλη καταλήφθηκε από μια απαίσια μυρωδιά και οι επιστήμονες ακόμη ψάχνουν να βρουν τι ακριβώς συνέβη.
Έκπληκτοι οι κάτοικοι της επαρχιακής ιαπωνικής πόλης Οχάρα, στην περιφέρεια της Σίμπα αντίκρισαν το πρωί της 3ης Ιουνίου χιλιάδες νεκρά ψάρια που είχαν «καταλάβει» το λιμάνι ενώ τα νερά της παράκτιας ζώνης είχαν αποκτήσει ένα τρομακτικό κόκκινο χρώμα.
Μόλις ξεπέρασαν το αρχικό σοκ και ενώ οι επιστήμονες είχαν συλλέξει αρκετά δείγματα νερού και νεκρών για τις εργαστηριακές τους αναλύσεις, αποφάσισαν να μαζέψουν τα ψάρια και να τα ρίξουν σε ειδικούς χώρους υγειονομικής ταφής προκειμένου να γλιτώσουν από τη φριχτή μυρωδιά αλλά και από τη μετάδοση ασθενειών.
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΟΣΥΡΙΑΚΑ ΣΥΝΟΡΑ -- ΒΙΝΤΕΟ
Ένα άγνωστο μυστηριώδη αντικείμενο αναστάτωσε στις 7 Ιουνίου όλη την περιοχή που περικλείεται από τα τουρκο-συριανά σύνορα την κοιλάδα Μπεκαά του Λιβάνου ενώ έγινε ορατό μέχρι και το Ιράν.
Αν και ορισμένοι εκτιμούν πως το φωτεινό αυτό αντικείμενο ήταν κάποιος μεγάλος μετεωρίτης εντούτοις κανείς δεν έχει διευκρινίσει ακόμη την ακριβή του φύση ακόμη.
Πολλοί μιλούν για την περίπτωση δοκιμής...
ενός βαλλιστικού πυραύλου ο οποίος εισέρχεται ξανά στην ατμόσφαιρα αλλά καμία επίσημη και πάνω όλα πειστική εκδοχή για τη φύση του αντικειμένου δεν έχει δοθεί ακόμη.
ενός βαλλιστικού πυραύλου ο οποίος εισέρχεται ξανά στην ατμόσφαιρα αλλά καμία επίσημη και πάνω όλα πειστική εκδοχή για τη φύση του αντικειμένου δεν έχει δοθεί ακόμη.
Να σμηειωθεί παντως πως εχθές νη Ρωσία προχώρησε σε δοκιμαστική εκτόξευση μιας νέας έκδοσης του βαλλιστικού πυραύλου Topol-M την SS-27 Sickle B.
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
To πανό για την Ελλάδα που κάνει τον γύρο του κόσμου!
To πανό για την Ελλάδα που κάνει τον γύρο του κόσμου!
Στις εξέδρες του σταδίου, όπου Ελλάδα και Πολωνία αγωνίστηκαν στην έναρξη του EURO...
2012, ξεχώρισε ένα ελληνικό πανό, με πολιτικό - οικονομικό μήνυμα, που κάνει από χθες τον γύρο του κόσμου.
Ο δημιουργός έγραψε χαρακτηριστικά: «Οταν δημιουργούσατε την ΕΕ, το ΔΝΤ και το ευρώ, εμείς είχαμε ήδη σπαταλήσει τα χρήματά σας» ενώ από κάτω συνεχίζει λέγοντας «οι Έλληνες κάνουν κουμάντο».
newpost.gr
2012, ξεχώρισε ένα ελληνικό πανό, με πολιτικό - οικονομικό μήνυμα, που κάνει από χθες τον γύρο του κόσμου.
Ο δημιουργός έγραψε χαρακτηριστικά: «Οταν δημιουργούσατε την ΕΕ, το ΔΝΤ και το ευρώ, εμείς είχαμε ήδη σπαταλήσει τα χρήματά σας» ενώ από κάτω συνεχίζει λέγοντας «οι Έλληνες κάνουν κουμάντο».
newpost.gr
Ετικέτες
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012
ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-7/06/12 .ΒΙΝΤΕΟ
ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-7/06/12 .ΒΙΝΤΕΟ
ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣ ΧΑΣΙΩΝ 7-6-2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 14:30
ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣ ΧΑΣΙΩΝ 7-6-2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 16:00
Χημικοί Αεροψεκασμοί Chemtrails στην Κέρκυρα 7/6/2012 (2)
Χημικοί Αεροψεκασμοί Chemtrails στην Κέρκυρα 7/6/2012 (3)
ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ 7-6-2012 ΧΗΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-7/06/12 .ΒΙΝΤΕΟ | τρικλοποδιά - ειδήσεις ΠΗΓΗ
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
MoD UFO:Προσέξτε τα UFO κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων
MoD UFO:Προσέξτε τα UFO κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων
Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας »έχει προγραμματιστεί για τα χειρότερα αποτελέσματα - όπως επίθεση και εισβολή».
«Θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για ακόμη και για τα πιο ανεξιχνίαστα φαινόμενα».
Ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες UFO του Ηνωμένου Βασιλείου έχει δώσει τις απόψεις του σχετικά με την πιθανότητα των εξωγήινων που εμφανίζονται ξαφνικά στους ουρανούς μας - και πώς η διεθνής κοινότητα είναι έτοιμη να ανταποκριθεί.
Ο Nick Pope, ο οποίος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες κάτω από τη "ζώνη του" στο Υπουργείο Άμυνας, δήλωσε τα χρονικά γεγονότα που θα παρακολουθούν οι περισσότεροι το καλοκαίρι - όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Λονδίνο - θα ήταν μια εξαιρετική στιγμή οι "άλλοι κόσμοι" να παρουσιαστούν στην ανθρωπότητα.
Ο ίδιος προειδοποίησε: «Αυτό το καλοκαίρι των μαζικών εκδηλώσεων είμαστε όλοι σε υψηλή επιφυλακή για την τρομοκρατία. Αλλά πρέπει επίσης να ρίξουμε τα μάτια μας ακόμη πιο μακριά,και να είμαστε προετοιμασμένοι για ακόμη πιο ακατανόητα φαινόμενα ».
Καθήκοντα του Nick Pope στη MoD περιλαμβάνουν και διερευνούν αναφορές από UFO μεταξύ 1991 και 1994, και λέει ότι ξεκίνησαν την έρευνά τους ως σκεπτικιστές, λίγο πριν γίνει πεποίθηση ότι οι θεάσεις εγείρουν ζωτικής σημασίας για την άμυνα της εθνικής ασφάλειας και του αέρα,όσον αφορά την ασφάλεια.
Ήταν ενδιαφέρον ιδιαίτερα στις περιπτώσεις όπου μάρτυρες ήταν οι πιλότοι, ή ακριβώς όταν τα UFO εμφανίζονταν και παρακολουθούνται με ραντάρ, και είπε ότι υπήρχαν και άλλοι πιστοί μεταξύ των πρώην συναδέλφων του.
«Ήταν μια ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση στους κύκλους του Υπουργείου Άμυνας ότι" εξωγήινοι "ήταν σε θέση να μας ανιχνεύουν για δεκαετίες με τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές μας.
«Το ότι όταν φαινόταν σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας δεν είναι αλήθεια μας λένε οι κεντρικές αρχές που διερεύνουν το θέμα αυτό.
«Εάν οι εξωγήινοι έχουν σπουδάσει ψυχολογία μας, μπορεί να επιλέξουν να εμφανιστούν στον ουρανό μας σε μια σημαντική ημερομηνία - η τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων είναι μία ημερομηνία που κυκλοφόρησε ευρέως από τις ομάδες συνωμοσίας.
«Κατά την άφιξή τους είναι δύσκολο να πούμε τι θα κάνουν: θα ανακαλύψουν, θα ενισχύσουν ή θα καταστρέψουν.Και όλο αυτό το κάνει μία πολύ ιδιαίτερη απειλή »
Προσέξτε τα UFO κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων
ΟΙ εμπειρογνώμονες από την MoD UFO, και ο Nick Pope μας λέει για μαζικές εκδηλώσεις από UFO το καλοκαίρι, και ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα ήταν μια εξαιρετική στιγμή για μία εξωγήινη συνάντηση.
Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας »έχει προγραμματιστεί για τα χειρότερα αποτελέσματα - όπως επίθεση και εισβολή».
«Θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για ακόμη και για τα πιο ανεξιχνίαστα φαινόμενα».
Ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες UFO του Ηνωμένου Βασιλείου έχει δώσει τις απόψεις του σχετικά με την πιθανότητα των εξωγήινων που εμφανίζονται ξαφνικά στους ουρανούς μας - και πώς η διεθνής κοινότητα είναι έτοιμη να ανταποκριθεί.
Ο Nick Pope, ο οποίος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες κάτω από τη "ζώνη του" στο Υπουργείο Άμυνας, δήλωσε τα χρονικά γεγονότα που θα παρακολουθούν οι περισσότεροι το καλοκαίρι - όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Λονδίνο - θα ήταν μια εξαιρετική στιγμή οι "άλλοι κόσμοι" να παρουσιαστούν στην ανθρωπότητα.
Ο ίδιος προειδοποίησε: «Αυτό το καλοκαίρι των μαζικών εκδηλώσεων είμαστε όλοι σε υψηλή επιφυλακή για την τρομοκρατία. Αλλά πρέπει επίσης να ρίξουμε τα μάτια μας ακόμη πιο μακριά,και να είμαστε προετοιμασμένοι για ακόμη πιο ακατανόητα φαινόμενα ».
Καθήκοντα του Nick Pope στη MoD περιλαμβάνουν και διερευνούν αναφορές από UFO μεταξύ 1991 και 1994, και λέει ότι ξεκίνησαν την έρευνά τους ως σκεπτικιστές, λίγο πριν γίνει πεποίθηση ότι οι θεάσεις εγείρουν ζωτικής σημασίας για την άμυνα της εθνικής ασφάλειας και του αέρα,όσον αφορά την ασφάλεια.
Ήταν ενδιαφέρον ιδιαίτερα στις περιπτώσεις όπου μάρτυρες ήταν οι πιλότοι, ή ακριβώς όταν τα UFO εμφανίζονταν και παρακολουθούνται με ραντάρ, και είπε ότι υπήρχαν και άλλοι πιστοί μεταξύ των πρώην συναδέλφων του.
«Ήταν μια ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση στους κύκλους του Υπουργείου Άμυνας ότι" εξωγήινοι "ήταν σε θέση να μας ανιχνεύουν για δεκαετίες με τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές μας.
«Το ότι όταν φαινόταν σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας δεν είναι αλήθεια μας λένε οι κεντρικές αρχές που διερεύνουν το θέμα αυτό.
«Εάν οι εξωγήινοι έχουν σπουδάσει ψυχολογία μας, μπορεί να επιλέξουν να εμφανιστούν στον ουρανό μας σε μια σημαντική ημερομηνία - η τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων είναι μία ημερομηνία που κυκλοφόρησε ευρέως από τις ομάδες συνωμοσίας.
«Κατά την άφιξή τους είναι δύσκολο να πούμε τι θα κάνουν: θα ανακαλύψουν, θα ενισχύσουν ή θα καταστρέψουν.Και όλο αυτό το κάνει μία πολύ ιδιαίτερη απειλή »
Ετικέτες
ΘΕΩΡΙΕΣ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Πόσο μέσα θα πέσει ο Βόσνιος επιστήμονας που συσχετίζει τις αστρονομικές ευθυγραμμίσεις με την σεισμική δραστηριότητα;
Πόσο μέσα θα πέσει ο Βόσνιος επιστήμονας που συσχετίζει τις αστρονομικές ευθυγραμμίσεις με την σεισμική δραστηριότητα;
την πρώτη να μετρά χιλιάδες σεισμούς σε διάστημα ελάχιστων ημερών. Τον Μάιο του 2011 είχα γράψει για την θεωρία του Dr. Mensur Omerbashich που σύμφωνα με αυτήν, υποστήριζε ότι: Oι αστρονομικές ευθυγραμμίσεις συμβάλουν άμεσα στην ανάπτυξη σεισμικής δραστηριότητας στον πλανήτη μας. Ίσως το πέρασμα της Αφροδίτης μπροστά απ'τον Ήλιο ήταν αυτό που προκαλούσε την τεράστια σεισμική δραστηριότητα.. Φυσικά δεν είναι ο μόνος που έχει ανησυχίες.

O καθηγητής σεισμολογίας του... Πανεπιστημίου Πατρών ήταν ξεκάθαρος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Max Fm: «Μέσα στο 2012 θα βιώσουμε στην Ελλάδα έναν μεγάλο σεισμό. Εύχομαι να γίνει στη θάλασσα». Όπως ανέφερε ο καθηγητής, στον ελλαδικό χώρο υπάρχει μία διάσπαρτη μικροσεισμική διέγερση που δείχνει πως κάποια φαινόμενα είναι σε εξέλιξη. «Μιλάμε για έναν σεισμό σαν και αυτούς που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα, δηλαδή της τάξης 5,5 ή 6 ή και 6,5 Ρίχτερ» ρώτησε ο...δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Φλαμής, για να λάβει την εξής απάντηση: «Έχουμε να δούμε τέτοιον σεισμό από τον Ιούνιο του 2008. Αναφέρομαι στον σεισμό των 6,5 Ρίχτερ στην Αχαϊα - Ηλεία. Αν όμως ένα τέτοιο φαινόμενο δεν πραγματοποιηθεί στη θάλασσα αλλά στη στεριά, και όχι σε κάποια περιοχή όπως αυτή των Ιονίων Νήσων που είναι σεισμικά θωρακισμένες, θα έχουμε πρόβλημα» συνέχισε ο καθηγητής. Μιλώντας στο spirospero ο σεισμολόγος του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών Γιώργος Δρακάτος φάνηκε καθησυχαστικός: "Θα ήθελα να μελετήσω τις δηλώσεις του κ. Τσελέντη αλλά από τα μέχρι σήμερα στοιχεία δεν έχουμε κάτι περισσότερο από τη συνήθη καθημερινή σεισμική δραστηριότητα. Άλλωστε τα μεγέθη για τα οποία μίλησε ο συνάδελφος δεν είναι μεγάλα για τη χώρα μας. Στην Ελλάδα μεγάλος θεωρείται ένας σεισμός πάνω από 7 ρίχτερ". Aυτό το άρθρο προέρχεται από το worldjudge2012.blogspot.com worldjudge2012.blogspot.com: Για να δούμε.. Πόσο μέσα θα πέσει ο Βόσνιος επιστήμονας που συσχετίζει τις αστρονομικές ευθυγραμμίσεις με την σεισμική δραστηριότητα;
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012
Οι λόγοι που οι άνθρωποι απορίπτουν την αλήθεια για την Νέα Τάξη Πραγμάτων....
Οι λόγοι που οι άνθρωποι απορίπτουν την αλήθεια για την Νέα Τάξη Πραγμάτων....
ed
|
1. Από ψυχολογικής μεριάς αυτές οι πληροφορίες δεν είναι εύκολο να τις χωνέψεις,έτσι κάποιοι απρίπτουν αυτές τις πληροφορίες και συνεχίζουν την ζωή τους με τον ίδιο τρόπο. Ο εγκέφαλος αναγνωρίζει ο,τι αυτές οι πληροφορίες θα τον αναγκάσουν να αναδιοργανώσει και να επαναπρογραματίσει αρκετές πληροφορίες που έχει αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια και ο εγκέφαλος θα παλέψει γιατί χρειάζεται μεγάλη νοητική προσπάθεια και ο καλύτερος τρόπος να αποφύγει τέτοια κόπωση,είναι να απορρίψει αυτές τις πληροφορίες.
2. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το πρόβλημα του εγωισμού.Λόγω του εγωισμού θα παλέψει εσένα και τις πληροφορίες σου,επειδή αυτός δίνει μεγαλύτερη βάση στα λόγια του παρά στα δικά σου.Δεν μπορούν να δεχτούν ο,τι μπορεί να έπεσες σε τόσο πολύτιμες αλήθειες,που δεν είχαν προσέξει νωρίτερα και υπερασπίζοντας το ΕΓΩ τους διαγράφουν τους ισχυρισμούς σου.
3. Σε πολλές περιπτώσεις το άτομο είναι τόσο βολεμένο με την καλή ζωή, που απλά δεν θέλει να αλλάξει τρόπο ζωής και δεν τον ενδιαφέρει για το τι γίνεται στον κόσμο. Είναι υπερβολικά συγκεντρωμένοι στον εαυτό τους
4. Πρέπει να καταλάβεις ο,τι πολλοί απ'αυτούς δεν είναι έτοιμοι να αποκοληθούν (από το μάτριξ) και πολλοί από αυτούς είναι τόσο αδρανής και απελπιστικά εξαρτημένοι από το σύστημα που θα παλέψουν για να το προστατέψουν
5. Πιστεύουν και εκτιμούν την φωνή του συστήματος,έχει γίνει η πρωτεύων οργανώτρια της πραγματικότητάς τους.Και αυτή δεν είναι άλλη από τα ΜΜΕ.
2. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το πρόβλημα του εγωισμού.Λόγω του εγωισμού θα παλέψει εσένα και τις πληροφορίες σου,επειδή αυτός δίνει μεγαλύτερη βάση στα λόγια του παρά στα δικά σου.Δεν μπορούν να δεχτούν ο,τι μπορεί να έπεσες σε τόσο πολύτιμες αλήθειες,που δεν είχαν προσέξει νωρίτερα και υπερασπίζοντας το ΕΓΩ τους διαγράφουν τους ισχυρισμούς σου.
3. Σε πολλές περιπτώσεις το άτομο είναι τόσο βολεμένο με την καλή ζωή, που απλά δεν θέλει να αλλάξει τρόπο ζωής και δεν τον ενδιαφέρει για το τι γίνεται στον κόσμο. Είναι υπερβολικά συγκεντρωμένοι στον εαυτό τους
4. Πρέπει να καταλάβεις ο,τι πολλοί απ'αυτούς δεν είναι έτοιμοι να αποκοληθούν (από το μάτριξ) και πολλοί από αυτούς είναι τόσο αδρανής και απελπιστικά εξαρτημένοι από το σύστημα που θα παλέψουν για να το προστατέψουν
5. Πιστεύουν και εκτιμούν την φωνή του συστήματος,έχει γίνει η πρωτεύων οργανώτρια της πραγματικότητάς τους.Και αυτή δεν είναι άλλη από τα ΜΜΕ.
Ετικέτες
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.Στην Ιρλανδία υπάρχει δημοσιογραφία. Ολικό ξεβράκωμα της εθνοκτονικής τρόϊκα.|
ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.Στην Ιρλανδία υπάρχει δημοσιογραφία. Ολικό ξεβράκωμα της εθνοκτονικής τρόϊκα.|
Ολικό ξεβράκωμα της εθνοκτονικής τρόϊκα.
Ο αγαπημένος Ιρλανδός δημοσιογράφος Vincent Browne εκθέτει ανεπανόρθωτα τον τραπεζίτη της ΕΚΤ Klaus Masuch,και δίνει ένα μάθημα για το πώς πρέπει να είναι ο αμερόληπτος δημοσιογράφος που σέβεται τον τόπο που του δίνει ζωή.
Αναλογιστείτε τη στάση των ελληνικών ΜΜΕ,που τρομοκρατούν το λαό μας,μεταδίδουν ειδήσεις που θέλουν οι ισχυροί,ασκούν προπαγάνδα και καταπίεση ενώ γλύφουν ασταμάτητα τους δολοφόνους των Ελλήνων.
Όταν αποκατασταθεί η δικαιοσύνη στη χώρα μας,πρέπει να γίνει λόγος για ηθική αυτουργία κατά των Ελλήνων που αυτοκτονούν και εγκαταλείπουν την πατρίδα μας κάθε μέρα και πιό πολλοί.
Ετικέτες
ΕΛΛΑΔΑ,
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Τώρα-Ο Κασιδιάρης χαστούκισε την Κανέλλη στον αέρα
Τώρα-Ο Κασιδιάρης χαστούκισε την Κανέλλη στον αέρα
Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.................

Ετικέτες
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Μεγάλος πόλεμος στην Ευρώπη το Νοέμβριο (του 2012)???????????????
Μεγάλος πόλεμος στην Ευρώπη το Νοέμβριο (του 2012)???????????????
Το ξέρω ότι σας προκαλέι έναν μικρό πανικό ο βαρύγδουπος τίτλος...Αλλά δεν είναι λιγότερο το σοκ που είχα σήμερα το πρωί. Ξέρεις τι είναι να σε ξυπνάει το τηλέφωνο να είναι η πρώην σου μέσα στ άγρια χαράματα και μέσα σ όλα τ άλλα που θέλει να σου πει να σου πετάει και το "φεύγω απ την Ελλάδα γιατί τον νοέμβριο θα γίνει μεγάλος πόλεμος στην Ευρώπη".
Συγκλονισμένος απ το πρώτο σοκ της λέω "κάτσε και πως το λες αυτό έτσι"
Απάντάει ορθά κοφτά : I have my information (ναι αλλοδαπή η κυρία)
"Έχω τις πληροφορίες μου"...
Πόσες και πόσες φορές έχω ακούσει αυτή τη φράση από διαφόρους στη ζωή μου.
Συλλογίστηκα αφου έκλεισα το τηλέφωνο ότι είχε κάποιες περίεργες πηγές πληροφοριών στην δυτική ευρώπη. Κάποιους ιδιαίτερα ματσωμένους εισοδηματίες καπιταλίσταρχους αλλά και φραγκάτους του υποκόσμου της ανατολικής Ευρώπης.
Για Ελλάδα να μην γίνεται λόγος δεν είχε καμία σοβαρή διασύνδεση, στον τόπο μου παίζω στην έδρα μου. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση μου βάζει τα γυαλιά....Είναι δυνατόν η barbie να χει τέτοιες πληροφορίες και να ευσταθουν ;;;
Μετά από περίσκεψη αποφάσισα να το ψάξω περισσότερο - σημειωτέον η barbie - δεν γνωρίζει οτι ασχολούμαι με ιστολόγια και μάλιστα συνομωσιολογικά. Άλλωστε αν το γνώριζε τι συνομωσιολόγος θα μουν.
Η μόνη πληροφορία που συμπίπτει είναι του Νοστραδάμου.
Με λίγα λόγια λέει αυτά
-Θα ξεσπασει ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος, το Νοέμβριο. Θα χρησιμοποιηθούν βακτήρια, ιοί και χημικά όπλα
-Θα υπάρξει σύγκρουση μεταξύ της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ.
-Θα υπάρξει σύγκρουση μεταξύ της Μεγάλης Βρετανίας και της Γαλλίας.
- Ενδεχόμενως θα ξεσπάσει στρατιωτική σύγκρουση στην χερσόνησο της Κριμαίας.
- Η Ευρώπη θα υποστεί οικονομική ύφεση
-Θα υπάρξει χημική καταστροφή στη Μαύρη Θάλασσα.
Βεβαίως πιθανόν να συμπίπτει με με καμιά χριστιανική προφητεία...Αλλά ποτέ δεν ήμουν ιδιατέρα φίλος των χριστιανικών θεμάτων...Ήτοι είμαι χαρακτηρισμένος αντίχριστος κλπ από φανατικούς του χώρου.
Το καλύτερο βέβαια είναι οτι μόλις χθες ο Τζωρτζ Σώρος ο χρηματοδότης και υποκινητής του ΓΑΠΑ και του Τσιπρανδρέα αλλά και των ΜΚΟ,"προφήτεψε" οτι η Γερμανία έχει 3 μήνες διορία να βρει λύσεις στα θέματα της Ισπανίας και Ιταλίας (λιγότερο της Ελλάδας σε βαθμο βαρύτητας βέβαια) αλλιώς η κρίση που θα ρθει το Φθινόπωρο θα είναι τρομακτικών διαστάσεων.
Και μην ξεχνάτε μετά ακολουθεί ο περιβόητος Δεκέμβριος... Και “αντίστροφα ο χρόνος μετράει” που τραγουδάει και ο Χατζηγιάννης. Αντίστροφη μέτρηση μέχρι την απόλυτη καταστροφή του 2012, τη συντέλεια του κόσμου στις 21 Δεκεμβρίου του 2012. Γιατί τότε ο «Μεγάλος Χιλιομετρητής» των Μάγιας θα φθάσει στο «Σημείο Μηδέν» προκειμένου να αρχίσει ένας νέος κύκλος 1.872.000 ημερών (5.125,37 χρόνια). Στο κέντρο του Γαλαξία μας υπάρχει μια μαύρη τρύπα και το 2012 ο Ηλιος θα ευθυγραμμιστεί με το επίπεδο του Γαλαξία για πρώτη φορά ύστερα από 26.000 χρόνια.
Απόλυτη καταστροφή ή νέο ξεκίνημα ; Πιθανόν να σκάσουν μυτη και τιποτα εξωγήινοι για να χουμε να λέμε και να γράφουμε εμείς οι γραφικοί στα ιστολόγια μας. Βεβαίως και οι Ολυμπιοι να επιβάλλουν την τάξη. Και τα ερπετά του Νιμπιρού.
Βεβαίως όλα αυτά στα μάτια μου μοιάζουν σαν την περιβόητη και ποθούμενη ΝΕΜΕΣΗ
που θα διανύμει την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ τη θεία δίκη...
Ας το ελπίσουμε βέβαια οτι τόσο αίμα ανθρώπινο δεν θα χυθεί άδικα στο βωμό αγνωστων θεών και δαιμόνων. Κια τα λαμόγι που ζουν εις βάρος των συνθρώπων τους όχι μόνο δεν θα θριαμβέυσουν αλλά θα εξολοθρευτούν...Ότι τουλάχιστον το αίμα αυτό θα επιφέρει την ΝΕΜΕΣΗ
"Θέλει κι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους"
Εσένα τη Νέμεση καλώ,
τη βασίλισσα την πανίσχυρη,
μέσω της οποίας αποκαλύπτονται οι πράξεις των θνητών ανθρώπων,
την αιώνια, την αξιοσέβαστη, με την απεριόριστη όραση,
εκείνη που αγαλιάζει με το ορθό και το δίκαιο...
ΕΣΣΕΤΑΙ -)(- ΗΜΑΡ
Αλλά τι σας λέω τώρα...Εγώ είμαι απλώς ο τρελός του χωριού...¨Αλλος ένας γραφικός που γράφει
.
Ετικέτες
ΘΕΩΡΙΕΣ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ .ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ!!!!
ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ .ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ!!!!
Το 1987 είχαν την υποψία ότι πρόκειται για πυραμίδα, μα τώρα, με τα σύγχρονα εργαλεία που διαθέτουν οι επιστήμονες έχουν πειστεί ότι... πρόκειται για μια αλλά ίσως και δεύτερη πυραμίδα κατασκευασμένη εξολοκλήρου από γυαλί!!!! Οι παράξενες δομές από μια υποβρύχια και ίσως άλλη μια πυραμίδα όπου βρίσκονται σε βάθος δύο χιλιάδων μέτρων εντοπίστηκε με ...Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ .ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ!!!! ΠΗΓΗ
Ετικέτες
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ,
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012
CHEMTRAILS - Ενημερωτικό βίντεο (Ομάδα Δράσης Θεσσαλονίκης)
CHEMTRAILS - Ενημερωτικό βίντεο (Ομάδα Δράσης Θεσσαλονίκης)
Διαφορές μεταξύ κρυσταλλοποιημένων υδρατμών/καυσαερίων και χημικών ουρών. Με ποιο τρόπο απλώνονται σταδιακά στον ουρανό κατά τη διάρκεια της μέρας. Φωτογραφίες από περιοχές της Ελλάδας αλλά και από όλο τον πλανήτη.
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Εντυπωσιακές φωτογραφίες από τη διάβαση της Αφροδίτης
Εντυπωσιακές φωτογραφίες από τη διάβαση της Αφροδίτης
Ένα σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.
Πρόκειται για τη διάβαση της Αφροδίτης μπροστά από τον δίσκο του Ήλιου.
Το φαινόμενο ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό χθες στην Αυστραλία, λόγω της ηλιοφάνειας.
Το φαινόμενο έγινε ήταν ορατό σήμερα το πρωί και στην Ελλάδα, καθώς ο Ήλιος ανέτειλε με μια σκοτεινή κηλίδα να τον σημαδεύει.
Λίγα λεπτά μετά την ανατολή, η Αφροδίτη φαινόταν να διασχίζει αργά τον ηλιακό δίσκο, πραγματοποιώντας μία σπάνια ευθυγράμμιση.
Η προηγούμενη διάβαση της Αφροδίτης μπροστά από τον Ήλιο παρατηρήθηκε στις 8 Ιουνίου 2004, αλλά η επόμενη αναμένεται στις 11 Δεκεμβρίου 2117.
Δείτε εδώ μοναδικές φωτογραφίες από τη διάβαση της Αφροδίτης.
Popularity: 1% [?]
Ετικέτες
ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






































