Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

ΤΙ ΞΕΡΕΙ Η NASA ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;(VIDEO)


ΤΙ ΞΕΡΕΙ Η NASA ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;(VIDEO)

http://www.apocalypsejohn.com/2011/06/nasa-video.html

Από τις 9 Ιουνίου υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της NASA ένα βίντεο, με μήνυμα του γενικού διευθυντή της, στο οποίο προτρέπει τους υπαλλήλους της να εκπονήσουν ο καθένας τους, ένα οικογενειακό πλάνο επιβίωσης, για...
περίπτωση έκτακτης ανάγκης. 
Κάθε χρόνο γίνονται παρόμοιες "ασκήσεις πληθυσμού" στις ΗΠΑ, από κυβερνητικές οργανώσεις, αλλά ποτέ η ίδια η NASA δεν κατέφυγε σε τέτοιες μεθόδους ενημέρωσης και προτροπής του προσωπικού της. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δεν αρκέστηκε στην ενημέρωση του προσωπικού με e-mail, αλλά ανέβηκε το συγκεκριμένο βίντεο στην ιστοσελίδα της, ώστε - προφανώς - να γίνει ευρέως γνωστό.
Πριν αρκετό καιρό είχα αναρτήσει ένα άρθρο, σχετικά με την F.E.M.A. (Federal Emergency Management Agency) και τις δραστηριότητές της.
Όλες οι ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα πως κάτι περιμένουν να συμβεί. Κάτι πολύ ισχυρό και δύσκολα αντιμετωπίσιμο. Δεν εξηγείται αλλιώς, τόση ανησυχία, που μέρα με τη μέρα παίρνει όλο και πιο επίσημους τόνους.
Δείτε το βίντεο και μετά αναλογιστείτε γιατί εδώ και λίγο καιρό, συνεχώς και με κάθε τρόπο, προετοιμάζουν τον κόσμο (επισήμως, πλέον) για εξωγήινες "απειλές" ή φυσικές καταστροφές, μέσα από το διαδίκτυο, τις εφημερίδες, τις κινηματογραφικές ταινίες κλπ. Μήπως άρχισε κάποιο είδος αντίστροφης μέτρησης και για ποιους χτυπάει η καμπάνα; Μήπως προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, που υποφέρει κάτω από τις προσταγές της παγκοσμιοποίησης και εξεγείρεται;
Ας δώσει ο καθένας τις δικές του ερμηνείες.


ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΥ;

BLUE BEAM-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ 2005 ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ

H ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ...ΚΡΥΨΟΥΝ...!!!


H ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ...ΚΡΥΨΟΥΝ...!!!


Πίσω από τη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ...
το μυστικοπαθές καρτέλ των κορυφαίων τραπεζιτών, των επικεφαλής των ευρωπαϊκών πολυεθνικών, πολιτικών, ακαδημαϊκών και των ιδιοκτητών των ΜΜΕ που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Αποτελεί μέρος του παγκόσμιου δικτύου όπου περιλαμβάνονται το CFR(ΗΠΑ) και η Τριμερής Επιτροπή (ΗΠΑ, Ευρώπη, Ιαπωνία). Ο κύριος σκοπός της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ από την πρώτη της επίσημη παρουσίαση στο ξενοδοχείο Bilderberg, στο Oosterbeek της Ολλανδίας το Μάιο του 1954, ήταν η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού υπερκράτους, η υλοποίηση ενός απόκρυφου σχεδίου της "μαύρης" αριστοκρατίας των "γαλαζοαίματων" οικογενειών της Ευρώπης.

Διεθνές Ινστιτούτο Στρατηγικών Σπουδών (IISS: International Institute for Strategic Studies)
 


Η ιδέα της δημιουργίας του ΙΙSS προέκυψε στη συνάντηση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, το 1957. Έχει υποστηριχτεί επανειλημμένα η διασύνδεση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ με το Βασιλικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων (Royal Institute of International Affairs - RIIA) των Illuminati. 

Σύμφωνα με τον δρα John Coleman, στα μέλη του ΙΙSS περιλαμβάνονται εκπρόσωποι των 87 κυριότερων υπηρεσιών ειδήσεων και Πρακτορείων Τύπου, καθώς και 138 εκδότες και αρχισυντάκτες που δουλεύουν στις μεγαλύτερες εφημερίδες και περιοδικά. Η παραπληροφόρηση διοχετεύεται από το IISS υπό τη μορφή ειδικά κατασκευασμένων σεναρίων, όπως εκείνα που φτιάχνονταν για να δικαιολογήσουν την από αέρος επίθεση στη Λιβύη, να κατηγορήσουν την ΡLΟ, να φορτώσουν στους Σέρβους χιλιάδες εγκλήματα...

Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (CFR: Council on Foreign Relation)
 

Η ιεραρχία, αξιωματούχοι και διευθυντές του CFR, αποτελείται κυρίως από απογόνους των αρχικών Illuminati, πολλοί εκ των οποίων εγκατέλειψαν το παλιό οικογενειακό τους όνομα και απέκτησαν νέο εξαμερικανισμένο όνομα. Για παράδειγμα, ο Dillon, που ήταν Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, λεγόταν αρχικά Laposky. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ο Ρauley, επικεφαλής του τηλεοπτικού καναλιούCBS, του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Ρalinsky. Τα μέλη του CFRείναι περίπου 1.000 εκεί περιλαμβάνονται οι κεφαλές κάθε βιομηχανικής αυτοκρατορίας στην Αμερική, όπως ο Βlough, πρόεδρος της αμερικανικής Steel Corporation, o Rockefeller, βασιλιάς της πετρελαιοβιομηχανίας, ο Henry Ford ο Β', κ.ά. Και φυσικά όλοι οι διεθνείς τραπεζίτες. 

Ανάμεσα στους προέδρους των ΗΠΑ και στα σημαντικά μέλη των κυβερνήσεων τους που ήταν μέλη του CFR περιλαμβάνονται οι Ντουάιτ Αϊζενχάουερ, Ρίτσαρντ Νίξον και Τζορτζ Μπους, καθώς και οι Τζον Φόστερ Ντάλες, Μακναμάρα, Γκολντγουότερ κ.ά.

Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (THE TRILATERAL COMMISSION)
 

Η ύπαρξη της ελιτίστικης αυτής οργάνωσης, της οποίας ηγούνται οι David και Laurance Rockefeller, είναι αναμφισβήτητη και δεν είναι αποκύημα κάποιας συνωμοσιολογικής θεωρίας. Πρωτοεμφανίστηκε το 1973 και από τότε μέχρι σήμερα, κάθε χρόνο, τα μέλη της, μια δράκα από τους πιο ισχυρούς και πλούσιους χρηματιστές, βιομηχάνους, βαρόνους των media και πολιτικούς από τη Βόρεια Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και την Ιαπωνία, συνέρχονται σ' ένα μυστικό κονκλάβιο και αποφασίζουν για τις τύχες του κόσμου. Ορισμένοι τους αποκαλούν "η μυστική κυβέρνηση", "το κατεστημένο", "η παγκόσμια ελίτ" . 


Η ιδέα του Ροκφέλερ για τη δημιουργία της επιτροπής, του προέκυψε αφότου διάβασε ένα βιβλίο του Μπρεζίνσκι (Zbignew Brzezinski) με τον τίτλο Βetween Two Ages (Ανάμεσα σε δύο εποχές), όπου πρότεινε μια πολύ μεγάλου εύρους συμμαχία μεταξύ της Βόρειας Αμερικής, της Δυτικής Ευρώπης και της Ιαπωνίας - εξ ου και ο όρος "Τριμερής".. 


Στην κυβέρνηση Κάρτερ συμμετείχε ο Zbignew Brzezinski ως Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας, ο άνθρωπος που θεωρείται πνευματικός πατέρας της Τριμερούς. Και επίσης οι «Walter Mondale, Cyrus Vance, Harold Brown W.Michael Blumenthal, Andrew Young κ.ά. 

Σύμφωνα με τις φήμες οι τραπεζίτες και το ΙΜF (Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) ενθαρρύνουν την καλλιέργεια και τη διάδοση των ναρκωτικών. Αυτός είναι μάλλον ο λόγος που η κουλτούρα των ναρκωτικών διαδόθηκε ευρύτατα μετά την απόκτηση του ελέγχου της αμερικανικής κυβέρνησης από την Τριμερή, επί Τζιμι Κάρτερ.

Πολλοί συνωμοσιολόγοι επίσης πιστεύουν πως τα μέλη της Τριμερούς, της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ και του CFR αποτελούν ένα και μοναδικό δίκτυο της ελίτ που προωθεί την παγκοσμιοποίηση και αυτό είναι αλήθεια αν λάβουμε υπ’ όψιν μας την ομιλία του David Rockefeller στην συνάντηση της τριμερούς Επιτροπής τον Ιούνιο του 1991: "Ευχαριστούμε το “Washington Post” το “New York Time”το “Time Magazine”και άλλες μεγάλες εκδόσεις, των οποίων οι διευθυντές είχαν παρευρεθεί στις συγκεντρώσεις μας και τήρησαν τις υποσχέσεις τους για διακριτικότητα, για σχεδόν 40 χρόνια. Αλλά τώρα, το έργο έχει γίνει πιο εξεζητημένο και είναι έτοιμο να προχωρήσει προς μία παγκόσμια κυβέρνηση. Η υπερεθνική ηγεμονία μιάς διανοητικής ελίτ σε συνεργασία με τους διεθνείς τραπεζίτες είναι, σίγουρα, προτιμότερη από την αυτοδιάθεση που εφαρμόστηκε στους περασμένους αιώνες.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: H ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ...ΚΡΥΨΟΥΝ...!!! http://24wro.blogspot.com/2011/06/h_13.html#ixzz1P9o3pHiK

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Καθημερινότητα τα ακραία καιρικά φαινόμενα Συναγερμός για την κλιματική αλλαγή


Καθημερινότητα τα ακραία καιρικά φαινόμενα Συναγερμός για την κλιματική αλλαγή


Ο καιρός τρελάθηκε και όλα δείχνουν πως πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέο δεδομένα που φέρνει μαζί της η κλιματική αλλαγή. Οι απότομες αλλαγές στη θερμοκρασία, οι καύσωνες και οι σφοδρές καταιγίδες πρέπει πλέον να θεωρούνται φυσιολογικά φαινόμενα. Στις ΗΠΑ, τουλάχιστον 1000 ανεμοστρόβιλοι έπληξαν τελευταία διάφορες περιοχές με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 500 άτομα. Το 2010 το κύμα καύσωνα στη Ρωσία είχε ως αποτέλεσμα να πεθάνουν 1500 άνθρωποι. Στην Αυστραλία και στο Πακιστάν 2000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και ατελείωτες εκτάσεις χάθηκαν κάτω από τα νερά. Στην Ινδία, η ξηρασία που κράτησε περισσότερο από ένα μήνα είχε ως αποτέλεσμα την ερήμωση τεράστιων εκτάσεων. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου» στην Ευρώπη, στις αρχές Απριλίου η ισπανική πόλη Οριχουέλα «έβραζε» στους 39 βαθμούς, στη Γαλλία το θερμόμετρο έδειξε 33 βαθμούς και στην Ελβετία 32. Ο καιρός δεν είναι πια αυτός που γνωρίζαμε τα τελευταία 12.000 χρόνια και αυτό απαιτεί την αφύπνισή μας. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι.http://www.newsbeast.gr/
http://kinitronews.blogspot.com/2011/06/blog-post_7605.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+KinitroNews+%28kinitro++news%29
ΠΗΓΗ

Έλληνας κατασκεύασε τον ταχύτερο υπολογιστή του κόσμου


Έλληνας κατασκεύασε τον ταχύτερο υπολογιστή του κόσμου


Ερευνητές της εταιρείας πληροφορικής ΙΒΜ, με επικεφαλής τον Έλληνα φυσικοχημικό Φαίδωνα Αβούρη... δημιούργησαν το πρώτο κύκλωμα υψηλής ταχύτητας από γραφένιο, στο οποίο όλα τα στοιχεία είναι ολοκληρωμένα σε ένα τσιπάκι.

Πρόκειται για παγκόσμια πρωτιά και ένα σημαντικό βήμα για τη δημιουργία μιας νέας γενιάς ηλεκτρονικών υπολογιστών βασισμένων στο γραφένιο και όχι στοπυρίτιο όπως μέχρι σήμερα, με δυνητικές εφαρμογές από τις ασύρματεςεπικοινωνίες μέχρι τους ενισχυτές.

Τα τελευταία χρόνια είχε υπάρξει πρόοδος στη δημιουργία συσκευώνβασισμένων στο πολύ λεπτό γραφένιο, που θεωρείται το «υλικό του μέλλοντος», ενώείχαν κατασκευαστεί μεμονωμένα τρανζίστορ από γραφένιο.

Όμως δεν είχε καταστείδυνατό να ενοποιηθούν (ολοκληρωθούν) τα τρανζίστορ από γραφένιο με άλλαηλεκτρονικά συστατικά μέσα σε ένα ενιαίο και μοναδικό "τσιπ", αυτό ακριβώς πουκατάφεραν οι ερευνητές της ΙΒΜ.

Η δυσκολία έγκειτο κυρίως στο ότι το γραφένιο δεν κολλάει πολύ καλά στα μέταλλα και τα οξείδια, τα οποία χρησιμοποιούνται στηβιομηχανία παραγωγής ημιαγωγών.

Ο Φαίδων Αβούρης, που έκανε τηνεπιστημονική δημοσίευση στο περιοδικόScience, καθοδήγησε μια ομάδα ερευνητών του Κέντρου Ερευνών Γουότσον της ΙΒΜ στη ΝέαΥόρκη, ώστε να ξεπεράσουν για πρώτη φορά τις τεχνικές δυσκολίες, ενοποιώντας σεένα ολοκληρωμένο κύκλωμα ένα τρανζίστορ γραφενίου και ένα ζεύγος πηνίωνεπαγωγικής αντίστασης πάνω σε μια πλακέτα από καρβίδιο του πυριτίου.

Είναισημαντικό ότι η όλη διαδικασία κατασκευής είναι συμβατή με τις υφιστάμενες συμβατικές μεθόδους παραγωγής ημιαγωγών, πράγμα που διευκολύνει την πρακτική εφαρμογή της νέας τεχνολογίας.

Τα νέα ολοκληρωμένα κυκλώματα από γραφένιο λειτουργούν σε ραδιοσυχνότητεςμέχρι 10 GHz και είναι κατ' εξοχήν κατάλληλα για συστήματα ασύρματωνεπικοινωνιών.

Η ομάδα του Αβούρη (Nanometer Scale Science and Technology), στην οποία περιλαμβάνεται ο επίσης ελληνικής καταγωγής ερευνητής ΧρήστοςΔημητρακόπουλος, ήδη εργάζεται για να τελειοποιήσει το νέο ολοκληρωμένο κύκλωμααπό γραφένιο, ενώ σχεδιάζει την ανάπτυξη ακόμα πιο πολύπλοκων κυκλωμάτων γιαπιο εξελιγμένες συσκευές.

Μεταξύ άλλων, οι ερευνητές πιστεύουν ότι είναιδυνατόν, στο μέλλον, να συνδυάσουν γραφένιο και πυρίτιο και να δημιουργήσουν "υβριδικά" κυκλώματα με νέες λειτουργικές δυνατότητες.

Το γραφένιο ανακαλύφθηκε στη δεκαετία του ΄70 και βαθμιαία οι επιστήμονες,μέσα από διαδοχικές ανακαλύψεις, έχουν καταφέρει να παρασκευάζουν "φιλμ" αυτούτου υλικού με πάχος μόλις ένα άτομο. Το φιλμ συνίσταται σε μια εξαγωνικήδιάταξη μορίων άνθρακα και έχει ποικίλα πλεονεκτήματα, όπως ότι είναι εύκαμπτο,διαφανές και φθηνό.

Προς το παρόν πάντως, το γραφένιο δεν φαίνεται ικανό να αντικαταστήσει τασημερινά τρανζίστορ CMOS, που αποτελούν τη βάση όλων των μικροεπεξεργαστών καιτων μνημών των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των καταναλωτικών ηλεκτρονικώνσυσκευών.

Το γραφένιο δεν έχει τις ίδιες φυσικές ιδιότητες με τα υλικά τωνπαραδοσιακών ημιαγωγών και δεν μπορεί -ακόμα τουλάχιστον- να πετύχει τα ίδιαπράγματα με ένα συμβατικό τρανζίστορ.

Όμως η βιομηχανία ημιαγωγών -στην Ευρώπηκαι την Ασία ακόμη περισσότερο από ό,τι τις ΗΠΑ- το θεωρεί πολλά υποσχόμενο καιεπενδύει σε αυτό, καθώς, όπως δήλωσε ο Αβούρης, η ενσωμάτωση των συγκριτικάφθηνότερων κυκλωμάτων γραφένιου μπορεί στο μέλλον να μειώσει τις τιμές πολλώνηλεκτρονικών συσκευών.

Ο Φαίδων Αβούρης γεννήθηκε το 1945 στην Ελλάδα και αποφοίτησε από τοΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ πήρε το διδακτορικό του στηνΦυσικοχημεία από το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν το 1974. Έκανε τηνμεταδιδακτορική του έρευνα στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια-Λος Ατζελες (UCLA)και μετά εργάστηκε ως ερευνητής στα Εργαστήρια Bell της AT&T.

Το 1978μεταπήδησε στην ΙΒΜ, όπου και παραμένει μέχρι σήμερα ως κορυφαίος ερευνητής,επικεφαλής του τομέα νανοεπιστήμης και νανοτεχνολογίας, όπου θεωρείταιπρωτοπόρος σε διεθνές επίπεδο. Έχει επίσης διατελέσει καθηγητής σταπανεπιστήμια Κολούμπια και Ιλινόις.

Η θεωρητική (βασική) και πειραματική (εφαρμοσμένη) έρευνά του εστιάζεται στιςηλεκτρικές, οπτικές και οπτοηλεκτρονικές ιδιότητες των νανοσωλήνων άνθρακα καιτου γραφένιου, έχοντας δημοσιεύσει περισσότερες από 360 επιστημονικές εργασίεςπάνω σε αυτά τα θέματα. Το 1998, η ομάδα του στην ΙΒΜ παρουσίασε το πρώτο στονκόσμο μοριακό τρανζίστορ βασισμένο σε νανοσωλήνες άνθρακα, το οποίο βελτίωσεπεραιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Ο Αβούρης έχει ανοίξει το δρόμο για μιαενοποιημένη ηλεκτρονική και οπτοηλεκτρονική τεχνολογία με βάση τα υλικά απόάνθρακα. Είναι μέλος πολλών επιφανών επιστημονικών και ακαδημαϊκών ενώσεων καιέχει βραβευτεί κατ' επανάληψη για το έργο του.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Έλληνας κατασκεύασε τον ταχύτερο υπολογιστή του κόσμου http://24wro.blogspot.com/2011/06/blog-post_51.html#ixzz1P4ipP8fy

Ξυλοκοπήθηκε Ιταλός ευρωβουλευτής από την ασφάλεια της Λέσχης Bilderberg


Ξυλοκοπήθηκε Ιταλός ευρωβουλευτής από την ασφάλεια της Λέσχης Bilderberg


Infowars
 / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ο Ιταλός πολιτικός, μέλος της Λίγκας του Βορρά, και μέλος της επιτροπής του Ευρωπαϊκού Πολιτικών Ελευθεριών, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Mario Borghezio, ξυλοκοπήθηκε και συνελήφθη από άνδρες της ασφάλειας της Λέσχης Bilderberg, χθες, επειδή προσπάθησε να εισέλθει στη συνεδρίαση και να διαμαρτυρηθεί για την μυστικοπαθή της ατζέντα που προωθεί την παγκοσμιοποίηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ιταλός πολιτικός συνοδεύονταν από άλλα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η είδηση της κακοποίησης του Borghezio δεν αναφέρθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό θα ήταν ανάλογο με τον ξυλοδαρμό ενός μέλους του Κογκρέσου που δεν θα μεταδίδονταν από τα μέσα ενημέρωσης.
Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν χθες το βράδυ ότι ο Borghezio προσπάθησε να εισέλθει στη συνάντηση της Bilderberg που βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη στο ξενοδοχείο Sourvette στο St Moritz και η αντιμετώπιση που είχε από την ασφάλεια το στοίχισε ματωμένη μύτη. Ο Ιταλός πολιτικός είπε στο JulieNews ότι προτίθεται να καταθέσει μήνυση εναντίον της ασφάλειας της Bilderberg.
"Δέχτηκα βοήθεια από την ελβετική αστυνομία, αλλά η αντιμετώπιση που είχα απότ την ασφάλεια της σύσκεψης ήταν βάναυση», είπε.
Ο Borghezio είπε ότι διαφωνεί με της Λέσχη Bilderberg επειδή παίρνει σημαντικές αποφάσεις χωρίς κανένα λαϊκό έλεγχο. "Είναι σαφές ότι η Λέσχη Bildergberg είναι μια μυστική εταιρία», πρόσθεσε.
Η είδηση όπως μεταδόθηκε ζωντανά στην εκπομπή του Alex Jones από τον 29χρονο Ελβετό πολιτικό, Lukas Reimann, βουλετή του κόμματος SRV (28,9% στις εκλογές του 2007)
Σχ. ΚΟ: Στις 11 Νοεμβρίου του 2009, ο Borghezio είχε το θάρρος και μίλησε δημόσια για την επιρροή όλων αυτών των υπερεθνικών οργανισμών, όπως η Λέσχη Bilderberg και η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission). “Είναι δυνατόν να μην έχει κανείς παρατηρήσει ότι ΟΛΟΙ και οι τρεις υποψήφιοι πρόεδροι της ΕΕ (Jan Peter Balkenende, David Miliband και Herman Van Rompuy), έχουν συχνά παραβρεθεί σε συναντήσεις της Λέσχης Bilderberg ή της Τριμερούς Επιτροπής; ” ρώτησε ο Borghezio. «Πιστεύω ότι πρέπει να εφαρμόσουμε τις αρχές της διαφάνειας, που τόσο συχνά αναφέρονται εδώ στα θεσμικά μας όργανα. Πρέπει να καθοριστεί με σαφήνεια κατά πόσον αυτοί είναι οι υποψήφιοι των πολιτικών δυνάμεων των χωρών τους, ή αν πρόκειται απλά για τους υποψηφίους των μυστικών αυτών ομάδων που συνεδριάζουν κεκλεισμένων των θυρών για να αποφασίσουν για διάφορα θέματα πάνω από τα κεφάλια των ανθρώπων».
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Ο εφιάλτης στη Φουκουσίμα,μόλις τώρα αρχίζει!


Ο εφιάλτης στη Φουκουσίμα,μόλις τώρα αρχίζει!



Δραματικές είναι οι εξελίξεις στη Φουκουσίμα! Όπως επισημαίνει το Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου “μπορεί να νομίζουμε οτι, επειδή δεν ασχολούνται πλέον τα μέσα ενημέρωσης με τη Φουκουσίμα, η πυρηνική κρίση έχει τελειώσει, τα νέα όμως που φτάνουν είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά. 

Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση του Αυστραλιανού Πρακτορείου Ειδήσεων, οι ιαπωνικές αρχές παραδέχονται οτι η κρίση στον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο από την τήξη της καρδιάς του αντιδραστήρα. Συγκεκριμένα σε επίσημο έγγραφο, που αποστέλλεται σε Υπηρεσία Πυρηνικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Εθνών, η Ιαπωνία αναφέρει οτι το πυρηνικό καύσιμο στους 3 αντιδραστήρες πιθανότατα έχει διαπεράσει τις δεξαμενές πίεσης και έχει διαρρεύσει στο έδαφος κάτω από τα κτίρια που στεγάζουν τούς αντιδραστήρες. Μιά τέτοια εξέλιξη είναι η χειρότερη κατάληξη ενός πυρηνικού ατυχήματος, καθώς δημιουργούνται τελείως ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Όπως μετέδωσαν τα διεθνή πρακτορεία, δεκάδες χιλιάδες Ιάπωνες βγήκαν σήμερα στους δρόμους απαιτώντας από την ιαπωνική κυβέρνηση το κλείσιμο όλων των πυρηνικών σταθμών.

Το Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου κάτω και από το φως των νέων εξελίξεων τονίζει για άλλη μιά φορά την ανάγκη να αφυπνιστούν οι Κυβερνήσεις και να απαιτήσουν τη ματαίωση όλων των νέων πυρηνικών προγραμμάτων, όπως αποφάσισαν ήδη η Γερμανία και η Ελβετία. Η μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή απειλή στην περιοχή είναι το φιλόδοξο πυρηνικό πρόγραμμα της Τουρκίας. Ασφαλώς η Τουρκία με την απόφασή της αυτή αναλαμβάνει τεράστιες και ιστορικές ευθύνες, όμως εξ ίσου μεγάλες ευθύνες αναλαμβάνουν και όσοι δεν κάνουν τίποτα για να αποτρέψουν αυτή την εξέλιξη”.
http://www.triklopodia.com/2011/06/o-efialtis-sti-foukousimamolis-tora.html))
ΠΗΓΗ((

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

ΛΙΜΝΗ ΑΠΟ ΛΑΒΑ ΣΤΗ ΧΑΒΑΗ (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ)


ΛΙΜΝΗ ΑΠΟ ΛΑΒΑ ΣΤΗ ΧΑΒΑΗ (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ)


ΠΗΓΗ((http://www.apocalypsejohn.com/2011/06/blog-post_7264.html))
Χονολουλού
Είναι εντυπωσιακό, αλλα ταυτόχρονα έχει αρχίσει να παίρνει ιδιαίτερα επικίνδυνες διαστάσεις. Οι γεωλόγοι του Παρατηρητηρίου Ηφαιστειακής Δραστηριότητας στη Χαβάη παρακολουθούν στενά τον πόρο Χαλέμα ‘ούμα’ ου του ηφαιστείου Κιαλουέα όπου τα επίπεδα της λάβας εμφανίζονται να ανεβαίνουν τις τελευταίες ημέρες. 

Το βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα από την αμερικανική Γεωλογική Εταιρεία δείχνει το ρευστοποιημένο μάγμα από το εσωτερικό του ηφαιστείου να ρέει σε μια λίμνη από λάβα, σε ένα φαινόμενο που οι γεωλόγοι ονομάζουν «πυροκλαστική ροή» και είναι το πιο καταστροφικό από όλα τα ηφαιστειακά φαινόμενα.

Φόβοι για υπερχείλιση
Η λίμνη, στην οποία η θερμοκρασία φθάνει τους 700 βαθμούς Κελσίου, πιστεύεται ότι σχηματίστηκε τους τελευταίους μήνες του 2009. Περιγράφεται από τους ειδικούς σαν «υπερυψωμένη πισίνα» και τώρα εκφράζονται φόβοι ότι η νέα ροή μάγματος θα προκαλέσει υπερχείλιση της λάβας στα τοιχώματά της.

Σε ανακοίνωσή του το Παρατηρητήριο Ηφαιστειακής Δραστηριότητας της Χαβάης προειδοποίησε ότι υπάρχει κίνδυνος εκρήξεων και εκτόξευσης υλικών σε ακτίνα αρκετών εκατοντάδων μέτρων ενώ στάχτη και τοξικές αναθυμιάσεις ενδέχεται να παρατηρηθούν στη γύρω περιοχή.

Το ηφαίστειο Κιλαουέα, ένα από τα πέντε του συμπλέγματος που σχηματίζει τη μεγάλη νήσο της Χαβάης, είναι ένα από τα πιο ενεργά στον πλανήτη. Εκρήγνυται διαρκώς από το 1983, κατέχοντας το ρεκόρ της μεγαλύτερης σε διάρκεια ηφαιστειακής έκρηξης τους δύο τελευταίους αιώνες.

Αρνί με ανθρώπινο πρόσωπο…και όμως αληθινό


Αρνί με ανθρώπινο πρόσωπο…και όμως αληθινό

Αρνί με ανθρώπινο πρόσωπο…και όμως αληθινό












Αυτή την είδηση την είχε μεταδώσει το CNN, και η Daily Telegraph. Στην Τουρκία, μια προβατίνα γέννησε ένα αρνί (νεκρό), του οποίου το πρόσωπο είχε ανθρώπινη μορφή.
Αυτό έγινε πολύ κοντά στη Σμύρνη.Το ζώο είχε μάτια, μύτη και στόμα όπως ολα τα όντα. Σύμφωνα με τους κτηνιάτρους, ο τοκετός αυτός είναι το αποτέλεσμα μιας «μετάλλαξης καταχρηστικής.» Δηλαδή το ζώο ζευγάρωσε με άνθρωπο;
http://www.tsantiri.gr/kosmos/arni-me-anthropino-prosopo-ke-omos-alithino.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+tsantirigr+%28www.tsantiri.gr%29
ΠΗΓΗ

9 εκ. κάρτες RFID φυλάσσονται στα ΜΑΤ της Καισαριανής !!!!!!!! Μάλλον πλησιάζει η ώρα ....



9 εκ. κάρτες RFID φυλάσσονται στα ΜΑΤ της Καισαριανής !!!!!!!! Μάλλον πλησιάζει η ώρα ....


Ομιλία στην Βουλή, του κ. Χρυσανθακόπουλου, με θέμα την Κάρτα του Πολίτη. Έξυπνα επιχειρήματα κατά όσων βλέπουν θρησκευτικές μειονότητες στην Ελλάδα, καταγγελία για 9 εκ. κάρτες RFID που φυλάσσονται στα ΜΑΤ της Καισαριανής, και αναφορά του κόστους στον προϋπολογισμό παρότι δεν έχει ψηφιστεί αντίστοιχος νόμος!.. Γίνονται και αναφορές σε γνωστά γεγονότα, όπως τον hacker στην γερμανία που υπέκλεψε on-air δεδομένα από αντίστοιχη κάρτα... Δείτε το βίντεο από την Βουλή των Ελλήνων.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Βίντεο. Αφού το καθεστός είναι σιωνιστικό, μην περιμένετε να ακούσετε στα κανάλια για καμιά «εξέγερση» Δείτε το !!!


Βίντεο. Αφού το καθεστός είναι σιωνιστικό, μην περιμένετε να ακούσετε στα κανάλια για καμιά «εξέγερση» Δείτε το !!!


Συγκλονιστικό βίντεο-σοκ απίστευτης αστυνομικής κτηνωδίας του αμερικανόδουλου απολυταρχικού Σιωνιστικού καθεστώτος της Γεωργίας…, που αξίζει να ειδωθή από όλους…
Οι Γεωργιανοί διαδηλωτές ζητούσαν Εθνική Ανεξαρτησία και Λαϊκή Κυριαρχία…!

Δεν είναι τυχαίο, ότι δεν έδειξαν τίποτε απολύτως τα ελληνικά διεφθαρμένα ΜΜΕ…!
Έλληνες Ξυπνάτε! Η σειρά μας Έρχεται…
Acai Berry Thin Πατήστε εδώ

http://www.triklopodia.com/2011/06/vinteo-afou-to-kathestos-einai.html

 ΠΗΓΗ

15 ΙΟΥΝΙΟΥ:"ολική έκλειψη Σελήνης"


15 ΙΟΥΝΙΟΥ:"ολική έκλειψη Σελήνης"

Posted on 
  • Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011
  • by 
  • Admin
  •  in 
  • Ετικέτες 



  • Μία ολική έκλειψη Σελήνης, η πρώτη του 2011, η οποία θα είναι ορατή από ολόκληρη την Ελλάδα, καιρού επιτρέποντος, θα συμβεί το βράδυ της Τετάρτης 15 Ιουνίου, καθώς η Γη θα παρεμβληθεί ανάμεσα στον ήλιο και το φεγγάρι, τυλίγοντας τον δορυφόρο της με τη σκιά της.

    Η έκλειψη θα αρχίσει νωρίς το βράδυ, με αποτέλεσμα στο μεγαλύτερο μέρος της η Σελήνη να βρίσκεται αρκετά χαμηλά στον ορίζοντα και έτσι στην Ευρώπη -και στην Ελλάδα- οι θεατές θα χάσουν τα πρώτα-πρώτα στάδια της έκλειψης, όμως στη συνέχεια θα μπορούν να τη δουν. Το καλύτερο μέρος παρατήρησης θα είναι με κατεύθυνση προς νότια - νοτιανατολικά.

    Η Σελήνη αναμένεται να ανατείλει περίπου στις 20:50, η έναρξη της μερικής έκλειψης από τη σκιά της Γης θα αρχίσει περίπου στις 21:20 (η Σελήνη θα βρίσκεται σε γωνία μόλις πέντε μοιρών από τον ορίζοντα), ενώ η έναρξη της ολικής φάσης της έκλειψης θα είναι κατά τις 22:20 το βράδυ και η Σελήνη θα βρίσκεται σε ύψος περίπου 13 μοιρών.

    Η ολική φάση της έκλειψης θα διαρκέσει επί σχεδόν 100 λεπτά (η τελευταία έκλειψη που ξεπέρασε αυτή τη διάρκεια είχε λάβει χώρα τον Ιούλιο του 2000), γεγονός που θα συμβάλλει στο να μπορέσουν οι παρατηρητές να δουν την ολική φάση και σε μεγαλύτερο ύψος. Η ολική φάση αναμένεται να τελειώσει λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, όταν η Σελήνη θα βρίσκεται σε ύψος 24 μοιρών σε σχέση με τον ορίζοντα, ενώ η μερική φάση της έκλειψης θα τελειώσει μία ώρα αργότερα, λίγο μετά τη μία το βράδυ, με τη Σελήνη σε ύψος 27 μοιρών.

    Η έκλειψη της Σελήνης είναι δυνατό να παρατηρηθεί ακόμα και διά γυμνού οφθαλμού, καθώς η παρατήρηση ούτε κάποιον κίνδυνο ενέχει ούτε απαιτεί ειδικό αστρονομικό εξοπλισμό. Το «σβήσιμο» του φεγγαριού από το νυχτερινό ουρανό θα επιτρέψει στους θεατές να δουν «με άλλα μάτια» τα αστέρια.

    Όλο το φαινόμενο, εκτός από την Ευρώπη, θα είναι ορατό από την Ανατολική Αφρική, τη Μέση Ανατολή, την Κεντρική Ασία και τη Δυτική Αυστραλία, ενώ άλλες περιοχές του πλανήτη θα δουν μόνο ένα μέρος του και άλλες, όπως η Βόρεια Αμερική, θα το χάσουν.

    Μια δεύτερη ολική έκλειψη Σελήνης θα συμβεί φέτος, στις 10 Δεκεμβρίου, ενώ η επόμενη θα λάβει χώρα στις 27 Ιουλίου του 2018. Σε όλες τις περιπτώσεις, τόσο στις 15 Ιουνίου όσο και στις επόμενες, η έκλειψη θα είναι «κεντρική», δηλαδή το φεγγάρι θα διέλθει από το κέντρο της σκιάς της Γης. Είχε προηγηθεί μια μερική ηλιακή έκλειψη στις 4 Ιανουαρίου φέτος, που ήταν ορατή από τη χώρα μας.
    Ζougla.gr,World Judge 2012


    Δείτε περισσότερα: http://mystikos-planitis.blogspot.com/2011/06/15.html#ixzz1OsfNevqO