Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Τα εμφυτεύσιμα μικροτσίπ, ο διανοητικός έλεγχος και η Κυβερνητική...


Τα εμφυτεύσιμα μικροτσίπ, ο διανοητικός έλεγχος και η Κυβερνητική...

Στην παρακάτω αναδημοσίευση υπάρχουν κάποιες μεταφραστικής προέλευσης "ατέλειες" για τις οποίες δεν ευθυνόμαστε μιας και δεν επιμεληθήκαμε εμείς της μεταφράσεως.Ωστόσο αυτά που καταγγέλονται απο την κ. Andria είναι τόσο σημαντικά και για αυτό δενπρέπει να είμαστε τόσο αυστηροί στην ερμηνευτική απόδοση του πρωτότυπου δημοσιεύματος και σε τυχόν ασυνταξίες ή ανορθογραφίες.

 "Αυτή η τεχνολογία συνδέει τους εγκεφάλους των ανθρώπων, μέσω εμφυτευματων Μικροτσίπ, με δορυφόρους που ελέγχονται από γιγαντιαίους υπολογιστές που ευρίσκονται στο έδαφος" Rudy Andria

 Η Κα Rauni Kilde, Δόκτωρ στην ιατρική, παλαιά ιατρική προϊστάμενη, αξιωματιος, για την Λαπωνία (Φινλανδία του Βορρά), είναι μια εκ των πιό θαρραλέων επαγγελματιών υποστηρικτών μας. Της απενεμήθη διάκριση από την CAHRA για την εμφάνιση της σε βίντεο, μη διαθέσιμο επί του παρόντος, που πραγματοποιήθηκε από την...
 Transmedia Παραγωγές Londres, στην Αγγλία.

Παρακαλείσθε να δείτε το κείμενο που καταχωρήθηκε στην τιμητικη πλακα διάκρισης στο awardlst  Μας εξουσιοδότησε να ταχυδρομήσουμε το άρθρο, δείγμα της πιο σθεναρός υποστήριξης που μας έχει προσφέρει κανείς. Τις πιο ειλικρινείς ευχαριστίες μας στην ιατρό Κilde.

Το παρακάτω άρθρο, αρχικά, δημοσιεύθηκε στην έκδοση του 36ου έτους της εφημερίδας ,φινλανδικής γλώσσας, SPEKULA,(3Ο τριμηνο,1999). Σχολιασμοί d’ Eleanor White: SPEKULA , είναι μια δημοσίευση των φοιτητών ιατρικής της Φινλανδίας του... Βορρά, και των ιατρών του Πανεπιστημίου ΟLK της πόλης Ούλου. Αποστέλλεται σε όλους τους φοιτητές ιατρικής της Φινλανδίας και σε όλους τους ιατρούς της Φινλανδίας του βορρά σε 6500 αντίγραφα

ΤΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΙΜΑ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ Ο ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ SPEKULA,
 3ο τρίμηνο, 23 Οκτωβρίου 1999 Από την Rauni-Leena Luukanen-Kilde, παλαιά ιατρική προϊστάμενη, αξιωματιος, για την Λαπωνία . Το 1948, ,o Norbert Weiner εξέδωσε ένα βιβλίο, KYBERNHTIKH, που την καθορίσαμε σαν μια θεωρία της επικοινωνίας και του νευρολογικού ελέγχου, που ήταν σε ισχύ στους μικρούς κύκλους εκείνης της εποχής. Ο Yoneji Masuda, «πατέρας της κοινωνίας της πληροφορίας» φώναξε ψηλά και δυνατά, την ανησυχία του να δούμε την ελευθερία μας να απειλείται κατά τρόπο Οργουελικο, από την τεχνολογία της Κυβερνητικής, παντελώς άγνωστης από την πλειοψηφία των ανθρώπων.

 Αυτή η τεχνολογία συνδέει τους εγκεφάλους των ανθρώπων, μέσω εμφυτευματων Μικροτσίπ, με δορυφόρους που ελέγχονται από γιγαντιαίους υπολογιστές που ευρίσκονται στο έδαφος. Τα πρώτα εμφυτευματα στον εγκέφαλο τοποθετήθηκαν χειρουργικά το 1974, στην Πολιτεία του Οχάιο, στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως επίσης και στην Στοκχόλμη στην Σουηδία. Εγκεφαλικά ηλεκτρόδια παρενεβληθησαν στο κρανίο μωρών, το 1946, εν αγνοία των γονέων των. Κατά τα έτη 50 και 60, εμφυτευματα ηλεκτρικά παρενεβληθησαν στους εγκεφάλους ζωών και ανθρώπων, ειδικότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες, κατά την έρευνα για την τροποποίηση του εγκεφάλου και του σώματος. Μέθοδοι διανοητικού έλεγχου χρησιμοποιήθηκαν στις απόπειρες αλλαγής της συμπεριφοράς και της νοοτροπίας των ανθρωπων.

Η άσκηση επιρροής στις εγκεφαλικές λειτουργίες έγινε ο πρωταρχικός σκοπός του στρατού και των μυστικών υπηρεσιών. Πριν από 30 χρόνια τα εμφυτευματα, μεγέθους 1 εκατοστού ανεκαλυφθησαν στις ραδιογραφίες. Τα επόμενα εμφυτευματα μίκρυναν και έγιναν μεγέθους κόκκου ρυζιού. Κατασκευαζοντο από πυρίτιο και αργότερα από αρσενικό και γάλλιο. Στις ημέρες μας τα εμφυτευματα είναι τόσο μικρά που μπορεί να εμφυτευτούν στον λαιμό στην πλάτη, όπως και ενδοφλεβίως, σε διάφορα μέρη του σώματος κατά την διάρκεια εγχειρίσεων, εν γνώσει ή εν άγνοια του ατόμου. Σήμερα είναι απολύτως αδύνατο να εντοπισθούν ή να αφαιρεθούν.

Τεχνικά είναι δυνατόν να εγχέεται σε κάθε νεογέννητο ένα μικροτσίπ, που θα μπορούσε να λειτουργεί ώστε να ταυτοποιειται το άτομο για την υπόλοιπη ζωή του. Τέτοιου είδους σχέδια συζητούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες μυστικά, χωρίς καμία δημοσίευση των προβλημάτων που εμπλέκονται αναφορικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής. Στην Σουηδία ο Πρωθυπουργός Όλαφ Πάλμε είχε δώσει εντολή το 1973 να βάλουν εμφυτευματα στους φυλακισμένους., και ο τ. Γενικός Διυθυντης Jan Freese αποκάλυψε ότι ασθενείς σε οίκους ευγηρίας ,εμφυτεύτηκαν στα μέσα της δεκαετίας του 80.Η τεχνολογία αποκαλύπτεται σε επίσημη αναφορά στην Σουηδία 1972.

STATENS OFFICIELLA UTRADNINGER (SOU.Τα εμφυτευθεντα άτομα μπορούν να παρακολουθούνται παντού. Οι εγκεφαλικές τους λειτουργίες μπορούν επίσης να παρακολουθούνται από απόσταση από μεγάλους υπολογιστές και να αλλοιώνονται μέσω της αλλαγής των συχνοτήτων. Τα πειραματόζωα που χρησιμοποιούνται στα μυστικά πειράματα, συμπεριλαμβάνουν ,φυλακισμένους, στρατιώτες, ψυχασθενείς, ανάπηρα παιδιά, άτομα τυφλά και κωφά, ομοφυλόφιλους και γυναίκες ελεύθερες, ηλικιωμένους και κάθε είδους ανθρώπινης ομάδας που θεωρείται ως περιθωριακή, από τους πειραματιστές της Ελίτ. Τα πειράματα που δημοσιεύθηκαν για τους φυλακισμένους της φυλακής της Πολιτείας της Γιούτα π.χ είναι σοκαριστικα για την συνείδηση.

 Η στοχοποιηση των εγκεφαλικών λειτουργιών των ανθρώπων με πεδία και ηλεκτρομαγνητικές δέσμες ( από ελικόπτερα και αεροπλάνα ή δορυφόρους, από άσπρα φορτηγάκια σε στάθμευση, από γειτονικά σπίτια, από τηλεφωνικούς στύλους, από ηλεκτρικά μηχανήματα, GSM, της τηλεόρασης του ραδιοφώνου κλπ.) αποτελεί μέρος του προβλήματος της ακτινοβολίας που πρέπει να αντιμετωπισθεί από κυβερνήσεις δημοκρατικά εκλεγμένες. Εκτός από τον νοητικό ηλεκτρονικό έλεγχο, χημικές μέθοδοι αναπτύχθηκαν επίσης. Ναρκωτικά που αλλοιώνουν το πνεύμα και διάφορα αέρια αρωματικά που επιδρούν αρνητικά στην εγκεφαλική λειτουργία μπορούν να εγχυθουν μέσα από τους αεραγωγούς και τις σωληνώσεις του νερού. Επί πλέον, βακτήρια και ιοί δοκιμάσθηκαν κατ’αυτόν τον τρόπο σε πολλές χώρες.

Η υπερτεχνολογια του σήμερον, που συνδέει τις εγκεφαλικές μας λειτουργίες διαμέσου των μικροτσίπ, ή και χωρίς αυτά, σύμφωνα με την τελευταία τεχνολογία, με υπολογιστές μέσω δορυφόρων στις Ηνωμένες Πολιτείες ή στο Ισραήλ, θέτει την μεγαλύτερη απειλή για την ανθρωπότητα.
Οι τελευταίοι υπερυπολογιστες είναι αρκετά δυνατοί για να επιβλέπουν τον πληθυσμό όλης της γης. 

Νέους δορυφόρους σαν τη Σελήνη βλέπουν οι επιστήμονες


Νέους δορυφόρους σαν τη Σελήνη βλέπουν οι επιστήμονες


Ανατρέπεται η αντίληψη που ήθελε τη Σελήνη ένα δυσανάλογα μεγάλο…
δορυφόρο σε σχέση με τη Γη-και άρα μια σπάνια περίπτωση- σύμφωνα με Ελβετούς και Αμερικανούς επιστήμονες. Περίπου ένας στους δέκα πλανήτες σε άλλα ηλιακά συστήματα ίσως έχει ένα υπερβολικά μεγάλο φεγγάρι ως δορυφόρο.

Οι υπερβολικά μεγάλοι δορυφόροι σε σχέση με τον "μητρικό" τους πλανήτη δεν είναι τελικά καθόλου σπάνιοι μέσα στο σύμπαν, σύμφωνα με προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές Ελβετών και Αμερικανών ερευνητών. Μια τέτοια διαπίστωση μπορεί σαφώς να οδηγήσει στον εντοπισμό πλανητών που είναι φιλόξενοι για τη ζωή κάνοντας πιο ακριβείς τις αστρονομικές μελέτες για τους πλανήτες αυτούς. 
Μία στις δώδεκα πιθανότητες εκτιμάται ότι μπορεί να υπάρχουν ώστε να δημιουργηθεί ένα πλανητικό σύστημα, όπου ο πλανήτης θα έχει μάζα πάνω από το ήμισυ της Γης και ο δορυφόρος πάνω από το ήμισυ της Σελήνης, όπως αναλύουν οι ερευνητές του Ινστιτούτου ΘεωρητικήςΦυσικής του πανεπιστημίου της Ζυρίχης και του Διαστήματος του πανεπιστημίου του Κολοράντο, με επικεφαλής τον Σεμπάστιαν Έλσερ σύμφωνα με το BBC.
Πώς σχηματίστηκε η Σελήνη;
Η Σελήνη εκτιμάται ότι σχηματίστηκε όταν ένα σώμα με μέγεθος όσο ο σημερινός πλανήτης Άρης έπεσε πάνω στη Γη, με συνέπεια, εξαιτίας των υλικών που εκτινάχτηκαν στο διάστημα, να δημιουργηθεί ένας δίσκος λιωμένης ύλης σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη μας, ώσπου σιγά-σιγά ψύχθηκε και στερεοποιήθηκε, δημιουργώντας τελικά το φεγγάρι μας. 
Παρόλα αυτά, οι επιστήμονες δεν θεωρούν ότι έχουν λύσει με βεβαιότητα όλα τα μυστήρια σχετικά με την προέλευση της Σελήνης. 
Η ύπαρξη σε τροχιά ενός μεγάλου δορυφόρου όπως η Σελήνη, έχει βοηθήσει στη σταθεροποίηση του άξονα της Γης (αντίθετα π.χ. με αυτό που συμβαίνει στον Άρη, ο οποίος δεν διαθέτει ένα μεγάλο φεγγάρι). Με τον τρόπο αυτό σταθεροποιούνται και οι εποχές και η κατανομή των ηλιακών ακτίνων και αντίστοιχα της θερμότητας στην επιφάνεια του πλανήτη μας. 
Έτσι, χάρη στην ευεργετική παρουσία της Σελήνης, η ζωή στη Γη βοηθήθηκε να αναπτυχθεί και να εξελιχτεί ενώ είναι πολύ πιθανό να έχει συμβεί κάτι ανάλογο και σε άλλους εξωπλανήτες, που τυχαίνει να έχουν κοντά τους ένα μεγάλο φεγγάρι.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Νέους δορυφόρους σαν τη Σελήνη βλέπουν οι επιστήμονες http://24wro.blogspot.com/2011/06/blog-post_4312.html#ixzz1OVn5Lasg

ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ: 2 ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ


ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ: 2 ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ














Προ ολίγου είδαμε το παρακάτω βίντεο και αμέσως στο μυαλό μας ήρθε
 ο John Lenard Walson.  Το βίντεο φαίνεται ότι είναι αρκετά παλαιό και
 έχει τραβηχτεί κάπου στην Αργεντινή.Διακρίνονται 2 αντικείμενα, το ένα φακοειδές και το άλλο
 θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε σαν ζωντανό οργανισμό
 μια και η ομοιότητα του με μια μέδουσα είναι πάρα πολύ μεγάλη.




Aυτό το άρθρο προέρχεται από το worldjudge2012.blogspot.com worldjudge2012.blogspot.com: ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ: 2 ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ http://worldjudge2012.blogspot.com/2011/06/2.html#ixzz1OV5m9xu0
Under Creative Commons License: Attribution

Κράτησαν στη ζωή αντι-ύλη για 16 λεπτά


Κράτησαν στη ζωή αντι-ύλη για 16 λεπτά

Έφτιαξαν στο CERN 309 άτομα αντι-υδρογόνου και τα «φυλάκισαν» για 16 λεπτά

Κράτησαν στη ζωή αντι-ύλη για 16 λεπτά
Το CERN έδωσε στην δημοσιότητα μια καλλιτεχνική απεικόνιση της δημιουργίας σωματιδίων αντι-υδρογόνου
Γενεύη 

Ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών (το γνωστό CERN) ανακοινώθηκε από τους υπευθύνους του ερευνητικού προγράμματος Alpha. Ερευνητές κατάφεραν να δημιουργήσουν εκατοντάδες σωματίδια αντι-ύλης και πιο συγκεκριμένα άτομα αντι-υδρογόνου και να «παγιδεύσουν» ορισμένα από αυτά για 16 λεπτά, χρονικό διάστημα ικανό για να μελετηθούν.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή εξέλιξη με δεδομένο ότι πριν λίγους μήνες οι ερευνητές στο ίδιο πρόγραμμα είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν 38 άτομα αντι-υδρογόνου και να τα «παγιδεύσουν» μόλις για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, χρονικό διάστημα που φυσικά δεν επέτρεψε οποιαδήποτε παρατήρηση και μελέτη τους.

Η αντι-ύλη
Η φυσική επιστήμη θεωρεί ότι για κάθε σωματίδιο όπως τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια υπάρχει ένα αντι-σωματίδιο το οποίο η επιστημονική κοινότητα έχει ονομάσει «σωματίδιο - καθρέφτη» και είναι πανομοιότυπο με το «πρωτότυπο» αλλά με αντίθετο ηλεκτρικό φορτίο. Για παράδειγμα, ο «καθρέφτης» του πρωτονίου είναι το αντι-πρωτόνιο, του υδρογόνου το αντι-υδρογόνο ενώ «καθρέφτης» του ηλεκτρονίου είναι το ποζιτρόνιο. Σύμφωνα με την κρατούσα θεωρία κατά την γέννηση του Σύμπαντος η αντι-ύλη ήταν τόση όση και η ύλη αλλά στη συνέχεια εξαφανίστηκε.

Οι επιστήμονες προσπαθούν επί χρόνια να βρουν απαντήσεις σε αυτό το κοσμικό μυστήριο η λύση του οποίου θα φωτίσει άγνωστες πτυχές της δημιουργίας αλλά και της εξέλιξης του συμπαντικού περιβάλλοντος. Τα σωματίδια αντι-ύλης μόλις έρθουν σε επαφή με την ύλη αλληλοεξουδετερώνονται δημιουργώντας καθαρή ενέργεια γεγονός που εμπόδιζε μέχρι σήμερα τους επιστήμονες να έρθουν σε επαφή μαζί τους. Έτσι όσο περισσότερο χρόνο καταφέρουν να έχουν στην διάθεσή τους οι επιστήμονες τα σωματίδια αντι-ύλης για να τα μελετήσουν τόσο περισσότερα μυστικά της θα αποκαλυφθούν.

Η μαγνητική «παγίδα»
Η δημιουργία και «παγίδευση» των 309 ατόμων αντι-υδρογόνου έγινε στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος ALPHA (Antihydrogen Laser Physics Apparatus) στο οποίο διεθνής ομάδα ερευνητών χρησιμοποιεί μια ειδική συσκευή, έναν επιβραδυντή αντιπρωτονίων, για τη δημιουργία σωματιδίων αντι-ύλης. Οι ερευνητές με την βοήθεια της συσκευής δημιουργούν μια «μαγνητική παγίδα» η οποία συγκρατεί τα σωματίδια αντι-ύλης και δεν τους επιτρέπει να έρθουν αμέσως σε επαφή με την ύλη και να εξαφανιστούν.

«Καταφέραμε να δούμε για περισσότερο χρόνο το πώς συμπεριφέρονται αυτά τα σωματίδια όταν βρίσκονται στην παγίδα, πώς κινούνται, ποιά είναι η ταχύτητα και η ενέργειά τους. Με λίγες δεκάδες σωματίδια ήταν δύσκολο να τα δούμε όλα αυτά. Με μερικές εκατοντάδες σωματίδια αρχίζουμε να βλέπουμε την συμπεριφορά τους μέσα στην παγίδα»
 αναφέρει οΤζέφρι Χάνγκστ, του Πανεπιστημίου Ααράους στη Δανία που είναι επικεφαλής αυτών των πειραμάτων.

Βασικός στόχος των ερευνητών είναι να διαπιστώσουν εάν ενεργεί η βαρύτητα πάνω στην αντιύλη με τον ίδιο τρόπο που ενεργεί και στην κανονική ύλη. Με απλά λόγια, οι φυσικοί προσπαθούν να καθορίσουν εάν το αντι-υδρογόνο, αφού αφεθεί ελεύθερο, θα πέσει στο έδαφος, ή θα «πετάξει» ψηλά.
ΠΗΓΗ((
http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2011/06/16.html))

Το βίντεο της συμφοράς!

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΨΕΥΤΕΣ-ΨΕΥΤΕΣ-ΨΕΥΤΕΣ-ΨΕΥΤΕΣ..........

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ;


ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ;




ΤΙΤΛΟΣ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Βόμβα με ΑΟΖ – Γίνεται νόμος του κράτους με προτροπή ΗΠΑ!

DEFENCENET

Ένα ολόκληρο γεωστρατηγικό-οικονομικό παίγνιο στο οποίο είναι σαφές ότι οι ΗΠΑ έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο – θετικό αυτή την φορά για την Ελλάδα – κρύβεται πίσω από το νέο νομοσχέδιο που προβλέπει την σύσταση του κρατικού φορέα υδρογονανθράκων και την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τις έρευνες πετρελαίου και φυσικού αερίου, με το οποία θεσμοθετείται πλέον επίσημα η έννοια της ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης!


Όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές του defencenet.gr, ενώ η κυβέρνηση, τόσο δια του πρωθυπουργού, Γ.Παπανδρέου, όσο και του υπουργείου Εξωτερικών μεταθέτουν αόριστα στο μέλλον την οριοθέτηση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), στο νομοσχέδιο που πρόκειται να αντικαταστήσει (όταν ως νόμος ψηφιστεί από την Βουλή) το νόμο 2289/1995, η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη είναι μία πραγματικότητα!


Μάλιστα η ισχύς της αναφέρεται σαφώς σε συγκεκριμένα άρθρα και αντικαθιστά την αναφερόμενη στο σημερινό νόμο «θαλάσσια οικονομική ζώνη» μια αόριστη έννοια.

Ολόκληρο το καθεστώς αδειοδότησης του νέου νόμου θα βασίζεται στην έννοια του καθορισμού της ΑΟΖ, η οποία πλέον για πρώτη φορά θα αποκτήσει τα χαρακτηριστικά νόμου για το ελληνικό κράτος. Εδώ βέβαια υπάρχει μια σειρά ερωτηματικών, όπως ποια είναι τα όρια της ελληνικής ΑΟΖ μέσα στα οποία θα δίνονται οι άδειες για την έρευνα και αξιοποίηση των κοιτασμάτων.

Φαίνεται ότι στο σημείο αυτό θα παιχθεί το παιχνίδι, αφού βάσει των όσων διεθνώς ισχύουν η ελληνική ΑΟΖ με την ύπαρξη της Μεγίστης συναντά την ΑΟΖ της Κύπρου. Γι’αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, πλην των αντιρρήσεων βεβαίως της Άγκυρας. 

Στη νέα ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΒΛΟ 2011-2012 που κυκλοφορεί την ερχόμενη εβδομάδα σε όλη την Ελλάδα θα βρείτε μια σπάνια ανάλυση-έρευνα για τον αγώνα κυριαρχίας Ελλάδος και Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο με έπαθλο ακριβώς αυτά τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων.

Αλλά εδώ υπάρχουν κάποιοι παράμετροι που όσο περνάει ο καιρός γίνονται πιο ευδιάκριτοι: Απόλυτα έγκυρες πηγές αναφέρουν στο defencenet.gr, ότι καθοριστικό ρόλο στην κατάρτιση του νομοσχεδίου, ας πούμε έδωσαν το know-how, έπαιξαν στελέχη αμερικανικών εταιρειών του είδους που επέμειναν να υπάρχει ο όρος Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη προκειμένου να υπάρχει η νομιμοποίηση εκείνη που θα επιτρέψει στις αμερικανικές εταιρείες να προχωρήσουν στην απρόσκοπτη έρευνα και εν συνεχεία στον εντοπισμό των κοιτασμάτων.

Τυπική διαδικασία, ήδη γνωρίζουν που ακριβώς υπάρχουν και με προσέγγιση 70% την ποσότητα που περιέχουν τα κοιτάσματα αυτά. Ουσιαστικά τα επόμενα δύο χρόνια θα δούμε στην Ανατολική Μεσόγειο εντός της ελληνικής ΑΟΖ αυτό που βλέπουμε τώρα με την κυπριακή: Αμερικανικές εταιρείες να παίρνουν άδειες ερευνών και εκμετάλλευσης, να εντοπίζουν κοιτάσματα φυσικού αερίου ή και πετρελαίου, την Άγκυρα να απειλεί με πόλεμο, όπως απειλεί και την Κύπρο και να «βρίσκεται απέναντι από τις ΗΠΑ» για άλλη μια φορά τα τελευταία χρόνια μετά το 2003.

Μπορεί το θέμα της εισαγωγής του όρου της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης να είναι το πλέον σημαντικό από πολιτικής άποψης, αλλά «ο διάβολος κρύβεται στα ψιλά γράμματα».

Έτσι στο νέο νόμο:

Οι θαλάσσιες εκτάσεις  που θα παραχωρηθούν ισοδυναμούν με το 1/6 περίπου της έκτασης της Ελλάδας και φτάνουν σε πρώτη φάση τα 20.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα (αντί 1.500 τ.χλμ.), ενώ οι χερσαίες διπλασιάζονται από τα 750 τ.χλμ. στα 1.500 τ.χλμ (στο 1,1% της χερσαίας έκτασης της Ελλάδας! Τα όρια αυτά δεν ισχύουν για την περίπτωση εκτέλεσης σεισμικών ή άλλων γεωφυσικών και γεωλογικών μεθόδων ερευνών μη αποκλειστικής χρήσης που είναι πολύ μεγαλύτερα.

Αυξάνεται επίσης κατά ένα χρόνο η περίοδος των ερευνών, που θα φτάνει πλέον μέχρι τα 7 χρόνια για τις έρευνες σε χερσαίες περιοχές και τα 8 χρόνια στις θαλάσσιες. Η άδεια αναζήτησης έχει ισχύ έως 18 μήνες, αλλά μπορεί να επεκταθεί. Στο στάδιο της εκμετάλλευσης, που ορίζεται σε 25 έτη, προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης έως και δύο πενταετίες ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των εναπομεινάντων αποθεμάτων υδρογονανθράκων. Δηλαδή μέχρι 35 χρόνια οι ξένες εταιρείες θα έχουν το δικαίωμα να αντλούν τα ελληνικά αποθέματα φυσικού αερίου και πετρελαίου! Η φορολογική επιβάρυνση επί των καθαρών κερδών για τον ανάδοχο που θα επιλεγεί μειώνεται στο μισό (στο 20% από 40%), ενώ προβλέπεται και φόρος 5%, ο οποίος θα καταβάλλεται υπέρ της τοπικής αυτοδιοίκηση. 

Θα ισχύσει το σύστημα της «ανοιχτής πόρτας» (open door). Οι περιοχές που εντάσσονται στο σύστημα «ανοιχτής πόρτας» είναι διαθέσιμες σε μόνιμη βάση και μπορούν, ανά πάσα στιγμή, να αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης και χορήγησης άδειας για έρευνα και εκμετάλλευση.

Υιοθετείται για πρώτη φορά η μέθοδος των «σεισμικών ερευνών μη αποκλειστικών δεδομένων» (non-exclusive seismic surveys).Εταιρείες ερευνών αναλαμβάνουν να κάνουν έρευνες σε συγκεκριμένες περιοχές, ενώ τα δεδομένα που προκύπτουν πωλούνται ως πακέτα πληροφοριών. Το Δημόσιο συμμετέχει στα κέρδη από τα έσοδα διανομής των ερευνητικών δεδομένων από τον αδειούχο. Εδώ υπάρχει ζήτημα: Ποιος θα ελέγξει την διακίνηση αυτών των πληροφοριών;

Την αρμοδιότητα για την παραχώρηση των δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης για λογαριασμό του Δημοσίου έχει ο νέος φορέας Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων-ΕΔΕΥ. Στο νέο φορέα περιέρχονται όλα τα νέα αλλά και τα παλαιά αρχεία και τα στοιχεία που αποκτήθηκαν στο παρελθόν για λογαριασμό του Δημοσίου. Τα στοιχεία αυτά είναι εμπιστευτικά και επιτρέπεται η δημοσιοποίησή τους σε ειδικές περιπτώσεις.

Ο νέος φορέας (ΕΔΕΥ Α.Ε.) «παραχωρεί για λογαριασμό του Δημοσίου το δικαίωμα έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων είτε έπειτα από διακήρυξη είτε έπειτα από αίτηση ενδιαφερομένου για περιοχή η οποία δεν περιλαμβάνεται στη διακήρυξη, είτε με ανοιχτή πρόσκληση (open door) για εκδήλωση ενδιαφέροντος, όταν η περιοχή για την οποία ζητείται η παραχώρηση είναι διαθέσιμη σε μόνιμη βάση.

Η "μυστική βάση Dulce" και οι εξωγήινοι


Η "μυστική βάση Dulce" και οι εξωγήινοι







  • Η Βάση, Dulse Underground Genetics Facility, είναι το πρώτο βιογενετικό εργαστήριο στη γη, της αμερικανικής κυβέρνησης και πολλοί υποστηρίζουν, ότι συνεργάζεται με εξωγήινα όντα. Πρόκειται για μια υπόγεια εγκατάσταση κοντά στο New Mexico, της οποίας η ύπαρξη είναι άγνωστη στον περισσότερο κόσμο. Το σύμβολο της βάσης, ήταν ένα τρίγωνο που κοιτάει προς τα κάτω και μέσα του ένα "Τ" (σαν το ελληνικό κεφαλαίο ταυ).
    Οι πρώτες μαρτυρίες για τη συγκεκριμένη βάση, προήλθαν από ανθρώπους, που εργάστηκαν για την κατασκευή της και δούλεψαν στα εργαστήρια, από άτομα σε μυστικές υπηρεσίες (FBI, CIA, NSA) και από διάφορους διαπιστευμένους ερευνητές. Αργότερα, εφόσον το θέμα πήρε δημοσιότητα, ασχολήθηκαν περισσότεροι, έως ότου επιβεβαιώθηκε ότι η Dulse, τελικά υπάρχει και δεν είναι αποκύημα φαντασίας κάποιων συνομωσιολόγων.

    Έκτοτε, αν και πολλοί προσπάθησαν να αποκαλύψουν, την αλήθεια για το τι γίνεται εκεί μέσα, τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά, με την αμερικανική κυβέρνηση να δείχνει τρομερό ζήλο, ως προς τη διατήρηση άκρας μυστικότητας, γύρω από τη βάση Dulse. Πολλοί μάλιστα ισχυρίζονται, ότι όποιος έφθασε κοντά στη λύση του μυστηρίου, ή όποιος γνώριζε και μίλησε δημόσια, ξαφνικά έχασε τη ζωή του, με τρανταχτό παράδειγμα τον Phil Schneider, όπου βρέθηκε δολοφονημένος τον Ιανουάριο του 1996, μέσα στο διαμέρισμά, του εφτά μήνες αφότου έδωσε μια δημόσια διάλεξη για την βάση Dulse και για την ύπαρξη εξωγήινων όντων, τους "Grey" (Γκρίζους).
    Ο Phil Schneider ή ταν ήδη γνωστός, καθώς είχε 17 χρόνια εργασιακής εμπειρίας ως γεωλόγος μηχανικός και εργάστηκε για την αμερικανική κυβέρνηση, στα "black projects" (μαύρα σχέδια), σε υπόγειες βάσεις όπως Area 51, S-4 και Los Alamos. Ο ίδιος είχε πει, ότι ήταν ένας εκ των τριών ανθρώπων, που επιβίωσε από τη μάχη του 1979, μεταξύ των Γκρίζων και του αμερικανικού στρατού, που έλαβε χώρα μέσα στις υπόγειες εγκαταστάσεις της Dulse και πως είχε κιόλας σκοτώσει δύο από αυτά τα εξωγήινα όντα.
    Αργότερα, δημιουργήθηκαν και άλλα βιογενετικά εργαστήρια, σαν αυτό της βάσης Dulse, στο Colorado, στη Nevada και στην Αριζόνα.
    Ας δούμε τώρα τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής από αυτά που έχουν κατά καιρούς ειπωθεί για τη μυστική βάση Dulse.

    Η βάση Dulse βρίσκεται 1 χλμ κάτω απ' τη γη, και απαρτίζεται από πολλά πατώματα, εκ των οποίων τα 7, είναι μέχρι στιγμής γνωστά. Τα συστήματα ασφαλείας είναι δρακόντια, λειτουργούν με κάρτες ξεχωριστά για κάθε πάτωμα και όσο κατεβαίνει το επίπεδο, τόσο ανεβαίνει και το επίπεδο ασφαλείας. Αυτό σημαίνει πως το αντικείμενο αλλάζει από πάτωμα σε πάτωμα και ότι στα κατώτερα επίπεδα, έχουν όλο και λιγότερα άτομα εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, μέσω των καρτών ασφαλείας. Υπάρχουν πάνω από 3000 κάμερες ζωντανής λήψης και πάνω από 100 έξοδοι που καταλήγουν κοντά στην περιοχή. Η λίμνη "Navalo Dam" ήταν η κύρια εναλλακτική πηγή για την τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια, με δεύτερη την πηγή "El Vado" που χρησίμευε και ως είσοδος.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, οι περισσότεροι από τους εξωγήινους που βρίσκονταν στη Dulse, ήταν στα πατώματα 5,6,7 και κυρίως στο 5. Το είδος το οποίο και εξουσίαζε το μεγαλύτερο μέρος της βάσης, είναι οι "Γκρίζοι". Μάλιστα λέγεται, πως στη δεκαετία του 50, οι Γκρίζοι απήγαγαν έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων και ζώων που χρησιμοποίησαν για πειράματα. Στην δεκαετία του 60, αυτό το ποσοστό αυξήθηκε, ώσπου την δεκαετία του 80 πλέον η κυβέρνηση των ΗΠΑ, εφόσον κατάλαβε πως δεν υπήρχε τρόπος άμυνας ενάντια στους Γκρίζους, δημιούργησε προγράμματα, για την ενημέρωση του κοινού και για επικοινωνία μεταξύ εξωγήινων και γης.

    Ένας πράκτορας του FBI, κατά την εποχή του 60-70 με το όνομα Thomas Costello, έκλεψε τα περίφημα "Dulce Papers" τα οποία περιείχαν 15 ασπρόμαυρες φωτογραφίες, με τα πειράματα που υπήρχαν στο εργαστήριο, ένα 6λεπτο βίντεο χωρίς ήχο και διάφορα άλλα έγγραφα και τα έδωσε σε 5-7 άτομα. Αυτός, αναφέρει πως υπάρχουν πάνω από 15000 Γκρίζοι στην βάση.
    Ένα άλλο εξωγήινο είδος, είναι τα Reptoids, που πολλοί από αυτούς που γνωρίζουν, ισχυρίζονται πως είναι σύμμαχος του ανθρώπινου είδους και αντίπαλα είδη με τους Γκρίζους. Τα Reptoids, είναι ένα αρχαίο είδος, που ζουν υπογείως.
    Ο πρωταρχικός λόγος που -πρώτα η αμερικανική κυβέρνηση και έπειτα ακολούθησαν κι άλλες κυβερνήσεις κυρίως ανεπτυγμένων χωρών- συνεργάστηκαν, με τους εξωγήινους, ήταν μια συμφωνία ανταλλαγής. Οι Αμερικανοί, συμφώνησαν να αφήσουν τους εξωγήινους να χρησιμοποιήσουν γήινα όντα (δηλ. ανθρώπους και ζώα), στα πειράματά τους και οι εξωγήινοι θα έδιναν τη τεχνολογία και την τεχνογνωσία τους στους ανθρώπους.

    Η αμερικανική κυβέρνηση κλωνοποίησε τον άνθρωπο, με σκοπό να φτιαχτεί ένα νέο είδος το οποίο θα είναι υποδουλωμένο στον άνθρωπο. Σε αυτό το εργαστήριο, στο επίπεδο 6, που αποκαλείται και "Nightmare Hall" (Εφιαλτική Αίθουσα), γινόταν έρευνα για την αποκωδικοποίηση του ανθρώπινου DΝΑ, με στόχο την επίτευξη της μετατροπής ενός απλού κυττάρου, σε έναν οργανισμό. Εκεί, βρίσκονταν αποτελέσματα γενετικών πειραμάτων πάνω σε ανθρώπους, ζώα και εξωγήινα είδη. Μαρτυρίες ανθρώπων που δούλευαν εκεί, λένε πως είδαν ανθρώπους που έμοιαζαν με μισό άνθρωπο και μισό χταπόδι, Reptelians-άνθρωποι και ζώα που είχαν ανθρώπινα χέρια, έκλαιγαν σαν μωρά και μιμούνταν την ανθρώπινη φωνή. Ακόμα υπήρχαν ερπετοειδή με μορφή ανθρώπου σε κλουβιά, ανθρωποειδή με φτερά νυχτερίδας και Draco-Reptoids. Η επιστημονική τεχνογνωσία που υπήρχε μέσα σε αυτά τα εργαστήρια της Dulde, υπολογίζεται ότι βρισκόταν (τουλάχιστον όταν οι μαρτυρίες είδαν τη δημοσιότητα), περίπου 40-50 χρόνια μπροστά, σε σχέση με αυτή που ήταν ευρέως γνωστή και διαδεδομένη. Κι αυτό υπήρχε από την αρχή της λειτουργίας της. Έτσι λοιπόν, κατά την διάρκεια των πειραμάτων όταν προέκυπταν θεραπείες για κάποιες ασθένειες και ήθελαν να τις δημοσιεύσουν στο ευρύ κοινό, τότε το κάνανε υποστηρίζοντας πως εφευρέθηκε σε κάποιο από τα γνωστά επιστημονικά εργαστήρια, μετά από μακροχρόνια έρευνα.
    Το επίπεδο 7 είναι χειρότερο, καθώς υπήρχαν χιλιάδες ανθρωποειδή και άνθρωποι μέσα σε κλειστούς κρυογενής θαλάμους. Επίσης, υπήρχαν έμβρυα, σε διάφορες μορφές και επίπεδα ανάπτυξης. Πολλές φορές, κάποιοι υπάλληλοι, είδαν ανθρώπους σε κλουβιά, παρακαλώντας για βοήθεια και μερικοί επαναστάτησαν, ως αποτέλεσμα όσοι δεν "συνετίστηκαν", να σκοτωθούν κάτω από περίεργες συνθήκες... Μια ανάλογη περίσταση, ήταν και αυτή όπου ο Thomas Costello, υπέκλεψε τα "Dulce Papers".
    Αυτές οι συνθήκες που επικρατούσαν και οι άνθρωποι που ήταν φυλακισμένοι και ζητούσαν βοήθεια, ήταν αποτελέσματα απαγωγών γυναικών, από τις οποίες έπαιρναν ωάρια και έκαναν πειράματα, στα ανθρώπινα αυτά έμβρυα, μέσω γενετικής. Μιλάμε δηλαδή, για μια προσπάθεια νέου/ασυνταύτιστου τύπου "ευγονικής διαδικασίας" προς παραγωγή, ενός καινοφανούς είδους.
    Η απαγωγή ανθρώπων και ζώων, μειώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 80, καθώς ειδικό εργαστήριο πλέον δημιουργούσε τεχνητό αίμα, μέσω μεταλλαγμένων κυττάρων, αλλά και ανθρώπινους ιστούς, τους οποίους είχαν στο εργαστήριο και κλωνοποιούσαν.
    Εκτός από τα... γενετικά πειράματα στην βάση, έκαναν και πειράματα με σκοπό τον έλεγχο του ανθρώπινου εγκεφάλου. Δημιούργησαν διάφορα chip, τα οποία διοχετεύονταν στον ανθρώπινο εγκέφαλο και μπορούσαν να ελέγχουν τον ανθρώπινο οργανισμό, από τους ρυθμούς της καρδιάς έως ακόμα και την διάθεση που έχει.
    Φανταστείτε λοιπόν, να ισχύει κάτι τέτοιο και τόσα χρόνια οι περισσότεροι που δε γνωρίζουν τίποτα -γιατί τους το κρύβουν επιμελώς- να ξυπνήσουν μια ωραία πρωία σε έναν εντελώς καινό κόσμο, που ούτε καν έχουν φανταστεί ότι υπάρχει...
    Επίσης, κάποιοι που έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο, γενικότερα με θέματα εξωγήινων όντων και πιστεύουν ότι υπάρχουν, ισχυρίζονται ότι όχι απλώς υφίστανται εξωγήινοι, αλλά και πως περπατούν ανάμεσά μας και πως κατέχουν και τα μεγαλύτερα αξιώματα, χρησιμοποιούμενοι από διάφορες μυστικές λέσχες (Illuminatti, Skull & Bones, Bilderberg κτλ.), αποτελώντας μέρος του σχεδίου επιβολής, της Νέας Τάξης Πραγμάτων...
    Releasegreece.com,Διολκός


    Δείτε περισσότερα: http://mystikos-planitis.blogspot.com/2011/06/dulce.html#ixzz1OLOwCgXn

    Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

    ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ! Ο ΑΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ!


    ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ! Ο ΑΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ!

    Το έγγραφο αυτό περιγράφει ξεκάθαρα την δογματική και κυριαρχική νοοτροπία της ελίτ της Παγκόσμιας Κυβέρνησης. Βρέθηκε τυχαία το 1986, ονομάστηκε «Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο», και αποτελεί μια θαυμαστή εξήγηση της τεχνικής της μαζικής πλύσης εγκεφάλου. Αυτό το εκτενές και λεπτομερές έγγραφο που χρονολογείται από το 1979 περιγράφει μία πολιτική που επιβλήθηκε από το 1950. Το έγγραφο λέει πως: «ο αθόρυβος πόλεμος κηρύχθηκε από την Διεθνή Ελίτ σε......
    μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα 1954». Το 1954 όμως είναι το έτος που για πρώτη φορά συναντήθηκε η λέσχη Μπίλντερμπεργκ. Εδώ υπάρχει μια περίληψη του περιεχομένου του:Στα μέσα διατηρήστε την προσοχή του ενήλικου κοινού μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά θέματα και αιχμαλωτίστε το με θέματα που δεν έχουν καμιά πραγματική αξία.
     Στα σχολεία κρατήστε το νεαρό κοινό σε άγνοια όσον αφορά τα πραγματικά μαθηματικά, τα πραγματικά οικονομικά θέματα, τον πραγματικό νόμο και την πραγματική ιστορία.

    Στη διασκέδαση διατηρήστε την διασκέδαση του κοινού κάτω από το πνευματικό επίπεδο της Στ' δημοτικού.
    Στην εργασία διατηρήστε το κοινό απασχολημένο ... απασχολημένο ... απασχολημένο ... για να μην έχει χρόνο να σκεφτεί φέρτε το πίσω στο αγρόκτημα με τα άλλα ζώα.

    ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ.



    «Η εμπειρία έχει αποδείξει πως η πιο απλή μέθοδος για την εξασφάλιση ενός σιωπηλού όπλου και η απόκτηση ελέγχου του κοινού, είναι να τους διατηρούμε ανεκπαίδευτους και αδαείς όσον αφορά τις αρχές των βασικών συστημάτων αφ’ ενός, ενώ αφ' ετέρου να τους κρατούμε σε σύγχυση, να τους έχουμε αποδιοργανωμένους και αποσπασμένους σε θέματα που δεν έχουν καμία πραγματική σημασία.

    Αυτό επιτυγχάνεται με: ........... .

    1. Τον χωρισμό των εγκεφάλων τους, την υπονόμευση των πνευματικών τους δραστηριοτήτων την παροχή ενός προγράμματος χαμηλής ποιότητας στην δημόσια εκπαίδευση, τα μαθηματικά, τον σχεδιασμό συστημάτων και τα οικονομικά αλλά και την αποθάρρυνση τους στον τομέα της τεχνικής δημιουργικότητας.

    2. Την εξάρτηση των αισθημάτων τους και την αύξηση της αυτοϊκανοποίησής τους αλλά και της ικανοποίησης τους σε συναισθηματικές και σωματικές δραστηριότητες με:

    α) Άσχετες συναισθηματικές προσβολές και επιθέσεις (πνευματικός και συναισθηματικός βιασμός) μέσω μιας μόνιμης επίθεσης σεξ, βίας και πολέμων στα μέσα ενημέρωσης -κυρίως την τηλεόραση και τις εφημερίδες.

    β) Την ικανοποίηση κάθε επιθυμίας τους -σε υπερβολή- «σκουπιδοτροφές για τη σκέψη» και με την αποστέρηση όλων αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη.

    γ) Την επανεγγραφή της ιστορίας και του νόμου και την υποταγή του κοινού σε μία παρεκκλίνουσα δημιουργία, έτσι ώστε να μπορεί να ανορθώνει τη σκέψη του από τις προσωπικές ανάγκες σε ιδιαίτερα κατασκευασμένες εξωτερικές προτεραιότητες.
    Τα σιωπηλά όπλα της τεχνολογίας κοινωνικού αυτοματισμού θα παρεμποδίζουν τα ενδιαφέροντα του και τις ανακαλύψεις του.

    Όσο περισσότερη σύγχυση, τόσο περισσότερο όφελος. Άρα η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε προβλήματα και μετά να προτείνουμε λύσεις.»

    Περιληπτικά:


    Γράφει για τον αθόρυβο πόλεμο:
    «Πυροβολεί καταστάσεις αντί για σφαίρες. Προωθείται με επεξεργασία δεδομένων αντί με την πυρίτιδα με έναν υπολογιστή αντί για ένα όπλο- την χειρίζεται ένας προγραμματιστής υπολογιστών αντί ένας σκοπευτής- ενεργεί κάτω από τις διαταγές ενός τραπεζικού μεγιστάνα αντί ενός στρατηγού του στρατού.

    Δεν δημιουργεί προφανείς θορύβους, δεν προκαλεί προφανείς σωματικές βλάβες και δεν αναμιγνύεται φανερά στην καθημερινή κοινωνική ζωή κανενός.

    Προκαλεί όμως αλάνθαστους «θορύβους», προκαλεί αλάνθαστες σωματικές και πνευματικές βλάβες και εμπλέκεται με αλάνθαστο τρόπο στην καθημερινή κοινωνική ζωή, δηλαδή αλάνθαστα στον εκπαιδευμένο παρατηρητή, αυτόν που γνωρίζει που να κοιτάζει. Το κοινό δεν μπορεί να κατανοήσει το όπλο κι έτσι δεν μπορεί να πιστέψει πως δέχεται την επίθεση και υποτάσσεται από ένα όπλο.

    Το κοινό μπορεί ενστικτωδώς να αισθανθεί πως κάτι πάει στραβά, εξ' αιτίας όμως της τεχνολογικής φύσης του σιωπηλού όπλου, δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα του με λογικό τρόπο, ή να χειριστεί το πρόβλημα με έξυπνο τρόπο. Έτσι δεν γνωρίζει πως να ζητήσει βοήθεια και δεν ξέρει πως να συνεργαστεί με άλλους για να αμυνθούν εναντίον του.
    Όταν ένα σιωπηλό όπλο εφαρμόζεται σταδιακά, τότε το κοινό προσαρμόζεται στην παρουσία του και μαθαίνει να ανέχεται την επέμβαση του στη ζωή του, μέχρι που η πίεση (ψυχολογική ή οικονομική) να γίνει πάρα πολύ μεγάλη και να καταρρεύσει. Άρα το σιωπηλό όπλο είναι ένας τύπος βιολογικού πολέμου. Επιτίθεται στη ζωτικότητα, την κινητικότητα και τις επιλογές των ατόμων μιας κοινωνίας, γνωρίζοντας, κατανοώντας, χειριζόμενο και επιτιθέμενο στις πηγές φυσικής και κοινωνικής ενέργειας και στις σωματικές, πνευματικές και συναισθηματικές δυνάμεις και αδυναμίες».

    Με άλλα λόγια διαίρει και βασίλευε. Όταν κάποιοι εισαγάγουν την παγκόσμια δικτατορία τους με σταδιακή προσέγγιση τότε πολλοί λίγοι θα συνειδητοποιήσουν τι πραγματικά γίνεται μέχρι να είναι πολύ αργά. Στην πραγματικότητα οι πολλοί θα καταδικάσουν και θα γελάσουν αυτούς που θα προσπαθήσουν να τους καταδείξουν τι ακριβώς συμβαίνει. Κλείνοντας το θα αναφέρω τρία μόνον αποσπάσματα από κάποιες εκατοντάδες αναφορές που κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά για την σύνδεση του ανθρώπινου εγκεφάλου με κρατικούς υπολογιστές μέσω ραδιοεπικοινωνιών:

    «Είναι μέσα στην εξουσία μας να παρατηρούμε τι βλέπει, τι αισθάνεται και τι σκέπτεται ένα άτομο, να εξετάζουμε εξονυχιστικά τη συμπεριφορά και να ανιχνεύουμε ακόμη την περίπτωση του τυχαίου στις συνειδητές του αποφάσεις, αλλά και στην ψυχολογική και ασυνείδητη κατάσταση του».(Telemetry is coming of age)

    «Μπορούμε να επιλέξουμε να χρησιμοποιήσουμε την αυξανόμενη γνώση μας για να σκλαβώσουμε τους ανθρώπους με τρόπους που δεν φανταστήκαμε ποτέ, αφαιρώντας τους την προσωπικότητα και ελέγχοντας τους με μέσα τόσο προσεκτικά επιλεγμένα που δεν θα γνωρίσουν ίσως ποτέ την απώλεια της προσωπικότητας τους» (Καθηγητής Καρλ Ρότζερς - Science).

    «Έχουν αναπτυχθεί τεχνικές για την έρευνα και τον χειρισμό του ανθρώπου. Οι διπλής ροής επικοινωνίες με τα βάθη του εγκεφάλου κάνουν δυνατή την αποστολή και την λήψη πληροφο¬ριών από και προς τον εγκέφαλο ... Μπορούμε να ξεκινήσουμε, να σταματήσουμε ή να τροποποιήσουμε μία ποικιλία αυτόνομων σωματικών συμπεριφορών και πνευματικών εκφράσεων. Μπορούμε να πειραματιστούμε με τους εγκεφαλικούς μηχανισμούς που είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό και την διατήρηση .... συγκεκριμένων συμπεριφορών και πνευματικών λειτουργιών ... Καθώς δεν χρησιμοποιούνται μπαταρίες, η ζωή του μεταδότη είναι απεριόριστη. Ενέργεια και πληροφορίες παρέχονται από ραδιοφωνικές συχνότητες» (Αναφορά ψυχιατρικών ερευνών: «Η επέμβαση του Ανθρώπου στις διεγκεφαλικές Λειτουργίες» από το Ψυχιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Γέηλ των ΗΠΑ).

    Εξωγήινο ον ή φάρσα, στον Παναμά?


    Εξωγήινο ον ή φάρσα, στον Παναμά?






    Η ανακάλυψη ενός περίεργου πλάσματος στο Cerro Azul, ανατολικά της πόλης του Παναμά έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων για το αν πρόκειται για μεταλλαγμένο ζώο, εξωγήινο πλάσμα ή φάρσα.
      Όλα άρχισαν όταν δύο νέοι άνδρες ενώ βρίσκονταν  στην κορυφή ενός  λόφου, διαπίστωσαν την παρουσία ενός απρόσκλητου επισκέπτη. Στην είσοδο μιας σπηλιάς ένα ασυνήθιστο πλάσμα έκανε την εμφάνισή του και άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος τους. Όπως ήταν φυσικό τρομοκρατήθηκαν, με αποτέλεσμα να το λιθοβολήσουν μέχρι θανάτου.
      
    Το Κανάλι 13 του Παναμά μετέδωσε εικόνες αυτού του περίεργου πλάσματος που δεν δίστασε να εμφανιστεί μπροστά σε ανθρώπους προκαλώντας τους τον πανικό.  Έπειτα από τη δημοσίευση των φωτογραφιών αυτών οι κάτοικοι της πόλης του Παναμά θορυβήθηκαν. Δεν είναι λίγοι αυτοί που εκφράζουν έντονες ανησυχίες για άλλη μία «προειδοποιητική» επίσκεψη εξωγήινου στη Γη.


      Καμία δημόσια αρχή δεν ανέφερε τίποτε για το εύρημα αυτό παρά το γεγονός πως οι δύο νέοι άντρες δεν ήταν οι μόνοι μάρτυρες του επιθετικού "εξωγήινου" (?). Άλλα τέσσερα παιδιά ηλικίας από 15 έως 16 ετών ανέφεραν ότι στην ίδια ακριβώς περιοχή είχαν δει ένα «πλάσμα» να πετάγεται ξαφνικά από το νερό. Από φόβο μήπως αποτελέσουν λεία για αυτό,άρχισαν να πετάνε πέτρες προς το μέρος του μέχρι που το είδαν να εξαφανίζεται.
      Τρεις μήνες μετά, δεν υπάρχει καμμία επίσημη εκδοχή για το περιστατικό. Είτε πρόκειται για ανθρώπινη φάρσα ,είτε για κάτι άλλο οι τοπικές αρχές έχουν στα χέρια τους το άψυχο ον. Κι όμως "κουκούλωσαν" το γεγονος- σαν να μην έγινε ποτέ! Όπως όλα όσα ξεφεύγουν από την σφαίρα των γνωστών και συνηθισμένων, έτσι και το "περίεργο πλάσμα " του Παναμά, καλύφθηκε από μαύρο σκοτάδι!!


    Δείτε το σχετικό βίντεο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

    Απίστευτες κατηγορίες του Max Keiser εναντίον του Έλληνα πρωθυπουργού!!!


    Απίστευτες κατηγορίες του Max Keiser εναντίον του Έλληνα πρωθυπουργού!!!

    Τι είναι αυτά που είπε ο Max Keiser στην εβδομαδιαία εκπομπή του στο ρωσικό κανάλι RT;
    Mίλησε για την αγανάκτηση, την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και την προδοσία στην Ελλάδα. 
    Λέει απίστευτα πράγματα που σοκάρουν και που φυσικά δεν τα ασπαζόμαστε.
    Δείτε το Βίντεο….

    ΠΗΓΗ((http://antidimos.blogspot.com/2011/06/max-keiser.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+aboleftos+%28%CE%91%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%82%29))

    ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ!!! Ετοιμάζουν νέο "τελετουργικό" αλά 9/11 στο Βερολίνο? - Είναι το μέλλον προσχεδιασμένο από την ΝΤ? - Ετοιμάζουν ΦΕΟΥΔΟ-ΕΕ?


    ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ!!! Ετοιμάζουν νέο "τελετουργικό" αλά 9/11 στο Βερολίνο? - Είναι το μέλλον προσχεδιασμένο από την ΝΤ? - Ετοιμάζουν ΦΕΟΥΔΟ-ΕΕ?

    http://vickytoxotis.blogspot.com/2011/06/911.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Toxotis+%28TOXOTIS%29
    Ετοιμάζουν νέο "τελετουργικό" αντίστοιχο των Δίδυμων Πύργων στις 11 ή 26/6/11?
    Ένα μήνυμα που έλαβα από φίλη στο εξωτερικό μοιάζει ιδιαίτερα ανησυχητικό και ίσως θα έπρεπε μετά τα όσα μας "δίδαξε" η ιστορική μέρα φρίκης του Σεπτέμβρη 2001 με την πτώση των Δίδυμων Πύργων και όσα ακολούθησαν να πρέπει να βρούμε τρόπους μη επίτευξης του στόχου τούτου...
    (αν είναι έτσι...)

    Ανάμεσα σε πολλές άλλες πληροφορίες που θα πρέπει να μεταφράσω από τη γερμανική και να σας παραθέσω αξίζει να σας δείξω το βίντεο με τις σχετικές πληροφορίες που δείχνουν σε αντιστοιχία με το γεγονός της 9/11 πως όπως τότε, έτσι και τώρα μέσα από ταινίες του Χόλυγουντ αφήνουν να φανούν συγκεκριμένες ημερομηνίες και "ρολόγια"...


    Είναι στη Γερμανική, ωστόσο τα σημάδια δεν χρειάζονται μετάφραση θαρρώ...
    Αυτό που εντοπίζουν οι παρατηρήσεις που συγκέντρωσαν στο εν λόγω βίντεο είναι πως δεν αποκλείεται να χτυπήσουν στις 26/6/2011 το Ολυμπιακό στάδιο του Βερολίνου, όπου εκείνη την ημέρα θα γίνει η έναρξη των αγώνων του παγκόσμιου πρωταθλήματος γυναικείου ποδοσφαίρου...

    Προς το τέλος του βίντεο υπάρχουν σκηνές από το σποτ που διαφημίζει το γεγονός στο Βερολίνο και ξεκινά με μια παρέα κοριτσιών όπου πίσω τους στέκεται ένα κορίτσι με μαντίλα... επίσης το στάδιο διαθέτει 9 "πύργους" όπως και η Μέκκα... Θέλουν πάλι να ρίξουν το φταίξιμο στον ισλαμικό κόσμο όπως έκαναν μετά την πτώση των πύργων ή επιχειρούν μια τελετουργική "πτώση" της Μέκκας (ποτισμένη τώρα από το αίμα των εκεί θεατών????)?

    Κανείς δεν μπορεί να ξέρει... Ωστόσο αν πράγματι επιδιώκουν κάτι τέτοιο, πως, με ποιό τρόπο μπορούμε να αποτρέψουμε μια τέτοια πραγματοποίηση? Αυτό θαρρώ πως πρέπει να μας απασχολήσει περισσότερο.

    Ωστόσο όσο θα οδεύουμε προς τα εκεί αξίζει να έχουμε κατά νου πως κάτι ακόμη σημαντικότερο μαγειρεύεται σε όλη την Ευρώπη. Την ημέρα εκείνη ΛΗΓΕΙ η κυριαρχία των κρατών-εθνών της Ευρωπαϊκής Ένωσης !!!

    Μεταφράζω από το κείμενο που έλαβα:

    "Όπως ακριβώς η ιδιωτική FED („νόμιμο“ ιδιωτικό δικαίωμα εκτύπωσης χρημάτων δίχως όρια) δημιουργήθηκε κατά τις χριστουγεννιάτικες εορτές μόνο με την υπογραφή του Προέδρου των ΗΠΑ πίσω από την πλάτη των πολιτικών και δίχως τη σύμφωνη γνώμη του λαού, θέλουν τώρα να πετύχουν ένα ακόμη βήμα της ΝΠΤ στην ΕΕ, επίσης πίσω από την πλάτη των όλων λαών, κατά τη διάρκεια που στα προσκήνια έχουν σχεδιαστεί και θα λαμβάνουν χώρα "επιθέσεις"! [να υποθέσω πως θα υπάρξει εκείνη την περίοδο ένταση και βία και στα πλαίσια των "αγανακτησμένων"? να υποθέσω πως θα παρεκτραπούν οι φιλειρηνικοί πολίτες επιβεβαιώνοντας και τις κάρτς των Ιλλουμινάτων που δείχνουν επιθέσεις σε ΜΑΤ "για την ειρήνη"?- πολλές οι συμπτώσεις για να μην είναι προσχεδιασμένες... - αλλά εδώ είναι που πρέπει να φανεί η δύναμη μας και η γνώση μας!!! ΑΝ έχουμε κατανοήσει και αφυπνιστεί αληθινά!]

    Η ημέρα της 26.6.2011 είναι νομικά η μέρα ορόσημο για την νομική υπόσταση της ΕΕ. Αυτό σημαίνει πως όλα τα δικαιώματα των κρατών και των λαών των πολιτών της ΕΕ χάνουν την ισχύ τους! H πλήρως ιδιωτικού δικαίου ΕΕ θα είναι τότε κυρίαρχος υπαράνω όλων των κρατών της ΕΕ και των πολιτών τους όπως και κάθε αγαθού!

    Όποιος έχει ασχοληθεί με τη συνθήκη της Λισαβόνας γνωρίζει ποιό ύπουλο κατασκεύασμα έχει προτετοιμαστεί και τίθεται σε ισχύ στις 26.6.2011, ωστόσο ΜΟΝΟ εάν παραιτηθούμε της εθνικής κυριαρχίας μας. Τότε η Συνθηκη της Λισαβόνας θα αποτελέσει το Σύνταγμα όλων των κρατών της ΕΕ.
    Ένα τέτοιο σιωπηλό "πέρασμα", μια σιωπηλή αποδοχή της συνθήκης από τα κράτη της ΕΕ έχει γίνει πιθανή διότι αυτό το διάστημα βρισκόμαστε σε μια ελεύθερη από νόμους, ή άνευ νόμους κατάσταση. Μετά την εκπλήρωση όλων των δεσμεύσεων για πληρωμή των επιδιορθώσεων των καταστροφών που προκλήθηκαν μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, έχουν λήξει όλα τα συμβόλαια - ακόμη και το Αυστριακό Κρατικό Συμβόλαιο(Συνθήκη ύπαρξης κράτους? - Αν είναι έτσι η Ελλάδα που δεν έλαβε ποτέ τα χρήματα της αποζημίωσης είναι η μόνη που θα μπορούσε να συνεχίσει να υπάρχει ως κράτος? Είναι πολύ να θεωρήσουμε πως γι΄αυτό δεχόμαστε πρώτοι την πλήρη καταστροφή εκ των έσω???).
    Εντός αυτού του νομοθετικού ελλείμματος επιθυμεί τώρα η ΕΕ να τοποθετήσει τις ιδιωτικού δικαίου απαιτήσεις της και ήδη έχει περάσει εντός όλων των κρατών μελών της τεράστιες νομοθετικές αλλαγές ιδιωτικού τύπου. Εάν καταφέρει κάτι τέτοιο η ΕΕ, τότε θα δημιουργηθεί ένα τεράστιο φέουδο-κράτος που θα βρίσκεται υπό την κυριαρχία του Ευρωπαϊκού συμβουλίου μέσω της Συνθήκης της Λισαβόνας. Σε αυτή τη Συνθήκη δεν έχει κανένας Ευρωπαίος εθνικά δικαιώματα!!!
    Εμείς οι άνθρωποι-λαοί πρέπει γραπτώς να απαιτήσουμε την εθνική κυριαρχία μας που απορρέει από το Διεθνές Δίκαιο και να στείλουμε ανάλογα γραπτά αιτήματα σε κυβερνητικές υπηρεσίες, υπουργεία κτλ και τους Προέδρους των κρατών μας απαιτώντας εκ νέου την εθνική κυριαρχία μας, ΠΡΙΝ από τις 26.6.2011 (καλύτερα ακόμη πριν τις 11.6.2011) και όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα.
    Όλοι γεννηθήκαμε με ίδια δικαιώματα!
    Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό!
    Όλα τα κράτη πρέπει να γίνουν κυρίαρχες ομοσπονδίες με υψηλές κυριότητες, εντός των οποίων πράγματι τα δικαιώματα θα πηγάζουν από το λαό!
    Οι κυρίαρχοι λαοί αμέσως παύουν να δίνουν τη δύναμη τους στους πολιτικούς εκπροσώπους. Οι πολιτικοί υπάρχουν μόνο και μόνο για να υπερασπίζονται τη Θέληση του ΛΑού και να εκπληρώνουν την εφαρμογή της λαϊκής θέλησης.
    (...)
    VΛαοί ξυπνήστε! - απαιτήστε την κυριαρχία σας και ελέγξτε αυτούς που πρέπει να εκπληρώσουν τη λαϊκή θέληση! Η οντότητα γίνεται άνθρωπος όταν μπορεί να αναγνωρίσει τη δική του θέληση και τον εαυτό του ως αυτόβουλα σκεπτόμενο και αυτοπροσδιοριζόμενο ον που γεννήθηκε από το Θεό, το Είναι.
    Συγγραφή 3.6.2011 – για όλους Annijatbé
    Παρακαλώ για άμεση διάδοση του παρόντος!


    Θα ακολουθήσουν κι άλλα σχετικά κείμενα και ζητώ από τώρα την τοποθέτηση όσων γνωρίζουν τη νομική γλώσσα ώστε να συνταχθεί κείμενο σχετικά με την απαίτηση της Εθνικής Κυριαρχής μας για την Ελλάδα.

    Read more: http://vickytoxotis.blogspot.com/2011/06/911.html#ixzz1OFa0kjS9