Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ NIBIRU

Η συγκλονιστική συνέντευξη που έδωσε ο Bob Dean, τον Σεπτέμβριο του 2008, στην Αριζόνα και στην οποία αναφέρεται σε όλα τα μυστικά projects και τα ανεξήγητα μυστήρια των καιρών μας. Πράγματι, οι Anunnaki υπάρχουν, η κιβωτός της διαθήκης έχει βρεθεί, η λίμνη Vostok κρύβει μεγάλα μυστικά, ο Nibiru έρχεται.... Απολαύστε τον!! Ήμουν ένα φυσιολογικό άτομο για ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όταν έμαθα ότι έμαθα το 1963,64,65 η ζωή μου άλλαξε.Και ότι είχα μάθει μου έγινε εμμονή.Και όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει πολύ περισσότερα. Το παλιό μοντέλο κατέρρευσε γύρω μου.Ο κόσμος που νόμιζα ότι ζούσα δεν ήταν ο πραγματικός κόσμος στον οποίο ζούσα και η πραγματικότητα δεν ήταν αυτή που πραγματικά αντιλαμβανόμουν. Ανακάλυψα ότι πολλά από αυτά που βλέπουμε αποτελούνε μία ψευδαίσθηση! 

Εμείς... Εμείς οι άνθρωποι μερικές φορές , αντί να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα δημιουργούμε έναν μικρό δικό μας κόσμο. Ξέρετε,σηκωνόμαστε και πηγαίνουμε στη δουλειά. Μεγαλώνουμε τα παιδιά.Αγοράζουμε ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο. Πηγαίνουμε διακοπές. 

Συνεχίζουμε τις ζωές μας. Προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα, τα οποία τοποθετούμε στην τράπεζα για το κολέγιο των παιδιών. 

Και ζούμε μία κανονική ζωή. 
Και τότε έμαθα ότι δεν υπάρχει "κανονική ζωή", ότι ο κόσμος που υπάρχει δεν είναι αυτός που όλοι νομίζουμε ότι είναι.Το παλιό μοντέλο συνετρίβη κάτω από τα πόδια μου.Κάθομαι εδώ μπροστά σας, σαν ένα ανθρώπινο ναυάγιο, θα μπορούσαμε να πούμε, ως προς ότι συνήθιζα να είμαι.

Επειδή έχω ζήσει σε έναν κόσμο κομμένο και ραμμένο σε συγκεκριμένα μέτρα.

Έχω διατελέσει μέλος ενός δικτύου, το επονομαζόμενο Old Boys Network, για πάνω από 40 χρόνια.

Όταν δημιουργήθηκε αυτό το δίκτυο, αποτελούταν από στρατιωτικούς όλων των βαθμίδων, όλων των υπηρεσιών.Είχαμε ακόμη και δύο κοσμοναύτες, που συνδέθηκαν μαζί μας, και παρείχαν πληροφορίες.

Λοιπόν, όλα αυτά τα χρόνια, οι Old Boys, ανταλλάσσαμε πληροφορίες μεταξύ μας, επειδή κατείχαμε υψηλές θέσεις στο στρατό.Στις τάξεις μας είχαμε ένα ζευγάρι ναυάρχων, δύο κοσμοναύτες, αμέτρητους συνταγματάρχες και ταγματάρχες, λοχίες, ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα και βαθμίδες, σε όλο τον κόσμο,οι οποίοι παρείχαν πληροφορίες τις οποίες μοιραζόμασταν μεταξύ μας.Και κάποιοι από εμάς κατείχαν πολύ ευαίσθητες θέσεις και είχαν πρόσβαση σε πολύ υψηλής διαβάθμισης υλικό.

Αρχικά, υπήρχαν πάνω από 150 άτομα, αλλά στις μέρες μας δεν υπάρχουν πάνω από 10.


ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΑΡΑΡΑΤ

Υπάρχει μία υπερ-μυστική ομάδα, μεταξύ των μυστικών ομάδων, που ονομάζεται Εθνικό Γραφείο Αναγνώρισης. Στο Ε.Γ.Α είχαν για πολλά χρόνια μια σειρά δορυφόρων με την ονομασία σύστημα Keyhole. Ήταν σούπερ-μυστικό και ίσως το καλύτερο δορυφορικό σύστημα στον κόσμο. Μπορούσε να διαβάσει γραμματόσημο από το διάστημα.

Οι υπεύθυνοι του Ε.Γ.Α επικεντρώθηκαν σε αυτό που ονομαζόταν ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΑΡΑΡΑΤ, το οποίο είναι ένα puzzle. Όταν οι εικόνες κατέβηκαν στον υπολογιστή και αφού επεξεργάστηκαν, αναλύθηκαν και καθαρίστηκαν όλοι έμειναν με ανοικτό το στόμα.Φωτογραφιες ΕΔΩΕΔΩΕΔΩΕΔΩΕΔΩ

Αναφώνησαν , Χριστέ μου, είναι μια βάρκα.Χριστέ μου είναι μια μεγάλη βάρκα. Έτσι έστειλαν μια ομάδα επίλεκτων πεζοναυτών, οι οποίοι έπεσαν με αλεξίπτωτο και πέρασαν αρκετές ημέρες σε αυτή τη μεγάλη βάρκα.

Όταν αυτοί επέστρεψαν έφεραν μαζί τους μερικά "ανώμαλα αντικείμενα", τα οποία δεν έχουν ποτέ περιγραφεί η ονοματιστεί. Αυτά τα ανώμαλα αντικείμενα ταξινομήθηκαν ως κάτι παραπάνω από Top Secret.

Αρχικά ήταν η Ανωμαλία του Αραράτ, στη συνέχεια ανακάλυψαν ένα γιγαντιαίο πλοίο, που ίσως είναι η Κιβωτός Του Νώε, αλλά κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει με σιγουριά.

Μάλλον είναι ένα πλοίο που μπορεί να κατασκευαστεί από άνθρωπο και από τα ευρήματα καταλαβαίνουμε ότι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Πραγματικά αποτελεί έργο ΜΕΓΑΛΟΦΥΙΑΣ!!

Αυτό το πλοίο πότε επιβίωσε κανείς δεν ξέρει. Πότε ήταν η τελευταία πλημμύρα...Η τελευταία φήμη έλεγε για 12000 χρόνια πριν: το 10.500 π.χ.

Τι θα μπορούσε ενδεχομένως να βρεθεί σε αυτό το μεγάλο ναυάγιο που είναι τόσο ευαίσθητο; Κανείς δεν ξέρει. Υπάρχουν επίσης αναφορές για ακόμη ένα αντικείμενο που είναι πολύ πιο ψηλά, πολύ κοντά στην κορυφή.


ΛΙΜΝΗ VOSTOK

Η λίμνη Vostok είναι μια ευαίσθητη ιστορία από μόνη της. Κάτω από τον πάγο στην Ανταρκτική υπάρχει λίμνη γλυκού νερού, βαθιά κάτω από τον πάγο που είναι 100 μίλια σε μήκος και 50 μίλια σε πλάτος. Φρέσκο νερό!!

Η θερμοκρασία της λίμνης είναι περίπου 65 βαθμοί. Αλλά στο τέλος της λίμνης υπάρχει αυτό που είναι γνωστό ως Masscon, μια μαζική συγκέντρωση μετάλλου, πολύ παρόμοια με τα Masscons που ανακάλυψαν στο φεγγάρι - ένα γιγαντιαίο κυκλικού σχήματος,μεταλλικό αντικείμενο, βαθιά κάτω από τον πάγο στο τέλος της λίμνης Vostok.

Είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα πράγματα σήμερα.

Άλλο ένα Top Secret!!

Η κοινή γνώμη δεν πρέπει να ξέρει γιατί δεν μπορεί να το χειριστεί. Οι επιπτώσεις είναι τεράστιες!!
Οι Κινέζοι όμως το γνωρίζουν.Έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο και το τελευταίο που άκουσα είναι ότι έχουν δορυφόρο σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη και έχουν πολλές φωτογραφίες στην κατοχή τους!
Ελπίζω η Κίνα να δημοσιεύσει φωτογραφίες, κάτι που δεν έχει κάνει η Nasa, η οποία πήρε χιλιάδες φωτογραφίες με το Project Clementine.


Το Project Clementine δεν ήταν πρόγραμμα της Nasa άλλα του στρατού, του Υπουργείου Άμυνας!
Πήραν χιλιάδες εικόνες.Έχουν κυκλοφορήσει μόνο μια δωδεκάδα περίπου. Πήραν όλες τις εικόνες γύρω από την Σελήνη, πίσω πλευρά, κάτω, πάνω, παντού.

Το πρωτότυπο διαστημικό μας πρόγραμμα ήταν προϊόν του ναζιστικού κόμματος. Χωρίς τον Von Braun, τους συνεργάτες του και το Project Paperclip, δεν νομίζω ότι θα είχαμε φτάσει στο φεγγάρι και σίγουρα θα είχαμε ηττηθεί από τους Ρώσους. επειδή κι αυτοί άρπαξαν επιστήμονες.

Και οι Ρώσοι έχουν ένα τεράστιο δικό τους επιστημονικό πρόγραμμα. Αυτοί, δεν χρειάστηκαν τελικά Ναζί! Το έκαναν με τον δικό τους τρόπο.

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά είναι το μυστικό διαστημικό πρόγραμμα.
Γιατί κρατάμε ως απόρρητες τις τεράστιες εγκαταστάσεις στο Φεγγάρι;
Εγκαταστάσεις, οι οποίες δεν είναι δικές μας!!

ΑΝΟΥΝΝΑΚΙ

Υπάρχουν 4 ομάδες που έχω συναντήσει και είναι όλα ανθρωποειδή.Μία ομάδα μάλιστα είναι ανθρώπινη.Και δεν είναι όλοι οι ανουννάκι 9 πόδια ψηλοί.

Η όμορφη ιστορία στο κεφάλαιο 6 της Γέννεσης είναι αληθινή.Έφτιαξαν εργαστηριακά τα γονίδια και τα χρωμοσώματα όλων των υπάρχοντων ειδών στον πλανήτη.Ο Σίτσιν λέει 20000 χρόνια πριν.

Οι πληροφορίες που έχω δείχνουν ότι 60000 χρόνια πριν έγινε μία από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις, τότε που τροποποιήθηκε γεννετικά ακόμη περισσότερο ο homo sapiens.

Οι 4 ομάδες είναι: οι άνθρωποι,τους οποίους αποκαλούν και Nordics (Σκανδιναβούς).Κατόπιν υπάρχουν οι Μεγάλοι Λευκοί (Big Whites), που είναι πολύ ψηλοί και πολύ χλωμοί, οι Gray και οι Anunnaki.

Οι Gray είναι μία τεχνική μορφή ζωής.Κατασκευασμένα ανθρωποειδή ανδρoειδή.Μία τεχνητή μορφή ζωής, προιόντα εργαστηρίου.Χωρίζονται σε δύο τύπους: τα μικρά παιδιά που φαίνονται ότι είναι προιόντα εργαστηρίου και οι six-foot γκρίζοι των οποίων τα μάτια είναι στρογγυλά και δεν είναι πραγματικά γκρίζοι.Είναι απλώς ένα είδος με υπόλευκο χρώμα, σαν αλεύρι.


ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ

Υπάρχουν, διαφάνειες, φωτογραφίες από γιγαντιαία αντικείμενα που μας παρακολουθούν και πολλά από αυτά βρίσκονται σε τροχιά γύρω από την Σελήνη και τον Άρη.

Οι Ρώσοι ... Ξέρετε,πριν μερικά χρόνια έστειλαν στον Άρη το διάσημο σύστημα πυραύλων τους Phobos το οποίο χτυπήθηκε από ένα «ανώμαλο αντικείμενο" που προέκυψε από την επιφάνεια. Είχε λάβει όμως μια σειρά από καταπληκτικές φωτογραφίες πριν καταστραφεί και συντριβεί.

Το πρόγραμμα Phobos στάλθηκε επειδή έλπιζαν να προσγειώσουν ένα όχημα προσεδάφισης στον δορυφόρο του, τον Φόβο.

Υπάρχουν δύο δορυφόροι που κινούνται γύρω από τον Άρη.Οι Φόβος και ο Δείμος.

Οι δύο αυτοί δορυφόροι παρουσιάζουν κάποιες ανωμαλίες.Είναι πολύ μικροί για να είναι φυσικοί δορυφόροι, βρίσκονται πολύ κοντά στην επιφάνεια του Άρη και αν πραγματικά ήταν φυσικοί θα έπρεπε να είχαν, λόγω της βαρύτητας, συντριβεί.

Ο Φόβος είναι περίπου δώδεκα μίλια σε διάμετρο και ο Δείμος έξι με επτά.

Υπάρχει μια νοημοσύνη στον Άρη που θέλει να περιορίσει την πρόσβαση μας στην πραγματικότητα τους και η οποία δεν άφησε τον δορυφόρο των Ρώσων να προσγειωθεί με αποτέλεσμα, να βγει εκτός τροχιάς και να συντριβεί.

Και από τη γνώση που έχω και την περιορισμένη ποσότητα των πληροφοριών που έχω , το κύριο βάρος, η κύρια νοημοσύνη πίσω από όλα αυτά, είναι οι Anunnaki, η ίδια ομάδα που γενετικά μας δημιούργησαν εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια πριν.

Οι Anunnaki δεν έφυγαν ποτέ!


ΔΥΟ ΦΑΤΡΙΕΣ

Προφανώς υπάρχουν δύο φατρίες πάνω στον πλανήτη και οι οποίες είναι διαιρεμένες.Η μία πλευρά θέλει να μας χρησιμοποιήσει όπως έκαναν πάντα. Η άλλη πλευρά θέλει να μας δώσει την ευκαιρία να αναπτυχθούμε σαν είδος και να χαράξουμε το μέλλον μας ... να καθορίσουμε τη δική μας ζωή. Και προφανώς υπάρχει διαφορά απόψεων.


ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Δεν πιστεύω ποτέ ότι θα πάμε σε πυρηνικό πόλεμο επειδή οι θεματοφύλακες δεν θα το επιτρέψουν.Η Γη είναι πολύτιμη. Είναι μια πολύ πλούσια δεξαμενή ζωής.Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι που είναι εδώ σε αυτόν τον πλανήτη, αλλά και όλα τα άλλα πλάσματα. Αυτός ο πλανήτης είναι μια απόλυτη αφθονία ομορφιάς , όμορφων μορφών ζωής. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και η χλωρίδα και η πανίδα της.Έχουν επενδύσει πάρα πολλά πάνω στον πλανήτη για να τα αφήσουν να χαθούν.

PRIME DETECTIVE

Η πιο σημαντική κατευθυντήρια αρχή είναι η απαγόρευση οποιασδήποτε παρέμβασης στην εσωτερική ανάπτυξη των εξωγήινων πολιτισμών. Την οποία όμως έχουν σπάσει εδώ και και αιώνες και μάλιστα χιλιάδες φορές. Έχουν παρέμβει, σύμφωνα με τα ιστορικά μας αρχεία, πίσω στην Αρχαία Ελλάδα.Έβαλαν επίσης χέρι και στον αιματοβαμμένο πόλεμο της Τροίας. Υπήρχαν φήμες ακόμη και στις αναφορές ου Ομήρου ότι οι ίδιοι οι θεοί κατέβηκαν , μοιράστηκαν και στις δύο πλευρές και έπαιξαν σε αυτό το παιχνίδι. Γι'αυτούς, είναι ένα παιχνίδι και τίποτα άλλο.


X PLANET

Σύμφωνα με τον Σίτσιν και σύμφωνα με τους Σουμέριους, είναι μια πραγματικότητα. Λοιπόν, οι αστρονόμοι μας προφανώς έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι όντως μια πραγματικότητα.

Για σχεδόν έναν αιώνα, οι αστρονόμοι ασχολήθηκαν και ενδιαφέρθηκαν για αυτούς που ονομάζονται "εισβολείς" και που φαίνεται να έρχονται και να φεύγουν από καιρό σε καιρό. Και, μπορούν να τους καταλάβουν από τις διαταραχές και τις επιπτώσεις σε άλλους πλανήτες.

Έχει γίνει γνωστή η ύπαρξή του εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά ποτέ δεν έχει ειπωθεί κάτι δημόσια γι 'αυτόν. Λοιπόν, στις αρχές της δεκαετίας του '80, από το JPL ... Jet Propulsion Lab έστειλαν ένα ζευγάρι από πρωτοπόρους δορυφόρους για να προσδιορίσουν αν υπήρχε κάποια αλήθεια σε αυτό.Οι δορυφόροι προφανώς ήρθαν πίσω με στοιχεία τα οποία όχι μόνο ήταν καταφατικά αλλά φανέρωναν την επερχόμενη κόλαση!

Οι αστρονόμοι προβληματίστηκαν και έστειλαν έναν υπέρυθρο αστρονομικό δορυφόρο,τον IRAS.Αυτό έγινε το 1983 και αποστολή του IRAS ήταν να λαμβάνει υπέρυθρες ακτίνες σε όλη την εκλειπτική, πάνω και κάτω.

Και προφανώς ο IRAS έφερε δύο γιγαντιαίες, θετικές απαντήσεις ότι ναι, ο δωδέκατος πλανήτης, ή δέκατος πλανήτης, όπως θέλετε ονομάστε τον ... ναι, είναι πραγματικός. Και αυτό πια έκρουσε για τα καλά των κώδωνα του κινδύνου.

Σύμφωνα με τους Σουμέριους και τον Σίτσιν, το τελευταίο πέρασμα του ήταν το 1600 π.Χ.. και η τροχιά του διαρκεί 3600 χρόνια.Αν μετρήσετε θα δείτε ότι το επόμενο πέρασμα του είναι στις μέρες μας.

Κάθε φορά που ο Nibiru κάνει ένα πέρασμα, δεν είναι πάντα καταστροφικό. Θα εξαρτηθεί από το αν ο πλανήτης Γη και ο Nibiru είναι στην ίδια πλευρά του ήλιου την ίδια στιγμή. Και αν ήμαστε στην ίδια πλευρά του Ήλιου, την ίδια στιγμή, όλη η κόλαση θα ξεσπάσει στον πλανήτη Γη.


Λοιπόν, προφανώς το τελευταίο πέρασμα προκάλεσε την έκρηξη της Σαντορίνης. Το ηφαίστειο της Θήρας στη Μεσόγειο, στο Αιγαίο, ξέρασε φωτιά και έφερε στο τέλος του τον μεγάλο, μινωικό πολιτισμό, μεταξύ άλλων.

Επηρέασε επίσης και την Αίγυπτο.Υπάρχουν σε όλα τα αρχεία. Υπάρχουν ακόμη και ιστορικοί και θεολόγοι που λένε ότι η έκρηξη της Σαντορίνης προκάλεσε τις πληγές της Αιγύπτου και επέτρεψε στον Μωυσή να αποδράσει με τους Ισραηλίτες.

Ο Nibiru , σύμφωνα με φωτογραφίες που υπάρχουν πρόκειται για έναν ωραίο πλανήτη , δυόμιση φορές το μέγεθος της Γης.Κατευθύνεται προς το κέντρο του σύμπαντος και γνωρίζουμε πάρα πολλά γι'αυτόν εκτός από το όνομα του.

Ο Σίτσιν είπε ότι μπορούμε απλά να τον αποκαλούμε Nibiru.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο Nibiru από η στιγμή που προέρχεται από τα εξωτερικά όρια του ηλιακού συστήματος, πρόκειται να είναι ένας παγωμένος βράχος, ο οποίος δεν πρόκειται να είναι το είδος του τόπου που οποιαδήποτε όντα θα μπορούσαν να ζήσουν, ή θα ήθελαν να ζήσουν.

Και ο ερευνητής Andy Lloyd, θεωρεί ότι αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες που δείχνουν ένα πορτοκαλί αντικείμενο είναι στην πραγματικότητα ένας καφέ νάνος και ο Nibiru είναι ένα από τα φεγγάρια του.

Δεν είναι όμως ένας παγωμένος βράχος.Πραγματικά, από την στιγμή που κάνει ένα τόσο μακρινό ταξείδι και ο ήλιος φαντάζει σαν ένα μικρό τσίμπημα του φωτός, θα έλεγε κανείς ότι είναι φυσικό να είναι παγωμένος.

Προφανώς, ο πλανήτης οπως και άλλοι πλανήτες στο σύμπαν, έχει τη δική του θερμότητα.Έχει στον πυρήνα του ένα σύστημα παραγωγής θερμότητας που μοιάζει πολύ με το δικό μας.

Έχουμε ένα σύστημα μέσα στον πυρήνα του πλανήτη μας, που η χρησιμότητα του έχει περιγραφεί ως μια θερμοπυρηνική αντίδραση, πολύ παρόμοια με τον ήλιο. Τώρα, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής και όλη η γενναιοδωρία και το σύνολο της ομορφιάς της ζωής σε αυτόν τον πλανήτη προέρχεται από την κίνηση μας γύρω από αυτόν τον ζεστό ήλιο.

Δεν νομίζω ότι ο Nibiru είναι ένας παγωμένος βράχος.Νομίζω ότι παράγει αρκετή θερμότητα μέσω προηγμένης τεχνολογίας,ένα είδος σφαίρας Dyson.

Ο λαμπρός Βρετανός αστρονόμος, ο Freeman Dyson, είπε πριν από μερικά χρόνια ότι με μια απίστευτα προηγμένη τεχνολογία έχουν τη δυνατότητα να περιβάλλουν τον πλανήτη και να διατηρήσουν όχι μόνο τη θερμότητα του, αλλά και την ατμόσφαιρα του. Και υποψιάζομαι ότι οι Anunnaki το έχουν κάνει αυτό για τον Nibiru. Και το έκαναν μάλλον ... Θεέ μου ... εκατοντάδες ή χιλιάδες ή ίσως και ένα εκατομμύριο χρόνια πριν.

Νομίζω ότι το χρώμα του πλανήτη, αυτό το θαμπό κόκκινο-χρυσό χρώμα, είναι το αποτέλεσμα του χρυσού κελύφους που έχουν δημιουργήσει, μέσω της σφαίρας Dyson.

Το ερώτημα είναι γιατί από τη στιγμή που έχουν τόσες γνώσεις μηχανικής δεν παρέμειναν στον Άρη και συνέχισαν το ταξείδι τους μέσα από το ηλιακό σύστημα.

Οι Ανουννάκι δεν ήταν οι αρχικοί κάτοικοι του Άρη.Χρησιμοποίησαν τον Άρη ως σταθμό και τώρα τον έχουν επανενεργοποιήσει. Συνήθιζαν να συγκρούονται με τον Άρη κατά το πέρασμα τους από αυτό εδώ το σημείο του διαστήματος.

Υπάρχουν ακόμη λίγα υπολείμματα των αρχικών κατοίκων του Άρη.Υπάρχουν ακόμη κάποιες ενδείξεις που έχω ψάξει και έχω πάρει κάποια στοιχεία ότι φιλοξενούμε αρκετούς Αρειανούς στον πλανήτη μας και μιλάμε για τα πρωτότυπα είδη.

Η εκτίμηση του Σίτσιν είναι ότι η προσέγγιση του Nibiru θα γίνει το 2060.

Δεν είμαι τόσο σίγουρος για το συμπέρασμα του.Το υπουργείο άμυνας ανησυχεί πολύ και ολόκληρα τμήματα του υπουργείου εργάζονται σχετικά με αυτό.

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα είμαστε στην ίδια πλευρά του ήλιου, την ίδια στιγμή, κατά το πέρασμα του.

Απόδοση Κειμένου dorieas

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ !! - ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ !!

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ !! - ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ !!





Και ενώ η Άνοιξη πήγε να μας μπερδέψει με τον ζεστό καιρό που μας είχε δώσει, το καλοκαίρι μπήκε σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και την χώρα μας, με χαμηλότερες για την εποχή θερμοκρασίες αλλά και πολλές καταιγίδες.

Τώρα, όλα τα προγνωστικά στοιχεία, δείχνουν πως το κρύο στον βόρειο πόλο ακόμα δεν έχει εξασθενήσει και εκτός αυτού, τμήματα του ψύχους από τον βόρειο πόλο, θα κινηθεί σε περιοχές της Σκανδιναβίας και της Βόρειας Ρωσίας.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την αισθητή πτώση της θερμοκρασίας στην βόρεια Ευρώπη, ενώ χιόνια όπως όλα δείχνουν, θα πέσουν ακόμα και σε παραθαλάσσια τμήματα της Σκανδιναβίας.



Αυτό πρόκειται να συμβεί μετά τις 16-17 Ιουνίου. Εμείς θα σας ενημερώνουμε συνεχώς για αυτή την απρόσμενη εξέλιξη του καιρού για την Ευρώπη, η οποία ενδέχεται να επηρεάσει το φετινό καλοκαίρι σε όλη την Ήπειρο μας αλλά και την χώρα μας.ΠΗΓΗ
ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ-ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ: ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ !! - ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ !!  ΠΗΓΗ

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Μυστηριώδης Αγγελία Ζητά Αποδείξεις για τους Δρακονιανούς (Βίντεο)

Μυστηριώδης Αγγελία Ζητά Αποδείξεις για τους Δρακονιανούς (Βίντεο)


Μια πρόσφατη αγγελία στο Craigslist, δημοσιεύτηκε από την οργάνωση που αυτοαποκαλείται Free Our World - Ελευθερώστε τον Κόσμο μας, έχει φίλους στο Λος Άντζελες (και όχι μόνο) μου προκάλεσε μια μικρή αμηχανία:

Συνδέοντας μια τεράστια συλλογή από βίντεο στο YouTube δημοσιευμένα από έναν άνδρα που ονομάζεται Richard Bruce, τα μακροσκελή βίντεο καλούν τα ενδιαφερόμενα μέρη να υποβάλουν τις οπτικές ενδείξεις μιας τεράστιας, φιλόδοξης συνωμοσίας μιας φυλής ερπετών που είναι γνωστή ως "Draconians"-Δρακονιανοί ή Ερπετοειδείς, οι οποίοι ισχυρίζεται η ομάδα ότι έχουν διεισδύσει σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης εξουσίας, στη κυβέρνηση, στο στρατό, στην αστυνομία και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.


Μερικά από τα βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο κανάλι του Bruce ισχυρίζονται ότι αποκαλύπτουν κρυμμένα εξωγήινα χαρακτηριστικά σε δημόσια πρόσωπα, που κυμαίνονται από τον Πρόεδρο Ομπάμα ως την Ατζελίνα Τζολή...και αυτό το κλιπ, που δείχνει την υποτιθέμενη ζωντανή μεταμόρφωση του Κιάνου Ριβς στη δική του «αληθινή» μορφή:



Ο Bruce ισχυρίζεται ότι τα πλάσματα διεξάγουν ένα πρόγραμμα μαζικής ύπνωσης (ακριβώς η υπόθεση του John Carpenter στο They Live -Ζουν Ανάμεσα Μας, την οποία ακόμα ο Bruce αναφέρει στα δημοσιεύματα του) για να υποτάξουν και να ελέγξουν άθελά του τον ανθρώπινο πληθυσμό...ο οποίος μπορεί επίσης να είναι το απόθεμα τροφής για τους σαρκοφάγους εισβολείς. 


"Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρή ήταν η κατάσταση μέχρι που έγινα στόχος για την κυβέρνηση/αστυνομική παρενόχληση και εκφοβισμός", εξηγεί ο Bruce, περιγράφοντας το πώς έχει έρθει υπό συνεχή επιτήρηση. Ακόμη ανατριχιαστικότερος είναι ο ισχυρισμός του ότι οι Draconians ήταν παρόντες σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, σε συνεργασία με άλλες εξωγήινες φυλές, συμπεριλαμβανομένων όντων, όπως οι περίφημο "Γκρίζοι", ως μέρος μιας πολυδιάστατης εκστρατείας να κυριαρχήσουν σε λιγότερο προηγμένα είδη σε όλο το γαλαξία. 

"Δεν είμαστε μόνοι", προειδοποιεί. "Ούτε καν το πλησιάζουμε σε σκέψη" 

Αν ενδιαφέρεστε να υποβάλετε αποδεικτικά στοιχεία βίντεο στο Free Our World, οι λεπτομέρειες υποβολής παρέχονται, μαζί με μια πληθώρα περίεργων και ανησυχητικών βίντεο, μέσω της επίσημης ιστοσελίδα της ομάδας εδώ.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Νεοταξίτικη επίθεση στην Ορθοδοξία - Ο Α.Λοβέρδος θα "φιμώσει" τις καμπάνες!

Νεοταξίτικη επίθεση στην Ορθοδοξία - Ο Α.Λοβέρδος θα "φιμώσει" τις καμπάνες!



Νεοταξίτικη επίθεση στην Ορθοδοξία - Ο Α.Λοβέρδος θα "φιμώσει" τις καμπάνες!
Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα χτίζουμε τζαμιά, ο νέος υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Α.Λοβέρδος απεργάζεται σχέδια κατάργησης των καμπαναριών, των σημάντρων της Ορθοδοξίας. Ότι δεν κατέλυσαν οι Οθωμανοί Τούρκοι κατά την διάρκεια των τεσσάρων αιώνων σκλαβιάς, προτίθεται να το κάνει η ελληνική κυβέρνηση, προς τέρψιν των ισλαμιστών που έχουν κατακλύσει την χώρα, αλλά και αυτών που τους υποστηρίζουν με ποταπούς σκοπούς.
Με τα τζαμιά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να βρίσκονται προ των πυλών, ξεκινά παράλληλα και η αποδόμηση των ορθόδοξων εκκλησιών…
Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. και όπως φαίνεται η Τρόικα μόνο τυχαία δεν επέλεξε τον συγκεκριμένο πολιτικό για το συγκεκριμένο πόστο.Ο Ανδρέας Λοβέρδος, ανασύρει ένα πολύ «περίεργο» νομοσχέδιο, το οποίο άφησε… κληρονομιά στον διάδοχό της, στο υπουργείο Περιβάλλοντος τότε, η Τίνα Μπιρμπίλη ( Ναι, υπήρχε από τότε)
Σύμφωνα με πληροφορίες από το agioritikovima.gr και το hellasforce το νομοσχέδιο, προβλέπει «περιορισμό, έλεγχο έως και πλήρη κατάργηση της έντασης με την οποία κτυπούν οι καμπάνες των Εκκλησιών». Υποτίθεται ότι ενοχλούνται "κάποιοι" από τον θόρυβο των σημάντρων. Όταν όμως θα φτιαχτούν τζαμιά και θα ακούγεται η φωνή του μουεζίνη να φωναζει για προσευχή τους μουσουλμάνους, τότε θα τους πειράζει η "ηχορύπανση";
Δηλαδή την ίδια ώρα που η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ανάψει το πράσινο φως για τη δημιουργία τζαμιών, πάει να αποδομήσει τις ορθόδοξες εκκλησιές μέσω δόλιου μέσου.
Οι καμπάνες των Ορθοδόξων Ναών κτυπούν αιώνες τώρα για να ειδοποιήσουν τους πιστούς για την έναρξη της Θείας Λειτουργίας και για άλλους πολλούς λόγους, είναι συνυφασμένες με την καθημερινή ζωή και την παράδοση αυτού του λαού και βέβαια ποτέ δεν ενοχλούσαν κανέναν.
Τώρα όμως, με αφορμή τον θόρυβο που προκαλούν, υπάρχουν καταγγελίες από τους ισλαμιστές που έχουν έλθει στη χώρα. Είναι οι ίδιοι οι οποίοι καταγγέλουν και τις εικόνες του Χριστού στα σχολεία και τους λοιπούς δημοσίους χώρους κ.τ.λ.
Άμεσα υπεύθυνο για την ηχορύπανση, η οποία καταγγέλεται, είναι το υπουργείο Περιβάλλοντος και όχι αυτό της Παιδείας και Θρησκευμάτων, ωστόσο η ανάσυρση του συγκεκριμένου νομοσχέδιου επανέρχεται στο προσκήνιο μετά από σκέψη του Ανδρέα Λοβέρδου.

Έκρυψε τον Σταυρό μπροστά στους Αρχιραβίνους ο Πάπας στο Ισραήλ!

Έκρυψε τον Σταυρό μπροστά στους Αρχιραβίνους ο Πάπας στο Ισραήλ!




Έκρυψε τον Σταυρό μπροστά στους Αρχιραβίνους ο Πάπας στο Ισραήλ!
Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Ιερουσαλήμ, έκρυψε ο Πάπας Φραγκίσκος το εγκόλπιο του, προκειμένου να μην "προσβάλει" τους Αρχιραββίνους του Ισραήλ; Προηγουμένως ο Πάπας κατέθεσε στεφάνι στον τάφο του Theodor Herzl, του ιδρυτή του Σιωνισμού, μια αναγνώριση που προηγουμένως ήταν αδιανόητη για την Καθολική Εκκλησία, και που δηλώνει υπακοή στον Σιωνισμό. Μια αναγνώριση που η Καθολική Εκκλησία αρνήθηκε να κάνει για πάνω από εκατό χρόνια για θεολογικούς λόγους. Τι σκοπεύει με αυτήν την κίνηση ο Πάπας Φραγκίσκος; Άραγε έπαιξε ειδικό ρόλο ο "προοδευτικός" ραβίνος της Αργεντινής Abraham Skorka, στο να επιτευχθεί η αναγνώριση του Σιωνισμού που όλα τα προηγούμενα χρόνια είχε απορριφθεί από τους προηγούμενους Πάπες;
Η συνάντηση με τον Αρχιραββίνο και ο Κρυφός Σταυρός
Τη Δευτέρα, ο Πάπας Φραγκίσκος ανταποκρίθηκε σε ένα «κάλεσμα ευγένειας» στους δύο Αρχιραββίνους του Ισραήλ. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Heichal Shlomo δίπλα στη Μεγάλη Συναγωγή της Ιερουσαλήμ. Αντίθετα με τις προσδοκίες, οι δύο αρχιραβίνοι εμφανίστηκαν, ο ένας από τους οποίους ήταν ο Σεφαραδίτης Αρχιραββίνος Yitzhak Yosef.
Ο πατέρας του, Ovadja Joseph (φώτο), ο οποίος ήταν Αρχιραββίνος των Σεφαραδιτών του Ισραήλ από το 1973 έως το 1983, το 2009 ως επικεφαλής του υπερ-Ορθόδοξου κινήματος Shas είχε απαγορεύσει στους Σεφαραδίτες Εβραίους να παρακολουθήσουν τυχόν συναντήσεις με τον Πάπα Βενέδικτο XVI στους Αγίους Τόπους (βλ. 700.000 Ορθόδοξοι Εβραίοι στην κηδεία του Μεγάλου Ραβίνου Ovadja Josef αποκήρυξαν κάθε συνάντηση με τον Βενέδικτο XVI ως «ειδωλολατρία» ).
Ενώ ο πατέρας του ως επικεφαλής του αντι-σιωνιστικού κινήματος Shas αρνήθηκε κάθε συνάντηση, ο γιος έλαβε μέρος, λαμβάνοντας υπόψη τον θεσμικό του ρόλο ως Αρχιραββίνος και, συνεπώς, ως ένας από τα δύο ισραηλινούς συνταγματικούς δικαστές.
«Οι Εσταυρωμένοι αποτελούν προσβολή για τους Εβραίους»
Και οι δύο κατεστημένοι Αρχιραβίνοι, ο Ασκενάζι αρχιραβίνος David Lau και ο Σεφαραδίτης Αρχιραββίνος Yitzhak Joseph είναι γιοι πρώην Αρχιραβίνων. Από τον πατέρα του David Lau, Israel Meir Lau, αρχιραβίνου του 1993-2003 έρχεται η δήλωση: «Οι Εσταυρωμένοι αποτελούν προσβολή για τους Εβραίους. Ο σταυρός είναι ενάντια στην εβραϊκή θρησκεία και η θέα του Σταυρού απαγορεύεται για κάθε Εβραίο».
Από παλαιότερες διαμαρτυρίες κατά του Σταυρού ("παγανιστική λατρεία")
Μήπως, επομένως, ο Πάπας Φραγκίσκος έκρυψε το Σταυρό του κατόπιν συνεννόησης ύστερα από την συνάντησή του με τον Αρχιραβίνο; Ή μήπως ήταν απλά μια «σύμπτωση» ότι ο σταυρός γλίστρησε ακριβώς σε αυτή τη συνάντηση πίσω από το περίζωμα; Κατά τη συνάντηση με τους Αρχιραβίνους, ο παπικός επιστήθιος σταυρός ήταν πίσω από την ζώνη (cingulum), έτσι ώστε, σε κάθε περίπτωση, δεν ήταν καν ορατός ως σταυρός.
Εδώ πάντως με τον Νετανιάχου, ο Σταυρός είναι απ' έξω....
Συγκλονιστικό Προσκύνημα μπροστά στον Σιωνισμό
Σίγουρα ωστόσο, δεν ήταν σύμπτωση, ο σεβασμός που έδειξε ο Πάπας Φραγκίσκος στον Σιωνισμό πριν από τη συνάντησή του με τους επικεφαλής ραβίνους. Ο Πάπας έβαλε λουλούδια στον τάφο του Theodor Herzl, ο οποίος τιμάται στο Ισραήλ ως «Ο Πατέρας της Πατρίδας». Τέτοια αναγνώριση του Σιωνισμού, ενός πολιτικού κινήματος του Ιουδαϊσμού, δεν είχε γίνει ποτέ από κανέναν Πάπα, γιατί έχει να κάνει με την πολιτική και όχι με τη θρησκεία. Έτσι, η επίσκεψη του Πάπα στους Αγίους Τόπους χαρακτηρίστηκε από έλλειψη συνάφειας και άλλες αμφιλεγόμενες δηλώσεις που εκφράζουν ακριβώς μια ευνοϊκή στάση, αν και όχι θεολογικά εύκολα κατανοητή, απέναντι στον Ιουδαϊσμό και πλέον ευνοϊκή προς τον Σιωνιστικό Ιουδαϊσμό. Ο ρόλος του ραβίνου φίλου του, Abraham Skorka, (φώτο κάτω) φαίνεται να ήταν καθοριστικός για αυτή την αναγνώριση του Σιωνισμού.
Η Καθολική Εκκλησία απορρίπτει τον Σιωνισμό
Το ζήτημα δεν είναι μικρής σημασίας, δεδομένου ότι ο Πάπας Πίος Χ το 1904 συναντήθηκε με τον Theodor Herzl (φώτο) και απέρριψε την δημιουργία ενός εβραϊκού κράτους για λόγους θεολογικούς και αυτή τη στάση της Καθολικής Εκκλησίας υπήρξε καθοριστική τότε (βλ. άρθρο για τον Πίο Χ και τον Theodor Herzl - Χειρονομία Απολογίας από τον Πάπα Φραγκίσκο; ). Το κράτος του Ισραήλ δεν αναγνωρίστηκε ποτέ επίσημα από την Καθολική Εκκλησία, όπως επίσης και ένα μέρος του Ιουδαϊσμού απορρίπτει τον Σιωνισμό σήμερα. Δεν ήταν μέχρι το 1984, που το κράτος του Ισραήλ αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τον Πάπα Ιωάννη Παύλο II σε μια παπική εγκύκλιο. Μόνο το 1994 οι διπλωματικές σχέσεις μεταξύ Ισραήλ και Αγίας Έδρας αποκαταστάθηκαν.
Το 2009, ο Πάπας Βενέδικτος XVI είχε ακολουθήσει κάθε διπλωματική πρακτική και επισκέφθηκε το μνημείο του Ολοκαυτώματος Γιαντ Βασέμ. Ωστόσο, δεν έγινε σκέψη για οποιαδήποτε αναγνώριση του Σιωνισμού ή επίσκεψη στον τάφο του Theodor Herzl. Ο Σιωνισμός είναι ένα ορισμένο πολιτικό κίνημα μέσα στον Ιουδαϊσμό. Για το λόγο αυτό και μόνο, οι Πάπες αρνήθηκαν την αναγνώριση στο παρελθόν, κάτι που τουλάχιστον θα συνιστούσε παρέμβαση στις πολιτικές υποθέσεις.

Αλλά ο Πάπας Φραγκίσκος θέλει προφανώς να κάνει πολιτική. Αυτό δείχνει η πρόσκλησή του στον πρόεδρο του Ισραήλ Σιμόν Πέρες και τον Παλαιστίνιο πρόεδρο Αμπού Μάζεν (Αμπάς) στο Βατικανό. Έτσι, ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ Νετανιάχου, τα "γεράκια" στην ισραηλινο-παλαιστινιακή σύγκρουση και το ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς που ελέγχει τη Λωρίδα της Γάζας, αγνοήθηκαν. Μένει να δούμε εάν ο παπικός πολιτικός ακτιβισμός θα είναι επιτυχής. Το ερώτημα τι θα προκύψει από την πρόσκληση για «κοινή προσευχή», η οποία φαίνεται να είναι η πρόσοψη των διαπραγματεύσεων, εάν όχι μια σούπα του θρησκευτικού συγκρητισμού.

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Τεράστιοι "ωκεανοί" στα βάθη της Γης!

Τεράστιοι "ωκεανοί" στα βάθη της Γης!

Nέες ενδείξεις για τεράστιους "ωκεανούς" στα βάθη της Γης
Υπάρχει πάρα πολύ νερό βαθιά κάτω από τα πόδια μας, αν και όχι στις γνώριμες μορφές του (υγρό νερό, πάγος, υδρατμοί), αλλά το θέμα είναι πώς το φτάνει κανείς. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα υποστηρίζει πως στα βάθη της Γης, στο στρώμα του μανδύα που βρίσκεται ανάμεσα στον φλοιό και στον πυρήνα, υπάρχουν τεράστια αποθέματα νερού, πιθανώς τριπλάσια από τον συνολικό όγκο νερού που διαθέτουν όλοι μαζί οι ωκεανοί στην επιφάνεια του πλανήτη μας.



Αυτό το «ρεζερβουάρ» του νερού, που φαίνεται διαχρονικά σταθερό, βρίσκεται σε βάθος έως 700 χιλιομέτρων κάτω από την επιφάνεια, στην ενδιάμεση ζώνη ανάμεσα στον ανώτερο και στον κατώτερο μανδύα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή γεωφυσικής Στίβεν Τζέικομπσεν του Τμήματος Γεωεπιστημών του Πανεπιστημίου Northwestern του Ιλινόις, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Science», σύμφωνα με το «New Scientist», εκτιμούν ότι το νερό βρίσκεται κλειδωμένο' (μοριακά παγιδευμένο) μέσα σε γαλαζωπά πετρώματα, τους ρινγκουδίτες. Πρόκειται για ένα σχετικά σπάνιο πέτρωμα με κρυσταλλική δομή, που σχηματίζεται από ολιβίνη κάτω από πολύ υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες.

Η ύπαρξη τόσο μεγάλων ποσοτήτων υπόγειου νερού, ρίχνει πιθανώς νέο φως στον αέναο υδρολογικό κύκλο της Γης, στην προέλευση των θαλασσών και στο γιατί οι ωκεανοί έχουν λίγο-πολύ διατηρήσει το μέγεθός τους εδώ και εκατομμύρια χρόνια. Μερικοί γεωλόγοι πιστεύουν ότι το νερό έφτασε στη Γη εξ ουρανού, από παγωμένους κομήτες που έπεσαν στον πλανήτη μας.

Όμως η νέα ανακάλυψη ενισχύει μια εναλλακτική πιθανότητα, να «αναδύθηκαν» σταδιακά οι ωκεανοί από τα έγκατα της πρώιμης Γης, χάρη και στη συνεχή ανακύκλωση των τεκτονικών πλακών. «Οι ενδείξεις είναι καλές ότι το νερό της Γης προήλθε από το εσωτερικό της», δήλωσε ο Τζέικομπσεν.

Οι Αμερικανοί ερευνητές χρησιμοποίησαν πάνω από 2.000 σεισμογράφους για να μελετήσουν τα σεισμικά κύματα που γέννησαν πάνω από 500 σεισμοί στις ΗΠΑ. Αυτά τα κύματα διαπερνούν το εσωτερικό του πλανήτη μας (ακόμη και τον πυρήνα) και έτσι αποτελούν στην ουσία το καλύτερο μέχρι σήμερα τρόπο που διαθέτουνοι γεωλόγοι για να «ακτινογραφούν» -αν και έμμεσα- τι συμβαίνει στα έγκατα της Γης.

Μετρώντας την ταχύτητα διάδοσης των υπόγειων σεισμικών κυμάτων σε διαφορετικά βάθη, οι επιστήμονες συμπέραναν την πυκνότητα και συνεπώς το είδος των πετρωμάτων που τα κύματα διέσχιζαν. Το καλά κρυμμένο νερό αποκαλύφτηκε, επειδή λόγω της παρουσίας του τα σεισμικά κύματα επιβραδύνθηκαν στο αντίστοιχο γεωλογικό στρώμα (ένα σεισμικό κύμα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να διαπεράσει ένα ένυδρο πέτρωμα από ό,τι ένα άνυδρο).

Οι σεισμικές αυτές παρατηρήσεις συμπληρώθηκαν από πειράματα στο εργαστήριο, από τα οποία οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι ένυδροι ρινγκουδίτες σε βάθη της τάξης των 700 χλμ. είναι σαν «σφουγγάρια» που, υπό υψηλή πίεση και θερμοκρασία, λιώνουν σταδιακά και έτσι «ζουλάνε» το νερό που έχουν προηγουμένως απορροφήσει, ωθώντας το έξω από το πέτρωμα. «Είναι ένα πέτρωμα με νερό μέσα και γύρω του, σχεδόν σαν να ιδρώνει», είπε χαρακτηριστικά ο Τζέικομπσον.

Αν και η μελέτη των σεισμικών κυμάτων από τον αμερικανό επιστήμονα αφορά το υπέδαφος μόνο των ΗΠΑ, πιστεύει ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει σε όλο τον πλανήτη και ήδη σκοπεύει να επεκτείνει τη σεισμική μελέτη του σε άλλες χώρες επίσης. Όπως είπε, «θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες γι' αυτό το βαθύ απόθεμα νερού. Αν δεν βρισκόταν εκεί, θα ήταν στην επιφάνεια της Γης και τότε μόνο οι κορυφές των βουνών θα βρίσκονταν πάνω από το νερό».

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Οι Ιεχωβάδες αποκαλύπτονται ζητώντας Παγκόσμια διακυβέρνηση και Άρχοντα της γης

Οι Ιεχωβάδες αποκαλύπτονται ζητώντας Παγκόσμια διακυβέρνηση και Άρχοντα της γης



Άλλη μία «επιδρομή» στα σπίτια των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών επιχείρησαν οι γνωστοί Ιεχωβάδες τις ημέρες που πέρασαν.

Τα λόγια τους και η μέθοδος πλύσης εγκεφάλου που χρησιμοποιούν είναι γνωστοί, αυτό που όμως «βγάζει μάτι» στην προκειμένη περίπτωση είναι πως πλέον ξεκάθαρα αποζητούν τον Άρχοντα της γής ο οποίος θα έχει τα χαρίσματα και τα προσόντα τα οποία χρειάζονται για να αναλάβει αυτή την θέση …

Αποζητούν επίσης μιά παγκόσμια κυβέρνηση την οποία θα ηγείται ένας χαρισματικός ηγέτης, ο Άρχοντας της Γής όπως λένε, πράγμα που ζητούν και διεργάζονται και οι Παγκοσμιοποιητές, οι πρωωθητές της Πανθρησκείας, οι νεοταξίτες και νεοεποχίτες.

Εμείς από τη μεριά μας να σας συστήσουμε να έχετε μυαλό καθαρό αρνηθείτε την πλάνη τους και να σας καταδείξουμε 2 μόνο σελίδες από τα φυλλάδια που μοιράζουν για να πειστείτε …


πηγή aoratopedio
Οι Ιεχωβάδες αποκαλύπτονται ζητώντας Παγκόσμια διακυβέρνηση και Άρχοντα της γης « ΑντιΝεοταξίτης