Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

BINTEO. Νικολά Σαρκοζί (2008): Θα επιβάλλουμε φυλετική επιμειξία!


BINTEO. Νικολά Σαρκοζί (2008): Θα επιβάλλουμε φυλετική επιμειξία!



Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!

Ὁ Νικολᾶ Σαρκοζὶ ὁμολόγησε δημοσίως πὼς πράγματι, στοχεύουν σὲ ἕνα νέο φυλετικὸ εἶδος, διάφορον αὐτῶν ποὺ γνωρίζουμε καὶ ταὐτόσημο γιὰ ὅλον τὸν πλανήτη.
Ἐγὼ ποὺ λέτε ὅμως γνώριζα, ἀπὸ τὴν γιαγιά μου, πὼς οὔτε ὅλα τὰ δάκτυλα εἶναι ἴσα μεταξύ τους, οὔτε κάποιο περισσεύει… Ἐὰν λοιπὸν αὐτὸ τὸ ἀναγάγω στὴν Φύσι καὶ στὸν Ἄνθρωπο, τότε ποιά εἶναι ἡ φυλή πού περισσεύει; Κι ἐάν πετσοκόψουν τά περισσότερα δάκτυλα, πρό κειμένου νά ἔλθουν καί νά γίνουν ἴσα μέ τό μικρότερον, τότε πόσο ὑγιής θά εἶναι ὁ ὀργανισμός; Δῆλα δή πόσο ὑγιεῖς θά εἶναι οἱ κοινωνίες μας; Καί γιά πόσον καιρό θά μποροῦσε νά ἐπιβιώσῃ ἕνα τέτοιο σῶμα, πού οὐσιαστικῶς θά εἶναι ὑβρίδιον τοῦ πραγματικοῦ σώματος καί κατ’ ἐπέκτασιν Ὕβρις γιά τόν πλανήτη;

BINTEO-TO MYΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ…..Νικολά Σαρκοζί (2008): Θα επιβάλλουμε φυλετική επιμειξία!
Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!1 
Παρακάτω θα δείτε ένα απόσπασμα από μια ομιλία που έδωσε ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί* στις 17 Δεκεμβρίου 2008 για τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Ecole Polytechnique στο Palaiseau (Παλεζώ).

Το απόσπασμα της εξαιρετικά απειλητικής ομιλίας του Σαρκοζί επικεντρώνεται στην υποχρέωση της Γαλλίας να γίνει μια «μικτή» (ή σύμμικτη ή ανομοιογενής) χώρα – η γαλλική λέξη“métissé”. Το ρήμα “métisser” θεωρητικά σημαίνει να αναμίξετε αίμα ή να διασταυρώσεις τα είδη, αλλά μερικές φορές χρησιμοποιείται πιο χαλαρά εννοώντας μείγμα πολιτισμών. Ο Σαρκοζί χρησιμοποιεί τη λέξη, ή μια μορφή της, τουλάχιστον 7 φορές στα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα του βίντεο. Είτε αναφέρεται στην ανάμειξη του αίματος ή απλώς στην καταστροφή της γαλλικής κουλτούρας, φέρνοντας εχθρικούς – προς την κουλτούρα της Γαλλίας – αλλοδαπούς, είναι αδύνατο να αποφευχθεί το γεγονός ότι ο άνθρωπος αυτός λέει στο γαλλικό λαό, με ξεκάθαρο απειλητικό τρόπο,ότι πρέπει να αναμειχθούν οπωσδήποτε. 
Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!2Η γαλλική λέξη “métissage” σημαίνει «επιμειξία» ή «διασταύρωση» ή «φυλετική ανάμειξη» και άλλους παρόμοιους όρους. Αν και δεν μεταφέρουν οι λέξεις αυτές πάντα το σωστό νόημα. Η «διασταύρωση» ακούγεται πολύ επιστημονική, όπως όταν οι αγρότες διασταυρώνουν καλλιέργειες. Η “επιμιξία” είναι πολύ τεχνική και αναφέρεται σε γάμο. 
«(…) Ο στόχος είναι να ανταποκριθούμε στην πρόκληση της “επιμειξίας” (“métissage”) – της πρόκλησης της “επιμειξίας” που αντιμετωπίζουμε τον 21ο αιώνα. Με την πρόκληση της “επιμειξίας”, η Γαλλία ήταν πάντα εξοικειωμένη και αντιμετωπίζοντας την πρόκληση της “επιμειξίας” η Γαλλία παραμένει πιστή στην ιστορία της. Επιπλέον, είναι η συγγένεια αίματος που έχει προκαλέσει πάντα το τέλος των πολιτισμών και των κοινωνιών». 
Προσέξτε ότι στην παραπάνω πρόταση μιλά για φυλετική ανάμειξη του ΑΙΜΑΤΟΣ των συμπατριωτών του με αλλοδαπούς (και ξέρουμε ότι μιλώντας για αλλοδαπούς, αυτοί δεν είναι οι Σουηδοί ή οι Ιταλοί…).
Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!3 
Επίσης, μιλώντας για την ιστορία της Γαλλίας ότι ήταν πάντα “métissée”, παραποιεί την ιστορία, καθώς προσπαθεί να εξισώσει την ανάμειξη των Φράγκων, Λατίνων και Κελτών με την ανάμειξη των λευκών με τους μαύρους ή των Ευρωπαίων με τους Βορειο-Αφρικανούς μουσουλμάνους. (Κάτι ανάλογο συμβαίνει στην πατρίδα μας, που κάποιοι εξισώσουν τους Έλληνες πρόσφυγεςτης Μ. Ασίας και του Πόντου με τους τριτοκοσμικούς λαθρομετανάστες, για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό και να τον ενοχοποιήσουν που διαμαρτύρεται για την επιβαλλόμενη «πολυπολιτισμική» βαβυλωνία). 
Το ανατριχιαστικό είναι ότι ο Σαρκοζί απειλεί τους Γάλλους:«Κυρίες και κύριοι, αυτό είναι το τελευταίο πράγμα: Αν η δύναμη της δημοκρατικής θέλησης δεν λειτουργήσει, θα χρειαστεί η Δημοκρατία να καταφύγει σε ακόμα πιο βίαιες μεθόδους». 
«Αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή. Η διαφορετικότητα στη βάση της χώρας θα πρέπει να αντανακλάται με την ποικιλομορφία στην κεφαλή της χώρας». 
«Δεν είναι μια επιλογή. Είναι μια υποχρέωση. Είναι επιτακτική ανάγκη. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, ρισκάροντας να βρεθούμε αντιμέτωποι με σημαντικά προβλήματα». 
«Θα πρέπει να αλλάξουμε και γι’ αυτό θα αλλάξουμε». 
Ο γαλλικός λαός σίγουρα δεν είχε εκλέξει τον Σαρκοζί για να αλλάξει το DNA της χώρας. 
Δείτε το βίντεο: Υπότιτλοι:serreosoo8 



Στο διαδίκτυο υπήρχαν πολλές αντιδράσεις για τις απειλές του Σαρκοζί. Υπήρχαν σχόλια που έλεγαν “Ας πάρουμε τις οικογένειές μας και ας βγούμε από την Ευρώπη” έως και “Στείλτε αυτό τον τύπο στη γκιλοτίνα”. 
Η δεύτερη πρόταση άρεσε στους περισσότερους… 
Προσέξτε στο βίντεο το πόσο διαφορετικά μιλάει ο Σαρκοζί για τουςΆραβες. Είναι ξεκάθαρο ότι βάσει σχεδίου, οι λευκοί Ευρωπαίοι πρέπει να πολυπολιτισθούν με το ζόρι και να αναμειχθούν, χάνοντας εντελώς την ταυτότητα τους, ενώ από την άλλη οι Άραβες πρέπει να την διατηρήσουν την ταυτότητά τους, αλλιώς υπάρχει η «απειλή της βίας». «Γιατί τίποτα δεν είναι πιο επικίνδυνο από μία πληγωμένη ταυτότητα», λέει με «πόνο» στο βίντεο ο Σαρκοζί. Όταν ο αλλοδαπός ζητάει να μην χάσει την ταυτότητά του είναι «δικαιολογημένος» και «πληγωμένος». Όταν ο γηγενής Ευρωπαίος ζητά να μην χάσει την ταυτότητά του είναι «ρατσιστής» και ως εκ τούτου οι ίδιοι αυτοί «πονόψυχοι» βγάζουν λογίδρια και διοργανώνουν συνέδρια για την άνοδο του «ρατσισμού και του φασισμού» στην Ευρώπη. 
- Διάβασε:
Το σχέδιο COUDENHOVE-KALERGI: Η Γενοκτονία των λαών της Ευρώπης
 

* Οι εβραϊκές ρίζες του Σαρκοζί (και της Μπρούνι!)

Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!4 
Ο Σαρκοζί είναι ο γιος του Pál István Ernő Sárközy deNagy-Bócsa, Ούγγρου αριστοκράτη και της Andrée Jeanne”Dadu” Mallah (γεν. στο Παρίσι, στις 12 Οκτωβρίου 1925), της οποίας ο πατέρας ήταν Εβραίος της Ελλάδας που ασπάστηκε τον καθολικισμό για να παντρευτεί τη Γαλλίδα καθολική γυναίκα του. 
Ο παππούς του Σαρκοζί, ονόματι Benico Mallah, ήταν γιατρός από τη Θεσσαλονίκη, που έφυγε για τη Γαλλία για να γίνει γιατρός. Ο Benico ήταν ο γιος του Mordechai Mallah, ενός από τους οκτώ γιους του Ααρών Μαλλάχ, ιδρυτή της ραβινικής σχολής της Θεσσαλονίκης. 
Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!5 
Σε αποκαλυπτικό άρθρο της το 2007, η γαλλική εφημερίδα ‘Le Figaro’, ανέφερε ότι ο Σαρκοζί εργάστηκε για μια φορά – και ίσως να εξακολουθούσε να το κάνει, όπως άφησε να εννοηθεί – για λογαριασμό της ισραηλινής αντικατασκοπίας ως Sayan (στα εβραϊκά σημαίνει ‘βοηθός’), ένας από τους χιλιάδες Εβραίους πολίτες άλλων χωρών που βρίσκονται εκτός του Ισραήλ, οι οποίοι συνεργάζονται με τους ‘katsas’ (αξιωματικοί της Μοσάντ) - βλέπε εδώ
Όπως αναφέρει για την Κάρλα Μπρούνι το European Jewish Pressσε άρθρο του το 2008
Η γυναίκα του Σαρκοζί, Carla Bruni, γεννήθηκε ως Tedeschi, ένα όνομα μιας εβραϊκής οικογένειας από τη βόρεια περιοχή του Πιεμόντε της Ιταλίας. 
Σύμφωνα με την αδελφή της Κάρλα, ηθοποιού Valerie-Bruni Tedeschi, ο παππούς της από την πλευρά του πατέρα της, έφυγε από τον Ιουδαϊσμό και έγινε καθολικός κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ως αποτέλεσμα του γάμου του με μια Καθολική γυναίκα, η οικογένεια έχασε κάθε επαφή με την εβραϊκή κοινότητα του Τορίνο.Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!6 
Πρώην σύντροφοι της Κάρλα, όπως ο Arno Klarsfeld, (φώτο) γιος του διάσημου Γάλλου δικηγόρου και κυνηγού Ναζί Serge Klarsfeldκαι οJean-Paul Enthoven, καθώς και ο γιος του Ραφαήλ, (η Μπρούνι είχε σχέση με πατέρα και μετά με γιο) είναι και οι δύο Εβραίοι διανοούμενοι. 
Ο Raphael Enthoven, με τον οποίο η Κάρλα Μπρούνι έχει ένα γιο, τον Aurélien, στο παρελθόν ήταν παντρεμένος με την συγγραφέα Justine Lévy, κόρη του συγγραφέα και φιλοσόφουΜπερνάρ-Ανρί Λεβί. 
http://news-cobra.blogspot.gr/2013/04/binteo-to-my-2008.html 
Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!7Και ο διάδοχος του Σαρκοζί, οΖαν-Φρανσουά Κοπέ έχειεβραϊκές ρίζες. Γεννήθηκε στο Παρίσι, στις 5 Μαΐου του 1964, από μετανάστες εβραϊκής καταγωγής. Ο Εβραίος παππούς του δραπέτευσε από τη Ρουμανία τη δεκαετία του ’20. Ο πατέρας του έγινε γιατρός και αργότερα παντρεύτηκε την επίσης εβραϊκής καταγωγής μητέρα του. Ο ίδιος ο Κοπέ, αυτοχαρακτηρίζεται «μη θρησκευόμενος Εβραίος». 
Κόκκινος Οὐρανός 
Ἡ νέα φυλή!
Τὸ λέν, τὸ ξαναλέν… Τὸ κάνουν πλέον πράξι!
Δὲν μᾶς ὑπολογίζουν καὶ θὰ χρησιμοποιήσουν τὴν δημοκρατία ἀκόμη πιὸ σκληρά, ἐὰν χρειστῇ, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς «πείσουν» γιὰ τὸ πῶς πρέπει νὰ λειτουργοῦμε. 
Κι ἐὰν δὲν καταλάβατε ἀκόμη, δὲν πειράζει…
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς μᾶλλον πρέπει νὰ γίνουν ὅλα ὅπως τὰ ἔχουν σχεδιάσῃ γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ τὰ συνειδητοποιήσουμε. 
Ὅταν τὰ συνειδητοποιήσουμε, τότε μόνον θὰ μποροῦμε νὰ ἀγωνιστοῦμε καὶ νὰ τὰ ἀλλάξουμε. 
Ὄχι μόνον ἐδῶ. 
Σὲ ὅλον τὸν πλανήτη. 
Φιλονόη. 
Υ.Γ. Μία φυλή, νέα, ἀπόλυτα ὁμοιόμορφη, παγκόσμια… Καὶ φυσικά, ἀπολύτως ἐλέγξιμη! Καὶ μὴν σκιάζεστε… Τώρα τοὺς χρησιμοποιοῦν τοὺς μουσουλμάνους γιὰ νὰ μᾶς ἐπιβάλλουν αὐτὰ ποὺ θέλουν. Γιατί νομίζετε πώς ἔχουν καταλάβῃ τό μεγαλύτερον τμῆμα τῶν μουσουλμανικῶν χωρῶν; Γιά νά παίξουν πεντόβολα; Χά!!! Ἐκεῖ νὰ δεῖτε γλέντια!!!!


 lithosfotos.blogspot.gr


Πηγή: http://www.awakengr.com/2013/05/binteo-2008.html#ixzz2SEG2nKqU
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΕΟΕ---Ο Ιωάννης Παπαζήσης ΚΑΙ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

IASOS - Ο Έλληνας που μιλάει με εξωγήινους και χρησιμοποιεί τη μουσική του η Nasa


IASOS - Ο Έλληνας που μιλάει με εξωγήινους και χρησιμοποιεί τη μουσική του η Nasa

O Ελληνικής καταγωγής Iasos
 (προφέρεται Γιάσος), ζει στην επαρχία
 βόρεια του Σαν Φραντσίσκο και θεωρείται
 ένας από τους δύο ιδρυτές της new age 
μουσικής. Μαζί με τον φίλο του Steve Halpern,
 κυκλοφόρησαν τα ντεμπούτο άλμπουμ τους
 το 1975 και δημιούργησαν τους πρώτους
 παράξενους ήχους πριν διαδοθούν τα synthesizers! 



Δεν βαφτίστηκε Iasos. Αυτό το όνομα
 προέρχεται από την Αρχαϊκή εποχή και 
το υιοθέτησε ένα απόγευμα όταν ξαφνικά 
είχε μια αιφνίδια πολύ δυνατή και έντονη 
ανάμνηση σε μία βόλτα του. Μια ανάμνηση 
του πατέρα του σε μια άλλη ζωή να του
 φωνάζει «Iasos φέρε μου τα ξύλα για το τζάκι και έλα για να φάμε!».

Ο Iasos γεννήθηκε το 1947 σε ένα στρατώνα στην Αλεξανδρούπολη, και 4 
χρονών μετανάστευσε στην Αμερική με την οικογένεια του. Πήγε σε Ελληνικό
 σχολείο και μετά το λύκειο φοίτησε στο Πανεπιστήμιο του Cornell. Μετά τις 
σπουδές συνειδητοποίησε ότι όλη του η δημιουργικότητα ήταν στη μουσική
 και έτσι αποφάσισε να αφιερωθεί εκεί για το υπόλοιπο της ζωής του.

Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, υπεύθυνη για τους ήχους που φαντάζεται είναι μια
φωνή στο κεφάλι του, που του λέει πως να τους δημιουργεί! Κάτι που πιστεύει 
με τέτοια πίστη και επιμονή που καταφέρνει σχεδόν να πείσει τους πάντες...
 ότι όντως συνομιλεί τηλεπαθητικά με μία εξωγήινη οντότητα. Όταν πριν από
 μερικούς μήνες πρωτοπαρουσιάστηκε στο μικρόκοσμο της Ελληνικής
 μπλογκόσφαιρας μέσα από κιτς εικόνες και περίεργους ambient ήχους, δεν
 μπορούσε κανείς να πιστέψει ότι όντως είναι πρωτοπόρος μουσικός που η 
μουσική του έχει χρησιμοποιηθεί από τη NASA, την εγκυκλοπαίδεια Britannica, 
την Hewlett Packard, καθώς και από πολλά νοσοκομεία, κλινικές υγείας, θεραπευτές,
 κλινικές ψυχικής υγείας, και χειρουργούς σε όλο τον κόσμο.


Η Μουσική του αυτή τη στιγμή διατίθεται σε δισκοπωλεία της Βόρειας Αμερικής, 
της Ευρώπης, της Βραζιλίας, της Αυστραλίας και της Ιαπωνίας, ενώ έχει πραγματοποιήσεi
 διεθνή συναυλίες-περιοδείες από το Κάιρο προς τη Χονολουλού, και από το Λος 
Άντζελες στο Τορόντο. 

Στη διεθνή του αναγνώριση συνέβαλε το άλμπουμ του με τίτλο Realms of Light 

(μεταφρ: Βασίλεια του Φωτός) που είχε τρομερή ανταπόκριση. Όμως το πιο
 εντυπωσιακό απ΄ όλα είναι ότι, ξαφνικά, θεωρείται σημείο αναφοράς για ένα σωρό
 ξένους μουσικούς, και μάλιστα από διαφορετικούς χώρους: από τον hip hop James 
Pants μέχρι τον “hypnagogic pop” Dolphins Into The Future που πρόσφατα μάλιστα
 έκανε μια μίνι περιοδεία μαζί του στην Ευρώπη.

Το αγαπημένο του μέρος στη Ελλάδα είναι οι Δελφοί. Σκοπεύει κάποια στιγμή να 
κάνει εκεί μια συναυλία, γιατί πιστεύει ότι στο ιερό των Δελφών υπάρχει μία 
διαγαλαξιακή πύλη που πρέπει να ανοίξει, όπως στο Machu Pichu στο Περού,
 στο Κάιρο στην Αίγυπτο και στο Φουτζιγιάμα της Ιαπωνίας.





Το είδαμε εδώ 


Read more: http://www.to-parakseno.gr/2013/05/iasos-nasa.html#ixzz2SAWx4iV7

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΕΟΕ - ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΙΣ ΞΕΚΙΝΑ 17 ΜΑΙΟΥ

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ...ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ.Τι θα συμβεί… αλλά και πως θα συμβεί…


ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ...ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ.Τι θα συμβεί… αλλά και πως θα συμβεί…



Μέχρι το τέλος του έτους οι Ελληνικές τράπεζες θα ενοποιηθούν σε μία το πολύ δύο κεντρικές τράπεζες…

Μόλις ενοποιηθούν -καθαρές πια αφού το βρώμικο κομμάτι τους θα το έχει απορροφήσει το Ελληνικό δημόσιο- θα ξεκινήσει και η πώλησή τους στις μεγάλες Γερμανικές Τράπεζες.

Οι Γερμανικές τράπεζες θα τιτλοποιήσουν (δηλαδή θα πουλήσουν) τα δάνεια σε ασφαλιστικές Γερμανικές εταιρίες, στην ουσία θα …
πωληθούν τα σπίτια που βρίσκονται πίσω από τα δάνεια, οι οποίες με τη σειρά τους θα δημιουργήσουν συνεταιρισμούς διαχείρισης αυτών των δανείων.

Αυτοί οι συνεταιρισμοί θα αγορασθούν από διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς μεγάλους οργανισμούς στη Γερμανία για να πωληθούν μισοτιμής στους Γερμανούς πολίτες.
 
Κάτι ανάλογο με αυτό που υπήρχε με τους συνεταιρισμούς διάφορων συντεχνιών στην Ελλάδα, όπως του οικοπεδικού συνεταιρισμού των δικαστικών στο Μαραθώνα, των τυπογράφων στην Ηλιούπολη και άλλων.

Έτσι θα συμβεί το εξής τραγικό…

Εσείς φερ ειπείν θα χρωστάτε ένα δάνειο στη Τράπεζα 200 χιλιάδες ευρώ, που προέρχεται από το σπίτι που αγοράσατε…

Η Γερμανική πια Τράπεζα θα σας πει αφού δεν μπορείτε να αποπληρώσετε το δάνειο δύο δρόμοι υπάρχουν. Ο ένας είναι να πουλήσετε εσείς το σπίτι και με τα λεφτά που θα πάρετε να αποπληρώσετε το δάνειο.

Ο άλλος είναι να σας το εκπλειστηριάσουμε εμείς… Βέβαια δεν θα σας αφήσει ένα επ αόριστο χρονικό διάστημα για να πουλήσετε το σπίτι , θα σας ορίσει ένα σύντομο χρονικό διάστημα τόσο που να μη μπορείτε να το πουλήσετε… γιατί δεν θα το επιτρέπουν οι οικονομικές συνθήκες της αγοράς εκείνη την εποχή.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τον πλειστηριασμό του ακινήτου… Εκεί η τιμή θα είναι πολύ χαμηλή και ο αγοραστής θα είναι Γερμανός. Για δύο λόγους… επίσης…

Ο πρώτος γιατί αυτά τα δάνεια ανήκουν όπως είπαμε παραπάνω στους Γερμανικούς συνεταιρισμούς που καλύπτονται από το Γερμανικό δίκαιο και κατ επέκταση δεν θα υπάρχει το φαινόμενο των κορακιών και δεύτερον ότι οι Γερμανοί έχουν στα χέρια τους τη ρευστότητα δηλαδή το μετρητό που εσύ δεν έχεις.
Έτσι αγαπητέ πιστούχε εσύ θα έχεις χάσει το σπίτι σου αλλά δεν θα έχεις εξοφλήσει το δάνειο… Θα συνεχίσεις να είσαι υπόδουλος στη Τράπεζα…

Γιατί το ακίνητό σου θα έχει πουληθεί για 150 χιλιάδες ενώ εσύ έχεις δάνειο 200 χιλιάδες… Μαθηματικά λοιπόν χρωστάς και 50 χιλιάδες στη Γερμανική επαναλαμβάνω πια Τράπεζα…
Αυτό το χρέος του υπολοίπου των 50 χιλιάδων είναι λογιστικό και όχι πραγματικό γιατί ήδη από την αρχική πώληση των Ελληνικών τραπεζών στις Γερμανικές αυτό έχει συνυπολογισθεί
Θυμόσαστε που είπαμε παραπάνω για το βρώμικο κομμάτι που ανέλαβε το δημόσιο… έ αυτό είναι…

Όμως αυτές οι 50 χιλιάδες που εσύ εξακολουθείς να χρωστάς η Γερμανική τράπεζα θα τις αποδώσει στο Ελληνικό δημόσιο… Το δημόσιο θα τις αγοράσει και εσύ θα χρωστάς πια στο Δημόσιο τις 50 χιλιάδες…

Εκεί σε αυτό το σημείο θα γίνει η μεγάλη σφαγή… είναι τότε που για την εξόφληση αυτού του ποσού θα μειωθούν συντάξεις, θα περικοπούν μισθοί και άλλα.


ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΣ…

ΕΟΕ----malleus maleficarum αποσκλειστικό απόσπασμα εκπομπή...



malleus maleficarum αποσκλειστικό απόσπασμα εκπομπή...
Malleus Maleficarum EP 2 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
malleus maleficarum αποκλειστικό απόσπασμα εκπομπή...

Malleus Maleficarum EP 2 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ!!!


ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ!!!

Κάτι πολύ άσχημο ετοιμάζουν οι διεθνείς τοκογλύφοι, για τους Λαούς όλου του κόσμου.
Τον χορό έσυρε και πάλι ο εκπρόσωπος της οικογένειας εκείνης, η οποία χρηματοδότησε και τους δύο παγκοσμίους πολέμους, και μάλιστα όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές: Των Rothchild. Με πρώτο τον Evelyn Robert Adrian de Rothschild, Βρετανό χρηματιστή, ο οποίος πρόσφατα σε διεθνές ΜΜΕ, δήλωσε: «Νομίζω πως όλοι πρέπει να στραφούμε προς αυτή την ευκαιρία που μας δίνεται και να κινηθούμε προς την κατεύθυνση ενός παγκόσμιου νομίσματος».
Την ίδια ώρα:
534 τόνοι χρυσού, που αποτελεί ρεκόρ αγορών χρυσού τα τελευταία 50 χρόνια, αγοράστηκαν πέρυσι από τις Κεντρικές τράπεζες, σύμφωνα με τα στοιχεία του World Gold Council. Οι συνολικές αγοραπωλησίες έφθασαν στο απίστευτο ποσό των 236,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι μεγαλύτεροι αγοραστές χρυσού είναι οι Κεντρικές Τράπεζες Ινδίας και Κίνας.

Κεντρικές Τράπεζες μικρών χωρών, όπως της Σρι Λάνκα, του Μπανγκλαντές και του Μαυρικίου, αγοράζουν επίσης «μανιωδώς» χρυσό. (Οι περισσότερες από αυτές αγόρασαν χρυσό που πούλησε το ΔΝΤ επί Ντομινίκ Στρος Καν το 2009 και το 2010).
Μεγάλοι ακόμη αγοραστές χρυσού, σύμφωνα με το WGC είναι οι Κεντρικές Τράπεζες Ρωσίας, Ουκρανίας, Νότιας Κορέας και Τουρκίας.
Η Κεντρική Τράπεζα της Γερμανίας, ανακοίνωσε επίσημα, ότι σχεδιάζει να επαναπατρίσει όλα τα αποθεματικά της σε χρυσό που φυλάσσονται στη Γαλλία και στη FED της Νέας Υόρκης.
Το Ιράν, προχωρά σε επαναπατρισμό του χρυσού από τα θησαυροφυλάκια των διεθνών τραπεζών, επιτείνοντας τον εκνευρισμό των Αμερικανών.
Ο πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας της Κίνας, μιλάει για την ανάγκη «κλειδώματος» των διεθνών νομισματικών συναλλαγών, σε «σταθερή αξία», εννοώντας φυσικά το χρυσό και το ασήμι.
Η Ελβετία, «κόβει» και διαθέτει διεθνώς χρυσό σε μικρά κουτάκια των 10 φύλλων, αξίας 50 περίπου δολαρίων έκαστο, στήνοντας μια νέα βάση στις συναλλαγές.
Αναπτυγμένες χώρες όπως ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Νότια Αφρική, εκδίδουν επίσημα και με την εγγύηση των Δημοσίων τους, χρυσά και ασημένια κέρματα, με πραγματικό αντίκρισμα, σε καθαρό ασήμι και χρυσό (Mints).
Τέλος, το δολάριο, είναι πια κουρελόχαρτο, δεν έχει καμία σχέση με το GNP Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν) των ΗΠΑ, καμία δυναμική δηλαδή την οποία απέκτησε το εθνικό τους νόμισμα με τη συμφωνία του Breton Woods, τα 1944. Το οποίο και συντηρείται, με τη τρομοκρατία της υπεροπλίας της υπερδύναμης και τις εγκληματικές της εισβολές και κατοχές ξένων χωρών όπως το Ιράκ και το Αφγανιστάν.
Παράλληλα, οι ιδιωτικές αμερικανικές τράπεζες οι οποίες είναι «συνέταιροι» της FED, της κεντρικής δηλαδή τράπεζας των ΗΠΑ η οποία τυπώνει πια ασύστολα δολάρια/κουρελόχαρτα, συγκεντρώνουν καθημερινά τεράστια αποθέματα χρυσού και ασημιού.
Επίσης την ίδια ώρα, στη δύστυχη χώρα μας, την χώρα της κατοχικής κυβέρνησης των δωσίλογων, των κρετίνων επαγγελματιών πολιτικών και του Λαού που σέρνεται μεταξύ του Σουλειμάν, της Φατμαγκιούλ!!!
Τα ορυχεία χρυσού παραδίδονται αντί πινακίου φακής στις πολυεθνικές.
Χιλιάδες σιχαμεροί σαράφηδες, αγοράζουν άρον-άρον τις βέρες και τα δαχτυλίδια των πενόμενων και πανικοβλημένων Ελλήνων. Κανένας δεν τους ελέγχει, παρά μόνον από ότι όλα δείχνουν, όταν παραβιάζουν τους «νόμους» της δικής τους «νύχτας».
Ο ελάχιστος χρυσός του ελληνικού δημοσίου που απέμεινε μετά το ξεπούλημά του από το Σημίτη, (ως υποθήκη για τα περιβόητα swaps), είναι άγνωστο που βρίσκεται και αν έγινε και αυτός ενέχυρο (collateral).
Όλα δείχνουν πως κάτι πάρα πολύ σοβαρό ετοιμάζουν στους Λαούς. Και ακόμη πως η Ελλάδα και ο Λαός της, θα είναι ένα από τα πρώτα πειραματόζωα. Πειραματόζωα, τα οποία ακόμη παλεύουν για τα δανεικά τους, αντί να αντιληφθούν πως ήλθε η ώρα, να παλέψουν για τα ιδανικά τους.
http://www.apocalypsejohn.com

Ο πόλεμος που έρχεται και η Ελλάδα - Ποια είναι η θέση της, τι ζήτησαν οι ΗΠΑ - BIΝΤΕΟ



Ο πόλεμος που έρχεται και η Ελλάδα - Ποια είναι η θέση της, τι ζήτησαν οι ΗΠΑ - BIΝΤΕΟ



Όλα δείχνουν τα τελευταία 24ωρα ότι η υπόθεση της Συρίας και της αιματοχυσίας που η διεθνής κοινότητα παρακολουθούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα από απόσταση ,μπαίνει σε άλλη φάση. Και φέρνει όλο και πιο κοντά το ενδεχόμενο μιας στρατιωτικής επέμβασης, η οποία κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ότι θα σταματήσει με την πιθανή πτώση Άσαντ, ούτε πολύ περισσότερο ότι θα “περιοριστεί” στην Συρία και δεν θα “μεταφερθεί” σύντομα και στο Ιράν.

Οι πολύ συχνές αναφορές των τελευταίων ημερών ακόμη και από τον Αμερικανό πρόεδρο Ομπάμα, για αποδείξεις σχετικά με την χρήση χημικών όπλων από το καθεστώς Άσαντ, θυμίζουν τις ανάλογες δηλώσεις του Μπους, που προετοίμασαν την εισβολή στο Ιράκ.Όπου όπως είναι γνωστόν δεν βρέθηκε ούτε…δείγμα χημικού όπλου.

Τουρκία,Ισραήλ και όλες οι χώρες της Μέσης Ανατολής και της ευρύτερης περιοχής θα επηρεαστούν από τις εξελίξεις στη Συρία. Και μεταξύ αυτών και η Ελλάδα η οποία έχει τον δικό της ρόλο να παίξει ,είτε το θέλει ,είτε όχι.


Σύμφωνα με ρεπορτάζ που υπογράφει η καλά πληροφορημένη Κύρα Αδάμ για την εφημερίδα η Ελλάδα Σήμερα,οι ΗΠΑ έχουν ζητήσει από τον υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλο να τους παραχωρηθεί περισσότερος χώρος στη βάση της Σούδας προκειμένου να σταθμεύσουν εκεί:


► 6 αεροσκάφη KC135 για τον ανεφοδιασμό στον αέρα μαχητικών
► 10 αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου
► 20 μαχητικά αεροσκάφη

Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι το αμερικανικό αίτημα θα ικανοποιηθεί και τα όποια πιθανά προβλήματα θα ξεπεραστούν. Όπως και στην υπόθεση της Λιβύης, η Σούδα θα παίξει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην ενδεχόμενη στρατιωτική επέμβαση στη Συρία. Κι όχι μόνο. Στο βάθος των αμερικανικών και ισραηλινών σχεδιασμών υπάρχει πάντα ανοιχτό το θέμα του Ιράν ,ενώ η κατάσταση που επικρατεί και σε πολλές περιοχές της Αφρικής είναι τουλάχιστον εκρηκτική.


Σ΄ ότι αφορά στις επιδιώξεις της Ελλάδας υπάρχουν κάποια ερωτήματα τα οποία θα πρέπει -ελπίζουμε- να έχουν ήδη απαντηθεί. Ώστε να μην επαναληφθεί ο τραγέλαφος της Λιβύης, όπου η Ελλάδα έπαιξε τον ρόλο που της αναλογούσε χωρίς επί της ουσίας να κερδίσει το παραμικρό! Λόγω δικής μας ανικανότητας.

Στην υπόθεση της Συρίας ,έχουμε αποφασίσει ποια είναι η θέση μας; Η καταδίκη του καθεστώτος Άσαντ και των βιαιοτήτων των κυβερνητικών δυνάμεων είμαστε βέβαιοι ότι είναι απολύτως ορθή μετά τις αγριότητες των “αντικαθεστωτικών” ,οι δυνάμεις των οποίων πλέον είναι σαφές ότι αποτελούνται από πληρωμένους και αδίστακτους μισθοφόρους ή φανατικούς ισλαμιστές; Έχουμε αφουγκραστεί τον προβληματισμό που αναπτύσσεται ακόμη και σε χώρες της Ευρώπης που μέχρι πρόσφατα είχαν “αγκαλιάσει” τους “αντικαθεστωτικούς”; Μας προβληματίζει η απαγωγή των μητροπολιτών που η τύχη τους αγνοείται; 

Έχουμε “μετρήσει” τι μπορεί να σημάνει η πτώση του Άσαντ για τη Ρωσία και τι μπορεί να προκύψει ως ευκαιρία για την Ελλάδα; Πολλές φορές έχει γραφτεί από αμερικανικά think tank όπως το Stratfor ότι η Μόσχα αν χάσει τη ναυτική της βάση στη Συρία θα αναγκαστεί να ζητήσει αλλού διευκολύνσεις.

Τα όσα συμβαίνουν στην περιοχή μας μπορεί να αποδειχτούν κοσμογονικά και να ανατρέψουν δεδομένα και ισορροπίες πολλών δεκαετιών. Νομίζουμε οτι στην Αθήνα ελάχιστοι έχουν κατανοήσει ότι το παιχνίδι που παίζεται στην γειτονιά μας είναι εξαιρετικά σοβαρό και σημαντικό. Πιο σημαντικό ακόμη και από την εκταμίευση της επόμενης δόσης ή τις…150 θέσεις εργασίας που “κερδίσαμε” από σκανδιναβική εταιρεία κινητών τηλεφώνων!
ΠΗΓΗ


Πηγή: Ο πόλεμος που έρχεται και η Ελλάδα - Ποια είναι η θέση της, τι ζήτησαν οι ΗΠΑ - BIΝΤΕΟ ~ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑhttp://www.staparaskinia.gr/2013/05/bi.html#ixzz2S80wJMGV

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Νερό - Δηλητήριο σε όλη την Ελλάδα.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ


Νερό - Δηλητήριο σε όλη την Ελλάδα.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ


Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 6 Ιουνίου 2010
Έρευνα που διενήργησε διεπιστημονική επιτροπή από το Γεωπονικό και το Πανεπιστήμιο Αθηνών για λογαριασμό του ΕΦΕΤ και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009 στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, φέρνει στο φως αποκαλυπτικά ευρήματα:
Τοξικά βαρέα μέταλλα σε πόσιμο νερό, ποτάμια, λίμνες και υπόγεια ύδατα, σε συγκεντρώσεις που υπερβαίνουν κατά πολύ τα ανώτατα επιτρεπτά όρια που έχει θέσει η Ε.Ε. ή σε τιμές δυνητικά επικίνδυνες για την ανθρώπινη υγεία, ανιχνεύονται σε πολλές περιοχές της χώρας.
Όλα τα λιμναία συστήματα της Βόρειας Ελλάδας εμφανίζουν επιβαρύνσεις σε αρσενικό, μόλυβδο και νικέλιο
Οι επιστήμονες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι σε περιοχές με έντονη βιομηχανική ρύπανση, τα παραγόμενα τρόφιμα είναι σαφώς πιο επιβαρημένα σε βαρέα μέταλλα
Εστιάζουν την προσοχή τους σε βολβούς (καρότα, πατάτες, κρεμμύδια) αλλά και φυλλώδη λαχανικά (λάχανο, μαρούλι, σπανάκι).

Πάντως η έρευνα των δυο πανεπιστημίων ολοκληρώθηκε μετ' εμποδίων.
«Στείλαμε περισσότερα από 30 αιτήματα για αποστολή στοιχείων σε αρμόδιες υπηρεσίες, όμως καμία δεν ανταποκρίθηκε», καταγγέλλει ο Γ. Ζαμπετάκης, επίκουρος καθηγητής Χημείας Τροφίμων.
Tο 65% του συνολικού μήκους των αγωγών της EYΔAΠ αποτελείται από σωλήνες αμιαντοτσιμέντου στην πλειονότητά τους ηλικίας 80 ετών (1927), ενώ και στο δίκτυο της Εταιρείας Υδρεύσεως και ΑποχετεύσεωςΘεσσαλονίκης (EYAΘ) το 50% κατά προσέγγιση είναι αμιαντοσωλήνες.
Το νερό είναι γνωστό ως καθολικός διαλύτης.
Προτού να φθάσει στη βρύση ενός καταναλωτή, έρχεται σε επαφή με πολλές διαφορετικές ουσίες, όπως τα αέρια, τα μεταλλεύματα, αλλά και οργανικές ουσίες.
Το νερό παίρνει τα ίχνη αυτών των ουσιών, και δυστυχώς, μερικά απ´ αυτά μπορεί να προκαλέσουν την άσχημη γεύση, τη μυρωδιά, το χρώμα, τα προβλήματα διαύγειας αλλά και επιπτώσεις στην υγεία μας από τυχόν επικίνδυνες χημικές ουσίες όπως τα άλατα και τα μέταλλα, φυτοφάρμακα και ζιζανιοκτόνα, οργανικούς χημικούς μολυσματικούς παράγοντες από τις βιομηχανικές διαδικασίες και τη χρήση πετρελαίου, και ραδιενεργούς μολυσματικούς παράγοντες.
Το νερό αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα στην απομάκρυνση των τοξινών και των υποπροϊόντων του μεταβολισμού μας.
Χωρίς νερό για 3 ημέρες το ανθρώπινο σώμα εξασθενεί επικίνδυνα, ενώ μπορεί να εξασθενήσει σταδιακά με την πάροδο του χρόνου από τη συνεχή κατανάλωση νερού μολυσμένου με επικίνδυνες χημικές ενώσεις, βαρέα μέταλλα και βακτήρια.
Μολυσματικοί παράγοντες νερού
Σωματίδια (όπως άμμος, λάσπη, πουρί, σκουριά, χλωριούχο Βινύλιο από σωλήνες PVC) τα οποία κατακάθονται στο ποτήρι μας.
Οργανικές και ανόργανες χημικές ουσίες όπως
Χλώριο: Είναι απαραίτητο για την απολύμανση του νερού, είναι καταστρεπτικό όμως, όταν μπαίνει στον οργανισμό και ευθύνεται για ασθένειες, όπως καρκίνος, νεφρικές παθήσεις, αποβολές, παθήσεις στο συκώτι, προβλήματα γονιμότητας και αναπαραγωγής, αρτηριοσκλήρυνση, καρδιακά προβλήματα, προσβολή του μυϊκού συστήματος, νευρικές παθήσεις. Η Greenpeace έχει χαρακτηρίσει το χλώριο ως «ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο»
Βενζόλιο: Αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου και οδηγεί σε αναιμία και μείωση των αιμοπεταλίων.
Μόλυβδος: είναι το υλικό που χρησιμοποιούμε για την ένωση των χυτοσωλήνων, μολυβδοσωλήνων, χαλκοσωλήνων κ .λ.π. Εισχωρεί στο νερό μας από τις μολύβδινες σωληνώσεις, ή από τις ενώσεις των χάλκινων σωληνώσεων και γενικά των υδραυλικών εγκαταστάσεων. Προκαλεί σοβαρότατα προβλήματα στο νευρικό μας σύστημα, υψηλή πίεση του αίματος, εγκεφαλικά επεισόδια, καρδιακές προσβολές, παθήσεις των νεφρών, στειρότητα, αποβολές κ.λ.π. Σε σοβαρότατες περιπτώσεις παρατηρούνται εγκεφαλικές βλάβες, μολυβδίαση, κ.λ.π. Ο μόλυβδος καθώς κυκλοφορεί στο αίμα σπέρνει την καταστροφή από όπου και αν περάσει.
Χαλκός: Μεταλλικό στοιχείο. Η έκθεση σε χαλκό μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικές διαταραχές και ζημιά στο συκώτι ή στα νεφρά.
Αμίαντος: Οι ίνες αμιάντου εύκολα μπορούν να εμφανιστούν στο νερό μας, από την διάβρωση των αμιαντοσωλήνων. Προκαλούν στην αρχή καταστροφή της μεμβράνης του κυττάρου και στη συνέχεια ανοίγουν το δρόμο για το καρκίνο. Το κακό είναι ότι δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, αλλά εντοπίζονται μόνο με ειδικό ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.
Ζιζανιοκτόνα – Εντομοκτόνα: Τα εντομοκτόνα και ζιζανιοκτόνα, αρκούν να εμφανιστούν στο νερό σε ποσότητα μερικά μέρη στο τρισεκατομμύριο για να βλάψουν τους μύες της καρδιάς και να νεκρώσουν τα κύτταρα του συκωτιού.
Νιτρικά: Εισχωρούν στο νερό και στη συνέχεια στο στομάχι του ανθρώπου, με τη βοήθεια βακτηριδίων, μετατρέπονται σε νιτρίδια που αντιδρούν με το υδροχλωρικό οξύ του στομάχου και σχηματίζουν νιτρώδες οξύ. Αυτό ενώνεται με αμίνες και δίνει τις νιτρισαμίνες. Προκαλούν καρκίνο του στομάχου, των εντέρων και αλλού. Ο κίνδυνος είναι ιδιαίτερα μεγάλος για τα νεογνά καθώς προκαλούν ένα είδος αναιμίας, τη μεθαιμογλοβιναιμία, γνωστή και ως κυάνωση του βρέφους. Επίσης τα νιτρίδια αντιδρούν με την αιμοσφαιρίνη του αίματος και την καθιστούν αδύναμη να μεταφέρει οξυγόνο στο ποσοστό που χρειαζόμαστε.
Χημικά εντομοκτόνα: Αρκεί για τα περισσότερα μια μικρή ποσότητα της τάξεως των 3 μερών στο εκατομμύριο (3 ppm) για να βλάψουν τους μύες της καρδιάς και (5 ppm) για να νεκρώσουν τα κύτταρα του συκωτιού. Καταστρέφουν το μυελό των οστών που παράγει το αίμα όπως και πολλά άλλα ένζυμα. Επίσης ευθύνονται για τη δημιουργία καρκίνου, βλάβη στα νεφρά κλπ. Γενικά από τα εντομοκτόνα αρκούν να υπάρχουν στο νερό μερικά μέρη στο τρισεκατομμύριο (ppt) ώστε να καθίστανται επικίνδυνα για την υγεία μας.
Ραδόνιο: Αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του στομάχου.
Υδράργυρος: Μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα νεφρά.
Αρσενικό: Υπάρχει στο νερό εξαιτίας μεταλλουργικών εγκαταστάσεων ή ηλεκτρονικών απορριμμάτων. Το αρσενικό δημιουργεί δερματικές παθήσεις και επηρεάζει το νευρικό σύστημα.
Παθογόνοι μικροοργανισμοί (π.χ ιοί, βακτήρια, πρωτόζωα κ.α) ένοχοι για διάρροια, γαστρεντερίτιδα, λοιμώδεις και ιογενείς νόσους, ηπατίτιδα Α και Ε.
Οι ιοί εντερικής προέλευσης βρίσκονται σε όλο το υδάτινο περιβάλλον. Περιέχονται στα κόπρανα και από εκεί καταλήγουν στα λύματα, όπου απενεργοποιούνται αρκετά δύσκολα, ακόμα και μετά την επεξεργασία των λυμάτων στους βιολογικούς καθαρισμούς.
Στα επιφανειακά νερά (για παράδειγμα ποτάμια, λίμνες) που δέχονται λύματα, μπορεί να υπάρχουν ιοί εντερικής προέλευσης αλλά συχνά δεν είναι ανιχνεύσιμοι, γιατί βρίσκονται σε μικρό αριθμό η συνδέονται με αιωρούμενα σωματίδια.
Οι ιοί εντερικής προέλευσης βρίσκονται πολλές φορές και στο πόσιμο νερό, λόγω της αντοχής τους στις μεθόδους επεξεργασίας αυτού. Τα πρωτόζωα είναι παρασιτικοί οργανισμοί που δημιουργούν λοιμώδεις επιδημίες στον άνθρωπο αλλά και στα ζώα.
Μολύνουν το πόσιμο νερό με τις κύστες τους και προκαλούν τεράστια γαστρεντερικά προβλήματα. Έχουν μέγεθος 5μm-10μm και αντοχή στο χλώριο.
Ακόμα και το χλώριο που προστίθεται για την καταστροφή των ιών και βακτηρίων, μπορεί να σχηματίσει βλαβερά παραπροϊόντα με συνέπεια, βλάβες στα νεφρά και στο συκώτι, νευρικές παθήσεις, βλάβες στο ανοσοποιητικό σύστημα, αρτηριοσκλήρυνση, προσβολή του μυϊκού συστήματος, κ.λ.π.
Επιστήμονες εκφράζουν φόβους ότι νερό «δηλητήριο» σε Αττική, Βοιωτία, Εύβοια, Πτολεμαΐδα, νησιά Β. Αιγαίου, Πηνειό και αλλού επηρεάζει την αγροτική παραγωγή και θεωρούν επιτακτική την ανάγκη δειγματοληψιών, κυρίως σε τρόφιμα-στόχους όπως οι βολβοί, προκειμένου να διερευνηθούν ενδεχόμενοι κίνδυνοι από την κατανάλωσή τους.
Ερευνα που διενήργησε διεπιστημονική επιτροπή από το Γεωπονικό και το Πανεπιστήμιο Αθηνών για λογαριασμό του ΕΦΕΤ και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009 στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, φέρνει στο φως αποκαλυπτικά ευρήματα:
*Στο νερό ύδρευσης της Καλαμάτας ανιχνεύθηκε νικέλιο σε οριακές τιμές (20,00 μg/l). Στον δήμο Ασωπού Λακωνίας εντοπίζεται συγκέντρωση μολύβδου (30,00 μg/l) τριπλάσια της οριακής τιμής. Δηλητήριο και στο νερό της Χίου, όπου οι αναλύσεις ανίχνευσαν οριακές (1,00 μg/l) πλην όμως υψηλές τιμές συγκέντρωσης σε υδράργυρο.
Χαρακτηριστικό στοιχείο των νερών ύδρευσης δημοτικών διαμερισμάτων της Θήβας αποτελεί όχι μόνο η παρουσία εξασθενούς χρωμίου (από 3,00μg/l-12,80μg/l) αλλά και οι εξαιρετικά υψηλές τιμές υδραργύρου.
Από τα διαθέσιμα στοιχεία προέκυψε ότι η παρουσία τοξικών βαρέων μετάλλων γίνεται αισθητή σε όλα σχεδόν τα εξεταζόμενα πόσιμα νερά. Αν και τα περισσότερα δείγματα παρουσιάζουν τιμές συγκέντρωσης που βρίσκονται χαμηλότερα από την παραμετρική τιμή η οποία ορίζεται μέσω της Οδηγίας 98/83 Ε.Ε., οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου: «Μπορεί οι συγκεντρώσεις να είναι χαμηλές και να μην υπερβαίνουν τα όρια, όμως τα βαρέα μέταλλα όταν εισέλθουν στον οργανισμό δρουν σωρευτικά», τονίζουν.
*Στην Πάτρα ανιχνεύθηκαν νικέλιο, ολικό χρώμιο, μόλυβδος και αρσενικό (στο Ν. Σούλι) σε τιμές που κυμαίνονται εντός ορίων. Το ίδιο κοκτέιλ βαρέων μετάλλων, πάλι εντός ορίων, ανιχνεύθηκε στα πόσιμα ύδατα Ορεστιάδας, Ν. Βύσσας και Αρδα.
*Χαμηλές συγκεντρώσεις εντοπίζονται στις λίμνες Μαραθώνα, Υλίκης, Μόρνου. Τα νερά κρίνονται κατάλληλα για ύδρευση και άρδευση.
Σίδηρος και μαγγάνιο σε υψηλές συγκεντρώσεις -κατά περίπτωση πάνω από τα όρια- βρέθηκε στο νερό του νομού Εβρου.
Στην Ορεστιάδα το αρσενικό κυμαίνεται από 6,03 μg/l έως 9,69 μg/l. Αν και οι τιμές δεν ξεπερνούν τις παραμετρικές (10 μg/l) χαρακτηρίζονται υψηλές. Ιδιαίτερα στην κοινότητα Μπάκι παρατηρούνται τιμές ενίοτε διπλάσιες του επιτρεπτού, με αποτέλεσμα το νερό να κρίνεται ακατάλληλο.
*Τα υπόγεια νερά στο Λαύριο είναι έντονα επιβαρυμένα σε μόλυβδο (83,30 μg/l), νικέλιο (77μg/l), κάδμιο (28,30 μg/l) και διάφορα άλλα στοιχεία των οποίων οι συγκεντρώσεις υπερβαίνουν κατά πολύ τα ανώτατα επιτρεπτά όρια. Οι ερευνητές τονίζουν ότι η χρήση των νερών αυτών είναι απαγορευτική τουλάχιστον για ανθρώπινη κατανάλωση.
*Ακατάλληλα για κατανάλωση είναι και τα υπόγεια ύδατα στα Μεσόγεια. Κατά τόπους η επιβάρυνση είναι τόσο έντονη που κρίνονται ακατάλληλα και για άρδευση. Στην περιοχή μεταξύ Κορωπίου-Μαρκοπούλου-Παιανίας εντοπίζεται ολικό χρώμιο που κατά τόπους ξεπερνά τα 100 μg/l (με όριο τα 50 μg/l). Οπως υπογραμμίζουν οι ερευνητές «το μεγαλύτερο ποσοστό της συγκέντρωσης αυτής βρίσκεται προφανώς στην εξασθενή μορφή». Εκτός ορίων καταγράφεται ο μόλυβδος και το κάδμιο.
*Σε Ωρωπό και Οινόφυτα εκτός από το γνωστό πρόβλημα με το εξασθενές που εντοπίζεται σε τιμές μέχρι και 80 μg/l όλα τα τοξικά βαρέα μέταλλα υπερβαίνουν τα όρια.
*Προβληματικός και ο υδροφόρος ορίζοντας της Πτολεμαΐδας, κυρίως λόγω της έντονης εκμετάλλευσης λιγνιτών, της καύσης και της αιωρούμενης τέφρας. Παρατηρούνται υψηλές συγκεντρώσεις αρσενικού (20,00 μg/l), υδραργύρου (5,00 μg/l), μολύβδου (20,00 μg/l) και καδμίου (5,00 μg/l).
Εξίσου εκτεταμένη ρύπανση χαρακτηρίζει τους υδροφορείς στο Αλιβέρι και τη Μεγαλόπολη.
*Εντονη είναι η τοξικότητα σε υπόγεια ύδατα της Ορεστιάδας, της Κομοτηνής, της Ξάνθης και του Πύργου Ηλείας, όπου ανιχνεύεται κοκτέιλ μεταλλικών ιχνοστοιχείων.
Ειδικότερα στον Πύργο το νερό περιέχει μαγγάνιο 50 φορές πάνω από το όριο και σίδηρο σχεδόν τριπλάσιο του επιτρεπτού. Τα υπόγεια ύδατα είναι ακατάλληλα για ανθρώπινη χρήση και κατά περίπτωση ακατάλληλα για άρδευση.
*Οσον αφορά τους ποταμούς, τα αναμενόμενα «πρωτεία» στη ρύπανση κατέχει ο Ασωπός, καθώς όλα τα μεταλλικά ιχνοστοιχεία υπερβαίνουν τα όρια. Χρώμιο 65 μg/l (όριο 50), εξασθενές χρώμιο μέχρι και 148 μg/l, μόλυβδος 20 φορές πάνω, κάδμιο 12πλάσιο του επιτρεπτού.
Ο Πηνειός παρουσιάζει υψηλές συγκεντρώσεις σε νικέλιο και χρώμιο. Ο Εβρος εμφανίζει τη μεγαλύτερη τιμή όσον αφορά τον υδράργυρο. Λιγότερο επιβαρημένοι, Βοιωτικός Κηφισός και Αλφειός.
*Στο «κόκκινο» βρίσκεται ο υδράργυρος στη λίμνη Πετρών νομού Φλώρινας. Με όριο το 1 μg/l η μέση τιμή φτάνει τα ...112 μg/l! Η λίμνη δέχεται τα απόβλητα των εργοστασίων της Πτολεμαΐδας. Δοϊράνη και Κορώνεια παρουσιάζουν υψηλές τιμές αρσενικού. Γενικότερα, όλα τα λιμναία συστήματα της Βόρειας Ελλάδας εμφανίζουν επιβαρύνσεις σε αρσενικό μόλυβδο και νικέλιο.
Το είδα: www.vitamelia.gr

ΕΟΕ---ΣΤΑΥΡΩΣΗ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΤΩΡΑ !!! ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΦΩΤΙΑ...Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΠΑΖΗΣΗ...


ΤΩΡΑ !!! ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΦΩΤΙΑ...Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΠΑΖΗΣΗ...ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ : H ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ...ΙΑΤΡΙΚΗ...ΝΟΜΙΚΗ...ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΡΙΑ...ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ... ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩhttp://eoellas.org/webradio

VIDEO: Η εντυπωσιακή βυθισμένη πόλη που ένωνε την αρχαία Ελλάδα με την Αίγυπτο !


VIDEO: Η εντυπωσιακή βυθισμένη πόλη που ένωνε την αρχαία Ελλάδα με την Αίγυπτο !


Εκπληκτικά ευρήματα πολιτισμού από μία πόλη μύθο, την οποία κατάπιε η Μεσόγειος Θάλασσα...

και θάφτηκε κάτω από τόνους άμμου και λάσπης, φέρνουν στο φως συνέχεια οι αρχαιολόγοι στην περιοχή της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου.


Το λιμάνι Θώνις – Ηράκλειο φέρεται να λειτουργούσε σαν μια «Αλεξάνδρεια πριν την Αλεξάνδρεια», μια υποχρεωτική πύλη εισόδου στην Αίγυπτο του 1.000 π.Χ. ενώ οι έρευνες αποκαλύπτουν απίστευτα διατηρημένα ναυάγια, άγκυρες, αγάλματα, χρήματα, και τεράστιες επιγραφές.

Η χαμένη πόλη που ήταν γνωστή ως Θώνις στους Αιγύπτιους και Ηράκλειο στους Ελληνες ανακαλύφθηκε το 2000 από τον Γάλλο αρχαιολόγο Φρανκ Γκοντιό και έπειτα από 13 χρόνια επίπονων ανασκαφών χιλιάδες ευρήματα έρχονται στο φως.

Μέχρι τώρα έχουν βρεθεί περισσότερα από 64 ναυάγια, 700 άγκυρες, χρυσά νομίσματα, «βάρη» από την Αθήνα (είναι η πρώτη φορά που βρέθηκαν σε Αιγυπτιακό έδαφος) και τεράστιες επιγραφές γραμμένες στα αρχαία ελληνικά και αιγυπτιακά αναδεικνύοντας τη σπουδαία εμπορική σημασία της πόλης.













pinnokio.gr


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: VIDEO: Η εντυπωσιακή βυθισμένη πόλη που ένωνε την αρχαία Ελλάδα με την Αίγυπτο ! http://24wro.blogspot.com/2013/05/video_897.html#ixzz2S4GhlUU2