Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 500 ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ


ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 500 ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ

Ενα ζευγάρι απο το Κόλετζ Παρκ διαμαρτύρεται ότι ο λαχανόκηπος στην αυλή τους βρίσκεται στην "πυρά". Η έναρξη διαμαρτυρίας για το νόμο απο το ζεύγος Helvenstons στο Ορλάντο, θα αντιμετωπίσει πρόστιμα
Ο λαχανόκηπος στο ζευγάρι του Κόλετζ Παρκ βρίσκεται υπο την απειλή κοπής και με πρόστιμο σε περίπτωση που δεν τα ξεριζώσουν μέχρι την Πέμπτη.
Ο Jason και η Jennifer Helvenston προωθούν το «Φυτέψτε ένα Σπόρο, Αλλάξτε το νόμο," μια διαμαρτυρία ενάντια στο νόμο του Ορλάντο, που λέει ότι παραβιάζει το συνταγματικό τους δικαίωμα να χρησιμοποιούν ειρηνικά την περιουσία τους για να καλλιεργούν τα δικά τους τρόφιμά.
Τον Νοέμβριο, ξεκίνησε η ιστορία σχετικά με τον αμφιλεγόμενο κήπο αφού η πολιτεία ανακοίνωσε στους Helvenstons ότι ο λαχανόκηπος στην αυλή τους δεν ήταν σε συμμόρφωση με τον κώδικα της πόλης.
Μετά από εκατοντάδες ηλεκτρονικά μηνύματα που υποστηρίζουν το ζευγάρι επιτρέποντας αρχικά στους Helvenstons να κρατήσουν τον κήπο τους, η πολιτεία από τότε έχει ζητήσει από το ζεύγος να ξεριζώσουν τον κήπο τους και να τον αντικαταστήσουν με γκαζόν διαφορετικά θα αντιμετωπίσουν πρόστιμο.
"Η μεγαλύτερη ελευθερία που μπορεί να δώσεις σε κάποιον είναι η ελευθερία να ξέρει ότι δεν θα πεινάσει", δήλωσε ο Jason Helvenston. Ο κήπος μας πληρώνει για το σύνολο των εξόδων της υγιεινής διατροφής και του τρόπου ζωής, έχοντας το χαμηλότερο πιθανό ίχνος άνθρακα. Παρέχει πολύτιμη τροφή ενώ είναι ελκυστικός. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει ακόμα συζήτηση.
Οι άνθρωποι βρίσκονται σε πλήρη λήθαργο, και αν τους χαλάσεις την ησυχία τους, η τους πείς κάτι το οποίο δεν το έχει πλασάρει κάποια «εγκριτη»πηγή όπως, τηλεοπτικό κανάλι η δημοσιογράφος, θα σε περάσουν για τρελό - η στην καλύτερη των περιπτώσεων συνομωσιολόγο. Μόνο που στην περίπτωση της Ατζέντα 21, (και έχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε αυτό το μπλόγκ), τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δεν υφίστανται συνομωσίες.
Τα τσιράκια της Νέας τάξης πραγμάτων καθώς προσπαθούν να εφαρμόσουν τους στόχους τους, σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιούν τον όρο "Ατζέντα 21". Αντ 'αυτού, χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο αβλαβείς ταμπέλες που ηχούν όπως "έξυπνη ανάπτυξη", "ολοκληρωμένο χωροταξικό σχεδιασμό" "πράσινη ανάπτυξη" και ιδιαίτερα, "βιώσιμη ανάπτυξη".
Έτσι, μόνο και μόνο επειδή κάτι δεν φέρει την υπογραφή Ατζέντα 21 δεν σημαίνει ότι δεν είναι η προώθηση των στόχων της Ατζέντα 21.
Οι στόχοι της Ατζέντα 21 δεν εφαρμόζονται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά επίσης σε όλα τα κράτη, και βεβαία στην Ελλάδα. Απλά όπως ανέφερα προηγουμένως με διαφορετική ταμπέλα. Αυτό είναι μια τεράστια παγκόσμια προσπάθεια που συντονίζεται από τα Ηνωμένα Έθνη.
Η «Ατζέντα 21 του ΟΗΕ, αποτελεί το σχέδιο δράσης για την απογραφή και τον έλεγχο σε οτιδήποτε στη γη, το νερό, όλα τα μέταλλα, όλα τα φυτά, όλα τα ζώα, όλες τις κατασκευές, όλα τα μέσα παραγωγής, όλες οι πληροφορίες, όλη η ενέργεια, καθώς και όλα τα ανθρώπινα όντα στον κόσμο.
Κάθε φυτό, λέει ο «Επίσημος κώδικας ότι είναι κι ένα « επιβλαβές ζιζάνιο »- φυλάκιση η ακόμα και καθημερινά πρόστιμα, μπορούν να σας κλέψουν τη γη.
Μπορούν να σας πάρουν από το σπίτι σας, μέχρι και να σας φυλακίσουν. Οι δικαστικές διαδικασίες όπως καταλαβαίνεται είναι βιτρίνα, καθώς δεν υπάρχει απαλλαγή που να συνδέεται με αυτό τον «κώδικα».
Επιμέλεια άρθρου Vagedim/Αθέατη γνώση
ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 500 ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ ΠΗΓΗ

Πωλείται Ζωή - Ντοκιμαντέρ


Πωλείται Ζωή - Ντοκιμαντέρ

Μπορείτε να φανταστείτε μια αγορά νερού; Μια αγορά, όπου ιδιοκτήτες μετοχών νερού θα το πουλούσαν και θα το αγόραζαν, ενώ άλλοι θα κερδοσκοπούσαν πάνω στην τιμή του χωρίς να το χρειάζονται; Πως θα ήταν η ζωή, εάν όλα τα νερά του πλανήτη, επιφανειακά ή υπόγεια, τα νερά των ποταμών, των λιμνών και των παγετώνων, ανήκαν σε ιδιώτες;
Το 1974 ο Χένρυ Κίσινγκερ έλεγε πως αν ελέγχεις το πετρέλαιο ελέγχεις τα έθνη, αν όμως ελέγχεις το φαγητό ελέγχεις τους ανθρώπους. Αν σε αυτό το τελευταίο προσθέσουμε και το νερό, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί γιγαντώνονται και πλουτίζουν οι μεγάλες εταιρίες εμφιαλωμένου νερού.
Σήμερα η παγκόσμια τράπεζα εκτιμά την αξία της Αγοράς Νερού στο 1 τρισεκατομμύριο δολάρια ενώ το περιοδικό Fortune το 2002 ανακοίνωσε πως η επιχείρηση του νερού είναι η πιο προσοδοφόρα αγορά για τους επενδυτές. Πολυεθνικοί κολοσσοί, όπως η Coca Cola και η Nestle μονοπωλούν την αγορά εμφιαλωμένου νερού, η οποία τους αποφέρει τεράστια κέρδη.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από τα 110 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα, που είναι και ο ετήσιος τζίρος της Nestle, το 10% προέρχεται από την αγορά νερού. Ή εταιρεία έχει αγοράσει τα γαλλικά Perrier και Vittel καθώς και το ιταλικό St Pelegrino, ενώ στόχος της είναι να καταστήσει το προϊόν της Pure Life ως το μοναδικό εμφιαλωμένο νερό στην παγκόσμια αγορά. Παρόμοια στρατηγική ακολουθεί και η Coca Cola που με επιθετική διαφήμιση προσπαθεί να επιβάλλει το εμφιαλωμένο νερό της και παράλληλα να πείσει όσους δεν το καταναλώνουν, να αντικαταστήσουν το νερό με τα προϊόντα της.
Την απάνθρωπη πτυχή της αγοράς του νερού που μέχρι και αυτό έχει πέσει στο έλεος των πολυεθνικών, αποτυπώνει το Ντοκιμαντέρ "Πωλείται Ζωή - Τα δικαιώματα νερού" από την σειρά Εξάντας του δημοσιογράφου Γίώργου Αυγερόπουλου το οποίο σας παρουσιάζουμε παρακάτω:
Το "Πωλείται Ζωή" εξετάζει την μεγαλύτερη αγορά νερού του κόσμου που έχει στηθεί στην Χιλή. Εκεί όπου οι υδάτινοι πόροι της χώρας δεν ανήκουν στο κράτος αλλά σε ιδιώτες και μία εταιρεία μπορεί να είναι ιδιοκτήτης ενός ολόκληρου ποταμού και να κατέχει ποσότητα νερού ίση με το Βέλγιο. Εκεί, όπου το νερό έχει μετατραπεί από δημόσιο αγαθό ζωής σε ιδιοκτησία, και ένα «δικαίωμα νερού» μπορεί να κοστίζει όσο ένα σπίτι.
Ακόμα και στην έρημο της Ατακάμα, που θεωρείται η ξηρότερη περιοχή του πλανήτη, οι μεταλλευτικές εταιρείες – μεγαλο-ιδιοκτήτες του μακρύτερου ποταμού της Χιλής, Ρίο Λόα – αντλούν τεράστιες ποσότητες και χρησιμοποιούν το πολύτιμο νερό για να ξεπλένουν μέταλλα, καταδικάζοντας χιλιάδες ιθαγενείς και χωριά αγροτών στην δίψα και τη φτώχεια.
Όλα τα νερά της Χιλής εκτός από τη θάλασσα, έχουν «κοπεί» σε μερίδια που ονομάζονται «δικαιώματα νερού». Τα «δικαιώματα νερού» είναι τίτλοι ιδιοκτησίας ισόβιοι, ξέχωροι από τη γη και έχουν εμπορική αξία, όπως ακριβώς ένα σπίτι, ή ένα κτήμα. Μπορείς να το νοικιάσεις, να το χρησιμοποιήσεις, ή να το κρατήσεις χωρίς να το κάνεις τίποτα περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή, για να το πουλήσεις ακριβά.
Στη χώρα, που θεωρείται πρωτοπόρος στις εφαρμογές του νεοφιλελευθερισμού και των ιδιωτικοποιήσεων, όλα τα νερά πωλούνται. Ποτάμια, λίμνες και υπόγεια ύδατα καταλήγουν σε ιδιώτες, σε επιχειρήσεις και κερδοσκόπους που θεωρούν το νερό επένδυση με σκοπό το κέρδος.
Στη Χιλή το νερό δεν θεωρείται πια αναφαίρετο δικαίωμα, αλλά εμπορεύσιμο προϊόν. Με άλλα λόγια αυτό σημαίνει, πως αν είσαι αγρότης δεν μπορείς να ποτίσεις το χωράφι σου ακόμα και αν αυτό βρίσκεται στις όχθες του ποταμού διότι το ποτάμι μπορεί να ανήκει σε άλλους. Αντιστοίχως, δεν μπορείς να πάρεις νερό αν δεν έχεις «δικαίωμα» και συλλαμβάνεσαι αν πιαστείς επ' αυτοφώρω.
Όλα ξεκίνησαν το 1981, κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Πινοσέτ όταν δημιουργήθηκε ο Κώδικας του Νερού (Codigo de Aguas), ένα πακέτο νόμων οι οποίοι θεμελιώνουν ότι το νερό δεν είναι δημόσιο αγαθό, αλλά ιδιωτικό προϊόν.

Μας λένε ότι δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στο δημόσιο ; Σοκ από Όλι Ρεν : 70 χιλ. επιπλέον υπάλληλοι πρέπει να φύγουν από το Δημόσιο..


Μας λένε ότι δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στο δημόσιο ; Σοκ από Όλι Ρεν : 70 χιλ. επιπλέον υπάλληλοι πρέπει να φύγουν από το Δημόσιο..


Τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι «δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στο δημόσιο» και ότι «η διαθεσιμότητα δεν οδηγεί σε απολύσεις, αλλά σε μετακινήσεις» διέψευσε ο ευρωπαίος Επίτροπος Όλι Ρεν, σύμφωνα με τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Χουντή.

Όπως αναφέρει ο ευρωβουλευτής, απαντώντας σε ερώτησή του σχετικά με τον αριθμό και το χρονοδιάγραμμα «αποχωρήσεων» από το δημόσιο, ο κ. Ρεν επισήμανε ότι ισχύει η δέσμευση της κυβέρνησης στο Πρόγραμμα Οικονομικής Προσαρμογής τον Μάρτιο του 2012 που «προέβλεπε ότι 15.000 πλεονάζοντες εργαζόμενοι θα ετίθεντο, έως το τέλος του 2012, σε εργασιακή εφεδρεία, ανάλογα με τους φορείς ή τις μονάδες οι οποίες επρόκειτο να καταργηθούν ή να συρρικνωθούν».
Σύμφωνα με την απάντηση του κ. Ρεν, η τρόικα θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξει μέχρι το 2015 νέα μείωση προσωπικού κατά 70.000 άτομα και ότι «αυτή η μείωση προσωπικού θα πρέπει να είναι στοχευμένη και όχι οριζόντια».
Ο ευρωπαίος Επίτροπος διευκρίνισε ακόμη ότι η μείωση των δημοσίων υπαλλήλων θα «βασίζεται στην τρέχουσα κατάρτιση των οργανογραμμάτων και θα διευκολυνθεί από την πρόσφατη νομοθεσία η οποία επιτρέπει τις υποχρεωτικές απολύσεις».
Σημείωσε τέλος ότι οι ελληνικές αρχές συνεργάζονται με την τρόικα ώστε να προσδιοριστεί «η βέλτιστη διαδικασία επιβολής του νεοεκπονηθέντος σχεδίου κινητικότητας και αποχωρήσεων βάσει του υπάρχοντος Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα».
Στην ερώτησή του, ο κ. Χουντής τόνιζε μεταξύ άλλων ότι οι «εκβιαστικές» αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις, αλλά και οι απολύσεις στο δημόσιο, πέρα από τις τεράστιες κοινωνικές συνέπειες, «εντείνουν και τον κίνδυνο ολικής κατάρρευσης των υπαρχουσών δομών του δημοσίου».

Αναλυτικά το κείμενο της απάντησης Ρεν στον Ελληνα ευρωβουλευτή:
«Στο Πρόγραμμα Οικονομικής Προσαρμογής, το οποίο συμφωνήθηκε μεταξύ της Επιτροπής, της ΕΚΤ, του ΔΝΤ και της Ελλάδας τον Μάρτιο 2012, προβλέπεται συρρίκνωση του τομέα δημόσιας διοίκησης κατά 150.000 άτομα έως το τέλος του 2015 (σε σύγκριση με τα επίπεδα στο τέλος του 2010).
Επιπλέον, προέβλεπε ότι 15.000 πλεονάζοντες εργαζόμενοι θα ετίθεντο, έως το τέλος του 2012, σε εργασιακή εφεδρεία (όπως ήταν τότε γνωστή), ανάλογα με τους φορείς ή τις μονάδες οι οποίες επρόκειτο να καταργηθούν ή να συρρικνωθούν. Ο προσδιορισμός της διαδικασίας για τη μείωση κατά 150.000 υπαλλήλους εναπόκειται στην ελληνική κυβέρνηση. Η Επιτροπή, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ έχουν εκφράσει την άποψη ότι η μείωση προσωπικού πρέπει να είναι στοχευμένη και όχι οριζόντια. Η μείωση αυτή θα βασίζεται στην τρέχουσα κατάρτιση των οργανογραμμάτων και θα διευκολυνθεί από την πρόσφατη νομοθεσία η οποία επιτρέπει τις υποχρεωτικές απολύσεις.
Οι ελληνικές αρχές θα προχωρήσουν σε περαιτέρω περικοπές στο Δημόσιο, σύμφωνα με την αναλογία 1 διορισμού ανά 5 αποχωρήσεις, βάσει της οποίας έχει ήδη επιτευχθεί συρρίκνωση της γενικής κυβέρνησης περίπου κατά 80.000 άτομα.

Εξ όσων γνωρίζουμε, πολύ λίγοι εργαζόμενοι (λιγότεροι από εκατό) έχουν τεθεί σε εργασιακή εφεδρεία (όπως ήταν γνωστή) και μικρός αριθμός προσωπικού από καταργηθέντες/συγχωνευμένους δημόσιους φορείς έχει μεταφερθεί σε άλλους φορείς του Δημοσίου. Επί του παρόντος, οι ελληνικές αρχές συνεργάζονται στενά με την Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ, ώστε να προσδιοριστεί η βέλτιστη διαδικασία επιβολής του νεοεκπονηθέντος σχεδίου κινητικότητας και αποχωρήσεων, βάσει του υπάρχοντος Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις πτυχές που αφορούν την κινητικότητα και την αξιοποίηση δεξιοτήτων».


Πηγή: Μας λένε ότι δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στο δημόσιο ; Σοκ από Όλι Ρεν : 70 χιλ. επιπλέον υπάλληλοι πρέπει να φύγουν από το Δημόσιο..ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ http://www.staparaskinia.gr/2013/01/70.html#ixzz2HUtz5hWX

(((ΕΟΕ))) Σήμερα στο Ουδείς Αναμάρτητος στις 22:00 με την Katerina Mpakalidou και τον Prodromos Kofsanidis




Prodromos Kofsanidis
"WEB RADIO": "Σήμερα στο Ουδείς Αναμάρτητος στις 22:00 με την Katerina Mpakalidou και τον Prodromos Kofsanidis θέμα ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ. Ακούτε από εδώ http://eoellas.org/webradio"
WEB RADIO
www.eoellas.org
Ακούστε τώρα το webradio του Ερευνητικού Οργανισμού Ελλήνων. Σε αυτή την σελίδα για να ακούσουμε πατάμε το PLAY. Για να στείλουμε μήνυμα στέλνουμε από την φόρμα στο τέλος της σελίδας, εάν σας κολλά...

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ακραία κλιματικά φαινόμενα σε όλο τον πλανήτη


Ακραία κλιματικά φαινόμενα σε όλο τον πλανήτη

Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την κλιματική αλλαγή, την άνοδο της στάθμης των ωκεανών και το λιώσιμο των πάγων της Αρκτικής. Δριμύ ψύχος στην Ινδία Στον ....
ψυχρότερο χειμώνα των τελευταίων 44 ετών δοκιμάζονται κάτοικοι της βόρειας Ινδίας, ενώ περισσότεροι από 100 άστεγοι επί το πλείστον άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Στην πρωτεύουσα Νέο Δελχί καταγράφηκαν θερμοκρασίες 9,8 βαθμοί Κελσίου την Πρωτοχρονιά, οι χαμηλότερες από το 1969 που ξεκίνησαν οι μετρήσεις, ενώ αναμένονταν να φτάσουν τους 3-4 βαθμούς Κελσίου. Η ActionAid κάνει λόγο για 107 θύματα από το κρύο, τα περισσότερα στο Ούταρ Πραντές, ενώ στο ψύχος εκτίθενται 100.000 άστεγοι στο Νέο Δελχί. Ινδοί μετεωρολόγοι επισημαίνουν πως οι χειμώνες έχουν γίνει ψυχρότεροι τα τελευταία χρόνια στην Ινδία και αποδίδουν τις νέες κλιματικές συνθήκες στη ρύπανση από τη βιομηχανοποίηση της χώρας και στις αλλαγές στις καλλιέργειες. Καύσωνας στην Αυστραλία Από την άλλη πλευρά, η Αυστραλία αντιμετωπίζει ένα οξύ κύμα καύσωνα με τις θερμοκρασίες στα νότια της χώρας, κοντά στην Αδελαΐδα να φτάνουν ακόμα και τους 48 βαθμούς Κελσίου την Παρασκευή (4/1), στην τέταρτη θερμότερη μέρα που έχει καταγραφεί. Οι Αρχές προειδοποιούν για μεγάλο κίνδυνο πυρκαγιών στις αχανείς θαμνώδεις εκτάσεις της Αυστραλίας και καλούν τους κατοίκους να καταναλώνουν πολύ νερό και να μένουν σπίτι. Ρεκόρ βροχοπτώσεων στη Μεγάλη Βρετανία το 2012 Το 2012 ήταν το δεύτερο πιο βροχερό έτος στη Βρετανία από το 1910 που ξεκίνησαν οι μετρήσεις, ανακοίνωσε η μετεωρολογική υπηρεσία της χώρας. Ειδικότερα, οι συνολικές βροχοπτώσεις στη Βρετανία έφτασαν τα 1.300,7 χιλιοστά το 2012, 6,6 χιλιοστά λιγότερα από το 2000 που ήταν το πιο “υγρό” έτος. Παράλληλα, σημειώθηκαν πολλές πλημμύρες οι οποίες έπληξαν 7000 ιδιοκτησίες το 2012. Η βρετανική μετεωρολογική υπηρεσία αποδίδει τις αυξημένες βροχοπτώσεις στο λιώσιμο των πάγων της Αρκτικής και την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας. Η θερμότερη ατμόσφαιρα (αύξηση 0,7 βαθμών Κελσίου από την προβιομηχανική εποχή) αυξάνει με τη σειρά της την υγρασία κατά 4%, εξ ου και οι έντονες βροχοπτώσεις. Μάλιστα, οι Βρετανοί μετεωρολόγοι επισημαίνουν ότι το 2013 θα μπορούσε να είναι ένα από τα θερμότερα έτη στην ιστορία με την παγκόσμια θερμοκρασία να καταγράφει αύξηση 0,57 βαθμών Κελσίου από τον μέσο όρο των 14 βαθμών. Σπιράλ θερμότητας Νέα έρευνα που διενήργησε το γερμανικό Ινστιτούτο Alfred Wegener Πολικής και Θαλάσσιας Έρευνας έδειξε ότι η ηλιακή ακτινοβολία που απορροφήθηκε από τους νεοδιαμορφωμένους πάγους στην Αρκτική ήταν τρεις φορές υψηλότερη από το μέσο όρο και επέτρεψε την απορρόφηση ενέργειας κατά 50% περισσότερης από αυτή που απορροφούν οι σταθεροί “ετήσιοι πάγοι”. Δημιουργείται κατά αυτό τον τρόπο ένα σπιράλ θερμότητας, με τα λεπτότερα παγοκαλύμματα που αντικαθιστούν τους πολυετείς πάγους να απορροφούν περισσότερη θερμότητα και ενέργεια. Το φαινόμενο επιταχύνεται καθώς το λιώσιμο δεν λαμβάνει χώρα στην επιφάνεια αλλά και στο εσωτερικό του παγωμένου Αρκτικού ωκεανού. Η παγωμένη επιφάνεια του Αρκτικού Ωκεανού περιορίστηκε στο πρωτοφανές στα χρονικά 24% το 2012 λιγότερο από το 50% που είχε προβλέψει το Διακυβερνητικό Πάνελ των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC). Οι επιστήμονες του Alfred Wegener Institute δεν κάνουν ακόμα λόγο για άνοδο της στάθμης των θαλασσών, καθώς το λιώσιμο των πάγων και η μετατροπή τους σε νερό δεν αυξάνει τη μάζα ή τον όγκο τους. Ωστόσο, είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να επιταχύνει την υπερθέρμανση του πλανήτη. Ακριβότερη η ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής Μιλώντας για υπερθέρμανση του πλανήτη, η επίτευξη μιας συμφωνίας για το κλίμα το 2020 θα είναι πολύακριβότερη από μια άμεση λήψη μέτρων σύμφωνα με το Διεθνές Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συστημάτων της Αυστρίας. Μια δεκαετής ή εικοσαετής καθυστέρηση θα περιορίσει τις πιθανότητες ανάσχεσης της υπερθέρμανσης του πλανήτη στο όριο των 2 βαθμών Κελσίου που έχουν θεσπίσει τα Ηνωμένα Έθνη. Η άμεση διαμόρφωση της τιμής του διοξειδίου του άνθρακα, του βασικού αερίου του θερμοκηπίου, στα 30 δολάρια ανά μετρικό τόνο μεταφράζεται σε πιθανότητα 60% για την επίτευξη του στόχου. Εάν τα μέτρα ληφθούν το 2020, η διατήρηση της ίδιας πιθανότητας θα μεταφραστεί σε τιμή του διοξειδίου του άνθρακα στα 100 δολάρια ανά μετρικό τόνο.

Επιτέλους! [για την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας] ΒΙΝΤΕΟ


Επιτέλους! [για την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας] ΒΙΝΤΕΟ


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΗΡΘΕ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ.


Οι χιλιάδες εργαζόμενοι-ες στο εμπόριο χοροπηδάνε από την χαρά τους μετά τη νέα εξαγγελία της πολυαγαπημένης μας κυβέρνησης. Επιτέλους καταργείται με υπουργική απόφαση ο αναχρονισμός της κυριακάτικης αργίας. Έτσι φέτος τα καταστήματα θα λειτουργήσουν δύο Κυριακές (23 και 30 Δεκεμβρίου), ενώ από του χρόνου θα λειτουργούν έξι Κυριακές τον χρόνο. Βέβαια εξετάζεται το ενδεχόμενο οι Κυριακές να είναι ακόμη περισσότερες για κάποιους χώρους και περιοχές (δλδ. εμπορικά κέντρα και περιοχές με πολλά καταστήματα).

Όλοι-ες εμείς που εργαζόμαστε στο εμπόριο δεν θα καθόμαστε πλέον στο κρύο σπίτι μας (δεν είμαστε και καπιταλιστές για να έχουμε θέρμανση) τις Κυριακές νιώθοντας άχρηστοι και πεθαίνοντας από την πλήξη. Με το χαμόγελο στα χείλη θα...

είμαστε μέσα στην ζέστη των μαγαζιών έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε το 1.500.000 ανέργους που δεν έχουν χρόνο για να πάνε στα μαγαζιά τις άλλες μέρες. Θα είμαστε εκεί για να μπορούν να έρθουν να ξοδέψουν τα λεφτά τους οι 500.000 απλήρωτοι εργάτες του ιδιωτικού τομέα και οι δημόσιοι υπάλληλοι που το έριξαν στο shopping therapy για να ξεχάσουν τις περικοπές των μισθών τους και την κατάργηση των δώρων. Κυρίως όμως θα είμαστε εκεί με σεβασμό στην τρίτη ηλικία και τους συνταξιούχους που θα έρχονται να νιώσουν την χαρά της κατανάλωσης, αφού δεν ξέρουν τι να κάνουν με τις συντάξεις που παίρνουν.

Ναι πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Τώρα φαίνεται ότι άξιζαν τον κόπο οι θυσίες του προηγούμενου διαστήματος. Η λεηλασία των μισθών μας, το τσάκισμα των συλλογικών συμβάσεων, η μείωση των αποζημιώσεων, η διάλυση των εργασιακών σχέσεων έπιασαν τόπο. Η κατάργηση της κυριακάτικης αργίας σε συνδυασμό με την ¨απελευθέρωση¨ του ωραρίου και τον ¨απεγκλωβισμό¨ του ωραρίου εργασίας από το ωράριο λειτουργίας των επιχειρήσεων, ανοίγουν διάπλατα τις λεωφόρους της ανάπτυξης. Της ανάπτυξης της κερδοφορίας του μεγάλου εμπορικού κεφαλαίου μέσω του ξεζουμίσματος και της εξαθλίωσης των εργαζομένων και του ξαναμοιράσματος της αγοράς με το κλείσιμο μικρών επιχειρήσεων και την συγκέντρωση του τζίρου σε λιγότερα χέρια.

συνεχίζεται ΕΔΩ :: http://bookworker.wordpress.com

DAVE MUSTAINE (Megadeth): Μας ψεκάζουν δεν είναι θεωρία συνομωσίας


DAVE MUSTAINE (Megadeth): Μας ψεκάζουν δεν είναι θεωρία συνομωσίας

Ο Dave Mustaine, γνωστός για την ενασχόληση του με τα πολιτικά και τα κοινά των Η.Π.Α. για ακόμα μία φορά τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτή τη φορά αναφέρθηκε στο twitter του για τους ψεκασμούς που κάνουν τα αεροπλάνα. Ο Mega-Dave, έγραψε:
“Ντροπή στους πιλότους που ψεκάζουν τον κάποτε όμορφο ουρανό του SanDiego. Ντροπή, ντροπή, ντροπή!”
Ενώ λίγο αργότερα πρόσθεσε:
“Είναι οξείδια του αλουμινίου και άλατα βαρίου. Ξέρουν τι μεταφέρουν. Μόνο ένας ηλίθιος ή ένας συνεργός θα διαφωνούσε σε αυτό.”

Αστυνομικός φωτογράφισε διάφανο πλάσμα - Βίντεο


Αστυνομικός φωτογράφισε διάφανο πλάσμα - Βίντεο

Μια ομάδα κυνηγών UFO από την Ταϊβάν ζήτησε τη βοήθεια επιστημόνων, για να αποφανθεί για την αυθεντικότητα μιας φωτογραφίας που τράβηξε ένας αστυνομικός, όπως και για το πλάσμα που απεικονίζει.
Η φωτογραφία τραβήχτηκε σε μια ορεινή τοποθεσία της Ταϊβάν, την οποία ο κόσμος επισκέπτεται για πεζοπορία. Ο αστυνομικός τράβηξε τη φωτογραφία με το iPhone του, χωρίς να παρατηρήσει εκείνη τη στιγμή κάτι περίεργο. Ωστόσο, όταν την πρόσεξε αργότερα, είδε ότι στο βάθος εμφανίζεται η φιγούρα ενός διάφανου πλάσματος.
Στο ερώτημα κλήθηκαν να απαντήσουν ειδικοί, όμως στα σχετικά fora οι χρήστες του Διαδικτύου δίνουν ήδη τις δικές τους εκδοχές. Οι απαντήσεις είναι μοιρασμένες ανάμεσα σε αυτούς που πιστεύουν ότι πρόκειται για ανθρώπινη παρέμβαση και σε αυτούς που αναγνωρίζουν στη φωτογραφία κάποιο εξωγήινο πλάσμα, όπως τοVortigaunt (φωτο).

Επικίνδυνος αστεροειδής περνά από δίπλα μας


Επικίνδυνος αστεροειδής περνά από δίπλα μας

Ο δυνητικά επικίνδυνος αστεροειδής Άποφις περνά σχετικά κοντά από τη Γη αύριο, ενώ οι επιστήμονες εκτιμούν ότι οι εξωκομήτες αφθονούν όσο και οι εξωπλανήτες

Ο αστεροειδής 'Αποφις, που υπάρχει μια μικρή πιθανότητα κάποτε να πέσει πάνω στον πλανήτη μας, κάνει αύριο ένα σχετικά κοντινό πέρασμα από τη Γη, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους αστρονόμους να τον μελετήσουν καλύτερα και να υπολογίσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια την μελλοντική τροχιά του. Παράλληλα, νέες επιστημονικές εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι εξωκομήτες (δηλαδή οι κομήτες σε άλλα αστρικά συστήματα του γαλαξία μας) είναι εξίσου άφθονοι με τους εξωπλανήτες.

Ο διαμέτρου 300 μέτρων 'Αποφις έχει μικρές πιθανότητες να διασταυρωθεί με τη Γη το 2036, σύμφωνα με τις νέες εκτιμήσεις των επιστημόνων της NASA, που έχουν αναθεωρήσει τον προηγούμενο υπολογισμό για το 2029. Αν και αρχικά οι πιθανότητες πρόσκρουσης είχαν θεωρηθεί ασυνήθιστα μεγάλες (από μία στις 45 έως μία στις 300), στη συνέχεια οι νέες μετρήσεις των αστρονόμων μείωσαν δραματικά αυτές τις πιθανότητες, αλλά δεν τις εκμηδένισαν.

Έτσι, ο κίνδυνος από τον 'Αποφι για τη Γη, αν και πολύ μικρός, παραμένει ακόμα ένα ανοιχτό ζήτημα, εξ ου και η ανάγκη για νέες βελτιωμένες παρατηρήσεις της τροχιάς του. Ο αστεροειδής παραμένει στον κατάλογο των «δυνητικά επικίνδυνων αστεροειδών» που καταρτίζει η Διεθνής Αστρονομική Ένωση.

Ο 'Αποφις ανήκει στην οικογένεια των αστεροειδών 'Ατεν που δεν ανήκουν στην πολυσύχναστη ζώνη των αστεροειδών μεταξύ του 'Αρη και του Δία. Επειδή η τροχιά του τον φέρνει συχνά κοντά στον Ήλιο, τα γήινα τηλεσκόπια «τυφλώνονται» και δεν μπορούν να τον παρακολουθήσουν καλά.

Ο αστεροειδής θα εμφανιστεί για λίγο στο νυχτερινό ουρανό την Τετάρτη και μια σειρά από οπτικά τηλεσκόπια και ραδιοτηλεσκόπια θα τον παρακολουθήσουν. Η διέλευσή του θα γίνει σε απόσταση περίπου 14,5 εκατ. χιλιομέτρων από τη Γη (συγκριτικά, η Σελήνη απέχει 385.000 χλμ). Όμως το 2029 αναμένεται να περάσει πολύ πιο κοντά, μόλις στα 30.000 χλμ. από τον πλανήτη μας, πιο κοντά και από τους τηλεπικοινωνιακούς δορυφόρους που βρίσκονται σε ύψος 36.000 χλμ.

Οι αστρονόμοι θα αναζητήσουν απαντήσεις σε δύο σημαντικά ερωτήματα, που αφορούν τη μάζα του και τον τρόπο περιστροφής του, καθώς και τα δύο επηρεάζουν την τροχιά του και τους μαθηματικούς υπολογισμούς σχετικά με αυτήν στο μέλλον.

Εκτός όμως από τους αστεροειδείς, μια δυνητική πηγή κινδύνου για τη Γη είναι και οι περαστικοί κομήτες. Νέες επιστημονικές εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι εξωκομήτες είναι πιθανότατα τόσο κοινοί όσο και οι εξωπλανήτες στο σύμπαν. Οι αστρονόμοι του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Μπέρκλεϊ, με επικεφαλής τον Μπάρι Γουέλς, όπως ανακοίνωσαν στο συνέδριο της Αμερικανικής Αστρονομικής Εταιρίας, ανακάλυψαν έξι πιθανούς κομήτες γύρω από μακρινά άστρα, με τη βοήθεια του τηλεσκοπίου ΜακΝτόναλντ του Τέξας. Οι κομήτες βρίσκονται γύρω από νεαρά άστρα ηλικίας περίπου 5 εκατ. ετών.

Σύμφωνα με την κυρίαρχη θεωρία, οι κομήτες αποτελούν προϊόν των αρχικών σταδίων σχηματισμού ενός ηλιακού συστήματος, όταν ο δίσκος διαστρικής σκόνης γύρω από ένα νεογέννητο άστρο, υπό την επίδραση της βαρύτητας, συμπυκνώνεται σταδιακά σε βράχους, μετά σε κομήτες, σε πρωτοπλανήτες και, τελικά, σε πλανήτες.

Η ανίχνευση των κομητών, που συνήθως είναι «βρώμικες χιονόμπαλες» με διάμετρο 5 έως 20 χιλιομέτρων, αν και έχουν τεράστια ουρά, είναι συχνά πολύ δύσκολη.

ΛΗΜΝΟΣ:ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ


ΛΗΜΝΟΣ:ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ

Μεγάλης διάρκειας ο σεισμός - Συνεχίζεται η σεισμική δραστηριότητα
Η σεισμική δόνηση που σημειώθηκε στην θαλάσσια περιοχή νοτιανατολικά της Λήμνου ήταν ιδιαίτερα ισχυρή. Εκείνη την ώρα βρισκόταν σε εξέλιξη μια εκπομπή στο archipelagos.tv της Λέσβου με την δημοσιογράφο Ειρήνη Κανλή να φιλοξενεί την Περιφερειακό Σύμβουλο Βορείου Αιγαίου Λίτσα Λύκου.
Αναστάτωση έχει προκαλέσει η ισχυρή σεισμική δόνηση που σημειώθηκε λίγο μετά τις 16:00 34 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Λήμνου.
Το νησί κουνιέται στο «χορό» των Ρίχτερ καθώς είναι σε εξέλιξη έντονη σεισμική δραστηριότητα.
Σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών ο σεισμός5,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ έχει εστιακό βάθος 29 χιλιόμετρα.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα ή ζημιές.
http://forza-grecia.pblogs.gr/2013/01/lhmnos-deite-to-binteo-thn-wra-toy-seismoy-sthn-diarkeia-thleopt.html ΠΗΓΗ

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Συνεχίζονται οι μυστηριώδεις θάνατοι των γιγαντιαίων καλαμαριών στην ακτή Καλιφόρνια!


Συνεχίζονται οι μυστηριώδεις θάνατοι των γιγαντιαίων καλαμαριών στην ακτή Καλιφόρνια!

Τα σώματα από εκατοντάδες καλαμάρια έχουν βρεθεί νεκρά στις ακτές στηνΚαλιφόρνια και οι ερευνητές δεν έχουν καμία βεβαιότητα σχετικά με τα αίτια του συμβάντος.
Φωτογραφία από τον Chris Elmenhurst. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ενώ έψαχνε για να φωτογραφήσει μια φάλαινα βρέθηκε αντιμέτωπος με μία φρικιαστική σκηνή: μια απέραντη έκταση από νεκρά καλαμάρια Humboldt ( Dosidicus gigas ) στις ακτές του Capitola.
Παρόμοια ευρήματα έχουν επαναληφθεί και σε άλλα μέρη στην κεντρική Καλιφόρνια, όπως Aptos Pacific και Grove. Τα νεκρά γιγάντια καλαμάρια στις ακτές της Καλιφόρνια ανήλθαν σε μερικές χιλιάδες.
Για την επιστημονική κοινότητα παραμείνει ακόμα ένα μυστήριο για τα αίτια θανάτου αυτών των καλαμαριών τα οποία μπορεί να φτάνουν τα πέντε πόδια σε μήκος. "Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μερικές φορές για διάφορους λόγους, αλλά ακόμη δεν είναι πλήρως κατανοητοί, λέει ο θαλάσσιος βιολόγος John του NOAA της αμερικανικής ομοσπονδιακής υπηρεσίας που ασχολείται με την παρακολούθηση των ωκεανών και της ατμόσφαιρας.
Μεταξύ των βασικών παραγόντων που φαίνεται να προκαλούν τους μαζικούς θανάτους είναι η κλιματική αλλαγή, η αύξηση της θερμοκρασίας των υδάτων, των ωκεανών, και των φυκιών.
Άλλοι επιστήμονες πιστεύουν ότι η αιτία είναι πιο άμεση. Σύμφωνα με τον Henk-Jan Hoving, ένας ερευνητής στο Monterey Bay Aquarium Research Institute (MBARI), τα καλαμάρια μπορεί να έχουν ακολουθήσει τη λεία τους στο νερό και ξεβράστηκαν στις ακτές κατά την άμπωτη.
Αυτό το είδος του καλαμαριού που συνήθως βρίσκεται στα ύδατα νότια του κόλπου της Καλιφόρνιας και μέχρι την ακτή του Περού, και μερικές φορές υπάρχει ακόμα περισσότερο και προς τα βόρεια, σε περιόδους όπου το νερό είναι πιο ζεστό, δήλωσε ο Kenneth Bruland, ένας ερευνητής από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στη Σάντα Κρουζ.
Σύμφωνα με τον Bruland, η κλιματική αλλαγή και η συνακόλουθη μείωση του οξυγόνου στο νερό θα μπορούσε να είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για αυτό το φαινόμενο
Φρανσίσκο Τσάβες: "Δεν νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με την υπερθέρμανση του πλανήτη ή αλλαγές στα επίπεδα του οξυγόνου", δήλωσε ο Φρανσίσκο Τσάβες, ωκεανογράφος και βιολόγος του MBARI. Επίσης, σύμφωνα με τον Hoving, έναν συνάδελφο του Τσάβες στο MBARI, οι αιτίες είναι άλλες.
Μαζική δηλητηρίαση;
Μια άλλη πιθανή αιτία είναι η μαζική δηλητηρίαση από τα φύκια. Ορισμένα είδη φυκιών, στην πραγματικότητα, απελευθερώνουν τοξίνες, όπως δομοϊκού οξέος, το οποίο μπορεί να αποδεκατίσει τις τοπικές πανίδες. Ορισμένοι επιστήμονες πιστεύουν ότι όταν αυτά ανθίζουν προκαλούν την απώλεια του προσανατολισμού στο καλαμάρι και στη συνέχεια είναι υπεύθυνοι για τους θανάτους, παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να μην υπάρχει σαφής απόδειξη.
Το εργαστήριο όμως που παρακολουθεί τα επίπεδα των φυκών και των τοξινών μηνιαίως στην Σάντα Κρουζ, τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι τα επίπεδα είναι πολύ χαμηλά όπως εξηγεί ο Raphe Kudela, ένας βιολόγος από το UCSC.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν ξεκάθαρες επιστημονικές εξηγήσεις για αυτά τα μακάβρια ευρήματα.

Οταν ο Αρης ήταν... Γη


Οταν ο Αρης ήταν... Γη

Προσομοιώσεις αποκαλύπτουν την εικόνα του Κόκκινου Πλανήτη στο μακρινό παρελθόν
Μια από τις εικόνες που δείχνουν μια «γήινη» όψη του Αρη

Ουάσινγκτον 
Ενας αμερικανός μηχανικός λογισμικού χρησιμοποιώντας δεδομένα της NASA δημιούργησε ένα τρισδιάστατο μοντέλο του Αρη όπως αυτός ήταν πριν από εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια, όταν επικρατούσαν συνθήκες παρόμοιες με αυτές της Γης - όταν δηλαδή στον Αρη υπήρχε νερό σε υγρή μορφή αλλά και ατμοσφαιρικές συνθήκες παρόμοιες με αυτές του πλανήτη μας. Οι εικόνες που δημιουργήθηκαν αποκαλύπτουν μια εικόνα του Αρη στην οποία μοιάζει με δίδυμο αδελφάκι της Γης.

Το μοντέλο δημιούργησε ο Κέβιν Γκιλ που έσπευσε να αναφέρει ότι οι εικόνες δεν αποτελούν απόλυτα πιστή ανασύνθεση των επιστημονικών δεδομένων για τον Αρη αλλά έχει γίνει η σχετική επεξεργασία ώστε η εικόνα του πλανήτη να προσομοιάζει με εκείνη της Γης.


Αλλη μια πιθανή όψη του Αρη στο μακρινό παρελθόν

Ο αστεροειδής 2012 DA14 θα περάσει μέσα από δορυφορική ζώνη της Γης στις 15 Φεβρουαρίου 2013


Ο αστεροειδής 2012 DA14 θα περάσει μέσα από δορυφορική ζώνη της Γης στις 15 Φεβρουαρίου 2013

Η NASA μας λέει ότι ο αστεροειδής 2012 DA14 θα περάσει κοντά μας και σε απόσταση περίπου όσο 3,5 ακτίνες της Γης στις 15 Φεβρουαρίου του 2013. Θα περάσει δηλαδή μέσα στο δαχτυλίδι των γεωσύγχρονων δορυφορικών, που βρίσκεται περίπου 35.800 χιλιόμετρα (21.748 μίλια) πάνω από τον ισημερινό. Η ενέργεια κρούσης του αναφέρεται ως 2,41 μεγατόνους ΤΝΤ. NASA μας λέει επίσης ότι η Γη δεν κινδυνεύει από αυτόν τον αστεροειδή.
Κατά την πλησιέστερη προσέγγιση του, ο αστεροειδής θα μπορούσε να είναι 14.000 μιλία πάνω από τη Γη. Ο μικρός αστεροειδής εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 60 μέτρα (περίπου 200 πόδια) ολόκληρος και δεν είναι πιθανό να συγκρουστεί με κάποιον από τους δορυφόρους μας. Ωστόσο, όταν πετά κάτω από την επιρροή του πεδίου βαρύτητας της Γης, θα μπορούσε να προκληθεί αλλαγή στην τροχιά του αστεροειδή και να έρθει πιο κοντά στη Γη.
Σε περίπτωση σύγκρουσης, οι επιστήμονες έχουν υπολογίσει ότι η ενέργεια που απελευθερώνεται θα ισοδυναμούσε με την καταστροφική δύναμη μίας θερμο-πυρηνική βόμβας ή όπως 2000 πυρηνικά όπλα, ή μια σύγκρουση παρόμοια με εκείνη της Tunguska που το 1908 γκρέμισε τα δέντρα σε μια συνολική έκταση 2.150 τετραγωνικά χιλιόμετρα (830 τετραγωνικά μίλια) στη Σιβηρία. Αυτό είναι σχεδόν το μέγεθος του Λουξεμβούργου.
Σε απάντηση προς την απειλή, οι επιστήμονες έχουν καταλήξει σε μερικές έξυπνες μεθόδους για να αποτρέψουν μια πιθανή καταστροφή.
Ας ελπίσουμε ότι ο 2012 DA14 θα περάσει και τίποτα σοβαρό θα συμβεί.
Βίντεο από Μαρ. 2012
Βίντεο από Ιανουάριο 2013

Κλιμακώνει τις απειλές κατά της Ελλάδας για την ΑΟΖ η Τουρκία! Δεύτερη "απειλή" μέσα σε λίγες ώρες


Κλιμακώνει τις απειλές κατά της Ελλάδας για την ΑΟΖ η Τουρκία! Δεύτερη "απειλή" μέσα σε λίγες ώρες

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ 

Ο Υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ επισκέπτεται την Αλγερία και την Λιβύη όπου ηδη η Τρίπολη προκαλεί προβλήματα με το θέμα της ΑΟΖ. Ο τούρκος υπουργός μίλησε για «αμφισβητούμενες περιοχές» στο Αιγαίο και ουσιαστικά ζήτησε από τη χώρα μας να μην κηρύξει ΑΟΖ.
"Δεν νομίζω ότι η....
γειτονική χώρα, που ασχολείται με τόσες οικονομικές δυσκολίες, θα εγκαινιάσει νέα πεδία αντιδικίας αφού δεν το κάνει η Τουρκία, που έχει μια αναπτυσσόμενη οικονομία, δεν πιστεύω ότι θα το κάνει η Ελλάδα η οποία αντιμετωπίζει οικονομική κρίση. Εμείς δεν σχεδιάζουμε να προβούμε σε εργασίες στις αμφισβητούμενες περιοχές του Αιγαίου. Έχουμε προβεί σε θετικά βήματα για τη φιλία μεταξύ των δύο χωρών και σχεδιάζουμε να το συνεχίσουμε αυτό" κατέληξε ο τούρκος Υπουργός.

Ο Τανέρ Γιλντιζ στη Λιβύη δήλωσε πως η Τουρκία θα αυξήσει την ποσότητα πετρελαίου που αγοράζει από την Τρίπολη και από τα επτά εκατομμύρια βαρέλια το έτος θα φτάσει στα δέκα εκατομμύρια ενώ τουρκικές εταιρείες θα συμμετάσχουν στα έργα κατασκευής υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας ύψους 2.5 δις δολαρίων. Η Άγκυρα ζήτησε από την Λιβύη και κοιτάσματα για έρευνα και εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Αυτές οι οικονομικές σχέσεις φαίνεται πως προκαλούν προβλήματα στην χώρα μας με τη Λιβυή να παίζει το παιχνίδι της Άγκυρας στο θέμα της ΑΟΖ.


http://www.onalert.gr/
Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: Κλιμακώνει τις απειλές κατά της Ελλάδας για την ΑΟΖ η Τουρκία! Δεύτερη "απειλή" μέσα σε λίγες ώρες ΠΗΓΗ

Project Seal «Τεχνητά Τσουνάμι»

seal Project Seal «Τεχνητά Τσουνάμι»
Μυστικά πειράματα διεξήγαγαν ΗΠΑ και Νέα Ζηλανδία κατά τη διάρκεια του Β΄ΠΠ όπου με τη χρήση εκρηκτικών τα οποία τοποθετούσαν υποθαλάσσια μπορούσαν να δημιουργήσουν κύματα ύψους 10 μέτρων ικανά να εξαφανίσουν μια ολόκληρη παραλιακή πόλη.
Τα πειράματα αυτά είχαν πραγματοποιηθεί ανοικτά της Νέας Καληδονίας και του Ώκλαντ. Η άκρως απόρρητη αυτή επιχείρηση είχε λάβει τον κωδικό “project seal” και δοκιμαζόταν ως πιθανή εναλλακτική λύση απέναντι στην ατομική βόμβα.
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 3.700 δοκιμαστικές εκρήξεις πρώτα στη Νέα Καληδονία και στη συνέχεια στην χερσόνησο Whangaparaoa κοντά στο Ώκλαντ.
Η διεξαγωγή αυτή των μυστικών πειραμάτων ήρθε στο φως ύστερα από έρευνες ενός Νεοζηλανδού ερευνητή και συγγραφέα του Ray Waru ο οποίος εξέτασε χιλιάδες κρατικά αρχεία της εποχής.
«Υποθετικά εάν η ατομική βόμβα δεν απέδιδε αυτά που οραματίζονταν οι Αμερικανοί είναι πολύ πιθανό το επόμενο όπλο που θα χρησιμοποιούσαν απέναντι στην Ιαπωνία να ήταν αυτό» εξηγεί ο Waru
«Είναι πραγματικά εκπληκτικό πως μπόρεσαν κάποιοι να εφεύρουν την ιδέα ενός όπλου μαζικής καταστροφής βασισμένου επάνω στο φαινόμενο του τσουνάμι, αλλά και ακόμη ότι η Νέα Ζηλανδία είχε συνεισφέρει στην ανάπτυξή του μέχρι του βαθμού που αυτό θα μπορούσε να ήταν επιτυχές», είπε ακόμη ο Νεοζηλανδός ερευνητής.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Ιούλιο του 1944 ύστερα από την παρατηρητικότητα ενός αμερικανού αξιωματικού του Ναυτικού του E A Gibson όταν διαπίστωσε πως εκρήξεις για την εκκαθάριση κοραλλιογενών υφάλων σε νησίδες του Ειρηνικού δημιουργούσε κύματα τσουνάμι.
Ο Waru αναφέρει ότι οι πρώτες δοκιμές ήταν θετικές αλλά το πρόγραμμα στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε αν και η Νέα Ζηλανδία το συνέχισε από μόνη της μέχρι και το 1950. Από τις δοκιμές διαπιστώθηκε ότι μια έκρηξη από μόνη της δεν θα ήταν αρκετή και ότι για να υπήρχε αποτέλεσμα θα έπρεπε να χρησιμοποιούνταν τουλάχιστον 2 εκατ. χλγρ. εκρηκτικών τοποθετημένα σε μια ευθεία από την ακτή και σε απόσταση 8 χιλιομέτρων περίπου.
Σχεδόν 40 πιο μετά από τις κοινές δοκιμές η Νέα Ζηλανδία υποβαθμίστηκε από τις ΗΠΑ από «σύμμαχο» σε «φίλο» καθώς η κυβέρνηση της χώρας τη δεκαετία του ΄80 είχε απαγορεύσει τα πυρηνοκίνητα σκάφη των ΗΠΑ να εισέρχονται στα Nεοζηλανδικά εθνικά ύδατα.
Όλα τα παραπάνω αναφέρονται στο βιβλίο του Νεοζηλανδού συγγραφέα με τίτλο «Μυστικά και θησαυροί» όπου εκτός της βόμβας τσουνάμι παρατίθενται και άλλα μυστικά τα οποία έγιναν γνωστά από την έρευνα του στα εθνικά αρχεία της χώρας όπως εμφανίσεις UFO, περιγραφές από επαφές με αγνώστους που φορούσαν μάσκες των Φαραώ, καθώς και δείγματα από γραφή εξωγήινων πολιτισμών.
Πηγή: defencenet.gr

Ο ΡΩΣΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ~ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ M.I.B ΒΙΝΤΕΟ


Ο ΡΩΣΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ~ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ M.I.B ΒΙΝΤΕΟ


Ο Πρωθυπουργός Μεντβέντεφ αποκαλύπτει τα μυστικά με τους εξωγήινους στο ρωσικό ντοκιμαντέρ MIB.
Τα "εκτός αέρα" σχόλια του πρωθυπουργού Ντμίτρι Μεντβέντεφ ότι στούς ρώσους πρόεδρους έχει δοθεί ένα μυστικό αρχείο για εξωγήινους που ζουν ανάμεσά μας, δημιούργησε ένα μεγάλο ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης. Οι περισσότερες εκθέσεις των ειδήσεων ισχυρίστηκαν ότι ο Μεντβέντεφ απλώς αστειευόταν. Η προφανής αναφορά του στην ταινία "Men In Black"ως πηγή πληροφοριών σχετικά με μια απόλυτα-μυστική υπηρεσία που παρακολουθεί τους εξωγήινους στη Γη, ότι στην πραγματικότητα αστειευόταν.
Το σκεπτικό είναι ότι κανένας πολιτικός ηγέτης δεν θα παρέπεμπε τους δημοσιογράφους σε μια κωμωδία για να διευκρινίσει την πολιτική του έθνους του. Τώρα όμως έχει προκύψει ότι ο Μεντβέντεφ δεν αναφερόταν στην κωμωδία "Men in Black", αλλά σε ενα πρόσφατο ρωσικό τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ με τον τίτλο "Men in Black" που αποκαλύπτει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με μια εκτεταμένη συγκάλυψη της εξωγήινης ζωής που επισκέπτονται τη Γη.
Μετά την ολοκλήρωση μιας ζωντανής συνέντευξης με πέντε δημοσιογράφους στην τηλεόραση στις 7 Δεκεμβρίου 2012, ο πρωθυπουργός Μεντβέντεφ συνέχισε να ανταποκρίνεται στους δημοσιογράφους και έκανε κάποια εκτός αέρα σχόλια χωρίς να συνειδητοποιήσει ότι το μικρόφωνο ήταν ακόμα ανοιχτό. Στη συνέχεια ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο αν «ο πρόεδρος δίνει μυστικά αρχεία για τους εξωγήινους, μόλις λαμβάνει το χαρτοφύλακα που απαιτείται για να ενεργοποιήσει το πυρηνικό οπλοστάσιο της Ρωσίας,»
ο Μεντβέντεφ απάντησε
Μαζί με τον χαρτοφύλακα με τους πυρηνικούς κώδικες, στον Πρόεδρο της χώρας δίνεται ένας ειδικός φάκελος «άκρως απόρρητος». Αυτός ο φάκελος στο σύνολό του περιέχει πληροφορίες σχετικά με τους εξωγήινους που επισκέφτηκαν τον πλανήτη μας ... Μαζί με αυτό, δίνεται μια έκθεση από την απόλυτα μυστική ειδική υπηρεσία που ασκεί τον έλεγχο των εξωγήινων στο έδαφος της χώρας μας ... Περισσότερες πληροφορίες για το θέμα αυτό μπορείτε να πάρετε από μια γνωστή ταινία που ονομάζεται Men In Black ... εγώ δεν θα σας πω πόσοι από αυτούς είναι ανάμεσά μας, διότι μπορεί να προκαλέσω πανικό.
Τι καλύτερος τρόπος για ένδειξη στις μάζες ότι οι εξωγήινοι ζουν ανάμεσα μας;
παρακολουθήστε το ντοκιμαντέρ το οποίο μεταφράστηκε πρόσφατα στα Αγγλικά.