Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

"Hangar 18" Άκρως απόρρητες εγκαταστάσεις στο Ντέιτον του Οχάιο


"Hangar 18" Άκρως απόρρητες εγκαταστάσεις στο Ντέιτον του Οχάιο

Τι συμβαίνει όταν ένα UFO "κολλάει"εδώ στην Γη; 

Ορισμένοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα συντρίμμια από τα UFO και ακόμα και οι πιλότοι τους μεταφέρονται στις άκρως απόρρητες εγκαταστάσεις στο Ντέιτον του Οχάιο που ονομάζονται "Hangar 18" και βρίσκονται στηνWright Patterson Βάση της Πολεμικής Αεροπορίας.

Αποχαρακτηρισμένα έγγραφα της κυβέρνησης που αποδεικνύουν ότι ο «δίσκος» από τη διάσημη περίπτωση του Roswell όπως και τα θραύσματα και άλλων μυστηριωδών ατυχημάτων απεστάλησαν στη Wright Patterson.

Ακούστε τις ιστορίες που μας λένε οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι,και ερευνητές UFO, και πρώην υπάλληλοι της βάσης,σχετικά με την "Hangar 18".
 

Στο video που ακολουθεί θα δείτε συντρίμμια από UFO, ξένα σώματα, κρυογονικά επιμελητήρια και ένα τεράστιο υπόγειο δίκτυο που μπορεί να κατέχει τα μυστικά για τα μυστήρια των UFO.

Υπάρχει μια συνωμοσία για να κρύψουν στοιχεία UFO από τα υψηλότερα υποκαταστήματα στην κυβέρνηση των ΗΠΑ εκεί; Μια πρόσφατη δημοσκόπηση (Ιούλιος 2012) η συμπεριφορά του National Geographic λέει ότι το 79% των Αμερικανών πιστεύουν ότι η κυβέρνηση κρύβει πληροφορίες για τα UFO! 

ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ (ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ)


ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ (ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ)

ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΕΙΡΟΥ ΠΡΟΣΟΧΗΣ.. 



Άραγε αυτό γιατί δε μας το διδάξαν στο σχολείο;;; Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο ...; Άραγε μας τα διδάξαν στο σχολείο;;; Μάλλον όχι γιατί ...; πρόσεχα την ώρα των αρχαίων ...;
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στη βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα. ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους «μνηστήρες».

Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από τη ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό το λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει τη ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, τη ΣΟΦΙΑ, τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με το δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με τη φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.
Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά απο μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη! Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε. Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε το ζυγό. ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ! Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα. Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος. Γι' αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ. Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων! ...;

Απίστευτο: Κατήργησαν το «η» και το «ω» από τη νέα Ελληνική Γραμματική;


Απίστευτο: Κατήργησαν το «η» και το «ω» από τη νέα Ελληνική Γραμματική;



Αλλάζουν τα δεδομένα στην ελληνική γλώσσα, αφού το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε πως τα φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας είναι πέντε και τα σύμφωνα... 18, καταργώντας το «η» και το «ω» και αντικαθιστώντας τα με το «ου».
Σύμφωνα με καταγγελία του συλλόγου δασκάλων Ανατολικής Αττικής   αυτό ακριβώς θα μάθει όποιος διαβάσει το βιβλίο '.....

«Νέα Ελληνική Γραμματική»  
για την Ε' και ΣΤ'  δημοτικού. ελλάδα ελλάδα ελλάδα ελλάδα ελλάδα
Και απ' ότι φαίνεται είναι όντως...νέα η εν λόγω ελληνική γραμματική αφού ο μαθητής ή ο αναγνώστης που θα διαβάσει το βιβλίο θα μάθει ότι τα φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας είναι πέντε και είναι τα εξής: α, ε, ι, ο και.. ου. Και μπορεί να συγκατελέγεται στα φωνήεντα ο δίφθογγος «ου», όμως από το βιβλίο απουσιάζουν παντελώς τα φωνήεντα «η» και «υ»!
Αυτά για τα φωνήεντα, γιατί άλλαξαν και τα σύμφωνα, αφού στα... 18 που απαριθμεί το βιβλίο συγκαταλέγονται το «ντ», το «μπ» και το «γκ» και απουσιάζουν το «ξ» και το «ψ».
Κανείς δεν γνωρίζει αν τα παραπάνω τραγελαφικά αποτελούν...νεωτερισμό στην ελληνική γλώσσα ή πρωτοφανή τσαπατσουλιά και επιπολαιότητα από τους αρμόδιους φορείς.
Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη αντίδραση από το Υπουργείο Παιδείας, ωστόσο ειδικοί επισημαίνουν ότι με βάση τη Γλωσσολογία έτσι χωρίζονται τα γράμματα οπότε το «η» και το «ω» αποτελούν «ήχους».  ελλάδα ελλάδα ελλάδα ελλάδα
Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Παιδείας οφείλει να πάρει θέση και να διευκρινίσει είτε ότι το βιβλίο δεν είναι καλογραμμένο είτε ότι οι δάσκαλοι που έκαναν την καταγγελία δεν ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους... 


http://epirusblog.blogspot.gr/2012/07/blog-post_4514.htm
l

ο BBC μεταδίδει (καταλάθος) τον Nibiru; (VIDEO)




Το BBC (Αγγλία) έχει καταγράψει καταλάθος τον Nibiru σε ένα ντοκιμαντέρ στις 18, Ιούν 2012 ;

Το ντοκιμαντέρ μπορείτε να το δείτε ή να το κατεβάσετε σε SD ή HD από τον player του BBC μέχρι τις 17 Ιουλίου 2012.


Ονομάζεται ξεχασμένα παιδιά της Ουκρανίας, και έχει διάρκεια 1 ώρα 11 λεπτά 55 δευτερόλεπτα. 

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο το πρόσωπο του Ιησού σε φωτογραφία…..


Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο το πρόσωπο του Ιησού σε φωτογραφία…..
Μια φίλη μου έστειλε μια φωτογραφία που απεγνωσμένα για αρκετή ώρα προσπάθησα να καταλάβω τι απεικόνιζε!. Κατόπιν εξηγήσεως της ιδίας ανακαλύπτω τρομάρα μου ότι στην εικόνα υπάρχει μια φιγούρα ((ένα πρόσωπο)). Πρόσωπο που φυσικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει  εκεί και που αν το κοιτάξεις καλά ,μοιάζει με τον ΧΡΙΣΤΟ μας . Ευχαριστώ θερμά την φίλη Μαρία ((((η Φώτο είναι  φοβερή)))

Αναγνωρίζω επίσης άλλες δυο μικρές φιγούρες και τον αριθμό 7…..εχω χάσει την μπάλα!!!!!!!!

Ακόμη μια καταπληκτική εκπομπή από τον ΕΟΕ live τώρα….


Ακόμη μια καταπληκτική εκπομπή από τον ΕΟΕ live τώρα….


Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Τα μυστικά του αμερικανικού δολαρίου από το History Channel

Τα μυστικά του αμερικανικού δολαρίου από το History Channel
Το δολάριο Αμερικής είναι το πλέον αναγνωρίσιμο νόμισμα στον κόσμο. Τι συμβολίζει όμως ο σχεδιασμός του;
 
Το χαρτονόμισμα του ενός δολαρίου περιέχει μυστηριώδεις εικόνες και απόκρυφα σύμβολα, με κυρίαρχο αυτό της ημιτελούς πυραμίδας με τον παντεπόπτη οφθαλμό της Θείας Πρόνοιας.

Πολλοί θεωρούν ότι το μυστικό πεπρωμένο της Αμερικής κρύβεται σ' αυτά τα σύμβολα και ότι οι περίτεχνες εικόνες είναι μέρος μιας πολιτικής και θρησκευτικής συνωμοσίας που ανάγεται στη γέννηση των ΗΠΑ και στην οποία δεν εμπλέκονται μόνο οι Ιδρυτές του Έθνους, αλλά και ο Φρανκλίνος Ρούζβελτ. 
Στην καρδιά αυτής της συνωμοσίας βρίσκονται οι Ελευθεροτέκτονες (Μασόνοι).


Τα μυστικά του αμερικανικού δολαρίου ~ History... από KRASODAD

codex alimentarius Και στα νομισματα;

 codex alimentarius 


Και στα νομίσματα;
Δείτε σήμερα ένα κέρμα των 2 ευρώ  του 2004 που έπεσε στα χεριά μου. Είναι ευανάγνωστα τα γραφόμενα επάνω του WORLD FOOD PROGRAMME. Παράξενο εάν σκεφτεί κανείς ότι το πρόγραμμα αυτό μπαίνει σιγά σιγά στην ζωή μας . Μπαίνει και αφαιρει κάθε ανθρώπινο δικαίωμα ……………………τα συμπεράσματα δικά σας ……


ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ..........ΣΕΡΑΦΙΝΟ

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ! O CODEX ALIMENTARIUS ΈΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ!!!

Αναρτήθηκε από τον/την - στο Φεβρουαρίου 22, 2011
SOS Προωθείστε το σε όσους περισσότερους μπορείτε.
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ (προσθήκες Βίκυ Χρυσού Vickytoxotis)
Τα γεγονότα προχωρούν με τρομερή ταχύτητα δίχως να μας αφήνουν περιθώρια για αδράνεια. Όσο οι αλήτες τηλεκανίβαλοι, κάνουν προπαγάνδα κρατώντας μας υπνωτισμένους, κάποιοι σχεδιάζουν το μέλλον μας αθόρυβα. Στείλτε παντού το παρόν άρθρο, όσο είναι νωρίς. Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο!
Εάν υπάρχει ένα εργαλείο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις απόλυτα τον άνθρωπο, αυτό είναι η ίδια του η τροφή, το αγαθό με το οποίο εξασφαλίζει την επιβίωση του. Πίσω απ’ τον περίφημο διατροφικό κώδικα κρύβεται μια εφιαλτική πραγματικότητα. Ο κώδικας ισχύει επίσημα από το 1963 με τη σύμπραξη του οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAQ) και του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), όπου και δημιουργήθηκε η επιτροπή που λειτουργεί πίσω απ’ τον κώδικα, επιτροπή η οποία υπάγεται στον Ο.Η.Ε. …
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Η ιστορία του κώδικα alimentarius αρχίζει το 1893 στην Αυστροουγγαρία. Αιτία ήταν τα προβληματα που είχαν προκύψει κατά την εκδίκαση υποθέσεων για θέματα διατροφής και τροφίμων τα οποία έκαναν επιτακτική την ανάγκη να υπάρξει ένας κοινός κανονισμός. Ο κανονισμός αυτός, εφαρμόστηκε επιτυχώς έως το 1918, όταν διαλύθηκε η Αυστροουγγαρία.
Ο κώδικας όμως δεν ξεχάστηκε. Χρόνια αργότερα έκανε και πάλι την εμφάνισή του σε ένα εντελώς διαφορετικό πνεύμα του ελέγχου του πληθυσμού μέσα από τη διατροφή. Ιθύνων νους της νέας ιδέας ήταν ο Fritz derMeer. Πρόεδρος της εταιρίας I.G.FARBEN (δείτε σχετικά με την εταιρία και εδώ Φθόριο: δηλητήριο στην οδοντόπαστα & το νερό -μέρος 2ο.). Η εταιρία I.G.FARBEN κατασκεύαζε όπλα, πυρομαχικά για το ναζιστικό στρατό καθώς και ειδικό το αέριο μαζικής εξόντωσης των κρατούμενων.
Ο Fritz derMeer καταδικάστηκε στη δίκη της Νυρεμβέργης για πολλαπλά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας αλλά λίγα χρόνια μετά αποφυλακίστηκε. Λίγους μήνες μετά πρότεινε την επαναφορά του κώδικα Alimentarius ως μέσο ελέγχου του πληθυσμού μέσω της τροφής. Ο ΟΗΕ με απόφαση του, το 1962 ενεργοποιεί ξανά τον κώδικα με το επιχείρημα της προστασίας των καταναλωτών. Η “φονική” εταιρία του δεν εξαφανίστηκε, αλλά διασπάστηκε σε τρεις νέες μεγάλες εταιρείες φαρμάκων: τις πολύ γνωστές Bayer, Hoechst και Basf!
Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ (USA: Νόμος S-510)
Το θέμα δε θα ήταν φοβερό αν ο κώδικας όντως ακολουθούσε την αρχική του λογική. Ο κώδικας αναγράφει πλέον μόνο τα διατροφικά είδη που επιτρέπονται και ορίζει αυτομάτως παράνομη κάθε παρέκκλιση απ’ τα επιτρεπόμενα.
Έως και σήμερα η υιοθέτηση όλων των διατάξεων του κώδικα δεν ήταν υποχρεωτική για όλα τα κράτη. Ωστόσο, μετά και την τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής το 2008 στην Ελβετία, όπου οι ΗΠΑ τέθηκαν επικεφαλής της επιτροπής, οι παράγραφοι για τα πολυβιταμινούχα τρόφιμα ενεργοποιήθηκαν και η εφαρμογή του κώδικα γίνεται πλέον υποχρεωτική για όλες τις χώρες του ΠΟΕ (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου).
Κάθε χώρα που θα υποδεχτεί τον κώδικα θα είναι υποχρεωμένη να μην εμποδίζει με κανένα τρόπο την ελεύθερη εισαγωγή γενετικά τροποποιημένων προϊόντων, ζώων και επικίνδυνων χημικών. Οποιαδήποτε αντίσταση στον κώδικα θα θεωρείται συγκαλυμμένη παρεμπόδιση του εμπορίου και θα έχει ως συνέπεια οικονομικές κυρώσεις για τη χώρα που θα αντιδράσει. Επίσης η χώρα εκείνη δε θα μπορεί να εισάγει ή να εξάγει κανένα προϊόν διατροφής.
Στην Ελλάδα εισάγουμε το 60% της διατροφής μας. Μια αντίσταση λοιπόν στον κώδικα θα σήμαινε οικονομική καταστροφή. Λύση υπάρχει αν αξιοποιήσουμε τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις αλλά πλέον δεν υπάρχουν κίνητρα εξασφάλισης και διαβίωσης του αγρότη κι έτσι η γη ηθελημένα ερημώνει για να δοθεί μια νύχτα σε επιτήδειους.
Η Ελλάδα εκτός του ότι συμμετέχει στον ΠΟΕ , τυγχάνει να είναι μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης, που σημαίνει ότι επίσημος διαπραγματευτής σε όλες τις συμφωνίες είναι η ευρωπαϊκή επιτροπή. Οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα τηρούν σιγή ιχθύος. Γνωρίζουν αλλά επικαλούνται τη θέση τους και δε θέλουν να μιλήσουν (πρόεδρος ΕΦΕΤ κ.α.)
ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ
Με την εφαρμογή του κώδικα, βιταμίνες A, B, C, D, ιχνοστοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο θα είναι παράνομα, όταν οι ποσότητές θα είναι θεραπευτικές. Ο νέος κώδικας θα απαγορεύει τη χρήση θρεπτικών ουσιών όπως βιταμίνες ή μέταλλα οι οποίες λαμβάνονται για πρόληψη ή την αντιμετώπιση κάποιας πάθησης. Αυτές οι ουσίες θα χαρακτηρίζονται ως τοξικές και δηλητήρια. Αυτό σημαίνει ότι θα απαγορεύεται ακόμη και η συνταγή γιατρού, που δίνει συμπληρώματα διατροφής ή φάρμακα με βιταμίνες, ακόμα κι αν κάποιος τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Συγκεκριμένα η δοσολογία θα περιορίζεται μονό στο 15% της συνιστώμενης ποσότητας. Η θεραπεία θα υπάρχει με άλλα φάρμακα των εταιριών τα οποία θα κοστίζουν πολύ περισσότερο. Το ίδιο απαγορευμένες θα είναι και οι διατροφικές συμβουλές που έχουν να κάνουν με την ενίσχυση της διατροφής, μέσω της λήψης θρεπτικών ουσιών. Τα τρόφιμα θα υποβάλλονται υποχρεωτικά σε ελέγχους για τις ποσότητες που εμπεριέχουν και θα τροποποιούνται με ακτινοβολία, έτσι ώστε να αποβάλλουν οποιαδήποτε πλεονάζουσα “τοξική” ουσία. η λίστα των θρεπτικών ουσιών που θα επιτρέπονται θα είναι αρκετά περιορισμένη.
Εκτός του ότι ο κώδικας θα θέσει εκτός λίστας, σημαντικά συστατικά για την ανθρώπινη διατροφή, την ίδια στιγμή προστίθενται σ’ αυτές κάποιες επιβλαβείς ουσίες, όπως για παράδειγμα το φθόριο, το οποίο παράγεται από βιομηχανικά απόβλητα. Ήδη το 66% του νερού των ΗΠΑ φθοριώνεται.
[Το φθόριο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο Γκουλάγκ επειδή ανακαλύφθηκε ότι οι κρατούμενοι που έπιναν νερό με φθόριο ήταν συγκαταβατικοί κ μπορούσες έτσι εύκολα να τους ελέγξεις και να τους χειραγωγήσεις. Πλέον το συναντάμε σχεδόν σε όλες τις οδοντόκρεμες κ αρκετά κράτη πλέον φθοριώνουν το νερό].
Πέρα από τη λίστα των παράνομων “τοξικών” συστατικών των τροφών, η επιτροπή Alimentarius ανοίγει το δρόμο στα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα, αλλά και ζώα που θα παράγουν την τροφή μας.
Ο νέος κώδικας προβλέπει ότι οι αγελάδες που θα παράγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, θα λαμβάνουν υποχρεωτικά την αυξητική ορμόνη rBGH της διαβόητης πολυεθνικής Monsato. Ήδη το αγελαδινό γάλα αποτελεί το νούμερο 1 κίνδυνο ασθενειών του πλανήτη.
Κάθε ζώο που θα χρησιμοποιείται για τη διατροφή μας θα υφίσταται αγωγή με υποκλινικά αντιβιοτικά και αυξητικές ορμόνες επίσης υποχρεωτικά. Ο κώδικας απαιτεί κάθε είδους τροφής να υφίσταται επεξεργασία με ακτινοβολία εκτός κ αν καταναλώνεται ωμό και σε τοπικό επίπεδο. Ο κώδικας συμπεριλαμβάνει φυσικά και τα βιολογικά προϊόντα που πλέον βιολογικά θα θεωρούνται όταν και σε αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί κτηνιατρικά φάρμακα, αυξητικές ορμόνες κτλ. κατά συνεπεία μάλλον οποίος θέλει θα το βαφτίζει βιολογικό.
Ακόμη και εξαιρετικά επικίνδυνα εντομοκτόνα όπως το DDT, για το οποίο στο παρελθόν είχε δημιουργηθεί σάλος όταν αποδείχτηκε η καρκινογόνα επίδρασή του, θα εισαχθούν και πάλι στο εμπόριο. Το DDT, η διελδρίνη η αλδρίνη, το εξαχλωροβενζόλιο και το camphechlor κρίθηκαν από 176 χώρες επικίνδυνα και απαγορευτήκαν το 1991 στη σύνοδο της Στοκχόλμης. Και όμως, επιστρέφουν κανονικά και με το νόμο 7 απ’ τα 9 απαγορευμένα επικίνδυνα εντομοκτόνα!!!
Πολλές λειτουργίες και συστήματα ενζύμων του ανθρώπου μοιάζουν με αυτά των εντόμων, οπότε ο νοών νοητό…διαφορές παθήσεις που οφείλονται στην υποδιατροφη και στους προαναφερθέντες παράγοντες, είναι οι πλέον επικερδείς όπως ο καρκίνος, ο ζαχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις κ.α.
Άλλη μια ουσία που θα επιτρέπεται με το νέο κώδικα, είναι η αφλατοξίνη, καθώς επίσης και η συσσώρευσή της σε υψηλά ποσοστά στο γάλα. Η συγκεκριμένη ουσία είναι η δεύτερη πιο καρκινογόνα και συναντάται σε μουχλιασμένες ζωικές τροφές.
Είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που κρύβονται πίσω απ’ τον κώδικα. θυμίζουμε, ότι ο εμπνευστής του κώδικα ήταν ο ιδρυτής τριών πανίσχυρων σήμερα φαρμακοβιομηχανιών.
ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ 1-4-2011
Ο κώδικας διατροφής εδώ και περισσότερο από 10 χρονιά επιταχύνεται και επεκτείνεται. 185 χώρες έχουν ενσωματώσει τον κώδικα διατροφής στα νομικά τους συστήματα. Στην πλήρη εφαρμογή του αν καταφέρουν να περιορίσουν τις αντιδράσεις μας, θα είναι καταστρεπτικές για την ανθρωπότητα και γενικά για τη ζωή μας.
Προς το παρόν γίνονται “εμβολιασμοί” με οδηγίες προς τα κράτη, με θέσπιση νόμων που καλλιεργούν το έδαφος για την πλήρη εφαρμογή του. Ίσως απ’ το 2017 να δούμε πράματα και θάματα. Από 1 Απριλίου 2011 μπαίνει σε εφαρμογή μια οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης η οποία θα εφαρμοστεί και απ’ την Αγγλία, η οποία περιλαμβάνει τα φαρμακευτικά παραδοσιακά προϊόντα φυτικής προέλευσης.
Στην Ελλάδα ψηφίστηκε από “επιτροπή”, κατά τον προσφιλή τρόπο, προκειμένου να διατηρείται η ανωνυμία. Απ’ τις 1 Απριλίου 2006 και για τα επόμενα 5 χρονιά δόθηκε περιθώριο να κατοχυρωθούν φυτικά προϊόντα. Κατοχυρώθηκαν λοιπόν μόλις 183. Μονό αυτά τα προϊόντα αποτελούν εμπορεύσιμο είδος και κατά “ναπολεόντειο” νομό το εμπόριο άλλων φυτικών προϊόντων που δεν περιλαμβάνει η λίστα είναι παράνομο, επομένως δε θα υπάρχει στα ράφια των καταστημάτων.
Αν υπάρξει κατανάλωση κάποιου φυτικού προϊόντος στο σπίτι, που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα και ως εκ τούτου δεν έχει περάσει από έλεγχο φαρμακοβιομηχανίας, ο καταναλωτής μπορεί να έχει πρόβλημα με το νόμο. Ναι, μπορεί να μηνυθεί π.χ. μια μητέρα για το τσάι που έφτιαξε στο παιδί και αυτό έπαθε ενδεχομένως μια άσχετη αρρώστια κτλ. (…)
Το φυτικά προϊόντα έχουν ελάχιστο κόστος παραγωγής καθώς είναι προϊόντα της φύσης. εφόσον όμως εμπορευτούν ως εκχύλισμα, επεξεργασία, συσκευασία κτλ από τις φαρμακευτικές εταιρίες, ανεβαίνει 1000 φορές πάνω η αξία τους. 1 στρέμμα ελληνικής αγρίας φύσεως η φαρμακευτική εταιρία υπολογίζεται ότι μπορεί να έχει κέρδος το χρόνο από 10000-20000 . Πρόσφατα η κυβέρνηση θέλησε να ψηφίσει νομό για τις περιοχές νατούρα οι οποίες ήδη καταλαμβάνουν το 23% της Ελλάδος όταν στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου δεν υπερβαίνει το 4%. Αυτές οι περιοχές είναι έτοιμες να παραδοθούν προς εκμετάλλευση από φαρμακευτικές και λοιπές εταιρίες και για τον ίδιο λόγο πρέπει να σκεφτούμε αν είναι τυχαία η απελευθέρωση του επαγγέλματος των φαρμακοποιών καθώς εμπεριέχει ορούς που τείνουν στα παραπάνω.
Αξίζει ακόμα να σημειωθούν οι ενέργειες του πρωθυπουργού μας Γ.Α.Π. που δε χάνει ευκαιρία να δίνει πρώτος το καλό παράδειγμα και να αποδεικνύει για ποιους δουλεύει. Πριν λίγους μήνες υπέγραψε την εισαγωγή μεταλλαγμένο σπόρο πατάτας, ειδικώς για τη χωρά μας και όχι για τα κράτη της ευρωπαϊκής ένωσης. Έρευνες γνωστών έδειξαν πως ο μεταλλαγμένος αυτός σπόρος πατάτας προκαλεί γεννητικές μεταλλάξεις.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως η νέα τάξη πραγμάτων τα τελευταία λίγα χρονιά προχωράει με βήματα γοργά. Κάτω απʼ το δόγμα του σοκ που υποβάλλουν τον άνθρωπο μας περιμένουν αλλαγές που δε μπορεί ο μέσος νους να συνειδητοποιήσει. Ενδεχομένως ο μέσος νους να είναι αποχαυνωμένος απʼ τον έλεγχο και την προπαγάνδα που του ασκείται με ποικίλους τρόπους . Έτσι αδυνατούν να αντιληφθούν το βαθμό έλλειψης συνειδητότητας.
Στον «κώδικα διατροφής» ταιριάζει περισσότερο η ονομασία «κώδικας διαστροφής». Σε κάποιους θα φανούν ακραία όλα αυτά που διάβασαν. Μήπως όμως δε γνωρίζουμε την ιστορία του παρανοϊκού συλλογικού νου? Ας είμαστε λοιπόν σε εγρήγορση και ας μοιραστούμε τις γνώσεις μας υπερασπιζόμενοι τα φυσικά δικαιώματα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ

Chemtrail: Αεροπλάνο γράφει τελευταία ευκαιρία στο ουρανό της Νέας Υόρκης(VIDEO)


Chemtrail: Μήνυμα στον ουρανό (γιατί και τι σημαίνει;)

 Αεροπλάνο γράφει τελευταία ευκαιρία "LAST CHANCE" στο ουρανό της Νέας Υόρκης.Γιατί γράφουν αυτό το μήνυμα στον ουρανό; Και τι σημαίνει τελευταία ευκαιρία;Ποιος το έγραψε,και πως τα κατάφερε σε μία πόλη όπως η Νέα Υόρκη,όπου ο εναέριος χώρος της υποτίθεται ότι φυλάσσετε  

Δείτε το video:
 
 http://www.apocalypsejohn.com/2012/07/chemtrail-video.html

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Η Ελίτ προσπαθεί να μας πείσει ότι το να σκοτώσουμε τους άρρωστους παππούδες και γιαγιάδες μας είναι ‘cool’ και ‘trendy’


Η Ελίτ προσπαθεί να μας πείσει ότι το να σκοτώσουμε τους άρρωστους παππούδες και γιαγιάδες μας είναι ‘cool’ και ‘trendy’


The American Dream ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Τι πρέπει να γίνει με τους ηλικιωμένους Αμερικανούς, όταν αρρωσταίνουν πολύ σοβαρά; Θα προσπαθήσουμε να σώσουμε τις ζωές τους ή θα πρέπει να τους αφήσουμε να πεθάνουν; Δυστυχώς, υπάρχει μια αυξανόμενη συναίνεση μεταξύ της «πνευματικής ελίτ» ότι οι περισσότεροι ηλικιωμένοι άνθρωποι δεν πρόκειται να έχουν αρκετά υψηλή "ποιότητα ζωής" για να δικαιολογήσουν τη δαπάνη και τις δαπανηρές διαδικασίες για να σωθεί μια ζωή.
Αυτή η φιλοσοφία προωθείται τώρα σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον mainstream τύπο και τα κανάλια, μέσω τηλεοπτικών εκπομπών, και μεγάλων ταινιών του Χόλυγουντ. Η ελίτ προσπαθεί να μας πείσει ότι η εξόντωση των αρρώστων παππούδων μας είναι κάτι ‘cool’ και ‘trendy’.  Μας λένε ότι "τραβώντας το βύσμα" από την γιαγιά και τον παππού είναι κάτι συμπονετικό (γιατί έτσι θα τελειώσουν τα βάσανά τους), ότι είναι καλό για το περιβάλλον και ότι είναι ακόμα καλό για την οικονομία.
Μας λένε ότι αν αρνηθούμε μέσω θεραπείας να σώσουμε την ζωή ενός ηλικιωμένου θα μειώσουμε δραστικά το κόστος της υγειονομικής περίθαλψης και θα κάνουμε το σύστημα να λειτουργεί καλύτερα για όλους μας. Μας λένε ότι δεν είναι «αποτελεσματικό» για τις ασφαλιστικές εταιρείες υγείας να πληρώνουν $ 100.000 για μια επιχείρηση που μπορεί να παρατείνει τη ζωή ενός ηλικιωμένου ατόμου για 6 μήνες. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά είναι μέρος μιας ευρύτερης ατζέντας. Η αλήθεια είναι ότι η ελίτ αγαπάει τον θάνατο και ειλικρινά πιστεύει ότι η μείωση του πληθυσμού, θα είναι κάτι καλό για την κοινωνία και καλό για τον πλανήτη.  Δυστυχώς, η προπαγάνδα του ελέγχου του πληθυσμού προχώρησε ένα βήμα παραπάνω κατά τους τελευταίους μήνες.
 Το περιοδικό Time κυκλοφόρησε με μια πολύ συγκλονιστικό κεντρικό θέμα με τίτλο "How To Die" («Πώς να Πεθάνεις»). Το άρθρο αναφέρει για το πόσο θαυμάσιο και συμπονετικό είναι να αφαιρέσετε τη θεραπεία που κρατάει στη ζωή ασθενείς σας  συγγενείς.
Ένα πρόσφατο άρθρο από τον Mike Adams συνοψίζει το μήνυμα αυτού του αηδιαστικού άρθρου  ....
"Στο εσωτερικό, το περιοδικό προωθεί μια οικονομική ατζέντα θανάτου που ενθαρρύνει τους αναγνώστες κυριολεκτικά "σταματήσουν να ταΐζουν" τους ηλικιωμένους γονείς τους, προκαλώντας τους αφυδάτωση και θάνατο. Αυτό εξηγείται ως νέο μέτρο «εξοικονόμησης κόστους» που μειώνει δραστικά τις επισκέψεις στο νοσοκομείο ....γιατί οι πεθαμένοι δεν επιστρέφουν στο Νοσοκομείο, φυσικά!"
Πολλοί από εσάς ίσως θυμάστε την ιστορία στο εξώφυλλο του περιοδικού Newsweek, ένα δύο χρόνια πριν που είχε τίτλο "The Case for Killing Granny" («Η Υπόθεση να Δολοφονήσεις τη Γιαγιά».
Κάτω από αυτό το συγκλονιστικό τίτλο ήταν η ακόλουθη φράση: ". Η συγκράτηση του υπερβολικού κόστους για την φροντίδα του τέλος της ζωής είναι καλό για την Αμερική" (“Curbing excessive end-of-life care is good forAmerica”).
Σύμφωνα με τον συντάκτη του άρθρου αυτού, η δαπάνη λιγότερων χρημάτων για τους ηλικιωμένους είναι το «κλειδί» για την επιτυχία της μεταρρύθμισης της υγειονομικής περίθαλψης ....
«Η ιδέα ότι θα μπορούσαμε να καταμερίσουμε την υγειονομική περίθαλψη για τους ηλικιωμένους (ή οποιουσδήποτε άλλους) είναι πολιτικό ανάθεμα. Οι πολιτικοί φοβούνται μήπως κατηγορηθούν, ωστόσο-λανθασμένα-ότι προσπαθούν να τραβήξουν την πρίζα για την γιαγιά. Αλλά η ανάγκη να δαπανήσουν λιγότερα χρήματα για τους ηλικιωμένους, στο τέλος της ζωής τους, είναι ο ελέφαντας στο δωμάτιο κατά τη συζήτηση για την υγεία των μεταρρυθμίσεων. Ο καθένας το βλέπει, αλλά κανείς δεν θέλει να μιλήσει γι 'αυτό. Σε ένα πιο βασικό επίπεδο, οι Αμερικανοί φοβούνται όχι μόνο να πεθάνουν, αλλά να μιλάνε και να σκέφτονται το θάνατο. Μέχρι να μάθουν οι Αμερικανοί να συλλογίζονται το θάνατο ως κάτι περισσότερο από μια επιστημονική πρόκληση που πρέπει να ξεπεραστεί, το σύστημα υγείας μας θα παραμείνει αδιόρθωτο".
Δυστυχώς, άρθρα όπως αυτό γίνονται εμφανίζονται συχνά στα μέσα ενημέρωσης.
Μόλις πριν από λίγες ημέρες, ένα άρθρο του Bloomberg με τίτλο "How 'Death PanelsCan Prolong Life" («Πως Μπορούν τα Πάνελ του Θανάτου να Παρατείνουν τη Ζωή») έγραφε ότι πρέπει «να αρνηθούμε τη θεραπεία σε ανθρώπους που το θέλουν», προκειμένου να κρατάμε χαμηλά το κόστος ....
"Εν ολίγοις, όλη η συζήτηση των Ρεπουμπλικάνων κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την για τη μεταρρύθμιση της υγειονομικής περίθαλψης –για τα «πάνελ του θανάτου» ήταν μελοδραματική και άδικη, αλλά όχι γελοία. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το να κρατήσεις χαμηλά το κόστος της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης θα απαιτήσει πολιτικές που αρνούνται τη θεραπεία στους ανθρώπους που το θέλουν. Και το θέλουν γιατί αυτό θα παρατείνει τη ζωή τους.
Αυτό συμβαίνει ήδη, συνεχώς. Οι ασφαλιστικές εταιρείες υγείας είναι γνωστό ότι αρνούνται την πληρωμή για τις θεραπείες που κρίνονται περιττές. Τα όρια ηλικίας για τις μεταμοσχεύσεις οργάνων είναι ένα άλλο παράδειγμα. Όλες οι πολιτικές που αφορούν την άρνηση φροντίδα εξαιτίας της "ποιότητας ζωής" είναι στην πραγματικότητα, «πάνελ θανάτου». Αλλά καμία κοινωνία δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά να δώσει σε κάθε πολίτη κάθε δυνατή θεραπεία. Η υγειονομική περίθαλψη θα χρεοκοπήσει".
Έτσι λοιπόν σε ποιους θα αρνηθούμε την θεραπεία;
Στους ηλικιωμένους φυσικά.
Σύμφωνα με άρθρο του Bloomberg, υποτίθεται ότι πρέπει να σκοτώσουμε τους ασθενείς παππούδες μας, διότι η "ποιότητα ζωής" που αναμένεται να έχουν εάν ανακάμψουν, δεν θα είναι αρκετή για να δικαιολογήσει τις μεγάλες δαπάνες που έγιναν για να τους σώσουμε ....
"Μια εγχείρηση 200.000 δολαρίων μπορεί να προσθέσει ένα ή δύο χρόνια στη ζωή ενός ογδοντάχρονου, ή μπορεί να σώσει δεκαετίες ζωής σε νεότερους ανθρώπους. Σε μια χώρα όπως οι ΗΠΑ, με μέσο προσδόκιμο ζωής τα 78,5, χρειάζονται 10 ηλικιωμένοι που παίρνουν επιπλέον πέντε έτη ζωής από το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης για να εξισορροπήσουν έναν μόνο 30χρονο, ο οποίος παίρνει 50 επιπλέον χρόνια. Ή την σωτηρία ενός νεογέννητου, που τότε θα απολαμβάνει μια φυσιολογική διάρκεια ζωής και θα πεθάνει στα 78,5, και τότε έχετε το ίδιο αντίκτυπο στο εθνικά προσδόκιμο όριο ζωής 16 εγχειρήσεων σε ηλικιωμένους. Ο εθνικός μέσος όρος προσδόκιμου ζωής μπορεί να αυξηθεί ακόμη καθώς το κόστος θα κατεβαίνει".
Αυτό είναι το είδος σκέψης που αρχίζει να υπάρχει σε μια κοινωνία που απαξιώνει δραματικά τη ζωή.
Αν η ανθρώπινη ζωή έχει μικρή αξία, τότε είναι εύκολο να αρχίσουμε να δικαιολογούμε πράγματα που κάποτε θα ήταν αδιανόητα.
Για παράδειγμα, ένας χειρουργός προτείνει τώρα ότι θα έπρεπε να αρχίσουμε να αφαιρούμε όργανα από τους ασθενείς πριν πεθάνουν ....
«Ο Δρ Paul Morrissey, αναπληρωτής καθηγητής της Χειρουργικής στην Ιατρική Σχολή Alpert του Πανεπιστημίου του Brown έγραψε στο περιοδικό American Journal  ότι το αυτό που είναι γνωστό ως δωρεά οργάνων μετά το καρδιακό θάνατο – που σημαίνει μη αναστρέψιμες βλάβες στο καρδιαγγειακό σύστημα - έχει αύξησει τον αριθμό των διαθέσιμων οργάνων προς μεταμόσχευση, αλλά έχει μια σειρά από περιορισμούς, όπως η ανάγκη να περιμένουν έως ότου η καρδιά σταματήσει.
Λόγω του χρόνου αναμονής, ο Morrissey λέει ότι περίπου το ένα τρίτο των δυνητικών δοτών καταλήγουν να μην είναι σε θέση να δωρίσουν, και ως εκ τούτου, πολλά όργανα, να αποδεικνύονται ότι δεν είναι βιώσιμα.
Αντ’ 'αυτού, ο ίδιος τάσσεται υπέρ της αφαίρεσης των νεφρών από ασθενείς με σοβαρές και μη αναστρέψιμες εγκεφαλικές βλάβες των οποίων οι οικογένειες συναινούν για την αφαίρεση των νεφρών πριν το καρδιακό και το αναπνευστικό τους σύστημα σταματήσει να λειτουργεί".   
Θέλετε να σας αφαιρέσουν τα όργανά σας, πριν ακόμα πεθάνετε;
Δυστυχώς, σε εκείνους που συχνά χρειάζονται μεταμοσχεύσεις οργάνων αρνούνται πιο συχνά αυτές τις μέρες για λόγους "ποιότητα ζωής".
Για παράδειγμα, σε ένα νοσοκομείο των ΗΠΑ, σε ένα 3χρονο κορίτσι με το όνομα Αμέλια δεν επιτράπηκε η μεταμόσχευση νεφρού που χρειάζονταν απεγνωσμένα απλά και μόνο επειδή θεωρήθηκε ότι είναι "διανοητικά καθυστερημένο".
Αυτές είναι οι αποφάσεις που γίνονται από γιατρούς και από ασφαλιστικές εταιρείες υγείας σε όλη την Αμερική κάθε μέρα.
Και το ξέρετε ότι τα φάρμακα που τερματίζουν τη ζωή θα είναι 100% δωρεάν υπό το Obamacare;
Το γράφει ένα άρθρο του Christian Post ....
"Μια χριστιανική νομική εταιρία προειδοποιεί τους Αμερικανούς που ήδη πιστεύουν ότι το σχέδιο υγείας του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα είναι μια κακή ιδέα ότι το "νομοσχέδιο Obamacare είναι χειρότερο από ό, τι νομίζουν.
Σε όλους αρέσουν οι καλές εκπλήξεις, αλλά κανείς δεν θέλει μια δυσάρεστη έκπληξη. Έτσι, δεν θα σας αρέσει η έκπληξη που είναι θαμμένη στις 2.700 σελίδες αυτού του εγγράφου," λέει ο αφηγητής ενός σύντομου βίντεο που έγινε από το Alliance Defense Fund .
 
Το ξέρατε ότι με το Obamacare θα πρέπει να πληρώνετε για φάρμακα που σώζουν ζωές, αλλά τα φάρμακα που τερματίζουν τη ζωή είναι δωρεάν. Εκατό τοις εκατό δωρεάν."
Προφανώς θέλουν να το κάνουν όσο γίνεται πιο εύκολο για  σας και τους συγγενείς σας.
Μήπως τελικά θα γίνουμε όπως η Ολλανδία;
Στις Κάτω Χώρες, κινητές ομάδες ευθανασίας πηγαίνουν πλέον από πόρτα σε πόρτα για να «βοηθήσουν» τους ηλικιωμένους ασθενείς να τελειώσουν τις ζωές τους στην άνεση του σπιτιού τους.
Αυτό θέλουμε;
Θέλουμε κυβερνητικούς πράκτορες να πηγαίνουν από πόρτα σε πόρτα για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να πεθάνουν;
Η Ελίτ πιστεύει ότι ο κόσμος είναι μαζικά πυκνοκατοικημένος και πιστεύει ότι όλοι μας καταστρέφουμε τον πλανήτη τους.
Έτσι αγαπούν την ευθανασία, την άμβλωση και σχεδόν οτιδήποτε άλλο που θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερους ανθρώπους να πεθαίνουν.

Σκάει η "βόμβα" για κατώτατους μισθούς στα 450 ευρώ μεικτά !

Σκάει η "βόμβα" για κατώτατους μισθούς στα 450 ευρώ μεικτά !



Μια δύσκολη διαπραγμάτευση αναμένεται στο υπουργείο Εργασίας, με τους εκπροσώπους της Τρόικας να φέρονται αποφασισμένοι να απασφαλίσουν ακόμη και τη... βόμβα της περαιτέρω μείωσης των κατώτατων μισθών στα επίπεδα των 450 ευρώ μικτά...




Η πληροφορία ....
που κυκλοφορεί από τις αρχές της εβδομάδας στα γραφεία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δεν επιβεβαιώνεται από επίσημα χείλη. Υπάρχουν μόνο «γενικόλογες» πληροφορίες που θέλουν, σε τεχνικό επίπεδο να έχει ήδη γίνει κρούση, ώστε να προετοιμαστεί η ελληνική πλευρά έναντι πιέσεων, ακόμη και για περαιτέρω μείωση των κατώτατων μισθών, που σήμερα, μετά τις περικοπές του προηγούμενου Μνημονίου, έχουν οδηγηθεί στα 580 ευρώ μεικτά.




Το γεγονός δε, ότι η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας προετοιμάζει το οπλοστάσιό της προκειμένου να αντικρούσει τέτοιες πιέσεις, επιτείνει τις φήμες, ενώ προκαλεί εύλογη αγωνία σε χιλιάδες εργαζόμενους.




Είναι χαρακτηριστική, η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Σίμου Κεδίκογλου, εχθές, σε τηλεοπτικές του παρεμβάσεις, ότι η κυβέρνηση θα παρουσιάσει στην Τρόικα στοιχεία που δεν θα επιδέχονται καμία αμφισβήτηση, για την γνησιότητά τους και την ακρίβειά τους, τα οποία θα αποδεικνύουν το αδιέξοδο της ακολουθούμενης πολιτικής, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την ύφεση και την ανεργία. «Με όπλο αυτά τα στοιχεία και παρουσιάζοντας τις εναλλακτικές μας προτάσεις, πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε να εγκριθεί ένας άλλος δρόμος» δήλωσε χαρακτηριστικά.




Αυτόν τον άλλο δρόμο, αναζητούν στο υπουργείο Εργασίας, που έχουν καταλήξει πως μέσα στο 2012 το μοναδιαίο κόστος εργασίας θα μειωθεί συνολικά 8,8%. Άλλο ένα 8% θα μειωθεί μέσα στο 2013, ενώ θα υπάρξει μια μικρή αύξηση της τάξης του 0,3% με 0,5% το 2014. Έτσι, θα επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης του μοναδιαίου κόστους εργασίας κατά 15% μέχρι τα 2014, όπως προβλέπει το Μνημόνιο 2.




Εδώ είναι που έρχονται οι πληροφορίες για περαιτέρω μειώσεις κατώτατων μισθών, κοντά στα 450 ευρώ μεικτά, που αντιστοιχούν σε 390 ευρώ «καθαρά», καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που η Τρόικα δεν δέχεται εκτιμήσεις για επίτευξη μελλοντικών στόχων και ζητά άμεσα και απτά μέτρα.




Ένα σημαντικό πρόβλημα που θα κληθεί η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας να αντιμετωπίσει, με επικεφαλής τον Γ. Βρούτση, είναι η δέσμευση του Μνημονίου 2 για νομοθετική ρύθμιση του θέματος καθορισμού των κατώτατων μισθών, μετά από διαπραγμάτευση και με τους κοινωνικούς εταίρους.



Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι θα έρχεται το κράτος να αποφασίζει για το ύψος των κατώτατων μισθών, όπως έκανε η κυβέρνηση Παπαδήμου με την πράξη υπουργικού συμβουλίου, παρακάμπτοντας τη διαδικασία συλλογικών διαπραγματεύσεων όπως προβλέπει το Σύνταγμα της χώρας.




Ίσως, εκτιμούν κάποιοι που γνωρίζουν τον τρόπο διαπραγμάτευσης των Τροϊκανών, η λύση βρεθεί μέσα από την εφαρμογή ειδικών οικονομικών ζωνών, για παράδειγμα σε περιοχές που πλήττονται από ανεργία ή που συνορεύουν με βαλκανικές χώρες στις οποίες ισχύουν πιο ανταγωνιστικοί όροι (σε φορολογικό, εργασιακό και μισθολογικό επίπεδο). Την ιδέα ήδη, πρότεινε στο χθεσινό συνέδριο του Economist, o αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης.


 Η ιδέα δεν είναι καινούργια, έχει τεθεί αρκετές φορές από την Τρόικα κατά τη διάρκεια διαπραγματεύσεων με τις κυβερνήσεις Παπανδρέου και Παπαδήμου και μένει να ξεκαθαριστεί, τι εννοεί η Τρόικα όταν κάνει λόγο για ανταγωνιστικούς όρους με τις βαλκανικές χώρες και τι εννοεί η κυβέρνηση, μέσω του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης, όταν ρίχνει στο τραπέζι μια αντίστοιχη πρόταση, με την επισήμανση ότι θα υπάρχει σεβασμός των εργασιακών δικαιωμάτων...
Σκάει η "βόμβα" για κατώτατους μισθούς στα 450 ευρώ μεικτά ! ~ Κατοχικά Νέα ΠΗΓΗ