Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Eminem 3 A.M: Μαζικές σατανιστικές τελετουργικές θυσίες σε μασονικό ναό / νοσοκομείο!


Eminem 3 A.M: Μαζικές σατανιστικές τελετουργικές θυσίες σε μασονικό ναό / νοσοκομείο!


Διαβάστε εδώ για την ώρα  3 A.M.
Τα έντονα κόκκινα γράμματα είναι υπερσύνδεσμοι για σχετικές πληροφορίες.


Ο Eminem έχει καταληφθεί με ''δαίμονες'' στις 3 μμ σε μια κατάσταση Alter και πηγαίνει σε ένα ''ξεφάντωμα'' μαζικών δολοφονιών στο νοσοκομείο / τεκτονική στοά. Ωστόσο, ο ίδιος δεν θυμάται τίποτα ούτε ανακτά τη μνήμη του.

 "Δεν θυμάμαι πώς έφτασαν εκεί, αλλά υποθέτω ότι πρέπει να τους έχω σκοτώσει." 


Το βίντεο είναι πλήρες, με  τελετουργικό ''λουτρό αίματος'' και ειδικά με αναφορές σχετικές με τους -Monarchπρογραμματισμένους (νοητικά) σκλάβους. Ο  Proof (φίλος του Εμινεμ) θυσιάστηκε στον 11ο (δίσκο;) ως θυσία αίματος, μετά από τον έλεγχο του σε κέντρο αποτοξίνωσης / επαναπρογραμματισμού και επέστρεψε με αυτό το hit single.


Ξεκινά με τον Eminem σε ένα δάσος, σαν να ξύπνησε μόλις από ένα όνειρο. (καμία μνήμη) 
Ο Eminem πήγε στο νοσοκομείο  για αποτοξίνωση, για επαναπρογραμματισμό με τον  Dr.West  στο  άλμπουμ Relapse.
Η ώρα του διαβόλου, χλευάζει την ''αγία τριάδα'' (που λένε οι της Εκκλησίας) , 3 A.M
"Υποθέτω ότι πρέπει να ''έσβησα''  πάλι" 
Τα  Blackouts είναι εξαιρετικά κοινά για τους Monarch  Σκλάβους. Ο Ashley Olsen, ηRihanna  και άλλοι μίλησαν για black outs από το τραύμα.
Η λατρεία του Ηλίου στο παράθυρο...
 Στιγμιαία δείχνει το υπόγειο για ένα συγκεκριμένο λόγο:
 Για να δείτε τα τούβλα. Ο τοίχος λάμπει για μισό δευτερόλεπτο, υποσυνείδητα, μετά από τον στίχο: "δεν θυμάμαι πώς έφτασαν εκεί"  - Αναφορά για την ψυχική υποδούλωση ( παγιδευμένο μυαλό, αμνησία - σβήσιμο της μνήμης )
 Το ανθρώπινο ομοίωμα/κούκλα και το ξυπνητήρι είναι και τα δύο σημαντικά στον προγραμματισμό. Ο Eminem κάθεται δίπλα στην κούκλα (απανθρωποποίηση) του άλλου του εαυτού, που αυτό-προγραμματίζεται. Απανθρωποποίηση.
(Στον τοίχο με αίμα η ώρα του διαβόλου (ερπετοειδούς)...3AM)
 Ο Eminem στο δάσος, χωρίς να θυμάται τι συνέβη, φαίνεται να είναι σε σύγχυση καθώς βγάζει το ρολόι του. Ο χρόνος, το ρολόι (έννοια ολίσθησης), είναι σημαντικός στουςσκλάβους monarch , γιατί δεν έχουν καμία ανάμνηση  του χρόνου που πέρασε...
 Το ρολόι.
 Το ίδιο ρολόι.
Έμινεμ: "Φάσεις, που περνάω (κατοχή). Ζαλισμένος, και είμαι τόσο μπερδεμένος
Δεν ξέρω ποιος μου το μετέδωσε αυτό σε μένα, Τι πάω να κάνω..;
 Προσοχή, στον άσωτο ιόΤον διαβολικό.... Πολύ μεθοδικά τους σφάζω...''

 Το να είσαι ζαλισμένος & μπερδεμένος συνδέεται με τον προγραμματισμό. υπάρχει στην πραγματικότητα ένα περιοδικό που ονομάζεται  Dazed και δείχνει θύματα τουMonarch Προγραμματισμού.
 Το μασονικό μαύρο και λευκό πάτωμα (σκακιέρα) δηλώνει την διαδικότητα (και τις διαφορετικές διαστάσεις που μπορούν να κινηθούν οι ''άλλοι'').
Τελετουργικοί φόνοι υπό (ερπετική) κατάληψη...
Πάμε και στα ''καλά'' τώρα...

Δείτε το ερπετοειδές μάτι...(Ο πανεπόπτης οφθαλμός αντανακλάται στο γυαλί)
  ''Ερπετοειδές'' είναι μια συνώνυμη λέξη σχετικά με την δαιμονική καταληψία.
Ο διάβολος (που λέει η εκκλησία) είναι ένα ερπετοειδές...φίδι δράκος κλπ.

(Αλλά η εκκλησία αντί να παραδεχτεί το γεγονός των ερπετοειδών, μόνο για λόγους συμφέροντος και πλύσης εγκεφάλου μιλάει για τον έναν,, τον διάολο κλπ αντί να μας πει για την φυλή των ερπετοειδών... που αλλάξουν διαστάσεις! )


Στο επόμενο καρέ δείχνει πάνω (ίσως ''αφιερώνει'' το μακελειό) ... ή συμβολίζει τα κέρατα...
Η θυσία αίματος / τελετουργικό λουτρού αίματος
Ο απαγορευμένος καρπός:Δείχνει το δαγκωμένο μήλο και τον αστυνομικό νεκρό;
Το λουτρό αίματος: Στους στοίχους αναφέρει ότι δεν είναι η πρώτη φορά που σκότωσε ένα μέλος της οικογένειας; Συμβολίζει την θυσία του Proof;
 Όσον αφορά τις θυσίες... θυσιάζουν ξαδέρφια,  μέλη της οικογένειας και στενούς φίλους.
 Στο τέλος, δείχνει ξεκάθαρα τον συμβολισμό της τεκτονικής στοάς, με το μαύρο και λευκό πάτωμα, τους πυλώνες και την πύλη/παράθυρο. Το καρέ απεικονίζει έναν μασονικό/ τεκτονικό τελετουργικό φόνο.
 Η αρχική κούκλα είναι σε τεμάχια, με την πόρτα του νοσοκομείου ανοιχτή και το φως να λάμπει .
Αυτό σημαίνει πως σπάει τα δεσμά... 
Θα αποκοπεί από τις άλλες προσωπικότητες σύντομα...
Αμέσως μετά από την σατανική κατάσταση του οι ''δαίμονες''φέυγουν καθώς βγάζει την κουκούλα και το jacket  του (το σκοτάδι), φορώντας ένα λευκό μπλουζάκι... 
Η δουλειά έγινε.
 Το τελετουργικό στην μασονική στοά τελείωσε.
 Φεύγει από την στοά.
“Evil….Rise” Σε όλο το τραγούδι ζητάει από το κακό να Ανέβει, να βγει...
( τα ερπετοειδή μάτια δείχνουν πως είναι υπό καταληψία )
Μετά δείχνει τον  Eminem πίσω στο δάσος την ώρα που ξυπνάει.. Στη συνέχεια κοιτάζει το χέρι του. Χωρίς να έχει μνήμη, φωνάζει....

Συμπέρασμα: Όταν ακούτε αυτό το τραγούδι, μπορεί να επηρεαστείτε, υποσυνείδητα από τις δαιμονικές φωνές και το  “Evil…Rise”  που ακούγονται στο τραγούδι. 
Το πιασάρικο ρεφρέν επαναλαμβάνει τη θανάτωση και την δολοφονία υπό την δαιμονική κατοχή.  

 Η  πραγματικότητα: Ένας άνδρας σκότωσε την οικογένειά του μετά από ακρόαση του 3 A.M ! Μαχαίρωσε το 9 χρονο παιδί του 11 φορές με ένα μαχαίρι, και καλύφθηκε στο αίμα όπως και ο Eminem στο κλίπ. Έλεγε: Έρχεται ο σατανάς, είμαι ο αντίχριστος... και μετά σκότωσε τα παιδιά του. Ο άνδρας αυτός κατελήφθη από δαίμονες/ερπετά; (ή είναι κάποιο mind control ''παιχνίδι'';)


  Αυτό δείχνει σε μεγάλο βαθμό το πώς η μουσική επηρεάζει τους ανθρώπους σήμερα. 


Στο τραγούδι δεν υπάρχει τίποτα καλό παρά μόνο η χειραγώγηση πως ο σατανάς  είναι καλός και ότι οι φόνοι είναι εντάξει στις 3 το πρωί.


Ο Έμινεμ σφάζει σε μασονική στοά ( με τελετουργικό τρόπο ) και στο νοσοκομείο ( κέντρο αποτοξίνωσης / επαναπρογραμματισμού ) με θέματα όπως: την κατάρρευση (blackout), τον χρόνο, την ζάλη,το μπέρδεμα και την απώλεια της μνήμης από την πρώτη στιγμή.


3 A.M στίχοι : "Κακό, κακό, πολύ κακό, κακό, κακό, κακό. Πολύ κακό. Αλλά εμείς, αλλά εμείς αγαπάμε τόσο πολύ τον Σατανά... δίνω τα πάντα μου, αλλά αυτός είναι ο Σατανάς. Ναι. Αλλά εμείς, πρέπει να τον ακολουθήσουμε τον σατανά. Σκότωσα τον άντρα μου;, Αυτός είναι ο Σατανάς! Ακολουθήστε τον.
 Ναι, αλλά εμείς, αλλά εμείς πρέπει να τον ακολουθήσουμε. 
Αυτός είναι ο Σατανάς!
Ακούστε το ανάποδο μήνυμα  εδώ 


Δείτε το κλίπ


Ελεύθερη μετάφραση και σχολιασμός: Αφύπνιση συνείδησης /πηγή


Διαβάστε επίσης: Rihanna, η ερπετική πριγκίπισσα των Ιλλουμινάτι και των ερπετοειδών, ξαναχτυπά ! Ανανεωμένο !!!

ΣΤΟΛΟΣ UFO ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ! (UPDATED: 14/6/2012)


ΣΤΟΛΟΣ UFO ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ! (UPDATED: 14/6/2012)


Ανάστατοι είναι εδώ και δυο βδομάδες οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, αφού αρκετά βράδια εντοπίζονται πορτοκαλοκόκκινα φώτα να κινούνται στον νυχτερινό ουρανό.Η πρώτη αναφορά για τα παράξενα αυτά φώτα, παρουσιάζεται από την ιστοσελίδα UFO's & ALIENS TRUTH (Greek community) στις 22 Μαΐου, από τον αυτόπτη μάρτυρα Γιάννη, που δήλωσε: ‘’Γύρω στις 23:30 με 23:40 το βράδυ, εντόπισα πάνω από τον Θερμαϊκό ένα μεγάλου μεγέθους αντικείμενο με έντονο κόκκινο χρώμα, να κατευθύνεται με αργή ταχύτητα ανατολικά. Ήταν πολύ παράξενο και αναρωτιέμαι αν το είδε και κάποιος άλλος!’’
Δυστυχώς, η παρατήρηση του Γιάννη ήταν η μοναδική έως το τέλος του μήνα και το περιστατικό αρχικά δεν θεωρήθηκε σημαντικό από τους ερευνητές. Όμως αρκετές μέρες αργότερα η ιστορία επαναλήφθηκε (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του μάρτυρα Νίκου)…
Αυτή τη φορά, στις 8 Ιουνίου, έρχονται ξανά στην ιστοσελίδα UFO's & ALIENS TRUTH (Greek community), δυο ίδιες αναφορές με καθυστέρηση μιας ημέρας, για να επιβεβαιώσουν ότι κάτι παράξενο συμβαίνει στον ουρανό της συμπρωτεύουσας. Ώρα 11 το βράδυ, η μάρτυρας Βάσω περιγράφει 7 πορτοκαλόχρωμα αστερία να αλλάζουν το αρχικό τους σχήμα από μεγάλη άρκτο σε ευθεία γραμμή, ενώ ο μάρτυρας Κώστας με θέα από το μπαλκόνι του, να μιλά για εντυπωσιακούς κόκκινους σχηματισμούς...
Λίγες μέρες μετά, στο stergiog.wordpress.com διαβάζουμε για μια ακόμα καταγραφή Α.Τ.Ι.Α., αυτή τη φορά στις 10 Ιουνίου: ‘’ Το βράδυ στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης στο ύψος της παραλίας προς το μέγαρο μουσικής, δυο φορές ανά δεκάλεπτο περίπου έκαναν την εμφάνιση τους δυο περίεργα φώτα που έμοιαζαν πολύ με αεροπλάνα αλλά δεν ήταν. Είχαν έντονο πορτοκαλί χρώμα της φωτιάς που έμοιαζε με φλεγόμενο αντικείμενο, κινούνταν κατά μήκος της πόλης και φαινόταν πεντακάθαρα το σφαιρικό σχήμα τους. Μετά από πέντε λεπτά χάθηκαν ξαφνικά, πραγματοποιώντας έναν γρήγορο ελιγμό. Μετά από λίγα λεπτά εμφανίστηκε και ένα τρίτο, το οποίο ανέβαινε κάθετα τον ουρανό και αφού πραγματοποίησε και αυτό αντίστοιχη πορεία, κάνοντας ένα παρόμοιο ελιγμό, εξαφανίστηκε.’’
Οι αναφορές συνεχίζονται και στις 11 Ιουνίου μέσω του ιστότοπου Ανεξήγητα Φαινόμενα, με την πρώτη να μιλάει για 10 περίπου πορτοκαλόχρωμα αντικείμενα να πετούν σε σχηματισμό πάνω από την περιοχή της Πυλαίας και να εξαφανίζονται στο τέλος με μεγάλη ταχύτητα, και τη δεύτερη να μιλά για ακόμα τέσσερα, με πορεία προς το βουνό του περιφερειακού, με τα τρία να στρίβουν στο τέλος προς τα δυτικά και το 4ο να εξαφανίζεται απότομα.
Στις 13 Ιουνίου, ο ιστότοπος Extraterrestial Activity αναφέρει τα φώτα αυτά να πετούν αυτή τη φορά πάνω από τον ουρανό της ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε σχηματισμό και έχοντας τα χαρακτηριστικά στόλου.
Το σίγουρο είναι ότι κάτι συμβαίνει πάνω από την συμπρωτεύουσα. Άκόμα δεν ξέρουμε τι! Πρόκειται για σκάφη παρακολούθησης μυστικών υπηρεσιών ή για επισκέπτες από το διαστημα; Ίσως και να μην μάθουμε ποτέ! 

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Λύνει πολλές απορίες για όσα συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας και για όσα προφανώς σχεδιάζονται να συμβούν....

Λύνει πολλές απορίες για όσα συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας και για όσα προφανώς σχεδιάζονται να συμβούν....
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ

"Η υπονόμευση, είναι ο όρος που χρησιμoποιούμε για να περιγράψουμε τις δραστηριότητες που χρησιμοποιούμε για να καταστρέψουμε πράγματα όπως η πίστη, η θρησκεία, το οικονομικό και πολιτικό σύστημα μιας χώρας και συνήθως στο μυαλό μας είναι συνδεδεμένη με την κατασκοπεία και άλλα ρομαντικά πράγματα όπως η ανατίναξη γεφυρών, ο εκτροχιασμός τρένων και άλλες θεαματικές χολυγουντιανές ενέργειες...

Αυτά όμως που θα πω τώρα, δεν έχουν καμία σχέση με τα κλισέ της κατασκοπείας ή τις δραστηριότητες της KGB για τη συλλογή πληροφοριών.

Το μεγαλύτερο λάθος ή καλύτερα η λανθασμένη αντίληψη είναι το γεγονός ότι όποτε μιλάμε για την KGB, για κάποιον περίεργο λόγο από τους παραγωγούς ταινιών του χόλυγουντ, μέχρι τους διδάκτορες της πολιτικής επιστήμης, και τους εντός εισαγωγικών "ειδικους" επι των σοβιετικών θεμάτων ή "κρεμλινολόγους" οπως αυτοαποκαλούνται ολοι τους νομίζουν ότι η δραστηριότητα της KGB περιορίζεται στην κλοπή των σχεδίων κάποιου υπερηχητικού αεροσκάφους, την παράδοση τους στους σοβιετικούς και την πώληση τους στην σοβιετική στρατιωτική βιομηχανία.
Αυτό όμως είναι μόνο μέρος της αλήθειας...."

Ο Yuri Bezmenov (alias Tomas Schuman), ένας πρώην σοβιετικός πράκτορας της KGB σδτην Ινδία , εξηγεί λεπτομερώς σε μια διάλεξη του στο Los Angeles το 1983.τις τεχνικές που διδάχθηκε στη KGB για την υπονόμευση χωρών – στόχων.
Ο Bezmenov εξηγεί τη μέθοδο διάβρωσης των αρμών ενός έθνους διαφθείροντας δασκάλους, πολιτικούς και λοιπους διαμορφωτές της κοινής γνώμης της χώρας - στόχου σ εφαρμογή του σχεδίου υπονόμευσης, που αναπτύσσεται σε έξη στάδια.

Ο Yuri Bezmenov αυτομόλησε στην Αμερική και προφανώς τώρα εργάζεται στην υπηρεσία της αμερικανικής πολιτικής, πράγμα που είναι εμφανές στη διάλεξη του.
Οι μέθοδοι όμως που περιγράφει, είναι αναηνωρίσημες και σε ευρύτατη χρήση με τον τρόπο που περιγράφονται στη διάλεξη. Οι μέθοδοι αυτές αναφέρονται εξ άλλου στα αμερικανικά στρατιωτικά εγχειρίδια ψυχολογικού πολέμου.

Αξιοπρόσεκτη είναι η αναφορά του στη μελέτη σοβιετικού ιστορικου-κοινωνιολόγου που διαπίστωσε σαν κοινό συντελεστή της εξαφάνισης εθνών και πολιτισμών (Μεσοποταμία, ΄Ινκας κ.λ.π.) την εξάλειψη της θρησκείας!

Σήμερα, οι μέθοδοι της υπονόμευσης χρησιμοποιούνται και εναντίον της χώρας μας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως περιγράφονται στη διάλεξη.

Οι ομοιότητες των καταστάσεων που ζει η χώρα μας είναι ανατριχιαστικές, όπως ανατριχιαστική είναι και η κατάληξη της υπονόμευσης όπως την περιγράφει ο Bezmenov ειδικά στο τελευταίο στάδιο της εξομάλυνσης.

Η απαξίωση της θρησκείας μας, η εθνομηδενιστική ιδεολογία που έχει δηλητηριάσει τη νεολαία μας, ο ρόλος των ακροδεξιών και ακροαριστερών ομάδων, η υπονόμευση της θρησκείας, οι «εξουσίες» των Μ.Κ.Ο.,οι παρελάσεις ομοφυλοφίλων, τα ΜΜΕ, οι πουλημένοι πολιτικοί μας, ταιριάζουν ανατριχιαστικά με τις περιγραφές του Bezmenov.
Είναι ένα βίντεο που πρέπει να δούμε οπωσδήποτε ολόκληρο.

Αγνοώντας την αντιδημοκρατική νοοτροπία του ατόμου -που δεν αποβάλλεται με την αλλαγή στρατοπέδου- μελετώντας την τεχνική και συνάγοντας τα απαραίτητα συμπεράσματα για την άμυνα.

Λύνει πολλές απορίες για όσα συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας και για όσα προφανώς σχεδιάζονται να συμβούν....
Λύνει πολλές απορίες για όσα συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας και για όσα προφανώς σχεδιάζονται να συμβούν.... ~ Ελευθερη σκεψη ΠΗΓΗ

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ‏


ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ‏


Μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου «κυκλοφόρησαν» διάφορες παράξενες διαδώσεις που στα αυτιά των τότε ανθρώπων –ακόμα και των σημερινών – μπορεί να μοιάζουν υπερβολικά ή ακόμα και φανταστικά. Ωστόσο, αποκτούν κάποια σημαντική αξία, μόνο αν γνωρίζουμε και συνδυάσουμε πολλές πληροφορίες μαζί.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή, πριν τον...Αλέξανδρο. Διάφορες διηγήσεις όπως του Κτησία και του Σκύλακα αναφέρονταν σε πολλά περίεργα πράγματα προς τα μέρη στα οποία εξαπλώθηκαν οι εκστρατείες του.

Σε σχέση με όσα κατέγραψε ο Σκύλακας θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι ο Αλέξανδρος έφτασε στο «πρώτο έθνος της Ασίας (που) είναι οι (γυναικοκρατούμενοι) Σαυρομάτες», ή στο «έθνος των Μακροκέφαλων» κοντά στην Ελληνική πόλη Τραπεζούς, ή «στα ανάκτορα της Κοίλης(=κούφιας;) Συρίας», οι στους Αιθίοπες που «είναι πιο γεροδεμένοι από όλους τους ανθρώπους, απ’ όσους εμείς γνωρίζουμε, ψηλότεροι από τέσσερις πήχες (περίπου 2 μ.). Μερικοί μάλιστα εξ αυτών φτάνουν και στο ύψος των πέντε πήχεων* (περίπου 2.30 μ.)» οι οποίοι «χρησιμοποιούν βέλη πυρακτωμένα». (Περίπλους). Ο Σκύλακας, επίσης, αναφέρεται και στους «κάτω από την γη κατοικούντες» τους «Τρωγλοδύτες». Στα μέρη που κινήθηκε ο Αλέξανδρος ίσως συνάντησε και το «έθνος των ανδροφάγων Σκυθών»  (Ανωνύμου, Πόντου Ευξείνου και Μαιώτιδος λίμνης Περίπλους).

Ποιοι να ήταν αυτοί οι λαοί που έτρωγαν ανθρώπινη σάρκα, ήταν ψηλοί σαν γίγαντες, είχαν μακρουλά κεφάλια (σαν κι αυτά που βρέθηκαν στο Περού και αλλού), κατοικούσαν στο εσωτερικό της γης και είχαν μάτια σαύρας; Οι περιγραφές ταιριάζουν απόλυτα με την Αδελφότητατων Ερπετοειδών

Μία ενδιαφέρουσα πληροφορία που αφορά τον Αλέξανδρο και πιθανότατα τα παραπάνω έθνη είναι η εξής: 
«[…] Συνάντησα (ο Αλέξανδρος), επίσης, πολλά έθνη που έτρωγαν σάρκες ανθρώπων και έπιναν το αίμα ζώων και θηρίων σαν νερό. Τους νεκρούς τους δεν τους έθαβαν αλλά τους έτρωγαν. […] τους επιτέθηκα, σκότωσα με το σπαθί μου πολλούς από αυτούς και υποδούλωσα την χώρα τους. […] και τράπηκαν σε άτακτη φυγή. […] μέχρι που οχυρώθηκαν πίσω από τα δύο βουνά που λέγονται Μαζοί του Βορρά και δεν υπάρχει άλλη είσοδος ή έξοδος εκτός από αυτήν ανάμεσα στα δύο βουνά. […] Και μεταχειρίστηκα κάθε μέσο, ώστε να μην έχουν άλλη έξοδο πλην αυτής […]. Και στο σημείο αυτό έκτισα χάλκινες πύλες πλάτους είκοσι δύο πήχεων και ύψους εξήντα, και τις πέρασα μέσα έξω με ασβέστη ώστε να μην μπορούν να τις ανοίξουν ούτε με φωτιά, ούτε με σίδερο, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Γιατί ο ασβέστης σβήνει τη φωτιά και σπάει τα σίδερα. Έξω από αυτές τις φοβερότατες πύλες έκτισα άλλη οικοδομή με σκληρές πέτρες, που καθεμιά τους είχε πλάτος έντεκα πήχες, ύψος είκοσι και μήκος εξήντα. Έτσι λοιπόν ασφάλισα τη νέα αυτή οικοδομή, πότισα τις πέτρες με κασσίτερο, τον οποίο ανέμειξα με μολύβι και την πέρασα με "ασικύτινο", ώστε τίποτε να μην μπορέσει ποτέ να τις ανοίξει, και τις ονόμασα πύλες της Κασπίας. Εκεί μέσα έκλεισα είκοσι δύο βασιλείς. Τα ονόματα αυτών των εθνών είναι Μαγώγ, Γωθ, Κυνοκέφαλοι, Νούνοι, Φονοκέρατοι, Συριασοροί, Ίωνες, Καταμόργοροι, Ιμαντόποδες, Καμπάνες, Σαμάνδρεις, Ιππύεις, Επάμβοροι» (Ψευδοκαλλισθένης, Αλεξάνδρου Πράξεις). 
Θα πρέπει να ήταν πάρα πολύ επικίνδυνα τα έθνη αυτά για να πάρει τόσα πολλά μέτρα ασφαλείας.

Οι Πύλες που «σφράγισε» ο Αλέξανδρος δεν αποκλείεται να σχετίζονται με ένα τείχος που έχτισαν οι Σασσανίδες (περσική δυναστεία 226-651μ.Χ.) μεταξύ Καυκάσου και Κασπίας, στο σημερινό Αζερμπαϊτζάν, για να προφυλάξουν την βόρεια Μεσοποταμία από τις επιδρομές των νομάδων. Την στενή δίοδο ο Ψευδοκαλλισθένης (τα βιβλία του θεωρούνται συνονθύλευμα πολλών μεταγενέστερων συγγραφέων και ως εκ τούτου ψευδεπίγραφα) ονομάζει Κασπίες Πύλες, ο Πτολεμαίος «Σαρματικάς Πύλας» και ο Στράβων «τα επί Κύρω εις τα επι Αράλη στενά».

Ενδεχομένως, πάνω σε αυτό το κείμενο του Ψευδοκαλλισθένη έχουν βασιστεί όλα τα υπόλοιπα που αφορούν τις πύλες που σφράγισε ο Αλέξανδρος.

Ο άγιος Ανδρέας ο δια τον Χριστό Σαλό, μας δίνει μία σχετική πληροφορία με περιγραφές που ταιριάζουν σε ερπετοειδή: «Εν εκείνο γαρ τω καιρώ αποφράξει Κύριος ο Θεός τας πύλας τας εν Ινδαλία, ας έκλεισεν Αλέξανδρος ο των Μακεδόνων βασιλεύς, και εξελεύσονται οι εβδομήκοντα δύο βασιλείς μετά του λαού αυτών, τα λεγόμενα ρυπαρά έθνη, τα βδελυρώτατα πάσης συγχασίας και δυσωδίας, και διασκορπισθήσονται εν ταις χώραις ταις υπ’ ουρανόν, σάρκας ζώντων ανθρώπων εσθίοντες και το αίμα πίνοντες, κύνας και μυίας και βατράχους νεμόμενοι και πάσαν ρυπαρίαν

Το κείμενο μας λέει πως ο Θεός θα ανοίξει τις πύλες που  σφράγισε ο Αλέξανδρος κλείνοντας μέσα εκεί 72 βδελυρούς βασιλιάδες με τους υπηκόους τους, οι οποίοι τρέφονταν με έντομα, σάρκες και αίμα ανθρώπινο.

Άλλα παρόμοια κείμενα αναφέρουν πως ο Αλέξανδρος κατεδίωξε βόρεια τα «ρυπαρά έθνη», ή πως τα βρήκε στα βασίλεια του Κύρου.

Το Κοράνι μας δίνει ανάλογες πληροφορίες, αλλοιώνοντας μαζί και τα θρησκευτικά πιστεύω του Αλέξανδρου:
«Ω Μωάμεθ! Θα σ’ ερωτήσωσι περί του Ζουλ-Καρνέϊν, αποκρίθητι· θα διηγηθώ υμίν την ιστορίαν αυτού. Ωρίσαμεν την εξουσίαν αυτού επί της γης και τω παρεχωρήσαμεν τα μέσα ίνα εκτελέση παν ό,τι εβούλετο ακολουθών οδόν τινά. Ώδευσε μέχρις ου έφθασεν εις την δύσιν, είδε δύοντα τον Ήλιον εν βορβορώδει τινί πηγή, πλησίον δ’ αυτής εύρε λαόν. Είπομεν αυτώ· Ω Δίκερως! Δύνασαι να τιμωρήσης τον λαόν τούτον, ή να μεταχειρισθής αυτόν ευμενώς. Θα τιμωρήσω, απεκρίθη ούτος, πάντας τους ασεβείς και είτα θα εγκαταλείψω αυτούς τω Θεώ όστις σκληρώς θα τους τιμωρήση. Αλλ’ όστις πιστεύση και πράξη το αγαθόν θα αμειφθή εξαιρέτως, και θα αναθέσω αυτώ διαταγάς ας θέλει απόνως ακτελέσει. Ο Δίκερως** εκ νέου ανέλαβε την πορείαν αυτού. Έως ου έφθασεν εις το μέρος εις ο ανατέλλει ο Ήλιος επί τινός λαού εις ον ουδέν εδώκαμεν προς προφύλαξίν του εκ της θερμότητος αυτού. Ναι, ούτως έχει, και γιγνώσκομεν πάντας τους μετ’ αυτού. Και ηκολούθησεν ετέραν οδόν. Μέχρις ου έφθασε μεταξύ δύο προχωμάτων, εις τους πρόποδας των οποίων κατώκει λαός μόλις εννοών διάλεκτον τινά. Ο λαός ούτος είπεν αυτώ· Ω Δίκερως! Ο Γωγ και Μαγώγ διαφθείρουσιν την γην. Δύνασαι αντί αμοιβής να εγείρης φραγμόν μεταξύ υμών; Η υπό του Κυρίου μου, απεκρίθη ούτος, χορηγηθείσα μοι εξουσία, είναι μεγαλυτέρα αμοιβή της υμετέρας. Αρκεί να με συνδράμετε μετά προθυμίας, και θέλω εγείρει φραγμόν μεταξύ υμώνΚομίσατέ μοι διαφόρους σιδηράς πλάκας αρκούσας ίνα πληρώσι το μεταξύ των δύο ορέων διάστημα, φυσήσατε το πυρ μέχρις ου πυρακτωθή ο σίδηρος. Έπειτα είπε· κομίσατέ μοι αναλελυμένον χαλκόν όπως χύσω αυτόν άνθωθεν. Ο δε Γωγ και Μαγώγ δεν θα δυνηθώσι να διασκελίσωσι το περίφραγμα, ούτε να διατρυπήσουν αυτό. Και προσέθηκε· το έργον τούτο είνασι η ισχύς της μακροθυμίας του Κυρίου μου. Όταν δε ο Θεός θελήση, θα μεταβάλω αυτό εις τεμάχια. Η επαγγελία του Κυρίου μου είναι αλάνθαστος» (Κοράνι, κεφ XVIII εδάφιο 83-98).

Ύστερα από όλα αυτά, ένα συμπέρασμα μπορεί να βγει: Ο Μέγας Αλέξανδρος κυνήγησε και στρίμωξε τα Ερπετοειδή –τουλάχιστον κάποιους από αυτούς.

Υπερβολικό; Φανταστικό;

Αν η ύπαρξη των ερπετοειδών είναι φανταστική, τότε, και οι παραπάνω ιστορίες είναι φανταστικές…

*Σημ 1
(ένας πήχης –ανάλογα με πόλη που τον χρησιμοποιούσε– ισούται με περίπου 45 εκατοστά, ενώ μπορεί να φτάσει ως τα 70-75 εκατοστά του μέτρου)

** Σημ. 2
Ζουλ (Δουλ ή Ντουλ)-Καρνέιν σημαίνει Δίκερως, αυτός με τα δύο κέρατα, ένα όνομα με το οποίο οι Μουσουλμάνοι εννοούν τον Μέγα Αλέξανδρο.

Η Ανδρομέδα εκτός ελέγχου επιτίθεται στη γη! Συγκρούστηκε ήδη με τον Μ33


Η Ανδρομέδα εκτός ελέγχου επιτίθεται στη γη! Συγκρούστηκε ήδη με τον Μ33


 
Θα καταπιεί τον γαλαξία μας νωρίτερα από ό τι υπολόγιζαν οι αστρονόμοι; Νεώτερες έρευνες έχουν θορυβήσει τους επιστήμονες που δεν είχαν παρατηρήσει την επίθεση του 2004!
Το μεγάλο κοσμικό γεγονός που κυριολεκτικά θα ταρακουνήσει τη γη υπολόγιζαν οι επιστήμονες ότι θα συμβεί σε ....τέσσερα δισεκατομμύρια χρόνια, όταν ο Γαλαξίας μας θα συγκρουστεί με τον γαλαξία της Ανδρομέδα. 'Εκαναν, όμως, λάθος! 



Οι πρόσφατες έρευνες του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών που χρησιμοποιούν το Green Bank Telescope (GBT) επιβεβαιώνουν τους πιο ενδόμυχους φόβους των ειδικών: η Ανδρομέδα είναι εκτός ελέγχου εδώ και οκτώ χρόνια... Το 2004 συνέβη πράγματι η μέχρι πρότινος αμφιλεγόμενη σύγκρουση της Ανδρομέδα με τον γαλαξία Triangulum (γνωστό και ως Μ33) κατά την οποία απελευθερώθηκαν τεράστιες ποσότητες αερίων υδρογόνου.

Ο Μ33 βρίσκεται βέβαια 2.300.000 έτη φωτός μακριά από τον γαλαξία μας αλλά η σύγκρουση με την Ανδρομέδα αποδεικνύει ότι η πορεία της δεν είναι τόσο... προδιαγεγραμμένη όσο νομίζαμε.



Η Ανδρομέδα ταξιδεύει με ταχύτητα 250.000 μιλίων την ώρα η οποία θα αρκούσε για μετάβαση από τη γη στη σελήνη σε 60 λεπτά. Με τον Μ33 η σύγκρουση δεν ήταν σφοδρή αλλά οριακή ενώ με τον γαλαξία μας θα είναι μετωπική και θα αλλάξει όλη τη διάταξη των πλανητών.



Οι επιστήμονες ωστόσο εκτιμούν ότι η γη θα επιβιώσει της σύγκρουσης καθώς δεν θα διαλυθεί ακόμη κι όταν η Ανδρομέδα καταπιεί τον γαλαξία μας (2 δισεκατομμύρια χρόνια μετά τη σύγκρουση). Σε περίπτωση, όμως, που υπάρχουν ακόμη ανθρώπινα όντα πάνω στον πλανήτη θα πρέπει να έχουν προετοιμαστεί να αντιμετωπίσουν τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν λόγω της απομάκρυνσης της γης από τον ήλιο...



«Σκοπεύουμε να εκμεταλλευτούμε τις προηγμένες δυνατότητες του GBT προκειμένου να μάθουμε περισσότερα για τη σύγκρουση των δύο γαλαξιών», δήλωσε ο Σπένσερ Γούλφερ από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια.

«Έπειτα από έναν αιώνα υποθέσεων για το μέλλον της Ανδρομέδας και του γαλαξία μας, έχουμε επιτέλους μια σαφή εικόνα για το πώς θα εξελιχτούν τα δρώμενα στα επόμενα -δισεκατομμύρια- χρόνια», συμπληρώνει ο Σάνγκμο Τόνι Σολ από το Ινστιτούτο Ερευνών της Βαλτιμόρης.

Έρχονται οι νέες ταυτότητες - Θα έχουν μορφή πιστωτικής κάρτας και θα αναγνωρίζονται και ως ταξιδιωτικό έγγραφο.


Έρχονται οι νέες ταυτότητες - Θα έχουν μορφή πιστωτικής κάρτας και θα αναγνωρίζονται και ως ταξιδιωτικό έγγραφο.

Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχωρά τις διαδικασίες για την έκδοση νέου ...
τύπου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών σε εσωτερικό & εξωτερικό, που θα αναγνωρίζεται και ως ταξιδιωτικό έγγραφο. Στο πλαίσιο υιοθέτησης και εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΚ) 2252/2004του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τον οποίο τα δελτία αστυνομικής ταυτότητας αναγνωρίζονται ως ταξιδιωτικά έγγραφα, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχωρά στην καθιέρωση νέου τύπου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών, είτε διαμένουν στο εσωτερικό της χώρας, είτε στο εξωτερικό μέσω των εκεί Προξενικών αρχών. Το νέο δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, με χαρακτηριστικά ασφαλείας, θα έχει τη μορφή πιστωτικής κάρτας. Η διαδικασία αντικατάστασης του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας με το νέου τύπου δελτίο ταυτότητας, πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2012 και θα υλοποιηθεί σταδιακά με τρόπο που θα καθορίσει η Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, ανά χρονολογική σειρά έκδοσης του (με σειρά προτεραιότητας στις παλαιότερες χρονολογίες έκδοσης) και κατά αλφαβητική σειρά. Σημειώνεται, ότι όλα τα δελτία αστυνομικής ταυτότητας θα ισχύουν μέχρι και την αντικατάστασή τους από τα νέου τύπου

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Εξωπλανήτης σαν τον Ερμή κυριολεκτικά βράζει λόγω ζέστης

Εξωπλανήτης σαν τον Ερμή κυριολεκτικά βράζει λόγω ζέστης
Ερευνητές του ΜΙΤ και της NASA ανακάλυψαν έναν πλανήτη στο μέγεθος του Ερμή, περίπου 1.500 έτη φωτός απόσταση από τον Ήλιο, ο οποίος φαίνεται πως αποσυντίθεται από την αφόρητη ζέστη του άστρου γύρω από το οποίο περιστρέφεται. Υπολογίζουν μάλιστα πως αν συνεχίσει να εξατμίζεται με τους σημερινούς ρυθμούς, σε 100 εκατομμύρια χρόνια θα έχει εξαφανιστεί πλήρως, αφήνοντας πίσω του ένα νέφος σκόνης και αερίων.
evaporatingΟ συγκεκριμένος πλανήτης περιστρέφεται μία φορά κάθε 15 ώρες γύρω από το άστρο KIC 12557548, μια από τις πιο μικρές περιόδους που έχουν παρατηρηθεί ποτέ για πλανήτη, γεγονός που υποδεικνύει πως η θερμοκρασία στην επιφάνειά του πρέπει να είναι εξαιρετικά υψηλή και να φτάνει ως και τους 2.000 βαθμούς Κελσίου. Οι αναλυτές υποστηρίζουν πως τα πετρώματα στην επιφάνεια του πλανήτη λιώνουν σ’ αυτό το περιβάλλον σχηματίζοντας ρεύματα που παρασύρουν αέρια και σκόνη και τα εκτοξεύουν στο διάστημα, δημιουργώντας μια ουρά παρόμοια με αυτή των κομητών.

Τα στοιχεία αυτά βασίζονται σε παρατηρήσεις του διαστημικού τηλεσκοπίου Κέπλερ, το οποίο μελετά 160.000 άστρα του γαλαξία μας, ψάχνοντας για εξωπλανήτες, πλανήτες δηλαδή που δεν ανήκουν στο ηλιακό μας σύστημα. Το τηλεσκόπιο καταγράφει τη λαμπρότητα των άστρων σε τακτά χρονικά διαστήματα, ερευνώντας για μεταβολές που έχουν κάποια περιοδικότητα. Εάν παρατηρηθεί πως η λαμπρότητα κάποιου άστρου μειώνεται για λίγο κάθε κάποιο σταθερό χρονικό διάστημα, αυτό σημαίνει πως κάποιο αντικείμενο περνάει περιοδικά μπροστά από το άστρο στο διάστημα αυτό, παρεμποδίζοντας μέρος της ακτινοβολίας του άστρου να φτάσει στο τηλεσκόπιο. Έτσι οι αστρονόμοι ανακαλύπτουν νέους πλανήτες αλλά και στοιχεία για την περίοδό τους και το μέγεθός τους.

Η διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πως οι επιστήμονες με επικεφαλής τον φυσικό Saul Rappaport, παρατηρούσαν μια μεταβολή στη λαμπρότητα του άστρου κάθε 15 ώρες, η οποία όμως δεν ήταν σταθερή, διέφερε δηλαδή σε κάθε περιστροφή του πλανήτη γύρω από το άστρο, κάτι το οποίο δεν έχει παρατηρηθεί ξανά. Η ομάδα σκέφτηκε διάφορες εναλλακτικές, όπως ένα σύστημα δύο πλανητών, που ο ένας περιστρέφεται γύρω από τον άλλον, και οι δύο γύρω από το άστρο, όμως το πολύ μικρό χρονικό διάστημα των 15 ωρών δεν άφηνε περιθώρια για τέτοιο περίπλοκο σύστημα, όπως είναι για παράδειγμα αυτό της Γης – Σελήνης που περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο. Η εξήγηση που κατέληξαν ήταν αρκετά πιο απλή: οι εναλλαγές στη φωτεινότητα του άστρου οφείλονταν στο νέφος σκόνης και αερίων που ακολουθεί τον πλανήτη, και παίρνει ακανόνιστα σχήματα με κάθε περιστροφή του πλανήτη γύρω από το άστρο. Με λίγα λόγια, η εικόνα του πλανήτη που λιώνει από τη θερμότητα δημιουργώντας ένα σύννεφο σκόνης και η εικόνα από τις παρατηρήσεις, φαίνονται να ταιριάζουν.

ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ - Στέλεχος ΝΔ: "Σας βολέψαμε, σας δώσαμε εργολαβίες, τώρα ψηφίστε μας!"


ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ - Στέλεχος ΝΔ: "Σας βολέψαμε, σας δώσαμε εργολαβίες, τώρα ψηφίστε μας!"


Φωτογραφία για ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ - Στέλεχος ΝΔ: Σας βολέψαμε, σας δώσαμε εργολαβίες, τώρα ψηφίστε μας!Δείτε πως στέλεχος της ΝΔ παρουσία πολλών πρώην υπουργών, βουλευτών αλλά και του Παναγιώτη Ψωμιάδη υπεύθυνου του προεκλογικού αγώνα στη Βόρειο Ελλάδα λέει ωμά πως όλοι οι βολεμένοι που πήρανε συμβάσεις δημοσίων έργων, βολεύτηκαν με δουλειές και όσοι γενικώς επωφελήθηκαν απο την δεξιά παράταξη πρέπει να φέρουν την μάνα τους και τον πατέρα τους να τους ψηφίσουν! Προς το παρόν, όσοι....
πολίτες δεν βολεύθηκαν και δεν συνηθίζουν να τραβάνε τη μάνα και τον πατέρα τους να ψηφίσει για χάρη του κάθε βολεμένου κομματάρχη, μπορούν να τρίψουν τα μάτια τους βλέποντας το παρακάτω βίντεο. Δείτε το γιατί κανένα κανάλι δεν πρόκειται να το δείξει αφού αναφέρεται στο κόμμα που το σύστημα το θέλει οπωσδήποτε πρώτο:

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Η Ε.Ε. θέλει να εξαλείψει τις εθνικές ποδοσφαιρικές ομάδες!!! [Υπό Εντολή της Νέας Τάξης Πραγμάτων!]

 Η Ε.Ε. θέλει να εξαλείψει τις εθνικές ποδοσφαιρικές ομάδες!!! [Υπό Εντολή της Νέας Τάξης Πραγμάτων!]


Η πολύ-αναμενόμενη Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στην Πολωνία και στην Ουκρανία ξεκίνησε το Σάββατο. 16 εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου συναγωνίζονται για τον τίτλο. Είναι η πρόθεση της ΕΕ, είναι το τελευταίο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα σε αυτό το άρθρο.



Η ΕΕ είναι η κινητήρια δύναμη όλο και πιο παράλογη λουλούδια τρέλα. Ενώ η χαρά εκατομμύρια παθιασμένους οπαδούς του ποδοσφαίρου στο μεγάλο τουρνουά ποδοσφαίρου στην Πολωνία και την Ουκρανία, συμπάσχουν με τις εθνικές ομάδες και τους αστέρες του ποδοσφαίρου στο γήπεδο ή στο σπίτι μπροστά από τις οθόνες σε μπυραρίες, η δημόσια προβολή, είτε στον καναπέ στην ευθυμία για την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια πρόταση για το κοινό, μπορεί να αισθανθείτε τους φιλάθλους μόνο ως πρόκληση:

Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, πρότεινε την κατάργηση των εθνικών ομάδων ποδοσφαίρου των χωρών μελών της ΕΕ και στο μέλλον να αντικατασταθεί από μια ευρωπαϊκή ομάδα. "Σε μια εποχή που μεγαλώνει μαζί της Ευρώπης", δήλωσε ο Μπαρόζο, "εθνικές ποδοσφαιρικές ομάδες είναι ξεπερασμένα. Περισσότερη Ευρώπη σημαίνει λιγότερο ποδόσφαιρο."

Η πρόταση της ΕΕ είναι αμφιλεγόμενη στην Ευρώπη, εν μέρει προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Η καγκελάριος Μέρκελ δήλωσε στο Βερολίνο: " Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια μοναδική ιστορία επιτυχίας. Ευημερία για όλους τους πολίτες, τη μείωση της ανεργίας στα νότια κράτη μέλη, μια μέτρια περαιτέρω μείωση του δημόσιου χρέους, η ειρηνική Ευρω-Ισλάμ και έδρα των δημοκρατικών διαδικασιών είναι μόνο μερικά παραδείγματα αυτής της επιτυχίας. Θα συνεχίσουμε αυτή την πορεία.Στόχος μας είναι να ξεπεράσει πλήρως το εθνών-κρατών. Αυτή η διαδικασία δεν θα σταματήσει τη φύση του ποδοσφαίρου."

Επίσης, το διοικητικό συμβούλιο του κόμματος των Πρασίνων χαιρέτισε την πρόταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Cem Özdemir δήλωσε στο Spiegel: "Υποστηρίζουμε οποιαδήποτε πρόταση για την κατάργηση της εθνών-κρατών και είναι πλήρως αντικαταστήσει πίσω από την πρόταση της Ε.Ε., τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου από μια ομάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προϋπόθεση είναι δεσμευτικές για το μέλλον της Ε.Ε. μια ποσόστωση για τους μουσουλμάνους παίκτης της ομάδας ποδοσφαίρου."

Ομοσπονδιακός Υπουργός Ανάπτυξης Niebel (FDP), ωστόσο, προειδοποίησε γρήγορες λύσεις, και να ενημερώνονται όλοι οι υπεύθυνοι, "να παραμείνει πάνω στο χαλί."

Στο ποδόσφαιρο που αγαπούν την Ισπανία, η πρόταση προκάλεσε άγριες διαμαρτυρίες από την Μπαρόζο. Η κορυφαία ισπανική εφημερίδα Marca ανέφερε την ισπανική Αθλητισμού κ. Mariano Rajoy Brey, λέγοντας: "Δεν έχουμε περάσει από οποιαδήποτε ανοησία της ΕΕ, αλλά στο ποδόσφαιρο η διασκέδαση δεν σταματάει. Απάντηση της Ισπανίας είναι: Βγείτε από την Ε.Ε. ".

Ο ιταλός πρωθυπουργός κ. Mario Monti με ανεπιβεβαίωτες αναφορές που έχουν ανταποκριθεί με ένα ξέσπασμα για τις προτάσεις από τις Βρυξέλλες. Η ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta dello Sport ανέφερε ότι Monti απείλησε σε τηλεφωνική συνομιλία με τον κ. Barroso, τον στείλει στην Μαφία στο λαιμό του, αν η πρόταση της ΕΕ δεν θα πρέπει να αποσυρθεί.

Το ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό κόσμο αντέδρασαν με τρόμο στο γυμνό πρόταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο Μισέλ Πλατινί, πρόεδρος της UEFA συνέστησε ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη γαλλική τηλεόραση,"πηγαίνετε στο γιατρό επειγόντως."

Η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera αναφέρεται Giovanni Trapattoni, ο πρώην προπονητής στην Μπάγερν Μονάχου και τώρα προπονητής της ποδοσφαιρικής ομάδας από την Ιρλανδία: "Η Ε.Ε. είναι σαν ένα άδειο μπουκάλι. Η Ε.Ε. έχει κάνει"

Wolfgang Niersbach, πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Ποδοσφαίρου, δήλωσε στο ARD άθλημα παράσταση: "Δεν έχω λόγια. Μέχρι στιγμής έχω με τη δήλωση ότι η Ε.Ε. ήταν ένα τρελοκομείο, πάντα χαμογέλασε ελαφρά. Καταλαβαίνω τώρα μερικούς κριτικούς."

Ακόμα και Franz Beckenbauer, η εικόνα του γερμανικού ποδοσφαίρου, αντέδρασε με δυσπιστία και φρίκη "στην πρόσφατη ανοησία από τις Βρυξέλλες". Μπεκενμπάουερ, ένας διπλωμάτης της παλιάς σχολής, δήλωσε στο ZDF: "Η ΕΕ είναι ballaballa. Προκαλώ την κόκκινη κάρτα για την Ε.Ε.".

Η Τουρκία έχει αποσυρθεί στο πρόσωπο του ποδοσφαίρου πολιτική της ΕΕ μετά την αίτηση της για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο Τούρκος πρωθυπουργός Ερντογάν θα έπρεπε να είναι γνωστή πάνω από το γνωστό "ό, τι ακόμη πιο τρελός από το Ισλάμ, η Ε.Ε.".

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εν τω μεταξύ, με δεδομένες τις πολλές επικρίσεις του ελέγχου ζημιών. Η Ε.Ε. επικεφαλής της εξωτερικής πολιτικής Κάθριν Άστον δήλωσε στο BBC: "Θα λάβουμε όλα τα αστέρια του ποδοσφαίρου. Για παράδειγμα, μια αύξηση των ποδοσφαιρικών ομάδων των 11 παικτών μέχρι στιγμής έως και 100 παίκτες στην ομάδα ποδοσφαίρου είναι πολύ πιθανό Ε.Ε. Οι διαπραγματεύσεις με το παγκόσμιο ποδόσφαιρο σώμα της FIFA, σε συνδυασμό με την παγκόσμια ποδοσφαιρική διάσωσης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη."

Ταυτόχρονα, κυρία Ashton ζήτησε τον κόσμο του ποδοσφαίρου, η κατάργηση του όρου "πύλη" που σημαίνει "τρελός" και "ανόητο". Μια λέξη-διαπίστωση της Επιτροπής, η ΕΕ είχε ζητήσει να προτείνουν κατάλληλες εναλλακτικές όρους. Είναι νοητό, για παράδειγμα, στο μέλλον, ο όρος "Ε.Ε.".

Ο Γέροντας Παΐσιος για τη διάλυση της Ευρωζώνης


Ο Γέροντας Παΐσιος για τη διάλυση της Ευρωζώνης

Περίπου 20 χρόνια πριν, ο Αγιορείτης μοναχός είχε προφητεύσει τη διάλυση της ΕΟΚ.Περίπου στα τέλη της δεκαετίας του ’80, ο μακαριστός γέροντας Παΐσιος είχε προβλέψει τι θα ακολουθούσε στην ΕΕ και πως αυτή θα οδηγούνταν στη διάλυση. «Λίγα είναι τα ψωμιά της ΕΟΚ …Δεν θα κρατήσει και πολλά χρόνια …Θα την διαλύσουν οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι, αυτοί είναι ένας λαός και συνεργάζονται …Σου λέει, τι γίνεται εδώ; Σηκώνει πάλι κεφάλι ο Χίτλερ; Έτσι θα την διαλύσουν …

Ο γέρων Παΐσιος είχε προφητεύσει επίσης πως: «Θα έρθουν δύσκολα χρόνια, θα πούμε το ψωμί, ψωμάκι …Θα φέρει όμως ο Θεός έτσι τα συμφέροντα των μεγάλων και στο τέλος θα μας βοηθήσουν οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι …όχι από δίκαιο ή από φιλία αλλά γιατί έτσι θα είναι το συμφέρον τους!

Νέα αυτοκτονία στη μέση του δρόμου στην Κηφισιά


Νέα αυτοκτονία στη μέση του δρόμου στην Κηφισιά

Τέλος στην ζωή του έδωσε στις 06.50 σήμερα το πρωί ένας 75χρονος συνταξιούχος στην συμβολή των οδών Χειμάρρας και Παναγίας Ελευθερώτριας στην Κηφισιά, έξω από το σπίτι του. Σύμφωνα με το δήμαρχο Κηφισιάς, πρόκειται για κάτοικο της....





περιοχής. Ο κ. Χιωτάκης επιβεβαίωσε ότι στο σημείο της αυτοκτονίας βρέθηκε σημείωμα του αυτόχειρα Όπως έγινε γνωστό, ο 75χρονος, συνταξιούχος πολιτικός μηχανικός αυτοπυροβολήθηκε με κυνηγετική καραμπίνα την οποία στήριξε στο έδαφος. 
Τον αυτόχειρα βρήκαν γείτονες που ξύπνησαν από τον πυροβολισμό. Φαίνεται πως υπέκυψε αμέσως στα τραύματά του.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 75χρονος είναι πατέρας δυο παιδιών και είχε οικονομικό πρόβλημα λόγω χρεών, ενώ στο σημείωμα που άφησε κάνει αναφορές στην οικονομική κατάσταση της χώρας και δίνει συμβουλές στην οικογένειά του.

Το έργο Romanek: Γνωστοποίηση 2012 - UFO / Alien Μυστικά (VIDEO)

Το έργο Romanek: Γνωστοποίηση 2012 - UFO / Alien Μυστικά (VIDEO)
 Ο Romanek, είναι διεθνής συγγραφέας best seller, και μπορεί να είναι από τους πιο τεκμηριωμένους στο θέμα των εξωγήινων.

Η πληθώρα των γεγονότων που αφορούν τα ανεξήγητα του Romanek και εκατοντάδες μάρτυρες συνεχίζουν να τον παρακολουθούν σε μηνιαία βάση. Ο τεράστιος όγκος των αποδεικτικών στοιχείων και των video,και φωτογραφικού υλικού είναι εκπληκτικός!

Αυτό το συνεχές μυστήριο του εξακολουθεί να είναι όλο και πιο σύνθετο.Εκτός από τις ατομικές ερμηνείες ή απόψεις για αυτές τις εμπειρίες,υπάρχουν πολλά για την ανθρωπότητα να μάθουμε σε αυτά τα πολύ σημαντικά θέματα.

Ο Stan Romanek μας λέει ότι η περίπτωση του έχει δημιουργήσει σάλο στην επιστημονική κοινότητα των ΑΤΙΑ. Εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο είδαν video του στο YouTube. Τα λόγια του ήταν τόσο πειστικά,και τα στοιχεία του τόσο συναρπαστικά, που ο Romanek έχει εμφανιστεί στον Larry King Live, Fox και σε έναν ειδικό του ABC, και σε άλλα τηλεοπτικά θεάματα. Έχει ακουστεί επίσης σε δεκάδες ραδιοφωνικούς σταθμούς σε ολόκληρη την Αμερική. 

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η επιφάνεια του αστεροειδούς Vesta “χρωματισμένη”


Η επιφάνεια του αστεροειδούς Vesta “χρωματισμένη”


Το βίντεο που ακολουθεί βασίζεται στα δεδομένα που συνέλεξε το διαστημικό σκάφος Dawn της NASA.
Αρχίζει με τις υψηλής ανάλυσης ασπρόμαυρες εικόνες του γιγαντιαίου αστεροειδούς Vesta (Εστία) και συνεχίζει με ψευδείς έγχρωμες εικόνες που αναδεικνύουν τις τρεις διαστάσεις.

Ελληνικό βίντεο ντοκουμέντο από χημικούς αεροψεκασμούς...Τα Χημικά Σύννεφα του Θανάτου!!!


Ελληνικό βίντεο ντοκουμέντο από χημικούς αεροψεκασμούς...Τα Χημικά Σύννεφα του Θανάτου!!!


Αυτά που γίνονται πάνω από τα κεφάλια μας δεν είναι τυχαία...ούτε παγωμένα καύσιμα όπως δηλώνουν κάποιοι...
Φυσικά η Ελληνική Πολεμική αεροπορία δεν έχει καμία σχέση με ολα αυτά.
Αυτά γίνονται από αεροσκάφη χωρίς κανένα σήμα και είναι του ΝΑΤΟ..


Παιδιά-υβρίδια στη Βρετανία υπό τη στήριξη του Cameron


Παιδιά-υβρίδια στη Βρετανία υπό τη στήριξη του Cameron


Ο Βρετανός Πρωθυπουργός David Cameron υποστηρίζει σαφέστατα και επανηλειμμένα μία νέα αμφιλεγομένη διαδικασία... εξωσωματικής διαδικασίας η οποία ουσιαστικά θα χρησιμοποιείται για την γενετική τροποποίηση των παιδιών!!! Η συγκεκριμένη τεχνική σκοπεύει στην πρόληψη των αθεράπευτων κληρονομικών παθήσεων, όπως η μυική δυστροφία, αλλά στην πραγματικότητα θα....
συντελέσει στην δημιουργία παιδιών υβριδίων τα οποία θα κατέχουν γενετικό υλικό από τρείς ή περισσότερους βιολογικούς ‘γονείς’!!! Σύμφωνα με έρευνα δημοσιευμάτων που πραγματοποιήσαμε εδώ στο pentapostagma.gr, o Cameron έχει επανηλειμμένως ενθαρρύνει τους αξιωματούχους του Υπουργείου Υγείας να προβούν στον έλεγχο και δοκιμή της διαδικασίας, αλλά η ηθική και δεοντολογική διαμάχη για τη συγκεκριμένη διαδικασία είναι σφοδρή και αμείωτη. “Είναι μία προσπάθεια να τροποποιηθεί γενετικά το ανθρώπινο είδος!!’’ δήλωσε η Κόμισσα Josephine Quintavalle, η οποία είναι η ιδρυτής της ομάδας Κριτικής για την Αναπαραγωγική Δεοντολογία και Ηθική (Comment on Reproductive Ethics (CORE). Η Quintavalle είναι σαφέστατα κατά αυτής της τεχνικής και διαδικασίας, δηλώνοντας ότι η γενετική τροποποίηση που θα υποστεί το έμβρυο θα μεταβιβασθεί και στις επόμενες γενιές με συνέπειες που θα είναι ανυπολόγιστες και καταστροφικές για το ανθρώπινο είδος. Η Βρετανική κυβέρνηση θα πραγματοποιήσει δημόσια διαβούλευση μέσα στις αμέσως επόμενες εβδομάδες, σχετικά με το αν θα επιτρέψει την συγκεκριμένη διαδικασία. Η γενετική μεταλλαγή και τροποποίηση των εμβρύων – με εξαίρεση τις ερευνητικές διαδικασίες – έχει επισήμως απαγορευθεί υπό τις ρυθμίσεις του Νόμου περί Ανθρώπινης Γονιμοποίησης και Εμβρυολογίας του 2008 στη Μεγάλη Βρετανία. Παρόλα αυτά, το υπουργείο Υγείας έχει την δυνατότητα να επιτρέπει την πραγματοποίηση νέων τεχνικών, αν υπάρχουν αποδείξεις ότι αυτό θα ωφελήσει....... Βέβαια, το γεγονός ότι θα αποφευχθούν 100 θάνατοι ετησίως είναι απλώς ένα προπέτασμα καπνού, καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί το επιστέγασμα της απαράδεκτης ευγονικής ατζέντας και γενετικής ‘εγκληματικότητας’, η οποία θα δημιουργήσει ανθρώπινα υβρίδια καταστρέφοντας μία για πάντα την ταυτότητα του ανθρώπινου είδους...