Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Tο ρώσικο Roswell..το βίντεο της νεκροτομής

Tο ρώσικο Roswell..το βίντεο της νεκροτομής
Στις 13 Σεπτεμβρίου 1997, στο συνδρομητικό τηλεοπτικό δίκτυο ΤΝΤ παρουσιάστηκε ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «Τα μυστικά αρχεία της KGB για τα UFO» (The Secret KGB UFO Files).

Είχε διάρκεια 90 λεπτών, η παραγωγή του έγινε από την Associated Television International (ATI) και η παρουσίαση της από τον γνωστό ηθοποιό Roger Moore. Η εκπομπή περιελάμβανε συνεντεύξεις αρκετών γνωστών Αμερικανών ερευνητών UFO και κινηματογραφικά φιλμ με UFO που είχαν τραβηχτεί στη Ρωσία. Τα τρία πρώτα φιλμ ήταν από τις κάμερες μαχητικών αεροσκαφών MIG κατά την διάρκεια αποστολής αναγνώρισης και αναχαίτισης UFO.

Τα τρία αυτά φιλμ παρουσιάστηκαν με τον τίτλο «Αποχαρακτηρισμένο Σοβιετικό Κυβερνητικό Υλικό» (Declassified Soviet Government Material), και ο Roger Moore σχολίασε ότι είχαν αποκτηθεί με τη μεσολάβηση μιας ομάδας Ρώσων ερευνητών των UFO. Σε αυτά παρουσιάζονταν δυο σκούρα σφαιροειδή αντικείμενα να διατρέχουν τον ουρανό και να χάνονται στον ορίζοντα, καθώς και ένα κυλινδρικό αντικείμενο. Όλα κινούντο με απίστευτη ταχύτητα. Αυτά όμως ήταν μόνο η εισαγωγή.

Το κύριο μέρος του προγράμματος ήταν δυο άλλα φιλμ που παρουσιάστηκαν με τον τίτλο «Operetion Sverdlovsk Midget». Στο πρώτο παρουσιάζονταν οι προσπάθειες περισυλλογής ενός UFO που είχε πέσει στην περιοχή του Sverdlovsk! Στο δεύτερο παρουσιαζόταν η νεκροψία στο πτώμα ενός εξωγήινου που είχε βρεθεί μέσα στο UFO! Και τα δυο φιλμ σχολιάζονταν κυρίως, από τον Ρώσο ερευνητή των UFO, Verniamin G. Vereschagin, που ήταν άγνωστος στο ευρύ κοινό της Δύσης.

Σύμφωνα με τον Vereschagin, στις 27 Νοεμβρίου του 1968, πολλοί κάτοικοι του Sverdlovsk στην περιοχή της Κεντρικής Ρωσίας, είδαν UFO πάνω από την πόλη τους και μετά από λίγο άκουσαν μια μεγάλη έκρηξη. Το γεγονός αυτό παρουσιάστηκε και σε μια από τις εφημερίδες της περιοχής χωρίς όμως να κατονομάζεται αυτή. Λίγο αργότερα, την άνοιξη του 1969, αγρότες της περιοχής βρήκαν μερικά περίεργα συντρίμμια και ειδοποίησαν την KGB.

Η περιοχή αποκλείστηκε αμέσως από δυνάμεις του Ρωσικού Στρατού και άρχισε ο έλεγχος της. Όταν εντοπίστηκε μέσα στο δάσος το UFO που είχε πέσει, ένας καμεραμάν της KGB κινηματογράφησε την περιοχή της πτώσης και τις δραστηριότητες των στρατιωτών γύρω από αυτό. 

Ο ίδιος στη συνέχεια, τράβηξε το δεύτερο φιλμ από τη νεκροψία του εξωγήινου που βρέθηκε μέσα στο πεσμένο UFO. Σε μια πρώτη προσέγγιση, και τα δυο αυτά φιλμ μοιάζουν να είναι αυθεντικά. Είναι έγχρωμο φιλμ των 16mm με στοιχεία που δείχνουν να έχουν τραβηχτεί μέσα στο 1968 ή στο 1969. Οι παραγωγοί του ντοκιμαντέρ δεν δίνουν πολλά στοιχεία για το πώς βρέθηκαν στα χέρια τους αυτά τα δυο κινηματογραφικά φιλμ. Δηλώνουν μόνο ότι το αγόρασαν παράνομα στην μαύρη αγορά για 10.000 δολάρια από ανθρώπους της ρώσικης μαφίας, μαζί με κάποια ακόμα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την γνησιότητα τους.

Διατυπώθηκαν όμως κάποια στοιχεία που δημιουργούν αμφιβολίες για την αλήθεια της όλης υπόθεσης, αλλά η πραγματικότητα φαίνεται να είναι ότι και τα δυο φιλμ είναι αυθεντικά και όχι κατασκευασμένα. Στο φιλμ από την περιοχή της συντριβής του UFO υπάρχουν αρκετά στοιχεία που στηρίζουν την αυθεντικότητα του. Για παράδειγμα στο φιλμ υπάρχει ένα φορτηγό μοντέλο ZIS151, το οποίο χρησιμοποιούσε ο σοβιετικός στρατός τις δεκαετίες του 50 κα του 60 και που σήμερα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρεθεί ένα φορτηγό αυτού του τύπου για να στηθεί το φιλμ. Ο τρόπος που κινούνται οι στρατιώτες ο συγχρονισμός της ταινίας, οι σκιές των αντικειμένων που υπάρχουν σε αυτήν και τέλος το ίδιο το UFO δεν εκθέτουν κανένα προφανές στοιχείο που να υποδηλώνει ότι η ταινία φτιάχτηκε σε μια προσπάθεια εξαπάτησης του κοινού. Αντίστοιχα στοιχεία αυθεντικότητας υπάρχουν και στο φιλμ της νεκροψίας.

Με βάση στοιχεία από αυτό, οι παραγωγοί προσδιόρισαν τις εγκαταστάσεις του Ιατρικού Ινστιτούτου της Μόσχας ως το μέρος που έγινε η νεκροψία στο πτώμα του όντος.


Η νεκροψία γίνεται από τρείς άντρες ηλικίας περίπου 30 ετών παρουσία μιας γυναίκας σε απόσταση που κρατάει σημειώσεις για τις παρατηρήσεις τους. Πρόκειται για τηνO.APshonikina που εργαζόταν στην KGB ως στενογράφος την εποχή που τραβήχτηκε το φιλμ. 

                    


Τα τρία πιστοποιητικά θανάτου
Σχετικά με τους τρεις γιατρούς πρόκειται για τους Kamyshoy,Savitsky και Gordeenko. Επίσημα έγγραφα αποκαλύπτουν ότι και οι τρεις επιστήμονες που έκαναν την νεκροψία και ήρθαν σε επαφή με το πτώμα του εξωγήινου πέθαναν από εγκεφαλική αιμορραγία σε διάστημα μιας εβδομάδας μετά από την νεκροψία. Τα πιστοποιητικά θανάτου που  έχουν εντοπιστεί έχουν όλα την ίδια ημερομηνία θανάτου! 24 Μαρτίου 1969. Τα έγγραφα αυτά θεωρείται ότι είναι πολύ δύσκολο να πλαστογραφηθούν αφού τυπώθηκαν στο τυπογραφείο όπου γινόταν η εκτύπωση και των σοβιετικών χαρτονομισμάτων.  
Tο ρώσικο Roswell..το βίντεο της νεκροτομής ~ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΗΓΗ

    

ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΑΦΑΝΙΣΤΕ την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ στο 90% (videos)


ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΑΦΑΝΙΣΤΕ την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ στο 90% (videos)



«Ένας συνολικός πληθυσμός 250 - 300.000.000 ανθρώπων και η κατά 95% πτώση από τα σημερινά επίπεδα, θα ήταν ιδανικά».
Ted Turner (Ιδρυτής του CNN )
 
«Οι κύριοι στόχοι μου θα ήταν η μείωση του ανθρώπινου πληθυσμού σε περίπου 100 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο και εξάλειψη της βιομηχανικής υποδομής. Τότε θα δείτε την άγρια ​​φύση,  πλήρη σε κάθε είδος να επιστρέφει σε όλο τον κόσμο».
Dave Foreman, συνιδρυτής του Earth First.
 
«Οι αρνητικές επιπτώσεις της αύξησης του πληθυσμού σε όλα τα οικοσυστήματα του πλανήτη μας γίνεται όλο και πιοσυγκλονιστικά εμφανής».
David Rockefeller.
 
Σε ανάλογο πνεύμα είναι και ο Bill Gates

H Ατζέντα 21 δεν είναι παρά... εφιαλτικές (για να μην πω οργουελικές) προτάσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν μέσα στον 21ο αιώνα: παγκόσμια οικονομική δικτατορία, κατάργηση εθνικής κυριαρχίας και ατομική ιδιοκτησίας, αναδιάρθρωση των οικογενειών. Απώτερος σκοπός είναι ο αθόρυβος, δίχως πόλεμο, αφανισμός του πληθυσμού ολόκληρου του πλανήτη στο 80-90%.
Πρόσχημα, για την επίτευξη των παραπάνω, είναι  η υπερθέρμανση του πλανήτη και γενικότερα η κλιματική αστάθεια (σύμφωνα πάντα με την Αgenda 21  και το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα του ΟΗΕ (UNEP).

Ωστόσο, σχετικοί επιστήμονες και καθηγητές πανεπιστημίων  διατείνονται ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος κάποιας κλιματικής αποσταθεροποίησης, επίσης ότι –κι αν ακόμα συμβαίνει– δεν μπορεί να είναι ανθρωπογενή

Τι προτείνει η Agenda 21:
  • Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Κόφι Ανάν: κάθε κράτος ξεχωριστά θα πρέπει να κάνει νόμους, σύμφωνα με τους οποίους οι πολίτες τους δεν θα ενεργούν σαν πολίτες αυτών των κρατών αλλά σαν παγκόσμιοι πολίτες,  οι οποίοι παγκόσμιοι πολίτες θα υπακούν στα Ηνωμένα Έθνη. Αυτή η δήλωση (12/9/2003) υπονοεί την Παγκόσμια Κυβέρνηση αλλά και την Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση. 
  • Σύμφωνα με τις αποφάσεις (31/5/1976): προοδευτική εκμηδένιση των τοπικών εκκλησιών και θρησκειών, προκειμένου να καθιερωθεί σταδιακά μίαπαγκόσμια θρησκεία, η οποία πιθανότατα θα έχει ως αντικείμενο λατρείας την «Μητέρα Γη», όπως ακριβώς γινόταν και παλιά στα παραδοσιακά-παγανιστικά συστήματα απόδοσης τιμών. Η εδραίωση μίας και μοναδικής θεότητας προωθείται πίσω από την συνάντηση του Πάπα και του Αρχιεπισκόπου (Απρίλιος 2001) αλλά και κατά την συμπροσευχή που πραγματοποιήθηκε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και άλλους θρησκευτικούς ηγέτες εκτός χριστιανισμού, μπροστά στο είδωλο της Γαίας. 
  • Κάθε είδους ιδιοκτησία (κρατική, εθνική, ιδιωτική, κτιρίων, κατοικιών, γης, πάσης φύσεως ζώων, αγρών) θα περιέλθει στην διαχείριση του ΟΗΕ ο οποίος, σύμφωνα με την UNCCD (United Nation Convention to Combat Desertification), θα έχει «πλήρη και απόλυτο» έλεγχο του 70%,, τουλάχιστον, της γης, στο μεγαλύτερο μέρος της οποίας δεν θα συμβαίνουν ανθρώπινες δραστηριότητες, προκειμένου η Φύση να μπορέσει να αναπτυχθεί όπως της αρμοζει. Οι άνθρωποι θα μεταφερθούν (εξοριστούν) σε ειδικές πόλεις ή/και νησιά όπου θα ζουν υπό πλήρη έλεγχο, όπως ακριβώς έχει ήδη αρχίσει καιεφαρμόζεται στο New Jersey. Κάποια στιγμή κάε είδους ιδιοκτησία θα είναι παράνομη. 
  • Θα επιτρέπεται η τριμελής οικογένεια (πολιτική του ενός παιδιού), ενώ για κάθε παραπανίσιο παιδί, από τα επιτρεπόμενα, θα πληρώνεται φόρος.
Η εφαρμογή όλων αυτών που αναφέραμε συγκεντρωτικά και σε περίληψη, οδηγούν στον περιορισμό της βιομηχανίας, στον περιορισμό της κτηνοτροφίας, στον περιορισμό του μορφωτικού επιπέδου, στον περιορισμό του βοιωτικού επιπέδου, στον περιορισμό της οικογένειας, στον περιορισμό της ανθρωπότητας όπως πολύ σωστά διατύπωσε και ο φίλτατος Ted Turner (αρχή της παρούσας ανάρτησης) βάζοντας αριθμούς (δηλαδή μείωση στο 95% του παγκόσμιου πληθυσμού) στα εξής:
«Ένα ακόμα θετικό σημείο είναι πως οι ρυθμοί αύξησης του πληθυσμού έχουν μειωθεί παγκοσμίως[…]» ΙΙ, 8

« Η σημερινή πτώση των ρυθμών αύξησης του πληθυσμού θα πρέπει να προωθείται περαιτέρω με εθνικές και διεθνείς πολιτικές […]» ΙΙΙ, 30. (Agenda 21, κείμενο Ηνωμένων Εθνών S/19-2 στις 19/9/1997).

Ένας από τους πολλούς τρόπους εφαρμογής μη αύξησης πληθυσμού, είναι τα γνωστά μας chemtrails,
κάτι που φαίνεται να επιβεβαιώνει και ο πρώην διευθυντής του FBI, Ted Gunderson. Όλα τα παραπάνω έχουν αποφασιστεί και υπογραφεί στις 14 Ιουνίου 1992, στο Ρίο Ντε Τζανέϊρο της Βραζιλίας, υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, από 178 κυβερνητικές αντιπροσωπείες κρατών μελών του ΟΗΕ (συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας), μέλη ΜΚΟ, τοπικών αρχών, αντιπρόσωπους αναπτυξιακών και περιβαλλοντικών οργανώσεων 120 χωρών και βασίζονται στο «Report From The Iron Mountain».

 

 

 

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

HAARP: οι ΜΑΣΤΕΡΣ του Χρόνου, της βαρύτητας και του καιρού

HAARP: οι ΜΑΣΤΕΡΣ του Χρόνου, της βαρύτητας και του καιρού

Όπως ενημερώνει ο βραζιλιάνος φυσικός Dr. Fran De Aquino, που δημοσίευσε μια επαναστατική έρευνα που λαμβάνει υπόψη της 30 άλλες επιστημονικές μελέτες, οι δυνατότητες του HAARP ξεπερνούν κατά πολύ όσα οι μέχρι σήμερα ερευνητές του έχουν αποκαλύψει σχετικά με τις τεχνολογίες υψηλής συχνότητας. Όπως λέει ένα πλήρως λειτουργικό και ενεργοποιημένο παγκοσμίως δίκτυο HAARP, μπορεί όχι μόνο να επηρεάζει τον καιρό και τα γεωφυσικά φαινόμενα  (π.χ. σεισμούς), αλλά και τη βαρύτητα, το διάστημα, ακόμη και τον ίδιο το χρόνο! Καθώς το δίκτυο είναι πλέον σχεδόν έτοιμο, με τις νέες εγκαταστάσεις στο νότιο πόλο του πλανήτη, την απομονωμένη Ανταρκτική, μένει να δούμε αν οι "masters του HAARP" επιδιώξουν να γίνουν και "masters του χρόνου"...

Για τους ιδιοκτήτες και τους προωθητές του προγράμματος HAARP ο επιστήμονας αυτός που αποκαλύπτει τους απωτέρους στόχους τους, ίσως να είναι και ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος του κόσμου, όπως αναφέρει το εν λόγω άρθρο στο beforeitsnews.
Στις φωτογραφίες του άρθρου βλέπουμε μια γνωστή από μεταφυσικές αναρτήσεις φωτογραφία με το "κρυστάλλινο δίκτυο-πλέγμα" της Γης (αριστερά) μόνο που στην προκειμένη το δίκτυο αυτό θέλουν να χρησιμοποιήσουν για να επέμβουν -πέρα από όλα τα άλλα, ήδη γνωστά...- ΚΑΙ στις διαστάσεις του χρόνου... Αυτό ωστόσο εμένα προσωπικά με βάζει σε πολύ μεγάλες σκέψεις στο ΓΙΑΤΙ προωθούνται όλες αυτές οι φαινομενικά άκακες πνευματικές δράσεις που αναφέρονται στο αιθερικό πλέγμα της Γης σε όλο τον κόσμο... Μήπως απλά μας προετοιμάζουν να αποδεχτούμε κάτι που εκείνοι ελέγχουν σαν απλό φυσικό ή μεταφυσικό γεγονός? Μήπως προσπαθούν να ελέγξουν κάποιο φυσικό γεγονός που μπορεί να "απειλεί" τη Γη και δε βρίσκουν άλλο τρόπο? Μήπως αποτελεί μέρος της προσπάθειας ελέγχου των συνειδήσεων και η όλη μεταφυσική δράση αυτής της κατεύθυνσης? Γιατί τόσος θόρυβος για τα ταξίδια των Μάγια στο χρόνο τον ίδιο καιρό που αυτοί εργάζονταν προς παρόμοιο στόχο με τεχνητά μέσα?... Σαφώς είναι γνωστό πως ο άνθρωπος πάντα μαγευόταν από τα ταξίδια στο χρόνο... αλλά εδώ εμπλέκονται παράμετροι ελέγχου, χειραγώγησης και καταστρατήγησης της ίδιας της ελευθερίας του ανθρώπου... και ενός ολόκληρου πλανήτη μετά των κατοίκων του...
 
Μπορεί από την άλλη να αποτελέσει την αρχή για τεχνολογικές εφαρμογές για το καλό όλων... όπως την τηλεμεταφορά και τα ταξίδια στο χρόνο... όμως άγνωστο με ποιο κόστος... Αυτές είναι βέβαια μερικές πρώτες σκέψεις μετά τις αποκαλύψεις του φυσικού... ωστόσο υπογραμμίζουν για άλλη μια φορά το γεγονός πως οποιαδήποτε πολιτικού ή ακτιβιστικού τύπου δράση δεν είναι ικανή να ανατρέψει και να αναχαιτίσει τους "ανθρώπους" που το εμπνεύστηκαν από την ολοκλήρωση και εφαρμογή του... Αυτοί δε σταματούν πουθενά και δεν έχουν κανένα απολύτως ενδοιασμό...

HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) now has installations criss-crossing the world and extends from pole-to-pole. The Antarctic facilities are near completion. 
Strange space-gravity waves
Ας δούμε μερικά ακόμη στοιχεία όμως σχετικά.


ΤΟ HAARP επεμβαίνοντας στη βαρύτητα πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το HAARP μπορεί να επηρεάζει τη βαρύτητα

Οι περισσότεροι ερευνητές εδώ και χρόνια ανέφεραν πως το HAAR αποτελεί τεχνολογία που έχει τη δυνατότητα πρόκλησης σεισμών και hurricane ( βλ. ετικέτα HAARP και trigger earthquakes and ignite hurricanes). Ο De Aquino όχι απλά επιβεβαιώνει με την εργασία του τα παραπάνω, αλλά προχωρά ακόμη περισσότερο:  Με τη χρήση ειδικών υψηλών συχνοτήτων, όπως λέει, το HAARP έχει τη δυνατότητα να αλλάζει και να ελέγχει τη βαρύτητα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Όπως ισχυρίζεται ο φυσικός με βαρυτικές ασπίδες μπορούν να μετακινηθούν και να μεταφερθούν πολύ βαριά αντικείμενα. Οι επιστήμονες όμως μιλούν για ακόμη περισσότερα.  Ο De Aquino σε συνδυασμό με τα πειράματα του έλληνα φυσικού Δημητρίου Σταύρος, του ΤΕΙ Αθηνών, που απέδειξε με επιτυχία την ύπαρξη ηλεκτρομαγνητικής δράσης με τα βαρυτικά πεδία (electromagnetic interaction with the gravity field.), αναφέρει πως η τεχνολογία ELF μπορεί να δημιουργεί αυτά τα πεδία βαρυτικής ασπίδας:
The ELF technology can generate "Gravitational Shielding Mantles which are made by layers of high-dielectric strength semiconductor sandwiched by two metallic foils and insulation layers. The Gravitational Shielding Mantle can be made so that it is only 1 millimeter in thickness."
The Stavros RF pendulum experiment has HAARP properties


From his abstract:
The period of the pendulum oscillations of a suspended electromagnetic resonant circuit formed by quarter-wavelength transmission line sections is found to be affected by electrical parameters of the oscillator driving it. Of particular influence appears to the magntitude of current at resonance, which depends on the effective quality factor (Q) of the RF tank circuit and the input driving power.
Incredible HAARP energy vortex warps a cloud

Ωστόσο όπως ανέφερα και στην αρχή η πιο σημαντική και άγνωστη μέχρι στιγμής δυνατότητα του HAARP που αποκαλύπτεται με την εργασία του βραζιλιάνου επιστήμονα, είναι η δυνατότητα του να παραμορφώνει το χρόνο...
Στη θεωρία της σχετικότητας ο Einstein αναφέρεται (απλοϊκά διατυπωμένα) η ρεαλιστική επίπτωση επίδρασης στο χρόνο που προκαλείται από μια επιτάχυνση που να πλησιάζει τα όρια του χρόνου και να επιδρά στη βαρύτητα "αναδιπλώνοντας" το χωρο-χρόνο. 

Χρησιμοποιείται το HAARP για χωροχρονικά ταξίδια?

Η εργασία του De Aquino φανερώνει πως όταν κάτι υπόκειται σε ένα ομοιόμορφο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο κυμάτων   ELF, η μάζα μπορεί τεχνητώς να μετατραπεί σε ένα διαφορετικό ανάλογο της διαφορετικού χρόνου πέρα από τα όσα είναι σε θέση να παρατηρήσουν οι παρευρισκόμενοι παρατηρητές. 

Αυτό εμένα με πηγαίνει στη διάδοση που γνωρίζει μια "μεταφυσική" θεωρία που αναφέρει πως η Γη θα βρεθεί το Δεκέμβρη του 2012 μέσα σε μια "φούσκα" που θα τη μεταφέρει στην 5η διάσταση "με ασφάλεια", διότι σε άλλη περίπτωση όπως ισχυρίζονται θα καταστρεφόταν από τις ακτινοβολίες (βλέπε τη ζώνη φωτονίων και τις μεταδόσεις από chanelling σε διάφορα σάιτ σχετικά με το πως η Γη θα περάσει σε "άλλη διάσταση". Να είναι αυτό που θέλουν να πετύχυν με το HAARP και προετοιμάζουν τις συνειδήσεις μέσα από chanelling των διαστημικών "αδελφών" μας?

ΤΩΡΑ LIVE ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΜΟΣ

Μας ψεκάζουνε σαν μύγες! Το Πρωτο Ελληνικό ντοκιμαντέρ.


Μας ψεκάζουνε σαν μύγες! Το Πρωτο Ελληνικό ντοκιμαντέρ.

ΕΜΕΙΣ-ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΜΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΤΡΑΤΙΑ...


ΕΜΕΙΣ-ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΜΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΤΡΑΤΙΑ...

«Πρόσεχε γιατί τώρα δεν πυροβολούν πια στα πόδια αλλά στο μυαλό»! Στα πόδια πυροβολούν ακόμα μόνο σε υπανάπτυκτες δικτατορίες.
Κατερίνα Γώγου

ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ,ΠΑΝΤΟΥ,ΑΝΑΤΑΡΑΧΕΣ,ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΤΗΤΕΣ…
ΘΑ ΕΞΑΠΟΛΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…
ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ,ΩΣΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ.
ΘΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.
ΜΕ ΤΟ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ,ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΙΜΟΥΣ,ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΣΤΙΓΕΣ,ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΩΣΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ.
ΘΑ ΑΧΡΗΣΤΕΥΣΟΥΜΕ,ΘΑ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΟΥΜΕ,ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.
ΔΕ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ,ΤΗ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΣΟ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ,ΒΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΙΑΛΕΧΤΟΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
Η ΔΙΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗΣ ΚΑΙ ΖΩΩΔΗΣ.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ.
ΟΙ ΕΠΙΝΟΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΛΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΣΚΙΕ.-ΜΟΡΙΣ ΖΟΛΙ.
Τα τρομερά SS (Schwarzer orden) ήταν η υλοποίηση των αποκρυφιστικών και εσωτερικών πεποιθήσεων της οργάνωσης Θούλη. Μέσα στα SS τώρα, υπήρχε μία άλλη εσωτερική οργάνωση, η οποία ονομαζόταν επίσης SS αλλά σήμαινε Schwarze Sonne (ο Μαύρος Ήλιος).
Τα μέλη της οργάνωσης Θούλη είχαν στενές επαφές με ανθρώπους από τη θιβετιανή κοινότητα στο Βερολίνο και επίσης συνεργασία με μέλη της θρησκείας των Μπον από το Θιβέτ, που φημίζονται για τις γνώσεις μαγείας που κατέχουν. Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε στενή σχέση με έναν μοναχό από το Θιβέτ ο οποίος περιγραφόταν ως -ο φύλακας του κλειδιού- και φορούσε πάντα πράσινα παπούτσια!
Απόρρητο έγγραφο της Αμερικανικής Υπηρεσίας OSS παρατηρεί: Υπάρχουν διάφορες φήμες ότι κάποιος ηλικιωμένος ανατολίτης μοναχός με ένα πράσινο καπέλο θεάται συχνά στους κύκλους τον ναζιστικού κόμματος... Αυτός είναι βασικά ένας σκουρόχρωμος θιβετιανός που φαίνεται απίστευτα ηλικιωμένος. Αναφέρεται ότι τα μάτια του εκπέμπουν μια αμυδρή γκριζωπή λάμψη. Είναι ένας ηλικιωμένος ,κοντός άνθρωπος, με μαύρο μάλλινο μανδύα και πράσινη ζώνη και σκούφο. Άλλοι αναφέρουν αυτό τον ηλικιωμένο θιβετιανό σαν τον άνθρωπο με τα πράσινα γάντια, ο οποίος δεχόταν τις συχνές επισκέψεις του Χίτλερ και είχε μαντέψει τρεις φορές σε δηλώσεις του στις εφημερίδες τον ακριβή αριθμό των χιτλερικών υποψηφίων που θα εκλέγονταν στις βουλευτικές εκλογές. Άλλοι πάλι τον αναφέρουν σαν «ο Μάγος με τον πράσινο χιτώνα».
Οι προπαγανδιστικές εφημερίδες των Ναζί ανέφεραν ότι
ο μοναχός γνώριζε το μυστικό των εισόδων στην Αγκάρθα ή ότι κρατούσε τα κλειδιά τον βασιλείου της Αγκάρθα. Όταν οι Ρώσοι μπήκαν στο Βερολίνο στις 25 Απριλίου 1945, βρήκαν σε ένα κελλάρι έξι νεκρούς θιβετιανούς σε κύκλο, ένας εκ των οποίων φορούσε πράσινα παπούτσια και ήταν στη μέση του κύκλου.

Ιδρύω ένα τάγμα,εκμυστηρεύτηκε ο Αδόλφος Χίτλερ στον Ράουσνιγκ.
Εκεί θα επιτευχθεί το τελικό στάδιο της ανθρώπινης μετάλλαξης-ο Άνθρωπος Θεός!
 

Νέα δημοσκόπηση από πανεπιστήμιο


Νέα δημοσκόπηση από πανεπιστήμιο


Εκλογές 2012
Προβάδισμα δέκα μονάδων δίνει η έρευνα του Πανεπιστημίου Πατρών η οποία διενεργήθηκε την περίοδο από 22 έως 29 Μαίου. Συγκεκριμένα, στην πρόθεση ψήφου ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 25,2%, με δεύτερη της ΝΔ που καταγράφει 15,2%. 
Ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ με 11,7%, ενώ τέταρτο κόμμα είναι σύμφωνα με την έρευνα η Χρυσή Αυγή με ποσοστό 8,7%. Το ΚΚΕ καταγράφει ποσοστό 5,6%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες: 5,4%, η Δημιουργία Ξανά! 4,3%, η ΔΗΜΑΡ: 3,8%, ενώ το ποσοστό των  αναποφάσιστων φτάνει το 11,9%.

Την ίδια στιγμή, στην παράσταση νίκης προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ με 29,6% και ακολουθεί η ΝΔ με 26,7%. 
  
ΠΗΓΗ

Τεράστια UFO αιωρούνται πάνω από την Τιχουάνα στο Μεξικό (VIDEO)

Τεράστια UFO αιωρούνται πάνω από την Τιχουάνα στο Μεξικό (VIDEO)
UFO ειδήσεις - Κάποιο είδος δισκοειδές Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενοαντικείμενο καταγράφηκε στον ουρανό πάνω από την Τιχουάνα στο Μεξικό στις 25 Μαΐου 2012. 

Άκης Τσελέντης: Φόβοι για ισχυρό σεισμό στην Ελλάδα.....


Άκης Τσελέντης: Φόβοι για ισχυρό σεισμό στην Ελλάδα.....


Άκης Τσελέντης: Φόβοι για ισχυρό σεισμό στην Ελλάδα Είναι θέμα χρόνου, προειδοποιεί ο σεισμολόγος Άκης Τσελέντης να βιώσουμε ένα σεισμό «με επιπτώσεις στην Ελλάδα και αυτό γιατί η αντισεισμική θωράκιση της χώρας τα τελευταία χρόνια έχει επιλεγεί ως μη επιλέξιμη δαπάνη, με τους αρμόδιους υπουργούς και υφυπουργούς Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ και τους παρατρεχάμενους, οι οποίοι νομιμοποιούν τα αυθαίρετα που δεν έχουν κανέναν αντισεισμικό έλεγχο.


Πρόκειται για παγίδες θανάτου συν τα εκατοντάδες, χιλιάδες σχολεία και δημόσια κτήρια που είναι εγκαταλελειμμένα στην τύχη τους».

Δήλωση που θέλοντας και μη αναστατώνει τους πολίτες. Ο φόβος ενισχύεται φυσικά και από τις πρόσφατες σεισμικές δονήσεις ανά τη χώρα με πιο πρόσφατα τα 4,3 Ρίχτερ στην Πάτρα και φυσικά τα φονικά Ρίχτερ στην Ιταλία.
Πάντως, όπως διαμηνύει και ο καθηγητής σεισμολογίας «θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τους σεισμούς, αφού διαμένουμε σε μία σεισμογενή περιοχή» και συμπληρώνει:

«Ασφαλής και ενεργός πολίτης είναι ο ενημερωμένος πολίτης. Στο ζήτημα των σεισμών, η ενημέρωση είναι το κυριότερο και αποτελεσματικότερο όπλο προστασίας. Οι Ιάπωνες κατάφεραν και ενσωμάτωσαν στην καθημερινότητά τους την πολιτική προστασία από τους σεισμούς»

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Γιγαντιαία σφαίρα κοντά στον Ήλιο που κάνει εκτροπή σε Ηλιακή Έκρηξη εντόπισε η NASA!


Γιγαντιαία σφαίρα κοντά στον Ήλιο που κάνει εκτροπή σε Ηλιακή Έκρηξη εντόπισε η NASA!




Το πρώτο εισαγωγικό βίντεο δείχνει την τεράστια σφαίρα. Η σφαίρα αυτή είναι μία αξιοσημείωτη παρατήρηση από τον Μάρτιο του 2012
Το δεύτερο βίντεο ξεκινά με...

μια εξήγηση για τον αστεροειδή που πρόσφατα ανακάλυψαν τον 2012 KP24 και ακολουθεί (σε ​​4,44 λεπτά) με μια πιθανή εξήγηση για την τεράστια σφαίρα. Η σφαίρα αυτή έχει αποσυνδεθεί από τον Ήλιο και βλέπεις το ηλιακό νήμα της να ασφαλίζει, και πάλι μετά από αυτό να πλέει στην επιφάνεια του Ήλιου κατά τη στιγμή που η σφαίρα έχει αποσυνδεθεί.

Παρά την εξήγηση αυτής της σφαίρας, το ερώτημα παραμένει: «Πού πήγε η κοιλότητα και από που προέρχεται; Ή μήπως αυτή η μαύρη σφαίρα αγνώστων στοιχείων στην κορώνα του Ήλιου είναι ένα UFO ή ένα ακόμα εξωγήινο σκάφος; 

Ο αστεροειδής ο 2012 KP 24, ένας μικρούλης βράχος περίπου 25 μέτρα (80 πόδια) και θα περάσει πολύ κοντά από τη Γη στις 28 Μαΐου, (αύριο) σε απόσταση περίπου 51.000 χιλιομέτρων (32.000 μίλια). Αυτό θα είναι ένα από τα πιο κοντινά περάσματα για αστεροειδή.  

Γιγαντιαία αντικείμενα πλησιάζουν την Γη (νέα στοιχεία και φωτογραφίες σοκ)

 Γιγαντιαία αντικείμενα πλησιάζουν την Γη (νέα στοιχεία και φωτογραφίες σοκ)
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο SETI τρία γιγαντιαία Αγνώστου Ταυτότητας Αντικείμενα πλησιάζουν την Γη, μάλιστα ο Αστροφυσικός Craig Kasnov που εργάζεται στο Ινστιτούτο SETI (δεν θα πρέπει να τον συγχέουμε με τον Craig Kasnoff) ανακοίνωσε ότι, το μήκος του ενός από αυτά, πλησιάζει τα 240 χιλιόμετρα και η προσέγγιση τους στην Γη αναμένετε, στα μέσα Δεκεμβρίου του 2012.
 Μέχρι εδώ όλα καλά, τα περίεργα όμως άρχισαν να συμβαίνουν από τότε που αυτή η έρευνα........

είδε το φως της δημοσιότητας. α) Η Ιστοσελίδα του Ινστιτούτο SETI που ήταν μια απλή ιστοσελίδα, έγινε ξαφνικά, μόνο για μέλη υπό πληρωμή και μάλιστα με περιορισμένη πρόσβαση, με ένα κειμενάκι, που προτρέπει να γίνεις μέλος σε ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για την αναζήτηση ζωής στο σύμπαν.   β) Είχαμε δώσει τις συντεταγμένες που μπορούσε κάποιος να δει τα αντικείμενα αυτά στην ιστοσελίδα www.sky-map.org  με συντεταγμένες 19 25 12 -89 46 03 για το πρώτο και μεγαλύτερο αντικείμενο όπου και η κεντρική φωτογραφία του άρθρου Τώρα σχεδόν ένα χρόνο μετά από εκείνες τις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα του sky-map έχουν εξαφανιστεί οι σκιές αυτές (κατά την γνώμη μας τεχνηέντως) αλλά στην θέση με το στίγμα 09 52 31 -70 29 15,8 διακρίνεται καθαρά ένας τεράστιος ιπτάμενος δίσκος. 

 
Κάντε το τεστ και μόνοι σας για να δείτε .... πανομοιότυπο ουράνιο σώμα που αποκλείει κάθε παρερμηνεία για το τι παρατηρούμε υπάρχει και στις συντεταγμένες 09 41 40 -60 17 51. ενώ πλήρη σχηματισμό άλλες δύο πανομοιότυπες σκιές στην θέση 08 54 10 -55 36 11 και 09 23 07 -55 21 57.
 Τα συμπεράσματα δικά σας.
 Θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερες λεπτομέρειες μια και το θέμα συσχετίζεται άμεσα με γεγονότα που έχουν γίνει αλλά και αναμένονται να συμβούν στους επόμενους μήνες.

Νέες φωτογραφίες και στοιχεία από τα αντικείμενα που φέρετε να πλησιάζουν τη Γη

 Όσο η έρευνα προχωράει τόσο πιο πολύ έχουμε πεισθεί ότι αυτά τα αντικείμενα που έχουμε εντοπίσει είναι κάτι ! Οι απόψεις διίστανται, εμείς απλά παραθέτουμε τις φωτογραφίες που και εσείς οι ίδιοι θα μπορέσετε να δείτε στην οθόνη του υπολογιστή σας αν ακολουθήστε την ίδια διαδικασία, πληκτρολογώντας το στίγμα, τους αριθμούς δηλαδή, που υπάρχουν στο ειδικό κενό επάνω, στο μέσων της οθόνης, και ζουμάροντας όσο θέλει ο καθένας, από την επιλογή που μας δίνει αριστερά στην οθόνη, αρκεί να επισκεφθούμε την ιστοσελίδα  http://www.sky-map.org/.

Δείτε παρακάτω νέες φωτογραφίες που δεν αφήνουν κατά την γνώμη μας πάντα περιθώρια αμφιβολίας ότι πρόκειται για βιομηχανικές κατασκευές, αγνώστου πολιτισμού, υλικών και τεχνολογίας. Θα επανέλθουμε σύντομα με λεπτομέρειες μια και το θέμα αυτό πραγματικά έχει συζητηθεί παγκοσμίως και η έρευνα είναι σε πλήρη εξέλιξη.


Εδώ βλέπουμε ταυτόχρονα και τα τέσσερα αντικείμενα σε σχηματισμό άξιο να μας προβληματίσει για το  τι ακριβός είναι αυτά ? 

Γιγαντιαία αντικείμενα πλησιάζουν την Γη (νέα στοιχεία και φωτογραφίες σοκ) ~ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΗΓΗ



     

Η Λαγκάρντ των 380.989 δεν πληρώνει φόρο ούτε ένα ευρώ!


Η Λαγκάρντ των 380.989 δεν πληρώνει φόρο ούτε ένα ευρώ!


 Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις... Παρά τις ιλιγγιώδεις αποδοχές της, οι οποίες
ανέρχονται στο ποσό των 380.989 ευρώ ετησίως, η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ δεν πληρώνει φόρο ούτε ένα ευρώ ! «Σχηματική και κάπως γελοιογραφική» χαρακτήρισε εκπρόσωπος της σοσιαλιστικής γαλλικής κυβέρνησης την άποψη της επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ για την Ελλάδα, την ώρα μάλιστα που η ίδια απαλλάσσεται από κάθε φορολογία [EPA/SHAWN THEW]
Οι ιλιγγιώδεις αμοιβές των επικεφαλής του ΔΝΤ απαλλάσσονται πλήρως φόρων
Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις... Παρά τις ιλιγγιώδεις αποδοχές της, οι οποίες
ανέρχονται στο ποσό των 380.989 ευρώ ετησίως, η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ δεν πληρώνει φόρο ούτε ένα ευρώ ! Φοροαπαλάσσεται νομίμως, όπως και ο Ντομινίκ Στρος-Καν και όλοι οι προκάτοχοί της, με βάση νομική ρύθμιση του 1961.
Μόλις λίγες ημέρες αφότου προκάλεσε πραγματική θύελλα αντιδράσεων με τις δηλώσεις της και τις συμβουλές της προς τους Έλληνες, στους οποίους ούτε λίγο ούτε πολύ είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στη βρετανική εφημερίδα «Guardian» μεταξύ άλλων«να μην περιμένουν καμία συμπάθεια» και ότι «ήρθε η ώρα να πληρώσουν τους φόρους τους», χρήστες του Δαιδικτύου θέλησαν να δημοσιοποιήσουν το γεγονός ότι η ίδια η Λαγκάρντ απολαμβάνει ένα ειδικό φορολογικό καθεστώς ως διεθνής αξιωματούχος.
Ως αποτέλεσμα τα εισοδήματα της από το ΔΝΤ δεν φορολογούνται, αλλά παράλληλα, σύμφωνα με τα άρθρα 34 και 38 της Συνθήκης της Βιέννης του 1961 για τις διπλωματικές σχέσεις, «ο διπλωματικός αξιωματούχος απαλλάσσεται από κάθε φορολογία, προσωπική ή πραγματική, εθνική, τοπική ή κοινοτική», βαρύνεται ωστόσο με κάποιους φόρους για την«ακίνητη περιουσία του που βρίσκεται στην χώρα όπου είναι διαπιστευμένος» ή για κάποιες«ειδικές υπηρεσίες» τις οποίες θα ζητήσει.
Η Λαγκάρντ η οποία υπήρξε αρκετά αιχμηρή στις αρχικές της δηλώσεις, αναγκάστηκε εξαιτίας των 14.000 σχολίων στη σελίδα της Facebook, αλλά και των πολυάριθμων αντιδράσεων από στελέχη τόσο της γαλλικής όσο και της ελληνικής πολιτικής σκηνής να ανασκευάσει όσα είχε πει αρχικά, σε μια προσπάθεια να απαλύνει δηλώσεις τουλάχιστον απλουστευτικές.


«Σκέφτομαι πολύ περισσότερο τα παιδιά σε ένα σχολειό στον Νίγηρα… Τα έχω μονίμως στο μυαλό μου γιατί πιστεύω ότι χρειάζονται πολύ περισσότερη βοήθεια από ό,τι στην Αθήνα», είχε δηλώσει αρχικά, τονίζοντας ότι την απασχολούν όσοι φοροδιαφεύγουν στην Ελλάδα και πως η Ελλάδα δεν θα τύχει καλύτερης αντιμετώπισης από ό,τι μια χώρα του Τρίτου Κόσμου.
Αργότερα βέβαια, έσπευσε να δηλώσει ότι δείχνει μεγάλη συμπάθεια προς τον ελληνικό λαό και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει
.