Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Το σχέδιο του ΟΗΕ για την παγκόσμια διακυβέρνηση


Το σχέδιο του ΟΗΕ για την παγκόσμια διακυβέρνηση





Ξέρετε ότι ο ΟΗΕ έχει στα σκαριά ένα σχέδιο παγκόσμιας διακυβέρνησης, που δεν είναι καν μυστικό;

Το ονομάζει «βιώσιμη ανάπτυξη», και αν ισχύσει, θα αλλάξει για πάντα όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες.

Πρόκειται για μια αναφορά 204 σελίδων, με τίτλο «Working Towards a Balanced and Inclusive Green Economy, A United Nations System-Wide Perspective», που δημοσιεύτηκε εν όψει της επερχόμενης συνάντησης Rio + 20 του ΟΗΕ στη Βραζιλία (βλ. εδώ).

Το σχέδιο προβλέπει ένα παγκόσμιο σύστημα φορολόγησης του άνθρακα, παγκόσμια δίχτυα ασφάλειας, και μια ενιαία για τον πλανήτη πράσινη οικονομία.

Πολλοί από τους υποστηρικτές της βιώσιμης ανάπτυξης, πιστεύουν πως όλα γίνονται για το καλό του πλανήτη. Μάλιστα, σύμφωνα με την αναφορά, θα χρειαστεί μια πλήρης αλλαγή του τρόπου που σκεφτόμαστε και που λειτουργούμε, αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ευνοϊκό για όλους.

Θα πρέπει όμως να θυμόμαστε, πως σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, η τυραννία προωθήθηκε από κάποιους που είχαν «καλές προθέσεις». Και όσο καλά και αν ακούγονται τα πλάνα του ΟΗΕ, η αλήθεια είναι ότι αποτελούν προοίμιο μιας παγκόσμιας τυραννίας.

Η συνάντηση Rio + 20 δεν θα αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι, αλλά ο ΟΗΕ έχει την υπομονή να περιμένει. Θα ακολουθήσουν συναντήσεις επί συναντήσεων, μέχρι τελικά να πετύχει αυτό που θέλει.

Δεν έχει σημασία πόσο φιλική γλώσσα χρησιμοποιεί ο ΟΗΕ στις εκθέσεις του, η αλήθεια είναι ότι αυτό που προωθούν είναι μια ύπουλη ατζέντα απόλυτης τυραννίας σε παγκόσμια κλίμακα.
 
Η επικείμενη συνάντηση του Ρίο + 20 - Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο Ρίο ντε Τζανέιρο έρχεται 20 χρόνια μετά την αρχική Σύνοδο Κορυφής του 1992 για τη Γη που υιοθέτησε την ονομασία «Agenda21» (βλ. και εδώ). Αυτή η νέα σύνοδος κορυφής θα αφορά την ανανέωση της δέσμευσης αυτής στην «αειφόρο ανάπτυξη» και την προώθηση της ατζέντας.

Πολλοί άνθρωποι εκεί έξω δεν θα θορυβηθούν από όλα αυτά, επειδή ξέρουν ότι ο ΟΗΕ δεν έχει την εξουσία να επιβάλει οποιονδήποτε από τους στόχους τους σε αυτούς τώρα. Αλλά αυτό δεν είναι το παιχνίδι που παίζει ο ΟΗΕ.

Προς το παρόν, ο ΟΗΕ λειτουργεί ως μια «ήπια» παγκόσμια κυβέρνηση. Δεν έχει την δύναμη να αναγκάσει τα κράτη να τον υπακούσουν, για αυτό και στηρίζεται στη συνεργασία τους.

Ένα από αυτά που επιδιώκει διακαώς είναι ένας παγκόσμιος φόρος άνθρακα. Η φορολόγηση σημαίνει και εξουσία, για αυτό αν ο ΟΗΕ κερδίσει αυτό το δικαίωμα, τότε θα κάνει ένα ακόμη βήμα προς την παγκόσμια κυβέρνηση που ονειρεύεται να γίνει.

Εκτός από τον παραπάνω φόρο, ο ΟΗΕ οραματίζεται την μεταφορά τρισεκατομμυρίων κάθε χρόνο, από τα πλούσια προς τα φτωχά κράτη. Όπως λέει, οι φτωχές χώρες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα κόστη της πράσινης οικονομίας, και για αυτό θα πρέπει να βοηθηθούν. Παράλληλα, η αναδιανομή του παγκόσμιου πλούτου, θα οδηγήσει, λέει, σε μεγαλύτερη παγκόσμια ισότητα.

Αυτά όλα ακούγονται σαν ένα είδος ριζοσπαστικού σοσιαλισμού, διότι έτσι είναι σχεδιασμένα.

Επίσης, ο ΟΗΕ μιλάει για ένα παγκόσμιο δίχτυ ασφάλειας, και μια παγκόσμια πράσινη οικονομία, όπου το ελεύθερο εμπόριο θα συνοδεύεται από περιβαλλοντική υπευθυνότητα.

Για την Αμερική, αυτά είναι άσχημα νέα. Η πράσινη οικονομία θα ανεβάσει στα ύψη τις τιμές των τροφίμων και της ενέργειας.

Υπάρχει μια έννοια την οποία επίσης προωθεί ο ΟΗΕ, που την ονομάζει full-cost pricing, και που σημαίνει ότι τα πλήρη κοινωνικά και περιβαλλοντικά κόστη της παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών, θα περνάνε στον τελικό καταναλωτή, ώστε να έχει κίνητρο να αλλάξει την συμπεριφορά του!

Για παράδειγμα, ο ΟΗΕ δεν συμφωνεί με το ότι οι Αμερικανοί θα πρέπει να οδηγούν τόσο πολύ τα αυτοκίνητά τους, επειδή αυτό βλάπτει το περιβάλλον. Για αυτό, και προωθεί την αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Ο ΟΗΕ θέλει να πετύχει και ριζικές αλλαγές στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Για αυτό εστιάζει όλο και πιο πολύ στον ρόλο των «ειδικών τραβηχτικών δικαιωμάτων» στο διεθνές οικονομικό σύστημα.

Επίσης, ο ΟΗΕ θέλει να αλλάξει τις διατροφικές μας συνήθειες, ώστε να προσαρμοστούν σε «βιώσιμες δίαιτες». Δηλαδή λιγότερο κρέας.

Θέλει επίσης να μεταρρυθμίσει την δημόσια εκπαίδευση, εισάγοντας μαθήματα για τις κλιματικές αλλαγές, που τα θεωρεί απαραίτητα στον νέο κόσμο που δημιουργείται.

Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, θέλει να υπάρχει και παγκόσμια πρόσβαση σε υπηρεσίες «οικογενειακού σχεδιασμού, υγιούς αναπαραγωγικής πολιτικής και φροντίδας» κλπ. Με άλλα λόγια, ο ΟΗΕ θέλει να υπάρχει μια κλινική εκτρώσεων σε κάθε τετράγωνο, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ελιτιστές που προωθούν την βιώσιμη ανάπτυξη, λατρεύουν τον θάνατο. Πιστεύουν πως ο άνθρωπος φταίει για την παγκόσμια υπερθέρμανση, και πως όσο λιγότεροι άνθρωποι στον πλανήτη, τόσο το καλύτερο για αυτόν.

Δυστυχώς, υπάρχουν πάρα πολλοί συνάνθρωποι μας που συνηγορούν σε επιβολή μέτρων περιοριστικού ελέγχου του πληθυσμού. Κάνουν όμως λάθος να θεωρούν ότι έτσι σώζουν τον πλανήτη, αφού στη πραγματικότητα υποστηρίζουν μια παγκόσμια τυραννία.

Αυτή η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης έχει αρχίσει να διαδίδεται και να κυριαρχεί παντού, αφού πλέον διδάσκεται στα πανεπιστήμια του αναπτυγμένου κόσμου. Και ο ΟΗΕ θα την στηρίζει συνεχώς.

Ήδη, αξιωματούχοι του ΟΗΕ ετοιμάζουν ένα προσχέδιο για ένα παγκόσμιο περιβαλλοντικό σύνταγμα, το οποίο αναμένεται να υπερκεράσει κάποτε όλες τις ισχύουσες εθνικές νομοθεσίες.


Ο περισσότερος κόσμος αγνοεί όλα τα παραπάνω, και δεν ξέρει πόσο αποφασισμένος είναι ο ΟΗΕ για να επιβάλλει τις επιταγές του.

Ο ΟΗΕ φαίνεται πως πραγματικά πιστεύει ότι αυτός πρέπει να κυβερνά τον κόσμο μας, οδηγώντας την ανθρωπότητα σε μια νέα εποχή ειρήνης, ισότητας, και «πράσινης ευημερίας».

Προς το παρόν, το περιβάλλον χρησιμοποιείται ως δικαιολογία, προκειμένου να ενισχυθούν κάποια παγκόσμια όργανα όπως είναι ο ίδιος ο ΟΗΕ. Αν όμως δεν προσέξουμε, τότε τα παιδιά μας θα ξυπνήσουν μια μέρα, σε έναν κόσμο όπου σε κάθε γωνία θα βρίσκεται και κάποιος ένοπλος κυανόκρανος.

Θα πρέπει να προετοιμαστούμε όσο είναι νωρίς.


Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΣΟΚ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ

 ΣΟΚ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ
cimg0179.jpg
Αυτές οι τρεις εικόνες τραβήχτηκαν μετά από  αεροψεκασμό chemtrail  που δημιούργησε  νέφος και βροχή. Το δείγμα στάλθηκε από την περιοχή Darmstadt της Γερμανίας.
Και στην περιοχή Oberpfalz ''πιάστηκαν'' ίνες μετά την  βροχή και αμέσως εξετάστηκαν κάτω από το μικροσκόπιο.


Αυτές οι ίνες είναι περίπου μισό χιλιοστό  και ορατές σχεδόν με γυμνό μάτι,  είναι σαν μια μικρή κουκίδα.
Αυτή η ενδιαφέρουσα διαπίστωση  επιβεβαιώθηκε και σε άλλες χώρες. Αυτά αναπνέουμε...

cimg0172.jpg
cimg0177.jpg
ts_03_03_15_41_43.jpgts_03_03_15_42_55.jpg
ts_03_11_16_43_50.jpg ts_03_11_16_44_51.jpg
ts_03_11_16_43_02.jpg

ΣΟΚ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ~ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΗΓΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ!


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ!


  
Μία ολόκληρη ελληνική λέξη είναι γραμμένη στην επιφάνεια του πλανήτη Άρη!
Σύμφωνα με τις «Αποκαλύψεις» η φωτογραφία που αποδεικνύει του λόγου το αληθές, είναι τραβηγμένη από τον διαστημικό σταθμό Viking 1.

Με βάση αυτή τη φωτογραφία, η λέξη είναι γραμμένη στην επιφάνεια ενός κτιρίου(!), ενώ το τελευταίο γράμμα είναι το ελληνικά άλφα που οι προγονοί μας το είχαν για τελεία.

Άρα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, πιο μπροστά θα υπάρχουν και άλλες λέξεις και θα αποτελούν μια φράση.


Εάν δούμε την περίπτωση που εναφέρεται στα Αγγλικά ότι μπορεί τα γράμματα να είναι ΑΕΙΖΩ (Aeizw) , τότε έχουμε δύο λέξεις ΑΕΙ + ΖΩ ( πάντοτε + ζω, ζω για πάντα, είμαι αθάνατος)...

Τα συμπεράσματα δικά σας...
Ελληνική λέξη γραμμένη στην επιφάνεια του πλανήτη Άρη! ΠΗΓΗ

Δύο μυστικές δημοσκοπήσεις δείχνουν περαιτέρω μείωση στα ποσοστά ΠΑΣΟΚ - ΝΔ


Δύο μυστικές δημοσκοπήσεις δείχνουν περαιτέρω μείωση στα ποσοστά ΠΑΣΟΚ - ΝΔ



Παρατηρείται εντυπωσιακή αντιμνημονιακή στροφή στη νεολαία

Το ιστολόγιο The Slog έχει στα χέρια του τα αποτελέσματα δύο μυστικών δημοσκοπήσεων που έγιναν στην Ελλάδα, τα οποία δείχνουν ότι, καθώς οι νέοι ψηφοφόροι κατασταλάζουν στο τι θα ψηφίσουν, στο ΠΑΣΟΚ ιδιαίτερα παρατηρείται μια σημαντική πτώση του ποσοστού που διαφαίνεται ότι θα συγκεντρώσει στις εκλογές. Στην Αθήνα, και αυτό είναι επίσης σημαντικό, λέγεται ότι έχει διεξαχθεί τουλάχιστον μία δημοσκόπηση από τους υπαλλήλους της ΕΕ που εργάζονται στα γραφεία της τρόικας στην ελληνική πρωτεύουσα. Περισσότερα για αυτό το θέμα παρακάτω.

Όπως προβλέψαμε σε πρόσφατο άρθρο μαςο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας,Αντώνης Σαμαράς, εξετάζει το ενδεχόμενο ενός συνασπισμού κομμάτων στα οποία θα αποκλείεται το ΠΑΣΟΚ υπό τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Κατά την άποψη του Σαμαρά, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ δεν έχει απλώς χάσει σε δημοτικότητα, πράγμα που καθιστά τον ίδιο και το κόμμα του προβληματικούς. Ο Σαμαράς είναι πεπεισμένος ότι ο Βενιζέλος θα εμποδίσει οποιαδήποτε προσπάθεια για να ακυρωθεί το 2ο μνημόνιο, η τελευταία συμφωνία "διάσωσης" της Ελλάδας από τις Βρυξέλλες, που υπογράφηκε τον περασμένο Μάρτιο, αλλά θα εμποδίσει επίσης και τη δημιουργία διαύλου επικοινωνίας μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και τρόικας.

Όπως σχολιάζει ένα ενδιαφέρον δημοσίευμα στην ιστοσελίδα Greek Reporter, είναι σαφές πλέον ότι ο Σαμαράς επιχειρεί άνοιγμα προς τους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους, οι οποίοι εγκαταλείπουν το κόμμα του εν όψει των εκλογών της 6ης Μαΐου. Aυτό είναι όντως γεγονός, αλλά ισχύει επίσης και το άλλο: ο Σαμαράς δείχνει να επιδιώκει ένα άνοιγμα προς τους αρχηγούς ακροδεξιών κομμάτων, προκειμένου να εκτοπίσει το πρόθυμο να συνεργαστεί με τις επιταγές της τρόικας "μνημονιακό" ΠΑΣΟΚ από την εξουσία. Για τον σκοπό αυτό, ο Σαμαράς χθες επανέλαβε τα παραδοσιακά συνθήματά του, δηλώνοντας ότι θα πατάξει την εγκληματικότητα, θα αποσύρει τη νομοθεσία που παρέχει ιθαγένεια σε μετανάστες δεύτερης γενιάς που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, και θα επιτρέψει στην αστυνομία να χρησιμοποιεί ειδικά οχήματα για να καταστέλλει διαδηλώσεις, με τη χρήση αντλιών που θα έχουν χωρητικότητα περίπου έξι τόνων νερού. Ο "εθνικισμός" δείχνει να αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη πολιτική δύναμη στην Ελλάδα - ειδικά ανάμεσα στα άτομα νεαρής ηλικίας.

Αρκετοί από τους μεγαλύτερους σε ηλικία, και περισσότερο παραδοσιακούς ψηφοφόρους, οι οποίοι αγνοούν σε μεγάλο βαθμό την αυξανόμενη δύναμη των "περιθωριακών" κομμάτων, δείχνουν ήδη αποφασισμένοι να ψηφίσουν είτε υπέρ της ΝΔ είτε υπέρ του ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο, τις τελευταίες οκτώ ημέρες, υπάρχουν στοιχεία δημοσκοπήσεων (τα οποία δεν δημοσιεύονται, λόγω της ελληνικής νομοθεσίας, η οποία απαγορεύει τη δημοσίευση δημοσκοπήσεων τις τελευταίες δύο εβδομάδες πριν από τις εκλογές), σύμφωνα με τα οποία οι ψηφοφόροι νεαρής ηλικίας κατασταλάζουν στις προτιμήσεις τους και κάνουν σαφείς τις προθέσεις τους. Οι δημοσκοπήσεις αυτές δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό νεαρών ψηφοφόρων θα γυρίσει την πλάτη του στα παραδοσιακά "ευρωλάγνα" κόμματα.

Μια πανελλαδική δημοσκόπηση, η οποία φέρεται να έχει διεξαχθεί κατ' εντολή των Βρυξελλών*, δείχνει ότι το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, υπό τον Αντώνη Σαμαρά,διατηρεί το ποσοστό που ήδη από άλλες δημοσκοπήσεις έδειξε να κατέχει, ενώ η δύναμη του ΠΑΣΟΚ έχει μειωθεί από 19,8% σε 15,5%. Στο εθνικιστικό κόμμα Χρυσή Αυγήπαρατηρείται μια μικρή άνοδος. Εάν ο ηγέτης του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, είχε πρόσβαση στα αποτελέσματα της δημοσκόπησης αυτής, τότε εξηγείται απόλυτα η απελπισμένη έκκληση του, στην αρχή αυτης της εβδομάδας, για ένα "μεγάλο" συνασπισμό κομμάτων... ο οποίος φυσικά, θα συμπεριλαμβάνει τον ίδιο και το κόμμα του. Μάλιστα, έχουμε πληροφορηθεί εδώ στο Slog ότι οι δύο αρχηγοί του δικομματισμού, Σαμαράς και Βενιζέλος, γνωρίζουν ήδη ότι είναι απίθανο (με βάση τα τρέχοντα ποσοστά) να αποσπάσουν την πλειοψηφία.

*Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση διέρρευσε από ξένη πρεσβεία στην Αθήνα, και υπάρχει έντονη η φήμη ότι η πηγή είναι η ισπανική πρεσβεία.

Ωστόσο, μια νέα, ακόμη πιο πρόσφατη δημοσκόπηση που δόθηκε αποκλειστικά στο ιστολόγιό μαςδείχνει ότι, στον κύριο κορμό του εκλογικού σώματος, μέσα και γύρω από την Αθήνα - όπου τα δημογραφικά στοιχεία δείχνουν ότι το ποσοστό της νεολαίας είναι υψηλότερο - τα ποσοστά που αντιστοιχούν στα δύο κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, είναι ακόμη πιο μειωμένα, πράγμα που υποδεικνύει την κατάρρευσή τους.

Το δείγμα της δημοσκόπησης είναι πολύ μεγάλο, καλύπτει πολλές περιοχές, και τα αποτελέσματα είναι μεγάλης σημασίας:

Ρωτήθηκαν περίπου 1,5 εκατ. ψηφοφόροι, που ψηφίζουν σε 34 δήμους, οι οποίοι αντιστοιχούν περίπου σε 42 έδρες στη Βουλή των Ελλήνων. Τα αποτελέσματα που αφορούντα κορυφαία 7 στην κατάταξη κόμματα έχουν ως εξής:

Έχοντας την υποστήριξη λιγότερων από 3 στους 10 ψηφοφόρους, δεν είναι δυνατόν ο "μνημονιακός" συνασπισμός να έχει οποιαδήποτε ισχύ. Αλλά διαφαίνεται επίσης ότι, με βάση την έρευνα αυτή, ούτε οι δυνάμεις της Αριστεράς (32%), ούτε της Δεξιάς (34%) θα μπορούσαν να σχηματίσουν κάποιο κυβερνητικό σχήμα.

Υπάρχουν, ωστόσο, άλλοι τρεις σημαντικοί παράγοντες.

Πρώτον, αφού τα αριστερά κόμματα αντιτίθενται σθεναρά στους όρους "διάσωσης" της χώρας από ΕΕ και ΔΝΤ, αποκλείται να ενταχθούν σε ένα συνασπισμό με το ΠΑΣΟΚ, χωρίς να υπάρξει καταστροφική απώλεια της πολιτικής τους φερεγγυότητας και υπόληψης.

Δεύτερον, όπως δείχνουν τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία, το 28% των ψηφοφόρων (κυρίως νεαρής ηλικίας) εξακολουθεί να είναι αναποφάσιστο - αν και πολλοί ίσως τελικά να επιλέξουν την αποχή.

Και ο τελικός, αλλά όχι λιγότερο σημαντικός παράγοντας, είναι το γεγονός ότι τα μικρότερα κόμματα έχουν αρχίσει πλέον να κάνουν ανοίγματα προς άλλα αριστερά ή δεξιά κόμματα.

Ο Αλέξης Τσίπρας, αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, δήλωσε χθες (Παρασκευή) ότι το κόμμα του είναι έτοιμο να συνεργαστεί με το νεοσύστατο κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, με επικεφαλής τον Πάνο Καμμένο. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από μια άλλη δήλωση, που είχε προηγηθεί χρονικά, σύμφωνα με την οποία η αριστερή αυτή συμμαχία "θα θεωρήσει τις ψήφους υπέρ των Ανεξάρτητων Ελλήνων ως μια κίνηση στήριξης ή τουλάχιστον μιας δημιουργίας αντιμνημονιακού μετώπου".

Η κατάσταση αποκτά πλέον ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κατά πρώτο λόγο, διαφαίνεται αυτή τη στιγμή μια σαφής πλειοψηφία που τάσσεται εναντίον των μνημονίων. Αν προσθέσει κανείς σε αυτό το κομματικό μέτωπο τις προφανείς αμφιβολίες του Αντώνη Σαμαρά για την συνέχιση της πολιτικής "διασώσεων", η τρόικα και οι "μνημονιακές" δυνάμεις φαίνονται να έχουν την υποστήριξη μόλις ενός στους 8 ψηφοφόρους. Επομένως, οι Βρυξέλλες θα αναγκαστούν να δεχτούν το γεγονός ότι τα σχέδιά τους που αφορούν τα πακέτα στήριξης" της χώρας, καθώς και το χρονοδιάγραμμα και οι όροι που έχουν θέσει, είναι απαράδεκτοι για τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. 

Αν δούμε ανάλογες αντιδράσεις των ευρωκρατών στο παρελθόν σε παρόμοιες περιπτώσεις, το γεγονός αυτό δεν πρόκειται να τους ανησυχήσει για περισσότερο από ένα ή δύο δευτερόλεπτα, Ωστόσο, εάν το ελληνικό αυτό μήνυμα καταστεί σαφές σε αρκετούς από τους γενικά πιο απαθείς ψηφοφόρους της ευρωζώνης, τότε θα γίνει κατανοητό και στους υπόλοιπους Ευρωπαίους πολίτες (των Βρετανών μη εξαιρουμένων) τι τους περιμένει καιαυτούς μια μέρα.

Επίσης, αν βασιστούμε στην υπόθεση - πράγμα διόλου απίθανο - ότι το 1/4 από το υπόλοιπο28% των ψηφοφόρων θα απέχει, το 1/4 θα ψηφίσει μνημονιακά κόμματα, και το 1/2 θα ψηφίσει συνεργασίες μικρότερων κομμάτων, τότε η αντιμνημονιακή ψήφος θα εκφραστεί με 42% της ψήφου υπέρ κομμάτων της Αριστεράς και 42% υπέρ κομμάτων της Δεξιάς. Το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ δεν θα γίνει δεκτό σε καμιά από τις δύο αυτές τάσεις, οπότε απομένει μια συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ με τους Ανεξάρτητους Έλληνες και τηΝέα Δημοκρατία για να σχηματιστεί ένα αντιμνημονιακό κυβερνητικό σχήμα.

Πόσο ευπρόσδεκτο, όμως, θα ήταν αυτό από τους σοσιαλδημοκράτες της πλάκας και τους αυταρχικούς ευρωκράτες της Βρυξελλών; Καθόλου ευπρόσδεκτο, και να είστε σίγουροι γι' αυτό. Για να ακριβολογούμε, μια τέτοια εκδοχή θα ισοδυναμούσε με ολοκληρωτική καταστροφή για την ΕΚΤ και τις γαλλικές τράπεζες. Θα είναι η αρχή του τέλους (ή για την ακρίβεια, η αρχή του τέλους του ευρώ) αν προκύψει ένα τέτοιο αποτέλεσμα ακριβώς τώρα, που οι αγορές αρχίζουν να εγκαταλείψουν την Ισπανία... πράγμα που σίγουρα θα κάνουν, και θα προτιμήσουν να το κάνουν στο εγγύς μέλλον παρά αργότερα.

Όπως θα έλεγε ο Βρετανός ευρωσκεπτικιστής βουλευτής Dan Hannan: "Πάλι κατάφεραν οι ευρωκράτες να μας τα κάνουν όλα λίμπα". Όμως, αν λάβει κανείς υπ' όψιν τις αποκαλύψεις που σχολιάσαμε όλη την εβδομάδα που πέρασε εδώ στο Slog, αναρωτιέται κανείς τι αντιδημοκρατικά κόλπα θα σκαρφιστούν για να ακυρώσουν και να ανατρέψουν την έκβαση των ελληνικών κοινοβουλευτικών εκλογών.

Και με τους Αμερικανούς τι γίνεται; Διαφέρει η στάση τους; Αυτό είναι, άλλωστε, ακριβώς το αποτέλεσμα που έδειχναν να επιθυμούν τον Μάρτιο. Αλλά θα εξακολουθήσουν, άραγε, να επιθυμούν το ίδιο πράγμα τον Μάιο, όταν ο Mario Draghi θα προσπαθεί μάταια να εμποδίσει την κατάρρευση της Ισπανίας; 

Αυτή τη στιγμή, δεν έχω ιδέα. Αλλά πάω στοίχημα ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Goldman Sachs
 έχει ιδέα, και μάλιστα σαφέστατη.

7.500 ετών της παλαιολιθικής εποχής αυτοκίνητο παιχνίδι βρέθηκε στην ανατολική Τουρκία!


7.500 ετών της παλαιολιθικής εποχής αυτοκίνητο παιχνίδι βρέθηκε στην ανατολική Τουρκία!



Το «αυτοκινητάκι» ήταν μαζί με παιχνίδια κούκλες και σφυρίχτρες - όλα φτιαγμένα από πέτρα. Το αυτοκίνητο παιχνίδι είναι τουλάχιστον 7.500 ετών - που χρονολογείται.... από τα τέλη της Λίθινης Εποχής.
Το αυτοκίνητο είναι «σαν ένα αντίγραφο" των σημερινών αυτοκινήτων!!!
Προσθέτοντας ότι μοιάζει επίσης και με τρακτέρ. Ωστόσο, οι αρμόδιοι αρχαιολόγοι του Μουσείου Mardin δεν εξήγησαν πώς ένα αυτοκίνητο παιχνίδι θα μπορούσε να είναι 7.500 χρόνια παλιό. Σχολιάζοντας τα άλλα αρχαία παιχνίδια, είπαν:
«Πιστεύουμε ότι οι σφυρίχτρες και οι κούκλες είναι 5.000 έως 6.000 ετών. Οι σφυρίχτρες είναι ακόμα σε κατάσταση λειτουργίας. "

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ...ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ....



Κλειδώστε τους γέρους στο πατάρι..


Κλειδώστε τους γέρους στο πατάρι..





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακολουθεί πολύ σκληρό φωτογραφικό & μαγνητοσκοπημένο υλικό...