Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Υπερόπλο σχεδιασμένο από Έλληνες, μένει στα συρτάρια λόγω συμφερόντων;


Υπερόπλο σχεδιασμένο από Έλληνες, μένει στα συρτάρια λόγω συμφερόντων;


Πέντε Έλληνες επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ένα σούπερ-όπλο...
που η χρήση του από τις ελληνικές ΕΔ θα αποτελούσε ανεκτίμητης αξίας “πολλαλασιαστή ισχύος”! Η παρουσίαση του “όπλου” έχει ενθουσιάσει δύο υπουργούς Άμυνας και...


τρεις Α/ΓΕΕΘΑ,που έχουν χαρακτηρίσει το πρόγραμμα “άκρως απόρρητο”. Κι όμως τίποτα δεν προχωρά,γιατί απ ΄ότι φαίνεται η ανακάλυψη των Ελλήνων “χαλάει τη σούπα”,μεγάλων συμφερόντων, κολοσσών της παγκόσμιας αμυντικής βιομηχανίας!


Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real News το πρόγραμμα στο οποίο εδώ και μια πενταετία δουλεύουν πέντε επιστήμονες τους ΑΠΘ, έχει το χαρακτηρισμό άκρως απόρρητο. Μετά από πέντε χρόνια κοροϊδίας, ένας από τους επιστήμονες αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή.

Η ιστορία είναι απίστευτη.

2006: Μετά από μελέτες και σχεδιασμούς έξι ετών, η επιστημονική ομάδα υποβάλει αίτηση στον Ελληνικό Στρατό για να συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα για την κατασκευή και ανάπτυξη συστήματος CCIAS.Για να το πούμε απλά επρόκειτο για ένα δίκτυο “παθητικών” ραντάρ .
Ποιες θα ήταν οι δυνατότητες αυτών των ραντάρ που είχαν σχεδιάσει;
• “Βλέπουν” χωρίς να εκπέμπουν -άρα και χωρίς να εντοπίζονται- σε εμβέλεια 400 χλμ!

•Εντοπίζουν ελικόπτερα και αεροσκάφη ακόμη και “υπό καθλική ηλεκτρονική σίγαση”,δηλαδή χωρίς τα ραντάρ τους να εκπέμπουν.

•Εντοπίζουν αεροσκάφη τεχνολογίας stealth και σε πραγματικό χρόνο τις απογειώσεις μαχητικών αεροσκαφών από εχθρικές βάσεις.

•Επιτηρούν παθητικά βραχονησίδες

•Κόστος; 25 έως 30 τέτοιοι σταθμοί, από τον Έβρο έως της Κρήτη θα κόστιζαν όσο ένας σταθμός παρεμφερούς συστήματος ,αγορασμένου από το εξωτερικό!!!

Υπερβολές θα πείτε όλα αυτά. Όμως η αξιολόγηση της ανακάλυψης των πέντε επιστημόνων από τη στρατιωτική ηγεσία άλλα δείχνει. Και δεν μιλάμε για μία μόνο αξιολόγηση. 15 ταξίδια στην Αθήνα έκαναν οι επιστήμονες και σ΄ όλα ελάμβαναν διθυραμβικά σχόλια για την ανακάλυψή τους!

Πρώτη παρουσίαση ενώπιων 60 Επιτελών.

Το 2006 ΥΕΘΑ είναι ο Β.Μεϊμαράκης, Α/ΓΕΕΘΑ ο ναύαρχος Παναγιώτης Χηνοφώτης και Α/ΓΕΣ ο στρατηγός Δημήτρης Γράψας. Η επιστημονική ομάδα του ΑΠΘ κάνει τη πρώτη παρουσίαση του συστήματος ενώπιων 60 Επιτελών. Αμέσως μετά τη παρουσίαση χωρίς καμία αμφιβολία και δισταγμό, πολιτική και στρατιωτική ηγεσία δηλώνει ενθουσιασμένοι και καλεί τους επιστήμονες να προχωρήσουν τάχιστα.

Ακολουθούν παρουσιάσεις σ΄ όλους τους Κλάδους και πείθονται ακόμη και οι πάντα δύσπιστοι αεροπόροι. Στις 13/02/2009 συνέρχεται το Συμβούλιο Αμυντικού Σχεδιασμού Προγραμματισμού (ΣΑΣΠ) και γνωμοδοτεί με 7-0 υπέρ της επιχειρησιακής αναγκαιότητας του συστήματος και εισηγείται την κατεπείγουσα εξέταση του ζητήματος από το Συμβούλιο Αρχηγών. Αρχηγός ΓΕΕΘΑ είναι πια ο στρατηγός Δ.Γράψας,ο οποίος ήταν μεγάλος υπέρμαχος της ανάπτυξης του ελληνικού συστήματος. Παραδόξως μέχρι την αποστρατεία του ,τον Αύγουστο του 2009,ο Αρχηγός δεν κατόρθωσε να βάλει στην αντζέντα του ΣΑΓΕ,αυτό το ζήτημα !

Η επιστημονική ομάδα από το ΑΠΘ,δεν πτοήθηκε από την αποστρατεία Γράψα και συνέχισε τις έρευνές της. Τα τελευταία τεχνικά προβλήματα επιλύονται. Όλα δείχνουν έτοιμα για να κατασκευαστεί το πρωτότυπο σύστημα. Όμως εδώ είναι Ελλάδα. Σχεδόν ένα χρόνο μετά ,με Α/ΓΕΕΘΑ πλέον τον πτέραρχο Ι.Γιάγκο, οι επιστήμονες έκπληκτοι πληροφορούνται ότι …το θέμα θα επανεξεταστεί!!!

Στις 19/01/2010 ,στέλνουν επιστολή στον πτέραρχο Α/ΓΕΕΘΑ Ι.Γιάγκο , εκφράζοντας τη λογική τους απορία για την καθυστέρηση αν όχι οπισθοδρόμηση του προγράμματος. Μετά απ΄ αυτή την επιστολή το ΣΑΣΠ συνεδριάζει και πάλι και αποφασίζει ξανά με 7-0 υπέρ της επιχειρησιακής αναγκαιότητας του ελληνικού συστήματος! Το ΓΕΕΘΑ,διαβεβαιώνει ότι “το θέμα θα προχωρήσει άμεσα”.

Έχουμε φθάσει στις 15/04/2010 ,με υπουργό Άμυνας πια τον Ε.Βενιζέλο. Το Συμβούλιο Αρχηγών συνεδριάζει και με 4-0 εγκρίνει το προτεινόμενο σύστημα ως “άκρως απαραίτητο και κατεπείγον”. Στις 29/05/2010, ο τότε ΑΝΥΕΘΑ και νυν ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης έχει στα χέρια του και την πληρη οικονομοτεχνική μελέτη.

Ο φάκελος με το άκρως απόρρητο πρόγραμμα περιλαμβάνει 1050 σελίδες. Μέχρι σήμερα κανονικά θα έπρεπε να είχαν διαβαστεί δυο και τρεις φορές.Ο χρονος που μεσολάβησε είναι μεγάλος.Όμως παραδόξως η ομάδα των πέντε επιστημόνων δεν έχει λάβει τη καμία απάντηση! Τον περασμένο Ιούνιο έστειλαν επιστολές στον Πρωθυπουργό και στον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης,για να είναι ενήμεροι. Καμία αντίδραση!

Στο μεταξύ τρεις ξένες χώρες έχουν ενδιαφερθεί να χρηματοδοτήσουν το πρόγραμμα! Η ομάδα των πέντε δεν θέλει να το πουλήσει,αλλά δεν μπορεί και να μην θυμηθεί τα όσα είπε ένας έντιμος -όπως τον χαρακτηρίζουν οι ίδιοι- σμήναρχος σε μία από τις πολλές παρουσιάσεις που έκαναν στο Πεντάγωνο:

“Το σύστημα αυτό ,αν ποτέ κατασκευαστεί από τη πατρίδα μας,θα αποτελέσει την ληξιαρχική πράξη του αιφνίδιου θανάτου των απέναντι,αν μας επιτεθούν πρώτοι.Αλλά δεν πιστεύω ότι κάποτε θα υλοποιηθεί. Είναι πολύ μικρού κόστους. Έκανε λάθος η Ομάδα. Κάποιος πρέπει να τους πει ότι ζούμε στην Ελλάδα…”
frappedoupoli.blogspot.com 


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Υπερόπλο σχεδιασμένο από Έλληνες, μένει στα συρτάρια λόγω συμφερόντων; http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_1483.html#ixzz1cMbBVcWc


Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΔΥΟ ΗΛΙΟΙ ΣΤΟ ΟΥΡΑΝΟ..


ΔΥΟ ΗΛΙΟΙ ΣΤΟ ΟΥΡΑΝΟ..



ΟΤΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ"
Ο Αλμπερτ Αϊνστάιν είχε προειδοποιήσει: «Αν οι μέλισσες εξαφανίζονταν, η ανθρωπότητα δεν θα έμενε για πολύ καιρό ζωντανή». Και αυτή η υπόθεση του Αϊνστάιν σήμερα γίνεται μια εφιαλτική πραγματικότητα. Οι μέλισσες έχουν αρχίσει να αποδρούν από τις κυψέλες τους. Στις ΗΠΑ 30% έως 90% των κυψελών έχουν αδειάσει.
Σε μικρότερα ή μεγαλύτερα ποσοστά, το ίδιο έχει συμβεί στον Καναδά και στην Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ελβετία, Αυστρία, Ελλάδα κ.λπ.). Στη Γαλλία έχουν μείνει κενές 500.000 κυψέλες από το 1995 και κάθε χρόνο χίλιοι μελισσουργοί χάνουν το επάγγελμά τους.Και φυσικά δεν είναι το μέλι που θα εξαφανισθεί. Το 80% των ανθοφόρων φυτών γονιμοποιούνται από τις μέλισσες.
ΚΙ ΑΚΟΜΗ, ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ...; ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΕΡΑΣΑΝ, ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΝ ΒΓΩ ΨΕΥΤΡΑ..

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ..!!...

WSJ: Το «κούρεμα» σημαίνει ανεργία και λιτότητα


Άρθρο- καταπέλτη για την ελληνική κυβέρνηση δημοσιεύει στην ηλεκτρονική του έκδοση η Wall Street Journal. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, το κούρεμα και η νέα δανειακή σύμβαση δε θα δώσει μεγάλες ανάσες στην ελληνική οικονομία και τα ελληνικά νοικοκυριά, αλλά αντιθέτως θα βαθύνει την ύφεση, θα φέρει νέα μέτρα λιτότητας και θα αυξήσει τα ποσοστά ανεργίας.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, το κούρεμα βάζει την Ελλάδα σε έναν νέο κύκλο λιτότητας και οικονομικής στενότητας που θα διαρκέσε πολλά χρόνια. Όσοπερνάει ο καιρός, η «επιτυχία» του κουρέματος γίνεται κατάρα…
Κατάρα για την ελληνική οικογένεια, κατάρα για τα νοικοκυριά… Ντροπή σε όσους εμφανίζουν το κούρεμα σαν την μεγαλύτερη επιτυχία… Ντροπή!

Ευρωχαστούκι στα Σκόπια


Ευρωχαστούκι στα Σκόπια


Ήρθε και η έκθεση της κομισιόν για τις υπό ένταξη χώρες και ήταν ιδιαίτερα αρνητική για το κρατίδιο των Σκοπίων...
Οι υπεύθυνοι της επιτροπής εξωτερικών σχέσεων ορίσουν ότι τα
Σκόπια δεν πληρούν τις προϋποθέσεις να μπουν στην Ένωση επειδή υπάρχει διαφθορά,
Κρατικός αυταρχισμός στους πολίτες και κυρίως επειδή η γειτονική χώρα ασκεί αλυτρωτισμό
Στην Ελλάδα μέσω του αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και άλλων παρόμοιων εκδηλώσεων.
Βλέπουμε, λοιπόν, ότι η διεθνή κοινότητα δεν επιδοκιμάζει τους λεονταρισμούς,αλλά
Προτιμάει χώρες που σέβονται τους γείτονες τους.Επομένως το ευρωπαϊκό τρενο αργεί για τα
Σκόπια καθώς οι κοινωνικές δομές ωθούν τους πολίτες στην εύκολη λύση του αλυτρωτισμού.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Ευρωχαστούκι στα Σκόπια http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_5962.html#ixzz1cHGs2wcb

ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ;


ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ;

Τα απλά πράγματα είναι αυτά που δεν επιδέχονται εξήγηση. Οι βασικές αρχές της βαρύτητας, για παράδειγμα, ακόμα αφήνουν άναυδους τους σύγχρονους φυσικούς. Μαζί με τον χώρο και τον χρόνο, η βαρύτητα καθορίζει τη φυσική μας ύπαρξη. Ακόμα αυτό το αιώνιο πανταχού παρόν, διαχρονικό φαινόμενο κρύβει τη φύση του, πλεγμένο με κάποιο τρόπο στο μυστήριο της ζωής. Η βαρύτητα μπορεί να ειδωθεί σαν το αποτέλεσμα της ολοταχούς πορείας του πλανήτη στο διάστημα, το οποίο μας πιέζει προς τα κάτω, όπως η απογείωση ενός τζετ καρφώνει τους επιβάτες στις θέσεις τους. 

Ο Albert Einstein διατύπωσε τη θεωρία ότι, η βαρύτητα καμπυλώνει το χώρο, βοηθώντας έτσι να περιγράψουμε τη σχετικότητα.Μερικοί την αποκαλούν μαγνητική δύναμη που παράγεται απ’ την περιστροφή της υδρογείου. Ή μήπως πρόκειται για μια κυματική δομή που υποστηρίζεται από δονήσεις της συχνότητας του κβαντικού πεδίου; Η θεωρία του Isaac Newton ήταν πιο κατανοητή. Με την πτώση του διάσημου μήλου του, είδε τη βαρύτητα σαν την έλξη μεταξύ των υλικών σωμάτων. Πιο πρόσφατα, ο καθηγητής John Searl, ένας Άγγλος εφευρέτης, ισχυρίζεται ότι έχει αναστρέψει την έλξη. Σωστά. Ο Searl ισχυρίζεται ότι έχει υποτάξει τη βαρύτητα.

Ο John R.R. Searl γεννήθηκε στη φτώχεια, στο Berkshire County της Αγγλίας, το 1932. Η ιστορία του έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας ταινίας του Spielberg, απ’ την επιστροφή του πατέρα του έχοντας τυλίξει το μωρό John σ’ ένα σάλι (απ’ το οποίο ο John έπεσε, κάτι που του προκαλούσε σπασμούς στην παιδική του ηλικία), έως την ανακάλυψη της γεννήτριας του Φαινομένου Searl [Searl Effect Generator]. Με την ισχύ του SEG, οι τηλεκατευθυνόμενοι δίσκοι ανύψωσης [unmanned levity discs] του Searl, ανυψώθηκαν σε ροζ σύννεφα ιονισμού, ταξίδεψαν με τρομακτικές ταχύτητες και στριφογύρισαν γύρω απ’ τη Γη. Επίσης, ο Searl ισχυρίζεται ότι έχει επιδείξει τις ιπτάμενες μηχανές του σε επιστήμονες στην Αεροπορική Βάση Andrews και σ’ ένα αξιωματούχο της Καναδικής κυβέρνησης.

Ένας απ’ τους δίσκους, σύμφωνα με τον καθηγητή Searl, πέταξε απ’ το Mortimer της Αγγλίας στην ακτή της Κορνουάλης σε τρία λεπτά, σε μια απόσταση περίπου εκατό μιλίων. Αυτό σημαίνει 2.000 χλμ./ώρα, ενώ ο Searl λεει ότι το σκάφος θα μπορούσε να πετάξει πολύ πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, απ’ το Brisbane της Αυστραλίας στο Λονδίνο της Αγγλίας, θα έπαιρνε 30 λεπτά, μετά βίας αρκετό χρόνο για ένα καλό υπνάκο. Μεταξύ των άλλων ισχυρισμών του Searl περιλαμβάνεται: ένας δίσκος σε τροχιά για μια δεκαετία γύρω απ’ τη Γη, παρέχοντας δωρεάν ενέργεια στο σπίτι του και τρομακτικές θεραπευτικές ενέργειες που πηγάζουν απ’ την εκφόρτιση των ιόντων του SEG.

Αφήνοντας στην άκρη τον σκεπτικισμό για μια στιγμή, η παιδική ηλικία του Searl φαίνεται απίθανη για ένα άνθρωπο που θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στον τρόπο ζωής μας. Αφού εξαφανίστηκε ο πατέρας του, ανατράφηκε σαν ψυχοπαίδι, ενώ η μητέρα του φυλακίσθηκε για αμέλεια. Ενώ η πρακτική του γνώση στη ηλεκτρική μηχανική είναι μεγάλη, η επίσημη μόρφωσή του υπήρξε λιγοστή. Για να συμπληρώσουμε τα κενά, ο Searl είχε κατά καιρούς όνειρα σαν παιδί, τα οποία αποκάλυπταν κρυφά το έργο της ζωής του, σε σενάρια τύπου Spielberg. Μαζί με αυτά τα μυστηριώδη όνειρα, η πρακτική του εξάσκηση τον βοήθησε να γίνει εφευρέτης. Ενώ ισχυρίζεται ότι κατασκεύασε άθελά του την πρώτη του αντι-βαρυτική μηχανή στα δεκατέσσερα, η επίσημη καριέρα του και εκπαίδευση άρχισε με ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές καλωδιώσεις, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου πλήρους βασισμένου σε τρανζίστορ υπολογιστή, για τις ναυτικές δυνάμεις του ΝΑΤΟ στη Νορβηγία, γεγονότα που προσέδωσαν στον Searl την αξιοπιστία του. Κατασκεύασε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, επίσης, εργάστηκε σαν μηχανικός και στις ραδιοφωνικές επικοινωνίες. Ο Searl είναι επίσης πιλότος και έχει τιμητικό βαθμό απ’ το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, σαν καθηγητής των Μαθηματικών Δομών της Δημιουργίας και της Ενέργειας [Professor of Mathematical Structures of Creation and Energy].

Όπως κι ο Einstein, έτσι κι ο Searl προσπάθησε να αποδείξει επιστημονικά τη διαισθητική γνώση, κάτι που μεταφέρει στα παιδικά του όνειρα. Παίζει κουτσό σε κάποια τετράγωνα. Στο τετράγωνο «δύο», με ένα βότσαλο να είναι στο τετράγωνο «τρία», ο μικρός John κινείται προς το τετράγωνο «τέσσερα», αλλά το δεξί του πόδι αιωρείται στον αέρα ενώ το αριστερό του βρίσκεται στο έδαφος. Εκείνη τη στιγμή, τα άλλα παιδιά εξαφανίστηκαν και ένας γιγάντιος οδοστρωτήρας ξεπροβάλλει από πάνω του. Ο John έχει μόνο ένα μικρό χρονικό διάστημα να σωθεί απ’ την συντριβή. Απ’ τη σκληρή δοκιμασία αυτού του μυστηριώδους ονείρου, o Searl συμπέρανε τον Νόμο των Τετραγώνων, μια νέα φυσική, αν θέλετε, πάνω στην οποία βασίστηκε το SEG του. Επιπλέον, ο καθηγητής Searl αντιλήφθηκε την επικείμενη ανάγκη να τελειοποιήσει την εφεύρεσή του, πριν την έναρξη μιας παγκοσμίου κλίμακας καταστροφής, του αιωρούμενου οδοστρωτήρα! μιας μετακίνησης των πόλων, λεει ο Searl.

Η ζωή του Searl, αν και λαμπρή με ιστορίες για δίσκους που αψηφούν τη βαρύτητα, υπήρξε γεμάτη από συμφορές. Η εργασία του και τα αρχεία του καταστράφηκαν ή πουλήθηκαν για ψίχουλα, ενώ αυτός βρίσκονταν στη φυλακή για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας από την τοπική εταιρεία ηλεκτρισμού. Ενώ υπήρχαν άρθρα και φωτογραφίες σε εφημερίδες και περιοδικά, χρονολογημένα απ’ τη δεκαετία του 1960 και καθώς το BBC (όπως και αυτό το άρθρο) ερευνά τα αρχεία για φιλμ, κανένας απ’ τους ιπτάμενους δίσκους δεν παραμένει άθικτος. Οι δίσκοι κατασχέθηκαν απ’ την Εταιρεία Ενέργειας ή πουλήθηκαν σαν παλιατζούρες, ενώ ο Searl ήταν φυλακισμένος. Για να κάνουμε τα πράγματα χειρότερα, οι υπογραφές και τα σχόλια των αυτόπτων μαρτύρων των πτήσεων των δίσκων κάηκαν απ’ την τώρα εν διαστάσει σύζυγό του. Δε σώζεται ούτε ένα ίχνος φυσικής απόδειξης, εκτός από κάποιες παλιές φωτογραφίες. Από τέτοιο υλικό δεν φτιάχνονται οι κινηματογραφικές ταινίες;

Συνολικά, ο Searl ισχυρίζεται ότι κατασκεύασε σαράντα δίσκους, πολλοί απ’ τους οποίους εξαφανίστηκαν ενώ ήταν σε τροχιά. Κάθε δίσκος, εξηγεί ο Searl, αποτελείται από τρία δακτυλίδια, με περιστρεφόμενους, μαγνητικούς κυλίνδρους. Οι περιστρεφόμενοι μαγνήτες δημιουργούν μια δύναμη βαρυτικού τύπου που απωθεί τη γήινη βαρύτητα, με τον ίδιο τρόπο που οι μαγνήτες ίδιας πολικότητας απωθούνται μεταξύ τους. Ο Searl λεει ότι ο δίσκος δημιουργεί ένα ελεύθερο από αδράνεια πεδίο με χαρακτηριστικά ενός πλανήτη, κάτι που οι νόμοι της Φυσικής λένε ότι είναι αδύνατο. Ο Searl λεει ότι, η περιστροφή του δίσκου δεν επιταχύνεται, αλλά, παραδόξως, κινείται αμέσως με σταθερή ταχύτητα. Ο Gunner Sandberg, κορυφαίος τεχνικός στο τμήμα Ηλεκτρισμού του Πανεπιστημίου του Sussex της Αγγλίας, πέρασε δύσκολες στιγμές εμβαθύνοντας στην ιδέα αυτή. Τον Ιούνιο, ο Searl μίλησε σ’ ένα συνέδριο εναλλακτικής ενέργειας στο Denver. Αναφέρθηκε στον Sandberg, λέγοντας ότι ήταν αυτόπτης μάρτυρας μιας επίδειξης. Παρόλα αυτά ο Sandberg μας είπε, στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ότι δεν είχε δει τίποτα άλλο παρά μαγνήτες να δονούνται για λίγα δευτερόλεπτα. Δεν μπορούσε να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς του Searl, αν και αυτό ήταν χρόνια μετά από την καταστροφή των αποδείξεων του Searl. Ο Sandberg είπε ότι, αν και δεν είδε κάτι εξαιρετικό, είχε επιφυλακτική άποψη. Περισσότερες πηγές απαιτούνταν, είπε, για να αποδειχθούν ή όχι, οι ισχυρισμοί του Searl.

Τον περασμένο Ιούνιο, στο Denver, ο Searl είπε την ιστορία του. Έχοντας έλλειψη σοβαρών στοιχείων, ο μη προσποιητός τρόπος του, είναι το πιο πειστικό του χαρακτηριστικό. Φαίνεται, θα έλεγε κανείς, ειλικρινής. Τα ανέκδοτά του για τους ιπτάμενους δίσκους του και η περιγραφή της τεχνολογίας δύσκολα φαίνονται να είναι κατασκευασμένα. Αντίθετα, ο Searl φαίνεται ειλικρινής και αυθεντικός· παρόλα αυτά κάποιοι παραπονέθηκαν για αντιφάσεις στις εξηγήσεις του. Ο Searl φαίνεται να είναι ένας απλός, τίμιος άνθρωπος, προικισμένος με σοβαρότητα και με μια αντίληψη της επιστήμης που υπερβαίνει την παρουσίασή του! Ή μας ξεγέλασε όλους. Η γραμματική του και ο λόγος του είναι φτωχά, η προφορά του βαριά, τύπου Cockney [λαϊκή προφορά του Λονδίνου]. Ο Searl δεν είναι ετοιμόλογος ή λαμπρός ομιλητής, κάτι που, παραδόξως, του προσδίδει αξιοπιστία.

Παραμένοντας σκεπτικοί με σύνεση, δεδομένου της φύσης των ισχυρισμών του Searl, ας ρίξουμε μια πιο κοντινή ματιά σ’ αυτά που έχει να πει. Το 1949 είχε μια τυχερή περίοδο, μας είπαν, ενώ δούλευε στην Υπηρεσία Ηλεκτρισμού του Midland. Ένας φίλος στην MEB του έδωσε άδεια να χρησιμοποιήσει τον μαγνητικο-πιεστικό [magnet-pressing, πιεζομαγνητικό] εξοπλισμό της Υπηρεσίας. Ο Searl έφτιαξε μικρές πειραματικές γεννήτριες εκείνη την εποχή, όχι ιπτάμενους δίσκους, οι οποίες υποτίθεται ότι παρήγαγαν ισχύ αλλά δεν πετούσαν. Το έκανε με τη βοήθεια της εβδομηντάχρονης σπιτονοικοκυράς του! Ακριβώς! Και ενός ηλικιωμένου Ουαλού χρηματοδότη με το όνομα George Hines. Το 1952 προχώρησε σ’ ένα μοντέλο 14 ποδιών. Αυτό το SEG παρήγαγε ισχύ σε ένα ασυνήθιστα υψηλό δυναμικό: 105 Volt. Υπερφορτίζοντας το δίσκο, προκάλεσε την πτώση της θερμοκρασίας στους 4 βαθμούς Kelvin, πλησιάζοντας το απόλυτο μηδέν. Στο σημείο αυτό, ο Searl λεει ότι οι νόμοι της φυσικής αντιστράφηκαν και ο δίσκος ανυψώθηκε. Ακούστηκε ένα τρίξιμο και η οσμή του όζοντος καθώς η γεννήτρια υψώθηκε απροσδόκητα απ’ το έδαφος, έσπασε μια σύνδεση με μια γεννήτρια εκκίνησης και αιωρήθηκε 50 πόδια σ’ ένα ροζ λαμπερό σύννεφο που προέκυψε απ’ τον ιονισμό. Συλλέγοντας ενέργεια απ’ την περιφέρεια του σκάφους και εφαρμόζοντάς την σε ηλεκτρομαγνητικά πικάπ έκανε το δίσκο να επιταχύνεται τη στιγμή που θα έπρεπε να επιβραδύνεται. Η γεννήτρια επιταχύνονταν, προ έκπληξη του Searl, περιστρεφόμενη με τρομακτική ταχύτητα. Αφού έκανε τα κοντινά ραδιόφωνα να χτυπιούνται και, να έχουν παρεμβολές, ο δίσκος χάθηκε στα ύψη, πιθανόν μπαίνοντας σε τροχιά. Ο Searl λεει ότι από τότε κατασκεύασε πολλούς ιπτάμενους δίσκους, πολλοί απ’ τους οποίους πέταξαν ανεξέλεγκτα, μέχρι ότου αυτός και η ομάδα του εφεύραν μια συσκευή ελέγχου.

Ισχυρίζεται ότι έφτιαξε μοντέλα μέχρι και 40 πόδια πλάτος, κάποια με νάιλον καλύμματα, κάποια από φάιμπεργκλας, πολλά απ’ τα οποία το BBC και η αγγλική τηλεόραση παρακολούθησαν και κινηματογράφησαν, αν και το BBC, δεν έχει ακόμα κοινοποιήσει κάποιο φιλμ. Σύμφωνα με τον Searl, τόσο η Καναδική όσο και η Αμερικανική κυβέρνηση έχουν γίνει μάρτυρες επιδείξεων των πτήσεων, αλλά απέρριψαν την πιθανότητα μιας πτήσης χωρίς την επίδραση της αδράνειας. Ο Searl ισχυρίζεται ότι οι Αμερικανοί στην Αεροπορική Βάση Andrews, είπαν ότι, οι δυνάμεις G [αδρανειακές δυνάμεις] μέσα στο σκάφος θα σκότωναν όποιον επέβαινε σ’ αυτό.

Παρ’ όλα αυτά και ο Searl λεει ότι, ο δίσκος ανύψωσης έχει δοκιμαστεί και βρέθηκε ότι δεν υπόκειται σε αδρανειακές δυνάμεις μέσα στην καμπίνα. Καθώς η δομή ανυψώνεται, όλα στο πεδίο ελευθερώνονται απ’ τη βαρύτητα, σαν ένα ξεχωριστό κόσμο, που παραβιάζει τους αποδεκτούς φυσικούς νόμους. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που ταξιδεύει μέσα του, δεν θα αισθανόταν τις συνέπειες της φοβερής ταχύτητας, με τον ίδιο τρόπο που δεν αισθανόμαστε την ταχύτητα της Γης καθώς αυτή τρέχει στο διάστημα. Το SEG δημιουργεί ένα ηλεκτρικό πεδίο υψηλής συχνότητας, αρνητικό στην περιφέρεια και θετικό στο κέντρο, ενώ ένα μαγνητικό πεδίο περιβάλλει το κέλυφος και εκτείνεται πέρα απ’ αυτό. Όταν το σκάφος υπερβεί ένα ορισμένο δυναμικό, τότε έχουμε αέναη κίνηση [αεικίνητο] (κάτι που θεωρείται αδύνατο). Στο σημείο αυτό η παραγόμενη ενέργεια είναι λίγο-πολύ απεριόριστη καθώς το SEG συλλέγει ηλεκτρόνια απ’ τον χώρο που το περιβάλλει. Καθώς επιτυγχάνεται το οριακό δυναμικό, η θερμοκρασία γύρω απ’ το σκάφος πέφτει απότομα, θυμίζοντας περιπτώσεις που αναφέρουν ότι τα UFO αφήνουν δακτυλίδια πάγου στο έδαφος. Ο δίσκος γίνεται υπερ-αγωγός, καθώς λεει ο Searl. Το περιστρεφόμενο μαγνητικό πεδίο παράγει βαρυτική ενέργεια (η οποία είναι άγνωστη) και τα δύο σώματα, η γη και ο δίσκος ανύψωσης, απωθούν το ένα το άλλο. Ο Searl λεει ότι σκάφος θα ελέγχεται εύκολα στο διάστημα, αυτοκατευθυνόμενο από τα βαρυτικά πεδία διάφορων πλανητών και ότι στο διάστημα και ότι, ο δίσκος θα μπορούσε να πλησιάσει την ταχύτητα του φωτός.

Αντιβαρύτητα, ταχύτητα του φωτός, διαστημικά ταξίδια; Τίποτα απ’ αυτά δεν είναι εύκολο να γίνει πιστευτό. Ο Spielberg θα είχε πεδίο απασχόλησης με τον καθηγητή. O Searl φαίνεται σαν σύγχρονος ήρωας, ένας απλός αλλά ευφυής άνθρωπος ταγμένος κατά της ορθόδοξης άποψης, ένας άνθρωπος με ένα όραμα, που κάποιος θα θεωρούσε τρελό ή τσαρλατάνο. Τα χειρόγραφα είναι στη θέση τους, η σύγκρουση, οι αποτυχίες, η σύζυγος που δεν καταλαβαίνει. Μέχρι τώρα λείπει μόνο ένα ευτυχισμένο τέλος. Ο ήρωας/ιδιοφυία κλείνεται στη φυλακή επειδή κάνει κάτι που είναι φυσιολογικό: το να κατασκευάζει ιπτάμενους δίσκους με τεχνολογία παρμένη από παιδικά όνειρα, φαινομενικά καθοδηγούμενος απ’ τους θεούς. Η εργασία της ζωής του καταστρέφεται απ’ τους κακούς, τους γραφειοκράτες ή τους βαρόνους της κλεψιάς, των οποίων οι αυτοκρατορίες απειλούνται απ’ την δωρεάν ενέργεια του Searl. Επευφημούμε τον καθηγητή, αλλά οι εφευρέσεις του κάηκαν ή πουλήθηκαν σαν σκουπίδια. Απ’ το υλικό αυτό φτιάχνονται οι ταινίες.

Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η ιστορία δεν είναι αληθινή. Ούτε ότι ο Searl είναι μόνος. Δεν είναι ο πρώτος που ισχυρίζεται ότι κατέκτησε τη βαρύτητα ή που εξήγε δωρεάν ενέργεια από μια πανταχού παρούσα δύναμη. Ο εφευρέτης Henry Moray, λέγεται ότι τροφοδότησε μετασχηματιστή υποβάθμισης [step-down transformer] από μια εναλλακτική πηγή αντλούμενη από αντηχούντες κρυστάλλους γερμανίου, πιθανώς, σε συγχρονισμό με το κβαντικό πεδίο. Είναι αυτό για το οποίο μιλάει η επιστήμη: ισχύ απ’ την ατμόσφαιρα! Δωρεάν ενέργεια. Ο Moray μετασχημάτισε απ’ την ενέργεια πεδίου σε ηλεκτρισμό με αρμονικές ενισχύσεις, αντλώντας αρκετή ενέργεια για να τροφοδοτήσει συνεχώς συσκευές με 500 Kwatt. Και ο Moray είχε μάρτυρες. Όπως και στην περίπτωση του Searl, το εργαστήριο του Moray καταστράφηκε αφού παρουσίασε τα ευρήματά του στην κυβέρνηση των Η.Π.Α. Ο Nicola Tesla είχε την ίδια τύχη, καθώς ο πύργος του για ασύρματη μετάδοση ηλεκτρισμού δέχτηκε σαμποτάζ, του κόπηκαν οι οικονομικοί πόροι και η καριέρα του ουσιαστικά τερματίστηκε, όταν η τεχνολογία του απείλησε την καταστημένη τάξη. Υπάρχουν απόκρυφες ιστορίες για άλλα επαναστατικά πειράματα του Tesla, ακτίνες θανάτου, ίντριγκες. Η λίστα των εφευρετών και των λυπηρών, ή απίθανων (ανάλογα τον τρόπο που τις βλέπουμε) ιστοριών τους, συνεχίζεται. Όλοι, εκτός του Tesla, έχουν έλλειψη ντοκουμέντων [αποδεικτικών στοιχείων]. Ο ισχυρισμός της εκ των άνω καταδίωξης παρουσιάζεται πάντα, τραβώντας το ενδιαφέρον μας σε κάτι τετριμμένο αντί σε μια ιστορία ενός μοναδικού και διαρκούς οράματος. Αλλά ας μη γίνουμε τόσο σκεπτικιστές. Ιστορίες ανθρώπων που αψηφούν τη βαρύτητα (δίχως κάποια εξωτερική πηγή ενέργειας) υπήρξαν από παλιά, συνοδευόμενες από έγγραφα στοιχεία.

Το 1936 τα Εικονογραφημένα Λονδρέζικα Νέα [Illustrated London News] δημοσίευσαν μια φωτογραφία παρμένη στη νότια Ινδία, ενός υπερυψωμένου γιόγκι με το όνομα Subbayah Pullavar. Ο φωτογράφος, P.T. Plunkett, συμπέρανε ότι ο γιόγκι παρέμενε οριζόντιος στον αέρα για περίπου τέσσερα λεπτά, δίχως να έχει κάποια υποστήριξη, εκτός απ’ το να ακουμπάει ελαφρά το ένα του χέρι σ’ ένα ξύλο. Ο John Kell, συγγραφέας και ταξιδιώτης στην Ινδία και στο Θιβέτ στη δεκαετία του ’50, ανέφερε ένα παρόμοιο γεγονός όταν ένας Θιβετιανός λάμα ανυψώθηκε σταυροπόδι μπροστά στα μάτια του. Αυτό συνέβη αφού ο Keel είχε απορρίψει άλλους θαυματοποιούς σαν ειδήμονες μάγους. Αν αυτό είναι πολύ εξωτικό και απόμακρο για τους δυτικούς ανθρώπους, το 1852 στο Κονέκτικατ, υπήρξε η περίπτωση του 19χρονου Daniel Home, οποίος άθελά του ανυψώθηκε απ’ το έδαφος μπροστά σε πολλούς αυτόπτης μάρτυρες. Το συμβάν παρατηρήθηκε και καταγράφηκε απ’ τον F.L. Burr, εκδότη των Hartford Times.
Ο Burr ανέφερε ότι ο Home ανυψώθηκε στο ταβάνι στο σπίτι του Ward Cheney, ενός μεταξοποιού. Τόσο παράξενα όσο ακούγεται, ο Home έμαθε να ανυψώνεται με τη θέλησή του και το έκανε για μια περίοδο σαράντα ετών μπροστά σε εκατοντάδες ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου του Αυτοκράτορα Ναπολέων Γ΄ και του Mark Twain. Βαριά αντικείμενα όπως καρέκλες και ακόμα κι ένα μεγάλο πιάνο ανυψώθηκαν στον ξύπνιο του. Ακόμα, ο Home έλαβε την επιδοκιμασία του Sir William Crookes, προέδρου της Βρετανικής Ένωσης για την Ανάπτυξη της Επιστήμης. Ο Crookes περιέγραψε τα αντι-βαρυτικά φαινόμενα στο "Τριμηνιαίο Ημερολόγιο της Επιστήμης" με βεβαιότητα και με μια δυσπιστία προδομένη απ’ τα ίδια του τα μάτια. Υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις, που περιλαμβάνουν μυστικιστές θρησκειών, 230 περιπτώσεις που αναφέρονται μόνο σε Καθολικούς αγίους. Αν και εμφανώς διαφορετικές απ’ τους ισχυρισμούς του Searl για μηχανική ανύψωση, αυτές οι περιπτώσεις εξυπηρετούν για να υποστηρίξουμε τη δυνατότητα ανύψωσης δίχως κάποια εξωτερική πηγή ενέργειας. Σ’ αυτές που συχνά εμπλέκεται ο μυστικισμός, σχηματίζονται παραλληλισμοί μεταξύ της ανύψωσης και μιας σχολής σκέψης που αναδύεται στη Σύγχρονη Φυσική, όπου ο νους και ύλη πιστεύεται ότι είναι της ίδιας ουσίας. Μήπως ο Searl πέτυχε κάτι ουσιαστικό;

Από τότε που οι ισχυρισμοί του Searl έγιναν δεκτοί με έντονο σκεπτικισμό ή ακόμα απορρίφτηκαν, ο Searl δεν αποκαλεί τους δίσκους του «ιπτάμενους δίσκους». Κατανοητό, αν θέλει να κερδίσει την αποδοχή. Παρόλα αυτά, οι φωτογραφίες των δίσκων ανύψωσης του Searl, φανερώνουν ότι είναι ακριβώς αυτό που είναι. Για αυτούς που πιστεύουν ότι υπάρχουν εξωγήινα διαστημόπλοια (παρεμπιπτόντως, η Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α. δεν έχει αρνηθεί την ύπαρξή τους, παρά μόνο ότι αποτελούν αμυντική απειλή) υπάρχουν θεμελιώδεις ομοιότητες ανάμεσα στους δίσκους του Searl, που παίρνουν ισχύ απ’ το SEG, και περιπτώσεων UFO. Μια ομοιότητα είναι και οι δυο είναι δίσκοι που αψηφούν τη βαρύτητα. Τα UFO συχνά αναφέρονται ότι ταξιδεύουν πολύ γρήγορα, κατόπιν σταματούν, και μετά επιταχύνουν ακαριαία. Επίσης και τα δύο, σύμφωνα με υπολογισμούς, παράγουν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ έχουν βρεθεί δισκοειδή ίχνη πάγου εκεί όπου έχουν προσγειωθεί και απογειωθεί UFO. Άλλη μια ομοιότητα είναι ότι ο δίσκος του Searl και τα UFO μαγνητίζουν κομμάτια γης, αφήνοντας κυκλικά δακτυλίδια στο έδαφος. Μία ακόμα ομοιότητα είναι το ιονισμένο σύννεφο, το αποτέλεσμα μιας τεχνολογίας που, από όσο ξέρουμε, καμιά κυβέρνηση στη Γη δεν χρησιμοποιεί.

Επιστρέφοντας στη γη, η περίπτωση του Searl είναι φανταστική και οι σημασίες κλονίζονται. Αν όλα αυτά ήταν αλήθεια, το SEG θα άλλαζε τον τρόπο που ζούμε. Τα διαστημικά ταξίδια θα ήταν ρουτίνα, όπως και το να ταξιδεύουμε γρήγορα γύρω απ’ την υδρόγειο. Η εξάρτησή μας απ' το πετρέλαιο για καύσιμο θα αχρηστεύονταν, ανατρέποντας την παγκόσμια οικονομική δομή. Δυνάμεις, που θα ήταν οι «κακοί» στην ιστορία μας, θα έχαναν τα πάντα και σχεδόν σίγουρα θα ενεργούσαν για να αποτρέψουν την παραγωγή τέτοιων συσκευών ή θα δυσφημούσαν τον εφευρέτη. Αλλά ο καθηγητής Searl έχει δεσμεύσει εταιρίες στην Ιαπωνία, τη Γερμανία και τις Η.Π.Α. Οι Γερμανοί έχουν αναπτύξει ένα πρωτότυπο αλλά δεν θέλουν να επιδείξουν τη συσκευή, μέχρι να οριστούν μέτρα για την παραγωγή, τη διανομή και την εμπορία της. Στις Η.Π.Α., ο Searl έχει ανθρώπους να δουλεύουν για ένα μικρό, μη-ιπτάμενο μοντέλο, αλλά η ημερομηνία της επίδειξης αυτής έφτασε και πέρασε. Τίποτα δεν έγινε. Κανένα SEG. Ειπώθηκε ότι, το πρόγραμμα είναι πολύπλοκο και ακριβό. Χρειάζονται περισσότερο χρόνο και χρήμα.

Σύμφωνα με τον John Thomas, τον εκδότη και ατζέντη του καθηγητή Searl, ακόμα και μια μικρή συσκευή είναι περίπλοκη και ακριβή. Υπόσχεται μια επίδειξη κάπου στο δρόμο, ίσως σ’ ένα χρόνο. Εντωμεταξύ το BBC ερευνά τα αρχεία του. Ξένοι ενδιαφερόμενοι εμφανίζουν φωτογραφίες. Παρακολουθούμε και περιμένουμε με αγωνία. Δώστε τα ποπκορν.

H εμμονή του Χίτλερ με την Ιερά Σινδόνη του Τορίνο


H εμμονή του Χίτλερ με την Ιερά Σινδόνη του Τορίνο

Η ιστορία της Σινδόνης του Τορίνο καλύπτεται από ένα μυστήριο και έχει κάποιες σκοτεινές πλευρές, τις οποίες έρχεται να φωτίσει ο μοναχός Andrea Cardin του τάγματος του Άγιου Βενέδικτου.
Ο διευθυντής της βιβλιοθήκης της μονής των Βενεδικτίνων, πατέρας Andrea Cardin αποκαλύπτει ότι το ιερό σάβανο με το οποίο τυλίχτηκε το σώμα του Ιησού φυλασσόταν σε ένα μοναστήρι Βενεδικτίνων καθ' όλη τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Και ο λόγος; Διότι το Βατικανό φοβόταν ότι ο Αδόλφος Χίτλερ ήθελε να το κλέψει. Το ιερό σάβανο μεταφέρθηκε για την ασφάλειά του στη μονή των Βενεδικτίνων στην περιοχή Montevergine στο Avellino, στη νότια πλευρά της περιοχής Campania της Ιταλίας το 1939 και φυλασσόταν εκεί μέχρι το 1946, όποτε μεταφέρθηκε στο Τορίνο.

Όπως υποστηρίζει ο μοναχός, ο βαθύτερος λόγος πίσω από αυτήν την κίνηση ήταν ότι ο Χίτλερ είχε εμμονή με το ιερό σάβανο και ήθελε να είναι η επόμενη κατάκτησή του.

Ο Χίτλερ ήθελε να κλέψει το Ιερό Σάβανο

Τόσο το Βατικανό όσο και η ιταλική βασιλική οικογένεια, που ήταν οι φύλακες και προστάτες του ιερού σαβάνου, είχαν έντονους φόβους ότι ο Γερμανός δικτάτορας που ήταν γνωστός για τα αποκρυφιστικά του ενδιαφέροντα , θα επιχειρούσε να κλέψει το λινό ύφασμα.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ιταλικό περιοδικό, Dive e Donna, ο πατέρας Cardin, είπε: «Το ιερό σάβανο μεταφέρθηκε κάτω από άκρα μυστικότητα στο ιερό της Campania, σύμφωνα με τις ακριβείς οδηγίες της βασιλικής οικογένεια και του Βατικανού.

Η επίσημη απάντηση που δόθηκε για την κίνηση αυτή ήταν ότι αυτό έγινε για λόγους προστασίας του από πιθανή βομβιστική επίθεση στο Τορίνο. Όμως στην πραγματικότητα, μεταφέρθηκε εκεί για να προστατευθεί από το άγρυπνο βλέμμα του Χίτλερ και τις επεκτατικές του διαθέσεις, ο οποίος προφανώς είχε εμμονή με αυτό».

Πώς προστάτεψαν οι μοναχοί τη Σινδόνη

Ο πατέρας Cardin, είπε ότι μετά την είσοδο της Ιταλίας στον πόλεμο με σύμμαχο το Χίτλερ, και μετά την αποβίβαση των γερμανικών δυνάμεων στην Ιταλία, είχε αποκαλυφθεί πια το μυστικό κρησφύγετο στο οποίο φυλασσόταν το ιερό σάβανο.

Το 1943 όταν τα γερμανικά στρατεύματα μπήκαν στην εκκλησία Montevergine ψάχνοντας για αυτό, οι μοναχοί προσποιήθηκαν ότι προσεύχονταν μέσα στο βωμό και ήταν αμαρτία να διακόψουν την προσευχή τους. Αυτό ήταν μία πρόφαση για να κρατήσουν μακριά τα γερμανικά στρατεύματα από το ιερό σάβανο.

Η πτώση της μοναρχίας και η μεταφορά της Σινδόνης

Το σάβανο επέστρεψε στο Τορίνο το 1946 με διαταγή του τελευταίου βασιλιά Umberto II. Η μοναρχία πέφτει το 1946 με δημοψήφισμα των Ιταλών και η ιδιοκτησία της Σινδόνης περνάει στα «χέρια» της Αγίας Έδρας.

Πηγή: pyles.tv

ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΓΙΑ ΣΙΝΔΩΝΗ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥ ΜΙ ΝΑΤΙ ??????????

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ...
ΑΓΙΑ ΣΙΝΔΟΝΗ ΤΟΥ ΤΟΡΙΝΟΥ: ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΑΠΑΤΗ;
Η Σινδόνη του Τορίνου είναι ένα αρχαίο κίτρινο λινό ύφασμα που φέρει την εικόνα ενός μουσάτου άνδρα καλυμμένου με σταγόνες αίματος, η θέση του οποίου ταιριάζει σε θάνατο από σταύρωση. Φιλοξενείται στο Τουρίνο της Ιταλίας για περισσότερο από 400 χρόνια και πολλοί πιστεύουν ότι είναι η εικόνα του Ιησού.

Το μέγεθός του είναι 4,35 μέτρα μακρύ, 1,1 μέτρα πλατύ, και η Σινδόνη είναι υφασμένη από λινό με ύφανση ψαροκόκαλου από ίνες κοινού λιναριού που χρησιμοποιούνταν την εποχή του Χριστού. Η εικόνα της Σινδόνης είναι η εμπρόσθια και η οπίσθια όψη ενός Καυκάσιου άνδρα, περίπου 30 ετών, γύρω στα 1,80 ύψος και βάρος περίπου 77 κιλά.

Σε όλη την εικόνα υπάρχουν κηλίδες αίματος που ανταποκρίνονται σε θάνατο από σταύρωση. Επίσης φαίνονται τρύπες από καψίματα και μερικές σταγόνες νερού από την πυρκαγιά του 1532.................

ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΓΙΑ ΣΙΝΔΩΝΗ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥ ΜΙ ΝΑΤΙ ??????????

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ...

Ο Αντίχριστος θα είναι το κλωνοποιημένο εικόνα του Ιησού Χριστού! Οι Illuminati έχουνι σχέδια που έχουν να κάνουν με την Σινδόνη του Τορίνο, εχουν αποφασίσει να κλωνοποιήσουν την εικόνα στο σάβανο και να κάνουν το βδέλυγμα της κολάσεως , τον πραγματικό Αντίχριστο. Αν το πραγματικό σάβανο χρησιμοποιείται για τελετές, όπως λέει στην κάρτα, τότε είμαι σίγουρος ότι η θεωρία αυτή δεν είναι πολύ μακριά. Μερικοί άνθρωποι ήδη πιστεύουν ότι αυτό έχει συμβεί ήδη, κατηγορώντας τον πρίγκιπα Γουίλιαμ , ο οποίος έχει πολλά υπέρ του για να είναι ο Αντίχριστος, είναι ο κλώνος του ανθρώπου που είναι η εικόνα που βρίσκεται στο σάβανο. Ο Δρ Joye Jeffries Pugh έγραψε ένα βιβλίο που υποστηρίζει αυτή την ιδέα, λέει οτι κάποια τεστ γίνανε με το DNA στο σάβανο και μικρά κομμάτια έχουν αφαιρεθεί από αυτό, το διάστημα γύρω από το χρόνο που η Diana έμεινε έγκυος με Prince William .

Εδώ μια εικόνα συγκρίνει το πρόσωπό του με εκείνη του History Channelhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=163257510393992&set=a.159441110775632.51828.139278009458609&theater πηγη :http://www.thedoggstar.com/articles/the-game-illuminati/illuminati-game-on-point/http://www.drjoye.com/research1c.html Η Πολιτιστική Ολυμπιάδα του Λονδίνου θα κορυφωθεί με μια βρετανική μεγάλη γιορτή το 2012, συγκεντρώνοντας
κορυφαίους καλλιτέχνες απ 'όλο τον κόσμο. Η 12-εβδομάδων φινάλε αρχίζει την ημέρα των γενεθλίων του William,
21 του Ιουνίου του 2012 κατά τη διάρκεια του θερινού ηλιοστασίου, ένα ταξίδι καθαρά ειδωλολατρικό:
http://www.london2012.com/get-involved/cultural-olympiad/festival-in-2012/index.php

Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012: Σχέδιο Οδός: Zion
http://www.oneballmedia.com/content/rik_clay/london_olympics_2012_zion_street_plan

 

Παρόλη την ελληνική λαική αντίδραση ο ΓΑΠ συνεχίζει το διαλυτικό έργο του. Αφησε υπονοούμενα για ανεξάρτητη Κρήτη στην διάσκεψη της Σοσιαλ. Διεθνούς!!


Παρόλη την ελληνική λαική αντίδραση ο ΓΑΠ συνεχίζει το διαλυτικό έργο του. Αφησε υπονοούμενα για ανεξάρτητη Κρήτη στην διάσκεψη της Σοσιαλ. Διεθνούς!!

Και μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν στην χώρα από τον Δεκέμβριο του 2008, ήρθε και το «κερασάκι στην τούρτα». Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, μιλώντας στην διάσκεψη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που πραγματοποιείται στον Αγ. Νικόλαο Λασιθίου, με αντικείμενο τις εξελίξεις.... στον αραβικό κόσμο μετά την Αραβική Άνοιξη, έδωσε υπόσταση σε μία φημολογία που οργιάζει τα τελευταία δύο χρόνια σε πολλά διπλωματικά σαλόνια των Αθηνών: Ότι επίκειται δημοψήφισμα στο νησί με θέμα την ανεξαρτησία της … Κρήτης!

Έτσι ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην Κρήτη ως να επρόκειτο για … ανεξάρτητο κράτος ή για επικείμενο ανεξάρτητο κράτος!

Οι παριστάμενοι δεν πίστευαν στα αυτιά τους σήμερα όταν ο Γ.Παπανδρέου δήλωσε ότι «Η Κρήτη θέλει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο. Έχει ιστορικούς δεσμούς με τον αραβικό κόσμο και επιθυμεί να τους διευρύνει και να τους ενισχύσει».

Κατ’αρχήν ένα άμεσο ερώτημα είναι πότε απέκτησε η Κρήτη «ιστορικούς δεσμούς με τους Άραβες»; Η μοναδική περίοδος της ιστορίας που η Κρήτη είχε σχέσεις με τους Άραβες ήταν στα τέλη του 10ου αιώνα μ.Χ., αν δεν κάνουμε λάθος που είχε καταληφθεί από τους Σαρακηνούς, οι οποίοι την χρησιμοποιούσαν ως πειρατικό ορμητήριο.

Από εκεί και πέρα πως θα διαδραματίσει «σημαντικό ρόλο» η Κρήτη στον αραβικό κόσμο και ακόμα περισσότερο πως θα τους ενισχύσει;. «Σημαντικό ρόλο» σε κράτη ή σε ομάδες κρατών αναπτύσσουν άλλα κράτη, όχι επαρχίες κρατών. Έχει η Κρήτη υπουργείο Εξωτερικών και πολιτική επί του αραβικού κόσμου;

Μια διατύπωση π.χ. «Η Ελλάδα θέλει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον αραβικό κόσμο και η Κρήτη ως εγγύτερη ελληνική περιοχή έχει να παίξει το δικό της ρόλο» είναι αυτή που δεν θα άφηνε ούτε ψίγμα για παρεξηγήσεις.

Ή δεν είναι απλές παρεξηγήσεις; Μία εβδομάδα πριν σε εκδήλωση πρεσβείας δυτικού κράτους ξένος διπλωματικός υπάλληλος μιλώντας σε στέλεχος του defencenet.gr και σε έναν ακόμα δημοσιογράφο είπε ότι «Έρχονται δραματικές εξελίξεις στη χώρα. Όπως π.χ. θέμα ανεξαρτησίας της Κρήτης το 2012»!

Και τα σημερινά του Γ.Παπανδρέου έρχονται κατόπιν της γνωστής διαφήμισης της Vodafone που είχε βάλει ύπουλα πίσω από τον πρωταγωνιστή σε περίοπτη θέση την σημαία της … Κρητικής Πολιτείας του 1896! Συν τον αγώνα του Γ.Παπανδρέου για να "διευρυνθεί" το αντικείμενο των δημοψηφισμάτων.

Αλλά και του ενημερωτικού σημείωματος που περιλαμβάνει του αμερικανικού υπουργείου Εμπορίου, γνωστό ως FAQ (Frequently Asked Questions), όπου οι Αμερικανοί συμπεριλαμβάνουν τη λίστα των χωρών που κάνουν δεκτές αυτές τις προσωρινές δηλώσεις εκτελωνισμού προϊόντων και ανάμεσα σε 90 αναγραφόμενες χώρες υπάρχει και η αναφορά στην... Κρήτη ως ανεξάρτητο κράτος!

Μην ξεχνάμε ότι και η υπόθεση με τα Σκόπια και το Μακεδονικό κάπως έτσι ξεκίνησε…

defencenet.
http://koukfamily.blogspot.com/2011/10/blog-post_147.html ΠΗΓΗ

Το Βιντεο που ΠΡΕΠΕΙ να δουν ΟΛΟΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ!


Το Βιντεο που ΠΡΕΠΕΙ να δουν ΟΛΟΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ!


Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Αυτή η χώρα δεν ΠΩΛΕΙΤΑΙ...

Αυτή η χώρα δεν ΠΩΛΕΙΤΑΙ...


Δειτε το το εξαιρετικο  αυτο video που βρηκαμε στο youtube...
.


Πηγή: http://dinatos.blogspot.com/2011/10/blog-post_29.html#ixzz1cCFy1hIM

Υποσυνείδητα Μηνύματα.....Θα εκπλαγείτε


ΔΕIΤE: Την απίστευτη οφθαλμαπάτη στη ταινία Lord Of The Rings


Εσείς είδατε αυτή την απίστευτη οφθαλμαπάτη...
στη ταινία Lord Of The Rings ; 
Όλοι μικροί ή μεγάλοι έχουμε δει αυτή τη ταινία ! για δείτε όμως κάτι που κανένας μας δεν παρατήρησε ! ...



Για όσους δεν μπορούν και πάλι να το διακρίνουν, το δακτυλίδι γράφει Coca Cola...ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: ΔΕIΤE: Την απίστευτη οφθαλμαπάτη στη ταινία Lord Of The Rings http://24wro.blogspot.com/2011/10/lord-of-rings.html#ixzz1cBs6vKL1

ΕΜΕΙΣ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ


ΕΜΕΙΣ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ






ΕΜΕΙΣ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Μετά την σύσσωμη λαϊκή αποδοκιμασία, σήμερα 28η Οκτωβρίου 2011 στην Θεσσαλονίκη, όλων των πολιτικών και του αξιοτίμου Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια, ο κ. Παπούλιας καθαρά προσβεβλημένος και οργισμένος αποχώρησε από την εξεδρα των επισήμων, λέγοντας ότι λυπάται για όλους αυτούς που τον αποδοκίμασαν και τον χαρακτήρισαν ώς ΠΡΟΔΟΤΗ, ότι αυτός είναι περισσότερο Έλληνας από τον καθένα μας, αγαπάει την Ελλάδα, ότι πολέμησε ενώ ήταν ακόμη 15 χρονών τους Γερμανούς. και ότι όλοι αυτοί που τον προπηλάκισαν ήταν μια μικρή μειοψηφία, που δεν εκφράζει το σύνολο του Ελληνικού λαού.

Για όλα αυτά, με πολύ σεβασμό και αγάπη προς τον θεσμό και το πρόσωπο του κ. Παπούλια, αλλά και με πόνο ψυχής, αγανακτίσεως, απογοητεύσεως και αγάπης πρός την Αλήθεια και την Πατρίδα μας έχουμε να πούμε ταπεινά τα κάτωθι:

1) Κατ' αρχάς αξιότιμε κ. Πρόεδρε, δεν ήταν μια μικρή μειοψηφία όλοι αυτοί αλλά χιλιάδες κόσμου, όπως καθαρά και αναμφισβήτητα φάνηκε από τους δέκτες των τηλεοράσεων και λυπάμαι που εσκεμμένα δεν το βλέπετε, ούτε και εννοείτε όλοι οι πολιτικοί να το καταλάβετε.

2) Απόδειξη ότι η ίδια αντιμετώπιση υπήρξε σε όλους τους πολιτικούς όλης της χώρας, πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν ήταν ένα απλό μεμονομένο περιστατικό, αλλά γενικευμένο.

3) Το ότι πολεμήσατε, όταν ήσασταν 15 ετών δεν μας λέει απολύτως τίποτε.
Αφού το ότι κάποιος έτυχε να πολεμήσει για την πατρίδα του πριν 70 περίπου χρόνια κάνοντας απλώς το καθήκον του και το χρέος του, όπως άλλωστε και όλοι οι άλλοι Έλληνες, δεν του εξασφαλίζει εσσαεί τον τίτλο του μεγάλου, γενναίου, πιστού και αγωνιστή Έλληνα Πατριώτη, αλλά πρέπει πάνντοτε να το αποδεικνύει, όχι με λόγια, αλλά με έργα.
Ούτε σας δίνει κανένα συγχωροχάρτι, για τα όσα πράττετε σήμερα ως Ανώτατος Άρχοντας αυτής της ένδοξης και ηρωϊκής χώρας που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ την οποία πράγματι ΠΡΟΔΩΣΑΤΕ όλοι εσείς που την κυβερνάτε, όλα αυτά τα χρόνια.
Και εάν μεν γνωρίζατε και συμμετείχατε σε όλες αυτές τις διάφορες προδοσίες που έγιναν, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, είσαστε άμεσα υπεύθυνος και ΕΝΟΧΟΣ.
Εάν πάλιν όχι και απλώς ανεχώσασταν και σιωπούσατε για όσα γινώντουσαν και πάλι είστε εμμέσως υπέυθυνος και ΕΝΟΧΟΣ, αφού η σιωπή σας, η αβελτηρία και η δειλία σας, συνετέλεσε να φθάσουμε έως εδώ που φθάσαμε.
Μήπως κάνουμε κάποιο λάθος, ή μήπως, όλα αυτά τα χρόνια ως πολιτικός και Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αποδείξατε κάτι διαφορετικό, ή είπατε κανένα βροντερό ΟΧΙ (μιας και έχουμε σήμερα την επέτειο του «ΟΧΙ» και πήγατε στην Θεσσαλονίκη για να την τιμήσετε όπως είπατε στην δήλωσή σας) σε τίποτε απόλες αυτές τις απαράδεκτες και προδοτικές αποφάσεις, ενέργειες, πράξεις, σχέδια, νομοσχέδια, νόμους κλπ. ειδικά των τελευταίων ετών; Αντιθέτως πάντοτε σκύβετε το κεφάλι στα αφεντικά σας και λέτε ενα ΜΕΓΑΛΟ “YES” !!!

4) Και μιας και μας παριστάνετε τον ακραιφνή Έλληνα Πατριώτη, μήπως μπορείτε να μας δώσετε μια πειστική εξήγηση για το τι δουλειά έχετε εσείς ως Ορθόδοξος Έλληνας να φοράτε ΕΒΡΑΪΚΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ και να τιμάται και να προσεύχεστε για τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ, όπως ξεκάθαρα φαίνεται στην φωτογραφία;
Μην μας πείτε ότι αυτό ήταν μέσα στο πρωτόκολλο, ή στα πλαίσια των καθηκόντων σας, ή ήταν εθυμοτυπικό, ή άλλο τι, γιατί θα λέτε ψέματα και κανείς δεν θα σας πιστέψει.
Και εάν έτσι έχουν τα πράγματα, τότε γιατί όταν αντίστοιχα σε παρόμοιες δικές μας περιπτώσεις, τυγχάνει να παρευρίσκονται Εβραίοι πολιτικοί και αξιωματούχοι, δεν φορούνε και εκείνοι αντίστοιχα τον Σταυρό του Χριστού μας ή δεν ασπάζονται την εικόνα του Ιησού Χριστού (τον οποίον μην ξεχνάμε ότι και εσταύρωσαν) ή ό,τι δήποτε άλλο πιστεύουμε και πράττουμε ολοι εμείς οι Ορθόδοξοι Έλληνες;
Γιατί άραγε γι΄ αυτούς να μην ισχύουν όλα αυτά; Γιατί;...


Αλλά ποτέ δεν είναι ΑΡΓΑ αξιότιμε κ. Πρόεδρε!
Εάν πραγματικά είστε Ορθόδοξος Έλληνας και Πατριώτης, εάν αγαπάτε και φοβάστε τον Θεόν, εάν αγαπάτε την Πατρίδα σας και τους Έλληνες στους οποίους ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΤΕ ΠΙΣΤΗ, τότε ΥΨΩΣΑΤΕ το ανάστημα σας, εάν έχετε, σε όλους αυτούς τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ξεσκεπάστε τους στον Ελληνικό Λαό. Αρνηθείτε να υπογράψετε ό,τι έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα της Ελλάδος και των Ελλήνων, από τους οποίους μην ξεχνάτε ότι και αμοίβεσθε πλουσιοπάροχα.


Εμείς λοιπόν πρέπει να ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ για σας αξιότιμε κ. Πρόεδρε της Δημοκρατίας και όχι εσείς.
Και να ξέρετε ότι ο ευσεβής, πιστός περήφανος και γενναίος Ελληνικός Λαός, μπορεί να αργεί, αλλά δεν ΞΕΧΝΑ.
Αργά ή γρήγορα θα έλθει η ώρα όλων εκείνων που διέλυσαν, ξεπούλησαν και επρόδωσαν την Πατρίδα μας.
Όπως βέβαια δεν θα ξεχάσει και ο δικαιοκρίτης Θεός μας, εάν βέβαια πιστεύετε πράγματι σ΄ Αυτόν, όταν σύντομα θα μεταβείτε, για να λογοδοτήσετε για όλες τις πράξεις σας, εάν βέβαια δεν προλάβετε να μετανοήσετε, όπερ και ειλικρινά εύχομαι.


Με πόνο ψυχής


π. Μάξιμος Μοναχός

Υπό πολιορκία διαδηλωτών όλο το βράδυ το ξενοδοχείο που διαμένει ο Παπανδρέου στην Κρήτη!


όργανα» στην Κρήτη…Συνεχείς συγκρούσεις με τα ΜΑΤ ξεκίνησαν από νωρίς χθες το απόγευμα, όταν διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο «Μελιά», όπου γίνεται η σύνοδος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, εμποδίζοντας τους δημάρχους και τους βουλευτές να μπουν μέσα!
Αγρότες, ιδιοκτήτες φορτηγών, μέλη των κινήσεων «Πολίτες κατά του χρέους» και «Δεν πληρώνω» , εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, αλλά και εκπρόσωποι του Εργατικού Κέντρου Λασιθίου, είχαν υπό πολιορκία το ξενοδοχείο που διέμενε ο πρωθυπουργός σχεδόν όλο το βράδυ!
Οι μόνοι που πρόλαβαν να μπουν μέσα ήταν ο περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, ο ΓΓ Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Αθανάσιος Καρούντζος, ο δήμαρχος Μινώα, Ζαχαρίας Καλογεράκης και ο γραμματέας της ΝΕ Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, κ. Παπαδάκης. Βουλευτές, όπως η Μαρία Σκραφνάκη ή και δήμαρχοι, όπως οι κ.κ. Μαρινάκης και Κουράκης, δεν μπόρεσαν να περάσουν και ειδοποιήθηκαν να επιστρέψουν πίσω!
Σύμφωνα με το CRETALIVE, υπάρχουν καταγγελίες για ξυλοκόπημα πολιτών, αλλά και χρήση χημικών, κάτι που αρνείται η Αστυνομία, υποστηρίζοντας ότι δέχθηκε απρόκλητες επιθέσεις από ομάδα συγκεντρωμένων.
Τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια, καθώς τις δυνάμεις της αστυνομίας της Κρήτης έχουν ενισχύσει τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ, που ἐφθασαν από την Αθήνα.
Θα σας ενημερώνουμε διαρκώς για ο,τιδήποτε νεώτερο…

ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ ΚΑΛΑ...