Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Μήπως εδώ και χρόνια κάποιοι μας προετοιμάζουν για κάτι ?


Μήπως εδώ και χρόνια κάποιοι μας προετοιμάζουν για κάτι ?




Εδώ και 2-3 χρόνια σε διάφορες συζητήσεις που έχω με γνωστούς και φίλους τους έχω εκφράσει μία απορία που έχω και σήμερα αποφάσισα να την πω και δημόσια.

«Πως είναι δυνατόν το Hollywood και κυρίως ο Στίβεν Σπίλμπεργκ να ξέρουν πολύ καιρό πριν τι θα συμβεί στον κόσμο ?»

Θα μου πείτε …όπα ρε μεγάλε από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ?

Γι’ αυτό λοιπόν θα σας το εξηγήσω…

1) Το πασίγνωστο έργο του εν λόγω σκηνοθέτη Jurassic park βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες το 1993. Αν θυμάμαι καλά 1 με 2 χρόνια μετά έγινε η πρώτη κλωνοποίηση με το πρόβατο Ντόλι.

2) Το 2001 βγάζει ο Spielberg το «A.I. Τεχνητή Νοημοσύνη», γνωστό και ως γρίπης των πτηνών κάνει και πάλι την εμφάνιση του. Αν δεν κάνω λάθος 1 χρόνο μετά εμφανίζετε η «Γρίπη των πουλερικών» και αρχίζουν να εμβολιάζουν μαζικά όλο τον κόσμο.

3) Το 2004 βγάζει την ταινία «The Terminal» όπου βλέπουμε έναν άνθρωπο παγιδευμένο σε ένα τερματικό σταθμό στο διεθνές αεροδρόμιο JFK, όταντου απαγορεύεται η είσοδος στις Ηνωμένες Πολιτείες και την ίδια στιγμή δεν μπορεί να επιστρέψει στην πατρίδα τουτην πλασματική Krakozhiaλόγω της επανάστασης. Σήμερα στην Ελλάδα μήπως βλέπουμε το ίδιο πράγμα με τις χιλιάδες των λαθρομεταναστών που έχουν κατακλίσει τη χώρα και δεν μπορούν βάση του «Δουβλίνου ΙΙ» που υπογράψαμε να πάνε πουθενά ?

4) Το 2005 βγάζει την ταινία «War of the Worlds» όπου βλέπουμε την εισβολή εξωγήινων οι οποίοι προκαλούν τεράστιες καταστροφές και υποτάσσουν τους ανθρώπους. Για ψάξτε λίγο στο internet και δείτε τα τελευταία χρόνια πόσο πολύ έχουν αυξηθεί οι αναφορές για ΑΤΙΑ και άλλα περίεργα και ανεξήγητα φαινόμενα σε διάφορα σημεία του πλανήτη ?
An alien hand holds Earth, that is engulfed in flame. A red weed surrounds the hand. Above the image is the film's title, WAR OF THE WORLDS and the main actor, TOM CRUISE. Below is the release date, JUNE 29, and the cast and crew credits.

5) Το 2008 βγάζει την ταινία «Ιντιάνα Τζόουνς και το Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου» όπου βλέπουμε τον Ιντιάνα να ανακαλύπτει ένα περίεργο σε σχήμα κρυστάλλινο κρανίο το οποίο όταν το τοποθετεί σε ένα σκελετό αυτός παίρνει ζωή μαζί με τα υπόλοιπα εξωγήινα πλάσματα και διαφεύγουν από την γη με ένα τεράστιο διαστημόπλοιο. Μήπως θυμάστε ή έχετε διαβάσει ότι 1 χρόνο σχεδόν μετά επιστήμονες ανθρωπολόγοι βρήκαν ένα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο κρανίο με αυτό του Spielberg και το έπαιξαν όλα τα κανάλια και φωτογραφίες του είχαμε σε όλες τις εφημερίδες και έντυπα για το παράξενο αυτό κρανίο που ήταν από κόκαλο όπως τα δικά μας ?


6) Το 2004 πάλι βγαίνει στις αίθουσες το έργο «Μετά την Επόμενη μέρα» όπου εκεί βλέπουμε ένα τεράστιο τσουνάμι να χτυπά την ΝΥ. Αν θυμάμαι και πάλι καλά στο τέλος του ίδιου χρόνου γίνεται το τσουνάμι στην Ταϊλάνδη.
403px-The Day After Tomorrow movie.jpg

7) Πέρσι βγήκε στις αίθουσες το έργο «2012 το τέλος του κόσμου» όπου και πάλι ένα τεράστιο τσουνάμι χτυπά αυτή τη φορά όλο τον πλανήτη. Φέτος 1 πάλι χρόνο μετά γίνετε ο προχθεσινός σεισμός και έχουμε το μεγαλύτερο τσουνάμι που έχει καταγραφεί ποτέ από κάμερες και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Πάμε τώρα στην ταινία Knowtng όπου εκεί τι βλέπουμε ? Βλέπουμε το Νίκολα Κέιτζ να παρακολουθεί ένα δελτίο ειδήσεων (στο οποίο τι αναφέρετε ?) ότι στις 20/4 έγινε μιά μεγάλη καταστροφή (πού ?) στον κόλπο του Μεξικού από μιά έκρηξη σε πετρελαιοπηγή...

Και αυτό το γεγονός έγινε την ίδια Ημερομηνία και στο ίδιο Σημείο και με τον ίδιο Τρόπο ένα σχεδόν χρόνο μετά...


Και μετά από αυτή τη μικρή καταγραφή επανέρχομαι στην ερώτησή μου και την συμπληρώνω :
«Πως είναι δυνατόν το Hollywood και κυρίως ο Στίβεν Σπίλμπεργκ να ξέρουν πολύ καιρό πριν τι θα συμβεί στον κόσμο και μήπως με τις ταινίες αυτές μας στέλνουν κάποιο μήνυμα το οποίο εμείς δεν μπορούμε ή δεν μας αφήνουν να δούμε για το τι μας περιμένει ?»

Εκτός όμως των παραπάνω που βλέπουμε κατά καιρούς σε διάφορες ταινίες έχω και κάτι άλλο που σίγουρα θα σας βάλει σε νέες σκέψεις

11/9/2001 η καταστροφή των Διδύμων Πύργων.

11/3/2011 η καταστροφή από τσουνάμι στην Ιαπωνία.

Και ερωτώ. Παρατηρείται κάτι το περίεργο σ’ αυτά τα δύο μεγάλα γεγονότα ?

Αν είστε προσεκτικοί θα παρατηρήσετε ότι :

1) Η καταστροφή των Δίδυμων Πύργων έγινε στις 11 του μήνα.
2) Οι Δίδυμοι Πύργοι όπως ήταν κτισμένοι σχημάτιζαν τον αριθμό 11
3) Ο σεισμός της Ιαπωνίας έγινε στις 11 του μήνα
4) Η χρονιά που έγινε ο σεισμός έχει και πάλι τον αριθμό 11 (2011)

Όλα αυτά δεν σας λένε τίποτα ?

Μήπως ο συγκεκριμένος αριθμός 11 έχει για κάποιους κάποια σημασία ?

Μήπως τελείται μια μαζική θυσία σε κάποιο ανώτερο πνεύμα το οποίο διψάει για αίμα ?

Για ψάξτε λίγο στο internet και θα δείτε ότι θα βρείτε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε…
Από τον φίλο Μάνο...

Βρήκαν πλανήτη που είναι φτιαγμένος από διαμάντια!...ΒΊΝΤΕΟ


Βρήκαν πλανήτη που είναι φτιαγμένος από διαμάντια!...ΒΊΝΤΕΟ


Αστρονόμοι του πανεπιστημίου του Μάντσεστερ πιστεύουν οτι ανακάλυψαν έναν πλανήτη ο οποίος είναι όλος φτιαγμένος από διαμάντια.


Ο πλανήτης δεν είναι πολύ μεγάλος. Εχει πέντε φορές την διάμετρο της Γης, δηλαδή, είναι το μεγαλύτερο διαμάντι του σύμπαντος...
Ένα διαμάντι που θα ονειρεύονταν εκατομμύρια γυναίκες αλλά δύσκολα θα μπορούσαν να το... φορέσουν!
http://magiki-avli.blogspot.com/2011/08/blog-post_26.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FJTTbT+%28%CE%9C%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%97+%CE%91%CE%A5%CE%9B%CE%97%29 ΠΗΓΗ

Το μεγαλύτερο άστρο στο σύμπαν...


Το μεγαλύτερο άστρο στο σύμπαν...

Ένα άστρο που ονομάζεται VY Canis Majoris, κάπου 5.000 έτη φωτός μακριά από τη Γη που ζυγίζει όσο 8 δισεκατομμύρια ήλιοι. Η διάμετρο τους είναι σχεδόν 3 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα, ενώ ανήκει στην κατηγορία των ερυθρών υπεργιγάντων. Αυτή η εκτίμηση, πάντως, αμφισβητείται και κάποιοι αστρονόμοι λένε πως το...
άστρο είναι μεν ερυθρός υπεργίγαντας αλλά με έκταση μόνο 1 δισεκατομμύριο χιλιόμετρα.
http://antidimos.blogspot.com/2011/08/blog-post_7883.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+aboleftos+%28%CE%91%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%82%29ΠΗΓΗ

Κάτι σπουδαίο συμβαίνει στο κέντρο του Γαλαξία μας.


Κάτι σπουδαίο συμβαίνει στο κέντρο του Γαλαξία μας.

Κάτι σπουδαίο συμβαίνει στο κέντρο του Γαλαξία μας και οι επιστήμονες δεν μπορούν ακόμα να το αποκρυπτογραφήσουν. 

Αμερικανοί αστρονόμοι εντόπισαν κοντά στο κέντρο του γαλαξία μας δύο τεράστιες, άγνωστης προέλευσης, δομές που μοιάζουν με «ενεργειακές φυσαλίδες» και οι οποίες εκπέμπουν πανίσχυρες ακτίνες-γ

Οι «φυσαλίδες» αυτές περιέχουν ασύλληπτη ενέργεια ισοδύναμη με 100.000 εκρήξεις σούπερ-νόβα. Η ανακάλυψη έγινε αρχικά από τον Νταγκ Φινκμπάινερτου Κέντρου Αστροφυσικής Χάρβαρντ-Σμιθσόνιαν και παρουσιάζεται στο περιοδικό αστροφυσικής «The Astrophysical Journal».
Οι δύο «φυσαλίδες», που φαίνεται να διαθέτουν καλά προσδιορισμένα εξωτερικά περιγράμματα και καλύπτονται πίσω από μια «ομίχλη» ακτινών γάμακαταλαμβάνουν μια πελώρια έκταση 50.000 ετών φωτός, 25.000 έτη βόρεια του κέντρου του γαλαξία και άλλα 25.000 έτη νότια από αυτό. Μπορεί να εκπέμφθηκαν από μια έκρηξη σωματιδίων από την υπερμεγέθη μαύρη τρύπα, που εκτιμάται ότι βρίσκεται στο κέντρο του γαλαξία μας, ή να δημιουργούνται από ένα κύμα γεννήσεων και θανάτων άστρωνστο γαλαξιακό κέντρο.
Το φαινόμενο είναι τόσο εκτεταμένο, που, όπως συνειδητοποίησαν οι αστρονόμοι, καλύπτει περισσότερο από το μισό ουρανό της Γης (από τον αστερισμό της Παρθένου έως αυτόν του Γερανού) και μπορεί να έχει ηλικία εκατομμυρίων ετών.
«Δεν καταλαβαίνουμε πλήρως τη φύση ή την προέλευση τους», δήλωσε ο Φινκμπάινερ, ο οποίος έκανε την ανακάλυψη με τη βοήθεια του διαστημικού τηλεσκοπίου «Φέρμι» της NASA, που αποτελεί το πιο ευαίσθητο όργανο που έχει ποτέ εκτοξευθεί στο διάστημαγια την ανίχνευση ακτινών-γ, οι οποίες αποτελούν την υψηλότερης ενέργειας μορφή ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στο σύμπαν. Το τηλεσκόπιο, στο οποίο έχουν συμβάλει επιστήμονες από πολλές ευρωπαϊκές χώρες, από το 2008 «χτενίζει» ολόκληρο τον ουρανό κάθε τρεις ώρες και αναμένεται να κάνει κι άλλες σημαντικές ανακαλύψειςστο μέλλον.
«Ουάου! Και νομίζαμε ότι ξέραμε πολλά για το δικό μας γαλαξία…», σχολίασε ο αστροφυσικός Ντέηβιντ Σπέργκελ του πανεπιστημίου Πρίνστον, ο οποίος επεσήμανε ότι οι «φυσαλίδες» φαίνεται να είναι μεγάλες όσο ολόκληρος ο γαλαξίας μας και, παρόλα αυτά, δεν είχαν εντοπιστεί μέχρι σήμερα. «Είναι άλλη μια απόδειξη ότι το σύμπαν είναι γεμάτο εκπλήξεις», πρόσθεσε ο επικεφαλής αστροφυσικός της NASAΓιον Μόρσε.
Μέχρι τώρα τις μυστηριώδεις «φυσαλίδες» έκρυβε η «ομίχλη» που δημιουργείται, όταν σωματίδια που κινούνται σχεδόν με την ταχύτητα του φωτός αλληλεπιδρούν με το φως και τα διαστρικά αέρια του γαλαξία μας. Όταν ένα ηλεκτρόνιο, που κινείται σχεδόν τόσο γρήγορα όσο και το φως, συγκρούεται με ένα φωτόνιο χαμηλής ενέργειας, η σύγκρουση επιβραδύνει ελαφρά το ηλεκτρόνιο και παράλληλα αυξάνει τρομερά την ενέργεια του φωτονίου στο επίπεδο μιας ακτίνας-γ.

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ....Οτάβα, Καναδάς, 12.000 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα Αύγουστος 2011


Καταπληκτικό - - - ονειρεμένο - - - μοναδικό βίντεο. Δείτε την "Ελληνική ψυχή"|!

Καταπληκτικό, ονειρεμένο, μοναδικό, βίντεο ! Αφιερώστε 8 λεπτά, δείτε το ολόκληρο και δεν θα χάσετε! Σας το εγγυόμαστε!Οτάβα, Καναδάς, 12.000 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα Αύγουστος 2011 

ΑΡΧΙΣΕ Η ΕΙΣΒΟΛΗ; ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΙΣΚΟ;;; ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ.


ΑΡΧΙΣΕ Η ΕΙΣΒΟΛΗ; ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΔΙΣΚΟ;;; ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ.


Πολλοί από εσάς μας στείλατε το βίντεο που 2 πολεμικά αεροσκάφη συνοδεύουν ή πετάνε σε σχηματισμό με έναν ιπτάμενο δίσκο.  Σε κάποιους απαντήσαμε προσωπικά όμως επειδή  βλέπουμε πως συνεχίζετε να στέλνετε και επιπλέον η είδηση να περνάει από κάποια blogs ως αληθινή αποφασίσαμε να γράψουμε την άποψη μας και να σας βοηθήσει να βγάλετε συμπεράσματα.

Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο ένας άνθρωπος  κάνει πορεία δίπλα σε έναν δρόμο όταν ακούει τα αεροσκάφη και έκπληκτος αντικρίζει με ταραχή έναν ιπτάμενο δίσκο να συνοδεύεται από δύο πολεμικά αεροσκάφη..



Αρχικά να δηλώσουμε πως τα αεροσκάφη είναι F-14 tomcat και το γράφουμε αυτό διότι ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών έχει αποσυρθεί από τον στόλο των ΗΠΑ και συνεπώς από την επιχειρησιακή δράση τo 2006. Οπότε μόνο από αυτό το στοιχείο το βίντεο βγαίνει άκυρο. 


Το επόμενο που είδαμε ήταν πως ο χρήστης έκανε εγγραφή στο Youtube στις 8 Αυγούστου 2011 και λίγες μέρες μετά ανέβασε το 1ο και μοναδικό βίντεο του (όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, μια και ο οποιοσδήποτε  μπορεί να βιώσει μια εμπειρία και να θέλει να την γνωστοποιήσει, χωρίς ωστόσο να έχει προηγούμενο ιστορικό στον λογαριασμό του).  Όμως στην περιγραφή παρουσιάζει το περιστατικό σαν να έγινε πρόσφατα και αυτό είναι ψευδές για  τον λόγο που γράψαμε αρχικά.


ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ

Η ημέρα που επιλέχθηκε να τραβηχτεί το βίντεο είναι μουντή και αυτό είναι ένα στοιχείο που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο, μια και η επεξεργασία του βίντεο γίνεται ευκολότερα σε σκοτεινό περιβάλλον, διότι δεν χρειάζεται να εστιάσει τόσο στην λεπτομέρεια όπως μια ηλιόλουστη μέρα.  Επιπλέον ο ουρανός έχει δεχτεί επεξεργασία με διάφορα φίλτρα που τον έχουν κάνει να φαίνεται σκοτεινότερος απ'ότι είναι στην πραγματικότητα εξυπηρετώντας σκοπιμότητες που θα αναλύσουμε παρακάτω. 


Τα πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο  (που δείχνουν το έδαφος) είναι πολύ πιο έντονα και φωτεινά απ'ότι ο ουρανός ο ίδιος. Η εσκεμμένη σκοτεινότητα του ουρανού επιλέχθηκε για να αποκρύψει οποιεσδήποτε λεπτομέρειες.   


Προσέξτε πόσο κοντά πετάνε τα αεροπλάνα με τον ιπτάμενο δίσκο και παρόλα αυτά δεν μπορούμε να διακρίνουμε καμία λεπτομέρεια επάνω τους  ενώ κατά παράδοξο τρόπο οι λεπτομέρειες γίνονται  περισσότερο ευδιάκριτες όταν απομακρύνονται..


Επίσης ο ουρανός στην αρχή του βίντεο (03:00-06:00) πριν εμφανιστεί ο ιπτάμενος δίσκος και τα αεροπλάνα, στην μέση (14:00-16:00) και στο τέλος (22:00-25:00)  μετά που εξαφανίζονται πίσω από το βουνό, είναι πολύ πιο φωτεινός και αυτό διότι τα φίλτρα χρησιμοποιούνται παρά μόνο όταν υπάρχουν στην οθόνη!


Υπάρχουν επίσης δύο ακόμα στοιχεία που φαίνεται ότι έχει χρησιμοποιηθεί photoshop προκειμένου να τελειοποιηθεί το βίντεο.  

Το 1ο ίσως το έχετε παρατηρήσει χωρίς να γνωρίζετε ότι πρόκειται για επεξεργασία και έχει να κάνει με τις αριστερές πτέρυγες των 2 μαχητικών.  Το χρώμα τους είναι μπλε και είναι υπόλειμμα των φίλτρων που χρησιμοποιήθηκαν για να σκουραίνουν τον ουρανό.  Το ίδιο χρώμα εντοπίζεται σε μεγέθυνση στο χείλος προσβολής του UFO  στα ρύγχη και στα κάθετα σταθερά των αεροσκαφών.







Επίσης το ίδιο μπλε χρώμα διακρίνεται στην κορυφογραμμή του απέναντι βουνού ανάμεσα σε κάποια δέντρα. 




Το 2ο φαίνεται μόλις για 1 δευτερόλεπτο ( 08:00 ως 09:00 ) και βρίσκεται κατά μήκος του μαύρου κτιρίου.  Υπάρχει υπόλειμμα ενός βαθύ κόκκινου φίλτρου που έχει περαστεί από επάνω. 





Το βίντεο είναι κατασκευασμένο και έγινε είτε για λόγους εξαπάτησης των υποστηρικτών των UFOs. Είτε για λόγους δημιουργικούς προκειμένου να αξιολογήσει προσωπικά τον εαυτό του ο καλλιτέχνης.
Την επόμενη φορά καλύτερα..

Ο αστεροειδής Apophis και η σύγκρουση του με την Γη το 2036 !


Ο αστεροειδής Apophis και η σύγκρουση του με την Γη το 2036 !

Οι Shengping Gong, Junfeng Li και Xiangyuan Zeng 
του πανεπιστημίου Tsinghua του Πεκίνου,
 δημοσίευσαν ένα άρθρο στο Research in 
Astronomy and Astrophysics(RAA), 
προτείνοντας να τοποθετηθεί ένα μικρό
 διαστημικό σκάφος με ηλιακό πανί σε 
παλίνδρομη τροχιά για να αποτραπεί η 
σύγκρουση ενός αστεροειδή με την Γη το 2036.

Οι αστεροειδείς που βρίσκονται κοντά στην Γη είναι
 πιθανόν να
 συγκρουστούν με αυτήν και αποτελούν μια πιθανή απειλή.

Ο Apophis - ο οποίος έχει διάμετρο 270 μέτρων- θα
 πλησιάσει την Γη σε απόσταση 37.000-38.000χλμ το 2029.

Το 2036 είναι πολύ πιθανό να γυρίσει και να συγκρουστεί
 με την Γη, στις 13 Απριλίου του ιδιου έτους.

Χρησιμοποιώντας ένα μικρό διαστημικό σκάφος με
επιστημόνων προτείνει έναν τρόπο για να αλλαχθεί η
 τροχιά του αστεροειδή και να αποφευχθεί η σύγκρουση.

Οι τρεις επιστήμονες πιστεύουν  ότι αν όλα γίνουν σωστά
 το μικρό διαστημικό σκάφος θα μπορέσει να χτυπήσει 
τον αστεροειδή και να τον μετακινήσει έξω από την οπή
 των 600 μέτρων το 2029, ώστε να μην ξαναγυρίσει το 2036.

Ζώνη κινδύνου σε περίπτωση σύγκρουσης του Apophi με
 την Γη










Είναι πιθανό βεβαια το σκάφος να αστοχήσει εξαιτίας
 μη προγραμματισμένων ηλιακών ανέμων.


Ο αστεροειδής Apophis που ανακαλύφθηκε το 2004,
 θεωρείται η μεγαλύτερη απειλή για τον πλανήτη μας,
 αν και οι επιστήμονες της NASA δηλώνουν ότι η σύγκρουση
 του 2036 είναι δύσκολο να συμβεί και ότι ο αστεροειδής
 πιθανότατα θα διαλυθεί σε μικρότερα κομμάτια και θα
 γίνουν μικρότερες συγκρούσεις με την Γη, λιγότερο 
επικίνδυνες.


ΠΗΓΗ : Περίεργα - PERIERGAA: Ο αστεροειδής Apophis και η σύγκρουση του με την Γη το 2036 ! 


Μη χαλάς την ουρά! Το διαφημιστικό της Visa, ή αλλιώς Τα Ανθρώπινα Βοοειδή σε μια αχρήματη κοινωνία


Μη χαλάς την ουρά! Το διαφημιστικό της Visa, ή αλλιώς Τα Ανθρώπινα Βοοειδή σε μια αχρήματη κοινωνία


Το διαφημιστικό λέγεται "Just Wave and Go", δηλαδή απλά την περνάς (την κάρτα) και φεύγεις! Μα φυσικά!…Ποιος θέλει να χάνει χρόνο έτσι;

Δείτε το βίντεο:
Ναι, αυτό είναι ένα ιδανικό όραμα για το μέλλον.
Απίστευτο βίντεο! Ένα μάτσο εγκεφαλικά νεκρών, ανθρώπων - ρομπότ (με σινιέ όμως, συνολάκια, λες και βγήκαν από lifestyle περιοδικά) που κινούνται και δρουν σε πλήρη συγχρονισμό, με το ρυθμό της συμμόρφωσης, που δίνει το βρώμικο βλέμμα σε όποιον τολμά να μην είναι μέρος τωνβοοειδών, με το να μην χρησιμοποιεί μια πιστωτική κάρτα που ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία μέρος της Λέσχης Bilderberg.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κρατήσεις τους ανθρώπους σε πλήρη υποταγή στους κανόνες των μεγάλων τραπεζιτών.