Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Τίτλοι τέλους για τον Γιώργο Παπανδρέου


Τίτλοι τέλους για τον Γιώργο Παπανδρέου

Οι πολιτικοί χειρισμοί, που έκανε ο πρωθυπουργός τις τελευταίες μέρες, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου τύπου, τον αποδυνάμωσαν ουσιαστικά με αποτέλεσμα να εγείρονται σοβαρά ερωτηματικά για το εάν και πόσο μπορεί να συνεχίσει.
Έγκυρες εφημερίδες, με ανταποκρίσεις τους από την Ελλάδα αμφισβητούν ανοικτά την ικανότητα του κ. Παπανδρέου να διαχειριστεί την παρούσα κρίση, επισημαίνουν την ουσιαστική απραξία της κυβέρνησης του τους τελευταίους μήνες, υπογραμμίζουν τις δυσκολίες υλοποίησης των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει και προβλέπουν ότι στο τέλος θα αναγκαστεί να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές.
Χαρακτηριστικά είναι τα δημοσιεύματα που επιλέξαμε.
Le Monde: “Ο Γιώργος Παπανδρέου σε ελεύθερη πτώση”
“Ο Γιώργος Παπανδρέου σε ελεύθερη πτώση” είναι ο τίτλος ανταπόκρισης από την Αθήνα που δημοσιεύει η εφημερίδα Le Monde στην ιστοσελίδα της.
Στην ανταπόκριση παρουσιάζεται το πορτρέτο του Έλληνα πρωθυπουργού αναφέροντας πως ”ο κ.Παπανδρέου μέχρι τώρα ενσάρκωνε το μοντέλο ενός ηγέτη με κουράγιο, που υπερασπιζόταν τη χώρα του εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου θύελλας”.
Σήμερα ωστόσο, λέει ο συντάκτης,
”η κοινωνική αντίδραση που εκδηλώνεται στους δρόμους και στις κινητοποιήσεις των πολιτών κατά των μέτρων λιτότητας, φαίνεται να έχουν αποδυναμώσει τον Έλληνα πρωθυπουργό, ο οποίος βρίσκεται έναντι μιας δεξιάς αντιπολίτευσης που στοχεύει εκ νέου στην κατάκτηση της εξουσίας και έναντι του ίδιου του κόμματός του, του ΠΑΣΟΚ που δείχνει να δυσκολεύεται να αποδεχτεί το νέο σχέδιο λιτότητας“.
Σχετικά με τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης, στην ανταπόκριση υπογραμμίζεται πως η τοποθέτηση του Ευάγγελου Βενιζέλου στη θέση του υπουργού Οικονομικών, δείχνει ”την αποτυχία του ανοίγματος προς εξωκυβερνητικές προσωπικότητες“.
Η Μοnde αναφέρει ακόμη πως αρκετοί αναλυτές αναμένουν τη διεξαγωγή πρόωρων εκλογών έως το φθινόπωρο.
The Globe and Mail (Canada)
«Όταν πριν από ενάμιση χρόνο ανέλαβε τη πρωθυπουργία της Ελλάδας, έχοντας εξασφαλίσει μια τεράστια εκλογική πλειοψηφία, ο Γ. Παπανδρέου χαιρετίστηκε ως ο μεγάλος μεταρρυθμιστής της Μεσογείου, και ως ένας «σοφιστικέ» πολιτικός στοχαστής, που θα εξαφάνιζε την οικονομική σαπίλα η οποία είχε κυριεύσει τη χώρα του στα 20 και κάτι χρόνια από τότε που ο πατέρας του είχε εκλεγεί πρωθυπουργός….
…Σήμερα, ο Παπανδρέου παλεύει να σώσει τόσο τη δική του πολιτική καριέρα όσο και αυτή του κόμματός του. Το κοινοβούλιο, αλλά και ο λαός έχουν στραφεί εναντίον του, την ώρα που η χώρα κινδυνεύει με πτώχευση. Και ενώ η αστυνομία μάζευε τα συντρίμμια των διαδηλώσεων που συντάραξαν την Αθήνα, ο Παπανδρέου πρώτα προσφέρθηκε να παραιτηθεί και να σχηματίσει κυβέρνηση συνασπισμού με την αντιπολίτευση, και στη συνέχεια πάλεψε να φτιάξει μια νέα κυβέρνηση εν μέσω υπουργικής εξέγερσης, καθώς δυο βασικοί υπουργοί του αποχώρησαν, και η κοινοβουλευτική πλειοψηφία του περιορίστηκε αρκετά…»
….Ακόμη κι αν παραμείνει πρωθυπουργός, ο Παπανδρέου υπέστη μια ντροπιαστική ήττα. Κι αυτό είναι ένα σκληρό χτύπημα για κάποιον που έδειχνε να αποτελεί μια φρέσκια εναλλακτική λύση σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά Ελλήνων πολιτικών….
….Το 2010, ο Παπανδρέου επευφημήθηκε εκ νέου για το πρόγραμμα λιτότητας που επέβαλλε, και με το οποίο ψαλίδιζε τον δημόσιο τομέα, ιδιωτικοποιούσε κρατικές επιχειρήσεις, και έβαζε τέλος στα γενναιόδωρα πρόωρα συνταξιοδοτικά προγράμματα. Ελάχιστα όμως από αυτά πέτυχαν. .. Τα οικονομικά πακέτα βοήθειας δεν μπόρεσαν να τονώσουν την οικονομία ή να μειώσουν το χρέος… Σύντομα θα συναντηθούν οι Ευρωπαίοι ηγέτες για να συζητήσουν την επόμενη διάσωση της Ελλάδας, αν και από ότι ακούγεται, αυτό δεν θα γίνει πριν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Και δεν είναι καθόλου σίγουρο αν ο Παπανδρέου, ή ο προϋπολογισμός του θα υπάρχουν μέχρι τότε.
FINANCIAL TIMES: Η εμπιστοσύνη του λαού εξανεμίζεται
«Η διεθνής οικονομική στήριξη της Ελλάδας ήταν η πρώτη και μεγαλύτερη έκτακτη επιχείρηση για την αποτροπή κρατικής χρεοκοπίας, για τη διάσωση των τραπεζών της Ευρώπης και τη διάσωση του ευρώ. Η κρίση, όμως, ήταν παράλληλα μία μοναδική ευκαιρία για τους Έλληνες πολιτικούς, επιχειρηματικούς ηγέτες, επικεφαλής συνδικάτων και γενικότερα για τον λαό της χώρας να συνενωθούν στην προσπάθεια να καθαρίσει η κόπρος του Αυγεία του σύγχρονου ελληνικού κράτους
…

Δεκατρείς μήνες αργότερα, η εντεινόμενη πολιτική κρίση στην Ελλάδα υποδεικνύει ότι αυτή η ευκαιρία χάνεται…

Ο κ. Παπανδρέου κατέγραψε κάποια πρόοδο τους πρώτους 15 μήνες, αλλά έχει γίνει σαφές ότι τον τελευταίο χρόνο χάνει τον έλεγχο των καταστάσεων…

Ακόμη κι αν περάσει η σχετική νομοθεσία για το νέο πρόγραμμα λιτότητας, είναι μάλλον ανέφικτο να μπορέσει ο κ. Παπανδρέου να υλοποιήσει τη δέσμευσή του για έσοδα 50 δισ. ευρώ από ιδιωτικοποιήσεις μέχρι τα τέλη του 2015
…

Για να κερδίσει όμως -έστω και υπό προϋποθέσεις- στήριξη σε αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα ο νεότερος Παπανδρέου θα έπρεπε να είναι πιο αδίστακτος στην αντιμετώπιση των εσωκομματικών του αντιπάλων και πιο έξυπνος στο να πείσει τον λαό για την ανάγκη των μεταρρυθμίσεων…


Αντί αυτού, ο κ. Παπανδρέου έχασε πολύτιμο χρόνο αυτήν την εβδομάδα, σε μία άκαρπη προσπάθεια να δημιουργήσει κυβέρνηση εθνικής ενότητας με τη συντηρητική αντιπολίτευση της Νέας Δημοκρατίας. Υπονοώντας κατ’ επανάληψη ότι μπορεί να παραιτηθεί ώστε να ανοίξει τον δρόμο για έναν πρωθυπουργό κοινής αποδοχής, αποξένωσε τους συντρόφους του στο ΠΑΣΟΚ και φάνηκε αδύναμος. Για πρώτη φορά από το 2009, υπάρχει πιθανότητα πρόωρων εκλογών…
ΠΗΓΗ((http://kostasxan.blogspot.com/2011/06/blog-post_7094.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FvhzE+%28%CE%91%CF%82+%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82%21%29)) 

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

“Θα γίνουν όλα στάχτη μέχρι το 2012″ λένε οι δαιμονισμένοι στους εξορκιστές..Βίντεο σοκ


“Θα γίνουν όλα στάχτη μέχρι το 2012″ λένε οι δαιμονισμένοι στους εξορκιστές..Βίντεο σοκ


“Θα γίνουν όλα στάχτη μέχρι το 2012″ λέει το δαιμόνιο στο βίντεο που ακολουθεί.
Πρόκειται για έναν δαιμονισμένο συνάνθρωπο, μέσα από τον οποίο θα ακούσετε τις φωνές των δαιμόνων που έχουν κάνει κατάληψη στο σώμα του άτυχου ηλικιωμένου.
“Όλοι είναι ΜΑΣΩΝΟΙ…”,
“..”όλα θα γίνουν στάχτη μέχρι το 2012″,
“..Θα γίνει καινούρια Σελήνη, καινούριος Ήλιος, καινούριοι άνθρωποι..όλα καινούρια…”,
“…έρχεται ο Μεγάλος…έρχεται ο Ναζωραίος…έρχεται κάτω ο Δικαστής…ο Μεγάααααλος…και οι Αγγέλοι…και εμείς οι διάβολοι θα χαθούμε…εμείς οι διάβολοι το 2012..θα χαθούμε για πάντα…το 2012″, “..ΔΕΝ θα μείνει τίποτα όρθιο…θα γίνουν όλα καινούρια το 2012..”.
Αυτά είναι μερικά από τα λόγια που ξεστομίζουν τα δαιμόνια την ώρα που ο ιερέας τα εξορκίζει.
“…ο αντίχριστος θα έρθει…εμείς οι δαίμονες ξέρουμε ότι θα χαθούμε το 2012…”
 
Μεταξύ άλλων ακούγεται και ανα διαστήματα και μια περίεργη γρήγορη διάλεκτος..
“..οι “φιλοι” μου οι τουρκοι” (αναφέρει), “..Όταν μπει ο Σεπτέμβης και ο Οκτώβρης…”,
“..θα έρθουν με τα 3 εξάρια…”, “έρχεται το τέλος σας το 2012 (επαναλαμβάνει συνεχώς)”
“…το 2011 κρίση στο Αιγαίο..δεν θα μείνει ούτε η Μυτιλήνη ουτε η Χίος…”
“..μέσα από τη θάλασσα θα βγει …. 9 Ρίχτερ (φωνάζει)”,
“..η τουρκία θα γίνει στάχτη”, “εμείς οι διάβολοι θα βάλουμε φωτιές..”

“..Η ΙΑΠΩΝΊΑ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΣΤΆΧΤΗ, ΡΕ Η ΙΑΠΩΝΊΑ…” [ΒΙΝΤΕΟ 5 ΦΕΒΡ.2011 - ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΙΑΠΩΝΊΑ 1/03/2011].

στο 3ο μέρος όπως ακούτε όχι μόνο συνεχίζει αποκαλύψεις αλλά γυρίζει τα μάτια του “θύματος”.
Άλλος εξορκισμός – Τουλάτος
το παρόν βίντεο με την Μαρία τραβήχτηκε στην Πάτρα.

ΠΟΛΩΝΙΑ: ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ (VIDEO)


ΠΟΛΩΝΙΑ: ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΕΣ (VIDEO)

Το βίντεο είναι απ'την Πολωνία ενώ προς το τέλος κάνει συσχετισμούς με άλλες χώρες που έχουν εμφανιστεί παρόμοια αντικείμενα.  Στην Ισπανίαλίγα λεπτά πριν την αλλαγή του χρόνου, στο Καζακσταν πάνω από συγκροτήματα πολυκατοικιών, ανάμεσα στα σύνορα Μεξικού καιΑμερικής όπου οι συνθήκες ασφαλείας είναι υψηλές (το βίντεο είναι όντως εντυπωσιακό) και στην γειτονικήΣερβία που περνάνε πάνω από μια κεντρική λεωφόρο.. Το φαινόμενο των UFO έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.  Όπως έχουμε ξαναγράψει πλησιάζει ή μέρα που θα λάμψει η αλήθεια!



ΠΗ

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Άφησαν(;) την πλατεία, έπιασαν τον καναπέ


Άφησαν(;) την πλατεία, έπιασαν τον καναπέ


Αυτό που ενδεχομένως ενδιέφερε περισσότερο αυτή την κυβέρνηση, την... συγκεκριμένη στιγμή, είναι να φύγει ο κόσμος από τις πλατείες. Αυτό που κατάφερε ο Αγανακτισμένος Έλληνας από την πλατεία Συντάγματος και όλες τις πλατείες σε κάθε γωνιά της χώρας, είναι οι πολιτικές ζυμώσεις των τελευταίων ωρών. Αυτό που κατάφερε προς το παρόν η κυβέρνηση, είναι να καθίσει ο κόσμος στο σπίτι του και να παρακολουθεί τις ζυμώσεις που προκάλεσε με την αντίδρασή του. Κερδίζει όμως χρόνο. Χρόνο πολύτιμο για να σχεδιάσει την επόμενη κίνηση, καθώς  η κυβέρνηση Παπανδρέου, κακά τα ψέματα, το τελευταίο δεκαήμερο ήταν στριμωγμένη στη γωνία του ρινγκ. Και τα χτυπήματα ήταν απανωτά. Δεν άντεχε άλλο, ήταν θέμα ωρών να καταρρεύσει. Με έναν σμπάρο, δύο τριγώνια, ο κ. Παπανδρέου.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Άφησαν(;) την πλατεία, έπιασαν τον καναπέ http://24wro.blogspot.com/2011/06/blog-post_5919.html#ixzz1PT6msYs3

ΑΝΩ ΤΩΝ 18....Η αληθινή ιστορία του εξορκισμού της "Emily Rose"! Αν δεν αντέχετε, μην δείτε το βίντεο με τον πραγματικό εξορκισμό της!


ΑΝΩ ΤΩΝ 18....Η αληθινή ιστορία του εξορκισμού της "Emily Rose"! Αν δεν αντέχετε, μην δείτε το βίντεο με τον πραγματικό εξορκισμό της!

Acai Berry Thin Πατήστε εδώ
Η ταινία "Ο εξορκισμός της Εmily Rose" που προβλήθηκε πριν από λίγα χρόνια στις κινηματογραφικές αίθουσες, ήταν βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα. Το κανονικό όνομα της "Emily Rose" ήταν Anneliese Michel (στη φωτογραφία). Γεννημένη τον Σεπτέμβριο του 1951, σε ένα χωριό της Βαβαρίας, από βαθιά θρησκευόμενους γονείς, η Anneliese μεγάλωσε σε ένα έντονα καθολικό θρησκευτικό περιβάλλον.

Η αρχή της τραγικής ιστορίας.... 

  Όταν ξεκίνησε τις 
σπουδές της στο κολέγιο, η ζωή της έμοιαζε απολύτως φυσιολογική  και τίποτα δεν μαρτυρούσε την φρίκη που την περίμενε. Ήταν μόλις 17 ετών όταν ένα...
βράδυ άρχισε εντελώς ξαφνικά και αναίτια να έχει σπασμούς σε όλο της το σώμα. Η διάγνωση των γιατρών ήταν "επιληψία".



  Τις ημέρες που ακολούθησαν η κατάσταση της Anneliese έγινε εντελώς ανεξέλεγχτη και οι δικοί της αναγκάστηκαν να την μεταφέρουν σε ψυχιατρική κλινική. Αυτό όχι μόνο δεν την βοήθησε αλλά την οδήγησε και στην κατάθλιψη!
  Επηρεασμένη προφανώς από το έντονα θρησκευτικό περιβάλλον που μεγάλωσε, η Anneliese έπεισε τον εαυτό της ότι έχει καταληφθεί από δαίμονες. Οι γιατροί της χορήγησαν φάρμακα για τις ψυχώσεις αλλά εκείνη επέμενε πως η λύση στο πρόβλημά της ήταν μία και μοναδική: εξορκισμός!
Κανείς δεν αναλάμβανε τον εξορκισμό της!
  Είχαν περάσει 6 ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που ξεκίνησαν οι κρίσεις και η κατάσταση ήταν κάθε μέρα και χειρότερη. Κανένας ιερωμένος δεν δεχόταν να την αναλάβει και οι γονείς της ήταν σε απόγνωση. Τότε εμφανίστηκε ο ιερέας Ernst Alt.
  Αφού έζησε για λίγες ημέρες την Anneliese από κοντά, πείστηκε πως επρόκειτο γαι περίπτωση "δαιμονισμού" και ζήτησε από τον αρχιερέα του Würzburg, να προχωρήσει σε εξορκισμό. Η πρότασή του όμως δεν έγινε δεκτή μετά πό έναν χρόνο, το 1975, όταν η Anneliese σταμάτησε να τρώει φαγητό γιατί -όπως έλεγε- οι δαίμονες δεν της το επέτρεπαν, και άρχισε να τρέφεται με αράχνες και μύγες και να πίνει τα ίδια της τα ούρα.
  Τα ουρλιάχτά της αναστάτωναν νύχτα και μέρα την γειτονιά καθώς έσπαγε σταυρούς και κατάστρεφε εικόνες του Χριστού και άλλα ιερά σύμβολα. Τα κριτήρια του εξορκισμού για την καθολική εκκλησία, είχαν πλέον εμφανισθεί.
O εξορκισμός της Anneliese Michel .

  Ο αρχιερέας του Würzburg, ανέθεσε στον πατέρα Arnold Renz και τον πάστορα Ernst Alt τον εξορκισμό της Anneliese Michel. Εκείνοι ακολουθώντας πιστά το τελετουργικό έκριναν πως η κοπέλα έπρεπε να σωθεί από την ύπαρξη πολλών δαιμόνων στο σώμα της, μεταξύ αυτών οι Lucifer, Judas Iscariot, Cain, Hitler  και άλλων "καταδικασμένων ψυχών" που είχαν μπει μέσα της.

  Έναν ολόκληρο χρόνο κράτησε ο εξορκισμός! Μία φορά την εβδομάδα οι δύο ιερείς επισκέπτονταν την Anneliese στο σπίτι της και πάλευαν με τους δαίμονές της. Οι αντιδράσεις της μερικές φορές ήταν τόσο δυνατές που έπρεπε να την αλυσοδένουν στο κρεββάτι της.

  ΄Τους πρώτους μήνες των εξορκισμών, υπήρξε ένα διάστημα αισθητής βελτίωσης. Η  Anneliese άρχισε να πηγαίνει πάλι σχολείο, έδωσε εξετάσεις στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο του Würzburg και δειλά δειλά επισκεπτόταν την εκκλησία.

  Το διάλειμα όμως κράτησε για λίγο. Οι "δαίμονες" επέστρεψαν ακόμη πιο ισχυροί και για  εβδομάδες ολόκληρες η κοπέλα δεν δεχόταν τροφή. Οι δύο ιερείς αποφάσισαν τότε να ηχογραφούν τους εξορκισμούς και να τραβούν φωτογραφίες, μήπως έτσι μπορέσουν να εντοπίσουν κάποιες λεπτομέρειες που θα τους βοηθούσαν.

Από το υλικό αυτό, προέρχονται οι ήχοι και οι εικόνες στο βίντεο που ακολουθεί:



Το τέλος!

Στις 30 Ιουνίου του 1976, έγινε ο τελευταίος εξορκισμός της Anneliese. Εξαντλημένη, αδύνατη με υψηλό πυρετό και πνευμονία το μόνο που κατάφερε να πει ήταν "μαμά, φοβαμαι!" Ξεψύχησε την επόμενη ημέρα, 1η Ιουλίου του 1976, ενώ κοιμόταν!
ΠΗΓΗ((http://www.triklopodia.com/2011/06/ano-ton-18i-alithini-istoria-tou.html))

ΟΔΗΓΙΕΣ – ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ NASA


ΟΔΗΓΙΕΣ – ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ NASA


Πρόσφατα η NASA συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα της FEMA που λεγόταν «Eagle Horizon» η οποία ήταν τμήμα των κυβερνητικών ασκήσεων της FEMA. 
Η FEMA είναι κυβέρνηση των ΗΠΑ που θα αντικαταστήσει την επίσημη των ΗΠΑ σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αποτελείται απο τεχνοκράτες όλων των ειδικοτήτων συνεδριάζει σε απόλυτα μυστικό μέρος και συνεχίζει τη λειτουργία της ακόμη και τώρα. Η λειτουργία της όμως τώρα είναι αφανής αλλά συνεχής. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στην FEMA θα υπακούν όλες οι δυνάμεις των ΗΠΑ. 
Στις ΗΠΑ συνηθίζεται να κάνουν τέτοιες ασκήσεις ετοιμότητας αλλά τα τελευταία χρόνια οι ασκήσεις ετοιμότητας δείχνουν να έχουν αλλάξει ποιοτικά. Δείχνουν να περιμένουν μεγάλη φυσική καταστροφή παγκόσμιας κλίμακας.

Στα διάφορα συνέδρια γεωφυσικής έχουν ακουστεί εδω και 40 χρόνια περίπου σενάρια για αναστροφή των φυσικών πόλων της Γης. Ταυτόχρονα όμως η Νέα Τάξη Πραγμάτων προσπαθεί να επιβάλλει την αρχηγία της σε όλη τη Γη. Ειλικρινά κανείς δεν ξέρει αν το βίντεο αυτό που ανέβασε ηNASA – το ελέγξαμε και πράγματι υπάρχει στο site της NASA  και ο κύριος είναι πράγματι ο διοικητής της NASA (Στις 16 Ιουνίου το ελέγξαμε)http://www.nasa.gov/about/highlights/bolden_bio.html - http://www.nasa.gov/centers/hq/emergency/personalPreparedness/index.html, είναι μια πραγματική προειδοποίηση ή αποσκοπεί στο να αποσπάσει την προσοχή του κόσμου.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι οι άνθρωποι της NASA ανησυχούν για το προσωπικό τους. Να θυμίσουμε ακόμα ότι η FEMA έχει ετοιμάσει εκατοντάδες στρατόπεδα στις ΗΠΑ αλλά υπάρχουν πληροφορίες για αντίστοιχα στρατόπεδα και σε άλλες χώρες.
Να θυμίσουμε ακόμη και τα στρατόπεδα με τα κυριολεκτικά εκατομμύρια πλαστικά φέρετρα(http://www.youtube.com/watch?v=1qSMVZtJj7o).

Προσωπικά πιστεύουμε ότι πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά την προειδοποίηση της NASA.

Μετά το βίντεο της NASA υπάρχει ένα παράξενο πινακάκι με αστρονομικές πληροφορίες και το πως συνδέονται με φυσικές καταστροφές στη Γη. Αυτό προέρχεται απο έναν ανώνυμο ερευνητή(http://www.youtube.com/watch?v=BZUPGw7p9I0) και πρωτοπροβλήθηκε απο το Rense.com.
΄
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΒΙΝΤΕΟ


Το πινακάκι του ανώνυμου ερευνητή που συνδέει τις αποστάσεις κατα καιρούς του Ελένιν με διάφορες φυσικές καταστροφές που συνέβησαν στην Γη. Επίσης προβλέπει ότι η βαρύτητα του καφέ άστρου-νάνου θα "πιάσει" την δική μας και θα προκαλέσει βίαιη αναστροφή των φυσικών πόλων της Γης.


Η ίδια η NASA έχει δημοσιεύσει την παρακάτω φωτογραφία που φαίνεται η τροχιά που θα διαγράψει ο Ελένιν. 


Η NASA έχει δημοσιεύσει και ειδικό άρθρο στο οποίο αναφέρει ότι όσα γράφονται στο διαδίκτυο περι επικείμενης καταστροφής που θα προκαλέσει ο Ελενιν είναι εικασίες και ότι δεν πρόκειται ο κομήτης να περάσει κοντύτερα στη Γη απο ότι αναμένεται.

Πάντως οι αποστάσεις και οι ημερομηνίες που ο ανώνυμος ερευνητής αναφέρει στο πινακάκι προέρχονται απο την NASA όπως βλεπετε και στην σχετική ανάρτησή της(το κοντυνότερο σημείο θα είναι σύμφωνα με τη NASA στα 22 εκατομμύρια μίλια στις 16 Οκτωβρίου).

Όλο το σημερινό άρθρο δημοσιεύεται με κάθε επιφύλαξη.Κάναμε ότι διασταυρώσεις ήταν δυνατόν και ο καθένας ας πάρει τις δικές του αποφάσεις. Προσωπικά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά η πληροφορία, πληροφορία. Ειδικά όταν προέρχεται απο επίσημη πηγή.
ΠΗΓΗ(( http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2011/06/nasa.html))

Την ισχυρότερη αρματική δύναμη στην Ευρώπη μετά τη Ρωσία θα παρατάσσει το 2012 ο Ελληνικός Στρατός

Φαίνεται πως οι ΗΠΑ αρχίζουν να αντιμετωπίζουν με όλο και μεγαλύτερη καχυποψία το μέλλον των σχέσεών τους με την Τουρκία. Μάλλον συνιστά λοιπόν ειλλημμένη απόφασή τους να βελτιώσουν το ισοζύγιο στρατιωτικής ισχύος στις χερσαίες δυνάμεις υπέρ της Ελλάδος και σε βάρος της Τουρκίας. Την Κυριακή 12 Ιουνίου αναχωρεί για τις ΗΠΑ επταμελής επιτροπή αξιωματικών του Ελληνικού Στρατού, με αποστολή την επιλογή από τα πλεονάζοντα αμυντικά υλικά των ΗΠΑ εκατοντάδων οχημάτων μεταφοράς πεζικού και αντιαρματικών.


Μέσα στο 2011, θα γίνει η επιλογή των πλέον αξιόμαχων οχημάτων από τον Ελληνικό Στρατό, τα οποία μόλις εγκριθεί η LoR από το Κογκρέσσο, θα μεταφερθούν στην Ελλάδα. Στο πρώτο τρίμηνο του 2012, θα ξεκινήσουν να έρχονται στην Ελλάδα τα παραχωρηθέντα βαριά άρματα μάχης Μ1Α1 Αbrams και τα λοιπά οχήματα, αλλάζοντας τους συσχετισμούς σε Έβρο και νησιά.
Το Γενικό Επιτελείο Στρατού, ενημερώθηκε πρόσφατα πως είναι διαθέσιμα για δωρεάν παραχώρηση επιπλέον 176 τεθωρακισμένα μεταφοράς προσωπικού Μ113Α2, 10 Βελτιωμένα Οχήματα TOW (ITV) M901A1 και 145 οχήματα σταθμού διοίκησης. Με αυτήν την παραχώρηση θα καλυφθούν σημαντικές ανάγκες των τεθωρακισμένων και μηχανοκίνητων μονάδων και σχηματισμών του Ελληνικού Στρατού.
Όσον αφορά το αίτημα του ΓΕΣ για 400 άρματα μάχης Αbrams, θα γίνει επιθεώρηση και επιλογή από περίπου 1000 τέτοια άρματα, που θα τα προμηθευτεί δωρεάν ο Ελληνικός Στρατός.
Είναι φανερό πως η αμερικανική αποδέσμευση αυτών των οπλικών συστημάτων, αποβλέπει παράλληλα σε πίεση προς την Άγκυρα. Αυτό που έχει σημασία για την ελληνική στρατιωτική ισχύ, είναι πως από τον Έβρο μέχρι την Κύπρο, θα παρατάσσονται τα καλύτερα παγκοσμίως άρματα μάχης (γερμανικά Leopard, ρωσικά Τ-80 και αμερικανικά Abrams), δημιουργώντας χαλύβδινο τείχος αποτροπής τουρκικών τυχοδιωκτισμών.
Ο Ελληνικός Στρατός θα είναι στην Ευρώπη ο ισχυρότερος μετά τον ρωσικό, σε αρματική ισχύ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια Ελλάδος και Κύπρου αλλά και την ευρύτερη σταθερότητα. ΠΗΓΗ-http://www.greekalert.com/2011/06/2012.html

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΑΤΙΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΛΟΒΕΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (VIDEO)

Live η έκλειψη σελήνης


Live η έκλειψη σελήνης

Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα όπου θα γίνει η πειβόητη έκλειψη σελήνης. Στο παρακάτω player θα μπορέσετε να δείτε ζωντανά (live streming) την έκλειψη σελήνης.

Η Σελήνη αναμένεται να ανατείλει περίπου στις 20:50, η έναρξη της μερικής έκλειψης από τη σκιά της Γης θα αρχίσει περίπου στις 21:20 (η Σελήνη θα βρίσκεται σε γωνία μόλις πέντε μοιρών από τον ορίζοντα), ενώ η έναρξη της ολικής φάσης της έκλειψης θα είναι κατά τις 22:20 το βράδυ και η Σελήνη θα βρίσκεται σε ύψος περίπου 13 μοιρών.

Η ολική φάση της έκλειψης θα διαρκέσει επί σχεδόν 100 λεπτά

Watch live streaming video from swansiliguri at livestream.com

Και ένα βιντεάκι που δείχνει με απλό τρόπο τι ακριβώς συμβαίνει σε μια εκλειψη σελήνης

ΠΗΓΗ((http://obelix7.blogspot.com/2011/06/live.html))

Ο Σαμαράς ζήτησε από τον Παπανδρέου να φύγει από πρωθυπουργός.


Ο Σαμαράς ζήτησε από τον Παπανδρέου να φύγει από πρωθυπουργός.


Σύμφωνα με πληροφορίες, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν πριν από λίγο Σαμαράς και Παπανδρέου, ο κ. Σαμαράς συμφωνεί σε μια κυβέρνηση κοινής αποδοχής με τρεις προϋποθέσεις:

1) να μην είναι ο κ. Παπανδρέου πρωθυπουργός,

2) έργο αυτής της κυβέρνησης θα είναι....
μόνο η επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και 

3) εκλογές μετά το τέλος της επαναδιαπραγμάτευσης.
ΠΗΓΗ((http://hassapis-peter.blogspot.com/2011/06/blog-post_1223.html))

Τεχνολογία RFID, Προκλήσεις και Απειλές.


Τεχνολογία RFID, Προκλήσεις και Απειλές.


Δείτε κατωτέρω μια άκρως κατατοπιστική παρουσίαση του κου Μιχαήλ Μαβή, σχετικά με την τεχνολογία RFID με τίτλο "Τεχνολογία RFID, Προκλήσεις και Απειλές." Την παρουσίαση αυτή την έκανε o κος Μαβής σε Συνέδριο που διοργάνωσε το ΤΕΕ και ο Δικηγορικός Σύλλογος το ΤΕΕ και ο Δικηγορικός Σύλλογος το 2006.

 Αναδεικνύει με σαφήνεια τους κινδύνους, για την ζωή των πολιτών, που απορρέουν από την υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας σε πολλές και ποικίλες κάρτες (Κάρτα Πολίτη, Κάρτα εισόδου σε κτίριο , πιστωτικές κάρτες στην Αμερική ,Διαβατήρια κ.ο.κ.) Όπως πληροφορηθήκαμε πρόσφατα, τέτοιο πλινθίο (τσιπάκι) RFID θα περιέχει και η Κάρτα του Μετανάστη.
 Δείτε την παρουσίαση:...

Πάλι τρώνε Ξύλο οι κουκουλοφόροι τσιράκια της Κυβέρνησης από τους Αγανακτισμένους...


Πάλι τρώνε Ξύλο οι κουκουλοφόροι τσιράκια της Κυβέρνησης από τους Αγανακτισμένους...


Επιτέθηκαν στους κουκουλοφόρους οι αγανακτισμένοι... και μόλις έπιασαν μερικούς από τους παρακαρατικούς έφαγαν το ξύλο της αρκούδας...

Βαράνε άσχημα οι παππούδες και οι συνταξιούχοι.. Ειδικά αυτοί που κρατάνε την γαλανόλευκη... 

Μετά από λίγο μαζεύτηκαν μερικοί από αυτούς που έγιναν λαγοί και παρακαλούσαν για να πάρουν πίσω τους "συντρόφους τους"...

Ίσως γιατί νομίζουν πως θα συνεχίσουν το σχέδιο διάλυσης της συγκέντρωσης.
Δεν θα τους περάσει αυτή την φορά. Τώρα μιλάει ο λαός. Και όχι τα τσιράκια του παρακράτους...

http://eleytheroi-ellines.blogspot.com/2011/06/blog-post_4726.html