Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Πληρώσαμε 36.975 ευρώ τους βουλευτές για να ακούσουν τους Στρος-Καν και Όλι Ρεν!

Πληρώσαμε 36.975 ευρώ τους βουλευτές για να ακούσουν τους Στρος-Καν και Όλι Ρεν!


Είναι από τις περιπτώσεις που η οργή ξεχειλίζει. Την ώρα που όλη η Ελλάδα άκουγε με προσοχή τους Ντομινίκ Στρος Καν και Όλι Ρεν να ζητούν νέες περικοπές μισθών, οι βουλευτές που μετείχαν στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής «τσέπωναν» 500 ευρώ έκαστος!
Ένα… μίνι δώρο Χριστουγέννων για τους βουλευτές από το ΔΝΤ ή αποζημίωση για τους 79 βουλευτές που ήρθαν στη δυσάρεστη θέση να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τους έθεσαν; Αστεία πράγματα…
Οι Έλληνες πολίτες μετρούν κάθε ευρώ που ξοδεύουν αλλά ο Στρος-Καν, ο Ρεν και η ελληνική παρέα τους έβαλαν στην τσέπη χρήματα που στερείται καθημερινά ο απλός φορολογούμενος. Χρήματα που περικόπηκαν από το μισθό ή τη σύνταξή του.
Συνολικά, οι 79 βουλευτές που έδωσαν το «παρών», θα εισπράξουν 30.345 ευρώ ως… «ηθική βλάβη» (;) για αυτά που άκουσαν από τους Ντομινίκ και Όλι. Απίστευτα πράγματα…
Το κόστος των βουλευτών που μετέχουν στην Επιτροπή Οικονομική Υποθέσεων μόνο για τις δύο συνεδριάσεις ανήλθε σε 22.950 (όπως διαβάσατε και παραπάνω περίπου 500 ευρώ ο καθένας) ενώ 7.395 στοίχισαν οι βουλευτές της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων (255 έκαστος…)
Μάλιστα, ο ερχομός του επικεφαλής του ΔΝΤ, έφερε αρκετές συνεδριάσεις για την Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων. Οι βουλευτές συνεδρίασαν τρεις φορές μόνο την Τρίτη! Η πρώτη ξεκίνησε στις 10:00, η δεύτερη στις 14:00 και η τρίτη στις 18:30. Γι’αυτές τις συμμετοχές τους πήραν τριπλό… μεροκάματο, ήτοι 765 ευρώ το κεφάλι (συνολικά 36.975 ζεστά και μετρητά)
Ας ελπίσουμε πως ο Πρόεδρος της Βουλής θα φιλοτιμηθεί να κόψει κάποια από τα υπέρογκα ποσά που αναμένεται να εισπράξουν οι βουλευτές. Έχει αυτό το δικαίωμα αν κρίνει πως ο αριθμός των συνεδριάσεων ήταν ιδιαιτέρως μεγάλος. Ας ελπίσουμε...


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Πληρώσαμε 36.975 ευρώ τους βουλευτές για να ακούσουν τους Στρος-Καν και Όλι Ρεν! http://24wro.blogspot.com/2010/12/36975.html#ixzz18OSQ4RuQ

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Μνήμες από τον Δεκέμβριο του 2008…




Μνήμες από τον Δεκέμβριο του 2008…

http://img.protothema.gr/127C6210B86E986BD38DDD4391CB14B3.jpg

Μνήμες από το Δεκέμβριο του 2008, ξύπνησαν και πάλι στο κέντρο της Αθήνας… Η μεγάλη απεργιακή πορεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, συνοδεύτηκε από εκτεταμένα επεισόδια με τραυματίες αστυνομικούς, προσαγωγές, συλλήψεις, σπασμένα καταστήματα, καμένα I.X. και κατεστραμμένες μοτοσικλέτες της Αστυνομίας. Μάλιστα από την οργή των διαδηλωτών δεν γλίτωσε ούτε ο πρώην υπουργός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης ο οποίος δέχτηκε επίθεση, προπηλακίσθηκε και αναγκάστηκε να μεταβεί στο νοσοκομείο γα τις πρώτες βοήθειες.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, τα επεισόδια ξεκίνησαν είκοσι λεπτά πριν τις δύο το μεσημέρι της Τετάρτης με αποτέλεσμα να γίνουν είκοσι προσαγωγές εκ των οποίων οι 9 έγιναν συλλήψεις, να τραυματισθούν 27 αστυνομικοί και αρκετοί διαδηλωτές, να καούν τρία αυτοκίνητα, δύο μοτοσικλέτες της ΕΛ.ΑΣ, να σπάσουν βιτρίνες τριών καταστημάτων, τεσσάρων γραφείων και να ραγίσουν τρεις γυάλινες προσόψεις κτηρίων.


Επίσημα, η Αστυνομία αναφέρει πως συμμετείχαν στις διαδηλώσεις 23.000 άτομα ωστόσο τα σωματεία κάνουν λόγο για πολύ μεγαλύτερο αριθμό διαδηλωτών καθώς ήταν μια από τις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις των τελευταίων ετών.  

Ξεκίνησαν από το Σύνταγμα  

Ήταν είκοσι λεπτά  πριν τις δύο όταν μπροστά από  τα ξενοδοχεία Athens Plaza και Μεγάλη Βρετανία άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες μολότοφ.  

Αντιεξουσιαστές και  κουκουλοφόροι που είχαν παρεισφρήσει στα γκρουπ με τους χιλιάδες διαδηλωτές που διαμαρτύρονταν για την αλλαγή του εργασιακού χάρτη με την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου, άρχισαν να επιτίθενται με βόμβες μολότοφ, πέτρες και ξύλα στους αστυνομικούς οι οποίοι απάντησαν με εκτεταμένη χρήση χημικών και δακρυγόνων. Για αρκετή ώρα η περιοχή της πλατείας Συντάγματος θύμιζε πεδίο μάχης ενώ τα επεισόδια επεκτάθηκαν και στην οδό Πανεπιστημίου, μπροστά από το υπουργείο Οικονομικών, μπροστά από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και χρειάστηκε αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ να ανέβουν στην πλατεία Συντάγματος για να ηρεμήσει η κατάσταση.  

Έτσι, οι διαδηλωτές κατευθύνθηκαν  προς τα Προπύλαια με αποτέλεσμα να σημειωθούν και εκεί επεισόδια. Αξίζει να τονισθεί ότι οι αστυνομικές δυνάμεις ήταν ιδιαίτερα ισχυρές ενώ έριξαν πολλά δακρυγόνα με αποτέλεσμα ένα  πυκνό χημικό νέφος να απλωθεί  πάνω από το κέντρο της Αθήνας.  

Επίθεση στον Κωστή Χατζηδάκη   

Στην οδό Πανεπιστημίου, την ώρα που έβγαινε από  το πολιτικό του γραφείο έγινε  αντιληπτός από το οργισμένο πλήθος ο πρώην υπουργός και βουλευτής  της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης.


Διαδηλωτές, εκτός  από λεκτική επίθεση, όρμησαν  πάνω του και άρχισαν να τον  χτυπούν με γροθιές στο κεφάλι και το σώμα με αποτέλεσμα να τραυματισθεί και να μεταφερθεί για τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο.

Για την επίθεση, η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ελένη Ράικου διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης. Αντικείμενο της έρευνας είναι να εξακριβωθεί από ποιους και υπό ποιες συνθήκες δέχθηκε την επίθεση ο πρώην υπουργός, ώστε να εντοπιστούν οι δράστες για τη διάπραξη σοβαρών αδικημάτων, όπως αυτό της επικίνδυνης σωματικής βλάβης. Στο πλαίσιο της έρευνας η Εισαγγελία ζήτησε ήδη από χθες με έγγραφά της από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τα βίντεο, όπου έχει καταγραφεί η επίθεση σε βάρος του κ.Χατζηδάκη.
Μαζική πορεία     
Η πορεία που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της απεργιακής κινητοποίησης  ήταν μία από τις μαζικότερες  των τελευταίων ετών και από το Πεδίο του Άρεως κατέληξε στη  Βουλή ( από το πεδίο του Αρεως  και την Ομόνοια) όπου οι διαδηλωτές φώναξαν συνθήματα κατά των ανατροπών στις εργασιακές σχέσεις , στις ΔΕΚΟ και κατά του προϋπολογισμού λιτότητας.  

Η συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ πραγματοποιήθηκε χωρίς την παρουσία των επικεφαλής του συνδικαλιστικού κινήματος καθώς ο κ. Παναγόπουλος είναι ασθενής επί τρεις εβδομάδες, ενώ ο κ. Παπασπύρος βρέθηκε στο εξωτερικό… 

Οι ομιλητές εξέφρασαν την αντίθεσή τους στις νέες συμβάσεις εργασίας που οδηγούν σε περικοπή των αμοιβών. Οι δε εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ που είχαν και την πιο μαχητική παρουσία τόνισαν ότι δε θα ανεχτούν περαιτέρω  συρρίκνωση του εισοδήματός τους. 

"Νομοθέτησαν τη  σύγκρουση και θα την έχουν " δήλωσε ο γραμματέας οργανωτικού της ΓΣΕΕ κ. Βαγγέλης Μουτάφης. "Το 2011 θα έρθουν  περισσότερες και δυναμικότερες κινητοποιήσεις" προειδοποίησε ο κ. Ηλίας Ηλιόπουλος γ.γ. της ΑΔΕΔΥ ενώ ο πρόεδρος του Συνασπισμού κ. Αλέξης Τσίπρας που ήταν παρών στη συγκέντρωση επεσήμανε: "Όσο πιο γρήγορα φύγει η κυβέρνηση των μεταφραστών του μνημονίου, τόσο πιο γρήγορα θα αποφύγουμε να πιάσουμε πάτο".  

Σύμφωνα με τα συνδικάτα, η απεργία είχε 100% συμμετοχή στα διυλιστήρια, τα λιμάνια και τα ναυπηγεία ενώ ξεπέρασε το 90% στις ΔΕΚΟ και τις τράπεζες.

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

RFID - Big Big Brother


ΠΗΓΗ((  http://www.youtube.com/watch?v=K71G-dJTPcY&feature=player_embedded))

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ!!!ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ;;;

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ!!!ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ;;;

ΑΝ ΝΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Μπορεί στην αρχή να πάθετε μια μικρή κατάθλιψη όπως εγώ αλλά μετά θα σας βγει σε οργή....
Δείτε τι "ποτίζουν" εμάς και τα παιδιά μας, με ποιον τρόπο και ποίος ο σκοπός τους....
ΠΗΓΗ((http://ksipnistere.blogspot.com/2010/12/blog-post_3840.html))






Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΔΡΑΚΟΥΣ.....


ΠΗΓΗ((http://www.youtube.com/watch?v=ExCZWDQhPnU))

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον - Ελένη Βιτάλη



Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Ελένη Βιτάλη
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Βιτάλη

Γεννήθηκα στην Κιβωτό
μαζί με τ' άλλα ζώα
και τώρα εδώ σας τραγουδώ
δαιμόνια κι αθώα

Γεννήθηκα και μου 'δωσαν
για προίκα μια μαγκούρα
να τη βαράω με δύναμη
στου νου την καμπούρα

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας
κι ο γιος μου τ' ανταλλακτικό
θα 'ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας
είναι από άριστο υλικό

Γεννήθηκα με ένα γιατί
μες την καρδιά κρυμμένο
ποιους μάγκες εξυπερετώ
ποιοι μ' έχουν κουρδισμένο

Με φέρανε και μου 'πανε
ποτέ μιλιά μη βγάλω
πως είναι που γεννήθηκα
προνόμιο μεγάλο

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας...

Γεννήθηκα στην Κιβωτό
εννιά και δεκατρία
την ώρα που οι πλανήτες μου
βαράγαν μα...

Μαρία με τα κίτρινα
με βάση τα δεδόμενα
εδώ ο πλανήτης χάνεται
κι εσύ το παίζεις γκόμενα

Είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας



Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον - Κατσιμιχαίοι





Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Τσακνής || Γιώργος Νταλάρας

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις
το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε


ΠΗΓΗ(http://www.youtube.com/watch?v=qGJKqjNxcbc&feature=related))

Κοντά στην έξοδο από το ηλιακό σύστημα το Voyager

Κοντά στην έξοδο από το ηλιακό σύστημα το Voyager


Το αμερικανικό διαστημόπλοιο Voyager 1 έχει φθάσει στα όρια του ηλιακού συστήματος, όπου οι ηλιακοί άνεμοι δεν πνέουν πλέον προς τα έξω, αλλά με πλάγιο τρόπο, ανακοίνωσε σήμερα η NASA.
Αυτή η διαστημική βολίδα και το αντίγραφό της το Voyager 2 εκτοξεύτηκαν το 1977 και έκτοτε μετέδωσαν στη γη πολλές ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τους εξωτερικούς πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος.
Οι ερευνητές της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας εκτιμούν ότι το Voyager 1 θα εγκαταλείψει το ηλιακό σύστημα μέσα σε περίπου τέσσερα χρόνια για να μπει στον διαστρικό χώρο, έξω από τη μαγνητική επίδραση του ήλιου.
Προς το παρόν, το Voyager 1 βρίσκεται σε 17,4 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τον ήλιο «σε μια περιοχή όπου η ταχύτητα του θερμού ιονισμένου αερίου (...) που προέρχεται από τον ήλιο έχει πέσει στο μηδέν», εξήγησε η NASA.
«Οι επιστήμονες εικάζουν ότι οι ηλιακοί άνεμοι γίνονται πλευρικοί υπό την πίεση των διαστρικών ανέμων», συνεχίζει η Υπηρεσία, η οποία παρουσίασε τα στοιχεία αυτά ή σε μια σύνοδο της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης στο Σαν Φρανσίσκο.
Η NASA είχε ήδη εντοπίσει ότι οι άνεμοι αυτοί έπεφταν στο μηδέν τον Ιούνιο, αλλά ήθελε να επιβεβαιώσει αυτήν την ανακάλυψη συνεχίζοντας την ανάλυση των δεδομένων.
«Όταν αντιλήφθηκα ότι (αυτοί οι άνεμοι) είχαν μια ταχύτητα που είχε πέσει στο μηδέν, έμεινα κατάπληκτος», δήλωσε ο Ρομπ Ντέκερ, ένας από τους επιστήμονες που είναι επιφορτισμένος με τον τομέα των σωματιδίων με χαμηλή ενέργεια της αποστολής Voyager και ερευνητής του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.
«Και να που ο Voyager, αυτή η διαστημική βολίδα που εργάστηκε σαν «μουλάρι» εδώ και 33 χρόνια, εξακολουθεί να μας δείχνει ακόμη και σήμερα κάτι το εντελώς νέο», πρόσθεσε ο ερευνητής.
Η NASA χαρακτήρισε αυτήν την ανακάλυψη του Voyager «ως ορόσημο του ταξιδιού του μέσα από την ηλιόσφαιρα και (...) της προσεχούς του εξόδου από το ηλιακό μας σύστημα».

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Σκληροί με Παπακωνσταντίνου οι «πράσινοι» βουλευτές


Σκληροί με Παπακωνσταντίνου οι «πράσινοι» βουλευτές



http://img.protothema.gr/E05212D8344777702658AAC8FE2234A7.jpg
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ως έναν κοινό εκβιαστή, που, με πρόσχημα την καταβολή των δόσεων, υφαρπάζει διαρκώς την ψήφο των βουλευτών, ενώ υπογράφει μόνος του τα επικαιροποιημένα μνημόνια, χωρίς τη συγκατάθεση της Βουλής, πράγμα που προκαλεί πρόβλημα δημοκρατίας, αντιμετώπισαν τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που μετέχουν στις επιτροπές, από τις οποίες περνά το πολυνομοσχέδιο για τα εργασιακά και τα νέα φορολογικά μέτρα.

Η έκρηξη κατά του τσάρου της οικονομίας ήταν πρωτοφανής, σε μία πολύωρη συνεδρίαση, αφού όχι μόνο δεν βρέθηκε βουλευτής να υπερασπιστεί την πολιτική του, αλλά του ζήτησαν να αλλάξει -και γρήγορα μάλιστα- τη συνταγή που εφαρμόζει, διαφορετικά θα τους βρίσκει διαρκώς αντιμέτωπους.

Ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξουν σοβαρές διαφοροποιήσεις βουλευτών του ΠΑΣΟΚ κατά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής, καθώς οι περιστάσεις δεν τους αφήνουν πολλά περιθώρια.

Το θέμα που δημιουργείται όμως με τον κ. Παπακωνσταντίνου είναι προφανές ότι θα απασχολήσει το Μέγαρο Μαξίμου και τον πρωθυπουργό αμέσως μετά τις γιορτές. Και μάλλον πρέπει να αναμένονται διορθωτικές κινήσεις, προς εξευμενισμό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

Στη συνεδρίαση των βουλευτών τη Δευτέρα ακούστηκαν πρωτοφανή πράγματα.

Πρώτη έσυρε το χορό η Βάσω Παπανδρέου, η οποία είπε ότι «για να βγει πέρα το πρόγραμμα χρειάζεται συναίνεση, συγκεκριμένα μέτρα και αποτελεσματικότητα. Και στα τρία πάσχει η κυβέρνηση. Όταν οι βουλευτές ψηφίζουν με διλήμματα, η δημοκρατία πάσχει. Απορρυθμίζετε πλήρως την αγορά, μας πάτε σε συνθήκες Βουλγαρίας και Λατινικής Αμερικής. Νομοθετούμε τη ζούγκλα».

Η κα. Παπανδρέου εκτίμησε ότι η χώρα πάει σε αναδιάρθρωση χρέους, επισήμανε στον κ. Παπακωνσταντίνου ότι «ο λογαριασμός δεν βγαίνει», τον προειδοποίησε να «μην δοκιμάζει τα όρια των βουλευτών» και του ζήτησε ευθέως να καταργήσει την τροπολογία, που του δίνει το δικαίωμα να υπογράφει μόνος του τα επικαιροποιημένα μνημόνια.

Ο Πάρις Κουκουλόπουλος είπε ότι «η κυβέρνηση δεν έχει τη νομιμοποίηση να περάσει τα εργασιακά και την απορρύθμιση» και ξεκαθάρισε ότι «δεν πρέπει να ξανάρθουμε εδώ, απλά για να ψηφίζουμε ό,τι υπογράφει ο υπουργός».

Ο Έκτωρας Νασιώκας προειδοποίησε ότι «θα μας φτύνουν, θα μας ρίχνουν πέτρες. Να υπάρξει συζήτηση στα όργανα. Αφήστε τους βουλευτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση».

Ο Βαγγέλης Παπαχρήστος κατηγόρησε ευθέως τον κ. Παπακωνσταντίνου, λέγοντάς του «δεν δέχεστε μόνο τους όρους των τοκογλύφων, δέχεστε και τη λογική τους».

Ο Κώστας Καρτάλης τόνισε ότι «όταν ψηφίζουμε με τη διαδικασία κατεπείγοντος, καταργούμε τους βουλευτές. Πού θα φτάσει αυτό το πράγμα; Να ξέρουμε και εμείς, για να αποφασίσουμε τι να κάνουμε, αν θέλουμε να είμαστε βουλευτές».

Η Τόνια Αντωνίου ήταν επίσης πολύ σκληρή, λέγοντας: «Μας λέτε κάθε βδομάδα κάτι και αμέσως μετά το αλλάζετε. Λέγατε ότι δεν θα πάρετε άλλα μέτρα κι όμως τα λαμβάνετε. Λέγατε ότι υπάρχουν λεφτά κι όμως είδαμε τι συμβαίνει. Πού θα πάει αυτό;».

Ο Νίκος Σαλαγιάννης ρώτησε τον υπουργό γιατί κάνει επιχειρησιακό σχέδιο σε κάθε ΔΕΚΟ. Ο κ. Παπακωνσταντίνου του απάντησε ότι ζήτησε επιχειρησιακά σχέδια από τους διοικητές, αλλά οι εισηγήσεις τους ήταν κοστοβόρες. «Τότε γιατί δεν τους απολύετε, για να εναρμονιστούν οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ με την κυβερνητική πολιτική;» του αντέτεινε ο κ. Σαλαγιάνης, ο οποίος είπε ότι είναι απαράδεκτο να νομοθετούν οι βουλευτές με το πιστόλι στον κρόταφο.

Η Σοφία Γιαννακά ζήτησε να συγκληθεί η ΚΟ μετά τις γιορτές, για να αποκτήσει και ο πρωθυπουργός εικόνα από τις αγωνίες των βουλευτών.

Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος επισήμανε: «Μας φέρνετε συνέχεια μέτρα, για να πάρουμε λεφτά από τους πολίτες. Μέτρα για ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. Δεν μπορείτε να μας φέρετε ένα νομοσχέδιο για να ρίξουμε τις τιμές;». Και προσέθεσε, με σκωπτικό ύφος: «Αυτό που έκανε εδώ σήμερα είναι ομαδική ψυχοθεραπεία, αφού όλα είναι αποφασισμένα. Μας εκβιάζετε με τις δόσεις του δανείου».

Ο Ανδρέας Μακρυπίδης ζήτησε να ενημερωθούν οι βουλευτές «για τον ακριβή κατάλογο με τους οφειλέτες, που θα γλιτώσουν από τις διαγραφές χρεών».

Οι βουλευτές ήταν ιδιαίτερα καυστικοί και προς την υπουργό Εργασίας Λούκα Κατσέλη για τις ρυθμίσεις επί των εργασιακών, τις οποίες χαρακτήρισαν «δώρο στους τραπεζίτες» και αναρωτήθηκαν «τι άλλο θα τους δώσουμε;».

Ο ΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ.....

Μια φoρά και έναν καιρό σε ένα χωριό, ένας άντρας ο Χάρης ανακοίνωσε στους χωρικούς ότι θα αγόραζε μαϊμούδες προς 10 δολάρια τη μία.


Ξέροντας οι χωρικοί ότι υπήρχαν πολλές μαϊμούδες γύρω στο δάσος ...
πήγαν και τις έπιασαν.

Ο Χάρης αγόρασε χιλιάδες προς 10 δολάρια τη μία όπως είπε

Το εμπόρευμα όμως λιγόστευε και οι χωρικοί σταμάτησαν να κυνηγάνε μαϊμούδες 
Ο Χάρης ανακοινώνει ξανά ότι θα αγόραζε μαϊμούδες για 20 δολάρια τη μία.

Οι χωρικοί έτρεξαν και έπιασαν και άλλες μαϊμούδες.


Σύντομα όμως οι μαϊμούδες λιγόστεψαν κι άλλο, οι χωρικοί επέστρεψαν στα κτήματά τους.

Ο Χάρης ανακοινώνει πάλι ότι επειδή δεν υπάρχουν πλέον πολλές μαϊμούδες θα αγόραζε τη μία προς 25 δολάρια.


Οι χωρικοί πιάνουν και τις λίγες που έμειναν. Ο Χάρης τούς λέει καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν πλέον παρά ελάχιστες μαϊμούδες γι' αυτό και εγώ θα σας δώσω 50 δολάρια τη μία. Αλλά επειδή πρέπει να φύγω για την πόλη για δουλειές θα αναλάβει την αγοροπωλησία ο βοηθός μου.


Ο βοηθός φωνάζει τους χωρικούς και τους λέει:

Κοιτάξτε τι έκανε ο Χάρης. Γέμισε ένα στάβλο γεμάτο με μαϊμούδες, θα σας τις πουλήσω εγώ για 35 δολάρια τη μία και όταν γυρίσει ο Χάρης τού τις πουλάτε εσείς για 50 δολάρια τη μία.


Οι χωρικοί στριμώχτηκαν μάζεψαν όλες τις οικονομίες τους και αγόρασαν όλες τις μαϊμούδες.

Δεν ξαναείδαν ούτε τον βοηθό ούτε τον Χάρη.

Καλώς ήλθατε στην .. Wall Street ..!!.. 

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΗΠΑ: Διαφημιστικές πινακίδες αναγγέλουν τον ερχομό του Χριστού στις 25/5/2011

ΗΠΑ: Διαφημιστικές πινακίδες αναγγέλουν τον ερχομό του Χριστού στις 25/5/2011


Ποιος είπε ότι κανείς δεν γνωρίζει την ακριβή ώρα του Ερχομού του Χριστού; Κι όμως ένας Αμερικάνος δάσκαλος της Βίβλου λέει ότι γνωρίζει και έχει ήδη σημειώσει στο ημερολόγιο του την ακριβή ημερομηνία.
Το όνομά του είναι Harold Camping και είναι ο ιδρυτής της χριστιανικής ραδιοφωνικής διακονίας με την ονομασία ‘Family Radio’ και έχει προβλέψει ότι ο Ιησούς θα επιστρέψει για τους πιστούς του στις 21 Μαΐου του 2011 (από ότι φαίνεται αναφέρεται στην αρπαγή / ‘rapture’ στα αγγλικά). Η καμπάνια του Family Radio (το οποίο αυτοπροσδιορίζεται ως αδογμάτιστο) περιλαμβάνει διαφημιστικές πινακίδες στοNashville, στο Louisville, στο St. Louis, στο Detroit, στο Little Rock, στην Omaha, στο Kansas City, στο Fort Wayne και στοBridgeport. Η διακονία του Camping θα αποστείλει επίσης ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για να διακηρύξουν την πρόβλεψη του Camping, αναφέρει η εφημερίδα ‘Tennessean.
Ο Camping προβλέπει ότι η αρπαγή θα συμβεί ακριβώς 7.000 χρόνια από την ημερομηνία που ο Θεός προειδοποίησε τους πρώτους ανθρώπους για τον κατακλυσμό. Στηρίζει αυτήν του την πρόβλεψή στον κατακλυσμό που συνέβη το 4990 π.Χ., σε ό, τι λέει, θα είχε συμβεί στις 21 Μαΐου στο σύγχρονο ημερολόγιο.
Ο Camping λέει ότι ο Θεός έδωσε στο Νώε μία εβδομάδα προειδοποίηση, και δεδομένου ότι η Αγία Γραφή λέει ότι για τον Θεό μια ημέρα είναι σαν 1000 χρόνια, ο Campingπροβλέπει ότι θα υπάρχει ένα χρονικό διάστημα 7000 χρόνων μεταξύ του κατακλυσμού και της αρπαγής: 21 Μαΐου 2011.
"Βέβαια, αναμένουμε ότι ο καθένας θα πάρει μία Αγία Γραφή και θα προσπαθήσει και να αποδείξει ότι αυτό είναι λάθος", δήλωσε ο Camping στην Tennessean.
Λοιπόν, θα μπορούσαν να σταθούν στο σημείο που λέει το Ευαγγέλιο του Μάρκου, στο κεφάλαιο 13, το οποίο αναφέρει τους μαθητές να ρωτούν τον Ιησού, πότε "όλα αυτά τα πράγματα θα εκπληρωθούν."
Στο εδάφιο, ο Ιησούς απαντά: "Αλλά εκείνη την ημέρα και την ώρα κανείς δεν ξέρει, ούτε οι άγγελοι στον ουρανό, ούτε ο Υιός, αλλά μόνο ο Πατήρ» (Μάρκος 13:32).
Ο αιδ. Fred Fuller της εκκλησίας των Αντβεντιστών της Εβδόμης Ημέρας του Μάντισον, δήλωσε ότι η Βίβλος σημειώνει τον ερχομό του Χριστού, αλλά κανείς δεν ξέρει το πότε.
"Η Αγία Γραφή λέει ότι κανείς δεν γνωρίζει την ημέρα ή την ώρα», είπε. "Δεν πιστεύω ότι αυτή η λογική του υπολογισμού της ημερομηνίας ή η τακτική εκφοβισμού μέσω μίας άμεσης ημερομηνίας αποτελεί βιβλική προσέγγιση."
Στο προηγούμενο βιβλίο του, "1994;", ο Camping, έγραφε ότι το τέλος του κόσμου θα μπορούσε να συμβεί το έτος αυτό, κάπου μεταξύ 15 - 17 Σεπτεμβρίου, (εκείνου του έτους)σύμφωνα με το Christian Research Institute.
Ο Camping έγραψε στο “1994?” ότι μπορούμε να γνωρίζουμε το μήνα και το έτος ότι ο Χριστός θα επιστρέψει, αλλά αναγνώρισε ότι δεν ήξερε την ακριβή ημέρα, γιατί η Γραφή λέει ότι «κανένας άνθρωπος δεν ξέρει την ημέρα ούτε την ώρα» (Ματθ. 24:36).
Όλες οι προβλέψεις για τον ερχομό του Χριστού, έχουν αποτύχει. Η Tennessean είπε ότι το 1843, η λεγόμενη Μεγάλη Απογοήτευση συνέβη όταν Γουίλιαμ Μίλερ (William Miller)και οι οπαδοί του πούλησαν τα σπίτια τους και περίμεναν σε έναν αγρό για τον Ιησού να έρθει και πάλι.
Ο Αμερικανός ιεροκήρυκας Ουϊλλιαμ Μίλλερ, ιδρυτής της εκκλησίας των Αντβεντιστών, προσδιόριζε την 21η Μαρτίου 1843 ως ημέρα αφετηρίας κοσμοϊστορικών γεγονότων που θα οδηγούσαν στην Δευτέρα Παρουσία μέχρι τις 22 Μαρτίου 1844. Όταν τελικά τίποτα δεν συνέβη, ο Μίλλερ ονόμασε την τελευταία ημερομηνία (22/3/1844) "ημέρα της μεγάλης απογοήτευσης".

Ένα πολύ παράξενο ζώο έπιασαν κυνηγοί στην Κίνα!

Ένα πολύ παράξενο ζώο έπιασαν κυνηγοί στην Κίνα!



Οι κυνηγοί έπιασαν ένα μικρό άτριχο πλάσμα σε απομακρυσμένη δασώδη περιοχή της... επαρχίας Σιτσουάν στην Κίνα. 

Λένε ότι μοιάζει με μια αρκούδα με ουρά από καγκουρό. Το πλάσμα έχει αποσταλεί στο Πεκίνο όπου θα υποβληθεί σε εξέταση DNA. Το πλάσμα έχει ονομαστεί «Oriental Yeti», επειδή
οι κυνηγοί πιστεύουν ότι είναι ένα μυθικό ζώο που κάποτε ήταν άνθρωπος. «Υπάρχουν τοπικοί μύθοι, πως κάποτε το πλάσμα ήταν ένας άνδρας που μεταμορφώθηκε σε αρκούδα», δήλωσε ο κυνηγός Lu Chin. Ενώ οι τοπικοί μύθοι μιλούν για άνθρωπο που έγινε ζώο, όλοι ξέρουν πως όταν βρεθεί ένα άτριχο ζώο, η απάντηση είναι chupacabra. Πρόκειται για άτριχα ζώα που έχουν ανακαλυφθεί τελευταία.
ΠΗΓΗ(( http://www.ierosagon.org/2010/12/blog-post_7597.html))

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Εκτόξευση SpaceX Falcon - ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

O πύραυλος SpaceX Falcon εκτοξεύθηκε σήμερα από τη Φλόριντα, σημειώνοντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπορικά διαστημικά ταξίδια. Είναι η πρώτη εκτόξευση στο διάστημα μιας ιδιωτικής διαστημικής κάψουλας, ελπίζοντας να παράσχει στο μέλλον υπηρεσίες μεταφοράς στο διάστημα στη NASA.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO 




Read more: http://ypotheto.blogspot.com/2010/12/spacex-falcon-video.html#ixzz17pBFEaUj

«Είναι ντροπή να μην υπάρχει τζαμί»απάντησε ο πρωθυπουργός στον Καρατζαφέρη

«Είναι ντροπή να μην υπάρχει τζαμί»απάντησε ο πρωθυπουργός στον Καρατζαφέρη


Από την υπαίθρια προσευχή μουσουλμάνων στο κέντρο της Αθήνας

«Είναι ντροπή, 25 χρόνια από τότε που ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε δεσμευτεί να υπάρξει τζαμί στην Αττική, να μην έχουμε μπορέσει να δημιουργήσουμε ένα τέτοιο χώρο. Γι’ αυτό πολύ γρήγορα προχωρήσαμε αυτές τις διαδικασίες. Υπάρχει ευρύτερη συναίνεση στο να γίνει αυτό. Είναι δικαίωμα. Και προσωρινά θα υπάρξει χώρος για την λατρεία των μουσουλμάνων» ανήγγειλε ο πρωθυπουργός στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρη, σχετικά με την «κινητικότητα μουσουλμανικών εξτρεμιστικών κύκλων στην Αθήνα».
Αναφορικά με το θέμα της τρομοκρατίας, ο πρωθυπουργός τόνισε πως αντιμετωπίζεται με μεθοδικότητα και ανέφερε ότι σήμερα η ελληνική αστυνομία έχει στελέχη με σημαντική εμπειρία, τα οποία αξιοποιούνται.

Ο κ. Καρατζαφέρης, αναπτύσσοντας την ερώτησή του, είπε πως κατέθεσε την συγκεκριμένη ερώτηση στη Βουλή, όταν στο περιοδικό «Επίκαιρα», που εκδίδεται από τον Όμιλο Λιβάνη, διάβασε πως ετοιμάζεται εξέγερση στο κέντρο των Αθηνών. «Οι οργανώσεις των Αφγανών περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να ξεσηκωθούν, δημιουργώντας έκρυθμη κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας» είπε. Ανέγνωσε, συγκεκριμένα, από το δημοσίευμα ότι «[...] πάνω από 5.000 Αφγανοί που είναι από τους Ταλιμπάν είναι έτοιμοι στην Αθήνα για έκρηξη».
«Μάς λένε συγκλονιστικά πράγματα. Ότι ήδη υπάρχουν μέσα εδώ, ότι υπάρχουν οργανώσεις που έχουν άμεση σχέση με ξένα κέντρα και οργανώσεις που πρόσκεινται στην Αλ Κάιντα. Οι τούρκικες μυστικές υπηρεσίες, όπως φαίνεται, έχουν αποκτήσει εδώ και καιρό επαφή με φανατικούς φονταμενταλιστές, που δρουν στα τζαμιά της Αθήνας και της επαρχίας» σημείωσε και πρόσθεσε: «Δεν πιστεύω ο κ. Λιβάνης να διακατέχεται από ρατσισμό και ξενοφοβία». Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ ζήτησε να συζητηθεί το θέμα με σοβαρότητα ευθύνη και χωρίς κομματικές ιδιοτέλειες.
«Είναι ντροπή, γιατί η έλλειψη λατρευτικών χώρων οδηγεί σε ημι-παράνομους χώρους ή να βγαίνουν οι πιστοί στα πάρκα και να φαίνεται ως εξέγερση ή διαμαρτυρία, αυτό που θα έπρεπε να είναι ένα φυσιολογικό γεγονός. Υπάρχει ανάγκη για ευνομία σε αυτόν το τομέα. Δεν αφορά μόνο τους αλλοδαπούς, που έρχονται στη χώρα και εγκαθίστανται, αλλά και τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, μέρος της οποίας είναι στην Αθήνα και ζει και δουλεύει» είπε ο κ. Παπανδρέου.
ΠΗΓΗ((
http://nationalpride.wordpress.com/2010/12/11/%C2%AB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%AF%C2%BB%CE%B1%CF%80/))

Νέα μελέτη καταρρίπτει την ισχύουσα θεωρία για την ερμηνεία του Dejavu.

Το Deja Vu δεν αφορά μόνο την όραση!!


Νέα μελέτη καταρρίπτει την ισχύουσα θεωρία για την ερμηνεία του Dejavu.

Το Dejavu δεν αφορά μόνο την όραση!

Η πρωτοφανής μελέτη της περίπτωσης ενός τυφλού ανθρώπου που είχε συχνά την εμπειρία dejavu, ανέτρεψε παραδοσιακές θεωρίες σχετικές με τον τρόπο που συμβαίνει το φαινόμενο αυτό. Προγενέστερα υπήρχε η άποψη ότι το dejavu μπορούσε να προκληθεί όταν εικόνες από το ένα μάτι έφταναν στον εγκέφαλο λίγα μικροδευτερόλεπτα μετά την άφιξη εικόνων από το άλλο μάτι, προκαλώντας έτσι την αίσθηση ότι κάτι γινόταν ορατό για δεύτερη φορά. Ωστόσο, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Leeds μόλις ανακοίνωσαν την περίπτωση ενός τυφλού ανθρώπου, που βίωνε dejavu μέσω όσφρησης, ακοής και αφής!
Οι ερευνητές Akira O'Connor και Chris Moulin, από το Ινστιτούτο Ψυχολογικών Επιστημών του πανεπιστημίου, δημοσίευσαν πρόσφατα την εργασία τους σχετικά με το μη-οπτικό dejavu στο περιοδικό «Brain and Cognition». Στο άρθρο συζητούν τον τρόπο που καθημερινές εμπειρίες, όπως το να ξεκουμπώσει το φερμουάρ από το σακάκι του την ώρα που ακούει ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι, ή να ακούσει κάποια λόγια από μια συζήτηση την ώρα που κρατά ένα δίσκο στο εστιατόριο της σχολής, προκαλούσαν την εμπειρία του dejavu στο τυφλό υποκείμενο.
"Η καθυστέρηση της οπτικής οδού είναι μια σχετικά απαρχαιωμένη θεωρία, αλλά ακόμη χαίρει ευρείας πίστης και εκτίμησης και αποτέλεσε τη βάση για τις συνέχειες στο μυθιστόρημα του Joseph Heller 'Catch-22'. Αλλά αυτό το νέο συμβάν μας εφοδιάζει με δυνατές μαρτυρίες ότι η καθυστέρηση της οπτικής οδού δεν είναι η εξήγηση για το dejavu. Τα ευρήματα είναι τόσο προφανή και με τέτοια διαισθητικότητα, που καθιστά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι αυτή η έρευνα δεν είχε ξαναγίνει στο παρελθόν", είπε ο O'Connor.
Οι ερευνητές προσδοκούν να εργαστούν και με άλλους ανθρώπους με προβλήματα όρασης, για να αποτιμήσουν το πόσο συνηθισμένο είναι το φαινόμενο. Θα ήθελαν ακόμη να προχωρήσουν την έρευνα παραπέρα: "Θα ήταν πραγματικά αποτελεσματικό αν γίνονταν κάποια πειράματα απεικόνισης της νευρικής λειτουργίας σε ανθρώπους, κατά τη διάρκεια γνήσιων και αυθόρμητων εμπειριών dejavu, αλλά είναι πολύ δύσκολο να συμβεί το φαινόμενο αυτό "κατά παραγγελία" μέσα στις πειραματικές συνθήκες", παρατήρησε ο O'Connor.
Ο O'Connor ακόμη πειραματίζεται με την πρόκληση dejavu μέσω ύπνωσης. "Πιστεύουμε τώρα ότι η εμπειρίες τύπου dιjΰ προκαλούνται όταν μια περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με την οικειότητα διαρρηγνύεται", είπε. Σε ένα πείραμα, στα υποκείμενα ζητήθηκε να θυμηθούν λέξεις, έπειτα υπνωτίστηκαν ώστε να ξεχάσουν τις λέξεις αυτές και μετά τους έδειξαν ξανά τις ίδιες λέξεις, ώστε να τους προκαλέσουν την αίσθηση ότι τις έχουν κάπου ξαναδεί. Περίπου οι μισοί από τους συμμετέχοντες στο πείραμα ανέφεραν ότι είχαν μια αίσθηση παρόμοια με το dejavu.
ΠΗΓΗ((http://ar8ra2.blogspot.com/2010/04/deja-vu.html))